Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sekalaisia, osa 607

Kolme merkkiä siitä, että poliisi on käynyt asunnossasi.
Sekalaisia, osa 607

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 52 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Mukava maksamakkara 9.2.2023 0:30
      Tulos: +617 (627 ääntä)
      Suosittelisin edelleen psykiatrin palveluja.

      Lainaa

    2. Huippuälykäs raparperi 9.2.2023 0:36
      Tulos: +698 (700 ääntä)
      Pakko olla SUPO, jos on hissiin piirretty tussilla tägi.

      Lainaa

    3. Tulos: +145 (155 ääntä)
      Ei riitä ymmärrys miten kukaan voi haksahtaa tohon Huuskin touhuun, eihän toi nimikään ole yhtään sopusoinnussa "japanilainen käsityö"-brändäyksen kanssa. Eräs sukulaiseni kuitenkin tollaisen osti, eikä se terä todellakaan ole Fiskarssia parempi.

      Lainaa

    4. Huusk Japan 9.2.2023 0:56
      Tulos: +458 (464 ääntä)
      Napael: Ei riitä ymmärrys miten kukaan voi haksahtaa tohon Huuskin touhuun, eihän toi nimikään ole yhtään sopusoinnussa "japanilainen käsityö"-brändäyksen kanssa. Eräs sukulaiseni kuitenkin tollaisen osti, eikä se terä todellakaan ole Fiskarssia parempi.
      Tuhat loistavaa aurinkoa kertomuksistasi. Arvostamme sitä enemmän. Toivottavasti sinulla on ilo ottaa meidän veitsi.

      Lainaa

    5. Vikuri ahven 9.2.2023 1:45
      Tulos: -209 (265 ääntä)
      Marjaana, sun "moka" ei pahentanut asiaasi lainkaan, "voimat" loppui ei ois ollut pelkästään nolo vaan ketun oksettava, sinä senkin vastuuta pakoileva laiskimus!!

      Lainaa

    6. Vikuri ahven 9.2.2023 1:52
      Tulos: -140 (200 ääntä)
      Marjaana, "viinat"-sanan "korjaaminen" sanaksi "voimat" olisi tuskin asiaasi muuttanut parempaan, päinvastoin :D kaikkea sitä...

      Lainaa

    7. Rasittava poro 9.2.2023 3:48
      Tulos: +126 (130 ääntä)
      Huippuälykäs raparperi: Pakko olla SUPO, jos on hissiin piirretty tussilla tägi.
      Ja sekös jos mikä nostaa stressitasoja,huh!

      Lainaa

    8. Raitis sakaali 9.2.2023 5:43
      Tulos: -58 (120 ääntä)
      Jopa "maailman paras poliisi" on kasa korruptoitunutta paskaa, mutta ei niitä silti kiinnosta sun pyöränavain.

      Lainaa

    9. Juoppo hamsteri 9.2.2023 5:54
      Tulos: +103 (109 ääntä)
      Jetsonit? Se avaruusperhe?

      Lainaa

    10. Kunniaton pulu 9.2.2023 7:42
      Tulos: +148 (148 ääntä)
      2000-luvun alussa Helsingissä pilvenpolttajat puhu "kyttälätkästä", eli huonolaatusesta hasiksesta joka tuli poliisien kautta. Sillon naureskelin niille jutuille, mut Aarnio tapauksen jälkeen oon miettiny oliko siinä joku hitunen totuutta mukana. SUPOn tagit ja pyörävarkaudet ei silti ole yhtään uskottavampia..

      Lainaa

    11. Kirpeä Ahven 9.2.2023 8:02
      Tulos: +168 (170 ääntä)
      Vikuri ahven: Marjaana, sun "moka" ei pahentanut asiaasi lainkaan, "voimat" loppui ei ois ollut pelkästään nolo vaan ketun oksettava, sinä senkin vastuuta pakoileva laiskimus!!
      Mistä sinä tiedät ettei ole ihan asiallisesti vain vapaalla? Monilla aloilla, missä ei ole kiinteitä työvuoroja, voi pitää kertyneitä vapaapäiviä oman harkinnan mukaan. Sen verran rennosti vastailee, että tuskin ihan omin lupineen kuitenkaan vapaapäivää pitää...

      Lainaa

    12. Sanaton päärynä 9.2.2023 8:56
      Tulos: +48 (50 ääntä)
      Huh luulin jo, että viimeinen olisi ollut oma harhainen ex-naapurini, joka muuten ihan itse tägäsi hissin kahdesti, mutta se saatiin ulos jo viime vuonna.

      Lainaa

    13. Toj Karin 9.2.2023 9:00
      Tulos: +53 (57 ääntä)
      Napael: Ei riitä ymmärrys miten kukaan voi haksahtaa tohon Huuskin touhuun, eihän toi nimikään ole yhtään sopusoinnussa "japanilainen käsityö"-brändäyksen kanssa. Eräs sukulaiseni kuitenkin tollaisen osti, eikä se terä todellakaan ole Fiskarssia parempi.
      Onhan nuo veitset uutena helvetin teräviä, koska metallin teroittaminen ei oikeasti ole mitenkään vaikeaa, mutta tylsyy heti ensimmäinsen leikkauksen jälkeen kun on tehty halvimmasta mahdollisesta paskateräksestä. Fiskars taitaa sentään käyttää vähän parempia teräslaatuja ja terän käsittelyä. En ole tuosta kyseisestä veitsestä nähnyt tarkempia tietoja, mutta nähnyt tarkempia tutkimuksia joistain muista vastaavista "perinteisillä japanilaisilla käsityömenetelmillä" tehdyistä veitsistä. Ei ole mitään syytä olettaa yhdenkään arvostettavan veitsivalmistajan mainostavan facebookissa maailman terävimpiä veitsiä.

      Lainaa

    14. Tuhoisa herkkuruoka 9.2.2023 9:03
      Tulos: +162 (164 ääntä)
      Vikuri ahven: Marjaana, sun "moka" ei pahentanut asiaasi lainkaan, "voimat" loppui ei ois ollut pelkästään nolo vaan ketun oksettava, sinä senkin vastuuta pakoileva laiskimus!!
      Mä tykkään, että nykyään saa rehellisesti sanoa, että ei jaksa. Sekä työssä että vapaalla. Ei tarvi valehdella olevansa sairas yms.

      Lainaa

    15. Häikäilemätön hyönteinen 9.2.2023 9:21
      Tulos: +37 (59 ääntä)
      Raitis sakaali: Jopa "maailman paras poliisi" on kasa korruptoitunutta paskaa, mutta ei niitä silti kiinnosta sun pyöränavain.
      Poliisin kanta-asiakkaat on helppo tunnistaa

      Lainaa

    16. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Napael: Ei riitä ymmärrys miten kukaan voi haksahtaa tohon Huuskin touhuun, eihän toi nimikään ole yhtään sopusoinnussa "japanilainen käsityö"-brändäyksen kanssa. Eräs sukulaiseni kuitenkin tollaisen osti, eikä se terä todellakaan ole Fiskarssia parempi.
      Kyseistä brändiä en ole kuullut, mutta kaikki somessa mainostettavat veitset ovat kiinalaisia halpisveitsiä.

      Lainaa

    17. Labiili paimen 9.2.2023 10:18
      Tulos: +35 (37 ääntä)
      Kunniaton pulu: 2000-luvun alussa Helsingissä pilvenpolttajat puhu "kyttälätkästä", eli huonolaatusesta hasiksesta joka tuli poliisien kautta. Sillon naureskelin niille jutuille, mut Aarnio tapauksen jälkeen oon miettiny oliko siinä joku hitunen totuutta mukana. SUPOn tagit ja pyörävarkaudet ei silti ole yhtään uskottavampia..
      Se nimi johtui siitä että lätkässä oli sheriffin tähden kuva...

      Lainaa

    18. Järjetön hiiri 9.2.2023 11:06
      Tulos: +85 (91 ääntä)
      Vikuri ahven: Marjaana, sun "moka" ei pahentanut asiaasi lainkaan, "voimat" loppui ei ois ollut pelkästään nolo vaan ketun oksettava, sinä senkin vastuuta pakoileva laiskimus!!
      No mitä nyt? Kateellinen ulisee siellä. Joissain duuneissa voi ottaa vapaata ilman että tarvitsee täyttää kymmentä hakemusta kaksi vuotta etukäteen.

      Lainaa

    19. Korni leopardi 9.2.2023 11:09
      Tulos: +101 (103 ääntä)
      Suojelupoliisi murtautuu yhden ihmisen asuntoon varastaakseen polkupyörän avaimen. Ja tämä on totta koska Aarnio. No ei siinä, kuulostaa sen verran harhaiselta tyypiltä että enemmän surettaa kuin naurattaa.

      Lainaa

    20. It's a deal 9.2.2023 11:13
      Tulos: +64 (64 ääntä)
      "Viikonloppuisin olen joviaali, tapan sinut heti seuraavana arkipäivänä."

      Lainaa

    21. Platku viikinki 9.2.2023 11:14
      Tulos: +94 (124 ääntä)
      Oon esimiehenä alalla, jossa on paljon nuoria työntekijöitä. Oon joka kerta yhtä hämmentynyt näistä saikkuilmoituksista, kuten "nukuin viime yönä huonosti, en pääse töihin tänään" tai "olin viikonloppuna harrastusmatkalla ja nyt on pakko vähän levätäkin". Tavallaan kiva, että ei valehdella mitään kurkkukipua, mutta että niinku mitä häh... Boomerit ei tajuu.

      Lainaa

    22. It's a deal 9.2.2023 12:26
      Tulos: -14 (16 ääntä)
      Mafialla on pitkä ammattiyhdistyshistoria, ensimmäisessä torpedo on asetettu ylityökieltoon.

      Lainaa

    23. Tulos: +58 (84 ääntä)
      Platku viikinki: Oon esimiehenä alalla, jossa on paljon nuoria työntekijöitä. Oon joka kerta yhtä hämmentynyt näistä saikkuilmoituksista, kuten "nukuin viime yönä huonosti, en pääse töihin tänään" tai "olin viikonloppuna harrastusmatkalla ja nyt on pakko vähän levätäkin". Tavallaan kiva, että ei valehdella [...]
      No kai et tommosia saikkuilmotuksia hyväksy? Tai siis, ei kai työntekijä voi vaan ilmottaa olevansa nyt vähän laiska, kai siihen oikea syy pitää olla.

      Lainaa

    24. Tulos: +51 (51 ääntä)
      Supo käy pöllimässä randomien pyörien avaimia ja sotkee tussilla hissien seinät! Jeah! Veivät pyörän avaimen varmaan Pentagoniin!

      Lainaa

    25. Tulos: +65 (65 ääntä)
      Huippuälykäs raparperi: Pakko olla SUPO, jos on hissiin piirretty tussilla tägi.
      SUPO tägää aina jengimerkkinsä tussilla. Siitä tietää!

      Lainaa

    26. Koskematon piikkisika 9.2.2023 14:10
      Tulos: +72 (72 ääntä)
      Kunniaton pulu: 2000-luvun alussa Helsingissä pilvenpolttajat puhu "kyttälätkästä", eli huonolaatusesta hasiksesta joka tuli poliisien kautta. Sillon naureskelin niille jutuille, mut Aarnio tapauksen jälkeen oon miettiny oliko siinä joku hitunen totuutta mukana. SUPOn tagit ja pyörävarkaudet ei silti ole yhtään uskottavampia..
      Saati että poliisi kävisi jonkun randomin täysin syyttömän kotona vain "nostaakseen stressitasoja"

      Lainaa

    27. Tulos: +75 (75 ääntä)
      Huippuälykäs raparperi: Pakko olla SUPO, jos on hissiin piirretty tussilla tägi.
      Kaikkihan sen tietää että SUPO aina tunnollisesti merkkaa sen tägin, vaikka olis miten salaisesta operaatiosta kyse. Se on vaan lain mukaan pakko piirtää se tägi, minkä teet!

      Lainaa

    28. Itseasiassa 9.2.2023 14:58
      Tulos: +4 (10 ääntä)
      Nähtävästi Japani on nykyään nii kallis maa, että kannattaa ulkoistaa veitset. Mutta eikö Kiina olisi vielä ollut halvempi ja lähempänä kuin Liettua? Sielläkin on keskipalkat nousseet reippaasti EU-jäsenyyden jälkeen.

      Lainaa

    29. Tulos: +19 (19 ääntä)
      Itseasiassa: Nähtävästi Japani on nykyään nii kallis maa, että kannattaa ulkoistaa veitset. Mutta eikö Kiina olisi vielä ollut halvempi ja lähempänä kuin Liettua? Sielläkin on keskipalkat nousseet reippaasti EU-jäsenyyden jälkeen.
      Liettualainen firma myy noita, mutta Kiinassa ne valmistettu.

      Lainaa

    30. Vararenkaaton sarvikuono 9.2.2023 17:58
      Tulos: +89 (89 ääntä)
      Mä voisin ihan hyvin kirjoittaa tuollaisen viestin pomolle, jos voimat olisivat loppu (viinan loppumisen takia en kirjoittaisi). Minulla ei ole työaikoja, joten riittää, että työt tulee tehtyä. Olen monta kertaa ottanutkin vapaapäivän sillä perusteella, etten nyt jaksa, tuli muuta tekemistä, nukuin huonosti, ulkona on niin kaunis ilma, että haluan mennä pyöräretkelle tai muuten ei ole tänään fiilistä. Se on pomolle ihan ok, koska hoidan aina työni kunnolla ja saan tavoitteeni suoritettua. Joskus saatan tehdä töitä yötä päivää, jos on kiireinen hetki, joten jousto toimii myös toiseen suuntaan. Paremmin saan ne työni hoidettua, kun hoidan ne silloin kun olen terässä. Kaikkien työt eivät ole niin aikaan sidottuja.

      Lainaa

    31. Möyheä kultakala 9.2.2023 18:37
      Tulos: +71 (71 ääntä)
      Miksi kaikki tuntuu olettavan, että tuo uusi talouspäällikkö on Marjaanan pomo? Olen minäkin pitänyt vapaapäiviä muuton takia, siis ihan etukäteen anottua palkallista lomaa. En kyllä vastaa työpuheluihin ja viesteihin vapaapäivinä ollenkaan, mutta jos nyt uudelle työkaverille haluaisin vastata niin olisin voinut laittaa vastaavan viestin kuin Marjaana tarkoitti laittaa. Eli ei mulla eikä varmaan Marjaanallakaan ole mitään velvollisuutta selvittää poissaoloja talouspäällikölle, mutta hän halusi vain olla ystävällinen, ettei tämä turhaan koita tavoitella.

      Lainaa

    32. Nuutunut kivi 9.2.2023 19:47
      Tulos: +14 (14 ääntä)
      Kuinka iso asunto ryhmän jäsenellä on, kun on oma hissi?

      Lainaa

    33. Pesty oppilas 9.2.2023 19:48
      Tulos: +17 (17 ääntä)
      Napael: Ei riitä ymmärrys miten kukaan voi haksahtaa tohon Huuskin touhuun, eihän toi nimikään ole yhtään sopusoinnussa "japanilainen käsityö"-brändäyksen kanssa. Eräs sukulaiseni kuitenkin tollaisen osti, eikä se terä todellakaan ole Fiskarssia parempi.
      mut jos se kunnon kuulustelut hoitaa ni onhan sekin jo jotain

      Lainaa

    34. Tulos: +55 (73 ääntä)
      Angst: No kai et tommosia saikkuilmotuksia hyväksy? Tai siis, ei kai työntekijä voi vaan ilmottaa olevansa nyt vähän laiska, kai siihen oikea syy pitää olla.
      Esim. autoa ei kyllä pitäisi ajaa ollenkaan (työmatka, jotkin työtehtävät) jos on todella väsynyt ja monessa työssä se voi muuten vaan olla ongelma. Insomniasta koko ikäni kärsineenä voin myös kertoa, ettei se ainakaan ole sama asia kuin "olla vähän laiska" vaan tulee ihan kunnolla mokailtua kun on monta yötä univelkaa ja sitten siihen päälle tulee se yksi yö kun ei nuku juuri yhtään. 
      En ymmärrä tätä "ylpeä työmuurahainen" -kulttuuria jossa pitää raataa itsensä rikki ja burnouttiin tai vähintään kusettaa olevansa kipeä, jos tuntuu ettei pysty. 

      Lainaa

    35. Syyntakeeton mustikkamehukeitto 10.2.2023 2:04
      Tulos: +11 (23 ääntä)
      Nimi: Esim. autoa ei kyllä pitäisi ajaa ollenkaan (työmatka, jotkin työtehtävät) jos on todella väsynyt ja monessa työssä se voi muuten vaan olla ongelma. Insomniasta koko ikäni kärsineenä voin myös kertoa, ettei se ainakaan ole sama asia kuin "olla vähän laiska" vaan tulee ihan kunnolla mokailtua [...]
       Diagnosoidun unettomuuden takia voi hakea sairauslomaa, mutta sitä määritelmää ei taida yksi kehnosti nukuttu yö täyttää, saati että sitä omailmoituksen piikkiin pystyis palkallisena laittamaan. Mutta muuten samaa mieltä, kärsimys ei anna kirkkaampaa kruunua työelämässäkään.

      Lainaa

    36. Tulos: +33 (33 ääntä)
      foo: Liettualainen firma myy noita, mutta Kiinassa ne valmistettu.
      Kansainvälistä meininkiä: Liettualainen firma myy Kiinassa valmistettuja japanilaisia veitsiä 🤔

      Lainaa

    37. Harjaton ahma 10.2.2023 8:37
      Tulos: -7 (27 ääntä)
      Kirpeä Ahven: Mistä sinä tiedät ettei ole ihan asiallisesti vain vapaalla? Monilla aloilla, missä ei ole kiinteitä työvuoroja, voi pitää kertyneitä vapaapäiviä oman harkinnan mukaan. Sen verran rennosti vastailee, että tuskin ihan omin lupineen kuitenkaan vapaapäivää pitää...
      Et ilmeisesti ole nykynuorien kanssa tehnyt töitä? Saattaa olla juurikin niin, että ilmoitetaan maanantaiaamuna tuntia ennen vuoron alkua, että ei voidakaan tulla töihin.

      Lainaa

    38. Tulos: +15 (15 ääntä)
      Syyntakeeton mustikkamehukeitto:  Diagnosoidun unettomuuden takia voi hakea sairauslomaa, mutta sitä määritelmää ei taida yksi kehnosti nukuttu yö täyttää, saati että sitä omailmoituksen piikkiin pystyis palkallisena laittamaan. Mutta muuten samaa mieltä, kärsimys ei anna kirkkaampaa kruunua työelämässäkään.
      Pitkään jatkuneen unettomuuteni takia en oikein osaa sanoa, miten joku ns. normi-ihminen selviää töissä jos on vain yksi kehnosti nukuttu yö takana, mutta veikkaan että ainakin tuota autolla ajoa ja muuta vähänkään riski-altista toimintaa tulisi silti välttää. Ja en tiedä pyysivätkö nuo siis palkallista vapaata, mutta jos olen itse pyytänyt töistä vapaata jollain muulla perusteella kuin lääkärintodistuksella, niin olen aina olettanut että se on palkatonta. :)

      Lainaa

    39. Putketon Pihti 10.2.2023 19:28
      Tulos: -1 (1 ääni)
      Ryhmän jäsen sekoitti Supon ja Stasin keskenään.

      Lainaa

    40. Asuttu pöllö 10.2.2023 21:55
      Tulos: +46 (48 ääntä)
      Harjaton ahma: Et ilmeisesti ole nykynuorien kanssa tehnyt töitä? Saattaa olla juurikin niin, että ilmoitetaan maanantaiaamuna tuntia ennen vuoron alkua, että ei voidakaan tulla töihin.
      Mielenkiintoista. Eikö ole ihan normaalia herätä aamulla sairaana, vaikka on terveenä mennyt nukkumaan? Jos työt alkavat klo 8, pitäisi tällä logiikalla joka päivä laittaa kello soittamaan viideltä ja keskeyttää unet ihan vain varmistaakseen, että on yhä terve ja tarvittaessa voi ilmoittaa poissaolostaan kolmea tuntia etukäteen. Kaikki eivät herää kahta tuntia ennen töihinlähtöä pakkeloimaan naamaansa ulosmenokuntoon. En usko, että on ihan pelkkä nuorien juttu ilmoittaa sairasloman tarpeesta maanantaiaamuna tuntia ennen vuoron alkua.

      Lainaa

    41. Tulos: -10 (16 ääntä)
      Itse huomannut et jos saikuttaa vaan kun ei oikeasti pysty tekemään töitä, mutta säästää ohella sit burn Outin varalle on ihan toimiva ratkaisu. Kun ei ole suuret menot niin säästöillä kyllä pärjää pari kuukautta ja sitten jaksaa taas paahtaa verenmaku suussa jonkin aikaa. Kasvattaa resilienssiä eikä tarvitse miettiä aamuisin onko työkykyinen jos nukkui huonosti tai rasahtelee muuten. Kyse on pitkälti asenteesta. Samalla säästyy yhteiskunnan varoja kun sairastelu menee omasta pussista.

      Lainaa

    42. Platku viikinki 11.2.2023 11:13
      Tulos: +11 (23 ääntä)
      Siis voi hyvänen aika. Sun työpaikka on jonkun yritystoimintaa. Jos suunnittelet viikonlopulle harrastusmatkaa/muuta kuluttavaa, ota suunnittelussa huomioon myös se, että jaksat maanantaina töihin. Tässä on selvästi joku sukupolviero jota en vain tajua.

      Lainaa

    43. Tulos: -6 (6 ääntä)
      Huippuälykäs raparperi: Pakko olla SUPO, jos on hissiin piirretty tussilla tägi.
      Inte såna här i Finlands skratt_facebook. Våra liver i Sverige är i

      Lainaa

    44. Kirpeä Ahven 12.2.2023 3:52
      Tulos: +19 (23 ääntä)
      Harjaton ahma: Et ilmeisesti ole nykynuorien kanssa tehnyt töitä? Saattaa olla juurikin niin, että ilmoitetaan maanantaiaamuna tuntia ennen vuoron alkua, että ei voidakaan tulla töihin.
      Miksi pitää automaattisesti oletttaa, että kyseessä on laiskuus tai saamattomuus tms. ? Tälläiset ihmiset ovat niitä, jotka tuhoavat työpaikan hengen ja tekevät asioita ikäviksi kaikille. Kun heti oletetaan toisesta negatiivista.

      Lainaa

    45. Aistikas manaatti 12.2.2023 8:36
      Tulos: +25 (25 ääntä)
      Platku viikinki: Oon esimiehenä alalla, jossa on paljon nuoria työntekijöitä. Oon joka kerta yhtä hämmentynyt näistä saikkuilmoituksista, kuten "nukuin viime yönä huonosti, en pääse töihin tänään" tai "olin viikonloppuna harrastusmatkalla ja nyt on pakko vähän levätäkin". Tavallaan kiva, että ei valehdella [...]
      Jep, nykynuoret voivat ottaa palkattoman vapaapäivän jos siltä tuntuu. Työnantajat tarjoaa nollatuntisopimuksia, eikä työntekijät sitoudu työhön.

      Lainaa

    46. Tulos: +12 (12 ääntä)
      Huippuälykäs raparperi: Pakko olla SUPO, jos on hissiin piirretty tussilla tägi.
      Just tätä mietin. Muut poliisit eivät yleensä tee tägejä hissiin. KRP:n jätkät yleensä spreijaa talon seinään jonkinlaisen muraalin.

      Lainaa

    47. Yrjö_Komero 13.2.2023 13:13
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      Mun asunnonoveen ilmestyi kerran tägi niin ylös, että ei ihan pieni jannu ole sitä sinne käynyt piirtämässä. Onko asialla ollut siis SUPO, mitään murtojälkiä ei ole ja mitään ei välttämättä ole asunnosta kadonnut?

      Lainaa

    48. Tuhomaatti 14.2.2023 7:08
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Napael: Ei riitä ymmärrys miten kukaan voi haksahtaa tohon Huuskin touhuun, eihän toi nimikään ole yhtään sopusoinnussa "japanilainen käsityö"-brändäyksen kanssa. Eräs sukulaiseni kuitenkin tollaisen osti, eikä se terä todellakaan ole Fiskarssia parempi.
      Anoppi hankki mulle tollasen. En oo varma onko huusk vai joku vastaavasta parista kymmenestä kiinalaisesta. Tutkimuksien mukaan thety samasta teräksestä kuin kattilat. Eli on se terävä ainkin sen kolme käyttökertaa. Jos tosin tykkää terotella veitsiä niin mikänottei. Onhan tuo komea veitti.

      Lainaa

    49. Rivo riesa 14.2.2023 8:37
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Että sellaset SUPOpsykoosit tuossa alimmassa.

      Lainaa

    50. Punahilkka tohtori 21.2.2023 23:19
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Syyntakeeton mustikkamehukeitto:  Diagnosoidun unettomuuden takia voi hakea sairauslomaa, mutta sitä määritelmää ei taida yksi kehnosti nukuttu yö täyttää, saati että sitä omailmoituksen piikkiin pystyis palkallisena laittamaan. Mutta muuten samaa mieltä, kärsimys ei anna kirkkaampaa kruunua työelämässäkään.
      Riippuu kai työnantajasta, että saako levätä seuraavana päivänä, jos ei saanut yöllä nukuttua. Toiset on inhimillisempiä kuin toiset. Auton rattiin ei siinä tilassa kuitenkaan ole mitään asiaa.

      Lainaa

    51. Punahilkka tohtori 21.2.2023 23:24
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Harjaton ahma: Et ilmeisesti ole nykynuorien kanssa tehnyt töitä? Saattaa olla juurikin niin, että ilmoitetaan maanantaiaamuna tuntia ennen vuoron alkua, että ei voidakaan tulla töihin.
      Tässähän kyseinen talouspäällikkö ei selkeästi ole muuttovapaalaisen esihenkilö. Esihenkilö varmasti tietää vapaasta, mutta talouspäällikkö ei tiennyt yrittäessään tavoittaa.

      Lainaa

    52. moka-addikti 17.3.2023 17:29
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Nimi: Pitkään jatkuneen unettomuuteni takia en oikein osaa sanoa, miten joku ns. normi-ihminen selviää töissä jos on vain yksi kehnosti nukuttu yö takana, mutta veikkaan että ainakin tuota autolla ajoa ja muuta vähänkään riski-altista toimintaa tulisi silti välttää. Ja en tiedä pyysivätkö nuo siis palkallista vapaata, mutta [...]
      Mulla menee silleen, että jos kaikki menee just niinku oon suunnitellut eikä oo mitään erityisen haastavaa, pystyy yhden yön univelassa suorittamaan työpäivän ihan hyvin. Jos mikä tahansa pieni asia menee pieleen tai vähän eri tavalla kuin haluaisin, alan itkeä. Tän takia pyrin huolehtimaan yhdeksän tunnin yöunista. Toimistotyö, eli kukaan ei onneksi saa fyysisiä vammoja, jos töpeksin tai istun jossain vessassa itkemässä, kun väsyttää.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hissi, huusk, japani, japanilainen, kirjoitusvirheet, kotietsintä, kotietsintälupa, mainos, perhe, pokeri, poliisit, supo, tagi, tappaa, tavata, veitsi