Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 354

Myös Pirjo on jostain syystä Naistenhuoneella.
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 354

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 62 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +315 (325 ääntä)
      Pirjoa varmasti auttais olla hetki pois internetin ihmeellisestä maailmasta... ja pari rauhottavaa pilleriä.

      Lainaa

    2. Vino päärynä 19.11.2025 23:39
      Tulos: -22 (212 ääntä)
      Kiiwi: Pirjoa varmasti auttais olla hetki pois internetin ihmeellisestä maailmasta... ja pari rauhottavaa pilleriä.
      Tai vaikka testaisi tuota nyrkkiä. Ehkä sekin laukaisisi jonkinlaisen rauhoittumisen.

      Lainaa

    3. Se on muuten sormustin 20.11.2025 0:19
      Tulos: +133 (159 ääntä)
      Kai jotkut sizequeenit tai -kingit voi tuommoista harrastaa, ei siinä, mutta taviksen tuskin kannattaa harjoittelematta lähteä tommoseen.

      Lainaa

    4. Per Cladenius 20.11.2025 0:24
      Tulos: +174 (190 ääntä)
      Se on muuten sormustin: Kai jotkut sizequeenit tai -kingit voi tuommoista harrastaa, ei siinä, mutta taviksen tuskin kannattaa harjoittelematta lähteä tommoseen.
      Ei se sinne kyllä harjoittelematta menekkään, mutta reenillä ja hyvällä lämmittelyllä ihan mahdollista. Lasipurkkia taas ei kannata edes koittaa.

      Lainaa

    5. Stressitön susi 20.11.2025 0:57
      Tulos: +115 (115 ääntä)
      Per Cladenius: Ei se sinne kyllä harjoittelematta menekkään, mutta reenillä ja hyvällä lämmittelyllä ihan mahdollista. Lasipurkkia taas ei kannata edes koittaa.
      Kaikkeen tottuu, paitsi lasinsiruun peräaukossa?

      Lainaa

    6. Mallikas bataatti 20.11.2025 1:17
      Tulos: +170 (178 ääntä)
      Saiko Amanda Naistenhuoneella vastauksen kysymykseensä? Minusta ei ole moka kysyä asiaa, jota ei tiedä, vaikka se kuinka kuuluisi yleistietoon. Ehkä mokaksi voi mieltää sen, että asialliseen kysymykseen on reagoitu nauruemojeilla.

      Lainaa

    7. Tyytyväinen aprikoosi 20.11.2025 1:21
      Tulos: +62 (124 ääntä)
      Amanda ei ole ilmeisesti koskaan osallistunut koulussa käsityötunnille tai pelannut Monopolya, jos sormustin on täysin tuntematon esine.

      Lainaa

    8. Torkahteleva pingviini 20.11.2025 1:33
      Tulos: +167 (169 ääntä)
      Enpä tahtoisi Pirjoa minun tai läheisten sairaanhoitajaksi, jos jotain tulisi. Olisihan Pirjo sairaanhoitaja voinut antaa todella hyvän ja perusteellisen vastauksen lääketieteellisestä näkökulmasta, mutta ilmeisesti helpompi vain haukkua ja soittaa suuta muuten vaan.

      Lainaa

    9. Penaalin terävin robotti 20.11.2025 2:41
      Tulos: +152 (164 ääntä)
      Tyytyväinen aprikoosi: Amanda ei ole ilmeisesti koskaan osallistunut koulussa käsityötunnille tai pelannut Monopolya, jos sormustin on täysin tuntematon esine.
      No mitä helvettiä, ei me saatu sormustimia käsityötunneilla ikinä.

      Lainaa

    10. Tulos: +70 (126 ääntä)
      Antakaa nyt ilmi tuo pedari jos vielä hoitajana kerran työskentelee. Tyyppi jolla ensimmäinen ajatus äärimmäisen rajuista seksileikeistä on liittää ne suoraan lapsiin ei ole mielestäni kykenevä tuohon työhön. Muu ulosantikaan ei ihan hirveästi vakuuta.

      Lainaa

    11. Tornipöllö 20.11.2025 4:45
      Tulos: +214 (220 ääntä)
      Kuka perkele lukee minkään seksiin liittyvän kysymyksen ja heti ajattelee "mut mitä jos joku tekis lapselle näin!?"? Mitä helvettiä nyt oikeesti Pirjo.

      Lainaa

    12. Tulos: +109 (131 ääntä)
      Okei mun nepsyaivot alkoi taas käydä vähän ylikierroksilla. Ensiksi aloin miettiä, että miten niin se on (automaattisesti) raiskaus, voihan joku sitä haluta vapaaehtoisestikin. Sitten aloin miettiä itse kysymystä ja sen vastausta. Itse olen aika pienikokoinen nainen ja nyrkkini on aika pikkuinen, joten ihan ensimmäisenä ajatuksena oli, että jos on oikein ummella ollut niin voihan sieltä ulospäinkin melkein sen paksuisia pökäleitä tulla. 🥲 Seuraavaksi aloinkin jo miettiä, miten se nyrkki sitten pitäisi Pirjon mielestä sinne työntää että tulisi niin järjettömän isot kudosvauriot. Onhan niitä anaalitappejakin olemassa vaikka kuinka isoja (siis todella isoja! 😳) ja monet niistä ainakin omaa pikku nyrkkiäni isompia. Sairaanhoitajana Pirjon pitäisi tietää, että B-porras venyy aika paljon, mut kauhistelunsa perusteella hän varmaan kuvitteli ainoan skenaarion nyrkin työntämiseen olevan 'kuivana kakkoseen' tyyppinen "YLLÄTYYYS!" 😬 Ever heard of liukaste? Tää ajatuskela oli ehtinyt viedä ehkä 3 sekuntia. Sit mun aivot alkoi vielä miettiä sitä, laitetaanko se käsi sinne valmiiksi nyrkissä vai sormet suorana nätisti nipussa ja niin, että käsi laitetaan nyrkkiin vasta kun ollaan inessä. Että tämmösiä tällä kertaa. Kiitos aivot taas tästäkin syväanaal... syväanalyysistä. Kirjaimellisesti.

      Lainaa

    13. Tulos: +60 (74 ääntä)
      Höh. Minun annelissa on ollut nyrkki enkä tuntenut oloani raiskatuksi eikä tullut sisäistä verenvuotoa

      Lainaa

    14. Teroitettu kuormaeläin 20.11.2025 5:22
      Tulos: -45 (83 ääntä)
      Kiiwi: Pirjoa varmasti auttais olla hetki pois internetin ihmeellisestä maailmasta... ja pari rauhottavaa pilleriä.
      Vai pitäisikö hänen saada jotain omaan anneliinsa? On hieman takakireän oloinen hoitaja, joten joku vois vaikka päästää hänet paineistaan.

      Lainaa

    15. Tulos: +85 (87 ääntä)
      Pirjohan pimahti täysin

      Lainaa

    16. Aurinkoinen matelija 20.11.2025 6:38
      Tulos: +98 (98 ääntä)
      Terhi sanoi, että heillä on kaverin kanssa väittely asiasta, ei edes kertonut, että kummalla kannalla hän itse on, mutta Pirjo vaahtoaa koko ajan, että siitä on väärin hehkuttaa.

      Lainaa

    17. Pinkee Hemppi 20.11.2025 6:41
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Pirjo ei petä.

      Lainaa

    18. Veroja kiertävä orja 20.11.2025 7:27
      Tulos: +6 (40 ääntä)
      Pluri: Antakaa nyt ilmi tuo pedari jos vielä hoitajana kerran työskentelee. Tyyppi jolla ensimmäinen ajatus äärimmäisen rajuista seksileikeistä on liittää ne suoraan lapsiin ei ole mielestäni kykenevä tuohon työhön. Muu ulosantikaan ei ihan hirveästi vakuuta.
      Ehkä Pirjolle sattui samalle päivälle pahoinpidelty lapsipotilas ja purki tunteessa nettiin.

      Lainaa

    19. Naseva vihannes 20.11.2025 7:28
      Tulos: -86 (96 ääntä)
      Kyllähän Pirjo ihan oikeassa on. Joka puolella näitä outoja ja moraalittomia tapoja mainostetaan. Jopa Hesari ja YLE ovat liittyneet joukkoon. Käytöstavat ja moraali ovat kadonneet.

      Lainaa

    20. Tulos: +82 (82 ääntä)
      Amanda, toi on se mittakuppi, jolla vanhat naisihmiset ottaa sormustimellisen (fingerborg på svenska) konjamiinia "sydänvaivoihin".

      Lainaa

    21. Tulos: +18 (36 ääntä)
      Hämärin asia mitä olen itse löytänyt ompelutarvikkeiden joukosta on pehmeästä kumista tehty sormustin. Sehän ei suojaa millään tavalla sormia jos on kankaassa hankalampi paikka mistä neula pitää työntää voimalla läpi.

      Lainaa

    22. Tulos: +77 (81 ääntä)
      Toj Karin: Hämärin asia mitä olen itse löytänyt ompelutarvikkeiden joukosta on pehmeästä kumista tehty sormustin. Sehän ei suojaa millään tavalla sormia jos on kankaassa hankalampi paikka mistä neula pitää työntää voimalla läpi.
      Tämä on varmaan toimistotarvikkeista joutunut käsityötarvikkeiden joukkoon. Ennen kun paperipostia paljon käsiteltiin niin käytettiin noita että papereiden lajittelu kävi helpommin. Toisaalta myös ompelijana ja jolla herkästi kädet hikoaa, niin tuollainen voisi auttaa pitämään neulasta eikä sormet luista yhtä paljon.

      Lainaa

    23. Harhaton haisunäätä 20.11.2025 8:38
      Tulos: +19 (25 ääntä)
      Kiiwi: Pirjoa varmasti auttais olla hetki pois internetin ihmeellisestä maailmasta... ja pari rauhottavaa pilleriä.
      Pirjoa nyt vaan rupes aihe kiinnostamaan.

      Lainaa

    24. Tulos: +40 (42 ääntä)
      Toj Karin: Hämärin asia mitä olen itse löytänyt ompelutarvikkeiden joukosta on pehmeästä kumista tehty sormustin. Sehän ei suojaa millään tavalla sormia jos on kankaassa hankalampi paikka mistä neula pitää työntää voimalla läpi.
      Minä olen nähnyt muiden käyttävän ja itsekin käyttänyt sellaista paperitöissä. Sillä saa helposti otettua päällimmäisen paperin tiiviistä pinosta ilman, että toiseksi päällimmäinen tulee mukaan.

      Lainaa

    25. Harhaton haisunäätä 20.11.2025 8:42
      Tulos: +37 (43 ääntä)
      Toj Karin: Hämärin asia mitä olen itse löytänyt ompelutarvikkeiden joukosta on pehmeästä kumista tehty sormustin. Sehän ei suojaa millään tavalla sormia jos on kankaassa hankalampi paikka mistä neula pitää työntää voimalla läpi.
      Sitä kumista sormustinta ei ole tarkoitettu samaan tarkoitukseen. Sitä käytetään puikoilla kutoesssa / virkatessa ettei lanka hinkkaa sormenpäitä verille tms.

      Lainaa

    26. Laastiton kuormaeläin 20.11.2025 8:56
      Tulos: +25 (31 ääntä)
      Toj Karin: Hämärin asia mitä olen itse löytänyt ompelutarvikkeiden joukosta on pehmeästä kumista tehty sormustin. Sehän ei suojaa millään tavalla sormia jos on kankaassa hankalampi paikka mistä neula pitää työntää voimalla läpi.
      Joku on tainnut laittaa erehdyksessä väärään paikkaan. Niitä kumisia käytettiin toimistoissa paperien plaraamisessa.

      Lainaa

    27. Tulos: +52 (74 ääntä)
      En tiedä voiko nainen selvitä, mutta kokemukseni perusteella koira voi. T: Ransu

      Lainaa

    28. Raiteeton pussieläin 20.11.2025 9:31
      Tulos: +15 (25 ääntä)
      Laastiton kuormaeläin: Joku on tainnut laittaa erehdyksessä väärään paikkaan. Niitä kumisia käytettiin toimistoissa paperien plaraamisessa.
      Ainakin silikonisia sormustimia käytetään kyllä nimenomaan ompelun apuvälineenä. Sormustimen käyttötarkoitus on kyllä pahasti hämärtynyt, kun käsinompelu on harvinaistunut. Edes koulun käsityötunneilla ei käsinompelun tekniikkaa opasteta lainkaan.

      Lainaa

    29. Tulos: +11 (27 ääntä)
      Oon työntäny, ei kuollu.

      Lainaa

    30. Tulos: -82 (86 ääntä)
      Miesten on vaan pakko päästä kertomaan naisten sivustolle kuinka haluavat satuttaa naisia, onpa yllättävää. Hyi saasta mitä elukoita.

      Lainaa

    31. Ennustuksia laativa pingviini 20.11.2025 10:43
      Tulos: +55 (61 ääntä)
      Raiteeton pussieläin: Ainakin silikonisia sormustimia käytetään kyllä nimenomaan ompelun apuvälineenä. Sormustimen käyttötarkoitus on kyllä pahasti hämärtynyt, kun käsinompelu on harvinaistunut. Edes koulun käsityötunneilla ei käsinompelun tekniikkaa opasteta lainkaan.
      Mistäköhän tämä tieto? Ihan 1-2 luokkalaisten kanssa ommellaan ensin käsin. Sitä paitsi, muutenkin väsyttävää jo tuo jatkuva kommentointi, ettei kouluissa opeteta sitä ja tätä. Osaa kai vanhemmat nyt itsekin jotain tehdä? Jos opettajat opettavat lapsille käsinompelua ja sen jälkeen lapsi ei koskaan käytä kyseistä taitoa, miten sekin on koulun vika?

      Lainaa

    32. KissaKuustinen 20.11.2025 11:02
      Tulos: -68 (76 ääntä)
      Sormet pois kuvista jos ei ole tarkoitus kuvata sormia!!! Ne kun ovat aina NIIN huonokuntoiset tai niissä on hirveät kynnet. Estän aina jokaisen joka myy jotain ottamalla kuvan pitämällä myytävää kädessä. Eikä tämä ole kaikkien mielestä inhottavaa. En vaan itse siedä sormia kuvissa, eli saat olla eri mieltä ja hyväksyn että olet eri mieltä. En hyväksy jos huudat, että omaa mileipidettäni pitäisi muuttaa olemaan sinun mielipiteesi mukainen.

      Lainaa

    33. Puhekyvytön tomaatti 🍅 20.11.2025 11:10
      Tulos: +33 (47 ääntä)
      KissaKuustinen: Estän aina jokaisen joka myy jotain ottamalla kuvan pitämällä myytävää kädessä.
      OK, mutta ei tämä ihan normaalia ole…

      Lainaa

    34. Tulos: +8 (8 ääntä)
      Ilmankos Pirjo on siihen liittynyt.

      Lainaa

    35. Tosikko tiikeri 20.11.2025 12:35
      Tulos: -7 (21 ääntä)
      Siitä puhe mistä puute. Pirjolle siis.

      Lainaa

    36. It's a deal 20.11.2025 13:00
      Tulos: +22 (26 ääntä)
      FatVonD: Amanda, toi on se mittakuppi, jolla vanhat naisihmiset ottaa sormustimellisen (fingerborg på svenska) konjamiinia "sydänvaivoihin".
      Neuloessa tarvii vakaata kättä, annos vartissa estää tärinän.

      Lainaa

    37. Kivulias matelija 20.11.2025 13:25
      Tulos: +34 (36 ääntä)
      Ennustuksia laativa pingviini: Mistäköhän tämä tieto? Ihan 1-2 luokkalaisten kanssa ommellaan ensin käsin. Sitä paitsi, muutenkin väsyttävää jo tuo jatkuva kommentointi, ettei kouluissa opeteta sitä ja tätä. Osaa kai vanhemmat nyt itsekin jotain tehdä? Jos opettajat opettavat lapsille käsinompelua ja sen jälkeen lapsi ei koskaan käytä kyseistä taitoa, miten sekin on koulun vika?
      Muuten aivan totta! Minulle äiti opetti käsinompelua sellaisten pahvisten korttien avulla. Korteissa oli reikiä ja tylpällä neulalla ja paksulla langalla sitten ommeltiin kuvio reikien mukaan. Ei varmasti montaa markkaa maksaneet. Vieläköhån tuollaisia settejä myydään? Niillä voi  jo opetella ompelua vaikka hienomotoriikka vielä kehittyy, loistava tuote.

      Lainaa

    38. Karkaileva kettu 20.11.2025 13:28
      Tulos: +23 (23 ääntä)
      Harhaton haisunäätä: Sitä kumista sormustinta ei ole tarkoitettu samaan tarkoitukseen. Sitä käytetään puikoilla kutoesssa / virkatessa ettei lanka hinkkaa sormenpäitä verille tms.
      Tämä menee testiin, on nimittäin niin tiukka käsiala neuloessa että jatkuvasti sormi ruvella.
      Olisin itse kanssa veikannut toimiston paperinpyörittelyhärpäkettä.

      Lainaa

    39. Tähtipölyllä kuorrutettu matelija 20.11.2025 13:33
      Tulos: +71 (73 ääntä)
      Pirjo hei, minkä tahansa työntäminen genitaaleihin on raiskaus jos siihen ei ole toisen lupaa, mutta tuossa kysymyksessä ei puhuttu mitään sellaisesta. Jos siihen on molempien suostumus niin kaikki on fine.

      Lainaa

    40. Tulos: +47 (55 ääntä)
      Veroja kiertävä orja: Ehkä Pirjolle sattui samalle päivälle pahoinpidelty lapsipotilas ja purki tunteessa nettiin.
      Jos on henkisesti noin epävakaa että suoltaa tuollaista paskaa julkisesti ikävän työtehtävän takia on silloinkin mielestäni täysin sopimaton kyseiseen työhön. Olisi äärimmäisen pelottavaa joutua sairaalaan tilanteessa jossa oma henki vaakalaudalla ja hoitajana henkilö jolla paletti ei pysy ollenkaan kasassa. Saati jättää lapsi hoitajan vastuulle joka miettii nyrkin työntämistä lapsen perseeseen mistään syystä. Olen ollut tietoinen joidenkin ihmisten tavasta työntää kaikkea isoa tavaraa kakkoseen mutta aikaisemmin en ole ollut mielessä millään tavoin lapset tuon asian kanssa samassa yhteydessä. Nyt oli ensimmäinen kerta kun joutui ajattelemaan moista kun tuo "hoitaja" nosti asian esille. Se on todella järkyttävää että hän ajattelee noita asioita ilman että kukaan muu nosti asiaa esille. Jos se johtuu aiemmasta työtehtävästä eikä ymmärrys riitä sen vertaa että kuulostaa epäterveeltä pukea tuntemuksensa sanoiksi tuolla tavalla niin ei sekään oikein vakuuta.
      Eli lopputulemana että vaikka miltä kantilta tahansa tarkastelee tilannetta niin en ole kovin vakuuttunut siitä että kykenee toimimaan rauhallisesti ja rationaalisesti tilanteissa joita työtehtävänsä vaatii vaikkei itse välttämättä sitä nyrkkiä kenenkään anneliin työntäisikään. 

      Lainaa

    41. Tulos: +15 (15 ääntä)
      Nanne: Tämä on varmaan toimistotarvikkeista joutunut käsityötarvikkeiden joukkoon. Ennen kun paperipostia paljon käsiteltiin niin käytettiin noita että papereiden lajittelu kävi helpommin. Toisaalta myös ompelijana ja jolla herkästi kädet hikoaa, niin tuollainen voisi auttaa pitämään neulasta eikä sormet luista yhtä paljon.
      Voi olla tämäkin mahdollista. Kun olin pentu, äiti teki toimistohommia ja on voinut kuskata niitä kotiin. Hämää kun en ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän niitä toimistohommissa, niin ei käynyt tuo mielessä.

      Lainaa

    42. Sokeriton sammakko 20.11.2025 16:37
      Tulos: +20 (32 ääntä)
      Per Cladenius: Ei se sinne kyllä harjoittelematta menekkään, mutta reenillä ja hyvällä lämmittelyllä ihan mahdollista. Lasipurkkia taas ei kannata edes koittaa.
      Treenaaminen ja lämmittely auttaa joo, mutta mistä tuo lasipurkki tuli? Ei mitään rikkoutuvaa koskaan ihmisen sisään! Eikä mitään missä ei ole stopparia päässä ettei pääse imeytymään liian pitkälle. Nyrkki on sinällään hyvä että siinä on sentään ihminen perässä.

      Lainaa

    43. Arkkienkeli 20.11.2025 17:31
      Tulos: -12 (22 ääntä)
      Pirjolla ilmeisesti on nyrkki jäänyt anukseen, kun noin tunteikkaasti asiasta purkautuu.

      Lainaa

    44. Lumeton taistelija 20.11.2025 17:41
      Tulos: -15 (35 ääntä)
      Pirjo.. Sivistä itseäsi: Käy pornhubissa jo tänään. Siellä aikuiset naiset raiskaavat itseään omalla nyrkillään.

      Lainaa

    45. Tulos: -15 (25 ääntä)
      Tähtipölyllä kuorrutettu matelija: Pirjo hei, minkä tahansa työntäminen genitaaleihin on raiskaus jos siihen ei ole toisen lupaa, mutta tuossa kysymyksessä ei puhuttu mitään sellaisesta.
      Mutta eihän tässä oltu työntämässä mitään genitaaleihin.

      Lainaa

    46. Tuottoisa kivi 20.11.2025 20:30
      Tulos: -7 (23 ääntä)
      Ace: Okei mun nepsyaivot alkoi taas käydä vähän ylikierroksilla. Ensiksi aloin miettiä, että miten niin se on (automaattisesti) raiskaus, voihan joku sitä haluta vapaaehtoisestikin. Sitten aloin miettiä itse kysymystä ja sen vastausta. Itse olen aika pienikokoinen nainen ja nyrkkini on aika [...]
      Alko naurattaa tää.
      Oliskin kiva tällänen Yyylläätyyys!! Ku joku nykäsis ohimennessään nyrkin kuivana anneliin😆

      Lainaa

    47. Aerodynaaminen ilmanohjain 20.11.2025 22:52
      Tulos: +37 (41 ääntä)
      Tyytyväinen aprikoosi: Amanda ei ole ilmeisesti koskaan osallistunut koulussa käsityötunnille tai pelannut Monopolya, jos sormustin on täysin tuntematon esine.
      Mitä ihmettä? Ei minun Monopolyssä kerrota, miten ja mihin sormustinta käytetään, vaikka se pelinappulana mukana onkin.

      Lainaa

    48. Nuorekas viinirypäle 21.11.2025 0:26
      Tulos: +29 (31 ääntä)
      Sokeriton sammakko: Treenaaminen ja lämmittely auttaa joo, mutta mistä tuo lasipurkki tuli? Ei mitään rikkoutuvaa koskaan ihmisen sisään! Eikä mitään missä ei ole stopparia päässä ettei pääse imeytymään liian pitkälle. Nyrkki on sinällään hyvä että siinä on sentään ihminen perässä.
      Kirjaimellisesti ihminen perässä 😂

      Lainaa

    49. Kirpeä Ahven 21.11.2025 9:06
      Tulos: +10 (14 ääntä)
      Mallikas bataatti: Saiko Amanda Naistenhuoneella vastauksen kysymykseensä? Minusta ei ole moka kysyä asiaa, jota ei tiedä, vaikka se kuinka kuuluisi yleistietoon. Ehkä mokaksi voi mieltää sen, että asialliseen kysymykseen on reagoitu nauruemojeilla.
      Niinpä. Eikä tuo nyt minusta mitään yleistietoa ole. Sen tiedän, että kyseessä on sormustin ja jotenkinhan se on tarkoitus laittaa ilmeisesti sormeen, jotta ei pistä siihen neuloessa, mutta ei minulla ole aavistustakaan miksi ja millaisessa ompelussa sitä tarvitaan tai käytetään.

      Lainaa

    50. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Ace: Okei mun nepsyaivot alkoi taas käydä vähän ylikierroksilla. Ensiksi aloin miettiä, että miten niin se on (automaattisesti) raiskaus, voihan joku sitä haluta vapaaehtoisestikin. Sitten aloin miettiä itse kysymystä ja sen vastausta. Itse olen aika pienikokoinen nainen ja nyrkkini on aika [...]
      En ole nepsy - tai tietääkseni en ole - mutta kelailin suunnilleen samanlaisia. Eniten minua tässä olisi kiinnostanut, onko se sitten mahdollista vai ei. Ja olisin veikannut, että kyllä se varmaan on. Jos mokien kommentoijat puhuvat totta, niin on. 
      Ehkä vähän kiinnostaisi myös, miten se tehdään, vaikka itse en haluaisi vastaavaa kokeilla. Oletettavasti ihmiset treenaavat sulkijalihaksen rentoutta, tai voisiko sitä jopa ajan kanssa venyttää laajemmaksi? Se, että joitakin tuollainen asia kiinnostaa seksuaalisesti, tuntuu todennäköiseltä eikä yllättävältä yhtään. Onhan niitä kaikenlaisia fetissejä. Jotenkin kuvittelisin, että käsi laitettaisiin sisään mahdollisimman kapeana ja muodostettaisiin nyrkki vasta sisällä... Pirjon ei ehkä kannata hirveästi nuuskia internetin ihmeellistä maailmaa. Ei tuo nyt ole edes hulluimmasta päästä fetissejä.

      Lainaa

    51. Kiiltävä hanhi 21.11.2025 17:18
      Tulos: +22 (22 ääntä)
      Kirpeä Ahven: Niinpä. Eikä tuo nyt minusta mitään yleistietoa ole. Sen tiedän, että kyseessä on sormustin ja jotenkinhan se on tarkoitus laittaa ilmeisesti sormeen, jotta ei pistä siihen neuloessa, mutta ei minulla ole aavistustakaan miksi ja millaisessa ompelussa sitä tarvitaan tai käytetään.
      Varsin kätevä esimerkiksi haalarimerkkien ompelussa, kun neulan työntämiseen paksun kankaan läpi tarvitaan voimaa sen verran paljon että pelkän sormenpään käyttäminen menee helposti veriseksi.
      Mun mummu käytti aivan mahdottoman työläiltä tuntuvista hommista sanontaa "on kuin sormustimella järveä tyhjentäis". Mulla on muistikuvia ajalta, jolloin sana sormustin ei ollut mulle vielä tuttu ja lapsen mielikuvissa sormustin muuttui sormukseksi. Ihan loogista: järven tyhjentäminen sormuksella ei kerta kaikkiaan onnistu, vesihän pääsee siitä läpi.

      Lainaa

    52. Sukkahousuton seuraeläin 21.11.2025 18:08
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      Ei 90-luvullakaan kässätunnilla opetettu sormustimen käyttöä, joten en näe mitään typerää siinä että joku tietämätön kiinnostuneena yrittää asiaa selvittää.

      Lainaa

    53. rottanpää 21.11.2025 21:28
      Tulos: +12 (12 ääntä)
      Per Cladenius: Lasipurkkia taas ei kannata edes koittaa.
      Eikä kyllä mitään muutakaan purkkia, tai ylipäätään mitään ilman kantalevyä tmv. sisään hukkumisen estävää muotoa. Terveydenhuollossa/ensiavussa peräsuolista poistetaan kuulemma kymmeniä, jopa satoja (maasta riippuuen) esineitä kuukaudessa.
      Englanniksi lelun muodon tärkeydestä muistuttaa näpsäkkä riimi without a base, without a trace, mutten kyllä keksi, mikä olisi hyvä suomenkielinen vastine.

      Lainaa

    54. Kivulias matelija 21.11.2025 23:59
      Tulos: +24 (24 ääntä)
      rottanpää: Eikä kyllä mitään muutakaan purkkia, tai ylipäätään mitään ilman kantalevyä tmv. sisään hukkumisen estävää muotoa. Terveydenhuollossa/ensiavussa peräsuolista poistetaan kuulemma kymmeniä, jopa satoja (maasta riippuuen) esineitä kuukaudessa. Englanniksi lelun muodon tärkeydestä muistuttaa näpsäkkä riimi without a base, without a trace, mutten kyllä keksi, mikä olisi hyvä suomenkielinen vastine.
      Kahva peppuleluissa pitää lääkärin loitolla! Mitä sitä pyörää uudestaan keksimään.

      Lainaa

    55. Notkea paprika 23.11.2025 16:04
      Tulos: +1 (7 ääntä)
      Mallikas bataatti: Saiko Amanda Naistenhuoneella vastauksen kysymykseensä? Minusta ei ole moka kysyä asiaa, jota ei tiedä, vaikka se kuinka kuuluisi yleistietoon. Ehkä mokaksi voi mieltää sen, että asialliseen kysymykseen on reagoitu nauruemojeilla.
      Moka taitaa olla se, että kyseessä oleva esine (sormustin) suojaa näppejä mahdollisilta neulan aiheuttamilta haavereilta, joita on Amandalle jo ilmeisesti kertynyt.

      Lainaa

    56. Kuoleva muovipussi 23.11.2025 21:13
      Tulos: +2 (10 ääntä)
      Sokeriton sammakko: Treenaaminen ja lämmittely auttaa joo, mutta mistä tuo lasipurkki tuli? Ei mitään rikkoutuvaa koskaan ihmisen sisään! Eikä mitään missä ei ole stopparia päässä ettei pääse imeytymään liian pitkälle. Nyrkki on sinällään hyvä että siinä on sentään ihminen perässä.
      Et ilmeisesti oo nähnyt sitä videota miehestä ja lasipurkista, tietäjät tietää, vinkkinä älä katso. Kaikki omat kaverit sen tiesi silloin teineinä, mutta joo siis siitä tuo viittaus tulee 😂

      Lainaa

    57. Timanttisydäminen paarma 24.11.2025 14:32
      Tulos: +4 (8 ääntä)
      Ei oo Pirjo eksyny oikeille eikä väärille sivuille intterneetsissä näköjään jos fistausta pitää jotenki outona ja tappavana tekona :D Nyrkkiä, jalkaa ja päätäki tungetaan jos jonkimoisiin ruumiin reikiin, anneliaukko mukaan lukien, aivan normaalia toimintaa.

      Lainaa

    58. Äkkisyvä marsu 24.11.2025 18:39
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Aerodynaaminen ilmanohjain: Mitä ihmettä? Ei minun Monopolyssä kerrota, miten ja mihin sormustinta käytetään, vaikka se pelinappulana mukana onkin.
      Ajattelisin, että suurimmalla osalla on tapahtunut seuraavasti: sormustin-nappula kädessä ja ihmetellen kysytty pelikavereilta, mikä tämä on. Ja jos kukaan ei tiennyt vastausta, lähdettiin kysymään äidiltä.

      Lainaa

    59. Lataamaton hyttynen 25.11.2025 9:48
      Tulos: -8 (8 ääntä)
      Tiine peto: Höh. Minun annelissa on ollut nyrkki enkä tuntenut oloani raiskatuksi eikä tullut sisäistä verenvuotoa
      Miksi kuulostat noin pettyneeltä?

      Lainaa

    60. Kampura kirjohylje 26.11.2025 23:12
      Tulos: -5 (5 ääntä)
      Kuoleva muovipussi: Et ilmeisesti oo nähnyt sitä videota miehestä ja lasipurkista, tietäjät tietää, vinkkinä älä katso. Kaikki omat kaverit sen tiesi silloin teineinä, mutta joo siis siitä tuo viittaus tulee 😂
      Mä kuulin, että kyseinen lasipurkkikaveri olisi kuollut ukrainan sodassa. Rip.
      Opimme häneltä, että lasipurkkia EI työnnetä perseeseen. Muistaakseni kyseisellä pätkällä oli sivu imdb:ssäkin. 
      Ja siis meneehän sinne anneliin nyrkki jos toinenkin, enemmänkin, olen nähnyt. Treeniä se toki vaatii, ja liukastetta.

      Lainaa

    61. Valtava kotka 9.12.2025 23:18
      Tulos: 0 (4 ääntä)
      Itse luin myöhäisteininä asiallista tietokirjaa seksistä ja siellä oli oma osio nyrkille annelissa... Olin aika yllättynyt, kun en ollut aiemmin asiasta tiennyt. Enemmän on ilmeisesti miesten hommaa kun naisten, mutta naisillekin sen tehdä voi ilman, että naiselle mitään vaurioita käy. Pitää vain käyttää liukkaria ja edetä hitaasti sormi kerrallaan. Nyrkkiä ei siis survaista vain. Ja raiskaushan se ei missään tapauksessa ole, jos molempien tahto ja suostumus. Että ei pelkkä pervoilu raiskausta tee. Ehkäpä kertoo Pirjosta huomattavasti enemmän kuin kysymästä, jos eka ajatus lapsi (?! Itselle ei ole koskaan tämmöinen tullut mieleen, vaikka 20v asiasta tiennyt) ja toinen väkivalta ja raiskaus.

      Lainaa

    62. Terästetty lohikäärme 12.12.2025 16:42
      Tulos: 0 (4 ääntä)
      Se on muuten sormustin: Kai jotkut sizequeenit tai -kingit voi tuommoista harrastaa, ei siinä, mutta taviksen tuskin kannattaa harjoittelematta lähteä tommoseen.
      No ei kenenkään kannata, kyllä siinä. Anuksen ei pidä koskaan venyä kovin paljoa, ja sen krooninen venyttely aiheuttaa todella raskaita terveyshaittoja joista vaikein on se liian vähän puhuttu prolapse. Anaaliseksi ei ole mikään urheilulaji jossa voi kehittyä kestävämmäksi ja vahvemmaksi, vaan mitä enemmän venyttelee sitä heikommaksi lantion rakenne käy kunnes romahtaa täysin ja ainoa pelastus on avanne. Ei ole olemassa mitään epätavallista ihmistyyppiä johon tämä ei pätisi.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: avautuminen, kuva, nyrkki, ommella, ompelu, ompelusetti, sormustin, vahinko

  • Uusimmat

  • Kategoriat