Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Mielensäpahoittajat, osa 117

Antero virittää ansan!
Mielensäpahoittajat, osa 117

Muistatko vielä, miksi Sami pahoitti mielensä isänpäivästä?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 56 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +468 (478 ääntä)
      En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️

      Lainaa

    2. Tulos: -118 (244 ääntä)
      Harvemmin blokkaan pelkän hymiön takia. Mutta nauruhymiö passiivis-aggressiivisessa tarkoituksena on argumentaationa paskaa ja sosiaalisena kanssakäymisenä kiusaamista. En arvosta. Tämä siis ei ole mielipide tähän aiheeseen nyt. En ole ihan varma, mistä tuossa edes "keskustellaan". Jos alkuperäisen pointti on arvostella lastausta tai purkua jalkakäytävällä tai pyörätiellä, niin jos ne eivät mahdu muualle, olkoot siinä sen hetken minun puolestani. Räkänaureskelu asialle olisi kuitenkin minulta rasittavaa ja tyhmää käytöstä.

      Lainaa

    3. Universaali kovakuoriainen 21.10.2025 0:32
      Tulos: +204 (220 ääntä)
      Es o: En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️
      Äkkisiltään sanoisin että se on pelkkää voittoa päästä Anteron blokkiin 😀

      Lainaa

    4. Kevyt muurahainen 21.10.2025 0:36
      Tulos: +178 (196 ääntä)
      Hannu ihan kujalla. Poliittisen satiirin kuuluukin kettuilla, muuten se on tosi huonoa satiiria. Kummasti kyllä on laskettu toistakymmentä mainintaa oikeistohallituksesta mutta silti on muka katsominen jätetty kesken kun ei ole vasemmistoa mainittu? Kyllähän Kovan viikon ilta harjaa ihan kaikki, mutta luonnollisestikin hallituksen touhuissa, ja persuissa, on niin paljon mistä leukailla että ne hedelmät on käsikirjoitustiimin helppo poimia. Mutta on siellä monesti semmoinen osio missa joka porukasta sanotaan jotain. Myös Marinista vaikkei enää olekaan poliittinen hahmo.

      Lainaa

    5. Addiktoiva simpanssi 21.10.2025 1:30
      Tulos: +56 (98 ääntä)
      Haluaisin nähdä miten Antero esim. muuttaa. Polkupyörän tarakallako?

      Lainaa

    6. Pilaantunut taistelija 21.10.2025 1:41
      Tulos: +35 (53 ääntä)
      Addiktoiva simpanssi: Haluaisin nähdä miten Antero esim. muuttaa. Polkupyörän tarakallako?
      Eihän tuo edes ollut Anteron julkaisu

      Lainaa

    7. Jumppaava papukaija 21.10.2025 3:09
      Tulos: +64 (72 ääntä)
      Itse blokkaam moiset Anterot jo yhdestä kommentista ja ihan ilmoittamatta.

      Lainaa

    8. Säkkipimeä hai 21.10.2025 3:21
      Tulos: -153 (239 ääntä)
      Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.

      Lainaa

    9. Tiheähkö liitu 21.10.2025 5:04
      Tulos: +83 (99 ääntä)
      Kyllähän tosta mahtuu ohi vaikka kaksikin rinnakkain?

      Lainaa

    10. Tornipöllö 21.10.2025 5:41
      Tulos: +101 (115 ääntä)
      Es o: En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️
      Nää sankarit kuvittelee olevansa maailman päähenkilöitä ja käyttäytyvät sen mukaan. Totta kai se on kaamea kohtalo joutua Anteron blokkaamaksi, onhan hän ANTERO! Miten kukaan voisi kestää tulla itsensä Anteron halveksumaksi? Kyllä ihmiset oppivat olemaan kun Antero uhkaa laittaa heidät estoille, nih!
      Ja oikeasti ketään ei kiinnosta pätkääkään.

      Lainaa

    11. Tulos: +174 (196 ääntä)
      Säkkipimeä hai: Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.
      Poliittinen satiiri saattaa tuntua olevan vasemmalla, jos maassa on oikeistohallitus. Malta kuitenkin odottaa ensi hallituskautta, jolloin hallituksessa on mahdollisesti vasemmistopuolueita, ja katso mitä poliittiselle satiirille tapahtuu.

      Lainaa

    12. Kimurantti siili 21.10.2025 6:07
      Tulos: -44 (78 ääntä)
      Es o: En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️
      Käsittääkseni tässä ei uhkailtu vaan yritettiin vaan kalastaa pahimmat trollit kerralla kasaan helpottaakseen omaa blokkailutyötä. Usein miettinyt tekeväni jotain vastaavaa, mutten ihan noin pienestä.
      Nykyään kyllä onkin meininki rauhoittunut kun pahimmat sekopäät, trollit ja idiootit siivottu pois.
      Huom. eri mieltä olevia en lähtökohtaisesti blokkaa vaan ne, jotka eivät osaa käyttäytyä tai ovat rasittavia tai ilmiselviä trolleja.

      Lainaa

    13. Tulos: -52 (124 ääntä)
      Lila herne: Poliittinen satiiri saattaa tuntua olevan vasemmalla, jos maassa on oikeistohallitus. Malta kuitenkin odottaa ensi hallituskautta, jolloin hallituksessa on mahdollisesti vasemmistopuolueita, ja katso mitä poliittiselle satiirille tapahtuu.
      Silloin pitäisi tietysti h-ritella ja maalittaa naispoliitikkoja, mutta yle on niin vasemmalla oleva suwakkimedia etteivät ikinä lähde mukaan vaikka äärioikeat kuinka syöttää lapaan!!!111

      Lainaa

    14. Tulos: +61 (83 ääntä)
      Äärimmäisen lapsellista vetää herne nenään nauruhymiön vuoksi. Mitä hiton väliä sillä on, jos joku laittaa sen postaukseensa? Miksi jotkut ottavat tuon noin vakavasti?

      Lainaa

    15. Tulos: +106 (120 ääntä)
      Lila herne: Poliittinen satiiri saattaa tuntua olevan vasemmalla, jos maassa on oikeistohallitus. Malta kuitenkin odottaa ensi hallituskautta, jolloin hallituksessa on mahdollisesti vasemmistopuolueita, ja katso mitä poliittiselle satiirille tapahtuu.
      Näin on, luonnollisestikin hallitus saa eniten runtua koska heillä on vetovastuu ja myöskin eniten otsikoissa olevat keekoilut huomioidaan. Mutta kyllä ohjelmassa kaikki puolueet saa kyytiä.

      Lainaa

    16. Varjonen metsämarja 21.10.2025 7:03
      Tulos: -31 (51 ääntä)
      Ihanaa kun sallitaan avoin keskustelu.

      Lainaa

    17. Tunnekylmä myyrä 21.10.2025 7:05
      Tulos: +68 (84 ääntä)
      Antero tykkää olla kuplassa jossa ihan kaikki ovat samaa mieltä. Siinä on vaan riskinä se että maailmankuva vääristyy suuntaan jossa kuvittelee kaikkien ihmisten ajattelevan samalla lailla.

      Lainaa

    18. Sulaton raataja 21.10.2025 7:15
      Tulos: +31 (63 ääntä)
      Kyöpeli: Harvemmin blokkaan pelkän hymiön takia. Mutta nauruhymiö passiivis-aggressiivisessa tarkoituksena on argumentaationa paskaa ja sosiaalisena kanssakäymisenä kiusaamista. En arvosta. Tämä siis ei ole mielipide tähän aiheeseen nyt. En ole ihan varma, mistä tuossa edes "keskustellaan". Jos [...]
      😂

      Lainaa

    19. Kynätön kenguru 21.10.2025 7:50
      Tulos: +69 (75 ääntä)
      Tunnekylmä myyrä: Antero tykkää olla kuplassa jossa ihan kaikki ovat samaa mieltä. Siinä on vaan riskinä se että maailmankuva vääristyy suuntaan jossa kuvittelee kaikkien ihmisten ajattelevan samalla lailla.
      Sepä. Innokas blokkailija blokkaa oikeasti itsensä ulos muitten jutuista ja siten päätyy itse sinne kiertoradalle, jonne ei kuule eikä näe.

      Lainaa

    20. Saamaton nektariini 21.10.2025 8:59
      Tulos: -14 (80 ääntä)
      Kyllähän se jalan/pyörällä pääasiassa kulkevana hieman ärsyttää, kun aina jätetään keskelle kevyenliikenteenväylää joku rekka. Varsinkin, kun pienen matkan päässä on yleensä ihan hyvä parkkipaikka tai ihan oikea lastausalue. Sitten joutuu kiertämään tämän rekan tai kuormurin kaikki ajotien puolelta. Ja kun rekka lähtee liikkeelle niin hirvittää jääkö joku lapsi alle.

      Lainaa

    21. Tulos: +30 (44 ääntä)
      Es o: En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️
      Se antaa vallan tunteen. Se saa ihmisen kuvittelemaan että kaikki kontrolli on hänellä.

      Lainaa

    22. Käteisvapaa apina 21.10.2025 10:25
      Tulos: +71 (89 ääntä)
      Säkkipimeä hai: Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.
      Niin. Vain harva on päässyt YLEn katalista vasemmistolaisista juonista perillle. Onneksi internetissä päivystää aktiivinen totuutta puolustavien oikeassa olevien oikeistolaisten ryhmä joka tuo tämän karmean salaliiton julki ja paljastaa pahisten metkut!

      Lainaa

    23. Rapee kirsikka 21.10.2025 10:34
      Tulos: +67 (79 ääntä)
      Säkkipimeä hai: Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.
      Kaivappa muutama Kovan viikon ilta Marinin hallituksen ajoilta ja kerro sitten, minne päin ohjelma on kallellaan. Tai tee Itse valtiaista läpileikkaus. Yleensä poliittista satiiria tehdään valtaapitävistä ja toisaalta, jos itse ryssii ja puhuu itsensä pussiin niin mistäpä sitä satiiria olisi helpompi tehdä

      Lainaa

    24. Navakka tuuli 21.10.2025 10:46
      Tulos: +64 (86 ääntä)
      En ole missään muussa ryhmässä niin pienisieluisia ihmisiä kuin "minä pysäköin pyörätielle" -ryhmässä. Hakemalla haetaan jotain mistä nillittää eikä mitään ymmärrystä jos vaikka invataksi joutuu jättämään/ottamaan asiakkaan kadun reunassa. Olisivat iloisia että on terveet jalat joilla polkea ja jarruttaa. Kaupungissa on ahtaita paikkoja eikä kaikkea voi suunnitella yhden ryhmän mukaan. Vähän yhteispeliä kiitos.

      Lainaa

    25. Laakeriton riikinkukko 😂 21.10.2025 10:50
      Tulos: +34 (38 ääntä)
      Sulaton raataja: 😂
      Tervemenoa kiertoradalle.

      Lainaa

    26. Tulos: +8 (18 ääntä)
      Tornipöllö: Nää sankarit kuvittelee olevansa maailman päähenkilöitä ja käyttäytyvät sen mukaan. Totta kai se on kaamea kohtalo joutua Anteron blokkaamaksi, onhan hän ANTERO! Miten kukaan voisi kestää tulla itsensä Anteron halveksumaksi?
      Kaustisella on tai on ainakin joskus ollut Pub Antero. Se voisi olla hyvä anterokeskittymä 😁

      Lainaa

    27. Räkäpää 21.10.2025 11:04
      Tulos: -8 (36 ääntä)
      Säkkipimeä hai: Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.
      Harmi kun en muista enää missä oli uskomattoman pitkä vuodatus tuosta meidän äärioikeistolaisesta ylestä. Jonkun vasemmistoblogin juttuja se kumminkin oli presidentinvaalien ajalta.

      Lainaa

    28. Itseasiassa 21.10.2025 11:15
      Tulos: +63 (79 ääntä)
      Säkkipimeä hai: Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.
      Silloin kun Jukka Lindströmin Sivuhistoria -sarja alkoi, niin somessa oltiin vikisemässä, kun persuja haukuttiin kokoajan. Oli tullut vastaan yksi jakso ja sekin oli vihreistä. Onko persuilla joku kuulo-, ymmärrys- vai identiteettiongelma?

      Lainaa

    29. Tulos: +55 (63 ääntä)
      Kevyt muurahainen: Hannu ihan kujalla. Poliittisen satiirin kuuluukin kettuilla, muuten se on tosi huonoa satiiria. Kummasti kyllä on laskettu toistakymmentä mainintaa oikeistohallituksesta mutta silti on muka katsominen jätetty kesken kun ei ole vasemmistoa mainittu? Kyllähän Kovan viikon ilta harjaa ihan [...]
      Marinin hallituksen aikana myös Marinin hallitusta - yllätys yllätys - piikiteltiin enemmän kuin nykyistä oppositiota.

      Lainaa

    30. Aseistettu kobra 21.10.2025 12:14
      Tulos: +39 (43 ääntä)
      Es o: En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️
      Antero vieläpä käyttäytyy kuin suuri voittaja kun saa blokata ja muut menee vaan tyhmänä hänen ansaansa. Voi pyhä yksinkertaisuus 🤦🏻‍♂️.

      Lainaa

    31. Kofeiiniton raataja 21.10.2025 12:23
      Tulos: +35 (39 ääntä)
      Tunnekylmä myyrä: Antero tykkää olla kuplassa jossa ihan kaikki ovat samaa mieltä. Siinä on vaan riskinä se että maailmankuva vääristyy suuntaan jossa kuvittelee kaikkien ihmisten ajattelevan samalla lailla.
      Tätä kuplassa elämistä tapahtuu nykyaikana somessa hälyttävän paljon ja tästä on julkaistu ihan tutkimuksiakin.
      Mitä enemmän kuplaudut omaan aatteeseesi, oli se sitten esim. oikeisto vs. vasemmisto, sitä enemmän sosiaalinen media alkaa näyttämään sinun aatteen mukaisia asioita ja kommentteja. Tämä luo harhan, että yhä useampi ihminen ja jopa yhteiskunta on sinun kanssasi samaa mieltä, vaikka tosiasia voi olla päinvastainen.

      Lainaa

    32. Tulos: +48 (52 ääntä)
      Hannulla näyttää olleen sen verran kova halu päästä loukkaaantumaan että hän jätti tarkoituksella kuuntelematta ne kohdat joissa vasemmisto mainitaan.

      Lainaa

    33. Asiallinen panda 21.10.2025 14:13
      Tulos: +4 (30 ääntä)
      Kyöpeli: Harvemmin blokkaan pelkän hymiön takia. Mutta nauruhymiö passiivis-aggressiivisessa tarkoituksena on argumentaationa paskaa ja sosiaalisena kanssakäymisenä kiusaamista. En arvosta. Tämä siis ei ole mielipide tähän aiheeseen nyt. En ole ihan varma, mistä tuossa edes "keskustellaan". Jos [...]
      oon samaa mieltä. turhauttavaa kun tahtoo keskustella toisen kanssa ja oikeesti ymmärtää niiden näkökulmaa mutta vastaus on nauruhymiö

      Lainaa

    34. It's a deal 21.10.2025 16:16
      Tulos: +45 (51 ääntä)
      Koska tuossa ei ollut sukunimeä, blokkasin kaikki Facebookin Anterot. Kyllä varma on aina varmaa.

      Lainaa

    35. Täydennetty greippi 21.10.2025 17:19
      Tulos: +20 (36 ääntä)
      Es o: En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️
      Antero leikkii kansanedustaja Jani Mäkelää (PS), joka ei myöskään kestä eriävää mielipidettä tai liian vaikeaa kysymystä. Ja liian vaikeita ovat kaikki kysymykset.

      Lainaa

    36. Kirpeä Ahven 21.10.2025 19:19
      Tulos: +4 (20 ääntä)
      Kyöpeli: Harvemmin blokkaan pelkän hymiön takia. Mutta nauruhymiö passiivis-aggressiivisessa tarkoituksena on argumentaationa paskaa ja sosiaalisena kanssakäymisenä kiusaamista. En arvosta. Tämä siis ei ole mielipide tähän aiheeseen nyt. En ole ihan varma, mistä tuossa edes "keskustellaan". Jos [...]
      Joskus se on hyvä tapa lopettaa keskustelu, kun tajuaa että toinen ei yksikertaisesti halua ymmärtää mitä yrität sanoa.

      Lainaa

    37. Höylätty albatrossi 21.10.2025 20:27
      Tulos: +39 (45 ääntä)
      Blokatkoon kuka tahansa kenet tahansa vaan haluaa, mutta minkä ihmeen takia Anteron pitää tehdä tästä omasta rajanvedostaan tuollainen monen viestin mittainen numero? Ketään ei kiinnosta lukea hänen blokkaustiedotteitaan.

      Lainaa

    38. Jykevä kirjohylje 21.10.2025 22:24
      Tulos: +8 (20 ääntä)
      Täydennetty greippi: Antero leikkii kansanedustaja Jani Mäkelää (PS), joka ei myöskään kestä eriävää mielipidettä tai liian vaikeaa kysymystä. Ja liian vaikeita ovat kaikki kysymykset.
      Ajatella että MTJ on jollekin roolimalli 🤦🏻‍♂️

      Lainaa

    39. Pinkee Hemppi 22.10.2025 3:46
      Tulos: -1 (11 ääntä)
      Es o: En ole ikinä ymmärtämyt tuolla estämisellä uhkailua. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa jos joku "random antero" estää Suomessa? 🤷🏼‍♂️
      Tai koko maailmassa. Duh

      Lainaa

    40. Oksaton ämpäri 22.10.2025 11:00
      Tulos: +29 (35 ääntä)
      Mistä tunnistaa puolueettoman median? Siitä, että oikeisto pitää sitä liian vasemmistolaisena ja vasemmisto pitää sitä liian oikeistolaisena.

      Lainaa

    41. Karu nektariini 22.10.2025 12:15
      Tulos: +3 (11 ääntä)
      An-Tero: Kaustisella on tai on ainakin joskus ollut Pub Antero. Se voisi olla hyvä anterokeskittymä 😁
      Se olisikin hyvä paikka keskittää kaikki oman elämänsä anterot pois ihmisten ilmoilta 😁

      Lainaa

    42. Tulos: -2 (12 ääntä)
      Pinkee Hemppi: Tai koko maailmassa. Duh
      *somessa

      Lainaa

    43. Nokkela hanki 22.10.2025 17:06
      Tulos: +5 (11 ääntä)
      Itseasiassa: Onko persuilla joku kuulo-, ymmärrys- vai identiteettiongelma?
      Mitäpä luulet?

      Lainaa

    44. Tahmea kotieläin 22.10.2025 17:43
      Tulos: +26 (30 ääntä)
      Säkkipimeä hai: Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.
      On se kumma juttu että satiiria tehdään istuvasta hallituksesta eikä niinkään oppositiosta saatika entisistä. Kumma on. Hyvin kumma.

      Lainaa

    45. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Aseistettu kobra: Antero vieläpä käyttäytyy kuin suuri voittaja kun saa blokata ja muut menee vaan tyhmänä hänen ansaansa. Voi pyhä yksinkertaisuus 🤦🏻‍♂️.
      Siellä se blokki-Antero rinkirunkkaa yksinään. Yksinään runkkaa. Yksinään, säälittävä ansamestari. Niin saa yksinään omassa kuplassa runkata.

      Lainaa

    46. Tulos: +8 (12 ääntä)
      Tahmea kotieläin: On se kumma juttu että satiiria tehdään istuvasta hallituksesta eikä niinkään oppositiosta saatika entisistä. Kumma on. Hyvin kumma.
      Jännä, hyvin jännä on.

      Lainaa

    47. Säyseä peto 23.10.2025 7:10
      Tulos: +2 (12 ääntä)
      Oksaton ämpäri: Mistä tunnistaa puolueettoman median? Siitä, että oikeisto pitää sitä liian vasemmistolaisena ja vasemmisto pitää sitä liian oikeistolaisena.
      Puolueetonta mediaa ei ole olemassakaan.

      Lainaa

    48. KissaKuustinen 23.10.2025 7:29
      Tulos: -2 (12 ääntä)
      Auto on polkupyöräkaistalla, joka on hyvä muistaa. Jos on rajattu viivalla, pyöräilijöille on aina tien puoli ja kävelijöille toinen. Toki siinäkin ajetaan ja kävellään kaistan oikeaa reunaa. Ei tarvi etsiä merkkejä. Ja jos on katkoviivalla rajattu niin on normaali oikeanpuoleinen liikenne, eli kävellään ja pyöräillään oikeanpuoleisella kaistalla molemmat samalla kaistalla.

      Lainaa

    49. Tyyris muurahainen 23.10.2025 7:38
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Mikä tommoisia Anteroita vaivaa? Onko se lapsena tiputettu liian monta kertaa, vai onko napanuora ollut kaulan ympäri?

      Lainaa

    50. Punerva laama 23.10.2025 8:51
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Olen selvästi täysin alihyödyntänyt blokkaustoimintoa. Olisiko someni vähemmän negatiivinen ja ahdistava, jos alkaisinkin blokata kaikki trollit ja öyhöt? Asiallisesti kommentoivat saisivat jäädä, jopa persut ja uskovaiset. Kokemuksia, kannattaako?

      Lainaa

    51. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Kyöpeli: Harvemmin blokkaan pelkän hymiön takia. Mutta nauruhymiö passiivis-aggressiivisessa tarkoituksena on argumentaationa paskaa ja sosiaalisena kanssakäymisenä kiusaamista. En arvosta. Tämä siis ei ole mielipide tähän aiheeseen nyt. En ole ihan varma, mistä tuossa edes "keskustellaan". Jos [...]
      😂

      Lainaa

    52. Kivenkova viikuna 23.10.2025 22:08
      Tulos: +3 (13 ääntä)
      Säkkipimeä hai: Kovan viikon ilta ei ole puolueeton, vaan melko vasemmalla niinkuin YLE tuppaa olemaan. Moni ei vaan sitä huomaa.
      Tosiasiat sattuu olemaan vasemmalle kallellaan, kun vasemmistopuolueet on tottuneet perustelemaan politiikkaansa tosiasioilla. Oikeistopuolueilla on vähän arpapeliä, kuinka syvällä omassa kuvitelmamaailmassa elellään; tai oikeammin yritetään saada äänestäjät elämään.

      Lainaa

    53. Myytteihin uskova sateenvarjo 24.10.2025 6:06
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      Navakka tuuli: En ole missään muussa ryhmässä niin pienisieluisia ihmisiä kuin "minä pysäköin pyörätielle" -ryhmässä. Hakemalla haetaan jotain mistä nillittää eikä mitään ymmärrystä jos vaikka invataksi joutuu jättämään/ottamaan asiakkaan kadun reunassa. Olisivat iloisia että on terveet jalat joilla polkea [...]
      Naurettavinta ollut, kun poliiseilla on tilanne päällä, niin joku napsii kuvan ryhmään, kun ovat kehdanneet jättää maijan pyörätielle.

      Lainaa

    54. Tulos: +10 (10 ääntä)
      Sitähän puhutaan siitä että pitää ymmärtää ero sen välillä nauretaanko jollekulle vai jonkun kanssa. Eräät taitavat ajatella että nauruhymiöt nauravat aina heille.

      Lainaa

    55. Pompöösi maksamakkara 24.10.2025 21:12
      Tulos: -7 (7 ääntä)
      Antero on satavarma spandexpyöräilijä

      Lainaa

    56. Muodoton kovakuoriainen 27.10.2025 0:02
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Jykevä kirjohylje: Ajatella että MTJ on jollekin roolimalli 🤦🏻‍♂️
      "Maailman tyhmin"  on superlatiivi eli paras 🤣

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: esto, estää, kovan viikon ilta, nauru, naurureaktio, ohjelma, politiikka, puolueet, reaktiot, uutiset, yle