Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Löytötavaratoimisto Facebook, osa 87

Pankkikortti, joka löytää aina omistajansa.
Löytötavaratoimisto Facebook, osa 87

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 63 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +145 (165 ääntä)
      Kaukosäädin oli hukassa, kunnes löytyi sieltä, missä televisiota katsotaan. Ei ollu pelkkä loppu tuossa mokassa tylsää.

      Lainaa

    2. Päättymätön neuvonantaja 30.9.2025 1:21
      Tulos: +72 (94 ääntä)
      Kaket hukassa, aika perus, aika tylsää. Sikapossukuva oli posi. Joskus noita sai tilata kortteihin mutta ainakin omassa pankissa se loppui kun läpi oli päässyt vaikka minkälaista kun ei sensorit tunteneet kaikkia meemejä, kuten erästä asiatonta karhua.

      Lainaa

    3. Kilokalori 30.9.2025 6:48
      Tulos: +78 (92 ääntä)
      Päättymätön neuvonantaja: Kaket hukassa, aika perus, aika tylsää. Sikapossukuva oli posi. Joskus noita sai tilata kortteihin mutta ainakin omassa pankissa se loppui kun läpi oli päässyt vaikka minkälaista kun ei sensorit tunteneet kaikkia meemejä, kuten erästä asiatonta karhua.
      Ne kuvia pankissa sensuroivat taisikin olla jotain ihan boomereita. Muistan uutisen jonka mukaan naispari tilasi omalla hääkuvallaan kortit, ja kortit tuli tulematta koska kaksi hääpukuista naista pussasi eikä se nyt käy. Pankki sitä sitten hesarissa selittelemässä.

      Lainaa

    4. Kiero maksamakkara 30.9.2025 8:06
      Tulos: +56 (60 ääntä)
      Päättymätön neuvonantaja: Kaket hukassa, aika perus, aika tylsää. Sikapossukuva oli posi. Joskus noita sai tilata kortteihin mutta ainakin omassa pankissa se loppui kun läpi oli päässyt vaikka minkälaista kun ei sensorit tunteneet kaikkia meemejä, kuten erästä asiatonta karhua.
      Sen verta vinossa tuo kuva, että taitaa olla pelkkä tarra. Niitäkin saa tilattua Kiinasta jos jonkinlaista.

      Lainaa

    5. Hento aprikoosi 30.9.2025 8:09
      Tulos: +52 (80 ääntä)
      Kauan ihminen voi olla pyykkäämättä, jos kaukosäädin ollut ”kaua” kadoksissa?

      Lainaa

    6. Pyörätön kirjohylje 30.9.2025 9:01
      Tulos: +38 (42 ääntä)
      Kiero maksamakkara: Sen verta vinossa tuo kuva, että taitaa olla pelkkä tarra. Niitäkin saa tilattua Kiinasta jos jonkinlaista.
      Enpä ookkaan ajatellut et noita voisi tarroittaa! Itseä ainakin rassaa kun oman pankin korttiin ei saa tilattua nykyään edes pankin omasta valikoimasta kuvaa vaan kortti on tasan sitä yhtä väriä. En tosin Kiinasta asti haluaisi tarraa tilata, joten pitää katsoa onko täällä kotimaassa liikettä josta saisi asiaan sopivan tarran.

      Lainaa

    7. Imelä alpakka 30.9.2025 9:08
      Tulos: +48 (52 ääntä)
      Hento aprikoosi: Kauan ihminen voi olla pyykkäämättä, jos kaukosäädin ollut ”kaua” kadoksissa?
      Yksin asuva helposti useamman päivän.

      Lainaa

    8. Tulos: +85 (91 ääntä)
      Hento aprikoosi: Kauan ihminen voi olla pyykkäämättä, jos kaukosäädin ollut ”kaua” kadoksissa?
      Varttikin on pitkä aika, jos telkkari on jämähtänyt Temppareihin...

      Lainaa

    9. Kissainen Kuustinen 30.9.2025 9:27
      Tulos: -47 (55 ääntä)
      "Mistä on löytänyt"? Tuo on tarra kortissa. Laitat siihen minkä haluat ja pyydät aikuistasi poistamaan sirun kohdalta sen. Nykyään kun numerot ja tiedot ovat kääntöpuolella ei tuolla puolella ole mitään mitä tarvitsee nähdä. Paitsi tuo Possu Poppelström. Ja miten voi olla "Kauan kadoksissa" jos se löytyy pesukoneesta? Ei paria päivää kauemmin voi olla hukassa.

      Lainaa

    10. Epäonnistunut leppäkerttu 30.9.2025 9:30
      Tulos: +19 (19 ääntä)
      Pyörätön kirjohylje: Enpä ookkaan ajatellut et noita voisi tarroittaa! Itseä ainakin rassaa kun oman pankin korttiin ei saa tilattua nykyään edes pankin omasta valikoimasta kuvaa vaan kortti on tasan sitä yhtä väriä. En tosin Kiinasta asti haluaisi tarraa tilata, joten pitää katsoa onko täällä kotimaassa liikettä josta saisi asiaan sopivan tarran.
      On, ostat tarpeeksi ison tarran mistä tahansa liikkeestä ja leikkaat sen sopivan kokoiseksi, sekä reiän sirulle.

      Lainaa

    11. Tulos: +36 (42 ääntä)
      Kissainen Kuustinen: "Mistä on löytänyt"? Tuo on tarra kortissa. Laitat siihen minkä haluat ja pyydät aikuistasi poistamaan sirun kohdalta sen. Nykyään kun numerot ja tiedot ovat kääntöpuolella ei tuolla puolella ole mitään mitä tarvitsee nähdä. Paitsi tuo Possu Poppelström. Ja miten voi olla "Kauan kadoksissa" [...]
      Tottakai siihen voi laittaa minkälaisen kuvan tahansa. Kysymys silti pätee; mistä on löytänyt tuollaisen kuvan.

      Lainaa

    12. Intiimi peura 30.9.2025 10:13
      Tulos: +50 (52 ääntä)
      Hento aprikoosi: Kauan ihminen voi olla pyykkäämättä, jos kaukosäädin ollut ”kaua” kadoksissa?
      "Kauan" voi tarkoittaa mitä tahansa muutamasta sekuntista äärrettömään.  Eikä sitä jokapäivä tarvitse pyykkiä pestä jos omistaa tarpeeksi vaatteita.

      Lainaa

    13. Nurja jyrsijä 30.9.2025 10:25
      Tulos: +74 (76 ääntä)
      Hento aprikoosi: Kauan ihminen voi olla pyykkäämättä, jos kaukosäädin ollut ”kaua” kadoksissa?
      Kyllä mulla saattaa olla pyykkikorissa joku vaate montakin viikkoa jos ei kerry samanlaista pyykkiä koneellista. Sellaisen taskussa tai käänteessä tai pyykkikorin pohjalla voi pyöriä juttuja kauankin

      Lainaa

    14. Vastarannan kiiski 30.9.2025 11:28
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Nytkö löytyi se sika, joka muutti kyseisessä uimahallissa pahvia tekokakaksi?

      Lainaa

    15. Liekehtivä lihapulla 30.9.2025 11:29
      Tulos: +34 (36 ääntä)
      Pankki: Tee kortistasi itsesi näköinen! Aino: Haaste vastaanotettu.

      Lainaa

    16. Puhekyvytön tomaatti 🍅 30.9.2025 11:43
      Tulos: -43 (49 ääntä)
      Tuollainen personoitu kortti kertoo kantajastaan kaiken minkä minun tarvitsee hänestä tietää.

      Lainaa

    17. Itseasiassa 30.9.2025 11:58
      Tulos: +24 (30 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Tuollainen personoitu kortti kertoo kantajastaan kaiken minkä minun tarvitsee hänestä tietää.
      Onko sulla useinkin vieraiden ihmisten kortteja?

      Lainaa

    18. Puhekyvytön tomaatti 🍅 30.9.2025 12:48
      Tulos: -24 (30 ääntä)
      Itseasiassa: Onko sulla useinkin vieraiden ihmisten kortteja?
      Ei, mutta minulla on silmät.

      Lainaa

    19. It's a deal 30.9.2025 12:55
      Tulos: +28 (32 ääntä)
      Kokeilkaa olla ilman kaukosäädintä ja sanokaa, missä kohtaa kulunut aika tuntuu pitkältä. Olen elänyt hyvän tovin ennen niiden yleistymistä, mutta takaisin en palaisi. Toki silloin laitteissa itsessään oli selkeät säätimet ja nappulat.

      Lainaa

    20. Kokeen reputtanut öykkäri 30.9.2025 13:29
      Tulos: +27 (29 ääntä)
      Hento aprikoosi: Kauan ihminen voi olla pyykkäämättä, jos kaukosäädin ollut ”kaua” kadoksissa?
      Helposti vaikka pari viikkoa vaikka on lapsiperhe

      Lainaa

    21. Varreton marsu 30.9.2025 16:01
      Tulos: +32 (36 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Tuollainen personoitu kortti kertoo kantajastaan kaiken minkä minun tarvitsee hänestä tietää.
      Ei hitto sulla on kyllä tyhjä ja surullinen elämä kun pitää loukkaantua jonkun random tyypin pankkikortista...

      Lainaa

    22. Puhekyvytön tomaatti 🍅 30.9.2025 16:06
      Tulos: -25 (33 ääntä)
      Varreton marsu: Ei hitto sulla on kyllä tyhjä ja surullinen elämä kun pitää loukkaantua jonkun random tyypin pankkikortista...

      En mä siitä loukkaannu. Tiedän vaan minkälainen tyyppi on kyseessä. Ihan turha sun on esittää ettet itse eri asioiden perusteella tekis samaa. 

      Lainaa

    23. Tulos: +20 (24 ääntä)
      Kissainen Kuustinen: "Mistä on löytänyt"? Tuo on tarra kortissa. Laitat siihen minkä haluat ja pyydät aikuistasi poistamaan sirun kohdalta sen. Nykyään kun numerot ja tiedot ovat kääntöpuolella ei tuolla puolella ole mitään mitä tarvitsee nähdä. Paitsi tuo Possu Poppelström. Ja miten voi olla "Kauan kadoksissa" [...]
      Ei tuolla Poppelströmillä löytynyt haulla samaa kuvaa kuin kortissa lukuunottamatta tätä feissarimokaa. En jaksa kokeilla mutta luulen ettei mikä tahansa haluamani tarra muutu tuoksi kuvaksi vaikka liimaisin sen korttiin ja poistaisin sirun kohdalta. Eli vastauksesi toimii kysymykseen suhteellisen heikosti. Tosi hyvä yritys kumminkin. Voit pyytää aikuistasi avaamaan mitä tarkoittaa tuo mistä löytänyt kysymys. Yleensä onneksi luetunymmärtäminen paranee hieman iän myötä joten ei sinullakaan varmaan hätää ole.

      Lainaa

    24. Nimekäs pingviini 30.9.2025 17:15
      Tulos: +28 (30 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Tuollainen personoitu kortti kertoo kantajastaan kaiken minkä minun tarvitsee hänestä tietää.
      Mitä se siis tarkalleen ottaen kertoo?

      Lainaa

    25. Epäonnistunut leppäkerttu 30.9.2025 17:26
      Tulos: +13 (15 ääntä)
      Pluri: Ei tuolla Poppelströmillä löytynyt haulla samaa kuvaa kuin kortissa lukuunottamatta tätä feissarimokaa. En jaksa kokeilla mutta luulen ettei mikä tahansa haluamani tarra muutu tuoksi kuvaksi vaikka liimaisin sen korttiin ja poistaisin sirun kohdalta. Eli vastauksesi toimii kysymykseen suhteellisen heikosti. Tosi hyvä [...]
      Se sama pankkikorttitarra löytyy Temusta niin en ala linkkaamaan, mutta haulla "John Pork is calling" löydät saman kuvan ja ehkä jonkun muun mestan josta tilata tarra kyseisellä kuvalla.

      Lainaa

    26. Kaiteeton leopardi 30.9.2025 17:28
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      It's a deal: Kokeilkaa olla ilman kaukosäädintä ja sanokaa, missä kohtaa kulunut aika tuntuu pitkältä. Olen elänyt hyvän tovin ennen niiden yleistymistä, mutta takaisin en palaisi. Toki silloin laitteissa itsessään oli selkeät säätimet ja nappulat.
      Mä elän ilman, kun se ei toimi. Tekee hyvää käydä painamassa nappeja laitteesta. Meillä ei ole mitään muuta siinä kiinni kuin läppäri, joten sitä kautta hoituu paljon asioita, joskin senkin ääreen pitää nousta, jos makoilee sohvalla. Tai lattialla.

      Lainaa

    27. Puhekyvytön tomaatti 🍅 30.9.2025 18:50
      Tulos: -29 (45 ääntä)
      Nimekäs pingviini: Mitä se siis tarkalleen ottaen kertoo?
      Jos oletetaan että kortin omistaja on tuo Aino, niin hänen huumorintajunsa on alkukantaista ja koostuu mm. Salatut elämät -meemeistä joita lähettelee kavereilleen. Tekee jotain melko turvallista perusduunia, jonka hoitaa kohtalaisesti. Vaikuttaa päälle päin asialliselta ja tunnolliselta, mutta kaverit tietävät Ainon "villin puolen", johon sisältyy mm. kokoelma lehdistä leikattuja paidattomia kuvia Sami Kurosesta. Hiukset ovat ohuet ja vaaleat. Mitä muuta haluat tietää Ainosta?

      Lainaa

    28. Hyvä papukaija 30.9.2025 19:38
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Kissainen Kuustinen: "Mistä on löytänyt"? Tuo on tarra kortissa. Laitat siihen minkä haluat ja pyydät aikuistasi poistamaan sirun kohdalta sen. Nykyään kun numerot ja tiedot ovat kääntöpuolella ei tuolla puolella ole mitään mitä tarvitsee nähdä. Paitsi tuo Possu Poppelström. Ja miten voi olla "Kauan kadoksissa" [...]
      Minulla on ainakin etupuolella kortin numero ja voimassaoloaika, joita tarvitaan nettitilauksiin. Takana on sitten vain varmistusnumero.

      Lainaa

    29. Jumatatu Usiku Ukungu 30.9.2025 19:59
      Tulos: -24 (24 ääntä)
      Miten kauan pitää olla pesemättä pyykkiä että voi sanoa pyykkikoneessa olevan kaukosäätimen olleen kauan kadoksissa?

      Lainaa

    30. Nimekäs pingviini 30.9.2025 21:03
      Tulos: +31 (39 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Jos oletetaan että kortin omistaja on tuo Aino, niin hänen huumorintajunsa on alkukantaista ja koostuu mm. Salatut elämät -meemeistä joita lähettelee kavereilleen. Tekee jotain melko turvallista perusduunia, jonka hoitaa kohtalaisesti. Vaikuttaa päälle päin asialliselta ja tunnolliselta, mutta kaverit tietävät Ainon [...]
      Okei, mielenkiintoinen tulkinta. En halua "tietää" mitään muuta Ainosta, koska en ole millään tavalla vakuuttunut sinun olevan oikeassa. En edes ymmärrä, miten olisit voinut tehdä tällaisia tulkintoja pankkikortissa olevan meemin perusteella, vaikuttaa myös jokseenkin häiriintyneeltä kehitellä tällaisia tarinoita.

      Lainaa

    31. Puhekyvytön tomaatti 🍅 30.9.2025 21:17
      Tulos: -20 (30 ääntä)
      Nimekäs pingviini: Okei, mielenkiintoinen tulkinta. En halua "tietää" mitään muuta Ainosta, koska en ole millään tavalla vakuuttunut sinun olevan oikeassa. En edes ymmärrä, miten olisit voinut tehdä tällaisia tulkintoja pankkikortissa olevan meemin perusteella, vaikuttaa myös jokseenkin häiriintyneeltä kehitellä tällaisia tarinoita.

      Etkö sinä päättele mitään miehestä, jonka lippiksensä lukee SUOMI FINLAND PERKELE tai naisesta jonka pipossa lukee EMÄNTÄ?

      Hassunhauska possukuva pankkikortissa ei luokittele ainoa samaan kategoriaan kuin edellä mainitut, mutta luokittelee hänet yhtä tarkasti silti.

      Lainaa

    32. Lommoton puuma 30.9.2025 21:28
      Tulos: +24 (32 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Jos oletetaan että kortin omistaja on tuo Aino, niin hänen huumorintajunsa on alkukantaista ja koostuu mm. Salatut elämät -meemeistä joita lähettelee kavereilleen. Tekee jotain melko turvallista perusduunia, jonka hoitaa kohtalaisesti. Vaikuttaa päälle päin asialliselta ja tunnolliselta, mutta kaverit tietävät Ainon [...]
      mielenkiintosta! voisi kai myös olettaa että tomaatilla on turhautunut näkemys omaan elämäntilaan, koska ei kykene jatkamaan opintojaan, vaan vaihtaa opintopaikkaa joka syksy. tomaatti hymyilee epäsymmetrisesti, ja uskoo ilmaisia äo-testejä.  tomaatit on kyl iha maukkaita et ei ny 100% voi sua vihata

      Lainaa

    33. Nimekäs pingviini 30.9.2025 21:43
      Tulos: +29 (35 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Etkö sinä päättele mitään miehestä, jonka lippiksensä lukee SUOMI FINLAND PERKELE tai naisesta jonka pipossa lukee EMÄNTÄ?Hassunhauska possukuva pankkikortissa ei luokittele ainoa samaan kategoriaan kuin edellä mainitut, mutta luokittelee hänet yhtä tarkasti silti.
      Milloin minä niin sanoin? Kyllä minä varmasti teen alitajuisia päätelmiä ihmisistä tuollaisilla perusteilla, mutta en mitenkään voisi tehdä noin tarkkoja päätelmiä kuin sinä teit. Lippiksestä voisin tehdä päätelmän että sitä pitävä henkilö kokee Suomalaisuuden olevan iso osa häntä. Piposta saattaisin miettiä, että ehkä hän on ehkä maalaisperheestä. Mutta en kyllä pystyisi tietämään heidän ammattiaan, minkä tv-ohjelman meemeistä tykkäävät, tai millaisista ihmisistä ovat seksuaalisesti kiinnostuneita.

      Lainaa

    34. Kiistelty aprikoosi 30.9.2025 21:50
      Tulos: +14 (18 ääntä)
      Jumatatu Usiku Ukungu: Miten kauan pitää olla pesemättä pyykkiä että voi sanoa pyykkikoneessa olevan kaukosäätimen olleen kauan kadoksissa?
      Itsellä ainakin toteutuu fifo aika huonosti pyykkien kanssa. Eli jos sattuu käymään niin hassusti että se kaukosäädin livahtaa sinne tyhjän korin pohjalle ja sitten sattuu tulemaan joku koko perheen yrjöripulitauti+täit+kihomadot, että täytyy pestä kaikki talosta löytyvä tekstiili, niin saattaa käydä niin että se kaukosäädin on kadoksissa kuukausia, vaikka pesisi pyykkiä parikin kertaa päivässä.

      Lainaa

    35. Punerva laama 30.9.2025 22:39
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      Pyykkiä ei taida kertyä tuossa taloudessa kovin paljoa (eli pyykkikorin ahmaisema kaukosäädin on tosiaan voinut olla kauan kadoksissa), koska sekaisin näyttää olevan kaikki värit ja materiaalit, pyyhekin vaatteiden joukossa. Ehkä ovat 60 asteessa pestäviä lasten tekstiilejä.

      Lainaa

    36. Supermagneettinen spermareikä 1.10.2025 2:31
      Tulos: +16 (18 ääntä)
      Kaiteeton leopardi: Mä elän ilman, kun se ei toimi. Tekee hyvää käydä painamassa nappeja laitteesta. Meillä ei ole mitään muuta siinä kiinni kuin läppäri, joten sitä kautta hoituu paljon asioita, joskin senkin ääreen pitää nousta, jos makoilee sohvalla. Tai lattialla.
      Onneksi on siellä vielä napit. Meidän telkkarissa ei ole. Jos kake on hukassa tai patterit loppu, sen saa pois päältä ottamalla töpselin seinästä ja takaisin päälle ei enää saakkaan.

      Lainaa

    37. Puhekyvytön tomaatti 🍅 1.10.2025 10:09
      Tulos: -15 (17 ääntä)
      Nimekäs pingviini: Milloin minä niin sanoin? Kyllä minä varmasti teen alitajuisia päätelmiä ihmisistä tuollaisilla perusteilla, mutta en mitenkään voisi tehdä noin tarkkoja päätelmiä kuin sinä teit. Lippiksestä voisin tehdä päätelmän että sitä pitävä henkilö kokee Suomalaisuuden olevan iso osa häntä. Piposta saattaisin miettiä, että [...]

      Kyllä niistä voi hyvällä todennäköisyydellä päätellä paljon muutakin. Ihmiset ovat arvattavia. Villi veikkaus, mitä puoluetta äänestää SUOMI FINLAND PERKELE? Ja sen jos arvaat oikein, voit miettiä kaikkea voit päätellä kyseisen puolueen äänestäjistä jne. Aina ei osu oikein, mutta todennäköisyys on hyvin korkea.

      Lainaa

    38. Puhekyvytön tomaatti 🍅 1.10.2025 10:26
      Tulos: -14 (20 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Kyllä niistä voi hyvällä todennäköisyydellä päätellä paljon muutakin. Ihmiset ovat arvattavia. Villi veikkaus, mitä puoluetta äänestää SUOMI FINLAND PERKELE? Ja sen jos arvaat oikein, voit miettiä kaikkea voit päätellä kyseisen puolueen äänestäjistä jne. Aina ei osu oikein, mutta todennäköisyys on hyvin korkea.

      Hiukset ovat maantienharmaat. Äänestää perussuomalaisia. Muotitieto rajoittuu hänellä siihen että vaatteissa lukee Puma tai Adidas. Lempivärit: musta ja tummansininen. Kuuluu Facebookissa ryhmään Äijäruoka on hyvää. Ei tiedä mistä ohjelmasta Sydney Sweeney on tuttu, mutta tietää varsin hyvin kuka hän on. Hetero.

      Lainaa

    39. Sivistynyt salaatti 1.10.2025 12:49
      Tulos: +27 (29 ääntä)
      Nimekäs pingviini: Okei, mielenkiintoinen tulkinta. En halua "tietää" mitään muuta Ainosta, koska en ole millään tavalla vakuuttunut sinun olevan oikeassa. En edes ymmärrä, miten olisit voinut tehdä tällaisia tulkintoja pankkikortissa olevan meemin perusteella, vaikuttaa myös jokseenkin häiriintyneeltä kehitellä tällaisia tarinoita.
      Häiriintynyt on tosiaan varsin osuva ilmaus tomaatille, joka vaikuttaa viettävän koko hereilläoloaikansa netissä haukkuen ja pilkaten kaikkia jotka ovat eri mieltä. Hirvittävän ruma luonne tyypillä ainakin on.

      Lainaa

    40. Hapanimelä kalkkuna 2.10.2025 7:28
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Kyllä niistä voi hyvällä todennäköisyydellä päätellä paljon muutakin. Ihmiset ovat arvattavia. Villi veikkaus, mitä puoluetta äänestää SUOMI FINLAND PERKELE? Ja sen jos arvaat oikein, voit miettiä kaikkea voit päätellä kyseisen puolueen äänestäjistä jne. Aina ei osu oikein, mutta todennäköisyys on hyvin korkea.
      Yksi turvallisen tilan periaatteista: "Älä oleta". Alan ymmärtää miksi se pitää kirjoittaa ylös.

      Lainaa

    41. KissaKuustinen 2.10.2025 11:04
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Toj Karin: Tottakai siihen voi laittaa minkälaisen kuvan tahansa. Kysymys silti pätee; mistä on löytänyt tuollaisen kuvan.
      https://play.google.com/store/apps/details?id=com.johnpork.Call.Video.gamerside&hl=en John Pork fake video call app.

      Lainaa

    42. Johdoton vaatekappale 2.10.2025 12:16
      Tulos: +5 (5 ääntä)
      Sivistynyt salaatti: Häiriintynyt on tosiaan varsin osuva ilmaus tomaatille, joka vaikuttaa viettävän koko hereilläoloaikansa netissä haukkuen ja pilkaten kaikkia jotka ovat eri mieltä. Hirvittävän ruma luonne tyypillä ainakin on.
      Täysi pelle se on!

      Lainaa

    43. Intiimi peura 2.10.2025 13:27
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Nimekäs pingviini: Mitä se siis tarkalleen ottaen kertoo?
      "Kaiken minkä minun tarvitsee hänestä tietää." Eli ei mitään. 

      Lainaa

    44. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Epäonnistunut leppäkerttu: Se sama pankkikorttitarra löytyy Temusta niin en ala linkkaamaan, mutta haulla "John Pork is calling" löydät saman kuvan ja ehkä jonkun muun mestan josta tilata tarra kyseisellä kuvalla.
      Minä en ollut aloittaja vaan tulin välihuutelijaksi kun ensimmäinen vastaaja keljuili aloittajalle vaikkei oma kyky riittänyt edes ymmärtämään yksinkertaista kysymystä. Kiitos kuitenkin alkuperäisen kyselijän puolesta niin voi halutessaan tilata kyseisen kuvan. Itse en näe tarvetta kun se kortti käy kerran päivässä kourassa muutaman sekunnin maksaessa enkä käytä sen ihailuun muuten aikaa niin minulle on sama miltä se näyttää mutta he jotka haluavat sen personoida se heille suotakoon.

      Lainaa

    45. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Jos oletetaan että kortin omistaja on tuo Aino, niin hänen huumorintajunsa on alkukantaista ja koostuu mm. Salatut elämät -meemeistä joita lähettelee kavereilleen. Tekee jotain melko turvallista perusduunia, jonka hoitaa kohtalaisesti. Vaikuttaa päälle päin asialliselta ja tunnolliselta, mutta kaverit tietävät Ainon [...]
      No jos se on noin helppoa niin minäkin kokeilen. Puhekyvytön tomaatti on lisännyt nikkinsä perään kuvan saadakseen ihailua että miten sen saa sinne tekstin perään. Kun kukaan ei ole siitä edes kysynyt hän kokee siitä pahaa mieltä. Kirjoittamansa perusteella hänellä on ajatus että hän on keskivertoa huomattavasti älykkäämpi vaikka tekemässään ÄO-testissä tulos on täysin keskitasoa "mutta kun se on pelkkä matemaattinen testi" on hänen puolustuksensa itselleen ja muille asiassa. Keskusteluissaan hän saa useimmat lopulta hiljaiseksi ja kuvittelee "jauhottaneensa" heidät vaikka todellisuudessa keskustelukumppani on todennut vastapuolen olevan sen verran aggressiivinen että on todennut paremmaksi olla hiljaa tai netissä vastapuoli on todennut että turha kiistellä kun toinen ei sisäistä vastausta ja vastaa asian vierestä kun itse kysymyksessä argumenttitaidot loppuu kesken.
      Eronnut ja yhden tai kahden lapsen viikonloppuisä joka kokee tekevänsä valtavan osan kasvatuksessa kun vie lapset joka toinen viikonloppu pizzalle ja hakee kerran viikossa päiväkodista. Juo liikaa mutta kiistää olevansa alkoholisti. Kärsii ahdistuneisuudesta johon juo ja joka saa hänet suuttumaan ylimitoitetulla tavalla toisinaan pienistäkin asioista. Mikäli olet alle 25v niin tämä jälkimmäinen kohta on todellista vasta kymmenen vuoden päästä ja nykyhetki on viikonloppu ryypiskelyä kavereiden kanssa joita sinulla on kolme (porukkaan kuuluu enemmän tyyppejä mutta ne ovat enemmän kavereiden kavereita). Yksi näistä on enemmän ystävä kuin muut ja kahden kanssa vietät aikaa enemmän sen takia että hekin juovat viikonloput.
      Heidän kanssaan sinä puhut politiikasta ja he ovat joojoo-miehiä kun eivät jaksa väitellä yllä mainituista syistä. Työt hoidat hyvin vaikka pomosi on vähän mulkku ja sinussa ei ole tietenkään mitään vikaa tässäkään asiassa. Tykkäät nauraa itseäsi tyhmemmille ja jo lapsena koulukiusasit luokan heikointa koska se oli ainoa jota uskalsit. Yläasteella tilanne kääntyi jokseenkin toisinpäin vaikka koet että ei sinua kiusattu vaan se oli kaverillista kujeilua. Parisuhteessa ollessasi kumppanisi on hieman alistuva ja vanhetessasi jäät lopulta yksin koska ihmissuhdetaitosi eivät riitä pitämään yllä tasapuolista prisuhdetta.
      Harrastuksena ahdistuksen lievittäminen väittelemällä vähäpätöisista asioista netissä ja oman järkevyytesi  korostamista funktionaalisena ajattelijana.
      Tykkäät ajaa autolla ja toisinaan lähdet ajelulle vaikka et varsinaisesti ole menossa minnekään tai kaupassa käydessäsi kierrät jonkun pidemmän lenkin. Ruuhkia kuitenkin vihaat sydämesi pohjasta ja ne saavat sinut kohtuuttoman vihaiseksi joka ei jää lähipiiriltäkään huomaamatta. Siksi käytkin usein kaupassa vasta hieman ennen kahdeksaa mutta kuitenkin hyvissä ajoin ennen yhdeksää että saat ostettua olutta ilman että näyttää että tulet hakemaan sitä viime tinkaan. Jos et vielä googlettanut sanaa funktionaalinen  niin suunnittelit tekeväsi sen tämän luettuasi mutta et siksi ettet tietäisi ollenkaan mitä se tarkoittaa vaan varmistuaksesi siitä ja käyttääksesi sitä vastakommenttiin mikäli olisin käyttänyt sitä väärin.
      Kerro miten meni jos uskallat.

      Lainaa

    46. Puhekyvytön tomaatti 🍅 2.10.2025 20:14
      Tulos: -5 (5 ääntä)
      Pluri: No jos se on noin helppoa niin minäkin kokeilen. Puhekyvytön tomaatti on lisännyt nikkinsä perään kuvan saadakseen ihailua että miten sen saa sinne tekstin perään. Kun kukaan ei ole siitä edes kysynyt hän kokee siitä pahaa mieltä. Kirjoittamansa perusteella hänellä on ajatus että hän on keskivertoa huomattavasti [...]
      Meni kyllä metsään ihan alusta lähtien. Sain idean laittaa emojin nimeen toiselta palstan kommentoijalta, sitä ennen sitä ei ollut: https://www.feissarimokat.com/2025/05/kuvakooste-osa-490/#comment-1746861484185 Mutta aika ikävää että sinulla on minusta noin negatiivinen kuva.

      Lainaa

    47. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Meni kyllä metsään ihan alusta lähtien. Sain idean laittaa emojin nimeen toiselta palstan kommentoijalta, sitä ennen sitä ei ollut: feissarimokat.com/2025/05/kuvakooste-osa-490/#comment-1746861484185 Mutta aika ikävää että sinulla on minusta noin negatiivinen kuva.
      No minä yritin arvioida ihan tosissani saamani tiedon perusteella ja olen yleensä suhteellisen hyvä siinä. Voidaanko siis olla yhdessä sitä mieltä että toisen arvioiminen saattaa olla aika hankalaa niinkin vähäisen tiedon kuin pankkikortin kuvan perusteella. Eli myönnät siis olleesi täysin väärässä siitä mitä toisesta kykenee arvioimaan milläkin perusteella. Minulla oli kuitenkin käytössäni paljon enemmän dataa sinusta kuin pelkkä pankkikortti. Vai osuiko sittenkin liian hyvin? Tietysti jos koet olevasi parempi kuin minä niin voit antaa arvion minusta ja lupaan vastata rehellisesti miten on. Sinulla on kuitenkin jo näiden ja parin aiemman keskustelumme pohjalta enemmän tietoa käytettävissäsi kuin pankkikortin kuva tai ÄIJÄ!!!-pipo. Niin ja sen sijaan että käytät puheenvuorosi pelkkään vittuiluun niin yritä tosissasi. Toki en nyt odota että ajattelet minusta ihmeitä jos pelkän yhden mielipiteen vuoksi koet että sinua vihataan. Se ei ainakaan anna erityisen hyvää kuvaa ihmistuntemustaidoistasi.
      Ikävää että annat itsestäsi tuollaisen kuvan. Ei sitä kukaan muu puolestasi tee.

      Lainaa

    48. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Meni kyllä metsään ihan alusta lähtien. Sain idean laittaa emojin nimeen toiselta palstan kommentoijalta, sitä ennen sitä ei ollut: feissarimokat.com/2025/05/kuvakooste-osa-490/#comment-1746861484185 Mutta aika ikävää että sinulla on minusta noin negatiivinen kuva.
      En tiedä miksei vastaukseni tullut läpi mutta laitetaan uudestaan. Eli yritin tosissani tehdä arvion ja olen yleensä suhteellisen hyvä arvioimaan ihmisiä. Jos se nyt kerta meni ihan metsään niin silloin varmaan myönnät että ihmisiä ei olekaan niin helppo arvioida niinkin vähällä tiedolla kuin pankkikortin ulkonäkö, yksittäinen vaatekappale tai useampi kommentti netissä. Toki voi olla että sinä olet asiassa parempi joten kokeile tehdä oma arviosi minusta niin katsotaan miten se menee. Odotukseni ei ole kovin korkeat sinun ihmislukutaidosta jos aiemmin ajatuksesi oli se että jos kanssasi on eri mieltä jostain asiasta niin silloin vihaa sinua. Toki etunasi on se että olen kirjoittanut palstalle aika monta kommenttia ja sinulla on selkeästi taito niitä hakea joten oletan aika tarkkaa kuvausta. Toivottavasti siinä on jotain muutakin kuin minkä olen jo esille tuonut.
      Ikävää että annat itsestäsi ikävän kuvan.
      Minulla on sinusta juuri sellainen kuva jonka annat itsestäsi joten ehkä tuon asian kanssa kannattaa mennä itseensä ja miettiä voisiko käyttäytyä toisin jos asia tuntuu sinusta ikävältä.

      Lainaa

    49. Jaettava hilleri 3.10.2025 6:37
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Nimekäs pingviini: Milloin minä niin sanoin? Kyllä minä varmasti teen alitajuisia päätelmiä ihmisistä tuollaisilla perusteilla, mutta en mitenkään voisi tehdä noin tarkkoja päätelmiä kuin sinä teit. Lippiksestä voisin tehdä päätelmän että sitä pitävä henkilö kokee Suomalaisuuden olevan iso osa häntä. Piposta saattaisin miettiä, että [...]
      Tai lippiksen omistaja on vain suuri Impaled  Nazarene yhtyeen ihailija

      Lainaa

    50. Puhekyvytön tomaatti 🍅 3.10.2025 17:12
      Tulos: -6 (8 ääntä)
      Pluri: No minä yritin arvioida ihan tosissani saamani tiedon perusteella ja olen yleensä suhteellisen hyvä siinä. Voidaanko siis olla yhdessä sitä mieltä että toisen arvioiminen saattaa olla aika hankalaa niinkin vähäisen tiedon kuin pankkikortin kuvan perusteella. Eli myönnät siis olleesi täysin väärässä siitä mitä [...]

      Mistä olet saanut päähäsi että mielestäni jos kanssani on eri mieltä jostain asiasta niin silloin vihaa minua?

      En jaksa käydä vanhoja keskusteluja läpi ja koska teitä kimppuuni hyökänneitä on useita, en hyvin muista kuka on sanonut mitä, mutta sinusta on muotoutunut tällainen mielikuva:

      Ikää noin 40 vuotta. Koulukiusattu. Henkisesti kuuluu vasemmistoon, mutta karsastaa valtavirtaa ja uskottelee itselleen olevansa "parempaa oikeistoa". Ei kiinnostunut keltaisesta lehdistöstä. Kouluarvosanojaan älykkäämpi. Rakastaa Placebon ajattomia klassikoita. Nuorena katsonut sarjaa Mummo ja muistaa edelleen tunnarit sanat ulkoa. Vihaa Amppari-mehujäätä.

      Lainaa

    51. Myytteihin uskova sateenvarjo 3.10.2025 23:44
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Kyllä voi helposti olla vaikka lakanat pyykkikopassa odottamassa yli kuukaudenkin, että tulee vuorotyöläisenä sopiva hetki pestä muutoin kuin taloyhtiön hiljaisuuden aikana. Yleensä siinä kohtaa sitten pestään useampi koneellinen ja mietitään yksiössä, minne kaiken ripustaa kuivumaan. Kuivaustilan vähyyden vuoksi viikoittain pesee mielellään vaan ne perusvaatteet ja sitten vapaalla lakanoita ja muita ei-kiireellisiä. Itseä hämmentää, että joillain näkyy oikeasti se pyykkikopan pohja. Mulla on siellä yleensä esim. villasukkia tai muita herkkiksiä, jotka oottaa samaan pesuun syksyn ekaa villapaitaa.

      Lainaa

    52. Tulos: +10 (10 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Mistä olet saanut päähäsi että mielestäni jos kanssani on eri mieltä jostain asiasta niin silloin vihaa minua?En jaksa käydä vanhoja keskusteluja läpi ja koska teitä kimppuuni hyökänneitä on useita, en hyvin muista kuka on sanonut mitä, mutta sinusta on muotoutunut tällainen mielikuva:Ikää noin 40 vuotta. [...]
      No ikä on oikein ja kyllä sitä varmasti oli sekä uhri että kiusaaja kun olin vähän vallaton poikasena. Siinä se sitten oikeastaan olikin. Eli ei se nyt kauhean tarkkaan osunut tuo arviointi sinultakaan. Ikäkin on kuitenkin aika hyvin pääteltävissä sivuston kohderyhmästä joka lienee suurimmaksi osaksi 25-40v.
      Jos itse hyökkää toisten kimppuun tekemällä heistä arviota niin pitää mielestäni hyväksyä sama myös itsestään. Oliko sinun arviosi minusta sitten hyökkäys minua kohtaan? Vai mikä se hyökkäys nyt sitten on? Se että joku vastakommentoi viestiisi ylipäätään jotain?
      Jollain tapaa alkaa kuulostaa että sinulla on oikeasti paha mieli näistä asioista mistä täällä ollaan keskusteltu. Pahoittelen jos käytökseni on mielesi pahoittanut mutta olen pyrkinyt keskustelemaan kanssasi samoin kuin sinä muiden. Mielestäni jopa pehmeämmin. Jos nyt aidosti tosiaan ihmettelit miksi minulla on sinusta negatiivinen kuva niin se johtuu siitä että käyttäydyt itse hyökkäävästi ja kun saat vastakaikua niin alat uhriutumaan. 

      Lainaa

    53. Turkoosi kauris 4.10.2025 4:30
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Katos John Pork, soitteli aikanaan useille ihmisille

      Lainaa

    54. Puhekyvytön tomaatti 🍅 4.10.2025 11:35
      Tulos: -4 (4 ääntä)
      Pluri: No ikä on oikein ja kyllä sitä varmasti oli sekä uhri että kiusaaja kun olin vähän vallaton poikasena. Siinä se sitten oikeastaan olikin. Eli ei se nyt kauhean tarkkaan osunut tuo arviointi sinultakaan. Ikäkin on kuitenkin aika hyvin pääteltävissä sivuston kohderyhmästä joka lienee suurimmaksi osaksi 25-40v. Jos itse [...]
      Mihin sijoittaisit itsesi vasemmisto-oikeisto akselilla?

      Lainaa

    55. Tulos: -4 (6 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Mihin sijoittaisit itsesi vasemmisto-oikeisto akselilla?
      No oikeastaan aika keskelle mitä tulee talouspolitiikkaan ja äänestän Perussuomalaisia mutta se johtuu enemmän siitä että muilla puolueilla ei ole aikomustakaan järkevöittää maahanmuuttopolitiikkaa. En ole siinäkään asiassa persujen kanssa samaa mieltä miten se pitäisi hoitaa mutta nykymalli ei tule johtamaan hyvään lopputulokseen joten äänestän heitä siinä toivossa että muut puolueet tarttuisivat täkyyn ja muuttaisivat omaa suhdettaan kyseiseen asiaan ja uskonkin sen tapahtuvan jossain vaiheessa kun tajuavat että 15% kansasta äänestää yhden asian takia jotain puoluetta. Siinä on aika paljon ääniä jaossa ja ihmettelen että kukaan ei ole vielä tuota tajunnut. Joten tuo kohta meni aivan täysin väärin arviossasi.

      Lainaa

    56. Puhekyvytön tomaatti 🍅 4.10.2025 15:28
      Tulos: -5 (7 ääntä)
      Pluri: No oikeastaan aika keskelle mitä tulee talouspolitiikkaan ja äänestän Perussuomalaisia mutta se johtuu enemmän siitä että muilla puolueilla ei ole aikomustakaan järkevöittää maahanmuuttopolitiikkaa. En ole siinäkään asiassa persujen kanssa samaa mieltä miten se pitäisi hoitaa mutta nykymalli ei tule johtamaan hyvään [...]

      Eli äänestät persuja mutta VAIN yhden asian takia. 😅 Eli uskottelet itsellesi olevasi "parempaa oikeistoa". Kuten sanoin. 🙊

      Lainaa

    57. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Mihin sijoittaisit itsesi vasemmisto-oikeisto akselilla?
      "Netissä vastapuoli on todennut että turha kiistellä kun toinen ei sisäistä vastausta ja vastaa asian vierestä kun itse kysymyksessä argumenttitaidot loppuu kesken."
      Tämä on lainaus omasta arviostani sinusta. Vastausviestisi johon nyt vastaan taas on vastauksesi viestiin joka sisälsi kolme kysymystä. Väitätkö todella että arvioni ei osunut ollenkaan oikeaan? Taisi oma arvioni olla huomattavasti parempi kuin sinun omasi.

      Lainaa

    58. Tulos: -3 (5 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Eli äänestät persuja mutta VAIN yhden asian takia. 😅 Eli uskottelet itsellesi olevasi "parempaa oikeistoa". Kuten sanoin. 🙊
      Vain omien pierujen haistelija voi päätyä tuollaiseen lopputulemaan että olisi millään muotoa oikeassa väittämässään asiassa. En uskottele itselleni mitään. Olen sinut sen kanssa mitä asioista ajattelen enkä häpeile sanoa sitä ääneen. Suomessa kumminkin monipuoluejärjestelmä estää sen ettei yksi puolue pääse tekemään katastrofaalisia asioita yhden kauden aikana (yleensä) joten näen yhden merkittävän asian puolesta äänestämisen kohtuullisena toimena mikäli sillä pystyy tulevaisuudessa saamaan kansakunnalle hyvää aikaan. Eli tuossakin asiassa todellakin olit niin väärässä kuin vain voi olla. En näe oikeistoa mitenkään parempana ja ihmettelen sitä että Kokoomus joka ajaa oikeasti rikkaimman 1-5% etua saa jatkuvasti niin suuren äänimäärän. Vasempaan laitaan minua taas ei varmasti sijoita kukaan joka minut tuntee.
      Palaan vielä tähän "Netissä vastapuoli on todennut että turha kiistellä kun toinen ei sisäistä vastausta ja vastaa asian vierestä kun itse kysymyksessä argumenttitaidot loppuu kesken." Et sisäistänyt lukemaasi ja argumentoit asian vierestä jälleen. Parilla hymiöllä yrität vielä provosoida kun argumentaation aseesta patruunat loppuu kesken.
      Nyt sitten päädytään tähän lopputulokseen mikä oli myös minun arviossani sinusta jossa ei kuulemma mikään osunut kohdalleen. Eikä se johdu siitä että olisin provosoitunut tai että olisit jauhottanut minut vaikka saatat itsellesi niin uskotella mutta en näe tarvetta jatkaa tätä keskustelua ellei sieltä puolelta tule sivistynyttä järkevää argumentointia minkä perään olet itse kuuluttanut aiemmin.

      Lainaa

    59. Tarroittaja 6.10.2025 16:50
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Kiero maksamakkara: Sen verta vinossa tuo kuva, että taitaa olla pelkkä tarra. Niitäkin saa tilattua Kiinasta jos jonkinlaista.
      Saa ihan Suomestakin. https://kaivertamo.fi/collections/tarratulosteet/products/maksukorttitarra-omalla-kuvalla

      Lainaa

    60. Puhekyvytön tomaatti 🍅 6.10.2025 19:04
      Tulos: -2 (2 ääntä)
      Pluri: Vain omien pierujen haistelija voi päätyä tuollaiseen lopputulemaan että olisi millään muotoa oikeassa väittämässään asiassa. En uskottele itselleni mitään. Olen sinut sen kanssa mitä asioista ajattelen enkä häpeile sanoa sitä ääneen. Suomessa kumminkin monipuoluejärjestelmä estää sen ettei yksi puolue pääse tekemään [...]
      Ymmärsit väärin mitä tarkoitin sanoilla "parempaa oikeistoa". Se ei tarkoita sitä, että oikeisto olisi mielestäsi parempi, vaan että näet itsesi oikestossa, mutta olet "yksi niistä hyviksistä sillä puolella", et mikään perus persu, vaan muita parempi persu, joka ei ole homofobinen rasisti jne.

      Lainaa

    61. Tulos: -1 (1 ääni)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Ymmärsit väärin mitä tarkoitin sanoilla "parempaa oikeistoa". Se ei tarkoita sitä, että oikeisto olisi mielestäsi parempi, vaan että näet itsesi oikestossa, mutta olet "yksi niistä hyviksistä sillä puolella", et mikään perus persu, vaan muita parempi persu, joka ei ole homofobinen rasisti jne.
      Jos lähtökohtaisesti puhut oikeistosta ja sinä sanot minun äänestävän parempaa oikeistoa niin keskiverto tallaaja ajattelee Kokoomuksen olevan sitä parempaa oikeistoa verrattuna Perussuomalaisiin ja tämän ymmärtää politiikasta kaikki edes alkeet tietävät. Tämä oli siis oma perustelusi millä yritit muuttaa mustaa valkoiseksi mutta puhut itse itsesi pussiin viittaamalla että muiden pitäisi ymmärtää persujen olevan parempaa oikeistoa. Yrittäisit nyt edes. Annat itsestäsi kuvan että olisit verbaalisesti lahjakas mutta todellisuudessa kykenet tuottamaan vai jonninjoutavaa lässytystä.
      Ajattelin ensin etten vaivaudu edes vastaamaan mutta taisit itsekin tehdä aikanaan saman ja palasit jauhamaan vaikka lupasit poistua takavasemmalle. Halusin vain vielä kertaalleen alleviivata sitä että olit jälleen kerran väärässä luulossa siitä miten ja miksi ihmiset ympärilläsi ajattelevat ja tekevät. Ihminen joka hyökkää verbaalisesti toisten kimppuun ja ihmettelee miksi hänestä ei pidetä ei todellakaan vakuuta ihmistuntijana joten älä viitsi edes yrittää esittää sellaista.

      Lainaa

    62. Puhekyvytön tomaatti 🍅 10.10.2025 9:33
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Pluri: Jos lähtökohtaisesti puhut oikeistosta ja sinä sanot minun äänestävän parempaa oikeistoa niin keskiverto tallaaja ajattelee Kokoomuksen olevan sitä parempaa oikeistoa verrattuna Perussuomalaisiin ja tämän ymmärtää politiikasta kaikki edes alkeet tietävät. Tämä oli siis oma perustelusi millä yritit muuttaa mustaa [...]

      Et vieläkään ymmärtänyt mitä tarkoitin. En tarkoittanut kokoomusta tai mitään tiettyä puoluetta johon nätisti lokeroituu vaan nimenomaan sellaista joukosta erottuvaa, vähän kuin ennen oli "eettisiä orjanomistajia" joilla oli orjia mutta puolustelivat sitä olemalla erilaisia/parempia orjanomistajia jotka "eivät tehneet hirmutekoja".

      Kokoomuslaiset ovat jo valmiiksi vähemmän radikaaleja, lähempänä keskustaa, sinä taas siinä ryhmässä joka tavallaan henkisesti flirttailee vasemmiston kanssa koska ymmärtää tiettyjä etiikkaan ja moraaliin liittyviä kysymyksiä mutta fyysisesti äänestää kuitenkin persuja/omistaa orjan. "Not like other Persus." Eli poikkeaa linjasta kuin joku poliittinen pick me konsanaan.

      Ja toisekseen tämä koko keskustelu lähti siitä kuin sanoin puoliksi läpällä että tuollainen sikakortti kertoo minulle kaiken tarpeellisen omistajastaan koska ei ihan kuka vain tuollaista ota. Ei minulla ole mitään kristallipalloa josta näkisin mitä hän syö aamiaiseksi (vaikka tiedän että se on Kellogg’s Special K Red Berries) eikä se ole edes tarpeellista tietoa. Miksi tästäkin syntyi paskamyrsky?

      Lainaa

    63. Tulos: -1 (1 ääni)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Et vieläkään ymmärtänyt mitä tarkoitin. En tarkoittanut kokoomusta tai mitään tiettyä puoluetta johon nätisti lokeroituu vaan nimenomaan sellaista joukosta erottuvaa, vähän kuin ennen oli "eettisiä orjanomistajia" joilla oli orjia mutta puolustelivat sitä olemalla erilaisia/parempia orjanomistajia jotka "eivät [...]
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Et vieläkään ymmärtänyt mitä tarkoitin. En tarkoittanut kokoomusta tai mitään tiettyä puoluetta johon nätisti lokeroituu vaan nimenomaan sellaista joukosta erottuvaa, vähän kuin ennen oli "eettisiä orjanomistajia" joilla oli orjia mutta puolustelivat sitä olemalla erilaisia/parempia orjanomistajia jotka "eivät [...]
      Jos pystyisit sisältämään hyvinkin yksinkertaisen lauseen niin sinun ei tarvitsisi kysellä samaa päivittäin. Esitit kysymyksen lainaten viestiäni jossa on tuo vastaus. Eli paskamyrsky syntyy siten että hyökkää verbaalisesti muiden kimppuun. Eniten hämmentää se että esität olevasi muka jotenkin fiksu vaikka noinkin yksinkertainen kokonaisuus että aggressio synnyttää vasta-aggression jää sinulta täysin ymmärryksen ulkopuolelle. Itse opin sen jo hiekkalaatikolla kun alkoi kiukuttaa kun Marko heitti hiekkaa silmiin tai miten ikinä se tapahtuikaan mutta kuitenkin niin nuorena etten edes muista ja jouduin keksimään esimerkin.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hävinnyt, kadonnut, kaukosäädin, kuva, löytynyt, löytötavarat, porsas, possu, pyykkikone, sika, svinhuvud