Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Homeopatian hiillostus

Rokotteet vs. homeopatia. Sota on julistettu.
Homeopatian hiillostus

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 33 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -45 (183 ääntä)
      Rupesi ihmettytämään miksiköhän Marilla on selkeästi kavereissa niin monta homeopatia- ja antirokotefriikkiä, vaikka on itse selkeästi ihan eri linjoilla. Ei mulla ainakaan löydy kavereista ketään joka postais näist jutuista

      Lainaa

    2. Tulos: +277 (305 ääntä)
      LÄÄKKEET!

      Lainaa

    3. Tulos: -142 (208 ääntä)
      Millan viimeinen kommentti pudotti mut pöydän alle.. :D Mut kysyn myös, että mistä Mari on saanut päähänsä noi reptiliaanit tai tän muun hömpötyksen.. Jos ei halua itse ottaa lääkkeitä, koska pelkää Argos-planeetan liskoja tai juoda vettä ja kuolla janoon, niin miks pitää sit levittää sitä hömpötystä eteenpäin? ps. tuli vähän tästä jutusta mieleen ovelta ovelle kiertävät Jehovat.. pps. lainaten Ismo Leikolaa, "jeesus muutti veden viiniksi, Nokia missio yritti, tuli paskaa.."

      Lainaa

    4. Tulos: +287 (299 ääntä)
      Mr. Jouko: Mut kysyn myös, että mistä Mari on saanut päähänsä noi reptiliaanit tai tän muun hömpötyksen.. Jos ei halua itse ottaa lääkkeitä, koska pelkää Argos-planeetan liskoja tai juoda vettä ja kuolla janoon, niin miks pitää sit levittää sitä hömpötystä eteenpäin? ps. tuli vähän tästä jutusta mieleen ovelta ovelle kiertävät Jehovat.. pps. lainaten Ismo Leikolaa, “jeesus muutti veden viiniksi, Nokia missio yritti, tuli paskaa..”
      Siis... Mari ei toki ole tosissaan, vaan vitsillä käänteisesti levittää homeopatiasta samaa paskaa, mitä monet salaliittoteoriat levittävät perinteisestä lääketieteestä.

      Lainaa

    5. Tulos: +72 (78 ääntä)
      Mr. Jouko: Millan viimeinen kommentti pudotti mut pöydän alle.. Mut kysyn myös, että mistä Mari on saanut päähänsä noi reptiliaanit tai tän muun hömpötyksen.. Jos ei halua itse ottaa lääkkeitä, koska pelkää Argos-planeetan liskoja tai juoda vettä ja kuolla janoon, niin miks pitää sit levittää sitä hömpötystä eteenpäin? ps. tuli vähän tästä jutusta mieleen ovelta ovelle kiertävät Jehovat.. pps. lainaten Ismo Leikolaa, “jeesus muutti veden viiniksi, Nokia missio yritti, tuli paskaa..”
      Kuten nimimerkki kolme jo sanoi tuosta Argos-asiasta, vitsillä, mutta lisättäköön vielä, että ihan perus naamakirjan kiertokirjehän tuo siis oli, juurikin vähän vastapainoksi tälle "kauhulle" >_<

      Lainaa

    6. Ministeri Nieminen 29.10.2013 6:49
      Tulos: +183 (189 ääntä)
      Aika hauskasti trollaa tuo Mari. Moni kuvittelee hänen olevan tosissaan, ja sellainen trollaaminen vaatii jo taitoa.

      Lainaa

    7. Tulos: -55 (99 ääntä)
      ... varmaa hei tajusinki jotai ? mut luulin et tääl ois ollu jotai homoist .____.'

      Lainaa

    8. Hämmentynyt 29.10.2013 7:27
      Tulos: -39 (41 ääntä)
      Miksi nää uudet mokat ei näkyny mokien etusivulla? Edes siellä "Uudet" listassa? Tai eivät näkyneet ainakaan mulla, lauantaista asti olen kytännyt asiaa..

      Lainaa

    9. Tulos: +21 (25 ääntä)
      Hämmentynyt: Miksi nää uudet mokat ei näkyny mokien etusivulla? Edes siellä “Uudet” listassa? Tai eivät näkyneet ainakaan mulla, lauantaista asti olen kytännyt asiaa..
      siksi, koska nämä julkaistiin vasta tiistaina klo. Xx.xx aamuyöstä

      Lainaa

    10. Tulos: -11 (19 ääntä)
      Onko se meidän ystävämme [:]KILTAMESTARI[:] vaihtanut sukupuoltaan? Onko fukushima mainittu?

      Lainaa

    11. Tie, totuus ja elämä 29.10.2013 8:52
      Tulos: -12 (44 ääntä)
      Tänään oli ehkä huonoimmat uudet mokat ikinä. Ei yhtään hauskaa juttua.

      Lainaa

    12. Tulos: -41 (65 ääntä)
      Idiootit antaisivat rokottaa itsensä millä tahansa myrkyllä.

      Lainaa

    13. Tulos: +99 (105 ääntä)
      heh kirjoitti: "Rupesi ihmettytämään miksiköhän Marilla on selkeästi kavereissa niin monta homeopatia- ja antirokotefriikkiä, vaikka on itse selkeästi ihan eri linjoilla. Ei mulla ainakaan löydy kavereista ketään joka postais näist jutuista"
      Itselläni on kavereissani kristittyjä, sekasyöjiä, tupakoitsijoita, yms. Jos poistaisin kaverilistaltani kaikki ihmiset, joilla on eri linja kuin minulla, niin tokko listalleni jäisi ketään!

      Lainaa

    14. Tulos: -5 (15 ääntä)
      Mr. Jouko: Millan viimeinen kommentti pudotti mut pöydän alle..
      pöyfän alla on mukavaa... itsekkin sinne putosin

      Lainaa

    15. Tulos: +68 (100 ääntä)
      Jaa-a: Idiootit antaisivat rokottaa itsensä millä tahansa myrkyllä.
      Jep. Jos sairaanhoitaja sanoo että rokotus otetaan niin otan. Sairastun ehkä narkolepsiaan, mutta otan sen mieluummin kuin aivokalvontulehduksen, polion, hinkuyskän, kurkkumädän, jäykkäkouristuksen, tuberkuloosin, tuhkarokon, jäykkäkouristuksen ja sikotaudin.

      Lainaa

    16. Tulos: +42 (44 ääntä)
      heh: Rupesi ihmettytämään miksiköhän Marilla on selkeästi kavereissa niin monta homeopatia- ja antirokotefriikkiä, vaikka on itse selkeästi ihan eri linjoilla. Ei mulla ainakaan löydy kavereista ketään joka postais näist jutuista
      Ehkä ne on sen sukulaisia tai muita tuttuja, joihin haluaa kuitenkin jotain yhteyttä pitää. Tai jopa sellainen uskomaton ajatus kun että _mitäpä jos he ovat ihan mukavia ihmisiä vaikka ovat eri mieltä tästä asiasta_??!! :O Ja näissäkin mokissa ainoastaan Markko ja Leena eivät ole sarkastisia. Tuon perusteella ei voida päätellä muuta kuin, että kavereissa on kaksi homeopatiomyönte4istä ihmistä (tosin Leenakin epäilee vain rokotteita, ei sinällään ilmaise luottamustaan homeopatiaa kohtaan).

      Lainaa

    17. Tulos: +16 (36 ääntä)
      Ei kalat nai.

      Lainaa

    18. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Kyseinen Mari on poliitikko, jonka viestit jotain kautta välillä minunkin seinälleni tulevat. Se selittää eri linjoilla olevat "kaverit".

      Lainaa

    19. Hämmentynyt 29.10.2013 16:29
      Tulos: -3 (7 ääntä)
      Boss93: siksi, koska nämä julkaistiin vasta tiistaina klo. Xx.xx aamuyöstä
      Hämmennykseni johtui siitä, että nuo mokat ei näkynyt etusivulla vielä sillonkaan, ku aamulla kommentoin tähän. En olisi tiennyt mitään uusien mokien ilmestymisestä, jos en olisi seikkaillut muuta näillä sivuilla ja huomannut eron Uudet - listassa. Nyt onneksi mokat näkyy vaihtuneen myös etusivulla :)

      Lainaa

    20. minäkukamitä 29.10.2013 16:57
      Tulos: -9 (19 ääntä)
      Ainut vaan, että kalat eivat taida naida. Naaras pudottaa mätinsä veteen, johon koiras laskee päälle maitia ja simsalabim, hedelmäitys tapahtuu, Mutta peukku silti, yritys hyvä :)

      Lainaa

    21. Tulos: +17 (19 ääntä)
      heh: Rupesi ihmettytämään miksiköhän Marilla on selkeästi kavereissa niin monta homeopatia- ja antirokotefriikkiä, vaikka on itse selkeästi ihan eri linjoilla. Ei mulla ainakaan löydy kavereista ketään joka postais näist jutuista
      Jaa, kummasti kaverilistallani on muutamia paatuneita kristittyjä, vaikka olen itse ihan eri linjoilla. Jännä.

      Lainaa

    22. Tulos: +21 (23 ääntä)
      eiks ton mukaan sit rikollisista saatais lainkuuliaisia teettämällä niillä lisää rikoksia?

      Lainaa

    23. Tulos: +23 (25 ääntä)
      "Minen mee uimaan minen mee uimaan kalat on vetteen pissanneet Minen mee uimaan minen mee uimaan ne on kyllä vetteen pissanneet" -Mikko Alatalo-

      Lainaa

    24. Hai on kala 30.10.2013 12:30
      Tulos: +12 (14 ääntä)
      Rustokalat (hait, rauskut) kyllä naivat!

      Lainaa

    25. Tulos: -34 (58 ääntä)
      Sannni: Jep. Jos sairaanhoitaja sanoo että rokotus otetaan niin otan. Sairastun ehkä narkolepsiaan, mutta otan sen mieluummin kuin aivokalvontulehduksen, polion, hinkuyskän, kurkkumädän, jäykkäkouristuksen, tuberkuloosin, tuhkarokon, jäykkäkouristuksen ja sikotaudin.
      No eiköhän noissa rokotteissakin sovi omaa harkintakykyä käyttää. Eikö muka herätä kysymyksiä kun ruvetaan rokottamaan sellaista tautia vastaan, jota todetaan 150 tapausta vuosittain ja keski-ikä sairastuneilla 60v? Sellaista tautia vastaan, joka voidaan papakokeilla todeta varhaisvaiheessa ja estää sen eteneminen? Tautia, jonka kuolleisuus maassamme on joitakin kymmeniä vuosittain? Ja sitten lasket paljonko lääkefirmat nettoavat tällä rokotteella. Ja muistelet vaikkapa lääkettä jota aikoinaan raskauden aikaiseen pahoinvointiin suositeltiin, ihan lääkäreiden toimesta. Talidomidia naamariin vaan, kun kerran lääkäri niin sanoo. Ei välttämättä ihan kaukaa haettu ajatus sekään että tuo piikki on oikeasti lääke väestönkasvuun. Mikäs sen näppärämpi lääke väestöräjähdykseen kuin tuikata nuoriin naisiin piikki jolla tulevaisuuden lisääntymislukemat saadaan aisoihin kertaheitolla. Ja samalla tulee karsittua se heikompi aines pois, ne vähän vajaammalla pakalla pelaavat kun antavat pistää itseensä mitä tahansa jos kerran ihan lääkäri niin käskee tekemään...

      Lainaa

    26. Tulos: +26 (30 ääntä)
      Ba-dum-tss: No eiköhän noissa rokotteissakin sovi omaa harkintakykyä käyttää. Eikö muka herätä kysymyksiä kun ruvetaan rokottamaan sellaista tautia vastaan, jota todetaan 150 tapausta vuosittain ja keski-ikä sairastuneilla 60v? Sellaista tautia vastaan, joka voidaan papakokeilla todeta varhaisvaiheessa ja estää sen eteneminen? Tautia, jonka kuolleisuus maassamme on joitakin kymmeniä vuosittain? Ja sitten lasket paljonko lääkefirmat nettoavat tällä rokotteella. Ja muistelet vaikkapa lääkettä jota aikoinaan raskauden aikaiseen pahoinvointiin suositeltiin, ihan lääkäreiden toimesta. Talidomidia naamariin vaan, kun kerran lääkäri niin sanoo. Ei välttämättä ihan kaukaa haettu ajatus sekäänettä tuo piikki on oikeasti lääke väestönkasvuun. Mikäs sen näppärämpi lääke väestöräjähdykseen kuin tuikata nuoriin naisiinpiikki jolla tulevaisuuden lisääntymislukemat saadaan aisoihin kertaheitolla. Ja samalla tulee karsittua se heikompi aines pois, ne vähän vajaammalla pakalla pelaavat kun antavat pistää itseensä mitä tahansa jos kerran ihan lääkäri niin käskee tekemään…
      Niin...kapitalismin toimintahan tunnetusti pohjautuukin siihen, että ihmiset VÄHENEVÄT.

      Lainaa

    27. Tulos: -20 (20 ääntä)
      heh: Rupesi ihmettytämään miksiköhän Marilla on selkeästi kavereissa niin monta homeopatia- ja antirokotefriikkiä, vaikka on itse selkeästi ihan eri linjoilla. Ei mulla ainakaan löydy kavereista ketään joka postais näist jutuista
      Johtunee siitä, että olet rauhaa rakastava ihminen. Silloin haalit ystäviä, jotka ovat kanssasi asioista samaa mieltä. Mari selvästi haluaa tapella kaikesta. Suunnaton pätemisentarve ja olemattomat keinot tyydyttää se.

      Lainaa

    28. Tulos: +39 (45 ääntä)
      Hei, ihan oikeasti kohdunkaulansyöpä on nuorten naisten syöpä. Keskimäärin siis ovat 35-40 vuotiaita (EI 60 v, se on rintasyöpä se). Sen ikäisillä on lapsia, jotka varmaan tarvis kuitenkin äitiään. Sitten jos tulee solumuutoksia HPV:n seurauksena (olettaen että on käynyt papa:ssa missä ne ajoissa havaitaan), hoitona on mm. muutosten poisto sähkösilmukalla. Sen jälkeen voikin keskenmenot uhata, kun kohdunkaula ei meinaa kestää raskauden aikana. Eli jos halutaan väestöä vähentää, niin mikä olisikaan sen parempi kuin virusinfektio joka aiheuttaa nuorten naisten syöpiä ja tappaa näitä pois... HPV- rokotteen vaikutukset on kuitenkin enemmän siihen suuntaan että lisääntymiskyky säilyy. Lisäksi miehetkään ei ole suojassa: HPV aiheuttaa myös peniksen ja peräaukon seudun syöpiä, sekä suun ja nielun syöpiä (juu, suuseksi lisännyt näitä aiempiin vuosiin verrattuna). HPV-infektion on sairastanut n. 80 % väestöstä ja osalle näistä infektio/ virus jää muhimaaan kudoksiin. Sopivassa tilanteessa virus sitten voi aktivoitua ja alkaa aiheuttaa syöpää. Ylipäätään en oikein ymmärrä tätä rokotevastaisuutta: tuhkarokko voi tappaa ja kuurouttaa. Sikotauti aiheuttaa miesten hedelmättömyyttä. Jäykkäkouristus tappaa kivuliaisiin kouristuksiin. Vihurirokko äidin infektiona aiheuttaa sikiön epämuodostumia. Polio halvaannuttaa ja tappaa mm. keuhkojen toiminnan heikkenemisen vuoksi. Kurkkumätä tukkii hengitysteitä ja tappaa. Hinkuyskä aiheuttaa pikkulapsilla niin pahoja yskäkohtauksia, että nämä voivat pahimmillaan tikahtua siihen ja kuolla. Hemofilus influenzae B = HiB aiheuttaa pienillä lapsilla pahoja yleisinfektioita ja voi tappaa. Pneumokokki aiheuttaa vanhuksilla pahoja keuhkokuumeita ja tappaa. Vesirokko myöhemmin tullessaan voi aiheuttaa todella pitkään kestävän (joillain varsin infernaalisenkin) kiputilan ja aikuisena ensimmäistä kertaa iskiessä voi myös olla hyvin vaarallinen infektio. Influenssa on myös varsin yleinen kuolinsyy vanhuksilla. Tietenkin kuolleita on väestötasolla vähän, mutta entä jos arpa osuukin omalle kohdalle ja lapsesi/puolisosi/sinä itse tai vanhempasi kuolee/vammautuu vaikeasti? Varsinkin yleisimpien rokotteiden riskit ovat hyvin tiedossa ja erittäin pienet. Sikainfluenssa oli eri asia -muistissa oli vielä 1918 vuoden Espanjantauti, jolloin nuoria aikuisia kuoli kuin kärpäsiä. Tästä syystä ko. rokote otettiin nopeutetusti ohjelmaan tunnetuin ja surullisin seurauksin. Muita Suomessa annettavia rokotteita on tutkittu vuosikaudet ennen kuin ne on otettu ohjelmaan.

      Lainaa

    29. Tulos: +15 (17 ääntä)
      Ba-dum-tss: isto sähkösilmukalla. Sen jälkeen voikin keskenmenot uhata, kun kohdunkaula ei meinaa kest
      Kuinka yksinkertainen sinä saakelin ameeba oikein olet? Miksi luulet, että näiden kyseisten tautitapausten vähyys johtuu, verrattuna rokotteita edeltävään aikaan. NO NIISTÄ ROKOTTEISTA PÄSSI! Rokotteiden teho perustuu yhtälailla siihen että niiden vasta-aineet suojaavat sinua, kuin siihen, että ne antavat suojaa myös koko väestölle, myös sille osalle joka ei rokotuta lapsiaan tai itseään. Tautia ei voi saada, jos sen aiheuttajan kanssa ei joudu tekemisiin. Ikävä kyllä näitä tauteja, joita vastaan rokotetaan, löytyy yhä maailmasta runsaasti ja siksi suomessakin yhä ajoittain ilmenee niitä tartuntoja. Toisin kuin esim. isorokkoa joka hävitettiin kokonaan, onneksi ennen sinun aikaasi, sillä muuten olisit varmasti onnistunut omalla idioottimaisuudellasi aiheuttamaan senkin taudin palaamisen maailmaan.

      Lainaa

    30. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Mistä ihmeestä tuo lainaus siihen oikein ilmestyi, anteeksi. Sen piti olla
      Ba-dum-tss: No eiköhän noissa rokotteissakin sovi omaa harkintakykyä käyttää. Eikö muka herätä kysymyksiä kun ruvetaan rokottamaan sellaista tautia vastaan, jota todetaan 150 tapausta vuosittain ja keski-ikä sairastuneilla 60v? Sellaista tautia vastaan, joka voidaan papakokeilla todeta varhaisvaiheessa ja estää sen eteneminen? Tautia, jonka kuolleisuus maassamme on joitakin kymmeniä vuosittain? Ja sitten lasket paljonko lääkefirmat nettoavat tällä rokotteella. Ja muistelet vaikkapa lääkettä jota aikoinaan raskauden aikaiseen pahoinvointiin suositeltiin, ihan lääkäreiden toimesta. Talidomidia naamariin vaan, kun kerran lääkäri niin sanoo. Ei välttämättä ihan kaukaa haettu ajatus sekäänettä tuo piikki on oikeasti lääke väestönkasvuun. Mikäs sen näppärämpi lääke väestöräjähdykseen kuin tuikata nuoriin naisiinpiikki jolla tulevaisuuden lisääntymislukemat saadaan aisoihin kertaheitolla. Ja samalla tulee karsittua se heikompi aines pois, ne vähän vajaammalla pakalla pelaavat kun antavat pistää itseensä mitä tahansa jos kerran ihan lääkäri niin käskee tekemään…

      Lainaa

    31. Tulos: -5 (13 ääntä)
      Mua taas ihmetyttää, että miten ihmiset ovat niin varmoja että Mari vitsailee. Tuollaisia ihmisiä, jotka ajattelevat noin, on oikeasti olemassa. Ei pidä aina huudella ihmistä trolliksi, kun hänellä todellisuudessa voi olla esim. skitsofrenia. PS. Todennäköisesti Mari vitsailee, mutta en pitäis sitä silti mitenkään itsestäänselvyytenä.

      Lainaa

    32. Tulos: +6 (6 ääntä)
      meh: Mua taas ihmetyttää, että miten ihmiset ovat niin varmoja että Mari vitsailee. Tuollaisia ihmisiä, jotka ajattelevat noin, on oikeasti olemassa. Ei pidä aina huudella ihmistä trolliksi, kun hänellä todellisuudessa voi olla esim. skitsofrenia. PS. Todennäköisesti Mari vitsailee, mutta en pitäis sitä silti mitenkään itsestäänselvyytenä.
      Toi "-> PROFIT" on jo viimeistään ilmiselvä indikaattori että ihan vitsi kyseessä

      Lainaa

    33. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Sargee: Kuinka yksinkertainen sinä saakelin ameeba oikein olet? Miksi luulet, että näiden kyseisten tautitapausten vähyys johtuu, verrattuna rokotteita edeltävään aikaan. NO NIISTÄ ROKOTTEISTA PÄSSI! Rokotteiden teho perustuu yhtälailla siihen että niiden vasta-aineet suojaavat sinua, kuin siihen, että ne antavat suojaa myös koko väestölle, myös sille osalle joka ei rokotuta lapsiaan tai itseään. Tautia ei voi saada, jos sen aiheuttajan kanssa ei joudu tekemisiin. Ikävä kyllä näitä tauteja, joita vastaan rokotetaan, löytyy yhä maailmasta runsaasti ja siksi suomessakin yhä ajoittain ilmenee niitä tartuntoja. Toisin kuin esim. isorokkoa joka hävitettiin kokonaan, onneksi ennen sinun aikaasi, sillä muuten olisit varmasti onnistunut omalla idioottimaisuudellasi aiheuttamaan senkin taudin palaamisen maailmaan.
      Jep. Rokottamattomat pääsee tavallaan sillä siivellä pysymään turvassa, koska kaikki muut on roikotettu niin sitä ei ole ylipäätään liikkeellä. Ja Badumthis ei taida tietää, että papilloomavirusrokoite ei todellakaan siis toimi ehkäisynä. Se ei ehkäise mitään muuta kun sen, että jos suojaamattomasta seksistä saa kondylooman, niin se ei etene kohdunkaulan syöväksi. Eri kondomia tarvitaan edelleen sekä raskauden että tautien ehkäisyyn.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: homeopatia, salaliitto, salaliittoteoria, rokote, rokotus

  • Uusimmat

  • Kategoriat