Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kahakka kirpputorilla, osa 27

Nämä nännit olivat liikaa.
Kahakka kirpputorilla, osa 27

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 71 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +537 (587 ääntä)
      Go Arla *peukutus* Itteä kiinnostaa vähän tuo fontti, noita on näkynyt täällä muutaman kerran. Saako Facesta jotenkin vaihdettua sen vai mikä jippo tämä on? (Ei sillä että itse haluaisin vaihtaa mutta ihan puhtaasti teoreettisesta mielenkiinnosta...)

      Lainaa

    2. Ripalemies 6.10.2015 1:23
      Tulos: +797 (855 ääntä)
      Katri: Go Arla *peukutus* Itteä kiinnostaa vähän tuo fontti, noita on näkynyt täällä muutaman kerran. Saako Facesta jotenkin vaihdettua sen vai mikä jippo tämä on? (Ei sillä että itse haluaisin vaihtaa mutta ihan puhtaasti teoreettisesta mielenkiinnosta…)
      Androidissa on oletusfontti minkä voi vaihtaa menemällä (yleisesti) "Asetukset" -> "teemat" tai "kieli ja syöttötapa" riippuen puhelimesta OS-versiosta ja GUI:sta -> "fontit". Eri luureissa on eri vaihtoehtoja. Henkilökohtainen mielipiteeni tuosta fontista koostuu huuto-oksennuksesta ja silmämunan uloskaivamisesta lusikalla. Hyi saatana.

      Lainaa

    3. Tulos: +113 (459 ääntä)
      kyl mun puolesta kaikki muijat vois liikkua tissit paljaana :D

      Lainaa

    4. Tulos: -110 (620 ääntä)
      Siellä on taas joku vähän rumempi ja painavampi yksilö kateellisena kommentoimassa nuoremman ja parempi kroppaisen muijan kuvaa.

      Lainaa

    5. Tulos: +44 (72 ääntä)
      Katri: Go Arla *peukutus* Itteä kiinnostaa vähän tuo fontti, noita on näkynyt täällä muutaman kerran. Saako Facesta jotenkin vaihdettua sen vai mikä jippo tämä on? (Ei sillä että itse haluaisin vaihtaa mutta ihan puhtaasti teoreettisesta mielenkiinnosta…)
      Taitaa olla puhelimella otettu screenshotti.

      Lainaa

    6. Tulos: +1149 (1203 ääntä)
      Ripalemies: Henkilökohtainen mielipiteeni tuosta fontista koostuu huuto-oksennuksesta ja silmämunan uloskaivamisesta lusikalla. Hyi saatana.
      Tämä ei ole mielipiteesi vaan totuus.

      Lainaa

    7. Tulos: -43 (57 ääntä)
      Katri: Go Arla *peukutus* Itteä kiinnostaa vähän tuo fontti, noita on näkynyt täällä muutaman kerran. Saako Facesta jotenkin vaihdettua sen vai mikä jippo tämä on? (Ei sillä että itse haluaisin vaihtaa mutta ihan puhtaasti teoreettisesta mielenkiinnosta…)
      Joskus oli ainakin olemassa selaimeen lisättävä "Facebookin muokkaus" -lisäosa, millä sai mm. vaihdettua koko sivun väriä ja fonttia. Olisiko joku tämän tyylinen käytössä henkilöillä?

      Lainaa

    8. Tulos: +24 (38 ääntä)
      Katri: Go Arla *peukutus* Itteä kiinnostaa vähän tuo fontti, noita on näkynyt täällä muutaman kerran. Saako Facesta jotenkin vaihdettua sen vai mikä jippo tämä on? (Ei sillä että itse haluaisin vaihtaa mutta ihan puhtaasti teoreettisesta mielenkiinnosta…)
      Fontin (ja muutenkin koko ulkoasun) voi kustomoida lataamalla selaimeen (Firefox/Chromium/Chrome) Stylish-lisäosan ja kirjoittamalla omat tyylit. Kaikkien nettisivujen ulkoasu on siis tätä kautta muokattavissa. Firefoxilla voi tehdä saman myös lataamatta lisäosaa luomalla profiilikansioon (Linuxilla ~/.mozilla/firefox/{hash}.default/chrome/, OS X:llä ~/Library/Application Support/Firefox/Profiles/{hash}.default/chrome, Windowsista en tiedä) userContent.css -nimisen tiedoston ja kirjoittamalla sinne omat tyylit.

      Lainaa

    9. Tulos: +195 (331 ääntä)
      Kui mä en huomaa näitä kuuluisia nännejä? Vasemmassa rinnassa näkyy toi pieni kuhmu mut eihä nänni siinä sijaitse (kyllä, jokaisen anatomia on erilainen mutta ymmärtänette mitä haen). Tuliks Hennalle jotenkin yllätyksenä et miehetkin omistaa samat nännit kuin naisetkin vai mikä ton jättihymiön tarkotus oli? "äksdee sanoit et miehilläki on nännit".

      Lainaa

    10. Tulos: +293 (325 ääntä)
      Vapauttakaa nännit ja niin edelleen! On se kumma että joku niin kovin pahastuu hieman pilkottavasta nännistä.. Mene saunaan hölmö!

      Lainaa

    11. Tulos: +85 (93 ääntä)
      Alko koskee tosissaan päähän toi fontti, kaikella kunnioituksella tontyylistä fonttia käyttäville

      Lainaa

    12. Tulos: +482 (504 ääntä)
      Paidan läpi näkyi nänni! Peittäkää silmänne moisen herutuksen edessä, tyrkkynänni rikkoo siveellisyyssääntöjä! Pue päällesi nänninpeittävät rintaliiviesteet, äläkä kuunaan anna moisen hirvistyksen näkyä! Oh, paitsi jos olet mies. Koska vain naisten nännit ovat seksiobjekteja. Imettäjät kiittävät.

      Lainaa

    13. Tulos: +253 (289 ääntä)
      Rintaliivit tuntuu kamalilta. Kaikilla on nännit. End of story.

      Lainaa

    14. Tulos: +115 (127 ääntä)
      Nonni, siin on nänni.

      Lainaa

    15. Tulos: -101 (157 ääntä)
      Rintsikat unohtuu helposti varsinkin jos aamulla tulee tulipalokiire. On mukava ylläri poinaystävälle sitten illemmalla ;)

      Lainaa

    16. Tulos: +274 (296 ääntä)
      Ihme luonnosta vieraantumista tämäkin. Jos naisten nännien näkyminen olisi tavanomaista niin ketään ei kiinnostaisi. Niinkuin muslimimaissa miehellä nytkähtää heti kun naisen nilkka tai kaula vilahtaa, kun eivät moisia ihmeitä jatkuvasti näe, on täällä muka joku yhtä kamala raja rikottu jos nänni näkyy. Te joiden mielestä "nännien ei kuulu näkyä kiitos": mikä ero sillä, että te teette toisen ihmisen nänneistä oman ongelmanne, on sen asian kanssa että joissain kulttuureissa nimenomaan naisen pitää piilottaa koko vartalonsa ettei vain kukaan mies kiinnittäisi seksuaalisessa mielessä huomiota? Jos nilkkojen näyttäminen vapaasti on teidän mielestänne naisen oikeus niin miksei nännien sitten? -ne asiat naisesta seksualisoidaan joita naisissa kollektiivisesti piilotellaan. Järkisyyt lienevät vähissä, kulttuurisia tottumuksia kaikki tyynni.

      Lainaa

    17. Tulos: -14 (30 ääntä)
      Typot. *huoh* ei jaksa olla skarppna neljältä aamuyöllä

      Lainaa

    18. Tulos: +52 (124 ääntä)
      Päivän sana vois olla tilannetaju. Haittaako jos joku laittaa kirpparille myynti-ilmoituksen jossa nännit/tissivako/tissit/pylly näkyy? Ei. Laittaisinko minä sellaisen ilmoituksen? En. Mutta on olemassa tilanteita missä on ihan soveliasta pukeutua kunnolla ja asiallisesti.

      Lainaa

    19. Tulos: +222 (236 ääntä)
      Mauno: Päivän sana vois olla tilannetaju. Haittaako jos joku laittaa kirpparille myynti-ilmoituksen jossa nännit/tissivako/tissit/pylly näkyy? Ei. Laittaisinko minä sellaisen ilmoituksen? En. Mutta on olemassa tilanteita missä on ihan soveliasta pukeutua kunnolla ja asiallisesti.
      Samaa mieltä, ja ainakin minusta tämä kuva täytti kunnollisen ja asiallisen kuvan merkit. Ihan selvästi paita oli pääosassa.

      Lainaa

    20. Tulos: +153 (189 ääntä)
      Yleensä vihaan, kun mistään ei saa olla eri mieltä, kun joku ottaa kateellisuuskortin esiin, mutta nyt täytyy kyllä poikkeuksellisesti sanoa, että Henna on helkutin kateellinen näistä tisseistä. Ja niin oon minäkin, jos ovat aidot!

      Lainaa

    21. Tulos: +178 (184 ääntä)
      No siis voi luoja tää on some! Paras argumentti ikinä.

      Lainaa

    22. Tulos: +61 (125 ääntä)
      Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja :D siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.

      Lainaa

    23. Tulos: +127 (141 ääntä)
      snøre: Kui mä en huomaa näitä kuuluisia nännejä? Vasemmassa rinnassa näkyy toi pieni kuhmu mut eihä nänni siinä sijaitse (kyllä, jokaisen anatomia on erilainen mutta ymmärtänette mitä haen). Tuliks Hennalle jotenkin yllätyksenä et miehetkin omistaa samat nännit kuin naisetkin vai mikä ton jättihymiön tarkotus oli? “äksdee sanoit et miehilläki on nännit”.
      Mielenkiintoista olis tietää, et missähän sinä kuvittelet nännien sijaitsevan, jos ei tuossa missä Jannilla on tuo pieni "kuhmu. :DD

      Lainaa

    24. Tulos: +22 (64 ääntä)
      Hyvät tissit :)

      Lainaa

    25. Tulos: +198 (208 ääntä)
      No mul ainaki näkyy nännit jopa urheilurintsikoiden läpi jos on kylmä ja nännit nöpöttää, ei sille saatana voi mitään. Kai sekin sitten on herutusta :D

      Lainaa

    26. Tulos: +58 (80 ääntä)
      Jen: Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.
      Heh. Mietinkin, että aika epäedullinen kuvakulma jos oli tarkoitusta esitellä ainoastaan kyseistä paitaa.

      Lainaa

    27. Tulos: -89 (123 ääntä)
      Tyypillinen lautarintainen nainen, kitisee kateudesta kun jollakin on luonnostaan isommat.

      Lainaa

    28. Tulos: +87 (103 ääntä)
      vau. Laita collegepaita myyntiin fb-kirppikselle ja tule haukutuksi tyrkkyhutsuksi.

      Lainaa

    29. Tulos: +116 (134 ääntä)
      Tege: Siellä on taas joku vähän rumempi ja painavampi yksilö kateellisena kommentoimassa nuoremman ja parempi kroppaisen muijan kuvaa.
      Juu, pelkästään kaikki pullukathan on kateellisia ja etenkin rumia ns. "normaalipainoisille". Not. Terveisin, pullukka Ps. Ei häirtise nännit eikä tissit!

      Lainaa

    30. Tulos: -23 (81 ääntä)
      hmp: Mielenkiintoista olis tietää, et missähän sinä kuvittelet nännien sijaitsevan, jos ei tuossa missä Jannilla on tuo pieni “kuhmu. :DD
      Itse paikantaisin nännin rinnan päähän, tuo kuhmu aika alhaalla siihen verrattuna. Mutta toistan: jokaisen anatomia erilainen, voi hyvin olla että se onkin se kuuluisa nänni.

      Lainaa

    31. Tulos: +45 (79 ääntä)
      Jen: Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.
      Ja huomiostahan on väärin nauttia... On vähintään kohtuullista tulla haukutuksi "tyrkkyhutsuksi". Huhhu.

      Lainaa

    32. korallikakku 6.10.2015 11:58
      Tulos: +28 (60 ääntä)
      snøre: Itse paikantaisin nännin rinnan päähän, tuo kuhmu aika alhaalla siihen verrattuna. Mutta toistan: jokaisen anatomia erilainen, voi hyvin olla että se onkin se kuuluisa nänni.
      Siis miten ihmeessä "alhaalla"?!. Eihän se nänni PYÖREÄN rinnan päälläkään voi olla?! Voi luoja! Jossain dekolteellako sen mielestäsi olisi?! Käypä vähän tutustumassa Googlen kuvapalveluun, jos ikä riittää. Jos rinta olisi tilavuudeltaan yhden desin, saattaisi nänni törröttää taivasta kohti, koska naiselta puuttuisi kaikki rasvakudos rinnasta.

      Lainaa

    33. korallikakku 6.10.2015 12:05
      Tulos: +84 (92 ääntä)
      Jen: Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.
      No tämä muuttaa mielipiteeni. Tosin Hennan käsitys rintsikoista on aika rajoittunut. Kuvassa ei tosiaan olekaan rintsikoita ja ko. Janni-neiti on kuvaillut itseään kymmeniä kertoja ilman alusvaatteita, mutta Henna hei, mene käymään rintsikkakaupassa ja totea itsekin, että vain puolissa rintsikoissa on toppaukset. Muut ovat ihan ohuesta kankaasta tehtyjä ja kyllä niissä nännit sanoo "hellou" kylmällä ilmalla.

      Lainaa

    34. Tulos: +67 (71 ääntä)
      En kyl huomannu ennenkuin Henna alkoi huomauttelemaan. Itsekin käytän usein urheilurintsikoita (mukavammat kuin perinteiset), joista saattaa välillä näkyä vähän nännin muoto läpi. Ei oo vakavaa. Nännit meillä kaikilla on :D

      Lainaa

    35. Tulos: +12 (24 ääntä)
      Hennalle löysempi pipo!

      Lainaa

    36. yli opisto hörho 6.10.2015 12:45
      Tulos: +3 (25 ääntä)
      Huomasin nännin jo ennen kuin luin kommentteja, mutta olenkin mies. Ei siinä kyllä mtn mokaa ole. Enemmänkin se moka on tuolla Hennalla.

      Lainaa

    37. Tulos: -28 (52 ääntä)
      Siis, melkein näkyvästä naisen nännistä riehaantuvat toiset naiset. Niin sen pitää mennäkin. Naisten tehtävänä kollektiivisesti on pitää huolta toistensa moraalista. Nimittäin, jos nyt ei heti pistetä yksissänaisin nänniänsä melkein vilauttavaa naista kuriin, hän kohta unohtaa paitakuvasta rintaliivien lisäksi myös paidan. Ja se olisi jo vastoin sitä moraalia, josta piti pitää huolta. Tästä voisi jatkaa (ja esim. H. Laasanen onkin jatkanut) kehittelyä eteenpäin, mutta tuskin esimerkkitapauksen naiset asiaa näin miettivät. Heitä vain paheksutti ja he toivat paheksuntansa ilmi.

      Lainaa

    38. Tulos: +30 (52 ääntä)
      Jen: Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.
      No kunhan ne vaatteet ovat oikeasti olemassa ja oikeasti myytävänä niin mitä sitten? En tosiaankaan ostaisi housuja jotka joku on kuvannut itsensä päällä ilman alkkareita, mutta siinähän kuvaa, se on netin kirppariyhteisö. Eli ei siis mikään vakava asia. Kuka tahansa joka osaa laittaa tietokoneen päälle on kyllä ennenkin nähnyt vieraan nännin, ja kestää sen. Jättää ostamatta ja jatkaa elämää.

      Lainaa

    39. Tulos: -65 (117 ääntä)
      korallikakku: Siis miten ihmeessä “alhaalla”?!. Eihän se nänni PYÖREÄN rinnan päälläkään voi olla?! Voi luoja! Jossain dekolteellako sen mielestäsi olisi?! Käypä vähän tutustumassa Googlen kuvapalveluun, jos ikä riittää. Jos rinta olisi tilavuudeltaan yhden desin, saattaisi nänni törröttää taivasta kohti, koska naiselta puuttuisi kaikki rasvakudos rinnasta.
      Kyllä, minä, 20-vuotias muija, en tiedä naisen anatomiasta mitään, viimeksi näin nännin kun äiti imetti. Suuri salaisuuteni on paljastunut. Jumalauta. En voi hävitä tätä argumenttikisaa kaltaisellesi idiootille, joten pakko selventää lisää. Koska Janni on 22-vuotias, oletan ettei hänen rintansa roiku eikä näin ollen nännien päät osoita lattiaan - todisteena vielä Jannin lisäämä kuva. Jos itse vaikka kokeilet sitä googlausta, saatat huomata että kiinteässä rinnassa nänni on siinä keskellä koko komeutta - siis rinnan päässä. Tuo kuhmu kuvassa taas on aika matalalla, se ei ole rinnan päässä. Siksi epäilen mahtaako koko kuhmu olla edes nänni, vaan pikemminkin jokin rintiskoiden osa. Selittäisi myös miksei kuhmu näy toisessa rinnassa. Ja kolmannen kerran vielä: jokaisen anatomia on yksilöllinen, hyvin mahdollista että se on kuin onkin nänni, mutta epäilen. Saatana.

      Lainaa

    40. Tulos: -14 (36 ääntä)
      Hennaa vaan keljuttaa kun Jannilla on aivan upeat tissit.

      Lainaa

    41. yövuorolainen 6.10.2015 14:23
      Tulos: +39 (55 ääntä)
      Jen: Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.
      Missä niitä kuvia on lisää? Ihan vaan että tarina aukeaisi mulle paremmin...

      Lainaa

    42. Tulos: +11 (19 ääntä)
      Toi Henna ei yleisesti ottaenkaa kulje täysillä. On useemmas ryhmässä päivittäin haastamassa riitaa.

      Lainaa

    43. Nöpöttäjä 6.10.2015 16:47
      Tulos: +10 (22 ääntä)
      Mulla näkyy nännit poikkeuksetta melkein kaikkien urheiluliivien läpi aina, jos en pistä toppauksia erikseen väliin. Nykyään onneksi omistan näitä toppauksia, mutta joskus nekin lipsahtaa paikoiltaan, niin sit oon usein joku yksnänninen. Noloa, mut minkäs voi. Ihan luomurinnat löytyy, mutta onhan ne melko isot ja nännit ilmeisesti erityisen terhakkaat.

      Lainaa

    44. Tulos: +18 (34 ääntä)
      yövuorolainen: Missä niitä kuvia on lisää? Ihan vaan että tarina aukeaisi mulle paremmin…
      Mitä, joku joka ei perustele "kaveri pyytää" tai jollain muulla vastaavalla syyllä.

      Lainaa

    45. Tulos: -44 (82 ääntä)
      Nänniheitteri ilmoittautuu! Itteeni kyllä haittaa näkyvät nännit. En käsitä miten kukaan nainen voi liikkua ilman rintaliivejä julkisesti. Se ois ihan hirveetä jos ruuhkassa tai muussa tilanteessa joku hipasis mun nänniä vahingossa. Karmivaa! Enkä myöskään pysty kattoo muuta kuin nännejä jos jollain ne töpöttää paidan läpi. Hiton häiritsevää!

      Lainaa

    46. Tulos: +20 (32 ääntä)
      Jen: Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.
      Hmm.. Itse en edes huomannut koko nännejä ennen kuin siitä tuli mokassa puhe. Ja ylläoleva muuttaa ehkä vähän mielipidettäni, mutta noin yleisesti, kyllä ne nännit voi näkyä vähän vahvempienkin rintaliivien alta. Eikä tuo kuva ole mitenkään tyrkky omasta mielestäni, ehkä hieman näyttää siltä että on rintaa työnnetty vähän liioitellen eteen, mutta ei tässä kuvassa yksittäistapauksena todellakaan ole mitään järkyttymisen aihetta.

      Lainaa

    47. Tulos: +10 (34 ääntä)
      Raino: kyl mun puolesta kaikki muijat vois liikkua tissit paljaana
      Ja miehiltä voisi poistaa päät turhina.

      Lainaa

    48. Tulos: -14 (18 ääntä)
      Sitokaa Henna kiinni kuurakettiin ja lähettäkää kiertämään ilmakehää.

      Lainaa

    49. Tulos: +7 (37 ääntä)
      Miusta Jannin kommentti, että naisetki voi kulkea paljaana on ihan ok, ei se oikeesti sukupuolta kato prkl Hennan ois aika ite kasvaa aikuseks :( naisilla on tissit

      Lainaa

    50. Tulos: +38 (44 ääntä)
      snøre: Kyllä, minä, 20-vuotias muija, en tiedä naisen anatomiasta mitään, viimeksi näin nännin kun äiti imetti. Suuri salaisuuteni on paljastunut. Jumalauta. En voi hävitä tätä argumenttikisaa kaltaisellesi idiootille, joten pakko selventää lisää. Koska Janni on 22-vuotias, oletan ettei hänen rintansa roiku eikä näin ollen nännien päät osoita lattiaan – todisteena vielä Jannin lisäämä kuva. Jos itse vaikka kokeilet sitä googlausta, saatat huomata että kiinteässä rinnassa nänni on siinä keskellä koko komeutta – siis rinnan päässä. Tuo kuhmu kuvassa taas on aika matalalla, se ei ole rinnan päässä. Siksi epäilen mahtaako koko kuhmu olla edes nänni, vaan pikemminkin jokin rintiskoiden osa. Selittäisi myös miksei kuhmu näy toisessa rinnassa. Ja kolmannen kerran vielä: jokaisen anatomia on yksilöllinen, hyvin mahdollista että se on kuin onkin nänni, mutta epäilen. Saatana.
      Hmm... jospa ottaisit silmälasit lipaston laatikosta, niin huomaisit, että neidillä näkyy myös tummempi nännipiha paidan läpi ja nänni on luonnollisesti siinä ihan keskellä. Nänni ei myöskään millään muotoa hänellä osoita lattiaa kohti, vaan suoraan eteenpäin. Mitä ihmettä sinä vielä epäilet??

      Lainaa

    51. Tulos: -19 (49 ääntä)
      Masa: Ja miehiltä voisi poistaa päät turhina.
      Oletko sinä sellainen feministi?

      Lainaa

    52. Rasistipeppu 6.10.2015 22:21
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      snøre: Kui mä en huomaa näitä kuuluisia nännejä? Vasemmassa rinnassa näkyy toi pieni kuhmu mut eihä nänni siinä sijaitse (kyllä, jokaisen anatomia on erilainen mutta ymmärtänette mitä haen). Tuliks Hennalle jotenkin yllätyksenä et miehetkin omistaa samat nännit kuin naisetkin vai mikä ton jättihymiön tarkotus oli? “äksdee sanoit et miehilläki on nännit”.
      Kannattaa näytöstä säätää tota kontrastia ja kirkkautta, kunnes näkyy selvä ero tumman ja vaalean välillä.

      Lainaa

    53. Tulos: +39 (39 ääntä)
      No se nännin sijainti on kyllä nimenomaan yksilöllistä, se voi osoittaa eteen- tai vaikka alaspäin. Selvä nännihän tuo on. Snørelle tiedoksi, että vähänkään isommat tissit roikkuu kyllä jo suakin nuoremmalla. Ja ei ne nännit yleensä jää siihen entiselle paikalleen rinnan alaosan vaan lisääntyessä :D

      Lainaa

    54. Tulos: -26 (28 ääntä)
      Tissi tytsyn naamakuvaa?rakastuin :3

      Lainaa

    55. Tulos: +43 (47 ääntä)
      Raino: kyl mun puolesta kaikki muijat vois liikkua tissit paljaana
      Kunhan vaan eivät imetä. Rinnat saavat olla esillä pelkästään seksuaalisessa mielessä.

      Lainaa

    56. Tulos: -2 (18 ääntä)
      Tyrkky hutsu

      Lainaa

    57. Tulos: +1 (5 ääntä)
      Tässä oppimateriaalia niille, jotka eivät tiedä miltä tissit näyttävät: http://sephiramy.tumblr.com/post/26594484273 Ihan piirrettyjä, kyllä. Huhu kertoo, että internetistä löytyisi ihan valokuviakin..

      Lainaa

    58. Tulos: -3 (3 ääntä)
      Tässä pohdittavaa nänneistä ja somepolitiikasta http://mashable.com/2015/09/30/do-i-have-boobs-now/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds#KijSxMiGakqS

      Lainaa

    59. korallikakku 7.10.2015 10:26
      Tulos: +1 (19 ääntä)
      24v: No se nännin sijainti on kyllä nimenomaan yksilöllistä, se voi osoittaa eteen- tai vaikka alaspäin. Selvä nännihän tuo on. Snørelle tiedoksi, että vähänkään isommat tissit roikkuu kyllä jo suakin nuoremmalla. Ja ei ne nännit yleensä jää siihen entiselle paikalleen rinnan alaosan vaan lisääntyessä
      Snørelle itseasiassa kävi varmaan juuri noin. Kymmenenvuotiaana hänellä alkoi nännien alapuolelle, vyötärön yläpuolelle kasvaa rinnat ja nännit jäivät paikoilleen. Nyt hänen nänninsä ovat kaulan ja rinnanpään puolessavälissä...Hänen oman evoluutioteoriansa mukaan….

      Lainaa

    60. Tulos: -7 (13 ääntä)
      snøre: Kyllä, minä, 20-vuotias muija, en tiedä naisen anatomiasta mitään, viimeksi näin nännin kun äiti imetti. Suuri salaisuuteni on paljastunut. Jumalauta. En voi hävitä tätä argumenttikisaa kaltaisellesi idiootille, joten pakko selventää lisää. Koska Janni on 22-vuotias, oletan ettei hänen rintansa roiku eikä näin ollen nännien päät osoita lattiaan – todisteena vielä Jannin lisäämä kuva. Jos itse vaikka kokeilet sitä googlausta, saatat huomata että kiinteässä rinnassa nänni on siinä keskellä koko komeutta – siis rinnan päässä. Tuo kuhmu kuvassa taas on aika matalalla, se ei ole rinnan päässä. Siksi epäilen mahtaako koko kuhmu olla edes nänni, vaan pikemminkin jokin rintiskoiden osa. Selittäisi myös miksei kuhmu näy toisessa rinnassa. Ja kolmannen kerran vielä: jokaisen anatomia on yksilöllinen, hyvin mahdollista että se on kuin onkin nänni, mutta epäilen. Saatana.
      Oletko sinä sellainen rekkakuski?

      Lainaa

    61. Tulos: +1 (1 ääni)
      Katri: Go Arla *peukutus* Itteä kiinnostaa vähän tuo fontti, noita on näkynyt täällä muutaman kerran. Saako Facesta jotenkin vaihdettua sen vai mikä jippo tämä on? (Ei sillä että itse haluaisin vaihtaa mutta ihan puhtaasti teoreettisesta mielenkiinnosta…)
      Samsungissa ainakin voi valita tuon fontin siihen FB appiin :) ehkä i phoneissa.

      Lainaa

    62. Tulos: -4 (10 ääntä)
      Raino: kyl mun puolesta kaikki muijat vois liikkua tissit paljaana
      Niin no, lakihan ei varsinaisesti kiellä yläosattomana olemista naisiltakaan.

      Lainaa

    63. Tulos: 0 (6 ääntä)
      Jostain syystä minun oli pakko lukea Hennan kaikki kommentit oikeen ärsyttävällä pissisäänellä. "No voi siis luoja!!!" Tällä naisella on First World Problemsit paikallaan.

      Lainaa

    64. Tulos: +11 (15 ääntä)
      Imettävät naiset tietää, et nännit voi näkyä vaikka topattujen rintsikoiden läpi... Nimim. Kokemusta on. Kyllä se pikkasen pistää nolottamaan, kun asian itse jossain vaiheessa päivää huomaa :s

      Lainaa

    65. Tulos: +4 (10 ääntä)
      Jen: Tää moka ei ehkä aukea parhaiten niille, jotka eivät kyseisessä kirppiksyhteisössä ole. Mutta hommahan siis meni niin, että tää Janni alkoi yhtäkkiä lisäillä paljon myynti-ilmoituksia omista vaatteistaan. Ei siinä mitään, mutta kun oikeasti kaikki kuvat oli jäätäviä nännäriposeja siis kuvasi kaikki läpikuultavat ja ohuet topitkin ilman rintsikoita ja housut ilman alkkareita. Jokaiseen kuvaan tuli luonnollisesti aikamoinen kommenttivyöry, että onko nyt niin vaikea laittaa alusvaatteita edes sen kuvaamisen ajaksi. Taisi vain nauttia huomiosta, sillä pommitti noita kuvia kirpparille kritiikistä huolimatta.
      Onko näitä kuvia jossain nähtävillä? Erityisesti läpikuultavat kiinnostaa... Poikani puolesta kyselen.

      Lainaa

    66. Tulos: +13 (17 ääntä)
      snøre: Itse paikantaisin nännin rinnan päähän, tuo kuhmu aika alhaalla siihen verrattuna. Mutta toistan: jokaisen anatomia erilainen, voi hyvin olla että se onkin se kuuluisa nänni.
      Jotenkin tulee mieleen että olet nähnyt vain ja ainoastaan silaririntoja, kun luonnollisissa rinnoissa nännit usein on juuri tuossa kohdin kuin Jannilla...

      Lainaa

    67. Tulos: +3 (15 ääntä)
      "Henkilökohtainen mielipiteeni tuosta fontista koostuu huuto-oksennuksesta ja silmämunan uloskaivamisesta lusikalla. Hyi saatana." Aika voimakas reaktio yhteen fonttiin.

      Lainaa

    68. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Jepjep: Tyypillinen lautarintainen nainen, kitisee kateudesta kun jollakin on luonnostaan isommat.
      Ei taida olla ihan luonnostaan, mutta isommat kuitenkin todennäköisesti.

      Lainaa

    69. Tulos: -1 (3 ääntä)
      AV ja YV nänneihin...

      Lainaa

    70. Tulos: 0 (2 ääntä)
      : Ei taida olla ihan luonnostaan, mutta isommat kuitenkin todennäköisesti.
      voi olla myös isompi rintanen mutta omat nännit osottaa napaan...

      Lainaa

    71. Tulos: -2 (4 ääntä)
      Onpa helppo kuvitella minkä näköinen nainen tuo Henna on.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: nännit, kirpputori, kirppis, paita, rinnat, rintsikat, rintaliivit, herutus, kirppari

  • Uusimmat

  • Kategoriat