Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Mammapalstalta päivää, osa 26

Hiusmallin harmaa arki.
Mammapalstalta päivää, osa 26

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 42 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +889 (1299 ääntä)
      Olen itse nainen ja mun tekee mieli sanoa tähän "naiset", onko se väärin? Välillä en vaan ymmärrä naisia vaikka mun ehkä pitäs..

      Lainaa

    2. Raaka-Arska 22.12.2015 1:19
      Tulos: +672 (694 ääntä)
      Hieno asenne(vamma) Terhillä. "Kyl se siit." "Vitut!"

      Lainaa

    3. Tulos: +766 (786 ääntä)
      Pliis, huomatkaa mut ja säälikää ees vähä, kuitenkaan en mihinkään oikeesti oo lähössä kuhan huomion hain.

      Lainaa

    4. Tulos: +506 (516 ääntä)
      Mitä sinä Terhi sitten haluat?

      Lainaa

    5. Tulos: +231 (263 ääntä)
      Ei se pärstä kamalan hyvässä kunnossa tainnut olla kun ei sitten ulos tahtonut mennä

      Lainaa

    6. Tulos: +153 (275 ääntä)
      Vähän surullista, ettei Terhi ilmeisesti itse osaa laittaa naamaansa tai tukkaansa, kun on KERRANKIN tukka ja naama kunnos..

      Lainaa

    7. Tulos: +174 (194 ääntä)
      Lvl:10 huomiohuorausta.

      Lainaa

    8. Tulos: +386 (484 ääntä)
      pylynalle: Olen itse nainen ja mun tekee mieli sanoa tähän “naiset”, onko se väärin? Välillä en vaan ymmärrä naisia vaikka mun ehkä pitäs..
      Se on väärin jos et halua olla osallinen stereotypioiden pönkittämiseen ("naiset on aina hankalia, naiset eivät ole järkiolentoja" -> sinunkin kommenttisi vahvistaa viime kädessä haitallista mielikuvaa siitä, että naiset olisivat miehiä vähemmän älykkäitä). Kyllä miehistäkin löytyy noita itsesäälissä piehtaroijia. Äityleiden kanamaisuus ei johdu sukupuolesta vaan luultavasti sosioekonomisista ja älyllisistä tekijöistä. Ehkä ryhmän kyseenalainen maine myös luo alustan jossa hölmöksi heittäytyminen on hyväksyttävää, teki sen sitten vilpittömästi tai itseironisesti. Naisia koskevien mielleyhtymien johtaminen äityleistä on vähän sama kuin jos avaruusoliot tekisivät homo sapienseista päätelmiä rikollisten perusteella. Tai nettikäytöksen perusteella. Tosikko kuittaa, pätemisen tarve tyydytetty :)

      Lainaa

    9. Tulos: +205 (211 ääntä)
      Olishan se aina kiva mennä ulos, kun on sekä hiukset että meikki hyvin - tosin lapsellista itkeä netissä siksi, että kaverit eivät pääse! Aina ei voi päästä lähtemään lyhyellä varoitusajalla

      Lainaa

    10. Arthur Brown 22.12.2015 2:53
      Tulos: +156 (164 ääntä)
      Äityleiden kanamaisuus ei johdu sukupuolesta vaan luultavasti sosioekonomisista ja älyllisistä tekijöistä. Ehkä ryhmän kyseenalainen maine myös luo alustan jossa hölmöksi heittäytyminen on hyväksyttävää, teki sen sitten vilpittömästi tai itseironisesti. Naisia koskevien mielleyhtymien johtaminen äityleistä on vähän sama kuin jos avaruusoliot tekisivät homo sapienseista päätelmiä rikollisten perusteella. Tai nettikäytöksen perusteella.
      Ylläoleva tiivistää hyvin koko SoMen, mutta älykkyyden kannalta sillä ei niinkään paljoa ole tekemistä*. Kysymys on erästä selviytymisen kannalta tärkeästä asiasta, eli lauma-ajattelusta. Ja se perisuomalainen täysin paikkaansa pitävä sanontahan meni, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Miehillä vastaavaa putki- ja lauma-ajattelua esiintyy esim. MV-"lehden" ja Iltapas...lehtien keskustelupalstoilla tai vaikkapa Hommaforumilla. Koittakaapas mennä sinne keskustelemaan, ts. esittämään muuta kuin samaa mieltä olevaa selkään taputtelua. Suosittelen vilkaisemaan vaikkapa keskustelua Emma Karin saamista uhkauksista tai vaikkapa Lucia-neitosten saamasta palautteesta VOK-vierailun jälkeen. Noihin verrattuna, tuollainen hyväntahtoinen "naisellinen" hölmöys saa vain hyvälle tuulelle. (*) No siinä mielessä, että jos on älykäs kykenee edelleenkin olemaan perustellusti lauman kanssa erimieltä.

      Lainaa

    11. yövuorolainen 22.12.2015 2:57
      Tulos: +119 (119 ääntä)
      "Saaks valittaa?" - Ei saa.

      Lainaa

    12. Tulos: +52 (60 ääntä)
      Hyvä Terhi,vituks se menis kuitenki.

      Lainaa

    13. Tulos: +10 (24 ääntä)
      Mitäpä se hyödyttää joo. On aivan samantekevää kyntääkö vai etsiikö hevosta, lopputulos on sama.

      Lainaa

    14. Tulos: +88 (100 ääntä)
      Hurma: Se on väärin jos et halua olla osallinen stereotypioiden pönkittämiseen (“naiset on aina hankalia, naiset eivät ole järkiolentoja” -> sinunkin kommenttisi vahvistaa viime kädessä haitallista mielikuvaa siitä, että naiset olisivat miehiä vähemmän älykkäitä). Kyllä miehistäkin löytyy noita itsesäälissä piehtaroijia. Äityleiden kanamaisuus ei johdu sukupuolesta vaan luultavasti sosioekonomisista ja älyllisistä tekijöistä. Ehkä ryhmän kyseenalainen maine myös luo alustan jossa hölmöksi heittäytyminen on hyväksyttävää, teki sen sitten vilpittömästi tai itseironisesti. Naisia koskevien mielleyhtymien johtaminen äityleistä on vähän sama kuin jos avaruusoliot tekisivät homo sapienseista päätelmiä rikollisten perusteella. Tai nettikäytöksen perusteella. Tosikko kuittaa, pätemisen tarve tyydytetty
      Älä moiti ittees, mä tykkäsin <3

      Lainaa

    15. Tulos: -193 (207 ääntä)
      pylynalle: Olen itse nainen ja mun tekee mieli sanoa tähän “naiset”, onko se väärin? Välillä en vaan ymmärrä naisia vaikka mun ehkä pitäs..
      Ei oo väärin. Ite kattellut naisia jo yli 30 vuotta ja todennut jo aikaa sitten, että ne o tyhmii ja kelpaa vaan panopuuks. :D

      Lainaa

    16. Tulos: -122 (152 ääntä)
      Hurma: Se on väärin jos et halua olla osallinen stereotypioiden pönkittämiseen (“naiset on aina hankalia, naiset eivät ole järkiolentoja” -> sinunkin kommenttisi vahvistaa viime kädessä haitallista mielikuvaa siitä, että naiset olisivat miehiä vähemmän älykkäitä). Kyllä miehistäkin löytyy noita itsesäälissä piehtaroijia. Äityleiden kanamaisuus ei johdu sukupuolesta vaan luultavasti sosioekonomisista ja älyllisistä tekijöistä. Ehkä ryhmän kyseenalainen maine myös luo alustan jossa hölmöksi heittäytyminen on hyväksyttävää, teki sen sitten vilpittömästi tai itseironisesti. Naisia koskevien mielleyhtymien johtaminen äityleistä on vähän sama kuin jos avaruusoliot tekisivät homo sapienseista päätelmiä rikollisten perusteella. Tai nettikäytöksen perusteella. Tosikko kuittaa, pätemisen tarve tyydytetty
      No siis, toi sun toka kappale on tosi hyvä, mut mitä rupeet puhumaa miehistä ku tässä ei oo ketään verrannu naisia miehiin ennen sua. Kommentti liittyi pelkästään naisiin, miksi siitäkin pitäisi kääntää provosoiva tappelu miehiä kohtaan? Ja ei, mun mielestä miehet ei ole parempia, vaan mun mielestä koko miehet-naiset keskustelu on ihan saatanan tyhmää ja lapsellista JA mun mielestä NAISILLA on NAISELLISIA piirteitä ja MIEHILLÄ MIEHEKKÄITÄ. Miksi muutenkaan ihmiset provosoituvat jos joku mies sanoo naisista jotain? Olis fiksumpi osapuoli ja jättäis asian sikseen, mut ei vaan mennään mukaan mälläämään :D ketä hittoa kiinnostaa millasia naiset ja miehet ovat tai eivät ole, kun kerran itse voi päättää olevansa jotain muuta. Mutta puolustellessahan ei koskaan ole täysin puhdas pulmunen vai?

      Lainaa

    17. Tulos: +165 (175 ääntä)
      Raino: Ei oo väärin. Ite kattellut naisia jo yli 30 vuotta ja todennut jo aikaa sitten, että ne o tyhmii ja kelpaa vaan panopuuks.
      Tainnut tosiaan jäädä katteluun. Sulje välillä selaimesta jynkyt tai vaikka koko kone, ja tutustu rohkeasti maailmaan.

      Lainaa

    18. Tulos: -58 (66 ääntä)
      Säälittävä ämmä... Kuten raumalaiset yleensäkib.. Vinkuu äityleissä aina millon mistäkin, huomiota hakee vaah

      Lainaa

    19. Tulos: +83 (91 ääntä)
      "KATO MUA KATO MUA KATO MUA! - Sää et kattonu!"

      Lainaa

    20. Tulos: -9 (21 ääntä)
      Voi vtun Terhi!

      Lainaa

    21. Tulos: +96 (100 ääntä)
      Tää ketjuhan jatkui ties kuinka pitkään silleen, et äitylit koitti piristää terhiä ja ehdottaa kaikker muuta tekemistä. Mut ei. Hän ei halua lähteä mihinkään ja kaikki on pilalla. Oikeen kunnon itQparQvinQ.

      Lainaa

    22. Tulos: -65 (97 ääntä)
      pylynalle: Olen itse nainen ja mun tekee mieli sanoa tähän “naiset”, onko se väärin? Välillä en vaan ymmärrä naisia vaikka mun ehkä pitäs..
      En ymmärrä naisena minäkään, eniten kummastusta aiheuttavat feminatsit.

      Lainaa

    23. Tulos: +103 (115 ääntä)
      Nyt mun pitää kyllä sanoa, että ymmärrän Terhiä ihan hyvin. Terhi on äiti, tai äityli, eikä välttämättä pääse kauhean usein ulos tuulettumaan. Nyt kun kerrankin olisi hiukset laitettu kauniisti ja nätti meikki naamalla, niin tottahan toki se harmittaa, jos joutuu vaan yksin sisällä kököttämään. Hetken ajan ehkä tunsi itsensä erityiseksi, kun sillä tavalla hemmoteltiin, ja sen jälkeen joutuukin menemään itsekseen kotiin, eli unelmapäivä päättyi kuin seinään. Takas kurjaan todellisuuteen. Ja totta, olishan Terhi voinu mennä itsekseen glögille, oluelle tms. mutta ei kaikista ole yksin lähtemään. Ehkä Terhi on vähän arka, mutta ei kai se väärin ole.

      Lainaa

    24. Pakollinen kommentti 22.12.2015 12:27
      Tulos: +106 (114 ääntä)
      D: Vähän surullista, ettei Terhi ilmeisesti itse osaa laittaa naamaansa tai tukkaansa, kun on KERRANKIN tukka ja naama kunnos..
      Mitä surullista siinä on, että ei osaa maalata naamaansa tai kiharrella hiuksiaan? En osaa minäkään, mikä johtuu lähinnä siitä, että koen käytännössä minkä tahansa tärkeämmäksi ja kiinnostavammaksi toiminnaksi kuin meikkaamisen harjoittelun. Vai olenko ainoa nainen, joka on jäänyt ilman myötäsyntyneitä meikkaus- ja hiustenväkerrystaitoja?

      Lainaa

    25. Pakollinen kommentti 22.12.2015 12:37
      Tulos: +112 (118 ääntä)
      pylynalle: Olen itse nainen ja mun tekee mieli sanoa tähän “naiset”, onko se väärin? Välillä en vaan ymmärrä naisia vaikka mun ehkä pitäs..
      Olet itsekin huomannut, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia, ja haluat silti yleistää kaikki naiset samanlaisiksi ja vahvistaa stereotypioita. Huomaatko yhtään, missä meni pieleen? Varsinkin kun tässä mokassa oli yksi (1) hankala ihminen ja kaikki muut ihan järjissään. Silti haluat yleistää kaikki saman sukupuolen edustajat samanlaisiksi kuin se yksi, ei samanlaisiksi kuin huomattavasti suurempi osa. Vai viittasitko nyt tuolla "naiset"-kommentilla siihen, miten hienosti muut kannustivat ja tukivat Terhiä, vaikka tällä oli känkkäränkkäpäivä?

      Lainaa

    26. Tulos: +70 (78 ääntä)
      riesa: Nyt mun pitää kyllä sanoa, että ymmärrän Terhiä ihan hyvin. Terhi on äiti, tai äityli, eikä välttämättä pääse kauhean usein ulos tuulettumaan. Nyt kun kerrankin olisi hiukset laitettu kauniisti ja nätti meikki naamalla, niin tottahan toki se harmittaa, jos joutuu vaan yksin sisällä kököttämään. Hetken ajan ehkä tunsi itsensä erityiseksi, kun sillä tavalla hemmoteltiin, ja sen jälkeen joutuukin menemään itsekseen kotiin, eli unelmapäivä päättyi kuin seinään. Takas kurjaan todellisuuteen. Ja totta, olishan Terhi voinu mennä itsekseen glögille, oluelle tms. mutta ei kaikista ole yksin lähtemään. Ehkä Terhi on vähän arka, mutta ei kai se väärin ole.
      Kyllä mäkin ymmärrän että se harmittaa, mutta kun lasi voi olla puoliksi tyhjä tai puoliksi täynnä. Ei yllätä että Terhi on vaan valittanu lisää kun muut on yrittäny piristää ja saada katsomaan tilanteen valoisaa puolta. Eniten vituttaa tuo marttyyriasenne "kylläpä tunnen itseni tärkeäksi", kavereiden syyllistämistä kun niillä onkin elämä eikä pysty lähtemään siltä seisomalta rilluttelemaan. Positiivisempi/vähemmän marttyyri ihminen ihminen olis yrittäny päästä harmituksesta yli ja vaikka edes ottanu niitä selfieitä varastoon. Se on ihan oma valinta miten suhtautuu asioihin, onko kaikki aina perseestä vai onko huonoissakin asioissa hyvä puoli.

      Lainaa

    27. purppurakruunu 22.12.2015 13:41
      Tulos: +69 (71 ääntä)
      riesa: Nyt mun pitää kyllä sanoa, että ymmärrän Terhiä ihan hyvin. Terhi on äiti, tai äityli, eikä välttämättä pääse kauhean usein ulos tuulettumaan. Nyt kun kerrankin olisi hiukset laitettu kauniisti ja nätti meikki naamalla, niin tottahan toki se harmittaa, jos joutuu vaan yksin sisällä kököttämään. Hetken ajan ehkä tunsi itsensä erityiseksi, kun sillä tavalla hemmoteltiin, ja sen jälkeen joutuukin menemään itsekseen kotiin, eli unelmapäivä päättyi kuin seinään. Takas kurjaan todellisuuteen. Ja totta, olishan Terhi voinu mennä itsekseen glögille, oluelle tms. mutta ei kaikista ole yksin lähtemään. Ehkä Terhi on vähän arka, mutta ei kai se väärin ole.
      Joo siis tää alko ihan ymmärrettävästi. Mullekin käynyt niin, että kun kampaaja oli vihdoinkin saanut mun sekapaskakikkurakäkkyrätukan kunnolla suoraks hiustenleikkauksen yhteydessä, niin olin sitten sen sileän tien viikon kipeenä, etten päässyt kenellekään "esittelemään." Pöh. Missä Terhi alkaa menettää sympatiapisteitä on ton profiilikuvaidean jälkeen, kun alun Murphyn laki -sattumuksesta tullut pieni paha mieli alkaa muuttua kiukutteluksi ("Kun en saa tehdä näin, en tee sitten mitään!"). Kun muut yrittävät keksiä jotain, millä mieli paranisi ja saisi nauttia uudesta ulkomuodosta, voisi edes yrittää tai luvata harkitsevansa ihan vaan kiitokseksi ajatuksesta, vaikka ei itseä oikeasti huvittaiskaan lähteä yksin glögille. Että yrittäisi edes tulla paremmalle mielelle.

      Lainaa

    28. Tulos: +37 (41 ääntä)
      Emmin mielestä mistään ei saa valittaa, kun jollain on kuitenkin asiat aina huonommin? (Ihan ymmärrettäväähän toi Terhin harmitus aluksi oli, mutta vähän överiksi meni.)

      Lainaa

    29. Tulos: +50 (50 ääntä)
      Alussa olin Terhin puolella, mutta loppuvaiheilla hänestäkin kyllä kuoriutui aikamoinen angstaaja. Ihan hyviä noi Miran ja Nillan neuvot. Huoh.

      Lainaa

    30. Tulos: +54 (58 ääntä)
      Terhi varmaan aikuisena ihmisenä, ja äitinä, käsittää, että niillä kavereilla (oletettavasti ovat myös perheellisiä) on oma elämä elettävänä. Vaikee irrota rimpsalle, jos lapsille pitäis äkkiä keksiä lastenhoitaja, yms. Et ei sitä laiteta omaa elämää paussille, koska OMG kaveri kävi kampaajalla(!?!?!).

      Lainaa

    31. Tulos: -16 (32 ääntä)
      On kyllä taas maailman suurimmat ongelmat jollakin. Mistä näitä tyhmiä ihmisiä kumpuaa? Ja miksi niiden annetaan lisääntyä?

      Lainaa

    32. Tulos: +36 (42 ääntä)
      pylynalle: Olen itse nainen ja mun tekee mieli sanoa tähän “naiset”, onko se väärin? Välillä en vaan ymmärrä naisia vaikka mun ehkä pitäs..
      Jospa kirjoittaisit vain yksikössä, kun tässä on kyse yhdestä käsittämättömän ääliöstä naisesta. Emme ole kaikki samanlaisia, eivät esim. hänen ystävänsä.

      Lainaa

    33. Tulos: -4 (26 ääntä)
      Selvittäkää joku mulle, mistä kumpuaa tällainen tarve päästä esittelemään itseään suurimmaksi osaksi täysin tuntemattomille ihmisille silloin, kun kokee näyttävänsä nätiltä? Vai tulkitsinko vain väärin ja Terhi halusi vain kavereilleen näyttää kuinka ulkoisesti kaunis voikaan olla. Eikö sen pitäisi olla kaikkein tärkeintä, että itse tuntee olevansa kaunis?

      Lainaa

    34. Tulos: +31 (41 ääntä)
      Ei että, mää sitten inhoon tällaisia negatiivisia marttyyriksi heittäytyviä ihmisiä! Ensin halutaan kertoa, että missä mättää ja esitetään se niin, että apua kaivattais. Sitten kun joku ei tyydy vain surkuttelemaan sun puolesta vaan ehdottaakin jotain konkreettista tekemistä (tässä kohtaa Facebook-profiilin päivittäminen kivalla uudella kuvalla), niin sitten lähtee marttyyrimainen "puolustautuminen": "Mitä se hyödyttää? / Ei se kuitenkaan auta / Noh katotaan nyt (eli ei muuten varmana katota)". Sitten kaikki ikävä mieliala kuitataan sanomalla "En halua pettyä yhtään enempää". Mikä siinä on? Voisitteko tällaista käyttäytymistä harrastavat vähän valaista? Ettekö halua ratkaisua ongelmaanne vaan haluatte vaan valittaa asiasta ja ampua alas kaikki ehdotukset, kunnes kanssaihmiset tylsistyy kuoliaaksi ja perääntyy tilanteesta? Ettekö kestä, kun joku muu kuin sinä keksii hyvän idean/johtopäätöksen ja ärsyttää, kun et keksinyt sitä ensin? Miten te ihmiset jaksatte päivästä toiseen tuolla asenteella? Hakuna matata!

      Lainaa

    35. Tulos: -45 (49 ääntä)
      Tiesin että mun kommentti saa vihaa niskaan, mutta ei siinä mitään. :D Rakkaat naiset, tiedän itsekin naisena ettei kaikki ole samanlaisia, koska itsekkin harvemmin kuulun tuohon mainittuun "naiset" kategoriaan, siksipä mun ei tarvitse joka paikassa olla huomauttelemassa tuollaisen kommentin heittäjälle että ei sais yleistää. Ei pidetä hattua niin kireällä.

      Lainaa

    36. Pipo kireellä. 23.12.2015 1:10
      Tulos: +44 (50 ääntä)
      pylynalle: Tiesin että mun kommentti saa vihaa niskaan, mutta ei siinä mitään. Rakkaat naiset, tiedän itsekin naisena ettei kaikki ole samanlaisia, koska itsekkin harvemmin kuulun tuohon mainittuun “naiset” kategoriaan, siksipä mun ei tarvitse joka paikassa olla huomauttelemassa tuollaisen kommentin heittäjälle että ei sais yleistää. Ei pidetä hattua niin kireällä.
      Miksi ihmeessä haluat väen väkisin vahvistaa negatiivisia ja haitallisia sukupuolistereotypioita? Mitä ihmeen iloa siitä saat?

      Lainaa

    37. Tulos: -22 (44 ääntä)
      Pipo kireellä.: Miksi ihmeessä haluat väen väkisin vahvistaa negatiivisia ja haitallisia sukupuolistereotypioita? Mitä ihmeen iloa siitä saat?
      Voi huoh... :D Stereotypioilla pelleily on ainakin mun lähipiirissä ihan arkipäivää noin niinkuin huumorimielessä. Jos homma ei suju, voi aina vedota naisten logiikkaan tai miesten putkiaivoisuuteen - eikä kukaan vedä palkokasveja hengitysteihin, koska kaikki tietävät sen olevan huumoria ja suhtautuvat siihen huumorilla. Eri asia tietysti olisi, jos joku tulisi ihan tosissaan väittämään mulle, että olen huono jossain vain sen takia, että olen nainen... Silloin pääsisi helvetti valloilleen.

      Lainaa

    38. TapioRautaWaara 23.12.2015 15:46
      Tulos: +16 (16 ääntä)
      QB: On kyllä taas maailman suurimmat ongelmat jollakin. Mistä näitä tyhmiä ihmisiä kumpuaa? Ja miksi niiden annetaan lisääntyä?
      Kysy sen vanhemmilta. Tai omiltas <3

      Lainaa

    39. Tulos: -23 (29 ääntä)
      Pipo kireellä.: Miksi ihmeessä haluat väen väkisin vahvistaa negatiivisia ja haitallisia sukupuolistereotypioita? Mitä ihmeen iloa siitä saat?
      Munkin täytyy vain todeta että huoh. :D No mutta ollaan sitten vaan totisia ja vedetään herneitä nenään, niinhän kaikki nykyään varsinkin internetissä. Sama mitä sanotaan niin kaikesta täytyy loukkaantua. :D Onneks mun elämä on helpompaa enkä takerru jokaiseen asiaan ja ota kaikkea itseeni.

      Lainaa

    40. Tulos: 0 (8 ääntä)
      Arthur Brown: Ylläoleva tiivistää hyvin koko SoMen, mutta älykkyyden kannalta sillä ei niinkään paljoa ole tekemistä*. Kysymys on erästä selviytymisen kannalta tärkeästä asiasta, eli lauma-ajattelusta. Ja se perisuomalainen täysin paikkaansa pitävä sanontahan meni, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Miehillä vastaavaa putki- ja lauma-ajattelua esiintyy esim. MV-”lehden” ja Iltapas…lehtien keskustelupalstoilla tai vaikkapa Hommaforumilla. Koittakaapas mennä sinne keskustelemaan, ts. esittämään muuta kuin samaa mieltä olevaa selkään taputtelua. Suosittelen vilkaisemaan vaikkapa keskustelua Emma Karin saamista uhkauksista tai vaikkapa Lucia-neitosten saamasta palautteesta VOK-vierailun jälkeen. Noihin verrattuna, tuollainen hyväntahtoinen “naisellinen” hölmöys saa vain hyvälle tuulelle. (*) No siinä mielessä, että jos on älykäs kykenee edelleenkin olemaan perustellusti lauman kanssa erimieltä.
      Jotenki ihanan lohduttavaa naisena kuulla että miesten keskuudessa on tällästä samanlaista paskaa, kiitos tästä :D

      Lainaa

    41. Tulos: +32 (32 ääntä)
      pylynalle: Olen itse nainen ja mun tekee mieli sanoa tähän “naiset”, onko se väärin? Välillä en vaan ymmärrä naisia vaikka mun ehkä pitäs..
      "Ihmiset."

      Lainaa

    42. Tulos: +9 (9 ääntä)
      maailman suomalaisin keskustelu

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hiusmalli, hiukset, meikki, yksin, kuva, profiilikuva, ulkonäkö, äitylit, mammapalsta