Näin saat naisia, osa 93
En ole NHL-tähti. Miksi aivan tavallinen mies ei kelpaa kellekään?
Seuraava
Miten mikron saa päälle? Ja miten sellaisen saa Islantiin? Edellinen
Ja taas irtokarkeille on keksitty uusi sana.
Miten mikron saa päälle? Ja miten sellaisen saa Islantiin? Edellinen
Ja taas irtokarkeille on keksitty uusi sana.
50 kommenttia
-
"Itku tulee " Boo, niin tulee mullekin noista iskureploista. Kerran tosin yks lääkäri yritti sanoa, että oon niin söpö, et voisin syödä sut, jos siit ei sais nauru-tautia
-
Kuka nyt nimeää itsensä tietokoneen mukaan, acer? Ei ihme ettei mätsää vaikka pinkka kunnossa. Voin itsekin olla keho+ mutta en epätoivoinen. Jotain respektii ittelle kenen patjaksi ryhtyy.
-
-
"Sulla on penisystävällisen näköiset huulet" -tokaisuun olis kiva vastata, että joo, ne toimii houkuttimena, jotta pääsen käyttämään mun ei-niin-penisystävällisiä hampaita. 😏
-
Addiktoiva simpanssi: Perus-incel acer.
Jep, tuli sellaset "kerro olevasi incel kertomatta olevasi incel" -vibat. -
Eikö Acerilla ole esim. työpaikallaan yhtään miespuolista kollegaa, joka olisi parisuhteessa naisen kanssa? Luulisi ihan ympäristöään tarkkailemalla olevan helppo havaita, että eivät ne parisuhteet mitään sirkustemppuja vaadi.
-
-
Informaatiotekniikan tohtorina ei ole samoja ongelmia kuin nimimerkillä "acer". Aina kun aukaisen valkoisen pakettiautoni ovet, niin nuoria naisia purkautuu ulos kuin vappupalloja.
-
Tunnettu järvisieni: Eikö Acerilla ole esim. työpaikallaan yhtään miespuolista kollegaa, joka olisi parisuhteessa naisen kanssa? Luulisi ihan ympäristöään tarkkailemalla olevan helppo havaita, että eivät ne parisuhteet mitään sirkustemppuja vaadi.
Joillekkin perus käytöstavat ja enimmäkseen hyväntahtoisen ihmisen tavoin eläminen on sirkustemppuja. -
-
Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. 🤷♀️ Henkilökohtainen hygienia ja käytöstavatkin on kunnossa, enkä ole asunut luostarissa. Tällä haluan kai sanoa, että ei kaikki ikisinkut ole epätoivoisia törkimyksiä.
-
Peruuttamaton riikinkukko: Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. [...]
Eihän toki, ja monesta tutusta, joka on todennut "en ole koskaan seurustellut, valitettavasti" ensimmäiseksi on tullut mieleen, että miten ihmeessä noin nyt kävi.(Erikseen se, että eivät kaikki edes halua). Yksinäisyys on ihan yhteiskunnallinen ongelmakin, eikä mitenkään voi olettaa, että suuri osa suomalaisista olisi kusipäitä, jotka eivät ansaitse edes kavereita. Ihan varmasti 98% tapauksista on silkkaa huonoa tuuria, tai esim. huono sijainti (jos on vaikkapa paikkakunnalla, jossa sopivaa sukupuolta on aivan aliedustettuna, niin on välttämätöntä, että monta aivan kumppaniksi sopivaa "jää yli" ihan vain koska epäedulliset numerot).Varmaan siksi puhutaan inceleistä, eikä "henkilöstä joka ei ole suhteessa, vaikka haluaisi" -jotta voidaan erottaa sinkkujen alaryhmä jossa syy sinkkuuteen todellakin on ilmeinen, yläryhmästä, jossa mitään selkeää syytä ei ole. Kaikki koirat eivät ole spanieleita, aika harvat ovat, joten spanieleille on spesifi termi.Mitä huonoihin iskureploihin tulee, "tyttöystäväni ei ymmärrä minua" jäi mieleen, jo siksikin, että tunsin sanotun tytönkin. En ala varattujen kanssa säätää muutenkaan, mutta kaverin kusipää poikaystävä? (Myöhemmin samainen poikaystävä sai selville, että vaikka pidin juuri tämän repliikin omana tietonani, olin maininnut noin yleisemmin, ettei pettäjiä tarvitse katsella, ja tästä kimpaantuneena lähetti peniskuvan saatetekstillä, jossa kettuiltiin mistä jään vaille. Eli sitäkin sattuu, että joku on suhteessa kuitenkin, vaikka asenteeltaan incel). -
Peruuttamaton riikinkukko: Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. [...]
Et ole yhtä kujalla, eri tavalla vaan. Acer on inhottava tyyppi, sen takia hänellä ei käy flaksi. Sä vaikutat järkevältä ihmiseltä, mutta en toki tiedä susta enempää. En myöskään tiedä mitä olet deittailun eteen tehnyt, mutta sen tiedän että jos ei löydä kumppania "luonnollisesti" työpaikalta, harrastuksesta tai muutoin oman elämän tilanteissa, niin on nähtävä vaivaa ja mentävä baareihin, deittisovelluksiin yms aktiivisesti etsimään seuraa. -
Peruuttamaton riikinkukko: Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. [...]
Todennäköisesti olisit ihana ja haluttava vaikka näköpalloni eivät annakaan ensikäden tietoa 😅. Et vain ole törmännyt sopivaan henkilöön, semmoiseen "keeper"-malliseen. Pitää törmäillä enemmän ihmisiin, ei kai siinä mitään erityistä peliä tarvi pelata 🤷🏻♂️ -
Peruuttamaton riikinkukko: Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. [...]
Kai nainenkin voi olla tahdonvastaisessa selibaatissa -
Peruuttamaton riikinkukko: Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. [...]
Ei tietenkään ole, eikä kenenkään arvokkuus ole sidottu johonkin parisuhdestatukseen. Se miksi kuitenkin mokan henkilöstä paistaa incel vibat on siinä, että ei ole kykenevä ollenkaan näkemään ympäristöstään ja tuttavapiiristään muka ollenkaan sitä, että ehdottomasti valtaosa pariskunnista on ihan tavallisia ihmisiä tavallisissa parisuhteissa, eri näköisiä, kokoisia, tyylisiä ja kaikenlaisten ammattien ja koulutustasojen edustajia. Aika vähiin jää parisuhteet, jossa parisuhteen mies on aina poliisi, nhl-tähti, palomies tai lentäjä. Oikeastaan parisuhteita olisi aika vähän ylipäätään, jos tuo pitäisi millään muotoa paikkaansa. Yleensä se kertoo siitä, että hänellä itsellään on tietyt tiukat ominaisuuskriteerit sen suhteen, kenet voi kelpuuttaa kumppaniksi (todennäköisesti ulkoiset) ja tunteet on siinä silloin aivan toissijainen asia. Tavalliset ihmiset yleensä taas etsii rakkautta, eikä ominaisuuksia siltä kumppanilta. Kaikilla on tietty ihanteensa, mutta niiden painoarvo yleensä on lopulta aika vähäinen, kun kohtaa ihmisen, jonka kanssa sopii yhteen ja häneen ihastuu tai rakastuu - täytti hän niitä ihanteita sitten tai ei. -
Acer kannattaa laittaa vähän parempaa Seppälää päälle, kun lähtee ulos, jotta rahat näkyvät. Tekee vaikutuksen. En nyt tajua, miksi tuo alempi kommentti olisi huono asia.
-
Peruuttamaton riikinkukko: Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. [...]
Ei tietenkään! Sinkkunaiset on rohkeita ja itsenäisiä, kun taas miehet on säälittäviä runkkari-inceleitä! -
"Sulla on tosi kauniit silmät! ...tai siis en tarkoita sun silmiä, vaan siis sun meikit on tosi kauniit..." "Tää laiva on täynnä naisia, jotka on kauniimpia kuin sinä, mut sussa on jotain sellasta, että haluaisin panna sua..." "Pliiiis, en oo saanut pillua tosi pitkään aikaan..." Jostain syystä en lämmennyt kellekään noista...
-
-
Maidonvalkea susi: Ei tietenkään! Sinkkunaiset on rohkeita ja itsenäisiä, kun taas miehet on säälittäviä runkkari-inceleitä!
Incel on sellainen (mies tai nainen), jonka mielestä on kaikkien naisten/miesten vika, että hän ei ole parisuhteessa. Incel siis kohdistaa vihaa ja halveksuntaa niitä kohtaan, jotka eivät ole hänen kanssaan suhteessa, vaikka hän haluaisi. Kyse on tietynlaisesta alakulttuurista, johon kuuluu lähinnä heteromiehiä, jotka yhdessä lietsovat tätä käsitystä, että heissä ei ole vikaa vaan naisissa.Suurin osa sinkkumiehistä ja -naisista, jotka toivoisivat löytävänsä parisuhteen, eivät ole inceleitä. -
Akrasia: Kai nainenkin voi olla tahdonvastaisessa selibaatissa
Kyllä voi. Ja moni onkin, vaikka siitä ei puhuta. Ehkä siksi, kun naiset yleensä kääntää tuonkin omaksi syykseen, kun taas incel-miesten asenne ainakin julkisuudessa kerrottuna on, että naiset on vaan vaativia pihtareita. -
Räkäpää: Joillekkin perus käytöstavat ja enimmäkseen hyväntahtoisen ihmisen tavoin eläminen on sirkustemppuja.
Ei parisuhdetta saa hyvillä käytöstavoilla tai asiallisesti elämällä. Olen naimisissa ja perheellinen mutta ei minulla ole rehellisesti sanottuna aavistustakaan siitä miten naisiin tutustutaan niin, että edes yhden illan juttu onnistuisi, parisuhteesta puhumattakaan. -
Kirpeä Ahven: Ei parisuhdetta saa hyvillä käytöstavoilla tai asiallisesti elämällä. Olen naimisissa ja perheellinen mutta ei minulla ole rehellisesti sanottuna aavistustakaan siitä miten naisiin tutustutaan niin, että edes yhden illan juttu onnistuisi, parisuhteesta puhumattakaan.
No sut on joku "kaapannut" ja hoitanut homman. Toiset on aloitekyvyssä "rajoittuneempia", mutta lähtee mukaan leikkiin jos joku muu "tekee työt". -
-
Kiivas hirvi: Näköpallot? Siis silmät?
Vähän mä mietin, ettei toivottavasti kukaan kutsu tissejä näköpalloiksi. Silmiin se kyllä on loogisempi. Varsinkin kun aika on ainakin omista kannuista jo kadottanut kaiken pallouden. -
Ida: "Sulla on tosi kauniit silmät! ...tai siis en tarkoita sun silmiä, vaan siis sun meikit on tosi kauniit..." "Tää laiva on täynnä naisia, jotka on kauniimpia kuin sinä, mut sussa on jotain sellasta, että haluaisin panna sua..." "Pliiiis, en oo saanut pillua tosi pitkään aikaan..." Jostain syystä en lämmennyt kellekään noista...
Mä laittaisin tähän listaan vielä: "kun mun muija ei anna tarpeeks usein". -
Peruuttamaton riikinkukko: Henkilökohtaisesti oon ihan yhtä kujalla seurusteluasioissa kuin acer. Inceliksi en identifioidu, koska olen nainen enkä vihaa miehiä. Mutta koko 47-vuotisen elämäni oon ihmetelly, miten tuo homma toimii. Muutama säätö on ollut, mutta kertaakaan en ole kuullut olevani ihana tai haluttava. [...]
Oot ihana ja haluttava. -
Ida: "Sulla on tosi kauniit silmät! ...tai siis en tarkoita sun silmiä, vaan siis sun meikit on tosi kauniit..." "Tää laiva on täynnä naisia, jotka on kauniimpia kuin sinä, mut sussa on jotain sellasta, että haluaisin panna sua..." "Pliiiis, en oo saanut pillua tosi pitkään aikaan..." Jostain syystä en lämmennyt kellekään noista...
Suomennokset: "En pidä sinusta, mutta tykkään miten osaat piilottaa ongelmasi ja tehdä itsestäsi minua miellyttävän." "Vaikutat niin helpolta että jopa minä saan pillua sinulta." Tai no.. Viimeinen ei nyt tarvitse suomennosta. Se on aika suora ilmaisu jo valmiiksi. Itsehän olen saanut pesää sillä legendaarisella, "Anna pillua. Mä tiedän et sulla on." Mutta tokihan tämä tapahtui jo valmiiksi vakaassa parisuhteessa jossa molemmilla oli hyvin yhteensopiva huumorintaju. Ei kävisi mielessäkään käyttää mitään tuollaista ensimmäisenä iskureplana. -
Acer on hyvä ja kouluttautuu poliisiksi, pelastajaksi tai lentäjäksi. Sitten naisia riittää, eiku...
-
Nuutunut pehmelö: Acer on hyvä ja kouluttautuu poliisiksi, pelastajaksi tai lentäjäksi. Sitten naisia riittää, eiku...
Jos se ei pysty lentäjäksi, eikä halua nykyistä pienituloisemmaksi? En kyllä tiedä lentäjien tuloista, ei ne varmaan edes ole +100k? -
Voi että, pitäisköös tehdä sellainen kuvamuoks Intelin logosta? "Incel inside" Tai tekis jos osais.
-
Itseasiassa: Vähän mä mietin, ettei toivottavasti kukaan kutsu tissejä näköpalloiksi. Silmiin se kyllä on loogisempi. Varsinkin kun aika on ainakin omista kannuista jo kadottanut kaiken pallouden.
Jos on kunnon silaripallot ja hyvin tyrkyllä, niin ne vois olla "näyttävät pallot" 🤣 -
Vaikka mun tarkoitus ei ollutkaan käyttää tätä saittia terapiana, niin kiitos teille ihmiset, jotka vastasitte mulle niin kauniisti! 🩷
-
Akrasia: Kai nainenkin voi olla tahdonvastaisessa selibaatissa
No ei kukaan ei voi oikeasti olla tahdonvastaisessa selibaatissa koska se on itsessään oksymoroni. Miehet jotka tällä tavoin identifioituvat ovat raiskauskulttuurin paikoittaisesta hiipumisesta nyreissään. Kukaan nainen ei voisi olla samassa asemassa koska sensuuntaista raiskauskulttuuria ei ole koskaan ollutkaan. -
Hehkuva myyrä: No ei kukaan ei voi oikeasti olla tahdonvastaisessa selibaatissa koska se on itsessään oksymoroni. Miehet jotka tällä tavoin identifioituvat ovat raiskauskulttuurin paikoittaisesta hiipumisesta nyreissään. Kukaan nainen ei voisi olla samassa asemassa koska sensuuntaista raiskauskulttuuria ei ole koskaan ollutkaan.
Niin, yleensä ns. incelit eivät ollenkaan ole suruissaan siitä, ettei ihmissuhdetta löydy.Tyypillinen ns. incel kohtelee ihmissuhdetta tavarana ja luulee, että muutkin tekevát niin, ja käsittääkseni kokevat, että heidän miehisyyttään uhataan, jos kainalosta ei löydy statustavaraksi katsottavaa naista. Naiset eivát nyttemmin kovin usein halua olla tavaroita, joten se on vähän huono strategia. "Minulla on näin ja näin paljon tuloja, miksen saa nuorta ja kaunista?" Tai vaihtoehtoisesti, "en omaa niin ja näin paljon tuloja, niinpä en saa toivomaani tavaraa, katkeroidun". Tavaroista nyt sentään voi katkeroitua, jos nyt välttämättä haluaa olla katkera, muiden ihmisten kohtelu tavarana on varsin kammottavaa. Se lienee varsinainen ongelma, ei se, ettei normaalia ihmistä voisi ihan aiheesta ketuttaa, jos sopivaa arjen kumppania -siisi ihmistä -ei tahdo löytyá. -
Matkustava kivi: Niin, yleensä ns. incelit eivät ollenkaan ole suruissaan siitä, ettei ihmissuhdetta löydy.Tyypillinen ns. incel kohtelee ihmissuhdetta tavarana ja luulee, että muutkin tekevát niin, ja käsittääkseni kokevat, että heidän miehisyyttään uhataan, jos kainalosta ei löydy statustavaraksi katsottavaa naista. Naiset eivát [...]
Tohon ajatteluun vielä kuuluu kans kokemus siitä että on oikeutettu tyttöystävään, ja on aikakauden / muitten miesten / naisten turhamaisuuden ym. ettei sellaista ole. Eli just että kiltti mies ei saa naista ku naiset ei halua kilttiä miestä vaikka tämä kiltti mies ansaitsisi naisen koska on niin kiltti. Osa niistä argumentoi jopa että ei olisi väkivaltainen naisia kohtaan jos joku nainen vaan suostuisi parisuhteeseen koska sitten kaikki olisi hyvin. Eli siis että saisi itselleen kivan leikkikalun jota panna/esitellä/komennella miten itte lystää. Erittäin vastenmielistä. -
-
Katteeton lihapulla: Voi että, pitäisköös tehdä sellainen kuvamuoks Intelin logosta? "Incel inside" Tai tekis jos osais.
Tehty jo. Voit ostaa vaikka paidan: https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Incel-Inside-by-tonedebone/31490612/z5wf -
Näköpallot 👀: Tehty jo. Voit ostaa vaikka paidan: redbubble.com/i/t-shirt/Incel-Inside-by-tonedebone/31490612/z5wf
Siinäpä hyvä lahjaidea jollekin hyvän huumorintajun omaavalle kaverille 😂

Kommentti