Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Häähirviöt, osa 10

Naimisiin ennen 30-v. synttäreitä tai koko päivä menee pilalle.
Häähirviöt, osa 10

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 68 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1558 (1576 ääntä)
      Käy Merin miestä sääliksi ihan tosissaan.

      Lainaa

    2. Hääkakkukoriste 6.9.2018 0:25
      Tulos: +609 (701 ääntä)
      Merin tarvii olla ihan helvetin seksikäs, kerta joku haluu hänet naida.

      Lainaa

    3. Tulos: +921 (933 ääntä)
      Sääliks käy Merin "parasta kaveria" kun puhuu hänestä noin selän takana. Toivottavasti Merin käytös on vain stressin aiheuttamaa, eikä normaalia käytöstä.

      Lainaa

    4. Tulos: +304 (314 ääntä)
      Lotta. Olisi.

      Lainaa

    5. Tulos: +670 (676 ääntä)
      Kumma kyllä kun Merillä on kaason kanssa ongelmaa, mikäköhän olisi syynä.

      Lainaa

    6. Tulos: +636 (640 ääntä)
      En vaan tajua miksi ja mistä lähtien Suomeen rantautui Amerikasta tää 'kaaso tekee kaiken' hömpötys? Mun kaasot (2)tasantarkkaan olivat sitä varten, että jos tarvitsin itse apua, esim hääkarkeissa niin he auttoivat mua siinä. Tein itse kaiken enkä valittanut. Ei olis tullut mieleenikään pompottaa ketään siinä asiassa. Kaaso/kaasot ovat sitä varten morsiamella, että ovat tukena ja parhaina ystävinä tärkeänä päivänä.

      Lainaa

    7. yövuorolainen 6.9.2018 1:28
      Tulos: +530 (536 ääntä)
      Monilla tuntuu menevän tämä häiden järjestäminen aivan helvetisti yli. Suosittelen panostamaan elämään häiden jälkeen.

      Lainaa

    8. Tulos: +593 (597 ääntä)
      Jos Merillä on kerta varaa järkätä unelmiensa häät, miksi hän ei palkkaa ihmisiä toteuttamaan käskyjään? Ei taida kumminkaan rahaa olla ihan niin paljoa.

      Lainaa

    9. Tulos: +598 (612 ääntä)
      Purnau: En vaan tajua miksi ja mistä lähtien Suomeen rantautui Amerikasta tää ‘kaaso tekee kaiken’ hömpötys? Mun kaasot (2)tasantarkkaan olivat sitä varten, että jos tarvitsin itse apua, esim hääkarkeissa niin he auttoivat mua siinä. Tein itse kaiken enkä valittanut. Ei olis tullut mieleenikään pompottaa ketään siinä asiassa. [...]
      Minua harmittaa vielä enemmän se, että jostain on rantautunut se ajatus, että hääpäivä on morsiamen päivä ja kaikki muut saa haistaa v*tut.

      Lainaa

    10. Tulos: +124 (162 ääntä)
      Kun näitä hääjuttuja on lukenut täältä en tiedä haluanko koskaan naimisiin :D

      Lainaa

    11. Rototiltti 6.9.2018 4:51
      Tulos: +305 (315 ääntä)
      Jotenkin huvittaa tuo häistä vouhkaaminen ja vertailu onko häät paremmat kuin kotkottavalla kanalla. Tuntuis ajatellä että ne on sitä varten että liitytään yhteen rakastamansa ihmisen kanssa. Onneksi morsiameni yleisin sanonta ennen häitä ja itse häissä oli että "ei se oo niin nuukaa".

      Lainaa

    12. Tulos: +272 (278 ääntä)
      Onkohan Lotta kuullut sellaisesta vaihtoehdosta kuin ensitreffit alttarilla?

      Lainaa

    13. Tulos: +90 (104 ääntä)
      Juomari: Lotta. Olisi.
      Ja aika paskaa k.o. miestä kohtaan, ellei ole ero sovittu etukäteen.

      Lainaa

    14. hyvät tavat kaunistavat 6.9.2018 6:06
      Tulos: +269 (291 ääntä)
      Rototiltti: Jotenkin huvittaa tuo häistä vouhkaaminen ja vertailu onko häät paremmat kuin kotkottavalla kanalla. Tuntuis ajatellä että ne on sitä varten että liitytään yhteen rakastamansa ihmisen kanssa. Onneksi morsiameni yleisin sanonta ennen häitä ja itse häissä oli että “ei se oo niin nuukaa”.
      Voi, ei! Nyt en saa mielikuvaa päästä pois: morsian vastaa papin kysymykseen tahdotko, " ei se oo niin nuukaa" :'D

      Lainaa

    15. Tulos: +157 (161 ääntä)
      Mie: Käy Merin miestä sääliksi ihan tosissaan.
      Ja kaasoa, "parasta ystävää"=orjaa.

      Lainaa

    16. Tulos: +137 (149 ääntä)
      Kyllä: Kun näitä hääjuttuja on lukenut täältä en tiedä haluanko koskaan naimisiin
      Ei hössötystä tarvi. Maistraattiin vaan, mukaan sisarukset, vanhemmat ja sen jälkeen syömään.

      Lainaa

    17. Tulos: +71 (77 ääntä)
      Lotta: ei olisi naurettavaa. Naurettava on selkeän aliarvioiva kuvaus sille minkälaista toimintaa tuo olisi.

      Lainaa

    18. King Arthur 6.9.2018 7:33
      Tulos: +212 (226 ääntä)
      Kaverilleni on käynyt niin että on menettänyt parhaat lapsuudenystävänsä koska nämä eivät olleet tyytyväisiä häneen kaasona. Ja paikalla olleena tiedän että hän teki kaikkensa ja vähän enemmänkin. Miksi pitää ruveta hillumaan häiden takia? Sanoin tälle kaverille että jos joudun naimisiin niin minun häihin tulet syömään, juomaan ja nauttimaan.

      Lainaa

    19. Tulos: +100 (106 ääntä)
      Purnau: En vaan tajua miksi ja mistä lähtien Suomeen rantautui Amerikasta tää ‘kaaso tekee kaiken’ hömpötys? Mun kaasot (2)tasantarkkaan olivat sitä varten, että jos tarvitsin itse apua, esim hääkarkeissa niin he auttoivat mua siinä. Tein itse kaiken enkä valittanut. Ei olis tullut mieleenikään pompottaa ketään siinä asiassa. [...]
      Sama homma. Tosin pakko sanoa, että itse valitsin kaason ilmeisesti aivan päin p*tä. Eipä näkynyt aamulla kun olin varta vasten pyytänyt, että tulisi auttamaan mekon kanssa, kun satuimme töiden takia miehen kanssa nukkumaan eri paikoissa. Siinä sitten naapurin vanha rouva miehensä kanssa oli onneksi kotona ja auttoi morsiammelle korsettimekon päälle...

      Lainaa

    20. Tulos: +37 (53 ääntä)
      Dipoli: Minua harmittaa vielä enemmän se, että jostain on rantautunut se ajatus, että hääpäivä on morsiamen päivä ja kaikki muut saa haistaa v*tut.
      No itsehän varmaan vahvistin tuota kuvitelmaa näin miehenä. Minullehan häät oli ihan puhtaasti vähemmän kiinnostava ja kallis muodollisuus, joka käytiin, kun suhdetta oli jatkunut jo melkein kymmenen vuotta. Toisaalta emännälläkin oli jalat sen verran maassa että mentiin hyvin pienellä mittakaavalla kaikessa.

      Lainaa

    21. Tulos: +119 (127 ääntä)
      Kuinka ihmeessä Lotta on vielä sinkku? Vaikuttaa ihanalta tyypiltä! (Saattaa sisältää sarkasmia) Ja tää toinen daami vois vähän höllätä. Ois varmaan mukavaa että se kaaso on vielä tukena kun käytte läpi avioeroa ja tarviit sohvan jolla nukkua. :)

      Lainaa

    22. Tulos: +144 (148 ääntä)
      Lotta ei sitten koskaan ole kuullut ...syntymäpäiväjuhlista? Olin ihan tyytyväisenä järjestämässä itselleni hitollisia synttärijuhlia 30-vuotispäivälleni, koska halusin päivän kun kaikki ystäväni jotka on siroteltu ympäripitkin mannerta, kokoontuisivat, ja pidettäisiin isot juhlat. Sanoin jopa, vitsinä tietenkin, että jos en saa häitä niin juhlat ainakin saan, siihen mitään miehiä tarvita. Mutta mies pahus meni ja kosi, niistä bileistä tuli sitten kuitenkin häät. Olen avioliittooni oikein tyytyväinen, mutta kun ottaa huomioon että miehellä on noin 12 tätiä, ja he kaikki lauloivat, synttärijuhlat olisivat voineet olla hauskemmat...

      Lainaa

    23. Tulos: +56 (74 ääntä)
      Ymmärrän hyvin Lottaa. Itse kolmenkympinkriisissä ostin longboardin ja katkaisin pari kylkiluuta =D.

      Lainaa

    24. Tulos: +159 (163 ääntä)
      Suosittelen Lottaa pitämään räiskyvät satuprinsessa-30-vuotissynttärit häämekossa ja vuokratussa kartanossa, kun selkeästi itse hääseremonia ei ole se haluttu juttu vaan pelkästään siihen liittyvä glamour. Pyöreiden vuosien täyttäminen on melko hyvä tekosyy. Jos Merillä on niin paljon varaa, niin alkaisi jo maksaa palkkaa kaasolle, että saisi perusteen käskyttämiselle. Ei vaan tainnut kaaso olla tässä se vaikea tapaus...

      Lainaa

    25. Häähullu 6.9.2018 9:17
      Tulos: -24 (48 ääntä)
      Miksei Merin paras ystävä ole ilmeisesti hänen fb-kaverinsa?

      Lainaa

    26. Minäminä 6.9.2018 9:25
      Tulos: +183 (193 ääntä)
      Muistan, kun itse täytin 30. Edellisenä päivänä olin vielä kaunis, mutta aamulla heräsin ”räkäsen näkösenä”. Onneksi olin jo naimisissa, niin ei haitannut.

      Lainaa

    27. Tulos: +66 (72 ääntä)
      Merin mies on löytänyt oikean aarteen. Siinä on liitto jota varmasti koetellaan paljon ja joka kestää niin ankarat kuin ankeatkin ajat.

      Lainaa

    28. Tulos: +4 (54 ääntä)
      Miksi pitää olla joku kaaso? On se nyt kumma jos ei yksiä häitä pysty järjestämään.

      Lainaa

    29. Tulos: +16 (32 ääntä)
      Toivottavasti Meri ei koskaan pääse naimisiin asti.

      Lainaa

    30. abort mission 6.9.2018 11:02
      Tulos: +86 (92 ääntä)
      Dipoli: Minua harmittaa vielä enemmän se, että jostain on rantautunut se ajatus, että hääpäivä on morsiamen päivä ja kaikki muut saa haistaa v*tut.
      Veikkaan, että ihan tarkoituksella luotu tilanne. Amerikan mantereella hääbisnes on ihan valtava ja tietysti se halutaan myös Suomeen, jos markkinarakoa löytyy. Muutenkin vallitsee individualismin aikakausi ja elämyshakuisuus. Halutaan "oman näköistä" ja siitä ollaan valmiita maksamaan. Näkisin yhdeksi merkittäväksi muutokseksi tv-kanavien sukupuolittamisen, siis kun tuli nämä avat ja livit. Sieltä kun pukkaa hääohjelmia joka ilta, niin monelle katsojalle se alkaa tuntua ihan kohtuulliselta, että häihin käytetään tuhansia tai kymmeniä tuhansia euroja. Ja monet noista hääohjelmista on tosi hyviä! Esimerkiksi Say yes to the dress -häämekko-ohjelmalla on ihan loistava konsepti ja sympaattiset päähenkilöt. En ole koskaan itse unelmoinut prinsessahäistä, mutta silti nämä ohjelmat vetoavat siihen puoleen minussa, joka haluaa valita useasta vaihtoehdosta juuri sen itselle sopivimman.

      Lainaa

    31. Tulos: +42 (50 ääntä)
      Kurppa: Miksi pitää olla joku kaaso? On se nyt kumma jos ei yksiä häitä pysty järjestämään.
      Ei *pidä* olla, mutta itse halusin kunnioittaa henkilöä joka oli valanut uskoa miessukupuoleen yleensä ja aviomieheeni erityisesti laittamalla hänet hääseurueeseen (oli todistaja myös). Olin aika masentunut huonon parisuhteen loputtua kun uudelleen tulin opiskelijakaverin kanssa läheisiksi, ja hän oli ensimmäinen joka totesi uudesta poikaystävästä (nyttemmin aviomies) että "tuo on hyvä, ei yhtään kuin (ex), voisit mennä sen kanssa naimisiin". Järjestin ihan itse mutta halusin kaason osaksi seremoniaa koska halusin arvostaa sitä että hänellä oli ei-niin-pieni osa siinä että koko tilaisuus tapahtui.

      Lainaa

    32. Tulos: +110 (116 ääntä)
      Jos menen joskus naimisiin, kaasojen tehtävät ovat kilistellä kanssani hääpäivän aamuna, auttaa mekko päälleni, ehkä kantaa sateenvarjoa tarvittaessa ja ehkä juontaa tilaisuus (jos haluavat). Kauhea ajatuskin, että omat parhaat kaverit juoksisivat kieli vyön alla sitomassa kukkia, siivoamassa ja kaatamassa kahvia. Sitä varten palkataan henkilökuntaa.

      Lainaa

    33. Tulos: +19 (37 ääntä)
      yövuorolainen: Monilla tuntuu menevän tämä häiden järjestäminen aivan helvetisti yli. Suosittelen panostamaan elämään häiden jälkeen.
      No mistähän se johtuisi, että monet eroavat nopeasti häiden jälkeen. Itsekkyys ja esittäminen. Narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä on nykyään ihan liikaa.

      Lainaa

    34. Tulos: +3 (59 ääntä)
      Ei saatana, en kyllä koskaan menisi naimisiin naisen kanssa joka haluaa naimisiin.

      Lainaa

    35. Tulos: -11 (51 ääntä)
      Tämän takia en Marian kanssa päätynyt pitämään suurempaa hääseremoniaa, vaan ihan faijan silmien edessä solmittiin liitto minun ja Rouva Nasaretilainen-Madgalenan välille.

      Lainaa

    36. Tulos: +4 (38 ääntä)
      Toivottavasti Merin häät menee pilalle ja kakka haisee

      Lainaa

    37. Tulos: -29 (45 ääntä)
      Mie: Käy Merin miestä sääliksi ihan tosissaan.
      Miksi?

      Lainaa

    38. Tulos: +16 (42 ääntä)
      Oon 34-v., olen seurustellut, meinannut kihloihinkin joskus mennä, mutta tässä kokemuksen ja iän karttuessa oon tullut siihen johtopäätökseen, että häät ovat yksi niin turhista asioista elämässä. Se volyymi, millä häistä kotkotetaan tv:ssä ja lähipiirissä, on ihan järkyttävää. Täydellinen hääpäivä ja kovat lupaukset tehdään, kas kun kovin harvalla se kärisvällisyys, luottamus ja rakkaus säilyy montakaan vuotta. Ja sitten vielä kehdataan kiusata perhettä ja sukua kaiken maailman typerillä hää-vaatimuksilla. Pöh.

      Lainaa

    39. Tulos: +2 (34 ääntä)
      hyvät tavat kaunistavat: Voi, ei! Nyt en saa mielikuvaa päästä pois: morsian vastaa papin kysymykseen tahdotko, ” ei se oo niin nuukaa” :’D
      Mulla tulee mieleen tästä vaan jonkun kaveriporukan skaba joka meni suunnilleen niin et "Kun pitäisi sanoa "tahdon", niin jokaista pidennettyä sekunttia kohden saat kossupullon". Tarina ei valitettavasti kerro kuinka paljon sulhanen venytti "tahdon" sanomista.

      Lainaa

    40. Tulos: +71 (75 ääntä)
      Lotan ajatuksessa kiteytyy nimenomaan se, mikä useat ihmiset nykyään häistä ajattelevat: se täydellinen päivä. Ei muulla väliä, edes sillä, onko puoliso Se Oikea, tai onko puolisoa edes. Kunhan vain saan Minun Täydellisen Päiväni ja upeita kuvia someen.

      Lainaa

    41. Tulos: +38 (42 ääntä)
      Ongelma taitaaki olla vaan hankala morsian.

      Lainaa

    42. Tulos: +41 (47 ääntä)
      Joopajoo: Ei hössötystä tarvi. Maistraattiin vaan, mukaan sisarukset, vanhemmat ja sen jälkeen syömään.
      Tai jos tuntuu, että haluaa naimisiin kirkossa, voi hoitaa tuon saman kirkossakin samalla konseptilla ilman vieraita tai hääjuhlia, jos siis haluaa kirkon tunnelman kuitenkin.

      Lainaa

    43. Minäminä 6.9.2018 17:46
      Tulos: +41 (49 ääntä)
      Gillette: Mulla tulee mieleen tästä vaan jonkun kaveriporukan skaba joka meni suunnilleen niin et “Kun pitäisi sanoa “tahdon”, niin jokaista pidennettyä sekunttia kohden saat kossupullon”. Tarina ei valitettavasti kerro kuinka paljon sulhanen venytti “tahdon” sanomista.
      Mä oon joskus ollut tuollaisissa häissä, en tosin muista oliko tarjolla kossupulloja vai jotain muuta. Sulhanen pitkitti vastaustaan niin kauan, että pappi ehti toistaa kysymyksensä kahdesti. Sitten morsian potkaisi sulhasta, joka vihdoin vastasi. Olihan se hauskan näköistä, mutta saattaa olla, että morsiamelle tulee tuossa tilanteessa mieleen, että mitäköhän itse vastaisikaan siihen kysymykseen.

      Lainaa

    44. Tulos: +57 (77 ääntä)
      Minäminä: Mä oon joskus ollut tuollaisissa häissä, en tosin muista oliko tarjolla kossupulloja vai jotain muuta. Sulhanen pitkitti vastaustaan niin kauan, että pappi ehti toistaa kysymyksensä kahdesti. Sitten morsian potkaisi sulhasta, joka vihdoin vastasi. Olihan se hauskan näköistä, mutta saattaa olla, että morsiamelle tulee [...]
      Hauskan? Jos puoliso tommoseen menee, niin mä lähden käveleen pois n. kolmen sekunnin kuluttua. Saa "voittaa" niin monta kossupulloa kuin huvittaa, mä "voitan" ekan taksin.

      Lainaa

    45. entinen kaaso 6.9.2018 19:58
      Tulos: +83 (87 ääntä)
      Mulla on yksi hyvä ystävyyssuhde kärsinyt aika lailla sen jälkeen kun olin morsiamen kaasona. Hänellä oli ihan kamalasti vaatimuksia ja stressiä kaikista pikkuasioista, pommitti meitä kaasoja koko ajan puheluilla ja viesteillä, kuvitteli että meidänkin elämä pyörisi 24/7 hänen häidensä ympärillä. Lisäksi tuohon aikaan mulla oli muutenkin vaikea elämäntilanne, mm. siskon psyykkinen sairastuminen ja äidillä vakava fyysinen sairaus. Morsian oli näistä vaikeuksista kyllä tietoinen, mutta se ei estänyt soittamasta häntä klo 22 kysyäkseen multa mielipidettä kynsilakan sävyistä. Tai oikeastaan hän ei kaivannut edes mielipidettäni, halusi vaan keskustella ja tilittää jonkun kanssa tätä tärkeää teemaa "helmiäinen vai matta kynsilakka". Ja tämä vaan siis yksi pieni esimerkki. Olen luonteeltani peruskiltti (liiankin kiltti!) joten en osannut pysäyttää morsiamen touhuja, mutta käytännössä ystävyys loppui häiden jälkeen kun en vaan pystynyt enää katsomaan häntä samoin silmin.

      Lainaa

    46. Mitävittuanyttaas 6.9.2018 20:12
      Tulos: +8 (28 ääntä)
      Haista vittu, Meri.

      Lainaa

    47. Tulos: -11 (35 ääntä)
      Jos kaikki naiset olisivat tuollaisia, tämä maapallo ei tarvitsisi niitä yhtään.

      Lainaa

    48. Tulos: +51 (55 ääntä)
      Mie: Tai jos tuntuu, että haluaa naimisiin kirkossa, voi hoitaa tuon saman kirkossakin samalla konseptilla ilman vieraita tai hääjuhlia, jos siis haluaa kirkon tunnelman kuitenkin.
      Jep! Myös sen siviilivihkimisen voi suorittaa "suurieleisesti". Jotenkin ajatellaan, että kun on häät niin on kirkko ja 500 vierasta ja kun siviilivihkiminen, niin kolkko virasto ja kaksi kaduntallaajaa todistamas.

      Lainaa

    49. Tulos: +29 (31 ääntä)
      Väsynyt: Ja aika paskaa k.o. miestä kohtaan, ellei ole ero sovⅰttu etukäteen.
      Entä vieraita kohtaan? Siinäpä kiikutat uutta blenderiä tiskiin kun taustalla laitetaan jo eropapereihin nimiä...

      Lainaa

    50. Tulos: -34 (48 ääntä)
      Kyllä Lotta ja oot auttamatta myöhässä muutenkin. Parikymppisenä naiset on parhaimmillaan.

      Lainaa

    51. Tulos: -15 (59 ääntä)
      Olen eri mieltä kuin monet kommentoijat. Minusta häät ovat tärkeä juhla, eivät pelkästään hääparille vaan suvuille ja ystäville. Häät rytmittävät elämää samoin kuin hautajaiset, nimiäiset/ristiäiset ja vastaavat. Häät ovat harvinainen tilaisuus nähdä sukua iloisissa merkeissä. Vaikka häät käyvätkin kalliiksi, joskus on myös ihmisen velvollisuus käyttää rahaa muihin (toki voihan koko elämänsä myös viettää murjottaen juhlimatta yhtään mitään koska siihenhän voi mennä vahingossa aikaa ja rahaa). Sen sijaan ylimääräinen riitely siitä tuleeko jälkiruuan päälle sitruunamelissan vai basilikan lehti on yksinkertaisesti typeryyttä.

      Lainaa

    52. Tulos: +33 (37 ääntä)
      Joopajoo: Ei hössötystä tarvi. Maistraattiin vaan, mukaan sisarukset, vanhemmat ja sen jälkeen syömään.
      Jos haluaa pienet häät, ei ole pakko mennä maistraattiin, sillä myös pienet kirkkohäät ilman hössötystä ovat mahdollisia. Riittää, että paikalla on pappi, vihkipari ja todistajat ja kenties kanttori, jos haluaa musiikkia. Eikä edes maksa mitään.

      Lainaa

    53. Tulos: +25 (33 ääntä)
      Janni: Olen eri mieltä kuin monet kommentoijat. Minusta häät ovat tärkeä juhla, eivät pelkästään hääparille vaan suvuille ja ystäville. Häät rytmittävät elämää samoin kuin hautajaiset, nimiäiset/ristiäiset ja vastaavat. Häät ovat harvinainen tilaisuus nähdä sukua iloisissa merkeissä. Vaikka häät käyvätkin kalliiksi, joskus [...]
      Edelleen samat tyypit voi kutsua vaikka tupareihin (pariin otteeseen, jos ei mahdu). Ei ole mikään pakko mennä naimisiin, onneksi. Avovaimo yli 30v

      Lainaa

    54. Tulos: +1 (11 ääntä)
      Mie: Käy Merin miestä sääliksi ihan tosissaan.
      Käy kyllä sääliksi myös Lotan tuleva mies, jos sellainen tulee.

      Lainaa

    55. Tulos: +17 (19 ääntä)
      NN: Jos haluaa pienet häät, ei ole pakko mennä maistraattiin, sillä myös pienet kirkkohäät ilman hössötystä ovat mahdollisia. Riittää, että paikalla on pappi, vihkipari ja todistajat ja kenties kanttori, jos haluaa musiikkia. Eikä edes maksa mitään.
      Tiedän yhden tyypin, joka on hommannut hääpuvunkin ja kirkkoon jopa koristelut, naimisiin kirkossa. Mutta arkipäivänä ja todistajat seurakunnan puolesta ja joku puolituttu valokuvaajakin oli palkattu. En tuntenut häntä vielä tuolloin, mutta kertoi, että on pitänyt tuollaiset häät.

      Lainaa

    56. Tulos: +36 (40 ääntä)
      Eli 30v synttäripäivänä rupsahtaa, damn enää kolme vuotta aikaa löytää uus mies - PANIC Onneks en ite tunne 30v-kriisiä. Vielä. Entisellä miehellä kyllä tais olla, jätti kymmenen vuoden jälkeen (eli yhessä siitä kun olin 17) ja parin kuukauden päästä oli käyny läpi viis daamia ja löytäny sen täydellisen ja menny kihloihin. Häät epäilyttävästi kuukaus ennen miehen 30v synttäreitä ja sillon ovat olleet yhessä melkein 6 kuukautta HMM

      Lainaa

    57. Saastasanomat 8.9.2018 11:34
      Tulos: +17 (27 ääntä)
      Kyllä: Kun näitä hääjuttuja on lukenut täältä en tiedä haluanko koskaan naimisiin
      Kuinka niin? Koetko että olet samanlainen ihminen vai oliko vain tarvetta päästä kommentoimaan jotain?

      Lainaa

    58. Tulos: +27 (33 ääntä)
      Voi Meri, Meri. Liittosi rakoilevi. Ei tule kestämään. Ja hei: KUKAAN ei ole kateellinen sinulle mistään.

      Lainaa

    59. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Purnau: En vaan tajua miksi ja mistä lähtien Suomeen rantautui Amerikasta tää ‘kaaso tekee kaiken’ hömpötys? Mun kaasot (2)tasantarkkaan olivat sitä varten, että jos tarvitsin itse apua, esim hääkarkeissa niin he auttoivat mua siinä. Tein itse kaiken enkä valittanut. Ei olis tullut mieleenikään pompottaa ketään siinä asiassa. [...]
      Minun kaason oli ihana! Sovimme että teemme jonkun tietyn asian joku tietty päivä, kun menin paikalle tehtävä oli joko tehty tai ainakin aloitettu. Siinä yritin selittää että nämä piti tehdä yhdessä. Mutta hän HALUSI tehdä ne jo etukäteen. Teimme myös paljon yhdessäkin, ei hän sentään kerennyt kaikkia tehtäviä tehdä :D <3

      Lainaa

    60. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Häähullu: Miksei Merin paras ystävä ole ilmeisesti hänen fb-kaverinsa?
      Kaikki ei ole Facebookissa

      Lainaa

    61. fakta homma 10.9.2018 22:33
      Tulos: -27 (31 ääntä)
      Hukka: Kaikki ei ole Facebookissa
      Lukihäiriöiset eivät viihdy Facebookissa. ;) (oma havainto vanhoista lapsuudenkavereista)

      Lainaa

    62. Muumi (kopio) 10.9.2018 23:27
      Tulos: +9 (19 ääntä)
      fakta homma: Lukihäiriöiset eivät viihdy Facebookissa. (oma havainto vanhoista lapsuudenkavereista)
      Tuulipuvut viihtyvät Facebookissa.

      Lainaa

    63. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Jos haluat järjestää juhlat niin järjestä ne itse, äläkä vaivaa muita.

      Lainaa

    64. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Plaah: Ei saatana, en kyllä koskaan menisi naimisiin naisen kanssa joka haluaa naimisiin.
      Eli menisit mielummin naimisiin naisen kanssa joka ei haluaisi naimisiin ?

      Lainaa

    65. Tulos: +5 (21 ääntä)
      Jorkku: Eli menisit mielummin naimisiin naisen kanssa joka ei haluaisi naimisiin ?
      Plaah: Ei saatana, en koskaan menisi naimisiin naisen kanssa joka haluaa naimisiin.
      Olen aina sanonut, että miehet ovat ailahtelevaisia ja oikukkaita. Tämä kiteyttää sen nätisti.

      Lainaa

    66. Tulos: -7 (23 ääntä)
      Lottahan on täysi psykopaatti. Eroa suunnitellaan jo ennen kuin sulhasehdokas on edes löydetty. Ei ihmekään etteivät miehet halua enää naimisiin jos tuollaisia ihmishirviöitä liikkuu maailmalla.

      Lainaa

    67. Ei ole pakko 14.9.2018 8:27
      Tulos: +7 (11 ääntä)
      Kyllä: Kun näitä hääjuttuja on lukenut täältä en tiedä haluanko koskaan naimisiin
      Naimisiin voi mennä myös häitä järjestämättä.

      Lainaa

    68. Anarkismi on hyvä aate 6.4.2020 21:46
      Tulos: +4 (8 ääntä)
      Hääkakkukoriste: Merin tarvii olla ihan helvetin seksikäs, kerta joku haluu hänet naida.
      Entäs jos toinen osapuoli on ihan yhtä itseriittoinen ja inhottava muuten, tai vaihtoehtoisesti hyvin alistuvaa sorttia?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kaaso, häät, avustaja, asenne, huokailla, kateus, ikä, kulissihäät