Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Foliohattu kiristää, osa 10

Sähkölle altistuminen voi aiheuttaa mitä kummallisimpia oireita.
Foliohattu kiristää, osa 10

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 72 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +688 (728 ääntä)
      skitsofrenia on vakava asoa

      Lainaa

    2. Tulos: +985 (1059 ääntä)
      Sähköallergiaa tai -yliherkkyyttä ei ole olemassakaan. Se on ihan puhtaasti psykosomaattinen vaiva. Tosin tiedän, että psykosomaattiset vaivatkin voivat aiheuttaa oireita. Silti ne eivät tee asiasta oikeaa sairautta.

      Lainaa

    3. Tulos: +1149 (1155 ääntä)
      Varmaan tiedätte mikä se tunne on, kun alkaa selittää himoaan syödä appelsiinisuklaata sähköyliherkkyydellä.

      Lainaa

    4. Tulos: +483 (501 ääntä)
      Enpä tiedä. Itsekin hieman pipipäänä olen todennut, että jos kaikki sanoo, että höpöttelen ihmeellisiä, niin ovat oikeassa. Silloin ne lääkärin pillerit on ihan hyvä ottaa. Yleensä viitannut jonkinlaiseen ihan fysiologiseen ongelmaan tai aivokemian epätasapainoihin.

      Lainaa

    5. Tulos: +124 (158 ääntä)
      Alkoi muuten tekemään mieli suklaata

      Lainaa

    6. Tulos: +371 (381 ääntä)
      Joo aina itsellänikin kun lamput palaa niin tulee kehoon sähköä ja alkaa hirveästi tehdä mieli viinaa. Ne ensimmäiset minuutit on täyttä tuskaa kunnes on juossut alkoon ja saa helpotuksen. Samaten kun vaikka kaukosäätimen paristot loppuu ja kehoon singahtaa langattomasti ne viimeiset milliampeerit, niin iskee kamala tupakanhimo. Ai mitä, lääkäri, puhuinko muka sekavia?

      Lainaa

    7. Tulos: +697 (703 ääntä)
      Kuinka sähköyliherkät lähettävät viestejä internettiin?

      Lainaa

    8. Kummallista 27.8.2019 3:20
      Tulos: +260 (270 ääntä)
      Asd: Alkoi muuten tekemään mieli suklaata
      Taitaa olla sähköä ilmassa.

      Lainaa

    9. Tulos: +535 (555 ääntä)
      Töissä oli kerran sähköyliherkkä. Se tarkoitti sitä, että hänen sänkynsä piti olla pois töpselistä eli sitä ei sitten voinut tarvittaessa nostaa ylemmäs hoitajien selän säästämiseksi. Eikä siinä kahden hengen huoneessa saanut katsoa televisiota. Paitsi milloin tää sähköyliherkkä itse niin tahtoi. Silloin sähkö ei allergisoinut. Hullu ämmä.

      Lainaa

    10. Kommentoin 27.8.2019 4:53
      Tulos: +403 (415 ääntä)
      Meiku: Töissä oli kerran sähköyliherkkä. Se tarkoitti sitä, että hänen sänkynsä piti olla pois töpselistä eli sitä ei sitten voinut tarvittaessa nostaa ylemmäs hoitajien selän säästämiseksi. Eikä siinä kahden hengen huoneessa saanut katsoa televisiota. Paitsi milloin tää sähköyliherkkä itse niin tahtoi. Silloin sähkö ei allergisoinut. Hullu ämmä.
      "Salkkarit alkaa! Nyt ei oo sähköä niin paljon ilmassa, niin voi katsoa!!"

      Lainaa

    11. Tulos: +86 (92 ääntä)
      Asd: Alkoi muuten tekemään mieli suklaata
      Ettei vaan aiheudu tietokoneesta tai kännykästä tai millä laitteella nyt mokia luitkaan.

      Lainaa

    12. King Arthur 27.8.2019 5:05
      Tulos: +113 (123 ääntä)
      Ei siinä 5G-kahvilassa vielä mitään, mutta sitten iskee jo vainoharhat päälle kun näkevät millaista karjatunnelia pitkin sinne kuljetaan jos erehtyy pääkadun kautta kulkemaan.

      Lainaa

    13. Tulos: -310 (336 ääntä)
      Petkele: Kuinka sähköyliherkät lähettävät viestejä internettiin?
      Kuinka laktoosi laktoosi-intolerantikko juo maitoa tai syö maitotuotteita?

      Lainaa

    14. Tulos: +610 (630 ääntä)
      folio: Kuinka laktoosi laktoosi-intolerantikko juo maitoa tai syö maitotuotteita?
      Eli ne käyttää laktoositonta nettiä? Aina oppii uutta.

      Lainaa

    15. Vierailija 27.8.2019 6:31
      Tulos: +447 (465 ääntä)
      folio: Kuinka laktoosi laktoosi-intolerantikko juo maitoa tai syö maitotuotteita?
      Käyttää laktoosittomia tuotteita. Näytä mulle sähkötön internet?

      Lainaa

    16. Tulos: +79 (187 ääntä)
      Vierailija: Käyttää laktoosittomia tuotteita. Näytä mulle sähkötön internet?
      No kännykän netti tietenkin. Sehän ei ole pistorasiassa kiinni, joten se on tietenkin sähkötön... En tosin ole ihan varma, että miten sen lataus onnistuu...

      Lainaa

    17. Tulos: +254 (264 ääntä)
      Millä näiden sähköyliherkien tietokoneet toimii? Höyryllä?

      Lainaa

    18. Tulos: +160 (172 ääntä)
      Umpaphpah: Millä näiden sähköyliherkien tietokoneet toimii? Höyryllä?
      Sinisellä savulla tietty.

      Lainaa

    19. Tulos: +247 (257 ääntä)
      Ei yhden oudon keskustelun perusteella aloiteta psykoosilääkitystä eikä lähetetä Auroraan, jollei siinä täyty muutakin oirekuvaa. Sairaudentunnottomuus on varmaan kamala tila.

      Lainaa

    20. Tulos: +182 (190 ääntä)
      Mitä on elektromagneettinen hydrosuprememethodyleenikonservaatio? En tohdi edes googlettaa, ties mitä foliohattupropagandaa sieltä tulee vastaan. Joka tapauksessa, taitaa vahvasti olla alieneita pääkopassa kyseisellä henkilöllä, ehkä Aurora oli oikea osoite?

      Lainaa

    21. Jarppikoskilauri 27.8.2019 8:43
      Tulos: +191 (199 ääntä)
      Petkele: Kuinka sähköyliherkät lähettävät viestejä internettiin?
      Ei se oma, laadukas sähkö ole vaarallista, vaan naapurin halpissähkö. Siksi rivarin väliseinä pitää peittää foliolla ja tilata järvenpääläiseltä hullulta Eijalta maadotuslakanat.

      Lainaa

    22. Tulos: +98 (168 ääntä)
      Jo pelkästään se, että ei uskalla hapua vaivoihinsa koska pelkää lääkärin naurahtavan (kuinka usein lääkärit muka nauravat potilaille, eivätkö he yleensä sano lähinnä "vai niin"?) on merkki siitä, ettei mielen tasapaino ole ihan kunnossa.

      Lainaa

    23. Tulos: +157 (159 ääntä)
      Piupali: Mitä on elektromagneettinen hydrosuprememethodyleenikonservaatio? En tohdi edes googlettaa, ties mitä foliohattupropagandaa sieltä tulee vastaan. Joka tapauksessa, taitaa vahvasti olla alieneita pääkopassa kyseisellä henkilöllä, ehkä Aurora oli oikea osoite?
      Valitettavasti google ei auttanut asian suhteen yhtään, joten taitaa tämä elektromagneettinen hydrosupremem ethodyleenikonservaatio olla vain ja ainoastaan Annan päässä.

      Lainaa

    24. Tulos: -101 (123 ääntä)
      Läskin selityksiä

      Lainaa

    25. Tulos: +90 (96 ääntä)
      Petkele: Kuinka sähköyliherkät lähettävät viestejä internettiin?
      Itse veikkaisin, että langattoman verkon kautta kun vain on tarpeeksi sähköä ilmassa, ja pitää olla vahva itsekuri että pystyy ne viestit lähettämään ajatuksen voimalla eikä ala mitään suklaata himoita. Niin ja alienien läsnäolo suojaa siltä 4G ja 5G säteilyltä. Ainakin näin loogisesti ajateltuna.

      Lainaa

    26. Tulos: +86 (106 ääntä)
      Jeps: Ei yhden oudon keskustelun perusteella aloiteta psykoosilääkitystä eikä lähetetä Auroraan, jollei siinä täyty muutakin oirekuvaa. Sairaudentunnottomuus on varmaan kamala tila.
      Mä kyllä pidin tota Annan kommenttia ihan sarkasmina.

      Lainaa

    27. Tulos: +154 (160 ääntä)
      Mua kyllä vähän nauratti että ihminen kauhistelee, miksi hänen on väitetty puhuvan sekavia, kun hän yritti vain viattomasti kertoa alienien läsnäolosta sairaalassa. :)

      Lainaa

    28. Tulos: +130 (134 ääntä)
      starbar: Mä kyllä pidin tota Annan kommenttia ihan sarkasmina.
      Mulla kävi kyllä sama mielessä, mutta eihän näistä koskaan voi tietää? :D

      Lainaa

    29. Kirjautuminen epäonnistui 27.8.2019 9:59
      Tulos: +185 (193 ääntä)
      Petkele: Kuinka sähköyliherkät lähettävät viestejä internettiin?
      Jos on vain Facebookissa, ei netissä :)

      Lainaa

    30. Tulos: +52 (64 ääntä)
      Paperilattia lienee aika haastava hoitaa.. en laskisi sille lampun lamppua poksahtamaan.

      Lainaa

    31. Tulos: +52 (56 ääntä)
      Japanilaiset sentään tekivät vain seinät paperista, nii.

      Lainaa

    32. Tulos: +57 (59 ääntä)
      Toi alien-juttu olis hyvä trolli noiden pipipäiden palstalle, mutta ei valitettavasti varmaan ollut.

      Lainaa

    33. Tulos: +104 (142 ääntä)
      Janni: Jo pelkästään se, että ei uskalla hapua vaivoihinsa koska pelkää lääkärin naurahtavan (kuinka usein lääkärit muka nauravat potilaille, eivätkö he yleensä sano lähinnä “vai niin”?) on merkki siitä, ettei mielen tasapaino ole ihan kunnossa.
      Lääkäri nauroi minulle kerran kun kerroin tietäväni milloin raskaus oli saanut alkunsa. En kuulemma voi itse sitä tietää. Hän sen sijaan määritteli sen alkaneen ajankohtana, jolloin siittäjä oli toisessa maassa. (Ultra oli samaa mieltä minun kanssani, mutta lääkäri ei sitä uskonut, koska heittoa oli "vain" viisi päivää.) Tiedän myös muita lääkäreitä, jotka ovat nauraneet asiakkailleen. Vaikka kukaan ei ole puhunut sähköyliherkkyydestä.

      Lainaa

    34. Nocebo-efekti 27.8.2019 11:54
      Tulos: +84 (96 ääntä)
      Nämä samat sähköyliherkät immeiset todennäköisesti syövät suuren määrän erilaisia luontaistuotteita ja uskovat hopeaveden tehoon, lisäksi uskovat homeopatiaan. Lisäksi eivät tee minkäännäköistä tutkimusta sähkömagneettisesta säteilystä ja sen vaikutuksista vaan uskovat jotain keskustelupalstaa tai youtube kanavaa. Koulutustasokin näillä on yleensä heikko.

      Lainaa

    35. Tulos: +59 (59 ääntä)
      Piupali: Mitä on elektromagneettinen hydrosuprememethodyleenikonservaatio? En tohdi edes googlettaa, ties mitä foliohattupropagandaa sieltä tulee vastaan. Joka tapauksessa, taitaa vahvasti olla alieneita pääkopassa kyseisellä henkilöllä, ehkä Aurora oli oikea osoite?
      Varmaan jotain avaruussanastoa. Diagnoosi saatu itse alieneilta.

      Lainaa

    36. Tulos: -5 (53 ääntä)
      PIN: Lääkäri nauroi minulle kerran kun kerroin tietäväni milloin raskaus oli saanut alkunsa. En kuulemma voi itse sitä tietää. Hän sen sijaan määritteli sen alkaneen ajankohtana, jolloin siittäjä oli toisessa maassa. (Ultra oli samaa mieltä minun kanssani, mutta lääkäri ei sitä uskonut, koska heittoa oli “vain” viisi [...]
      En kai sanonut, ettei näin voisi käydä. Sähköyliherkkien, sisäilmaongelmaisten ja kilpirauhasvaivasten someryhmissä 99 % tapauksista lääkäri on heittänyt nauraen potilaan ulos vastaanotolta.

      Lainaa

    37. Tulos: +41 (57 ääntä)
      Janni: En kai sanonut, ettei näin voisi käydä. Sähköyliherkkien, sisäilmaongelmaisten ja kilpirauhasvaivasten someryhmissä 99 % tapauksista lääkäri on heittänyt nauraen potilaan ulos vastaanotolta.
      Tämän takia kilppariongelmissa tulisi aina suoraan painua yksityiselle. Rahat menee, mutta menkööt.

      Lainaa

    38. Tulos: +15 (67 ääntä)
      PIN: Lääkäri nauroi minulle kerran kun kerroin tietäväni milloin raskaus oli saanut alkunsa. En kuulemma voi itse sitä tietää. Hän sen sijaan määritteli sen alkaneen ajankohtana, jolloin siittäjä oli toisessa maassa. (Ultra oli samaa mieltä minun kanssani, mutta lääkäri ei sitä uskonut, koska heittoa oli “vain” viisi [...]
      Vai olisitko kuitenkin sanonut lääkärille tunteneesi raskauden saaneen alkunsa. Tietämisessä ja tuntemisessa kun on merkittävä ero. Et voi tuntea sen munasolun hedelmöittymistä, mutta voit kyllä tietää milloin raskaus on saanut alkunsa. Lisäksi tuo lasketun ajan määritys julkisella puolella perustuu muihin asioihin, kuin siihen todelliseen hedelmöittymisen ajankohtaan, siksi niissä on ultrankin mukaan yleensä heittoa useita päiviä. Noin muuten, lääkärit voivat kyllä nauraa potilaille aivan siinä missä kuka tahansa sosiaalisesti taitamaton ja näiltä osin ammattitaidoton henkilö, muillakin aloilla.

      Lainaa

    39. EsaVeskinen 27.8.2019 12:33
      Tulos: +42 (44 ääntä)
      Voi olla lääkärin ammatissa aika mielenkiintoisia hetkiä.

      Lainaa

    40. Tulos: +84 (86 ääntä)
      Sitä en ihmettelisi, jos nämä sähköyliherkät sanoisivat vaikka näyttöjen tuijotuksen tai sähkölaitteiden surinan aiheuttavan heille päänsärkyä, ihmisillä on erilaisia aistiherkkyyksiä. Mutta nämä puheet kaiken maailman alieneista, aaltopituuksista, sähkön imeytymisistä ja energioista ovat kyllä kovan tason huuhaata.

      Lainaa

    41. Tulos: +64 (78 ääntä)
      Sähköyliherkkyys on oikea tauti, mutta sillä ei ole tekemistä sähkön kanssa. Osalla sähköyliherkistä henkilöistä oireet ovat ihan oikeita. Mutta oireet alkavat, kun henkilö luulee olevansa sähkökentässä. Sillä ei ole väliä onko henkilö sähkökentässä vai ei. Maalikona vertaan tätä plasebo ilmiöön. Eli ihminen paranee paremmin kun saa lääkettä, vaikka lääke olisi vain sokeripilleri.

      Lainaa

    42. Tulos: +28 (88 ääntä)
      Sargee: Vai olisitko kuitenkin sanonut lääkärille tunteneesi raskauden saaneen alkunsa. Tietämisessä ja tuntemisessa kun on merkittävä ero. [...]
      Random 1: "Sanoin anopille että tykkään enemmän kissoista kuin koirista, ja anoppi suutahti." Sargee: "Vai olisitko kuitenkin sanonut että vihaat koiria. Tykkäämisessä ja vihaamisessa kun on merkittävä ero." Random 2: "Autoin naapurin mummoa kantamaan ostokset sisään ja toivotin hyvät päivänjatkot." Sargee: "Vai olisitko kuitenkin tönäissyt mummon kumoon, varastanut sen ostokset ja vielä haistatellut päälle. Siinä on merkittävä ero!"

      Lainaa

    43. Tulos: +93 (95 ääntä)
      En ymmärrä mikseivät sähköallergikot usko niitä kaikkia tutkimuksia, joiden mukaan sähköallergia on huuhaata ja oireet placeboa. Tutkimuksissa "allergiset" eivät kyenneet tuntemaan sähköä silloin kun sitä oli ja saivat oireita milloin sattui. Mitään kumoavaa tutkimusta ei ole olemassa. https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/asiantuntijat-yksimielisia-sahkoallergia-on-harhaa-koetut-oireet-ovat-kiistamatta-olemassa/6a1e1f26-6acd-303b-9607-457ab69abdda

      Lainaa

    44. Tulos: +21 (23 ääntä)
      Päivin päivitys (heh) tuoksahtaa omaan nenääni läpältä. Siellä on varmaan muu porukka kertonut miten yhtäkkiä kasvoi kolmas käsi, kun joutui lähelle pistorasiaa.

      Lainaa

    45. Tulos: +73 (75 ääntä)
      ……: En ymmärrä mikseivät sähköallergikot usko niitä kaikkia tutkimuksia, joiden mukaan sähköallergia on huuhaata ja oireet placeboa. Tutkimuksissa “allergiset” eivät kyenneet tuntemaan sähköä silloin kun sitä oli ja saivat oireita milloin sattui. Mitään kumoavaa tutkimusta ei ole olemassa. [...]
      Juuri näin. Mutta sen verran täytyy tarkentaa, että kyse ei ole placebosta vaan nocebosta. Placebo on hoivavaikutus, nocebo on pahennevaikutus.

      Lainaa

    46. Tulos: +88 (90 ääntä)
      Janni: En kai sanonut, ettei näin voisi käydä. Sähköyliherkkien, sisäilmaongelmaisten ja kilpirauhasvaivasten someryhmissä 99 % tapauksista lääkäri on heittänyt nauraen potilaan ulos vastaanotolta.
      Lääkärinä en ole nauranut potilaille näissä tilanteissa. Mutta kun potilas on vakuuttunut sairastavansa jotain sairautta, jota häneltä eu kuitenkaan millään mittarilla löydy, on... no, pattitilanne. Olen tuolloinkin keskustellut ihan asiallisesti, mutta en voi myöskään aloittaa kilpirauhaslääkitystä, "luonnollista kilpirauhashormonia", kirjoittaa sairauslomaa sähköyliherkkyydestä tai todistusta siitä, että työpaikka on varmasti mätä (sen tekee muutenkin rakennuspuolen tutkijat). Olen kyllä myös nauranut potilaille, mutta potilaat kertoo tuolloin yleensä jonkin sortin vitsin tai nauravat asioille itsekin. Pokka on tähän asti pitänyt vielä hullumpienkin tilanteiden kanssa.

      Lainaa

    47. Arkkienkeli 27.8.2019 18:10
      Tulos: +57 (59 ääntä)
      Sähköyliherkkyys jossa käytetään tietokonetta, matkapuhelinta & muita sähkölaitteita... Pistin 2012 pystyyn sähköyliherkkien naamakirjasivuston ja alle viikossa jäseniä oli noin tuhat. Voi hyvää päivää nyt sentään...

      Lainaa

    48. Tulos: -8 (22 ääntä)
      B: Tämän takia kilppariongelmissa tulisi aina suoraan painua yksityiselle. Rahat menee, mutta menkööt.
      Tarpeeksi kun latoo rahaa tiskiin, niin lääkäri jaksaa kävellä kahvikämppään, ennenkuin repee. Yksityisellä voi laitella jos jonkinlaista tutkimusta, koska sama se, mihin aasiakas rahansa hassaa.

      Lainaa

    49. Tulos: +20 (22 ääntä)
      Asd: Alkoi muuten tekemään mieli suklaata
      AppelsSiinisuklaata

      Lainaa

    50. Tulos: +4 (10 ääntä)
      Vierailija: Käyttää laktoosittomia tuotteita. Näytä mulle sähkötön internet?
      Se juo maitoa ja saa siitä oireita.

      Lainaa

    51. Tulos: +33 (59 ääntä)
      Sargee: Vai olisitko kuitenkin sanonut lääkärille tunteneesi raskauden saaneen alkunsa. Tietämisessä ja tuntemisessa kun on merkittävä ero. Et voi tuntea sen munasolun hedelmöittymistä, mutta voit kyllä tietää milloin raskaus on saanut alkunsa. Lisäksi tuo lasketun ajan määritys julkisella puolella perustuu muihin asioihin, [...]
      Ei, en sanonut tunteneeni, vaan tietäväni. Se ei kuulemma ollut mahdollista. Vaikka perustelinkin vielä, että mahdollisuuksia on tasan kolme, aina kolmen viikon välein toisistaan, joten ultran perusteella tietää mikä näistä kolmesta kerrasta on kyseessä. Mutta en kuulemma voi tietää niin tarkasti, kun sanoin että ultra näemmä vastaa tismalleen sitä päivää minkä olin todennäköisimmäksi laskenut. Miesgynet on mun kohdalla muutenkin kunnostautuneet tässä, että tietävät asiakkaansa seksielämän paremmin kuin asiakas itse. Toki enemmän on huippuhyviä, mutta muutama tämmöinen kaikkitietävä naureskelija tai tuhahtelija. No, me naureskellaan heille sitten urakalla naisten kesken.

      Lainaa

    52. Tulos: +51 (63 ääntä)
      PIN: Ei, en sanonut tunteneeni, vaan tietäväni. Se ei kuulemma ollut mahdollista. Vaikka perustelinkin vielä, että mahdollisuuksia on tasan kolme, aina kolmen viikon välein toisistaan, joten ultran perusteella tietää mikä näistä kolmesta kerrasta on kyseessä. Mutta en kuulemma voi tietää niin tarkasti, kun sanoin että ultra [...]
      Ongelma lienee siinä, että voit tietää milloin yhdyntä on tapahtunut, mutta et koska munasolun hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on tapahtunut eli raskaus alkanut, koska siittiöt voivat elää useamman päivän ennen munasolun luokse pääsemistä ja sen hedelmöittymistä.

      Lainaa

    53. Tulos: +29 (33 ääntä)
      Oikeassahan Hede on sikäli, ettei jollain normi terveyskeskuslääkärillä ole lähetteen kirjoittamisen lisäksi juurikaan keinoja auttaa. Nuppilääkärien alaa on tuommoiset sähköyliherkkyydet.

      Lainaa

    54. yliherkkä 28.8.2019 6:00
      Tulos: -38 (52 ääntä)
      Dea: Sähköallergiaa tai -yliherkkyyttä ei ole olemassakaan. Se on ihan puhtaasti psykosomaattinen vaiva. Tosin tiedän, että psykosomaattiset vaivatkin voivat aiheuttaa oireita. Silti ne eivät tee asiasta oikeaa sairautta.
      Kyllä sitä on olemassa, mutta ei tuossa muodossa kun nämä skitsofreenikot höpisevät. Itseni kohdalla esim. hermoratatutkimukset eivät onnistu kun olen sähkölle senverran herkkä ja jos samaan bussiin tulee liikaa hajuvettä laittanut ihminen, niin mulle iskee migreeni. Se, että skitsofreenikot keksii sairauksia itselleen ei edesauta, että meitä oikeasti sairaita otettaisiin tosissaan. Se, että joku saa oireita hehkulampusta on skitsofreniaa, ei sähköyliherkkyyttä.

      Lainaa

    55. Tulos: +45 (55 ääntä)
      yliherkkä: Kyllä sitä on olemassa, mutta ei tuossa muodossa kun nämä skitsofreenikot höpisevät. Itseni kohdalla esim. hermoratatutkimukset eivät onnistu kun olen sähkölle senverran herkkä ja jos samaan bussiin tulee liikaa hajuvettä laittanut ihminen, niin mulle iskee migreeni. Se, että skitsofreenikot keksii sairauksia itselleen [...]
      Mitään oikeaa ja parempaa "sähköyliherkkyyttä" ei ole, se on kaikki sitä samaa skitsofreniaa. Tieteessä ei ole osoitettu, että sähköstä voisi saada fyysisesti oireita. Se on psyykkistä ja oireet siten yhtä kaikki kokijalleen todellisia.

      Lainaa

    56. yli opisto hörhö 28.8.2019 11:57
      Tulos: +15 (23 ääntä)
      folio: Kuinka laktoosi laktoosi-intolerantikko juo maitoa tai syö maitotuotteita?
      Käyttävät sähkötöntä nettiä? Kuulostaa oikein hyvältä, mistä tällaisen voi ostaa?

      Lainaa

    57. yli opisto hörhö 28.8.2019 12:08
      Tulos: +48 (60 ääntä)
      Minulla on migreenipohjainen päänsärky mikä voi laueta tai olla laukeamatta monista erilaisista syistä kuten; kirkkaista valoista, kuumuudesta, huonosta ilmanlaadusta, kovasta melusta, nestehukasta, syömättömyydestä, kylmyydestä, vedosta, jumiutuneista niskasta/hartioista, yms. Tai sitten olen vain sähköyliherkkä kuten juuri tajusin. Sehän sen on oltava, helpoin selitys.

      Lainaa

    58. Tulos: +34 (54 ääntä)
      Hp: Ongelma lienee siinä, että voit tietää milloin yhdyntä on tapahtunut, mutta et koska munasolun hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on tapahtunut eli raskaus alkanut, koska siittiöt voivat elää useamman päivän ennen munasolun luokse pääsemistä ja sen hedelmöittymistä.
      Mutta voin sataprosenttisen varmasti tietää, ettei hedelmöittyminen ole tapahtunut lääkärin määrittämänä päivänä, eli viisi päivää ennen yhdyntää, koska edellisestä yhdynnästä oli yli kaksi viikkoa. TÄMÄ oli se pointti. Ja itse asiassa moni nainen tuntee ovulaation. Minä en tuolloin sitä tuntenut (ts. osannut lukea merkkejä) mutta nykyään tunnen. Silloin tietää vuorokauden tarkkuudella hedelmöittymisajankohdan. Jonkun raskauskiekon mukaan määritelty raskauden kesto toimii, jos a) naisen kierto on säännöllinen ja tasan 28 vrk (aika harvalla tuntuu olevan näin) ja b) jos luteaalivaihe on normaali 14vrk. Minun kohdallani raskauskiekko ei ole koskaan toiminut. Sen sijaan itse olen osannut laskea todennäköisimmän lasketun ajan oikein seitsemän kertaa, siten että ultra on vastannut laskelmiani vuorokauden heitolla. Lääkärit olisivat määrittäneet virheellisesti neljä kertaa. Kolme heistä uskoi minua, yksi jääräpää ei. Viiden päivän heitolla on merkitystä kahdessa tapauksessa: jos vauva syntyy reilusti (kuukausia) etuajassa ja jos synnytyksen käynnistämistä joudutaan pohtimaan. Sen vuoksi olisi syytä kuunnella äitiä.
      Hp: Ongelma lienee siinä, että voit tietää milloin yhdyntä on tapahtunut, mutta et koska munasolun hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on tapahtunut eli raskaus alkanut, koska siittiöt voivat elää useamman päivän ennen munasolun luokse pääsemistä ja sen hedelmöittymistä.
      Kyllä, näin olisi, jos lääkäri ei olisi jääräpäisesti halunnut määritellä hedelmöittymisen tapahtuneen viisi päivää ENNEN yhdyntää (edellisestä yhdynnästä yli kaksi viikkoa). Se ei ole mitenkään mahdollista, sillä sitkeimmätkin siittiöt elävät vain viikon verran. Toisekseen, monet naiset tuntevat ovulaation ja pystyvät näin vuorokauden tarkkuudella, siis tarkemmin kuin ultraääni, määrittelemään raskauden keston. Minä en tuolloin vielä tuntenut tai osannut tuntemuksiani tulkita, mutta nykyään kyllä. Tällekin asialle osa lääkäreistä tuhahtelee, väittää ettei nainen vaan voi tietää. Miehiä pääsääntöisesti hekin. Viiden päivän heitolla on muuten merkitystä kahdessa tapauksessa: jos lapsi uhkaa syntyä/syntyy reilusti (kuukausia) etuajassa, tai jos pohditaan synnytyksen käynnistämistä. Molemmissa tapauksissa päivissä voi tapahtua suuria asioita, jotka vaikuttavat hoitolinjauksiin.

      Lainaa

    59. Tulos: +9 (21 ääntä)
      Oho, herjasi ensin väärää sähköpostiosoitetta ja kun palasin takaisin kommentoimaan, kommenttikenttä oli tyhjä. Silti tuohon tuli näköjään sekä ensin kirjoittamani, että uusi yritys allekkain. Hassu juttu.

      Lainaa

    60. Tulos: +38 (46 ääntä)
      Janni: Jo pelkästään se, että ei uskalla hapua vaivoihinsa koska pelkää lääkärin naurahtavan (kuinka usein lääkärit muka nauravat potilaille, eivätkö he yleensä sano lähinnä “vai niin”?) on merkki siitä, ettei mielen tasapaino ole ihan kunnossa.
      On mulle lääkäri nauranu ja ei uskonut kun sanoin että olkapää oli mennyt sijoiltaan. Kaikki vain koska sanoin jatkaneeni ottelun loppuun kun sain takaisin paikalleen. Ei enää uskonut millään että oli käynyt paikaltaan, vaikka kuinka kuvailin tilannetta ja kerroin paikalla olleen lääkärinkin todenneen sen olevan sijoiltaan. Ja olkapää oli aiemminkin mennyt useasti todistetusti sijoiltaan, ja on tyypillistä että se uusii. Onko "mielen tasapainoni" siis epäkunnossa, kun uskon että näin voi käydä uudestaankin. Tämä tapahtui vielä yksityisellä, oli kiva saada kunnon lasku siitä että lääkäri sanoo että ei se varmaan ole kuin venähätänyt ja antaa burana/lepo kuurin, ja sanoo että pari viikkoa varoa ja sillä selvä. Noh vaivahan paheni toki ja alkoi olkapää menemään pelkästään nukkuessaan sijoiltaan ja löystyi sen verran että sen sai heilauttamalla pois paikaltaan, niin johan alkoi lääkäritkin uskoa.

      Lainaa

    61. Tulos: +37 (41 ääntä)
      ……: Mitään oikeaa ja parempaa “sähköyliherkkyyttä” ei ole, se on kaikki sitä samaa skitsofreniaa. Tieteessä ei ole osoitettu, että sähköstä voisi saada fyysisesti oireita. Se on psyykkistä ja oireet siten yhtä kaikki kokijalleen todellisia.
      Olen melko varma että sähköstä saa fyysisiä oireita. Sen voi helposti testata työntämällä kaksi rautanaulaa pistorasiaan. Itse asiassa tämän sähkön ja rautanaulojen kombinaatio on jopa tappava. Älä kokeile!

      Lainaa

    62. Tulos: +12 (24 ääntä)
      Dea: Sähköallergiaa tai -yliherkkyyttä ei ole olemassakaan. Se on ihan puhtaasti psykosomaattinen vaiva. Tosin tiedän, että psykosomaattiset vaivatkin voivat aiheuttaa oireita. Silti ne eivät tee asiasta oikeaa sairautta.
      Niin, siis että oikein tiedät psykosomaattisten vaivojen aiheuttavan oireita? Kun se koko termi tarkoittaa sitä, että henkiset vaivat aiheuttavat fyysisiä oireita.

      Lainaa

    63. Tulos: +14 (18 ääntä)
      ……: Mitään oikeaa ja parempaa “sähköyliherkkyyttä” ei ole, se on kaikki sitä samaa skitsofreniaa. Tieteessä ei ole osoitettu, että sähköstä voisi saada fyysisesti oireita. Se on psyykkistä ja oireet siten yhtä kaikki kokijalleen todellisia.
      Väärin. Tieteessä on todellakin todistettu että voi saada. Jollet usko niin ota rautalanka ja laita toinen pää pistorasian toiseen reikään ja toinen toiseen. Ja joo... tiedän mitä tarkoitit ;)

      Lainaa

    64. Tulos: -18 (24 ääntä)
      PIN: Lääkäri nauroi minulle kerran kun kerroin tietäväni milloin raskaus oli saanut alkunsa. En kuulemma voi itse sitä tietää. Hän sen sijaan määritteli sen alkaneen ajankohtana, jolloin siittäjä oli toisessa maassa. (Ultra oli samaa mieltä minun kanssani, mutta lääkäri ei sitä uskonut, koska heittoa oli “vain” viisi [...]
      Miten musta kuulostaa siltä, että yksikään lääkäri ei todellakaan alkais tollasesta väittämään asiakkaan kanssa, ellei ole valelääkäri.

      Lainaa

    65. Tulos: -4 (6 ääntä)
      yli opisto hörhö: Käyttävät sähkötöntä nettiä? Kuulostaa oikein hyvältä, mistä tällaisen voi ostaa?
      Ja joulupukki ratsastaa porolla? Saadaanko mekin?

      Lainaa

    66. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Sähköyliherkyys on periaatteesa mielenterveysnsairaus, vaikka toki kaikki ovat herkkiä sähköiskulle yms. Päivi taas taisi pamahtaa raskaaksi tuossa possahduksessa. Siinä tulee outoja mielihaluja.

      Lainaa

    67. Louis Friend 2.9.2019 14:23
      Tulos: +17 (27 ääntä)
      Ei Annan tarvitse tehdä muuta kun vaihtaa pari sanaa lauseestaan niin muuttuu hullusta normaaliksi. Sanoo vaan Alienin sijaan Jumala ja sen sijaan että tuntee sähkövirtoja sanoo että tuntee jumalan rakkauden/kosketuksen niin maagisesti on taas terveiden kirjoissa.

      Lainaa

    68. Tulos: +11 (15 ääntä)
      PIN: Lääkäri nauroi minulle kerran kun kerroin tietäväni milloin raskaus oli saanut alkunsa. En kuulemma voi itse sitä tietää. Hän sen sijaan määritteli sen alkaneen ajankohtana, jolloin siittäjä oli toisessa maassa. (Ultra oli samaa mieltä minun kanssani, mutta lääkäri ei sitä uskonut, koska heittoa oli “vain” viisi [...]
      Lääkäreiden koulutukseenhan ei tunnetusti kuulu asiakaspalvelu- tai sosiaalialan koulutuksia, kirjaviisaudella siellä pärjätään.

      Lainaa

    69. Tulos: +4 (6 ääntä)
      Ilq: Joo aina itsellänikin kun lamput palaa niin tulee kehoon sähköä ja alkaa hirveästi tehdä mieli viinaa. Ne ensimmäiset minuutit on täyttä tuskaa kunnes on juossut alkoon ja saa helpotuksen. Samaten kun vaikka kaukosäätimen paristot loppuu ja kehoon singahtaa langattomasti ne viimeiset milliampeerit, niin iskee kamala tupakanhimo. Ai mitä, lääkäri, puhuinko muka sekavia?
      Unohdit ne avaruusoliot

      Lainaa

    70. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Umpaphpah: Millä näiden sähköyliherkien tietokoneet toimii? Höyryllä?
      Niillä on tietysti sellainen laite, mitä pitää itse polkea että saa kirjoitettua facebookkiin. En tiedä tarkemmin onko se pahvilaatikko, eväsrasia vai mikä se laite on.

      Lainaa

    71. Tulos: +10 (16 ääntä)
      PIN: Lääkäri nauroi minulle kerran kun kerroin tietäväni milloin raskaus oli saanut alkunsa. En kuulemma voi itse sitä tietää. Hän sen sijaan määritteli sen alkaneen ajankohtana, jolloin siittäjä oli toisessa maassa. (Ultra oli samaa mieltä minun kanssani, mutta lääkäri ei sitä uskonut, koska heittoa oli “vain” viisi [...]
      Minulle kävi melkein samalla tavalla. Tai aika jolloin lääkärin mukaan raskaus oli alkanut, olin itse ollut ulkomailla (eikä todellakaan ollut mitään romanssia siellä). Sitten laskettiin alkamisaika uudestaan, ja saatiinkin oikea aika.

      Lainaa

    72. Vyölaukkuun pukeutunut ananas 28.10.2022 9:49
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Hei! Minulla on vissiin sähköyliherkkyys. Otin kiinni märästä ja viallisesta sähköjohdosta ja samantien tuli oirita. Lihakset kramppasi ja nivelet tulivat kipeäksi.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, 5G, sähköyliherkkyys, sähköyliherkät, suklaa, kahvila, lääkäri, sairaala, sähkö