Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 209

Unelmaloma Lapissa kariutuu heti parkkipaikalla.
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 209

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 106 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +825 (1055 ääntä)
      No siis eihän toi todellakaan ollut ok mieheltäkään 😳 tuossa pari tarvitsisi aikamoista panostusta kommunikaatioon kyllä puolin ja toisin.

      Lainaa

    2. Tulos: +464 (676 ääntä)
      Nainen oli hieman hankala, mutta mies taas mulkku erityisesti kun vaan kuvas ja nauroi.

      Lainaa

    3. Tornipöllö 24.3.2022 0:31
      Tulos: +745 (771 ääntä)
      Minkä ihmeen takia ei miehelle voinut vaan sanoa, että "kiitos kulta, mutta mä en kyllä yhtään tykkää Lapista, mitä jos keksittäisiin yhdessä joku muu lomakohde"? Tietty vähän ikävää joutua kieltäytymään toisen tarjouksesta, mutta paljon vähemmän ikävää se olisi ollut kuin tuollainen järjetön draamailu.

      Lainaa

    4. Palautettu ämpäri 24.3.2022 0:40
      Tulos: -99 (261 ääntä)
      Vikasta puuttuu oleellinen tieto, että tää nainen maksoi itse puolet tuosta lomasta...

      Lainaa

    5. Tullivapaa keiju 24.3.2022 0:42
      Tulos: +417 (461 ääntä)
      Olis kiva kuulla myös miehen versio tarinasta.

      Lainaa

    6. Piilotettu vuohi 24.3.2022 0:52
      Tulos: +247 (345 ääntä)
      Palautettu ämpäri: Vikasta puuttuu oleellinen tieto, että tää nainen maksoi itse puolet tuosta lomasta...
      No ei tuokaan argumentti sua pelasta vaikka kuinka yrität miehes syyksi laittaa. Itse en kylläkään sais nukuttua jos oma puoliso olis hukassa, mutta toisaalta jollekin mahdollista etenkin reissun väsyttämänä. Mutta miks pitää lähtee huitelemaan itekseen kun toinen selvästi yrittänyt parhaansa mukaan piristää? Varsinkaan ilman puhelinta tai mitään, vieraassa paikassa...

      Lainaa

    7. Älä selitä 24.3.2022 1:03
      Tulos: +33 (39 ääntä)
      Reklamoi AN:lle.

      Lainaa

    8. Hämärä raadonsyöjä 24.3.2022 1:05
      Tulos: +149 (195 ääntä)
      Välillä tuntuu, että nykyään kaikki on aina jonkun muun vika. Niin kuin tuossa viimeisessäkin.

      Lainaa

    9. Savolainen 24.3.2022 1:08
      Tulos: +141 (169 ääntä)
      Onneksi on kissoja. Ei tarvitse ihmetellä parisuhdedraamoissa

      Lainaa

    10. Muurattu hamsteri 24.3.2022 1:24
      Tulos: +84 (206 ääntä)
      Napael: Nainen oli hieman hankala, mutta mies taas mulkku erityisesti kun vaan kuvas ja nauroi.
      Tai sitten oli nainen laittanu vähän värikynää miehen tekosiin.

      Lainaa

    11. Honottava huuhkaja 24.3.2022 1:34
      Tulos: +387 (403 ääntä)
      Tuntikausien hortoilu ohuissa vaatteissa lienee liioiteltua, mutta joka tapauksessa kummankin kohdalla tarinan perusteella aivan ihmeellistä käytöstä. Toki emme tiedä kummankin näkemystä asiasta, mutta tämän perusteella sanoisin kyseessä olevan varsin merkillinen parisuhde.

      Lainaa

    12. Vaatimaton piikkisika 24.3.2022 2:01
      Tulos: +231 (237 ääntä)
      Maraboun suklaista ehdottomasti paras on Fazerin Pätkis ♥️

      Lainaa

    13. Tulos: +132 (304 ääntä)
      Napael: Nainen oli hieman hankala, mutta mies taas mulkku erityisesti kun vaan kuvas ja nauroi.
      Ai hiukan hankala? Mies vei naisen lomailemaan Lappiin todennäköisesti hienoon mökkiin, nainen keksii jotenkin suuttua tästä ja lähtee hortoilemaan ties minne kuin joku angstinen Tyrävyö-teini ja sitten suuttuu lisää kun sai pyytämäänsä omaa aikaa joten vetää överit unilääkkeistä.
      Olisi pitänyt varmaan arvata että nyt se dorka on jossain lehtiroskiksessa.

      Lainaa

    14. Varpaaton aprikoosi 24.3.2022 3:17
      Tulos: +287 (317 ääntä)
      Palautettu ämpäri: Vikasta puuttuu oleellinen tieto, että tää nainen maksoi itse puolet tuosta lomasta...
      Jos nainen maksoi puolet niin eihän se mies sitä sinne silloin vienyt. Jos yhdessä maksetaan niin varmaan myös päätetään yhdessä minne mennään. Vai mies yllättää lomareissulla mutta vaatii maksamaan puolet? 
      No eniveis, pariskunnan molemmat osapuolet kyllä sekaisin. Nainen enemmän, mutta toi kuvaaminen ja videon jakaminen tekee kyllä miehestä mulkun myös. 

      Lainaa

    15. Tulos: -294 (316 ääntä)
      Miten tuo maraboun suklaa juttu on moka? Tän saitin ylläpito ei taida tietää mitä tuolla haetaan takaa. Itse kirjoittaja laittaa vaihtoehdot kommentteihin ja yläpeukuin äänestetään :D

      Lainaa

    16. Päivettynyt liitu 24.3.2022 6:43
      Tulos: +92 (98 ääntä)
      Valas: No siis eihän toi todellakaan ollut ok mieheltäkään 😳 tuossa pari tarvitsisi aikamoista panostusta kommunikaatioon kyllä puolin ja toisin.
      Kyllä ne tarttis eron ja jonkun muun kumppanikseen.

      Lainaa

    17. Kastunut hai 24.3.2022 7:07
      Tulos: +153 (165 ääntä)
      Vei? Mun mies joskus kysyy haluanko lähteä paikkaan X, sanon että ei kiitos ja asia on sillä selvä, mies joko etsii jonkun kaverin seuraksi. menee yksin tai jättää menemättä. Jotain jää jutusta kertomatta, tuntuu vähän siltä.

      Lainaa

    18. Koherentti ankka 24.3.2022 7:12
      Tulos: +16 (46 ääntä)
      Vaatimaton piikkisika: Maraboun suklaista ehdottomasti paras on Fazerin Pätkis ♥️
      Eipäs ku Lidlin möhnämunat 😋

      Lainaa

    19. Mukava Norppa 24.3.2022 7:12
      Tulos: +234 (348 ääntä)
      Vikan jutun naisen käytöksen tuomitseminen on kyllä vähän kyseenalaista touhua. Oon ite ollu sellasessa tilanteessa, että kykenen täysin ymmärtämään, mistä moinen käytös on mahdollisesti kummunnut. Mieli on ihmeellinen ja pistää välillä käyttäytymään tosi järjettömästi, mut muiden tarttis sitten ottaa vähän koppia, kun toinen ei enää selkeestikään jaksa. Tuossakin nainen taustoitti, että on ollu isoja haasteita mielenterveytensä kanssa ja unilääkkeeiden saaminen kertoo myös naisen tilanteesta. Ei huonosti nukkuva ja muutoinkin uupunut ihminen välttämättä käyttäydy järkevästi. Itse näen tuon hätähuutona, jossa kaksinverroin pahemmaksi tilanteen tekee se, ettei puoliso huomannut naisen pahaa oloa, eikä vaikuttanut olevan edes huolissaan. Tuollainen kuvaaminen on myös todella törkeää, enkä ihmettele, jos se on entisestään pahentanut naisen vointia. Toki tuo mies on toiminut kivastikin, kun on edes yrittänyt piristää toista. Isoja kommunikaatio-ongelmiahan tuossa kuitenkin on ollut, kun tilanne on tuollaiseksi äitynyt, eikä kumpikaan tunnu ymmärtävän toista.

      Lainaa

    20. Säädytön lehmä 24.3.2022 7:17
      Tulos: +27 (55 ääntä)
      traumcity: Ai hiukan hankala? Mies vei naisen lomailemaan Lappiin todennäköisesti hienoon mökkiin, nainen keksii jotenkin suuttua tästä ja lähtee hortoilemaan ties minne kuin joku angstinen Tyrävyö-teini ja sitten suuttuu lisää kun sai pyytämäänsä omaa aikaa joten vetää överit unilääkkeistä. Olisi pitänyt varmaan arvata että nyt se dorka on jossain lehtiroskiksessa.
      O M G Tyrävyö! ❤️

      Lainaa

    21. Mainio alpakka 24.3.2022 7:40
      Tulos: +29 (41 ääntä)
      Gantin paita jätetty kuivumaan mytyssä jolloin logon osat ovat osuneet toisiinsa ja jääneet kiinni.

      Lainaa

    22. jukkapalmu 24.3.2022 7:51
      Tulos: -28 (108 ääntä)
      "Vihaan lappia ja lunta" - Menen lappiin talvella. Ihme vatipää. "Miksi sinne lappiin pitää aina mennä jos siellä tulee aina noin paha mieli?"

      Lainaa

    23. Takkuinen hilleri 24.3.2022 7:59
      Tulos: +22 (28 ääntä)
      Vaatimaton piikkisika: Maraboun suklaista ehdottomasti paras on Fazerin Pätkis ♥️
      Älä nyt, Sara selvästikin halusi käräyttää heidät, jotka eivät ota hänen kyselyjään tosissaan. Fazer-vaihtoehdot olivat vain ansa/hämäystä.

      Lainaa

    24. Pittoreski kultakala 24.3.2022 8:17
      Tulos: +70 (262 ääntä)
      Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen, että mies tosiaan jätti naisen harhailemaan eksyksissä, ohuella vaatetuksella, ilman omaisuuttaan? Meni nukkumaan?! Sen olisi pitänyt alkaa soitella: paikallisille majoittajille, ehkä poliisille. Ihmisiä on jäätynyt hengiltä vastaavissa tilanteissa. Se on isoin moka tässä, että antoi muijan kadota Lapin yöhön.

      Lainaa

    25. Ikävystynyt hyttynen 24.3.2022 8:17
      Tulos: +95 (167 ääntä)
      Mukava Norppa: Vikan jutun naisen käytöksen tuomitseminen on kyllä vähän kyseenalaista touhua. Oon ite ollu sellasessa tilanteessa, että kykenen täysin ymmärtämään, mistä moinen käytös on mahdollisesti kummunnut. Mieli on ihmeellinen ja pistää välillä käyttäytymään tosi järjettömästi, mut muiden tarttis sitten [...]
      Se on aivan totta, mutta ei läheisten tarvitse mitä tahansa kestää. Ei masennus ja burnout ole tekosyitä käyttäytyä huonosti toisia kohtaan. Miten miehen tässä tilanteessa olisi pitänyt osoittaa välittämistään? Nainen on itse paukannut ovesta ulos haluten omaa rauhaa, mies on kuitenkin omien sanojensa mukaan etsinyt. Mitä muuta hän olisi voinut tehdä? Varsinkin jos naiselle on kovinkin tavallista ottaa tällaisia rauhoittumiskävelyjä, mies on varmaan luottanut että nainen vissiin ihan toimintakykyisenä löytää takaisin mökille eikä hortoile pakkasessa itseään eksyksiin. Tuo kuvaaminen ja naureskelu on kyseenalaista kyllä.

      Lainaa

    26. Horjahtava keiju 24.3.2022 8:21
      Tulos: +146 (154 ääntä)
      tietäjä: Miten tuo maraboun suklaa juttu on moka? Tän saitin ylläpito ei taida tietää mitä tuolla haetaan takaa. Itse kirjoittaja laittaa vaihtoehdot kommentteihin ja yläpeukuin äänestetään :D
      Tajuatko Maraboun ja Fazerin eron?

      Lainaa

    27. Järki hoi 24.3.2022 8:31
      Tulos: +49 (179 ääntä)
      Pittoreski kultakala: Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen, että mies tosiaan jätti naisen harhailemaan eksyksissä, ohuella vaatetuksella, ilman omaisuuttaan? Meni nukkumaan?! Sen olisi pitänyt alkaa soitella: paikallisille majoittajille, ehkä poliisille. Ihmisiä on jäätynyt hengiltä vastaavissa tilanteissa. Se on isoin moka tässä, että antoi muijan kadota Lapin yöhön.
      Jos jumankauta angstinen aikuinen nainen lähtee omin jaloin ulos, niin ei se sen miehen tehtävä ole lähteä perään . Eri asia, jos kyse olisi lapsesta.

      Lainaa

    28. Tornipöllö 24.3.2022 8:39
      Tulos: +135 (145 ääntä)
      Palautettu ämpäri: Vikasta puuttuu oleellinen tieto, että tää nainen maksoi itse puolet tuosta lomasta...
      Tuo nyt lähinnä tekee hommasta vielä omituisempaa. Nainen siis vihaa Lappia ja suunnilleen kaikkea Lappiin liittyvää, mutta suostuu lähtemään sinne ja vielä maksamaan puolet koko lystistä? Onko mies suunnilleen pakottanut naisen lähtemään hermolomalle nimenomaan Lappiin vai mitä ihmettä?

      Lainaa

    29. Kupera kurkku 24.3.2022 8:48
      Tulos: +74 (76 ääntä)
      tietäjä: Miten tuo maraboun suklaa juttu on moka? Tän saitin ylläpito ei taida tietää mitä tuolla haetaan takaa. Itse kirjoittaja laittaa vaihtoehdot kommentteihin ja yläpeukuin äänestetään :D
      Tuo on vähän sama kuin joku kysyisi: Mikä Hesburgerin hampurilainen on teidän suosikki: Whopper, Big king vai Big mac? Jos joku ei pikaruokaloita käytä, niin Whopper ja Big king ovat Burger kingin hampurilaisia, ei Hesburgerin. Big mac taas on mäkkärin hampurilainen, ei Hesburgerin. Eli tähän Fazer ei ole Maraboun tuotteita, ovat ihan omia yrityksiä molemmat.

      Lainaa

    30. Kuolematon ankerias 24.3.2022 8:59
      Tulos: +121 (141 ääntä)
      Ikävystynyt hyttynen: Se on aivan totta, mutta ei läheisten tarvitse mitä tahansa kestää. Ei masennus ja burnout ole tekosyitä käyttäytyä huonosti toisia kohtaan. Miten miehen tässä tilanteessa olisi pitänyt osoittaa välittämistään? Nainen on itse paukannut ovesta ulos haluten omaa rauhaa, mies on kuitenkin omien [...]
      Tämä on toki kovin yksipuolinen tarina, mutta jos jokseenkin paikkaansa pitävä, niin voittajia ei ehkä tästä tarinasta hirveämmin löytänyt. Pieni sympatian poikanen kuitenkin syntyi tarinan naista kohtaan lähinnä siksi, että itsekin burnoutin kokeneena tiedän, miten järjetön se ajatusmaailma on. Itse olen perusluonteeltani aina ollut todella tyyni ja rauhallinen ja suutahduksetkin yleensä olleet sellaisia hetken pieniä purskahduksia ja unohtunut jo muutaman minuutin päästä. -tyyppisiä. Burnout pisti kyllä itsekin miettimään, että olenko menny ihan sekaisin. Sitä on jotenkin vaan niin väsynyt, että kaikki pienet arkisetkin jutut tuntuu ihan järjettömän valtavilta ja synkiltä. Sitten kun jostain syystä vähän onkin virkeämpi hetki, niin ihmettelee itsekin, miten se juuri joku hetki sitten tuntui niin valtavalta ongelmalta, vaikkei se nyt enää siltä tunnu yhtään. Tietenkin jos käy vähän vastaavalla tavalla kuin tarinassa, että tuli käyttäydyttyä oikeasti tosi huonosti, niin pitäisi sitten sinä parempana hetkenä osata sen verran mennä itseensä, että myöntää sen, ettei mennyt nyt ihan putkeen tämä ja selittää, että burnout saa vaan näkemään asiat sen tuhat kertaa synkempänä ja pyytää anteeksi. Ihan noihin mittasuhteisiin ei oma käytös onneksi mennyt, mutta silti olen ihan äärimmäisen kiitollinen, että oma mies oli todella huomaavainen ja kärsivällinen koko tuon toipumisajan. Hän ei todellakaan mitään kuvannut eikä kenenkään kanssa naureskellut minuun liittyvistä asioista. Vastaan toki osasi sanoa lujastikin, jos nyt ihan tuli syyteltyä typeristä asioista tai muuta vastaavaa, mutta ei koskaan jäänyt niitä märehtimään eikä varsinkaan ole koskaan enää jälkeenpäin nostanut esille. Nykyään jo taas itsekin palautunut normaaliksi ja olen useasti jälkeenpäin omasta tahdostani pahoitellut omasta puolestani ja kiitellyt häntä siitä, miten hyvin hän asian hoiti ja minua kunnioittavasti kohteli kaikesta huolimatta.

      Lainaa

    31. Violetti undulaatti 24.3.2022 9:02
      Tulos: +29 (91 ääntä)
      Tornipöllö: Minkä ihmeen takia ei miehelle voinut vaan sanoa, että "kiitos kulta, mutta mä en kyllä yhtään tykkää Lapista, mitä jos keksittäisiin yhdessä joku muu lomakohde"? Tietty vähän ikävää joutua kieltäytymään toisen tarjouksesta, mutta paljon vähemmän ikävää se olisi ollut kuin tuollainen järjetön draamailu.
      Not all men, mutta siis aika usein kuitenkin käy niin, että nää kivat ritarilliset yllätykset tehdään täysin toisen selän takana, asiasta puhumatta, edes yrittämättä selvittää olisiko se edes etäisesti sitä mitä toinen haluaa - yleensä oletetaan kysymättä, että kyllä tiedetään toisen maku hyvinkin tarkkaan, ja sitten tulee ihan shokkina kun ei toinen tykännytkään. Et toi sun ehdotus olis tosi toimiva ja hyvä ratkasu, mut ikävä kyllä naiset ei oo meedioita jotka tietää mitä ihanaa ne miehet on milloinki suunnittelemassa, jotta vois sit hyvissä ajoin sanoa mielipiteensä. Siks me ollaan niin vaikeita :/

      Lainaa

    32. Viehättävä lihapiirakka 24.3.2022 9:04
      Tulos: +56 (60 ääntä)
      tietäjä: Miten tuo maraboun suklaa juttu on moka? Tän saitin ylläpito ei taida tietää mitä tuolla haetaan takaa. Itse kirjoittaja laittaa vaihtoehdot kommentteihin ja yläpeukuin äänestetään :D
      Mikä näistä Toyotan malleista on suosikkisi? Mersu, Lada vai Skoda?

      Lainaa

    33. Tulos: -63 (105 ääntä)
      Valas: No siis eihän toi todellakaan ollut ok mieheltäkään 😳 tuossa pari tarvitsisi aikamoista panostusta kommunikaatioon kyllä puolin ja toisin.
      Eiköhän mies oo jo tajunnu, että tollasen akan kanssa on turha jutella. Toivottavasti tajuaa lähteä tollasesta suhteesta. Ja toivottavasti heillä ei ole lapsia.

      Lainaa

    34. Tulos: +151 (185 ääntä)
      Kuolematon ankerias: Tämä on toki kovin yksipuolinen tarina, mutta jos jokseenkin paikkaansa pitävä, niin voittajia ei ehkä tästä tarinasta hirveämmin löytänyt. Pieni sympatian poikanen kuitenkin syntyi tarinan naista kohtaan lähinnä siksi, että itsekin burnoutin kokeneena tiedän, miten järjetön se ajatusmaailma on. [...]
      Tämäpä juuri! Kovasti ihmettelen minkälaisissa parisuhteissa muutama kommentoija on, jos pitävät miehen toimintaa normaalina. Jos puolison mielenterveys on kriisissä ja tämä katoaa tunneiksi pakkaseen ohuissa vaatteissa ja ilman puhelinta, niin sitä etsitään kunnes löytyy ja/tai soitetaan hätänumeroon. Mitään videoita tajuttomista ihmisistä ei lähetetä someen tai muuallekaan, oli kys

      Lainaa

    35. Tulos: +76 (84 ääntä)
      *oli kyseessä sitten oma lapsi/puoliso/naapurin supersöpö Samuli/muu.

      Lainaa

    36. Tulos: -7 (29 ääntä)
      Tornipöllö: Minkä ihmeen takia ei miehelle voinut vaan sanoa, että "kiitos kulta, mutta mä en kyllä yhtään tykkää Lapista, mitä jos keksittäisiin yhdessä joku muu lomakohde"? 
      Visulahti Visulahti...

      Lainaa

    37. Kasuaali krokotiili 24.3.2022 9:47
      Tulos: -1 (11 ääntä)
      tietäjä: Miten tuo maraboun suklaa juttu on moka? Tän saitin ylläpito ei taida tietää mitä tuolla haetaan takaa. Itse kirjoittaja laittaa vaihtoehdot kommentteihin ja yläpeukuin äänestetään :D
      Viimeinen vaihtoehto...

      Lainaa

    38. Lihava Tiikeri 24.3.2022 9:52
      Tulos: +19 (85 ääntä)
      Pittoreski kultakala: Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen, että mies tosiaan jätti naisen harhailemaan eksyksissä, ohuella vaatetuksella, ilman omaisuuttaan? Meni nukkumaan?! Sen olisi pitänyt alkaa soitella: paikallisille majoittajille, ehkä poliisille. Ihmisiä on jäätynyt hengiltä vastaavissa tilanteissa. Se on isoin moka tässä, että antoi muijan kadota Lapin yöhön.
      Jos tämä kiukuttelu on ns. normaalia käytöstä niin ei sitä yleensä enää monen vuoden jälkeen niin kiinnitä siihen huomiota tai soittele perään.

      Lainaa

    39. Tulos: +4 (26 ääntä)
      Jaa, pystyykö Fabon ryhmiin postaamaan nykyään anonyyminä? Mistä lähtien se on ollut mahdollista?

      Lainaa

    40. Violetti undulaatti 24.3.2022 10:08
      Tulos: -27 (41 ääntä)
      Toj Karin: Jaa, pystyykö Fabon ryhmiin postaamaan nykyään anonyyminä? Mistä lähtien se on ollut mahdollista?
      Taitaa olla niin, että ylläpito luo feikkiprofiilin, joka on anonyymi, ja postaavat sitä kautta sitten viestejä, joita ihmiset laittavat heille privana ja toivovat saavan anonyymina ryhmään.

      Lainaa

    41. Luova kauris 24.3.2022 10:13
      Tulos: +49 (51 ääntä)
      Toj Karin: Jaa, pystyykö Fabon ryhmiin postaamaan nykyään anonyyminä? Mistä lähtien se on ollut mahdollista?
      On kai se ollut jo 1-2 vuotta mahdollista. Kaikki ryhmät eivät ole ottaneet toimintoa käyttöön, mutta se on ollut sitten ks. ryhmän ylläpidon valinta.

      Lainaa

    42. Tunnustamaton raadonsyöjä 24.3.2022 11:38
      Tulos: +2 (12 ääntä)
      Taisi olla alunperin Maraboun tuotteita myös pätkis ja dumle tuossa julkaisussa. Jälkeenpäin aloittaja muokannut ne Fazeriksi.

      Lainaa

    43. Tulos: -5 (33 ääntä)
      Tornipöllö: Minkä ihmeen takia ei miehelle voinut vaan sanoa, että "kiitos kulta, mutta mä en kyllä yhtään tykkää Lapista, mitä jos keksittäisiin yhdessä joku muu lomakohde"? Tietty vähän ikävää joutua kieltäytymään toisen tarjouksesta, mutta paljon vähemmän ikävää se olisi ollut kuin tuollainen järjetön draamailu.
      Ellei reissu ollu jo maksettu, missä tapauksessa sinne sit lähdetään asenteella "Okei kulta, tähän asti oon inhonnu Lappia ja kylmää mutta ehkä tällä reissulla se muuttuu! Mutta kaakao kermavaahdolla on ihan ehdoton."

      Lainaa

    44. Tulos: 0 (124 ääntä)
      Pittoreski kultakala: Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen, että mies tosiaan jätti naisen harhailemaan eksyksissä, ohuella vaatetuksella, ilman omaisuuttaan? Meni nukkumaan?! Sen olisi pitänyt alkaa soitella: paikallisille majoittajille, ehkä poliisille. Ihmisiä on jäätynyt hengiltä vastaavissa tilanteissa. Se on isoin moka tässä, että antoi muijan kadota Lapin yöhön.
      No mitä helvettiä?
      Jos aikuinen ihminen sanoo että tarvitsee omaa aikaa ja lähtee vihaisena lätkimään johonkin suuntaan, niin on kyllä merkillisen holhoavaa käytöstä jos sä et anna sen olla rauhassa vaan lähdet perään. Siitä mä itse vasta suuttuisinkin.
      Mies on ajanut todnäk 10+ tuntia Lappiin, ehkä sitä väsytti ja meni nukkumaan olettaen että oikeustoimikelpoinen ihminen ei jotenkin mystisesti heti katoa metsään kun sen päästää irti hihnasta.
      Sitten siellä on Medihelit ja koirapartiot etsimässä naista joka on vetämässä siideriä baarissa.
      Mikään tässä keississä ei ole miehen vika, mahdollisesti tuota salakuvausta lukuunottamatta ja tässäkin konteksti ratkaisee. Nauratti siltä naisen kostosuunnitelmat, olit niin ilkeä mulle että mä vien sut Palaulle dokailemaan.

      Lainaa

    45. Jäkälänpeittämä hylje 24.3.2022 13:01
      Tulos: +81 (111 ääntä)
      Lihava Tiikeri: Jos tämä kiukuttelu on ns. normaalia käytöstä niin ei sitä yleensä enää monen vuoden jälkeen niin kiinnitä siihen huomiota tai soittele perään.
      Miksi olisi? Mainittiinhan tässäkin taustoitus mielentilaan, sekä kirjaimellisesti ettei katoamistemppuja ole tehty. Samoin vähän hämmentää mistä porukka repi ajatuksen tosi hienosta mökistä. Koska haluaa niin ajatella. Lähtisin itse kyllä vittuun suhteesta jos tollasia videoita jaetaan yhtään mihinkään.

      Lainaa

    46. Tulos: -45 (59 ääntä)
      Veikkaan, että tää mies olis ottanut huumorilla myös nää naisen sekoilut tropiikissa. Kyllähän ilmainen känni kelpaa joka miehelle :D

      Lainaa

    47. Tulos: +59 (121 ääntä)
      Mies tässä ääliölle vaikuttaa. Naisella on burnout (johon sisältyy tavallisesti masennus ym.) ja lääkärin määräämät lääkkeet. Jo lääkityksen saaminen voi laittaa niin sekaisin, että ei osaa enää mitenkään orientoitua ja voi eksyä tosi helposti. Lisäksi kokematon turisti Lapin pakkasilla yli tunnin on jo vaarassa. Jos nainen ei olisi alkanut koputella oville ja löytänyt apua, olisi hän todennäköisesti kuollut yön aikana. Toki tässä on kerrottu vain tarinan toinen puoli, mutta enemmän tämä kuulostaa oikealta välinpitämättömyydeltä kuin kiukuttelulta.

      Lainaa

    48. Tulos: -4 (48 ääntä)
      traumcity: Ai hiukan hankala? Mies vei naisen lomailemaan Lappiin todennäköisesti hienoon mökkiin, nainen keksii jotenkin suuttua tästä ja lähtee hortoilemaan ties minne kuin joku angstinen Tyrävyö-teini ja sitten suuttuu lisää kun sai pyytämäänsä omaa aikaa joten vetää överit unilääkkeistä. Olisi pitänyt varmaan arvata että nyt se dorka on jossain lehtiroskiksessa.
      Samaa mieltä. Ihan sillai hitusen myös epäilen jutun todenperäsyyttä, menikö just noin vai lisättiinkö vähän extraa sekaan. Mutta mistäs näitä tietää.

      Lainaa

    49. Kulttuuria rakastava hamsteri 24.3.2022 14:49
      Tulos: +55 (117 ääntä)
      Kommenttiosastolla on taas vahvana miten naisen kokemukset käännetään kiukutteluksi ja turhaksi draamaksi.

      Lainaa

    50. Tulos: -47 (89 ääntä)
      Jäkälänpeittämä hylje: Miksi olisi? Mainittiinhan tässäkin taustoitus mielentilaan, sekä kirjaimellisesti ettei katoamistemppuja ole tehty. Samoin vähän hämmentää mistä porukka repi ajatuksen tosi hienosta mökistä. Koska haluaa niin ajatella. Lähtisin itse kyllä vittuun suhteesta jos tollasia videoita jaetaan yhtään mihinkään.
      Koska käytännössä kaikki vuokramökit Lapissa on hienoja ellei ihan kermaperse ole. 
      Videokin on todnäk ollut mallia "Täällä sitä ollaan hiihtoreissulla Levillä ja Maija on vetänyt tirsoja puolet ajasta " jollekin läheiselle kaverille.
      Mä antaisin sun painua vittuun jos käyttäisit noin kun oon järjestänyt sulle kivan reissun, on niin epätasapainoinen ihminen että varmaan käveleekin vinossa.

      Lainaa

    51. Obskuuri delfiini 24.3.2022 15:04
      Tulos: +84 (128 ääntä)
      Ikävystynyt hyttynen: Se on aivan totta, mutta ei läheisten tarvitse mitä tahansa kestää. Ei masennus ja burnout ole tekosyitä käyttäytyä huonosti toisia kohtaan. Miten miehen tässä tilanteessa olisi pitänyt osoittaa välittämistään? Nainen on itse paukannut ovesta ulos haluten omaa rauhaa, mies on kuitenkin omien [...]
      No ei tietenkään tarvitse kestää mitä vaan. Suhteen voi lopettaa saman tien tai vaikka heti kotiin päästyään, siitä tuskin kukaan tuota miestä syyttäisi jos niin tekisi. Mutta KETÄÄN ei jätetä keskellä talvea, yötä myöten, ohuissa vaatteissa harhailemaan vieraalle paikalle tuntikausiksi ja mennä itse nukkumaan. Niin ei tehdä vaikka toinen olisi käyttäytynyt miten tyhmästi. Niin ei tehdä edes ventovieraalle, saati sitten omalle vaimolle. Ja jos aivoista löytyy jotain muutakin kuin sileää pintaa, niin ensimmäinen asia mitä tarkistetaan on se onko toisella edes puhelinta ja rahoja mukana vai löytyykö ne mökistä tai autosta. 
      Aivan käsittämätöntä porukkaa täällä kommentoimassa.

      Lainaa

    52. Arkkienkeli 24.3.2022 15:06
      Tulos: +4 (22 ääntä)
      Valas: No siis eihän toi todellakaan ollut ok mieheltäkään 😳 tuossa pari tarvitsisi aikamoista panostusta kommunikaatioon kyllä puolin ja toisin.
      Turhaa kituuttamista. Kannattaa mielummin laittaa parisuhde vaihtoon.

      Lainaa

    53. Mäntylahti-Piiras 24.3.2022 15:06
      Tulos: -30 (78 ääntä)
      siis, mitä? "Vihaan Lappia ja lunta, mutta jos on pakko niin sitten pitää saada yöpyä iglussa!" Onko ehkä pikkuisen prinsessasta kyse, mies on kans jokseenkin mulkku, mutta kyllä tämä prinsessa on se joka on moninkerroin enemmän väärässä.

      Lainaa

    54. Elämätön mustikka 24.3.2022 15:06
      Tulos: +72 (98 ääntä)
      Jos välittää noin vähän kumppanistaan, kannattaa vaan erota suosiolla. Luulis et mies ois yrittäny ees soittaa sille naiselle sitä etsiessä ja kenties huomannu sen puhelimen olevan autossa siinä samassa? Yöllä pakkasessa hortoillessa olisi todellakin voinut jäädä vaaraan, ei oo kyllä mitenkään hyvänmielen moka tää. Molemmat väsyneitä idiootteja ja jos mies ei ollu todellakaan nähny ettei oo ees sitä puhelinta kumppaninsa matkassa niin vie kyllä uuneroudessaan voiton. Sen verran järkeä pitäis olla päässä et vaikka kuinka vituttaa ja väsyttää niin sä et jätä ihmistä heitteille tunneiksi pakkaseen yöllä oli se kuinka tyhmä tahansa.

      Lainaa

    55. Mäntylahti-Piiras 24.3.2022 15:09
      Tulos: -19 (49 ääntä)
      Palautettu ämpäri: Vikasta puuttuu oleellinen tieto, että tää nainen maksoi itse puolet tuosta lomasta...
      vihaat Lappia mutta maksoit silti puolet? Oletko masokisti vai säälipisteitäkö kerjäsit kun sanoit että vihaat Lappia?

      Lainaa

    56. Tulos: -36 (90 ääntä)
      Kulttuuria rakastava hamsteri: Kommenttiosastolla on taas vahvana miten naisen kokemukset käännetään kiukutteluksi ja turhaksi draamaksi.
      Ihan kirjaimellisesti ja sanan varsinaisessa merkityksessä kiukuttelua ja turhaa draamaa joten ihmekös tuo.
      Miten tämä mies kohtasi viedä naisen lomareissulle johonkin tavalliseen mökkiin Lappiin, mikä sika! Myös jos Espanjaan mennään, ja ei ole keskiaikaista linnaa vuokrattuna yksityiskäyttöön, niin paska reissu.

      Lainaa

    57. Mäntylahti-Piiras 24.3.2022 15:18
      Tulos: -20 (48 ääntä)
      Violetti undulaatti: nää kivat ritarilliset yllätykset tehdään täysin toisen selän takana, asiasta puhumatta,
      siis meinaat että yllätyksestä ei puhuta etukäteen? Mää oon kauhian hämmästyny, mää olen ku klapil päähä lyäty, että yllätys pidetään salassa...

      Lainaa

    58. Elämätön mustikka 24.3.2022 15:22
      Tulos: +4 (24 ääntä)
      traumcity: Koska käytännössä kaikki vuokramökit Lapissa on hienoja ellei ihan kermaperse ole.  Videokin on todnäk ollut mallia "Täällä sitä ollaan hiihtoreissulla Levillä ja Maija on vetänyt tirsoja puolet ajasta " jollekin läheiselle kaverille. Mä antaisin sun painua vittuun jos käyttäisit noin kun oon [...]
      Unilääkkeet saa ihmiset käyttäytymään sekopäisesti. Mee kattomaan niitä videoita kun et tiedä. Oon samaa mieltä että molemmat osapuolet suhteesta voisi lähteä vittuun :)

      Lainaa

    59. Mäntylahti-Piiras 24.3.2022 15:29
      Tulos: -25 (77 ääntä)
      Jäkälänpeittämä hylje: Miksi olisi? Mainittiinhan tässäkin taustoitus mielentilaan, sekä kirjaimellisesti ettei katoamistemppuja ole tehty. Samoin vähän hämmentää mistä porukka repi ajatuksen tosi hienosta mökistä. Koska haluaa niin ajatella. Lähtisin itse kyllä vittuun suhteesta jos tollasia videoita jaetaan yhtään mihinkään.
      vihaisena kävelylle lähteminen ja katoaminen ovat kaksi eri asiaa, jos vihainen nais-oletettu ei sano että "soita poliisit jos ei näy pariin tuntiin" tms. niin vitustako se mies tietää milloin on syytä huolestua, jos eukolla on vanne kireällä ja mies soittaa poliisit, rajavartiolaitoksen ja veroviranomaiset etsimään ja eukko onkin pitkällä kävelyllä/vast niin siitähän vasta riemu repeää.

      Lainaa

    60. Tulos: -23 (57 ääntä)
      Elämätön mustikka: Unilääkkeet saa ihmiset käyttäytymään sekopäisesti. Mee kattomaan niitä videoita kun et tiedä. Oon samaa mieltä että molemmat osapuolet suhteesta voisi lähteä vittuun :)
      Mitä videoita mun pitää mennä katsomaan?
      Oliko tämä mimmi nyt sitten vetänyt unilääkkeitä jo menomatkalla? Ja bentsoilla voi saada pöntön sekaisin joo jos niitä liikaa popsii, mutta sekin on sitten ihan oma päänsärky jos ihan nipalinjalle haluaa lähteä. 
      Jos mokailee niin sitten mokailee ja nuolee haavat, ei syytä muita omasta sekoilustaan.

      Lainaa

    61. Arkkienkeli 24.3.2022 15:31
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Mainio alpakka: Gantin paita jätetty kuivumaan mytyssä jolloin logon osat ovat osuneet toisiinsa ja jääneet kiinni.
      Eipäs, vaan pesty väärin. Painatuksilla varustetut vaatteet pitää pestä nurinkurin (sisäpuoli ulospäin) ja max. 40C. Ja nestemäisellä pesuaineella.

      Lainaa

    62. Elämätön mustikka 24.3.2022 15:33
      Tulos: +79 (131 ääntä)
      traumcity: Ihan kirjaimellisesti ja sanan varsinaisessa merkityksessä kiukuttelua ja turhaa draamaa joten ihmekös tuo. Miten tämä mies kohtasi viedä naisen lomareissulle johonkin tavalliseen mökkiin Lappiin, mikä sika! Myös jos Espanjaan mennään, ja ei ole keskiaikaista linnaa vuokrattuna yksityiskäyttöön, niin paska reissu.
      -> Tee ylläri "loma" josta kumppanisi ei tykkää (siis oikeastihan reissu itseäsi varten.)  
      -> Kumppani lähtee mukaan, koska ajattelee miehen ajatelleen myös häntä (eli vähän luksusta eikä mitään erämökkejä.) 
      -> Mökötä ja mene nukkumaan kun kumppanisi suuttuu erämökistäsi, koska se on jotenkin yllätys kun ei ilmeisesti tunneta kumppania sen vertaa ettei mökeily ole hänen tai edes kaikkien juttu. 
      -> Sano että etsit kun se sit soittaa apua tuntemattomien keskeltä kylmänä pakkasesta (vaikka oikeesti jos oisit soittanu ni oisit siin pihalla jo kuullu et se puhelin on autossa)
      -> Kuvaa video siitä, kun nainen ottaa lääkkeitä (ilmeisesti liikaa, eikö tää huolestuta yhtään?) ja naura kavereiden kanssa, koska jotkut unilääkkeet saavat ihmisen käyttäytymään sekopäisesti eivätkä he ole tietoisia asiasta
      mut nainen on pelkästään tyhmä dorka prinsessa, kun ei kelvannu se mökki vaikka on ilmaissu ettei tykkää mökkeilystä lapissa

      Lainaa

    63. Mäntylahti-Piiras 24.3.2022 15:37
      Tulos: -31 (81 ääntä)
      Njäh: Mies tässä ääliölle vaikuttaa. Naisella on burnout (johon sisältyy tavallisesti masennus ym.) ja lääkärin määräämät lääkkeet. Jo lääkityksen saaminen voi laittaa niin sekaisin, että ei osaa enää mitenkään orientoitua ja voi eksyä tosi helposti. Lisäksi kokematon turisti Lapin pakkasilla yli tunnin [...]
      mieheksi kasvamisen pakolliseen oppimäärään kun ei ainakaan toistaiseksi sisälly omaishoitajan ammattitutkinto niin ei me välttämättä tajuta mitä ne lääkärin määräämät napit tekee ajatuksenjuoksulle jne. Lisäksi jonkin verran väsyneitä ja vittuuntuneita naisia kuunnelleena voin sanoa että jos on oltu koko päivä autossa sellaisen ihmisen kanssa niin jopa Buddhankin kärsivällisyys ja jaksaminen olis koetuksella, yritä siinä sitten arvioida mikä on kohtuullinen aika jonka jälkeen alkaa huolestua.

      Lainaa

    64. Napapiirin suurin lammas 24.3.2022 16:13
      Tulos: +48 (74 ääntä)
      Mies ei ollut vain mulkku, kun jakoi videon, vaan samalla hän syyllistyi rikokseen, eli yksityiselämää loukkaavan tiedon jakamiseen.

      Lainaa

    65. Tulos: -22 (86 ääntä)
      Elämätön mustikka: -> Tee ylläri "loma" josta kumppanisi ei tykkää (siis oikeastihan reissu itseäsi varten.)  -> Kumppani lähtee mukaan, koska ajattelee miehen ajatelleen myös häntä (eli vähän luksusta eikä mitään erämökkejä.)  -> Mökötä ja mene nukkumaan kun kumppanisi suuttuu erämökistäsi, koska se on jotenkin [...]
      Kyllä, täysin hemmoteltu prinsessa ja mitä ilmeisimmin kaipaisi edunvalvojan itselleen eikä parisuhdetta.
      Jos ratkaisu on kadota metsään kun vuokramökki ei miellytä niin ei oo ihan normipäivä meillä päin. Jos Lappi ei miellytä, älä mene Lappiin.
      Ulkoistat jostain syystä kaiken naisen vastuun omasta toiminnastaan ja omasta hyvinvoinnistaan toisen ihmisen harteille. Eikö tämä ole aikuinen nainen, ei mikään pikkulapsi?
      Tavallaan ymmärrän että ihminen voi hetkellisesti käyttäytyä epärationaalisesti ja saattaa itsensä vaaraan siinä spedeillessään, mutta et sä nyt voi muita syyttää jos teet huonoja valintoja.

      Lainaa

    66. Tulos: -16 (42 ääntä)
      Jää se mies sinne tropiikkiin kun tajuaa, että naiset osaa myös hymyillä ja olla mukaviakin. Hyvää matkaa!

      Lainaa

    67. Valittu mestari 24.3.2022 16:32
      Tulos: -15 (73 ääntä)
      Nimetön nainen on juuri sellainen draamaa kehittävä prinsessa, joista kannattaa pysyä kaukana. Aikuinen ihminen lähtee harhailemaan pakkaseen ilman puhelinta ja syyttää siitä miestä, joka ei ollut varannut yllätyslomaa luksusigluun. Tuollainen ei koskaan muuksi muutu eikä koskaan ota vastuuta omista teoistaan. Mistä videosta mokassa puhutaan?

      Lainaa

    68. Järkevä harakka 24.3.2022 16:34
      Tulos: +8 (66 ääntä)
      Siis on kyllä ihme sakkia täällä kommentoimassa. Mutta huomaa, että miehet ei vaan tajua mitään eikä ole järjellä saati tunneälyllä pilattu. Simppeleitä kun ovat eivätkä luonnolleen mitään voi. Siksi onkin parempi kun tapailee vain naisia ja jättää nuo tumpelot kokonaa.

      Lainaa

    69. Tulos: +4 (54 ääntä)
      Järkevä harakka: Siis on kyllä ihme sakkia täällä kommentoimassa. Mutta huomaa, että miehet ei vaan tajua mitään eikä ole järjellä saati tunneälyllä pilattu. Simppeleitä kun ovat eivätkä luonnolleen mitään voi. Siksi onkin parempi kun tapailee vain naisia ja jättää nuo tumpelot kokonaa.
      Et taida olla turvassa tapaillessas pelkkiä naisia, koska tämä nainen ei ainakaan ”tajua mitään”. Henkistä väkivaltaa lähteä pakkaseen ohuissa vaatteissa hortoilemaan ilman puhelinta ja jättää puoliso huolestumaan. Tarinan mies ei tosin huolestunu, joten kyllä on vakka valinnu kantensa. Jestas, mitä touhua molemmilta osapuolilta.

      Lainaa

    70. Tulos: -25 (61 ääntä)
      Järkevä harakka: Siis on kyllä ihme sakkia täällä kommentoimassa. Mutta huomaa, että miehet ei vaan tajua mitään eikä ole järjellä saati tunneälyllä pilattu. Simppeleitä kun ovat eivätkä luonnolleen mitään voi. Siksi onkin parempi kun tapailee vain naisia ja jättää nuo tumpelot kokonaa.
      Sulla olisi tyttöystäväsi kanssa vielä enemmän ongelmia vastaavassa tilanteessa. Siinä missä tumpelo homopariskunta nukkuisi vuokramökissään, niin te olisitte molemmat hesarit vaatteiden sisällä kiipeilemässä puihin susia ja toisianne pakoon. Kuten kaikki järkevät ihmiset tekee,

      Lainaa

    71. Mukava Norppa 24.3.2022 17:57
      Tulos: +14 (62 ääntä)
      traumcity: Ihan kirjaimellisesti ja sanan varsinaisessa merkityksessä kiukuttelua ja turhaa draamaa joten ihmekös tuo. Miten tämä mies kohtasi viedä naisen lomareissulle johonkin tavalliseen mökkiin Lappiin, mikä sika! Myös jos Espanjaan mennään, ja ei ole keskiaikaista linnaa vuokrattuna yksityiskäyttöön, niin paska reissu.
      Jäitkö rakkautta vaille lapsena, kun susta kasvoi noin myötätunnoton ihminen? :(

      Lainaa

    72. Tulos: -8 (64 ääntä)
      Mukava Norppa: Jäitkö rakkautta vaille lapsena, kun susta kasvoi noin myötätunnoton ihminen? :(
      En jäänyt. Ja koen myötätuntoa tätä tarinan miestä kohtaan, on hänellä kestämistä.

      Lainaa

    73. Luha salaatti 24.3.2022 21:13
      Tulos: +46 (64 ääntä)
      Kommunikointi on puuttunut parisuhteesta ihan kokonaan. Mies on yrittänyt parhaansa, mutta epäonnistui, koska vei epämieluisalle reissulle. Naisella ollut burn out ja voin sanoa, että silloin kun on epävakaa mielentila, niin ei välttämättä osaa ajatella ja sanoittaa itseään oikein. Väitän, että burn Outin syy on juuri tuo, että miellyttämisen halusta lähti matkalle, josta tiesi, ettei tykkää. Ja sitten koko reissu eskaloitui kommunikaation ja omien toiveiden sanoittamisen puutteen takia. Parisuhdeterapia olisi oikein mainio vaihtoehto ja jos se ei auta, niin lopulta ero. Pahin moka oli tuossa kuitenkin tuo vastaus, jossa anonyymi haukuttiin heti täysin lyttyyn. Tilanne ei ole ollut sellainen, että tarvitsee erikseen päätä silitellä, mutta selkeästi tuohon olisi hyvä ottaa empaattisempi ja rakentavampi kommentointi heti ensi alkuun. Täysin paskaksi haukkuminen ei yleensä auta ketään. Varsinkaan, jos on burn out. Mutta ei kyllä muulloinkaan.

      Lainaa

    74. Leipäressu 24.3.2022 21:20
      Tulos: +25 (55 ääntä)
      "Tuntikausia" tämä nuori nainen hortoili ohuissa vaatteissa Lapin yössä. Hän hortoili lomakylässä. Kaivoi sitten lehtiä lehtiroskiksesta, kun alkoi paleltamaan. Ei niitä lehtiroskiksia Lapissa ole joka tunturilla. Raukka oli siis mökkikylässä eksyksissä eikä ollut missään vaiheessa lähtenyt maastoon. Miksi olisikaan, hän vihaa Lappia ja lunta. Lompakkokin jäi autoon. Mitä hän olisi erämaassa tehnyt lompakolla? Hän ei missään vaiheessa ollut vaarassa paleltua, ei vain löytänyt oikeaa mökkiä. Oli sitten kaiken jälkeen niin väsynyt, että piti ottaa liikaa unilääkkeitä? Kyllä, burnout voi saada käyttäytymään oudosti. Pelkkä toisen pyyntö "toisitko minulle kahvin" voi laukaista pienen romahduksen, tiedän kokemuksesta. Mutta tässä on mielestäni kyse perustyytymättömästä, vaativasta, itsekeskeisestä ja draamaan taipuvasta henkilöstä, kun hän vielä jälkeenpäin syyttelee puolisoaan eikä näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Ja tarinahan on väritetty, varmasti myös puutteellinen kuvaus tapahtumista.

      Lainaa

    75. Alice Wonderland 24.3.2022 21:41
      Tulos: +21 (39 ääntä)
      Mielestäni tarinassa on aukkoja: hän on ilmeisesti tiennyt pääsevänsä lappiin, koska on maksanut puolet matkasta ja halunnut igluun. Kuten todettua, ne iglut on sitten astetta varakkaimmille eli se puolet matkasta on ilmeisesti maksanut suhteellisen paljon, jos on uskonut pääsevänsä sellaiseen majoitukseen. Eli arvelisin että varsin hyvälaatuinen majoitus kyseessä. Ihmettelen kyllä, miten ei ole tullut kotona esille, että iglua ei ole vapaana/varaa niihin ei ole, kun sinne asti lähti kuitenkin eikä suuttunut jo kotona ja jäänyt sinne murjottamaan. Sitten toisaalta ihmetyttää, mikä osuus oli sitä yllätystä, jos tiesi menevänsä lappiin kuitenkin. Epäilen joka tapauksessa, ettei kyseessä ollut mikään rähjäinen erämaamökki, kun lähettyvillä oli loma-asuntoja joiden ikkunoita kolkutella ja jopa lehtiroskiksiakin. Yleensä mökeistä/omakotitaloista taajaman ulkopuolella kierrätys hoituu jossain keskitetysti eli jossain lapin syrjäseutujen erämaamökeillä omia kierrätysastioita tuskin on, mistä päättelisin että majoitus oli keskustan tuntumassa. Tästä taas mieskin on voinut ajeltuaan kylää ympäri etsimässä naista tulla johtopäätökseen, että puoliso on mennyt esim. läheiseen hotelliin. Ymmärrän kyllä, että joskus voi tulla voimakkaita ylilyöntejä, jos kärsii mielenterveysongelmista, mutta ilmeisesti kyseessä kuitenkin ihan oikeustoimikelpoinen henkilö, jolloin lähtökohtaisesti pitäisi osata olla vastuussa myös itsestään ja omista reaktioistaan. Eli vaikka suuttuisikin, niin pitää huolta ettei painele minnekään surman suuhun vaan jäähdyttelee tunteensa turvallisen välimatkan päässä. Toisaalta se, että ottaa yliannostuksen unilääkkettä, viittaa mielenterveyshäiriöiden olevan vakavampaa laatua. Unilääkkeistä voi kyllä tulla sekavaksi, mutta että 24h nukkuisi putkeen tai että olisi suorastaan tajuton, on kyllä harvinaisen epätodennäköistä jos noudattaa lääkärin antamaa ohjeistusta. Eli tässä tapauksessa puolison olisi pitänyt kyllä soittaa ambulanssi videon kuvauksen sijaan, mikä taas on oma lukunsa mikäli näin on käynyt. Tätähän ryhmän jäsen ei kysynyt, mutta neuvoni on, että ero olisi sovelias vaihtoehto, jos asiasta ei voida edes puhua eikä kumpikaan ei ole pyytänyt anteeksi omaa osuuttaan helvetinmoisesta lomamatkasta.

      Lainaa

    76. Tulos: +34 (54 ääntä)
      Pariskunnan reissutarinasta tuli kyllä lähinnä mieleen, että miten pihalla se mies oli kumppaninsa terveydentilasta? Onko tosiaan kommunikaatio niin metässä heidän välillä, että mies ihan hyvillä mielin pystyi mennä nukkumaan? Itse tossa tilanteessa olisin puolisen tuntia odottanut josko kumppani tulisi itse takaisin, sitten siirtyä ulos vähän kattelemaan että näkyykö häntä jossain lähipiirissä, sitten laittaa viestiä, jos ei kuulu vastausta niin soittaa. Jos ei vastaa puhelimeen eikä näy ja lähemmäs 45min olis menny, lähtisin etsimään, samalla soittaen. Tässä vaiheessa olisin huomannut että kumppanin puhelin onkin autossa, jolloin huoli nousisi ennestään sillä ei ole mitään tapaa kommunikoida missä menee ja onko tulossa takaisin. Enkä todellakaan pystyisi nukkua ennen kuin tiedän kumppanin olevan ok. Erityisesti, kun reissu oli järkätty että burnouttia läpikäyvä kumppani saisi piristystä, burnoutista lähtisin kans miettimään että eikai ole mennyt tekemään jotain peruuttamatonta kun tuntuu että koko elämä kaatuu päälle. Okei, tää tilanne voi vielä mennä ajattelemattomuuden ja väsymyksen piikkiin. Mutta kuvaaminen, naureskelu ja reissun jälkeen vielä syyttäminen eikä kuuntele?? Käsittämätöntä. Mies ei edes halua ymmärtää kumppaniaan ja kuulla miltä hänestä tuntuu. Nainen itse toimi typerästi ja ajattelemattomasti, mutta se selittyy burnoutilla, ei tarkota että se olis ok mutta se on ymmärrettävää. Mutta joo, hämärä keissi kaikin puolin ihan jo alkaen siitä, miten päätyivät lappiin kun piti olla piristys naiselle joka ei pidä lapista eikä halua sinne. Pariskunta hyötyisi kommunikaation pikakurssista, yksilö- sekä pariterapiasta, ja jos ei muutosta tunnu tapahtuvan; ero.

      Lainaa

    77. Rajoittunut piimä 24.3.2022 23:35
      Tulos: +1 (51 ääntä)
      Kommenteista näkee, että misogyniaa voi hyvin.

      Lainaa

    78. Karvainen struuma 25.3.2022 0:17
      Tulos: -10 (24 ääntä)
      Savolainen: Onneksi on kissoja. Ei tarvitse ihmetellä parisuhdedraamoissa
      Crazy Cat Lady?

      Lainaa

    79. Hämärä maahinen 25.3.2022 0:25
      Tulos: +10 (22 ääntä)
      Pittoreski kultakala: Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen, että mies tosiaan jätti naisen harhailemaan eksyksissä, ohuella vaatetuksella, ilman omaisuuttaan? Meni nukkumaan?! Sen olisi pitänyt alkaa soitella: paikallisille majoittajille, ehkä poliisille. Ihmisiä on jäätynyt hengiltä vastaavissa tilanteissa. Se on isoin moka tässä, että antoi muijan kadota Lapin yöhön.
      Ollu tilanteessa ku silloinen tyttöystävä lähti hortoilemaan päissään ilman omaisuuttaan talvella ulos. Ei se poliisia kiinnostanut tippaakaan vielä aamullakaan, eikä ketään muutakaan, löyty se lopulta putkasta.

      Lainaa

    80. Valloittamaton ylioppilas 25.3.2022 1:11
      Tulos: -7 (11 ääntä)
      Onpas taas trolleja liikenteessä.

      Lainaa

    81. Tunteeton raadonsyöjä (pluri) 25.3.2022 1:38
      Tulos: +8 (22 ääntä)
      Varpaaton aprikoosi: Jos nainen maksoi puolet niin eihän se mies sitä sinne silloin vienyt. Jos yhdessä maksetaan niin varmaan myös päätetään yhdessä minne mennään. Vai mies yllättää lomareissulla mutta vaatii maksamaan puolet? No eniveis, pariskunnan molemmat osapuolet kyllä sekaisin. Nainen enemmän, mutta toi kuvaaminen ja videon jakaminen tekee kyllä miehestä mulkun myös. 
      Voihan se jakaminen tarkoittaa että avautuu kaverilleen ja kysyy mitä vittua tehdä kun toinen sekoilee unilääkepöllyssä. On saattanut olla oikeasti huolissaan ja vittuuntunut samaan aikaan joten käytös on voinut olla hieman hölmöä siitäkin syystä. Toki ymmärrän jossain määrin että käytös saattaa olla perseestä ihmisellä joka on henkisesti aivan loppu muutenkin. Nimimerkillä oma suhde kaatui pitkälti siihen että molemmat voi huonosti ja se aiheutti oravanpyörän että molemmat voi vielä entistä huonommin koska jatkuva aistimus toisen pahasta olosta todellakin vaikuttaa pitkässä juoksussa omaankin oloon.

      Lainaa

    82. Tulos: +10 (48 ääntä)
      Rajoittunut piimä: Kommenteista näkee, että misogyniaa voi hyvin.
      Ei, vaan idiootti-intoleranssi.
      Vaikka ootki Rajoittunut piimä, niin sun pitää pystyä sen verran ajatella boksin ulkopuolelta ettei tälläiset asia ole juuri kenellekään mikään sukupuolikysymys. Käyttäytymisestä tässä keskustellaan.

      Lainaa

    83. Luhistuva peura 25.3.2022 7:01
      Tulos: +3 (37 ääntä)
      Viimeisen jutun nainen kirjoittanut jutun jossa itse esiintyy mahdollisimman paljon uhrina, ja silti olen miehen puolella

      Lainaa

    84. Vastuuton hämähäkki 25.3.2022 7:42
      Tulos: -13 (25 ääntä)
      Tuossa naistenhuoneen jutussa: Ukko täys kusipää, propsit mökille viemisestä, mutta uskomatonta, ettei pidä huolta tärkeimmästään. Ehkä ei sitten ollut miehelle tärkeä ihminen, jolloin naisen kannattaisi etsiä uutta seuraa. Janna haluaa, että miehet käyttää muita hyväkseen samalla tavalla kuin häntä itseään.

      Lainaa

    85. Kamala mansikka 25.3.2022 8:39
      Tulos: +13 (27 ääntä)
      Mua jäi ihmetyttämään, että miksi mies vie naisen piristääkseen sellaiseen paikkaan, josta nainen ei tykkää? Ja eikö nainen tiennyt lähtiessään, ettei pääse igluun?

      Lainaa

    86. Halukas sarvikuono 25.3.2022 10:46
      Tulos: -4 (24 ääntä)
      Siis mitä hittoa, toi Lappi-tarina on Terhi Kokkosen kirjasta Rajamaa, vähän muunneltuna vain. "Karo ja Risto ovat hoitaneet kireää liittoaan Lapin-lomalla. Paluumatkalla he joutuvat auto-onnettomuuteen ja jäävät seudun ainoaan majapaikkaan, Arctic Mirageen, toipumaan. Pysähtyneessä ympäristössä Karo alkaa epäillä omaa muistiaan ja tekee kaikkensa päästäkseen lumen kapaloimasta lomakylästä kotiin. Risto sen sijaan alkaa oudosti viihtyä luksusresortissa ja kieltäytyy lähtemästä." Kirjassa Karolla on myös työuupumusta ja hän tulee miehensä kuvatuksi nukkuessaan. En kerta kaikkiaan keksi motiiveja tuollaisen sepittämiselle, etenkin kun esiintyy anonyymina, mutta sen verran tutkimattomat ovat ihmisten mielet, etten jaksa lähteä edes arvuuttelemaan.

      Lainaa

    87. Muttamutta.. 25.3.2022 11:16
      Tulos: +3 (41 ääntä)
      Kun joku huutaa minulle (asiasta, jonka arvelin olevan kiva), ilmoittaa haluavansa olla rauhassa ja lähtee ulos: 1) närkästyn ja pidän tätä huonona käytöksenä (draamailu on vaan niin ahdistavaa) 2) pidän tätä ihmisen valintana 3) huolestun tovin päästä ja soitan (oletan ettei halua edes vastata ja puhua asiasta ) ja lähden tovin päästä etsimään 4) palaan lähtöpaikkaan, jos etsiminen ei onnistu 5) saatan odotellessa nukahtaa kunnolla ajanut 10+ h ja yö on ilmeisen pitkällä Ja kaiken tämän tarinan mies teki.. en osaa pitää häntä tältä osin tarinan pahiksena. Lisäksi se, että matkakumppani vetää nappeja ja koomailee reissun mökillä, (kun haluaisin olla hiihtämässä) ärsyttää lisää ja saattaisin laittaa siitä viestiä tutuille (huonoa käytöstä minulta).. Ja tämä on siis naisen mielipide.

      Lainaa

    88. Meluisa leopardi 25.3.2022 11:20
      Tulos: 0 (12 ääntä)
      Valas: No siis eihän toi todellakaan ollut ok mieheltäkään 😳 tuossa pari tarvitsisi aikamoista panostusta kommunikaatioon kyllä puolin ja toisin.
      Tai eron. Se on nykyään helppoa, paitsi joutuu puoli vuotta odottelemaan, mikä on inhottavaa. Toinen ehtii siinä ajassa tehdä kiusaa kunnolla.
      Siis ihan helvetin tollo mies. 

      Lainaa

    89. Meluisa leopardi 25.3.2022 11:22
      Tulos: +10 (26 ääntä)
      Halukas sarvikuono: Siis mitä hittoa, toi Lappi-tarina on Terhi Kokkosen kirjasta Rajamaa, vähän muunneltuna vain. "Karo ja Risto ovat hoitaneet kireää liittoaan Lapin-lomalla. Paluumatkalla he joutuvat auto-onnettomuuteen ja jäävät seudun ainoaan majapaikkaan, Arctic Mirageen, toipumaan. Pysähtyneessä ympäristössä [...]
      No kuule, kirjoissa on useinkin yhtymäkohtia todellisuuteen. Tietäisit jos lukisit tai eläisit enemmän.
      Ei tuo stoori mitenkään ylivertaisen omaperäinen ole. Mullakin samantapaisia kokemuksia.

      Lainaa

    90. Hiomaton vesimeloni 25.3.2022 14:25
      Tulos: +12 (16 ääntä)
      Savolainen: Onneksi on kissoja. Ei tarvitse ihmetellä parisuhdedraamoissa
      Meillä on myös kissoja ja parisuhdedraamoista ei tietoakaan..ehkä se johtuu sitten vain siitä, että introvertit parisuhteet kissoineen toimivat.

      Lainaa

    91. Puuton alpakka 25.3.2022 23:55
      Tulos: +16 (32 ääntä)
      Jos nainen itse lähtiessään katsoi vaatetuksensa oleva riittävä vallitsevaan tilanteeseen, niin miksi miehen olisi pitänyt tajuta, ettei se olekaan? Jos mies olisi tajunnut, olisi hän varmaan estänyt koko lähdön. Tai ehkä hän yrittikin estää, mutta nainen lähti silti. Sitten mies meni nukkumaan pitkän matkan jäljiltä, joten hänen ajantajunsakin katosi. Ei hereillä odottelu muutenkaan olisi auttanut tilannetta. Tiedän, että mielenterveysongelmat saavat ihmiset käyttäytymään hankalasti puolisoaan kohtaan. Juuri tästä syystä usein se puolisokin kärsii hetken päästä mielenterveysongelmista. Ehkä mies tosiaan ihan viimeisillä voimavaroillaan sieti tilannetta. Jos nainen saa käyttäytyä miten sattuu mielenterveytensä takia, niin miksi mies ei saa? Kuvaaminen ja sen julkaisu on toki yksiselitteisesti väärin. Toisaalta ehkä loman tarkoitus oli auttaa myös miehen henkistä jaksamista, mikä ei myöskään toteutunut, päinvastoin. Mies teki pettyneenä virhearvion, samoin kuin nainen, joka lähti vähissä vaatteissa reissuun. Ihanko te kaikki tosiaan käytte autolla tarkistelemassa puolison lompakot ja puhelimet aina, kun hän on poistunut kotoa? Minä en tee sitä koskaan.

      Lainaa

    92. Tulos: -41 (51 ääntä)
      Suurin osa burn outeista ja muista naisten ongelmista johtuu ihan siitä, että ovat lihottaneet itsensä sellaisiksi siiderivalaiksi jotta kropan normaali hormonitoimintakin häiriintyy. Säälittää tämän mokan mies. Varmasti upea ihminen kun tuollaista järjestelee. toivottavasti löytää jonkun terveen ja normaalipainoisen ihmisen.

      Lainaa

    93. Vaivaton sohvaperuna 27.3.2022 20:41
      Tulos: +10 (22 ääntä)
      Pari korjausta. Hänelle joka mainitsi iglu-majoituksen maksavan "vittu tonnin!", tiedotan että tuollaiseen igluun pääsee yöpymään halvimmillaan alle kahdella sadalla eurolla per yö. Ja tiedoksi hänelle jonka mielestä käytännössä kaikki mökit ovat Lapissa hienoja, nauran ensin makeasti ja sanon sitten et...ei, eivät todellakaan ole!! Toki jos maksat sit sen tonnin, ni sit ehkä... Mut oikeasti sieltä löytyy kyllä laatua laidasta laitaan. Aivan luokattoman huonosta superluksukseen.

      Lainaa

    94. Varaton kissa 28.3.2022 10:30
      Tulos: +9 (21 ääntä)
      Murmeli: Pariskunnan reissutarinasta tuli kyllä lähinnä mieleen, että miten pihalla se mies oli kumppaninsa terveydentilasta? Onko tosiaan kommunikaatio niin metässä heidän välillä, että mies ihan hyvillä mielin pystyi mennä nukkumaan? Itse tossa tilanteessa olisin puolisen tuntia odottanut josko kumppani [...]
      Luulin jo hetken olevani ainoa joka ymmärsi tarinan näin ja olen kauhuissani mikä näitä ihmisiä vaivaa... Miten nämä saa sanoista "mennä haukkaamaan happea" käsityksen että joku pitää jättää yksin ja lopulta hylätä... 

      Lainaa

    95. Ylväs gorilla 28.3.2022 16:29
      Tulos: +4 (18 ääntä)
      traumcity: Kyllä, täysin hemmoteltu prinsessa ja mitä ilmeisimmin kaipaisi edunvalvojan itselleen eikä parisuhdetta. Jos ratkaisu on kadota metsään kun vuokramökki ei miellytä niin ei oo ihan normipäivä meillä päin. Jos Lappi ei miellytä, älä mene Lappiin. Ulkoistat jostain syystä kaiken naisen vastuun omasta [...]
      Minä adhd, joka vuosia jatkuneen väkivallan seurauksena kärsin paniikkihäiriöstä, inhoan matkustamista. Saan herkästi migreenin esim. elokuvissa ym. Mieheni harrasti aiemmin sitä, että sopi porukka mökkiloman jonnekin (yleensä laskettelemaan, minulla on paljon suksia vastaan) ja ilmestyi kertomaan innoissaan. Minä ehdotin aina: mene sinä, minä jään mieluummin kotiin, josta seurasi aina: miksi kaikki kiva kielletään, mitään ei saa tehdä, sinä olet itsekäs kusipää... Seurauksena minä lähdin mukaan ja kärsin, sekä ennen matkaa, matkalla että matkan jälkeen. Tämä päättyi vasta, kun yritin lyödä itseäni kirveellä, ettei tarvitse lähteä. Kun miehillä on tapana draamailla ja uhriutua, jos nainen ei toimi kuten sanotaan, vaan osoittaa omaa tahtoa.

      Lainaa

    96. Tulos: -1 (17 ääntä)
      Omaan silmään viimeisen tarinan nainen vaikuttaisi kärsivän pikemminkin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä kuin burnoutista. Samaa mieltä näyttäisi olevan myös lääketieteellinen kirjallisuus. Käsi sydämelle, kumpi näistä kahdesta alla olevasta kuulostaa sellaiselta tilalta, joka saa ihmisen juoksentelemaan ulkona kiukuspäissään. (Tämän lisäksi myös hysteerinen iglupettymys viittaisi enemmän tuohon ensimmäiseen. Burnoutista kärsivä on tavallisesti niin väsynyt, että miljööllä ei ole niin väliä.) F60.3 EPÄVAKAA PERSOONALLISUUSHÄIRIÖ ​Häiriölle on tyypillistä laaja-alainen tunnetilojen ja minäkuvan epävakaus ja käytöksen huomattava impulsiivisuus. [...] TYÖUUPUMUS Työuupumus on prosessi, jossa työntekijän psyykkiset voimavarat ehtyvät vähitellen. Tämä ilmenee erityisesti kolmen oireen kautta, jotka ovat uupumusasteinen väsymys, kyynistyneisyys ja alentunut ammatillinen itsetunto. Lisäksi uupuneella esiintyy yleensä myös runsaasti yleisiä stressioireita.

      Lainaa

    97. Harmaa kivi 28.3.2022 19:12
      Tulos: -3 (11 ääntä)
      Kilokalori: Suurin osa burn outeista ja muista naisten ongelmista johtuu ihan siitä, että ovat lihottaneet itsensä sellaisiksi siiderivalaiksi jotta kropan normaali hormonitoimintakin häiriintyy. Säälittää tämän mokan mies. Varmasti upea ihminen kun tuollaista järjestelee. toivottavasti löytää jonkun terveen ja normaalipainoisen ihmisen.
        Jahah, Kilokalorikin joutui nimimerkkejä nyysivän trollin uhriksi?

      Lainaa

    98. Tulos: -6 (18 ääntä)
      Napael: Nainen oli hieman hankala, mutta mies taas mulkku erityisesti kun vaan kuvas ja nauroi.
      "Hieman" hankala 😂😂 umpiskitso akka.

      Lainaa

    99. Ujosteleva raataja 29.3.2022 15:20
      Tulos: +8 (10 ääntä)
      Pittoreski kultakala: Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen, että mies tosiaan jätti naisen harhailemaan eksyksissä, ohuella vaatetuksella, ilman omaisuuttaan? Meni nukkumaan?! Sen olisi pitänyt alkaa soitella: paikallisille majoittajille, ehkä poliisille. Ihmisiä on jäätynyt hengiltä vastaavissa tilanteissa. Se on isoin moka tässä, että antoi muijan kadota Lapin yöhön.
      Itse käsitin, että nainen oli eksynyt sinne lomakylään, ettei tiennyt mikä oli oikea mökki. Ei minnekään Lapin tunturiin tai "metsään". "kaivanut lehtiroskista ja käynyt soittelemaan loma-asuntojen ovikelloja"

      Lainaa

    100. Uhattu siili 29.3.2022 18:56
      Tulos: +14 (18 ääntä)
      Violetti undulaatti: Not all men, mutta siis aika usein kuitenkin käy niin, että nää kivat ritarilliset yllätykset tehdään täysin toisen selän takana, asiasta puhumatta, edes yrittämättä selvittää olisiko se edes etäisesti sitä mitä toinen haluaa - yleensä oletetaan kysymättä, että kyllä tiedetään toisen maku hyvinkin [...]
      Tiedän parikin paria joissa mies on päättänyt yllättää kultansa helikopterilennolla, ja asia on selvinnyt naiselle vasta paikan päällä. Kumpikin pelkäsi ihan hirveästi koko ajatusta ja kyydissä toki vielä enemmän, mutta eivät kehdanneet kieltäytyä. Ajatus on tärkein, mutta joskus lahjan takana ei ole edes sitä ajatusta...

      Lainaa

    101. Uhattu siili 29.3.2022 19:10
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Muttamutta..: Kun joku huutaa minulle (asiasta, jonka arvelin olevan kiva), ilmoittaa haluavansa olla rauhassa ja lähtee ulos: 1) närkästyn ja pidän tätä huonona käytöksenä (draamailu on vaan niin ahdistavaa) 2) pidän tätä ihmisen valintana 3) huolestun tovin päästä ja soitan (oletan ettei halua edes vastata ja [...]
      Niin että olisit lähdössä hiihtämään ihmisen kanssa jonka tiedät paitsi vihaavan Lappia, kylmää ja pimeää, myös kärsivän pahasta unettomuudesta ja burn outista? Ja sitten loukkaantuisit kun tämä yllättäen nukkuu kunnolla eikä haluakaan urheilla?

      Lainaa

    102. Tulos: -11 (19 ääntä)
      Näitten ryhmien nimeksi sopis paremmin Suomen vähä-älyisimmät naiset

      Lainaa

    103. Lanteikas mäyrä 31.3.2022 12:00
      Tulos: +13 (17 ääntä)
      Puuton alpakka: Jos nainen itse lähtiessään katsoi vaatetuksensa oleva riittävä vallitsevaan tilanteeseen, niin miksi miehen olisi pitänyt tajuta, ettei se olekaan? Jos mies olisi tajunnut, olisi hän varmaan estänyt koko lähdön. Tai ehkä hän yrittikin estää, mutta nainen lähti silti. Sitten mies meni nukkumaan [...]
      Ihmiset monesti valvovat, kun ovat huolestuneita. Harvoin kai se johtuu siitä, että hereillä oleminen varsinaisesti auttaisi mitään. Jos oma puolisoni olisi tuntikausia kateissa vieraassa paikassa, yöllä, talvella ja ilman puhelinta, olisin niin sairas huolesta, etten todellakaan voisi nukkua. Ei se hereillä oleminen mitään auttaisi, ei minua eikä puolisoani. Mutta ajatus siitä, että tärkeälle ihmiselle olisi potentiaalisesti tapahtunut jotakin, estäisi kyllä nukahtamasta.

      Lainaa

    104. Tulos: -1 (9 ääntä)
      Pittoreski kultakala: Eikö kukaan muu kiinnitä huomiota siihen, että mies tosiaan jätti naisen harhailemaan eksyksissä, ohuella vaatetuksella, ilman omaisuuttaan? Meni nukkumaan?! Sen olisi pitänyt alkaa soitella: paikallisille majoittajille, ehkä poliisille. Ihmisiä on jäätynyt hengiltä vastaavissa tilanteissa. Se on isoin moka tässä, että antoi muijan kadota Lapin yöhön.
      Mies oli käynyt etsimässä tätä naista.

      Lainaa

    105. Gabriel DJ 4.4.2022 1:32
      Tulos: -3 (5 ääntä)
      Päivettynyt liitu: Kyllä ne tarttis eron ja jonkun muun kumppanikseen.
      Minusta kuulostaa, että sopivat toisilleen. Paitsi jos naisen tarinaa on väritetty, sitten miehen pitäisi juosta.

      Lainaa

    106. Peruuttamaton perhonen 5.4.2022 6:49
      Tulos: +9 (13 ääntä)
      Itseäni mietityttää eniten, että mies on sanojensa mukaan ajellut etsimässä naista (eli ollut huolissaan), muttei kuitenkaan ole huomannut naisen olevan rahattomana ja puhelittomana liikenteessä. Eli ei kauhean huolissaan ole kuitenkaan ollut... Nämä seikat vähän nyt riitelevät keskenään. Jos minulle sanottaisiin, että "käyn vähän haukkamaassa happea" ja henkilö olisi poissa tunteja, ja tästä huolestuneena lähtisin etsimään, niin kyllä ekana yrittäisin soittaa. Ja jos tulisin siihen tulokseen, että kai se meni parempaan hotelliin yöksi, niin tsekkaisin kyllä, onko lompakko mukana, eli onko koko skenaario edes mahdollinen. Kuulostaa vähän siltä, että mies on vain kertonut etsineensä, kun naista loukkasi miehen välinpitämättömyys tilanteessa.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: eksynyt, fazer, gant, iglu, kysely, lappi, logo, loma, marabou, mökki, pesu, suklaa, vaatteet