Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Suorasanainen Saila

Äiti tunkee nokkansa tyttärensä eroon. Ja hyvin omalaatuisella tavalla.
Suorasanainen Saila

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 85 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1329 (1661 ääntä)
      Ööööö, no jo on äiti... vaikka oiskin vaan läppää niin silti nolaa itsensä sekä tyttären.

      Lainaa

    2. Tulos: +1110 (1200 ääntä)
      Paha on jos paraskaveri menee exän perään.. mutta oma äiti..?

      Lainaa

    3. Tulos: +417 (749 ääntä)
      Jotenkin alko iljettämään tuo Saila...

      Lainaa

    4. Tulos: +780 (1070 ääntä)
      Just huippu. Jotkut ihmiset ne ei kato oo noiden pippeli/pimperoasioiden suhteen niin justiinsa. Toki tuo on noloa ainakin tyttärelle mutta ei välttämättä äitimuorille :D itsekin tunnen erään keski-ikäisen naisen jonka jutut on sellasta kuunneltavaa että vetää hiljaseks tai melkein kuoloo nauruun. Jotkut vetää niin roisia "huumoria" että sarkasmin raja häilyy ja kovaa kuten tässä mokassa. Mutta minä pidän niistä jotka ei pelkää tabuista puhua ja sanoo minkä sylki suuhun tuo :)

      Lainaa

    5. Tulos: +493 (619 ääntä)
      Aikas ronskia läppää juu omalle tyttärelle, mutta kuitenkin aikas hauskaa:D sellaisen vaikutelman saan, että heidän perheessä on kasvatettu pilke silmäkulmassa:)

      Lainaa

    6. Fitnessurho 23.1.2014 5:55
      Tulos: -66 (562 ääntä)
      Äidin jutut ovat oksettavia. Tekopyhät voivat ajatella äidin tilalla isän, jos eivät muuten ymmärrä sisäistetyssä miesvihassaan.

      Lainaa

    7. Tulos: -71 (319 ääntä)
      Hyi kristus mitä käytöstä äidiltä! Jos netissäkin joutuu tolleen häpeämään, niin en halua edes tietää, millainen hän on kasvotusten.

      Lainaa

    8. Tulos: +374 (398 ääntä)
      Ja joku vielä ihmettelee, että miks nuoret karkaa Feissistä uusiin paikkoihin, mihin vanhemmat ei oo vielä löytäny.. :D

      Lainaa

    9. Tulos: +109 (215 ääntä)
      ANALyysi: Just huippu. Jotkut ihmiset ne ei kato oo noiden pippeli/pimperoasioiden suhteen niin justiinsa. Toki tuo on noloa ainakin tyttärelle mutta ei välttämättä äitimuorille itsekin tunnen erään keski-ikäisen naisen jonka jutut on sellasta kuunneltavaa että vetää hiljaseks tai melkein kuoloo nauruun. Jotkut vetää niin roisia “huumoria” että sarkasmin raja häilyy ja kovaa kuten tässä mokassa. Mutta minä pidän niistä jotka ei pelkää tabuista puhua ja sanoo minkä sylki suuhun tuo
      Tänne tulee varmaan aika monta negatiivista kommenttia liittyen äidin mielenkiintoon ja puhetyyliin, mut faktahan on se, että mitä sitä nyt turhia ujostelemaan asiassa, Saila tykkää nuoremmasta ja vaikka ei tykkäiskään, niin ainakin se osaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.. ;)

      Lainaa

    10. Tulos: -167 (345 ääntä)
      Kaksi sanaa: white trash. En ole nolompaa kuullut enkä nähnyt. Roskaväki jyrää...

      Lainaa

    11. Tulos: +102 (122 ääntä)
      Puumaa mä metsästän...

      Lainaa

    12. Tulos: +209 (243 ääntä)
      Jos Noora oikeasti häpeäisi äitiään, hän olisi ajat sitten poistanut tämän fb-kavereistaan.

      Lainaa

    13. Tulos: +242 (292 ääntä)
      Minun äitini taas on ihan liiankin puhdas pulmunen. En ole koskaan nähnyt häntä humalassa, ei kiroile eikä isästä eroamisen jälkeen ole ainakaan näyttäytynyt toisen miehen kanssa. Olisin oikeastaan vaan riemuissani, jos äiti vähän repäisisi ja ottaisi elämän pikkuisen rennommin. Ihan sama olisiko kumppanina nuorempi, vanhempi, oman ikäisensä, suomalainen, ulkomaalainen, mies tai nainen... Sama pätee toki myös isääni. Kerran täällä vain ollaan. Ei se elämä saati sitten seksi nyt niin vakavaa ole. Ihmisiä ne vanhemmatkin vain ovat. Eri asia jos sitä seksiä harrastettaisiin lasten, varsinkin alaikäisten nähden mutta tuollainen harmiton vitsailu ei ole kenenkään kehitykselle tai psyykkeelle haitaksi.

      Lainaa

    14. Mahtisonni 23.1.2014 9:55
      Tulos: +19 (125 ääntä)
      Saila on upea nainen, se ottaa mitä haluaa :)

      Lainaa

    15. Tulos: +121 (195 ääntä)
      Tulee ihan oma äiti mieleen =D Just paras tuollainen vähän ronskimpi äiti! Tulevaisuuden/nykyisyyden kukkahattutädit täällä nyt vetää herneenpalkoa nenäänsä, mutta ei anneta sen häiritä! Jokainen tyylillään ja kaksmielisellä on kaksinverroin hauskempaa!

      Lainaa

    16. Tulos: +97 (171 ääntä)
      Mitä te nyt itkette. Tämähän oli hauska enkä näe tässä mitään noloa.

      Lainaa

    17. Tulos: +31 (79 ääntä)
      Hulvatonta :D

      Lainaa

    18. Tulos: +38 (68 ääntä)
      Mihinkäs puuma juovistaan pääsee!

      Lainaa

    19. Tulos: +14 (30 ääntä)
      :DDDDD Ei turhan häpeällistä.

      Lainaa

    20. Tulos: +25 (75 ääntä)
      Sailaan vois tutustua paremmin =)

      Lainaa

    21. Tulos: +96 (150 ääntä)
      Vähemmistöön jään, mutta samaa mieltä niiden kanssa jotka ovat kiitollisia ettei oma äiti käyttäydy noin. Kaveritkaan, ne kaikkein läheisimmätkään joiden kanssa seikkailut ja peniskoot puitiin kahdeksantoistakesäisinä makeaa viiniä juoden, eivät heitä läppää kun jonkun jutun loppu juuri on koittanut -se tulee sitten myöhemmin. Kasvatuksen ronskiudesta riippumatta aikuiselta naiselta pitäisi voida odottaa ainakin yhtä paljon hienotunteisuutta kuin teini-ikäiseltä tytöltä o.0

      Lainaa

    22. Tulos: -5 (177 ääntä)
      Fitnessurho: Äidin jutut ovat oksettavia. Tekopyhät voivat ajatella äidin tilalla isän, jos eivät muuten ymmärrä sisäistetyssä miesvihassaan.
      Jos menet huutamaan pomollesi "sut on erotettu!", mitään ei tapahdu. Jos sun pomosi huutaa sulle "sut on erotettu!", sinut erotetaan. Vanhemmalla naisella on harvemmin fyysistä, sosiaalista ja/tai psyykkistä yliotetta nuoremmasta (miehestä) kuin vanhemmalla miehellä on nuoremmasta (tytöstä).

      Lainaa

    23. Tulos: +12 (84 ääntä)
      Huippu tyyppi! Tommosia pitäis olla PALJON enemmän.

      Lainaa

    24. Tulos: +37 (109 ääntä)
      Fitnessurho: Äidin jutut ovat oksettavia. Tekopyhät voivat ajatella äidin tilalla isän, jos eivät muuten ymmärrä sisäistetyssä miesvihassaan.
      Komppaan. Huumoria saa olla mutta luulisi viisaaksi jättää alapääjutut ihan aikuisten välisiin keskusteluihin. Vaikkei nuorten ikä jutusta selviäkään, todella vaikea kuvitella että moni mielellään kuuntelisi/ajattelisi (edes vahingossa) vanhempiaan ja sukupuolielimiä samassa kontekstissa.

      Lainaa

    25. Tulos: +71 (129 ääntä)
      Oletan, että jutun kaikki osapuolet ovat täysi-ikäisiä, niin ihan hauskahan tämä oli. Ja miehet nyt tuppaavat harvemmin loukkaantumaan, jos "miehuutta" kehutaan. Seksuaalinen ahdistelu ja henkinen väkivalta ovat asia erikseen, mutta ei tästä jutusta nyt mulle ainakaan sellaista fiilistä herännyt. Mutta toki kaikkien kannattaa kuitenkin varoiksi pahoittaa mielensä Nooran eksän ja Teron puolesta, jos poikaparat eivät itse tajunneet pahoittaa mieltään!

      Lainaa

    26. Tulos: -69 (113 ääntä)
      Kunnon narsisti-äiti. Klassinen oppikirja-tapaus.

      Lainaa

    27. Tulos: +69 (127 ääntä)
      Neppiina: Jos menet huutamaan pomollesi “sut on erotettu!”, mitään ei tapahdu. Jos sun pomosi huutaa sulle “sut on erotettu!”, sinut erotetaan. Vanhemmalla naisella on harvemmin fyysistä, sosiaalista ja/tai psyykkistä yliotetta nuoremmasta (miehestä) kuin vanhemmalla miehellä on nuoremmasta (tytöstä).
      No jopas oli taas tyypillistä propagandaa. Selitä miten vanhemmalla naisella ei voisi olla yliotetta nuoresta miehestä? Naiset ovat aika hyviä manipuloijia, se on vaan tosi erilaista kuin miesten vastaava toiminta. Ja yhteiskunnallisesti hyväksytympää.

      Lainaa

    28. Tulos: +19 (53 ääntä)
      Mä haluan ton mutsin yhteystiedot :D

      Lainaa

    29. Tulos: +19 (49 ääntä)
      Sarkasmi huipussaan =] Ei tää mikkään moka ollu vaan kiusaa tyttärelle =]

      Lainaa

    30. Tulos: +9 (41 ääntä)
      Eipä tähän muuta kai voi sanoa kuin että huh huh.

      Lainaa

    31. Tulos: -17 (57 ääntä)
      juup: No jopas oli taas tyypillistä propagandaa. Selitä miten vanhemmalla naisella ei voisi olla yliotetta nuoresta miehestä? Naiset ovat aika hyviä manipuloijia, se on vaan tosi erilaista kuin miesten vastaava toiminta. Ja yhteiskunnallisesti hyväksytympää.
      Sanoin "harvemmin".

      Lainaa

    32. Tulos: +43 (95 ääntä)
      Neppiina ootko vähä feministi? Kyllä se tyttöjen tussuja vilkuillut viiskymppinen ois jo ällöttäväksi sikapervoksi leimattu kun taas asian ollessa noin päin naurattaa se sinua. Mulla ei silleen tota juttua vastaan itsessään mitään ollut, enemmän ärsyttä nämä kommentit.

      Lainaa

    33. Tulos: -17 (53 ääntä)
      Tuommosia pitäs äitien olla

      Lainaa

    34. Tulos: -3 (39 ääntä)
      Just huippu! :D Muutaman kaverini vanhemmilla hieman samankaltaista läppää fb:ssä ja oikein mukavia ihmisiä ovat.

      Lainaa

    35. Tulos: +52 (94 ääntä)
      Ihan hauskaa läppää, mutta miettikää tuohon tilalle mies ja sitä vihan määrää feministeiltä.

      Lainaa

    36. Tulos: +57 (59 ääntä)
      Omalta äidiltä saattaisi tietysti kaivata vaikka vähän myötätuntoa jos on juuri tullut (vaikea) ero. Toivottavasti kyse oli kuitenkin pelkästä huumorista, eikä äiti ole tosissaan pyrkimässä ex-vävykokelaan pöksyihin...

      Lainaa

    37. Tulos: -2 (40 ääntä)
      Ihan huikee muori ! :D

      Lainaa

    38. Tulos: +11 (31 ääntä)
      Tämän mokan luettuani olen iloinen ettei äitini ole facessa.

      Lainaa

    39. Hörhöjä kaikkialla 24.1.2014 10:28
      Tulos: -12 (38 ääntä)
      Kaikki vanhemmat naiset ovat siis nykyään puumia? Sellaiset neljä lastakin synnyttäneet?

      Lainaa

    40. Jännä mielikuva 24.1.2014 10:48
      Tulos: +45 (61 ääntä)
      Tuli jännä ajatusleikki siitä, että mitä jos vaihdettaisiin keskustelijoiden sukupuolia. Miltä keskustelu sitten näyttäisi? :D

      Lainaa

    41. Tulos: +20 (54 ääntä)
      jaa-a: Ihan hauskaa läppää, mutta miettikää tuohon tilalle mies ja sitä vihan määrää feministeiltä.
      Nyt ollaan asian ytimessä!

      Lainaa

    42. Tulos: +61 (97 ääntä)
      täällä oltais jo lynkkauspartioita virittelemässä kun joku 42v Timo kirjottelis FB:ssa että "onpas sunkin lettu nähty mari-peppiina ;)" ja "näin saunassa sun rasias ja kyllä kelpais" naiseltahan tämä on ihan ymmärrettävää koska tasa-arvo

      Lainaa

    43. Tulos: +43 (57 ääntä)
      Kii: Kaksi sanaa: white trash. En ole nolompaa kuullut enkä nähnyt. Roskaväki jyrää…
      Miksi helvetissä tästä "white thrash" ilmaisun käyttämisestä on yhtäkkiä tullut sellainen muoti-ilmiö, että sitä täytyy työntää aivan joka paikkaan. Me not happy.

      Lainaa

    44. Tulos: +86 (106 ääntä)
      Mitähän jos perheen isä kommentoisi tyttöystävien persettä tai tissejä? Hirveä pervo ja iltalehtikohu. Äiti kommentoi peniksiä? Hauska rajoja rikkova nainen.

      Lainaa

    45. Tulos: +5 (51 ääntä)
      Kolme sanaa: sairas paskiainen.

      Lainaa

    46. Tulos: -4 (26 ääntä)
      Ei jumankauta miten nätti mutsi!!! Näitä lisää hahahaha.!!!!

      Lainaa

    47. Tulos: -24 (32 ääntä)
      Siika: Miksi helvetissä tästä “white thrash” ilmaisun käyttämisestä on yhtäkkiä tullut sellainen muoti-ilmiö, että sitä täytyy työntää aivan joka paikkaan. Me not happy.
      Miksi kaikkea turhaa pitää käydä kommentoimassa ?

      Lainaa

    48. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Nuo mainokset oli ennen ihan ok, mutta nyt teillä on koko vitun sivu täynnä niitä.

      Lainaa

    49. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Hahahha Repesin ääneen :DDD. No ei kai siinä xD

      Lainaa

    50. Tulos: +60 (72 ääntä)
      Ihan ottamatta kantaa siihen, kuinka hauskaa tai törkeää on kommentoida toisten sukuelimiä FB:ssä tai vongata puolet itseään nuorempia noin yleensä, voisi olla hienotunteista olla kaappaamatta tyttären / ystävän / etc erokommenttia mainitulla vonkaamisella. Taustoja tietämättä voi osua aika pahaan kohtaan - mistäs sitä tietää, vaikka ero olisi tullut siitä, että toinen oli katsellut vieraita vähän liian pitkään? Ja oli syy mikä tahansa, ehkä tytär olis halunnut myötätuntoa äiteen itsekkään minäminäminä-tyrkkyämisen sijaan. Minulla ei olisi huumorintaju riittänyt noinkaan pitkään, mutta jokainen tyylillään, tietty.

      Lainaa

    51. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Nyt niitä lauantai päivityksiä tai pois toi teksti etusivulta!

      Lainaa

    52. Tulos: +15 (33 ääntä)
      vaan entä jos kyseessä oliskin isä kommentoimassa poikansa tyttökavereita? herättäis varmaan vähän enemmän haloota.

      Lainaa

    53. KUITTIRULLA69 25.1.2014 12:25
      Tulos: +5 (23 ääntä)
      Eihä to mitää noloooo, hauskaahan toi on sinänsä :D Mut vois vähä äitkin miettii tilannetta, justiinsa tyttö eronnu poikaystävästä ja varmaan tuntuu pahalta muutenki, vois pikkasen hillitä tota läppändeerustaan ex-poikaystävästä.

      Lainaa

    54. Tulos: -6 (34 ääntä)
      Hyrr: Jotenkin alko iljettämään tuo Saila…
      mua iljettää tuo äiti...

      Lainaa

    55. Tulos: +28 (42 ääntä)
      ANALyysi: Just huippu. Jotkut ihmiset ne ei kato oo noiden pippeli/pimperoasioiden suhteen niin justiinsa. Toki tuo on noloa ainakin tyttärelle mutta ei välttämättä äitimuorille itsekin tunnen erään keski-ikäisen naisen jonka jutut on sellasta kuunneltavaa että vetää hiljaseks tai melkein kuoloo nauruun. Jotkut vetää niin roisia “huumoria” että sarkasmin raja häilyy ja kovaa kuten tässä mokassa. Mutta minä pidän niistä jotka ei pelkää tabuista puhua ja sanoo minkä sylki suuhun tuo
      minä olen itse keski-iän ylittänyt, "vanha" punkkari, elämäntapa- intiaani tms. mutta hyvää makua ja käytöstä odottaisin kuitenkin kanssakulkijoilta. tämän äidin kohdalla ei toimi kumpikaan. ei ole tabujen pelkoa..on vain käytöstapoja..

      Lainaa

    56. Tulos: -10 (28 ääntä)
      Kii: Kaksi sanaa: white trash. En ole nolompaa kuullut enkä nähnyt. Roskaväki jyrää…
      kyllä, tiivistit just mun mielipiteen. kiitos!

      Lainaa

    57. Tulos: +4 (18 ääntä)
      tytär: Minun äitini taas on ihan liiankin puhdas pulmunen. En ole koskaan nähnyt häntä humalassa, ei kiroile eikä isästä eroamisen jälkeen ole ainakaan näyttäytynyt toisen miehen kanssa. Olisin oikeastaan vaan riemuissani, jos äiti vähän repäisisi ja ottaisi elämän pikkuisen rennommin. Ihan sama olisiko kumppanina nuorempi, vanhempi, oman ikäisensä, suomalainen, ulkomaalainen, mies tai nainen… Sama pätee toki myös isääni. Kerran täällä vain ollaan. Ei se elämä saati sitten seksi nyt niin vakavaa ole. Ihmisiä ne vanhemmatkin vain ovat. Eri asia jos sitä seksiä harrastettaisiin lasten, varsinkin alaikäisten nähden mutta tuollainen harmiton vitsailu ei ole kenenkään kehitykselle tai psyykkeellehaitaksi.
      aivan, nyt kun olet aikuinen. ei välttämättä ole lapsena mukavaa katsella kun vanhemmat vähän "repäisee".

      Lainaa

    58. Tulos: +3 (13 ääntä)
      maari: mua iljettää tuo äiti…
      ja joo, huomasin mokani.. mutta samalla asialla..:).

      Lainaa

    59. Tulos: +21 (27 ääntä)
      enpä ole ennen nähnyt sitä, kun Feissarimokien kommenteissa näkyy viisi kommenttia peräkkäin ja kaikki ne kommentit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö :)

      Lainaa

    60. Tulos: -4 (46 ääntä)
      K.: Komppaan. Huumoria saa olla mutta luulisi viisaaksi jättää alapääjutut ihan aikuisten välisiin keskusteluihin. Vaikkei nuorten ikä jutusta selviäkään, todella vaikea kuvitella että moni mielellään kuuntelisi/ajattelisi (edes vahingossa) vanhempiaan ja sukupuolielimiä samassa kontekstissa.
      Pakko sanoa, että oma isäni heittää muutaman ystäväni kanssa samantyylistä juttua. Siis tuletko viereen nukkumaan, saunaan mukaan tms. Nauretaan näille paljon ja välillä nekin menevät liiallisuuksiin ja saavat pieniä kiusallisuuksiakin mutta yleensä on hauskaa kaikilla :DD Pointsit mammalle, ja varsinkin jos muutkin saivat hyvät naurut ja pojatkaan eivät traumatisoidu moisesta puheista :D

      Lainaa

    61. Tulos: +8 (28 ääntä)
      Mä aloin just vähän miettimään että nyt tää kuulostaa hauskalta, mutta entäs jos kyseessä olisi ollut vaikkapa isä, joka olisi "kiusannut" tyttärensä naispuolisia kavereita? Tai miespuolisia, ihan sama. Jos tälle voi nauraa niin miksei sitten sillekin jos mies heittää samanlaista läppää. Tilanteen täytyy tosin olla oikea ja läpän pitää pysyä hyvän maun rajoissa.

      Lainaa

    62. Tulos: +5 (31 ääntä)
      Tämän on monet jo sanonu mutta miettikääpä jos Sailan tilalla olisi ollut mies ja nooran kaverit tyttöjä... Silloin olis nostettu meteli ja tehty rikosilmotus...

      Lainaa

    63. Tulos: -13 (63 ääntä)
      Dents: Jos tälle voi nauraa niin miksei sitten sillekin jos mies heittää samanlaista läppää.
      No mietipä hetki. Kun mies heittää seksiläppää naisille, siinä on tilanne, missä vahvempi osapuoli ahdistelee heikompaa (näin niin kuin yleensä). Kun nainen kiusaa miestä, miehen ei tarvitse useinkaan pelätä, että tämä nainen hiipisi pimeällä kadulla taakse, kolkkaisi, ja raiskaisi sitten. Naisilla myös avut ovat jatkuvasti esillä, koska rintoja on vaikea piilottaa, jos niitä vähänkään on. Miehen elin ei ole jatkuvasti katseiden alla, ja harvemmin miehiä tuijotetaan haaruksiin kun heille puhutaan. Voisin jatkaa vaikka kuinka kauan, mutta toivon, että pointti meni perille. Naisia ahdistellaan joka päivä, jatkuvasti seksuaalisesti, miehiä ei läheskään niin.

      Lainaa

    64. Tulos: +17 (25 ääntä)
      Mun mielest kyl oli sitten nainen tai mies, jos se piiri on oikea, ja ihmiset ymmärtää sen olevan vitsi niin kaiken pitäisi olla hyvin o.O

      Lainaa

    65. Tulos: -13 (39 ääntä)
      Oottepas kalkkiksia suurin osa kommentoijista! Just hyvää läppää!

      Lainaa

    66. Tulos: +53 (79 ääntä)
      dollyboy: No mietipä hetki. Kun mies heittää seksiläppää naisille, siinä on tilanne, missä vahvempi osapuoli ahdistelee heikompaa (näin niin kuin yleensä). Kun nainen kiusaa miestä, miehen ei tarvitse useinkaan pelätä, että tämä nainen hiipisi pimeällä kadulla taakse, kolkkaisi, ja raiskaisi sitten. Naisilla myös avut ovat jatkuvasti esillä, koska rintoja on vaikea piilottaa, jos niitä vähänkään on. Miehen elin ei ole jatkuvasti katseiden alla, ja harvemmin miehiä tuijotetaan haaruksiin kun heille puhutaan. Voisin jatkaa vaikka kuinka kauan, mutta toivon, että pointti meni perille. Naisia ahdistellaan joka päivä, jatkuvasti seksuaalisesti, miehiä ei läheskään niin.
      Yritin niin kovin olla vastaamatta, mutta voihan vittu. Koko kommentti on niin saatanan päin vittua, että voisin kirjoittaa aiheesta kirjan, mutta päätän vedota vain viimeiseen lauseeseen. "Naisia ahdistellaan joka päivä, jatkuvasti seksuaalisesti, miehiä ei läheskään niin." Olet väärässä. Miehiä ahdistellaan hyvin pitkälle samalla tapaa (kuten tässä mokassa - huomaa, että itsekin mieltäisit roolit toisin päin seksuaalisena ahdisteluna, mutta tässä tapauksessa et), mutta siihen ei reagoida. Mutistaan miesten ylivoimasta ja yaddayadda. Miehiä kouritaan baareissa. Miehille ehdotellaan törkeään sävyyn. Ja aivan vitun satavarmasti jokaikinen mies ei siitä nauti. Mutta voiko mies nostaa asiasta mölyn, kuten nainen samassa tilanteessa tekee? Ei, koska kaltaisesi vatipäät nauraa päin miesten naamaa ja alkaa selittämään jostain vitun fyysisestä vahvuudesta, mikä on yhtä hevonpaskaa.

      Lainaa

    67. Tulos: -8 (30 ääntä)
      Öö ensin ilmoittaa kaikille fesessä että on periaattessa sinkku ja sitten suuttuu, kun joku siitä kysyy. Pimeä tyttöä, mutta ihan huippu äiti!

      Lainaa

    68. Tulos: +5 (37 ääntä)
      Toivottavasti Suomi ei valu pikkuhiljaa samanlaiseksi kuin USA, jossa seksuaalisuus ja alastomuus aiheuttaa hysteriaa. Suomessa on kautta aikojen käyty porukalla saunassa, ja silloin nähty serkkulikat ja -pojat alasti. Ronskia huumoria on välillä heitettu, mutta kaikki ovat tienneet sen huumoriksi. Toista se on nykyaikana, kun heti epäillään pedofiiliksi ja vaikka miksi. Jos kaikki keskusteluun osallistujat olivat täysi-ikäisiä, tuossa ei tapahtunut mitään väärää. Mautonta se voi olla, mutta moni muukin asia on mautonta ja samaan aikaan täysin sallittua. Hankkikaa huumorintaju! ja suhteellisuudentaju siihen kaveriksi!

      Lainaa

    69. Tulos: +18 (22 ääntä)
      Ihmiset ovat erilaisia. Oma äitini lohdutti ja oli tukenani, kun aikoinaan erosin pidempiaikaisesta poikaystävästäni. Jos Nooralle tuo ero on ollut puoliksikaan yhtä rankka, kuin omani oli minulle, niin äidin käytös olisi kyllä todella ajattelematonta. Mutta en tiedä jutun taustoja, joten en voi sanoa, onko moinen kommentointi sopivaa. Itse en kyllä pitäisi hauskana, jos omalle kohdalle sattuisi.

      Lainaa

    70. Tulos: +13 (25 ääntä)
      Kuolemanvakavien älymystövanhempien tyttärenä voin sanoa ihan hyvällä omatunnolla, että kyllä mulle tuommoinen äiti kelpais...no tietysti kun Nooralla sellainen äiti on niin hän on varmaankin yhtä pettynyt äitiinsä kuin minä vanhempiini. Ruoho on aina vihreämpä naapurin pihassa.

      Lainaa

    71. Tulos: -1 (9 ääntä)
      mmm: Aikas ronskia läppää juu omalle tyttärelle, mutta kuitenkin aikas hauskaa:D sellaisen vaikutelman saan, että heidän perheessä on kasvatettu pilke silmäkulmassa:)
      Suku kärsii siis elohiirestä?

      Lainaa

    72. Tulos: -26 (44 ääntä)
      Minävain: Olet väärässä. Miehiä ahdistellaan hyvin pitkälle samalla tapaa (kuten tässä mokassa – huomaa, että itsekin mieltäisit roolit toisin päin seksuaalisena ahdisteluna, mutta tässä tapauksessa et), mutta siihen ei reagoida. Mutistaan miesten ylivoimasta ja yaddayadda. Miehiä kouritaan baareissa. Miehille ehdotellaan törkeään sävyyn. Ja aivan vitun satavarmasti jokaikinen mies ei siitä nauti. Mutta voiko mies nostaa asiasta mölyn, kuten nainen samassa tilanteessa tekee? Ei, koska kaltaisesi vatipäät nauraa päin miesten naamaa ja alkaa selittämään jostain vitun fyysisestä vahvuudesta, mikä on yhtä hevonpaskaa.
      No voi vittu. On selvästi lukutaidossa vikaa, mutta väännetään rautalangasta: NAISET OVAT SEKSUAALISEN AHDISTELUN KOHDE ENEMMISTÖNÄ. Joo joo, vähemmistö YADDA YADDA YADDA, mutta mä puhuinkin enemmistöstä. Ja vaan koska sinä sanot, että minä nauraisin tai pälä pälä pälä ei tee siitä totta. Vedä herne nenään ja tukehdu siihen vitun "mutta miehetkin sitä ja tätä!"-mussuttaja. Joo, miehiä ahdistellaan, kuinka monta prosenttia raiskauksen uhreista on miehiä? Mutta kyllähän tummaihoisetkin on rasistisia valkoisia kohtaan!!!11!

      Lainaa

    73. Tulos: 0 (8 ääntä)
      No niin vanhukset, katsokaapa nyt tarkkaan: juuri *tämän* takia nuoret ovat jättämässä facebookin.

      Lainaa

    74. Tulos: +34 (48 ääntä)
      Neppiina: Jos menet huutamaan pomollesi “sut on erotettu!”, mitään ei tapahdu. Jos sun pomosi huutaa sulle “sut on erotettu!”, sinut erotetaan. Vanhemmalla naisella on harvemmin fyysistä, sosiaalista ja/tai psyykkistä yliotetta nuoremmasta (miehestä) kuin vanhemmalla miehellä on nuoremmasta (tytöstä).
      Us-ko-ma-ton-ta. Itkettää ajatella, että näin ajattelevia ihmisiä on olemassa. Vanhemmalla naisella voi olla etenkin sosiaalinen ja psyykkinen yliote nuoreen, epävarmaan mieheen. Ellet ole sattunut huomaamaan, niin miehen oletetaan olevan aina valmiina seksiin ja nuorten poikien hyväksikäyttö kuitataan usein naureskelemalla, että hyvä vaan kun sai poika vähän opetusta. Poikien ruumiillinen koskemattomuus on todellisuudessa melko heppoinen verrattuna tyttöihin, jotka opetetaan pienestä asti juoksemaan karkuun jos setä tarjoaa karkkia. Patriarkaatti ja miesten kiistaton etulyöntiasema joka asiassa on enää myytti, jota ylläpitämällä saadaan rahoitettua naistutkimus ja perusteltua naisten etuoikeutettu kohtelu. Jos naiset haluavat samat oikeudet kuin miehillä, heidän on piru vie myös otettava samat velvollisuudet. Joko myös vanhemman miehen on saatava vitsailla noin nuoresta naisesta, tai sitten vanhempi nainenkaan ei saa puhua tuohon sävyyn.

      Lainaa

    75. Tulos: +1 (17 ääntä)
      Entäs jos siinä oiskin ollut isä kommentoimassa pojalleen, oisko sitte enää hauskaa? "kyllä sunkin pimpero ollut näytillä"

      Lainaa

    76. Tulos: +4 (20 ääntä)
      Tasa-arvo Suomi taas vauhdissa...

      Lainaa

    77. Tulos: -1 (23 ääntä)
      Neppiina: Jos menet huutamaan pomollesi “sut on erotettu!”, mitään ei tapahdu. Jos sun pomosi huutaa sulle “sut on erotettu!”, sinut erotetaan. Vanhemmalla naisella on harvemmin fyysistä, sosiaalista ja/tai psyykkistä yliotetta nuoremmasta (miehestä) kuin vanhemmalla miehellä on nuoremmasta (tytöstä).
      Pah! Tyypillistä feminististä sontaa. Pomosi sanoo sinulle "olet erotettu" koska sinut on erotettu. Vanhempi mies ei kehu tytön tissejä aikomuksella raiskata hänet, ellei tietenkin seksistisessä maailmankuvassasi. Ja miten niin vanhemmalla naisella ei voi olla psyykkistä tai sosiaalista yliotetta nuoresta miehestä?

      Lainaa

    78. Tulos: -18 (24 ääntä)
      Äippä veti bojot himaan. Hyvää kevyttä huumoria. Jos ette ymmärrä tai jaksa, voi voi. Jos tuo ei ollut feministiläppää äidin suusta (tai oikeastaan siinä mentiin jo reippaasti femakkoöpötyksen ohi), en tiedä mikä olisi. Juuri näin, ollaan reippaasti mitä ollaan. Luulenpa, että tuon perheenäidin silmille ei muutenkaan hypitä. Vai mitä sanoo ketunnenä-finnilapas-femakkoparvi?

      Lainaa

    79. Tulos: +5 (17 ääntä)
      Mä menisin aivan maanrakoon hävestä, jos mulla olis tuollainen äiti...

      Lainaa

    80. Tulos: +12 (18 ääntä)
      Sapsu: Mä menisin aivan maanrakoon hävestä, jos mulla olis tuollainen äiti…
      Osataankirjoittaa.com taas vauhdissa. Se kirjoitetaan häpeästä, eikä hävestä.

      Lainaa

    81. Mulukkukukko 13.2.2014 23:48
      Tulos: 0 (6 ääntä)
      Minkähänlainen mahtaa olla Sailan äiti! Puumien puuma!

      Lainaa

    82. Tulos: -7 (19 ääntä)
      Totta että tässä jos olisi ollut mies kommentoimassa nuorten tyttöjen pimperoa niin olisi ollut perverssi. Tässä nyt ei kuitenkaan mistään tasa-arvosta ole kyse. Miksi kaikkia nussiva mies on naisten mies ja kaikkia nussiva nainen on huora? Jotkut asiat vain jakautuvat näin.Mun mielestä tässä mo0kassa ei ollut mitään pahaa.

      Lainaa

    83. Tulos: -8 (18 ääntä)
      Mut kaikki nyt hei ottakaa huomioon se, että te ette tiiä tästä perheestä mitään. Siis et joissain perheissä sitä tommosta läppää voidaan heittää mistä tahansa, ilman et se tuntuu kenestäkään pahalta. Jos tuo Noora ei olis oikeesti pitäny tuota hauskana, nii eiköhä se olis äitilleen sanonu :D Se että teijä päät ei kestä tommosta huumoria ei tarkota et kaikki ei kestäis. Nyt tähä vaikka esimerkkinä, tiiän perheen jonka tytär on yrittänyt itsemurhaa, ja koko perhe saattaa heittää asiasta läppää, ja kaikki on iha ok asian kanssa :D Jos kaikki kestää sen huumorin "raakuuden" nii mikäs siinä sitte :D joo on vähä sekava kommentti, mut iha sama :D pointti on se et ette välttis tiiä perheen mustanhuumorin rajakynnystä :D

      Lainaa

    84. heimosenkeimo 28.2.2021 20:53
      Tulos: -2 (2 ääntä)
      c: Ööööö, no jo on äiti... vaikka oiskin vaan läppää niin silti nolaa itsensä sekä tyttären.
      tiesitkö että se on vanhempien lempi puuhaa saattaa teini erittäin kiusaantuneisiin tunnelmiin.

      Lainaa

    85. Laimea viikuna 1.3.2021 6:48
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Enkeli: Mut kaikki nyt hei ottakaa huomioon se, että te ette tiiä tästä perheestä mitään. Siis et joissain perheissä sitä tommosta läppää voidaan heittää mistä tahansa, ilman et se tuntuu kenestäkään pahalta. Jos tuo Noora ei olis oikeesti pitäny tuota hauskana, nii eiköhä se olis äitilleen sanonu 😁 Se [...]
      Niin just! Jos Noora ei olisi pitänyt tuota hauskana, niin olisihan hän varmasti asiasta maininnut jotain tyyliin "ei kuulu sulle", "mitähän sä sillä tiedolla teet", "mee oikeesti muualle täältä", "nyt äiti!" Eiku...

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: ero, parisuhde, poikaystävä, kaveri, äiti, tytär