Kohtaamisia kaupoilla, osa 150
Saat ostaa kaupasta vain viisi asiaa…
33 kommenttia
-
Päähesuli on just hyvä, mitä hirveämpi termi sen enemmän käyttistä. Mutta voin vaan kuvitella mitä kyseisen 24 h ässän kassalla saa kohdata. Muistan korona-aikoina nähneeni muutaman kerran laitapuolenkulkijan kertakäyttömukin kanssa käsidesillä kuin juomamaatilla, ei enää taida olla yhtä hyvää "tarjoilua" ja ehkä parempi niin.
-
-
Kolkko kantojuhta: Päähesuli on just hyvä, mitä hirveämpi termi sen enemmän käyttistä. Mutta voin vaan kuvitella mitä kyseisen 24 h ässän kassalla saa kohdata. Muistan korona-aikoina nähneeni muutaman kerran laitapuolenkulkijan kertakäyttömukin kanssa käsidesillä kuin juomamaatilla, ei enää taida olla yhtä hyvää "tarjoilua" ja ehkä parempi niin.
Itsehän kieltäisin sekä päähesulin että käyttiksen. Kummassakaan kun ei ole logiikkaa. -
-
Rönsyilevä norppa: Mikä hemmetti On Hesuli?
Hemulin ja Hessu Hopon lehtolapsi. -
Ensin ahdisti, että mitä tästäkin tulee, kun luin Päähesuli, mutta koko lopputarina korvasi kirkkaasti mielenpahoitukseni.
-
Samen jutussa tosiaan oli muutakin, mihin tarttua. Oikeastiko asiakaspalvelija katsoo oikeudekseen levitellä asiakkaan tietoja toisille? Päähesuli ja päähesulit ovat hauskoja sanoja. Minä ainakaan en suostu moukkien tyranniaan vaan käytän niitä edelleen.
-
Absurdi kenguru: Samen jutussa tosiaan oli muutakin, mihin tarttua. Oikeastiko asiakaspalvelija katsoo oikeudekseen levitellä asiakkaan tietoja toisille? Päähesuli ja päähesulit ovat hauskoja sanoja. Minä ainakaan en suostu moukkien tyranniaan vaan käytän niitä edelleen.
Ainakaan tuon jutun perusteella myyjä ei levitellyt yhtään mitään asiakkaiden juttuja. Käytännössä myyjän kertomien asioiden yksityisyys oli tasoa, "tuolla punatakkisella henkilöllä on punainen takki". Kertoi vain asioita mitä näkee jo omilla silmilla etukäteen. -
Kyöpeli: Liikkis tarina, ja Päähesuli on just hauska. Pipoa löysemmälle.
Rakkaalla Hesulilla on monta nimeä. Vaan onko Kuopiolla muita nimiä kuin Kuopio, josta tulee mielleyhtymä jonkinlaisesta eläimen kuopimasta makuusijasta maassa, pikkasen kusen, lannan ja hirvikärpäsen hajuisesta. -
Täydennetty greippi: Rakkaalla Hesulilla on monta nimeä. Vaan onko Kuopiolla muita nimiä kuin Kuopio, josta tulee mielleyhtymä jonkinlaisesta eläimen kuopimasta makuusijasta maassa, pikkasen kusen, lannan ja hirvikärpäsen hajuisesta.
Mualiman napa. Toki se on Kuopion tori eikä koko Kuopio. -
-
Täydennetty greippi: Rakkaalla Hesulilla on monta nimeä. Vaan onko Kuopiolla muita nimiä kuin Kuopio, josta tulee mielleyhtymä jonkinlaisesta eläimen kuopimasta makuusijasta maassa, pikkasen kusen, lannan ja hirvikärpäsen hajuisesta.
Kuopijo? -
Kolkko kantojuhta: Päähesuli on just hyvä, mitä hirveämpi termi sen enemmän käyttistä. Mutta voin vaan kuvitella mitä kyseisen 24 h ässän kassalla saa kohdata. Muistan korona-aikoina nähneeni muutaman kerran laitapuolenkulkijan kertakäyttömukin kanssa käsidesillä kuin juomamaatilla, ei enää taida olla yhtä hyvää "tarjoilua" ja ehkä parempi niin.
Kyseinen S-marketti kulkee itseni ja Helsingissä asuvan siskoni keskusteluissa nimellä nistiässä (rakkaalla ässällä on monta nimeä). Nistiässässä on ihan kiva käydä kun on iso paistopiste, kahviin makusiirappeja, ja monipuolisia asiakkaita -
Etäenergiahoitaja ☢️: Ihan perus Kemi-meininki 😂
Mutta miksi juuri 120 kg? Onko se juuri se Kemin ohitustien nopeusrajoitus ts. täysillä ohi? 😄 -
Ehkä Aino vielä oppii tavoille. Alkoholi A-olut Aperita Amaretto Antabus
-
Mieto hampurilainen: Käyttis on käyttöjärjestelmä. Ihan väärin käytetty sana tuossa ekassa kontekstissa.
Tai harrasteautopiireissä käyttöauto. -
Täydennetty greippi: Rakkaalla Hesulilla on monta nimeä. Vaan onko Kuopiolla muita nimiä kuin Kuopio, josta tulee mielleyhtymä jonkinlaisesta eläimen kuopimasta makuusijasta maassa, pikkasen kusen, lannan ja hirvikärpäsen hajuisesta.
Onko Kuopio siis Päähesuli? Jalkahesuli? -
Vesisateeton kala: Tai harrasteautopiireissä käyttöauto.
Tai finanssihommissa käyttötili. -
Vaakku: Kyseinen S-marketti kulkee itseni ja Helsingissä asuvan siskoni keskusteluissa nimellä nistiässä (rakkaalla ässällä on monta nimeä). Nistiässässä on ihan kiva käydä kun on iso paistopiste, kahviin makusiirappeja, ja monipuolisia asiakkaita
Nistiässä, piritori, kivoja paikkoja siellä päähepolissa 😄 -
-
Juoppo paarma: Nistiässä, piritori, kivoja paikkoja siellä päähepolissa 😄
Po. Päähepopolis -
Luulen että moni meistä alkoi heti ekan luettuaan miettimään mitä itse ostaisi. Ilmoittautuuko yhtään henkilöä joka ei alkanut luettelemaan asioita?
-
Veikeä kobra: Luulen että moni meistä alkoi heti ekan luettuaan miettimään mitä itse ostaisi. Ilmoittautuuko yhtään henkilöä joka ei alkanut luettelemaan asioita?
Minä ✋ On kova kiire lukea eteenpäin jostain syystä, ei ehdi alkaa tuumailla mitään. -
Kohtisuora mehiläinen: Mikä on päähesuli?
Jos ei selvinnyt kommenteista niin 🤷🏻♂️ -
Veikeä kobra: Luulen että moni meistä alkoi heti ekan luettuaan miettimään mitä itse ostaisi. Ilmoittautuuko yhtään henkilöä joka ei alkanut luettelemaan asioita?
VadelmaveneitäVehnäsämpylöitäVoitaVispipuuroaViiniä -
Paras Monni 🐈: Jos ei selvinnyt kommenteista niin 🤷🏻♂️
Ei selvinnyt, ja tuon vinkumisen sijaan olisit voinut kirjoittaa vastauksen. -
Kohtisuora mehiläinen: Ei selvinnyt, ja tuon vinkumisen sijaan olisit voinut kirjoittaa vastauksen.
Pääkaupunki Helsinki. -
Mauton ahven: Hemulin ja Hessu Hopon lehtolapsi.
Joku on näemmä nukkunut biologian tunneilla. -

Kommentti