Kulkuneuvola, osa 32
Miksi ruuhka-ajat ovat muuttuneet?
30 kommenttia
-
Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
-
Varoituskolmiot molemmille puolille riittävän matkan päähän varoittamaan ja nauhoilla eristämään lasivahinkoalue kunnes tienkunnossapito tulee korjaamaan asian 😁.
-
-
Jos Sonjalla oli kyse trippimittarista nii eiku nollaus ja uudelleen 66666km kovaa ajoa. :)
-
11 110km ajon jälkeen uusi yritys seiskoilla? 77777.7 on melkein yhtä hieno.
-
En kyllä itekään lähtis keräämään ite jotain pyörätiellä olevia lasinsiruja, kun itsensähän siinä loukkaa, ellei ole välineitä. En ole kyllä ikinä ajatellut, että siitä pitäisi jonnekin ilmoittaa.
-
Monessa muussa maassa 300k ajettu auto laitettaisiin paaliin loppuunajettuna.
-
Ufo hai: En kyllä itekään lähtis keräämään ite jotain pyörätiellä olevia lasinsiruja, kun itsensähän siinä loukkaa, ellei ole välineitä. En ole kyllä ikinä ajatellut, että siitä pitäisi jonnekin ilmoittaa.
Ehkä pitää olla muovipussin lisäksi aina viiltosuojahanskat mukana kun lähtee pyöräilemään. -
-
Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
Taidat olla rasittava keskustelukumppani, jolta pitää aina erikseen kysyä että mitäpä tästä ajattelet tai onko sulle koskaan käynyt mitään vastaavaa ennen kuin avaat suusi. -
Aika erikoista, että matkamittari nollaantuu 300000 km jälkeen. Ainakin voi sitten myydä auton eteenpäin erittäin vähän ajettuna. Monissa vanhemmissa autoissa, joissa oli vielä mekaaniset mittarit, ne menivät ympäri jo 100000 km välein. Vain "paremmissa" autoissa oli ns. miljoonamittari.
-
Muurattu kirahvi: Ehkä pitää olla muovipussin lisäksi aina viiltosuojahanskat mukana kun lähtee pyöräilemään.
Hirveetä hifistelyä. Kantaa mukana vain kihveliä ja harjaa sen muovipussin lisäksi. Mutta ihailen kyllä ihmisiä, jotka jaksavat yhteisen hyvän vuoksi siivota tuollaista. Vaikka tietty parempi olisi ilmoittaa sinne kunnossapitoon, he eivät vain pysty arvailemaan, missä on tuollainen vaaran paikka. -
Peltonen tarinasta arvasi välittömästi, mitä siinä tulee tapahtumaan. Tietty hänelle parempi, ettei ehtinyt pyytää paikalle ketään.
-
Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
Samin kommentti on luokkaa '(kun) kuvassa on mittarilukema, (niin) kerron oman tarinan mittarilukemasta', vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan.Ole hyvä. -
Itseasiassa: Hirveetä hifistelyä. Kantaa mukana vain kihveliä ja harjaa sen muovipussin lisäksi. Mutta ihailen kyllä ihmisiä, jotka jaksavat yhteisen hyvän vuoksi siivota tuollaista. Vaikka tietty parempi olisi ilmoittaa sinne kunnossapitoon, he eivät vain pysty arvailemaan, missä on tuollainen vaaran paikka.
Kaikkea ei saa kihveliin, siksi on hyvä pitää lisäksi Dysonia tarakalla niin saa pienimmätkin sirut talteen. -
-
Itseasiassa: Hirveetä hifistelyä. Kantaa mukana vain kihveliä ja harjaa sen muovipussin lisäksi. Mutta ihailen kyllä ihmisiä, jotka jaksavat yhteisen hyvän vuoksi siivota tuollaista. Vaikka tietty parempi olisi ilmoittaa sinne kunnossapitoon, he eivät vain pysty arvailemaan, missä on tuollainen vaaran paikka.
Vähän veikkaan että tuollakaan kaupungilla ei ole mitään päivystävää kadunlakaisijaa valmiina lähtöön kun joku ilmoittaa "vaaran paikasta," vaan se pullo lähtee siitä joko lakaisukoneen vakioaikataululla tai kun joku oikeasti jaksaa sen itse siivota. -
Mä käyn Helsingin keskustassa töissä julkisilla ja metrossa puolestaan ruuhka tuntuu olevan 7-8:30 ja sitten 17-18:30. Ysiltä aamulla ruuhka on jo ohi ja 15:30 ei ole vielä alkanut.
-
Jokapäiväinen Slaypä: Vähän veikkaan että tuollakaan kaupungilla ei ole mitään päivystävää kadunlakaisijaa valmiina lähtöön kun joku ilmoittaa "vaaran paikasta," vaan se pullo lähtee siitä joko lakaisukoneen vakioaikataululla tai kun joku oikeasti jaksaa sen itse siivota.
Hyvin voi olla. Oon ollit naapuriosastolla töissä ja sielöä kunnossapidossa oikeasti kierrettiin katsomassa niitä katuja. Ei nyt kaikkea kerkeä joka päivä tai edes viikossa, mutta yleistä siisteyttä ha kunnossapitoa. Työnhoitamiseen heillä on ihan omat työntekijät, varsinkin sen vuoksi, ettei tarvitse alkaa korvaamaan vahinkoja tai vastaamaan kuntalaisten vaatimuksiin niistä, joita ei tarvitse maksaa. -
It's a deal: Kaikkea ei saa kihveliin, siksi on hyvä pitää lisäksi Dysonia tarakalla niin saa pienimmätkin sirut talteen.
Nykyään on jo helppoa kun löytyy akkuimurit. Aikanaan piti sotkea agrekaatti pakkarilla -
Kokenut fretti: Nykyään on jo helppoa kun löytyy akkuimurit. Aikanaan piti sotkea agrekaatti pakkarilla
Nykyajan lapsilla on kaikki niin paljon helpompaa. -
Kiero maksamakkara: Monessa muussa maassa 300k ajettu auto laitettaisiin paaliin loppuunajettuna.
Itsellä 418k mittarissa, katellaan paalausta sitten kun moottori hajoaa. Autona Mazda 626, ihme kyllä kori ei oo vielä ruostunut pois. -
Se kyllä näissä yli 300k ajetuissa on, että jos et itse korjaa, niin alkaa käymään kalliiksi. Terveisin. Asentaja joka näitä yli 300k ajettuja shitboxeja korjaa :D
-
Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
Pitää olla kyllä todella surkea luetunymmärtäminen tässä tapauksessa. Miten olet päässyt peruskoulusta? -
-
Muurattu kirahvi: Ehkä pitää olla muovipussin lisäksi aina viiltosuojahanskat mukana kun lähtee pyöräilemään.
Ite pidän penkin alla rikkalapiota ja harjaa -
Pelokas hedelmä: Aika erikoista, että matkamittari nollaantuu 300000 km jälkeen. Ainakin voi sitten myydä auton eteenpäin erittäin vähän ajettuna. Monissa vanhemmissa autoissa, joissa oli vielä mekaaniset mittarit, ne menivät ympäri jo 100000 km välein. Vain "paremmissa" autoissa oli ns. miljoonamittari.
Itse olen sitten kulkenut koko ikäni vain niillä "paremmilla" autolla... Ainoa automerkki, joissa olen 100000 mittarin nähnyt on Ford? -
Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
Sun kommentti on luokkaa "jaarittelen ja kitisen muiden kommenteista, jotka on ihan hauskoja ja liittyy asiaan". -
Pelokas hedelmä: Aika erikoista, että matkamittari nollaantuu 300000 km jälkeen. Ainakin voi sitten myydä auton eteenpäin erittäin vähän ajettuna. Monissa vanhemmissa autoissa, joissa oli vielä mekaaniset mittarit, ne menivät ympäri jo 100000 km välein. Vain "paremmissa" autoissa oli ns. miljoonamittari.
Kovin yrittänyt vuosikymmeniä saada Stuttgartin raudasta mittaria pyörähtämään ja nyt lopultakin on autotallin perukoilla yksi kaunokainen jolla mittarin mukaan ajettu vasta 68 tuhatta X-D -
en ole kyllä koskaan kuullut mittarista joka pyörähtää 300k kohdalla takas nollille. tais olla vaan viihdearvon takia laitettu kommentti.
-
Hampaaton dinosaurus: en ole kyllä koskaan kuullut mittarista joka pyörähtää 300k kohdalla takas nollille. tais olla vaan viihdearvon takia laitettu kommentti.
On niitä VW Golfeissa ainakin oli joskus mittari joka pyörähti ympäri jossain kumnallisessa 312xxx luvussa. -
Lannaton metso: Samin kommentti on luokkaa kuvassa on mittari lukema niin kerron oman tarinan mittari lukemasta vaikka se ei oikeasti liity mitenkään koko asiaan
Mahdat olla hauskaa keskusteluseuraa!

Kommentti