Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 365
Missä ryhmässä saa puhua avoimesti l***********ä?
Seuraava
Mitä tällä kyltillä yritetään kieltää? Edellinen
Miten mikron saa päälle? Ja miten sellaisen saa Islantiin?
Mitä tällä kyltillä yritetään kieltää? Edellinen
Miten mikron saa päälle? Ja miten sellaisen saa Islantiin?
49 kommenttia
-
Saako täällä kommentoida anonyymisti F************? Monessa paikassa ei saa.
-
Lääkityksestäkö siellä ei saa keskustella? Vai läähätyksestä? Lämmityksestä? Lässytyksestä? Lääppimisestä? Lällätyksestä? Läskeilystä? En ymmärrä mikä voi olla niin kielletty aihe
-
-
Sinfoniaorkesteria johtava ananas: Lääkityksestäkö siellä ei saa keskustella? Vai läähätyksestä? Lämmityksestä? Lässytyksestä? Lääppimisestä? Lällätyksestä? Läskeilystä? En ymmärrä mikä voi olla niin kielletty aihe
Liketyksestä 😁 Kyllähän noihin sensuroituihinkin sanoihin voisi laittaa pikkusen enemmän sisältöä. Sitä en kyllä tiedä miksei Mira mene vaikka jollakin toisella tilillä seuraamaan jonkun "podcastia" jos kiinnostaa mitä siellä hänestä läyrytään? Vai läyrytäänkö ollenkaan 🤷🏻♀️. Vainoharhaistako? Vai nettikiusaamista? Voisi kyllä avata lisää. -
Ei tarvitse jatkuvasti 💦. Vaikuttaa 💩puheelta ja sisältänee taka-ajatuksia 🤔.
-
Sinfoniaorkesteria johtava ananas: Lääkityksestäkö siellä ei saa keskustella? Vai läähätyksestä? Lämmityksestä? Lässytyksestä? Lääppimisestä? Lällätyksestä? Läskeilystä? En ymmärrä mikä voi olla niin kielletty aihe
Monessa ADHD-ryhmässä ja vastaavissa vertaistukiryhmissä on lääkityksistä puhuminen kiellettyä. Joissakin puolestaan se on rajattu jotenkin, että saa kertoa mitä itselle on määrätty ja omista kokemuksista, muttei neuvoa muita. Ja tietenkin kaikki lääkkeiden myyminen on myös kiellettyä -
Nyt vaikuttaa, että tuon ensimmäisen "mokan" taustatarina saattoi olla jotain sen verran synkeää, mahdollisesti nettikiusaamiseen liittyvää, että ehkei sen paikka olisi täällä enempää riepoteltavana.
-
-
Jos hakusanoina on ejekulo ja ejekuloida, niin voi olla ettei kattavia tutkimustuloksia löydy millään kielellä
-
Kookas apinanhakkaaja🐒: Ei tarvitse jatkuvasti 💦. Vaikuttaa 💩puheelta ja sisältänee taka-ajatuksia 🤔.
Ja vaikka jostain syystä olisikin tarve, ei siihen kumppania tarvitse joka kerta. Kuulostaa painostukselta. -
Uneton meduusa: Nyt vaikuttaa, että tuon ensimmäisen "mokan" taustatarina saattoi olla jotain sen verran synkeää, mahdollisesti nettikiusaamiseen liittyvää, että ehkei sen paikka olisi täällä enempää riepoteltavana.
Joo, en tajua miksi se edes on täällä. -
Jostain syystä itsekin kelasin ensin Millan vaihtoehtoa, vaikka itsekin ADHD-ryhmissä edustan ja tiedän että lääkkeistä keskustelu on monessa rajoitettua. Johtuu osittain myös FB:n suhtautumisesta asiaan.
-
Maalaamaton mestari: Ja vaikka jostain syystä olisikin tarve, ei siihen kumppania tarvitse joka kerta. Kuulostaa painostukselta.
Ei siihen todellakaan tarvi kumppania 😁. Ja jos ei itse tyhjennä kasseja, niin luonto kyllä hoitaa, sitähän koulussa kerrotaan ettei tule yllärinä "vuoto" pöksyissä. Eikä mikään satu jos ei tee mitään. Kaikenlaista siemensyöksylaskijaa 🤭 -
Sinfoniaorkesteria johtava ananas: Lääkityksestäkö siellä ei saa keskustella? Vai läähätyksestä? Lämmityksestä? Lässytyksestä? Lääppimisestä? Lällätyksestä? Läskeilystä? En ymmärrä mikä voi olla niin kielletty aihe
Lääkäreistä. Ei saa mustamaalata tms., veikkaisin -
-
Maalaamaton mestari: Ja vaikka jostain syystä olisikin tarve, ei siihen kumppania tarvitse joka kerta. Kuulostaa painostukselta.
Tuossahan ei missään kohtaa puhuttu siitä että mies olisi vaatinut kumppaniaan tekemään yhtään mitään. Aivan yhtä hyvin saattaa keskustelu olla syttynyt siitä, että mies vetelee käteen vähintään joka toinen päivä ja nainen kaipaa asialle nyt perusteluja. Kuulostas toisen seksuaalisen vapauden rajoittamiselta. -
Ejekulo on paha asia ja karvoitus muistuttaa palanutta niittyä sen jälkeen. Usein pitää kutsua pari palomiestä sammuttamaan se.
-
"Blueballs" on kyllä ihan oikea lääketieteellinen juttu, jossa kivekset kipytyvät, kun erektio pitää kivesten verisuonet supistuneena pidemmän aikaa ja tämä alkaa rasittamaan alueen hermoja. Mutta tämän ei pitäisi todellakaan tulla tyhjästä, vaan syynä on joko pidentynyt itsetyydytyssessio, tai pidentynyt anti. Eli käskee miestään pitämään sen käden pois housuista, niin ei myöskään paikat kipeydy parissa päivässä.
-
Pidentynyt akti* Ja lisätään nyt että kyseessä ei ole mikään vaarallinen asia, vaan paranee lähes heti itsestään, kun veri alkaa kiertämään normaalisti.
-
Monenlaenen sirkka🦗: Sitä en kyllä tiedä miksei Mira mene vaikka jollakin toisella tilillä seuraamaan jonkun "podcastia" jos kiinnostaa mitä siellä hänestä läyrytään? Vai läyrytäänkö ollenkaan 🤷🏻♀️. Vainoharhaistako? Vai nettikiusaamista? Voisi kyllä avata lisää.
Läyrytä? Miltä murrealueelta tämä on? -
Puhekyvytön tomaatti 🍅: Läyrytä? Miltä murrealueelta tämä on?
Ihan mahtava sana kyllä 🙂↕️ -
Oikeasti ärsyttää se kun mikä tahansa vähänkin arveluttavaksi koettu sana sensuroidaan tähdillä niin että ei saa selvää edes mitä kirjoittaja on tarkoittanut. "Saako täällä keskustella **********?" No en tiedä saako kun en tiedä mitä aihetta tarkoitat.
-
Monenlaenen sirkka🦗: Liketyksestä 😁 Kyllähän noihin sensuroituihinkin sanoihin voisi laittaa pikkusen enemmän sisältöä. Sitä en kyllä tiedä miksei Mira mene vaikka jollakin toisella tilillä seuraamaan jonkun "podcastia" jos kiinnostaa mitä siellä hänestä läyrytään? Vai läyrytäänkö ollenkaan 🤷🏻♀️. Vainoharhaistako? Vai nettikiusaamista? Voisi kyllä avata lisää.
Noin suuren rahasumman tarjoaminen kuulostaa enemmän vainoharhalta tai miltä tahansa muulta kuin aidolta avunpyynnöltä. -
Rönsyilevä norppa: "Blueballs" on kyllä ihan oikea lääketieteellinen juttu, jossa kivekset kipytyvät, kun erektio pitää kivesten verisuonet supistuneena pidemmän aikaa ja tämä alkaa rasittamaan alueen hermoja. Mutta tämän ei pitäisi todellakaan tulla tyhjästä, vaan syynä on joko pidentynyt itsetyydytyssessio, [...]
Tohon saa kyllä touhuta, yksin tai ei, todella pitkään. Ei tule vastaan normaalissa kanssakäymisessä. -
Universaali vesimeloni🍉: Tohon saa kyllä touhuta, yksin tai ei, todella pitkään. Ei tule vastaan normaalissa kanssakäymisessä.
Riittäisikö 2 vuorokautta? Eli jos kaiken aikaa jyystää niin hyvä olisi laueta ainakin joka toinen päivä. -
-
Rönsyilevä norppa: "Blueballs" on kyllä ihan oikea lääketieteellinen juttu, jossa kivekset kipytyvät, kun erektio pitää kivesten verisuonet supistuneena pidemmän aikaa ja tämä alkaa rasittamaan alueen hermoja. Mutta tämän ei pitäisi todellakaan tulla tyhjästä, vaan syynä on joko pidentynyt itsetyydytyssessio, [...]
Juuh ihan kuin monilla naisilla ei tulisi pakottava paine pilluun ihan samalla lailla. Mutta nää on taas näitä, toista on tutkittu koska miehet ja toista ei koska naisia vähätellään terveydenhuollossa. -
Virtaava piirroshahmo: Riittäisikö 2 vuorokautta? Eli jos kaiken aikaa jyystää niin hyvä olisi laueta ainakin joka toinen päivä.
No nyt kyllä 😅. Mutta totta, liika on liikaa. Ja kannattaa mennä lääkäriin jos 2 vrk jyystön/vatkauksen jälkeenkään ei laukea 👨🏻⚕️ -
Anne ja Camilla, näin asia on monilla miehillä eikä tosiaan tarvitse olla teini vaan terve. t. keski-ikäinen äiä
-
Universaali vesimeloni🍉: Tohon saa kyllä touhuta, yksin tai ei, todella pitkään. Ei tule vastaan normaalissa kanssakäymisessä.
Käyttää penisrengasta ja laittaa kivestenkin ympärille niin rupeaa sinertämään nopeammin. Saa touhuta yksin tai kaverin kanssa. -
Sinfoniaorkesteria johtava ananas: Lääkityksestäkö siellä ei saa keskustella? Vai läähätyksestä? Lämmityksestä? Lässytyksestä? Lääppimisestä? Lällätyksestä? Läskeilystä? En ymmärrä mikä voi olla niin kielletty aihe
Lemmiskelystä? -
Kookas apinanhakkaaja🐒: Ei siihen todellakaan tarvi kumppania 😁. Ja jos ei itse tyhjennä kasseja, niin luonto kyllä hoitaa, sitähän koulussa kerrotaan ettei tule yllärinä "vuoto" pöksyissä. Eikä mikään satu jos ei tee mitään. Kaikenlaista siemensyöksylaskijaa 🤭
Joku määrä erektioita/ejakulaatioita per kuukausi voi kuulemma auttaa pitämään eturauhasen kunnossa. Eli kannattaa käyttää. -
Kyllähän nyt säännöllinen siemensyöksy myös ylläpitää siittiöiden laatua. Toki nuorten miesten kohdalla ongelmia on muutenkin, monista syistä. Mutta kyllä miesten kannattaa laueta säännöllisesti, siitä on paljon terveyshyötyjä, eikä mitään haittaa. Ellei nyt hankaa tattiaan rikki asti. Ihmettelen vähän kommenttien negatiivisuutta. Kyllä naistenkin kannattaa saada orgasmi. Valtavasti hyötyjä siitäkin. Tosin ymmärrän kyllä, että jutun taustalla saattaa olla nuoren miehen toive runsaammasta seksistä. Mutta hei, sehän on aika normaalia, ellei siihen sisälly painostusta, jos toinen ei haluakaan. Mutta joku toi ihan asiallisesti ilmi, että joskus myös tyttöystävä saattaa ihmetellä runsasta itsetyydytystä, tai lähinnä kai tuntea mustasukkaisuutta. Mistä me tiedetään, mitä tässä on taustalla?
-
Miellyttävä paprika: Jos hakusanoina on ejekulo ja ejekuloida, niin voi olla ettei kattavia tutkimustuloksia löydy millään kielellä
"Ejekulo" voisi periaatteessa olla kieliopillisesti oikein johdettu mutta outo esperanton sana. Se tarkoittaisi henkilöä, jolla on tapana ryhtyä toimeen jossakin huoneessa tai tilassa. Kun sekä tilan että toiminnan laatu jäävät täsmentämättä, on vaikea kuvitella asiayhteyttä, jossa moinen luonnehdinta olisi järkevä. -
Ace: Monessa ADHD-ryhmässä ja vastaavissa vertaistukiryhmissä on lääkityksistä puhuminen kiellettyä. Joissakin puolestaan se on rajattu jotenkin, että saa kertoa mitä itselle on määrätty ja omista kokemuksista, muttei neuvoa muita. Ja tietenkin kaikki lääkkeiden myyminen on myös kiellettyä
Miksi ei saa lääkkeistä puhua? Lääkevastaiset foliohatut YP:nä? -
-
Sinfoniaorkesteria johtava ananas: Lääkityksestäkö siellä ei saa keskustella? Vai läähätyksestä? Lämmityksestä? Lässytyksestä? Lääppimisestä? Lällätyksestä? Läskeilystä? En ymmärrä mikä voi olla niin kielletty aihe
Laiva on lastattu lobotomioilla, lisätehtävillä, leimaveroilla, liukuvärjäyksillä, lakimuutoksilla ja live-esityksillä. -
Rujo krokotiili🐊: Miksi ei saa lääkkeistä puhua? Lääkevastaiset foliohatut YP:nä?
En tiedä, mutta otaksun, että syynä voi olla ihmisten taipumus kuvitella omia kokemuksia yleispäteviksi ja mennä sitten suosittelemaan toiselle lääkitystä, joka ei tälle sovi, tai päinvastoin. Yleinen keskustelukielto myös auttaa YP:tä pitämään lääkevastaiset foliohattujäsenet kurissa. -
Tane: En tiedä, mutta otaksun, että syynä voi olla ihmisten taipumus kuvitella omia kokemuksia yleispäteviksi ja mennä sitten suosittelemaan toiselle lääkitystä, joka ei tälle sovi, tai päinvastoin. Yleinen keskustelukielto myös auttaa YP:tä pitämään lääkevastaiset foliohattujäsenet kurissa.
Onneksi lääkkeistä päättää lääkärit. Mutta voisihan se olla ihan hyvä jos vanhempi X sanoo että heillä auttoi lapsen ADHD:n kurissa pitämiseen, että pystyy koulussa keskittymään, joku lääke A. Siten vanhempi Y voi lääkärin kanssa keskustella että voisiko A auttaa hänenkin lapsen kanssa. Folioille pitäisi antaa heti vaan kenkää ryhmistä. -
Pysäyttävä karpalo: Anne ja Camilla, näin asia on monilla miehillä eikä tosiaan tarvitse olla teini vaan terve. t. keski-ikäinen äiä
Jopa sellaiset mielipiteet, jotka miehet kertovat omista asioistaan, miinustetaan alas. Näissä miinustuksissa ei ole logiikkaa, ne ovat vain miesvihamielisiä. -
Kookas apinanhakkaaja🐒: Ei tarvitse jatkuvasti 💦. Vaikuttaa 💩puheelta ja sisältänee taka-ajatuksia 🤔.
Mitä helvetin hepreaa nykynuoret puhuu? -
Lukenut ylioppilas: Mitä helvetin hepreaa nykynuoret puhuu?
Lukeneena ylioppilaan pitäisi osata päätellä. Aloitetaan helpoilla: 🍆💦🌮🍑 -
Tane: En tiedä, mutta otaksun, että syynä voi olla ihmisten taipumus kuvitella omia kokemuksia yleispäteviksi ja mennä sitten suosittelemaan toiselle lääkitystä, joka ei tälle sovi, tai päinvastoin. Yleinen keskustelukielto myös auttaa YP:tä pitämään lääkevastaiset foliohattujäsenet kurissa.
Rujo krokotiili🐊: Miksi ei saa lääkkeistä puhua? Lääkevastaiset foliohatut YP:nä?
Varmaan siksi, ettei ryhmän ylläpitäjät halua olla välillisesti vastuussa jos aletaan neuvomaan jotain ihan päin helvettiä tmv. 🤷🏻♀️ Tai siis vastuukysymys varmasti jollain tasolla ainakin, syitä voi toki olla monia. Esim. Facebookissa taitaa olla ryhmien sisällä omaa syyniä ja tarkistusta, joten lääkekeskustelu saattaa aiheuttaa ongelmia ryhmälle Facen puolelta, kun tekoäly vetää kärpäsestä härkäsen ja bännää koko ryhmän.Mitä tulee tuohon kyseiseen ADHD Naistenhuone -ryhmään, niin ryhmän säännöissä asia on perusteltu näin (suora lainaus):"Ei mitään lääke aiheisia keskustelujaNäihin keskusteluihuin on muita ryhmiä, tämä pidetään lääkkeettömänä ja puhutaan kaikista muista asioista" -
Lukenut ylioppilas: Mitä helvetin hepreaa nykynuoret puhuu?
Takaisin hieroglyfeihin 🤷🏻♂️ -
Seksi ei ole kirosana eikä lesbouteen tietääkseni saa diagnoosia. Sensuroitu sana taitaa olla "lääkkeistä", kerrankin asteriskien määrä vastaa kirjainten määrää. Ryhmässä voi olla lääkkeistä puhuminen kielletty mutta eihän tässä päivityksestä lääkkeistä puhuttukkaan.
-
Kyllähän jollakulla miehellä voi moinen vaiva olla jos ei säännöllisesti pääse purkautumaan. Yksittäisillä ihmisillä on monenlaisia vaivoja jotka muista vaikuttavat keksityiltä/mahdottomilta.
-
Lääkityksistä kielletään keskustelemasta sen takia, että hulluimmat eivät muuta lastensa/omaansa muiden puheiden perusteella. Aina pitää mennä lääkärin ohjeiden mukaan.
-
Viettävä panda: Lääkityksistä kielletään keskustelemasta sen takia, että hulluimmat eivät muuta lastensa/omaansa muiden puheiden perusteella. Aina pitää mennä lääkärin ohjeiden mukaan.
Niin joo, jotkuhan ostaa lääkkeitä laittomasti netistä. Itse aina olen ajatellut että kaikki ovat järkeviä ja tekevät kuten lääkäri määrää, mutta tosiaan "tyhmiset"... 🤷🏻♂️ -
Vajaa sika 🐖: Niin joo, jotkuhan ostaa lääkkeitä laittomasti netistä. Itse aina olen ajatellut että kaikki ovat järkeviä ja tekevät kuten lääkäri määrää, mutta tosiaan "tyhmiset"... 🤷🏻♂️
ADHD-lääkkeitä myydään ja ostetaan laittomasti myös viihdekäyttöön, ne kun ovat amfetamiinijohdannaisia ja vaikuttavat amfetamiinin tavoin. Varsinkin nykyään, kun katukaupasta ostettu "amfetamiini" voi sisältää esim. peukkua, niin fiksummat viihdekäyttäjät ostavat pelkästään tunnetun lääkevalmistajan pakkauksessa olevaa ADHD-lääkettä, että tietävät mitä saavat. -
Uneton meduusa: Nyt vaikuttaa, että tuon ensimmäisen "mokan" taustatarina saattoi olla jotain sen verran synkeää, mahdollisesti nettikiusaamiseen liittyvää, että ehkei sen paikka olisi täällä enempää riepoteltavana.
Kiusaaminen on aina kiusatun syy -
Mä luulen itse, että tuo lääkkeistäpuhumiskielto liittyy juuri tuohon, että noita myydään myös laittomaan käyttöön. Että yp ei halua, että ryhmään tulee vahingossakaan mitään sellaista sisältöä, että face bannaa koko ryhmän tai poliisi rupeaa kyselemään. Voi toki olla tuostakin, ettei muut lähtisi muokkaamaan lääkityksiään omin päin, mutta toisaalta mun ymmärtääkseni tämä lääkkeistäpuhumiskielto on korostunut nimenomaan adhd-ryhmissä, ei yhtään samalla tavalla muissa diagnoosiryhmissä. Ikävää kyllä, koska tunnen yhden adhd:n, joka yritti saada kokemuksia vähän erikoisempiin sivuoireisiin, kun lääkäri ei osannut sanoa voiko olla adhd-lääkkeistä vai ei. Edes sitä ei siis saanut kysyä, että millaisia sivuoireita teille tulee, mikä on musta vähän hämmentävää, mutta varmaan omalla tavallaan perusteltavissa.
-
Pysäyttävä karpalo: Anne ja Camilla, näin asia on monilla miehillä eikä tosiaan tarvitse olla teini vaan terve. t. keski-ikäinen äiä
Kumma että tätä ei mainita kun menee vasektomiaan. Sen jälkeen kun kiveksistä ei enää tule mitään ulos. Eikä kivesten tuottamien siittiöiden volyymi muutenkaan ole kuin 5% siemennesteestä, loput nesteestä tulee mukaan etu- ja rakkularauhasesta. -
Tane: "Ejekulo" voisi periaatteessa olla kieliopillisesti oikein johdettu mutta outo esperanton sana. Se tarkoittaisi henkilöä, jolla on tapana ryhtyä toimeen jossakin huoneessa tai tilassa. Kun sekä tilan että toiminnan laatu jäävät täsmentämättä, on vaikea kuvitella asiayhteyttä, jossa moinen luonnehdinta olisi järkevä.
"Eje culo" espanjaksi sentään tarkoittaisikin jotain 😅

Kommentti