Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Roskalavalla rapisee, osa 104

Ethän syyllisty tähän epäilyttävään tapaan roskalavalla?
Roskalavalla rapisee, osa 104

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 57 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +462 (474 ääntä)
      Kaikenlaisia kaleveita sitä maa päällään kantaakin!

      Lainaa

    2. Tulos: +395 (413 ääntä)
      Tara koittaa niin vakuutella että Kalevilla ei oo puhtaita jauhoja pussissa!! Ihme vakuuttelua! Kukahan Taralla on takakontissa nippusiteissä kun tietää skenaarionkin vaikkei kukaan kysynyt????

      Lainaa

    3. Tulos: +359 (367 ääntä)
      Onhan se tietysti hyvä olla varovainen kun myy kotoaan tuntemattomille tavaraa, mutta vähän ehkä menee överiksi jos tuosta saa nuin epäilyttävän kuuloista.

      Lainaa

    4. Misantrooppi 20.6.2019 1:16
      Tulos: +272 (328 ääntä)
      Ei jumalauta. Just tällasien Tarojen takia mulla ei ole mitään asiaa mennä pelaamaan pokemon go:ta ja ingressiä leikkikenttien luokse päiväs aikaan. Satun kuitenkin olemaan keski ikäinen mies oletettu :D joten enhän mä voi tollasiin paikkoihin mennä VAAN pelaamaan.

      Lainaa

    5. Tulos: -188 (264 ääntä)
      "Naiset on hysteerisiä" niinpä niin, entäs miehet jotka vaahtoavat kuinka ei uskalla lähestyä naisia tai tulee ahdistelusyyte? Mutta naisen on vainoharhaista pelätä miehiä joille nainen on hädin tuskin ihminen

      Lainaa

    6. Kalevi kidnapper 20.6.2019 4:52
      Tulos: +109 (129 ääntä)
      Koko ajan ku keskustelua luin toivoin että joku Kalevi olis vitsillä laittanu kuvan nippusiteistä tmv

      Lainaa

    7. Tulos: -36 (74 ääntä)
      Ettei olisi kyseessä kuninkaallinen Kalewi, joka on viimein löytänyt persvittua?

      Lainaa

    8. Innokas lukija 20.6.2019 6:22
      Tulos: +55 (63 ääntä)
      plipplop: Ettei olisi kyseessä kuninkaallinen Kalewi, joka on viimein löytänyt persvittua?
      Harrastuksena mm. suihkussa käynti.

      Lainaa

    9. Tulos: +168 (174 ääntä)
      "Tulee tunne että yritetään vakuutella että sellainen on." Niinpä! Ihme leijumista ja rehvastelua alkaa huutelemaan, että itsellä on vaimo. Pitää tommostakin hangata päin naamaa, kyllä minä nyt mieleni pahoit- hetkinen... Tämä ei olekaan mielensäpahoittajat?

      Lainaa

    10. Tulos: +48 (62 ääntä)
      plipplop: Ettei olisi kyseessä kuninkaallinen Kalewi, joka on viimein löytänyt persvittua?
      Se oli kylläkin Olavi ja (yhdessä ilmoituksessa Olawi) ja hän haki perspillua!

      Lainaa

    11. Tulos: +17 (35 ääntä)
      plipplop: Ettei olisi kyseessä kuninkaallinen Kalewi, joka on viimein löytänyt persvittua?
      Se oli Olavi ja etsi perspillua.

      Lainaa

    12. Tulos: -26 (42 ääntä)
      Sehän se ei ole yhtään epäilyttävää, kun paikalle pamahtaa aviopari, 30v naimisissa, kun mies on ilmoittanut tulevansa yhen frendun gaa hakee.

      Lainaa

    13. Töppöhönö 20.6.2019 8:49
      Tulos: -10 (34 ääntä)
      plipplop: Ettei olisi kyseessä kuninkaallinen Kalewi, joka on viimein löytänyt persvittua?
      Tarkoitatko Cannan caweria Kalewia?

      Lainaa

    14. Tulos: +38 (60 ääntä)
      Misantrooppi: Ei jumalauta. Just tällasien Tarojen takia mulla ei ole mitään asiaa mennä pelaamaan pokemon go:ta ja ingressiä leikkikenttien luokse päiväs aikaan. Satun kuitenkin olemaan keski ikäinen mies oletettu joten enhän mä voi tollasiin paikkoihin mennä VAAN pelaamaan.
      Ingressiä? Mahtaa olla Taran elämä hankalaa ja pelottavaa. Miten hän on alunperinkään uskaltanu laittaa myynti-ilmotuksen, kun kerran varmasti tiesi, että joutuu antamaan jollekin osoitteen ja joku joutuu tulemaan sen hakemaan? Vai tuliko se tosiaan yllätyksenä, ehkä Tara ei ollu aatellu asiaa sinne asti. Aika ressukka.

      Lainaa

    15. Tulos: +61 (73 ääntä)
      Lievä fiilis siitä, että Taralla itsellään ei ole kumppania ja tekee siksi tällaisia oletuksia "takabaksi"

      Lainaa

    16. Tulos: -163 (181 ääntä)
      Misantrooppi: Ei jumalauta. Just tällasien Tarojen takia mulla ei ole mitään asiaa mennä pelaamaan pokemon go:ta ja ingressiä leikkikenttien luokse päiväs aikaan. Satun kuitenkin olemaan keski ikäinen mies oletettu joten enhän mä voi tollasiin paikkoihin mennä VAAN pelaamaan.
      Eniten jäi vaivaamaan tuo, että keski-ikäinen mies pelaa pokemon go:ta.

      Lainaa

    17. Tulos: +149 (151 ääntä)
      Irene: Eniten jäi vaivaamaan tuo, että keski-ikäinen mies pelaa pokemon go:ta.
      No mut mitäpäs sitä mistään iästä, saa sitä pelata! :) Saapa ainakin mukavaa ulkoilua samalla ja niin ees päin. Eräs kollega, keski-ik. nainen, meillä töissä on ainakin ihan hurahtanut ingressiin, käy pelaa koko ajan ja niillä on jotain harrastajien tapaamisia ynnä muita yhteisjuttuja jatkuvasti. Ja mikäs siinä, saa kivan harrastuksen, ja samalla paljon ulkoilua, sosiaalista kanssakäymistä muiden samanmielisten kanssa jne. Sehän on vaan hyvä asia.

      Lainaa

    18. Tulos: +167 (175 ääntä)
      Mieli haikeana Kalevi pakkasi takaisin komeroon 4x6 metrisen pressun, jääkiekkomaskin ja Ameriikoista tilaamansa sähköveitsen ja käsiraudat. Hetken aikaa oli pakko pyöritellä käsirautojen lukitusmekanismia ja kuunnella sitä iloista napsahtelua. Ehkä jonain toisena päivänä, ehkä jonain toisena päivänä.

      Lainaa

    19. Tulos: +15 (23 ääntä)
      bleb: Tara koittaa niin vakuutella että Kalevilla ei oo puhtaita jauhoja pussissa!! Ihme vakuuttelua! Kukahan Taralla on takakontissa nippusiteissä kun tietää skenaarionkin vaikkei kukaan kysynyt????
      Ettei nyt vaan Tara olisi Kalevi valeasussa!?!? =:-o

      Lainaa

    20. Tulos: +65 (65 ääntä)
      Burned: No mut mitäpäs sitä mistään iästä, saa sitä pelata! Saapa ainakin mukavaa ulkoilua samalla ja niin ees päin. Eräs kollega, keski-ik. nainen, meillä töissä on ainakin ihan hurahtanut ingressiin, käy pelaa koko ajan ja niillä on jotain harrastajien tapaamisia ynnä muita yhteisjuttuja jatkuvasti. Ja mikäs siinä, saa [...]
      Jep, meillä on (ihan leikkikentän vieressä) yksi sellainen paikka, missä ihmiset niitä käyvät metsästämässä ja kaikenikäistä ihmistä siellä luuraa puhelin kourassa. Välillä on isompi poppoo, jossa ihmisiä noin kymmenvuotiaasta sinne nelikymppiseen.

      Lainaa

    21. yli opisto hörhö 20.6.2019 13:01
      Tulos: +85 (89 ääntä)
      Kyllä nyt on epäilyttävää jos sohvaa tullaan hakemaan ja onkin enemmän kuin yksi ihminen sitä hakemassa! Ei tarvii tulla vaimon kanssa!

      Lainaa

    22. Tulos: +13 (29 ääntä)
      Dino: Sehän se ei ole yhtään epäilyttävää, kun paikalle pamahtaa aviopari, 30v naimisissa, kun mies on ilmoittanut tulevansa yhen frendun gaa hakee.
      Mistäs sinä tiedät kahden randomin välisestä suhteesta saati sitten avioliiton kestosta yhdellä tapaamisella? :D Keski-ikäiset mies ja nainen ei vaan voi olla kavereita?

      Lainaa

    23. Tulos: +17 (29 ääntä)
      Mitä helvettiä Tara. Syö lääkkeesi

      Lainaa

    24. Tulos: +7 (21 ääntä)
      Ompahan ärsyttävä tuo ”DNA” huijausmainos tällä sivustolla. Missä vaan sivulla luulet painavasi linkkiä, niin päädytkin DNA operaattoria matkivalle huijaussivustolle.

      Lainaa

    25. Tulos: +64 (64 ääntä)
      Burned: No mut mitäpäs sitä mistään iästä, saa sitä pelata! Saapa ainakin mukavaa ulkoilua samalla ja niin ees päin. Eräs kollega, keski-ik. nainen, meillä töissä on ainakin ihan hurahtanut ingressiin, käy pelaa koko ajan ja niillä on jotain harrastajien tapaamisia ynnä muita yhteisjuttuja jatkuvasti. Ja mikäs siinä, saa [...]
      Tiedän kans yhden eläkeläisen joka pyöräilee joka päivä vähintään 10km lenkin kun pelaa, hyvä vaan että saa liikuntaa itselleen mukavalla tavalla! Moni myös ystävystynyt Pokemon go kautta.

      Lainaa

    26. Tulos: +57 (59 ääntä)
      Irene: Eniten jäi vaivaamaan tuo, että keski-ikäinen mies pelaa pokemon go:ta.
      Pokemon Go on keski-ikäisten ja vanhempien peli. Lapset ja nuoret ovat ehtineet kyllästyä, joten jäljellä ovat keski-ikäiset puoliammattimaiset pelaajat, joita meilläkin on töissä ainakin parikymmentä.

      Lainaa

    27. HeavenlyMother 20.6.2019 20:34
      Tulos: +48 (48 ääntä)
      Aloittajahan ei muuten ollut vastannut Kalevin yksäreihin ollenkaan, oli vaan myöhemmin kommentoinut omaan ilmoitukseensa, että tuote on myyty. Eli vilkuttaminen ja tuotteen sopivasta noutoajankohdasta kysely oli liian epäilyttävää, että olis voinut edes vastata. :D

      Lainaa

    28. Tulos: +44 (58 ääntä)
      hertta: “Naiset on hysteerisiä” niinpä niin, entäs miehet jotka vaahtoavat kuinka ei uskalla lähestyä naisia tai tulee ahdistelusyyte? Mutta naisen on vainoharhaista pelätä miehiä joille nainen on hädin tuskin ihminen
      Ei, ei ole vainoharharhaista pelätä miehiä joille nainen on hädin tuskin ihminen, ihan aiheellista. Vahinko vain että aivan valtaosa miehistä ei kuulu tähän kategoriaan, joten jos alkaa pelätä kaikkia miehiä jotka mainitsevat vaimon niin elämä menee aika nopeasti hankalaksi. Ihan samoin kuin miehet jotka pelkäävät pahoja feministejä/ juonivia naisia hourivat omiaan. Mieheni on feministi, nyt voi koko porukka pelästyä kuoliaaksi :D

      Lainaa

    29. Tulos: -1 (43 ääntä)
      hertta: “Naiset on hysteerisiä” niinpä niin, entäs miehet jotka vaahtoavat kuinka ei uskalla lähestyä naisia tai tulee ahdistelusyyte? Mutta naisen on vainoharhaista pelätä miehiä joille nainen on hädin tuskin ihminen
      Nää miesasiamiehet, os persut, ovat vainoharhaisia siinä missä tälläiset taratkin.

      Lainaa

    30. Tulos: -19 (65 ääntä)
      Lukekaa Gavin de Beckerin kirja The Gift of Fear. Kirjassa kerrotaan useita tarinoita siitä miten uhrien (yleensä naisten) ennakkoaavistus oli aivan oikea ja mies oli hullu sarjamurhaaja. Kirjassa annetaan myös tuntomerkkejä joiden perusteella nämä hullut sarjamurhaajat voi tunnistaa. Tässä joitain Wikipediasta: -Forced Teaming. Eli se kun henkilö yrittää esittää, että hänellä on uhrilla on jotain yhteistä esim. käyttämällä me-muotoa. Esimerkki: Mennään me tuonne sisälle juttelemaan -Hurmaavuus ja mukavuus. Suurin osa ihmisistä ei ole mukavia vaan itsekeskeisia tolvanoita. Joten jos tapaat jonkun joka on tosi mukava, niin se luultavasti haluaa sulta jotain. -Liikaa yksityiskohtia. Valehtelijat kertovat liian yksityiskohtaisia tarinoita antaakseen valheilleen uskottavuutta. -Typecasting. Yritys saada uhri tuntemaan syyllisyyttä syyttämällä häntä jostain. Esim. "Et kai vaan ole rasisti kun et halua lähteä kanssani öiseen puistoon?" -Loan sharking. Tekemällä palveluksia, joita ei ole pyydetty, uhrille yritetään saada uhri tuntemaan olevansa kiitollisuuden velassa. -The unsolicited promise. Luvataan jotain vaikka ei ole aikomustakaan pitää lupausta. Esim. "jutellaan vielä kerran ja sen jälkeen jätän sut rauhaan, ok?" -Discounting the Word "No". Sana "ei" ei mene ikinä perille. Jos tapaatte jonkun joka harrastaa noista edes yhtä, niin juoskaa ja kovaa. Voin sanoa ihan omasta kokemuksesta, että nuo on pahoja ihmisiä.

      Lainaa

    31. Vanha tuttu 21.6.2019 0:46
      Tulos: +15 (27 ääntä)
      hertta: “Naiset on hysteerisiä” niinpä niin, entäs miehet jotka vaahtoavat kuinka ei uskalla lähestyä naisia tai tulee ahdistelusyyte? Mutta naisen on vainoharhaista pelätä miehiä joille nainen on hädin tuskin ihminen
      Tara?

      Lainaa

    32. Tulos: +32 (36 ääntä)
      Go: Pokemon Go on keski-ikäisten ja vanhempien peli. Lapset ja nuoret ovat ehtineet kyllästyä, joten jäljellä ovat keski-ikäiset puoliammattimaiset pelaajat, joita meilläkin on töissä ainakin parikymmentä.
      Silloin kun Pokemon Go oli just rantautunut Suomeen, yks n. 35-vuotias kaverini oli puistossa niitä etsimässä, ja törmäsi ryhmään teinejä. Kysyi innoissaan nuorisolta, ovatko nähneet pokemoneja missään lähistöllä. Eivät olleet, katsoivat vähä pitkään ja ihmetellen. Tajusivat varmaan sitten vasta myöhemmin, kun olivat ite tutustuneet peliin.

      Lainaa

    33. Tulos: +36 (70 ääntä)
      Jallu: Lukekaa Gavin de Beckerin kirja The Gift of Fear. Kirjassa kerrotaan useita tarinoita siitä miten uhrien (yleensä naisten) ennakkoaavistus oli aivan oikea ja mies oli hullu sarjamurhaaja. Kirjassa annetaan myös tuntomerkkejä joiden perusteella nämä hullut sarjamurhaajat voi tunnistaa. Tässä joitain [...]
      Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä lukee :D Hyvä kaveripiiri sulla varmaan jos juokset kaikkia mukavia tyyppejä karkuun. Haalitko pelkkiä mulkkuja frendeiksi ja miten toi sitten toimii käytännössä? Molemmat kyräilee pirusti omissa nurkissaan, mutta ei ainakaan ole taka-ajatuksia.

      Lainaa

    34. Tulos: +54 (62 ääntä)
      Jallu: Lukekaa Gavin de Beckerin kirja The Gift of Fear. Kirjassa kerrotaan useita tarinoita siitä miten uhrien (yleensä naisten) ennakkoaavistus oli aivan oikea ja mies oli hullu sarjamurhaaja. Kirjassa annetaan myös tuntomerkkejä joiden perusteella nämä hullut sarjamurhaajat voi tunnistaa. Tässä joitain [...]
      Mites kun oon autisti ja siksi vieraampien ihmisten kanssa kompensoin tylyksi/vihaiseksi kutsuttua perusolemusta olemalla ilmeisesti vähän yliystävällinen? Monesti taidetaan tulkita flirttailuksi. Perusolemuksella tarkoitan sitä miltä kuulemma usein vaikutan jos en erikseen tietoisesti yritä olla ystävällinen ja helposti lähestyttävä. On ilmeisesti vähän sellainen resting bitch face, ja äänensävy jotenkin erilainen kuin tarkoitus. Ja kuten tekstistä ehkä huomaa, monesti annan aivan liikaa turhia yksityiskohtiakin koska en vaan hahmota mitä toisen tarvitsee tietää ymmärtääkseen ja mikä on sitä ylimääräistä höpinää millä ei kukaan muu kuin minä itse tee mitään. Valehtelemaan olen melkein kykenemätön (pystyn jos yritän, mutta on uskomattoman epämiellyttävää joten teen sitä vain poikkeustapauksissa jonkun toisen turvallisuuden tai hyvinvoinnin takia). Monet myös selittelee ihan vaan hermostuneisuuden takia, sosiaalinen ahdistus tai vaikkapa ihastus kuulijaan jännittää, ja toiset vaan on jaarittelijoita. Olen itsekin tosi epäluuloinen suurinta osaa ihmisistä kohtaan, mutta joskus se paha ennakko-aavistus vaan menee pahasti hutiin. Etenkin jos on huonoja kokemuksia menneisyydessä, koska helposti jonkun ihan merkityksettömän asian kuten vaikka silmien värin tai erikoisemman sanavalinnan takia tajuamattaan yhdistää sen juuri tapaamansa ihmisen siihen aiempaan joka joskus kohteli huonosti, mutta koska se on kaikki alitajunnassa, tiedostaa itse tilanteessa vaan sen että joku tässä ihmisessä ahdistaa. Monesti se mitä ihmiset mukavalla kohtelulla tavoittelee on esimerkiksi tutustuminen ja mahdollinen ystävyys. Ei silti kannata kovin syrjään tai muuten riskialttiille paikoille lähteä kovin vieraiden kanssa,tai luottaa liikaa ennenkuin tuntee tyypin paremmin. Voi ne aavistukset osua oikeaankin. Sitä vaan tällä hain että pelkästään yksittäinen noista merkeistä ei ole kovinkaan vahvaa näyttöä ihmisen pahuudesta. Paitsi se jos tämä ei kuuntele tai kunnioita sanaa ei, tai muuten rajoja mitä asetat, siinä kohdassa on kyllä melkein aina parempi lähteä kävelemään oli kyseessä sitten uusi tuttavuus tai läheinen.

      Lainaa

    35. Tulos: +13 (17 ääntä)
      Ehkä mä en sittenkään ole vainoharhainen... ainakaan niin kovasti :D

      Lainaa

    36. Tulos: +42 (54 ääntä)
      Jallu: Lukekaa Gavin de Beckerin kirja The Gift of Fear. Kirjassa kerrotaan useita tarinoita siitä miten uhrien (yleensä naisten) ennakkoaavistus oli aivan oikea ja mies oli hullu sarjamurhaaja. Kirjassa annetaan myös tuntomerkkejä joiden perusteella nämä hullut sarjamurhaajat voi tunnistaa. Tässä joitain [...]
      Äärettömän amerikkalaista tuo "tunnista sarjamurhaaja" -vainoilu. Tietysti ne ovat kammottavia, mutta niitä on aivan häviävän vähän -Wikipedian mukaan Suomesta löytyy tasan yksi henkilö jonka FBI on luokitellut sarhamurhaajaksi. Muutamia muitakin jotka ovat tappaneet useita ihmisiä löytyy, mutta listassa on tappajahoitsuja, seonneita äitejä jotka ovat tappaneet vauvojaan, historiallisia henkilöitä ja sensellaista. TV-sarjan tuntemattomia saalistavia ei käytännössä ole. On ihmiselle tyypillistä pelätä vierasta -ja mikäpä voisi olla vieraampaa kuin joku joka tappaa tuikituntemattomia huvikseen, vihoissaan tappamisen vielä ymmärtäisi mutta murhaaminen huvin vuoksi on normaalipsyykelle täysin vierasta. Tunnettua ei ymmärretä pelätä. Lopputuloksena amerikkalaisvanhemmat jotka eivät päästä lapsiaan yksin ulos koska siellä on vieraita ihmisiä ja pitävät heidät kotona pleikkarin ääressä. Liikkumattomuus, ylensyönti, ja yleinen ulkona olemattomuus tappavat lukuisia ihmisiä, mutta ne ovat niin yleisiä että ne ovat ihan ok. Lastensieppaajat, pedofiilit ja sarjamurhaajat tappavat häviävän vähän, ja siksi niitä juuri pelätäänkin. Korkean verenpaineen omaavana kannattaisi pelätä enemmän suolasirotinta kuin sarjamurhaajaa, noin sen kannalta mikä luultavasti tappaa, ja muihin ihmisiin voi suhtautua aika luottavaisesti.

      Lainaa

    37. Tulos: +47 (55 ääntä)
      Jallu: [...]Jos tapaatte jonkun joka harrastaa noista edes yhtä, niin juoskaa ja kovaa.
      Apua! Olen hurmaavan ja mukavan ihmisen kanssa naimisissa, onkohan hän hullu sarjamurhaaja?

      Lainaa

    38. Tulos: +51 (61 ääntä)
      Tane: Apua! Olen hurmaavan ja mukavan ihmisen kanssa naimisissa, onkohan hän hullu sarjamurhaaja?
      Pahalta kyllä kuulostaa... Älä vaan sano että tekee myös joskus palveluksia pyytämättä? Alinta ihmisroskaa tuollaiset kivat tyypit, jatkuvasti saa pelätä ja foliota kuluu niin perkeleesti.

      Lainaa

    39. Tulos: +43 (43 ääntä)
      Ai kauhee! Juuri äsken kaapin ostaja eräästä kirppisryhmästä pisti viestiä ja kertoi tulevansa kohta miehensä kanssa. Mihinkähän epäilyttävään toimintaan olenkaan itseni sotkenut mukaan?

      Lainaa

    40. Tulos: -20 (34 ääntä)
      Joo: Äärettömän amerikkalaista tuo “tunnista sarjamurhaaja” -vainoilu. Tietysti ne ovat kammottavia, mutta niitä on aivan häviävän vähän -Wikipedian mukaan Suomesta löytyy tasan yksi henkilö jonka FBI on luokitellut sarhamurhaajaksi. Muutamia muitakin jotka ovat tappaneet useita ihmisiä löytyy, mutta listassa on [...]
      Tee ihan vapaasti mitä ikinä haluat. Minun vaistoni on ollut joka kerta oikeassa ihmisten suhteen joten luotan siihen.

      Lainaa

    41. Tulos: +34 (48 ääntä)
      Jallu: Tee ihan vapaasti mitä ikinä haluat. Minun vaistoni on ollut joka kerta oikeassa ihmisten suhteen joten luotan siihen.
      Sinähän olet kirjoittanut tänne että on ihan tervettä ja järkevää pelätä radiossa soivia biisejä koska niillä voi olla joku kosminen yhteys siihen mitä kuuntelijan elämässä tulee tapahtumaan :D Eli kuuntele vähemmän vaistojasi ja enemmän lääkäriä niin hyvä tulee.

      Lainaa

    42. Tulos: -20 (34 ääntä)
      Traumcity: Sinähän olet kirjoittanut tänne että on ihan tervettä ja järkevää pelätä radiossa soivia biisejä koska niillä voi olla joku kosminen yhteys siihen mitä kuuntelijan elämässä tulee tapahtumaan Eli kuuntele vähemmän vaistojasi ja enemmän lääkäriä niin hyvä tulee.
      Enkä kirjoittanut vaan suoritin ne laskelmat oikeilla luvuilla. Jotkut ihmiset vihaa paranormaalien ilmiöiden mahdollisuutta niin pakkomielteisesti, että vääristelevät asioita. Se ei ole tervettä.

      Lainaa

    43. Tulos: +18 (34 ääntä)
      Jallu: Enkä kirjoittanut vaan suoritin ne laskelmat oikeilla luvuilla. Jotkut ihmiset vihaa paranormaalien ilmiöiden mahdollisuutta niin pakkomielteisesti, että vääristelevät asioita. Se ei ole tervettä.
      Juu ei ole tervettä sellainen. Muista nyt kuitenkin varoa mukavia sarjamurhaajia ja tappavia iskelmäbiisejä.

      Lainaa

    44. Tulos: +37 (45 ääntä)
      Jallu: Tee ihan vapaasti mitä ikinä haluat. Minun vaistoni on ollut joka kerta oikeassa ihmisten suhteen joten luotan siihen.
      Olet siis aina vältellyt ihmisiä, joita vaistosi varoittaa lähestymästä, etkä varmista ikinä, olisiko vaistosi edes voinut olla väärässä, koska et ikinä lähesty ihmisiä, joita epäilet. Johtopäätös: vaistosi on "aina" ollut "oikeassa". Vähän sama kuin se, että joku pelkäisi matkailua: "En ole koskaan lähtenyt kotikaupungistani ja olen yhä hengissä, joten vaistoni vieraista paikoista ei voi olla väärässä!"

      Lainaa

    45. Tulos: -15 (27 ääntä)
      Topitii: Olet siis aina vältellyt ihmisiä, joita vaistosi varoittaa lähestymästä, etkä varmista ikinä, olisiko vaistosi edes voinut olla väärässä, koska et ikinä lähesty ihmisiä, joita epäilet. Johtopäätös: vaistosi on “aina” ollut “oikeassa”. Vähän sama kuin se, että joku pelkäisi matkailua: “En ole koskaan lähtenyt [...]
      En. Valitettavasti en ole aina luottanut vaistooni. Siksi tiedän, että siihen kannattaisi luottaa. Kerro sinä luotatko vaistoosi. Onko sinulla ikinä ollut ikäviä kokemuksia muista ihmisistä? Ja jos ei, niin voiko se johtua osittain siitä, että olet itse aika ikävä ihminen?

      Lainaa

    46. Tulos: +17 (31 ääntä)
      Jallu: En. Valitettavasti en ole aina luottanut vaistooni. Siksi tiedän, että siihen kannattaisi luottaa. Kerro sinä luotatko vaistoosi. Onko sinulla ikinä ollut ikäviä kokemuksia muista ihmisistä? Ja jos ei, niin voiko se johtua osittain siitä, että olet itse aika ikävä ihminen?
      Varmasti kaikilla meistä on ollut ikäviä kokemuksia muista ihmisistä, jos ei ole ollut niin kyseessä epäilemättä on aika ikävä ihminen, koska se vääjäämättä tarkoittaa ettei ole ollut missään kontaktissa muihin ihmisiin ikinä. Ei kannata silti tollanen hörhö olla.

      Lainaa

    47. Tulos: -15 (27 ääntä)
      Jallu: Lukekaa Gavin de Beckerin kirja The Gift of Fear. Kirjassa kerrotaan useita tarinoita siitä miten uhrien (yleensä naisten) ennakkoaavistus oli aivan oikea ja mies oli hullu sarjamurhaaja. Kirjassa annetaan myös tuntomerkkejä joiden perusteella nämä hullut sarjamurhaajat voi tunnistaa. Tässä joitain [...]
      11 miinusääntä. Eli kun yritän auttaa ettei naiset joutuisi väkivallan tekojen kohteeksi, saan 11 miinusääntä. Vittu että ihmiset on sekaisin.

      Lainaa

    48. Tulos: -12 (26 ääntä)
      Traumcity: Varmasti kaikilla meistä on ollut ikäviä kokemuksia muista ihmisistä, jos ei ole ollut niin kyseessä epäilemättä on aika ikävä ihminen, koska se vääjäämättä tarkoittaa ettei ole ollut missään kontaktissa muihin ihmisiin ikinä. Ei kannata silti tollanen hörhö olla.
      Elämänkokemukseni osoittaa, että kannattaa olla. Sinä et ole tuonut tähän keskusteluun mitään arvokasta. Pelkkää länkytystä

      Lainaa

    49. Tulos: +17 (33 ääntä)
      Jallu: Elämänkokemukseni osoittaa, että kannattaa olla. Sinä et ole tuonut tähän keskusteluun mitään arvokasta. Pelkkää länkytystä
      Kai sun vaisto nyt silti kertoo kuinka mahtava tyyppi mä olen, en ole ollut lainkaan ystävällinen saati hurmaava sulle.

      Lainaa

    50. Tulos: +32 (40 ääntä)
      Traumcity: Kai sun vaisto nyt silti kertoo kuinka mahtava tyyppi mä olen, en ole ollut lainkaan ystävällinen saati hurmaava sulle.
      Harvoin joudun olemaan Traumcityn kanssa samaa mieltä, mutta Jallu oikeasti nyt. Tietysti olen joutunut ikävien ihmisten kanssa tekemisiin, kuten kaikki muutkin jotka koskaan laittavat foliohattunsa pois ja lähtevät kotoa. Joskus tajusin heti kättelyssä että nyt ei hyvä, joskus meni vuosikausia havaita että joku, kaikesta hurmaavuudestaan huolimatta, on aina pelkkiä huonoja uutisia. Mutta jos kuulee kavioiden kopinaa kannattaa odottaa hevosta, ei seepraa. On _mahdollista_ että kyseessä onkin seepra, seeproja on olemassa, mutta todennäköisyys on ylivoimainen että kyseessä on hevonen. On olemassa _mahdollisuus_ että mukavalta vaikuttava ihminen onkin jotain ihan muuta, mutta yleensä ihminen vaikuttaa mukavalta koska on. Ja vaikka todella hankalia ja elämälle haitallisia ihmisiä on, niin sarjamurhaajia kannattaa odottaa siinä kuin lottovoittoa. Onhan se teknisesti mahdollista, mutta ei tule tapahtumaan. (Se ettei kunnioita sanaa "ei" ei ole oire ongelmasta, se on ongelma).

      Lainaa

    51. Tulos: -11 (27 ääntä)
      Joo: Harvoin joudun olemaan Traumcityn kanssa samaa mieltä, mutta Jallu oikeasti nyt. Tietysti olen joutunut ikävien ihmisten kanssa tekemisiin, kuten kaikki muutkin jotka koskaan laittavat foliohattunsa pois ja lähtevät kotoa. Joskus tajusin heti kättelyssä että nyt ei hyvä, joskus meni vuosikausia havaita että joku, [...]
      Typerä lapsellinen idiootti jumiuduit siihen sarjamurhaaja-sanaan. Suomessa kuoli viime vuonna 17 ihmistä perheväkivallan seurauksena. Raiskauksia tehdään vuosittain n. 1000. Luku saattaa olla suurempi koska kaikkia raiskauksia ei ilmoiteta poliisille. Puhumattakaan siitä mitä kaikkea paskaa nää ihmiset muutoin aiheuttaa. Ja sinä täällä teet parhaasi suojellaksesi näitä saalistajia leimaamalla muita foliohatuiksi. Olen jo pitkään pannut merkille tämän kummallisen ilmapiirin jossa on suorastaan kansalaisvelvollisuus teeskennellä ja vakuutella, että kaikki on hyvin, mitään pelättävää ei ole. Mitä enemmän vähättelee uhkia, sitä coolimpi tyyppi on. Ihmisissä on jotain todella pahasti vialla. Mutta ihan sama. Sinä olet puolesi valinnut. Minä olen puoleni valinnut.

      Lainaa

    52. Tulos: +21 (33 ääntä)
      Jallu: En. Valitettavasti en ole aina luottanut vaistooni. Siksi tiedän, että siihen kannattaisi luottaa. Kerro sinä luotatko vaistoosi. Onko sinulla ikinä ollut ikäviä kokemuksia muista ihmisistä? Ja jos ei, niin voiko se johtua osittain siitä, että olet itse aika ikävä ihminen?
      Tulee lähinnä sellainen vaikutelma, että sinulla on vahvistusharha vaistosi suhteen. Haluat sen olevan oikeassa ja pääsääntöisesti ajattelet tapauksia joissa se on ollut oikeassa, joten nojaudut uskomaan, että se on oikeassa. On mahdollista, ettet edes rekisteröi vääriä vaistoja, tai että selität väärät vaistot tavalla tai toisella itsellesi oikeiksi. Harkitse asiaa. Olen kohdannut ikäviä ihmisiä, joista oma vaisto on varoittanut, sekä ikäviä ihmisiä, joista oma vaisto ei sanonut tuon taivaallista. Joistakin ikävistä ihmisistä tulee jopa positiiviset vibat ensiksi, koska he tietävät olevansa sisimmissään ikäviä ihmisiä muiden silmissä, joten he piilottavat kyseiset ominaisuutensa ja antavat todella hyvän ensivaikutelman kohtaamisen hetkellä. Ikävät ihmiset osaavat siis tsempata muiden ihmisten seurassa, jos heillä on yhtään älliä. Kätevä taito myös kaikille, jotka haluavat manipuloida muita. Ja kyse on paljon enemmästä kuin vain yksittäisistä manipulaation välineistä, kuten jokin palveluksen pyytäminen tai tarjoaminen jne. Oikea luonne kuoriutuu esiin sitten viikkojen, kuukausien tai joskus vasta vuosien jälkeen. Parhaiten olen päässyt haitallisista ihmissuhteista eroon ihan puhtaasti järkeilemällä, millaisia vaikutuksia toisen henkilön näkemisestä on minulle. Tapettu/murhattu tuntee lähes aina tappajansa. Joissakin tapauksissa tappaja on piilotellut pimeää puoltaan onnistuneesti pitkään, toisissa tapauksissa henkilö on voinut muuttua tappajaksi suhteen aikana. Siinä eivät pahemmin omat hämähäkkiaistit auta, eikä tappajan tuolloin tarvitse soveltaa kaikenlaisia hienostuneita manipulointistrategioita päästäkseen uhriinsa käsiksi, jotka olisivat ennakoitavissa. Ja oli tekijä uhrin tuntema tai ei, murhatuksi tuleminen ylipäätään on äärimmäisen harvinaista. Mitään suomalaista versiota Ted Bundysta ei siis kannata odottaa tulevan omalle kotiovelle ykskaks tappomielissä, koska sellaista hädin tuskin tapahtuu ensinkään. Moinen on turhaa oman mielen kuormittamista ja vainoilemista, paljon enemmän haittaa kuin hyötyä.

      Lainaa

    53. Tulos: +19 (21 ääntä)
      Tane: Apua! Olen hurmaavan ja mukavan ihmisen kanssa naimisissa, onkohan hän hullu sarjamurhaaja?
      Täähän kuulostaa ihan jonkun Frii -kanavan myöhäisillan ohjelmatarjonnalta. :D

      Lainaa

    54. Tulos: -6 (16 ääntä)
      Topitii: Tulee lähinnä sellainen vaikutelma, että sinulla on vahvistusharha vaistosi suhteen. Haluat sen olevan oikeassa ja pääsääntöisesti ajattelet tapauksia joissa se on ollut oikeassa, joten nojaudut uskomaan, että se on oikeassa. On mahdollista, ettet edes rekisteröi vääriä vaistoja, tai että selität väärät vaistot tavalla [...]
      Ei. Se ei ole vahvistusharha. Joskus hämmästyttää itseänikin kun en meinaa millään uskoa, että olin taas oikeassa. Tässä Psychology Today -lehden juttu jossa kerrotaan tieteellisestä kokeesta. Kokeeseen värvättiin joukko miehiä joiden käskettiin arvioida oma altruismin tasonsa. Ne 10% jotka arvioivat itsensä kaikkein epäitsekkäimmiksi otettiin mukaan tutkimukseen. Samoin kuin 10% niistä jotka arvioivat itsensä kaikkein itsekkäämmiksi. Sitten näistä miehistä kuvattiin 30 sekunnin video. Videosta poistettiin ääni. Videot näytettiin joukolle koehenkilöitä. Koehenkilöt pystyivät pelkän äänettömän videon perusteella arvioimaan kuuluivatko miehet altruistisimpaan alimpaan vai ylimpään 10%:iin. https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-scientific-fundamentalist/200908/you-really-truly-can-judge-book-its-cover Ihan vaan tiedoksesi.

      Lainaa

    55. Tulos: +8 (20 ääntä)
      Alinna: Onhan se tietysti hyvä olla varovainen kun myy kotoaan tuntemattomille tavaraa, mutta vähän ehkä menee överiksi jos tuosta saa nuin epäilyttävän kuuloista.
      Ymmärtäähän sen, että jos kotona myy tavaraansa niin onhan se asiakkaalta hieman outoa ottaa vaimoa mukaan.

      Lainaa

    56. Mammuttipähkinä 25.6.2019 10:29
      Tulos: -2 (2 ääntä)
      Misantrooppi: Ei jumalauta. Just tällasien Tarojen takia mulla ei ole mitään asiaa mennä pelaamaan pokemon go:ta ja ingressiä leikkikenttien luokse päiväs aikaan. Satun kuitenkin olemaan keski ikäinen mies oletettu joten enhän mä voi tollasiin paikkoihin mennä VAAN pelaamaan.
      Ingress mainittu, portaalilla tavataan! :D

      Lainaa

    57. It's a deal 13.4.2023 12:44
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Jallu: 11 miinusääntä. Eli kun yritän auttaa ettei naiset joutuisi väkivallan tekojen kohteeksi, saan 11 miinusääntä. Vittu että ihmiset on sekaisin.
      Kehotit juoksemaan, jos joku on mukava, kertoo yksityiskohtia ja teillä on jotain yhteistä. Eli turvallisinta on löytää kumppani, joka kertoo kaiken epämääräisesti ja käyttäytyy huonosti. Vaistoni sanoo, etten halua sellaista.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kirpputori, kirppari, kirppis, nouto, haku, vaimo, yv, yksityisviesti, epäilyttävä, varaus, varata