Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Vuosisadan rakkaustarina

Naamatatuointi. Kun sanat eivät riitä.
Vuosisadan rakkaustarina

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 107 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +758 (758 ääntä)
      Mitä toi symboli sitten tarkoittaa??

      Lainaa

    2. Tulos: +396 (398 ääntä)
      Mitä se tatska symboloi? Voisko joku valaista tietämätöntä?

      Lainaa

    3. Tulos: +268 (272 ääntä)
      Neptunus-planeetan symboli.

      Lainaa

    4. Tulos: +211 (227 ääntä)
      Tuo tatuointi on Neptunuksen/Poseidonin kolmikärki ♆. Tuolta löytyy kaikkea jännää "tietoa" asiasta. https://www.whats-your-sign.com/neptune-symbol.html

      Lainaa

    5. Tulos: +649 (873 ääntä)
      Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.

      Lainaa

    6. Tulos: +180 (192 ääntä)
      Planeetta Neptunuksen symboli, Poseidonin tai Tritonin ase, maskuliinisen voiman symboli.

      Lainaa

    7. Tulos: +175 (199 ääntä)
      Onneks ei tatuoinut nimeä..

      Lainaa

    8. Mustalaisnaamio 4.9.2018 0:40
      Tulos: +327 (389 ääntä)
      Tyypillistä naamatatuoidun vakautta.

      Lainaa

    9. kardemumma 4.9.2018 0:54
      Tulos: +182 (278 ääntä)
      Huh, mitä roskasakkia.

      Lainaa

    10. Naamassani on kyrpä 4.9.2018 0:58
      Tulos: -108 (402 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      Naamatatuointi voi olla hienokin

      Lainaa

    11. Tulos: +401 (455 ääntä)
      "tais se pari pv sit otettu ikuisen rakkauden naamatatuointi olla huti" Koska naamatatuointi noin yleensä on sitten kova hitti?

      Lainaa

    12. Tulos: +277 (281 ääntä)
      En tiennytkään, että Suvi on muinaiskreikkalainen merten jumala.

      Lainaa

    13. Tulos: +185 (345 ääntä)
      Mitä naamatatuointi nyt yleensä muutakaan symboloi kuin valkoroskaa ja elämänkoulua

      Lainaa

    14. Tulos: -93 (115 ääntä)
      Pohtiva: https://www.whats-your-sign.com/neptune-symbol.html
      "CIS-oletettu neiti-ihminen"

      Lainaa

    15. Tulos: +66 (68 ääntä)
      Sillä lailla.

      Lainaa

    16. Tulos: +216 (220 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      Näin kerran Pasilassa miehen jolla oli naamassa acab-tatuointi. En uskaltanu nauraa.

      Lainaa

    17. Joojoojoo 4.9.2018 2:03
      Tulos: +99 (103 ääntä)
      Milli: Onneks ei tatuoinut nimeä..
      Nimitatuointka olis voinut olla vähän vaikeampi selitellä 'ihan eri asian' symboliksi

      Lainaa

    18. Tulos: +42 (82 ääntä)
      WT vauhdissa osa 2567.

      Lainaa

    19. Tulos: +81 (91 ääntä)
      Mari: Tuo tatuointi on Neptunuksen/Poseidonin kolmikärki ♆. Tuolta löytyy kaikkea jännää “tietoa” asiasta. https://www.whats-your-sign.com/neptune-symbol.html
      Ah, niin syvällistä.

      Lainaa

    20. Tulos: +91 (103 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      Ellei jopa joakimlainen arvaus?

      Lainaa

    21. Tulos: -44 (128 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      Koko populaatioon jos vertaa niin tuskin saat keskimäärillä mitään merkittävää eroa. Iso massa on siinä satasen hujakoilla (myös koko populaation keskiarvo) ja todennäköisesti naamatatskat sijottuu sinne kans.

      Lainaa

    22. Tulos: +279 (285 ääntä)
      Pohtiva: Mitä se tatska symboloi? Voisko joku valaista tietämätöntä?
      Olisiko läpi elämän kestävää rakkautta Ahti-silliä kohtaan? En ainakaan ihmettelisi, hyväähän kunnon silli on.

      Lainaa

    23. Tulos: +129 (211 ääntä)
      Tatuointi, siinä missä motto, arpi, uskomus, vakaumus tai vaikka seinätarra, voi ihmisen matkan varrella muuttaa merkitystään. Tässä tapauksessa se luultavasti alkuunsa muistuttaa virheestä, mutta Poseidonin voi vielä kääntää voimaksi. Estetiikka (tatuoinnin sijoittelu) on taas puhtaasti mielipidekysymys. Ei ole mitenkään perusteltua tuomita koko ihmistä "roskaksi" tai kyseenalaistaa hänen älykkyyttään kokonaisuudessaan vain, koska hän on tehnyt yhden tunnepohjaisen valinnan.

      Lainaa

    24. Tulos: +55 (175 ääntä)
      Naamassani on kyrpä: Naamatatuointi voi olla hienokin
      Ei voi.

      Lainaa

    25. Tulos: +31 (115 ääntä)
      Hyi vittu, näyttö alkoi haisemaan elämänkoululta.

      Lainaa

    26. Tulos: +4 (30 ääntä)
      Kappas tuttuja :D

      Lainaa

    27. Tulos: +77 (99 ääntä)
      Naamatatskan ottajat ei näköjään edes tiedä että naamatatska on yhdyssana. En kyllä yllättynyt.

      Lainaa

    28. häämies 4.9.2018 8:17
      Tulos: -129 (157 ääntä)
      Nyt on pakko vähän korjata! Se mitä Suvin kanssa on ollut, on ihan meidän kahden välinen asia. Se mitä Joakim on naamaansa ottanut ja sen jälkeen päätynyt Suvin kanssa eroon on ihan heidän kahden välinen asia. Naamatatskat voivat olla hienoja kun ne hyvin ja hyvällä tekijällä tekee. Toi Joakimin Neptunus-merkki ei ole niitä hienoimpia, livenä näyttää aika sutatulta. Kaikkee hyvää Jonelle, mene eteenpäin vaan!

      Lainaa

    29. GogitoErgoSum 4.9.2018 8:19
      Tulos: -29 (53 ääntä)
      Kasvaessaan Suvin aivokasvain on alkanut, pikselöityneen näkökyvyn ja tunnekeskuksen häiriöiden lisäksi, vaikuttaa myös loogiseen ajatteluun.

      Lainaa

    30. Jerry Cotton ja sininen lavuaari 4.9.2018 8:25
      Tulos: -99 (185 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      Mul on ohimolla tatuointi, joka näkyy hiusten seasta kun pitää sivut lyhyenä. Älykkyysosamäärä 138. Mensaan pääsee arvolla 131.

      Lainaa

    31. Tulos: +135 (139 ääntä)
      Hyvin menee jos pitää tatuoinnin merkityksestäkin valehdella. Ei ihme että ero tuli

      Lainaa

    32. Tulos: +127 (137 ääntä)
      häämies: Nyt on pakko vähän korjata! Se mitä Suvin kanssa on ollut, on ihan meidän kahden välinen asia. Se mitä Joakim on naamaansa ottanut ja sen jälkeen päätynyt Suvin kanssa eroon on ihan heidän kahden välinen asia. Naamatatskat voivat olla hienoja kun ne hyvin ja hyvällä tekijällä tekee. Toi Joakimin Neptunus-merkki ei ole [...]
      Kuulostat siltä että tuntisit ne, mitä tuossa sitten tapahtui? Aika äärestälaitaan tuntuivat tunteet menevän jos himorakastuneesta päästään eksään parissa päivässä. Ja vaikka naamaansa saa tatuoida mitä lystää -olen nähnyt naamatatuoituja asiakaspalvelutöissä joten ei se enää ole "kortistossa ikuisesti-leima", maailma muuttuu -niin on kyllä aika mulkkua tatuoida jotain ja väittää kumppanille että kyse on heistä vaikkei ole. Tai itse ainakin pidän kumppanille valehtelemista whitetrashimpana käytöksenä kuin tatuointeja.

      Lainaa

    33. Tulos: +34 (52 ääntä)
      pöljä: Näin kerran Pasilassa miehen jolla oli naamassa acab-tatuointi. En uskaltanu nauraa.
      Mitä tarkoittaa acab-tatuointi?

      Lainaa

    34. Tulos: +65 (67 ääntä)
      Persele: Mitä tarkoittaa acab-tatuointi?
      All cops are bastards.

      Lainaa

    35. Tulos: -28 (46 ääntä)
      Jepjoo: Ei voi.
      Ref. Mike Tyson. Oikein hieno on.

      Lainaa

    36. häämies 4.9.2018 8:51
      Tulos: -54 (88 ääntä)
      Joo: Kuulostat siltä että tuntisit ne, mitä tuossa sitten tapahtui? Aika äärestälaitaan tuntuivat tunteet menevän jos himorakastuneesta päästään eksään parissa päivässä. Ja vaikka naamaansa saa tatuoida mitä lystää -olen nähnyt naamatatuoituja asiakaspalvelutöissä joten ei se enää ole “kortistossa ikuisesti-leima”, maailma [...]
      Suvi yritti korjata suhteen joka oli jo pitkään täysin mätä. Toi äijä on ihan roskasakkia. Mutta mitä voi olettaa putkimieheltä?? Ok, ei ehkä olisi pitänyt sekaantua varattuihin mutta toi suhde oli kuraa jo ennen meitä. Jone ei ihan noin selväjärkinen ole mitä tässä mokassa näyttää. Mutta nyt on emäntä vaihtunut ja kaikki kylällä tietää kyllä mistä syystä

      Lainaa

    37. Tulos: +108 (114 ääntä)
      häämies: Suvi yritti korjata suhteen joka oli jo pitkään täysin mätä. Toi äijä on ihan roskasakkia. Mutta mitä voi olettaa putkimieheltä?? Ok, ei ehkä olisi pitänyt sekaantua varattuihin mutta toi suhde oli kuraa jo ennen meitä. Jone ei ihan noin selväjärkinen ole mitä tässä mokassa näyttää. Mutta nyt on emäntä vaihtunut ja kaikki kylällä tietää kyllä mistä syystä
      No nyt menee mehukkaaksi. Ei ole syytä murehtia siitä, että tämän mokan lukeva porukka pitäisi Joakimia penaalin terävimpänä kynänä. :D

      Lainaa

    38. Tulos: +100 (104 ääntä)
      häämies: Suvi yritti korjata suhteen joka oli jo pitkään täysin mätä. Toi äijä on ihan roskasakkia. Mutta mitä voi olettaa putkimieheltä?? Ok, ei ehkä olisi pitänyt sekaantua varattuihin mutta toi suhde oli kuraa jo ennen meitä. Jone ei ihan noin selväjärkinen ole mitä tässä mokassa näyttää. Mutta nyt on emäntä vaihtunut ja kaikki kylällä tietää kyllä mistä syystä
      Siis kuka sekaantui varattuihin? Sinä? Tohon Joakimiin vai Siniin? Vai mistä on kyse? En ehkä oikeesti kyllä edes haluu tietää. Sääliksi käy jokaista osapuolta.

      Lainaa

    39. Tulos: +31 (33 ääntä)
      PIN: Siis kuka sekaantui varattuihin? Sinä? Tohon Joakimiin vai Siniin? Vai mistä on kyse? En ehkä oikeesti kyllä edes haluu tietää. Sääliksi käy jokaista osapuolta.
      Ei ku Suvi eikä Sini. Sori.

      Lainaa

    40. Tulos: +47 (71 ääntä)
      Itse olen tatuoitu ja lisää on tulossa, mutta minulla ei kävisi mielessäkään tatuoida naaman aluetta. Nytkin saan kaikki kauluspaidalla ja suorilla housuilla piiloon. Tosin yhdellä tutulla on naamassa tatuoituna kämmenen jälki ja hän on tapatyötön, ehkä näillä on toisiaan edesauttava vaikutus.

      Lainaa

    41. Tulos: +73 (133 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Mul on ohimolla tatuointi, joka näkyy hiusten seasta kun pitää sivut lyhyenä. Älykkyysosamäärä 138. Mensaan pääsee arvolla 131.
      ÄO 138 eikä ymmärrä keskiarvon ja yksittäisen havainnon eroa. Siinäpä se tulikin selväksi, paljonko ÄO kertoo älystä.

      Lainaa

    42. Yrmeli Kuohittu-Jormanainen 4.9.2018 9:45
      Tulos: +71 (77 ääntä)
      häämies: Nyt on pakko vähän korjata! Se mitä Suvin kanssa on ollut, on ihan meidän kahden välinen asia.
      Meidän kahden...?

      Lainaa

    43. Kirjautuminen epäonnistui 4.9.2018 10:06
      Tulos: +96 (112 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Mul on ohimolla tatuointi, joka näkyy hiusten seasta kun pitää sivut lyhyenä. Älykkyysosamäärä 138. Mensaan pääsee arvolla 131.
      Mistään nettitesteistä ei saa selville älykkyysosamääräänsä. Useimmat niistä liioittelevat, jotta testaajalle tulisi hyvä mieli, ja tulisi herkemmin näpyteltyä loppuun yhteystiedot, kun ne sitä pyytävät, "jakaaksesi tuloksesi", "vertaillaksemme eri maiden tuloksia" tai mitä ikinä... Tuloksena pitkin nettiä huutelevat ihmiset: "mun ÄO onkin sitä ja sitä", "mun ÄO on TODISTETUSTI 150", jne. Älkää uskoko, kun kuulette näitä. P.S. Itse sain nettitestistä 142. :D

      Lainaa

    44. Tulos: +72 (90 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Mul on ohimolla tatuointi, joka näkyy hiusten seasta kun pitää sivut lyhyenä. Älykkyysosamäärä 138. Mensaan pääsee arvolla 131.
      Sori mutta en millään usko. Mensatasoa oleva kyllä tietää mitä tarkoittaa "keskimääräinen", poikkeus tai yksittäistapaus. Ja osaa yleensä lukeakin, ja jopa ymmärtää sen lukemansa.

      Lainaa

    45. Tulos: -58 (76 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      Ainakin 100 pistettä enemmän kuin sinulla :D

      Lainaa

    46. Tulos: +7 (19 ääntä)
      häämies: Suvi yritti korjata suhteen joka oli jo pitkään täysin mätä. Toi äijä on ihan roskasakkia. Mutta mitä voi olettaa putkimieheltä?? Ok, ei ehkä olisi pitänyt sekaantua varattuihin mutta toi suhde oli kuraa jo ennen meitä. Jone ei ihan noin selväjärkinen ole mitä tässä mokassa näyttää. Mutta nyt on emäntä vaihtunut ja kaikki kylällä tietää kyllä mistä syystä
      :D

      Lainaa

    47. Tulos: -36 (98 ääntä)
      Hohhoijjaa... Wt:n ja elämänkoulun huutelijat, keksisitte edes jotain omaperäisempää. Aika loppuun ja päin sitä itseään kulunutta sontaa, joka kertoo hyvin paljon näiden ilmaisujen käyttäjästä.

      Lainaa

    48. Tulos: +42 (60 ääntä)
      Kirjautuminen epäonnistui: Mistään nettitesteistä ei saa selville älykkyysosamääräänsä. Useimmat niistä liioittelevat, jotta testaajalle tulisi hyvä mieli, ja tulisi herkemmin näpyteltyä loppuun yhteystiedot, kun ne sitä pyytävät, “jakaaksesi tuloksesi”, “vertaillaksemme eri maiden tuloksia” tai mitä ikinä… Tuloksena pitkin nettiä huutelevat [...]
      Kannattaakin tehdä Mensan ilmainen, n. puolituntinen nettitesti. Ihan eri tasoa kuin ne ehkä parinkymmenen kysymyksen "testit" (joissa tollokin tuplaa oikean ÄO:nsa puhtaalla tuurilla) ja oikeasti suuntaa-antava. Jos siitä saa korkean tuloksen, sitten kannattaa käydä mittaamassa älyään Mensan testitilaisuudessa lopullisen tuloksen saamiseksi. Ja senkin voi halutessaan kerrata tarkennukseksi.

      Lainaa

    49. Tulos: -68 (86 ääntä)
      Joopajoo: Hohhoijjaa… Wt:n ja elämänkoulun huutelijat, keksisitte edes jotain omaperäisempää. Aika loppuun ja päin sitä itseään kulunutta sontaa, joka kertoo hyvin paljon näiden ilmaisujen käyttäjästä.
      täysin samaa mieltä! suomessa ei ole WT tyyppejä! paras koulu on ehdottomasti ollut elämän koulu, elämä opettaa sellaista mitä ei koululaitoksissa pysty oppimaan! Jätetään tää nyt taakse ja otetaan katse eteenpäin! ihan pelle äijä!

      Lainaa

    50. Suolamestari 4.9.2018 10:40
      Tulos: +29 (33 ääntä)
      Needel: Mitä toi symboli sitten tarkoittaa??
      Naaraspuolinen Maserati.

      Lainaa

    51. Tulos: +143 (157 ääntä)
      Persele: Mitä tarkoittaa acab-tatuointi?
      All cats are beautiful ;)

      Lainaa

    52. Bomb the Russians 4.9.2018 11:43
      Tulos: +10 (24 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      "naama tatska".

      Lainaa

    53. Tulos: +47 (51 ääntä)
      Juu, melko mulkku äijä. Muijalle uskottelee että joku rakkaus-tatska :D

      Lainaa

    54. Tulos: -25 (65 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Mul on ohimolla tatuointi, joka näkyy hiusten seasta kun pitää sivut lyhyenä. Älykkyysosamäärä 138. Mensaan pääsee arvolla 131.
      Taisit vahvistaa kiiran käsityksen matalan ÄO:n ja naamatatuointien välisestä yhteydestä. Mensan jäseneksi pääsee jos ÄO on suurempi kuin 98%:lla väestöksi. Itse en liittynyt kun ÄO on suurempi kuin 98%:lla Mensan jäsenistä. En vaan viihdy hidasälyisten seurassa. Eikä ole tatuointia hiusrajassa.

      Lainaa

    55. yli opisto hörhö 4.9.2018 12:32
      Tulos: +79 (111 ääntä)
      Mikään ei kerro yksilön älykkyydestä enempää kuin muiden älykkyyden vähättely ulkonäöllisillä seikoilla.

      Lainaa

    56. Tulos: +19 (89 ääntä)
      yli opisto hörhö: Mikään ei kerro yksilön älykkyydestä enempää kuin muiden älykkyyden vähättely ulkonäöllisillä seikoilla.
      Jotkut ulkonäölliset seikat ovat valintoja. Jotkut valinnat ovat typeriä. Näitä typeriä valintoja tekevät keskimäärin vähemmän älykkäät ihmiset.

      Lainaa

    57. Tulos: +81 (85 ääntä)
      Siis minkä takia piti valehdella että se on ikuisen rakkauden symboli? Miksei vaan voinut sanoa et mitä se oikeasti tarkoittaa? ffs nyt taas. -_-

      Lainaa

    58. Tulos: +3 (37 ääntä)
      Ahh white trash on tässä vahvana läsnä

      Lainaa

    59. Tulos: +55 (79 ääntä)
      Täällä näköjään älyköt kokoontuneet. Mutta tiedoksi nyt teillekin, että esim. epävakaus ja impulsiivisuus eivät välttämättä korreloi älykkyysosamäärän kanssa.

      Lainaa

    60. Tulos: +15 (103 ääntä)
      Haha löllers. Luuletteko te naamatatuoinneista inisiät, ettei samanlaista sheimausretoriikkaa olisi käytetty jokunen kymmenen vuosi sitten ihmisistä, jotka ylipäätään tatuoi itseään? Mutta niin vaan sittemmin on peruskonservatiiviset tolkun ihmisetkin alkaneet tatuoida itseään. Mutta ei tok pyritä muuttamaan asenteita ja ennakkoluuloja naamatatuoituja ihmisiä kohtaa, vaan toisinnetaan tietynlaista ilmapiiriä öyhöttömällä aina niin tuoretta WT- ja ÄO-läppää. Koska se oma käsivarressa oleva tribaali tai rintaa koristava ruusuke on IHAN ERI ASIA, OLENHAN PAREMPI IHMINEN.

      Lainaa

    61. Tulos: +103 (107 ääntä)
      Joakim on aika kyrpä jätkä ihan vaan sen perusteella, että antaa kumppaninsa kirjoitella tuollaisen päivityksen, jos itse on jo pitkään harkinnut eroa.

      Lainaa

    62. Tulos: +23 (35 ääntä)
      Joskus oli kännipila piirrellä sammuneen naamaan ties mitä, mutta nyt on muotia tehdä niistä vapaaehtoisesti pysyviä. Ei se toki mun elämään vaikuta, jos joku haluaa tatuoida naamaansa. En vaan ite koskaan tekis niin. Tatuoinneista pidän, mutta naama ja muutama muu alue on sellaisia, joissa en tatskoista niin perusta.

      Lainaa

    63. Tulos: -67 (99 ääntä)
      keijok: Mitä naamatatuointi nyt yleensä muutakaan symboloi kuin valkoroskaa ja elämänkoulua
      Kiitos. Kelasin mielessäni, että ensimmäinen kommentoija, joka mainitsee sanan "elämänkoulu" on munaton homo ja neitsyt, joka ei omaperäisenpää keksi eikä tule ikinä keksimäänkään. ja se olet sinä! Miltä nyt tuntuu munaton homo? :D

      Lainaa

    64. Tulos: +6 (46 ääntä)
      Hihi: Kannattaakin tehdä Mensan ilmainen, n. puolituntinen nettitesti. Ihan eri tasoa kuin ne ehkä parinkymmenen kysymyksen “testit” (joissa tollokin tuplaa oikean ÄO:nsa puhtaalla tuurilla) ja oikeasti suuntaa-antava. Jos siitä saa korkean tuloksen, sitten kannattaa käydä mittaamassa älyään Mensan testitilaisuudessa lopullisen tuloksen saamiseksi. Ja senkin voi halutessaan kerrata tarkennukseksi.
      Miksi kannattaa, kumpikaan? Ensinnäkään mua ei kiinnosta kuinka "hyvä" olisin vastaamaan k.o. tesiin, toisekseen tulos ei vaikuttaisi mitenkään elämääni. Siinä hypoteettisessa tilanteessa, että pääsisin Mensaan, en kuitenkaan liittyisi.

      Lainaa

    65. Tulos: -24 (52 ääntä)
      Janni: Joakim on aika kyrpä jätkä ihan vaan sen perusteella, että antaa kumppaninsa kirjoitella tuollaisen päivityksen, jos itse on jo pitkään harkinnut eroa.
      Pitääkö kumppanisi pyytää sinulta lupa päivityksiinsä?

      Lainaa

    66. Tulos: +31 (55 ääntä)
      Needel: Mitä toi symboli sitten tarkoittaa??
      Pohtiva: Mitä se tatska symboloi? Voisko joku valaista tietämätöntä?
      Naamaan tatuoituna työttömyyttä

      Lainaa

    67. Tulos: +15 (59 ääntä)
      Reksi: Haha löllers. Luuletteko te naamatatuoinneista inisiät, ettei samanlaista sheimausretoriikkaa olisi käytetty jokunen kymmenen vuosi sitten ihmisistä, jotka ylipäätään tatuoi itseään? Mutta niin vaan sittemmin on peruskonservatiiviset tolkun ihmisetkin alkaneet tatuoida itseään. Mutta ei tok pyritä muuttamaan asenteita [...]
      Mutta on ihan tutkittuakin että pelkästään tatuoiduilla on keskimäärin hieman alhaisempi ÄO verrattuna ei-tatutoituihin. Tämä sattuu olemaan tilastollinen fakta. Lisäksi uskoisin, että naamatatuoidulla on vielä merkittävästi alhaisempi ÄO. En tiedä onko tämä hypoteesi totta, mutta ainakaan tämä feissarimoka ei ennakkoluuloani muuta. Tosin ymmärrän silti mitä tarkoittaa tilastollinen korrelaatio ja sen, että ihmiset ovat yksilöitä. Itse asiassa ystävistäni se älykkäin sattuu olemaan tatuoitu. Se ei kuitenkaan poista sitä tilastollista faktaa että tatuoidut ovat keskimäärin tyhmempiä ja vähemmän koulutettuja.

      Lainaa

    68. Tulos: +50 (56 ääntä)
      ….: Mutta on ihan tutkittuakin että pelkästään tatuoiduilla on keskimäärin hieman alhaisempi ÄO verrattuna ei-tatutoituihin. Tämä sattuu olemaan tilastollinen fakta. Lisäksi uskoisin, että naamatatuoidulla on vielä merkittävästi alhaisempi ÄO. En tiedä onko tämä hypoteesi totta, mutta ainakaan tämä feissarimoka ei [...]
      Linkki tutkimukseen? Koska ennakkoluulojahan on aika viljalti, joten moni ammattilainen pitää tatuointinsa mielellään vapaa-ajan asiana. Konsultoiva asiantuntija puku päällä ja ilman paitaa hilluva rankasti tatuoitu festarikävijä voivat hyvin olla sama ihminen, mutta sitä ei heti huomaisi ellei tyyppiä tunne koska vedetään ihan eri roolia.

      Lainaa

    69. Tulos: -10 (26 ääntä)
      Kukahan tietää todellisen syyn tuollaiseen tekoon? Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Itselle ainakin tuossa haisee erittäin syvälle harkittu kosto jostain teosta joka voi olla täysin anteeksiantamaton. On helppo sanoa siaksi, tyhmäksi yms yhtään kumpaakaan henkilöä tuntematta. Helppoa on huudella asiasta sen enempää tietämättä kuin että On liitetty yhteen kaksi täysin vastakkaista sanomaa. Kukaan ei varmaankaan päivässä ”todellista rakkautta” kykene poistamaan. Tai edes tee sellaista ilman että siinä on jotain todella kieroutunutta takana. Kumpikaan ei varmastikaan ole syytön mutta ei myöskään viaton. Kuten tuossakin on mainittu elämä ei ole aina sitä mille se ulospäin näyttää.

      Lainaa

    70. Tulos: +69 (69 ääntä)
      Väsynyt: Pitääkö kumppanisi pyytää sinulta lupa päivityksiinsä?
      Itse pidän ystävällisenä kysyä ensin jos päivitän kumppanistani tai läheisistä ystävistäni. Eivät kaikki halua kaikkea levitettäväksi ympäripitkin, varsinkin jos kyse on yksityisasioista ja henkilö mainitaan nimeltä niin on mielestäni parempi luetuttaa teksti heillä ensin. Ei kukaan pakota, mutta elämä tuppaa olemaan helpompaa jos suhtautuu läheisiinsä kunnioittavasti.

      Lainaa

    71. Tulos: +8 (30 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Mul on ohimolla tatuointi, joka näkyy hiusten seasta kun pitää sivut lyhyenä. Älykkyysosamäärä 138. Mensaan pääsee arvolla 131.
      Ainakin ennen Mensan pääsyvaatimus on ollut keskimääräinen älykkyys + 2 kertaa keski-hajonta, eli 148 pisteen suoritus. Onkohan porukka tyhmentynyt jos tässäkin keskustelussa useampi on ilmoittanut omaavansa Mesan tämän hetkisen pääsyn vaatimukset..

      Lainaa

    72. Tulos: +34 (34 ääntä)
      "Tyypillinen Neptunus-tyyppi on kuitenkin avioliitossa oleva perheen isä tai äiti, joka elää avioliiton ulkopuolista suhdetta, tai useaa sellaista"

      Lainaa

    73. Tulos: -3 (35 ääntä)
      Mitä täällä tapahtuu? Suvi siis luuli, että tatuointi merkitsee ikuista rakkautta ja muuta osoitusta häntä kohtaan, sielunkumppanuutta ja elämän rakkautta, niinkuin tilapäivityksestä huokuu, mutta myöhemmin joku häämies kertoo Suvin olleen tyytymätön roskasuhteeseensa jo pidemmän aikaa ja pettäneen häämiehen kanssa? Mistä tämä hetkellinen onni ja sielunkumppanuus siis johtui? Tuosta naamatatuoinnista vai? Suvihan tässä se roska on.

      Lainaa

    74. Tulos: +10 (14 ääntä)
      Henkari: Ainakin ennen Mensan pääsyvaatimus on ollut keskimääräinen älykkyys + 2 kertaa keski-hajonta, eli 148 pisteen suoritus. Onkohan porukka tyhmentynyt jos tässäkin keskustelussa useampi on ilmoittanut omaavansa Mesan tämän hetkisen pääsyn vaatimukset..
      Keskihajonta on ainakin viimeiset muutamat vuodet ollut 15.

      Lainaa

    75. Epäpoliitikko 4.9.2018 21:55
      Tulos: +10 (10 ääntä)
      Hihi: Keskihajonta on ainakin viimeiset muutamat vuodet ollut 15.
      Komppaan tätä lukua. Sovittu asia ja eri luvuista (15, 16 ja 24) on valikoitunut tuo 15.

      Lainaa

    76. Tulos: -27 (35 ääntä)
      Killervo: Mitä täällä tapahtuu? Suvi siis luuli, että tatuointi merkitsee ikuista rakkautta ja muuta osoitusta häntä kohtaan, sielunkumppanuutta ja elämän rakkautta, niinkuin tilapäivityksestä huokuu, mutta myöhemmin joku häämies kertoo Suvin olleen tyytymätön roskasuhteeseensa jo pidemmän aikaa ja pettäneen häämiehen [...]
      kappas, sullekin aukeni tarina, mutta Suvi ei ole tässä se roskasakki vaan Jone! lukekaa nyt hyvät ihmiset rivien välistä... huoh

      Lainaa

    77. Tulos: -28 (32 ääntä)
      Väsynyt: Miksi kannattaa, kumpikaan? Ensinnäkään mua ei kiinnosta kuinka “hyvä” olisin vastaamaan k.o. tesiin, toisekseen tulos ei vaikuttaisi mitenkään elämääni. Siinä hypoteettisessa tilanteessa, että pääsisin Mensaan, en kuitenkaan liittyisi.
      Sun ei ainakaan kannata, kumpaakaan... Kaiken oleellisen sun äo:sta saa selville jo pelkästään yllä olevasta tekstistäs.

      Lainaa

    78. Tulos: +57 (57 ääntä)
      Mitä tämä Mensa nyt liittyy mihinkään? :)

      Lainaa

    79. No nyt vähän oikeaa faktaa.. 5.9.2018 6:01
      Tulos: -13 (43 ääntä)
      häämies: Suvi yritti korjata suhteen joka oli jo pitkään täysin mätä. Toi äijä on ihan roskasakkia. Mutta mitä voi olettaa putkimieheltä?? Ok, ei ehkä olisi pitänyt sekaantua varattuihin mutta toi suhde oli kuraa jo ennen meitä. Jone ei ihan noin selväjärkinen ole mitä tässä mokassa näyttää. Mutta nyt on emäntä vaihtunut ja kaikki kylällä tietää kyllä mistä syystä
      Putkimieheltä? Jone? Selväjärkinen? Taitaa olla viilattu teikäläistäkin huolella linssiin ja esitetty kuorta joka on täynnä valheita, jotain ihan muuta ku totuus. Jotain asiasta tietävänä voin kertoa että Joakimin osalta tuo oli täysin harkittu teko, jolla tiesi pääsevänsä lopullisesti tästä naisesta eroon. Tatuointi itsessään merkitsee miehelle ihan omia asioita ja sillä ei tässä asiassa ole Suvin kanssa mitään merkitystä ainakaan rakkauden osalta. Tämä kyseinen "Suvi" mm teki toistuvasti asioita mikä oli viedä mieheltä kirjaimellisesti hengen, sellainenko on sitä oikeaa rakkautta? Nainen täynnä pelkkää valhetta eikä kukaan tiedä totutta tästä naisesta, koska on sellainen valheiden verkosto. Ihan vain yhtenä syynä muiden joukossa, että se siitä uhriutumisesta. Voi voi jos uskoo että on rakkauden symboli. Jos tässä alkaisi selittämään sitä mitä itse vähää edes tiedän naisesta niin en yhtään ihmettele tätä tekoa. Tatuoinnilla ei ollut mitään tekemistä ikuisen rakkauden kanssa Joakimin osalta, päinvastoin uuden alun saamista ja eroon pääsemistä täysin sairaasta suhteesta missä tämä WT-mies oli vain hyväksikäytetty lelu. Muisto siitä että ei enää anna itseään ikinä samanlaisen kohtelun alaiseksi. Terv asiasta oikeasti jotain tietävä eikä mikään herra huu.. btw putkimies oli Suvin exä ennen Joakimia, mutta taitaa olla ammattia myöten syötetty valheita sinnekin suuntaan. Onnea vaan :D

      Lainaa

    80. häämies 5.9.2018 8:08
      Tulos: -46 (60 ääntä)
      No nyt vähän oikeaa faktaa..: Putkimieheltä? Jone? Selväjärkinen? Taitaa olla viilattu teikäläistäkin huolella linssiin ja esitetty kuorta joka on täynnä valheita, jotain ihan muuta ku totuus. Jotain asiasta tietävänä voin kertoa että Joakimin osalta tuo oli täysin harkittu teko, jolla tiesi pääsevänsä lopullisesti tästä naisesta eroon. [...]
      Ihan vain tiedoksi että meillä on Suvin kanssa todella hauskaa ja ollaan tehty paljon asioita mitä Joakim tai putkimies olisivat ikinä ajatelleetkaan. mm. sängyssä. Se, että te ette ymmärrä naisista mitään on peiliin katsomisen paikka. Hyvää loppuelämää vaan teille kaikille!

      Lainaa

    81. Murmurmurmeli 5.9.2018 11:29
      Tulos: +63 (63 ääntä)
      häämies: Nyt on pakko vähän korjata! Se mitä Suvin kanssa on ollut, on ihan meidän kahden välinen asia. Se mitä Joakim on naamaansa ottanut ja sen jälkeen päätynyt Suvin kanssa eroon on ihan heidän kahden välinen asia.
      Sinulla ja Suvilla on ollut jotain, mikä johti Suvin ja Joakimin eroon? Selvä. Kiva kun tulit selventämään, vaikka kukaan ei kysynytkään. :D

      Lainaa

    82. Tulos: +4 (26 ääntä)
      No nyt vähän oikeaa faktaa..: Putkimieheltä? Jone? Selväjärkinen? Taitaa olla viilattu teikäläistäkin huolella linssiin ja esitetty kuorta joka on täynnä valheita, jotain ihan muuta ku totuus. Jotain asiasta tietävänä voin kertoa että Joakimin osalta tuo oli täysin harkittu teko, jolla tiesi pääsevänsä lopullisesti tästä naisesta eroon. [...]
      Uskon sua tässä asiassa, kuin noita muita huutelijoita :D

      Lainaa

    83. Tulos: +44 (48 ääntä)
      No nyt vähän oikeaa faktaa..: Putkimieheltä? Jone? Selväjärkinen? Taitaa olla viilattu teikäläistäkin huolella linssiin ja esitetty kuorta joka on täynnä valheita, jotain ihan muuta ku totuus. Jotain asiasta tietävänä voin kertoa että Joakimin osalta tuo oli täysin harkittu teko, jolla tiesi pääsevänsä lopullisesti tästä naisesta eroon. [...]
      En yllättyisi, jos ensi kerralla tämän mokan kommentteja lukiessani jostain alkaisi kuulua Salkkareiden teema. Laitanpa popparit mikroon...

      Lainaa

    84. Tulos: +13 (33 ääntä)
      No nyt vähän oikeaa faktaa..: Putkimieheltä? Jone? Selväjärkinen? Taitaa olla viilattu teikäläistäkin huolella linssiin ja esitetty kuorta joka on täynnä valheita, jotain ihan muuta ku totuus. Jotain asiasta tietävänä voin kertoa että Joakimin osalta tuo oli täysin harkittu teko, jolla tiesi pääsevänsä lopullisesti tästä naisesta eroon. [...]
      Moi Joakim. :D

      Lainaa

    85. Nyt mietintään asiat 5.9.2018 16:24
      Tulos: -16 (32 ääntä)
      Kylläpä sitä muut tietää omasta elämästä enemmän kuin itse näemmä. Ei kiinnosta eikä ole todellakaan tarve selitellä asioita, mutta ihan Suvin puolesta sanon että nyt kannattaa tämän häämiehen miettiä että alkaa rikokset kohta paukkumaan tolla menolla. Suvi varmaankin on iloinen tuosta sinun kirjoittelusta. Tällä sivustolla ip osoitteet ja tekaistut mailitkin selviää yksinkertaisilla kikoilla. Just saying. Jatkakaa ihmeessä ja mielenkiintoista ja miehekästä olisi myöntää kuka tuollaisen kuva yhdistelmän on tehnyt ja keksinyt julkaista vääristäen totaalisesti asioiden todellista luonnetta. Mutta harvoin sitä suoraselkäisyyttä luonnossa näkee että tullaan sanomaan että minäpä sen tein. Jatkakaa ihmeessä. Terv. se oikea toinen osapuoli. Toki täällä näemmä on monia ihmisiä jotka mukamas tuntee ja on tietoisia asioiden todellisista luonteista.

      Lainaa

    86. Tulos: +21 (25 ääntä)
      Jätkä tuli jo vastaan tinderissä :D

      Lainaa

    87. Muumi (kopio) 5.9.2018 20:26
      Tulos: +10 (16 ääntä)
      Tästähän taisi tulla uusi Louna-ketju. Missähän vaiheessa joku pimahtaa tällä kertaa.

      Lainaa

    88. Tulos: +31 (33 ääntä)
      Muumi (kopio): Tästähän taisi tulla uusi Louna-ketju. Missähän vaiheessa joku pimahtaa tällä kertaa.
      Joo, kommenttiketju alkaa oleen mielenkiintoisempi kuin itse moka...

      Lainaa

    89. Tulos: +18 (24 ääntä)
      Raasu on vähän yksinkertainen, jos oikeasti luuli tuon symboloivan ikuista rakkautta häneen.

      Lainaa

    90. Tulos: +6 (14 ääntä)
      Jos oma kumppani ottais mua symboloivan tatskan, juoksisin ja lujaa. Kuuluin itekin wt piireihin joskus ja tollanen erojen puiminen facessa on niissä aika tyypillistä. Jokainen toki tekee naamalleen mitä haluaa, mutta toi tatska ei kyllä mikään taidonnäyte ole.

      Lainaa

    91. Tulos: +1 (13 ääntä)
      Janni: Joakim on aika kyrpä jätkä ihan vaan sen perusteella, että antaa kumppaninsa kirjoitella tuollaisen päivityksen, jos itse on jo pitkään harkinnut eroa.
      Kyrpä jätkä sellainen on kun vahtii ja määrää mitä toinen saa tai ei saa kirjoitella. "Antaa kirjoitella".. ei kai se puoliso mikään koira ole.

      Lainaa

    92. Tulos: -9 (19 ääntä)
      titityy: Jos oma kumppani ottais mua symboloivan tatskan, juoksisin ja lujaa. Kuuluin itekin wt piireihin joskus ja tollanen erojen puiminen facessa on niissä aika tyypillistä. Jokainen toki tekee naamalleen mitä haluaa, mutta toi tatska ei kyllä mikään taidonnäyte ole.
      Missä on todettu että se on otettu kumppania varten? Jos symboli olisi tuttu ni ei varmana tarvisi edes miettiä homma. Eroa ei ole puitu facessa, muuta kuin ilmoitus että ei ole enää suhdetta. Enemmänkin mietityttää kenellä riittää kiinnostus ottaa molempien profiilista kuvia ja kääntää asian todelliset syyt ja tapahtumat täysin selälleen. Sen voin sanoa että tuo alku postaus on täyttä paskaa. Tatuionti on täysin kaikkea muuta kuin kumppanille otettua rakkauden tunnustusta. Missä vaiheessa tuossa Joakimin profiilissa lukee että leima olisi rakkauden tunnustus? Itse ainakin lukutaitoisena näen täysin eri selityksen asialle mitä toinen henkilö on postannut.

      Lainaa

    93. Tulos: -9 (25 ääntä)
      kiira: Olisi mielenkiintoista saada tietää naamansa tatuoineiden ihmisten keskimääräinen älykkyysosamäärä ja verrata sitä koko populaation lukemaan. Itselläni on jonkinlainen arvaus lopputuloksesta.
      Juu, Antifan pelleillä usein näkee näitä.

      Lainaa

    94. Tulos: +41 (41 ääntä)
      Väsynyt: Pitääkö kumppanisi pyytää sinulta lupa päivityksiinsä?
      Jos aikoo kirjoittaa minusta ylistyslaulun ja liittää siihen kuvani, kyllä kiitos saa kysyä luvan. Ellei kyse olisi jostain "hyvää syntymäpäivää, oot kiva"-tyyppisestä päivityksestä, sanoisin että mitä jos vaan jättäisit julkaisematta. Vaivaannuttavaa, kun tietynlaiset ihmiset ruotivat parisuhdettaan somessa.

      Lainaa

    95. Tulos: +4 (4 ääntä)
      Epäpoliitikko: Komppaan tätä lukua. Sovⅰttu asia ja eri luvuista (15, 16 ja 24) on valikoitunut tuo 15.
      Se on juurikin noin. Eli pistemäärä itsessään ei kerro vielä mitään, ellei samalla tiedä mihin keskihajontaan se perustuu. Itse olen käynyt Mensan virallisessa parin tunnin Cattellin testissä viime vuosituhannen puolella, ja silloin käytettiin 24:n keskihajontaa. Tämän vuosituhannen puolella alettiin käyttämään nykyistä asteikkoa ja koko testikin meni samalla uusiksi. Viime vuosituhannen sertifikaatilla ei enää jäsenyyttä heruisi.

      Lainaa

    96. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Tästähän kehkeytyi feissarimokien top5:seen yltävä kommenttiketju! Herran siunausta!

      Lainaa

    97. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Joo: Itse pidän ystävällisenä kysyä ensin jos päivitän kumppanistani tai läheisistä ystävistäni. Eivät kaikki halua kaikkea levitettäväksi ympäripitkin, varsinkin jos kyse on yksityisasioista ja henkilö mainitaan nimeltä niin on mielestäni parempi luetuttaa teksti heillä ensin. Ei kukaan pakota, mutta elämä tuppaa olemaan helpompaa jos suhtautuu läheisiinsä kunnioittavasti.
      Minä en ikinä kirjoita mitään yksityisasioita tai muutakaan sellaista johon pitäisi lupa kysyä mihinkään nettiin, en edes anonyyminä. Lisäksi vääristelen omia asioita.

      Lainaa

    98. Raku Rintalainen 7.9.2018 7:48
      Tulos: -7 (9 ääntä)
      Persele: Mitä tarkoittaa acab-tatuointi?
      Et googlesta ole kuullut?

      Lainaa

    99. Tulos: +1 (1 ääni)
      Seliseli

      Lainaa

    100. Tulos: +6 (12 ääntä)
      Nyt mietintään asiat: Kylläpä sitä muut tietää omasta elämästä enemmän kuin itse näemmä. Ei kiinnosta eikä ole todellakaan tarve selitellä asioita, mutta ihan Suvin puolesta sanon että nyt kannattaa tämän häämiehen miettiä että alkaa rikokset kohta paukkumaan tolla menolla. Suvi varmaankin on iloinen tuosta sinun kirjoittelusta. Tällä [...]
      Mua vähän kiinnostais nähdä kun selvität nyt vaikka äkkiältään musta kaiken. Redditissä en ehkä pyytäis ihmisiä doxaamaan, mutta täällä ehkä uskallan.

      Lainaa

    101. Tulos: 0 (10 ääntä)
      White trash + elämäm_kova_korkeakolu -sossupummi... Mikä voisi mennä vikaan...

      Lainaa

    102. Tulos: -11 (17 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Mul on ohimolla tatuointi, joka näkyy hiusten seasta kun pitää sivut lyhyenä. Älykkyysosamäärä 138. Mensaan pääsee arvolla 131.
      Ei tuolla älykkyysosamäärällä silti tiedä mitä eroa on naamalla ja ohimolla? ;)

      Lainaa

    103. Neiti Knatterton 27.1.2019 23:41
      Tulos: -3 (9 ääntä)
      Naamassani on kyrpä: Naamatatuointi voi olla hienokin
      Voi se olla hieno, jos mies on tarpeeksi hyvännäköinen, kuten esim. Bradley Soileau. https://www.google.com/search?q=bradley+soileau

      Lainaa

    104. Vai että mensa 28.1.2019 1:32
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      Älykäs yksilö kyllä osaa erottaa omat mielihalunsa ympäröivästä todellisuudesta, eikä sellaista voisi yhtään vähempää kiinnostaa toisten tatuointien arvottaminen varsinkaan jos eivät tatuoinnit noin yleensäkään kiinnosta. Vrt. Minua ei kiinnosta tapetit, En siis yleensäkään istu miettimässä sisustuslehti kädessä puolirunkaten kuinka mahdollisesti kamalia tapetteja niistä mahtaakaan löytyä. En usko hetkeäkään, että yksikään ko. tatuointiin negatiivisen huomionsa kiinnittänyt voisi olla millään tasolla älykäs yksilö.

      Lainaa

    105. Japi Seilonen 15.3.2022 14:55
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Tää kommentti-osio pitäs saada feissarimokiin.

      Lainaa

    106. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Japi Seilonen: Tää kommentti-osio pitäs saada feissarimokiin.
      Täällähän se on. Ainakin luulen olevani feissarimokissa…

      Lainaa

    107. Reitevä tomaatti 1.4.2023 12:02
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Joopajoo: Hohhoijjaa... Wt:n ja elämänkoulun huutelijat, keksisitte edes jotain omaperäisempää. Aika loppuun ja päin sitä itseään kulunutta sontaa, joka kertoo hyvin paljon näiden ilmaisujen käyttäjästä.
      Faktat on faktoja, vaikka olisivatkin vanhoja.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: tatuointi, kuva, naama, kasvot, ikuinen rakkaus, symboli, suhde, parisuhde, kihlat, ero, tatuoinnit, tatuointimoka, kasvotatuointi, naamatatuointi

  • Uusimmat

  • Kategoriat