Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sekalaisia, osa 745

Miten mikron saa päälle? Ja miten sellaisen saa Islantiin?
Sekalaisia, osa 745

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 38 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Taantuva kilpikonna 4.6.2026 0:02
      Tulos: +166 (172 ääntä)
      Miten tuota eikö Islannissa ole hitsauskoneita? Tai korjaamoita, TI-halleja kalustolla tms? Tuntuu että vaikeimman kautta pitää saareen jotain kuskata. Lentorahtina, vaikka feikkais rytkäyttimeksi, maksanee enempi kuin käyttää hitsarilla? Laivalla kestää kauan. Tai sitten koko ruosteinen RR paaliin ja uutta tilalle. Massiahan on koska muuten ei olisi varaa asua Islannissa 🤣

      Lainaa

    2. Tulos: +57 (103 ääntä)
      Voi tuota reppanaa joka kärsii rumien tatuointien takia. Itselläni on ruma tatuointi jalassa, kovin oon pahoillani että pilaan toisen kesän kun en pidä sitä piilossa. Mut hei, onneksi on olemassa myös hienoja tatuointeja! Voi valita katsella vaan niitä ja jättää rumat huomiotta. 😁

      Lainaa

    3. Kurantti minkki 4.6.2026 5:12
      Tulos: -2 (26 ääntä)
      Taantuva kilpikonna: Miten tuota eikö Islannissa ole hitsauskoneita? Tai korjaamoita, TI-halleja kalustolla tms? Tuntuu että vaikeimman kautta pitää saareen jotain kuskata. Lentorahtina, vaikka feikkais rytkäyttimeksi, maksanee enempi kuin käyttää hitsarilla? Laivalla kestää kauan. Tai sitten koko ruosteinen RR [...]
      Ehkä sillä ei ole varaa viedä muualle kuin omaan talliin (ja mikäpä siinä jos kerran osaa), koska asuu Islannissa. Voi myös olla ettei haluakaan että kukaan muu ronkkii.

      Lainaa

    4. Kurantti minkki 4.6.2026 5:12
      Tulos: -19 (23 ääntä)
      Taantuva kilpikonna: Miten tuota eikö Islannissa ole hitsauskoneita? Tai korjaamoita, TI-halleja kalustolla tms? Tuntuu että vaikeimman kautta pitää saareen jotain kuskata. Lentorahtina, vaikka feikkais rytkäyttimeksi, maksanee enempi kuin käyttää hitsarilla? Laivalla kestää kauan. Tai sitten koko ruosteinen RR [...]
      Ehkä sillä ei ole varaa viedä muualle kuin omaan talliin (ja mikäpä siinä jos kerran osaa), koska asuu Islannissa. Voi myös olla ettei haluakaan että kukaan muu ronkkii.

      Lainaa

    5. Helppo kirjohylje 4.6.2026 7:25
      Tulos: -51 (99 ääntä)
      Ace: Voi tuota reppanaa joka kärsii rumien tatuointien takia. Itselläni on ruma tatuointi jalassa, kovin oon pahoillani että pilaan toisen kesän kun en pidä sitä piilossa. Mut hei, onneksi on olemassa myös hienoja tatuointeja! Voi valita katsella vaan niitä ja jättää rumat huomiotta. 😁
      Missä niitä hienoja tatuointeja oikein näkee?

      Lainaa

    6. Puhekyvytön tomaatti 🍅 4.6.2026 7:47
      Tulos: -29 (117 ääntä)
      Helppo kirjohylje: Missä niitä hienoja tatuointeja oikein näkee?
      Itse en jaksa kenenkään tatuoinneista välittää, mutta jos niihin alkaa kiinnittää huomiota, niin aika rumia suurin osa. Jotkut harvat ehkä hienoja, mutta mikään ei ole niin kaunista kuin puhdas iho.

      Lainaa

    7. Riehakas hanki 4.6.2026 8:08
      Tulos: -67 (91 ääntä)
      Helppo kirjohylje: Missä niitä hienoja tatuointeja oikein näkee?
      Tekoäly tekee ihan siistejä. Aiemmin photoshopin avulla tekivät komeat värit ja tarkan kuvan. Harvemmin iholla mitään hienoa tatuointia livenä näkee.

      Lainaa

    8. Halaistu tiikeri 4.6.2026 8:18
      Tulos: +53 (87 ääntä)
      Ace: Voi tuota reppanaa joka kärsii rumien tatuointien takia. Itselläni on ruma tatuointi jalassa, kovin oon pahoillani että pilaan toisen kesän kun en pidä sitä piilossa. Mut hei, onneksi on olemassa myös hienoja tatuointeja! Voi valita katsella vaan niitä ja jättää rumat huomiotta. 😁
      Eiköhän nuo ole niitä oman elämänsä inceleitä, joiden mielestä kaikkien pitäisi täyttää ne omat kauneusihanteet kun onhan se inhottavaa jos joku ei täytä ja ei voikaan kuolata jokaisen perään.

      Lainaa

    9. Hiirenharmaa kala 4.6.2026 11:04
      Tulos: +21 (39 ääntä)
      Halaistu tiikeri: Eiköhän nuo ole niitä oman elämänsä inceleitä, joiden mielestä kaikkien pitäisi täyttää ne omat kauneusihanteet kun onhan se inhottavaa jos joku ei täytä ja ei voikaan kuolata jokaisen perään.
      Hitto vie kuolaan kaikkien naisten perään, oli tatuointeja tai ei. En vaadi arjalaisen puhdasta piirtämätöntä ja lävistämätöntä valkoista nahkaa 🤣

      Lainaa

    10. Kuorimaton kenguru 4.6.2026 11:30
      Tulos: +56 (58 ääntä)
      Timo, eikö Islannissa tosiaan ole ensimmäistäkään hitsauskonetta, jonka voisit ostaa? Suosittelen muuttoa Suomeen.

      Lainaa

    11. Ronski monni 4.6.2026 12:12
      Tulos: +35 (59 ääntä)
      Jotenkin surettaa ihminen joka vielä 2026 ei ole sen vertaa tottunut näkemään tatuointeja katukuvassa että pitää passiivis-agressiivisesti purkautua jossain lukijapalstalla. Omaa elämäänsähän siinä vaan tekee negatiivisemmaksi, ja varmaan (tai toivottavasti) itsekin tajuaa ettei kukaan peitä tatuointia tai jätä sellaista ottamatta jonkun ventovieraan kirjoituksen takia.

      Lainaa

    12. Intiimi peura 4.6.2026 12:56
      Tulos: +66 (68 ääntä)
      Itse olin käyttänyt mikroaaltouunia jo vuosia ennen kuin sellaisen ostin ensimmäistä kertaa. 🦆

      Lainaa

    13. It's a deal 4.6.2026 14:06
      Tulos: +10 (18 ääntä)
      Jos Suomen juustot tuntuvat kalliilta, ei kannata Ruotsiin lähteä ostoksille. Ja liki tuplahinnasta huolimatta sen salakuljettaminen Ruotsista Norjaan on silti kova bisnes.

      Lainaa

    14. It's a deal 4.6.2026 14:06
      Tulos: -9 (13 ääntä)
      Jos Suomen juustot tuntuvat kalliilta, ei kannata Ruotsiin lähteä ostoksille. Ja liki tuplahinnasta huolimatta sen salakuljettaminen Ruotsista Norjaan on silti kova bisnes.

      Lainaa

    15. Katala vesinokkaeläin 4.6.2026 14:57
      Tulos: -59 (79 ääntä)
      Riehakas hanki: Tekoäly tekee ihan siistejä. Aiemmin photoshopin avulla tekivät komeat värit ja tarkan kuvan. Harvemmin iholla mitään hienoa tatuointia livenä näkee.
      Hauska, että näitä kommentteja on miinustettu niin paljon. Tatuoidut ovat yleensä niin itsevarmoja "ei kiinnosta, mitä muut ajattelee, mä vain ilmaisen itseäni!". Sitten kuitenkin itku silmässä miinustelee, kun joku kertookin, ettei ole vielä nähnyt ensimmäistäkään hienoa tatuointia.

      Lainaa

    16. Tulos: -21 (27 ääntä)
      Taantuva kilpikonna: Miten tuota eikö Islannissa ole hitsauskoneita? Tai korjaamoita, TI-halleja kalustolla tms? Tuntuu että vaikeimman kautta pitää saareen jotain kuskata. Lentorahtina, vaikka feikkais rytkäyttimeksi, maksanee enempi kuin käyttää hitsarilla? Laivalla kestää kauan. Tai sitten koko ruosteinen RR [...]
      Et taida ressukka ihan ymmärtää mitä ne Islannissa maksaa.

      Lainaa

    17. Tuhoton kenguru 4.6.2026 17:12
      Tulos: +41 (47 ääntä)
      Katala vesinokkaeläin: Hauska, että näitä kommentteja on miinustettu niin paljon. Tatuoidut ovat yleensä niin itsevarmoja "ei kiinnosta, mitä muut ajattelee, mä vain ilmaisen itseäni!". Sitten kuitenkin itku silmässä miinustelee, kun joku kertookin, ettei ole vielä nähnyt ensimmäistäkään hienoa tatuointia.
      itsehän miinustin ihan vain tekoälyn käytön takia

      Lainaa

    18. Estynyt hirmulisko 4.6.2026 17:17
      Tulos: +29 (31 ääntä)
      Eikö hapan siis.. ole koskaan myöskään mikroa itse käyttänyt vai..?

      Lainaa

    19. Mauton ahven 4.6.2026 17:47
      Tulos: +54 (60 ääntä)
      Katala vesinokkaeläin: Hauska, että näitä kommentteja on miinustettu niin paljon. Tatuoidut ovat yleensä niin itsevarmoja "ei kiinnosta, mitä muut ajattelee, mä vain ilmaisen itseäni!". Sitten kuitenkin itku silmässä miinustelee, kun joku kertookin, ettei ole vielä nähnyt ensimmäistäkään hienoa tatuointia.
      Eiköhän niitä miinustella ihan vaan siksi, kun ne ovat niin pöljiä.
      Ja millä ihmeen päättelyllä päättelet, että jos joku kommentti on melkein jokaisen mielestä hölmö, niin silloin melkein jokaisella on itku silmässä? Jos sanon, että 2+2 = 5, niin itkeekö koko maailma, kun ei ole kanssani samaa mieltä?

      Lainaa

    20. Vakuudeton hauki 4.6.2026 21:46
      Tulos: +26 (34 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti 🍅: Itse en jaksa kenenkään tatuoinneista välittää, mutta jos niihin alkaa kiinnittää huomiota, niin aika rumia suurin osa. Jotkut harvat ehkä hienoja, mutta mikään ei ole niin kaunista kuin puhdas iho.
      Jos kiinnittää huomiota niinkin huomaamattomaan asiaan kuin tatuoinnit niin kyllä ne sitten kiinnostaa aika paljonkin. Hieman ristiriitaista.

      Lainaa

    21. Kunnon riikinkukko 4.6.2026 21:52
      Tulos: +40 (44 ääntä)
      Katala vesinokkaeläin: Hauska, että näitä kommentteja on miinustettu niin paljon. Tatuoidut ovat yleensä niin itsevarmoja "ei kiinnosta, mitä muut ajattelee, mä vain ilmaisen itseäni!". Sitten kuitenkin itku silmässä miinustelee, kun joku kertookin, ettei ole vielä nähnyt ensimmäistäkään hienoa tatuointia.
      On kyllä niin lapsellista sanoa että joku antaa miinuksia vain "koska on itku silmässä kun tuli niin paha mieli". Ihan jotain viistoista vuotiaan logiikkaa. Kyllä se niin vaan on että "tyhmyydestä sakotetaan", ja jos lauot typeryyksiä somessa niin kannattaa henkisesti valmistautua siihen että saat miinuksia tai muuta vastaavaa. Jos ei polla kestä sellaista niin some ei kyllä ole mikään paras paikka olla.

      Lainaa

    22. Nurja jyrsijä 5.6.2026 9:21
      Tulos: +23 (31 ääntä)
      Katala vesinokkaeläin: Hauska, että näitä kommentteja on miinustettu niin paljon. Tatuoidut ovat yleensä niin itsevarmoja "ei kiinnosta, mitä muut ajattelee, mä vain ilmaisen itseäni!". Sitten kuitenkin itku silmässä miinustelee, kun joku kertookin, ettei ole vielä nähnyt ensimmäistäkään hienoa tatuointia.
      Miinustelun arvoinen kommentti, kun pääsääntöisesti tatuoinnit ovat hienoja. Todella rumia näkee harvoin. Ja itselläni  ei ole tatuointeja, silti olen tätä mieltä.

      Lainaa

    23. Löydetty norppa 5.6.2026 9:51
      Tulos: -19 (25 ääntä)
      Vakuudeton hauki: Jos kiinnittää huomiota niinkin huomaamattomaan asiaan kuin tatuoinnit niin kyllä ne sitten kiinnostaa aika paljonkin. Hieman ristiriitaista.
      Monesti huomaa että tuijottaa vaan jonkun naisen tatuointeja vaikka sen huuletkin ois ihan näkemisen arvoiset. En ole ikinä nähnyt sellaisia tosi turvoksiin laitettuja huulia naisella jolla ei olis tatuointeja. Nää jotenkin liittyy toisiinsa.  Enkä siis moiti ketään . Ois kiva joskus tietää miltä semmoset huulet tuntuu kun omat naisystävät aina olleet tavallisia tatuoimattomia norminaamoja.

      Lainaa

    24. Tulos: +18 (24 ääntä)
      blabla: Et taida ressukka ihan ymmärtää mitä ne Islannissa maksaa.
      Aika paljon saa koneet maksaa siellä ja aika helvetin halvan koneen on itse hommannut, jos meinaa sen olevan halvempaa rahdata itse paikan päälle.

      Lainaa

    25. Pitkä kurkku 5.6.2026 11:07
      Tulos: +7 (19 ääntä)
      Löydetty norppa: Monesti huomaa että tuijottaa vaan jonkun naisen tatuointeja vaikka sen huuletkin ois ihan näkemisen arvoiset. En ole ikinä nähnyt sellaisia tosi turvoksiin laitettuja huulia naisella jolla ei olis tatuointeja. Nää jotenkin liittyy toisiinsa.  Enkä siis moiti ketään . Ois kiva joskus tietää miltä semmoset huulet tuntuu kun omat naisystävät aina olleet tavallisia tatuoimattomia norminaamoja.
      Kuulemma, ei ole omakohtaista kokemusta, tuntuu hyvälle huulihölkässä kun on vasta lisätty fyllinkiä. Tiedä sitten onko vaan urbaani legenda 🤷🏻‍♂️

      Lainaa

    26. Itseasiassa 5.6.2026 11:47
      Tulos: +16 (18 ääntä)
      Estynyt hirmulisko: Eikö hapan siis.. ole koskaan myöskään mikroa itse käyttänyt vai..?
      Tää oli kyllä hämmentävää. Ei nähtävästi ole ollut kylässä, töissä tai keittiössä riittävästi. Jos ei nyt omassa kodissa ole ollut mikroa, niin kai hapan on joskus ollut muuallakin kuin siellä.

      Lainaa

    27. Aseeton tiikeri 🐯 6.6.2026 1:13
      Tulos: +25 (27 ääntä)
      Pitkä kurkku: Kuulemma, ei ole omakohtaista kokemusta, tuntuu hyvälle huulihölkässä kun on vasta lisätty fyllinkiä. Tiedä sitten onko vaan urbaani legenda 🤷🏻‍♂️
      Joku julkkis kommentoinut muka sexivau-paljastuksena, mutta oikeasti taustalla "kaupallista yhteistyötä" huulitäytefirman kanssa? 🤔

      Lainaa

    28. Sujuva leopardi 6.6.2026 17:27
      Tulos: +10 (14 ääntä)
      Toj Karin: Aika paljon saa koneet maksaa siellä ja aika helvetin halvan koneen on itse hommannut, jos meinaa sen olevan halvempaa rahdata itse paikan päälle.
      Mä ainakin sain käsityksen että sinne pitäisi rahdata joku kahden euron temupaska.

      Lainaa

    29. Rei'itetty ahma 6.6.2026 21:59
      Tulos: +9 (11 ääntä)
      Itseasiassa: Tää oli kyllä hämmentävää. Ei nähtävästi ole ollut kylässä, töissä tai keittiössä riittävästi. Jos ei nyt omassa kodissa ole ollut mikroa, niin kai hapan on joskus ollut muuallakin kuin siellä.
      Noin vuonna 2005 työpaikalla aloitti yli 20-vuotias mies, joka ei ollut koskaan käyttänyt mikroa. Asui vielä vanhempiensa luona ja perheessä oli kotiäiti kokkaamassa lapsilaumalle. Länttäsi jonkun juustoleivän ilman lautasta mikroon ja seurasi vierestä kun juusto suli ja sotki sen.

      Lainaa

    30. Noheva soturi 7.6.2026 15:28
      Tulos: +7 (9 ääntä)
      Kyselyyn vastaus: ei häiritse paljas pinta. Pikemmin päinvastoin. Ihana kun kesä tuli.

      Lainaa

    31. Arvokas greippi 8.6.2026 14:35
      Tulos: +13 (13 ääntä)
      Siis tuo mikron käyttöä ihmettelevä on kyllä käyttänyt mikroa ennenkin, mutta nyt hän on ostanut ensimmäistä kertaa uuden mikron ja on sen ensimmäinen käyttäjä. Hän miettii, pitääkö sille tehdä samanlainen alkupoltto kuin oikealle uunille, kun sitä käytetään ensimmäistä kertaa. Sinänsä ihan oikea ajatus, mutta miksi hän ei lue uuden mikronsa käyttöohjetta vaan kysyy sitä ensin viestillä ja vielä uudestaan somessa?

      Lainaa

    32. Tulos: -1 (1 ääni)
      Taantuva kilpikonna: Miten tuota eikö Islannissa ole hitsauskoneita? Tai korjaamoita, TI-halleja kalustolla tms? Tuntuu että vaikeimman kautta pitää saareen jotain kuskata. Lentorahtina, vaikka feikkais rytkäyttimeksi, maksanee enempi kuin käyttää hitsarilla? Laivalla kestää kauan. Tai sitten koko ruosteinen RR [...]
      No mutta jos semmoisen jo omistaa niin mitäpä sitä turhia toista ostamaan?

      Lainaa

    33. Varjoissa hiipivä varis 9.6.2026 9:28
      Tulos: +11 (11 ääntä)
      Arvokas greippi: Siis tuo mikron käyttöä ihmettelevä on kyllä käyttänyt mikroa ennenkin, mutta nyt hän on ostanut ensimmäistä kertaa uuden mikron ja on sen ensimmäinen käyttäjä. Hän miettii, pitääkö sille tehdä samanlainen alkupoltto kuin oikealle uunille, kun sitä käytetään ensimmäistä kertaa. Sinänsä ihan [...]
      Käytöohjeiden lukeminen tuntuu olevan vihoviimeinen epätoivon vaihtoehto hämmentävälle osalle kansasta

      Lainaa

    34. Alennettu ilves 9.6.2026 11:18
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Kummole: No mutta jos semmoisen jo omistaa niin mitäpä sitä turhia toista ostamaan?
      Jos sen tuominen maahan maksaa enemmän kuin uuden ostaminen... Ja jos joskus aikoo muuttaa pois, niin sama uusiksi.

      Lainaa

    35. Tervattu maito 9.6.2026 12:58
      Tulos: -6 (10 ääntä)
      Rei'itetty ahma: Noin vuonna 2005 työpaikalla aloitti yli 20-vuotias mies, joka ei ollut koskaan käyttänyt mikroa. Asui vielä vanhempiensa luona ja perheessä oli kotiäiti kokkaamassa lapsilaumalle. Länttäsi jonkun juustoleivän ilman lautasta mikroon ja seurasi vierestä kun juusto suli ja sotki sen.
      OMG miten selvisitte siitä O_O 
      Kuulostaa että sulle on tossa ongelma ihan joku muu asia kuin se, että vähän juustoa valui mikron pohjalle.

      Lainaa

    36. Keskiverto kultakala 9.6.2026 15:37
      Tulos: +10 (12 ääntä)
      Katala vesinokkaeläin: Hauska, että näitä kommentteja on miinustettu niin paljon. Tatuoidut ovat yleensä niin itsevarmoja "ei kiinnosta, mitä muut ajattelee, mä vain ilmaisen itseäni!". Sitten kuitenkin itku silmässä miinustelee, kun joku kertookin, ettei ole vielä nähnyt ensimmäistäkään hienoa tatuointia.
      Mulla ei ees oo tatuointeja ja jos miinustan tuollaista, niin miinustan ihan vaan sen takia, kun musta on tosi väsynyttä pitää yllä tätä tatuointiyökkäyskeskustelua, koska kuten joku täällä jo sanoi, niin nyt eletään vuotta 2026 ja kuvittelisi, että ihmiset olisivat jo tottuneet niihin sen verran paljon, ettei tarvitsisi kiinnittää niihin mitään huomiota. 
      Jotkut voi miinustaa ihan itsetunnosta riippumatta myös siksi, että jos ei lähtökohtaisesti tatuoinneista pidä, niin varmasti ne kaikki näyttää niiden mielestä rumilta, mutta jos objektiivisesti katsoo tuolla ulkona ihmisten ihotaidetta, niin kyllä niistä ihan merkittävä osa on sen verran hyvin piirrettyjä, että jos eivät olisi iholla, niin varmaan olisivat yökkääjienkin mielestä ihan kivan näköisiä kuvia. Onhan se vähän absurdia kysellä, että missäs ne nätit tatuoinnit sitten oikein on, koska kyllä ne on tuolla ulkona ihan yhtä lailla kuin ne rumat sututkin.

      Lainaa

    37. Itselatautuva lihapulla 10.6.2026 10:03
      Tulos: -11 (11 ääntä)
      Mitä hienoa te oikein näette niissä iholeimoissa. Olisitte jättäneet ne merimiehille ja rikollisille. Vain puhdas iho on kaunis. Varsinkin naisella.

      Lainaa

    38. Ylisuuri leppäkerttu 🐞 13.6.2026 0:25
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Itselatautuva lihapulla: Mitä hienoa te oikein näette niissä iholeimoissa. Olisitte jättäneet ne merimiehille ja rikollisille. Vain puhdas iho on kaunis. Varsinkin naisella.
      Unohdit öyhöstäsi prostituoidut.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: esilämmitys, hitsauskone, islanti, lehti, mielipide, mig, mikro, salakuljettaa, tatuoinnit, tulli

  • Uusimmat

  • Kategoriat