Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Chisun salaliitto

"Chisu matkii minua"
******************************************************************************************************** Jutussa esiintyvä Louna on menehtynyt vuoden 2014 lopulla. R.I.P. ******************************************************************************************************** * * * * * * * * Alkuperäinen julkaisu: ******************************************************************************************************** Taustatietoja: Louna on vakuuttunut siitä, että Chisulla on salaliitto hänen musiikkiuraansa vastaan. Kaikki alkoi siitä, kun Louna huomasi pienen yhtäläisyyden yhdessä hänen ja Chisun kappaleessa. Nyt juttu on kuitenkin paisunut jo sairaalloisiin mittasuhteisiin. Linkit Iltalehden artikkeleihin: http://www.iltalehti.fi/popstars/2011101214558764_ps.shtml http://www.iltalehti.fi/viihde/2011101914602791_vi.shtml Chisun salaliitto

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 200 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +916 (942 ääntä)
      Ei. Voi. Olla. Tosissaan. Eihän sitä nyt samanikäsillä ihmisillä samanlaisia kokemuksia voi olla. Chisu varmaan kuvaa tota pöpiä satellitilla ja tekee biisin kaikesta, mitä tää kaheli touhuaa. Ja näkee sen ajatukset ja tunteetkin sieltä.

      Lainaa

    2. Tulos: +313 (341 ääntä)
      Haaa Riikan kommentti oli kyllä nii osuva että:D:D

      Lainaa

    3. Tulos: +332 (352 ääntä)
      Jollain taitaa olla vähän liian suuret luulot ittestää. 8( too bad, so sad

      Lainaa

    4. Tulos: +360 (374 ääntä)
      Mitä järkeä sensuroida sukunimi kun se kumminkin käy Iltalehden jutusta ilmi? Kuulostaa kyllä siltä, että Lounalla olisi vakava ongelma.

      Lainaa

    5. Tulos: +246 (272 ääntä)
      Iso koneisto tulee poistamaan myös tämän kokoelman Lounan ajatuksia. MUAHAHAHAHAA! t. chisu (pitäisköhän vaihtaa nimi Luoteeksi?)

      Lainaa

    6. Tulos: +172 (194 ääntä)
      ..kuka tää louna ees on ja mitä h*lvettiä? ite sain sen viesteistä käsityksen että ei halua mollata Chisua mutta kuitenkin tekee niin. taas näitä oman kilpensä kiillottajia, niitä on ihan liikaa tässä maassa.

      Lainaa

    7. Tulos: +233 (253 ääntä)
      Tiktakin pitäs vissiin nyt haastaa Chisu ja tää muija oikeuteen kun nekin on tehneet musavideon (Sekoitat mun maailman) katolla (ja ties kuinka monet muut artistit ja yhtyeet). Ei kiesus, kuinka kukaan voi olla noin tyhmä...?!

      Lainaa

    8. Tulos: +143 (155 ääntä)
      Ahahahahahaaa, äänestin etusivulle :) ihan vain Chisun salaliittolaisena! ;)

      Lainaa

    9. Tulos: +236 (244 ääntä)
      Sit kun Chisulta tulee biisejä plagioinnista ja salaliitoista, me tiedetään mistä ne on peräisin...

      Lainaa

    10. Tulos: +178 (194 ääntä)
      Jos tämä on seurausta sikaflunssarokotteista tulleista mikrochipeistä. Chisu lukee Lounan ajatuksia! Lieneekö Louna ja Irene hyviäkin ystäviä. Näille tytöille sopisi Gimmelin biisi "etsit muijaa seuraavaa" uudelleen sanoitettuna. Louna voisi tehdä siitä biisin: ..Sä lähdit foliota ostamaan, et tarvii kaupasta muutakaan, sä siellä nyt jo etsit hattuu seuraavaa...

      Lainaa

    11. Tulos: +81 (95 ääntä)
      "Lounatuuli tuo pienen laulun. Kenelle tuuli kertoo sen? Niille, joilla on nauravat korvat ja joilla silmät on lapsien."

      Lainaa

    12. Tulos: +51 (67 ääntä)
      eiks jenni vartiainen laula jotain "tuuu mun luooo jne..." mikä siis tuon väli-ilmansuunta- eukon levyn nimikin on? taitaa kaikki kopioida ja siivellä elää. :P

      Lainaa

    13. Tulos: +119 (137 ääntä)
      en kyllä juurikaan löytänyt chisun ja lounan biiseistä yhtäläisyyksiä. ja tietenkin on mainittava että empä ainakaan rahojani koskaan lounan albumiin tuhlaisi(jos sellainen joskus on tulossa/on tullut), sen verran huono laulaja ja ruma ääni.

      Lainaa

    14. Tulos: +25 (49 ääntä)
      www.lounamusic.com löytyy kaikki tiedot Lounan keikoista, musiikeista jne... Nyt kaikki salaliittolaiset boikotoimaan!

      Lainaa

    15. Tulos: +72 (82 ääntä)
      joo ei o yhtäläisyyttä. toi lounan musisointi on tuollasta just jaust kellarin reenikämpästä päätään nostavan pumpun lallatusta. noita tulee kuukaudessa n.v'''sti liikaa. pitäskö löounan pitää vähän taukoa, ettei tuo orastava viiraus mene pahemmaksi?

      Lainaa

    16. Punainen Maito 17.12.2011 11:29
      Tulos: +133 (141 ääntä)
      Mulla oli kerran yks biisin nimi mielessä, mut sit Chisu luki mun ajatukset ja otti sen nimen itelleen :( mut eihän mun sana mitään paina, ku vastassa multi-iso internationaali levy-yhtiö.

      Lainaa

    17. Tulos: +103 (115 ääntä)
      Eihän tuo pianonpimputus kuulosta läheskään samalta kuin Sabotage, mitä hittoa.

      Lainaa

    18. Tulos: +127 (135 ääntä)
      Mäkin tein kerran biisin missä oli samanlainen mut ihan erilainen pianomelodia ja kuvasin siihen musiikkivideon talon katolla. Pitäisi varmaan haastaa Louna oikeuteen?

      Lainaa

    19. Tulos: +67 (75 ääntä)
      Lounan Huuma biisistä kyllä tulee metallica nothing else matters mieleen että oikeuteen nyt heti!!!!!!!!! se biisi oli jo kauan ennen tota ja siitä löytyy kyllä ehkä yks tallenne 90-luvun alusta!!!!

      Lainaa

    20. Tulos: +80 (86 ääntä)
      Haistan jotenkin wnb-Chisun.

      Lainaa

    21. Tulos: +115 (129 ääntä)
      Harhaluuloisuushäiriö, paranoidi skitsofrenia? Lounan kannattaisi käydä lääkärillä. Sopiva annos antipsykoottia ja hän voisi saada jälleen normaalin elämän ilman deluusioita. Surettaa tämmöset, nuoren ihmisen elämä menee hukkaan harhojen sisällä kun niitä voidaan oikeasti hoitaa!

      Lainaa

    22. Tulos: -280 (312 ääntä)
      Täähän on aivan loistavaa, että te heräsitte ajattelemaan salaliittoa. Jeah! Tässä pieni tarina, joka jo on poustattu mun sivuille, joten käytettäköön tämäkin tarina vielä hyväksi, kun se on jo kerran kirjoitettu: Isäni sanoi minulle puhelimessa kerren, siteeraten Aku-Kimmo Ripattia, että kirjailijat ovat todella tylsää seuraa, koska ne eivät puhu mitään, ettei mitään heidän hyvistä ideoistaan, kokemuksistaan, tarinoistaan vaan vietäisi. Tämä pätee myös muusikoihin, lauluntekijöihin, jotka eivät ole itse kokeneet tai nähneet niin paljon, että joutuvat ammentamaan toisten tarinoista, koska oma kokemus, uskaltamattomuus tai maailmaa näkemättömyys on liian pieni. Sitten nämä lauluntekijät puhuvat kovaan ääneen, että perkele, kun oon kokenut kovia = lue, perkele, kun olen ollut utelias, kuunnellut kiinnostavia tarinoita sekä varastanut niitä ihmisten suusta, koska, ne ovat olleet niin pirun myyviä! Tämä ei päde tietenkään kaikkiin. On paljon maailmaa nähneitä artisteja, jotka tekevät hienoja lauluja. Mutta minä tein virheen. Minä menin puhumaan muusikoille, että olen tehnyt poliisille ilmoituksen tietomurrosta, joka on tehty tililleni, joka laskee kävijämäärää nettisivuillani. Tämä on todella tärkeää informaatiota, sillä tänä päivänä kävijämäärillä myydään artisteja. Niillä kohotetaan artistin statusta, ja ajatusta siitä, että tämä on todella suosittu = pidetty, jos hänen nettisivujensa tai facebook-tilin kävijämäärä on suuri, vaikka todellisuudessa tämä ei ole mikään tae siitä, onko artisti hyvä vai ei. Mutta ihminen on taipuvainen ajattelemaan, että jos tuosta tykkää noin moni, sen täytyy olla hyvä. Aloin puhua Chisusta taas muutama päivä sitten julkisesti Facebook-tililläni sekä musiikkipalstoilla. Kyseenalaistin häntä. Nyt Chisu on julkaissut uuden musiikkivideon biisiinsä Kohtalon oma, jossa hän on poliisi, joka lukee Super-Chisu Cosmopolitania. Kuin poliisi = lue, suomen poliisit olisivat niin välinpitämättömiä työnsä suhteen, että heitä vähät kiinnostaa oikeuden toteutuminen tässä maassa, vaan niitä kiinnostaa enemmän Chisu, nainen, joka on iso tyttö jo. Tämän maailman kirjat ovat täysin sekaisin, jos Suomen oikeuslaitos on enemmän kiinnostunut naispopparin lehtijutusta kuin oikeuden toteutumisesta tässä maassa. Se on helvetin enemmän tärkeää kuin Chisu. Ja asetan tässä kyseenalaiseksi sen, että jos suosittu, Suomen "valovoimaisin" naisartisti viljelee tuollaista sanomaa uusimmalla musiikkivideollaan, haluan kysyä, mihin hän käyttää valtaansa? Oikeudenko toteutumiseen? Minä tein virheen, minä puhuin muusikoille käynnistäni poliisilla. Seuraavalla kerralla en enää puhu. Kukin tehköön oman tulkintansa, miksi toin asian esille, ja mitkä asiat liittyvät toisiinsa. Kukin tehköön myös tulkintansa siitä, että miksi minä jatkan tätä puhumista.

      Lainaa

    23. Tulos: +129 (135 ääntä)
      Kun oma soppa on pahaa niin pitää yrittää ottaa toisen kulhosta... kannattais hakea apua, vainoharhaisuus on varmaan aika stressaavaa... D:

      Lainaa

    24. Tulos: +33 (39 ääntä)
      ihan hyvin voisi näyttää koko nimenkin, sillä sen kuitenkin näkee tuolta iltalehden artikkelista

      Lainaa

    25. Tulos: +138 (148 ääntä)
      Kun kuunteli lounan laulun youtubesta niin en ihmettele miksi on kateellinen chisulle

      Lainaa

    26. Tulos: +89 (95 ääntä)
      Aluksi lukiessani ajattelin että Louna ei halua loukata Chisua mutta sitten loppua kohti...Huhhuh, mikä pakkomielle ja vainoharha!

      Lainaa

    27. Tulos: -196 (214 ääntä)
      JUPA: Kun kuunteli lounan laulun youtubesta niin en ihmettele miksi on kateellinen chisulle
      Moi JUPA. Kateellisuus on eri asia kuin oikeuden hakeminen. Luuletko, että jatkan tätä asiaa sen takia, että haluan tulla ihmisten kanssa vihoihin? Voisiko olla, että jatkan tätä sen takia, että "tämä on minun keino viimeinen"!

      Lainaa

    28. Tulos: -169 (183 ääntä)
      Aissu: Aluksi lukiessani ajattelin että Louna ei halua loukata Chisua mutta sitten loppua kohti…Huhhuh, mikä pakkomielle ja vainoharha!
      Moi Aissu. Minun elämän filosofiaan kuuluui kauan, niin kauan se, etten halua olla kenelläkään ilkeä, koska tuntui etten pysty siihen. Enkä halua olla vieläkään. Mutta, siinä vaiheessa, kun ihminen joutuu täydellisesti sabotaasin kohteeksi, hänen on pakko alkaa puolustaa itseään ja omaansa, jos tahtoo vielä joku päivä tuntea itsensä ihmiseksi. Sillä ei ole enää väliä, voitanko, vai häviänkö. Sillä ainoastaan on väliä, että minä en hyväksy täydellistä ihmisen sabotaasia, ilman siitä jyrähtämättä. Sillä on väliä oman ihmisyyteni johdosta.

      Lainaa

    29. Tulos: -149 (175 ääntä)
      Eikä!: Ei. Voi. Olla. Tosissaan. Eihän sitä nyt samanikäsillä ihmisillä samanlaisia kokemuksia voi olla. Chisu varmaan kuvaa tota pöpiä satellitilla ja tekee biisin kaikesta, mitä tää kaheli touhuaa. Ja näkee sen ajatukset ja tunteetkin sieltä.
      Moi Eikä. Voi olla hyvin mahdollista, että näin on. Katsotaan, mitä tapahtuu.

      Lainaa

    30. Tulos: -142 (156 ääntä)
      pookkana: Jollain taitaa olla vähän liian suuret luulot ittestää. 8( too bad, so sad
      hei Pookkana. Luuloista en tiedä, sillä luulossa ei ole varmuutta. Ja surullista. Sitä tämä juuri on, hyvin, hyvin surullista.

      Lainaa

    31. Tulos: -130 (148 ääntä)
      Santeri: Mitä järkeä sensuroida sukunimi kun se kumminkin käy Iltalehden jutusta ilmi? Kuulostaa kyllä siltä, että Lounalla olisi vakava ongelma.
      Hei Santeri. Olet oikeassa. Minulla on erittäin suuri ongelma ja otat siihen ongelmaan juuri kantaa. Tässä minä sitä juuri yritän ratkaista - edes jollakin tapaa.

      Lainaa

    32. Tulos: -138 (148 ääntä)
      chisu: Iso koneisto tulee poistamaan myös tämän kokoelman Lounan ajatuksia. MUAHAHAHAHAA! t. chisu (pitäisköhän vaihtaa nimi Luoteeksi?)
      Moi Chisu, no, hyvä jos sanot sen ääneen.

      Lainaa

    33. Tulos: -136 (146 ääntä)
      diddidii: ..kuka tää louna ees on ja mitä h*lvettiä? ite sain sen viesteistä käsityksen että ei halua mollata Chisua mutta kuitenkin tekee niin. taas näitä oman kilpensä kiillottajia, niitä on ihan liikaa tässä maassa.
      Moi didididi, Louna on muusikko ja kuvataiteilja, joka parhaillaan puolustaa omaansa. Eli juuri kiillottaa kilpeänsä.

      Lainaa

    34. Tulos: -147 (157 ääntä)
      tantta: Tiktakin pitäs vissiin nyt haastaa Chisu ja tää muija oikeuteen kun nekin on tehneet musavideon (Sekoitat mun maailman) katolla (ja ties kuinka monet muut artistit ja yhtyeet). Ei kiesus, kuinka kukaan voi olla noin tyhmä…?!
      Moi Tantta, Tyhmyys on hienoo!

      Lainaa

    35. Tulos: -140 (154 ääntä)
      Heikki: Sit kun Chisulta tulee biisejä plagioinnista ja salaliitoista, me tiedetään mistä ne on peräisin…
      No sitten tiedät. Se kertoo sitten sinusta, josko hyväksyt sellaisen käyttäytymisen, että toisen ideoita ja ajatuksia käytetään hyväksi. Mukavaa joulua sinulle kuitenkin!

      Lainaa

    36. Tulos: -125 (135 ääntä)
      Esa M: Jos tämä on seurausta sikaflunssarokotteista tulleista mikrochipeistä. Chisu lukee Lounan ajatuksia! Lieneekö Louna ja Irene hyviäkin ystäviä. Näille tytöille sopisi Gimmelin biisi “etsit muijaa seuraavaa” uudelleen sanoitettuna. Louna voisi tehdä siitä biisin: ..Sä lähdit foliota ostamaan, et tarvii kaupasta muutakaan, sä siellä nyt jo etsit hattuu seuraavaa…
      Foliota seuraava. Foliosta puhuvat TAMK Kaupallisen musiikin ja Digitaalisen äänen opiskelijat:

      Lainaa

    37. Tulos: -97 (113 ääntä)
      Salainen: http://www.lounamusic.com löytyy kaikki tiedotLounan keikoista, musiikeista jne… Nyt kaikki salaliittolaiset boikotoimaan!
      Se boikotti on jo niin suuri, ettei sitä enempää voi enää olla.

      Lainaa

    38. Tulos: +93 (109 ääntä)
      Miksei Louna rähise kaikille muillekin, jotka tekevät biisejä "väärästä rakkaudesta", tai muusta sellaisesta mistä Louna nyt tekeekään, tai jotka kuvaavat katolla?

      Lainaa

    39. Tulos: +113 (133 ääntä)
      ei vittu ku louna on säälittävä

      Lainaa

    40. Tulos: +129 (137 ääntä)
      Ei alun kosketinosuus ole plagiaattia nähnytkään. Murrettua sointuasteikkoa edestakaisin. Taivasta vanhempi ratkaisu.

      Lainaa

    41. Tulos: +106 (112 ääntä)
      Voi LUOJA mitä kateus voi saada ihmisessä aikaan. P.S. Ennen tätä en ollut koskaan ko. artistista kuullutkaan, hyvä yrittää saada omaa nimeään julkisuuteen tällä keinoin :D

      Lainaa

    42. Kuvataiteilja 17.12.2011 18:51
      Tulos: +88 (104 ääntä)
      Moi Louna! Mikä sinusta tekee kuvataiteilijan? Minäkin voisin kutsua siis itseäni muusikoksi jos kävisin julkisesti vähän rämpyttämässä soitinta parin kansalaisopiston kurssin jälkeen?

      Lainaa

    43. Tulos: +122 (130 ääntä)
      O-ou.. mitäs nyt sitten, kun mäki oon kerran käyny katolla? :o

      Lainaa

    44. Tulos: +30 (36 ääntä)
      Aika hyvä et tuo tytön nimi on peitetty, mutta sen koko nimi näkkyy tuossa lehtiartikkelissa :D

      Lainaa

    45. Tulos: +84 (88 ääntä)
      Santeri: Mitä järkeä sensuroida sukunimi kun se kumminkin käy Iltalehden jutusta ilmi?
      J-J: Aika hyvä et tuo tytön nimi on peitetty, mutta sen koko nimi näkkyy tuossa lehtiartikkelissa
      Louna ei ole Facebookissa sukunimellään, mutta myönnetään, että sensurointi on silti tässä tapauksessa turhaa.

      Lainaa

    46. Tulos: +65 (77 ääntä)
      Quote lounan tekstistä tuolta ylempää:
      "Niillä kohotetaan artistin statusta, ja ajatusta siitä, että tämä on todella suosittu = pidetty, jos hänen nettisivujensa tai facebook-tilin kävijämäärä on suuri, vaikka todellisuudessa tämä ei ole mikään tae siitä, onko artisti hyvä vai ei. Mutta ihminen on taipuvainen ajattelemaan, että jos tuosta tykkää noin moni, sen täytyy olla hyvä."
      et voi olla louna tosissasi. tiesitkö, että eräs toinenkin artisti hehkutti tuhansilla kävijämäärillä joutube hittiään katsomassa? arvaas kuka se oli? Johanna tukiainen :DDD ei louna pieni ei, tuo netti julkisuus saattaa päteä teini- ikäisiin massan mukana kulkeviin, ei oikeasti ajatteleviin. en tiedä yhtään tuubista tai fb:kautta noussessta lauleskelijasta, josta olisi tullut isompikin hitti. ei tullu mieleen, että käivjämäärät saattaa laskea muista syistä?kaikki joita kiinnostaa vähääkään on jo käyneet? kannattaa panostaa harjotteluun ja pikkuhiljaa se menestys alkaa tulla. suurin osa bändeistäon joutun rämpimään pitkään, ennenkuin on menestynyt,muista se.

      Lainaa

    47. Tulos: +79 (101 ääntä)
      Höpöhöpö tuo mikään Louna ole, sehän on Chisu trollaamassa Lounan nimellä! Ettekö te nyt sitä tiedä, samaa salaliittoa tämä on!

      Lainaa

    48. Tulos: +140 (154 ääntä)
      Moi Louna! Yritin kuunnella sun biisejä youtubesta. En toki ole millään tavalla alan ammattilainen, mutta kuluttajana sanon että älä jätä päivätyötäsi. Niin hirveetä paskaa. Totta, se pianon pimputus kuulosti vähä samalta, mutta todennäköisyys että joku muu kun sun kaverit ois kuunnellu tota schaibaa on tasan nolla. Joku viisas joskus sanoi että kaikki biisit on plagiaatteja toisista. Kaikki sävelet on jo soitettu, joten taidat olla itsekin matkinut jotakuta?

      Lainaa

    49. Tulos: +65 (71 ääntä)
      Seriously, eihän nuo biisit kuulosta edes samalta. Kävin kuuntelemassa, kun uteliaisuus heräsi.

      Lainaa

    50. Tulos: +95 (103 ääntä)
      Louna: Täähän on aivan loistavaa, että te heräsitte ajattelemaan salaliittoa. Jeah!Tässä pieni tarina, joka jo on poustattu mun sivuille, joten käytettäköön tämäkin tarina vielä hyväksi, kun se on jo kerran kirjoitettu: Isäni sanoi minulle puhelimessa kerren, siteeraten Aku-Kimmo Ripattia, että kirjailijat ovat todella tylsää seuraa, koska ne eivät puhu mitään, ettei mitään heidän hyvistä ideoistaan, kokemuksistaan, tarinoistaan vaan vietäisi. Tämä pätee myös muusikoihin, lauluntekijöihin, jotka eivät ole itse kokeneet tai nähneet niin paljon, että joutuvat ammentamaan toisten tarinoista, koska oma kokemus, uskaltamattomuus tai maailmaa näkemättömyys on liian pieni. Sitten nämä lauluntekijät puhuvat kovaan ääneen, että perkele, kun oon kokenut kovia = lue, perkele, kun olen ollut utelias, kuunnellut kiinnostavia tarinoita sekä varastanut niitä ihmisten suusta, koska, ne ovat olleet niin pirun myyviä! Tämä ei päde tietenkään kaikkiin. On paljon maailmaa nähneitä artisteja, jotka tekevät hienoja lauluja. Mutta minä tein virheen. Minä menin puhumaan muusikoille, että olen tehnyt poliisille ilmoituksen tietomurrosta, joka on tehty tililleni, joka laskee kävijämäärää nettisivuillani. Tämä on todella tärkeää informaatiota, sillä tänä päivänä kävijämäärillä myydään artisteja. Niillä kohotetaan artistin statusta, ja ajatusta siitä, että tämä on todella suosittu = pidetty, jos hänen nettisivujensa tai facebook-tilin kävijämäärä on suuri, vaikka todellisuudessa tämä ei ole mikään tae siitä, onko artisti hyvä vai ei. Mutta ihminen on taipuvainen ajattelemaan, että jos tuosta tykkää noin moni, sen täytyy olla hyvä. Aloin puhua Chisusta taas muutama päivä sitten julkisesti Facebook-tililläni sekä musiikkipalstoilla. Kyseenalaistin häntä. Nyt Chisu on julkaissut uuden musiikkivideon biisiinsä Kohtalon oma, jossa hän on poliisi, joka lukee Super-Chisu Cosmopolitania. Kuin poliisi = lue, suomen poliisit olisivat niin välinpitämättömiä työnsä suhteen, että heitä vähät kiinnostaa oikeuden toteutuminen tässä maassa, vaan niitä kiinnostaa enemmän Chisu, nainen, joka on iso tyttö jo. Tämän maailman kirjat ovat täysin sekaisin, jos Suomen oikeuslaitos on enemmän kiinnostunut naispopparin lehtijutusta kuin oikeuden toteutumisesta tässä maassa. Se on helvetin enemmän tärkeää kuin Chisu. Ja asetan tässä kyseenalaiseksi sen, että jos suosittu, Suomen “valovoimaisin” naisartisti viljelee tuollaista sanomaa uusimmalla musiikkivideollaan, haluan kysyä, mihin hän käyttää valtaansa? Oikeudenko toteutumiseen? Minä tein virheen, minä puhuin muusikoille käynnistäni poliisilla. Seuraavalla kerralla en enää puhu. Kukin tehköön oman tulkintansa, miksi toin asian esille, ja mitkä asiat liittyvät toisiinsa. Kukin tehköön myös tulkintansa siitä, että miksi minä jatkan tätä puhumista.
      Mitähän vittua Louna tässä sanoo??? Kauheesti tekstiä, mutta ei mitään hajua mikä jutun punainen lanka oli.. Ja haluisin vielä kuulla mitä Louna yrittää todistaa? En ymmärrä.

      Lainaa

    51. Tulos: +64 (78 ääntä)
      En oikeastaan ikinä kuuntele chisua. Mielestäni chisu on vähän ikään kuin "mummojen musaa". Muutama ok-biisi sillä oikeastaan on, mutta ei niitä ikinä jaksa kauaa kuunnella. Olen siis mies. Lounasta en ole ikinä kuullutkaan, enkä liioin ole vaivautunut kuuntelemaan hänen musiikkia, saati musiikkivideoita. Minua jäi mietityttämään muutama yksityiskohta:
      ...että olen tehnyt poliisille ilmoituksen tietomurrosta, joka on tehty tililleni, joka laskee kävijämäärää nettisivuillani. Tämä on todella tärkeää informaatiota, sillä tänä päivänä kävijämäärillä myydään artisteja...
      En ole erityisemmin seurannut tekemisiäsi, enkä aio selvittääkään niitä. Puhuit tietomurrosta, joka on tehty sivullesi, sekä ilmeisesti myös facebook-julkaisussasi siitä kuinka joku (chisu?) hakkeroi facebook-tunnuksesi. Niin ainakin käsitin. Kuvitteletko tosiaan, että joku chisu (oletan nyt että hakkeroija oli mielestäsi chisu) vaarantaisi maineensa pistämällä muutamat tonnit hakkereihin ja pistämään ne hyökkäämään jonkun miniartistin facebook-sivuille laskemaan kävijämäärää asemmas? Artistin, joka ei ole edes chisun pahimpia kilpailuja.. Facebook on valtava tietoverkko. Jos joku pystyisi hakkeroimaan facebookin, hän tekisi sen kaiken muun vuoksi kuin jonkun kävijämääräsodan vuoksi. Hakkerointi ei todellakaan ole mitään helppoa hommaa, ja siitä joutuu vielä linnaankin. Jos olisin chisu ja omistaisin kaikki maailman hakkerit, nostaisin mieluummin omia kävijämäärälistoja ja julkaisisin sen kaikkien facebook-käyttäjien seinällä. Sama pätee sinun verkkosivustoihisi. En tiedä, minkälainen amatööri verkkosivustojasi ylläpitää, mutta jos siellä on vähääkään järkeä päässä niin verkkosivustollasi on kunnolliset suojaukset estämään pienhakkerit. Eikä tuollainen vajaan 10 prosentin kävijämäärän putoaminen ollut edes urputttamisen arvoista.
      ...Nyt Chisu on julkaissut uuden musiikkivideon biisiinsä Kohtalon oma, jossa hän on poliisi, joka lukee Super-Chisu Cosmopolitania. Kuin poliisi = lue, suomen poliisit olisivat niin välinpitämättömiä työnsä suhteen, että heitä vähät kiinnostaa oikeuden toteutuminen tässä maassa...
      Nyt kun yritin keksiä vastaväitteitä niin minua jäi vaivaamaan, mitä musiikkivideossa oli niin kauheaa, joten päätin kuin päätinkin katsoa sen. Jokainen voi tehdä oman tulkintansa tästä videosta. Itse en pitänyt siitä, joka saattoi johtua musiikista. En kuitenkaan usko, että chisu olisi ryhtynyt piilokettuilemaan asettamalla musiikkivideoonsa "huonon poliisin", vain sen takia että joku toinen artisti on aiheuttanut hieman negatiivista julkisuutta. Ja hieman liikaa yleistystä hei, ei tuo nyt välttämättä chisun näkökulmaa esitä suomen poliiseista. Painu haukkumaan vaikka Lady Gagaa. Tai britney Spearssia. Kuuluisuuttahan tässäkin asiassa varmaan vain kalastettiin. Alkuperäisestä jupakasta, ideoiden kopioimisesta, en ota kantaa. Saarna päättyy.

      Lainaa

    52. Tulos: +126 (138 ääntä)
      Kyllä pitäisi Chisun ymmärtää, että Louna omistaa ne kahdeksan nuottia, jotka hän on sydänvertaan vuodattaen pimputellut biisinsä taustalla toistuvaksi luupiksi. Täten kaikki sävelmät, joissa näitä kahdeksaa nuottia (tai edes muutamaa niistä, kuten Chisun kappaleen introssa) käytetään, ovat törkeää plagiointia ja tämän sorretun naisartistin henkistä raiskaamista.

      Lainaa

    53. Tulos: -98 (136 ääntä)
      Oli tämä Louna sitten oikeassa tai ei, minusta ylläpito ei saisi olla noin selvästi puolueellinen kuten jo alkutekstissään käy ilmi. Ja sitä paitsi on erittäin todennäköistä että juuri isojen levy-yhtiöiden artistit vähän "ottavat vaikutteita" pieniltä... Kun ei niitä pieniä kukaan usko eikä niillä ole sokeasti idoliaan palvovaa ihailija-armeijaa.

      Lainaa

    54. Tulos: +86 (98 ääntä)
      Moi Louna! Hae apua, olet todella kujalla. Varmaan aika monella 20-30 vuotiaalla naisella on samanlaisia kokemuksia ja ajatuksia elämästä. Ota kylmä suihku ja lopeta - olet jo nolannut itsesi totaalisesti. Tosin päättömät monologisi ovat kyllä huvittavia, mutta myötähäpeän määrää kasvaa liian suureksi!

      Lainaa

    55. Tulos: +98 (108 ääntä)
      Louna, ikävä velvollisuuteni on nyt kertoa sinulle, että ei, sinä et osaa laulaa. Myöskään en löytänyt tuosta kappaleestasi ja sen naurettavan yksinkertaisesta ja ankean kuuloisesta pianoriffistä mitään yhtäläisyyksiä Chisun Sabotagen kanssa. Kasva aikuiseksi. Lisäksi minusta ei ole kovinkaan tervettä käydä Feissarimokien takasivulla vastaamassa "nasevasti" ihmisten kritiikkiin. Myöskin muuan Johanna Tukiainen on tunnettu siitä, että hänen on pakko käydä internetin keskustelupalstoilla ja Facebookissa puolustelemassa itseään ja tekemisiään kaikille randomtyypeille.

      Lainaa

    56. Tulos: +37 (59 ääntä)
      maikki: Oli tämä Louna sitten oikeassa tai ei, minusta ylläpito ei saisi olla noin selvästi puolueellinen kuten jo alkutekstissään käy ilmi. Ja sitä paitsi on erittäin todennäköistä että juuri isojen levy-yhtiöiden artistit vähän “ottavat vaikutteita” pieniltä… Kun ei niitä pieniä kukaan usko eikä niillä ole sokeasti idoliaan palvovaa ihailija-armeijaa.
      ei jumalaut..........

      Lainaa

    57. Tulos: -51 (61 ääntä)
      hiphei: “Lounatuuli tuo pienen laulun. Kenelle tuuli kertoo sen? Niille, joilla on nauravat korvat ja joilla silmät on lapsien.”
      Kuulostaa hyvältä, silmät lapsen.

      Lainaa

    58. Tulos: +57 (63 ääntä)
      Tästä mokasta ja näistä kommenteista saa päänsärkyä >__<

      Lainaa

    59. Tulos: -64 (80 ääntä)
      peku: eiks jenni vartiainen laula jotain “tuuu mun luooo jne…” mikä siis tuon väli-ilmansuunta- eukon levyn nimikin on? taitaa kaikki kopioida ja siivellä elää.
      Niin, kuka kopio ketä? Mielenkiintoista.

      Lainaa

    60. Tulos: -60 (76 ääntä)
      peku: joo ei o yhtäläisyyttä. toi lounan musisointi on tuollasta just jaust kellarin reenikämpästä päätään nostavan pumpun lallatusta. noita tulee kuukaudessa n.v”’sti liikaa. pitäskö löounan pitää vähän taukoa, ettei tuo orastava viiraus mene pahemmaksi?
      Voinharkita asiaa. En ole vielä päässyt selvyyteen siitä, että viiraako mulla oikeestivaan olenko vain rehellinen. Aika näyttää.

      Lainaa

    61. Tulos: -68 (84 ääntä)
      sabotage: en kyllä juurikaan löytänyt chisun ja lounan biiseistä yhtäläisyyksiä. ja tietenkin on mainittava että empä ainakaan rahojani koskaan lounan albumiin tuhlaisi(jos sellainen joskus on tulossa/on tullut), sen verran huono laulaja ja ruma ääni.
      Levy on kuules jo valmis. Ollut jo yli puoli vuotta. Se äänitettiin, jo yli vuosi sitten. Kesällä 2010, Tampereella, JJ-studiossa...Ruma ääni. Onhan sekin määritelmä se.

      Lainaa

    62. Tulos: -62 (78 ääntä)
      lada: Tästä mokasta ja näistä kommenteista saa päänsärkyä >__<
      Olen samaa mieltä. Päätä särkee. Harteita myös.

      Lainaa

    63. Tulos: -71 (87 ääntä)
      Punainen Maito: Mulla oli kerran yks biisin nimi mielessä, mut sit Chisu luki mun ajatukset ja otti sen nimen itelleen mut eihän mun sana mitään paina, ku vastassa multi-iso internationaali levy-yhtiö.
      Ajatella. Olen pahoillani puolestasi. Voin samaistua.

      Lainaa

    64. Tulos: -69 (85 ääntä)
      Hanna: Eihän tuo pianonpimputus kuulosta läheskään samalta kuin Sabotage, mitä hittoa.
      Juuri sitä. Mitä hittoa!

      Lainaa

    65. Tulos: -79 (93 ääntä)
      Jonathan: Mäkin tein kerran biisin missä oli samanlainen mut ihan erilainen pianomelodia ja kuvasin siihen musiikkivideon talon katolla. Pitäisi varmaan haastaa Louna oikeuteen?
      Yritäppä. Mie oon täällä sitten sinua vastassa. Katotaan, kumpi voittaa.

      Lainaa

    66. Tulos: -68 (76 ääntä)
      Aissu: Aluksi lukiessani ajattelin että Louna ei halua loukata Chisua mutta sitten loppua kohti…Huhhuh, mikä pakkomielle ja vainoharha!
      Onko? Mitenköhän siitä parannutaan? Osaatko kertoa, sillä minusta noita asioita ei ole olemassa yksinään. Vainoharha yleensä perustuu johonkin tosiasiaan ja pakkomielle, no, se yleensä syntyy,jos sitä jotenkin ruokitaan.

      Lainaa

    67. Tulos: -68 (78 ääntä)
      chisu: Lounan Huuma biisistä kyllä tulee metallica nothing else matters mieleen että oikeuteen nyt heti!!!!!!!!! se biisi oli jo kauan ennen tota ja siitä löytyy kyllä ehkä yks tallenne 90-luvun alusta!!!!
      Jeah. Okei. Oikeustaistelu edessä. Siihen valmistautuessa.

      Lainaa

    68. Tulos: -72 (88 ääntä)
      Pege: Haistan jotenkin wnb-Chisun.
      Mitä toi tarkoittaa? Olen hieman yksinkertainen, enkä ymmärrä tollasia muotisanoja.

      Lainaa

    69. Tulos: -65 (81 ääntä)
      Neiti: Harhaluuloisuushäiriö, paranoidi skitsofrenia? Lounan kannattaisi käydä lääkärillä. Sopiva annos antipsykoottia ja hän voisi saada jälleen normaalin elämän ilman deluusioita. Surettaa tämmöset, nuoren ihmisen elämä menee hukkaan harhojen sisällä kun niitä voidaan oikeasti hoitaa!
      Äh. Vanhentuneita diagnooseja. No, jos elämä menee hukkaan,sitten kohtalo on niin määrännyt. Aika näyttää.
      Neiti: Harhaluuloisuushäiriö, paranoidi skitsofrenia? Lounan kannattaisi käydä lääkärillä. Sopiva annos antipsykoottia ja hän voisi saada jälleen normaalin elämän ilman deluusioita. Surettaa tämmöset, nuoren ihmisen elämä menee hukkaan harhojen sisällä kun niitä voidaan oikeasti hoitaa!
      Vanhentuneita diagnooseja. Lääkäreiden pitäisi keksiä uusia. Joo. Kyllähän täällä lääkärissä käydään, ihan normaalista, niin kuin muutkin. No, jos elämä menee hukkaan,sitten kohtalo on määrännyt niin. Silloin asialle ei pahemmin mitään tehdä voi.

      Lainaa

    70. Tulos: -71 (79 ääntä)
      FMteam: Louna ei ole Facebookissa sukunimellään, mutta myönnetään, että sensurointi on silti tässä tapauksessa turhaa.
      Se on kuules Louna Linnea facebookissa. Ihan näinsuoraan.

      Lainaa

    71. Tulos: -63 (69 ääntä)
      Nina: Kun oma soppa on pahaa niin pitää yrittää ottaa toisen kulhosta… kannattais hakea apua, vainoharhaisuus on varmaan aika stressaavaa… D: Joo, en mää koskaan mikään hyvä kokki oo ees ollu. Aika huonoa tuo minun tekemä ruoka.

      Lainaa

    72. Tulos: -67 (83 ääntä)
      JUPA: Kun kuunteli lounan laulun youtubesta niin en ihmettele miksi on kateellinen chisulle
      Äh. Nyt sie menit ihan väärään suuntaan. En mie oo kateellinen. mie vaan puolustan omaa. Se on ihan eri asia.

      Lainaa

    73. Tulos: -61 (75 ääntä)
      peku: Quote lounan tekstistä tuolta ylempää: et voi olla louna tosissasi. tiesitkö, että eräs toinenkin artisti hehkutti tuhansilla kävijämäärillä joutube hittiään katsomassa? arvaas kuka se oli? Johanna tukiainen DD ei louna pieni ei, tuo netti julkisuus saattaa päteä teini- ikäisiin massan mukana kulkeviin, ei oikeasti ajatteleviin. en tiedä yhtään tuubista tai fb:kautta noussessta lauleskelijasta, josta olisi tullut isompikin hitti. ei tullu mieleen, että käivjämäärät saattaa laskea muista syistä?kaikki joita kiinnostaa vähääkään on jo käyneet? kannattaa panostaa harjotteluun ja pikkuhiljaa se menestys alkaa tulla. suurin osa bändeistäon joutun rämpimään pitkään, ennenkuin on menestynyt,muista se.
      Juu, tiedetään. 14vuotta laulunkirjoittamista takana. Mutta pikku hiljaa, hyvää tulee.

      Lainaa

    74. Tulos: +45 (61 ääntä)
      ... Mitäköhän hittoa mä just luin? Obsessed much, Louna? Ei pahalla, mut ihan oikeesti, joku raja. Ja PS:
      Louna: Onko? Mitenköhän siitä parannutaan? Osaatko kertoa, sillä minusta noita asioita ei ole olemassa yksinään. Vainoharha yleensä perustuu johonkin tosiasiaan ja pakkomielle, no, se yleensä syntyy,jos sitä jotenkin ruokitaan.
      Vastasit tässä juuri omaan kysymykseesi. Olet ruokkinut tuota pakkomiellettä Chisuun ja siihen, että hänellä on jotain sinua vastaan.

      Lainaa

    75. Tulos: -53 (65 ääntä)
      chisu: Iso koneisto tulee poistamaan myös tämän kokoelman Lounan ajatuksia. MUAHAHAHAHAA! t. chisu (pitäisköhän vaihtaa nimi Luoteeksi?)
      Kokeile. Ei kyllä oo niin kissamainen kuin chisu, mutta uudistuminen on jees!

      Lainaa

    76. Tulos: -50 (66 ääntä)
      Eikä!: Ei. Voi. Olla. Tosissaan. Eihän sitä nyt samanikäsillä ihmisillä samanlaisia kokemuksia voi olla. Chisu varmaan kuvaa tota pöpiä satellitilla ja tekee biisin kaikesta, mitä tää kaheli touhuaa. Ja näkee sen ajatukset ja tunteetkin sieltä.
      Toi kaheli sana kuulostaa jotenkin tosi hyvältä.

      Lainaa

    77. Tulos: +52 (64 ääntä)
      Voi jeesus. Kuuntelin molemmat biisit ja voin kyllä 100% varmuudella väittää ettei todellakaan oo Chisu pölliny Lounan biisia. Pistää koko ajatuskin naurattamaan. :D Toi on lähinnä tollasta perus pimputusta , löytyy varmaan ihan helvetin monesta biisistä. Chisun levyn voisin ostaa, Lounan en todellakaan.

      Lainaa

    78. Tulos: +26 (34 ääntä)
      Esa M: Jos tämä on seurausta sikaflunssarokotteista tulleista mikrochipeistä. Chisu lukee Lounan ajatuksia! Lieneekö Louna ja Irene hyviäkin ystäviä. Näille tytöille sopisi Gimmelin biisi “etsit muijaa seuraavaa” uudelleen sanoitettuna. Louna voisi tehdä siitä biisin: ..Sä lähdit foliota ostamaan, et tarvii kaupasta muutakaan, sä siellä nyt jo etsit hattuu seuraavaa…
      Kummelia lainaten: "Te olette loistava, paikka on teidän!" :D

      Lainaa

    79. Tulos: -64 (74 ääntä)
      juu: Miksei Louna rähise kaikille muillekin, jotka tekevät biisejä “väärästä rakkaudesta”, tai muusta sellaisesta mistä Louna nyt tekeekään, tai jotka kuvaavat katolla?
      Voisinko mie rähistä vielä jollekin toiselle? Hitsi, en tiennytkään. Otan neuvosta vaarin. On välillä hienoo rähistä, kun sitä saa niin harvoin tehdä.

      Lainaa

    80. Tulos: -68 (82 ääntä)
      Bullshit: Moi Louna! Hae apua, olet todella kujalla. Varmaan aika monella 20-30 vuotiaalla naisella on samanlaisia kokemuksia ja ajatuksia elämästä. Ota kylmä suihku ja lopeta – olet jo nolannut itsesi totaalisesti. Tosin päättömät monologisi ovat kyllä huvittavia, mutta myötähäpeän määrää kasvaa liian suureksi!
      En mie oo kujalla, kun mie oon olohuoneessa. Lamppu palaa ja musiikki soi.Sitten mie vastailen näihin kommentteihin. Kivaa ajankulua, kun ei jaksa olla baarissa juomassa kaljaa. Huomenna voisitten taas kuluttaa päivänsäveltämiseen. Ja en mie viitti kylmääsuihkua ottaa, mieluummin otan lämpimän. Ja, jos oon nolannut itseni,sitten suunta tulevaisuudessa voi vain olla ylöspäin, eli toivo elää.

      Lainaa

    81. Tulos: -13 (39 ääntä)
      Louna: Juu, tiedetään. 14vuotta laulunkirjoittamista takana. Mutta pikku hiljaa, hyvää tulee.
      nii kymmenenvuotiaasta?viidennekseen:ei se musa bisnes laulunkirjotuksella aukene, vrt eräs about ikäisesi naisartisti..käsittääkseni kaikki hänen kappaleensa on ulkoatullut. ps.oot niin kova vääntämään, eetä meinaan ihan ihastua :) oikeesti.

      Lainaa

    82. Tulos: -62 (72 ääntä)
      Savannah: … Mitäköhän hittoa mä just luin? Obsessed much, Louna? Ei pahalla, mut ihan oikeesti, joku raja. Ja PS: Vastasit tässä juuri omaan kysymykseesi. Olet ruokkinut tuota pakkomiellettä Chisuun ja siihen, että hänellä on jotain sinua vastaan.
      Ei. nyt olet väärässä. En ajattele, että Chisulla on minua jotakin vastaan. Ajattelen, että hän haluaa nokitella minua, näyttää valtansa. Se ei ole vastaan olemista. Ja mie unohin Chisun jo tänään. Antaa hänen olla. Mutta kyllä mä silti näihin kommentteihin voin vastata.

      Lainaa

    83. Tulos: -58 (72 ääntä)
      …..!: ei vittu ku louna on säälittävä
      No hyvä, jos ees joku säälii.

      Lainaa

    84. Tulos: +15 (23 ääntä)
      jossain luki että louna olisi tehnyt ensin musiikki videon (jostai biisit en muist nimee mut sätkii siin punasel tuolil) ja että se olisi tehty ennen chisun mun koti ei oo täällä videoo.. mut asiahan ei näin ole eli ketä matkii ketä???

      Lainaa

    85. Tulos: +36 (44 ääntä)
      Eiköhän Chisulla tai muulla sen porukalla ole paljon parempaa tekemistä kuin murtautua Lounan faceen ja muokkailla kävijälaskuria..?! No tapahan se tämäkin hakea julkisuutta :D

      Lainaa

    86. Tulos: +29 (41 ääntä)
      "En mie oo kateellinen. mie vaan puolustan omaa." hahahahha. En usko, että ketään kiinnostais varastaa sitä sun omaa. Se on sun oman pääsi sisällä, että Chisu muka pöllii sun ideoita. Siis herranjumala kuuntele itteäsi. Tajuatko miten naurettavalta toi edes kuulostaa!? Sä et myöskään ole ainoa artisti joka tekee musavideon katolla, joten oikeasti HALOO. Kuulostat säälittävältä!

      Lainaa

    87. Tulos: +41 (47 ääntä)
      Louna: Nyt Chisu on julkaissut uuden musiikkivideon biisiinsä Kohtalon oma, jossa hän on poliisi, joka lukee Super-Chisu Cosmopolitania. Kuin poliisi = lue, suomen poliisit olisivat niin välinpitämättömiä työnsä suhteen, että heitä vähät kiinnostaa oikeuden toteutuminen tässä maassa, vaan niitä kiinnostaa enemmän Chisu, nainen, joka on iso tyttö jo. Tämän maailman kirjat ovat täysin sekaisin, jos Suomen oikeuslaitos on enemmän kiinnostunut naispopparin lehtijutusta kuin oikeuden toteutumisesta tässä maassa. Se on helvetin enemmän tärkeää kuin Chisu.
      Mutta siinä videossa esiintyi yö-vartija ei poliisi. Yö-vartija on ihan eri asia kuin poliisi.

      Lainaa

    88. Tulos: +37 (53 ääntä)
      En tiedä kopioiko, en kuunnellut kumpaakaan biisiä, mutta ihan vaan noin FB-viestien ja näiden feissarimokakommenttien perusteella Louna vaikuttaa ihan sekopäältä. Nyt tietty se tulee vastaamaan (trollaamaan) tähänkin, be my guest. Mutta ihan asiallinen vinkki: lopeta se pakkomielteinen spämmääminen, et saa paljoa sympatioita.

      Lainaa

    89. Tulos: +18 (30 ääntä)
      siis toi muijahan on ihan sekasin!..varsinki ku kuuntelee sen musiikkia..

      Lainaa

    90. Tulos: +32 (36 ääntä)
      Dingo lainasi Valkoiset tiikerit -biisinsä alkuun jonkun marokkolaisen mullahin minareettikutsun. Saikohan mullahikaan mitään krediittejä siitä, kysyn vaan!

      Lainaa

    91. Tulos: +41 (53 ääntä)
      Multa normaalisti löytyy ihan järkevää sanottavaa lähes kaikkiin feissarimokiin, mutta tää vetää ihan sanattomaksi. Toi ämmä on sekasin ku seinäkello! Kai se ymmärtää, että pianossa on 12 säveltä. Ne kaikki on käytetty jo. Ja ps. Oon aika varma et oon joskus tehny aika samankaltasen biisin ku sä, et oot sit varmaan lukenu mun ajatuksia ja kopioinu ton biisin multa. Et kiitti vaa...

      Lainaa

    92. Tulos: +17 (33 ääntä)
      Ahh, pitkästä aikaa kunnon trollausta. Mahtaakohan edes olla Louna joka tänne kirjoittelee?

      Lainaa

    93. Tulos: +24 (36 ääntä)
      Todella hienoa.. noin lapsellinen ihminen ja ikää 25+. Nyt voi todellakin miettiä, että mihin tää maailma on menossa... :D

      Lainaa

    94. Tulos: +38 (44 ääntä)
      Oh no... Ensin nauroin, sitten iski ahdistus. Mutta haluaisin kuitenkin sanoa sen, että minua ei musiikinkuuntelijana juurikaan kiinnosta se, ottaako artisti vaikutteita toisilta artisteilta tai laulaako hän omista vai toisten kokemista asioista. Jos hän ottaa vaikutteita toisilta ja rakentaa niistä toimivamman kokonaisuuden, se on hyvä juttu. Ja valitettavasti kaikki "rankkoja juttuja" tjs. kokeneet eivät osaa tehdä kokemustensa pohjalta kiinnostavia sanoituksia, joten hyvä, jos sen tekee joku joka osaa.

      Lainaa

    95. Tulos: +24 (36 ääntä)
      Kuulostaa kyllä HIEMAN säälittävältä tämä Luona. Etenkin, kun täälläkin vielä kommentoi jokaista kommenttia... Ei kai kukaan oikea 'vapaa ja itsenäinen taiteilija' näin tekisi? Aikamoista Tuksu-meininkiä kyllä havaittavissa! Ja sitten kun tuota 'musiikkia' kuuntelee... Joo ei oo kyllä mitään samaa. Chisu on ihan OK, mutta huh, Lounan nk. 'musiikki' on kyllä semmosta kuraa, että en ole aikoihin kuullutkaan. Äänikin kuin harakalla. Kannattaisko lopettaa se 'musiikin' tekeminen ja etsiä jotain, josta myös Lounalle voitaisiin maksaa? Suihkussakin voi laulaa, ja silloin ei muiden edes tarvitse kuunnella. Ja laula vaikka Chisua, tykkäät kuitenkin. :)

      Lainaa

    96. Tulos: +38 (46 ääntä)
      Louna. Minulla on eräs kaveri, joka jatkuvasti lainailee minulta ideoita. Aluksi näin sen matkimisena, mutta sitten huomasin näkeväni tätä "matkimista" kaikessa, mitä hän teki tai tekee, ja ymmärsin matkimisen olevan enemmän korvieni välissä, kuin kaverin tekemisissä. Sinulla lienee vähän samanlainen ongelma. Ajattele järjellä: miksi joku Chisun kaltainen artisti matkisi vähän tunnettua artistia, ja aiheet sekä mainitsemasi pianoriffi ovat HYVIN tavanomaisia. Eikä pelkkä julkaisuajankohta todista, että b on a:n kopio :D Lisäksi en yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat kommenteillasi ja fb-päivityksilläsi. Käytät outoja kielikuvia ja sekavaa tekstiä, etkä tunnu itsekään oikein tietävän, mitä haet takaa. Yritä päästä irti obsessiostasi!

      Lainaa

    97. Tulos: -48 (58 ääntä)
      hmm..: jossain luki että louna olisi tehnyt ensin musiikki videon (jostai biisit en muist nimee mut sätkii siin punasel tuolil) ja että se olisi tehty ennen chisun mun koti ei oo täällä videoo.. mut asiahan ei näin ole eli ketä matkii ketä???
      Ei perkele. Pitääkö mun alkaa tutkia tuotakin? Musikkivideoni nimi on Shamaanin tie ja sen jälkeen, kun musiikkivideo tuli julkisuuteen, Chisulta tuli ulos promokuvat, joissa hän käytti musiikkivideoni kantavia teemoja, kuten juuri tuota kuuluisaa punaista nojatuoli, vaatetuksesta puhumattakaan.Kiitos tiedosta!

      Lainaa

    98. Tulos: -48 (68 ääntä)
      Konjak: Ei alun kosketinosuus ole plagiaattia nähnytkään. Murrettua sointuasteikkoa edestakaisin. Taivasta vanhempi ratkaisu.
      Ei nyt sentään liioitella. Tietääkseni taivas on ollut tuolla yläpuolellamme jo kauan ennen soittimien keksimistä.

      Lainaa

    99. Tulos: -54 (64 ääntä)
      nitpicker: Eiköhän Chisulla tai muulla sen porukalla ole paljon parempaa tekemistä kuin murtautua Lounan faceen ja muokkailla kävijälaskuria..?! No tapahan se tämäkin hakea julkisuutta
      Entäpä, jos ei ole? Entäpä, jos he ovat aivan paniikissa siitä, että kulissit ovat alkaneet romahtaa?

      Lainaa

    100. Tulos: -51 (67 ääntä)
      x: Mutta siinä videossa esiintyi yö-vartija ei poliisi. Yö-vartija on ihan eri asia kuin poliisi.
      "Yövartijavaltio on valtio, joka ainoastaan suojelee yksilönvapautta eli fyysistä itsemääräämisoikeutta ja yksityistä omistusoikeutta henki-, vapaudenriisto-, väkivalta- ja omaisuusrikoksilta ja muiden valtioiden hyökkäyksiltä. Yövartijavaltiossa on toteutettuna ainoastaan väkivaltakoneisto eli poliisi, oikeuslaitos, vankilat ja armeija". Yövartijavaltio ei tarjoa kansalaisilleen muita palveluja kuin nämä oikeudelliset ja järjestyspalvelut, joilla valvotaan valtion sisäisten lakien toteutumista ja suojellaan valtiota., Wikipedia

      Lainaa

    101. Tulos: -47 (61 ääntä)
      S: Voi LUOJA mitä kateus voi saada ihmisessä aikaan. P.S. Ennen tätä en ollut koskaan ko. artistista kuullutkaan, hyvä yrittää saada omaa nimeään julkisuuteen tällä keinoin
      No sehän on itsestäänselvyys, ettet ole kuullut minua aikaisemmin. Siitähän minä tässä juuri kaikille toitotan, että isot levy-yhtiöt vievät pienten artistien ideat, jotka eivät sitten ikinä pääse suuren yleisön tietoisuuteen. Ja niillä ideoilla nämä levy-yhtiöt sitten laittavat rahoiksi. Ja kuule, minulla on ihan eri lähtökohdat, kuin saada ainoastaan oma nimeni julkisuuteen. Minä yritän täällä viimeisin keinoin pelastaa sen, mikä on enää pelastettavissa.

      Lainaa

    102. Tulos: -35 (75 ääntä)
      En julistaisi Lounaa foliohatuksi (vaikka sellainen itse viherstalinistina muusikkona olenkin) ja hänen luulojaan täysin aiheettomiksi, koska oman periaatteeni mukaan kaikki levy-yhtiöt ovat pahoja. Louna on kuitenkin esiintyvä muusikko, jonka liikkeitä levy-yhtiöt saattavat hieman seurata. Ja hupsista, Warnerilla huomasivat biiseissä olevan potentiaalia, mutta eivät pitäneet esittäjän ulkonäöstä, tyylistä tai jostain muusta, joten ottivat vapaan riistan, eli tekijänoikeussuojattoman kappaleen [osia], ja heittivät ne omalle artistilleen. Seuraamuksia taas vältellään kaikin keinoin. Antakaa vaan miinuksia, ette sillä muuta mielipidettäni. Mutta Louna, turhaan rähiset ympäri internettiä, luot tosiaan itsestäsi huonon kuvan. Voit yrittää nostaa asiaa julkisuuten järkevämmilläkin tavoilla.

      Lainaa

    103. Tulos: -28 (56 ääntä)
      Kuvataiteilja: Moi Louna! Mikä sinusta tekee kuvataiteilijan? Minäkin voisin kutsua siis itseäni muusikoksi jos kävisin julkisesti vähän rämpyttämässä soitinta parin kansalaisopiston kurssin jälkeen?
      Eikö se ole itsestään selvää? Minusta tekee kuvataiteilijan sen, että maalaan ja pidän näyttelyn/näyttelyitä. Minulla on hyvin paljon tauluja kotonani ja koko ajan syntyy lisää. Käykattoon:www.lounamusic.com, jos jaksat, vaikka varmasti vastaatkin, että sinua ei kiinnosta. Ei minusta tee yhtäänsen vähempää kuvataiteilijaa, jos en saa kuuluisuutta tai näkyvyyttä.Kyllä hitsarikin on hitsari, vaikka työttömäksi joutuisi.

      Lainaa

    104. Tulos: -46 (58 ääntä)
      o-ou: O-ou.. mitäs nyt sitten, kun mäki oon kerran käyny katolla?
      Ootko? Pelottiko? Vai olitko niin uhkarohkea, joka uhmasi omaa henkeään, kuin Chisu mennessäsi katon reunalle?

      Lainaa

    105. Louna Widenius 18.12.2011 15:28
      Tulos: -36 (54 ääntä)
      Evo: Moi Louna! Yritin kuunnella sun biisejä youtubesta. En toki ole millään tavalla alan ammattilainen, mutta kuluttajana sanon että älä jätä päivätyötäsi. Niin hirveetä paskaa. Totta, se pianon pimputus kuulosti vähä samalta, mutta todennäköisyys että joku muu kun sun kaverit ois kuunnellu tota schaibaa on tasan nolla. Joku viisas joskus sanoi että kaikki biisit on plagiaatteja toisista. Kaikki sävelet on jo soitettu, joten taidat olla itsekin matkinut jotakuta?
      Ei tarvi jättää päivätyötä, koska sitä ei ole. Kultan kaiken aikani musiikin tekemiseen sekä maalaamiseen. Omia kappaleitani on satoja, ei ainoastaan noiden kahden tekemänialbumillisen verran, mutta koska olen joutunut tekemään itse kaiken, levyn tuottamisesta lähtien, se ottaa vähän aikaa ja, koska minulla ei ole yhtään rahaa, joudunsenkin takia luovimaan. Ja, kyllä minä opiskelen TAMK:ssa, Kaupallisen musiikin ja Digitaalisen äänen koulutusohjelmassa, koulussa, joka on täynnä musiikkibisneksen ihmisiä, myös Warnerille töitä tekeviä. Ja se viisas, joka sanoi, että kaikki biisit on jo tehty, ei todellakaan viisas ollut, sillä vaikka pyörä keksittiin aikoja sitten, silloin siinä ei vielä ollut vaihteita tai käsijarruja. Asiat kehittyy. Ja joskus maailma oli lättänä.

      Lainaa

    106. Louna Widenius 18.12.2011 15:30
      Tulos: -41 (57 ääntä)
      veissuli: Mitähän vittua Louna tässä sanoo??? Kauheesti tekstiä, mutta ei mitään hajua mikä jutun punainen lanka oli.. Ja haluisin vielä kuulla mitä Louna yrittää todistaa? En ymmärrä.
      Yritän todistaa, että olen joutunut törkeän Sabotaasin kohteeksi, mutta kukaan ei kuule minua tai välitä, koska Warner music tahtoo vaan kahmia kaikki rahat ja vähät välittää siitä, mitä se tekee pienille artisteille

      Lainaa

    107. Louna Widenius 18.12.2011 15:37
      Tulos: -34 (44 ääntä)
      qwasd: En oikeastaan ikinä kuuntele chisua. Mielestäni chisu on vähän ikään kuin “mummojen musaa”. Muutama ok-biisi sillä oikeastaan on, mutta ei niitä ikinä jaksa kauaa kuunnella. Olen siis mies. Lounasta en ole ikinä kuullutkaan, enkä liioin ole vaivautunut kuuntelemaan hänen musiikkia, saati musiikkivideoita. Minua jäi mietityttämään muutama yksityiskohta: En ole erityisemmin seurannut tekemisiäsi, enkä aio selvittääkään niitä. Puhuit tietomurrosta, joka on tehty sivullesi, sekä ilmeisesti myös facebook-julkaisussasi siitä kuinka joku (chisu?) hakkeroi facebook-tunnuksesi. Niin ainakin käsitin. Kuvitteletko tosiaan, että joku chisu (oletan nyt että hakkeroija oli mielestäsi chisu) vaarantaisi maineensa pistämällä muutamat tonnit hakkereihin ja pistämään ne hyökkäämään jonkun miniartistin facebook-sivuille laskemaan kävijämäärää asemmas? Artistin, joka ei ole edes chisun pahimpia kilpailuja.. Facebook on valtava tietoverkko. Jos joku pystyisi hakkeroimaan facebookin, hän tekisi sen kaiken muun vuoksi kuin jonkun kävijämääräsodan vuoksi. Hakkerointi ei todellakaan ole mitään helppoa hommaa, ja siitä joutuu vielä linnaankin. Jos olisin chisu ja omistaisin kaikki maailman hakkerit, nostaisin mieluummin omia kävijämäärälistoja ja julkaisisin sen kaikkien facebook-käyttäjien seinällä. Sama pätee sinun verkkosivustoihisi. En tiedä, minkälainen amatööri verkkosivustojasi ylläpitää, mutta jos siellä on vähääkään järkeä päässä niin verkkosivustollasi on kunnolliset suojaukset estämään pienhakkerit. Eikä tuollainen vajaan 10 prosentin kävijämäärän putoaminen ollut edes urputttamisen arvoista. Nyt kun yritin keksiä vastaväitteitä niin minua jäi vaivaamaan, mitä musiikkivideossa oli niin kauheaa, joten päätin kuin päätinkin katsoa sen. Jokainen voi tehdä oman tulkintansa tästä videosta. Itse en pitänyt siitä, joka saattoi johtua musiikista. En kuitenkaan usko, että chisu olisi ryhtynyt piilokettuilemaan asettamalla musiikkivideoonsa “huonon poliisin”, vain sen takia että joku toinen artisti on aiheuttanut hieman negatiivista julkisuutta. Ja hieman liikaa yleistystä hei, ei tuo nyt välttämättä chisun näkökulmaa esitä suomen poliiseista. Painu haukkumaan vaikka Lady Gagaa. Tai britney Spearssia. Kuuluisuuttahan tässäkin asiassa varmaan vain kalastettiin. Alkuperäisestä jupakasta, ideoiden kopioimisesta, en ota kantaa. Saarna päättyy.
      Nyt olet asian ytimessä. Juuri tuota ajoin takaa, että sivuilleni on hakkeroiduttu, ja hakkereille saatetaan maksaa. En sano, että Chisun tiimi olisi tehnyt näin, mutta ajatuksena se on täysin mahdollinen, että joku on tehnyt niin. Enkä tarkoittanut, että Chisu hakkeroi minun tiliä, vaan joku muu, sen jälkeen, kun aloin taas puhua tästä asiasta. Ja minun Facebook-tili on toissijainen, tärkeämpää on se, että nettisivujeni kävijämäärää manipuloidaan ja joo, se voi myös toimia toiseen suuntaan, että niitä hakkeroidaan ylöspäin. Minun nettisivujeni tili on yhteydessä myös YouTube-tiliini, jossa myös pelataan kävijämäärillä. Joten sama hakkeri pääsee manipuloimaan myös YouTube-tiliäni halutessaan ja sähköpostiani. Ja amatööri ylläpitäjä nettisivuillani. Se olen minä. Minä olen tehnyt nettisivut, kuten myös koko tuotantoni musiikissa ja kuvataiteissa. Ja 10%:n pudotus, se on paljon minun markkinoinnin kannalta.

      Lainaa

    108. Louna Widenius 18.12.2011 15:41
      Tulos: -45 (51 ääntä)
      Rude: Kyllä pitäisi Chisun ymmärtää, että Louna omistaa ne kahdeksan nuottia, jotka hän on sydänvertaan vuodattaen pimputellut biisinsä taustalla toistuvaksi luupiksi. Täten kaikki sävelmät, joissa näitä kahdeksaa nuottia (tai edes muutamaa niistä, kuten Chisun kappaleen introssa) käytetään, ovat törkeää plagiointia ja tämän sorretun naisartistin henkistä raiskaamista.
      Juuri näin. Nyt olet asian ytimessä. Kaikki, mistä olen puhunut, liittyy törkeään sabotaasiin ja sorretun naisartistin henkiseen raiskaamiseen. Olet oikeassa.

      Lainaa

    109. Louna Widenius 18.12.2011 15:45
      Tulos: -39 (51 ääntä)
      minikki: siis toi muijahan on ihan sekasin!..varsinki ku kuuntelee sen musiikkia..
      Mistäköhän johtuisi?

      Lainaa

    110. Louna Widenius 18.12.2011 15:54
      Tulos: -26 (50 ääntä)
      Meow: Louna, ikävä velvollisuuteni on nyt kertoa sinulle, että ei, sinä et osaa laulaa. Myöskään en löytänyt tuosta kappaleestasi ja sen naurettavan yksinkertaisesta ja ankean kuuloisesta pianoriffistä mitään yhtäläisyyksiä Chisun Sabotagen kanssa. Kasva aikuiseksi. Lisäksi minusta ei ole kovinkaan tervettä käydä Feissarimokien takasivulla vastaamassa “nasevasti” ihmisten kritiikkiin. Myöskin muuan Johanna Tukiainen on tunnettu siitä, että hänen on pakko käydä internetin keskustelupalstoilla ja Facebookissa puolustelemassa itseään ja tekemisiään kaikille randomtyypeille.
      Ai, minusta jokainen ihminen osaa laulaa. Olet ilmeisesti eri mieltä asiasta kanssani. Ja aikuisiahan tässä jo ollaan, vaikka niin kovin lapsen maailmaan haluaisinkin palata. Siellä suurin osa asioista oli kuitenkin niin mukavaa ja iloista, leikkisää. Tässähän tämä aika menee kirjoitellessa, paremman puutteessa. Ja Johanna Tukiaisesta en tiedä muuta kuin sen, että hän vetää aina kapakat täyteen porukkaa ja tahkoaa rahaa. Minä en sitä tee.

      Lainaa

    111. Louna Widenius 18.12.2011 15:57
      Tulos: -29 (49 ääntä)
      Sarppa: Voi jeesus. Kuuntelin molemmat biisit ja voin kyllä 100% varmuudella väittää ettei todellakaan oo Chisu pölliny Lounan biisia. Pistää koko ajatuskin naurattamaan. Toi on lähinnä tollasta perus pimputusta , löytyy varmaan ihan helvetin monesta biisistä. Chisun levyn voisin ostaa, Lounan en todellakaan.
      Kiva, että saan sinut nauramaan. Se saa minut hyvälle päälle.

      Lainaa

    112. Louna Widenius 18.12.2011 15:58
      Tulos: -29 (47 ääntä)
      peku: ei jumalaut……….
      Juuri niin. Ei jumalauta, miten tämä voi olla totta!

      Lainaa

    113. Tulos: +49 (67 ääntä)
      Louna. MENE VITTUUN MUN INTERNETISTÄ. Aiheutat päänsärkyä meikäläiselle pelkästään kirjoituksillas. Ei sun, eikä Chisun musiikki kiinnosta, mutta sä vaikutat totaaliselta sekopäältä. Ennenkuin harkitset tähän vastaamista, harkitse itselles terapeuttia. Kiitos.

      Lainaa

    114. Louna Widenius 18.12.2011 16:03
      Tulos: -28 (38 ääntä)
      Savannah: Kummelia lainaten: “Te olette loistava, paikka on teidän!”
      Joo, en mä enää uutta hattuu viitsi ostaa, kun kaikki edelliset on varastettu!

      Lainaa

    115. Louna Widenius 18.12.2011 16:10
      Tulos: -29 (37 ääntä)
      daa: Oh no… Ensin nauroin, sitten iski ahdistus. Mutta haluaisin kuitenkin sanoa sen, että minua ei musiikinkuuntelijana juurikaan kiinnosta se, ottaako artisti vaikutteita toisilta artisteilta tai laulaako hän omista vai toisten kokemista asioista. Jos hän ottaa vaikutteita toisilta ja rakentaa niistä toimivamman kokonaisuuden, se on hyvä juttu. Ja valitettavasti kaikki “rankkoja juttuja” tjs. kokeneet eivät osaa tehdä kokemustensa pohjalta kiinnostavia sanoituksia, joten hyvä, jos sen tekee joku joka osaa.
      Miksiköhän se ahdistus iski? Se kertoo jostakin. Mutta vastatakseni sinun ajatukseen, että rankkoja juttuja kokeneet lauluntekijät eivät osaisi tehdä kokemustensa pohjalta kiinnostavia sanoitusia, olet väärässä, Kyllä he osaavat, mutta ne eivät pääse esille. Ja, sitten kun ne pääsevät esille, myöhemmin, kun nämä artistit ovat itse julkaisseet kyseiset laulut, on jo myöhäistä, kun isot levy-yhtiöt ovat jo tuutanneet ulos samanlaisen laulun.

      Lainaa

    116. Louna Widenius 18.12.2011 16:12
      Tulos: -28 (48 ääntä)
      LOLman: En julistaisi Lounaa foliohatuksi (vaikka sellainen itse viherstalinistina muusikkona olenkin) ja hänen luulojaan täysin aiheettomiksi, koska oman periaatteeni mukaan kaikki levy-yhtiöt ovat pahoja. Louna on kuitenkin esiintyvä muusikko, jonka liikkeitä levy-yhtiöt saattavat hieman seurata. Ja hupsista, Warnerilla huomasivat biiseissä olevan potentiaalia, mutta eivät pitäneet esittäjän ulkonäöstä, tyylistä tai jostain muusta, joten ottivat vapaan riistan, eli tekijänoikeussuojattoman kappaleen [osia], ja heittivät ne omalle artistilleen. Seuraamuksia taas vältellään kaikin keinoin. Antakaa vaan miinuksia, ette sillä muuta mielipidettäni. Mutta Louna, turhaan rähiset ympäri internettiä, luot tosiaan itsestäsi huonon kuvan. Voit yrittää nostaa asiaa julkisuuten järkevämmilläkin tavoilla.
      Kiitos viestistäsi. Se on niin totta, kuin totta. Kerro minulle, mitkä ovat muut keinot? Noudatan niitä varmasti. Virkavallan kanssa olen jo tekemisissä, mutta se ottaa aikaa.

      Lainaa

    117. Louna Widenius 18.12.2011 16:17
      Tulos: -20 (54 ääntä)
      AAA: Louna. MENE VITTUUN MUN INTERNETISTÄ. Aiheutat päänsärkyä meikäläiselle pelkästään kirjoituksillas. Ei sun, eikä Chisun musiikki kiinnosta, mutta sä vaikutat totaaliselta sekopäältä. Ennenkuin harkitset tähän vastaamista, harkitse itselles terapeuttia. Kiitos.
      Ei tämä ole sinun Internet. Jos sua ei kiinnosta, kerro minulle, minkä helvetin takia sinä sitten luet näitä? Tämä viestiketju perustuu asiaan, jota kommentoin.

      Lainaa

    118. Tulos: +37 (51 ääntä)
      miks tän mimmin pitää kommentoida takasin kaikkeen mitä muut on kommentoinu? joihki jopa pariin kertaan... ei ymmärrä :P muutenki surkuhupaisaa ku jengi tulee selittelemään niitten feissarimokii...

      Lainaa

    119. Tulos: +57 (67 ääntä)
      Voisko FMTeam vaikka lukita tän mokan kommenttiosaston? En olis arvannu että joku hullu saa mut oikeesti arvostamaan Mr. Ällöä.

      Lainaa

    120. Tulos: +11 (29 ääntä)
      huhhuh, mikä kitisijä tämä louna, vois mun puolesta painua hevontuuttiin ruikuttamaan!

      Lainaa

    121. Tulos: +13 (23 ääntä)
      foliohattua vaan sovittelemaan

      Lainaa

    122. koulukaveri 18.12.2011 17:02
      Tulos: +49 (75 ääntä)
      Paras moka on se, että toi luuseri vielä käy täällä vastailemassa ja puolustelemassa! Mulla ei oo koskaan ollut näin hauskaa, enkä tästedes kehtaa enää tunnustaa että opiskelen samassa koulussa ton foliohatun kanssa. Pyydän anteeksi. Suurin osa meistä on fiksuja ja filmaattisia. Ymmärtänette että mukaan mahtuu aina yksi vähän vähemmän hehkeä yksilö.

      Lainaa

    123. Onko tämä pelleily enää tottakaan 18.12.2011 17:06
      Tulos: +23 (47 ääntä)
      Louna: “Yövartijavaltio on valtio, joka ainoastaan suojelee yksilönvapautta eli fyysistä itsemääräämisoikeutta ja yksityistä omistusoikeutta henki-, vapaudenriisto-, väkivalta- ja omaisuusrikoksilta ja muiden valtioiden hyökkäyksiltä. Yövartijavaltiossa on toteutettuna ainoastaan väkivaltakoneisto eli poliisi, oikeuslaitos, vankilat ja armeija”. Yövartijavaltio ei tarjoa kansalaisilleen muita palveluja kuin nämä oikeudelliset ja järjestyspalvelut, joilla valvotaan valtion sisäisten lakien toteutumista ja suojellaan valtiota., Wikipedia
      Osoittaa erinomaista kypsyyttä sekä omaa ajattelukykyä käyttää lähteenä Wikipediaa.

      Lainaa

    124. Tulos: +5 (23 ääntä)
      jooh ehdottomasti tytölle sitä folioo joululahjaks, ei noissa kyl mitään verrattavaa oo. mut sairas mieli onnistuu siinäkin.. :)

      Lainaa

    125. Tulos: +74 (80 ääntä)
      Louna, tuttunasi mua hävettää todella lukea näitä juttuja. Lopeta nyt oikeasti jo, noi sun vastaukset eivät saa sua näyttämään nokkelalta ja tarkoituksella hupsulta vaan ihan oikeasti latvakakkoselta. Jos vaan olet hiljaa niin kyllä tääkin aivopieru unohdetaan.

      Lainaa

    126. Louna Widenius 18.12.2011 18:06
      Tulos: -48 (68 ääntä)
      Anonyymi: Louna, tuttunasi mua hävettää todella lukea näitä juttuja. Lopeta nyt oikeasti jo, noi sun vastaukset eivät saa sua näyttämään nokkelalta ja tarkoituksella hupsulta vaan ihan oikeasti latvakakkoselta. Jos vaan olet hiljaa niin kyllä tääkin aivopieru unohdetaan.
      Huippuu. Mie oon latvakakkonen. Hauska sana! Nyt pääsi nauru.

      Lainaa

    127. Louna Widenius 18.12.2011 18:08
      Tulos: -44 (60 ääntä)
      Terppa: huhhuh, mikä kitisijä tämä louna, vois mun puolesta painua hevontuuttiin ruikuttamaan!
      Missä se hevontuutti on? Voisin käydä vierailemassa. Kuulostaa mielenkiintoiselta.

      Lainaa

    128. Louna Widenius 18.12.2011 18:10
      Tulos: -34 (52 ääntä)
      koulukaveri: Paras moka on se, että toi luuseri vielä käy täällä vastailemassa ja puolustelemassa! Mulla ei oo koskaan ollut näin hauskaa, enkä tästedes kehtaa enää tunnustaa että opiskelen samassa koulussa ton foliohatun kanssa. Pyydän anteeksi. Suurin osa meistä on fiksuja ja filmaattisia. Ymmärtänette että mukaan mahtuu aina yksi vähän vähemmän hehkeä yksilö.
      Hyvä, jos on hauskaa. Sehän on parasta!

      Lainaa

    129. Louna Widenius 18.12.2011 18:20
      Tulos: -42 (60 ääntä)
      Onko tämä pelleily enää tottakaan: Osoittaa erinomaista kypsyyttä sekä omaa ajattelukykyä käyttää lähteenä Wikipediaa.
      Toimittajan työtä tehneenä tiedän toimittajien käyttävän sitä useasti lähteenä juttujaan kirjoittaessa. olen kirjoittanut siitä kriittisen jutun esimerkiksi Kotiseudun sanomiin aikoinaan. olen kanssasi samaa mieltä, mutta se on ikävä tosiasia, että sitä käytetään tietolähteenä. Olen työskennellyt toimittajana myös suurissa lehdissä, kuten Kymen Sanomat ja Lapin kansa. Tamperelaisen suuruudesta en niinkään tiedä.

      Lainaa

    130. Louna Widenius 18.12.2011 18:25
      Tulos: -33 (49 ääntä)
      -J-: jooh ehdottomasti tytölle sitä folioo joululahjaks, ei noissa kyl mitään verrattavaa oo. mut sairas mieli onnistuu siinäkin..
      "Sairaus ei kuulu luonnolliseen elämään, se oli luonnon puutostila, UHRIALTTARI, jolla tärvelty luonto puhdistettiin ja herätettiin eloon", sanoi aikoinaan valaistunut nainen Hildegard Bingeniläinen (1098—1179).

      Lainaa

    131. Louna Widenius 18.12.2011 18:35
      Tulos: -25 (49 ääntä)
      Urso: Voisko FMTeam vaikka lukita tän mokan kommenttiosaston?En olis arvannu että joku hullu saa mut oikeesti arvostamaan Mr. Ällöä.
      Miksi lukita? Tämähän on juuri kesustelusivujen idea, että pääsee kommentoimaan ja sanomaan, mitä itse oikeasti ajattelee. Jos sitä aletaan sensuroimaan, sananvapaus katoaa. Että eiköhän sitä sensuuria ole jo aivan riittävästi tässä maassa, ja mediassa eritoten.

      Lainaa

    132. Louna Widenius 18.12.2011 18:38
      Tulos: -25 (51 ääntä)
      jaani: miks tän mimmin pitää kommentoida takasin kaikkeen mitä muut on kommentoinu? joihki jopa pariin kertaan… ei ymmärrä muutenki surkuhupaisaa ku jengi tulee selittelemään niitten feissarimokii…
      Äh, vahingossa kommentoin kahdesti, kun netti tökkäs just kun olin viestiä lähettämässä. Kai mää nyt kommentoida saan? Miksi en? Saathan sinäkin!

      Lainaa

    133. pallopääiso 18.12.2011 18:40
      Tulos: +18 (28 ääntä)
      feissarimokien -moka. täällähän käydään kuumana mutta kumpi on kuumempi? :D

      Lainaa

    134. Tulos: +77 (87 ääntä)
      Hei Louna. Olet ymmärtääkseni nyt väittänyt että Chisu on matkinut sinua promokuvillaan, ymmärtääkseni Shamaanin tie musiikkivideon perusteella. Chisun promokuvat muistuttavat "Mun koti ei oo täällä" kuvauksissa käytettyä punaista tuolia, ja biisihän on tosiaan julkaistu 2007. Musiikkivideosi kuvattiin talvella 2009 (olin paikalla, valitettavasti). Yritin arvostaa sinua pienenä musiikin tekijänä, joka viihdyttää (lue: säälittää) rämpytyksellään baarissa humalaisia ihmisiä. Nyt olet tehnyt itsestäsi pellen. Ajat toki omaa asiaasi, mutta tutki taustoja paremmin. Nyt tuntuu siltä että olet matkinut Chisua, aikaahan musiikkivideoiden välillä on pari vuotta (Chisu oli siis ensin). Kaikkea hyvää sulle kuitenkin, ja toivottavasti saat joulurauhan.

      Lainaa

    135. Tulos: +37 (51 ääntä)
      Ai nyt Louna on toimittajakin? Varmaan myös demareiden seuraava presidentti? Taidemaalari (0 kansalaisopiston viikonloppupajassa tehdyistä tauluista myyty), Muusikko (alle 40 fania facebookissa, mm. perunalla on tuplasti enemmän + tunnetaan huonona laulajana joka kärsii vainoharhoista ja itkee iltsikoille Chisun sabotoivan häntä, 0 biisiä kuultu ja 0 biisiä muistetaan), nyt myös Toimittaja! Toivottavasti käytät seuraavat 14 vuotta paremmin kuin edelliset, koska lienee sanomattakin selvää, että tosta Muusikkojutusta nyt ei ainakaan tule koskaan mitään.

      Lainaa

    136. Louna Widenius 18.12.2011 18:50
      Tulos: -25 (43 ääntä)
      Lu: Ahh, pitkästä aikaa kunnon trollausta. Mahtaakohan edes olla Louna joka tänne kirjoittelee?
      Louna on. Louna Widenius. Asian voit varmistaa sillä tavalla, että lähetät postia widenius.louna@gmail.com tai tuut kysymään asiasta mun Facebook-sivuilla. Jos siis kiinnostaa.

      Lainaa

    137. Tulos: +17 (31 ääntä)
      jestas mikä sekopää.

      Lainaa

    138. Louna Widenius 18.12.2011 18:57
      Tulos: -33 (51 ääntä)
      Koillinen: Ai nyt Louna on toimittajakin? Varmaan myös demareiden seuraava presidentti? Taidemaalari (0 kansalaisopiston viikonloppupajassa tehdyistä tauluista myyty), Muusikko (alle 40 fania facebookissa, mm. perunalla on tuplasti enemmän + tunnetaan huonona laulajana joka kärsii vainoharhoista ja itkee iltsikoille Chisun sabotoivan häntä, 0 biisiä kuultu ja 0 biisiä muistetaan), nyt myös Toimittaja! Toivottavasti käytät seuraavat 14 vuotta paremmin kuin edelliset, koska lienee sanomattakin selvää, että tosta Muusikkojutusta nyt ei ainakaan tule koskaan mitään.
      Joo, joo. Toimittaja oon ollut, neljässä lehdessä: Lapin Kansa, Kymen Sanomat, Kotiseudun Sanomat ja Tamperelainen. Olin itseasiassa sekä toimittaja että valokuvaaja.Voit lähtee penkoon arkistoja, jos et usko. Ei toi demareiden presidenttiehdokkuus oikein sovi, kun eihän ne saa sanoa mitään ääneen, mitä ne ajattelee. Ja ei mulla minkään kansalaisopiston viikonloppupajassa tehtyjä tauluja oo. Ihan kuule tuolla opiskelija-asuntolassa ja kotona maalattuja. On kuules ollut välillä sellainen katku, että täräys! Ja toi muusikko-sivu Facebookissa on uusi. Siellä toisella muusiikko-sivulla on paljon enempi tykkääjiä ja kotisivuilla on käynyt tässä syksyn aikana yli 15 000 kävijää. Mitäs muuta. Keikkoja takana paljon, itsehankittuja tietenkin. Tzumbawamba!

      Lainaa

    139. Louna Widenius 18.12.2011 18:59
      Tulos: -34 (52 ääntä)
      kukkuu: jestas mikä sekopää.
      Kyllä, sekoitettu on hänen, tämän naisen pää eli sekopää!

      Lainaa

    140. Louna Widenius 18.12.2011 19:02
      Tulos: -33 (47 ääntä)
      peku: nii kymmenenvuotiaasta?viidennekseen:ei se musa bisnes laulunkirjotuksella aukene, vrt eräs about ikäisesi naisartisti..käsittääkseni kaikki hänen kappaleensa on ulkoatullut. ps.oot niin kova vääntämään, eetä meinaan ihan ihastua oikeesti.
      HAhahahahaha! Ja se aukenee just vääntämällä, se musabisnes.

      Lainaa

    141. Tulos: +37 (51 ääntä)
      Siis saako tämä sekopää oikeasti kiksit siitä et se käy vähä näsäviisastelemassa jossai feissarimokissa? Ei hyvää päivää -.- nii ja kuuntelin ekat kymmene sekunttia joitai sen biisejä ja suosittelen että rupeaa vaikka maanviljelijäksi.

      Lainaa

    142. Tulos: +32 (44 ääntä)
      No onko auennut musabisnes? Ei näköjään oo, juurihan oot itkenyt, ettei sulla oo yhtään rahaa ja oot pieni epäkiinnostava lauluntekijä. Kävisit nyt edes jonkin kurssin niin oppisit vähän jotakin. Keikat vanhainkodissa ja vanhempiesi olohuoneessa eivät riitä vakuuttamaan ketään. Noilla perusteluillasi olen itsekin taiteilija, muusikko, urheilija, poliitikko, rakennusmestari, tietoteknikko, ajoneuvonkuljettaja ym.

      Lainaa

    143. Tulos: +29 (37 ääntä)
      Lounalla pittäis käydä ehkä psykiatrin juttusilla.. vois helpottaa..?

      Lainaa

    144. Tulos: +42 (50 ääntä)
      Veikkaan villisti, että käynnit nettisivuilla on vaan tän julistamisen tulosta: 14990 ihmistä haluu nähdä kuka hullu julistaa lehdistölle olemattomasta keksitystä sabotaasista. Loput sivuilla käyneet on Lounan sukulaisia tai hän itse eri tietokoneilta.

      Lainaa

    145. Tulos: +27 (35 ääntä)
      Enpä voi väittää itteäni Chisun faniksi, mutta töissä on aina radio päällä ja on sitä kautta tullut kuultua Sabotagea useasti ja kerron sulle nyt, arvon Louna, siinä ja sun biisissä ei ole MITÄÄN samaa. Kuuntelin biisisi muutaman kerran ja yritin löytää edes yhden kohdan, joka muistuttaisi Sabotagea, en löytänyt. Lisäksi, ei pahalla, biisi oli aika mitäänsanomaton.

      Lainaa

    146. Louna Widenius 18.12.2011 19:44
      Tulos: -25 (41 ääntä)
      Koillinen: No onko auennut musabisnes? Ei näköjään oo, juurihan oot itkenyt, ettei sulla oo yhtään rahaa ja oot pieni epäkiinnostava lauluntekijä. Kävisit nyt edes jonkin kurssin niin oppisit vähän jotakin. Keikat vanhainkodissa ja vanhempiesi olohuoneessa eivät riitä vakuuttamaan ketään. Noilla perusteluillasi olen itsekin taiteilija, muusikko, urheilija, poliitikko, rakennusmestari, tietoteknikko, ajoneuvonkuljettaja ym.
      No tässähän se kokoajan aukeaa. Itkettäis varmaan suaki, jos et saisi palkkaa työsatäs, mitä oot tehnyt. Eikä noi keikat vanhainkodissa oo mun yleisimpiä keikkoja. Niitä on vain pari. Niihin satoihin keikkoihin, mitä oon tehny lukeutuu paljon baareja, kahviloita, pubeja, laivoja ja ties mit'. Kuvia voit mennä kattoon www.myspace.com/lounamusic. Nettisivuilleni en ole vielä ehtinyt ladata kaikkia vanhoja keikkakuvia, koska niitä on niin paljon. Ja noita kursseja ja kouluja on takana jo niin helvetisti, että en enää niille mene...

      Lainaa

    147. Louna Widenius 18.12.2011 19:48
      Tulos: -30 (46 ääntä)
      Pirde: Veikkaan villisti, että käynnit nettisivuilla on vaan tän julistamisen tulosta: 14990 ihmistä haluu nähdä kuka hullu julistaa lehdistölle olemattomasta keksitystä sabotaasista. Loput sivuilla käyneet on Lounan sukulaisia tai hän itse eri tietokoneilta.
      Ei mulla oo niin paljon sukulaisia, hyvänen aika. Ja niillä on ihan oma elämä. Ei niitä jaksa kiinnostaa mun nettisivut, kuules. Niin, haluankin kysyä, että miksi henkilö puhuu lehdistölle sabotaasista? Se on vakava asia. Ei sellaisilla leikitä. Ja kuule, mulla on yksi ainoa tietokone.

      Lainaa

    148. Louna Widenius 18.12.2011 19:55
      Tulos: -33 (47 ääntä)
      Sara: Hei Louna. Olet ymmärtääkseni nyt väittänyt että Chisu on matkinut sinua promokuvillaan, ymmärtääkseni Shamaanin tie musiikkivideon perusteella. Chisun promokuvat muistuttavat “Mun koti ei oo täällä” kuvauksissa käytettyä punaista tuolia, ja biisihän on tosiaan julkaistu 2007. Musiikkivideosi kuvattiin talvella 2009 (olin paikalla, valitettavasti). Yritin arvostaa sinua pienenä musiikin tekijänä, joka viihdyttää (lue: säälittää) rämpytyksellään baarissa humalaisia ihmisiä. Nyt olet tehnyt itsestäsi pellen. Ajat toki omaa asiaasi, mutta tutki taustoja paremmin. Nyt tuntuu siltä että olet matkinut Chisua, aikaahan musiikkivideoiden välillä on pari vuotta (Chisu oli siis ensin). Kaikkea hyvää sulle kuitenkin, ja toivottavasti saat joulurauhan.
      Minä en ole puhunut Mun koti ei oo täällä musiikkivideosta kertaakaan. Minä olen keskittynyt hänen promokuviinsa. Joten se olet sinä, joka nostaa asian nyt esille. Ja musiikkivideo julkaistiin virallisesti vuonna 2009. Se kuvattiin aikaisemmin. Muuhun kommenttiisi en edes viitsi vastata, Jos pelle on sinusta ihminen, joka puolustaa omaa, omapa on häpeäsi. Mutta toisaalta, pelle myös viihdyttää, joten mitäs pahaa siinä on?

      Lainaa

    149. Tulos: +37 (47 ääntä)
      Jaa, nyt Chisu on mennyt jo niin pitkälle että laittoi tämä Feissarimokiin...

      Lainaa

    150. Louna Widenius 18.12.2011 20:00
      Tulos: -34 (46 ääntä)
      HH: Enpä voi väittää itteäni Chisun faniksi, mutta töissä on aina radio päällä ja on sitä kautta tullut kuultua Sabotagea useasti ja kerron sulle nyt, arvon Louna, siinä ja sun biisissä ei ole MITÄÄN samaa. Kuuntelin biisisi muutaman kerran ja yritin löytää edes yhden kohdan, joka muistuttaisi Sabotagea, en löytänyt. Lisäksi, ei pahalla, biisi oli aika mitäänsanomaton.
      Kyse ei ole biisin mitäänsanomattomuudesta. En ole tuonut asiaa esille siksi, että sillä arvosteltaisiin minun biisiäni. Olen tuonut asian esille ihan muista syistä. Puolustan omaani. Ja totta kai kuulet biisiä radiosta jatkuvasti, koska se on siellä soittolistalla, jonne pääsevät kaikki suurien levy-yhtiöiden artistit!

      Lainaa

    151. Louna Widenius 18.12.2011 20:02
      Tulos: -30 (46 ääntä)
      Louna Widenius: Ei mulla oo niin paljon sukulaisia, hyvänen aika. Ja niillä on ihan oma elämä. Ei niitä jaksa kiinnostaa mun nettisivut, kuules. Niin, haluankin kysyä, että miksi henkilö puhuu lehdistölle sabotaasista? Se on vakava asia. Ei sellaisilla leikitä. Ja kuule, mulla on yksi ainoa tietokone.
      Ja sinäkö se siellä nettisivuillani tilastoja ronkit? Ei kävijöitä ton verran ollut, kunsiellä kävin.

      Lainaa

    152. Tulos: +24 (36 ääntä)
      Louna Widenius: Ei mulla oo niin paljon sukulaisia, hyvänen aika. Ja niillä on ihan oma elämä. Ei niitä jaksa kiinnostaa mun nettisivut, kuules. Niin, haluankin kysyä, että miksi henkilö puhuu lehdistölle sabotaasista? Se on vakava asia. Ei sellaisilla leikitä. Ja kuule, mulla on yksi ainoa tietokone.
      Eikö siellä TAMK:ssa oo ollenkaan tietokoneita opiskelijoiden käytössä? Miltä tuntuu olla ainoa, joka kuulee samankaltaisuuksia ja löytää muita salaliittoja sinusta ja Chisusta? Totuushan on, että mitään yhtäläisyyksiä ei ole.

      Lainaa

    153. Louna Widenius 18.12.2011 20:29
      Tulos: -25 (39 ääntä)
      Tassu: Louna. Minulla on eräs kaveri, joka jatkuvasti lainailee minulta ideoita. Aluksi näin sen matkimisena, mutta sitten huomasin näkeväni tätä “matkimista” kaikessa, mitä hän teki tai tekee, ja ymmärsin matkimisen olevan enemmän korvieni välissä, kuin kaverin tekemisissä. Sinulla lienee vähän samanlainen ongelma. Ajattele järjellä: miksi joku Chisun kaltainen artisti matkisi vähän tunnettua artistia, ja aiheet sekä mainitsemasi pianoriffi ovat HYVIN tavanomaisia. Eikä pelkkä julkaisuajankohta todista, että b on a:n kopio Lisäksi en yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat kommenteillasi ja fb-päivityksilläsi. Käytät outoja kielikuvia ja sekavaa tekstiä, etkä tunnu itsekään oikein tietävän, mitä haet takaa. Yritä päästä irti obsessiostasi!
      Jos sinun kaveri matkii sinua, se on ymmärrettävää, tai, jos olette samanlaisia, koska olette kavereita. Chisu ei ole minun kaveri. Äläkä nyt kaikkea Chisun viaksi laita. Siellä on koneisto takana. Sitä minä enemmänkin kyseenalaistan, entä Chisua. Opiskelen TAMK:n Kaupallisen musiikin ja Digitaalisen äänen koulutusohjelmassa, ja koulu on täynnä musabisnesväkeä, jotka ovat yhteyksissä Warner Musicin kanssa, mikä on Chisun levy-yhtiö. Ja musiikkopiireissä juorut leviävät kuin kulovalkea. Niin, minä kysyn sisnulta? Miksi joku suuri artisti voisi matkia pienempiä artisteja, joiden tuotoksen ei ikinä ajattele tulevan julkisuuteen, koska hänen takanaan oleva koneisto on niin suuri, jolla on yhteydet kaikkialle. Ja suhteet.

      Lainaa

    154. Tulos: +80 (86 ääntä)
      Smelly cat, smelly cat, what are they feeding you?

      Lainaa

    155. Tulos: +36 (52 ääntä)
      En ehkä kestä.. tää on jotain aivan uskomatonta. Ei kukaan voi nolata itseään näin edes trollausmielessä.. Otan oikeasti osaa. Hanki elämä, äläkä vahtaa täällä toisten kommentointia ja vielä täytenä idioottina VASTAA siihen! Mene tekemään sitä niin upeaa musiikkiasi, ehkä vielä joskus keksit hyvän riffin ja tulet julkkikseksi sillä musiikillisella ansiollas, kuin sillä millä nyt olet nousemassa.. eli täydellisesti vainoharhaisena pällipäänä. Eihän Lounaa voi ottaa edes tosissaan muusikkona, kun lukee tätä kommentointia ja paasaamista. Okei, taitavat muusikot ja taiteilijat ovat joskus vähän pimeitä, mutta tässä nyt ei ole kuitenkaan kyse siitä.. koska muuten olisi jo otsikko "skitsofreeninen taiteilija tekee uskomattoman upeaa musiikkia". Eipä näy otsikkoa. Kohta on varmaan otsikko: "Vuoden trollaus palkinnon voittaa Louna!" Ja Louna kommentoi: "Mutku mä olin tosissani.." Tai sitten ei. Ja onhan sekin julkisuutta.. Silloin kun asia tuli ekan kerran otsikoihin, niin perehdyin asiaan ja kävin katsomassa Lounan sivuja.. totesin, että kylläpäs siinä on avohoitopotilaan näköinen tyyppi ja jututkin oli sitä rataa lehtien otsikoiden mukaan, koska minä en nähnyt mitään samaa Chisun ja Lounan musiikissa tai videoissa tai missään. No se oli samaa, että kumpikin on naisia. Kai. Ja se, että kummallakin soi piano, mutta aivan eri sävelissä sekin. Alkututkimukseni jälkeen unohdin Lounan, mutta nyt on todennettu, että avohoitopotilashan täällä kirjoittelee. Vai oletkohan sittenkin laitoksessa ja niin pahassa psykoosissa, että et edes tajua sitä? No joo. En halua olla ilkeä, koska kyseessä on oikeasti sairas tai jotenkin vähän "kako" immeinen.. Ainakin kommentoinnin ja julkisuuden tavoittelun mukaan. Olisit vaan jatkanut elämääsi ja jättänyt tämänkin keskustelun oman onnensa nojaan, mutta ei. Pakko on tulla ja russuttaa tännekin. Säälittää, ihan oikeasti, koska Lounalla ei ole kaikki hyvin. Ei kellään, joka sekoilee näin netissä, voi olla mitenkään hyvin asiat. Jos on, niin Louna vaan on niin helskutin tyhmä, eikä edes tajua sitä miten hän nolaa itsensä ja nollaa sen työn, mitä hän on artistina tai kuvataiteilijana tähän asti tehnyt. Todellakin. Ja mietippä pari kertaa vastaatko tähän kommenttiini.

      Lainaa

    156. Tulos: +28 (32 ääntä)
      Louna Widenius: ...Minun nettisivujeni tili on yhteydessä myös YouTube-tiliini, jossa myös pelataan kävijämäärillä. Joten sama hakkeri pääsee manipuloimaan myös YouTube-tiliäni halutessaan ja sähköpostiani...
      Jätetään facebook sitten siihen. Puhuit siitä, kuinka sähköpostisi, sivuihisi ja youtube-tiliisi on hakkeroitu. Käytössäsi on siis ilmeisesti GMail. On totta, että jos joku urkkii tietoonsa salasanasi niin hän voi päästä kaikkiin noihin käsiksi. Tästäkin päästään varsin helpolla kun se salasana vaihdetaan. Mutta se, millä ei ole mielestäni yhtäläisyyksiä, on youtube-tilisi ja sen kävijämäärät. Ethän sinä itsekään voi vaihtaa esimerkiksi videoittesi kävijämääriä tilisi kautta, jos ne ovat mielestäsi epäsopivia? Näin ollen ei hakkerikaan voisi youtuben kävijämäärille mitään vaikka pääsisikin tiliisi käsiksi. Tottakai joku on voinut hakkeroida koko youtuben vain sen takia jotta pääsisi ärsyttämään yhtä ihmistä, mutta miksi joku tekis sellaista ja monikkohan jotain vastaavaa on yrittänyt, epäonnistuen? Jos hakkeroiminen olisi niin helppoa niin youtube ja google olisi aina alhaalla ja verkkopankeissa ei olisi enää rahaa.

      Lainaa

    157. Tulos: +34 (44 ääntä)
      Louna: Moi Chisu, no, hyvä jos sanot sen ääneen.
      Kai sä nyt herranjumala Louna tajuat, että kyseessä ei ole "oikea" Chisu, joka näin ala-arvoiseen keskusteluun osallistuu. :D kannattaisi ihan oikeasti kääntyä lääkärin puoleen. :)

      Lainaa

    158. Louna Widenius 18.12.2011 21:17
      Tulos: -39 (55 ääntä)
      Voi voi: Jaa, nyt Chisu on mennyt jo niin pitkälle että laittoi tämä Feissarimokiin…
      Ai onko tämä Chisun tekosia? En tiennytkään. Mutta kiitos tiedosta. Luulin, että tämä oli jonkun toisen tekemä, joka piti facebook-ilmoituksiani mokina.

      Lainaa

    159. Tulos: +7 (17 ääntä)
      Louna: Ajatella. Olen pahoillani puolestasi. Voin samaistua.
      Mutta arvatkaa keltä nämä vastaukset alkaa kuulostamaan? Jouni Hynyseltä. Huonosti matkittuna vielä :D

      Lainaa

    160. Louna Widenius 18.12.2011 21:28
      Tulos: -27 (47 ääntä)
      Blondie:
      En mäkään kestä. Siksi täällä kirjoittelen ja vastailen, yritän puolustaa itseäni ja omaani. Se on vähän hankala hankkia tuo elämä, kun se viedään minulta koko ajan pois, mutta perästä tullaan. Ja ei sitä hyvällä riffillä radiokanaville päästä. Sitä pitää olla tietynlainen ja näköinen, jotta pääsee esimerkiksi Wanerin talliin. Ja sitä pitää olla rahaa, jotta pääsee lehtiin, mediaan ja muualle. Paitsi poikkeus ovat nän keskustelupalstat. Ne ovat ainoat, joilla pieni artisti voi itseään puolustaa. Vainoharhainen pällipää --> Zum. Muistatko, mitä Salvador Dali aikoinaan sanoi: "Ainoa ero minun ja hullun välillä on se, että minä en ole hullu". Mistäs tiedät, ettei tässä ole kyse siitä, että oikea taiteilija on vähän pimee, koska puhuu asioista, joita muut eivät voi kuvitella tapahtuvan, mutta joskus - joskus niitä tosiaankin tapahtuu. Perin kummallista, että olet niin taitava, että näet miltä näyttää avohoitopotilas. Miltä se näyttää? Kerro minullekin? Voisit alkaa selvänäkijäksi, jos omaat tuollaisia taitoja. Kuules. Se minun työ, jonka olen tehnyt, on otettu pois joltakin aivan muulta kuin omalta taholtani, ja minä en voi sille mitään muuta kuin kommentoida täällä sivuilla, mitä tiedän ja olen kokenut. Että revi siitä.

      Lainaa

    161. Tulos: +31 (37 ääntä)
      Voisikohan Louna hankkia omankin elämän, ettei tarvitse täällä jokaiseen kommenttiin vastailla ja puolustella itseään. Teet vain itsellesi hallaa.

      Lainaa

    162. Tulos: +28 (34 ääntä)
      Niin, mutta jos nyt puhutaan siitä että kuka matkii ketä, niin Chisuhan käytti "Mun koti ei oo täällä" videollaan punaista tuolia, joten et voi väittää että idea on ollut alunperin sinun. Ja hei, kukapa ei olisi käyttänyt niin kulahtanutta ideaa kuin punainen tuoli? Ja nimenomaan, pelle viihdyttää tekemällä itsestään naurunalaisen. ;)

      Lainaa

    163. Tulos: +30 (46 ääntä)
      Louna Widenius: En mäkään kestä. Siksi täällä kirjoittelen ja vastailen, yritän puolustaa itseäni ja omaani. Se on vähän hankala hankkia tuo elämä, kun se viedään minulta koko ajan pois, mutta perästä tullaan. Ja ei sitä hyvällä riffillä radiokanaville päästä. Sitä pitää olla tietynlainen ja näköinen, jotta pääsee esimerkiksi Wanerin talliin. Ja sitä pitää olla rahaa, jotta pääsee lehtiin, mediaan ja muualle. Paitsi poikkeus ovat nän keskustelupalstat. Ne ovat ainoat, joilla pieni artisti voi itseään puolustaa. Vainoharhainen pällipää –> Zum. Muistatko, mitä Salvador Dali aikoinaan sanoi: “Ainoa ero minun ja hullun välillä on se, että minä en ole hullu”. Mistäs tiedät, ettei tässä ole kyse siitä, että oikea taiteilija on vähän pimee, koska puhuu asioista, joita muut eivät voi kuvitella tapahtuvan, mutta joskus – joskus niitä tosiaankin tapahtuu. Perin kummallista, että olet niin taitava, että näet miltä näyttää avohoitopotilas. Miltä se näyttää? Kerro minullekin? Voisit alkaa selvänäkijäksi, jos omaat tuollaisia taitoja. Kuules. Se minun työ, jonka olen tehnyt, on otettu pois joltakin aivan muulta kuin omalta taholtani, ja minä en voi sille mitään muuta kuin kommentoida täällä sivuilla, mitä tiedän ja olen kokenut. Että revi siitä.
      Ja näin. Tyhmyydestäsi tuli käsinkosketeltavaa.. Mitä merkitystä sillä on, että kommentoitko tänne vaiko etkö? Keitä ovat nämä ihmiset sinulle? Tajuatko, että mitä enemmän vastailet, sitä enemmän ihmiset ovat sitä mieltä, että on aivan sama, mistä tämä koko juttu on lähtenyt, koska sinä todellakin todistat koko ajan sen, mitä kaikki sinusta ajattelevat eli täydellisen idiootin esille tulon?! Kukaan ei ole vienyt sinulta mitään, ei ainakaan Chisu. Keksi uusia kappaleita, elä elämääsi, sitä ei kukaan vie sinulta. Ainoa, joka tässä on jotain viemässä, niin sinä itse omaa mainettasi. Jos joku näkee sinut baarissa esiintymässä ja on sattunut näkemään tämän keskustelun, johon olet ottanut osaa, ei varmasti välitä siitä, mitä sinä esität siellä lavalla, vaan siitä, kuinka tyhmän ja kipeän kuvan olet antanut itsestäsi täällä, eikä voi kuin nauraa ja osoittaa sormella "toi on se pimee Louna, joka luulee, että Chisu matkii sitä". Sinulla on kova työ muuttaa tämä kuva, jonka annat itsestäsi täällä ja joka paikassa. Ja ei se nyt pelkästään niin mene, että naama kertoimella pärjää musiikkimaailmassa. Ja mitä on pärjääminen? Joillekin riittää underground menestys. Sinä ilmeisesti hingut sinne lehtien otsikoihin ja mainoksiin. Niiin.. Kohta saatat saada enemmän keikkojakin kuin ennen, koska ihmiset haluavat nähdä sinut nolaamassa itsesi, niin kuin Johanna Tukiaisen tai muun turkkiksen eli turhan julkkiksen. No ei kai, ei tämä nyt niin suuren luokan juttu ole.

      Lainaa

    164. Tulos: +29 (37 ääntä)
      Ei vittu mä nautin tästä ^_^

      Lainaa

    165. Tulos: +4 (18 ääntä)
      "Hei Louna. Olet ymmärtääkseni nyt väittänyt että Chisu on matkinut sinua promokuvillaan, ymmärtääkseni Shamaanin tie musiikkivideon perusteella. Chisun promokuvat muistuttavat “Mun koti ei oo täällä” kuvauksissa käytettyä punaista tuolia, ja biisihän on tosiaan julkaistu 2007. Musiikkivideosi kuvattiin talvella 2009 (olin paikalla, valitettavasti). Yritin arvostaa sinua pienenä musiikin tekijänä, joka viihdyttää (lue: säälittää) rämpytyksellään baarissa humalaisia ihmisiä. Nyt olet tehnyt itsestäsi pellen. Ajat toki omaa asiaasi, mutta tutki taustoja paremmin. Nyt tuntuu siltä että olet matkinut Chisua, aikaahan musiikkivideoiden välillä on pari vuotta (Chisu oli siis ensin). Kaikkea hyvää sulle kuitenkin, ja toivottavasti saat joulurauhan. "
      mikset louna vastannut tähän kommenttiin?

      Lainaa

    166. Tulos: +27 (45 ääntä)
      Louna. Ikinä en täällä kommentoi, mutta nyt oli pakko. Ensinnäkin teet itsestäsi täyden pellen. Lopeta hyvän saan aikana.. Ja ei, sinun ei tarvitse kommentoida jokaista kommenttia erikseen. Ne ei ole sinulle, vaan kaikille jotka täällä käyvät. En kuunnellut sinun kappalettasi, enkä aio. En näiden lukemieni sinun kommenttien jälkeen. En ole ikinä sinusta kuullutkaan, enkä halua. Turhaan kommentoit tätä. En tule lukemaan näitä uudestaan. Hyppää vaikka kaivoon.

      Lainaa

    167. Tulos: +21 (27 ääntä)
      Luuleeko toi, että joku on onnistuneesti hakkeroinut Googlen? Trolol!!!1

      Lainaa

    168. Tulos: +36 (44 ääntä)
      Louna, sisälukutaito. Luet kommentit läpi ainoastaan miettien miten vastaisit siihen nokkelasti. Mainitsen nyt vielä, ettet ole nokkela. Jos haluat vastata kaikkiin kommentteihin, niin koita nyt edes oikeasti vastata niihin. Aluksi luulin sun trollaavan, mutta itse todistit ettei asia näin ole. Huh.

      Lainaa

    169. Tulos: +36 (46 ääntä)
      Haluaisin nyt ihan kaikilta kysyä kaikki kommentit luettuani, että onko täällä ainuttakaan ihmistä, joka pitää Lounan musiikkia hyvänä? Oma mielipiteeni tuskin ketään kiinnostaa, mutta itsehän olen sitä mieltä, että aivan hirveää paskaa. Ei ihme että on omakustanteinen, eihän kukaan tosta kurasta mitään viittis maksaakaan! Ja Louna, kaikki eivät todellakaan osaa laulaa, minä ja sinä molemmat kuulumme tähän joukkoon.

      Lainaa

    170. Louna Widenius 19.12.2011 0:16
      Tulos: -29 (41 ääntä)
      Kukutintti: Ei vittu mä nautin tästä ^_^
      No sepä on hyvä, että joku saa tästä huvia. Tiedä sitten, mihin se huvi perustuu. Tai joudunko tästä hankaluuksiin.

      Lainaa

    171. Louna Widenius 19.12.2011 0:17
      Tulos: -34 (48 ääntä)
      jjj: Kai sä nyt herranjumala Louna tajuat, että kyseessä ei ole “oikea” Chisu, joka näin ala-arvoiseen keskusteluun osallistuu. kannattaisi ihan oikeasti kääntyä lääkärin puoleen.
      Luuletko oikeasti, että ajattelken niin? Pitäähän tässä huumoriakin vähän kehiin laittaa. Mutta tiedätkö? Kaikki on mahdollista.

      Lainaa

    172. Louna Widenius 19.12.2011 0:18
      Tulos: -28 (40 ääntä)
      eveliina: mikset louna vastannut tähän kommenttiin?
      Kyllä mä siihen vastasin. Lueppa tarkempaan.

      Lainaa

    173. Louna Widenius 19.12.2011 0:19
      Tulos: -32 (48 ääntä)
      random..: Louna. Ikinä en täällä kommentoi, mutta nyt oli pakko. Ensinnäkin teet itsestäsi täyden pellen. Lopeta hyvän saan aikana.. Ja ei, sinun ei tarvitse kommentoida jokaista kommenttia erikseen. Ne ei ole sinulle, vaan kaikille jotka täällä käyvät. En kuunnellut sinun kappalettasi, enkä aio. En näiden lukemieni sinun kommenttien jälkeen. En ole ikinä sinusta kuullutkaan, enkä halua. Turhaan kommentoit tätä. En tule lukemaan näitä uudestaan. Hyppää vaikka kaivoon.
      Tämä on hauskaa! Uskomattoman hauskaa.

      Lainaa

    174. Tulos: +25 (33 ääntä)
      Löysin muuten todella hämmästyttävän ja törkeän yhtäläisyyden Lounan biisin ja yhden maailman tunnetuimman säveltäjän teoksesta!!!! Louna on selvästi plagioinut "Paranna minua"-biisinsä urkusoundin ja soittimen yleisen käytön yhdestä maailman kuuluisimmasta musikaalista, joka on tehty jo vuonna 1986. Nyt kyllä Andrew Lloyd Webberin pitäisi äkkiä pistää syytettä tulemaan, niin törkeästä teosta on kyse. Käykää kaikki ihmeessä kuuntelemassa Oopperan Kummitus-musikaalin aloitusbiisi ja tunnari niin huomaatte tämän törkeän kopioinnin! Ja kuinka Louna niin kuuluttaa kopioinnin vääryyttä!! ...... vai miten se menikään?

      Lainaa

    175. Louna Widenius 19.12.2011 0:21
      Tulos: -26 (42 ääntä)
      dhd djd: Haluaisin nyt ihan kaikilta kysyä kaikki kommentit luettuani, että onko täällä ainuttakaan ihmistä, joka pitää Lounan musiikkia hyvänä? Oma mielipiteeni tuskin ketään kiinnostaa, mutta itsehän olen sitä mieltä, että aivan hirveää paskaa. Ei ihme että on omakustanteinen, eihän kukaan tosta kurasta mitään viittis maksaakaan! Ja Louna, kaikki eivät todellakaan osaa laulaa, minä ja sinä molemmat kuulumme tähän joukkoon.
      Minusta tässä viestiketjussa ei ole ollut kyse siitä, osaanko minä laulaa. Tai pitääkö ihmiset minun musiikista. Minusta tässä on kyse jostakin aivan muusta.

      Lainaa

    176. Louna Widenius 19.12.2011 0:22
      Tulos: -38 (50 ääntä)
      Nuura: Löysin muuten todella hämmästyttävän ja törkeän yhtäläisyyden Lounan biisin ja yhden maailman tunnetuimman säveltäjän teoksesta!!!! Louna on selvästi plagioinut “Paranna minua”-biisinsä urkusoundin ja soittimen yleisen käytön yhdestä maailman kuuluisimmasta musikaalista, joka on tehty jo vuonna 1986. Nyt kyllä Andrew Lloyd Webberin pitäisi äkkiä pistää syytettä tulemaan, niin törkeästä teosta on kyse. Käykää kaikki ihmeessä kuuntelemassa Oopperan Kummitus-musikaalin aloitusbiisi ja tunnari niin huomaatte tämän törkeän kopioinnin! Ja kuinka Louna niin kuuluttaa kopioinnin vääryyttä!! …… vai miten se menikään?
      Olet nyt hieman hukassa, mutta ehkä pääset asian ytimeen, jos hieman pinnistelet.

      Lainaa

    177. Louna Widenius 19.12.2011 0:27
      Tulos: -43 (55 ääntä)
      Jjjep: Mutta arvatkaa keltä nämä vastaukset alkaa kuulostamaan? Jouni Hynyseltä. Huonosti matkittuna vielä
      Kuulostaako? Mutta sehän oin mies? Nainen samanlainen kuin mies, aika hieno ajatus.

      Lainaa

    178. Louna Widenius 19.12.2011 0:29
      Tulos: -36 (46 ääntä)
      Sara: Niin, mutta jos nyt puhutaan siitä että kuka matkii ketä, niin Chisuhan käytti “Mun koti ei oo täällä” videollaan punaista tuolia, joten et voi väittää että idea on ollut alunperin sinun. Ja hei, kukapa ei olisi käyttänyt niin kulahtanutta ideaa kuin punainen tuoli? Ja nimenomaan, pelle viihdyttää tekemällä itsestään naurunalaisen.
      Tämä ei lähtenyt liikkeelle punaisesta tuolista. Se oli vain yksi pieni yksityiskohta.

      Lainaa

    179. Louna Widenius 19.12.2011 0:30
      Tulos: -31 (39 ääntä)
      juup: Voisikohan Louna hankkia omankin elämän, ettei tarvitse täällä jokaiseen kommenttiin vastailla ja puolustella itseään. Teet vain itsellesi hallaa.
      Hallaa? Siitä en tiedä mitään. "Elämä on valintaa ja mua koetellaan"...Tässä teen kenttätutkimusta.

      Lainaa

    180. Louna Widenius 19.12.2011 0:33
      Tulos: -32 (44 ääntä)
      qwasd: Jätetään facebook sitten siihen. Puhuit siitä, kuinka sähköpostisi, sivuihisi ja youtube-tiliisi on hakkeroitu. Käytössäsi on siis ilmeisesti GMail. On totta, että jos joku urkkii tietoonsa salasanasi niin hän voi päästä kaikkiin noihin käsiksi. Tästäkin päästään varsin helpolla kun se salasana vaihdetaan. Mutta se, millä ei ole mielestäni yhtäläisyyksiä, on youtube-tilisi ja sen kävijämäärät. Ethän sinä itsekään voi vaihtaa esimerkiksi videoittesi kävijämääriä tilisi kautta, jos ne ovat mielestäsi epäsopivia? Näin ollen ei hakkerikaan voisi youtuben kävijämäärille mitään vaikka pääsisikin tiliisi käsiksi. Tottakai joku on voinut hakkeroida koko youtuben vain sen takia jotta pääsisi ärsyttämään yhtä ihmistä, mutta miksi joku tekis sellaista ja monikkohan jotain vastaavaa on yrittänyt, epäonnistuen? Jos hakkeroiminen olisi niin helppoa niin youtube ja google olisi aina alhaalla ja verkkopankeissa ei olisi enää rahaa.
      Verkkopankkien tietoturvaa on juuri äsköttäin parannettu, Miksiköhän? Gmail ja YouTube ovat saman salasanan alla nykyisin, jos et ole siitä tietoinen. Odota vaan, kun aikaa kuluu, tietomurrot tulevat kasvamaan, vaikka en sitä haluaisi. Mutta minustahan se ei ole kiinni.

      Lainaa

    181. Tulos: +29 (35 ääntä)
      Voi rakas. Hengitä. Ja hei. Hiljaisuus tekee hyvöö.

      Lainaa

    182. Tulos: +24 (34 ääntä)
      Louna Widenius: Olet nyt hieman hukassa, mutta ehkä pääset asian ytimeen, jos hieman pinnistelet.
      Kiitos tästä tiedosta, olen varsin tietoinen asiasta. Harmi vain että kaikki eivät ole yhtä tietoisia omasta eksymisestään...;))

      Lainaa

    183. Tulos: +20 (26 ääntä)
      Lisäksi aivan uskomattoman avartava lainaus: "It's not where you take things from - it's where you take them to." - Jean-Luc Godard

      Lainaa

    184. Tulos: +36 (42 ääntä)
      Louna, mee hoitoon.

      Lainaa

    185. Maiju Sarvijärvi 19.12.2011 1:38
      Tulos: +21 (25 ääntä)
      Oisko täällä joku keskusteluissa joku musiikkia ymmärtäviä ihmisiä? vois tehdä palveluksen ja ottaa lounan ja chisun biisien piano riffeistä nuotit (B-C-F...etc) ja kirjottaa ne tänne, kiitos.

      Lainaa

    186. Louna Widenius 19.12.2011 1:50
      Tulos: -36 (44 ääntä)
      veissuli: Mitähän vittua Louna tässä sanoo??? Kauheesti tekstiä, mutta ei mitään hajua mikä jutun punainen lanka oli.. Ja haluisin vielä kuulla mitä Louna yrittää todistaa? En ymmärrä.
      Sabotage.

      Lainaa

    187. Louna Widenius 19.12.2011 1:53
      Tulos: -31 (45 ääntä)
      Pihvi: Louna, mee hoitoon.
      Heti, kun tulee tarvis. Kiitos kehotuksesta. Pidetään mielessä. Vielä ei tunnu siltä, mutta jos tämä yhteiskunta pysyy yhtä kylmänä kuin se nykypäivänä on, voi olla mahdollista, että joudun jonkun miehen kainaloon hoitoon hakeutumaan, että tulee edes vähän lääkettä ja lämpöä sielulle ja sydämelle.

      Lainaa

    188. Louna Widenius 19.12.2011 1:56
      Tulos: -26 (44 ääntä)
      Nuura: Kiitos tästä tiedosta, olen varsin tietoinen asiasta. Harmi vain että kaikki eivät ole yhtä tietoisia omasta eksymisestään…;))
      Se on surullista, jos jotkut eivät ole tietoisia omasta eksymisestään. Tiedän, että se on rankkaa ja tuntuu pahalta, kun joutuu purkamaan omia patoutumiaan toisiin ihmisiin, kun sisällä on niin paljon vihaa, ahdistusta ja ärsyyntymistä.

      Lainaa

    189. Louna Widenius 19.12.2011 1:58
      Tulos: -27 (39 ääntä)
      Maiju Sarvijärvi: Oisko täällä joku keskusteluissa joku musiikkia ymmärtäviä ihmisiä? vois tehdä palveluksen ja ottaa lounan ja chisun biisien piano riffeistä nuotit (B-C-F…etc) ja kirjottaa ne tänne, kiitos.
      Eikö täällä kaikki tunnu tietävän musiikista, kun ne tietävät tasan tarkkaan, että olen hakoteillä tämän asiani kanssa ja väärässä. Kysy keltä vaan. Ne tietää kaikki vastauksen.

      Lainaa

    190. Louna Widenius 19.12.2011 1:59
      Tulos: -22 (38 ääntä)
      sdf: Lisäksi aivan uskomattoman avartava lainaus: “It’s not where you take things from – it’s where you take them to.” - Jean-Luc Godard
      Hieno lainaus!

      Lainaa

    191. Louna Widenius 19.12.2011 2:03
      Tulos: -26 (40 ääntä)
      sdf: Voi rakas. Hengitä. Ja hei. Hiljaisuus tekee hyvöö.
      Hengitän. Kohta pitää jopa mennä nukkumaan, että jaksaa nousta ajoissa ylös. Sain jopa syötyä. Ja hiljaisuus - se tekee hyvää! Ja pimeys kynttilän valossa.

      Lainaa

    192. Tulos: +21 (33 ääntä)
      Louna Widenius: Eikö täällä kaikki tunnu tietävän musiikista, kun ne tietävät tasan tarkkaan, että olen hakoteillä tämän asiani kanssa ja väärässä. Kysy keltä vaan. Ne tietää kaikki vastauksen.
      Tee sä se. Laita kummankin nuotit, kun kerran olet kummatkin tehnyt.. eiks? Vähän todisteita meille epäuskoisille.

      Lainaa

    193. Louna Widenius 19.12.2011 2:34
      Tulos: -25 (41 ääntä)
      : Eikö siellä TAMK:ssa oo ollenkaan tietokoneita opiskelijoiden käytössä? Miltä tuntuu olla ainoa, joka kuulee samankaltaisuuksia ja löytää muita salaliittoja sinusta ja Chisusta? Totuushan on, että mitään yhtäläisyyksiä ei ole.
      No ei siellä nyt 16 000 tuhatta tietokonetta ole. Kai sen nyt sinun järkesikin sanoo. Ai, olenko minä ainoa, joka niitä näkee? Mistä ihmeestä sinä sen tiedät? On se kumma, kun tällä palstalla on niin helkkarin fiksuja ihmisiä. Ne tunnistaa omien sanojensa mukaan avohoitopotilaat kirjoittelun perusteella, tietää, mitä musiikkibisneksen kulisseissa tapahtuu, tietää, kuka tarvitsee hoitoa, ja tietää, missä asioissa on yhteyksiä toisiin asioihin. Pitäisi varmaan kutsua nuo Suoomen poliitikotkin tänne palstalle. Ne saattas löytää täältä avustajia, jotka takaisivat heille loputtoman suosion. Ihmeellinen homma. ihan mietityttämään pistää.

      Lainaa

    194. Louna Widenius 19.12.2011 2:37
      Tulos: -31 (39 ääntä)
      Blondie: Tee sä se.Laita kummankin nuotit, kun kerran olet kummatkin tehnyt.. eiks? Vähän todisteita meille epäuskoisille.
      En puhunut itsestäni. Minähän olen täällä se ainoa, joka on väärässä! Ja kyllä, olen soittanut kappaletta jo moneen kertaan pianolla, mutta katsos, minä en tarvi tämän kappaleen kohdalla nuotteja. Ja, jos teen sen työn näiden kirjoittajien puolesta, he eivät joudu itse ajattelemaan.

      Lainaa

    195. Louna Widenius 19.12.2011 2:39
      Tulos: -28 (36 ääntä)
      Louna Widenius: En puhunut itsestäni. Minähän olen täällä se ainoa, joka on väärässä! Ja kyllä, olen soittanut kappaletta jo moneen kertaan pianolla, mutta katsos, minä en tarvi tämän kappaleen kohdalla nuotteja. Ja, jos teen sen työn näiden kirjoittajien puolesta, he eivät joudu itse ajattelemaan.
      Ja tuli mieleen, että otappa ensin selvää, mikä on modulaatio. Ehkä sen jälkeen voin jossakin vaiheessa kirjoittaa nuotit tänne, jos tulee sopiva väli.

      Lainaa

    196. Tulos: +45 (55 ääntä)
      Maiju Sarvijärvi: Oisko täällä joku keskusteluissa joku musiikkia ymmärtäviä ihmisiä? vois tehdä palveluksen ja ottaa lounan ja chisun biisien piano riffeistä nuotit (B-C-F…etc) ja kirjottaa ne tänne, kiitos.
      Vaikeahan noita on pelkästään tuon perusteella vertailla, mutta innostuin nyt silti selvittelemään, vaikka aamulla olisi töitä.. =) Chisun Sabotage menee temmossa 112, erittäin yleinen tempo, itselläni ainakin valuu hyvin herkästi 110 pintaan jos lähden vain soittelemaan jotain lämpimikseni. Lounan Tuu Mun Luo on vähän kinkkisempi tapaus siitä, että tempo tipahtaa heti alussa melko huomaamattomasti 110:stä 105:een, mutta noilla 110 hujakoilla tuo alun pimputus osapuilleen meni. Chisun Sabotage alkaa soinnulla Gm, hieman myöhemmin sama kuvio tipahtaa D-duuriin. Lounan Tuu Mun Luo menee C:stä. Tein nopean nuotinnoksen, siinä (kuten ylläolevassakin) saattaa olla virheitä, sillä olen lähinnä perstuntumalla pelaava teoreetikko, mutta tässäpä olisi Chisun: http://imageupload.org/?d=D0EB1AFA1 ja tässä Lounan: http://imageupload.org/?d=2684A3621 pimputusten ainakin suuntaa-antavat pallot ja viivat.

      Lainaa

    197. Mr.Amsterdam 19.12.2011 3:25
      Tulos: +28 (34 ääntä)
      Tulipahan Louna vaan mieleen, että eikös musiikkia tehdä lähinnä omaksi iloksi ja "terapiaksi" eli siis harrastukseksi. Sen jälkeen jos tulee mainetta ja mammonaa niin kiva, mutta pitäisiköhän sinun suhtautua musiikkiin enemmänkin harrastuksena? Näin minä aikankin teen. Maailmassa on satoja miljoonia artisteja joista ei ikinä tule "mitään", yritä muistaa se.

      Lainaa

    198. Tulos: +8 (18 ääntä)
      louna ootko aiva pimee vai liikkuuko siellä päässä yhtää mitää.. järkee vähä noihi syytöksii XD

      Lainaa

    199. Tulos: -6 (24 ääntä)
      Ihana nainen <3

      Lainaa

    200. Tulos: +40 (48 ääntä)
      Olin juuri itsekkin alkamassa tekemään vähän tutkimusta (pianoa 15 vuotta soittaneena ja musiikin teorian hyvin tunteneena), että onko noissa joitain samaa, mutta sdf ehti ensin. Ja Louna kitisee siellä modulaatiosta. Sen verran voin kertoa, että modulaationkaan avulla noista ei saa mitään yhteistä, ainakaan lähellekkään niin paljon yhteistä, että voisit alkaa ketään plagioinnista syyttää. Muistathan edelleen, että pianossa on 12 säveltä, ne on kaikki käytetty jo. Väkisinkin maailmassa on kappaleita, mitkä saattaa hieman kuulostaa toisiltaan, mutta sinun ja Chisun biisit eivät muistuta toisiaan, edes modulaation avulla, joten lopeta jo kitiseminen. Sinä et tuolla mitään saavuta. Teet itsestäsi vain naurunalaisen.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Chisu, musiikki, plagiointi, Louna, salaliitto

  • Uusimmat

  • Kategoriat