Sekalaisia, osa 744
Mikä selittää kuivausrummun pussilakanailmiön?
41 kommenttia
-
Ai hitto tuo Antin toinen vastaus 😆. Käyttistä ja eka kertaa kuulin. Ehkä näin "½3 aamuyöstä" nämä menee vähän helposti nauruhermoon 😅. Ja pussilakanajuttu on totta, sitä hemmetin pyykkimyttypalloa saa selvitellä ja siellä on ne kaikki muut. Ihan kaikki muut. Jossain oli tuohon joku vastalääke, oliko joku pehmeä esine mukaan pyörimään rumpuun niin se pitää ne erillään ettei se yksi pääse syömään muita? Arvaan kyllä lopputuloksen: se erilläänpitäjäkin löytyy sieltä yhdestä pussilakanasta 😁
-
-
Tupakaton ämpäri: Villellä astetta pahempi nuha ollut, kun 5 vuotta jo kestänyt
Tai sitten saddumalda oli taas nuha? 😁 -
Tuo 88 voi olla ihan validi "vaihtoehto", jos henkilö on sellainen äärioikeistolainen nassu. 88=HH, nassejen yleinen tatska. Eli oli syy kumpi vaan, skippaisin.
-
Mä laitan aina pussilakanat nurinpäin koneeseen ja aina toinen niistä kääntyy oikeinpäin! Aina. Ja vaan toinen.
-
Kun ostaa pussilakanoita joissa on vetoketju alareunassa niin ei pääse pesussa muodostumaan mitään möykkyjä. Kun siis sulkee sen vetoketjun. Ite en muunlaisia ole ostanut vuosiin. Eivät ole edes tolkuttoman kalliita. Mut suomalaiset tietysti ostaa mieluummin epäkäytännöllisiä vetoketjuttomia "Tom of muumilandia" -lakanoita kuin sellaisia toimivia mistä ei jaeta rojaltteja jonkun taiteilijan suvulle.
-
Itsetuhoinen timantti 💎: Ai hitto tuo Antin toinen vastaus 😆. Käyttistä ja eka kertaa kuulin. Ehkä näin "½3 aamuyöstä" nämä menee vähän helposti nauruhermoon 😅. Ja pussilakanajuttu on totta, sitä hemmetin pyykkimyttypalloa saa selvitellä ja siellä on ne kaikki muut. Ihan kaikki muut. Jossain oli tuohon joku vastalääke, oliko joku pehmeä [...]
Käyttistä kieltoon! -
-
Kilokalori: Tuo 88 voi olla ihan validi "vaihtoehto", jos henkilö on sellainen äärioikeistolainen nassu. 88=HH, nassejen yleinen tatska. Eli oli syy kumpi vaan, skippaisin.
Kiinassa 8 on onnennumero, ja 88 on tuplaonnekas. Lisäksi 8 lausutaan samaan tapaan kuin englannin ”bye”, joten 88 on myös nettilyhenne ilmaukselle ”bye bye”. Radioamatööreillä 88 tarkoittaa puolestaan ”rakkautta ja suukkoja”, ja sitä käytetään yleisesti lopputervehdyksenä, kun yhteyttä on pidetty vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tuosta HH-tulkinnasta olen joskus kuullut, mutta en olisi muistanut sitä, ellet olisi muistuttanut. -
Puiseva piimä: Kun ostaa pussilakanoita joissa on vetoketju alareunassa niin ei pääse pesussa muodostumaan mitään möykkyjä. Kun siis sulkee sen vetoketjun. Ite en muunlaisia ole ostanut vuosiin. Eivät ole edes tolkuttoman kalliita. Mut suomalaiset tietysti ostaa mieluummin epäkäytännöllisiä [...]
Nyt oli kyllä kenties omituisin aasinsilta itsensä korostamisesta muiden suomalaisten haukkumiseen. Pisteet siitä. -
Kilokalori: Tuo 88 voi olla ihan validi "vaihtoehto", jos henkilö on sellainen äärioikeistolainen nassu. 88=HH, nassejen yleinen tatska. Eli oli syy kumpi vaan, skippaisin.
Nettipeleissä, varsinkaan ampumapeleissä, ei välttämättä saa nimimerkkiä läpi jossa on 88 tai HH. Syynä juurikin nasset ts. "heilaa hilteriä". Ei auta vaikka olisi syntymävuosi tai fanitat 88 millistä ilmatorjuntakanuunaa 🤷🏻♂️. -
Me 80-luvun dinosaurukset ollaan niin vanhoja, että tuskin kukaan jaksaisi valehdella ikäänsä kahta vuotta nuoremmaksi, kun se menee ihan pyöristysvirheisiin.
-
Tane: Kiinassa 8 on onnennumero, ja 88 on tuplaonnekas. Lisäksi 8 lausutaan samaan tapaan kuin englannin ”bye”, joten 88 on myös nettilyhenne ilmaukselle ”bye bye”. Radioamatööreillä 88 tarkoittaa puolestaan ”rakkautta ja suukkoja”, ja sitä käytetään yleisesti lopputervehdyksenä, kun yhteyttä on pidetty vastakkaisen [...]
Olipas jotenkin hauska sattuma kun tätä lukiessani kommenttia oli peukutettu 8 kertaa, kaikki ylöspäin - eli +8 (8) :) -
-
Kilokalori: Tuo 88 voi olla ihan validi "vaihtoehto", jos henkilö on sellainen äärioikeistolainen nassu. 88=HH, nassejen yleinen tatska. Eli oli syy kumpi vaan, skippaisin.
Entä jos on äärivasemmistolainen natsi? -
Pirtsakka persikka: Entä jos maailma olisi vanukasta?
Entä jos peitto on ihmisen kastike? -
Kilokalori: Tuo 88 voi olla ihan validi "vaihtoehto", jos henkilö on sellainen äärioikeistolainen nassu. 88=HH, nassejen yleinen tatska. Eli oli syy kumpi vaan, skippaisin.
Ikävä juttu kaikille jotka on syntyneet -88. Me ollaan kaikki natseja näköjään. -
Kilokalori: Tuo 88 voi olla ihan validi "vaihtoehto", jos henkilö on sellainen äärioikeistolainen nassu. 88=HH, nassejen yleinen tatska. Eli oli syy kumpi vaan, skippaisin.
Mun nimikirjaimet on HH ja olen pari kertaa käyttänyt sitä "epävirallisten" viestien allekirjoituksena (meilit tutuille kollegoille yms) Sit jossain kohtaa tajusin että sen voi ehkä ymmärtää muutenkin kuin "Hanna Höpölä" -
Tupakaton ämpäri: Villellä astetta pahempi nuha ollut, kun 5 vuotta jo kestänyt
Ja nyt tiedämme, miten syntyi Bille Beino. -
Missä lämpötilassa Heli pesee lakanat? Itse pesen aina joko 60 tai 90 asteessa, mutta kiinnitin tuohon huomiota koska siellä pyöri mukana t-paita. Tietty jotkut pesee kaikki mahdolliset pyykit 60 kympissä mutta itse en uskalla 30 ja 40 vaatteita ainakaan useaan kertaan.
-
Tane: Kiinassa 8 on onnennumero, ja 88 on tuplaonnekas. Lisäksi 8 lausutaan samaan tapaan kuin englannin ”bye”, joten 88 on myös nettilyhenne ilmaukselle ”bye bye”. Radioamatööreillä 88 tarkoittaa puolestaan ”rakkautta ja suukkoja”, ja sitä käytetään yleisesti lopputervehdyksenä, kun yhteyttä on pidetty vastakkaisen [...]
Lyhyt on äänestäjien muisti. Eikö 88 ollut puheissa, kun Suomen historian lyhyin ministerinpesti päättyi Vilhelm Junnilan osalta natsiajatusten vuoksi.Sear -
-
Tane: Kiinassa 8 on onnennumero, ja 88 on tuplaonnekas. Lisäksi 8 lausutaan samaan tapaan kuin englannin ”bye”, joten 88 on myös nettilyhenne ilmaukselle ”bye bye”. Radioamatööreillä 88 tarkoittaa puolestaan ”rakkautta ja suukkoja”, ja sitä käytetään yleisesti lopputervehdyksenä, kun yhteyttä on pidetty vastakkaisen [...]
Intiassa hakaristi on onnen symboli ja kuvaa myös aurinkoa. Että näin ne merkitykset vaihtelee eli kontekstissa. -
Ikinä en oo kommentoinnut, vaikka vuosia olen juttuja lukenut. Mutta nyt meni kuppi nurin, kun jutut alkaa olemaan peräisin Threadsistä. Helpompi olisi kun Feissarimokat sanoisi, että menkää sinne lukemaan, koska paikka on täynnä hauskoja juttuja. Nytkin julkaistut jutut on jo tuulleet vastaa Thredsissä, joten miksi tulisin lukemaan ne uudelleen tänne, kun niistä on leikattu sadat hauskat kommentitkin vielä pois?
-
Kilokalori: Tuo 88 voi olla ihan validi "vaihtoehto", jos henkilö on sellainen äärioikeistolainen nassu. 88=HH, nassejen yleinen tatska. Eli oli syy kumpi vaan, skippaisin.
Skippaisin ihmisen, joka väkisin vääntää numeroistakin "nasseja." 🤡 -
Sujuva leopardi: Skippaisin ihmisen, joka väkisin vääntää numeroistakin "nasseja." 🤡
Kokeilepa eri peleihin ja palveluihin saatko 88 sisältävän nimimerkin läpi? Ei ole mikään itse keksitty vääntäminen. Sieltä neonasseilun kohdalta vaan lukemaan: https://en.wikipedia.org/wiki/88_(number) -
Itseasiassa: Missä lämpötilassa Heli pesee lakanat? Itse pesen aina joko 60 tai 90 asteessa, mutta kiinnitin tuohon huomiota koska siellä pyöri mukana t-paita. Tietty jotkut pesee kaikki mahdolliset pyykit 60 kympissä mutta itse en uskalla 30 ja 40 vaatteita ainakaan useaan kertaan.
Jos t-paita on 100% puuvillaa tai pellavaa, sen voi pestä korkeassa lämpötilassa. -
Villen "tuttavaperhe" elää näköjään kroonisessa suklaan puutteessa. No, kärsivällinen porukka kuitenkin, ei tunnu viisi vuotta missään.
-
Siro seppä: Villen "tuttavaperhe" elää näköjään kroonisessa suklaan puutteessa. No, kärsivällinen porukka kuitenkin, ei tunnu viisi vuotta missään.
Ville osallistui "arbontaan" hiljattain vielä uudestaan, toisella kommentilla. Sinnikäs kaveri! -
Mun sähköpostiosoitteessa on 88 siksi, kun Gmail sitä ehdotti enkä tajunnut/jaksanut kokeilla muuta. Eipä siitä ole missään ollut haittaa, vaikka se ei kovin lähellä syntymävuotta ole.
-
Itseasiassa: Missä lämpötilassa Heli pesee lakanat? Itse pesen aina joko 60 tai 90 asteessa, mutta kiinnitin tuohon huomiota koska siellä pyöri mukana t-paita. Tietty jotkut pesee kaikki mahdolliset pyykit 60 kympissä mutta itse en uskalla 30 ja 40 vaatteita ainakaan useaan kertaan.
No minä ainakin pesen aluspaitana käyttämäni valkoiset, puuvillaiset T-paidat 60 asteessa, vaikka pesuohjeessa onkin 40. Eipähän pääse hienhaju pinttymään. -
-
Itsetuhoinen timantti 💎: Ai hitto tuo Antin toinen vastaus 😆. Käyttistä ja eka kertaa kuulin. Ehkä näin "½3 aamuyöstä" nämä menee vähän helposti nauruhermoon 😅. Ja pussilakanajuttu on totta, sitä hemmetin pyykkimyttypalloa saa selvitellä ja siellä on ne kaikki muut. Ihan kaikki muut. Jossain oli tuohon joku vastalääke, oliko joku pehmeä [...]
Mä laskostan pussilakanat pesuun siten, että suuaukko jää ikään kuin löyhän "rullan" sisimmäiseksi. Lakanan ei tarvitse olla täysin levynä, kun vaan kääntää ensin suuaukon kohti keskiosaa ja sitten pussilakanan yläpää taitetaan siihen päälle. Sillä tapaa pussilakanat USEIMMITEN ei nielaise kaikkea sisäänsä. Aina joskus kuitenkin. -
Jos ei itsellä järki riitä niin neuvoksi voi antaa että laita pussilakanan isoon aukkoon keskelle hakaneula niin se pysyy tyhjänä. Voitte tietenkin jatkaa idioottina elämistä ja toistaa samaa virhettä koko lopun elämäänne. Teidätkin olisi voinut vetää lapsiveden mukana vessanpöntöstä alas istukan kanssa niin ette olisi saastuttamassa arvokasta maapalloamme
-
Stabiili pomelo: [...]💩[.. ]
Jopas siinä oli asiatonta sontaa 🤯 Nyt ei esimoderointi poiminut 🤷🏻♂️ -
Ryhditön mäyrä: Ikinä en oo kommentoinnut, vaikka vuosia olen juttuja lukenut. Mutta nyt meni kuppi nurin, kun jutut alkaa olemaan peräisin Threadsistä. Helpompi olisi kun Feissarimokat sanoisi, että menkää sinne lukemaan, koska paikka on täynnä hauskoja juttuja. Nytkin julkaistut jutut on jo tuulleet vastaa [...]
Koska kaikki on threadsissa ja joka paikassa muutenkin ja näkee kaikki samat jutut, jotka kaikki muutkin.News flash, yhtenäiskulttuurin aika on ohi eikä enää eletä aikaa, jossa kauniit ja rohkeat tyhjensi tien ja melkein jokainen oli katsonut ja lukenut kaiken minkä muutkin.Itse en käytä facea muuhun kuin kirppistelyyn, en ole threadsissa, en instagramissa, en tiktokissa jne. Netti on täynnä paikkoja, joissa hengata, vaikka tietyt ovatkin suosituimpia. Ymmärrän, että voi harmittaa lukea tuttuja juttuja, mutta minkäs teet, jos olet itse aktiivinen näissä someissa ja feissarimokien pointti nyt vaan on kerätä sisältöä somesta, joten suurimmaksi osaksi se sisältö tulee sieltä, missä suurin osa liikkuu. -
HH:sta ei tullut ensin muuta mieleen kuin Hermann Hesse. Oh me sweet summer child. Mistähän johtuu, ettei itselläni ole juuri koskaan pussilakanapyykin kanssa ongelmia 🤔 Saattoi olla aikoinaan, olisiko ollut pienempi kone tai liikaa pyykkiä kerralla? Nykyään ei koskaan. Pussilakanoiden kanssa pesen vain muita lakanoita ja tyynyliinoja. Koneetkin ovat nykyään valtavia, vaikka pienempi olisi riittänyt.
-
Punerva laama: HH:sta ei tullut ensin muuta mieleen kuin Hermann Hesse. Oh me sweet summer child.
HH on myös Halpa-Halli. Tai "Helluntai-Halppis" niinkuin joskus tavataan sanoa (johtuen omistuspohjasta). -
Bakteeriton vesimeloni: Ja välittömästi!
Mitä vikaa "välittömästi" -sanassa? 🤔

Kommentti