Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kulkuneuvola, osa 32

Miksi ruuhka-ajat ovat muuttuneet?
Kulkuneuvola, osa 32

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 30 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Lannaton metso 12.5.2026 1:08
      Tulos: -259 (277 ääntä)
      Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan

      Lainaa

    2. Ryhmätön majava 🦫 12.5.2026 1:11
      Tulos: +42 (54 ääntä)
      Varoituskolmiot molemmille puolille riittävän matkan päähän varoittamaan ja nauhoilla eristämään lasivahinkoalue kunnes tienkunnossapito tulee korjaamaan asian 😁.

      Lainaa

    3. Kaksipäinen kuormaeläin 12.5.2026 1:14
      Tulos: +34 (48 ääntä)
      Jos Sonjalla oli kyse trippimittarista nii eiku nollaus ja uudelleen 66666km kovaa ajoa. :)

      Lainaa

    4. Kapeahko taistelija 12.5.2026 1:30
      Tulos: +60 (68 ääntä)
      11 110km ajon jälkeen uusi yritys seiskoilla? 77777.7 on melkein yhtä hieno.

      Lainaa

    5. Tulos: +85 (99 ääntä)
      En kyllä itekään lähtis keräämään ite jotain pyörätiellä olevia lasinsiruja, kun itsensähän siinä loukkaa, ellei ole välineitä. En ole kyllä ikinä ajatellut, että siitä pitäisi jonnekin ilmoittaa.

      Lainaa

    6. Kiero maksamakkara 12.5.2026 7:25
      Tulos: -26 (52 ääntä)
      Monessa muussa maassa 300k ajettu auto laitettaisiin paaliin loppuunajettuna.

      Lainaa

    7. Muurattu kirahvi 12.5.2026 7:28
      Tulos: +56 (58 ääntä)
      Ufo hai: En kyllä itekään lähtis keräämään ite jotain pyörätiellä olevia lasinsiruja, kun itsensähän siinä loukkaa, ellei ole välineitä. En ole kyllä ikinä ajatellut, että siitä pitäisi jonnekin ilmoittaa.
      Ehkä pitää olla muovipussin lisäksi aina viiltosuojahanskat mukana kun lähtee pyöräilemään.

      Lainaa

    8. Luja näätä 12.5.2026 8:55
      Tulos: +87 (93 ääntä)
      Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
      Taidat olla rasittava keskustelukumppani, jolta pitää aina erikseen kysyä että mitäpä tästä ajattelet tai onko sulle koskaan käynyt mitään vastaavaa ennen kuin avaat suusi.

      Lainaa

    9. Pelokas hedelmä 12.5.2026 9:40
      Tulos: +36 (40 ääntä)
      Aika erikoista, että matkamittari nollaantuu 300000 km jälkeen. Ainakin voi sitten myydä auton eteenpäin erittäin vähän ajettuna. Monissa vanhemmissa autoissa, joissa oli vielä mekaaniset mittarit, ne menivät ympäri jo 100000 km välein. Vain "paremmissa" autoissa oli ns. miljoonamittari.

      Lainaa

    10. Itseasiassa 12.5.2026 9:50
      Tulos: +33 (37 ääntä)
      Muurattu kirahvi: Ehkä pitää olla muovipussin lisäksi aina viiltosuojahanskat mukana kun lähtee pyöräilemään.
      Hirveetä hifistelyä. Kantaa mukana vain kihveliä ja harjaa sen muovipussin lisäksi. Mutta ihailen kyllä ihmisiä, jotka jaksavat yhteisen hyvän vuoksi siivota tuollaista. Vaikka tietty parempi olisi ilmoittaa sinne kunnossapitoon, he eivät vain pysty arvailemaan, missä on tuollainen vaaran paikka.

      Lainaa

    11. Itseasiassa 12.5.2026 9:51
      Tulos: +16 (18 ääntä)
      Peltonen tarinasta arvasi välittömästi, mitä siinä tulee tapahtumaan. Tietty hänelle parempi, ettei ehtinyt pyytää paikalle ketään.

      Lainaa

    12. Tulos: -13 (31 ääntä)
      Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
      Samin kommentti on luokkaa '(kun) kuvassa on mittarilukema, (niin) kerron oman tarinan mittarilukemasta', vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan.
      Ole hyvä.

      Lainaa

    13. It's a deal 12.5.2026 11:43
      Tulos: +48 (48 ääntä)
      Itseasiassa: Hirveetä hifistelyä. Kantaa mukana vain kihveliä ja harjaa sen muovipussin lisäksi. Mutta ihailen kyllä ihmisiä, jotka jaksavat yhteisen hyvän vuoksi siivota tuollaista. Vaikka tietty parempi olisi ilmoittaa sinne kunnossapitoon, he eivät vain pysty arvailemaan, missä on tuollainen vaaran paikka.
      Kaikkea ei saa kihveliin, siksi on hyvä pitää lisäksi Dysonia tarakalla niin saa pienimmätkin sirut talteen.

      Lainaa

    14. Jokapäiväinen Slaypä 12.5.2026 11:51
      Tulos: +26 (30 ääntä)
      Itseasiassa: Hirveetä hifistelyä. Kantaa mukana vain kihveliä ja harjaa sen muovipussin lisäksi. Mutta ihailen kyllä ihmisiä, jotka jaksavat yhteisen hyvän vuoksi siivota tuollaista. Vaikka tietty parempi olisi ilmoittaa sinne kunnossapitoon, he eivät vain pysty arvailemaan, missä on tuollainen vaaran paikka.
      Vähän veikkaan että tuollakaan kaupungilla ei ole mitään päivystävää kadunlakaisijaa valmiina lähtöön kun joku ilmoittaa "vaaran paikasta," vaan se pullo lähtee siitä joko lakaisukoneen vakioaikataululla tai kun joku oikeasti jaksaa sen itse siivota.

      Lainaa

    15. Tulos: +14 (14 ääntä)
      Mä käyn Helsingin keskustassa töissä julkisilla ja metrossa puolestaan ruuhka tuntuu olevan 7-8:30 ja sitten 17-18:30. Ysiltä aamulla ruuhka on jo ohi ja 15:30 ei ole vielä alkanut.

      Lainaa

    16. Itseasiassa 12.5.2026 12:53
      Tulos: +14 (14 ääntä)
      Jokapäiväinen Slaypä: Vähän veikkaan että tuollakaan kaupungilla ei ole mitään päivystävää kadunlakaisijaa valmiina lähtöön kun joku ilmoittaa "vaaran paikasta," vaan se pullo lähtee siitä joko lakaisukoneen vakioaikataululla tai kun joku oikeasti jaksaa sen itse siivota.
      Hyvin voi olla. Oon ollit naapuriosastolla töissä ja sielöä kunnossapidossa oikeasti kierrettiin katsomassa niitä katuja. Ei nyt kaikkea kerkeä joka päivä tai edes viikossa, mutta yleistä siisteyttä ha kunnossapitoa. Työnhoitamiseen heillä on ihan omat työntekijät, varsinkin sen vuoksi, ettei tarvitse alkaa korvaamaan vahinkoja tai vastaamaan kuntalaisten vaatimuksiin niistä, joita ei tarvitse maksaa.

      Lainaa

    17. Tulos: +34 (34 ääntä)
      Peltosen olisi kannattanut soittaa Nissenin tukeen.

      Lainaa

    18. Addiktoiva simpanssi 12.5.2026 13:59
      Tulos: +5 (15 ääntä)
      Tuo on järkevin näkemäni aloitus ryhmässä Minä pysäköin pyörätielle.

      Lainaa

    19. Kokenut fretti 12.5.2026 14:23
      Tulos: +29 (33 ääntä)
      It's a deal: Kaikkea ei saa kihveliin, siksi on hyvä pitää lisäksi Dysonia tarakalla niin saa pienimmätkin sirut talteen.
      Nykyään on jo helppoa kun löytyy akkuimurit. Aikanaan piti sotkea agrekaatti pakkarilla

      Lainaa

    20. It's a deal 12.5.2026 17:14
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Kokenut fretti: Nykyään on jo helppoa kun löytyy akkuimurit. Aikanaan piti sotkea agrekaatti pakkarilla
      Nykyajan lapsilla on kaikki niin paljon helpompaa.

      Lainaa

    21. Kämänen riikinkukko 12.5.2026 18:05
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Kiero maksamakkara: Monessa muussa maassa 300k ajettu auto laitettaisiin paaliin loppuunajettuna.
      Itsellä 418k mittarissa, katellaan paalausta sitten kun moottori hajoaa. Autona Mazda 626, ihme kyllä kori ei oo vielä ruostunut pois.

      Lainaa

    22. Kämänen riikinkukko 12.5.2026 18:09
      Tulos: +13 (17 ääntä)
      Se kyllä näissä yli 300k ajetuissa on, että jos et itse korjaa, niin alkaa käymään kalliiksi. Terveisin. Asentaja joka näitä yli 300k ajettuja shitboxeja korjaa :D

      Lainaa

    23. Pelkkä kana 12.5.2026 19:08
      Tulos: +1 (7 ääntä)
      Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
      Pitää olla kyllä todella surkea luetunymmärtäminen tässä tapauksessa. Miten olet päässyt peruskoulusta?

      Lainaa

    24. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Muurattu kirahvi: Ehkä pitää olla muovipussin lisäksi aina viiltosuojahanskat mukana kun lähtee pyöräilemään.
      Ite pidän penkin alla rikkalapiota ja harjaa

      Lainaa

    25. Kirpeä Ahven 12.5.2026 22:25
      Tulos: -6 (6 ääntä)
      Pelokas hedelmä: Aika erikoista, että matkamittari nollaantuu 300000 km jälkeen. Ainakin voi sitten myydä auton eteenpäin erittäin vähän ajettuna. Monissa vanhemmissa autoissa, joissa oli vielä mekaaniset mittarit, ne menivät ympäri jo 100000 km välein. Vain "paremmissa" autoissa oli ns. miljoonamittari.
      Itse olen sitten kulkenut koko ikäni vain niillä "paremmilla" autolla... Ainoa automerkki, joissa olen 100000 mittarin nähnyt on Ford?

      Lainaa

    26. Täydennetty greippi 13.5.2026 16:53
      Tulos: +17 (17 ääntä)
      Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
      Sun kommentti on luokkaa "jaarittelen ja kitisen muiden kommenteista, jotka on ihan hauskoja ja liittyy asiaan".

      Lainaa

    27. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Pelokas hedelmä: Aika erikoista, että matkamittari nollaantuu 300000 km jälkeen. Ainakin voi sitten myydä auton eteenpäin erittäin vähän ajettuna. Monissa vanhemmissa autoissa, joissa oli vielä mekaaniset mittarit, ne menivät ympäri jo 100000 km välein. Vain "paremmissa" autoissa oli ns. miljoonamittari.
      Kovin yrittänyt vuosikymmeniä saada Stuttgartin raudasta mittaria pyörähtämään ja nyt lopultakin on autotallin perukoilla yksi kaunokainen jolla mittarin mukaan ajettu vasta 68 tuhatta X-D

      Lainaa

    28. Hampaaton dinosaurus 14.5.2026 10:31
      Tulos: -8 (8 ääntä)
      en ole kyllä koskaan kuullut mittarista joka pyörähtää 300k kohdalla takas nollille. tais olla vaan viihdearvon takia laitettu kommentti.

      Lainaa

    29. Kirpeä Ahven 14.5.2026 12:18
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      Hampaaton dinosaurus: en ole kyllä koskaan kuullut mittarista joka pyörähtää 300k kohdalla takas nollille. tais olla vaan viihdearvon takia laitettu kommentti.
      On niitä  VW Golfeissa ainakin oli joskus mittari joka pyörähti ympäri jossain kumnallisessa 312xxx luvussa.

      Lainaa

    30. Hauska tutustua 15.5.2026 8:40
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
      Mahdat olla hauskaa keskusteluseuraa!

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: autot, fiat, kuva, lasinsirut, mittari, nissan, pyörätie, ruuhka, ruuhka-aika, työajat, väärä auto

  • Uusimmat

  • Kategoriat