Uutiskatsaus, osa 127
Erittäin aiheellinen tarkennus.
Seuraava
Näistä lauseista tunnistaa hinnankorotuksen. Edellinen
Yhteinen lapsi ja toinen tulossa – mutta selviämmekö tästä kriisistä?
Näistä lauseista tunnistaa hinnankorotuksen. Edellinen
Yhteinen lapsi ja toinen tulossa – mutta selviämmekö tästä kriisistä?
28 kommenttia
-
Näppärä, että sensuroidaan etu- sekä sukunimi vuorotellen. On sitten tuplasti turvassa identiteetti.
-
En tajunnut ulkon kommenttia häiden peruuntumisesta, mutta viikkoa myöhemmin tulleesta ilmoituksesta että ne pidetäänkin ja morsiamen nimi vaihtuu. Niin, perinteisesti Suomessa morsian on ottanut miehen nimen (vaikkakin nykyään muodikkaampaa pitää oma) eli mitä tässä yritetään sanoa? Morsian vaihtoi sulhasta? Ero peruuntui? Pidettiin vain häät ilman suolhoa ja morsian vaihtoi nimeään? Nimi vaihtui ensin syystä x ja sitten häät?
-
-
Matala hyttynen: En tajunnut ulkon kommenttia häiden peruuntumisesta, mutta viikkoa myöhemmin tulleesta ilmoituksesta että ne pidetäänkin ja morsiamen nimi vaihtuu. Niin, perinteisesti Suomessa morsian on ottanut miehen nimen (vaikkakin nykyään muodikkaampaa pitää oma) eli mitä tässä yritetään sanoa? Morsian [...]
Tai ehkä sittenkin se yksiselitteisin: Sulhanen meni naimisiin eri morsiamen kanssa? -
Matala hyttynen: En tajunnut ulkon kommenttia häiden peruuntumisesta, mutta viikkoa myöhemmin tulleesta ilmoituksesta että ne pidetäänkin ja morsiamen nimi vaihtuu. Niin, perinteisesti Suomessa morsian on ottanut miehen nimen (vaikkakin nykyään muodikkaampaa pitää oma) eli mitä tässä yritetään sanoa? Morsian [...]
Itse jäin siihen käsitykseen, että hää peruuntuivat. Ja viikon päästä tuli ilmoitus ettei perutakaan vaan morsian vain vaihtuu. -
Löyhkäävä kotieläin: Näppärä, että sensuroidaan etu- sekä sukunimi vuorotellen. On sitten tuplasti turvassa identiteetti.
Eiköhän se sukunimi ole jätetty näkyviin ton viimeisen kommentin vuoksi, ja etunimeksi vain keksitty joku random. -
Tampereen jutussa oli hirveää "Sailan" ulosanti ja kuvankaappaajan fontti 🤯. Tuplamoka.
-
Tuo Lahti-juttuhan on linjassa vanhan Fingerporin kanssa. Siinä sanotaan että "Iskun suunnittelijalle vankeutta" ja Heimo Vesa ihmettelee nojatuoliaan ettei tämä nyt niin ruma ole. Iskun tehdashan on nimenomaan Lahdessa 😅. Helpoiten ne voisi vangita kun laittaa aidan ympärille että pysyvät siellä. Niin kauan kun nakkimukeja riittää niin pärjäävät ihan hyvin.
-
-
Ei oo lahelaisilla helppoa. Takavuosina pyöri se meemi, että kaikki lahtelaiset hyppäävät suurmäestä. Ja nyt ne joutuvat vankilaan.
-
Yöpyvä eläin: Ei oo lahelaisilla helppoa. Takavuosina pyöri se meemi, että kaikki lahtelaiset hyppäävät suurmäestä. Ja nyt ne joutuvat vankilaan.
Ne olivat kyllä kaikki suomalaiset, jotka Lahdessa hyppäsivät suurmäestä. Onneksi olin silloin flunssassa ettei tarvinnut suorittaa. -
Yöpyvä eläin: Ei oo lahelaisilla helppoa. Takavuosina pyöri se meemi, että kaikki lahtelaiset hyppäävät suurmäestä. Ja nyt ne joutuvat vankilaan.
Pakko puuttua asiaan. Olen syntyisin Lahesta, mutta lahelainen en ole ikinä ollut. Sanovatko paikalliset nykyään noin, vai onko tuo vain ulkopaikkakuntalaisen ymmärtämättömyyttä? -
Löyhkäävä kotieläin: Näppärä, että sensuroidaan etu- sekä sukunimi vuorotellen. On sitten tuplasti turvassa identiteetti.
Etunimi on vaihdettu Sailaksi. Sukunimi on alkuperäinen ja oleellinen viimeisen kommentin vuoksi. -
Tuo ravintoloiden harjoittama ihmiskauppa on hirvittävä asia. Itse tykkäisin käydä silloin tällöin syömässä jotain vähän eksoottisempaa, mutta kun ei yhtään tiedä, mikä niistä ravintoloista on puhdas ja mikä harjoittaa ihmiskauppaa. Jää sitten menemättä.
-
-
Mikäs hyökkäävä doberman- avatar tolla Hoo:lla on, joka kommentoi Sailaa? Ihan hieno, ei siinä.
-
Kakin väriset sortsit🤎: Tuo Lahti-juttuhan on linjassa vanhan Fingerporin kanssa. Siinä sanotaan että "Iskun suunnittelijalle vankeutta" ja Heimo Vesa ihmettelee nojatuoliaan ettei tämä nyt niin ruma ole. Iskun tehdashan on nimenomaan Lahdessa 😅. Helpoiten ne voisi vangita kun laittaa aidan ympärille että pysyvät [...]
Nakkimukeja??Se on perkele LIHAmuki!T. lahtelaine -
Löyhkäävä kotieläin: Näppärä, että sensuroidaan etu- sekä sukunimi vuorotellen. On sitten tuplasti turvassa identiteetti.
Tai sulta jäi jotain olennaista huomaamatta: kyse eri henkilöistä, mutta pääsitpä KOMMENTOIMAAN muina persuina -
Täydennetty greippi: Tai sulta jäi jotain olennaista huomaamatta: kyse eri henkilöistä, mutta pääsitpä KOMMENTOIMAAN muina persuina
Sä oot aika nolo. Luepa vielä kerran tuo juttu jos vaikka sattuisi aukeamaan. -
Kakin väriset sortsit🤎: Tuo Lahti-juttuhan on linjassa vanhan Fingerporin kanssa. Siinä sanotaan että "Iskun suunnittelijalle vankeutta" ja Heimo Vesa ihmettelee nojatuoliaan ettei tämä nyt niin ruma ole. Iskun tehdashan on nimenomaan Lahdessa 😅. Helpoiten ne voisi vangita kun laittaa aidan ympärille että pysyvät [...]
Lihamukeja, nakkimuki ei ole mikään juttu Lahdessa. -
Entinen lahtelainen: Pakko puuttua asiaan. Olen syntyisin Lahesta, mutta lahelainen en ole ikinä ollut. Sanovatko paikalliset nykyään noin, vai onko tuo vain ulkopaikkakuntalaisen ymmärtämättömyyttä?
Ulkopaikkakuntalainen, luultavasti Hollolan hulluja. Lahtelainen ei ikinä sano niin. -
Pisteliäs sarvikuono: Tuo ravintoloiden harjoittama ihmiskauppa on hirvittävä asia. Itse tykkäisin käydä silloin tällöin syömässä jotain vähän eksoottisempaa, mutta kun ei yhtään tiedä, mikä niistä ravintoloista on puhdas ja mikä harjoittaa ihmiskauppaa. Jää sitten menemättä.
Itsekin luen juuri Pitkä vuoro -kirjaa, joka ainakin muistutti olematta edelleenkään käymästä muutamassa paikallisessa ravintolassa ja juomasta laseista hotellihuoneessa. Kadun joskus vuodia sitten laivan hytistä mukaan otettua pyyhettä, jos joku siivooja saikin kohtuuttoman rangaistuksen sen vuoksi. Ja näköjään olen lähdössä itse poimimaan marjani ellensaa varmasti tietää, mikä firla ei kuseta poimijoita. Vituttaa kun meidänkin maassa tapahtuu tuollaista paskaa. -
Kävelevä varis🐦: Mikäs hyökkäävä doberman- avatar tolla Hoo:lla on, joka kommentoi Sailaa? Ihan hieno, ei siinä.
Ei kyenneet päättelemään laittaako ukkelin vai akkelin ikonia. -
-
Avarakatseinen metso: Nakkimukeja?? Se on perkele LIHAmuki!T. lahtelaine
Ai saakeli. Sitähän saa grillijonossa pian turpaan jos menee nakkimukia tilaamaan 🤣. Missäs se nakkimuki muuten on? Kai semmoinenkin on kuitenkin? -
Kisakireä mato🐛: Ai saakeli. Sitähän saa grillijonossa pian turpaan jos menee nakkimukia tilaamaan 🤣. Missäs se nakkimuki muuten on? Kai semmoinenkin on kuitenkin?
"Huhu kertoo, että nakkimuki syntyi vahingossa vuosia sitten, kun HK:n HoReCa-puolen silloinen myyntijohtaja oli ollut festareilla tilaamassa itselleen pahimpaan nälkään höyrynakkeja. No pahvilautaset olivat päässeet loppumaan, jolloin johtajalla oli välähtänyt. Hän joi puolillaan olevan olutmukinsa huikalla tyhjäksi ja sanoi kioskin pitäjälle, että nakit tuoppiin, sinappia perään ja kassalle. Nakkeja syödessään ja hetken aikaa asiaa pohdittuaan myyntijohtaja oivalsi, että tästä saattaisi tulla hitti. Ja tulihan siitä. Sen pituinen se." -
Kävelevä varis🐦: Mikäs hyökkäävä doberman- avatar tolla Hoo:lla on, joka kommentoi Sailaa? Ihan hieno, ei siinä.
Kyseisellä henkilöllä on varmaankin koiransa kuva profiilikuvana. -
Kisakireä mato🐛: Ai saakeli. Sitähän saa grillijonossa pian turpaan jos menee nakkimukia tilaamaan 🤣. Missäs se nakkimuki muuten on? Kai semmoinenkin on kuitenkin?
Siinä saa nakit silmille 😆

Kommentti