Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Asiakaspalvelun aarteita, osa 18

Väärinkäsityksiä asiakaspalvelussa – "Anteeksi, Rustan myyjät"
Asiakaspalvelun aarteita, osa 18

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 21 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Sinfoniaorkesteria johtava ananas 1.6.2026 23:22
      Tulos: +95 (111 ääntä)
      Miksi maksaa työntekijöistä kun aina on joku Anna joka tekee kaiken ilmaiseksi

      Lainaa

    2. Monenlaenen sirkka🦗 1.6.2026 23:56
      Tulos: +129 (133 ääntä)
      Sinfoniaorkesteria johtava ananas: Miksi maksaa työntekijöistä kun aina on joku Anna joka tekee kaiken ilmaiseksi
      Asiakaspalvelu Suomi goes Rusta 😆

      Lainaa

    3. Valkea hyönteinen 2.6.2026 2:27
      Tulos: -62 (102 ääntä)
      Maukka, miten "koko auto leipoo kiinni"? Auton moottori voi leikata kiinni, jos siellä EI ole öljyä. Ehkä ei kannata jatkossa tuollaisia nettiin laittaa, jos ei autoista tiedä mitään ;)

      Lainaa

    4. Sulaton raataja 2.6.2026 6:42
      Tulos: +94 (106 ääntä)
      Valkea hyönteinen: Maukka, miten "koko auto leipoo kiinni"? Auton moottori voi leikata kiinni, jos siellä EI ole öljyä. Ehkä ei kannata jatkossa tuollaisia nettiin laittaa, jos ei autoista tiedä mitään 😉
      Liika moottoriöljy aiheuttaa myös sen ettei se öljy pääse kunnolla leviämään. Aiheuttaa lopulta pitkälti samoja ongelmia kuin se ettei sitä öljyä ole.

      Lainaa

    5. Kahen kilon kalori 2.6.2026 7:25
      Tulos: +89 (95 ääntä)
      Valkea hyönteinen: Maukka, miten "koko auto leipoo kiinni"? Auton moottori voi leikata kiinni, jos siellä EI ole öljyä. Ehkä ei kannata jatkossa tuollaisia nettiin laittaa, jos ei autoista tiedä mitään 😉
      Itsevarmasti väärässä.

      Lainaa

    6. Tinkimätön unikeko 2.6.2026 8:36
      Tulos: +78 (82 ääntä)
      Kahen kilon kalori: Itsevarmasti väärässä.
      Yksi parhaista ominaisuuksista ihmisellä

      Lainaa

    7. Aivokuollut kala 2.6.2026 10:33
      Tulos: -18 (30 ääntä)
      Sulaton raataja: Liika moottoriöljy aiheuttaa myös sen ettei se öljy pääse kunnolla leviämään. Aiheuttaa lopulta pitkälti samoja ongelmia kuin se ettei sitä öljyä ole.
      Näinpä. Kun pannu räjähtää, milläs sen jälkeen leivot. Tai paistat.  Yleensäkin kannattaa miettiä onko se öljy todellakin tarpeen. Jos ajaa vain lyhyitä matkoja, ei öljy kuitenkaan ehdi lämmetä niin että voitelisi, joten turhaa rahanhukkaa

      Lainaa

    8. Suppea neuvonantaja 2.6.2026 12:48
      Tulos: +52 (58 ääntä)
      En nyt tiedä, miksi Annasta joku huonoa palautetta antaisi, kun ilmeisesti hoiteli tuon yllättävän tilanteen ihan hyvän asiakaspalvelijan elkein kuitenkin. Itse olisin varmaan todennut, että en ole töissä täällä ja huomauttanut käytöstavoista. Tuli mieleen, että veljelle sattui kerran tällainen tilanne,mokoma otti siitä kaiken ilon irti ja trollasi ihan huolella näitä asiakkaita, kunnes olivata alkaneet kyselemään onko kundi edes koko kaupassa töissä.😅

      Lainaa

    9. Ontto maksamato 2.6.2026 13:38
      Tulos: +39 (43 ääntä)
      Kerran vaatekaupassa minullekin tuli eräs toinen asiakas kertomaan huolensa. Hän aloitti tyyliin: "Moikka! Hei mä ostin täältä viime viikolla tämmösen, mutta tää onkin nyt sitten vähän vääränlainen..." ja puhui aika pitkään, enkä saanut suunvuoroa. Lopuksi sitten alkoi kysellä jotain, johon pääsin vihdoin vastaamaan, että en ole töissä täällä 😃 oli kyllä onneksi ihan asiallinen tyyppi, eikä mikään töykeä tiuskija, ja pahoitteli lopuksi sekaannustaan. Sitä en kyllä tiedä, mistä hän päätteli minun olevan ko. liikkeessä töissä, kun eikös myyjillä yleensä ole jotkut laput kaulassa tai rinnuksessa roikkumassa? 🤔

      Lainaa

    10. Vajaa kettu 2.6.2026 14:59
      Tulos: -6 (34 ääntä)
      Ontto maksamato: Kerran vaatekaupassa minullekin tuli eräs toinen asiakas kertomaan huolensa. Hän aloitti tyyliin: "Moikka! Hei mä ostin täältä viime viikolla tämmösen, mutta tää onkin nyt sitten vähän vääränlainen..." ja puhui aika pitkään, enkä saanut suunvuoroa. Lopuksi sitten alkoi kysellä jotain, johon pääsin vihdoin vastaamaan, [...]
      Olisit vaan todennut että jätä se tohon tiskille, ota rekistä joku muu kivempi ja asia sillä selvä. Ja sitten liukene paikalta ennen kuin hälytin huutaa portilla ja oikea myyjä alkaa selvittään tilannetta 😂

      Lainaa

    11. Asunnoton jyrsijä 2.6.2026 16:33
      Tulos: +50 (50 ääntä)
      Suppea neuvonantaja: En nyt tiedä, miksi Annasta joku huonoa palautetta antaisi, kun ilmeisesti hoiteli tuon yllättävän tilanteen ihan hyvän asiakaspalvelijan elkein kuitenkin. Itse olisin varmaan todennut, että en ole töissä täällä ja huomauttanut käytöstavoista. Tuli mieleen, että veljelle sattui kerran [...]
      Koska jätti sen tylyn pariskunnan sinne keskenään kiukuttelemaan.

      Lainaa

    12. Suppea neuvonantaja 2.6.2026 21:59
      Tulos: -55 (55 ääntä)
      Asunnoton jyrsijä: Koska jätti sen tylyn pariskunnan sinne keskenään kiukuttelemaan.
      Mutta ei jättänyt? He saivat ilmeisesti mitä tulivat hakemaan ja kun ilmeisen tyytyväisinä kysyivät missä kassat ovat Anna neuvoi.

      Lainaa

    13. Herkkä rapu 🦀 2.6.2026 23:13
      Tulos: +46 (46 ääntä)
      Kauluspaita päälle, kyniä rintataskuun ja Giganttiin pyörimään 😂

      Lainaa

    14. Entinen lahtelainen 2.6.2026 23:47
      Tulos: +59 (59 ääntä)
      Suppea neuvonantaja: Mutta ei jättänyt? He saivat ilmeisesti mitä tulivat hakemaan ja kun ilmeisen tyytyväisinä kysyivät missä kassat ovat Anna neuvoi.
      Minä ymmärsin niin, että pariskunta jäi odottamaan, että Anna ottaisi selvää, missä heidän etsimänsä tavara on. Anna meni kuitenkin puutarhaosastolle ja auttoi siellä mummoa, jonka neuvoi kassalle. Pariskunta ei siis saanut palvelua, mummo sai.

      Lainaa

    15. Puolisuppea menninkäinen 3.6.2026 5:49
      Tulos: -7 (21 ääntä)
      Sulaton raataja: Liika moottoriöljy aiheuttaa myös sen ettei se öljy pääse kunnolla leviämään. Aiheuttaa lopulta pitkälti samoja ongelmia kuin se ettei sitä öljyä ole.
      No mistähän tällainen uskomus on tullut? Maalaisjärjelläkö tämän päättelit, ihan itse?

      Lainaa

    16. Tulos: +22 (24 ääntä)
      Suppea neuvonantaja: Mutta ei jättänyt? He saivat ilmeisesti mitä tulivat hakemaan ja kun ilmeisen tyytyväisinä kysyivät missä kassat ovat Anna neuvoi.
      Onko täällä taas sama että toisille lukijoille näytetään eri jutut kuin toisille vai mitä täällä tapahtuu?

      Lainaa

    17. Vivahteeton leijona 3.6.2026 7:41
      Tulos: +31 (33 ääntä)
      Pluri: Onko täällä taas sama että toisille lukijoille näytetään eri jutut kuin toisille vai mitä täällä tapahtuu?
      Jotku eivät ilmeisesti lue vähänkään pidempiä tekstejä kovin huolellisesti

      Lainaa

    18. Arkkienkeli 3.6.2026 11:08
      Tulos: +21 (21 ääntä)
      Hah! Mulle kävi noin jotain kymmenen vuotta sitten. Istuin paikallisjunassa Malmi->Helsingin keskusta. Päällä oli musta T-paita jossa luki 30 seconds to Mars ja jalassa Cargoshortsit. Lisäksi jalkojen alla oli skeittilauta. Nainen tuli vaatimaan että minun pitäisi myydä hänelle ja lapselleen lippu. Vastasin etten voi tehdä sitä. Aikoi laittaa viestiä HSL ja vaatia erottamistani. Totesin että teeppä niin. Ja että työskentelen IBM:llä Munkkiniemessä AiX-asiantuntijana. En ole koskaan kuullut niin paljon kirosanoja.

      Lainaa

    19. Tulos: +5 (5 ääntä)
      Jotkut tekivät tahallaan porukalla Annat pienenä jekkuna parikymmentä vuotta sitten New Yorkissa. https://improveverywhere.com/2006/04/23/best-buy/

      Lainaa

    20. Itsevarma puuma 3.6.2026 12:59
      Tulos: +17 (17 ääntä)
      Arkkienkeli: Hah! Mulle kävi noin jotain kymmenen vuotta sitten. Istuin paikallisjunassa Malmi->Helsingin keskusta. Päällä oli musta T-paita jossa luki 30 seconds to Mars ja jalassa Cargoshortsit. Lisäksi jalkojen alla oli skeittilauta. Nainen tuli vaatimaan että minun pitäisi myydä hänelle ja lapselleen lippu. Vastasin etten [...]
      Tarinan naisen olisi pitänyt mennä Specsaversille 🤣

      Lainaa

    21. Hyppelevä bataatti 3.6.2026 21:29
      Tulos: +6 (10 ääntä)
      Puolisuppea menninkäinen: No mistähän tällainen uskomus on tullut? Maalaisjärjelläkö tämän päättelit, ihan itse?
      Jos kampiakseli pääsee käydessä uimaan ölypinnan alla, on koneessa pian öljyn sijasta vaahtoa. Se ei oikein sitten kierrä. Kerran on vastaan tullut myös ulos pullahtanut stefa, mutta sehän hoitaakin liian öljyn automaattisesti pois :D

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: alppilan autohuolto, asiakaspalvelu, autot, bensa, pantti, pizza time, pizzeria, pullot, rusta, öljy

  • Uusimmat

  • Kategoriat