Vanhempainilta, osa 204
Poliisista, päivää.
35 kommenttia
-
Maps ainakin löytyy Maskusta. Toki jos on avuton eikä osaa esim hakea jalkapallo maps ':D
-
Orava-keisistä kiinnostaisi lisätiedot mistä kyse? Mapsia sitä itsekin googlaa mutta silloin löytynyt hakutulos on just se mitä hakikin 😅
-
-
Sitoutunut lohikäärme: Maps?
MaPS eli...Kahleeton lintu: Maps ainakin löytyy Maskusta. Toki jos on avuton eikä osaa esim hakea jalkapallo maps ':D
...Maskun Palloseura -
Tietääkö nyky 14-vuotiaat, mikä on Neuvostoliitto? No, kai se itselläkin tuli jossain vaiheessa historian opetusta koulussa, vaikka en muista mitään siitä romahduksesta. Olin vielä vähän vajaa kouluikäinen silloin, mutta oli hämmentävää tajuta, ettei todella tiennyt asiasta, mikä oli yhteiskunnallisesti niin valtava. Yleensä lapset kiinnittävät jotain huomiota aikuisten puheisiin, joten joko kukaan ei puhunut tai puhui kun lapset eivät olleet paikalla. Meillä ainakin lapset ja aikuiset viettivät vahvasti erillään aikaa.
-
-
Sitoutunut lohikäärme: Maps?
Tässä tapauksessa ilmeisesti Maskun palloseura, mutta voi tarkoittaa myös Googlen karttasovellusta tai pedofiiliä (Minor attracted person) -
Jaettava leopardi: Vähän turhan käsikirjoitettuja nämä pari alimmaista.
Minustapa taas on kiva kun joku miettii kunnolla miten kirjoittaa ennen kuin julkaisee. -
Itseasiassa: Tietääkö nyky 14-vuotiaat, mikä on Neuvostoliitto? No, kai se itselläkin tuli jossain vaiheessa historian opetusta koulussa, vaikka en muista mitään siitä romahduksesta. Olin vielä vähän vajaa kouluikäinen silloin, mutta oli hämmentävää tajuta, ettei todella tiennyt asiasta, mikä oli [...]
Jos nuoret eivät ole kasvaneet kiven alla ja heillä on ikätasonsa mukainen yleissivistys nin kyllä tietävät. -
Täällä yksi entinen maskulainen. Kunnan nimeä kun googlaa, tulee kalustetalo, ja palloseuran nimellä löytyy vain karttapalvelu. Muuta siellä ei sitten olekaan.
-
Minkä takia kukaan ei halua siinä tilassa (missä sitten?) kuulla alle 3-vuotiaan sanomana "jestas sentään, mitkä rinnat"?
-
-
Itseasiassa: Tietääkö nyky 14-vuotiaat, mikä on Neuvostoliitto? No, kai se itselläkin tuli jossain vaiheessa historian opetusta koulussa, vaikka en muista mitään siitä romahduksesta. Olin vielä vähän vajaa kouluikäinen silloin, mutta oli hämmentävää tajuta, ettei todella tiennyt asiasta, mikä oli [...]
Kyllä tietävät. Nakkimakkaroiden keksimisvuotta he kuitenkaan todennäköisesti eivät tiedä (enkä kyllä minäkään). Sen sijaan he tietävät ettei ilmaisua "vuonna nakki" ja muita vastaavia tarkoiteta kirjaimellisesti, vaan se viittaa epämääräisen vanhoihin asioihin. Ehkä tapauksen myötä Anukin oppii sen, jos aika-avaruuksien pohdinta ei vie liikaa huomiota. -
Kristitty leijona: Orava on luultavasti syyllistynyt pyörävarkauteen.
Mun pyörän koriin oli joskus ilmestynyt semmosta oravamaista sälää, oikein tungettu sinne metallipinnojen väliin. Ehkä kyseeseen olis tullut kätkemisrikos? Toisaalta ei, koska kaikki kyllä näki jo kaukaa tämän "kätkön". -
Levyttämätön muovipussi: Minkä takia kukaan ei halua siinä tilassa (missä sitten?) kuulla alle 3-vuotiaan sanomana "jestas sentään, mitkä rinnat"?
Älä esitä tietämätöntä. -
Levyttämätön muovipussi: Minkä takia kukaan ei halua siinä tilassa (missä sitten?) kuulla alle 3-vuotiaan sanomana "jestas sentään, mitkä rinnat"?
Miksi kukaan haluaisi missään tilanteessa kuulla itsestään puhuttavan noin? -
Kristitty leijona: Orava on luultavasti syyllistynyt pyörävarkauteen.
Pehmeet touhuu hei! T. Liitto-orava Salme Pasi Jos se hätävalhe tuli lapsille mieleen suositusta Putous-hahmosta 😅 Kas kun ei Munamies 😆 -
Montako kertaa 3-vuotias on kuullut Markku Aron tai Matti Nykäsen versiot biisistä, jos Lidl pelasti tilanteen?
-
Parantava kirsikka 🍒: Orava-keisistä kiinnostaisi lisätiedot mistä kyse? Mapsia sitä itsekin googlaa mutta silloin löytynyt hakutulos on just se mitä hakikin 😅
Tuo muuten on käsittämätön, ja rasittava, juttu, kun se Google Maps ei löydy mistään valikosta Googlen etusivulta, vaan pitää aina hakea... Miksi?? -
Rampa vadelma: Vuonna kivi ja kirves!
Vuonna miekka ja kivi. Tai vuonna miekka ja kirves 😆 -
Toj Karin: Miksi kukaan haluaisi missään tilanteessa kuulla itsestään puhuttavan noin?
Sehän jatkuu: "Täytyy antaa täydet pinnat". No, jos rehellinen olen - ja miksen olisi - niin kontekstista riippuen olisin mielissäni, jos minusta puhuttaisiin noin, koska tulkitsisin sen itseeni kohdistuvaksi positiiviseksi seksuaaliseksi huomioksi, ja pidän positiivisesta seksuaalisesta huomiosta. Tämä siis kontekstista riippuen. Olisin hyvin kettuuntunut, jos näin sanottaisiin esimerkiksi työpaikalla, jossa pitäisi keskittyä työasioihin. Jos taas niin sanottaisiin makuuhuoneessa tai vaikka joissain pikkutuhmissa bileissä, joihin olisin varta vasten pukeutunut korsettiin, niin olisin ilahtunut. -
-
Itseasiassa: Tietääkö nyky 14-vuotiaat, mikä on Neuvostoliitto? No, kai se itselläkin tuli jossain vaiheessa historian opetusta koulussa, vaikka en muista mitään siitä romahduksesta. Olin vielä vähän vajaa kouluikäinen silloin, mutta oli hämmentävää tajuta, ettei todella tiennyt asiasta, mikä oli [...]
Tiesiköhän nykyinen 60-vuotias 14-vuotiaana, mikä oli Natsi-Saksa? -
Minulla kävi aikanaan samankaltainen aivopieru kuin Mickolla. Muistelin hauskaa teksti-tv kuvaa jossa oli käsipallo ottelu Dicks vs. Cocks. Minä sitten ajattelin etsiä sen Googlella siinä työpaikalla. Jostain syystä mielessä ei käynyt se kylmä tosiasia että kuvahaku tarjoaisi noilla sanoilla hieman eri sisältöä kuin sillä hetkellä toivoin näkeväni.
-
Kirpeä Ahven: Tuo muuten on käsittämätön, ja rasittava, juttu, kun se Google Maps ei löydy mistään valikosta Googlen etusivulta, vaan pitää aina hakea... Miksi??
Älä muuta sano! Itse laittanut sen kiinnityksiin. -
Vika ihan höpö höpöä. Pikkulapset puhuu jatkuvasti äänekkäästi uimahallien suihkuissa ja saunoissa muiden tisseistä ja pyllyistä, tietenkin. Kuuluu asiaan eikä ketään kiinnosta, joskus jokunen hymähdys pääsee.
-
Tane: Tiesiköhän nykyinen 60-vuotias 14-vuotiaana, mikä oli Natsi-Saksa?
Taatusti tiesi. TV-sarja Polttouhrit oli kova juttu keväällä 1979. Muutenkin sodan päättymisestä oli niin lyhyt aika, että useimpien nuorten lähipiirissä oli sodan käyneitä ihmisiä, ja monissa perheissä asiasta puhuttiin paljon. -
Kolmevuotias EI ole taapero! Taapero taapertaa, eli on juuri oppinut kävelemään muttei tee sitä sujuvasti.
-
Kirpeä Ahven: Tuo muuten on käsittämätön, ja rasittava, juttu, kun se Google Maps ei löydy mistään valikosta Googlen etusivulta, vaan pitää aina hakea... Miksi??
Tuota, löytyyhän. Ylhäällä oikealla on kuvake jossa kolme pistettä kolmessa rivissä = google-sovellukset, siiitä klikkaa niin avautuu valikko missä on kaikki Googlen sovellukset myös se Maps. -
Tarkkaileva siili: Tuota, löytyyhän. Ylhäällä oikealla on kuvake jossa kolme pistettä kolmessa rivissä = google-sovellukset, siiitä klikkaa niin avautuu valikko missä on kaikki Googlen sovellukset myös se Maps.
Juu sieltä, mutta jos haet jotain yleishaulla niin ylhäällä hakutuloksen päällä ei näy enää Maps yhtenä kuten joskus vuosia sitten. Siellä on vaan sivut, kuvat, tuotteet jne. Tylsää jos hakee jotain osoitetta, niin ei millään pääse suoraan karttaan. Useamman klikkauksen takana on avata paikan sivu ja ajo-ohjeet, millä Maps avautuu. Samoin useampi klikkaus menee päästä tonne mainitsemaasi valikkoon. Vähemmällä pääsisi jos se Maps olisi edelleen tossa vaikka sivu ja kuvahaun rinnalla. Siksi on monesti helpointa laittaa selaimen hakulaatikkoon maps, avata se siitä ja syöttää osoite. -
-
Pluri: Minulla kävi aikanaan samankaltainen aivopieru kuin Mickolla. Muistelin hauskaa teksti-tv kuvaa jossa oli käsipallo ottelu Dicks vs. Cocks. Minä sitten ajattelin etsiä sen Googlella siinä työpaikalla. Jostain syystä mielessä ei käynyt se kylmä tosiasia että kuvahaku tarjoaisi noilla sanoilla [...]
Urheilutoimittajan huomautus: Nämä tässä yhteydessä legendaariset käsipallojoukkueet ovat (Helsingin) Dicken ja (Riihimäen) Cocks eli aivan noin suorasukainen se ei ole otteluna. -
Frmthrx: Urheilutoimittajan huomautus: Nämä tässä yhteydessä legendaariset käsipallojoukkueet ovat (Helsingin) Dicken ja (Riihimäen) Cocks eli aivan noin suorasukainen se ei ole otteluna.
No jonkin sellaisen muistin nähneeni mutta noilla hakusanoilla sitä sitten lähdin tosiaan etsimään huonoin lopputuloksin. Enkä aio kokeilla hakea noilla oikeillakaan nimillä sitä kuvaa enää.

Kommentti