Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Foliohattu kiristää, osa 41

Huippu-uutisia hörhölästä: Rokotteiden haittavaikutukset voi kumota?
Foliohattu kiristää, osa 41

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 70 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Kommentoin 29.7.2025 0:31
      Tulos: +411 (421 ääntä)
      Siis apua 😬

      Lainaa

    2. Aikaisempi kirahvi 29.7.2025 0:35
      Tulos: +380 (386 ääntä)
      Mitä suomalaisille tapahtuu, vai onko näitä hörhöjä aina liikkunut tuolla...

      Lainaa

    3. Kömpelö robotti 29.7.2025 0:47
      Tulos: +406 (414 ääntä)
      Ilman aivojakin "pärjää", näkeehän sen Talvikista, Jennistä, Sannasta, Ojalasta, Martista, Susannasta ja Satusta. Voi hyvä luoja 🤯

      Lainaa

    4. Morbidi maksamakkara 29.7.2025 0:48
      Tulos: +341 (347 ääntä)
      Tää oli nyt sitä todistusaineistoa että ilman aivojakin pärjää, välillä vähän liiankin pitkälle elämässä ja somessa. Onneksi edes huoltajuuden jaossa niitä näytetään käytetyn edes yhdellä puolella pöytää.

      Lainaa

    5. Tulos: +283 (287 ääntä)
      Teköäly sikseen, tossa kuvassahan on iso liuta terveitä puita 5G:n puolella.

      Lainaa

    6. Verkoton vesimeloni 29.7.2025 1:19
      Tulos: +316 (322 ääntä)
      En kyllä ihmettele että Jennin lapsen isä saa määrätä terveysasioista. Jopa oikeusistuin on ollut sitä mieltä että parempi näin. Ainoa olosuhdemuutos mikä voisi auttaa on että Jenni jättäisi kaiken mitä on nappaillut - ja myös sen foliohatun - ja alkaisi ihmiseksi.

      Lainaa

    7. Hoikka biisoni 29.7.2025 1:53
      Tulos: +187 (191 ääntä)
      Mitäköhän se osteopaatti rokoteasialle voi tehdä? 🤔 Hieroo pahan pois? 🤣

      Lainaa

    8. Laatuunkäypä appelsiini 29.7.2025 1:56
      Tulos: +230 (232 ääntä)
      En tiiä kumpi ajatus ahistaa enemmän... Se, että Satu luulee tota aidoks kuvaks, vai se, että se luulee tommosen säteilyasetelman yhdelle puulle olevan mahdollista.

      Lainaa

    9. Tulos: +270 (280 ääntä)
      Vähän karmivaa, totta puhuen, että tällä naisella on edes oikeus olla yksin lapsen kanssa. En väitä että tarkoituksella vahingoittaisi lasta, mutta juuri esimerkiksi nämä "vaihtoehtoiset" hoidot joita kysyy muilta sekopäiltä netissä voi olla ties mitä vaikutusta.

      Lainaa

    10. Aurinkolasiton noita 29.7.2025 2:40
      Tulos: +158 (162 ääntä)
      Eieieiei! 🙈 En halua uskoa että näin pöljiä ihmisiä liikkuu täälläkin meidän keskuudessa. Oikeasti. Tänäänkin.

      Lainaa

    11. Mutkikas sotilas 29.7.2025 3:12
      Tulos: +227 (231 ääntä)
      Verkoton vesimeloni: En kyllä ihmettele että Jennin lapsen isä saa määrätä terveysasioista. Jopa oikeusistuin on ollut sitä mieltä että parempi näin. Ainoa olosuhdemuutos mikä voisi auttaa on että Jenni jättäisi kaiken mitä on nappaillut - ja myös sen foliohatun - ja alkaisi ihmiseksi.
      Näin kesällä tykkään matkustella ympäri Suomea, käydä katsomassa vanhoja kirkkoja ja niiden vieressä olevia vanhoja hautoja
      Vanhoilla hautausmailla on paljon lasten ja muiden nuorena kuolleiden muistomerkkejä. Nämä näihin päiviin säilyneet lasten hautamuistomerkit ovat pieni muistutus siitä, mitä lapsikuolleisuus oli ennen rokotuksia ja antibiootteja. 

      Lainaa

    12. Silminnähtävä hanhi 29.7.2025 4:14
      Tulos: +21 (45 ääntä)
      Hoikka biisoni: Mitäköhän se osteopaatti rokoteasialle voi tehdä? 🤔 Hieroo pahan pois? 🤣
      Kiihdyttää hetkeksi aineenvaihduntaa siinä missä tavallinen hierontakin, mutta tuskin sillä rokotukseen poistavaa tehoa on.

      Lainaa

    13. Tornipöllö 29.7.2025 4:40
      Tulos: +182 (194 ääntä)
      Ai että kun joku lähettäisi tuon Jennin viestin viranomaisille. Olisi siellä käräjillä varmasti hänelle eduksi, jos vastapuolella olisi todistusaineistoa siitä, että hän on vakavissaan harkinnut lapsensa kidnappausta.

      Lainaa

    14. Tulos: +179 (181 ääntä)
      Satulla on tuossa viimeisessä kommentissaan hyvin klassinen kulttimentaliteetti. Heti jos joku uskaltaa nostaa epäilevän äänen niin se on petturi.

      Lainaa

    15. Turhauttava ilves 29.7.2025 6:05
      Tulos: +85 (103 ääntä)
      Suomessa tulisi olla mahdollista karkoittaa nämä höhöt omalle saarelleen. Siellä sitten voisivat keskenään perustaa sellaisen yhteiskunnan kuin haluavat. Voitaisiin katsoa, miten kaun selviävät ilman meitä "lampaita".

      Lainaa

    16. Johdoton lehmä 29.7.2025 6:25
      Tulos: +149 (153 ääntä)
      Ennen internetiä kylähullut pidettiin ruodussa yhteisön voimin, korkeintaan lehtien lukijapalstoille saattoi joku mielipide päästä läpi. Nyt harhoilleen on helpompi löytää vahvistusta, kun tutkii ”lähteitä”, joihin ei kuitenkaan jostain syystä uskalleta koskaan viitata suoraan.

      Lainaa

    17. Tulos: +98 (102 ääntä)
      Aikaisempi kirahvi: Mitä suomalaisille tapahtuu, vai onko näitä hörhöjä aina liikkunut tuolla...
      Näitä on ollut aina, nyt nämä saa vain itsensä paremmin kuuluviin, kiitos some

      Lainaa

    18. Painoton patsas 29.7.2025 7:01
      Tulos: -53 (73 ääntä)
      Se on kyllä huvittavaa, miten kaikkein stereotyyppisimmät valkoroskat ovat aina niitä kaikkein lainoppineimpia.

      Lainaa

    19. Kilokalori 29.7.2025 7:19
      Tulos: +149 (153 ääntä)
      Siis kun ihminen oikeasti haluaa uskoa, että 5G on pahasta, niin hänelle on myös fysikaalisesti ihan okei että jotenkin on voitu rajata 5G mastojen vaikutus vain puoleen puuhun ja se näkyy sitten noin selvästi. EIKÄ OLE AI-KUVA!!!1 Jännä ettei kaikki kaupunkien puut ole tiputtaneet lehtiään. Kun minun 5G tunnistinlaitteeni sanoo että lähes joka paikassa on 5G verkkoa. Paitsi Helsingin motarilla nelostiellä ei ole Mäntsälän tienoilla.

      Lainaa

    20. Kilokalori 29.7.2025 7:29
      Tulos: +122 (126 ääntä)
      Noita säteilylle allergisia on muuten ollut ihan mikroaaltouunien tulon ajoista asti. Ja tuo sama ”kännykkäsäteily on vaarallista” kohkaaminen oli muuten ainakin jo 3G verkon tullessa. Ja 4G. Ennen vanhaan se säteilyhuolestunut vaan kantoi mikronsa kellariin ja kertoi kahvilla ystävilleen. Nykyisin nuo löytävät netissä toisensa, ja vahvistavat yhdessä hulluuttaan. Ja poimivat uusia aiheita toisiltaan. Kuten vaikka tuo että kemikaalivanasien vaikutuksesta ihmiset kestää vähemmän säteilyä…

      Lainaa

    21. Puhekyvytön tomaatti 🍅 29.7.2025 8:14
      Tulos: +78 (86 ääntä)
      Ja niin he lipittivät havunneulasteetä foliohatut päässä ja elivät elämänsä onnellisina loppuu asti.

      Lainaa

    22. Stabiili hampurilainen 29.7.2025 8:37
      Tulos: +52 (56 ääntä)
      Nyt haluaisin tietää, millaisen oppitunnin kuvakaappauksen Heidi antaa lapsilleen juomattomasta teestä

      Lainaa

    23. Paineistettu manaatti 29.7.2025 8:37
      Tulos: +88 (92 ääntä)
      Tekoäly luo mahdollisuuksia näille 5G ja muille salaliitto hörhöille. Se vaan huvittaa näissä tapauksissa, että heidän selitykset rikkoo fysiikan ja luonnon sun muita lakia. Niin kuin tässä tapauksessa muka puu tasan puoleksi kärsii. Minäkin juodessa tulen vain puoleksi känniin.

      Lainaa

    24. Tahrittu pohatta 29.7.2025 8:57
      Tulos: +84 (88 ääntä)
      Ei näitä pysty normaali ihminen ymmärtämään. 5G-verkko on nykyään jokaisessa vähänkään isommassa kaupungissa ja taajamassa. Puhtaasti "maaseudulla", eli todella pienissä pitäjissä, sitä ei vielä ole. Jos edes hetkeksi pysähdyttäisiin ajattelemaan omilla aivoilla niin luulisi että tajuttaisiin nuo salaliittoteoriat ihan täydeksi huuhaaksi, koska eihän missään kaupungissa ole lehdet lakastuneet tai tippuneet puista. Eli ei ole mitään ominsilmin havaittavaa todistetta että 5G-verkko aiheuttaisi tuollaista "säteilyllään".

      Lainaa

    25. Peeaa paimen 29.7.2025 9:04
      Tulos: +21 (27 ääntä)
      https://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/ Tässä muuten seikkailee sama Jenni :)

      Lainaa

    26. Intiimi peura 29.7.2025 9:18
      Tulos: +105 (109 ääntä)
      "Älä usko kaikkea lukemaasi" on jotain mitä foliohatut toitottavat meille kangashatuille, vaikka itse uskovat kaiken maailman sadut hämäristä lähteistä.

      Lainaa

    27. Arkkienkeli 29.7.2025 9:21
      Tulos: +76 (80 ääntä)
      Jahans. Olisikohan taas aika pistää vitsinä pystyyn sähköyliherkkien ryhmä naamakirjaan? Viimeksi tuli 1500 jäsentä vuorokaudessa. Ihmettelen vieläkin avattujen ketjujen ja kommentoijien määrää, sillä sähköyliherkkyyttä ei tuntunut olevan matkapuhelimien ja tietokoneiden käyttäjien osalta.

      Lainaa

    28. Paranormaali kiivi 29.7.2025 9:21
      Tulos: +49 (53 ääntä)
      Tahrittu pohatta: Ei näitä pysty normaali ihminen ymmärtämään. 5G-verkko on nykyään jokaisessa vähänkään isommassa kaupungissa ja taajamassa. Puhtaasti "maaseudulla", eli todella pienissä pitäjissä, sitä ei vielä ole. Jos edes hetkeksi pysähdyttäisiin ajattelemaan omilla aivoilla niin luulisi että [...]
      Ehkä 5G todellisuudessa laitetaan päälle siinä syyskuun tienoilla ja otetaan pois maaliskuussa 🤔

      Lainaa

    29. Paranormaali kiivi 29.7.2025 9:24
      Tulos: +113 (117 ääntä)
      Tavallaan tuli vähän hyvä mieli Jennin lapsen puolesta, että hänellä on elämässään ihmisiä, jotka varmistavat hänen asiallisen terveydenhuoltonsa, vaikka äiti onkin tuollainen. Toivottavasti Jennin vaikutus lapseen on muutenkin pieni.

      Lainaa

    30. Nurja jyrsijä 29.7.2025 9:48
      Tulos: +54 (60 ääntä)
      Hoikka biisoni: Mitäköhän se osteopaatti rokoteasialle voi tehdä? 🤔 Hieroo pahan pois? 🤣
      Jospa "tekisi" jotain, sanoisi äidille että nyt on hyvä ja kaikki kunnossa ja äidillä olisi rauhallinen mieli. Ja lapsella rokotukset.

      Lainaa

    31. Tulos: +58 (66 ääntä)
      Paineistettu manaatti: Tekoäly luo mahdollisuuksia näille 5G ja muille salaliitto hörhöille. Se vaan huvittaa näissä tapauksissa, että heidän selitykset rikkoo fysiikan ja luonnon sun muita lakia. Niin kuin tässä tapauksessa muka puu tasan puoleksi kärsii. Minäkin juodessa tulen vain puoleksi känniin.
      Kun ei ymmärrä mitään tieteestä eikä teknologiasta, kaikki monimutkainen tuntuu taialta. Tai nykyään taika on vaihtunut ties mihin valheisiin.

      Lainaa

    32. Tulos: +87 (91 ääntä)
      Tää Jenni on varmaan sama henkilö joka on eri facebook ryhmissä ulissu kun paska isä vei lapsen huoltajuuden ja yrittää pilata lapsen ja äitylin välit. Samaan aikaan pitää itse kiinni sekopäisistä mielipiteistään ja jossain vaiheessa tais asuakin olosuhteissa joissa ei kyllä lasta ois voinu kasvattaa. Ei kyllä ajattele lapsensa parasta vaan itseään, hyvä että isä on järkevänä ihmisenä lapsen elämässä.

      Lainaa

    33. Pöllö käärme 29.7.2025 11:49
      Tulos: +38 (46 ääntä)
      Turhauttava ilves: Suomessa tulisi olla mahdollista karkoittaa nämä höhöt omalle saarelleen. Siellä sitten voisivat keskenään perustaa sellaisen yhteiskunnan kuin haluavat. Voitaisiin katsoa, miten kaun selviävät ilman meitä "lampaita".
      Hyvä idea. Tosin näissä ruukaa käydä niin, että kulttijohtaja panee kaikkia ja lopuksi tehdään massaitsari 😬

      Lainaa

    34. Pöllö käärme 29.7.2025 11:52
      Tulos: +8 (18 ääntä)
      Edelliseen lisäys että sitten kun valtiovalta ja lampaat alkaa vainota niin tuo viimeinen vaihe.

      Lainaa

    35. It's a deal 29.7.2025 12:05
      Tulos: +58 (62 ääntä)
      Toj Karin: Kun ei ymmärrä mitään tieteestä eikä teknologiasta, kaikki monimutkainen tuntuu taialta. Tai nykyään taika on vaihtunut ties mihin valheisiin.
      Ja asiat, joita ei voi nähdä paljaalla silmällä, kuten säteily ja virukset, ovat mustaa magiaa. Ruokaviraston tehtävähän nimenomaan on tutkia ja valvoa, mitä eläimille syötetään tai piikitetään, mutta eihän heitä voi uskoa, jos oma pielipide on parempaa faktaa.

      Lainaa

    36. It's a deal 29.7.2025 12:09
      Tulos: +40 (44 ääntä)
      Satu löysi ryhmästään lampaan suden vaatteissa.

      Lainaa

    37. Epäsuosittu norppa 29.7.2025 14:06
      Tulos: +22 (26 ääntä)
      Napael: Teköäly sikseen, tossa kuvassahan on iso liuta terveitä puita 5G:n puolella.
      Jännästi 5G haittaa ihmisiä vaikka vanhoja 3G taajuuksia on valjastettu 5G:n käyttöön ja 3G ei aikanaan haitannut ketään xD

      Lainaa

    38. Viisas kivi 29.7.2025 14:09
      Tulos: +29 (31 ääntä)
      Voisi pistää pystyyn jonkun kampanjan. "BIG PHARMA ei halua sinun tietävän tätä! Poista rokotehaitat lapsestasi tällä yksinkertaisella keinolla!"

      Lainaa

    39. Epäsuosittu norppa 29.7.2025 14:09
      Tulos: +65 (67 ääntä)
      It's a deal: Ja asiat, joita ei voi nähdä paljaalla silmällä, kuten säteily ja virukset, ovat mustaa magiaa. Ruokaviraston tehtävähän nimenomaan on tutkia ja valvoa, mitä eläimille syötetään tai piikitetään, mutta eihän heitä voi uskoa, jos oma pielipide on parempaa faktaa.
      Todennäköisesti nämä sähköallergiset ja 5G hörhöt makaavat helteellä auringossa tyytyväisinä, vaikka auringosta tulee paljon voimakkaampaa ja vaarallisempaa sähkömagneettistasäteilyä kuin puheliverkon antenneista, mutta eihän nämä idiootit sitä tajua.

      Lainaa

    40. Tulos: +51 (53 ääntä)
      Aika heikko kattavuus 5G-verkolla, jos sen vaikutus loppuu tien toisella puolella.

      Lainaa

    41. Tulos: +48 (50 ääntä)
      Arkkienkeli: Jahans. Olisikohan taas aika pistää vitsinä pystyyn sähköyliherkkien ryhmä naamakirjaan? Viimeksi tuli 1500 jäsentä vuorokaudessa. Ihmettelen vieläkin avattujen ketjujen ja kommentoijien määrää, sillä sähköyliherkkyyttä ei tuntunut olevan matkapuhelimien ja tietokoneiden käyttäjien osalta.
      Jos perustat tuon, niin voisitko kiltti alkaa myydä siellä jotain rokotusmyrkkyjen poistoon tarkoitettuja laastareita tms soopaa? 🙏 (ja siis oikeasti ihan vaan tavallisia laastareita, mutta paketissa on parantavien kristallien ympäröimä enkeli tms)
      Saataisiin hörhöjen lapsetkin pidettyä terveinä ja rokotettuina, kun vaan uskotellaan hörhöille itselleen että he pelastivat lapsensa myrkyiltä ja huijasivat systeemiä.

      Lainaa

    42. Itseasiassa 29.7.2025 21:25
      Tulos: +23 (29 ääntä)
      Hoikka biisoni: Mitäköhän se osteopaatti rokoteasialle voi tehdä? 🤔 Hieroo pahan pois? 🤣
      Mä vein vauvaa osteopaatille ihan muista syistä ja sitä ennen osteopaatin kanssa varmistettiin, että on riittävä varoaika rokotteiden jälkeen. Ihan että keho on saanut hoidettua sen vastuskyvyn eikä rasitu liikaa. Osteopaatti itse on myös lapsensa rokottanut. Nykyään taitaa päästä opiskelemaan suoraan osteopaatiksi, mutta aiemmin piti olla jo joku terveydenhuollonkoulutus, kuten fyssari tai lääkäri.

      Lainaa

    43. Monenlajenen sarvikuono 29.7.2025 21:30
      Tulos: +35 (39 ääntä)
      Intiimi peura: "Älä usko kaikkea lukemaasi" on jotain mitä foliohatut toitottavat meille kangashatuille, vaikka itse uskovat kaiken maailman sadut hämäristä lähteistä.
      Kangashatun kohdalla repesi 🤣. Mainio termi ei-foliolle.
      Ja samaa mieltä itse asiassakin.

      Lainaa

    44. Lunki ankka 29.7.2025 21:33
      Tulos: +29 (33 ääntä)
      Paranormaali kiivi: Ehkä 5G todellisuudessa laitetaan päälle siinä syyskuun tienoilla ja otetaan pois maaliskuussa 🤔
      Noni nyt menit sitten paljastamaan suuren salaisuuden 🤷🏻‍♂️😆

      Lainaa

    45. Itseasiassa 29.7.2025 21:37
      Tulos: +24 (28 ääntä)
      Epäsuosittu norppa: Todennäköisesti nämä sähköallergiset ja 5G hörhöt makaavat helteellä auringossa tyytyväisinä, vaikka auringosta tulee paljon voimakkaampaa ja vaarallisempaa sähkömagneettistasäteilyä kuin puheliverkon antenneista, mutta eihän nämä idiootit sitä tajua.
      Näissä piireissä ollaan sitä mieltä, että muuten jää auringon hyödyt saamatta. Kun ei 50 vuotta sitten kukaan kuollut ihosyöpään. Valitettavasti sitä ennen oli paksumpi otsonikerros, joten UV-indeksi oli aina pienempi. Nyt saat kerralla isomman määrän ja riittävästi jo varjossa.

      Lainaa

    46. Ovela jääkarhu 29.7.2025 21:39
      Tulos: +24 (28 ääntä)
      Itseasiassa: Mä vein vauvaa osteopaatille ihan muista syistä ja sitä ennen osteopaatin kanssa varmistettiin, että on riittävä varoaika rokotteiden jälkeen. Ihan että keho on saanut hoidettua sen vastuskyvyn eikä rasitu liikaa. Osteopaatti itse on myös lapsensa rokottanut. Nykyään taitaa päästä opiskelemaan suoraan osteopaatiksi, [...]
      Meillä sama homma, mutta syyksi meidän osteopaatti ilmoitti sen, että rokotetut alueet (usein vauvoilla sekä käsi että jalka yhdellä rokotuskerralla) voi olla kipeitä jopa viikon rokotuksen jälkeen, eli silloin ei lähdetä hieromaan, ettei vauvaa satu.

      Lainaa

    47. Matti Tervasuo 29.7.2025 21:56
      Tulos: +11 (21 ääntä)
      Aikaisempi kirahvi: Mitä suomalaisille tapahtuu, vai onko näitä hörhöjä aina liikkunut tuolla...
      Hörhöt ovat aina olleet keskuudessamme, paitsi ennen ne kuskattiin mielisairaalaan ja lääkittiin vähäksi aikaa. Sähköllä päästiin eroon päänsisäisistä sienitaudeista hetkeksi. Nykyisin harvat pääsevät hoitoon, vaikka ehkä pitäisi.

      Lainaa

    48. Pinkee Hemppi 30.7.2025 3:31
      Tulos: -4 (8 ääntä)
      Reija🥰 Jenni🤦

      Lainaa

    49. Tulos: +8 (16 ääntä)
      Duocorn: Vähän karmivaa, totta puhuen, että tällä naisella on edes oikeus olla yksin lapsen kanssa. En väitä että tarkoituksella vahingoittaisi lasta, mutta juuri esimerkiksi nämä "vaihtoehtoiset" hoidot joita kysyy muilta sekopäiltä netissä voi olla ties mitä vaikutusta.
      Jep. Saattaa juottaa vaikka lipeää lapselle et putsaa sen rokotteista tai muuta yhtä mukavaa.

      Lainaa

    50. Sisusteeton sakaali 30.7.2025 6:56
      Tulos: +10 (14 ääntä)
      Hoikka biisoni: Mitäköhän se osteopaatti rokoteasialle voi tehdä? 🤔 Hieroo pahan pois? 🤣
      Tuohan on hyvä ratkaisu kaikkien kannalta. Hieroo myrkyt pois, niin rokotteista ei haittaa. Näin isä on tyytyväinen, äiti on tyytyväinen, ja lapsi saa tarkoituksenmukaiset rokotteet.

      Lainaa

    51. Tulos: -3 (5 ääntä)
      Laura: Jos perustat tuon, niin voisitko kiltti alkaa myydä siellä jotain rokotusmyrkkyjen poistoon tarkoitettuja laastareita tms soopaa? 🙏 (ja siis oikeasti ihan vaan tavallisia laastareita, mutta paketissa on parantavien kristallien ympäröimä enkeli tms) Saataisiin hörhöjen lapsetkin pidettyä terveinä ja rokotettuina, kun [...]
      Ja tuotteen kuvaukseen selitys, jonka mukaan terveysviranomaiset ovat täysin oikeassa siitä, että tuotteella EI OLE mitään terveysvaikutuksia. Erityisesti sen käsittely kristalleilla yms. EI KUMOA rokotteiden haittavaikutuksia, jotka EIVÄT OLE muutenkaan merkittäviä.

      Lainaa

    52. Nikotiiniton jänis 30.7.2025 11:18
      Tulos: +28 (32 ääntä)
      Onneksi viranomaistahot ovat puuttuneet jennin sekoiluun ja pyrkivät pitämään lapsen turvassa ja terveenä samaan aikaan, kun jenni haluaa aktiivisesti sairastuttaa tai jopa tapattaa lapsensa. Hyvä, että isä on ainakin eksäänsä fiksumpi

      Lainaa

    53. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Lapselliset, onkos niitä piikkejä eli rokotuksia tosiaan KYMMENIÄ? 🤔 Ehkä jotain 10 tai yli, mut eikös siinä ole yhdistelmärokotteita? Tietääkö ahdistunut Jenni tämän? 🤔😅

      Lainaa

    54. Kahleeton fretti 30.7.2025 21:05
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Verkoton vesimeloni: En kyllä ihmettele että Jennin lapsen isä saa määrätä terveysasioista. Jopa oikeusistuin on ollut sitä mieltä että parempi näin. Ainoa olosuhdemuutos mikä voisi auttaa on että Jenni jättäisi kaiken mitä on nappaillut - ja myös sen foliohatun - ja alkaisi ihmiseksi.
      Olen kykene syvästi pettynyt oikeuslaitokseseen.
      Noin kajahtaneelle ei saisi antaa mitään palaa huoltajuutta ja lapsen kanssa vain valvotusti.
      Toivottavasti tuo viesti tulee julki ja oikeuslaitos toimii kerrankin oikein.

      Lainaa

    55. Tulos: +26 (28 ääntä)
      Tuo Satun loppukaneetti, susia joukossa. Jos kerta nää epäilijät tässä on susia, niin eikö nuo salaliittoteoreetikot silloin ole niitä 🫨 lampaita?

      Lainaa

    56. Mauton ahven 31.7.2025 7:39
      Tulos: +8 (10 ääntä)
      Itseasiassa: Näissä piireissä ollaan sitä mieltä, että muuten jää auringon hyödyt saamatta. Kun ei 50 vuotta sitten kukaan kuollut ihosyöpään. Valitettavasti sitä ennen oli paksumpi otsonikerros, joten UV-indeksi oli aina pienempi. Nyt saat kerralla isomman määrän ja riittävästi jo varjossa.
      Lisäksi ylipäänsä syöpien yleistymisen suurin yksittäinen syy on eliniän voimakas nousu. Vanhoina hyvinä aikoina yksinkertaisesti ehdittiin kuolla muihin syihin ennen kuin saatiin syöpä tai ainakaan kuoltiin siihen. Ei niitä syöpiä nykyäänkään nuorilla ole niin paljon enempää kuin 50 tai 100 vuotta sitten.
      Tietenkin ympäristörasitus myös vaikuttaa omilla tavoillaan, mutta myös monille syöpävaarallisille asioille altistuminen on vähentynyt elintason parantuessa ja tiedon ja sääntelyn lisääntyessä.

      Lainaa

    57. Mauton ahven 31.7.2025 7:48
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Matti Tervasuo: Hörhöt ovat aina olleet keskuudessamme, paitsi ennen ne kuskattiin mielisairaalaan ja lääkittiin vähäksi aikaa. Sähköllä päästiin eroon päänsisäisistä sienitaudeista hetkeksi. Nykyisin harvat pääsevät hoitoon, vaikka ehkä pitäisi.
      Ei tuollaisiin salaliittoharhaluuloihin oikein ole toimivaa hoitoa, eivätkä ne missään tapauksessa oikeuttaisikaan tahdonvastaista hoitoa, vaikka toimiva hoito olisikin olemassa. Ja itsehän nämä harhaluuloiset eivät yleensä koe olevansa harhaluuloisia, joten heillä ei ole mitään halua ottaa vastaan hoitoa - jollaista ei siis ole edes olemassa.
      Keskustelulla voidaan varmasti vaikuttaa monien ihmisten ajatteluun siten, että se vähitellen muuttuu fiksummaksi, mutta ei sellainen ole mitään hoitoa vaan ihan vaan keskustelua. Sitä samaa, mitä "terveetkin" käyvät keskenään joka päivä.

      Lainaa

    58. Mitätön papukaija 31.7.2025 9:03
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Ensi alkuun pitää vahvasti painottaa, että en usko sähköallergiaan millään tasolla. Olen kuitenkin miettinyt sen mahdollista alkusyytä. Minulla on jopa näin keski-ikäisenä erittäin tarkka kuulo ja kuulen esim. aika monta koirapillinkin taajuutta. Minulla on myös voimakasta ahdistumistaipumusta ja stressiherkkyyttä, jota äänet pahentavat. Pitkäkestoinen ujellus aiheuttaa kehossani stressireaktion, ahdistun kovasti varsinkin korkeataajuuksisista äänistä. Hyvä kuulo ei siis todellakaan ole pelkästään positiivinen asia. Osa sähkölaitteista inisee korkealla taajuudella päällä ollessaan. Vähän kuin jatkuvasti huoneessa olisi itikka. En muista enää tarkkaa selitystä, mutta liittyi jotenkin muuntajan tai laturin rakenteeseen. Tämä ininä, joita tietyistä laitteista tulee, aiheuttaa minulle stressireaktion ja tämän takia olen joutunut ottamaan laitteita pois käytöstä tai siirtämään ne jonnekin nurkkaan. En tiedä johtuuko tuo stressireaktio nimenomaan siitä, että sen yhdistää häiritseviin itikoihin ja kutiseviin paukamiin vai onko se muuten vaan häiritsevää, kun aivot eivät voi levätä. Olen siis miettinyt, että onko ainakin osalla sähköallergisista tämänkaltainen tausta itsellään? Että on helposti ahdistuvaa sorttia ja hyvä kuulo ja sitten ei välttämättä itsekään kuitenkaan tajuta mistä on ahdistuttu, koska tuo sähkölaitteiden ininä ei ole kuitenkaan mitenkään erityisen kovaa. Sen sijaan, että he olisivat ymmärtäneet tämän syy-yhteyden: että se ääni aktivoi aivoja ja saa jostain syystä aikaan stressireaktion, he alkavat kokea sähkön vaarallisena. Koska ihminen on aika hyvä suggeroimaan itseään, niin vaikka aluksi vain yksi lamppu (se, joka todellisuudessa pitää sitä ääntä) häiritsisi, pian tämä sitten laajenee kaikkiin sähköllä toimiviin laitteisiin (paitsi ilmeisesti kännykkään ja muihin tuikitarpeellisiin välineisiin) ja sitten psykosomaattinen oireilu selittää paljon. Koska tulevaisuudessakin törmää taatusti niihin muutamaan sirittävään yksilöön ja saa oikeita oireita, vaikkakin ihan eri syystä eikä edelleenkään tajuta sitä oikeaa syytä, niin uskomus sähköallergiasta vain vahvistuu ja sitä uskoo ja varmasti aidosti saakin oireita, psykosomaattinen oireilu kun on ihan todellista. Sitä en sitten tiedä miten näitä autettaisiin, koska jos on syvällä foliohattuilussaan, niin tämähän kuulostaa lampaan määkimiseltä. Tosin varmaan tämä minunkin selitys kuulostaa vähemmän herkkien mielestä mielisairaalta. Suurin osa ihmisistä ei kuule sitä sirinää, joka niistä tietyistä sähkölaitteista tulee, jos olen siitä maininnut. Varmasti pitävät hulluna. Omalla kohdallani tämä on kuitenkin tieteellisesti todistettavissa. Kunnon laitteilla voidaan todistaa se, että tietty sähkölaite aiheuttaa ääntä tietyllä taajuudella ja ihmiselle tehtävällä kuulotestillä voidaan todistaa se, että hän kuulee sen taajuuden. Stressi- ja ahdistumisherkkyys taas on yksilöllistä, mutta siitä itse asiassa on tutkimuksia, että herkemmin toimivat aistit korreloivat usein herkemmin ahdistuvan hermoston kanssa. Sähköallergiasta en ole koskaan löytänyt mitään, mitä voisi todistaa. Silti, epäilen, että siellä taustalla saattaa ainakin osalla olla samankaltainen tilanne kuin itsellä, mutta syystä tai toisesta he ovat etsineet tietoa vaivaansa eri osasta nettiä kuin minä.

      Lainaa

    59. Suurustettu puhveli 31.7.2025 9:23
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      Mutkikas sotilas: Näin kesällä tykkään matkustella ympäri Suomea, käydä katsomassa vanhoja kirkkoja ja niiden vieressä olevia vanhoja hautoja Vanhoilla hautausmailla on paljon lasten ja muiden nuorena kuolleiden muistomerkkejä. Nämä näihin päiviin säilyneet lasten hautamuistomerkit ovat pieni muistutus siitä, mitä lapsikuolleisuus oli ennen rokotuksia ja antibiootteja. 
      Hieno kirjoitus!

      Lainaa

    60. Pöljä norsu 31.7.2025 12:11
      Tulos: +10 (12 ääntä)
      Kun menen vaeltamaan Lappiin, niin stressitasoni laskee. Täytyy johtua sähköyliherkkyydestäni. (ei voi olla muita selityksiä)

      Lainaa

    61. Tervattu apina 31.7.2025 12:23
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Minä kyllä uskon että tuommonen havunneulastee varmaan sisältääkin kaikkia hyviä vitamiineja... Kai tuosta joku tutkimus on tehty?

      Lainaa

    62. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Jännä, selvittiin kyllä aivot keittävistä 3G- ja 4G- verkoista. No nyt se 5G sit tekee just sen saman.

      Lainaa

    63. Tulos: -2 (2 ääntä)
      Johdoton lehmä: Ennen internetiä kylähullut pidettiin ruodussa yhteisön voimin, korkeintaan lehtien lukijapalstoille saattoi joku mielipide päästä läpi. Nyt harhoilleen on helpompi löytää vahvistusta, kun tutkii ”lähteitä”, joihin ei kuitenkaan jostain syystä uskalleta koskaan viitata suoraan.
      Sinulla on väärä käsitys kylähulluista https://www.duodecimlehti.fi/duo93929

      Lainaa

    64. Tulos: +14 (16 ääntä)
      Itseasiassa: Näissä piireissä ollaan sitä mieltä, että muuten jää auringon hyödyt saamatta. Kun ei 50 vuotta sitten kukaan kuollut ihosyöpään. Valitettavasti sitä ennen oli paksumpi otsonikerros, joten UV-indeksi oli aina pienempi. Nyt saat kerralla isomman määrän ja riittävästi jo varjossa.
      Ennen vanhaan ihmiset käyttivät myös peittävämpiä vaatteita, myös kesäkuumalla peltotöissä. Pitkähihaiset paidat, pitkät housut ja hameet olivat käytössä kesät talvet. Lisäksi hattuja käyttivät kaikki ja ulkosalla koko ajan, ei tullut kysymykseenkään poistua paljain päin kotoa. Leveälieriset hatut tarjosivat hyvää suojaa kasvoille ja niskalle. Häveliäisyyskäsitykset vaikuttivat toki, mutta myös kuumissa ja aurinkoisissa maissa on pukeuduttu niin, että paljas iho minimoidaan ja ulkona oleskelua vältetään paahteisimpina aikoina. Eri puolilla maailmaa on käytetty myös esimerkiksi savea ja erilaisia voiteita, kuten kaakkois-Aasiassa thanaka- ja borak-voidetta.

      Lainaa

    65. Itselatautuva lihapulla 1.8.2025 12:43
      Tulos: +5 (5 ääntä)
      Joku voisi luulla, että keskiajalla ihmiset oli tyhmiä ja nykyään ihminen on viisaampi kuin koskaan ennen.

      Lainaa

    66. Pesty tuhatjalkainen 4.8.2025 20:18
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Moniin lainsäädännön byrokratiajuttuihin suomessa saa pettyä, mutta onpa mahtavaa että Jennin tapauksen tapaan suomessa on mahdollista tällainen asetelma näissä että foliohattusekopäät ei pääse pilaamaan seuraavan sukupolven terveyttä.

      Lainaa

    67. Sanna-Paprika 6.8.2025 1:35
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Mitätön papukaija: Ensi alkuun pitää vahvasti painottaa, että en usko sähköallergiaan millään tasolla. Olen kuitenkin miettinyt sen mahdollista alkusyytä. Minulla on jopa näin keski-ikäisenä erittäin tarkka kuulo ja kuulen esim. aika monta koirapillinkin taajuutta. Minulla on myös voimakasta ahdistumistaipumusta ja stressiherkkyyttä, [...]
      Korkeataajuuksisten äänten kokeminen epämiellyttävänä liittyy osittain siihen että reagoiminen mm. tuskan huutoihin tai vauvan itkemiseen olisi automaattista eikä motivaatiosta kiinni. Näin toisen hätää helpottamalla lievittää omaa oloaan  myös. Laumaeläimille se on hyödyllinen ominaisuus (ennemmin reagointi myös vääriin hälytyksiin, kuin olla passiivinen tosipaikan tullen).
      Samaan liittyy inho liitutaulun kynsimisen ääneen. 

      Lainaa

    68. Sanna-Paprika 6.8.2025 1:52
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Itseasiassa: Näissä piireissä ollaan sitä mieltä, että muuten jää auringon hyödyt saamatta. Kun ei 50 vuotta sitten kukaan kuollut ihosyöpään. Valitettavasti sitä ennen oli paksumpi otsonikerros, joten UV-indeksi oli aina pienempi. Nyt saat kerralla isomman määrän ja riittävästi jo varjossa.
      Toisaalta netissä pyörii paljon videoita joissa on kuvakoosteita länsimaisista ihmisistä vuosikymmenten takaa, ja ihmiset kuvien perusteella vanhentuivat silloin paljon nopeammin kuin nyt. 50 vuotta vanhoissa kuvissa 30- ja 40-vuotiaat ovat näyttäneet samalta kuin 60-vuotiaat nykyään.
      Syyksi arveltiin mm. pitkäaikaista auringonvalolle altistumista ilman suojakertoimia. 

      Lainaa

    69. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Monenlajenen sarvikuono: Kangashatun kohdalla repesi 🤣. Mainio termi ei-foliolle. Ja samaa mieltä itse asiassakin.
      Mulle ei oikein sovi mitkään hatut. No lippikset joo mutta olen kohta viiskyt niin se on vähän huono vaihtoehto, eli mitäs nyt. En mä folioon rupea mutta hatutonnakaan en haluaisi heilua. Pipokin on näin kesällä huonohko vaihtoehto. Mitään huivia en rupea pitämään. Ehkä mä vaan kuljen kalju paljaana ylpeänä ja vaikka se ei ole kivan näköistä niin ainakin se on paree ku folio. Jos jollain on ideoita mikä olis hyvä vaihtoehto niin saa ehdottaa.

      Lainaa

    70. Nopeutettu piirroshahmo 19.8.2025 11:41
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Aikaisempi kirahvi: Mitä suomalaisille tapahtuu, vai onko näitä hörhöjä aina liikkunut tuolla...
      Juu on ollut. Nykypäivänä vaan kaikki idiootit saavat äänensä kuuluviin sosialistisen median avulla mikä ei välttämättä ole hyvä asia.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: 5g, havunneulastee, lapsi, piikit, puut, rokotteet, salaliittoteoriat, sinikielitauti, sähköyliherkkyys, säteily, tekoäly, yhteishuoltajuus