Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Pula-aikaan varautujat

Pula-aika tulee, oletko valmis?
Pula-aikaan varautujat

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 74 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +531 (583 ääntä)
      Voi jessus. Pun intended.

      Lainaa

    2. Tulos: +720 (740 ääntä)
      Sillä lailla.. Hyvä se on harrastuksia olla.

      Lainaa

    3. Tulos: +33 (127 ääntä)
      Ei jatkoon.

      Lainaa

    4. purppurakruunu 16.2.2017 0:54
      Tulos: +969 (1049 ääntä)
      Joo, me homothan ollaan ne tämänhetkisen maailmantalouden suurin huoli. Välillä tuntuu, että pitäis ehkä olla otettu siitä, miten paljon mystisiä maailmanlopunvoimia ääriuskovaiset luulee meillä olevan...

      Lainaa

    5. Tulos: +786 (798 ääntä)
      Tuomiopäivä koittaa, mutta onneksi paprikaa riittää.

      Lainaa

    6. Tulos: +320 (344 ääntä)
      Takon facebookprofiilissa hän kertoo olevansa elämän koulu lainen. Ihanasti siellä kertoo kuivattamistaan omenoista ja banaaneista. Huhhuh, ei taida kaikki muumit olla laaksossa

      Lainaa

    7. Tulos: +250 (266 ääntä)
      Toivottavasti Takolla on kasvatuslamppu tai sisäkasvihuone paprikoilleen, jotta kasvit saavat sadontuotannon kannalta riittävästi oikeanlaista uv-säteilyä ja lämpöä. Ja niin, pölyttäjätkin pitää hommata ja biologinen kasvinsuojelu jostakin. Kaipa jumala sit hoitaa homman kotiin, jos Tako jättää pari pikkuseikkaa huomiotta kasvien viljelyssä.

      Lainaa

    8. Tulos: +331 (343 ääntä)
      Tako takoo nyt sinne päähänsä et Venäjän hyökätessä ei kauhiasti auta meitä nuo paprikansiemenet ..

      Lainaa

    9. Tulos: -37 (95 ääntä)
      hmm, mitä paprikan siemenistä muka voi kokkailla? :D Toki jos joskus oikeesti tulee jonkunlainen pula-aika, niin kaikkihan tietty on heti kolkuttelemassa tuon miehen paprikavaraston ovella. Toki vasta sitten kun muuta paikat on syöty tyhjiks. Yleinen fiksu ohje vois olla, että joka taloudessa olis kokoajan vähintään viikoks ruokaa varastossa.

      Lainaa

    10. Tulos: +271 (293 ääntä)
      Vaikka nämä on lähinnä koomisia, niin kannattaa aina muistaa että monesti taustalla jotain mielenterveydellisiä syitä. Vaikka aikuinen ihminen voikin uskoa satuihin, niin toi on jo aika pitkälle vedetty. Toki kannustan miestä. Sehän voi rakentaa vaikka kuinka hienon bunkkerin itselleen missä odotella Jeesusta hernepurkkien keskellä.

      Lainaa

    11. Tulos: -80 (94 ääntä)
      Aika hyvännäköinen mielipuoleksi kyllä. Yksi yhteinen fb-kaveri (nettituttu). Onko tuo tosissaan?

      Lainaa

    12. Breaking Bad 16.2.2017 1:53
      Tulos: +114 (128 ääntä)
      Kannattaisi Tacon lopettaa sen metamfetamiinin kiskominen, ja vuorokausien valvominen yhdistettynä raamattuun.

      Lainaa

    13. Tulos: +183 (209 ääntä)
      Että nämä fundamentalistit jaksavat vieläkin jankata siitä tasa-arvoisesta avioliittolaista. Hankkisivat harrastuksen johon ei liity maailmanlopun odottelu.

      Lainaa

    14. Tulos: +258 (276 ääntä)
      Me homothan ollaan homoja ihan vain, että Jeesus päästäisi venäläiset Suomeen. Me ollaan oikeasti Venäjän sala-agentteja jotka yrittää saada Jeesukselta lupaa. Ja sehän on nyt helppoa, kun Suomen eduskunnassa ei vaikuta enää Jumala.

      Lainaa

    15. Aadolf Kärki 16.2.2017 3:10
      Tulos: +7 (35 ääntä)
      Takon erikoisuus taitaa olla mustekala. Huehuehue.

      Lainaa

    16. näsäviisastelija 16.2.2017 5:25
      Tulos: -147 (179 ääntä)
      Itse asiassa maaliskuussa ei homot välttämättä pääse naimisiin. Tämän viikon perjantaina eli huomenna eduskunta äänestää kumotaanko kyseinen laki ja jatketaanko sillä että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen.

      Lainaa

    17. Tulos: +87 (93 ääntä)
      Siis miten usko voi kilahtaa nuppiin noin kovaa?

      Lainaa

    18. Tulos: +156 (164 ääntä)
      "Jumala lähti jo Suomen oikeuslaitoksesta..." Kiitos, Tako, nyt me tiedämme, miksi tämän maan oikeuslaitos(kin) on aivan retuperällä: Jumala on ottanut sieltä loparit! Oletan, että hän on jättänyt tehtävänsä myös Suomen hallituksessa, koska sielläkään ei tällä hetkellä kovin vahvasti mene?

      Lainaa

    19. Tulos: +60 (74 ääntä)
      Jessehän se on meitä Venäjältä suojellut koko ajan. Mikään muu se ei voi olla. /s

      Lainaa

    20. Tulos: +135 (147 ääntä)
      purppurakruunu: Joo, me homothan ollaan ne tämänhetkisen maailmantalouden suurin huoli. Välillä tuntuu, että pitäis ehkä olla otettu siitä, miten paljon mystisiä maailmanlopunvoimia ääriuskovaiset luulee meillä olevan…
      Varmasti on sinulla saatana siellä homohousujesi takataskussa!

      Lainaa

    21. Tulos: +53 (121 ääntä)
      jj: Vaikka nämä on lähinnä koomisia, niin kannattaa aina muistaa että monesti taustalla jotain mielenterveydellisiä syitä. Vaikka aikuinen ihminen voikin uskoa satuihin, niin toi on jo aika pitkälle vedetty.
      Syvässä uskonnollisuudessa on aina taustalla jotain mielenterveydellisiä syitä.

      Lainaa

    22. Niimpäniin 16.2.2017 8:03
      Tulos: +37 (57 ääntä)
      Mitenköhän tuollaiset kaupan paprikan siemenet itää?

      Lainaa

    23. Neiti Knatterton 16.2.2017 8:10
      Tulos: +62 (72 ääntä)
      Niimpäniin: Mitenköhän tuollaiset kaupan paprikan siemenet itää?
      Oikein hyvin ne itää. Varmaan yhtä hyvin kuin sellaiset paremmat, ei-kaupalliset siemenet.

      Lainaa

    24. Tulos: +144 (166 ääntä)
      Itse asiassa ei, emme tiedä mitä mieltä Jeesus olisi tasa-arvoisesta avioliittolaista. Aihe ei ollut Jeesuksen aikakauden kuumin peruna eikä hän siksi vaivautunut asiasta sanomaan halaistua sanaa.

      Lainaa

    25. Homohopeli 16.2.2017 9:11
      Tulos: +102 (112 ääntä)
      purppurakruunu: Joo, me homothan ollaan ne tämänhetkisen maailmantalouden suurin huoli. Välillä tuntuu, että pitäis ehkä olla otettu siitä, miten paljon mystisiä maailmanlopunvoimia ääriuskovaiset luulee meillä olevan…
      Minulla on vähän flunssaa ja polven ristiside revennyt, voiko homovoimilla parantaa nuo? Tai saatko pinkkiin paitaani takaisin kirkkaan värin, koska te homothan olette sellaisia pinkkejä?

      Lainaa

    26. Tulos: +36 (42 ääntä)
      Jotenkin sitä on aina ajatellut, että omavaraisuus on tärkeää yllättävän kriisin uhatessa. En mä sitä sinänsä siis ihmettele, "maailmanloppua" odotellaan siis täälläkin. Itelle vaan on tärkeintä riippumattomuus sähkö- ja vesiverkostosta sekä toki ravintovarannot. Ei tullut mieleenkään alkaa paprikansiemeniä kuivatella :D Onneks on tuolla paprikaa itämässä jo parhaillaan, ei ole peli ihan vielä menetetty ;) Omenan ja banaanin kuivatukset saatan skipata, eiköhän tuo hillovarasto kuittaa sokerihimot, jos pahasti kävisi.

      Lainaa

    27. kansankynttilä 16.2.2017 10:22
      Tulos: +82 (86 ääntä)
      Sen lisäksi, että toi on muutenkin ihan kuraa, minunkin huomioni kiintyi siihen, miten tää kaveri aikaa viljellä PAPRIKAA kun kaikesta on puute. Siis SUOMESSA. On olemassa oikeitakin survivalisteja, joilla on vähän asiallisemmat ja mietitymmät suunnitelmat. Ja uhkakuvatkin yleensä. Vaikka suht hörhöjä ovatkin. Pikkusen pidemmällä aikavälillä ilmastonmuutoksen (jonka fundamentalistikristityt pää punaisena kieltää) takia varmasti tuleekin eräänlainen pula-aika. Mutta se ei ole sellainen, että kauppa on kiinni, mutta viljelylaitteet hankalille kasvatettaville löytyy.

      Lainaa

    28. Rampe&Naukkis 16.2.2017 10:32
      Tulos: +22 (40 ääntä)
      Venäjä valtaa Suomen Saatanan armosta (tai Venäjän armo) niin pitää olla Pettuleipää ja FB-ryhmä. Pajon ois uskontoja tarjolla (jopa noin 8000 parempaa) ja en ole niiden muiden edustajien kuullut meuhkaavan.

      Lainaa

    29. Tulos: +70 (84 ääntä)
      Itse kiinnitin aluksi huomiota vajakkeihin, jotka kuvittelevat pula-ajan olevan sitä, että ostetaan tavaraa tarjouksesta. Lopun Jeesus-läppä vei kyllä voiton niistäkin.

      Lainaa

    30. Tulos: +45 (61 ääntä)
      Voi Luoja ota minut jo pois täältääääää....

      Lainaa

    31. Tulos: -5 (55 ääntä)
      Pula-aika on kyllä ihan oikeasti tulossa, ellei tiede etene älyttömiä harppauksia todella pian. Aletaan pian olla siinä tilanteessa, että kohta napsahtaa selkäranka yhteiskunnalta ja se on sitten menoa. Ei oikeastaan edes itseäni haittaa, olen metsästä kotoisin ja ikäni metsästänyt ruokani ja takapihalla pitkät pottupellot. Talon vesikin tulee suoraan osittain kaivosta ja osittain hetteestä, hetteitä eli vesilähteitä on parikin talon vierellä. Myös perus selviytymistavat ja ruuan löytäminen luonnosta onnistuvat. Sen sijaan 99% ihmisistä tulee olemaan aivan avuttomia. Niinkin perus asia, kuin mitä tehdä ilman jääkaappia voi koitua jonkun kohtaloksi. Ei osata enää ruokaa säilöä esimerkiksi maan alle tai kylmiin hetteisiin.

      Lainaa

    32. Töllöttäjä 16.2.2017 11:32
      Tulos: +36 (44 ääntä)
      Takon touhuista tulis hyvää viihdettä jos niistä preppereistä (eli maailmalopun odottajista) kuvattais joku Suomi-jakso.

      Lainaa

    33. Tulos: +75 (87 ääntä)
      "Kaikki tietävät ainakin Jeesuksen kannan." Niin, Jessehän oli homojen kanssa ihan ookoo, ihmisiä kun hekin ovat.

      Lainaa

    34. Arkkienkeli 16.2.2017 12:31
      Tulos: +28 (44 ääntä)
      Neiti Knatterton: Oikein hyvin ne itää. Varmaan yhtä hyvin kuin sellaiset paremmat, ei-kaupalliset siemenet.
      Kuivurin kautta menneet siemenet eivät kyllä idä enää. Eikä auta vaikka niihin kuinka puhkuisi pyhää henkeä.

      Lainaa

    35. Neiti Knatterton 16.2.2017 12:56
      Tulos: +24 (34 ääntä)
      Arkkienkeli: Kuivurin kautta menneet siemenet eivät kyllä idä enää. Eikä auta vaikka niihin kuinka puhkuisi pyhää henkeä.
      Avaatkos vähän, miten kuivattaminen vie siementen itämiskyvyn? Meillä maalla jyvät säilytettiin laareissa ja semenvilja myös, ihan kuivana säilöttiin...

      Lainaa

    36. Tulos: +45 (57 ääntä)
      Pula-aika, Venäjä ja Jeesus!? Kuulostaa niin mahtavalta hupiryhmältä että aivan pakko liittyä.

      Lainaa

    37. Tulos: -6 (34 ääntä)
      Ennemmin tulee sisällissota kuin sota Venäjän kanssa..koskee kyllä koko eurooppaa. Veikkaan, että räjähtää käyntiin ensin Ruotsissa.

      Lainaa

    38. Tulos: +23 (27 ääntä)
      Tämä Tako kuulostaa hieman Jouko Piholta. Pihon kaveri vai harras seuraaja? Paprikan siemenet ovat levinneet pihoille.

      Lainaa

    39. Tulos: +40 (48 ääntä)
      Jeesus tulee! Nyt äkkiä paprikat itämään!!!

      Lainaa

    40. Tulos: +31 (41 ääntä)
      Eeppi: Pula-aika, Venäjä ja Jeesus!? Kuulostaa niin mahtavalta hupiryhmältä että aivan pakko liittyä.
      Kuulun ryhmään mutta enemmän hupia on irronnut Takon omalta seinältä. Nyt siellä on riita käynnissä siitä miksi kaksi ihmistä väittää hänen olevan psykoosissa.

      Lainaa

    41. Tulos: +35 (45 ääntä)
      TsX: Kuulun ryhmään mutta enemmän hupia on irronnut Takon omalta seinältä. Nyt siellä on riita käynnissä siitä miksi kaksi ihmistä väittää hänen olevan psykoosissa.
      Hyvällä tuurilla ne ovat Takon alter egoja. Popcornit esiin.

      Lainaa

    42. Tulos: +31 (41 ääntä)
      Vielä on onneksi ruokaa ruokakaupoissa, thank you Satan!

      Lainaa

    43. Tulos: +21 (27 ääntä)
      Tege: Pula-aika on kyllä ihan oikeasti tulossa, ellei tiede etene älyttömiä harppauksia todella pian. Aletaan pian olla siinä tilanteessa, että kohta napsahtaa selkäranka yhteiskunnalta ja se on sitten menoa. Ei oikeastaan edes itseäni haittaa, olen metsästä kotoisin ja ikäni metsästänyt ruokani ja takapihalla pitkät pottupellot. Talon vesikin tulee suoraan osittain kaivosta ja osittain hetteestä, hetteitä eli vesilähteitä on parikin talon vierellä. Myös perus selviytymistavat ja ruuan löytäminen luonnosta onnistuvat. Sen sijaan 99% ihmisistä tulee olemaan aivan avuttomia. Niinkin perus asia, kuin mitä tehdä ilman jääkaappia voi koitua jonkun kohtaloksi. Ei osata enää ruokaa säilöä esimerkiksi maan alle tai kylmiin hetteisiin.
      Uudelleenkeksin ruoan säilömisen parin päivän päästä jääkaapin hajottua. Logiikalla: lasipurkkiruokaa ei pidä käyttää jos se kannen "nappula" ei ole tiiviisti alhaalla? Miten se sinne vetäytyy? Koska kuuma vesi tai vesipitoinen ruoka vie enemmän tilaa kuin kylmä -> keitä käytetty purkki + kansi, lado sisään kiehuvaa ruokaa, sulje purkki tiiviisti, kansi vetäytyy takaisin sisään ja hops, ruoka on säilötty. Tämä ja myös syötävien kasvien löytäminen onnistuvat ihan yläasteen biologialla, kemialla ja fysiikalla. Valmiiksikeitettyä riisiä saadaan myytyä koska ihmiset ovat patalaiskoja, toki minä mukaanlukien, mutta aika äkkiä ryhtyy kekseliääksi jos on nälkäinen.

      Lainaa

    44. Tulos: -79 (107 ääntä)
      Ikävästi menee kommenteissa sekaisin avioliiton käsitteen muuttaminen, homojen viralliset parisuhteet ja homojen suvaitseminen. Mielestäni kaikki saavat elämässään tehdä mitä tykkäävät kunhan se ei ole laitonta tai muille vahingollista. En kuitenkaan ymmärrä miksi avioliiton käsite pitäisi muuttaa siitä mitä se on vuosisatoja Suomessa ollut. Vastustuksessa ei ole kyse homojen syrjinnästä vaan yleisestä muutosvastarinnasta: jos esimerkiksi uudella lailla haluttaisiin siirtää juhannus marraskuulle ja poistaa joulu kokonaan olemasta, varmasti minä ja moni muu vastustettaisiin sitä. Sitä paitsi avioliitto on jo tasa-arvoinen: ainoa kriteeri on että 1kpl naisia ja 1kpl miehiä. Saavat olla vaikka sukupuolettomia bi-seksuaaleja. Kyse on käsitteestä, termistä. Ei anaaliyhdintääkään tarvitse väittää emätinyhdynnäksi vain siksi että homopareille tulee paha mieli kun on eri käsitteet. Jne. Termit ja hyväksyminen/syrjiminen on aivan eri keskusteluita. YRITTÄKÄÄ!

      Lainaa

    45. Tulos: +53 (69 ääntä)
      Steffi: steffi
      Olisin ehkä joskus vuonna kivi ja kanto ollut samaa mieltä; hittoako avioliitosta, kunhan saa olla rakastamiensa ihmisten kanssa yhdessä. Sitten menin naimisiin, ja se nyt kerta kaikkiaan on eri asia. Kuten kaikki onnellisesti naimisissa olevat tietävät. Suhteet ovat kivoja, rakkaat ystävät ovat kivoja, mutta avioliitto on elämänikäinen sopimus joka solmitaan vakavasti, miten sitten porukat -yleensä heterot -ovatkin yrittäneet sitä halventaa kaikenlaisilla Las Vegas -liitoilla ja viidennellä missivaimolla. En suhtaudu irtosuhteisiin ollenkaan negatiivisesti, niiden aika on aikanaan, mutta kun haluaa mennä naimisiin sitä haluaa vannoa valan ja pitää sen, ei vain muuttaa osoitetta ja allekirjoittaa pari paperia. Sen tärkeyteen pitää olla homoillakin oikeus.

      Lainaa

    46. Tulos: +3 (11 ääntä)
      Mutta mitä mieltä on Sabrina, ESPANJASTA?

      Lainaa

    47. akateeminen tyttö 16.2.2017 20:23
      Tulos: +36 (64 ääntä)
      Tuota tuota. Tämä julkaisu on minusta vähän kyseenalainen. Henkilön harvinainen nimi on helposti tunnistettavissa, ja yksi jos toinenkin voi mennä hänen seinälleen stalkkailemaan (minäkin) helposti. Toki hänen päivityksensä ovat julkisia ja hänellä on luja usko itseensä ja asiaansa, mutta jotain vaivautuneisuutta pitäisi empaattisessa ihmisessä herättää vaikkapa vain se, että mies kertoo saaneensa töistä lähtöpassit. Työn pitämisen ehto olisi ollut, että hän ottaa lääkkeensä tai vaihtoehtoisesti lakkaa puhumasta kuulemistaan äänistä. Tämä ei hänelle käynyt, koska Jeesus. Ja sitten tyyppi kaikesta päättäen vainoaa entisiä työnantajiaan pommittamalla heitä viesteillä. Näin epätasapainoisen ihmisen jutuille nauraminen (nauroinpa minäkin) kertoo sittenkin meistä naurajista enemmän kuin hänestä. *haenkin tästä kukkahattuni*

      Lainaa

    48. eikö haittaa vieläkään? 16.2.2017 22:04
      Tulos: +14 (20 ääntä)
      Tege: Pula-aika on kyllä ihan oikeasti tulossa, ellei tiede etene älyttömiä harppauksia todella pian. Aletaan pian olla siinä tilanteessa, että kohta napsahtaa selkäranka yhteiskunnalta ja se on sitten menoa. Ei oikeastaan edes itseäni haittaa, olen metsästä kotoisin ja ikäni metsästänyt ruokani ja takapihalla pitkät pottupellot. Talon vesikin tulee suoraan osittain kaivosta ja osittain hetteestä, hetteitä eli vesilähteitä on parikin talon vierellä. Myös perus selviytymistavat ja ruuan löytäminen luonnosta onnistuvat. Sen sijaan 99% ihmisistä tulee olemaan aivan avuttomia. Niinkin perus asia, kuin mitä tehdä ilman jääkaappia voi koitua jonkun kohtaloksi. Ei osata enää ruokaa säilöä esimerkiksi maan alle tai kylmiin hetteisiin.
      No mutta entäs sitten kun ne sadat ja tuhannet muut, jotka eivät ole yhtä taitavia hyödyntämään luonnon antimia, tulevat ovellesi kolkuttamaan?

      Lainaa

    49. psykoottinen 16.2.2017 22:41
      Tulos: +17 (17 ääntä)
      TsX: Kuulun ryhmään mutta enemmän hupia on irronnut Takon omalta seinältä. Nyt siellä on riita käynnissä siitä miksi kaksi ihmistä väittää hänen olevan psykoosissa.
      Kävin kurkkaamassa hänen seinäänsä. Tuo mieshän kuivaa hedelmiä ja vihanneksia päivätyökseen 8O Niin ja sitten siinä välissä kuvaa niitä "Jumalan kasvoja" eli kuvarätkäisyjä milloin mistäkin rämeiköstä tai pilvestä...

      Lainaa

    50. Tulos: +4 (24 ääntä)
      Kristinuskossa on se hyvä puoli että uskovaiset ei saa tappaa toisiaan. Kerron teille faktana että aina kun uskovainen tuomitsee niin hän ylittää aina omat oikeutensa ja tekee väärin.

      Lainaa

    51. Tulos: +20 (28 ääntä)
      akateeminen tyttö: Tuota tuota. Tämä julkaisu on minusta vähän kyseenalainen. Henkilön harvinainen nimi on helposti tunnistettavissa, ja yksi jos toinenkin voi mennä hänen seinälleen stalkkailemaan (minäkin) helposti. Toki hänen päivityksensä ovat julkisia ja hänellä on luja usko itseensä ja asiaansa, mutta jotain vaivautuneisuutta pitäisi empaattisessa ihmisessä herättää vaikkapa vain se, että mies kertoo saaneensa töistä lähtöpassit. Työn pitämisen ehto olisi ollut, että hän ottaa lääkkeensä tai vaihtoehtoisesti lakkaa puhumasta kuulemistaan äänistä. Tämä ei hänelle käynyt, koska Jeesus. Ja sitten tyyppi kaikesta päättäen vainoaa entisiä työnantajiaan pommittamalla heitä viesteillä. Näin epätasapainoisen ihmisen jutuille nauraminen (nauroinpa minäkin) kertoo sittenkin meistä naurajista enemmän kuin hänestä. *haenkin tästä kukkahattuni*
      Olen samaa mieltä, että tässä nauretaan mielenterveysongelmaiselle. Mahdollisesti jonkinlainen psykoosi jopa päällä. Onhan nämä jutut toki huvittavi, sitä ei voi kieltää. Onko niiden jälleenpostaaminen ihan ok tällaisella saitilla, se on eriasia.

      Lainaa

    52. Tulos: +14 (18 ääntä)
      ja nuo saa äänestää ja vaikuttaa toisten ihmisten elämään

      Lainaa

    53. Itse Saatana 17.2.2017 3:38
      Tulos: -5 (21 ääntä)
      Jos tä Jeesus mies,itse suuri vajakki lukee näitä niin pari kysymystä olis "saa toki muutkin lapsen tasolle jääneet aikuiset vastata myös" 1: Maailmassa on ihmisii miljardei ja viimisii tuhansiin vuosiin ketään ei ole tavannut Jeesusta. Ei ikinä edes nähnyt. Miksi juuri Putin 2000 luvulla on saanut kunnian tavata Jessen? 2. Jos Putin on saanut kunnian tavata Jessen,niin miksi ei ole sitä kertonut tai siitä ole videomateriaalia tai muuta. Luulisi kun Jenkkei pelkää ni laittavan kuvan et Jeesus on Venäjän puolella. 3.onko kaikista maailman ongelmista Jeesukselle pelko Suomen sodasta suurin ongelma johon oli pakko puuttua. (tuhannet kuolee nälkään,Isis tappaa kaikkia. Luonnonkatastrofit tai 2000 luvu diktatuuri ym ni ei ku pelko Suomesta sodassa on se juttu numero yksi. 4.Kun Putin vastustaa homoja ja Sauli ei,niin onko tosiaan lauppias samarialainen itse Jumalan poika julkistanut sodan Suomea vastaan? 5.onko vierailuja 2? Viime kerralla Jeesus sanoi että älä hyökkää ja niin tapahtui. 6. Onkos jeesus päässyt 2000 luvu makuu ku pyhin henkilö joka rakastaa ja antaa synnit anteeksi on päättänyt tappaa Suomalaiset? 7. Eiks se oo sairasta. 8. Sivistysvaltioista suurin osa vuosii sit päästänyt homot naimisiin. Miksi Jesse ei käskenyt Putinia tappamaan niitä. 9. Onko maailman mahtavin maa Yhdysvallat jopa Jeesusta kovempi ku homot saa mennä naimisiin jo pitkään ja Putin ja Jesse ei sano mitään. 10. Lupaan muuttuu uskovaiseksi ja elää Jeesuksen oppien mukaan loppuelämän jos esität yhden ainoan todisteen jossa olet sinä Jeesus ja Putin ja Jesse käskee Putinia tappamaan meidät. 11. Miten oot päässyt Venäjän presidentin luokse ja varsinkin näin ison asian kanssa? 12 jos puhut totta ja vannot sen,niin voinko ilmoittaa sinusta,että olet keskustellut Venäjän presidentin kanssa maamme valloitukseta sekä tuhansien tappamisesta. Koska et muuten voi tietää tälläistä. PS. Ku Putin hyökkää ni sillo ollaan jo asemassa et NATO maat ja jenkit ym hyökkää meidän kanssa. Musta pitää Nyt vaihtaa kristinusko tai erota kirkosta jos se meinaa sitä että se rakastava uskonto ja sen pyhimys haluu tappaa meidät. Sellainen oo synnitön tai puhdas. Kuka synnitön käskee murhaamaa omat? Lapset ym. Nyt ymmärrän muslimei!!! Ku Sauli hyväksyy homot ni ite Jeesus tappaa meidät. Meil on muslimien mielestä väärä uskonto ja Allah käskee tappaa meidät. Yhteenveto - uskonto on teurastusta, kirkot teurastamoja ja jumalat ja muut aiheuttaa kuoleman kaikille jotka on erimieltä niiden kanssa. Homot on myös Jumalan lapsia muuten. Teistä kaikki tääl on. Eli Allah on Jumalan luoma islam on ym. Miks Jumala luo isiksen tappaa meidät ku ollaan kristittyi. Käskee olla kristitty ja sit luo kasan ihmisii jotka tappavat jos ollaan kristittyi. Musta se on sairas äijä

      Lainaa

    54. Itse Saatana 17.2.2017 3:46
      Tulos: +9 (25 ääntä)
      Ja miksi Jumala luo homoja ja sitten Jeesuksen jonka se laittaa tappaa Suomalaiset koska on homoja. Rakas taivaan isä luo homon ja sit vihaa sitä ja haluu sen hengiltä. Kristus antaa kaikki syntimme anteeksi. Miks Jumala loi helvetin ja Saatanan ja homoja et ne joutuu heti helvettiin. Miks se loi jotai jonka pelkää tuhoavan sen lapset ja maailman. Miksi se koettelee lapsia jotka 100%viattomii kärsimyksel ja kuolemal. Se loi ateistit. Homot. Sen pirun joka pilaa elämiä. Jumala vois ite ripittäytyä ku murhannut miljooniin viattomia ja muuta kamalaa

      Lainaa

    55. Itse Saatana 17.2.2017 3:58
      Tulos: -7 (13 ääntä)
      Se loi lapsen , tapatti lapsensa. Teki siitä pyhimyksen. Ja nyt käskee lapsensa tappaa meidät?! Jeesus kuoli syntimme takia. Ei vaan omiensa ku Jumala loi enemmistön jonka mielestä Jeesus oli yhtä vastenmielinen ku homot Jeesuksen mielestä ja kuoli synneistään. Nyt se tappaa 5milj Suomalaista . Siistii päästä historiankirjoihin 5 MILJ SUOMALAISTA,JOTKA KUOLIVAT JEESUKSEN JA JUMALAN SYNTIEN VUOKSI. JEESUS VIHAA HOMOI,ISÄNSÄ LUOMUKSIA NII PAL RT TAPPAA 5MILJ. KRLAA JOPA HOMOT KUOLI JEESUKSEN SYNTIEN VUOKSI JA SUVAITSEVATTOMUUDEN TAKIA. IHMISEN JOKA VIHAS. HALVEKSU, KÄÄNSI SELKÄNSÄ TEKI SYRJITYN KUTE JUTSKUT JESSEL. EIKS MILJOONA HOMOO VS YKS JESSE OO ISO ERO. Homo kuolee Jeesuksen syntien takia ja voi rakastaa tätä sen vihasta huolimatta? Jumalan poika taas haluu tappaa heidät, viedä elämän täält ja sit laittaa ikuisesti kärsii. Homo voi rakastaa Jeesusta mut Jeesus ei homoa. Jeesus, juutalaisten viha. Kuoli anto anteeksi ym. Homo, Jeesuksen viha,tappo ja anto anteeksi eikä ne ole edes muuta ku perus ihmisii mut silti isompia ku isä ja pyhä poika

      Lainaa

    56. Tulos: +25 (27 ääntä)
      Rauhoitupas nyt vähän. =)

      Lainaa

    57. Neiti Knatterton 17.2.2017 11:17
      Tulos: +12 (22 ääntä)
      Itse Saatana: Se loi lapsen , tapatti lapsensa. Teki siitä pyhimyksen. Ja nyt käskee lapsensa tappaa meidät?! Jeesus kuoli syntimme takia. Ei vaan omiensa ku Jumala loi enemmistön jonka mielestä Jeesus oli yhtä vastenmielinen ku homot Jeesuksen mielestä ja kuoli synneistään. Nyt se tappaa 5milj Suomalaista . Siistii päästä historiankirjoihin 5 MILJ SUOMALAISTA,JOTKA KUOLIVAT JEESUKSEN JA JUMALAN SYNTIEN VUOKSI. JEESUS VIHAA HOMOI,ISÄNSÄ LUOMUKSIA NII PAL RT TAPPAA 5MILJ. KRLAA JOPA HOMOT KUOLI JEESUKSEN SYNTIEN VUOKSI JA SUVAITSEVATTOMUUDEN TAKIA. IHMISEN JOKA VIHAS. HALVEKSU, KÄÄNSI SELKÄNSÄ TEKI SYRJITYN KUTE JUTSKUT JESSEL. EIKS MILJOONA HOMOO VS YKS JESSE OO ISO ERO. Homo kuolee Jeesuksen syntien takia ja voi rakastaa tätä sen vihasta huolimatta? Jumalan poika taas haluu tappaa heidät, viedä elämän täält ja sit laittaa ikuisesti kärsii. Homo voi rakastaa Jeesusta mut Jeesus ei homoa. Jeesus, juutalaisten viha. Kuoli anto anteeksi ym. Homo, Jeesuksen viha,tappo ja anto anteeksi eikä ne ole edes muuta ku perus ihmisii mut silti isompia ku isä ja pyhä poika
      No hei vaan Tako. Kovasti kiireitä näyttää olevan. Pidäs pieni kahvitauko välillä, viikonloppu tulossa ja kaikki.

      Lainaa

    58. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Itse Saatana: Jos Putin on saanut kunnian tavata Jessen,niin miksi ei ole sitä kertonut tai siitä ole videomateriaalia tai muuta. Luulisi kun Jenkkei pelkää ni laittavan kuvan et Jeesus on Venäjän puolella.
      Siis eikö muka ole netissä kuvaa Putinista, joka ratsastaa ilman paitaa Jeesuksen selässä? Oudolta kieltämättä kuulostaa, mutta niin tässä horinassa kuulostaa oudolta kaikki muukin. :D Kannattaisiko kysyä lääkäriltä? Sieltä ehkä voisi saada se olennaisimman vastauksen.

      Lainaa

    59. Vaniljankukka 18.2.2017 2:46
      Tulos: +8 (20 ääntä)
      amt: Olen samaa mieltä, että tässä nauretaan mielenterveysongelmaiselle. Mahdollisesti jonkinlainen psykoosi jopa päällä. Onhan nämä jutut toki huvittavi, sitä ei voi kieltää. Onko niiden jälleenpostaaminen ihan ok tällaisella saitilla, se on eriasia.
      Musta taas tässä ei ollut mitään hauskaa. En osannut edes hymähtää. Todellakin käy lähinnä sääliksi ja vaikka joku näille nauraisikin niin en käsitä mitä hauskaa siinä on että järki on lähtenyt. Jos jokainen miettisi hetken hiljaa itsekseen että mitä pelkäisi eniten, niin aika monen suusta saattaisi lopulta kuulua se että suurin pelko olisi mielenterveyden menettäminen. Feissarimokien tiimille terveisiä: te menitte poistaan jonkun äityleiden tissijutun joka ei ollut läheskään niin paha kuin nämä mt-potilaiden jutut mutta silti teistä on ok postata näitä mielenterveysongelmaisten juttuja tänne? Hassuille jutuille voi nauraa mutta tässä nyt ei ole enää mitään hauskaa. Mun mielestä mielenterveyden menettäminen on ihan yhtä traagista kuin vakavat fyysiset sairaudet, enkä mä menis kellekkään syöpäpotilaallekkaan naureskeleen. Nyt ihan oikeesti.

      Lainaa

    60. Tulos: +22 (22 ääntä)
      Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että Takolla on tällä hetkellä 666 Facebook-kaveria? :D

      Lainaa

    61. pahat luvut 19.2.2017 22:17
      Tulos: +12 (12 ääntä)
      Mumrik: Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että Takolla on tällä hetkellä 666 Facebook-kaveria?
      Kukaan ei varmaan halua enää lisätä kaveriksi tai poistaa kavereista, ihan vaan siksi että tuo luku säilyy :D

      Lainaa

    62. Tulos: -7 (7 ääntä)
      Tulis nyt komeetta ja tappais kaikki

      Lainaa

    63. Satunnainen randomi 20.2.2017 3:15
      Tulos: +33 (33 ääntä)
      Niinhän se on että Raamatun aikoihin Jeesus ratsasti aasilla. Nykyään kaiken maailman aasit ratsastaa Jeesuksella.

      Lainaa

    64. Tulos: +3 (7 ääntä)
      Takolla on 666 FB-kaveria. Hmmm...

      Lainaa

    65. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Niimpäniin: Mitenköhän tuollaiset kaupan paprikan siemenet itää?
      Kyllä ne useimmiten itää, mutta se mitä sieltä maasta nousee onkin sitten ihan sattuman kauppaa. Kaupan vihannekset on yleensä ensimmäisen sukupolven risteytyksiä, joilla saattaa olla vanhempina esimerkiksi hyvänmakuinen mutta pieni, ja valtavan kokoinen mutta pahvilta maistuva paprika. Niiden välimuodolla on siinä ensimmäisessä sukupolvessa suhteellisen tasainen sekoitus molempien ominaisuuksia - kaupallisesti toivottu keskikokoinen ja melko hyvän makuinen hedelmä - mutta myöhemmissä sukupolvissa (eli niissä joita kaupan siemenistä itää) se tasaisuus katoaa ja sieltä kasvaa kääpiöitä ja pahveja ja kaikkia mahdollisia sekoituksia niiden väliltä. Suurempi ongelma lienee kuitenkin se, että napapiirillä ei välttämättä kannata kasvattaa päiväntasaajalta kotoisin olevia kasveja jos omavaraisuutta tavoittelee...

      Lainaa

    66. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Neiti Knatterton: Avaatkos vähän, miten kuivattaminen vie siementen itämiskyvyn? Meillä maalla jyvät säilytettiin laareissa ja semenvilja myös, ihan kuivana säilöttiin…
      Kuivattaminen itsessään ei vie, mutta jos niitä kuivatetaan jossain vihanneskuivurissa niin liiallinen lämpötila voi hyvinkin viedä...

      Lainaa

    67. Tulos: +12 (12 ääntä)
      *huoh* Ja kaiken takana on tietysti taas se, että homot saa mennä naimisiin. Hankkikaa roskat elämä

      Lainaa

    68. Tulos: +1 (7 ääntä)
      Muutama juttu nyt pakko sanoa. 1) Mielenterveysongelmaisille naureskelu on aina vähän halpamaista. Psykoosi on vakava sairaus. 2) En pidä ollenkaan epätodennäköisenä, etteikö Suomeakin voisi lähitulevaisuudessa kohdata kriisi, joka vaarantaa useiden kotitalouksien ruokatalouden, sähkönsaannin jne. Näihin seikkoihin varautuminen on aivan järkevää ja kannatettavaakin. Muuten julkaisu oli tietenkin aivan pimeä, mutta jotenkin tulee mieleen, että "maailmanlopun odottajille" naureskelijat saattavat joskus vielä toivoa, että olisivat itsekin miettineet huomispäivää pidemmälle...

      Lainaa

    69. Tulos: +4 (4 ääntä)
      Tako on ilmeisesti poistanut nyt profiilisivunsa facesta (pari päivää sitten vielä löytyivät) :( Kaikkea hyvää Takolle.

      Lainaa

    70. Vara on viisautta 26.2.2017 20:28
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      http://www.spek.fi/Suomeksi/Turvatietoa/-Onnettomuudet-ja-hairiotilanteet/Kotivara Tässä on asiallisia ohjeita kotivarasta ja siviiliväestön omatoimisesta varautumisesta poikkeusoloihin. Mitä paremmin kansalaiset ovat varautuneet, sen parempi. Lisäksi sujuva yhteistyö viranomaisten kanssa on ensiarvoisen tärkeää. Turvallisuuden perustietotaidot ovat kansalaistaitoja. Viranomaiset ja lukuisat vapaaehtoisjärjestöt tekevätkin tärkeää kansanvalistus- ja koulutustyötä kokonaisturvallisuuden eteen.

      Lainaa

    71. sukkajumala 9.3.2017 9:37
      Tulos: +5 (5 ääntä)
      Tako on malliesimerkki siitä, kun käytät kovia aineita 30 vuotta, ja sitten tulee jeesus ja pelastaa... Eipä tainnu jäädä yläkertaan paljoa pelastettavaa

      Lainaa

    72. Opettava kauris 3.6.2020 0:16
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Onko kellään mitään tietoa, et miten Takolla nykyään menee? :D

      Lainaa

    73. Tulos: -2 (2 ääntä)
      Uskovia on aina pilkattu ja tullaan aina pilkkaamaan. Se kuuluu asiaan. Niin kävi myös ennen vedenpaisumusta Nooaalle. Samoin on lopun aikana.

      Lainaa

    74. Tulos: +4 (4 ääntä)
      2022: eikä ketään enää naurata.. 🙄🤪

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: ruoka, pula-aika, uskonto, Jeesus, kuva, maailmanloppu