Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Yliluonnolliset ilmiöt, osa 27

Osaako kanisi vastata ääniviestiin?
Yliluonnolliset ilmiöt, osa 27

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 75 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Ryhmätön majava 🦫 14.5.2026 0:42
      Tulos: +244 (262 ääntä)
      Etäkusetushoidot 🤬. No kai ne rahat saa herkkäuskoisilta imuroida omaan taskuun 🙄

      Lainaa

    2. Talvenkestävä omena 14.5.2026 0:43
      Tulos: +204 (210 ääntä)
      Oon välillä ehkä vähän kateellinen mut hyvin vaikuttunu näistä keinoista miten ihmiset tekee rahaa elääkseen

      Lainaa

    3. Tulos: +113 (115 ääntä)
      No toisaalta... On monia ihmisiä, joille puhun ja puhun, ja silti vain vittuilevat. Ehkä kaneja ei vain kiinnosta totella. (Tuo oli vitsi. Huuhaata on.)

      Lainaa

    4. Etäenergiahoitaja ☢️ 14.5.2026 0:57
      Tulos: +52 (70 ääntä)
      Kiitos enkelit 🙏🏻👼🏻

      Lainaa

    5. Hapan ilonpilaaja 14.5.2026 1:08
      Tulos: +89 (99 ääntä)
      Hoidossa ei nouse muu kuin asiakkaan verenpaine, kun näkee mistä paskasta sitä on tullut maksettua.

      Lainaa

    6. Epäpätevä jakkara 14.5.2026 1:18
      Tulos: +182 (186 ääntä)
      Mulla on naapuri johon tutustuin kun muutin viereen. Ihana ihminen. Lämmin, välittävä ja positiivinen. Sitten hän ulkona yht'äkkiä osoitti taivaalle ja tokaisi "Minä käsken sinua kemiallinen vana, katoa!". Sen jälkeen sain kuulla energia hoidoista, myös etä hoidoista, sekä miten hän saa puhuttua lemmikeilleen jonkin eläin meedion kautta yms yms. Järkevä yrittäjä muutoin mutta uskoi mm "varo, aseistetut miehet hakee kohta pakko piikille" juttuihin. Noita on. Tapauksia. Ja nykyään vain tervehditään pihalla. En mä jaksa selittää miksi maapallo ON pyöreä.

      Lainaa

    7. Tulos: +244 (250 ääntä)
      Sen uskon kyllä, että energiahoito onnistuu etänä aivan yhtä hyvin ja tehokkaasti kuin samassa huoneessa. Ei varmasti ole eroa. Uskon jopa, että onnistuu yhtä hyvin, jos sen jättää kokonaan tekemättä.

      Lainaa

    8. Loitsuja manaava majava 14.5.2026 2:58
      Tulos: +75 (83 ääntä)
      Lähetin sun lemmikille sähköpostilla energiahoitoa, tämän lukeva lemmikin omistava on mulle 666€ velkaa, maksu-aikaa on 4 minuuttia muuten lähtee perintään /s

      Lainaa

    9. Dramallama 14.5.2026 4:06
      Tulos: +138 (146 ääntä)
      Tuollaiset kusipäät jotka ottavat rahat epätoivoisilta ihmisiltä saavat mut näkemään punaista; ja sitten vielä tällaisessa tapauksessa, jos on erittäin huono tuuri, niin jonkun lemmikki vielä kuolee kun eläinlääkärin sijasta maksaa "energiahoidosta" ja lemmikki ei saa tarvitsemaansa hoitoa.

      Lainaa

    10. Loitsuja manaava majava 14.5.2026 4:37
      Tulos: +78 (86 ääntä)
      Dramallama: Tuollaiset kusipäät jotka ottavat rahat epätoivoisilta ihmisiltä saavat mut näkemään punaista; ja sitten vielä tällaisessa tapauksessa, jos on erittäin huono tuuri, niin jonkun lemmikki vielä kuolee kun eläinlääkärin sijasta maksaa "energiahoidosta" ja lemmikki ei saa tarvitsemaansa hoitoa.
      Niinhän tämä Maria Nor...(loppukirjaimia ei mainita).oli laittanut pissaansa kissan  haavoihin ja kyyn puremiin koska parempaa hoitoa mitä eläinlääkäris

      Lainaa

    11. Tornipöllö 14.5.2026 5:21
      Tulos: +97 (99 ääntä)
      Hapan ilonpilaaja: Hoidossa ei nouse muu kuin asiakkaan verenpaine, kun näkee mistä paskasta sitä on tullut maksettua.
      Paitsi että jos on valmis maksamaan tällaisesta huuhaasta, niin todennäköisesti osaa myös uskotella itselleen, että se toimii. "Kyl toi Väiski-Rumpali mun mielestä on tänään vähän lepposampi kuin eilen! Sen täytyy johtua siitä energiahoidosta! 🙏"
      Tai jos mitään muutosta ei näykään, niin sitten "palvelun" tarjoaja kyllä osaa sepittää, että mikä 5G-taajuus on estänyt hänen energioitaan pääsemästä perille.

      Lainaa

    12. Rönsyilevä norppa 14.5.2026 5:47
      Tulos: +93 (97 ääntä)
      Ryhmätön majava 🦫: Etäkusetushoidot 🤬. No kai ne rahat saa herkkäuskoisilta imuroida omaan taskuun 🙄
      Ongelma on siinä, että.tämä porukka ei vie lemmikkiään oikeaan hoitoon, jota lemmikki tarvitsee, eli antavat lemmikkin kitua näiden hihhulihoitojen vuoksi.

      Lainaa

    13. Tulos: +53 (55 ääntä)
      Käytin viikonloppuna hoidossa olevaa koiraa kusella monta kertaa, sen isäntäväkeä en kusettanut.

      Lainaa

    14. Tulos: -6 (14 ääntä)
      Käytin viikonloppuna hoidossa olevaa koiraa kusella monta kertaa, sen isäntäväkeä en kusettanut.

      Lainaa

    15. Luetettava eläin 14.5.2026 7:45
      Tulos: +78 (80 ääntä)
      Joo, maksu tuleekin sitten etäenergialla enkeleiden välityksellä!

      Lainaa

    16. Taianomainen norppa 14.5.2026 8:03
      Tulos: -119 (197 ääntä)
      Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja kannattaa käyttää sujuvasti rinnakkain, tukevat toisiaan paitsi joissain ihan ääritapauksissa kuten syöpähoidot. Tää on vähän sama kun et jos käyt lääkärillä, niin et vois mennä osteopaatille tai hierojalle tai että kävisit lääkärin sijaan pelkästään osteopaatilla. Energiahoito on elämänenergian, sen saman mitä me täällä auringosta saadaan ja mikä saa kaiken kasvamaan täällä maapallolla, vahvistamista toisessa ihmisessä. Vaikuttaa parasympaattiseen hermostoon ja rauhoittaa stressiä ja vapauttaa tunteita kehosta. Tällä ei oo mitään tekemistä minkään vanojen kanssa taivaalla tai sen kanssa onko maailma pyöreä vai litteä, tai enkelien. Itse en hoidettaessa kutsu mitään voimia paikalle, mutta ymmärrän jos joku muu kutsuu enkä dissaa toisten uskoa siihen mikä heille tekee elämän ymmärrettäväksi ja turvalliseksi. Ja tiedostan tätä kirjottaessa että tää mun kommentti tulee saamaan negapeukkuja, enkä ajattelekaan et kaikkien pitää olla mun kanssa samaa mieltä, mut jotenkin toivoisin tällä kertovani edes jollekin joka haluaa kuulla, että kentällä toimii myös rationaalisia, tieteeseen uskovia "normaaleja" ihmisiä, joille sellainen asia kun energia on todellista. Et ehkä sit sä dissaaja, kun sulla on kolmatta vuotta hirveet selkäkivut ja lääkärin määräämät pillerit ei enää auta ja oot ihan epätoivoinen, muistat tän kirjotuksen ja etsit käsiisi jonkun energiahoitajan, joka voi katsoo sun selkää sellaisella tavalla johon terveyskeskuslääkäri ei kykene ja saat ehkä apua siihen sun kipeeseen selkään. Hitto rakkautta kaikille, terveisin huuhaahoitaja.

      Lainaa

    17. Mauton ahven 14.5.2026 8:08
      Tulos: +38 (50 ääntä)
      Ryhmätön majava 🦫: Etäkusetushoidot 🤬. No kai ne rahat saa herkkäuskoisilta imuroida omaan taskuun 🙄
      Petos on rikos, eli ei saa valehtelemalla. Toki jos ajatellaan, että energiahoitoa myytäessä ei edes luvata mitään muuta kuin viihdettä ja yhteistä fantasiaa, niin sitten ok. Mutta jos puoskari erehdyttää asiakkaan luulemaan, että "hoidolla" voisi olla jotain vaikutusta, tai käyttää tietoisesti hyväkseen asiakkaan tällaista erehdystä, niin kyseessä on petosrikos.

      Lainaa

    18. Silko mango 14.5.2026 8:24
      Tulos: +110 (126 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Minusta siinäkään tapauksessa ihmisten kusettaminen ei ole hyväksyttävää, vaikka kuinka olisit jonkun viimeinen toivo. Oikeastaan koen sen melkein vielä pahempana kuin sen, että joku muuten vaan haluaisi kokeilla.

      Lainaa

    19. Tuijottava panda 14.5.2026 8:33
      Tulos: +83 (91 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Teetkö hoitoja etänä eläimille, jotka eivät voi edes kertoa miltä tuntuu, tai kokea placeboa kun eivät ole tietoisiakaan tapahtumista? Se tais tässä eniten kaivella.

      Lainaa

    20. Siveä kurkku 14.5.2026 8:48
      Tulos: +88 (108 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Saatat kyllä olla muissa suhteissa rationaalinen ja tieteeseen uskova ihminen, mutta ajatuksella tuollaisesta "elämänenergiasta" ja sen vahvistamisesta ei ole tieteellistä perustaa.

      Lainaa

    21. Matti Tervasuo 14.5.2026 8:59
      Tulos: +4 (18 ääntä)
      Loitsuja manaava majava: Lähetin sun lemmikille sähköpostilla energiahoitoa, tämän lukeva lemmikin omistava on mulle 666€ velkaa, maksu-aikaa on 4 minuuttia muuten lähtee perintään /s
      Meillä ei lemmikkejä.

      Lainaa

    22. Ketterä raparperi 14.5.2026 9:05
      Tulos: +93 (105 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Hyvä että kuitenkin myönnät itsekin homman perustuvan ihmisten epätoivon hyödyntämiseen.

      Lainaa

    23. Tulos: +83 (107 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Huuhaahoitaja oikein "opiskelee" höpöhöpö plasebohoitoa ja kehtaa vielä tulla julkisesti tunnustamaan että laskuttaa helppouskoisia auringonvalosta 8-o Eikö oikeasti hävetä yhtään?

      Lainaa

    24. Puhekyvytön tomaatti 🍅 14.5.2026 9:24
      Tulos: +75 (99 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Opiskele hyvä ihminen jotain muuta. Toivon todella että tulevat uhrisi turvautuvat myös lääketieteeseen, koska eivät sinulta mitään auringon elämänenergiaa tule saamaan.

      Lainaa

    25. Tuhoisa tiikeri 14.5.2026 10:01
      Tulos: +48 (54 ääntä)
      Mauton ahven: Petos on rikos, eli ei saa valehtelemalla. Toki jos ajatellaan, että energiahoitoa myytäessä ei edes luvata mitään muuta kuin viihdettä ja yhteistä fantasiaa, niin sitten ok. Mutta jos puoskari erehdyttää asiakkaan luulemaan, että "hoidolla" voisi olla jotain vaikutusta, tai käyttää tietoisesti hyväkseen asiakkaan tällaista erehdystä, niin kyseessä on petosrikos.
      Entäpä jos puoskari itsekkin luulee, että hänen "hoidollaan" on jotakin merkitystä? Onko kyseessä silloin petos kun tietoista valehtelua ei tapahdu 🤔

      Lainaa

    26. Mauton ahven 14.5.2026 10:12
      Tulos: +32 (36 ääntä)
      Tuhoisa tiikeri: Entäpä jos puoskari itsekkin luulee, että hänen "hoidollaan" on jotakin merkitystä? Onko kyseessä silloin petos kun tietoista valehtelua ei tapahdu 🤔
      Se on hieman monimutkaisempi kysymys. Petos on vain tahallisena rangaistava. Voitaisiin kuitenkin ajatella todennäköisyystahallisuuden täyttyvän, jos puoskarin on täytynyt pitää vähintään todennäköisenä, että hänen myymänsä palvelu on hyödytön ja että hän sitä myydessään tosiasiassa tulee käyttäneeksi hyväkseen asiakkaan erehdystä. Mutta ei tällaisista ole oikeuskäytäntöä, kun ei ilmiselvällä tarkoitustahallisuudellakaan toimivia käärmeöljykauppiaita syytetä petoksista. Uhrit eivät tee rikosilmoituksia, ja poliisilla on kädet täynnä sellaisten rikosten tutkimisessa, joissa uhri tajuaa olevansa rikoksen uhri ja vaatii rangaistusta.

      Lainaa

    27. Peruuttamaton riikinkukko 14.5.2026 10:18
      Tulos: +98 (100 ääntä)
      Kukahan mun jalkoja energiahoitaa melkein joka yö. 🤔 Oon luullu, että nilkkani turpoaa, kun olen koko päivän jaloillani ja turvotuksen laskevan yön aikana siksi, kun olen monta tuntia makuuasennossa. Errare humanum est.

      Lainaa

    28. Kiihkoileva sakaali 14.5.2026 10:18
      Tulos: +40 (56 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Älä nyt saatana.

      Lainaa

    29. Tukkeutunut kirjohylje 🦭 14.5.2026 10:56
      Tulos: +21 (27 ääntä)
      Tuhoisa tiikeri: Entäpä jos puoskari itsekkin luulee, että hänen "hoidollaan" on jotakin merkitystä? Onko kyseessä silloin petos kun tietoista valehtelua ei tapahdu 🤔
      Ehkä se on petos mutta tekijä on syyntakeeton eli laitospaikkaa vailla? Tai sitten vaan tyhmä, se ei ole syyntakeettomuutta eli rangaistaan normaalisti.
      Loitsuja manaava majava: Niinhän tämä Maria Nor...(loppukirjaimia ei mainita).oli laittanut pissaansa kissan  haavoihin ja kyyn puremiin koska parempaa hoitoa mitä eläinlääkäris
      Tässä on se "hauska" puoli että se itse levittää todistusaineistoa itseään vastaan 🙄. Eikös siltä ole yritetty saada noita eläimiä pois? Tämä myy kirjoja ja kursseja eli rahaa tulee, ja mitä enempi esillä, sitä enempi 🤷🏻‍♀️. Aina niitä löytyy jotka luottaa enempi "vaihtoehtoisiin totuuksiin" kuin oikeisiin faktoihin.

      Lainaa

    30. Uniikki hauki 14.5.2026 10:57
      Tulos: -45 (71 ääntä)
      Tässä eniten huolestuttavaa on että aikuiset ihmiset syövät muroja.

      Lainaa

    31. Harmiton pupu 14.5.2026 11:35
      Tulos: +56 (68 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Se valon energia tosiaan on todellista mutta elämä käyttää sitä pääasiassa yhteyttämisen kautta ja jakelee energian edelleen ravintoketjussa. Kasvit käyttävät pääasiassa valon aallonpituuksia väliltä 400 nm - 700 nm ja eläinkunnassa ei juurikaan ole käyttöä noille taajuuksille energiansaannin kannalta.  Valo kylläkin säätelee esim. eläinten hormonitoimintaa, mutta eläinten energiatalouteen sillä ei ole juurikaan vaikutusta, poislukien infrapunan aallonpituudet. Sähkömagneettisen spektrin muut alueet ovat elämälle joko yhdentekeviä (radioaallot) tai haitallisia (ultravioletista alaspäin).

      Lainaa

    32. Vankkumaton herne 14.5.2026 11:41
      Tulos: +69 (75 ääntä)
      Uniikki hauki: Tässä eniten huolestuttavaa on että aikuiset ihmiset syövät muroja.
      En tiennytkään että murojen syönnille on joku ikäraja

      Lainaa

    33. Täydennetty greippi 14.5.2026 12:37
      Tulos: -1 (33 ääntä)
      Ryhmätön majava 🦫: Etäkusetushoidot 🤬. No kai ne rahat saa herkkäuskoisilta imuroida omaan taskuun 🙄
      Kaikki puoskarointi on porvaripuolueiden mielestä ihan ok elinkeino varsinkin haja-asutusalueilla asuville ja etänä.

      Lainaa

    34. Rypistynyt kesyhanhi 14.5.2026 12:58
      Tulos: +27 (33 ääntä)
      Dramallama: Tuollaiset kusipäät jotka ottavat rahat epätoivoisilta ihmisiltä saavat mut näkemään punaista; ja sitten vielä tällaisessa tapauksessa, jos on erittäin huono tuuri, niin jonkun lemmikki vielä kuolee kun eläinlääkärin sijasta maksaa "energiahoidosta" ja lemmikki ei saa tarvitsemaansa hoitoa.
      Sinänsä samaa mieltä, mutta kyllä nämä energiahoitajat usein (en sano, että aina) uskovat itse siihen energiaansa eivätkä siksi koe huijaavansa ketään. Ihan samalla tavalla he itse kokevat siinä lumevaikutusta kuin asiakkaatkin. 
      Tosin varmasti näissä etähoitajissa on enemmän tietoisesti huijaavia kuin niissä, jotka tekevät paikan päällä. Ihan vain siksi, että etänä on helppo huijata rahaa monelta ihmiseltä samaan aikaan tekemättä itse juuri mitään, siis edes sitä uskomus"hoitoa". Kiinnijäämisen mahdollisuus aika lailla nolla, kun koko homma on lumetta muutenkin.

      Lainaa

    35. Tukkeutunut kirjohylje 🦭 14.5.2026 13:03
      Tulos: +19 (29 ääntä)
      Hapan ilonpilaaja: Hoidossa ei nouse muu kuin asiakkaan verenpaine, kun näkee mistä paskasta sitä on tullut maksettua.
      Paitsi jos ne vaan uskoo sokeasti (voiko sitä edes muuten uskoa) niin ei ne havaitse sitä, että paskasta tuli maksettua 🤷🏻‍♀️

      Lainaa

    36. Nuutunut pehmelö 14.5.2026 13:36
      Tulos: +18 (20 ääntä)
      Loitsuja manaava majava: Lähetin sun lemmikille sähköpostilla energiahoitoa, tämän lukeva lemmikin omistava on mulle 666€ velkaa, maksu-aikaa on 4 minuuttia muuten lähtee perintään /s
      Voiko tällaista laskua laittaa perintään jos asiakas ei maksa?

      Lainaa

    37. Tukkeutunut kirjohylje 🦭 14.5.2026 13:37
      Tulos: +37 (45 ääntä)
      Iso Hoo: Huuhaahoitaja oikein "opiskelee" höpöhöpö plasebohoitoa ja kehtaa vielä tulla julkisesti tunnustamaan että laskuttaa helppouskoisia auringonvalosta 8-o Eikö oikeasti hävetä yhtään?
      Jos joku oikeasti järjestää rahaa vastaan tämmöisiä kursseja, se pitäisi toimittaa leivättömän pöydän ääreen. Puoskarilain pitäisi koskea myös niitä jotka opettaa puoskaroimaan.

      Lainaa

    38. Tulos: +38 (50 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Noniin rationaalinen tieteeseen uskova ihminen. Millä keinoin vahvistat ihmisen aiemmin auringosta saamaa energiaa? Voiko ihmisen iho palaa hoidon aikana jos on ottanut hieman enemmän aurinkoa ja vastaanotettu energia vahvistetaan? Eikös jo vastaanotetun energian vahvistaminen mielellä ole käytännössä energian luomista tyhjästä? Voin sanoa että jos tämän taidon opit niin kannattaa taloudellisesti ajatellen tehdä rahat muutoin kuin auttamishommalla.
      No varmasti rationaalinen tieteeseen uskova ihminen osaa selittää nämä asiat rationaalisesti tieteeseen perustuen ja sen näemme tuossa alla hetkenä minä hyvänsä.

      Lainaa

    39. Tulos: +38 (48 ääntä)
      Naisen kuudes aisti = kuulo ???

      Lainaa

    40. Matkustava kivi 14.5.2026 16:16
      Tulos: +45 (57 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
        Tiesitkö, että erilaiset skeptikkoseurat ovat luvanneet todella suuria rahapalkintoja, jos pystyt labraolosuhteissa todistamaan jotain yliluonnollista, tässä tapauksessa tuon energiahoitosi? Suomenkin skeptikoilta taitaa saada kymppitonnin, ja James Randin säätiöltä muistaakseni miljoona dollaria. Ja yliluonnollisesta on kyse, kun tiede ei mitenkään voi selittää, miten tuollaisen energia"hoidon" pitäisi toimia, plasebovaikutusta lukuunottamatta. 
        Ja jos haluat selittää että ei se raha, vaan auttamishalu, niin voit sitten ihan vapaasti lahjoittaa saamasi rahat valitsemaasi hyväntekeväisyyteen -aika turha pahoittaa mieltään siitä, että skeptikot ovat skeptisiä, kun kerran voisit kerätä heltiä rahat ja sitten auttaa niillä vaikka kuinka montaa ihmistä. Tai miksei kaniakin. Muuta ei vaadita, kuin että hoito toimii, ryhdy toimeen?

      Lainaa

    41. Intiimi peura 14.5.2026 16:24
      Tulos: +31 (33 ääntä)
      Ryhmätön majava 🦫: Etäkusetushoidot 🤬. No kai ne rahat saa herkkäuskoisilta imuroida omaan taskuun 🙄
      Jännä miten huijaamisesta tulee jotenkin hyväksyttävää jos uhri on tarpeeksi helppo.

      Lainaa

    42. Synkkä eläin 14.5.2026 18:23
      Tulos: +17 (19 ääntä)
      Nuutunut pehmelö: Voiko tällaista laskua laittaa perintään jos asiakas ei maksa?
      Ei. Pitäisi voida todistaa, että tällaisesta palvelusta on sovittu. Jos käyn esim pyytämättä pesemässä sun auton ja vaadin siitä rahaa, sun ei tarvii maksaa.

      Lainaa

    43. Kovakoodattu ankka 14.5.2026 20:07
      Tulos: +24 (26 ääntä)
      Synkkä eläin: Ei. Pitäisi voida todistaa, että tällaisesta palvelusta on sovittu. Jos käyn esim pyytämättä pesemässä sun auton ja vaadin siitä rahaa, sun ei tarvii maksaa.
      Huh kiitos. Mä jo ehdin huolestua että tarvii maksaa tuosta hoidoista mun kahdelle koiralle ja hevoselle. Laskin ettei rahat millään riitä. Mutta nyt he saivat ilmaiset hoidot! Aika jees!

      Lainaa

    44. Vaivaton beluga 14.5.2026 22:35
      Tulos: +38 (38 ääntä)
      Mä en vaan ymmärrä miten nämä "viisi kysymystä kanille" käytännössä toimii? Lähettääkö kanin omistaja ääniviestillä kysymykset joihin meedio vastaa kanin puolesta vai kysyykö meedio kysymykset joihin vastataan ääniviestillä (ehkä jotain kanin tuhinaa tulkattavaksi) Tai siis mikä se kanin rooli tässä tilanteessa on?

      Lainaa

    45. Tukkeutunut kirjohylje 🦭 15.5.2026 0:42
      Tulos: +30 (30 ääntä)
      Vaivaton beluga: Mä en vaan ymmärrä miten nämä "viisi kysymystä kanille" käytännössä toimii? Lähettääkö kanin omistaja ääniviestillä kysymykset joihin meedio vastaa kanin puolesta vai kysyykö meedio kysymykset joihin vastataan ääniviestillä (ehkä jotain kanin tuhinaa tulkattavaksi) Tai siis mikä se kanin rooli tässä tilanteessa on?
      Uhri. Tarvitsisi oikeaa hoitoa, saa humpuukia.

      Lainaa

    46. Tulos: +42 (52 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Faktantsekkaus eli korjaukset huuhaahoitajalle ja muille höpöuskovaisille:
      “Energiahoito on elämänenergian vahvistamista”
      Tämä menee pseudotieteen puolelle.
      Tekstissä tehdään retorinen temppu:
      Ensin puhutaan oikeasta asiasta (“auringosta saadaan energiaa”). Sitten hypätään täysin todistamattomaan väitteeseen (“samaa energiaa voidaan vahvistaa ihmisessä hoitamalla”).
      Fysiikassa energia on tarkasti määritelty käsite:
      - lämpöenergia
      - sähköenergia
      - kemiallinen energia jne.
      Energiahoitojen “energia” ei ole tällainen mitattava ilmiö. Sitä ei ole voitu havaita instrumenteilla eikä määritellä fysiikan tai biologian kautta.
      Eli sana “energia” kuulostaa tieteelliseltä, mutta sitä käytetään tässä eri merkityksessä kuin tieteessä.
      Tiesithän myös, että “energiahoidot” eivät ole sama asia kuin osteopatia tai hieronta siinä mielessä, että niiden vaikutusmekanismille ei ole löydetty tieteellistä näyttöä.
      Eli:
      - ei ole osoitettu olemassa olevaksi mitään mitattavaa “energiaa”, jota hoitaja siirtäisi
      - etäenergiahoidon vaikutusta ei ole pystytty osoittamaan tutkimuksissa lumevaikutusta paremmaksi.
      Minusta ongelmallisin osa on tämä implisiittinen viesti:
      “Lääkärit eivät kykene näkemään tätä, mutta energiahoitaja kykenee.”
      Siinä syntyy helposti asetelma:
      - tiede on vajavaista
      - “todellinen ymmärrys” löytyy vaihtoehtohoidosta
      - henkilökohtainen kokemus asetetaan tutkimusnäyttöä vahvemmaksi
      Ja siinä kohtaa mennään helposti harhaan, varsinkin vakavien sairauksien kohdalla.

      Lainaa

    47. Mitätön majava 🦫 15.5.2026 3:06
      Tulos: +23 (25 ääntä)
      Intiimi peura: Jännä miten huijaamisesta tulee jotenkin hyväksyttävää jos uhri on tarpeeksi helppo.
      No tämähän on ihan samaa mitä poliitikot tekee, eteenkin populistiset liikeet. Herkkäuskoisille menee läpi ja näkeehän sen miten maailma nyt makaa 😧. Puoskaroinnilta voisi ehkä se jo mainittu puoskarilaki suojata. Ei ainakaan niin härskisti saisi järjestää "hoitoja", mainostaa niitä ja perustella millä vaan huuhaalla. Tai sitten se kaikki siirtyy johonkin omiin salaisiin kupliinsa mutta minkäs teet, se on jo itsetuottamuksellista jos pitää ihan vaivaa nähdä, että pääsee kusetetuksi 🤷🏻‍♂️.

      Lainaa

    48. Tulos: +20 (26 ääntä)
      Ainoa tieteellinen selitys energiahoidolle on eräänlainen mindfullnessin, psykologian ja auringonvalon paketointi, jonka voin uskoa lievittävän esimerkiksi stressihormoneista aiheutuvia ongelmia. Niiden vaikutuksen mielialaan ja mielialan vaikutuksen edelleen fyysiseen terveyteen tunnustaa lääketiedekin. Otin tarkoituksella auringonvalon mukaan, koska syksyllä mielialavaihtelut tai suorastaan masennus pahenee monella, ns. kaamosmasennus, mutta myös keväällä käy sama, vaikka voisi olettaa lisääntyvän valon ehkäisevän masennusta. Kyse ei ole suoraan valon määrästä vaan muutoksesta, johon aivoilla menee hetki sopeutua. Hormonit ovat siis isossa roolissa ihmisen terveydessä tai ainakin siinä, miten nämä kokevat oman terveytensä ja hyvinvointinsa. Tällaisille vaihtoehtohoidoille voi mielestäni silloin antaa puhtaat paperit, jos tämä lähtökohta kommunikoidaan ja kerrotaan, että "energia" on oikeastaan hormonitoimintaa, johon voi tiettyyn rajaan saakka vaikuttaa laajasti ilmaistuna ajatusharjoituksilla ja korikonsteilla kuten ulkoilulla tai tietyllä ruokavaliolla.

      Lainaa

    49. Räyhäkäs ylioppilas 15.5.2026 6:20
      Tulos: +38 (42 ääntä)
      Eläinkuiskaaja on kyllä ihan oikea ja arvostettu ammatti, mutta se ei tarkoita sitä, että osaa jutella eläimelle tai lukea niiden ajatukset. Eläinkuiskaaja auttaa eläimen kasvatuksessa ja opettamisessa.

      Lainaa

    50. Harras puuma 15.5.2026 9:01
      Tulos: -3 (25 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Tulin surulliseksi kun sua on huijattu. Energiahoito on ominaisuus jota ei voi oppia. Se periytyy jälkipolville, kuten ennustamisen taito. Terveisin Pistokoski

      Lainaa

    51. Katsastamaton muurahainen 🐜 15.5.2026 11:10
      Tulos: +23 (23 ääntä)
      Peruuttamaton riikinkukko: Kukahan mun jalkoja energiahoitaa melkein joka yö. 🤔 Oon luullu, että nilkkani turpoaa, kun olen koko päivän jaloillani ja turvotuksen laskevan yön aikana siksi, kun olen monta tuntia makuuasennossa. Errare humanum est.
      Odota vaan, kyllä se lasku joltain etäenergiahoitajalta vielä tulee 😂

      Lainaa

    52. Räkäpää 15.5.2026 11:40
      Tulos: +29 (31 ääntä)
      Mauton ahven: Se on hieman monimutkaisempi kysymys. Petos on vain tahallisena rangaistava. Voitaisiin kuitenkin ajatella todennäköisyystahallisuuden täyttyvän, jos puoskarin on täytynyt pitää vähintään todennäköisenä, että hänen myymänsä palvelu on hyödytön ja että hän sitä myydessään tosiasiassa tulee käyttäneeksi hyväkseen [...]
      Ainakin ranuan kuhnehoitajan(lasta upoteltiin tulikuumaan veteen sen sijaan että vietäis hoitoon diebeteksesta. Insuliini tappaa ja silleen) tapauksessa 90-luvulla oli todettu (en muista tarkkaa sanamuotoa ja löydä pöytäkirjaa josta tarkistaa) että syytetty tiesi tai sen olisi pitänyt tietää ettei omaa minkäälaista lääketieteen koulutusta tai asiantuntemusta ja teko on näin ollen harkittu ja tahallinen. Lisäksi painotettiin sitä että oli kieltänyt käyttämästä tutkittuja menetelmiä ja suostutellut/painostanut vanhempia ettei muihin hoitoihin saa viedä -> Aika rapsut ja istumiset tuli muistaakseni.

      Lainaa

    53. Räkäpää 15.5.2026 11:46
      Tulos: +34 (38 ääntä)
      Räkäpää: Ainakin ranuan kuhnehoitajan(lasta upoteltiin tulikuumaan veteen sen sijaan että vietäis hoitoon diebeteksesta. Insuliini tappaa ja silleen) tapauksessa 90-luvulla oli todettu (en muista tarkkaa sanamuotoa ja löydä pöytäkirjaa josta tarkistaa) että syytetty tiesi tai sen olisi pitänyt tietää ettei omaa minkäälaista [...]
      Ja korjausta ja täsmennystä edelliseen kun näköjään muisti heittää. 1991, viisivuotias poika ranualla. Kuusi kuukautta ehdollista Ritva Rissaselle. Ei osoittanut katumusta ja jankkasi loppuun asti olevansa oikeassa. Poika olisi ollut pelastettavissa ja vanhemmat oli varannu jo lääkäriajankin mutta pakotti perumaan. Ja tämmösiä hiihtäjiä meillä kulkee ympäriinsä vieläkin, osa tälläkin kommenttipalstalla.

      Lainaa

    54. Beige metsämarja 15.5.2026 18:06
      Tulos: +33 (33 ääntä)
      Maksan etäenergiasta vain sähköyhtiölle.

      Lainaa

    55. Lenko seepra 🦓 15.5.2026 22:01
      Tulos: +26 (28 ääntä)
      Räkäpää: Ja korjausta ja täsmennystä edelliseen kun näköjään muisti heittää. 1991, viisivuotias poika ranualla. Kuusi kuukautta ehdollista Ritva Rissaselle. Ei osoittanut katumusta ja jankkasi loppuun asti olevansa oikeassa. Poika olisi ollut pelastettavissa ja vanhemmat oli varannu jo lääkäriajankin mutta pakotti [...]
      Hyi hemmetti mikä tapaus 😮😠. Siis miten tossa kävi? Vain 6 kk ehdollista?

      Lainaa

    56. Vesisateeton kala 15.5.2026 22:05
      Tulos: +16 (20 ääntä)
      Synkkä eläin: Ei. Pitäisi voida todistaa, että tällaisesta palvelusta on sovittu. Jos käyn esim pyytämättä pesemässä sun auton ja vaadin siitä rahaa, sun ei tarvii maksaa.
      Laittelin joskus autoa kaverin pihalla. (pidempiaikainen projekti)Oli hitsausta, jousitusta, jarruja, ym. Yksi toinen kaveri oli mennyt omin lupinensa hitsaamaan autoani, ja pyysi hitsauksista kovaa summaa.
      Olin ihan, että mitä helvettiä? Jos olisin ulkoistanut hitsauksen, niin en ainakaan tälle tyypille.
      No maksoin kyllä hitsauksesta, mutta en sitä hintaa, mitä vaati.

      Lainaa

    57. Ikivihreä puuma 16.5.2026 1:52
      Tulos: -21 (41 ääntä)
      Mikä sitten on huuhaa-hoitoa ja mikä ei. Kävin terveyskeskuksessa. Vastaanotto kesti 12 minuuttia, josta kolme minuuttia lääkäri keskittyi asiakkaan ongelmiin, loput ajasta meni tietokoneen edessä kiroiluun kun kirjoitti lähetettä erikoislääkärille ja sellanen aika löytyi yksityissektorilta. Kävin sitten sielläkin ja aika sama kaava. Lääkäri luki lähetteestä mikä minua sen yleislääkärin mielestä vaivaa ja kirjoitti lääkereseptin. Oon melko varma että olisi mieluummin kannattanut maksaa se 326 euroa energiahoitajalle. Väitänpä että jos huuhaa-rahastuksesta on huolissaan, kannattaa tutkia työterveyspalveluita tarjoaviin alan suuryrityksiin. Niissä sitä osataankin rahastaa tyhjästä.

      Lainaa

    58. Takkuinen ilves 16.5.2026 12:41
      Tulos: -23 (37 ääntä)
      Ikivihreä puuma: Mikä sitten on huuhaa-hoitoa ja mikä ei. Kävin terveyskeskuksessa. Vastaanotto kesti 12 minuuttia, josta kolme minuuttia lääkäri keskittyi asiakkaan ongelmiin, loput ajasta meni tietokoneen edessä kiroiluun kun kirjoitti lähetettä erikoislääkärille ja sellanen aika löytyi yksityissektorilta. [...]
      Mielialalääkkeet vasta uskomushoitoja ovatkin. Ei mitään eroa placeboon.

      Lainaa

    59. Hilpeä herne 16.5.2026 13:09
      Tulos: -33 (41 ääntä)
      Ootteko muuten koskaan törmänny mieheen tarjoamassa näitä enkelinpieru-hoitoja? Ilmeisesti kusetus toimii parhaiten naiselta naiselle, kun ovat samalla henkisellä tasolla (eli matalalla) näissä humpuukihommissa? Miten usein on tullu miehiä vastaan samoilla asioilla ja kaupanpäälle vielä 10 kerran tilauksesta etäenergiaa auton moottorille, koska miks ei?

      Lainaa

    60. Uuttera mato 16.5.2026 13:54
      Tulos: +27 (27 ääntä)
      Hilpeä herne: Ootteko muuten koskaan törmänny mieheen tarjoamassa näitä enkelinpieru-hoitoja? Ilmeisesti kusetus toimii parhaiten naiselta naiselle, kun ovat samalla henkisellä tasolla (eli matalalla) näissä humpuukihommissa? Miten usein on tullu miehiä vastaan samoilla asioilla ja kaupanpäälle vielä 10 [...]
      Jos mies tarjoaa miehelle enkelihoitoa niin onhan ho... humpuukia ja saattaa äityä väkivaltaiseksi 😄. Tosin autohuolloissa käytettävä termi on valohoito eli lampulla on vähän katseltu mutta mitään ei ole tehty 🤷🏻‍♂️.

      Lainaa

    61. Ilmainen ämpäri 🪣 16.5.2026 15:38
      Tulos: +21 (21 ääntä)
      Talvenkestävä omena: Oon välillä ehkä vähän kateellinen mut hyvin vaikuttunu näistä keinoista miten ihmiset tekee rahaa elääkseen
      Harmittaa vaan kuin ei itse oo keksinyt mitään yhtä näppärää rahantekokonstia. Ehkä vähän moraalikin potkii vastaan. Eikä ole palleja olla omalla naamalla huuhaa-Maria. Vain siten pääsee kunnon rahoihin. Joku rivi-ilmoitus ilmaisjakelulehdessä ei taida olla tie rikkauksiin.

      Lainaa

    62. Ilmainen ämpäri 🪣 16.5.2026 15:42
      Tulos: +21 (21 ääntä)
      Matti Tervasuo: Meillä ei lemmikkejä.
      Sitten pitää varoa ettei hoidon voimakkaat energiat kohdistukin johonkin pehmolelun, ettei se nalle, Pikachu tai yksisarvinen tollahda tuleen tai räjähdä niin, että on vanua ympäri asuntoa.

      Lainaa

    63. Voihan energiahoito 18.5.2026 12:33
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Exäni tähän haksahti. Tuhlasi tuhansittain rahaa kiviin ja energiahoitoihin. Tuon on TIETENKIN aivan täyttä ihmisten huijaamista ja pitäisi ehdottomasti olla laitonta. Elkää vain kukaan menkö tuohon kusetukseen. Nuo ihmiset ovat joko hulluja (siis aivan täysin mielisairaita) tai sitten he ovat yksinkertaisesti vain pahoja ihmisiä, jotka huijaa typeriä ja hyväuskoisia ihmisiä.

      Lainaa

    64. Voihan energiahoito 18.5.2026 12:41
      Tulos: +25 (27 ääntä)
      Tämä exä myös osti minulle lahjaksi yhden energiahoitokerran. No ihan mielenkiinnosta kävin sitten siinä "hoidossa". Tiesin kyllä kokoajan että huuhaata on, mutta ajattelin, että ehkä siinä on jotain hierontaa samalla. Vitut. Aivan täyttä paskaa koko "hoito" eikä mitään hierontaa saanut, huiteli vain käsillään energiaa ympäriltäni ja heitteli sitä käsillään pois :D Ihan sairasta hommaa.

      Lainaa

    65. Juoppo paarma 18.5.2026 14:22
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Beige metsämarja: Maksan etäenergiasta vain sähköyhtiölle.
      Tän voi sentään todistaa. Lakkaa maksamasta niin energia lakkaa virtaamasta 😅

      Lainaa

    66. Mikä-mikä-maan majava 🦫 19.5.2026 0:40
      Tulos: +15 (19 ääntä)
      Uniikki hauki: Tässä eniten huolestuttavaa on että aikuiset ihmiset syövät muroja.
      Tästä innostuneena ja voimaantuneena ostin piiiiitkästä aikaa muroja ja mussutin menemään. In your face Dan Tolppanen-Hauki! 😁

      Lainaa

    67. Siro kameli 20.5.2026 18:23
      Tulos: -11 (11 ääntä)
      Mä tunnen yhden energiahoitajan ja en sanoisi, että hän on kusettaja, koska hän itse aidosti uskoo siihen. Hän myös elää sillä, että joku muukin uskoo. Että on se parempi tienestikeino kuin of.

      Lainaa

    68. Rujo leijona 🦁 21.5.2026 1:16
      Tulos: +8 (8 ääntä)
      Ilmainen ämpäri 🪣: Sitten pitää varoa ettei hoidon voimakkaat energiat kohdistukin johonkin pehmolelun, ettei se nalle, Pikachu tai yksisarvinen tollahda tuleen tai räjähdä niin, että on vanua ympäri asuntoa.
      Hemmetti, syytin kylässä käynyttä Schäferiä siitä että Serlan Orkku räjähti. Se olikin perkele joku ohi mennyt energiahoitopurkaus 🤯. Jotain vastuuta nyt hei noihin hoitoihin!

      Lainaa

    69. Kihditön puolukka 21.5.2026 14:11
      Tulos: +9 (11 ääntä)
      Taianomainen norppa: Tulipa näistä takasivun jutuista ikävä mieli, koska itse opiskelen parhaillaan energiahoitoa ja tästä näkee miten ihmisillä on tosi outo käsitys siitä mitä hoidossa tapahtuu. Ensinnäkin, itämaistyyppiset hoidot ei oo suora jokotai-vaihtoehto länsimaiselle lääketieteelle, näitä voi ja [...]
      Hilpeä herne: Ootteko muuten koskaan törmänny mieheen tarjoamassa näitä enkelinpieru-hoitoja? Ilmeisesti kusetus toimii parhaiten naiselta naiselle, kun ovat samalla henkisellä tasolla (eli matalalla) näissä humpuukihommissa? Miten usein on tullu miehiä vastaan samoilla asioilla ja kaupanpäälle vielä 10 [...]
      Eikun ne miehet menee alfamale-kurssille missä truu alfaurokset alistaa niitä ja kouluttaa miten olla alfa (eli muiden yli kävelevä mulkero). Ja ne maksaa siitä kymppitonneja.

      Lainaa

    70. Paras Monni 🐈 23.5.2026 10:51
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Ilmainen ämpäri 🪣: Sitten pitää varoa ettei hoidon voimakkaat energiat kohdistukin johonkin pehmolelun, ettei se nalle, Pikachu tai yksisarvinen tollahda tuleen tai räjähdä niin, että on vanua ympäri asuntoa.
      Pitääkö kämppä vuorata foliolla ettei energiahoidot pääse sisään? Mitä jos rivitalossa on naapuriin menossa energiaa mutta oma folioitu kämppä on välissä, niin meneekö hoito hukkaan? Ja onko energiahoitajalla radiolupa lähettää energiaa ts. radioaaltoja/säteilyä ja millä voimakkuudella? Ellei niin sitten tämä on ihan varmasti täyttä häränkökköä 💩

      Lainaa

    71. Puolisuppea neuvonantaja 23.5.2026 14:00
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Rujo leijona 🦁: Hemmetti, syytin kylässä käynyttä Schäferiä siitä että Serlan Orkku räjähti. Se olikin perkele joku ohi mennyt energiahoitopurkaus 🤯. Jotain vastuuta nyt hei noihin hoitoihin!
      Räjähtävä orkku 🤯🤣

      Lainaa

    72. Kelvoton jänis 25.5.2026 13:41
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Hilpeä herne: Ootteko muuten koskaan törmänny mieheen tarjoamassa näitä enkelinpieru-hoitoja? Ilmeisesti kusetus toimii parhaiten naiselta naiselle, kun ovat samalla henkisellä tasolla (eli matalalla) näissä humpuukihommissa? Miten usein on tullu miehiä vastaan samoilla asioilla ja kaupanpäälle vielä 10 [...]
      Täältä löytyy pariskunta, joka tarjoaa ties mitä hoitoja:
      https://valkoisenliekinvoima.fi/ 
      Eli on ainakin yksi mies Suomessa, joka myy "enkelinpieru-hoitoja".

      Lainaa

    73. Tulos: +1 (1 ääni)
      Siro kameli: Mä tunnen yhden energiahoitajan ja en sanoisi, että hän on kusettaja, koska hän itse aidosti uskoo siihen. Hän myös elää sillä, että joku muukin uskoo. Että on se parempi tienestikeino kuin of.
      Pluri: Noniin rationaalinen tieteeseen uskova ihminen. Millä keinoin vahvistat ihmisen aiemmin auringosta saamaa energiaa? Voiko ihmisen iho palaa hoidon aikana jos on ottanut hieman enemmän aurinkoa ja vastaanotettu energia vahvistetaan? Eikös jo vastaanotetun energian vahvistaminen mielellä ole käytännössä energian [...]
      No onpas jännä että sitä vastausta ei tullut. No ehkä opiskelu on sen verran pahasti vielä kesken että ei vielä ole käyty sitä osiota missä käsitellään energiahoitojen toimivuutta tieteellisillä mittareilla tarkasteltuna.
      Ihan mielenkiinnosta lisäkysymys. Missä ja mikä taho järjestää kusettajille koulutusta jossa kusetetaan tulevalta kusettajalta rahat sekä sisältääkö koulutus muuta kuin tuon rahan viennin ja toteamuksen että nyt tiedät miten se tehdään?

      Lainaa

    74. Tulos: +2 (2 ääntä)
      Ei ollut tarkoitus lainata Siroa kamelia. Tuntuu oudolta kirjoittaa kommentti joka sisältää pelkästään tuon ylläolevan lauseen.

      Lainaa

    75. Vesisateeton sirkka 29.5.2026 18:06
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Mun kanit kuoli tänä keväänä. Mulle tuli suuri halu tilata niille energiahoitoa etänä ja katsoa havaitseeko hoitaja niiden olevan edesmenneitä. Tässähän ei muuten luvattu vastauksia kaneille esitettyihin kysymyksiin. Itsekin osaisin kyllä vaikka etänä esittää kysymyksiä vaikka mille elukoille.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: eläimet, eläinkuiskaus, energiahoidot, energiahoito, huuhaa, jalat, kanit, kuva, leijonamurot, lemmikit, lion, murot, turvotus, vaimo

  • Uusimmat

  • Kategoriat