Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kissaihmiset, osa 28

Tervetuloa kissojen omaan ryhmään. Ihmisiltä pääsy kielletty!
Kissaihmiset, osa 28

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 70 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1729 (1745 ääntä)
      Miksi kissoilla on ärrävika?

      Lainaa

    2. Tulos: +883 (901 ääntä)
      Moraalilla sitten kissanpaskan haju pois.

      Lainaa

    3. Tulos: +233 (407 ääntä)
      Pian kissa on ihana! <3

      Lainaa

    4. Tulos: +913 (923 ääntä)
      Sd: Miksi kissoilla on ärrävika?
      Ettei koilat ja hiilet saa selvää.

      Lainaa

    5. Tulos: +631 (665 ääntä)
      Siis toi on ilmeisesti lässytystä olevinaan, ainakin moni viihdesivu käyttää eläinkuvissa ihmisestä nimitystä hooman Vika moka saa harkitsemaan kielletyt sanat ja sanonnat -ryhmään liittymistä.

      Lainaa

    6. Tulos: +111 (145 ääntä)
      Ei omata sosiaalista kykyä sanonnasta?

      Lainaa

    7. Tulos: -107 (201 ääntä)
      Etiikkahan on hyvä kusen poistoon?

      Lainaa

    8. Tulos: -297 (351 ääntä)
      etikka: Etiikkahan on hyvä kusen poistoon?
      Jep, meillä käytetty aina ja hyvin toimii. Etikka hajottaa kusen entsyymit joten kusesta ei jää mitään jälkiä. En ymmärrä mistä alapeukut?

      Lainaa

    9. Tulos: +276 (284 ääntä)
      Voin kuvitella kuinka tuon tekstin kirjoittaja on lässyttänyt ääneen

      Lainaa

    10. Tulos: +386 (394 ääntä)
      TTU: Jep, meillä käytetty aina ja hyvin toimii. Etikka hajottaa kusen entsyymit joten kusesta ei jää mitään jälkiä. En ymmärrä mistä alapeukut?
      EtIIKka ei taida toimia tässä. Etikka toiminee...

      Lainaa

    11. Tulos: +243 (261 ääntä)
      Eläinihmisenä kyllä kupoli hajos tuohon kissojen maailmanvalloitukseen. Mitä noi on, 12?

      Lainaa

    12. Tulos: +313 (323 ääntä)
      Estetiikka ja paremman puutteessa myös filosofia ja uskontotieteet ovat toimineet hyvin. Siis pelkän kissankusen kanssa. Joskus ei kissojen kanssa kyllä auta mikään muu kuin Platonin dialogit, tai ihan silkka järkipuhe. Kokemusta on, tai oli, miten sen nyt ottaa.

      Lainaa

    13. Tulos: -321 (341 ääntä)
      Hoo: EtIIKka ei taida toimia tässä. Etikka toiminee…
      Okei, pikku moka. Täällä päin etikka sanotaan etiikka,

      Lainaa

    14. Tulos: +109 (177 ääntä)
      Sd: Miksi kissoilla on ärrävika?
      No, oletko koskaan kuullut niiden lausuvan ärrää kovin vakuuttavasti? Nii in.

      Lainaa

    15. Tulos: +3 (71 ääntä)
      Tuskin Tuula itsekään kovin kaunis on...

      Lainaa

    16. Tulos: +137 (155 ääntä)
      "hoomaneille" EI

      Lainaa

    17. Tulos: +65 (77 ääntä)
      Pfft: “hoomaneille” EI
      Anteeks. Hoomannien

      Lainaa

    18. Tulos: +193 (197 ääntä)
      Banaani: No, oletko koskaan kuullut niiden lausuvan ärrää kovin vakuuttavasti? Nii in.
      Kurnau! Nii In.

      Lainaa

    19. Tulos: +190 (200 ääntä)
      Vaakku: Siis toi on ilmeisesti lässytystä olevinaan, ainakin moni viihdesivu käyttää eläinkuvissa ihmisestä nimitystä hooman Vika moka saa harkitsemaan kielletyt sanat ja sanonnat -ryhmään liittymistä.
      Ymmärrän tuon jotenkin englanninkielisissä sivustoissa kun human ja hooman kuitenkin lausutaan melko samoin, mutta kuulostaa kyllä harvinaisen typerältä "suomeksi".

      Lainaa

    20. Isä neljän, joka olet töissä 22.8.2019 6:44
      Tulos: +58 (84 ääntä)
      Mitähän luttoa kissaihmiset?

      Lainaa

    21. Tulos: +97 (129 ääntä)
      Eihän tuolla etiikalla edes vastattu kysymykseen, vaikka oikein olisikin kirjoitettu. Kysyjä haluaa tietää millä kusenhajun saa pois ja vastaus on käytännössä ”osta uusi sohva”.

      Lainaa

    22. Tulos: +8 (12 ääntä)
      traumtown: Ei omata sosiaalista kykyä sanonnasta?
      Sitähän minäkin.

      Lainaa

    23. Tulos: +134 (138 ääntä)
      etikka: Okei, pikku moka. Täällä päin etikka sanotaan etiikka,
      Missä päin? Älä nyt väitä että Jyvääskyläässä.

      Lainaa

    24. Karbolla on aasia 22.8.2019 7:17
      Tulos: +94 (96 ääntä)
      Sd: Miksi kissoilla on ärrävika?
      Ei oikeasti edes ole. Rrrnau!

      Lainaa

    25. Tulos: +91 (101 ääntä)
      Aivan järkyttävä kuvaus. "Hoomannien?" Ihan oikeastiko?

      Lainaa

    26. Tulos: +148 (148 ääntä)
      etikka: Okei, pikku moka. Täällä päin etikka sanotaan etiikka,
      Täällä päin dialektiikka sanotaan ”vittuilu”.

      Lainaa

    27. Tulos: +104 (106 ääntä)
      Kirsi: Missä päin? Älä nyt väitä että Jyvääskyläässä.
      Se on kyllä Jyvääskylä ;). Mutta ei, ei täälläkään sekoitetaa etikkaa ja etiikkaa.

      Lainaa

    28. jukkapalmu 22.8.2019 8:14
      Tulos: +113 (139 ääntä)
      Sd: Miksi kissoilla on ärrävika?
      Ja vaikka olisikin niin miksei ne osaa painaa näppäimistöstä sitä ärrää!!!???? Arvatkaa onko tuon kirjoittaja sinkku!? :D

      Lainaa

    29. Tulos: +197 (199 ääntä)
      Yhtään missään ei sanota etiikka, kun tarkoitetaan etikkaa.

      Lainaa

    30. Tulos: +212 (218 ääntä)
      Tuosta karvattomasta kissasta tuli mieleen, että onkohan esimerkiksi simpanssien ja gorillojen mielestä ihmiset helvetin rumia?

      Lainaa

    31. Kilokalori 22.8.2019 8:47
      Tulos: +133 (139 ääntä)
      Hellu: Tuosta karvattomasta kissasta tuli mieleen, että onkohan esimerkiksi simpanssien ja gorillojen mielestä ihmiset helvetin rumia?
      Ehkä ne ajattelee että meillä on joku parantumaton tauti tai muuta pahaa :D

      Lainaa

    32. Sateenvarjotyttö 22.8.2019 9:01
      Tulos: +97 (109 ääntä)
      Sentään ovat perustaneet oman ryhmän missä saavat lässyttää sydämensä kyllyydestä niin eivät sitten lässytä muissa ryhmissä. Toihan on enemmän kuin roolipelaamista hahmoinaan kissat ja sääntönä on että kissat nyt jostai syystä lässyttää eivätkä käytä R kirjainta. Saattaisi olla hauskaakin.

      Lainaa

    33. Tulos: +155 (171 ääntä)
      Ton ruman kissan kuvassa olevasta keskustelusta puuttuu ainoastaan legendaarinen kommentti "tää on mun mielipide ja mulla on oikeus mielipiteisiin". On varmasti, kukaan ei ole sitä kieltänytkään. Ainoo vaan että mulle ainakin kotona opetettiin että kaikkea ei tartte sanoa ääneen. Jos et tykkää ohikulkevan naisen koltusta, sun ei ole mikään pakko kertoa asiaa hänelle mutta totta helvetissä sulla on oikeus siihen sun mielipiteeseesi. Eri asia on se jos nainen sut pysäyttää ja asiaa erikseen kysyy. Sama pätee myös homoihin, ulkomaalaisiin, vegaaneihin ja vitun rumiin kissoihin.

      Lainaa

    34. Tulos: +97 (97 ääntä)
      etikka: Okei, pikku moka. Täällä päin etikka sanotaan etiikka,
      Tuskin sitä silti kirjoitetaan, kuten sanotaan.

      Lainaa

    35. Tulos: +95 (109 ääntä)
      Minä ja kaverini "puhuimme" ja "kirjoitimme" kissoina. Kissamme kävivät jopa kirjeenvaihtoa keskenään. Mutta - olimme ala-asteikäisiä. Ja mitä hittoa, miksi pitää olla ärrävika, lässyttää? Rasittavaa. Ja höpöhöpö missään ei etikkaa lausuta etiikka.

      Lainaa

    36. Tulos: +56 (70 ääntä)
      Joku: Voin kuvitella kuinka tuon tekstin kirjoittaja on lässyttänyt ääneen
      Täysin verrattavissa Facebookin Eläinvideokerho-ryhmään. En voi kestää sitä kirjotustyyliä, eikä läheskään kaikki sen jäsenet ole edes lapsia. Ja kyllä, tiedän että miinuksia satelee, koska "EVK on maailman paras ryhmä"! Siis jos laittaa jonkin sulosen kuvan tai videon eläimestä, niin pitääkö sitä ylikorostaa sillä hemmetin lässytyksellä?

      Lainaa

    37. Haukkujasaanut 22.8.2019 11:39
      Tulos: -121 (135 ääntä)
      Itse mun ulkonäköä haukuttiin sen takia kun sanoin kissa ryhmässä tuota karvatonta kissaa rumaksi, hyi stna että ihmiset osaa olla pahoja ja ilkeitä, itse se haukkuja oli rekkalesbon näköinen

      Lainaa

    38. Tulos: +47 (69 ääntä)
      Haluaisin joskus silittää tuollaista karvatonta kissaa... En tosin ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä ihmisten turhamaista tarvetta jalostaa terveistä eläimistä moniongelmaisia, huippukalliita luksuslemmikkejä.

      Lainaa

    39. Tulos: +12 (34 ääntä)
      Isä neljän, joka olet töissä: Mitähän luttoa kissaihmiset?
      Yritä ymmärtää, minkäs he sille "tulkulaisuudelleen" itse mahtavat.

      Lainaa

    40. Tulos: +69 (73 ääntä)
      Banaani: No, oletko koskaan kuullut niiden lausuvan ärrää kovin vakuuttavasti? Nii in.
      no ennemmin kissan ääntelystä ärrän voi löytää kuin ällän...

      Lainaa

    41. Tulos: +122 (128 ääntä)
      Haukkujasaanut: Itse mun ulkonäköä haukuttiin sen takia kun sanoin kissa ryhmässä tuota karvatonta kissaa rumaksi, hyi stna että ihmiset osaa olla pahoja ja ilkeitä, itse se haukkuja oli rekkalesbon näköinen
      ihan oikeasti, miksi koit tarpeelliseksi sanoa toisen kissaa rumaksi? saat ihan vapaasti olla sitä mieltä, ja jos aloittaja olisi kysynyt, että onko kissani mielestäsi kaunis vai ruma, mutta kun ei kysynyt, niin minkä ihmeen takia se on pitänyt mennä kommentoimaan? Sitten kuitenkin pidät rumana käytöksenä kun joku kommentoi sinusta kysymättä ja pyytämättä. voisiko olla että sinua haukkunut yritti osoittaa sinun käytöksessäsi olleen virheen? tapa ei toki ollut asiallisin, ja sortui huonoon käytökseen itse samalla.

      Lainaa

    42. Kaikenlaisia 22.8.2019 13:44
      Tulos: +111 (115 ääntä)
      Haukkujasaanut: Itse mun ulkonäköä haukuttiin sen takia kun sanoin kissa ryhmässä tuota karvatonta kissaa rumaksi, hyi stna että ihmiset osaa olla pahoja ja ilkeitä, itse se haukkuja oli rekkalesbon näköinen
      Voi hellanlettas, sinä saat sanoa mitä sylki suuhun tuo mutta kun pilkka osuu omaan nilkkaan niin ollaan loukkaantuneita, kaikenlaista sakkia.

      Lainaa

    43. Tulos: +85 (87 ääntä)
      etikka: Okei, pikku moka. Täällä päin etikka sanotaan etiikka,
      Juujuu. Mites siellä sanotaan etiikka, onko se sitten etiiikka?

      Lainaa

    44. Tulos: +117 (125 ääntä)
      Haukkujasaanut: Itse mun ulkonäköä haukuttiin sen takia kun sanoin kissa ryhmässä tuota karvatonta kissaa rumaksi, hyi stna että ihmiset osaa olla pahoja ja ilkeitä, itse se haukkuja oli rekkalesbon näköinen
      Mutta onneksi itse suuressa kohteliaisuudessasi onnistuit liittämään ulkonäön haukkumiseen vielä homofobiaakin

      Lainaa

    45. Tulos: +14 (34 ääntä)
      Joku: Voin kuvitella kuinka tuon tekstin kirjoittaja on lässyttänyt ääneen
      Olin tossa ryhmässä hetkenaikaa, toi kirjotustyyli oli niin helvetin rasittavaa ettei vaan kyennyt olemaan. Tunnen aika hyvin tuon läävän perustajan. En olis ihan heti uskonut että lähtee tolle linjalle, kuitenkin ihan ok emäntä noin muuten.

      Lainaa

    46. Tulos: +52 (62 ääntä)
      Haukkujasaanut: Itse mun ulkonäköä haukuttiin sen takia kun sanoin kissa ryhmässä tuota karvatonta kissaa rumaksi, hyi stna että ihmiset osaa olla pahoja ja ilkeitä, itse se haukkuja oli rekkalesbon näköinen
      Tuo oli kai tarkoitettu sarkasmiksi? "Ihmiset on niin pahoja ja ilkeitä kun aukkuvat ulkonäköä, ruman kissan omistaja on rekkalesbon näköinen"? Ei kai kukaan voi olla havaitsematta lauseen sisäistä järjettömyyttä? (Ei sillä, mikä haloo nousisikaan jos joku täydellisen hemaiseva angelinajolie tai kenestä nyt pidättekään olisi lesbo ja ajaisi rekkaa, kuka sanoo että kumpikaan ominaisuus pilaisi ulkonäköä. Mutta siitä ei tainnut olla kyse).

      Lainaa

    47. Tulos: +98 (102 ääntä)
      Haukkujasaanut: Itse mun ulkonäköä haukuttiin sen takia kun sanoin kissa ryhmässä tuota karvatonta kissaa rumaksi, hyi stna että ihmiset osaa olla pahoja ja ilkeitä, itse se haukkuja oli rekkalesbon näköinen
      Sinä "sanoit" ja muut "haukkui".

      Lainaa

    48. King Arthur 22.8.2019 16:22
      Tulos: +60 (64 ääntä)
      Siitake: Haluaisin joskus silittää tuollaista karvatonta kissaa… En tosin ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä ihmisten turhamaista tarvetta jalostaa terveistä eläimistä moniongelmaisia, huippukalliita luksuslemmikkejä.
      Karvattomuus on jalostettu joihinkin eläimiin jotta ne olis, eh, "uunivalmiita". Karvaton kissa on aika vanha rotu, samoin karvattomista koiraroduista esim. kiinanharjakoira. Mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä että sairaaksi jalostaminen on moraalitonta, ei ole mitenkään 'söpöä' kun koira ei saa henkeä, tai perä viistää maata ja lonkat rutisee.

      Lainaa

    49. yli opisto hörhö 22.8.2019 16:55
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      Vaakku: Siis toi on ilmeisesti lässytystä olevinaan, ainakin moni viihdesivu käyttää eläinkuvissa ihmisestä nimitystä hooman Vika moka saa harkitsemaan kielletyt sanat ja sanonnat -ryhmään liittymistä.
      Mietin ihan samaa. Kieltoon koko roska!

      Lainaa

    50. Tulos: +35 (39 ääntä)
      Kannattaa olla hiljaa ja antaa kaikkien kuvitella, että olet idiootti. Ennemmin kuin todistat sen.

      Lainaa

    51. Tulos: +40 (44 ääntä)
      TTU: Jep, meillä käytetty aina ja hyvin toimii. Etikka hajottaa kusen entsyymit joten kusesta ei jää mitään jälkiä. En ymmärrä mistä alapeukut?
      Etikalla ja etiikalla on vissi ero.

      Lainaa

    52. Avaruusleijona 22.8.2019 21:56
      Tulos: +77 (81 ääntä)
      Voispa ruiskuttaa etiikalla koko maailman.

      Lainaa

    53. Tulos: +14 (44 ääntä)
      Täytyy ihmetellä, että kuinka monen perseitä hiertää jotkut ryhmät Facebookissa ja mitä muut tekee? Luulisi olevan vain hyvä asia, jos jokaiselle löytyy oma paikkansa missä viihtyy. Kaikkien ei aina tarvi olla niin vakavaa. Tosin Suomessa ollessa hauskaa ei saa pitää, jottei vaan aiheuta pahennusta. Ja jos toi ryhmä rauhallisempi versus monet muut kissaryhmät, niin se sallittakoot ja siten kissojen eli rokkarien omat äänet saakoon kuulua ryhmän kautta myös Facebookissa kuten kymmenien tuhansien ja jopa miljoonien muidenkin äänet erilaisista ryhmistä. Ei sen luulisi olevan muiden ongelma. Ihmetyttää se aikuisten ihmisten halu puuttua muiden asioihin ja se, että jos itse ei ymmärrä, niin alennutaan ala-arvoiseen käytökseen. Ja ihan kuin turkulaisuudella tai ees Turullakaan ois mitään asian kanssa tekemistä, vaikka perustaja oiskin Turusta.

      Lainaa

    54. Tulos: +16 (40 ääntä)
      FR: Täytyy ihmetellä, että kuinka monen perseitä hiertää jotkut ryhmät Facebookissa ja mitä muut tekee? Luulisi olevan vain hyvä asia, jos jokaiselle löytyy oma paikkansa missä viihtyy. Kaikkien ei aina tarvi olla niin vakavaa. Tosin Suomessa ollessa hauskaa ei saa pitää, jottei vaan aiheuta pahennusta. Ja jos toi ryhmä [...]
      No nyt meni tunteisiin. Ei se varmasti kenenkään persettä hierrä jos Facebookissa on typeriä ryhmiä typerille ihmisille. Feissarimokat on sitten taas se paikka missä näille typeryyksille nauretaan.

      Lainaa

    55. Tulos: +1 (19 ääntä)
      traumtown: No nyt meni tunteisiin. Ei se varmasti kenenkään persettä hierrä jos Facebookissa on typeriä ryhmiä typerille ihmisille. Feissarimokat on sitten taas se paikka missä näille typeryyksille nauretaan.
      Eri mokien kommenttiosiota lukiessa käykin nopeasti selväksi, että tällä sivustolla vierailee huomattavasti keskimääräistä älykkäämpää porukkaa. :)

      Lainaa

    56. Karvaton apina 23.8.2019 13:40
      Tulos: +45 (47 ääntä)
      Hellu: Tuosta karvattomasta kissasta tuli mieleen, että onkohan esimerkiksi simpanssien ja gorillojen mielestä ihmiset helvetin rumia?
      Niinpä! "Miksi apinoita jalostetaan näin?!"

      Lainaa

    57. Tulos: +29 (35 ääntä)
      Jos suomeksi kirjoitetaan hoomanni, niin minä luen sen suomeksi "hoomanni" enkä "huumanni." Kesti hetken tajuta koko hoopon termin merkitys.

      Lainaa

    58. Tulos: +20 (28 ääntä)
      W: Eri mokien kommenttiosiota lukiessa käykin nopeasti selväksi, että tällä sivustolla vierailee huomattavasti keskimääräistä älykkäämpää porukkaa.
      Joten koit velvollisuudeksesi tulla laskemaan sitä keskiarvoa? Voin sen verran sua sivistää, että sivuston funktio ei muutu suuntaan tai toiseen sen mukaan millaisia ihmisiä sivustolla käy. Suurin osa toki ymmärtää ilman kommenttien lukemistakin mikä on feissarimokien idea.

      Lainaa

    59. Tulos: +6 (20 ääntä)
      Taatanan tulkulaitet.

      Lainaa

    60. Arkkienkeli 24.8.2019 2:44
      Tulos: -34 (38 ääntä)
      En ymmärrä mikä ekasta tekee mokan. Väkiviinaetikka neutraloi hajun ja todellakin pitää kissat pois noin puolisen vuotta. Vaikka ihminen ei haista tuota parin päivän jälkeen, niin kissa haistaa kyllä. Käytin samaa taktiikkaa aikoinaan kissojeni kanssa saunan oven kohdalla. Niillä kun oli paha tapa mennä saunaan lötköilemään & yökkimään karvapalloja. Puolen vuoden välein listaan väkiviinaetikkaa ja eivät menneet lauteille tekemään ylläreitä.

      Lainaa

    61. Tulos: +11 (13 ääntä)
      traumtown: Joten koit velvollisuudeksesi tulla laskemaan sitä keskiarvoa? Voin sen verran sua sivistää, että sivuston funktio ei muutu suuntaan tai toiseen sen mukaan millaisia ihmisiä sivustolla käy. Suurin osa toki ymmärtää ilman kommenttien lukemistakin mikä on feissarimokien idea.
      Iloitsen ja kiitän siitä, että käytit aikaasi sivistämiseeni. :) Erityisesti täällä keskiarvon alapuolella elävälle on tärkeää pyrkiä jatkuvasti oppimaan uutta ja laajentamaan ymmärrystään.

      Lainaa

    62. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Arkkienkeli: En ymmärrä mikä ekasta tekee mokan. Väkiviinaetikka neutraloi hajun ja todellakin pitää kissat pois noin puolisen vuotta. Vaikka ihminen ei haista tuota parin päivän jälkeen, niin kissa haistaa kyllä. Käytin samaa taktiikkaa aikoinaan kissojeni kanssa saunan oven kohdalla. Niillä kun oli paha tapa mennä saunaan [...]
      Kuten tossa jo ylempänä sanottiin useampaan otteeseen, siinä lukee etiikka, kahdella iillä. Etiikka on filosofian osa-alue ja tutkimusala, joka tutkii mm. moraalia. Sillä ei taida hajut lähteä pois. :D Ja jotta en pätisi olemattomalla tiedolla, googletin ja väkiviinaetikka ja ns. normi etikka valmistetaan eri aineksista, vaikka ne säilömiseen toimivat samalla lailla. En sitten tiedä onko hajujen neutraloimiseen eroja. Toisekseen, Terhi kysyy että miten hajun saa pois Terhin sohvasta. Ei että millä kissa lopettaa merkkailun. Sonja neuvoo ostamaan uuden sohvan, vaikka nimenomaan siitä vanhasta piti saada hajut pois.

      Lainaa

    63. Setä Tiramisu 26.8.2019 7:46
      Tulos: +25 (25 ääntä)
      Mitä eroa on moraalilla ja etiikalla? Toinen on kivilaji ja toista voi ostaa kaupasta.

      Lainaa

    64. Tulos: -5 (19 ääntä)
      Pöljä: Eläinihmisenä kyllä kupoli hajos tuohon kissojen maailmanvalloitukseen. Mitä noi on, 12?
      Vanha vitsi, ei sen kummempaa. Ei kaikesta kannata mieltään pahoittaa, eihän?

      Lainaa

    65. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Tykkäsin kohdasta: kuunnella lokkia. Muuten en ymmärrä miks pitää lässyttää.

      Lainaa

    66. Tulos: +1 (19 ääntä)
      Tuo kissahan on ihan kaunis. Kun vertaan moniin samankaltaisiin koirarotuihin. Esim. pitbullit ja amstaffit ovat ihan saakelin rumia, mutta menepä sanomaan näin ihan missä vaan, saat lynkkausjoukon perääsi.

      Lainaa

    67. Tulos: +22 (22 ääntä)
      Mitä yhteistä on lotalla ja hiilellä? . . . . . Molemmat on jylsijöitä.

      Lainaa

    68. Törppönen 28.8.2019 11:22
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      Pian kissalla sama ilme kuin minulla bussissa vailla ilmastointia...

      Lainaa

    69. Näitähän riittää 30.8.2019 20:19
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Jaana on tyypillinen extrovertti. Puhetta tulee ulos vaikka ajatus pätkii tai on pelkkää paskaa.

      Lainaa

    70. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Siitake: Haluaisin joskus silittää tuollaista karvatonta kissaa… En tosin ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä ihmisten turhamaista tarvetta jalostaa terveistä eläimistä moniongelmaisia, huippukalliita luksuslemmikkejä.
      No itseasiassahan kyseiset sphinx kissat ovat karvattomia johtuen luonnollisesta mutaatiosta, eivät suinkaan ihmisten jalostuksesta. Mutta muuten olen kyllä asiasi kanssa samaa mieltä.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kissat, kuva, kissojen ryhmä, karvaton, ruma, haju, etikka, etiikka