Kuvakooste, osa 539
Mitä tällä kyltillä yritetään kieltää?
Seuraava
Onko jonkun lemmikkipupu karannut? Edellinen
Missä ryhmässä saa puhua avoimesti l***********ä?
Onko jonkun lemmikkipupu karannut? Edellinen
Missä ryhmässä saa puhua avoimesti l***********ä?
40 kommenttia
-
-
Astaloin suoritettava väkivalta kielletty. Ainakin itseään lyhyempiä kohtaan.
-
-
Viimeisimmän vuoden aikana aika monen naisen mummu on antanut tuon saman ohjeen. Ja vielä ihan samalla käsialalla. Sattumaako?
-
Kyltti ollut täällä aikaisemminkin: https://www.feissarimokat.com/2022/05/kuvakooste-osa-380/
-
Kadonnutta aarretta vahtiva orava: Viimeisimmän vuoden aikana aika monen naisen mummu on antanut tuon saman ohjeen. Ja vielä ihan samalla käsialalla. Sattumaako?
Ei kyllä näytä 85-vuotiaan käsialalta. -
Ace: Mitä jos on sohvamöhömaha jolla on ADHD? 🤔
Ei haittaa jos on lyhyt muisti ja törkeen varakas. Tuota vähän ihmettelin, että lyhyt muisti, jos on saanut kyytinsä jostain tollontyöstään. Siis kuka sanut kyytiä? Se nainen ja mies ei jää sitä muhimaan? Vai miksi mies sitä muhisi, jos on oma tollontyö ja mistä se kyytiinsä tulee? Poliisilta? Onko se vankilassa ja siihen auttaa lykyt muisti? Onko tässä joku murre jota en ymmärrä? -
-
Itseasiassa: Ei haittaa jos on lyhyt muisti ja törkeen varakas. Tuota vähän ihmettelin, että lyhyt muisti, jos on saanut kyytinsä jostain tollontyöstään. Siis kuka sanut kyytiä? Se nainen ja mies ei jää sitä muhimaan? Vai miksi mies sitä muhisi, jos on oma tollontyö ja mistä se kyytiinsä tulee? Poliisilta? Onko se vankilassa ja siihen auttaa lykyt muisti? Onko tässä joku murre jota en ymmärrä?
Itse tulkitsin, että mies on tehnyt tollontöitä, jotain tyhmää siis, ja saanut siitä kyytiä eli haukut. Jolloin on hyvä, ettei jää kantamaan kaunaa niistä haukuista. Tai jotain. -
Kiero maksamakkara: Ei kyllä näytä 85-vuotiaan käsialalta.
Kuva vois olla vauvakirjasta, jolloin ehkä kirjoitettu vuosikymmeniä aiemmin op:n syntyessä? Tosin siltikään ei vakuuta. -
Itseasiassa: Ei haittaa jos on lyhyt muisti ja törkeen varakas. Tuota vähän ihmettelin, että lyhyt muisti, jos on saanut kyytinsä jostain tollontyöstään. Siis kuka sanut kyytiä? Se nainen ja mies ei jää sitä muhimaan? Vai miksi mies sitä muhisi, jos on oma tollontyö ja mistä se kyytiinsä tulee? Poliisilta? Onko se vankilassa ja siihen auttaa lykyt muisti? Onko tässä joku murre jota en ymmärrä?
Ei jää muhimaan mieleen jos on läksytetty jostain? Tosin muistaisko sitten myöskään mistä läksytetty/mitä ei saanut tehdä. Mikä sekin kuulostaa aika 😬 -
Tarkotin että en tykännyt neuvoista 😬 Ehkä pitää tänään jättää kommentointi kokonaan pois kun kommunikointini on tätä tasoa..
-
Kiero maksamakkara: Ei kyllä näytä 85-vuotiaan käsialalta.
Jäin kummastelemaan samaa, kunnes tajusin että ehkä mummu on vain sanellut ohjeen ja Hanni kirjoittanut ylös -
Saamaton jänis: Jäin kummastelemaan samaa, kunnes tajusin että ehkä mummu on vain sanellut ohjeen ja Hanni kirjoittanut ylös
No ei ollut mummo noudattanut ohjettaan itse. Ei sitä muuten mummoksi pääsisikään 😅 -
Komisario Rautakallio👮🏻♂️: No ei ollut mummo noudattanut ohjettaan itse. Ei sitä muuten mummoksi pääsisikään 😅
Tietää siis mistä puhuu 🙄 -
Kiero maksamakkara: Ei kyllä näytä 85-vuotiaan käsialalta.
Ainoa asia minkä käsialasta pystyy sanomaan minkäänlaisella varmuudella parin sanan perusteella on se että kumpiko kätinen kirjoittaja on. -
Aikamoista henkistä väkivaltaa monet naiset harjoittavat miehiä kohtaan. Eikä usein tosiaankaan ole kyse vitsistä. Toi "muista rietastella" on hyvä.
-
Saamaton jänis: Jäin kummastelemaan samaa, kunnes tajusin että ehkä mummu on vain sanellut ohjeen ja Hanni kirjoittanut ylös
Minusta oli parempi se mummon antama elämänohje: "anna persettä, siitä miehet tykkää." -
-
Vajaa kettu: Minusta oli parempi se mummon antama elämänohje: "anna persettä, siitä miehet tykkää."
Marjatta-mummo: "Älä yritä tehdä vaikutusta sun mieheen ruoanlaittotaidoilla, miehet syö 3 päivää vanhaa pizzaa. Anna sille persettä, siitä se tykkää." -
Puhuva apina: Kyltti ollut täällä aikaisemminkin: feissarimokat.com/2022/05/kuvakooste-osa-380
Ja viellä sama kuvakin -
Epäkelpo hanki: ”1.4”, vitun vajakit, kun päivämäärää ilmeisesti yritettiin.
Kerro, että et ole ikinä käynyt kirjastossa kertomatta, että et ole ikinä käynyt kirjastossa. -
Epäkelpo hanki: ”1.4”, vitun vajakit, kun päivämäärää ilmeisesti yritettiin.
Kiitos nauruista. Toi oli hauska. Tai sitten helvetin surullinen. -
Riskaabeli raadonsyöjä: Tietää siis mistä puhuu 🙄
Ei pääse isomummoksi tolla ohjeella 😅 -
Jos Päätön ratsumies ei löydy tuosta hyllyvälistä, niin en kyllä tiedä mistä.
-
Unikornia: Ei tarvi ko puhelimen
Story of my life. ADHD, möhömaha, sohva ja puhelin.Olen tyytyväinen. 🥹 -
-
Siveä kurkku: Itse tulkitsin, että mies on tehnyt tollontöitä, jotain tyhmää siis, ja saanut siitä kyytiä eli haukut. Jolloin on hyvä, ettei jää kantamaan kaunaa niistä haukuista. Tai jotain.
Ja miksi tollontöitä tehnyt ylipäätään alkaisi murjottaa saatuaan kritiikkiä? Koska on uhriutuva ulipersu?Ei sellaista kukaan kumppaniksi huoli. -
Miksi miehen pitää olla törkeän varakas? Nehän ovat miehen rahoja eivätkä liity naiseen mitenkään🤨
-
Epäkelpo hanki: ”1.4”, vitun vajakit, kun päivämäärää ilmeisesti yritettiin.
Jos käytät yleistä kirjastoa muualla kuin Helsingissä niin tuo olis ollut 84.2 -
Murehduttava lihapulla: Jos käytät yleistä kirjastoa muualla kuin Helsingissä niin tuo olis ollut 84.2
Miksi luokkatunnusnumero on eri stadi vs. lande? -
Sairaslomasta nauttiva mehiläinen: Miksi luokkatunnusnumero on eri stadi vs. lande?
Koska Helsingillä on ollut oma luokitusjärjestelmänsä HKLJ (Helsingin kaupunginkirjaston luokitusjärjestelmä), muilla on YKL (Yleisten kirjastojen luokitusjärjestelmä). Helsinki on muistaakseni nyt vaihtamassa YKL:ään, en tiedä missä vaiheessa heidän projektinsa tosin on. -
Puhuva apina: Kyltti ollut täällä aikaisemminkin: feissarimokat.com/2022/05/kuvakooste-osa-380
Juuri meinasin samaa kommentoida. 😁 😁 On vielä sama kuvakin, ei pelkkä kyltti. -
Murehduttava lihapulla: Koska Helsingillä on ollut oma luokitusjärjestelmänsä HKLJ (Helsingin kaupunginkirjaston luokitusjärjestelmä), muilla on YKL (Yleisten kirjastojen luokitusjärjestelmä). Helsinki on muistaakseni nyt vaihtamassa YKL:ään, en tiedä missä vaiheessa heidän projektinsa tosin on.
Pitäis olla maalissa? Viime syksynä kesätyöntekijät liimailleet uusia tarroja? Ainakin oli jossain lehdessä juttua. On siinä ollut työmaata 😆

Kommentti