Kulkuneuvola, osa 33
Törkeää törkeämpi katsastus, en suosittele!
Seuraava
Voiko feministi hankkia lapsia? Edellinen
Hei, teitkö tilauksesi varmasti täysissä sielun ja ruumiin voimissa?
Voiko feministi hankkia lapsia? Edellinen
Hei, teitkö tilauksesi varmasti täysissä sielun ja ruumiin voimissa?
17 kommenttia
-
Autojen sovellukset on aikamoisia kyyläsoftia. Toki niistä voi erikseen estääkin noita toimintoja, mutta se se vasta epäilyttävää onkin!
-
Nää lasien turbotummentajat ei kyllä koskaan löydä itsestään vikaa. Ainakaan ennen ku pitää pimeällä pydäköidä ahtaaseen väliin.
-
-
Itsetuhoinen timantti 💎: Autojen sovellukset on aikamoisia kyyläsoftia. Toki niistä voi erikseen estääkin noita toimintoja, mutta se se vasta epäilyttävää onkin!
Pari tuntia off-grid ja ihan varmasti on sivusuhde 🤷🏻♂️ -
Kaikki kalvot etusivuikkunoissa kiellettyjä. Suomessa ei saa olla edes kirkasta turvakalvoa.
-
Itsetuhoinen timantti 💎: Autojen sovellukset on aikamoisia kyyläsoftia. Toki niistä voi erikseen estääkin noita toimintoja, mutta se se vasta epäilyttävää onkin!
Paitsi että tuo ei ole auton sovellus vaan Aimo Parkin. Sovellus on ihan itse asennettu puhelimeen ja ihan itse on siihen syötetty se oman auton rekisteritunnus. Eli tuosta "kyyläyksestä" voi syyttää ihan vain itseään. -
Vesisateeton kala: Kaikki kalvot etusivuikkunoissa kiellettyjä. Suomessa ei saa olla edes kirkasta turvakalvoa.
Ja hyvä niin. Vaarantaa aivan turhaan jalankulkijat ja kevyen liikenteen esim. pientareella. Meillä on pimeää ja hämärää suurimman osaa vuodesta. Siihen vielä tiesuolasta tuleva ”kalvo” lasin ulkopuolelle, niin näkyvyys on jo valmiiksi huono.Jos kirkas auringonpaiste yllättää, niin aurinkolasit silmille ja häikäisylippa käyttöön. -
Tyyni hirmulisko: Paitsi että tuo ei ole auton sovellus vaan Aimo Parkin. Sovellus on ihan itse asennettu puhelimeen ja ihan itse on siihen syötetty se oman auton rekisteritunnus. Eli tuosta "kyyläyksestä" voi syyttää ihan vain itseään.
Lisäksi sovelluksessa voi olla vain yhdellä käyttäjällä kameratunnistus päällä. Siksi pysäköin aina miehen piikkiin kauppakeskuksissa. Pysäköintiä ei voi maksaa automaatilla kun kameratunnistus on päällä. -
-
Per Cladenius: Nää lasien turbotummentajat ei kyllä koskaan löydä itsestään vikaa. Ainakaan ennen ku pitää pimeällä pydäköidä ahtaaseen väliin.
Ihan oikein että on pompannut katsastuksesta, välillä näkee että kaikki lasit on tummennettu todella tummaksi. -
Kupruileva hevonen: Ja hyvä niin. Vaarantaa aivan turhaan jalankulkijat ja kevyen liikenteen esim. pientareella. Meillä on pimeää ja hämärää suurimman osaa vuodesta. Siihen vielä tiesuolasta tuleva ”kalvo” lasin ulkopuolelle, niin näkyvyys on jo valmiiksi huono. Jos kirkas auringonpaiste yllättää, niin aurinkolasit silmille ja häikäisylippa käyttöön.
Millä tavalla kirkas kalvo estää näkemisen ulos? Nuo kalvot blokkaavat aika tehokkaasti infrapuna- ja UV-säteilyä ja pitävät sisätilat viileämpänä. -
Jänskä viikuna: Millä tavalla kirkas kalvo estää näkemisen ulos? Nuo kalvot blokkaavat aika tehokkaasti infrapuna- ja UV-säteilyä ja pitävät sisätilat viileämpänä.
Auton ikkunat blokkaa lähes kaiken UV-säteilyn. Ei siihen mitään kalvoja tarvitse. Lämpö on ongelma lähinnä mustassa autossa missä on ilmastointi paskana. -
Uudehkon auton lainaaminen vanhemmilta tuo lisää kyselyitä kuin ennen. "Miksi ajoit tuonne ja miksi ajoit hieman ylinopeutta tässä kohtaa?" ym. He pystyvät seuraamaan realiajassa kartalla missä kulkee ja ajetun reitin tiedot. Tiedän myös kun he ovat hakemassa minua milloin auto on melkein korttelin päässä, kun puhelimeni bluetooth yhdistyy siihen.
-
Lavastettu ihminen🧍🏻♂️: Pari tuntia off-grid ja ihan varmasti on sivusuhde 🤷🏻♂️
Ainakin voi syyttää että pahuuksissa on oltu. -
Tarkistaako tuo aimo että omistaa sen rekkarin jota on rekisteröimässä? Vai voiko näppärästi alkaa stalkkaamaan ketä vaan kunhan maksaa niitten pysäköinnin?
-
-
Kupruileva hevonen: Ja hyvä niin. Vaarantaa aivan turhaan jalankulkijat ja kevyen liikenteen esim. pientareella. Meillä on pimeää ja hämärää suurimman osaa vuodesta. Siihen vielä tiesuolasta tuleva ”kalvo” lasin ulkopuolelle, niin näkyvyys on jo valmiiksi huono. Jos kirkas auringonpaiste yllättää, niin aurinkolasit silmille ja häikäisylippa käyttöön.
Huomaa ettet ole ollut auton kyydissä jossa kalvot laseissa, niistä näkee aivan yhtä hyvin ulos kuin ilman kalvoja. Mikä ihmisillä on turvallisuutta vastaan? Ei ole omassa autossa kalvoja, mutta vois laittaa, näkis muut kanssakulkijat paljon paremmin. -
Särkevä kameli: Huomaa ettet ole ollut auton kyydissä jossa kalvot laseissa, niistä näkee aivan yhtä hyvin ulos kuin ilman kalvoja. Mikä ihmisillä on turvallisuutta vastaan? Ei ole omassa autossa kalvoja, mutta vois laittaa, näkis muut kanssakulkijat paljon paremmin.
On hyvä nähdä myös auton kuski, että näkeekö se muun liikenteen. Jos suojatiellä molemmat tuijottaa toisiaan, niin on nähty. Mutta jos on musta kalvo, niin ei voi tietää mihin se katsoo vai ajaako vain yli kun ei huomaa. Syystä ne on kiellettyjä. -
Vesisateeton kala: Kaikki kalvot etusivuikkunoissa kiellettyjä. Suomessa ei saa olla edes kirkasta turvakalvoa.
Olin kirjoittamassa että etusivulasit saa kyllä olla tummennettuja. (En nyt muista paljonko). Joissakin autoissa on jo tehtaalta tullessa. Mutta joo, voi olla ettei saa kalvoilla tummentaa. -
Tyyni hirmulisko: Paitsi että tuo ei ole auton sovellus vaan Aimo Parkin. Sovellus on ihan itse asennettu puhelimeen ja ihan itse on siihen syötetty se oman auton rekisteritunnus. Eli tuosta "kyyläyksestä" voi syyttää ihan vain itseään.
Paitsi että mokassa puhutaan myös auton omasta sovelluksesta (Volvo)

Kommentti