Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sekalaisia, osa 198

Se tunne, kun partneristasi paljastuu tämä asia.
Sekalaisia, osa 198

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 162 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1890 (2036 ääntä)
      Sanna on hieno ihminen. Piste. Oikein tommoselle äpärälle.

      Lainaa

    2. Tulos: +985 (1041 ääntä)
      Mitä serkumpi, sen herkumpi?

      Lainaa

    3. Tulos: +1737 (1875 ääntä)
      Saan tällä komenttilla todennäköisesti kaikkien vihat päälle, mutta en näe mitään väärää Sannan toiminnassa. Olkoonkin että kyseessä oli "vain" 9-vuotias poika, mutta ehkäpä miettii kaksi kertaa ennen kuin viskaa sen toisen kiven. Ja tämähän vain todisti vanhan sanonnan oikeaksi, jälleen kerran. "Sitä saa mitä tilaa"

      Lainaa

    4. Tulos: -121 (213 ääntä)
      Jore, mitä serkumpi sen herkumpi. (?)

      Lainaa

    5. Tulos: +683 (711 ääntä)
      Eipä ollut tuossa liittymäjutussa mitään erikoista.. tapahtuu päivittäin Terveisin ElisaShopit myyjä.

      Lainaa

    6. Tulos: +328 (382 ääntä)
      Hyvä Sanna!

      Lainaa

    7. Tulos: +988 (1010 ääntä)
      rakastan tuota kuvaa joka laitetaan aina kun mummo on asialla

      Lainaa

    8. rauno virtanen 29.7.2014 2:33
      Tulos: -69 (105 ääntä)
      ainut edes ihan ok tiistain mokista tämä.

      Lainaa

    9. Tulos: -89 (131 ääntä)
      Mitä serkumpi sen herkumpi

      Lainaa

    10. Tulos: +113 (157 ääntä)
      Jore, kun kaikkea ei kantsis kaikille jakaa:p

      Lainaa

    11. Tulos: -65 (165 ääntä)
      mitä serkumpi sen herkumpi. eiku oho, se sanottiinki jo :3

      Lainaa

    12. Tulos: -17 (95 ääntä)
      Jore, ei saatana... Sanattomaks vetää.

      Lainaa

    13. Tulos: -817 (1079 ääntä)
      40v vieras nainen heittää pikkulasta kivellä päähän. Pitäisikö tuon muka olla hyväksyttävää. Ei sillä että sorsan kiusaaminenkaan mitenkään oikein olisi, mutta jumalauta muiden lapsia ei heitetä kivellä päähän eikä mielellään omiakaan.

      Lainaa

    14. Tulos: +306 (542 ääntä)
      Minä: Saan tällä komenttilla todennäköisesti kaikkien vihat päälle, mutta en näe mitään väärää Sannan toiminnassa. Olkoonkin että kyseessä oli “vain” 9-vuotias poika, mutta ehkäpä miettii kaksi kertaa ennen kuin viskaa sen toisen kiven. Ja tämähän vain todisti vanhan sanonnan oikeaksi, jälleen kerran. “Sitä saa mitä tilaa” .
      Miksi saisit vihat niskaasi?Minä oisin hukuttanut molemmat äpärät

      Lainaa

    15. Tulos: +57 (193 ääntä)
      Mitä serkumpi sen herkumpiserkump isen herkump serkumpi mitä herkumpsi ser kumpiherkympi serkhumpi

      Lainaa

    16. Tulos: +469 (505 ääntä)
      Sorsat on ihania. Tuli paha mieli, miten joku voi heittää sorsanpoikasta kivellä :'(

      Lainaa

    17. Tulos: +205 (293 ääntä)
      Miksi Sanna ei suoraan valanut betonikenkiä kummallekkin ja lähettänyt samalla terveisiä Ahdille? :)

      Lainaa

    18. Tulos: +493 (551 ääntä)
      Voi v***n vapaan kasvatuksen hedelmät! Eiköhän kerro aika paljon kehittyvän lapsen tunneälystä, jos voi elävää olentoa kiusata tuolla tavalla. Tuskin on omena kovin kauas puusta pudonnut, koska kyllä 9-vuotiaan pitäisi jo tietää paremmin. Helkkarin persehedelmät!

      Lainaa

    19. töttöröö 29.7.2014 6:43
      Tulos: +440 (528 ääntä)
      Bethos: 40v vieras nainen heittää pikkulasta kivellä päähän. Pitäisikö tuon muka olla hyväksyttävää. Ei sillä että sorsan kiusaaminenkaan mitenkään oikein olisi, mutta jumalauta muiden lapsia ei heitetä kivellä päähän eikä mielellään omiakaan.
      Ainoo asia mistä voisin huolestua ja alkaa purnaamaan tässä vaiheessa on.. oliko se kivi tarpeeks iso ja osuko hyvin. Aivan oikee mokomalle nulikalle, pitääki vähä ojentaa tommosta.

      Lainaa

    20. Tulos: +441 (485 ääntä)
      Bethos: 40v vieras nainen heittää pikkulasta kivellä päähän. Pitäisikö tuon muka olla hyväksyttävää. Ei sillä että sorsan kiusaaminenkaan mitenkään oikein olisi, mutta jumalauta muiden lapsia ei heitetä kivellä päähän eikä mielellään omiakaan.
      Oppiipahan olemaan. Tuskin oli kyse mistään tiiliskivestä. En ymmärrä ihmisiä joiden mielestä lapset eivät kestä mitään. Pahinta on purkaa omaa pahaa oloa lapseen, mutta teoilla on seuraukset, se on aika hyvä opettaa. En tietenkään hyväksy väkivaltaa, mutta jotenkin musta tuntuu että tämä oli lähinnä ns. näpäytys.

      Lainaa

    21. Tulos: +229 (313 ääntä)
      Bob: Oppiipahan olemaan. Tuskin oli kyse mistään tiiliskivestä. En ymmärrä ihmisiä joiden mielestä lapset eivät kestä mitään. Pahinta on purkaa omaa pahaa oloa lapseen, mutta teoilla on seuraukset, se on aika hyvä opettaa. En tietenkään hyväksy väkivaltaa, mutta jotenkin musta tuntuu että tämä oli lähinnä ns. näpäytys.
      Toivottavasti oli tiiliskivi (ja osui hyvin). Sorsan kokoon nähden mikä tahansa kivi on suht iso.

      Lainaa

    22. Tulos: -341 (499 ääntä)
      Vaikka lapsi mitä typerää tekisikin, en poikaa kivellä heittäisi. Järki käteen aikuisella!

      Lainaa

    23. Tulos: -497 (605 ääntä)
      Ai että on oikein kivittää lapsia? Totuus on, että tuo vitun kukkahattuläski syyllistyi rikokseen, mutta muksut ei- Toivottavasti saa riittävän rangaistuksen!

      Lainaa

    24. Tulos: +256 (274 ääntä)
      kyllähän pikkuserkkua nyt paneskella saa, mitäs pahaa siinä.

      Lainaa

    25. Tulos: +357 (391 ääntä)
      Mites se menikään, tulevat mahdolliset psykopaatit aloittaa lapsena eläinten rääkkäämisellä ja kiusaamisella...

      Lainaa

    26. Tulos: +428 (440 ääntä)
      Kössi: Ai että on oikein kivittää lapsia? Totuus on, että tuo vitun kukkahattuläski syyllistyi rikokseen, mutta muksut ei- Toivottavasti saa riittävän rangaistuksen!
      Eläinrääkkäyskin on rangaistava teko. Tietenkään siitä ei 9 vuotiaita rangaista, mutta kyllä hekin rikokseen syyllistyivät

      Lainaa

    27. Molopötkö 29.7.2014 8:52
      Tulos: -353 (447 ääntä)
      Jos kyseessä olisi ollut minun 9v nulikka, olisi sanna saanut nyrkkiä naamaansa. Ja kyllä, tasa-arvon nimissä idioottia saa lyödä sukupuoleen katsomatta. Sitten vain olisin odotellut, että kuka minua tulee rankaisemaan - Hieno väkivallan kierre. Toki nulikan sanktio olisi myös ollut mittava, mutta en nyt ehkä kuitenkaan olisi kivellä heittänyt.

      Lainaa

    28. Tulos: -187 (279 ääntä)
      ehehehe: Voi v***n vapaan kasvatuksen hedelmät!Eiköhän kerro aika paljon kehittyvän lapsen tunneälystä, jos voi elävää olentoa kiusata tuolla tavalla. Tuskin on omena kovin kauas puusta pudonnut, koska kyllä 9-vuotiaan pitäisi jo tietää paremmin. Helkkarin persehedelmät!
      Tiedä sitten millaisessa maailmassa elät, mutta varmaankin kautta aikojen on ollut lapsia, jotka ovat kiusanneet viattomia luontokappaleita. Niissä tapauksissa on yleensä yseessä ihan jonkun muun kuin vapaan kasvatuksen hedelmät. Minusta Sanna vain opetti lapsille, että vieraita ihmisiä saa heitellä kivillä. Milloinkohan poika heittää kivellä vastaavassa tilanteessa jotakuta muuta?

      Lainaa

    29. Tulos: +105 (123 ääntä)
      Niinno pikkuserkku eikai tuossa mitään pahaa ole :o ihan okei.

      Lainaa

    30. Tulos: -138 (236 ääntä)
      Savannah: Mites se menikään, tulevat mahdolliset psykopaatit aloittaa lapsena eläinten rääkkäämisellä ja kiusaamisella…
      Ja nelikymppisinä viskovat kivillä ihmisen lapsia....

      Lainaa

    31. Tulos: +186 (252 ääntä)
      Hyvä Sanna, ihan oikein nulikoille! Jos omat vanhemmat eivät kerta pidä kurissa... Tuon ikäisten pitäisi jo ymmärtää itse mikä on oikein ja mikä väärin. Miten täällä voi jotkut sääliä noita kakaroita?? "Ei toisten lapsia saa heittää kivellä päähän, think about the children.. Boohoo" Näin se luonnonvalinta vaan toteutuu, tyhmimmät poistuvat ja hyvä niin.

      Lainaa

    32. Tulos: -253 (303 ääntä)
      Tunnusmerkistön mukaiseen tekoon,oikeudenvastaiseen tekoon mutta ei rikokseen. Eikä MISSÄÄN olosuhteissa tuo anna jollekin lapsettomalle hiekkapillunaakalle oikeutta heittää kivellä ihmistä. Lapsettomat kasvatusihmeet pistää kyllä vihaksi. Monelta saanut 100% "oikeita" neuvoja kasvatuksessa, kunnes se oma lapsi on syntynyt.

      Lainaa

    33. Tulos: -135 (169 ääntä)
      Mellin ajatusmallilla voisi varmaan käydä nakkaamassas lekaharkon hänen päähänsä tyhmästä kommentista. Siinä sitä vahvemman suorittamaa peräänkuulutettua luonnonvalintaa.

      Lainaa

    34. Tulos: +38 (108 ääntä)
      mun vanhemmat on pikkuserkkui keskenää mitä outoo siinä on?

      Lainaa

    35. Tulos: -20 (86 ääntä)
      Eikö kellään muulla jäänyt vaivaamaan, että mitä se 9-vuotias poika oikein sanoi? "Ai saaaaaasta"? "Ai saanata"? Todella jännää...

      Lainaa

    36. yli opisto hörho 29.7.2014 9:29
      Tulos: +312 (320 ääntä)
      Toivon että olisin yhtä rohkea kuin Sanna. Pari vuotta takaperin näin pari pikkupoikaa heittelemässä kivillä (oli sellasia nyrkin kokoisia murikoita) sorsapoikuetta (oli ihan pieniä poikasia vielä) ja olis niin tehnyt mieli käydä viskaamassa ne pennut sinne veteen. Niiden tai ainakin toisen äiti oli siinä vähän matkan päässä katselemassa mitä ne tekee ja ohi pyörräillessä sanoin että vois vähän opettaa poikiaan. Mulkaisi vaan tosi pahasti eikä sanonut mtn. Jälkeenpäin mietin että olisin voinut vaikka poliisit soittaa. Vituttaa tollaset kakarat mut melkein yhtä paljon vituttaa vanhemmat jotka ei puutu asiaan mitenkään ja sitten jos tällanen nuori mies uskaltaa jtn sanoa asiasta niin sitten olenkin hirviö.

      Lainaa

    37. yli opisto hörho 29.7.2014 9:31
      Tulos: -74 (120 ääntä)
      Garza: mun vanhemmat on pikkuserkkui keskenää mitä outoo siinä on?
      Sukurutsausta periaatteessa ;) Toisaalta ne on serkkujen serkkuja keskenään, eli tuskin verisukua eli ei oikeastaan sukurutsaustakaan.

      Lainaa

    38. Tulos: +137 (155 ääntä)
      Ja höpsön hei! Suomessa voi serkuksetkin mennä naimisiin, niin mitäpä kamalaa on jos harrastaa pikkuserkun kanssa seksiä. Ei se ole mikään pikkuSISKO!

      Lainaa

    39. Tulos: +108 (122 ääntä)
      Pikkuserkkuhan on jo sen verran kaukainen sukulainen, ettei sillä ole mitään väliä vaikka pikkuserkut keskenään touhuaisivatkin. Onhan se laillista jo serkkujenkin kesken. Ellei Joren tarkoitus sitten ollut vain ihmetellä löytynyttä sukulaisuussuhdetta, eikä kauhistua että mitä onkaan tullut tehtyä.

      Lainaa

    40. 17v pikkukakara 29.7.2014 9:57
      Tulos: +233 (251 ääntä)
      Herätys: Tiedä sitten millaisessa maailmassa elät, mutta varmaankin kautta aikojen on ollut lapsia, jotka ovat kiusanneet viattomia luontokappaleita. Niissä tapauksissa on yleensä yseessä ihan jonkun muun kuin vapaan kasvatuksen hedelmät. Minusta Sanna vain opetti lapsille, että vieraita ihmisiä saa heitellä kivillä. Milloinkohan poika heittää kivellä vastaavassa tilanteessa jotakuta muuta?
      Itse näen kylläkin että Sanna opetti pikkupojalle tärkeän säännön: tee muille kuin haluaisit itsellesi tehtävän. Ja itse kiinnitin siihenkin huomiota että 9v pikkukossi kovana kiroilee vielä perään, joten olen Sannan puolella. Nimittäin kerran kadulla joku 7v kossinnulikka tuli ja potkasi takapuoleen yhtäkkiä vaan, enkä todellakaan tuntenut kyseistä lasta. Ku isosisko sano että vois pyytää anteeksi nii ei muutaku keskaria ja kieltä näyteltiin. Kaikista parasta tässä oli se että mulla oli noin 1v pikkulapsi sylissä, joka ois voinu vaikka tippua... Tähänkö maailma on menossa? Eiko väkivallan kierre pidä jo katkaista siinä kohdin, kun eläimiä kohdellaan kaltoin? Viattomat luontokappaleet eivät voi puolustaa itseään!!

      Lainaa

    41. Tulos: +32 (68 ääntä)
      Tota…: Mitä serkumpi, sen herkumpi?
      Serkusten avioliitto on laillinen. Pikkuserkusten vielä paremmin. Nykyisen avioliittolain mukaan setä voi mennä naimisiin veljen- tai sisarentyttären, täti veljen- tai sisarenpojan kanssa. En kuitenkaan suosittele tässä sisäsiiton umpiperässä, jossa omintakeisia periytyviä sairauksia on tiuhemmassa kuin missään muussa ihmispopulaatiossa maapallolla.

      Lainaa

    42. Tulos: +118 (140 ääntä)
      Mun mielestä toi naine teki kyl oikein, kyllä jo 9-vuotiaalka pitäs sen verran olla järkeä päässä ettei mitään eläimiä tai mielellää mitään elävää heiteltös kivillä.

      Lainaa

    43. Tulos: -28 (68 ääntä)
      yli opisto hörho: Sukurutsausta periaatteessa Toisaalta ne on serkkujen serkkuja keskenään, eli tuskin verisukua eli ei oikeastaan sukurutsaustakaan.
      Kaikki me syntyperäiset suomalaiset olemme lähisukulaisia keskenämme. Joten eiköhän kielletä lisääntyminen suomalaisten kesken.

      Lainaa

    44. Pyhä Sylvi 29.7.2014 10:01
      Tulos: +183 (191 ääntä)
      Lasten julmuus eläimiä kohtaan on sellainen asia johon jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi puuttua samantien. On tutkittu asia, että jos lapset kohtelevat eläimiä julmasti,siis esim. kiduttavat niitä, niin näistä lapsista (saattaa) kasvaa väkivaltaisia aikuisia.

      Lainaa

    45. Tulos: -125 (181 ääntä)
      Kuka heittäisi Sannaa kivellä? Varmaan kysyisi Sannakin samaa kuin pikkupoika (ja sorsanpoikanen).

      Lainaa

    46. Tulos: +79 (99 ääntä)
      M: Kaikki me syntyperäiset suomalaiset olemme lähisukulaisia keskenämme. Joten eiköhän kielletä lisääntyminen suomalaisten kesken.
      Ei olla lähisukulaisia. Esim itä- ja länsisuomalaiset eroavat keskimäärin yhtä paljon toisistaan kuin suomalaiset ja britit.

      Lainaa

    47. Tulos: +5 (27 ääntä)
      yli opisto hörho: Sukurutsausta periaatteessa Toisaalta ne on serkkujen serkkuja keskenään, eli tuskin verisukua eli ei oikeastaan sukurutsaustakaan.
      serkkujen lapset on pikkuserkkui keskenää et on ne sukuu mut kaukasta. ja ai nii mä oon siskoni kaa. naurava naama

      Lainaa

    48. Tulos: +134 (140 ääntä)
      En viitsi ottaa kantaa siihen, tekikö Sanna oikein vai väärin, mutta ai että ärsyttää nuo kakarat joiden vanhempia ei ilmeisesti voisi vähempää kiinnostaa lapsensa käyttäytyminen. Vain pienimpänä esimerkkinä 5 tunnin pituinen lentokonematka: takanani istui 2 about 58 vuotiasta lasta ja heidän isänsä, ja koko matkan ipanat potkivat istuimeni selkänojaa, repivät mua hiuksista ja kiljuivat kuin synti. Jälkikäteen ajateltuna olisi voinut sanoa jotain, mutta eipä silloin tullu sanottua. Toinen on tämä ihmeellinen vanhempien logiikka, kun "eihän meidän mussu". Mitenkäs helkkarissa lapset ikinä oppii kunnon kansalaisiksi, kun saavat vapaasti esim. rääkätä eläimiä, läpsiä tuntemattomia ja kiusata koulussa, koska "eihän meidän mussu"?

      Lainaa

    49. Tulos: +127 (133 ääntä)
      Haha, ei siis lapset olleet 58 vuotiaita vaan 5-8 -vuotiaita :D

      Lainaa

    50. Tulos: -90 (154 ääntä)
      Pyhä Sylvi: Lasten julmuus eläimiä kohtaan on sellainen asia johon jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi puuttua samantien. On tutkittu asia, että jos lapset kohtelevat eläimiä julmasti,siis esim. kiduttavat niitä, niin näistä lapsista (saattaa) kasvaa väkivaltaisia aikuisia.
      Sellasiako, jotka heittelevät kiviä 9v lasten päihin ja tulevat sitten faceen keräämään kiitosta ja ylistystä??

      Lainaa

    51. Tulos: +88 (88 ääntä)
      M: Kaikki me syntyperäiset suomalaiset olemme lähisukulaisia keskenämme. Joten eiköhän kielletä lisääntyminen suomalaisten kesken.
      Eikös vuosi tai pari sitten uutisoitu, että itä- ja länsisuomalaiset ovat toisistaan geneettisesti hyvinkin etäisiä? Eli joensuulaiset lisääntyköön vaikka turkulaisten kanssa, niin ei kenelläkään ole valittamista. Hieman offtopic: Islannissa ihmiset voivat tarkistaa kännykkäsovelluksen avulla, onko baarissa bongattu uusi tuttavuus (läheistä) sukua. Ihan järkevää, koska maassa on asukkaita hieman enemmän kuin Tampereen keskustaajamassa.

      Lainaa

    52. Tulos: +18 (88 ääntä)
      Bethos: 40v vieras nainen heittää pikkulasta kivellä päähän. Pitäisikö tuon muka olla hyväksyttävää. Ei sillä että sorsan kiusaaminenkaan mitenkään oikein olisi, mutta jumalauta muiden lapsia ei heitetä kivellä päähän eikä mielellään omiakaan.
      Mun mielestä aivan oikein. Olisin itsekkin heittänyt tuota typerää äpärää kivellä mutta niin lujaa että sen jälkeen ei vähän aikaan pentu kyselisi yhtään mitään.

      Lainaa

    53. Tulos: -21 (87 ääntä)
      Väkivallalla väkivaltaa vastaa, miten hieno idea!

      Lainaa

    54. Tulos: +147 (175 ääntä)
      mkl: Sellasiako, jotka heittelevät kiviä 9v lasten päihin ja tulevat sitten faceen keräämään kiitosta ja ylistystä??
      Lapsi ymmärtää paremmin luultaavasti noin, kuin sanomalla. Eli hei, kivihän sattuu kun se osuu päähän, sattuu myös siihen sorsaan. Problem solved, pentu oppi läksynsä.

      Lainaa

    55. Tulos: -12 (36 ääntä)
      Sanna on kovis.

      Lainaa

    56. Tulos: -208 (252 ääntä)
      Tajuatteko te miten pieniä 9-vuotiaat on? Oliko Idiootti-Sanna ihan varma, että lapsi tarkoitti osua sorsanpoikaseen? Lukiko tuo pedofiili-Sanna pojan ajatukset? Aikuinen nainen heittelee "kasvattaakseen" lapsia kivillä?! Ei jumalauta! Sanna ansaitsisi kunnon ajatusten moukaroinnin ja lastensa huostaanoton. Oikea super white trash-mamma taas liikenteessä näyttämässä kännisen lunttuäidin käytöstapoja Mikkikselleen. Lapsia ei pahoinpidellä! Toivottavasti kivitetyn pojan vanhemmat löytävät tämän nelikymppisen Mikkiksen äidin ja laittavat poliisit perään. HYI HELVETTI NÄITÄ LAPSENHAKKAAJAN PUOLUSTAJIA! LISÄÄ TAPETTUJA LAPSIAKO TE SUOMEEN HALUATTE! Hyi saatana!!!!!!

      Lainaa

    57. Tulos: +131 (155 ääntä)
      koikoi: Tajuatteko te miten pieniä 9-vuotiaat on? Oliko Idiootti-Sanna ihan varma, että lapsi tarkoitti osua sorsanpoikaseen? Lukiko tuo pedofiili-Sanna pojan ajatukset? Aikuinen nainen heittelee “kasvattaakseen” lapsia kivillä?! Ei jumalauta! Sanna ansaitsisi kunnon ajatusten moukaroinninja lastensa huostaanoton. Oikea super white trash-mamma taas liikenteessä näyttämässä kännisen lunttuäidin käytöstapoja Mikkikselleen. Lapsia ei pahoinpidellä! Toivottavasti kivitetyn pojan vanhemmat löytävät tämän nelikymppisen Mikkiksen äidin ja laittavat poliisit perään. HYI HELVETTI NÄITÄ LAPSENHAKKAAJAN PUOLUSTAJIA! LISÄÄ TAPETTUJA LAPSIAKO TE SUOMEEN HALUATTE! Hyi saatana!!!!!!
      Kraah kraah. Ketä kiinnostaa? Jos kakaran kasvatus on sellaisella tolalla, että se heittelee kiviä eläimiä kohti (muita lapsiakin kohti varmasti), niin sitten mielestäni ainoa oikea lähestymistapa on potkasta pentu järveen. Alle 5-vuotias ei ole täysin tietoinen mitä tekee, mutta 9-vuotias ymmärtää jo mikä on eläinrääkkäystä. White trash vapaakasvatus enemmänkin ;)

      Lainaa

    58. Tulos: +78 (90 ääntä)
      hyvä sanna! tuskin nyt millään siirtomaalohkareella kuitenkaan heitti, et hyvä tuollasille on opettaa tapoja.

      Lainaa

    59. Tulos: +56 (72 ääntä)
      Ihana ; Eikä mielellään omiakaan : D Okei, olisin aika varmasti äkäseen ajateltuna tehnyt ihan saman. Oletettavasti nulikka oppi jotain enemmän kuin siitä, että Sanna olisi alkanut pitää vieraana tätinä saarnaa kyseiselle pikkuherralle, vai mitä luulet ?
      Bethos: 40v vieras nainen heittää pikkulasta kivellä päähän. Pitäisikö tuon muka olla hyväksyttävää. Ei sillä että sorsan kiusaaminenkaan mitenkään oikein olisi, mutta jumalauta muiden lapsia ei heitetä kivellä päähän eikä mielellään omiakaan.

      Lainaa

    60. Tulos: +95 (119 ääntä)
      Ai, juu. Ja onhan ihmisillä nyt mielipiteitä, löytyy niitä pikku - eeroja paapovia mamman mussukoita jotka ei vaan ymmärrä kuinka väärin jokin asia muka on. Herätys, kyllä jo 9-vuotiaan pitäisi ymmärtää ettei eläimiä heitellä kivillä !? vai onko kasvatuksessa mennyt taas jotakin pieleen ? ( Yes, let the hatred flow through you, I don't care ) p.s; enemmän itseltä löytyy sympatiaa eläimiä kuin ihmisiä kohtaan, oli laji tai ikä mikä hyvänsä

      Lainaa

    61. Tulos: -30 (58 ääntä)
      eikö tuo oo vähä sairasta ees ajatella että kävis kuksauttaa omaa sukulaistaan ? niinkun jotkut täällä näyttää ajattelevan.

      Lainaa

    62. Tulos: +8 (30 ääntä)
      teremos: eikö tuo oo vähä sairasta ees ajatella että kävis kuksauttaa omaa sukulaistaan ? niinkun jotkut täällä näyttää ajattelevan.
      mihin se suvaitsevaisuus jäi? naurava naama.

      Lainaa

    63. Tulos: +37 (39 ääntä)
      Näistä teidän kommenteista sais hyviä feissarimokamokia :D

      Lainaa

    64. valonheitin 29.7.2014 13:18
      Tulos: -48 (86 ääntä)
      Entä jos 40v mies heittää 9v pikkutyttöä kivellä? Eikö ole ok enää vai?

      Lainaa

    65. Tulos: +118 (128 ääntä)
      Mäkun olin joskus uimassa, about 11-vuotiaana, kaksi mua pari vuotta nuorempaa poikaa löysi korkean laiturin alka pääskysten pesän. Kiusasivat poikasia ja roiskivat vettä niiden pesään. Kaikki poikaset, n. 5 kappaletta hukkuivat / saivat sydärin. Kyllä ne kakarat ansaitsis kivet päähän, mun puolesta molemmille se viisi kertaa.

      Lainaa

    66. Tulos: +7 (29 ääntä)
      Turo: Sanna on hieno ihminen. Piste. Oikein tommoselle äpärälle.
      sanna on mu fb kaverissa :PP

      Lainaa

    67. Tulos: +29 (37 ääntä)
      Mr. Jouko: Miksi Sanna ei suoraan valanut betonikenkiä kummallekkin ja lähettänyt samalla terveisiä Ahdille?
      Kummallekkin? Minkäs pahan se toinen lapsi teki?

      Lainaa

    68. Tulos: -121 (143 ääntä)
      Ymmärtäisin jos kivellä heillelijä olisi ollut 15, mutta 9v? Eihän 9- vuotiaalla ole minkäänlaista käsitystä oikeasta ja väärästä.. tolla menolla siitä kasvaa koulukiusaaja. Tosin tuskin nyt tästä yhdestä kerrasta mutta kuiteskin, enempi pitäisi vain ojentaa poikaa, korkeintaan vähän tukistaa tai vastaavaa ja kertoa miksi hän teki väärin.

      Lainaa

    69. Tulos: +50 (64 ääntä)
      teremos: eikö tuo oo vähä sairasta ees ajatella että kävis kuksauttaa omaa sukulaistaan ? niinkun jotkut täällä näyttää ajattelevan.
      Ei se kyllä ole. Jos et itse ole kiinnostunut, ei siinä mitään mutta annetaan kahden suostuvaisen aikuisen tehdä makuuhuoneessa mitä haluavat niin kauan kuin siitä ei koidu haittaa muille.

      Lainaa

    70. Tulos: +128 (138 ääntä)
      Frisker: Ymmärtäisin jos kivellä heillelijä olisi ollut 15, mutta 9v? Eihän 9- vuotiaalla ole minkäänlaista käsitystä oikeasta ja väärästä.. tolla menolla siitä kasvaa koulukiusaaja. Tosin tuskin nyt tästä yhdestä kerrasta mutta kuiteskin, enempi pitäisi vain ojentaa poikaa, korkeintaan vähän tukistaa tai vastaavaa ja kertoa miksi hän teki väärin.
      No taatusti jo 9-vuotias ymmärtää oikean ja väärän eron!

      Lainaa

    71. Tulos: +14 (54 ääntä)
      Eihän suloista pikku Jukka-Pekkaa saa heittää pikkukivellä! Tuolla tavalla niitä masentuneita nuoria tulee, kun ilkeät aikuiset vain kiusaa ja kiusaa... Pian on itsemurhan partaalla, kun kohdellaan niin huonosti!! HEITTI PIKKUKIVELLÄ, PIENTÄ LASTA?!!?! Varmasti ainakin aivotärähdys tuollaisesta....

      Lainaa

    72. Kuusmetrinenkaulahuivi 29.7.2014 14:32
      Tulos: +67 (77 ääntä)
      Bethos: 40v vieras nainen heittää pikkulasta kivellä päähän. Pitäisikö tuon muka olla hyväksyttävää. Ei sillä että sorsan kiusaaminenkaan mitenkään oikein olisi, mutta jumalauta muiden lapsia ei heitetä kivellä päähän eikä mielellään omiakaan.
      Mä vähä luulen ettei se mikää järjetön nyrkinkokonen murikka ollu. Pikkukivillä saa hyvin kipiää muttei silti aiheuta sen pahempaa vahinkoa.

      Lainaa

    73. järki käteen tai kävele suohon 29.7.2014 15:05
      Tulos: +80 (90 ääntä)
      Kössi: Ai että on oikein kivittää lapsia? Totuus on, että tuo vitun kukkahattuläski syyllistyi rikokseen, mutta muksut ei- Toivottavasti saa riittävän rangaistuksen!
      No voi hel..:D kukahan se kukkahattutäti tässä nyt on?

      Lainaa

    74. 17v pikkukakara 29.7.2014 15:23
      Tulos: +112 (120 ääntä)
      Frisker: Ymmärtäisin jos kivellä heillelijä olisi ollut 15, mutta 9v? Eihän 9- vuotiaalla ole minkäänlaista käsitystä oikeasta ja väärästä.. tolla menolla siitä kasvaa koulukiusaaja. Tosin tuskin nyt tästä yhdestä kerrasta mutta kuiteskin, enempi pitäisi vain ojentaa poikaa, korkeintaan vähän tukistaa tai vastaavaa ja kertoa miksi hän teki väärin.
      Jollen väärin muista niin on ihan psykologisesti testattu että jopa vastasyntyneillä on jonkinlainen käsitys hyvästä ja pahasta. Mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen, jos 9-vuotias ei tiedä mikä on oikein ja väärin? Voin sanoa että pienestä pitäen minulle on hyvinkin ollut selvää, ettei eläimiä, tai ihmisiä kohdella kaltoin. Minulle on myös opetettu että heikompia puolustetaan.

      Lainaa

    75. Tulos: +92 (96 ääntä)
      Frisker: Ymmärtäisin jos kivellä heillelijä olisi ollut 15, mutta 9v? Eihän 9- vuotiaalla ole minkäänlaista käsitystä oikeasta ja väärästä.. tolla menolla siitä kasvaa koulukiusaaja. Tosin tuskin nyt tästä yhdestä kerrasta mutta kuiteskin, enempi pitäisi vain ojentaa poikaa, korkeintaan vähän tukistaa tai vastaavaa ja kertoa miksi hän teki väärin.
      No aika jälkeenjäänyt saa olla, jos tuossa iässä ei tajua, mikä on väärin ja mikä ei. Aivan oikein kyseiselle pennulle. Oikeasti ihmisten pitäisi huolestua, mikäli näkevät kakaroiden (tai kenen tahansa) rääkkäävän eläimiä, ei niillä silloin ole päässä ihan kaikki kunnossa.

      Lainaa

    76. Tulos: +97 (107 ääntä)
      Molopötkö: Jos kyseessä olisi ollut minun 9v nulikka, olisi sanna saanut nyrkkiä naamaansa. Ja kyllä, tasa-arvon nimissä idioottia saa lyödä sukupuoleen katsomatta. Sitten vain olisin odotellut, että kuka minua tulee rankaisemaan – Hieno väkivallan kierre. Toki nulikan sanktio olisi myös ollut mittava, mutta en nyt ehkä kuitenkaan olisi kivellä heittänyt.
      Eli kaikkia muita saa hakata ja ampua vaikka haulikolla päähän, kunhan ei vaan ole se sinun pikku paskapää Lasse joka kiusaa jokaista lasta koulussa ja lopulta elää toisten verorahoilla kun ei vastuuta opeteta...vituttaa tollaset sun kaltaset kaksoismoralistit...

      Lainaa

    77. Tulos: -3 (23 ääntä)
      "ai s******ta mitä sä teet?" mikä tuossa nyt on sensuroitu, "sanonta" vai?

      Lainaa

    78. Tulos: -74 (104 ääntä)
      Minä: Saan tällä komenttilla todennäköisesti kaikkien vihat päälle, mutta en näe mitään väärää Sannan toiminnassa. Olkoonkin että kyseessä oli “vain” 9-vuotias poika, mutta ehkäpä miettii kaksi kertaa ennen kuin viskaa sen toisen kiven. Ja tämähän vain todisti vanhan sanonnan oikeaksi, jälleen kerran. “Sitä saa mitä tilaa”
      Eli tolla sun logiikalla olet valmis siis päästämään hengiltä meidän muiden muksut, jos he tappavat vaikkapa itikan iholtaan. Mielisairaalaan sut pitäs laittaa...

      Lainaa

    79. Tulos: +50 (56 ääntä)
      Frisker: Ymmärtäisin jos kivellä heillelijä olisi ollut 15, mutta 9v? Eihän 9- vuotiaalla ole minkäänlaista käsitystä oikeasta ja väärästä.. tolla menolla siitä kasvaa koulukiusaaja. Tosin tuskin nyt tästä yhdestä kerrasta mutta kuiteskin, enempi pitäisi vain ojentaa poikaa, korkeintaan vähän tukistaa tai vastaavaa ja kertoa miksi hän teki väärin.
      http://www.mll.fi/vanhempainnetti/tietokulma/kasvu_ja_kehitys/9_12-vuotias/sosiaaliset_taidot/ Ei kannattais tulla pätemää ilman infoo... 3-4 luokkalainen on jo aika hyvin perillä monista asioista...

      Lainaa

    80. Tulos: +46 (70 ääntä)
      koikoi: Tajuatteko te miten pieniä 9-vuotiaat on? Oliko Idiootti-Sanna ihan varma, että lapsi tarkoitti osua sorsanpoikaseen? Lukiko tuo pedofiili-Sanna pojan ajatukset? Aikuinen nainen heittelee “kasvattaakseen” lapsia kivillä?! Ei jumalauta! Sanna ansaitsisi kunnon ajatusten moukaroinninja lastensa huostaanoton. Oikea super white trash-mamma taas liikenteessä näyttämässä kännisen lunttuäidin käytöstapoja Mikkikselleen. Lapsia ei pahoinpidellä! Toivottavasti kivitetyn pojan vanhemmat löytävät tämän nelikymppisen Mikkiksen äidin ja laittavat poliisit perään. HYI HELVETTI NÄITÄ LAPSENHAKKAAJAN PUOLUSTAJIA! LISÄÄ TAPETTUJA LAPSIAKO TE SUOMEEN HALUATTE! Hyi saatana!!!!!!
      9-vuotiaat ei ole enää kovin pieniä. Omat kaverit alkoivat (viimeistään) siinä vaiheessa seurustella, tytöillä alkaa murrosikä ja aivoissa pyörii jo ihan järkeviä ajatuksia. 9-vuotias ymmärtää kyllä että mitään elävää ei heitellä kivellä päähän. Että jaksaa raivostuttaa tämä ettei kukaan muka muista millaista on olla lapsi/nuori ja olevinaan 14-vuotiaaksi asti ollaan ihan pikkupentuja jotka leikkii hiekkalaatikolla kurahaalareissa.

      Lainaa

    81. Tulos: +64 (86 ääntä)
      koikoi: Tajuatteko te miten pieniä 9-vuotiaat on? Oliko Idiootti-Sanna ihan varma, että lapsi tarkoitti osua sorsanpoikaseen? Lukiko tuo pedofiili-Sanna pojan ajatukset? Aikuinen nainen heittelee “kasvattaakseen” lapsia kivillä?! Ei jumalauta! Sanna ansaitsisi kunnon ajatusten moukaroinninja lastensa huostaanoton. Oikea super white trash-mamma taas liikenteessä näyttämässä kännisen lunttuäidin käytöstapoja Mikkikselleen. Lapsia ei pahoinpidellä! Toivottavasti kivitetyn pojan vanhemmat löytävät tämän nelikymppisen Mikkiksen äidin ja laittavat poliisit perään. HYI HELVETTI NÄITÄ LAPSENHAKKAAJAN PUOLUSTAJIA! LISÄÄ TAPETTUJA LAPSIAKO TE SUOMEEN HALUATTE! Hyi saatana!!!!!!
      Oikeasti, sinä tarvitset jonkunlaisen mielialalääkityksen.

      Lainaa

    82. Tulos: +60 (72 ääntä)
      Moi!: Eli tolla sun logiikalla olet valmis siis päästämään hengiltä meidän muiden muksut, jos he tappavat vaikkapa itikan iholtaan. Mielisairaalaan sut pitäs laittaa…
      Noh noh, sorsat on sentään rauhotettuja uudestavuodesta elokuun lopulle. Hyttyset käsittääkseni ei ole. Ja jos onnistuu heittämään sorsaa päähän kivellä, ni sitä on jo ehitty harjotella pariin otteeseen.

      Lainaa

    83. harmaahärpäke 29.7.2014 18:42
      Tulos: +12 (32 ääntä)
      Sannalle propsit!

      Lainaa

    84. Tulos: -37 (75 ääntä)
      töttöröö: Ainoo asia mistä voisin huolestua ja alkaa purnaamaan tässä vaiheessa on.. oliko se kivi tarpeeks iso ja osuko hyvin. Aivan oikee mokomalle nulikalle, pitääki vähä ojentaa tommosta.
      Kyllä mua ainakin vituttais jos mun lasta heitettäis kivellä päähän, vaikka ois mitä tahhaan tehny. Ojennan ite sitte kotona jos on käyttäytyny huonosti.

      Lainaa

    85. Tulos: -39 (111 ääntä)
      Minusta on aivan käsittämätöntä, miten paljon tukea lasten pahoinpitelijä saa täällä teolleen. Miettikäähän nyt mahdollisia seurauksia. Sormenpään kokoisella kivellä päähän heittämisestä voi muodostua haava (nähty on, verta tuli yllättävän kovaa). Ollaan menossa lämpimässä heinäkuussa, joka on bakteereille erittäin mieluisaa aikaa, ja haavan tulehtumisriski on tavallista korkeampi. Ja sitten kun tämä lapsi sattui vielä olemaan vedessä, jossa elää jos jonkinlaista bakteeria. Eikä siinä vielä kaikki. Mitäs jos kivi olisikin osunut suuhun ja rikkonut hampaita tai aiheuttanut tukehtumisvaaran vedessä? Tai osunut silmään ja aiheuttanut elinikäisen näkövamman? Sorsaa kivittävälle 9-vuotiaalle voi ensimmäisenä konstina PUHUA. Puhumisella on ratkaistu monta ongelmaa, myös 9-vuotiaiden kanssa. Myös sellaisten, jotka ovat vähän pikkupaskiaisia.

      Lainaa

    86. Tulos: +12 (56 ääntä)
      Mun mielestä ei pitäisi heittää toista millään päähän, ei pienellä eikä isolla kivellä.. Pikkukivikin saattaa hyvin heitettynä napsahtaa aika kovaa, vaikka tuskin siitä elinikäisiä vammoja saakaan. Mielestäni Sanna käyttäytyi ajattelemattomasti ja lapsellisesti. Lastahan olisi voinut vain uhata heittää kivellä tai sitten ihan vain muuten nuhdella. Epäilen, etteivät pennut varsinaisesti oppineet mitään, ihmettelivätpähän vain kivillä heittelevää sekoboltsi-tätiä.

      Lainaa

    87. Tulos: +46 (66 ääntä)
      Uskoni ihmiskuntaan ei ihan täydellisesti loppunut tällä kertaa, kiitos Sannan ja teidän ihanien kommentoijien, joiden mielestä pikku paskapää sai mitä tilasi. "Täytyyhän pikku Yrjö Petterin saada heitellä kivillä eläimiä, jos hän niin tahtoo!" Näille ei mitkään huomauttamiset auta, vastauksena saa huorittelua tai vähintään "sä et oo meidän äiti" (kuten oma äitini sai vastauksen kun kielsi kersoja heittelemästä autoja kivillä).
      Kössi: Ai että on oikein kivittää lapsia? Totuus on, että tuo vitun kukkahattuläski syyllistyi rikokseen, mutta muksut ei- Toivottavasti saa riittävän rangaistuksen!
      Eläinrääkkäys on rikos, persläpi! Ainakin teoriassa, käytännössä toki ei, sillä Suomessa pääsee törkeistäkin eläinsuojelurikkomuksista pikku sakoilla. Ihminen, joka tieten tahtoen rääkkää eläintä, ei ole mulle minkään arvoinen.

      Lainaa

    88. Tulos: -19 (51 ääntä)
      Miettikää mikä kohu syntyisi jos 40-vuotias tuntematon MIES olisi heittänyt 9-vuotiasta pikkutyttöä kivellä päähän! Miestä kohdeltaisiin pahoinpitelijänä ja pedofiilina :)

      Lainaa

    89. Tulos: -35 (53 ääntä)
      MFC: Oikeasti, sinä tarvitset jonkunlaisen mielialalääkityksen.
      Taitaa aika vahvaa lääkitystä tarvita nämä, jotka sallivat Mikiksen äidin pahoinpidellä lapsia? Onko Mikkisestä tehty jo lastensuojeluilmoitusta? Lapsi parka. Millaisessa väkivaltaisessa kodissa tuokin joutuu kasvamaan...

      Lainaa

    90. Tulos: +49 (61 ääntä)
      koikoi: Tajuatteko te miten pieniä 9-vuotiaat on? Oliko Idiootti-Sanna ihan varma, että lapsi tarkoitti osua sorsanpoikaseen? Lukiko tuo pedofiili-Sanna pojan ajatukset? Aikuinen nainen heittelee “kasvattaakseen” lapsia kivillä?! Ei jumalauta! Sanna ansaitsisi kunnon ajatusten moukaroinninja lastensa huostaanoton. Oikea super white trash-mamma taas liikenteessä näyttämässä kännisen lunttuäidin käytöstapoja Mikkikselleen. Lapsia ei pahoinpidellä! Toivottavasti kivitetyn pojan vanhemmat löytävät tämän nelikymppisen Mikkiksen äidin ja laittavat poliisit perään. HYI HELVETTI NÄITÄ LAPSENHAKKAAJAN PUOLUSTAJIA! LISÄÄ TAPETTUJA LAPSIAKO TE SUOMEEN HALUATTE! Hyi saatana!!!!!!
      :D Ihan mahtavaa miten sä sait Sannasta sekä pedofiilin että kännisen. Pitäiskö SUN mennä hoitoon. Kukaan ei ole tässä lapsia hakkaamassa, saati tappamassa, mutta en ainakaan itse voi sietää kersoja joilla ei ole mitään käytöstapoja. Kyllä jo 9-vuotias tietää, ettei mitään elävää ole sallittua heittää kivillä, joten eiköhän se "super white trash-mamma" löydy ihan tämän kurittoman kersan kotoa, jolle ei ole opetettu alkeellisiakaan käytöstapoja.

      Lainaa

    91. Tulos: -7 (33 ääntä)
      Minä vain: Mun mielestä ei pitäisi heittää toista millään päähän, ei pienellä eikä isolla kivellä.. Pikkukivikin saattaa hyvin heitettynä napsahtaa aika kovaa, vaikka tuskin siitä elinikäisiä vammoja saakaan. Mielestäni Sanna käyttäytyi ajattelemattomasti ja lapsellisesti. Lastahan olisi voinut vain uhata heittää kivellä tai sitten ihan vain muuten nuhdella. Epäilen, etteivät pennut varsinaisesti oppineet mitään, ihmettelivätpähän vain kivillä heittelevää sekoboltsi-tätiä.
      No nimenomaan!!!!

      Lainaa

    92. Tulos: -51 (89 ääntä)
      tiistai: 9-vuotiaat ei ole enää kovin pieniä. Omat kaverit alkoivat (viimeistään) siinä vaiheessa seurustella, tytöillä alkaa murrosikä ja aivoissa pyörii jo ihan järkeviä ajatuksia. 9-vuotias ymmärtää kyllä että mitään elävää ei heitellä kivellä päähän. Että jaksaa raivostuttaa tämä ettei kukaan muka muista millaista on olla lapsi/nuori ja olevinaan 14-vuotiaaksi asti ollaan ihan pikkupentuja jotka leikkii hiekkalaatikolla kurahaalareissa.
      Idiootti. Yhdeksänvuotias on kolmannella luokalla ala-asteella! Pituutta noin 125cm ja kengän koko 34. Hyvin pieniä lapsia siis vielä. Koulussa lauletaan vielä lastenlauluja ja pojat EIVÄT halua edes istua tyttöjen vierellä saati siten seurustella. Oletko varma, ettei sinua ole käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena, vai oletko pedofiili-Sannan kanssa samassa kerhossa? Hyi vittu!

      Lainaa

    93. Tulos: -55 (81 ääntä)
      Menee aika överiksi jo tämä lastenhakkaajan puolustaminen. Soittakaa nyt Sannan tuntevat siitä ämmästä jo poliisille! Ettei vaan Mikkis koe Eerikan kohtaloa.

      Lainaa

    94. tolkun kasvatusta kiitos, ei kiviä 29.7.2014 19:49
      Tulos: -9 (57 ääntä)
      Ruokaaa: Mun mielestä toi naine teki kyl oikein, kyllä jo 9-vuotiaalka pitäs sen verran olla järkeä päässä ettei mitään eläimiä tai mielellää mitään elävää heiteltös kivillä.
      Kyllä nelikymppisellä naisella pitää olla järkeä senverran päässä, ettei mitään ihmisiä mene heittelemään kivillä??

      Lainaa

    95. Tulos: +49 (69 ääntä)
      äiti: Kyllä mua ainakin vituttais jos mun lasta heitettäis kivellä päähän, vaikka ois mitä tahhaan tehny. Ojennan ite sitte kotona jos on käyttäytyny huonosti.
      Aivan, niinniin, ihan varmasti komennat. Huudat lastas ojentaneelle tyypille pää punasena, oot nolo kun et enää ees huomaa kun lapses käyttäytyy paskamaisesti, ja kotona et ees muista et se teki jotai. Näitä näkee huvipuistotöissä päivittäin, toisten lapsia ei saa komentaa ees vaikka meinaisivat vahingos tappaa ittensä.

      Lainaa

    96. Tulos: +8 (32 ääntä)
      Tsiisus, hyvä Sanna! Itsehän olisin potkinut nulikat järveen kirosanojen saattelemana. Jos niitä Annikki-Hermanni-Pettereitä ei osata kasvattaa kotona on vain hyvä että sivulliset opettavat.

      Lainaa

    97. paapelinkala 29.7.2014 20:10
      Tulos: +18 (42 ääntä)
      Väkivaltaisesti käyttäytyvää lasta ei todellakaan opeteta väkivallasta pois väkivalloin. Tuossahan vaan vahvistettiin lapsen käytöstä - heikompaa kohtaan saa käyttää väkivaltaa.

      Lainaa

    98. Tulos: +40 (44 ääntä)
      Nonnihei: Idiootti. Yhdeksänvuotias on kolmannella luokalla ala-asteella! Pituutta noin 125cm ja kengän koko 34. Hyvin pieniä lapsia siis vielä. Koulussa lauletaan vielä lastenlauluja ja pojat EIVÄT halua edes istua tyttöjen vierellä saati siten seurustella. Oletko varma, ettei sinua ole käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena, vai oletko pedofiili-Sannan kanssa samassa kerhossa? Hyi vittu!
      Kyllä meillä ainakin pikkusisko tiesi ainakin yhdeksän vuotiaana, saako eläimiä heitellä kivillä vai ei.. Jotkut eivät tosin tunnu tietävän vielä aikuisiässäkään sitä. En puolusta, enkä hauku Sannaa tässä asiassa, mutta olisiko ehkä kannattanu mielummin ensin keskustella pojan kanssa asiasta? Enkä ymmärrä mistä tuo pedofiili-Sanna juttu nyt tuli, ihan asiaan liittymätön juttu taas.

      Lainaa

    99. Tulos: +34 (52 ääntä)
      Niin, oishan se sorsankin silmä voinut sokeutua taikka pääkallo haljeta, sen verran pienempi pää sorsanpoikasella on, ilmeisesti luontokappaleet ei merkikse mitään? ELäinrääkkäys on rikos, josta kuuluisi kenen vain saada rangaistus, tässä ei kukaan saanut mitään rangaistusta,
      dummy: Minusta on aivan käsittämätöntä, miten paljon tukea lasten pahoinpitelijä saa täällä teolleen. Miettikäähän nyt mahdollisia seurauksia. Sormenpään kokoisella kivellä päähän heittämisestä voi muodostua haava (nähty on, verta tuli yllättävän kovaa). Ollaan menossa lämpimässä heinäkuussa, joka on bakteereille erittäin mieluisaa aikaa, ja haavan tulehtumisriski on tavallista korkeampi. Ja sitten kun tämä lapsi sattui vielä olemaan vedessä, jossa elää jos jonkinlaista bakteeria. Eikä siinä vielä kaikki. Mitäs jos kivi olisikin osunut suuhun ja rikkonut hampaita tai aiheuttanut tukehtumisvaaran vedessä? Tai osunut silmään ja aiheuttanut elinikäisen näkövamman? Sorsaa kivittävälle 9-vuotiaalle voi ensimmäisenä konstina PUHUA. Puhumisella on ratkaistu monta ongelmaa, myös 9-vuotiaiden kanssa. Myös sellaisten, jotka ovat vähän pikkupaskiaisia.

      Lainaa

    100. Tulos: +38 (40 ääntä)
      Mitäköhän samaa kivenhetteilyssä ja pedofiilin toiminnassa on Nonnihein mielestä? back to school vois olla ihan aiheellista jos ei noita kahta asiaa erota...
      mörkö: Kyllä meillä ainakin pikkusisko tiesi ainakin yhdeksän vuotiaana, saako eläimiä heitellä kivillä vai ei.. Jotkut eivät tosin tunnu tietävän vielä aikuisiässäkään sitä. En puolusta, enkä hauku Sannaa tässä asiassa, mutta olisiko ehkä kannattanu mielummin ensin keskustella pojan kanssa asiasta? Enkä ymmärrä mistä tuo pedofiili-Sanna juttu nyt tuli, ihan asiaan liittymätön juttu taas.

      Lainaa

    101. Tulos: +14 (24 ääntä)
      mittava sanktio, pienempi kuin pikkukivellä heitto? olet tainnut elää pumpulissa, jos pikkukivellä heitto on suurempi entä mittava sanktio. helppoa joillan elämä. Sitten vielä eläintenpuolustajaa nyrkillä lyömässä, huh huh, sairasta
      Molopötkö: Jos kyseessä olisi ollut minun 9v nulikka, olisi sanna saanut nyrkkiä naamaansa. Ja kyllä, tasa-arvon nimissä idioottia saa lyödä sukupuoleen katsomatta. Sitten vain olisin odotellut, että kuka minua tulee rankaisemaan – Hieno väkivallan kierre. Toki nulikan sanktio olisi myös ollut mittava, mutta en nyt ehkä kuitenkaan olisi kivellä heittänyt.

      Lainaa

    102. Tulos: -16 (64 ääntä)
      Jännää miten parin sukupolven aikana meistä on tullut eläinkunnan inhimillistäjiä aina naurettavuuteen saakka. Samalla lihankulutus on kuitenkin noussut hurjasti esim. 1900-luvun alkuvuosista saakka. Voi kun esim. lihakarja selviäisi tuollaisella kohtelulla kuin nuo pari sorsan poikasta... On leppoisaa mutustaa makkaravoileipää sääliä kuhmun saanutta sorsaa. Myönnän toki katuvani n. 12-14 -vuoden iässä räkättirastaiden poikasten kiduttamista ja tappamista. En enää onnistu ymmärtämään, mikä ihme sai ihmisen toiminaan niin. Oma julmuus hämmentää. Toisaalta, vaikka me ihmisetkin olemme vain sieluttomia eläimiä, on väistämätöntä arvottaa ihminen muun eläinkunnan yläpuolelle. Tällöin on kerrassaan hullunkurista lukea netistä, millaista väkivaltaa ihmisen toivoisivat (tässä tapauksessa) nuorten poikien saavan osakseen eläimiin kohdistuneen hölmöilynsä tähden. Voi kun samalla tunteen palolla suhtauduttaisiin ihmisoikeuisrikoksiin globaalilla tasolla. Ne vain tuntuvat kiinnostavan paljon vähemmän kuin pullasorsan poikasen pollaan pari päivää koristava kuhmu. Ja sanottakoon vielä lopuksi: mikäli 40-vuotias täti olisi tullut heittämään minua kivellä omien hölmöyksieni ansioista, olisin tuolloin tempaissut kahta kauheamman sarjan rouvan naamaan takaisin. Eli tuollainen "opetus" ei olisi opeta, se vain lietsoo lisää järjetöntä vihaa.

      Lainaa

    103. Tulos: -13 (15 ääntä)
      yli opisto hörho: ja sitten jos tällanen nuori mies uskaltaa jtn sanoa asiasta niin sitten olenkin hirviö.
      Ja ongelma tässä on...?

      Lainaa

    104. Härkäruoska 29.7.2014 21:19
      Tulos: -6 (38 ääntä)
      Hyvä vain, että eläintä kiusaavaa paskapääkakaraa ojennettiin. Kössin, Molopötkön ja koikoin kaltaiset eläinrääkkääjäkakaroita vaalivat vittupäät saisivat tappaa itsensä. On se kumma, miten minkälaiselle tahansa ali-ihmiselle tuntuu löytyvän idiootteja puolustajiksi.

      Lainaa

    105. irokeesiankka 29.7.2014 21:41
      Tulos: +38 (50 ääntä)
      Jos tuon ikäinen pikkupoika on riittävän kova kiroamaan muille syyttä ja viskomaan eläimiä kivillä, kestää se kyllä yhden kivenkin päähänsä. //Mitä kaksi lasta tekevät uimassa keskenään? Tuolla aivokapasiteetilla tuskin osaavat olla hukkumatta. Ellei sitten ole joku paikka, jossa liikkuu paljon ihmisiä koko ajan. (Epäilen, itse en lapsia heittelisi kivillä täydellä rannalla, kun joukosta löytyy aina yksi vapaan kasvatuksen kannattaja, jolle vastaan väittäminen on kuin shakinpeluuta puisilla nappuloilla termiittejä vastaan.)

      Lainaa

    106. Räpätäti 29.7.2014 21:43
      Tulos: +29 (37 ääntä)
      Nonnihei: Idiootti. Yhdeksänvuotias on kolmannella luokalla ala-asteella! Pituutta noin 125cm ja kengän koko 34. Hyvin pieniä lapsia siis vielä. Koulussa lauletaan vielä lastenlauluja ja pojat EIVÄT halua edes istua tyttöjen vierellä saati siten seurustella. Oletko varma, ettei sinua ole käytetty seksuaalisesti hyväksi lapsena, vai oletko pedofiili-Sannan kanssa samassa kerhossa? Hyi vittu!
      Tuo koko vastaa 7vuotiasta. 9 vuotiaat voivat olla helposti yli 130cm pituisia ja kengänkokokin 35-36. Vanhemmat saavat katsoa peiliin jos ovat kasvattaneet lapsistaan sellaisia, etteivät tuossa iässä ymmärrä oikean ja väärän eroa.

      Lainaa

    107. Tulos: +8 (16 ääntä)
      ehehehe: Voi v***n vapaan kasvatuksen hedelmät!Eiköhän kerro aika paljon kehittyvän lapsen tunneälystä, jos voi elävää olentoa kiusata tuolla tavalla. Tuskin on omena kovin kauas puusta pudonnut, koska kyllä 9-vuotiaan pitäisi jo tietää paremmin. Helkkarin persehedelmät!
      Tykkäsin persehedelmistä. :|

      Lainaa

    108. ei oppi ojaan kaada 29.7.2014 22:15
      Tulos: +45 (59 ääntä)
      Molopötkö: Jos kyseessä olisi ollut minun 9v nulikka, olisi sanna saanut nyrkkiä naamaansa. Ja kyllä, tasa-arvon nimissä idioottia saa lyödä sukupuoleen katsomatta. Sitten vain olisin odotellut, että kuka minua tulee rankaisemaan – Hieno väkivallan kierre. Toki nulikan sanktio olisi myös ollut mittava, mutta en nyt ehkä kuitenkaan olisi kivellä heittänyt.
      No jos olisi ollut minun 9-vuotias nulikka, niin olisin todennut lapselle, että toivottavasti oppi tästä jotain ja nuhdellut perään. Sannalle olisin lähinnä pahoitellut mukulan typerää käytöstä. Saa niitä muidenkin lapsia ojentaa jos hölmöilevät kylillä.

      Lainaa

    109. Tulos: +16 (20 ääntä)
      "Se joka ei koskaan ole kivellä ollut heittämän sorsaa, taikka muuta elävää luomusta, heittäköön ensimmäisen kiven. Kuitenkaan ei tämän tule enää kiviä heittämän, sillä on jo itsekin tehnyt saman synnin" - Jebus

      Lainaa

    110. Tulos: +15 (41 ääntä)
      Nimenomaan Sanna opetti poikaa vastaamaan väkivallalla väkivaltaan. Vai saanko minä lyödä poikaani, joka lyö minua suutuspäissään? Jaa, miksi en? Olen itsekin puuttunut useampaan otteeseenkin muiden lasten edesottamuksiin ja useimmiten on ihan tiukka puhe riittänyt. Ei huutamista eikä paasaamista vaan pitää selkeästi ilmaista, miksi jotakin asiaa ei saa tehdä. Ja kyllä, useimmat 9-vuotiaat ovat ihan lapsia ja käyttäytyvät myös sillä tavoin. He kaipaavat aikuisten ohjeistusta oppiakseen.

      Lainaa

    111. Tulos: +40 (40 ääntä)
      Ja ihan kun Sannaa ei näissä kommenteissa olisi haukuttu pedofiiliksi ja vaikka miksi ikäväksi?
      What if?: Miettikää mikä kohu syntyisi jos 40-vuotias tuntematon MIES olisi heittänyt 9-vuotiasta pikkutyttöä kivellä päähän! Miestä kohdeltaisiin pahoinpitelijänä ja pedofiilina

      Lainaa

    112. Biölöögi 30.7.2014 1:25
      Tulos: +15 (17 ääntä)
      Tota…: Mitä serkumpi, sen herkumpi?
      Ja jos on pikkuserkku, on pikku herkku eli snack ;)

      Lainaa

    113. Tulos: -1 (45 ääntä)
      Täällä jengi symppaa jotain 40v naista, joka heittelee 9-vuotiaita kivillä. Mitä vittua nyt taas :D

      Lainaa

    114. Tulos: +31 (39 ääntä)
      Hienoa Sanna! Olen itsekkin joutunut ojentamaan nulikoita sorsien kivittämisestä. Ensin tosin käskin loettamaan, mutta kun takaisin tuli huorittelua ja muuta haistattelua niin ei ollut muita vaihtoehtoja kuin työntää se pentu sinne jorpakkoon. (Kyseessä oli siis n. 14-15 vuotias pässinpää) Minkäänlaista sääliä en tunne niitä kohtaan jotka tietentahtoen eläimiä kiusaavat. Seuraavaksi taidan käyttää tuota Sannan tapaa..

      Lainaa

    115. Tulos: -33 (43 ääntä)
      MIKKIS PARKA! PAHOINPITELEEKÖ SANNA LASTANSAKIN JOKA KIUKUTTELUSTA?! SOITTAKAA POLIISILLE!!!

      Lainaa

    116. Tulos: -33 (45 ääntä)
      Tunne Sannan ja hän ainakin osaa kasvattaa lastaan. Mikkis saa sellaisia selkäsaunoja, että meitä muita äitejä hirvittää oikeasti lapsen puolesta.

      Lainaa

    117. Tulos: +14 (20 ääntä)
      TarjaHa: Tunne Sannan ja hän ainakin osaa kasvattaa lastaan. Mikkis saa sellaisia selkäsaunoja, että meitä muita äitejä hirvittää oikeasti lapsen puolesta.
      ite vastaa itellee. naurava naama

      Lainaa

    118. Tulos: -21 (39 ääntä)
      Olenko ainoa joka epäilee Sannan kertomusta? Näyttäkääpä jumalauta mulle se 9-vuotias joka osuu sorsanpoikasta kivellä päähän. Saa meinaan melkonen sihti olla penskalla. Ja muutenkin, menee vähän samaan kastiin kuin se tarina vapaan kasvatuksen tuloksesta ja sedästä joka kaato litran piimää lapsen päähän. Ylipäätään Sanna kuulostaa elämänkoulua käyneeltä white trash-tapaukselta.

      Lainaa

    119. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Nooh eihän pikkuserkku enää mikään ihan lähisukulainen ole.. : D

      Lainaa

    120. Tulos: +23 (37 ääntä)
      En nyt väitä etteikö sorsien kivittäjä olisi tavallaan ansainnut sitä mitä Sanna teki, ja etteikö reaktio olisi ollut ymmärrettävissä, mutta typerää ja väärin se silti oli. Sannan teko oli ihan yhtälailla rikos, kuin eläinrääkkäyskin. Sanna myös opetti lapselle, että on ok vastata vääryyteen vääryydellä. Tämän lapsi tuosta tilanteesta oppi, ei sitä ettei sorsia saa kivittää. Väkivallan käyttäminen ko. tilanteessa johtaa todennäköisesti vain siihen, että kyseinen lapsi kiusaa eläimiä jatkossakin. Eläinten kiusaaminen ja kiduttaminen kun kumpuaa pääosin ihmisten välisestä väkivallasta ja sen kohteeksi joutumisesta (kts. esim. kirja The Assessment and Treatment of Children Who Abuse Animals). Pitkällä tähtäimellä Sannan toiminnasta opittu malli saattaa myös johtaa siihen, että kyseinen kivittäjäpoika omaksuu saman tavan toimia: vastaa väkivallalla kokemiinsa vääryyksiin alati alenevalla kynnyksellä. Tästäkin on lukuisasti tieteellistä näyttöä (kts. esim. artikkeli Cycle of Violence) Mitä Sanna siis sai teollaan aikaan? Ihailevia komentteja nettiyleisöltä ja oman ajatus- ja toimintamallinsa jakavilta ihmisiltä. Sivuvaikutuksena poika tosin kivittää jatkossakin eläimiä, ja seuraava vastaan tuleva Sanna ehkä vastaa hieman isommalla kivellä. Lapselle puhuminen toki on ikävää, aikaanvievää ja tiedän isänä että myös välillä ihan v***n rasittavaa, mutta toisaalta myös ainoa keino vaikuttaa heidän käytökseensä.

      Lainaa

    121. Tulos: +30 (44 ääntä)
      Jos ei halua lapsiaan heiteltävän kivillä päähän niin ehkä kannattaisi katsoa etteivät ne heittele niillä sorsia. En nyt sano että Sanna teki oikein; mutta kyllä sitä joskus menee aika sormi suuhun että mitä sitten oikein pitäisi tehdä kun nämä herranterttu-kullanmuru-miikamaariat mellastavat ihan miten tahansa ja vahingoittavat omaisuutta & eläimiä, ja jos vanhemmille yrittää edes kohteliaasti sanoa että katsoisitko muksusi perään, niin tulee hirveät huudot (tässäkin ketjussa saa ylempänä lukea). On se varmaan vaikeaa olla vanhempi juu, mutta kun siihen on ryhtynyt niin sen saisi hoitaa kunnialla; ei ole kiva kun sivulliset ihmiset ja sorsat saavat maksaa siitä että lastenkasvatus on niin kovin vaikeaa (pakkoko siihen oli ryhtyä?)

      Lainaa

    122. Tulos: +24 (30 ääntä)
      TarjaHa: Tunne Sannan ja hän ainakin osaa kasvattaa lastaan. Mikkis saa sellaisia selkäsaunoja, että meitä muita äitejä hirvittää oikeasti lapsen puolesta.
      Olet varmasti liian sekaisin/tyhmä tajutaksesi, mutta ei tuo kuvakkeesi muutu vaikka miten vaihtelet nimimerkkiäsi. Ehkä se oikea lääkitys vielä löytyy, kun tarpeeksi yrittää. Antipsykootit voisi toimia.

      Lainaa

    123. Tulos: -2 (16 ääntä)
      dummy: Sorsaa kivittävälle 9-vuotiaalle voi ensimmäisenä konstina PUHUA. Puhumisella on ratkaistu monta ongelmaa, myös 9-vuotiaiden kanssa. Myös sellaisten, jotka ovat vähän pikkupaskiaisia.
      Puhumisen jälkeen olisi siis sallittua heittää kivellä päähän, jos ei mukula tottele / ymmärrä?

      Lainaa

    124. Naurettavaa 30.7.2014 15:59
      Tulos: -12 (30 ääntä)
      Naurettavaa heitellä pikkupoikia kivellä päähän ja samaan aikaan mussuttaa jotain subwayn kanapatonkia. Onko kana jotenkin huonompi eläin kuin sorsa? Samaa lintu lajia. Vitun kaksinaismoralistista suojella sorsaa lapsen leikeiltä ja itse mussuttaa päivässä kymmentä eri eläintä mahaansa. Olisinpa nähnyt niin olisit löytänyt kiven perseestäsi. Olisi saanut pikkupojat oppia kuinka ämmä ei osannut huolehtia omista asioistaan.

      Lainaa

    125. Tulos: +25 (33 ääntä)
      Voi jeesus. Tää feissarimokien kommentoijien oikeuskäsitys on aika jännittävä. Lapsi heittää kivellä sorsanpoikasta, mikä tietysti on väärin, mutta kohtuullinen sanktio porukan mielestä olisi sitten hukuttaa tämä "Hauska-Nimiyhdistelmä-Suoraan-Pasilasta" -muksu, tai vähintäänkin heittää tiiliskivellä kalloon, ja joka muuta väittää on kukkahattutäti, koska vain kukkahattutädit ilmeisesti hoitaa asioita mieluummin puhumalla. Oke.

      Lainaa

    126. Tulos: +20 (20 ääntä)
      TarjaHa: Tunne Sannan ja hän ainakin osaa kasvattaa lastaan. Mikkis saa sellaisia selkäsaunoja, että meitä muita äitejä hirvittää oikeasti lapsen puolesta.
      Noniin, Nonnihei, Troibo, Keikku ja TarjaHa :D Josko riittäis ku oot jo neljällä eri nickillä trollannu tätä mokaa(tiesithän että sulla näkyy sama kuvake vaikka nick vaihtuis...?).

      Lainaa

    127. Tulos: +13 (27 ääntä)
      Päiväkodissa, jossa työskentelin, oikean ja väärän tunnistaa jo 5-vuotiaat. Joten aika jälkeenjäänyt lapi saa olla, jos 9-vuotiaana ei tajua oikeaa ja väärää. Tai sitten se lapsi on kasvatettu pehmentäen kaikkia henkisiä kolhuja, niin ei ole oppinut mitään tuohon ikään mennessä.

      Lainaa

    128. Tulos: -3 (19 ääntä)
      Kumma ettei Sannaa heitetty kivellä päähän. Mutjoo. Ennen kun te tyypit tuomitsette nykyajan pikkupoikia, niin kyllä ennen vanhaan pikkupojat teki vielä kamalampia kamaluuksia. Mm. pyydystettiin ja kiusattiin sorsia ja lokkeja. Ei sillä ettei skidi olisi ansainnut kiveä päähänsä.

      Lainaa

    129. Tulos: -4 (20 ääntä)
      tasa-arvo: Ja ihan kun Sannaa ei näissä kommenteissa olisi haukuttu pedofiiliksi ja vaikka miksi ikäväksi?
      Onhan tuota Sannaa näköjään aika kovin sanoin haukuttu.. Normaalia netissä! Nuo peukut vaan selvästi osoittaa, että suurin osa on sitä mieltä, että Sanna teki aivan oikein. Veikkaisin, että jos sannan tilalla olisi Jarmo ja pikkupojan tilalla pikkutyttö, olisi yleinen reaktio päin vastainen. Veikkaus vain :)

      Lainaa

    130. SeLeipuriTiedätkö,pullapoika 30.7.2014 18:58
      Tulos: -14 (20 ääntä)
      Lasta pitää kurittaa ja joka muuta väittää on mahdollinen pedofiili.

      Lainaa

    131. konsta-iskä 30.7.2014 19:34
      Tulos: +2 (28 ääntä)
      9-vuotiaan lapsen kivitys ei ole hyväksytttävä teko. Eikä sorsien kivityskään. Sanna vaikuttaa niin karmealta tapaukselta, että huutaminen olisi varmaankin riittänyt pelästyttämään lapset pois.

      Lainaa

    132. konsta-iskä 30.7.2014 19:35
      Tulos: -8 (18 ääntä)
      Ja miksei hullu-Sanna itse ole vielä kommentoinut täällä mitään? Tästä on kuitenkin vihjaistu jo Iltalehteenkin.

      Lainaa

    133. Tulos: +13 (25 ääntä)
      isomasa: Miksi saisit vihat niskaasi?Minä oisin hukuttanut molemmat äpärät
      Oikeasti? Hukuttanut kaksi pikkulasta? Todella tervettä. Todella.

      Lainaa

    134. Tulos: +5 (19 ääntä)
      No ihan oikeinhan tuo tolle kakaralle oli.

      Lainaa

    135. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Urpo: nnn
      En ole kanssasi ihan eri mieltä, mutta jos haluamme kohteliaamman netin niin rauhoitu toki itsekin =). *En* sanonut että Sanna oli oikeassa (joskin ymmärsin sen niin että jotain isompirakeista hiekkaa heitti koska emme kuitenkaan elä yhteiskunnassa jossa lapsia saa vapaasti laittaa murikalla päähän -se olisi ollut lehdissä -joten en voinut ihan hirmuista hernettä vetää, ja menee se sitäpaitsi sanomattakin ettei ketään saa mättää tiilellä mistään syystä). Mutta "kaikki täällä on moraalisesti kaameita ihmisiä" ei ole se rauhanomaisin aloitus sekään =)

      Lainaa

    136. Tulos: -21 (41 ääntä)
      Eläimet on eläimiä, ihmiset ihmisiä eikä niiden arvo todellakaan ole sama. Se jonka mielestä on, ei oo terve päästään. En todellakaan hyväksy eläinten rääkkäämistä millään tavalla mutta kenelläkään ei oo oikeutta heittää toisen ihmisen lasta kivellä. Kun puoluatatte Sannaa Se tarkoittaa että asetatte jonkun hemmetin sorsan ihmisen yläpuolelle.

      Lainaa

    137. Tulos: +13 (27 ääntä)
      Ihme juureksina nämä mammat ja isukit pitävät 9-vuotiaita. Sen ikäisenä ymmärtää hyvin jo oikean ja väärän eron ja saa luvan vastata teoistaan. Ei lapsi mene pikkukivestä rikki. Ikävää että jäi opettaminen Sannan kontolle eikä kersojen omien vanhempien. Vai luuletteko että nämä pojat olisivat kotona myöntäneet heitelleensä sorsanpoikasia pikkukivillä? Jos vanhemmat ette itse kasvata kersojanne, meidän muiden täytyy valitettavasti tehdä se ei-niin-hellästi.

      Lainaa

    138. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Sannni: En ole kanssasi ihan eri mieltä, mutta jos haluamme kohteliaamman netin niin rauhoitu toki itsekin =). *En* sanonut että Sanna oli oikeassa (joskin ymmärsin sen niin että jotain isompirakeista hiekkaa heitti koska emme kuitenkaan elä yhteiskunnassa jossa lapsia saa vapaasti laittaa murikalla päähän -se olisi ollut lehdissä -joten en voinut ihan hirmuista hernettä vetää, ja menee se sitäpaitsi sanomattakin ettei ketään saa mättää tiilellä mistään syystä). Mutta “kaikki täällä on moraalisesti kaameita ihmisiä” ei ole se rauhanomaisin aloitus sekään =)
      Aika rauhallisesti mä mielestäni summasin sen, mikä mua isossa osassa kommentteja vaivasi - enkä muuten myöskään nimitellyt/uhkaillut/tarpeettomasti provosoinut "kaikkia moraalisesti kaameita ihmisiä". Ikävä jos koit sanomani jotenkin henkilökohtaisesti.

      Lainaa

    139. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Ei pikkuserkku kyllä mikään kovin läheinen sukulainen ole. Saat jopa mennä naimisiin pikkuserkun kanssa, joten ei paha.

      Lainaa

    140. Tulos: +4 (24 ääntä)
      Kuka aikuinen heittelee lapsia päähän kivellä? Kamoon. Seuraukset ois voinu olla aika vakavatkin! Joku järki päähän! Hyvää esimerkkiä omalle jälkasvulle konfliktitilanteiden ratkaisusta. Ja mitä vittua Pirjo ees halus ulkomaille jos ei kiinnosta lentokentää kauemmas poistua?

      Lainaa

    141. Tulos: +13 (15 ääntä)
      yks pikkupoika tänää päiväkodis paiskas mua lelul munil ja hihkas sit "osu!" mä tokasin et "koht osuu suaki!!" oonks mäki ny sanna? naurava naama

      Lainaa

    142. Tulos: +8 (26 ääntä)
      OIkeestikko jonkun mielestä on ihan ok, että jos lapsi heittää sorsaa kivellä päähän niin aikuinen saa heittää lasta kivellä päähän? Kannattaa tosiaan alentua lapsen tasolle...

      Lainaa

    143. Tulos: -2 (28 ääntä)
      Aivotärähdys, päänsisäinen verenvuoto, aivovaurio.. Sopivia rangaistuksia 9 vuotiaalle lapselle kiven heittämisestä päähän? Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tietää millaisia seurauksia tuollaisella teolla voi olla, vaikka 9 vuotias ei varmaankaan tiedä vielä. Luojankiitos vois sanoa satavarmasti, että oma äitini olisi mennyt pitämään kovan puhuttelun kyseiselle heittäjälle.

      Lainaa

    144. Tulos: +8 (20 ääntä)
      isomasa: Miksi saisit vihat niskaasi?Minä oisin hukuttanut molemmat äpärät
      Täällä näyttää olevan lapsivihaajat koolla. En itsekään ole mikään lapsi-ihminen, mutta Sannan käytös vaikuttaa vähintään lapselliselta. Kyllä ihan pelkkä asiasta sanominen olisi varmasti auttanut. Yhtenä päivänä näin kuinka poikalauma heitteli kiviä katulamppuun, niin että lamppu rikkoutui. Aloinko minä heitellä poikia kivillä? No en. Vaan huusin että nyt se saatana loppu! Kakarat poistuivat liukkaasti paikalta. Enkä edes ole mikään pelottava körmy.

      Lainaa

    145. Tulos: -1 (13 ääntä)
      Garza: mun vanhemmat on pikkuserkkui keskenää mitä outoo siinä on?
      Ei siinä, mutta sussa... ;)

      Lainaa

    146. Tulos: +3 (5 ääntä)
      No siis go Jore jne., en näe ongelmaa tapauksessa

      Lainaa

    147. Tulos: 0 (10 ääntä)
      Kake: Ei siinä, mutta sussa…
      mite nii?

      Lainaa

    148. Tulos: +15 (15 ääntä)
      Mä haluun ton Seijan miehen yhteystiedot, jos se hoitaa perushommien lisäksi parvekelasitikin.

      Lainaa

    149. Tulos: -2 (30 ääntä)
      Ne jotka ylistivät Sannan tekoa: muistakaa sitten kun/jos oma lapsenne esim. lyö koulussa jotain toista oppilasta kasvoihin, niin lyötte jälkeepäin lastanne vasaralla naamaan. Muuten olette tekopyhiä.

      Lainaa

    150. zinko zanko 2.8.2014 18:28
      Tulos: -19 (27 ääntä)
      Sanna on sikäli tyhmä, että pitää se nyt nuoren miehenalun alustavasti toteuttaa metsästysviettiään. Tästä tulee sellainen pillittävien pullamössörunopoikien nyyhkymaa ennen pitkään.

      Lainaa

    151. Tulos: +4 (20 ääntä)
      Kake: Ei siinä, mutta sussa…
      en oo vanhemmilleni mitään sukuu ni ei mun outous niist johdu! :D vaan siit et se horo joka mut synnytti veti viinaa ku oli raskaana nii!!

      Lainaa

    152. Tulos: +10 (20 ääntä)
      Täällä on aika paljon näitä äityleitä joilla tuntuu olevan "eihän meidän muksu" mentaliteetti, tai vielä pahempaa, "9-vuotias ei vielä ymmärrä.." Omille pennuille opettasin että eläimiä tai muita ihmisiä ei todellakaan saa kiusata tai satuttaa siitä asti kun penska ensimmäisiä kertoja alkaa kiinnittää ympäristöön (ja lemmikkieläimiin) huomiota.. Näitä lapsia syntyy kun vanhempia ei juuri esim. eläinten kohtalot kiinnosta ja annetaan vedellä kissoja hännistä ja turkista ja roikottaa sylissä pienestä pitäen. Se että 9-vuotias heittelee kivellä erittäin pientä ja avutonta eläintä kertoo jonkinlaisesta häiriöstä mielenterveydessä... Jos oisin ollu varma siitä että pojan äiti ei olis ollu katsomasa niin oisin heittäny kivellä varmaan itekki, tai sitten ajanu penskat pois uimarannalta, jos ei hyvällä niin sitten pahalla..

      Lainaa

    153. Hörhöjä kaikkialla 4.8.2014 10:11
      Tulos: -3 (15 ääntä)
      Propsit Sannalle!

      Lainaa

    154. Tulos: -11 (21 ääntä)
      Härkäruoska: Hyvä vain, että eläintä kiusaavaa paskapääkakaraa ojennettiin. Kössin, Molopötkön ja koikoin kaltaiset eläinrääkkääjäkakaroita vaalivat vittupäät saisivat tappaa itsensä. On se kumma, miten minkälaiselle tahansa ali-ihmiselle tuntuu löytyvän idiootteja puolustajiksi.
      Lastenhakkaaja saa siis sinulta täydet sympatiat? Lahjoitatko oman lapsesi Sannalle raiskattavaksi? Sanna-pedo varmasti tykkäisi siitä? Jospa vaikka sinun lapsesi ansaitsisi sen?

      Lainaa

    155. Tulos: -6 (22 ääntä)
      epo: Aivotärähdys, päänsisäinen verenvuoto, aivovaurio.. Sopivia rangaistuksia 9 vuotiaalle lapselle kiven heittämisestä päähän? Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tietää millaisia seurauksia tuollaisella teolla voi olla, vaikka 9 vuotias ei varmaankaan tiedä vielä. Luojankiitos vois sanoa satavarmasti, että oma äitini olisi mennyt pitämään kovan puhuttelun kyseiselle heittäjälle.
      No white-trash-Sansku äpärälapsineen ei tiennyt. Mikkis on mustelmilla jatkuvasti, mutta kun jätti leivänkannan syömättä, niin Sanna-muru täräyttää nyrkillä ihan vain siitä syystä, että joku vehnänäthkä katkaistiin Mikkiksen leivän takia eikä mulattipentu suostunut syömään leipää loppuun. Mitä luonnon pilkkaamista! Ihan oikein Sannan pojalle!

      Lainaa

    156. suckmydiack 14.8.2014 23:23
      Tulos: +5 (15 ääntä)
      Savannah: Mites se menikään, tulevat mahdolliset psykopaatit aloittaa lapsena eläinten rääkkäämisellä ja kiusaamisella…
      Joo mahdollisesti, mutta ei ne kunnon kultaiset eläintenystävätkään mitään pyhimyksiä ole. Huom. Adolf Hitler oli kunnon koiraihminen. Eli kenestä tahansa voi tulla psykopaatti tai olla tulematta. I've made my point...

      Lainaa

    157. eläimet ja ihmiset samanarvoisia 9.11.2014 17:31
      Tulos: -3 (19 ääntä)
      Kössi: Ai että on oikein kivittää lapsia? Totuus on, että tuo vitun kukkahattuläski syyllistyi rikokseen, mutta muksut ei- Toivottavasti saa riittävän rangaistuksen!
      se on rikos käyttää fyysistä väkivaltaa IHAN MIHINKÄ TAHANSA ELÄVÄÄN OLENTOON, itse olisin etsinyt ''vähän'' isomman kiven ja heittänyt sillä poikaa päähän, ihan vaan että se äpärä tuntis miltä pikku ankasta tuntuu kun melkein oman pään kokoinen kivi kolahtaa kalloon, rikos kuin rikos oli se sitten eläimiin kohdistunutta tai ei, yhtä pahat sanktiot siitä saa.

      Lainaa

    158. Tulos: +8 (14 ääntä)
      eläimet ja ihmiset samanarvoisia: se on rikos käyttää fyysistä väkivaltaa IHAN MIHINKÄ TAHANSA ELÄVÄÄN OLENTOON, itse olisin etsinyt ”vähän” isomman kiven ja heittänyt sillä poikaa päähän, ihan vaan että se äpärä tuntis miltä pikku ankasta tuntuu kun melkein oman pään kokoinen kivi kolahtaa kalloon, rikos kuin rikos oli se sitten eläimiin kohdistunutta tai ei, yhtä pahat sanktiot siitä saa.
      Silmä silmästä ja hammas hampaasta? Jos joku tekee jotain väärin, niin ei häntä kuulu rangaista samalla tavalla.

      Lainaa

    159. riiparaapa 9.3.2015 19:33
      Tulos: -10 (20 ääntä)
      Jokohan Sanna on menettänyt Mikkiksen huoltajuuden? Tuskin. Ei Eerikaakaan kukaan auttanut vaikka joutui asumaan psykopaatin kanssa.

      Lainaa

    160. Tulos: -7 (17 ääntä)
      Kaikki ne joka puolustelee Sannaa ja sorsaa niin menkää ulos ja käsketään jonku heittää teitä kivellä. Parempi tietysti vielä jos ettiä riittävän vahvan köyden ja tukevan oksan ja hirttäydyttä siihen. Eläin ei todellakaan ole saman arvoinen ihmisen kans!

      Lainaa

    161. Muna pilluun 12.7.2017 23:26
      Tulos: +10 (12 ääntä)
      Frisker: Ymmärtäisin jos kivellä heillelijä olisi ollut 15, mutta 9v? Eihän 9- vuotiaalla ole minkäänlaista käsitystä oikeasta ja väärästä.. tolla menolla siitä kasvaa koulukiusaaja. Tosin tuskin nyt tästä yhdestä kerrasta mutta kuiteskin, enempi pitäisi vain ojentaa poikaa, korkeintaan vähän tukistaa tai vastaavaa ja kertoa miksi hän teki väärin.
      Kris: No taatusti jo 9-vuotias ymmärtää oikean ja väärän eron!
      NORMAALI 9-vuotias ymmärtää oikean ja väärän eron. Ihmiset ei ole paapottavia pikkuvauvoja yläkouluun asti. Jotkut eivät tunnu tätä ymmärtävän. Ja ihan turhaa tuo "mutta ei se tähdännyt niihin sorsiin" löpinä. Ei tuon ikäinen sattumalta heitä kiveä veteen sorsan nähtyään. "Mutta kun se on lapsi! Koulussa opetettu oikean ja väärän eroa vasta kolme vuotta! Ei se voi vielä ymmärtää!" (y)

      Lainaa

    162. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Molopötkö: Jos kyseessä olisi ollut minun 9v nulikka, olisi sanna saanut nyrkkiä naamaansa. Ja kyllä, tasa-arvon nimissä idioottia saa lyödä sukupuoleen katsomatta. Sitten vain olisin odotellut, että kuka minua tulee rankaisemaan – Hieno väkivallan kierre. Toki nulikan sanktio olisi myös ollut mittava, mutta en nyt ehkä kuitenkaan olisi kivellä heittänyt.
      Nyrkkiä naamaan, juupajuu. Todellisuudessa olisit hiljaa kääntänyt katseesi ja kävellyt mitään sanomatta pois paikalta, vässykkä.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: lentokenttä, Itävalta, Alankomaat, mummo, maksullinen, vanhus, DNA, Saunalahti, ranta, uida, lapset, pikkuserkku

  • Uusimmat

  • Kategoriat