Asiakaspalvelun aarteita, osa 18
Väärinkäsityksiä asiakaspalvelussa – "Anteeksi, Rustan myyjät"
Seuraava
Motivoiva kivimaalaus ja rehellinen monitoimikone. Edellinen
Tänään joogassa ei tehdä mitä?
Motivoiva kivimaalaus ja rehellinen monitoimikone. Edellinen
Tänään joogassa ei tehdä mitä?
21 kommenttia
-
Miksi maksaa työntekijöistä kun aina on joku Anna joka tekee kaiken ilmaiseksi
-
Sinfoniaorkesteria johtava ananas: Miksi maksaa työntekijöistä kun aina on joku Anna joka tekee kaiken ilmaiseksi
Asiakaspalvelu Suomi goes Rusta 😆 -
-
Maukka, miten "koko auto leipoo kiinni"? Auton moottori voi leikata kiinni, jos siellä EI ole öljyä. Ehkä ei kannata jatkossa tuollaisia nettiin laittaa, jos ei autoista tiedä mitään ;)
-
Valkea hyönteinen: Maukka, miten "koko auto leipoo kiinni"? Auton moottori voi leikata kiinni, jos siellä EI ole öljyä. Ehkä ei kannata jatkossa tuollaisia nettiin laittaa, jos ei autoista tiedä mitään 😉
Liika moottoriöljy aiheuttaa myös sen ettei se öljy pääse kunnolla leviämään. Aiheuttaa lopulta pitkälti samoja ongelmia kuin se ettei sitä öljyä ole. -
Valkea hyönteinen: Maukka, miten "koko auto leipoo kiinni"? Auton moottori voi leikata kiinni, jos siellä EI ole öljyä. Ehkä ei kannata jatkossa tuollaisia nettiin laittaa, jos ei autoista tiedä mitään 😉
Itsevarmasti väärässä. -
Kahen kilon kalori: Itsevarmasti väärässä.
Yksi parhaista ominaisuuksista ihmisellä -
Sulaton raataja: Liika moottoriöljy aiheuttaa myös sen ettei se öljy pääse kunnolla leviämään. Aiheuttaa lopulta pitkälti samoja ongelmia kuin se ettei sitä öljyä ole.
Näinpä. Kun pannu räjähtää, milläs sen jälkeen leivot. Tai paistat. Yleensäkin kannattaa miettiä onko se öljy todellakin tarpeen. Jos ajaa vain lyhyitä matkoja, ei öljy kuitenkaan ehdi lämmetä niin että voitelisi, joten turhaa rahanhukkaa -
-
En nyt tiedä, miksi Annasta joku huonoa palautetta antaisi, kun ilmeisesti hoiteli tuon yllättävän tilanteen ihan hyvän asiakaspalvelijan elkein kuitenkin. Itse olisin varmaan todennut, että en ole töissä täällä ja huomauttanut käytöstavoista. Tuli mieleen, että veljelle sattui kerran tällainen tilanne,mokoma otti siitä kaiken ilon irti ja trollasi ihan huolella näitä asiakkaita, kunnes olivata alkaneet kyselemään onko kundi edes koko kaupassa töissä.😅
-
Kerran vaatekaupassa minullekin tuli eräs toinen asiakas kertomaan huolensa. Hän aloitti tyyliin: "Moikka! Hei mä ostin täältä viime viikolla tämmösen, mutta tää onkin nyt sitten vähän vääränlainen..." ja puhui aika pitkään, enkä saanut suunvuoroa. Lopuksi sitten alkoi kysellä jotain, johon pääsin vihdoin vastaamaan, että en ole töissä täällä 😃 oli kyllä onneksi ihan asiallinen tyyppi, eikä mikään töykeä tiuskija, ja pahoitteli lopuksi sekaannustaan. Sitä en kyllä tiedä, mistä hän päätteli minun olevan ko. liikkeessä töissä, kun eikös myyjillä yleensä ole jotkut laput kaulassa tai rinnuksessa roikkumassa? 🤔
-
Ontto maksamato: Kerran vaatekaupassa minullekin tuli eräs toinen asiakas kertomaan huolensa. Hän aloitti tyyliin: "Moikka! Hei mä ostin täältä viime viikolla tämmösen, mutta tää onkin nyt sitten vähän vääränlainen..." ja puhui aika pitkään, enkä saanut suunvuoroa. Lopuksi sitten alkoi kysellä jotain, johon pääsin vihdoin vastaamaan, [...]
Olisit vaan todennut että jätä se tohon tiskille, ota rekistä joku muu kivempi ja asia sillä selvä. Ja sitten liukene paikalta ennen kuin hälytin huutaa portilla ja oikea myyjä alkaa selvittään tilannetta 😂 -
Suppea neuvonantaja: En nyt tiedä, miksi Annasta joku huonoa palautetta antaisi, kun ilmeisesti hoiteli tuon yllättävän tilanteen ihan hyvän asiakaspalvelijan elkein kuitenkin. Itse olisin varmaan todennut, että en ole töissä täällä ja huomauttanut käytöstavoista. Tuli mieleen, että veljelle sattui kerran [...]
Koska jätti sen tylyn pariskunnan sinne keskenään kiukuttelemaan. -
Asunnoton jyrsijä: Koska jätti sen tylyn pariskunnan sinne keskenään kiukuttelemaan.
Mutta ei jättänyt? He saivat ilmeisesti mitä tulivat hakemaan ja kun ilmeisen tyytyväisinä kysyivät missä kassat ovat Anna neuvoi. -
-
Suppea neuvonantaja: Mutta ei jättänyt? He saivat ilmeisesti mitä tulivat hakemaan ja kun ilmeisen tyytyväisinä kysyivät missä kassat ovat Anna neuvoi.
Minä ymmärsin niin, että pariskunta jäi odottamaan, että Anna ottaisi selvää, missä heidän etsimänsä tavara on. Anna meni kuitenkin puutarhaosastolle ja auttoi siellä mummoa, jonka neuvoi kassalle. Pariskunta ei siis saanut palvelua, mummo sai. -
Sulaton raataja: Liika moottoriöljy aiheuttaa myös sen ettei se öljy pääse kunnolla leviämään. Aiheuttaa lopulta pitkälti samoja ongelmia kuin se ettei sitä öljyä ole.
No mistähän tällainen uskomus on tullut? Maalaisjärjelläkö tämän päättelit, ihan itse? -
Suppea neuvonantaja: Mutta ei jättänyt? He saivat ilmeisesti mitä tulivat hakemaan ja kun ilmeisen tyytyväisinä kysyivät missä kassat ovat Anna neuvoi.
Onko täällä taas sama että toisille lukijoille näytetään eri jutut kuin toisille vai mitä täällä tapahtuu? -
Hah! Mulle kävi noin jotain kymmenen vuotta sitten. Istuin paikallisjunassa Malmi->Helsingin keskusta. Päällä oli musta T-paita jossa luki 30 seconds to Mars ja jalassa Cargoshortsit. Lisäksi jalkojen alla oli skeittilauta. Nainen tuli vaatimaan että minun pitäisi myydä hänelle ja lapselleen lippu. Vastasin etten voi tehdä sitä. Aikoi laittaa viestiä HSL ja vaatia erottamistani. Totesin että teeppä niin. Ja että työskentelen IBM:llä Munkkiniemessä AiX-asiantuntijana. En ole koskaan kuullut niin paljon kirosanoja.
-
Jotkut tekivät tahallaan porukalla Annat pienenä jekkuna parikymmentä vuotta sitten New Yorkissa. https://improveverywhere.com/2006/04/23/best-buy/
-
Arkkienkeli: Hah! Mulle kävi noin jotain kymmenen vuotta sitten. Istuin paikallisjunassa Malmi->Helsingin keskusta. Päällä oli musta T-paita jossa luki 30 seconds to Mars ja jalassa Cargoshortsit. Lisäksi jalkojen alla oli skeittilauta. Nainen tuli vaatimaan että minun pitäisi myydä hänelle ja lapselleen lippu. Vastasin etten [...]
Tarinan naisen olisi pitänyt mennä Specsaversille 🤣 -
Puolisuppea menninkäinen: No mistähän tällainen uskomus on tullut? Maalaisjärjelläkö tämän päättelit, ihan itse?
Jos kampiakseli pääsee käydessä uimaan ölypinnan alla, on koneessa pian öljyn sijasta vaahtoa. Se ei oikein sitten kierrä. Kerran on vastaan tullut myös ulos pullahtanut stefa, mutta sehän hoitaakin liian öljyn automaattisesti pois :D

Kommentti