Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Puskaradio suhisee, osa 52

Miehelleni ei tarjoiltu. Boikotti?
Puskaradio suhisee, osa 52

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 70 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Palloton lepakko 19.12.2023 0:13
      Tulos: +247 (257 ääntä)
      Niin kyllähän se laki velvoittaa pidättäytymään tarjoilusta, ei auta vaikka joka ilta istuisi 8 tuntia baarissa jos sitten yhdellä kerralla menee yli. Ne on kaksi asiaa illanvietossa jotka aina kannattaa muistaa: älä lähde ryttyilemään baarimikolle joka kieltäytyy tarjoilemasta ja toinen että älä haasta pokea siinä kohti kun saat poistumiskehotuksen. Kumpaakaan et voi voittaa, et lakiteknisesti etkä varsinkaan riehumalla. Facessa voi tupista mutta teet vaan itsestäsi pellen. MP koittaa vissiin antaa sivusta vertaistukea 😆

      Lainaa

    2. Ikääntyvä gaselli 19.12.2023 0:15
      Tulos: -216 (244 ääntä)
      Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken muunkin aina kelasta terveyskeskukseen ja tuomioistuimeen asti…

      Lainaa

    3. Oleva meduusa 19.12.2023 0:34
      Tulos: +328 (334 ääntä)
      Taksikuski koki myötähäpeää, mutta ajatteli kyydin sujuvan helpoiten kun myötäilee humalaisen asiakkaan mielipidettä. Terveisin taksikuski

      Lainaa

    4. Paljonpuhuva hyttynen 19.12.2023 0:52
      Tulos: +111 (159 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken [...]
      Laki velvoittaa alkoholin osalta monenlaiseen valvontaan. Se on Suomessa pyhä lehmä ja pilkun tarkkaan säännelty.
      Sen sijaan vaikket mahtuisi Hesen ovesta kuin poikittain sisälle niin sulle myydään supermega-ateria tuplana kyllä, ellet aiheuta järjestyshäiriöitä.

      Lainaa

    5. Tulos: +183 (195 ääntä)
      Palloton lepakko: Niin kyllähän se laki velvoittaa pidättäytymään tarjoilusta, ei auta vaikka joka ilta istuisi 8 tuntia baarissa jos sitten yhdellä kerralla menee yli. Ne on kaksi asiaa illanvietossa jotka aina kannattaa muistaa: älä lähde ryttyilemään baarimikolle joka kieltäytyy tarjoilemasta ja toinen että älä haasta pokea siinä [...]
      Mulla tuli ekana mieleen, että MP on juurikin tämä Marjan mies josta oli puhe.

      Lainaa

    6. Esteetön maito 19.12.2023 1:31
      Tulos: +145 (147 ääntä)
      Kelmiina: Mulla tuli ekana mieleen, että MP on juurikin tämä Marjan mies josta oli puhe.
      Normaalisti sanoisin että ei ole kun Jarihan se oli, mutta jos on kirjoittanut nimensä yhtä hyvin kuin kommenttinsa ties vaikka olisi Jarista saanutkin MP:n.

      Lainaa

    7. Mahku dinosaurus 19.12.2023 1:50
      Tulos: +79 (81 ääntä)
      Esteetön maito: Normaalisti sanoisin että ei ole kun Jarihan se oli, mutta jos on kirjoittanut nimensä yhtä hyvin kuin kommenttinsa ties vaikka olisi Jarista saanutkin MP:n.
      MP Jari

      Lainaa

    8. Tulos: +96 (102 ääntä)
      Eeron ja Hannun oli sitte pakko päästä purkamaan mieltä, ois saattanu muuten mennä muilta ihan ohi ettei ne ruukaa käyä kattoo lätkää. Mutta totta puhuakseni oon samaa mieltä joukkotappeluiden hyödyttömyydestä, eri asia mitä sillä meinataan.

      Lainaa

    9. Viiksekäs käärme 19.12.2023 3:25
      Tulos: -46 (90 ääntä)
      Joulukuusikeskusteluun on kyllä pakko osallistua siltä kannalta, etten itsekään ole ikinä ymmärtänyt joulukuusen tarkoitusta. Koristellaan se hetkeksi ja sitten taas heivataan se ulos, todennäköisesti roskiin. Vuosia käytettävät muovikuuset ehkä vielä ymmärrän, mutta mikä idea siinä ylipäätään on? Mistä koko idea on lähtenyt raahata joku puu sisälle ja koristella se? Onko tää nyt näitä kristittyjen varastamia pakanallisia tapoja, joiden alkuperä on vaan sittemmin kadonnut historiaan, eikä kukaan enää tiedä mistä se on edes peräisin... En tiiä, yölliset pohdinnat saa jäädä tältä erää tähän. Hankkikoot ihmiset kuusia sisälle, jos jostain syystä tahtovat.

      Lainaa

    10. Sovelias järvisieni 19.12.2023 5:38
      Tulos: +24 (88 ääntä)
      Joskus kyllä baareissa huomaa, että ihan ulkonäön, sukupuolen tai iän vuoksi ei oteta sisälle ja sanotaan vaan, että on liian päihtynyt. Kokemusta on kun kavereiden kanssa mentiin. Kaikki me nuoret naiset päästiin sisälle ja porukan ainoa yli 30v mies ei päässyt ja sanottiin, että liian humaltunut, vaikka ei kyllä oltu paljoa juotu. Minäkin olin enemmän kännissä kun se jätkä 😅 Mutta samassa paikassa tapahtunut tätä useamminkin ja aina ne on ne miehet, joita ei ole päästetty mukaan.

      Lainaa

    11. Tuleentunut ananas 19.12.2023 6:38
      Tulos: +78 (90 ääntä)
      Viiksekäs käärme: Hankkikoot ihmiset kuusia sisälle, jos jostain syystä tahtovat.
      Enpä ajatellut sulta siihen lupaa kysyä tänäkään vuonna.

      Lainaa

    12. Inertti ämpäri 19.12.2023 6:48
      Tulos: +101 (107 ääntä)
      En ole koskaan kommentoinut täällä ja minulle pitäisi enemmänkin maksaa tuhansia euroja, että tänne kommentoin. En tule koskaan ymmärtämään keskusteluja mistä ei ole mitään hyötyä.

      Lainaa

    13. Tulos: +95 (95 ääntä)
      Mikähän se motivaatio on monilla ihmisillä tulla korostamaan sitä että "minä en sitten yhtään välitä tästä suositusta asiasta"? Jotain paremmuudentunnettako sillä haetaan? On ihan OK jos jokin ei kiinnosta, mutta muita ei myöskään kiinnosta se että sinua ei kiinnosta.

      Lainaa

    14. Taltioitu päärynä 19.12.2023 7:29
      Tulos: +40 (48 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken [...]
      Myyjä mäkkärin tiskillä sanoisi: "Liikaa pohjia, tule vuoden päästä uudelleen" 🤣

      Lainaa

    15. Tehtävä vesinokkaeläin 19.12.2023 7:58
      Tulos: +69 (79 ääntä)
      Viiksekäs käärme: Joulukuusikeskusteluun on kyllä pakko osallistua siltä kannalta, etten itsekään ole ikinä ymmärtänyt joulukuusen tarkoitusta. Koristellaan se hetkeksi ja sitten taas heivataan se ulos, todennäköisesti roskiin. Vuosia käytettävät muovikuuset ehkä vielä ymmärrän, mutta mikä idea siinä [...]
      No olisko vaikka iloa, juhlahenkeä, kivaa tekemistä (koristella), perinteitä...? En minäkään joulua laita yhtään mitenkään, mutta ei mulle oo kyllä koskaan tullut mieleen, että tarvitsisi käydä ilmoittelemassa eri palstoille miten minä olen parempi ihminen ja uniikki lumihiutale kun minähän en mitään joulukuusia käytä enkä ymmärrä! En nyt ainakaan muuta syytä keksi miksi näitä pitää jonkun aina käydä kommentoimassa joka keskusteluun.

      Lainaa

    16. Pysyvä jääkarhu 19.12.2023 8:21
      Tulos: +76 (76 ääntä)
      Taltioitu päärynä: Myyjä mäkkärin tiskillä sanoisi: "Liikaa pohjia, tule vuoden päästä uudelleen" 🤣
      En saanut ostettua 9 nugettia Kiinassa. Kuulemma 4 riittää yhdelle henkilölle. Söin sitten neljä.

      Lainaa

    17. Hehkuva roska 19.12.2023 8:30
      Tulos: +87 (87 ääntä)
      Viiksekäs käärme: Joulukuusikeskusteluun on kyllä pakko osallistua siltä kannalta, etten itsekään ole ikinä ymmärtänyt joulukuusen tarkoitusta. Koristellaan se hetkeksi ja sitten taas heivataan se ulos, todennäköisesti roskiin. Vuosia käytettävät muovikuuset ehkä vielä ymmärrän, mutta mikä idea siinä [...]
      Piti ihan käydä virkistämässä muistia ja joo, se on just sellainen pakanallinen tapa jonka alkuperä on kadonnut historiaan. Eikö ole hauskaa, että se on yhä elävää perinnettä?
      Wikipediassa ilahdutti tämä virke: "Ensimmäinen tieto joulukuusesta Suomessa on vuodelta 1829, jolloin paroni von Klinckowströmin joulujuhlassa oli peräti kahdeksan kuusta ja niistä yhden takana piilossa posetiivinsoittaja.

      Lainaa

    18. Itseasiassa 19.12.2023 8:37
      Tulos: +49 (55 ääntä)
      Viiksekäs käärme: Joulukuusikeskusteluun on kyllä pakko osallistua siltä kannalta, etten itsekään ole ikinä ymmärtänyt joulukuusen tarkoitusta. Koristellaan se hetkeksi ja sitten taas heivataan se ulos, todennäköisesti roskiin. Vuosia käytettävät muovikuuset ehkä vielä ymmärrän, mutta mikä idea siinä [...]
      Samasta syistä kun muutenkin koristellaan tai ylipäänsä vietetään joulua. Kuuluu perinteisiin ja kulttuuriin, ihmiset pitävät pysyvyydestä ja toistuvista tavoista. Itselläni on myös pieni muovikuusi, se tuo hyvää mieltä ja rytmiä vuoteen.

      Lainaa

    19. Hapero nektariini 19.12.2023 8:44
      Tulos: +52 (54 ääntä)
      Esteetön maito: Normaalisti sanoisin että ei ole kun Jarihan se oli, mutta jos on kirjoittanut nimensä yhtä hyvin kuin kommenttinsa ties vaikka olisi Jarista saanutkin MP:n.
      Eihän tuosta ota selvää, onko Jari ja "mun mies" yksi ja sama henkilö vai olivatko kolmistaan siellä Oluthuoneessa. Veikkaisin, että MP on se "mies", kun ei ihan selvää vaikutelmaa anna vielä tuossa kommenteissakaan.

      Lainaa

    20. Harteikas muovipussi 19.12.2023 8:58
      Tulos: +26 (34 ääntä)
      En tunne Tampereen jäähalleja, mutta eikös nuo paikat ole ihan vähintään eri puolilla jotain käytävää? Ellei jopa ihan eri puolella hallia...

      Lainaa

    21. Lumisateessa kastunut mato 19.12.2023 9:00
      Tulos: +39 (69 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken [...]
      Jaahas, sinä olet siis taas se idiootti.
      Sinähän sanoit, että kaikkien ihmisten pitäisi kauppaan mennessään käydä aina jossain terveystarkastuksessa, jonka pohjalta sitten hyvät normaalipainoiset saisivat lupalapun herkkujen ostamiseen, ja pahat läskit saisivat tuntea ansaittua häpeää, koska onhan se pieni hinta kansanterveyden parantamisesta. Kieltäydyit toistuvasti kommentoimasta, että miten tämä vaikuttaisi alipainoisiin ihmisiin, diabeetikoihin ja syömishäiriöihin. Kun sinulta kysyttiin, että miksei roskaruoan verotusta voisi vain nostaa, niin et kuulemma halunnut rankaista hyviä normaalipainoisia siitä, että pahat läskit ovat tahallaan saastuttaneet kehonsa ylensyönnillä. Osasit ainoastaan jankuttaa, että kun alkoholin (= hermomyrkyn) myyntiä saa säännöstellä, niin sen takia donitsien (= ruoan) myyntiä voi siis myös säännöstellä ilman mitään laillisia ongelmia.
      Teepäs nyt niin kuin silloin käskettiin ja workshoppaa sellainen lakimuutos, joka mahdollistaisi sinulle määrättävän, pakollisen eutanasian. Muistathan omat sanasi siitä aiemmasta keskustelusta: jos kieltäydyt tämän idean kehittämisestä siksi, koska se on mielestäsi huono idea, niin se tarkoittaa, ettet siis ymmärrä workshoppaamista etkä osaa workshopata, ja olet vain tyhmä vihaaja joka ihan ilman mitään syytä tulee haukkumaan, että sinun lakipakotteinen eutanasiasi olisi mukamas huono idea.

      Lainaa

    22. Kokeen reputtanut kultakala 19.12.2023 9:08
      Tulos: +35 (43 ääntä)
      Viiksekäs käärme: Joulukuusikeskusteluun on kyllä pakko osallistua siltä kannalta, etten itsekään ole ikinä ymmärtänyt joulukuusen tarkoitusta. Koristellaan se hetkeksi ja sitten taas heivataan se ulos, todennäköisesti roskiin. Vuosia käytettävät muovikuuset ehkä vielä ymmärrän, mutta mikä idea siinä [...]
      Yksi syy hankkia kuusi ja koristella se on, että kissat pääsevät leikkimään sillä :-)

      Lainaa

    23. Harteikas muovipussi 19.12.2023 9:10
      Tulos: -1 (65 ääntä)
      Lumisateessa kastunut mato: Jaahas, sinä olet siis taas se idiootti. Sinähän sanoit, että kaikkien ihmisten pitäisi kauppaan mennessään käydä aina jossain terveystarkastuksessa, jonka pohjalta sitten hyvät normaalipainoiset saisivat lupalapun herkkujen ostamiseen, ja pahat läskit saisivat tuntea ansaittua häpeää, koska onhan se pieni hinta [...]
      Vaikka yrität vaikuttaa sivistyneemmältä kuin olet, niin viimeistään kuoleman toivominen toiselle paljastaa todellisuuden. (ja on muuten aika noloa.)

      Lainaa

    24. Päivänpolttava kirjohylje 19.12.2023 9:15
      Tulos: +72 (84 ääntä)
      Nyt on kyllä taas kommentit. Alkoholilla ja hamppariaterialla on muutama pikku ero, kuten se että elääkseen tarvitsee ruokaa toisin kuin holia ja se pikaruoka ei vaikuta aivoihin ja käsityskykyyn kuten alkoholi. Mitä ihmettä.

      Lainaa

    25. Lumisateessa kastunut mato 19.12.2023 9:24
      Tulos: +41 (45 ääntä)
      Harteikas muovipussi: Vaikka yrität vaikuttaa sivistyneemmältä kuin olet, niin viimeistään kuoleman toivominen toiselle paljastaa todellisuuden. (ja on muuten aika noloa.)
      Tämähän itse raivosi, että "kyllä pitää saada tehtyä sellainen lakimuutos, että läskeiltä saa kiellettyä donitsien ostamisen! Mut te tyhmät tulitte vaan haukkuun mun idean. Ei toi oo mitään workshoppaamista, et tuutte porukalla lyttäämään, vaan workshoppaaminen on sellast et otetaan joku idea ja sit 'let's workshop it!', nih! Nytpä paljastitte, et ette ymmärrä workshoppaamista."
      Kummasti hän haluaa saada workshopattua tämmöistä lakimuutosta, vaikka toisaalta ruoan myymisestä kieltäytyminen on hänen mukaansa jo valmiiksi täydellisen laillista, kun alkoholinkin myyntiä saa rajoittaa 🤔
      Haluan ihan nähdä, että mitä hän itse tekee kohdatessaan mielestään huonon idean. Kun kerran toiset eivät saa kieltäytyä mielestään huonojen ideoiden kehittämisestä, niin päteekö sama sääntö henkilöön itseensäkin.

      Lainaa

    26. Luonteva sorsa 19.12.2023 9:38
      Tulos: -27 (45 ääntä)
      Päivänpolttava kirjohylje: Nyt on kyllä taas kommentit. Alkoholilla ja hamppariaterialla on muutama pikku ero, kuten se että elääkseen tarvitsee ruokaa toisin kuin holia ja se pikaruoka ei vaikuta aivoihin ja käsityskykyyn kuten alkoholi. Mitä ihmettä.
      Siis eihä niil oo mitää eroo. Siis ku apteekistki saa ostaa niinku allergia lääkettä iha tost noi vaa nii siks sielt saa ostaa myös niinku heroiinii ja fentanyylii ku neki on niinku kemikaalei iha niinku allergia lääkekki!
      Ja hampparit on sillee niinku ruokaa, ja alkoholiki o ruokaa, tai siis ruokajuomaa. Mä ainaki juon aina pelkkää alkoholii nyt ku viimein saa. Ne ei monee vuotee suostunu myymää mulle alkoholii ku olin muka liian nuori vaik oon siis niinku tosi kypsä mun ikäsex, nii siks saa myös olla myymättä ruokaa jos ei tykkää jostai asiakkaast. Ku mullekkaa ei myyty alkoholii.
      Mut ehkä jotai tollasii rajotuksii pitäis olla myös apteekeis ku mä oon niinku kuullu et fentanyyli voi olla ehkä jopa vaarallisempaa ku hamppari! Vaik siis hampparis on hiilareit, ja siin sämpyläs voi olla jopa sokruu! 🤯
      Workshopattaisko joku sellane, et tommoste kovempie kemikaalie ostamisee pitäis olla niinku joku lupalappu vaik joltai lääkärilt tai jotai?

      Lainaa

    27. Tulos: +9 (25 ääntä)
      Itseasiassa: Samasta syistä kun muutenkin koristellaan tai ylipäänsä vietetään joulua. Kuuluu perinteisiin ja kulttuuriin, ihmiset pitävät pysyvyydestä ja toistuvista tavoista. Itselläni on myös pieni muovikuusi, se tuo hyvää mieltä ja rytmiä vuoteen.
      Viiksekäs käärme taisi tarkoittaa, että miksi alunperin on alettu kantaa kuusia sisälle ja koristella niitä. Eikä miksi vuonna 2023 joku tekee niin.

      Lainaa

    28. Väärä appelsiini 19.12.2023 9:46
      Tulos: +16 (22 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken [...]
      Alkoholi ja ruoka, ne on kyllä juu ihan samalla viivalla ihmisen ravitsemuksen ja terveyden kanssa. Molempia tarvitaan elämiseen. Että ihan oikeassa olet.

      Lainaa

    29. Kunnioitettava sotilas 19.12.2023 9:52
      Tulos: +56 (56 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken [...]
      Alkoholilaki koskee kaikkia, ei ainoastaan sitä viinaan menevää kansanosaa. Niin ne lait toimii.

      Lainaa

    30. Tulos: +27 (33 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken [...]
      Se että et ymmärrä eroa siinä että vertaat ravintoa alkoholiin kertoo että kanssasi on turha yrittää käydä asiallista keskustelua aiheesta. Yritetään nyt kumminkin auttaa sinua hieman. Jos et myy henkilölle toista tuotetta niin hän saattaa pahimmassa tapauksessa kuolla.

      Lainaa

    31. Hiilineutraali piikkisika 19.12.2023 11:00
      Tulos: -17 (33 ääntä)
      Viiksekäs käärme: Joulukuusikeskusteluun on kyllä pakko osallistua siltä kannalta, etten itsekään ole ikinä ymmärtänyt joulukuusen tarkoitusta. Koristellaan se hetkeksi ja sitten taas heivataan se ulos, todennäköisesti roskiin. Vuosia käytettävät muovikuuset ehkä vielä ymmärrän, mutta mikä idea siinä [...]
      Musta on ihanaa saada aamulla kaadetun kuusen tuoksu kotiin. Se voi hyvin ja jatkaa kasvua, juurtuukin helposti. Se koristellaan olkikoristein ja se on ihana. 
      Mutta en sitä minäkään ymmärrä, että se hylätään roskakatokseen. Itse sahaan sen pieniksi ja järjestän polttopuiksi. Nykyään itselleni, ennen jollekulle muulle. 
      Sellaista kuusikauppiaan 3 viikkoa sitten kaadettua viikossa neulasensa pudottanutta en enää huolisi. 
      Ja muovikuusi... ei muistuta oikeaa kuusta ikinä ja on ruma. Voisi kokonaan jättää valmistamatta mokomat, niin säästyisi luonnonvaroja. 

      Lainaa

    32. Tulos: +40 (40 ääntä)
      Sovelias järvisieni: Joskus kyllä baareissa huomaa, että ihan ulkonäön, sukupuolen tai iän vuoksi ei oteta sisälle ja sanotaan vaan, että on liian päihtynyt. Kokemusta on kun kavereiden kanssa mentiin. Kaikki me nuoret naiset päästiin sisälle ja porukan ainoa yli 30v mies ei päässyt ja sanottiin, että liian [...]
      Minut on kerran käännytetty baarista pois liikaan juopumustilaan vedoten kun tulin sinne täysin vesiselvänä.

      Lainaa

    33. Kätevä kirjohylje 19.12.2023 11:34
      Tulos: +39 (41 ääntä)
      Mulla on yks kaveri kuka sattumoisin on nimeltään myös jari. Yhteen yökerhoon mennessä joka kerran poke sanoo että sillä liikaa pohjia vaikka se olis selvinpäin kuskina :D

      Lainaa

    34. Boheemi kanta-asiakas 19.12.2023 11:40
      Tulos: +35 (39 ääntä)
      Taltioitu päärynä: Myyjä mäkkärin tiskillä sanoisi: "Liikaa pohjia, tule vuoden päästä uudelleen" 🤣
      Siinä saattaisi vuoropäällikkö kiitellä kun kassa ajaisi kaikki kanta-asiakkaat ulos 😁 . Ja tosiasiassa todennäköisesti tuo olisi laitontakin jos asiakas käyttäytyy asiallisesti, ja poikisi varmasti melkoisen paskamyrskyn mediaan. Hyvä pointti myös tuo että jos se asiakas olisi vaikka diabeetikko ja verensokerit alhaalla, niin tarvisi äkkiä jotain syötävää. Kyllä se ruoka on vaan eri asia kuin alkoholi.

      Lainaa

    35. Tulos: -9 (27 ääntä)
      Taltioitu päärynä: Myyjä mäkkärin tiskillä sanoisi: "Liikaa pohjia, tule vuoden päästä uudelleen" 🤣
      Juoksumatto siihen kassojen viereen. Saat ostaa Big Macin, jos poltat sen kalorit etukäteen. 😅

      Lainaa

    36. It's a deal 19.12.2023 11:50
      Tulos: +39 (39 ääntä)
      Vuohi: Mikähän se motivaatio on monilla ihmisillä tulla korostamaan sitä että "minä en sitten yhtään välitä tästä suositusta asiasta"? Jotain paremmuudentunnettako sillä haetaan? On ihan OK jos jokin ei kiinnosta, mutta muita ei myöskään kiinnosta se että sinua ei kiinnosta.
      Koska antisuorittaminen on  maailman helpoin tapa päteä. 
      Istut töllön ääressä juomassa kaljaa ja katsomassa futista, mutta samaan aikaan et käy grillillä, ota tatuointeja, asioi Kärkkäisellä, käytä huumeita, katso realitysarjoja etkä tiedä turhien julkkisten nimiä. Voit siis kuvitella tehneesi valtavasti asioita mielestäsi oikein.
      Plussaa saat, jos pystyt keksimään jonkun yhteiskunnallisesti merkittävän syyn, vaikka se ei olisi mitenkään sinun päätökseesi vaikuttanut. Jos et voi sietää jotain elintarviketta tai vaikka musiikkifestivaalia, osoitat vain sen ympäristövaikutuksia ja hiilijalanjälkeä ja kerrot kantavasi kortesi kekoon maapallon pelastamisessa.

      Lainaa

    37. Kovalentti hämähäkki 19.12.2023 12:30
      Tulos: +29 (29 ääntä)
      Sovelias järvisieni: Joskus kyllä baareissa huomaa, että ihan ulkonäön, sukupuolen tai iän vuoksi ei oteta sisälle ja sanotaan vaan, että on liian päihtynyt. Kokemusta on kun kavereiden kanssa mentiin. Kaikki me nuoret naiset päästiin sisälle ja porukan ainoa yli 30v mies ei päässyt ja sanottiin, että liian [...]
      Tätä tapahtuu. Jos eräs Lahtelainen baari otti korona-aikaan lahjuksia, jolla passittomat ihmiset pääsivät baariin, niin samat poket varmasti myös valikoivat porukkaa pärstäkertoimella.

      Lainaa

    38. Meluisa aprikoosi 19.12.2023 12:42
      Tulos: +39 (39 ääntä)
      Jääkiekko-otteluun kenenkään ei ole pakko mennä. mutta ketään ei kiinnosta, että teitä ei kiinnosta.

      Lainaa

    39. Miehekäs preeriasusi 19.12.2023 13:41
      Tulos: +25 (29 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken muunkin aina kelasta terveyskeskukseen ja tuomioistuimeen asti…
      Lain mukaan alkoholin myymisestä on kieltäydyttävä, jos kello on 23, tai asiakas on 5-vuotias tai päihtynyt.
      Laissa ei lue, että alkoholia on kieltäydyttävä myymästä, jos asiakas on lihava.
      Lisäksi: minkälaista alkoholia donitsit ovat?

      Lainaa

    40. Tulos: +48 (48 ääntä)
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 Öhöm... Kyllä vain toimii alkoholin kohdalla ja oikeastaan kaiken [...]
      Alkoholin ja hampurilaisen myynnissä on kuitenkin se ero, että liika alkoholi voi aiheuttaa välittömän vaaran joko juojalle (alkoholimyrkytys tai vakava loukkaantuminen) tai muille (jos juomari alkaa riehumaan tai hajottamaan paikkoja). 
      Sen sijaan hampurilaisen syöminen ei aiheuta päihtymystä eikä näin ollen ole samanlainen uhkatekijä. 

      Lainaa

    41. Renkaaton noita 19.12.2023 14:09
      Tulos: -19 (31 ääntä)
      Tuleentunut ananas: Enpä ajatellut sulta siihen lupaa kysyä tänäkään vuonna.
      Käskikö viiksekäs käärme tosiaan kysymään lupaa?

      Lainaa

    42. Hupakko paarma 19.12.2023 14:13
      Tulos: +19 (21 ääntä)
      Paljonpuhuva hyttynen: Laki velvoittaa alkoholin osalta monenlaiseen valvontaan. Se on Suomessa pyhä lehmä ja pilkun tarkkaan säännelty. Sen sijaan vaikket mahtuisi Hesen ovesta kuin poikittain sisälle niin sulle myydään supermega-ateria tuplana kyllä, ellet aiheuta järjestyshäiriöitä.
      Lain pitäs tosin olla järkeenkäyvä ja jossain määrin tehokas. 
      Ainoa tapa olisi kieltää tuon lisäksi roskaruuan trokaaminen, haitallisten elintarvikkeiden ulosmyynti ja vieläpä valmistaminenkin! 
      Ei ole realistisesti valvottavissa oleva asia. 
      Ja sitten vielä se, että syömisen säätely on vaikeampaa kuin juomisen, koska syödä on pakko, juomisen voi (ja se kannattaa) lopettaa kokonaan. 
      Ongelmahan ylipainoisuus on, mutta kun se on pääkopan sisällä ja elimistön toiminnassa se todellinen ongelma, niin ei rankut siihen toimi. 

      Lainaa

    43. Viiksekäs käärme 19.12.2023 14:20
      Tulos: +3 (17 ääntä)
      Hehkuva roska: Piti ihan käydä virkistämässä muistia ja joo, se on just sellainen pakanallinen tapa jonka alkuperä on kadonnut historiaan. Eikö ole hauskaa, että se on yhä elävää perinnettä? Wikipediassa ilahdutti tämä virke: "Ensimmäinen tieto joulukuusesta Suomessa on vuodelta 1829, jolloin paroni von Klinckowströmin [...]
      Ainoa, joka osasi vastata, kiitos siitä. 😄
      Jatkan kumminkin omia perinteitä ja olen viettämättä kristillistä tai muutakaan joulua kuusen tai muiden koristeiden kanssa - joulukoristeet kun vaan sattuu olemaan (mulle, henkilökohtaisesti, älkää repikö niitä pelihousuja enää) sellainen asia, joiden ideaa, tai ehkäpä paremmin sanottuna ”iloa”, tarkoitusta, en ymmärrä tai näe (itse, henkilökohtaisesti). Ja ei, mitään lupaa en oleta multa tuntemattomien kysyvän mihinkään, kun en minäkään niitä lupia teiltä kysele omille tavoilleni tai mielipiteitä siitä, miten vuoden pimeintä aikaa pitäisi juhlia tai olla juhlimatta. ❤️

      Lainaa

    44. Viriili karjalanpiirakka 19.12.2023 14:31
      Tulos: +50 (52 ääntä)
      Jaa puhutaanko täällä jostain asiasta joka ei välttämättä koske minua? No minähän en kommentoimatta ohi rullaa. - Minä itse menen metsään katselemaan kuusia!! 😊 Kyllä luonto tuo parhaan joulumielen 😍🤩 - Jaa muovista kuusta etsit? 🤣🤣 Itse käytän vain omasta metsästä kaadettuja kuusia! 🤣 Löytyy 3 hehtaaria niin ei tarvi muovirötisköjä katsella 😂😂😆😆 - Minä itse tänä vuonna säästääkseni kuusen rakensin lasten kanssa kuusen käytetystä wc paperista 😊 tuli tosi kiva 🥰🥰🥰 - Eipä kannata muovi kuusia tänä vuonna ostella, kuulin että venäläiset agentit tuovat niitä suomeen ja niissä on jäljitys siru!!!!! 🙅‍♂️🛑 Ja niin se Teijo vaan saatana tänäkin vuonna jää ilman sitä kuusta sitten, kun erehtyi somessa kysymään.

      Lainaa

    45. Ahnas pussieläin 19.12.2023 15:37
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Sovelias järvisieni: Joskus kyllä baareissa huomaa, että ihan ulkonäön, sukupuolen tai iän vuoksi ei oteta sisälle ja sanotaan vaan, että on liian päihtynyt. Kokemusta on kun kavereiden kanssa mentiin. Kaikki me nuoret naiset päästiin sisälle ja porukan ainoa yli 30v mies ei päässyt ja sanottiin, että liian [...]
      En siitä iästä tiedä mutta joissakin paikoissa on kyllä ihan naamaraja. Tiedä sitten tarkoittaako sukupuolta vai ulkonäköä ylipäänsä. Tietysti toinen on pukeutuminen. Ei välttämättä ole annettu mitään "pukukoodia" mutta esimerkiksi miehellä jos on muunlaiset housut kuin farkut niin ei varmasti pääse sisään. Kans yksi mitä portsarit seuraa on käytös jonossa. Kaveri harrasti potkunyrkkeilyä ja jostain syystä parin oluen jälkeen päätti hieman varjonyrkkeillä baarijonossa. Siis ihan viattomasti, ei mitenkään agressiivisesti. Mutta en ihmettele ettei päässyt sisään koska kyllähän siitä voi tulla fiilis että tää kaveri on tulossa tappelemaan. Aikoinaan ainakin "Giggling Marlinissa" oli pukeutumissääntö. Meidän kuskia ei päästetty reisitaskuhousuissa sisälle "liian päihtymyksen takia" kun oli juonut pelkkää limua koko illan.

      Lainaa

    46. Vetelä piikkisika 19.12.2023 15:51
      Tulos: +28 (28 ääntä)
      Sovelias järvisieni: Joskus kyllä baareissa huomaa, että ihan ulkonäön, sukupuolen tai iän vuoksi ei oteta sisälle ja sanotaan vaan, että on liian päihtynyt. Kokemusta on kun kavereiden kanssa mentiin. Kaikki me nuoret naiset päästiin sisälle ja porukan ainoa yli 30v mies ei päässyt ja sanottiin, että liian [...]
      Jos/kun tämmöiseen portsariin tai baariin törmää, niin vaihtaisin koko porukka paikkaa.

      Lainaa

    47. Aallokas sirkka 19.12.2023 16:58
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Viriili karjalanpiirakka: Jaa puhutaanko täällä jostain asiasta joka ei välttämättä koske minua? No minähän en kommentoimatta ohi rullaa. - Minä itse menen metsään katselemaan kuusia!! 😊 Kyllä luonto tuo parhaan joulumielen 😍🤩 - Jaa muovista kuusta etsit? 🤣🤣 Itse käytän vain omasta metsästä kaadettuja kuusia! [...]
      Sulta unohtui tosta että kuusiin on piilotettu 5G että Soros ja Gates saavat seurata juuri sinun joulunviettoa. Parempi vuorata kuusi foliolla niin ei pääse säteilemään 🤣

      Lainaa

    48. Viitoitettu ylioppilas 19.12.2023 17:00
      Tulos: +8 (14 ääntä)
      Hupakko paarma: Lain pitäs tosin olla järkeenkäyvä ja jossain määrin tehokas.  Ainoa tapa olisi kieltää tuon lisäksi roskaruuan trokaaminen, haitallisten elintarvikkeiden ulosmyynti ja vieläpä valmistaminenkin!  Ei ole realistisesti valvottavissa oleva asia.  Ja sitten vielä se, että syömisen säätely on vaikeampaa kuin juomisen, [...]
      Ai saakeli, jatkossa Wolt/Foodora punnitsee asiakkaan ennen kuin luovuttavat roskaruoan 😆. BMI > 35 niin vain yksi Big Mac per viikko.

      Lainaa

    49. Lamoava orja 19.12.2023 17:02
      Tulos: +13 (13 ääntä)
      Kovalentti hämähäkki: Tätä tapahtuu. Jos eräs Lahtelainen baari otti korona-aikaan lahjuksia, jolla passittomat ihmiset pääsivät baariin, niin samat poket varmasti myös valikoivat porukkaa pärstäkertoimella.
      Lahti, Suomen Chicago, mainittu. Ei kyllä pääse yllättämään mafiapoket.

      Lainaa

    50. Kolea kauris 19.12.2023 17:04
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Kätevä kirjohylje: Mulla on yks kaveri kuka sattumoisin on nimeltään myös jari. Yhteen yökerhoon mennessä joka kerran poke sanoo että sillä liikaa pohjia vaikka se olis selvinpäin kuskina 😁
      Semmosta se Jareilla on, näyttää selvänäkin humalaiselta. Geeneissä tai jotain.

      Lainaa

    51. Rakastettu harakka 19.12.2023 17:07
      Tulos: +34 (34 ääntä)
      Mahku dinosaurus: MP Jari
      Marjan Poikakaveri Jari. Koodi murrettu.

      Lainaa

    52. Tulos: -5 (7 ääntä)
      Pelkosellakin näyttää olevan rahaa alle viiskymppiä.

      Lainaa

    53. Tyyris vuohi 19.12.2023 17:10
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Harteikas muovipussi: En tunne Tampereen jäähalleja, mutta eikös nuo paikat ole ihan vähintään eri puolilla jotain käytävää? Ellei jopa ihan eri puolella hallia...
      En tunne itsekään mutta rivi on sama ja paikkanumerot ovat peräkkäiset. Ehkä tuo C ja D tarkoittaa vain mistä aukosta kannattaa mennä sisälle katsomoon ja paikat ovat siis rivin keskivaiheella ja käytännössä vierekkäin. C:stä sisään, vasemmalle ja kohtaat D:stä sisään ja oikealle menneen kaverisi? Laiskana ei jaksa googlettaa jäähallin istumapaikkakarttaa mutta eiköhän tällä sivustolla ole aina joku joka tietää faktan :-)

      Lainaa

    54. Tulos: +19 (19 ääntä)
      Vuohi: Mikähän se motivaatio on monilla ihmisillä tulla korostamaan sitä että "minä en sitten yhtään välitä tästä suositusta asiasta"? Jotain paremmuudentunnettako sillä haetaan? On ihan OK jos jokin ei kiinnosta, mutta muita ei myöskään kiinnosta se että sinua ei kiinnosta.
        Riippuu keskustelusta, varsinkin jos on johonkuhun tutustumassa niin voi syntyä tosi paljon yhteistä ihan vaan siitä, että jostain tosi yleisestä ei kumpikaan tykkää. Samoin kuin siitäkin, että joky harvinaisempi kiinnostuksen kohde onkin yhteinen. 
        Mutta sitä en kyllä tajua, miksi täytyy käydä ilmoittamassa ihmisille kun kysyttiin jotain ihan muuta. Jos ei osaa auttaa kysytyssä kysymyksessä, niin ihan hissuksiin on vaihtoehto.

      Lainaa

    55. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Harteikas muovipussi: En tunne Tampereen jäähalleja, mutta eikös nuo paikat ole ihan vähintään eri puolilla jotain käytävää? Ellei jopa ihan eri puolella hallia...
      C10/D10 on yläkatsomo päädyssä. Paikat 7 ja 8 ovat rivin puolivälissä ja näin ollen "eri" katsomoissa, kun paikka ilmoitetaan aina lähimmän katsomoaukon mukaan.

      Lainaa

    56. Johdoitettu karjalanpiirakka 19.12.2023 19:29
      Tulos: +19 (19 ääntä)
      Viitoitettu ylioppilas: Ai saakeli, jatkossa Wolt/Foodora punnitsee asiakkaan ennen kuin luovuttavat roskaruoan 😆. BMI > 35 niin vain yksi Big Mac per viikko.
      Kirottua. Pitäisi laittaa aina laihempi puoliso vastaanottamaan lähetys kun omilla kiloilla jäisi ruoat saamatta. Toisaalta voi kai noilta tilata salaattiakin, siihen ei kuulune painoraja. No hyvä esimerkki kuitenkin miten ruoka vs. alko toimii. Viinaahan et ovelle saa. Jos jostakin niitä voi noutaa niin paperit pitää näyttää. Aikana ennen Jonneja oli viinakorttejakin ja kansalaisilla kiintiöt!

      Lainaa

    57. Nuutunut kivi 19.12.2023 20:42
      Tulos: +16 (16 ääntä)
      Vetelä piikkisika: Jos/kun tämmöiseen portsariin tai baariin törmää, niin vaihtaisin koko porukka paikkaa.
      Joka paikassa ei ole mahdollista vaihtaa mestaa tai se aiheuttaa ylimääräisen 50-100 km mutkan.

      Lainaa

    58. Violetti viikinki 19.12.2023 21:14
      Tulos: -5 (19 ääntä)
      Johdoitettu karjalanpiirakka: No hyvä esimerkki kuitenkin miten ruoka vs. alko toimii. Viinaahan et ovelle saa. Jos jostakin niitä voi noutaa niin paperit pitää näyttää. Aikana ennen Jonneja oli viinakorttejakin ja kansalaisilla kiintiöt!
      Eiii sinähän olet väärässä 😭 Viina ja ruoka on ihan sama asia 😭 Koska viinan myymistä saa rajoittaa ihan mielivaltaisesti myyjän määrittämän naamakertoimen mukaan (laissa lukee että saa 😭), ja minun mielestäni ruoankin myymistä pitäisi saada rajoittaa samalla lailla täysin mielivaltaisesti ilman mitään perusteluita 😭
      Minä juon koko ajan viinaa ja syön ruokaa, en ikinä tiedä kumpaa milloinkin kun en havaitse viinassa ja ruoassa mitään eroa. Nytkin on ehkä viinapullo kädessä, tai sitten se on ehkä haarukka. Ei mitenkään voi tietää, kumpi tällä kertaa kyseessä.
      Ruoka kortille 😭 Läskit kyykkyyn 😭 Diabeetikot hautaan 😭 Sillä Suomi nousuun 😭 Suomesta tulee terveyden ja hyvinvoinnin esimerkkimaa kun tapetaan diabeetikot!

      Lainaa

    59. Touhukas eläin 19.12.2023 21:37
      Tulos: +19 (21 ääntä)
      Lumisateessa kastunut mato: Sinähän sanoit, että kaikkien ihmisten pitäisi kauppaan mennessään käydä aina jossain terveystarkastuksessa, jonka pohjalta sitten hyvät normaalipainoiset saisivat lupalapun herkkujen ostamiseen, ja pahat läskit saisivat tuntea ansaittua häpeää, koska onhan se pieni hinta kansanterveyden parantamisesta. Kieltäydyit toistuvasti kommentoimasta, että miten tämä vaikuttaisi alipainoisiin ihmisiin, diabeetikoihin ja syömishäiriöihin. Kun sinulta kysyttiin, että miksei roskaruoan verotusta voisi vain nostaa, niin et kuulemma halunnut rankaista hyviä normaalipainoisia siitä, että pahat läskit ovat tahallaan saastuttaneet kehonsa ylensyönnillä.
      Uskomatonta mutta totta, tuo hyypiö sanoi oikeasti näin 😳
      Tuo kuulostaa joltain ivallisesti väärinymmärretyltä sanomisten vääntelyltä, mutta totta joka sana.
      Ja gaselli... Silloin painotit, ettet tietenkään kieltäisi roskaruokaa ylipainoisilta, vaan ainoastaan rajoittaisit sen myymistä ylipainoisille. Nyt kuitenkin sanot näin:
      Ikääntyvä gaselli: Jokuhan tällä palstalla yritti kerran väittää, että roskaruokaa ei voisi laillisesti kieltää sairaalloisen lihavilta, koska se olisi mielivaltaisesti vain myyjän tai tarjoilijan harkinnan varassa, "eikä laki toimi niin" 😅 
      Taisit nyt vahingossa paljastaa, että oikeasti haluat kuin haluatkin kieltää roskaruoan kokonaisuudessaan tietyltä ihmisryhmältä... Ja se "joku", joka näitä faktoja yritti sinulle selittää, oli siis ne kymmenet muut, jotka keskusteluun osallistuivat. Kaikki paitsi sinä.
      Jätä pliis ajattelutyö toisille.

      Lainaa

    60. Tulos: +12 (12 ääntä)
      Sovelias järvisieni: Joskus kyllä baareissa huomaa, että ihan ulkonäön, sukupuolen tai iän vuoksi ei oteta sisälle ja sanotaan vaan, että on liian päihtynyt. Kokemusta on kun kavereiden kanssa mentiin. Kaikki me nuoret naiset päästiin sisälle ja porukan ainoa yli 30v mies ei päässyt ja sanottiin, että liian [...]
      Koitapa olla tällainen keski-ikäinen ja vaikka vähän darrassa. Jää olut saamatta silloin tällöin vaikka olisin jo täysin selvinpäin. Enhän mä mikään komistus varmaankaan tuskaisena ja liian vähällä unella heiluessani ole ja vaikka se korjaussarja onkin nopein tie alkoholistiksi niin kai mulla siihen olisi oikeus? Ja juu tuo kuvaamasi tilanne on käynyt kanssa ja sitten ei edes enää käy mielessä mennä uudestaan. Ei edes hiljaisempana iltana. Tietty helppo sanoa kun seuraava klubin tapainen on kävely matkan päässä eikä eri kaupungissa. Ja eniten vitutti ns imagojonot. Jengiä jonotutetaan ulkona tunti että mesta näyttäis suositulta ja sisällä on puolityhjää. Ei enää pintaliitomestoihin ole hinkua onneksi.

      Lainaa

    61. Satulaton mandariini 20.12.2023 0:01
      Tulos: -29 (29 ääntä)
      Violetti viikinki: Eiii sinähän olet väärässä 😭 Viina ja ruoka on ihan sama asia 😭 Koska viinan myymistä saa rajoittaa ihan mielivaltaisesti myyjän määrittämän naamakertoimen mukaan (laissa lukee että saa 😭), ja minun mielestäni ruoankin myymistä pitäisi saada rajoittaa samalla lailla täysin mielivaltaisesti ilman mitään [...]
      Ei se nyt ihan mielivaltaista tai täysin ilman perustelua ole, jos sairaalloisen lihavalle ihmiselle ei myydä roskaruokaa tai sipsiä 🙈 Niilläkö diabetestakin nykyään hoidetaan?

      Lainaa

    62. Renkaaton noita 20.12.2023 2:15
      Tulos: +12 (12 ääntä)
      Hyvä kerrankin olla alipainoinen, kun saan sitten varmaan kaikilta ylipainoisiltakin viedyt ruoat omien tilausten mukaan, jos näitä painorajoja aletaan tekemään ja määrittemelään ihmisten ruokamääriä painon mukaan.

      Lainaa

    63. Vuoteenoma kultakala 20.12.2023 2:52
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Satulaton mandariini: Ei se nyt ihan mielivaltaista tai täysin ilman perustelua ole, jos sairaalloisen lihavalle ihmiselle ei myydä roskaruokaa tai sipsiä 🙈 Niilläkö diabetestakin nykyään hoidetaan?
      Diabeteksen hypoglykemiaa hoidetaan antamalla diabeetikon syödä esim. karkkeja.
      Renkaaton noita: Hyvä kerrankin olla alipainoinen, kun saan sitten varmaan kaikilta ylipainoisiltakin viedyt ruoat omien tilausten mukaan, jos näitä painorajoja aletaan tekemään ja määrittemelään ihmisten ruokamääriä painon mukaan.
      Valitettavasti et saisi 😢 Tuo ruoankieltäjähullu on kymmenet kerrat painottanut, että ainoastaan normaalipainoiset ansaitsevat saada syödä herkkuja, ja kaikilta muilta ne on kiellettävä. Eli siis yli- ja alipainoiset eivät ansaitse päättää itse omista syömisistään, koska eivät ole normaalipainoisia.

      Lainaa

    64. Kirjava lisko 20.12.2023 12:43
      Tulos: +11 (11 ääntä)
      Mitää e oo otani.

      Lainaa

    65. Pilkkopimeä joutsen 20.12.2023 23:17
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      https://youtube.com/shorts/MTPPyaFwyCQ?si=Yi2W_D-Eti3LTA9X Niille jotka mietti joulukuusen historiaa.

      Lainaa

    66. Lajiteltu sohvaperuna 21.12.2023 6:51
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Boheemi kanta-asiakas: Siinä saattaisi vuoropäällikkö kiitellä kun kassa ajaisi kaikki kanta-asiakkaat ulos 😁 . Ja tosiasiassa todennäköisesti tuo olisi laitontakin jos asiakas käyttäytyy asiallisesti, ja poikisi varmasti melkoisen paskamyrskyn mediaan. Hyvä pointti myös tuo että jos se asiakas olisi vaikka diabeetikko ja verensokerit [...]
      Ehkä joka toinen vuosi kun olen käynyt pikaruokalassa, niin ne asiakkaat ovat kylläkin enemmän teinejä ja lapsiperheitä.

      Lainaa

    67. Lajiteltu sohvaperuna 21.12.2023 7:38
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Luonteva sorsa: Siis eihä niil oo mitää eroo. Siis ku apteekistki saa ostaa niinku allergia lääkettä iha tost noi vaa nii siks sielt saa ostaa myös niinku heroiinii ja fentanyylii ku neki on niinku kemikaalei iha niinku allergia lääkekki! Ja hampparit on sillee niinku ruokaa, ja alkoholiki o ruokaa, tai siis ruokajuomaa. Mä ainaki [...]
      Sori mutta ikäsex paljastaa, että olet jo päälle kolmen kymmenen 😁

      Lainaa

    68. Antelias orja 21.12.2023 21:47
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      Satulaton mandariini: Ei se nyt ihan mielivaltaista tai täysin ilman perustelua ole, jos sairaalloisen lihavalle ihmiselle ei myydä roskaruokaa tai sipsiä 🙈 Niilläkö diabetestakin nykyään hoidetaan?
      Miten kykenet erottamaan, johtuuko asiakkaasi ylipaino sairaalloisesta lihavuudesta, lääkityksen (usein kortisoni) aiheuttamasta turvotuksesta, kehittymässä olevasta raskausmyrkytyksestä tahi jonkin elimen vajaatoiminnasta? 
      Aivan niin. Et pysty.

      Lainaa

    69. Mikrofoniton viikinki 22.12.2023 12:28
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      Satulaton mandariini: Ei se nyt ihan mielivaltaista tai täysin ilman perustelua ole, jos sairaalloisen lihavalle ihmiselle ei myydä roskaruokaa tai sipsiä 🙈 Niilläkö diabetestakin nykyään hoidetaan?
      Voi hyvä jumala.
      Diabetesta hoidetaan nimenomaan ruoalla ja insuliinilla.
      Jos verensokeri laskee vaarallisen alas, tarvitaan korkean glykeemisen indeksin ruokaa. Kuten karkkia, limua, jäätelöä, mikäli tilanne on vielä niin hyvä, että diabeetikko on tajuissaan ja kykenee nielemään.
      Miten kenelläkään kirjoitustaitoisella voi olla näin huono yleissivistys? Saneletko nuo roskaviestisi avustajasi näppäiltäviksi?
      Sinä ihan itse vänkytät täällä, että diabeetikot pitäisi tappaa hypoglykemiaan, jos he ovat "silmämääräisesti ylipainoisia", eli jos he ovat vaikka raskaana tai heillä on kortisonikuurin aiheuttamaa turvotusta. Olet täysin ansainnut sen, että sinulle itsellesi ehdotetaan eutanasiaa. Eutanasia on sentään inhimillistä verrattuna siihen omaan ehdotukseesi, että laki määräisi myyjät vain ottamaan diabeetikolta ruoat kädestä ja katsomaan vierestä, kun tämä kuolee hitaasti.

      Lainaa

    70. Penaalin terävin ämpäri 23.12.2023 14:44
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Satulaton mandariini: Ei se nyt ihan mielivaltaista tai täysin ilman perustelua ole, jos sairaalloisen lihavalle ihmiselle ei myydä roskaruokaa tai sipsiä 🙈 Niilläkö diabetestakin nykyään hoidetaan?
      Hyi että Suomessa voikin olla ihmisiä, joissa kouluttamattomuus ja vähäinen maalaisjärki yhdistyvät näin täydellisesti. Mitä hyvää sinussa on noin niin kuin ihmisenä? Kun älyllinen toimintakyky on noin vähäinen, niin luulisi sinussa olevan sitten jotain muuta ihan ekstrahienoa, joka korvaisi arvosi siinä, missä ymmärryskykysi jää uupumaan. Ei se korvaava tekijä ainakaan sinun luonteesi ole, kun kerran suhtaudut noin vihamielisesti kanssaihmisiisi.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: anniskelu, joulu, joulukuusi, jääkiekko, kuusi, liput, lätkä, muovikuusi, tarjoilukielto