Näin saat naisia, osa 92
Voiko feministi hankkia lapsia?
Seuraava
Suomalaiset ulkomailla! Muistakaa tämä. Edellinen
Törkeää törkeämpi katsastus, en suosittele!
Suomalaiset ulkomailla! Muistakaa tämä. Edellinen
Törkeää törkeämpi katsastus, en suosittele!
35 kommenttia
-
Peter ja Harri. Osaan joku kuvitella miltä nämä kaksi setämiestä näyttää
-
-
Tupakaton ämpäri: Peter ja Harri. Osaan joku kuvitella miltä nämä kaksi setämiestä näyttää
Varmaan voit kuvitella ketä ne äänestääkin? 😄 Vaan enpä lähtisi miehenäkään kenenkään satunnaisen tuntemattoman luokse yöksi. 185 cm ja 115 kg salikundina nyt ei tarvi niin pelätä ja vastakkainen sukupuoli tuskin pystyy seksuaalisesti ahdistelemaan, mutta koskaan ei tiedä minkälainen ansa siellä odottaa, tai tuleeko keskellä yötä puukosta - kyllä hentoisetkin naiset siihen pystyy. -
Lisättävä vielä että on ne melko urpoja nämä Peter ja Harri. Julkiseen päivitykseen omalla nimellä ja naamalla (oletettavasti) tommosta paskaa. Jotkut ei tunne häpeää ollenkaan. Kiva kun äiti, ex, lapset, sukulaiset, työkaverit, naapurit, lähikaupan kassa ja toinen koiranulkoiluttaja naapurirapusta on nähnyt perseilyn 🤯. Ei hitto edes läpällä 🤬.
-
Kyllä vielä 90-luvulla saattoi eka IRL-treffeille lähteä toiseen kaupunkiin yökylään. 80-luvulla liftaus oli ok. Nykyään ei mitään uskalla tehdä. Tori-kaupatkin tehtävä keskeisellä julkisella paikalla tai kahvilassa ettei tule ryöstetyksi. Julkisessa liikenteessä vältettävä katsekontaktia ettei peukkupetterit triggeröidy 😐
-
Itsetuhoinen timantti 💎: Varmaan voit kuvitella ketä ne äänestääkin? 😄 Vaan enpä lähtisi miehenäkään kenenkään satunnaisen tuntemattoman luokse yöksi. 185 cm ja 115 kg salikundina nyt ei tarvi niin pelätä ja vastakkainen sukupuoli tuskin pystyy seksuaalisesti ahdistelemaan, mutta koskaan ei tiedä minkälainen ansa siellä odottaa, tai tuleeko keskellä yötä puukosta - kyllä hentoisetkin naiset siihen pystyy.
Seksuaaliseen ahdisteluun syyllistyy kyllä ihan ilman fyysistä ylivoimaakin. -
Lavastettu ihminen🧍🏻♂️: Kyllä vielä 90-luvulla saattoi eka IRL-treffeille lähteä toiseen kaupunkiin yökylään. 80-luvulla liftaus oli ok. Nykyään ei mitään uskalla tehdä. Tori-kaupatkin tehtävä keskeisellä julkisella paikalla tai kahvilassa ettei tule ryöstetyksi. Julkisessa liikenteessä vältettävä katsekontaktia ettei peukkupetterit triggeröidy 😐
Uskaltaa kuka uskaltaa. Puolitoista viikkoa sitten viimeksi liftasin. Yökylään olen hankkiutunut mm. juttelemalla tuntemattomille bussipysäkillä Kiinassa.Kun puhutaan, että maailma olisi tullut turvattomammaksi, tarkoitetaan usein luullakseni käytännössä, että itse on tultu pelokkaammiksi kuin mitä oltiin nuorena. -
-
Oon samaa mieltä Teemun kanssa. Oispa siistiä elää maailmassa, jossa vois oikeesti luottaa siihen, että ihmiset haluaa toisille pelkästään hyvää ja ei tarttis pelätä tulevansa hakatuksi, raiskatuksi tai tapetuksi vaikkapa yöpaikkaa tarjoavan randomin kotona. Haluaisin voida tarjota ja ottaa vastaan yösijaa tuntemattomilta, mutta itsesuojeluvaisto sanoo, että ei todellakaan. 😔
-
Joskus muutaman vuoden harrastin sohvasurffausta. Vain kerran itse olin "kylässä" mutta useasti majoitin ihmisiä. Turvalliselta tuntui. Tosin tästä lähemmäs 10 vuotta ja kyseiseltä sivustolla sai jotain tietoa yöpyjistä.
-
Itsetuhoinen timantti 💎: Varmaan voit kuvitella ketä ne äänestääkin? 😄 Vaan enpä lähtisi miehenäkään kenenkään satunnaisen tuntemattoman luokse yöksi. 185 cm ja 115 kg salikundina nyt ei tarvi niin pelätä ja vastakkainen sukupuoli tuskin pystyy seksuaalisesti ahdistelemaan, mutta koskaan ei tiedä minkälainen ansa siellä odottaa, tai tuleeko keskellä yötä puukosta - kyllä hentoisetkin naiset siihen pystyy.
Miksi kukaan loisi tälläisen ansan?Jos tapaaminen tapahtuu jossain Facebookissa, siitä jää heti kiinni.Niin suuri osa murhista on henkilökohtaisia, että voidaan sanoa, että kaikki ovat. Myös tapoista. Toisen surmaava ihminen tarvitsee perusteen, jolla oikeuttaa tekonsa itselleen. Joo, meillä on pari miestä, jotka tappavat naisia, joita poimivat kadulta. Sarjakuristaja Michael Penttilä tappaa satunnaisia naisia seksuaalisen mielihyvän vuoksi. Mika Moring taas saalistaa heikossa asemassa olevia naisia, mutta todennäköisesti tappaa nämä silloin, kun he tahtovat pois, eikä suinkaan saalista heitä murhatakseen. On mahdollista, että päätyy syyntakeettoman tappamaksi, mutta sekin on hyvin harvinaista.Kukaan Suomessa ei tapa liftareita, ei sohvasurffaajia, ei talonvaihtajia, ei uutta naapuria joka pyytää ovenavausapua muuttolaatikon kanssa. Suomessa tapetaan kotona, ja läheisen toimesta - parisuhde on esimerkiksi naisille vaarallisin paikka, miehille luultavasti "työsuhde" (lainausmerkeissä koska viittaa huumeiden myyntiverkostoihin).Suomessa ahdistellaan seksuaalisesti, ahdistellaan uskonnollisesti, uhkaillaan ja kiristetään liftareita, sohvasurffaajia, talonvaihtajia ja uutta naapuria joka pyytä ovenavausapua. Mutta ei tapeta. Yöllä ei tule veitsestä. Toki muukin vahingoittaminen on ikävää, mutta kuolemasta ei voi toipua.Mitä enemmän luotamme toisiimme, sitä paremmin pystymme vastustamaan niitä mekanismeja, joiden kautta käännymme toisiamme vastaan. Mitä paremmat sosiaaliset verkostot meillä on, mitä halukkaammin autamme toisiamme, sitä hyvinvoivempia olemme - ja mitä hyvinvoivempia olemme, sitä vähemmän pahoinvointi leviää ja muuttuu normaaliksi. Itse, vaikka on ahdisteltu ja pahoinpidelty, otan silti mieluummin riskin kuin sulkeudun. -
Itsetuhoinen timantti 💎: Varmaan voit kuvitella ketä ne äänestääkin? 😄 Vaan enpä lähtisi miehenäkään kenenkään satunnaisen tuntemattoman luokse yöksi. 185 cm ja 115 kg salikundina nyt ei tarvi niin pelätä ja vastakkainen sukupuoli tuskin pystyy seksuaalisesti ahdistelemaan, mutta koskaan ei tiedä minkälainen ansa siellä odottaa, tai tuleeko keskellä yötä puukosta - kyllä hentoisetkin naiset siihen pystyy.
Vaikka mite iso mies olisit, niin siinä vaiheessa kun toisella on jotain kättä pidempää, nii kyllä se vain riskialtis tilanne on sinullekin.Myöskin uutisissa on ollut, että kuinka naiset eivät ole ainoita, jotka myrkytetään huumeilla. -
Itsetuhoinen timantti 💎: Lisättävä vielä että on ne melko urpoja nämä Peter ja Harri. Julkiseen päivitykseen omalla nimellä ja naamalla (oletettavasti) tommosta paskaa. Jotkut ei tunne häpeää ollenkaan. Kiva kun äiti, ex, lapset, sukulaiset, työkaverit, naapurit, lähikaupan kassa ja toinen koiranulkoiluttaja [...]
Ei niitä varmaan kiinnosta, jos läheiset ei ymmärrä ”huumoria”, niin oma vika. Omasta mielestään varmaan taistelevat ”sanan vapaudesta” tänä aikana jolloin ”mitään ei saa sanoa”. -
-
Itsetuhoinen timantti 💎: Lisättävä vielä että on ne melko urpoja nämä Peter ja Harri. Julkiseen päivitykseen omalla nimellä ja naamalla (oletettavasti) tommosta paskaa. Jotkut ei tunne häpeää ollenkaan. Kiva kun äiti, ex, lapset, sukulaiset, työkaverit, naapurit, lähikaupan kassa ja toinen koiranulkoiluttaja [...]
Ei niitä varmaan kiinnosta, jos läheiset ei ymmärrä ”huumoria”, niin oma vika. Omasta mielestään varmaan taistelevat ”sanan vapaudesta” tänä aikana jolloin ”mitään ei saa sanoa”. -
Rönsyilevä norppa: Vaikka mite iso mies olisit, niin siinä vaiheessa kun toisella on jotain kättä pidempää, nii kyllä se vain riskialtis tilanne on sinullekin.Myöskin uutisissa on ollut, että kuinka naiset eivät ole ainoita, jotka myrkytetään huumeilla.
Niinhän siinä kommentissa juuri sanottiin, että isona miehenä ei tarvi niinkään pelätä sitä että on fyysisesti alakynnessä, vaan juuri sitä että kenellä tahansa voi olla kättä pidempää -
Kova kaveri tää kutittelija kun puolet Naistenhuoneesta on saanut matchin
-
P: Niinhän siinä kommentissa juuri sanottiin, että isona miehenä ei tarvi niinkään pelätä sitä että on fyysisesti alakynnessä, vaan juuri sitä että kenellä tahansa voi olla kättä pidempää
Jep nimenomaan. Nukkuessa ylläripuukkoa tai lapiolla päähän 🤯. Tai joku piripää jengi kutsuttu paikalle. -
Ace: Oon samaa mieltä Teemun kanssa. Oispa siistiä elää maailmassa, jossa vois oikeesti luottaa siihen, että ihmiset haluaa toisille pelkästään hyvää ja ei tarttis pelätä tulevansa hakatuksi, raiskatuksi tai tapetuksi vaikkapa yöpaikkaa tarjoavan randomin kotona. Haluaisin voida tarjota ja ottaa [...]
Tämä todellakin. Itse majoitin taannoin nykyään naimisissa olevaa exääni kun se pyysi yöpaikkaa jotain tapahtumaa varten. Mies jäi kotiin. Exä nukkui sohvalla ja itse omassa sängyssä samassa huoneessa eikä mitään ihmeellistä tapahtunut. Näin sen pitäisikin mennä, mutta vaikka minulla ja exällä onkin tosi hyvät välit vielä suhteen jälkeenkin, ihmettelin silti miten hänen ukkonsa pystyi luottamaan minuun, vaikka me ei henkilökohtaisesti tunnetakaan sen enempää kuin naamat on tuttuja. On jotenkin niin defaulttia ajatella että jotain paskaa tapahtuu, että vaikka itse tiedänkin etten itse tekisi mitään, ihmetyttää miten muut uskaltaa pyytää. Mutta toisaalta tämä on myös kommentti kaikille identiteettipolitiikasta ja sukupuolien välisestä sodasta elonsa ammentaville: opetelkaa rakastamaan itseänne ja muita. Elämästä tulee helpompaa kun vastakkaista sukupuolta tai exiä ei tarvitse vihata. Mekin erottiin kamalien riitojen takia, mutta me silti luotetaan toisiimme eikä meidän välillä ole vihaa nimeksikään. -
Lavastettu ihminen🧍🏻♂️: Kyllä vielä 90-luvulla saattoi eka IRL-treffeille lähteä toiseen kaupunkiin yökylään. 80-luvulla liftaus oli ok. Nykyään ei mitään uskalla tehdä. Tori-kaupatkin tehtävä keskeisellä julkisella paikalla tai kahvilassa ettei tule ryöstetyksi. Julkisessa liikenteessä vältettävä katsekontaktia ettei peukkupetterit triggeröidy 😐
Ja kuitenkin esim. henkirikosten määrä Suomessa on laskenut todella merkittävästi 80- ja 90-luvuista. Olisiko kuitenkin kysymys siitä, että ihmiset pelottelevat toisiaan somessa, kuinka maailma on tullut niin paljon vaarallisemmaksi paikaksi, vaikka todellisuudessa Suomi on nyt kaikin puolin turvallisempi paikka elää kuin menneinä vuosikymmeninä. -
Kyllähän toi kutittelija jotain fetissiä tässä toteuttaa. Vähän vaan jännä ettei voi sitä sit avoimesti sanoa vaan hankkii creepyn maineen
-
-x-x-: Ja kuitenkin esim. henkirikosten määrä Suomessa on laskenut todella merkittävästi 80- ja 90-luvuista. Olisiko kuitenkin kysymys siitä, että ihmiset pelottelevat toisiaan somessa, kuinka maailma on tullut niin paljon vaarallisemmaksi paikaksi, vaikka todellisuudessa Suomi on nyt kaikin puolin turvallisempi paikka elää kuin menneinä vuosikymmeninä.
Voi olla myös niin, että koska ihmisistä on tullut pelokkaampia ja varovaisempia, niin tapahtuu vähemmän henkirikoksia. Mitä vähemmän ihmisiä menee uimaan -> sitä vähemmän ihmisiä hukkuu. Tämä ei tarkoita sitä, että uiminen olisi lähtökohtaisesti vaarallista, vaan että mitä useampi tekee jotain, sitä todennäköisempää että ainakin jollekin heistä käy huono tuuri. -
Mittaamattoman arvokas hanhi: Miks kommenttikoira on nykyään AI-sontaa 😭💔 eikö mikään oo pyhää
Mitä hemmettiä, eikai se ollu AI? 🙄 Lyttynenä vaihtui jossain kohti terveempään kun siitä aina valitettiin ylläpidolle, mutta mitäs mitäs? Onko YP jekkuillut AI:n kanssa? 😁 -
-x-x-: Ja kuitenkin esim. henkirikosten määrä Suomessa on laskenut todella merkittävästi 80- ja 90-luvuista. Olisiko kuitenkin kysymys siitä, että ihmiset pelottelevat toisiaan somessa, kuinka maailma on tullut niin paljon vaarallisemmaksi paikaksi, vaikka todellisuudessa Suomi on nyt kaikin puolin turvallisempi paikka elää kuin menneinä vuosikymmeninä.
Aina ei tarvi mennä henkirikokseen asti. Se mikä ei tapa sattuu kuitenkin. Vähintään rahat, puhelin ja muu omaisuus viety. Kuulemma nuoriso ryöstää kadulla toisilta kengät ja vaatteet kun jollakin hienompia/arvokkaampia. -
-
Kysymykseen liittyen: En. Yksi kaveri oli tällaisessa mukana eikä sillä kai ikinä ollut mitään ongelmia, mutta itseäni kyllä ahdistaa pelkkä ajatuskin. Tiedän mihin ihminen kykenee pahimmillaan joten luotan itsesuojeluvaistooni ja pysyn erossa tällaisesta. Ei ole edes mikään sukupuoliasia tämä. Samalla tavalla se nainen voi tappaa kuin mieskin.
-
-x-x-: Ja kuitenkin esim. henkirikosten määrä Suomessa on laskenut todella merkittävästi 80- ja 90-luvuista. Olisiko kuitenkin kysymys siitä, että ihmiset pelottelevat toisiaan somessa, kuinka maailma on tullut niin paljon vaarallisemmaksi paikaksi, vaikka todellisuudessa Suomi on nyt kaikin puolin turvallisempi paikka elää kuin menneinä vuosikymmeninä.
Jos menet Tukesin sivuille ja tutkit sähkötapaturmissa menehtyneiden lukuja, niin huomaat että 70-luvulta tähän päivään määrä on pienentynyt jatkuvasti. Johtuuko asia siitä että esimerkiksi töpselisähkö ei ole enää vaarallista, vai siitä että ihmisiä opetetaan paremmin? Eihän sillä ole oikein väliä miten paljon niitä henkirikoksia tapahtuu, jos niitä vaan tapahtuu. -
Onhan näitä erilaisia sivustoja, joilla tarjotaan ja haetaan yösijaa tuntemattomien luota. Tietenkin siellä on profiilit ja toisten kommentit, joista saa vähän käsitystä henkilöstä, mutta kyllä ne käytännössä on "tuntemattomia tyyppejä". Kerran olen tuollaisen kautta yöpynyt Saksassa pari yötä tuntemattoman luona, oikein hyvä kokemus.
-
Kyöpeli: Uskaltaa kuka uskaltaa. Puolitoista viikkoa sitten viimeksi liftasin. Yökylään olen hankkiutunut mm. juttelemalla tuntemattomille bussipysäkillä Kiinassa. Kun puhutaan, että maailma olisi tullut turvattomammaksi, tarkoitetaan usein luullakseni käytännössä, että itse on tultu pelokkaammiksi kuin mitä oltiin nuorena.
Oletko mies? -
Kestävä karhu: Voi olla myös niin, että koska ihmisistä on tullut pelokkaampia ja varovaisempia, niin tapahtuu vähemmän henkirikoksia. Mitä vähemmän ihmisiä menee uimaan -> sitä vähemmän ihmisiä hukkuu. Tämä ei tarkoita sitä, että uiminen olisi lähtökohtaisesti vaarallista, vaan että mitä useampi tekee jotain, sitä todennäköisempää että ainakin jollekin heistä käy huono tuuri.
Voi myös olla, että ihmisiä on opetettu uimaan ja esim. lapsia ei lähetetä rannalle keskenään ilman aikuisten valvontaa. Myös soutelemaan ei lähdetä kännissä ja kusta veneestä seisaallaan. -
Kutittelija ei sais kicksejään mun kanssa. Haluisin oikeastaan jopa nähdä sen valahtaneen naaman kun tajuaa, etten mä kutia.
-
Valaiseva hedelmä: Miksi kukaan loisi tälläisen ansan? Jos tapaaminen tapahtuu jossain Facebookissa, siitä jää heti kiinni. Niin suuri osa murhista on henkilökohtaisia, että voidaan sanoa, että kaikki ovat. Myös tapoista. Toisen surmaava ihminen tarvitsee perusteen, jolla oikeuttaa tekonsa itselleen. Joo, meillä on pari miestä, jotka [...]
Mikkelin vanhusmurha (2022) Pyhtään henkirikos (2023) Hyvinkään asuntotappo (2025) Puumalan henkirikos (2025) -
Keskivaikea ämpäri: Kyllähän toi kutittelija jotain fetissiä tässä toteuttaa. Vähän vaan jännä ettei voi sitä sit avoimesti sanoa vaan hankkii creepyn maineen
Eikö joskus 80/90-luvulla ollut keissi missä joku mies kutitteli naisia hengiltä? Ehkä jopa Suomessa. Kutitti siis niin kauan että toinen tukehtui nauramiseen. En lähtisi tuollaiseen mukaan vaikka miten ihastunut olisin. -
Kilokalori: Eikö joskus 80/90-luvulla ollut keissi missä joku mies kutitteli naisia hengiltä? Ehkä jopa Suomessa. Kutitti siis niin kauan että toinen tukehtui nauramiseen. En lähtisi tuollaiseen mukaan vaikka miten ihastunut olisin.
Ei ole fyysisesti mahdollista. Kun taju lähtee, nauru loppuu ja normaali hengitys jatkuu. -
-
Lavastettu ihminen🧍🏻♂️: Kyllä vielä 90-luvulla saattoi eka IRL-treffeille lähteä toiseen kaupunkiin yökylään. 80-luvulla liftaus oli ok. Nykyään ei mitään uskalla tehdä. Tori-kaupatkin tehtävä keskeisellä julkisella paikalla tai kahvilassa ettei tule ryöstetyksi. Julkisessa liikenteessä vältettävä katsekontaktia ettei peukkupetterit triggeröidy 😐
Tai peukkupetrat. Minä kävin miehissä yökylässä ysärillä ilman huolta eikä sattunut mitään ikävää. Tuuriako? Enää en lähtisi. -
Ajatelkaa, jos asuisimme maailmassa jossa ei olisi Teemun kaltaisia valkoritareita.

Kommentti