Sekalaisia, osa 742
Menneisyyden minä ei olisi ylpeä ihmisestä, joksi muutuin.
Seuraava
Koevastaukset, jotka yllättivät opettajankin. Edellinen
Erikoinen kysymys perunkirjoituksesta.
Koevastaukset, jotka yllättivät opettajankin. Edellinen
Erikoinen kysymys perunkirjoituksesta.
36 kommenttia
-
Voi 👑OJ mikä termi? 🤯 Nukuttu bilsantunnilla? Ei vissiin ollut kovin rentoutunut ja lämmitelty tilanne jos noin "kivistää" 🤷🏻♂️. Ellei sitten ollut jotain fysiologista vikaa, mutta muuten kyllä syyttäsin 👑OJ:ta itseään tästä.
-
Minä kun levitän puolet vaatekaapin sisällöstä lattialle sillä ajatuksella että nyt siivoan ja sitten katson sitä hirveää läjää lattialla ja tajuun että en halunnukkaa järjestellä sitä kaappia XD
-
-
Onneksi luin mokat nyt, niin ei tartte altistua uteliaisuuspäissään täällä 3. mokan kommenteille (laskutaito myös hakusessa). Toisaalta olisinpa ollut lukematta tuota.
-
Vai kovat häppärit. Arvatenkin olen ollut liian harvojen kanssa tekemisissä kun aina ne on pehmeät olleet, oli sitten malli ja koko mikä vaan. Mutta kai sitä voi olla 🤷🏻♂️
-
Vaimon iäkkäät sukulaiset muuttivat vuosituhannen alussa taloon(eivät toki olleet silloin iäkkäitä, ehkä juuri eläkeikää lähestymässä). Nukkuivat molemmat pois muutama vuosi sitten ja sukulaisillehan se talon tyhjennys jäi. Varastosta löytyi pahvilaatikollinen säilykkeitä. Ymmärtäähän sen, hätävara pitää olla, pula-aikakin nähty jne. Harmi sinänsä että säilykkeistä oli päiväys mennyt joskus 1990-luvun puolivälissä. Eli tämäkin laatikko oli mukana muutettu. :D
-
Nyt oli niin härpäkäppää että snudasin alkaa kasvattamaan etanoita varpaiden väleissä koska sillifarmi löytyy lavuaarista jo
-
Ensin alkoivat kutsua sitä etupyllyksi ja nyt sillä on vielä pakaratkin. Nyt jumalauta seis.
-
-
Kimmo, oikeat lihasyöjät tekevät näin. Saalis eläin on vielä elossa, kun ne alkaa sitä syömään. Jos ei näin pysty tekemään, niin ei ole lihansyöjä. Kaikkihan tämän tietää.
-
Tymäkkä ämpäri 🪣: Vai kovat häppärit. Arvatenkin olen ollut liian harvojen kanssa tekemisissä kun aina ne on pehmeät olleet, oli sitten malli ja koko mikä vaan. Mutta kai sitä voi olla 🤷🏻♂️
Ehkä viimeinen käyttöpäivä oli jo umpeutunut? -
Kun mä saan vaatekaapinsiivousinspiksen, menen kaapille, otan sieltä yhden vaatteen ja viikkaan sen sängylle. Sitten otan toisen vaatteen ja viikkaan sen nätisti pinoon ensimmäisen kanssa tai vaihtoehtoisesti viereen, mikäli se on eri vaatekappale. Sitten otan kolmannen ja jos inspis vieläkin jatkuu, otan neljännenkin. Sitten kun inspis loppuu, mulla on nätisti viikatut pinot vaatteita, jotka voin sellaisenaan siirtää takaisin hyllyyn. Voin siis lopettaa siivouksen koska tahansa ja aina on edes vähän siistimpää kuin oli ennen aloitusta. Tämä on tehnyt elämästäni valtavasti helpompaa.
-
Tornipöllö: Ensin alkoivat kutsua sitä etupyllyksi ja nyt sillä on vielä pakaratkin. Nyt jumalauta seis.
Amen bro/sis! -
Luokaton hylje: Pikkuveljen neuvot ovat aina ne kaikkein parhaimmat!
Ja monesti myös yllättävimmät :D -
-
"Voi pillun pakarat" on itseasiassa aika hyvä huudahdus. Pitää ehkä ottaa käyttöön.
-
Tymäkkä ämpäri 🪣: Vai kovat häppärit. Arvatenkin olen ollut liian harvojen kanssa tekemisissä kun aina ne on pehmeät olleet, oli sitten malli ja koko mikä vaan. Mutta kai sitä voi olla 🤷🏻♂️
Sitä pitää olla body count 50+ että on varaa sanoa 😂 -
Ei näitä yksityisiä Whatsapp/tekstiviestikeskuteluja tänne. Eivät ole hauskoja kenenkään paitsi keskustelijoiden itsensä mielestä...
-
Vivahteeton leijona: Ei näitä yksityisiä Whatsapp/tekstiviestikeskuteluja tänne. Eivät ole hauskoja kenenkään paitsi keskustelijoiden itsensä mielestä...
"Ei kenenkään muun mielestä hauskoja" -> tällä hetkellä päälle 600 tykkäystä Threadsissä. -
Vilkas stalkkeri: Sitä pitää olla body count 50+ että on varaa sanoa 😂
Miten tapettujen ihmisten määrä liittyy tähän? Rigor mortis? -
Hampaaton sika: Kun mä saan vaatekaapinsiivousinspiksen, menen kaapille, otan sieltä yhden vaatteen ja viikkaan sen sängylle. Sitten otan toisen vaatteen ja viikkaan sen nätisti pinoon ensimmäisen kanssa tai vaihtoehtoisesti viereen, mikäli se on eri vaatekappale. Sitten otan kolmannen ja jos inspis vieläkin [...]
Oho, en edes ajatellu ennen tätä kommenttia, että vaatekaapin siivous tarkottais vaatteiden viikkaamista, kun itse viikkaan ne aina pesun jälkeen sinne ja pidän pinoissaan.Mä ajattelin sitä mikä mulla on nyt edessä noiden kaappien kanssa, eli pitäis käydä läpi ne mitä en enää syystä tai toisesta käytä tai voi käyttää ja pistää kiertoon. -
Vilkas stalkkeri: Sitä pitää olla body count 50+ että on varaa sanoa 😂
Alle kymmenellä en uskalla lähteä varmaksi sanomaan voiko olla kova vai ei, mutta mun mielestä ei. -
Epäkohtelias kovakuoriainen: Miten tapettujen ihmisten määrä liittyy tähän? Rigor mortis?
ei vaan pantujen -
On harvinaista mutta ei tavatonta. Vaimoni siskolla on juurikin tuollaiset kivikovat. Tiedä sitten mikä biologinen ilmiö siinäkin taustalla.
-
-
En usko että vulvanhuulet voi olla "kivikovat", mutta lihastahan ne ulommat ovat, eli jos niissä on vahva perusjännite niin voivat olla jäykäntuntuiset kuten mikä tahansa lihas. Sisemmistä vulvanhuulista taas jos oli kyse niin varmaan on kuivat limakalvot, mutta silloin ne on luultavasti myös kipiät. Dexpanthenoli voi auttaa.
-
Kokeilkaas joskus sellasta kun joku ampiainen tai muu Pörri Pörrelsön tulee lähelle, niin ette anna sille mitään huomiota. Ette huido, ette huuda, ette mene karkuun. Se aikansa ihmettelee ja menee pois. Paarmoihin tämä ei tehoa, koska ne ovat päättäneet purra mutta mutta ampiaiset eivät tee mitään jos niitä ei kiusaa. Maa- ampiaispesän päälle astuminen on jo uhka ja silloin kannattaa juosta, mutta tilanne jossa se tulee teidän lähelle. Saat sä grillijonossakin huutoa tai jopa osumia jos menet huitomaan sinne ilman suoranaista syytä.
-
Syvä seuraeläin: En usko että vulvanhuulet voi olla "kivikovat", mutta lihastahan ne ulommat ovat, eli jos niissä on vahva perusjännite niin voivat olla jäykäntuntuiset kuten mikä tahansa lihas. Sisemmistä vulvanhuulista taas jos oli kyse niin varmaan on kuivat limakalvot, mutta silloin ne on luultavasti myös kipiät. Dexpanthenoli voi auttaa.
Lihasta? Ulkoiset häpyhuulet? :DDD joo niin on ja ne veti ittensä just leveään hymyyn nauraessaan -
Jartza: On harvinaista mutta ei tavatonta. Vaimoni siskolla on juurikin tuollaiset kivikovat. Tiedä sitten mikä biologinen ilmiö siinäkin taustalla.
Taustalla siinä on tuore sheivaus. Mutta ei kyllä kestä kuin pari tuntia, en muista, en enää kiduta itseäni tuolla tavalla. -
Pokaalin voitaanut susi: Taustalla siinä on tuore sheivaus. Mutta ei kyllä kestä kuin pari tuntia, en muista, en enää kiduta itseäni tuolla tavalla.
Mitä vittua? 🤯 Oikeesti tää pitää nyt selvittää trollataanko täällä vai onko oikea ilmiö? -
Hampaaton sika: Kun mä saan vaatekaapinsiivousinspiksen, menen kaapille, otan sieltä yhden vaatteen ja viikkaan sen sängylle. Sitten otan toisen vaatteen ja viikkaan sen nätisti pinoon ensimmäisen kanssa tai vaihtoehtoisesti viereen, mikäli se on eri vaatekappale. Sitten otan kolmannen ja jos inspis vieläkin [...]
Vielä helpompaa olisi kun möisit tai lahjottaisit tai heittäsit roskiin ne vaatteeet. -
Paras Monni 🐈: Mitä vittua? 🤯 Oikeesti tää pitää nyt selvittää trollataanko täällä vai onko oikea ilmiö?
Paskaa puhuvat. Ulommat on ihopoimut joissa on rasvaa, ei lihaksia. Sisemmätkin ovat vain jotain limakalvopoimuja. Lihakset on sisemmällä. Häpyhuuliin tulenee enempi verta kiihotustilassa, mutta ei niistä normaalisti tule kovat.Onkohan tämä ihmettelijä yhtynyt häppärittömään naisihmiseen vai mitä ihmettä 🤔 -
Klitoriksestahan valtaosa on ihon alla, ja se jatkuu ns ”hevosenkengän” muotoisena sinne emättimen aukolle asti. Ja nää osat myös voi paisua kun kiihottuessa veri pakkautuu sinne. Ehkä tossa on ollut kumppanilla sellainen anatomia, että noi osat on enemmän pinnassa tms? 🤔
-
Sovittamaton laama 🦙: 🙄 Olet päässyt hiplailemaan kälyä? 😶
Tuskin. Tuon kun korjaa "kalua" niin täsmää 😆. -
Paras Monni 🐈: Mitä vittua? 🤯 Oikeesti tää pitää nyt selvittää trollataanko täällä vai onko oikea ilmiö?
Siis kyllä se Iho menee aika kovaksi hetkeksi. Joku puolustusreaktio sille, kun ihoa raadellaan (höylähän vetää uloimman kerroksen ihoa pois). Menee vähän niinkuin kananlihalle, siinähän Iho menee kanssa kovemmaksi.Kahvia juova ankka: Paskaa puhuvat. Ulommat on ihopoimut joissa on rasvaa, ei lihaksia. Sisemmätkin ovat vain jotain limakalvopoimuja. Lihakset on sisemmällä. Häpyhuuliin tulenee enempi verta kiihotustilassa, mutta ei niistä normaalisti tule kovat. Onkohan tämä ihmettelijä yhtynyt häppärittömään naisihmiseen vai mitä ihmettä 🤔
Niin, itse en puhunut mistään lihaksista.

Kommentti