Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kuvakooste, osa 178

Tässä meetvurstipaketissa on nolla kaloria, eikä yhtään suolaa!
Kuvakooste, osa 178

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 44 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Mustalaisnaamio 26.9.2017 0:15
      Tulos: -195 (741 ääntä)
      Jussi. <3

      Lainaa

    2. Tulos: +434 (670 ääntä)
      Ensimmäisen kerran elämässäni nauroin Jussin jutuille, enkä Jussille...

      Lainaa

    3. Tulos: +54 (116 ääntä)
      Vanha kunnon Ecce homohan siinä. Kannatee varoa ei noista jeesustelioista koskaan tiedä.

      Lainaa

    4. Mr. Ällö 26.9.2017 0:29
      Tulos: +10 (196 ääntä)
      Teemun meetvursti on mennyt parempiin suihin. Ohuen ohut on kyllä suhteellinen käsite. http://tinypic.com/r/2zh49dc/9 Nam nam.

      Lainaa

    5. Tulos: +411 (435 ääntä)
      Yle Luonto vastaa ja vastaajana nainen, nimeltään Kukka... aaaaww

      Lainaa

    6. Mustalaisnaamio 26.9.2017 0:39
      Tulos: -40 (254 ääntä)
      Sinoli: Ensimmäisen kerran elämässäni nauroin Jussin jutuille, enkä Jussille…
      Touko-pouko Aalto aiheuttaakin lähinnä kauhun väristyksiä.

      Lainaa

    7. Tulos: -114 (226 ääntä)
      Mr. Ällö: Teemun meetvursti on mennyt parempiin suihin. Ohuen ohut on kyllä suhteellinen käsite. http://tinypic.com/r/2zh49dc/9 Nam nam.
      Voisitko sä nyt lähteä muualle rölläämään?

      Lainaa

    8. Tulos: -36 (162 ääntä)
      Mestari <3<3<3

      Lainaa

    9. Tulos: +75 (143 ääntä)
      2/10: Voisitko sä nyt lähteä muualle rölläämään?
      Meneppäs sinäkin samalla..

      Lainaa

    10. Tulos: -38 (62 ääntä)
      fartia: Vanha kunnon Ecce homohan siinä. Kannatee varoa ei noista jeesustelioista koskaan tiedä.
      Ai halla-ahosta? Vai mistä porukasta nyt koitat varoitella?

      Lainaa

    11. Tulos: +201 (203 ääntä)
      No, tuossa henkilön haussa oli kuitenkin joku kuva mukana. Monesti poliisi pyytää havaintoa kadonneesta, joka on keskimittainen ja normaalipainoinen mies, jonka vaatetuksesta tai olinpaikasta ei ole tietoa. Olen toisinaan ajatellut, että soitan vihjenumeroon aina, kun vastaan tulee keskimittainen ja normaalipainoinen mies, jolla on yllään jotain tai sitten ei ole.

      Lainaa

    12. Tulos: +123 (135 ääntä)
      Leena ! Miksi pitää kirjoittaa välilyönti huutomerkin tai kysymysmerkin eteen ? Miksi ?

      Lainaa

    13. Tulos: +55 (71 ääntä)
      poliitikolta toimivaa huumoria?! nyt olen nähnyt kaiken :----D

      Lainaa

    14. Tulos: +21 (57 ääntä)
      Iina: poliitikolta toimivaa huumoria?! nyt olen nähnyt kaiken :—-D
      jos se onkin sellanen tili, mitä politikko ei itsessään käytä, vaan siihen kirjottaakin joku assari

      Lainaa

    15. Tulos: -44 (248 ääntä)
      Otan nyt tässä ylpeydellä kukkahattuni, mutta minusta Hallikselle ei pitäisi antaa yhtään ylimääräistä huomiota, äijä on jo niin täynnä omaa kuviteltua erinomaisuuttaan että saattaa räjähtää. Puhumattakaan siitä että hän on, no, natsi.

      Lainaa

    16. Tulos: +75 (81 ääntä)
      Aluks ymmärsin ton karhujutun että siltä pitäisi ajaa puoli päätä veke jollain leikkurilla, ja olin hieman että wtf?

      Lainaa

    17. teekkaritar 26.9.2017 14:18
      Tulos: +28 (108 ääntä)
      Norriska: Otan nyt tässä ylpeydellä kukkahattuni, mutta minusta Hallikselle ei pitäisi antaa yhtään ylimääräistä huomiota, äijä on jo niin täynnä omaa kuviteltua erinomaisuuttaan että saattaa räjähtää. Puhumattakaan siitä että hän on, no, natsi.
      ..that escalated quickly :O

      Lainaa

    18. Mustalaisnaamio 26.9.2017 14:38
      Tulos: +34 (186 ääntä)
      Norriska: Otan nyt tässä ylpeydellä kukkahattuni, mutta minusta Hallikselle ei pitäisi antaa yhtään ylimääräistä huomiota, äijä on jo niin täynnä omaa kuviteltua erinomaisuuttaan että saattaa räjähtää. Puhumattakaan siitä että hän on, no, natsi.
      Jussi ei ole natsi, mutta sinä olet tolvana. :)

      Lainaa

    19. Tulos: +115 (167 ääntä)
      Norriska: Otan nyt tässä ylpeydellä kukkahattuni, mutta minusta Hallikselle ei pitäisi antaa yhtään ylimääräistä huomiota, äijä on jo niin täynnä omaa kuviteltua erinomaisuuttaan että saattaa räjähtää. Puhumattakaan siitä että hän on, no, natsi.
      Olkaa Halla-Ahosta mitä mieltä tahansa, mutta älkää ihmiset viitsikö heittää natsi-termiä jokaisesta joka vähänkään nojaa oikealle. Ellei henkilö ihan oikeasti julista oman rotunsa ylemmyyttä ja vaadi muita hirteen, ei, hän ei ole natsi. Tuo sana jatkuvasti käytettynä ei tarkoita yhtään mitään, muuta kuin "olet eri mieltä kanssani ja siksi väärässä." En ole itsekään Jussin kanssa samoilla linjoilla mutta en minä häntä natsiksi miellä.

      Lainaa

    20. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Kyse ei ole ominaisuudesta vaan bugista.

      Lainaa

    21. Tulos: -26 (152 ääntä)
      Sentristi: Olkaa Halla-Ahosta mitä mieltä tahansa, mutta älkää ihmiset viitsikö heittää natsi-termiä jokaisesta joka vähänkään nojaa oikealle. Ellei henkilö ihan oikeasti julista oman rotunsa ylemmyyttä ja vaadi muita hirteen, ei, hän ei ole natsi. Tuo sana jatkuvasti käytettynä ei tarkoita yhtään mitään, muuta kuin “olet eri mieltä kanssani ja siksi väärässä.” En ole itsekään Jussin kanssa samoilla linjoilla mutta en minä häntä natsiksi miellä.
      Johan hän ehdotti keskitysleirejä turvapaikanhakijoille, eli aika natsihengessä mennään jo.

      Lainaa

    22. Tulos: +30 (82 ääntä)
      sekaani: Johan hän ehdotti keskitysleirejä turvapaikanhakijoille, eli aika natsihengessä mennään jo.
      Luepa tuosta, mitä keskitysleiri tarkoittaa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Keskitysleiri Luuletko, että natsit on sen keksinyt? Leirejä on ollut jo ainakin 1800-luvulta asti.

      Lainaa

    23. Tulos: +81 (137 ääntä)
      sekaani: Johan hän ehdotti keskitysleirejä turvapaikanhakijoille, eli aika natsihengessä mennään jo.
      On perusteltua nostaa pöydälle mahdollisuus laittaa ne turvapaikanhakijat, jotka ovat jo saaneet kielteisen päätöksen, inhimilliseen säilöön. Tämä voisi jopa vähentää suomen houkutteluvuutta elintasopakolaisille (=systeemin hyväksikäyttäjät, ei oikeassa hädässä olevat)

      Lainaa

    24. Tulos: -22 (108 ääntä)
      "Halla-aho nojaa vähän oikealle", jupajuu :D Oikeistolaisia poliitikkoja löytyy Kokoomuksesta, Keskustasta, Vihreistä, RKP:stä, KD:sta ja jopa SDP:stä - kai PS:Stäkin, mutta sen puolueen yhteinen nimittäjä on lähinnä rasismi. Toki sekaan mahtuu monenmoista ajattelijaa yhteisen teeman lisäksi.

      Lainaa

    25. yli opisto hörhö 26.9.2017 18:02
      Tulos: +46 (126 ääntä)
      Joo, koska jokainen joka haluaa että kielteisen päätöksen saaneet hakijat pitäisi ottaa talteen niin ettei ne "katoa" kirkon tai muiden idioottien suojiin mahdollisesti hautomaan terroristisia suunnitelmia, ovat natseja. Koska eihän ihmisten vapaata liikkuvuutta saa rajoittaa vaikka he eivät olisi saaneet oleskelulupaa. Ehei, sehän on pelkkää natsismia! Suomessa on jo tehty historiamme ensimmäinen terrori-isku. Silti jotkut idiootit pelkää eniten sitä, että maamme luokitellaan natsivaltioksi ulkomailla. Se, että päättäjät ja kansalaiset haluavat tehdä kaikkensa että kaikki kansalaiset olisivat mahdollisimman turvassa, ei tarkoita sitä että aletaan vetämään Sieg Hailia kaduilla ja sullotaan ihmisiä "keskitysleireille".

      Lainaa

    26. Tulos: -25 (59 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Touko-pouko Aalto aiheuttaakin lähinnä kauhun väristyksiä.
      Varmaankin se älyn säilä pelottaa, kun oot tottunu menemään vahvalla tunteella <3

      Lainaa

    27. Tulos: +44 (74 ääntä)
      sekaani: Johan hän ehdotti keskitysleirejä turvapaikanhakijoille, eli aika natsihengessä mennään jo.
      Ei muuta kuin linkkaamaan sitten, missä Halla-aho on ehdottanut "keskitysleirejä turvapaikanhakijoille". Ettei nyt vain olisi niin, että Halla-ahon ehdotuksesta on itse vääristelty asia niin, että väitetään hänen puhuneen jostain helvetin keskitysleireistä ihan vaan, koska sattuu itse olemaan erimieltä.

      Lainaa

    28. Mustalaisnaamio 26.9.2017 21:02
      Tulos: +30 (90 ääntä)
      sekaani: Johan hän ehdotti keskitysleirejä turvapaikanhakijoille, eli aika natsihengessä mennään jo.
      Kielteisen päätöksen saaneet "turvapaikanhakijat", eivät ole turvapaikanhakijoita, vaan pääasiassa loisivia elintasopakolaisia. Ei niitä täällä vapaanakaan voi pitää.

      Lainaa

    29. Tulos: -27 (57 ääntä)
      Mielestäni maahanmuuttotilanteelle saisi alkaa harkita jo radikaalejakin ratkaisuja, olisihan se ihanteellista jos siinä ei tarvitsi viattomien ihmisten ihmisarvoa rikkoa, mutta maailma ei ole täydellinen. Silti, mun mielestä ei ole mitenkään kaukaahaettua sanoa Halla-ahoa natsiksi, ihan selvästi vihaa muunrotuisia ihmisiä ja sillä jätkällä ei ole mitään ongelmia heittää maahanmuuttajia keskitysleireille tai takas vainottavaksi kotimaihinsa. Tiedän, ettei hän sanakirjamääritelmän mukaan ole natsi, mutta kun ottaa huomioon missä yhteyksissä tuota natsi sanaa nykyään viljellään niin ei tuo ihan osumattomin ilmaus tässä kontekstissa ole.

      Lainaa

    30. purppurakruunu 27.9.2017 11:56
      Tulos: +32 (32 ääntä)
      No täälläpä on pirteät kommentit.

      Lainaa

    31. Tulos: +24 (68 ääntä)
      Niks: Mielestäni maahanmuuttotilanteelle saisi alkaa harkita jo radikaalejakin ratkaisuja, olisihan se ihanteellista jos siinä ei tarvitsi viattomien ihmisten ihmisarvoa rikkoa, mutta maailma ei ole täydellinen. Silti, mun mielestä ei ole mitenkään kaukaahaettua sanoa Halla-ahoa natsiksi, ihan selvästi vihaa muunrotuisia ihmisiä ja sillä jätkällä ei ole mitään ongelmia heittää maahanmuuttajia keskitysleireille tai takas vainottavaksi kotimaihinsa. Tiedän, ettei hän sanakirjamääritelmän mukaan ole natsi, mutta kun ottaa huomioon missä yhteyksissä tuota natsi sanaa nykyään viljellään niin ei tuo ihan osumattomin ilmaus tässä kontekstissa ole.
      Halla-aho itseasiassa ainut poliitikko joka osaa helvetin selvästi argumentoida asiansa. Minusta on aivan itsestäänselvyys, että kielteisen päätöksen saaneet otetaan säilöön siksi aikaa, kunnes heidät on palautettu kotimaahansa. He ovat saaneet ihan syystä kielteisen päätöksen. He ovat suuri turvallisuusriski kantasuomalaisille. Halla-aho ei myöskään ole rasisti, hän ei pidä omaa rotuaan ylivertaisena, mutta ymmärtää, että kahden täysin erilaisen kulttuurin sulauttaminen yhteen ei toimi. Toimivuudesta ei ole yhtäkään esimerkkiä missään Euroopan valtiossa. Huonoja kokemuksia taas on luetella vaikka yhden koraanin verran.

      Lainaa

    32. Tulos: +33 (33 ääntä)
      Sopu90: Yle Luonto vastaa ja vastaajana nainen, nimeltään Kukka… aaaaww
      Kukka vastailee meille Yle Luonnon puolesta ja Pekka Pouta ennustaa sään.

      Lainaa

    33. Tulos: -11 (37 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Jussi.
      Älä täällä erehdy sanomaan mitään hyvää Jussista, on aivan liian fiksu ihminen tälle viherkommunisti-porukalle ;)

      Lainaa

    34. Tulos: -3 (27 ääntä)
      Niks: Mielestäni maahanmuuttotilanteelle saisi alkaa harkita jo radikaalejakin ratkaisuja, olisihan se ihanteellista jos siinä ei tarvitsi viattomien ihmisten ihmisarvoa rikkoa, mutta maailma ei ole täydellinen. Silti, mun mielestä ei ole mitenkään kaukaahaettua sanoa Halla-ahoa natsiksi, ihan selvästi vihaa muunrotuisia ihmisiä ja sillä jätkällä ei ole mitään ongelmia heittää maahanmuuttajia keskitysleireille tai takas vainottavaksi kotimaihinsa. Tiedän, ettei hän sanakirjamääritelmän mukaan ole natsi, mutta kun ottaa huomioon missä yhteyksissä tuota natsi sanaa nykyään viljellään niin ei tuo ihan osumattomin ilmaus tässä kontekstissa ole.
      Jussi on siis mielestäsi kansallisosialisti ja silti pidät tietysti äärioikeistolaisena? Olette te puppelit kyllä niin sietämättömän koomista seurattavaa :) Minäkin olen sitten vissiin natsi kuten puolet suvusta ja kavereista.

      Lainaa

    35. Tulos: -15 (17 ääntä)
      Sentristi: Olkaa Halla-Ahosta mitä mieltä tahansa, mutta älkää ihmiset viitsikö heittää natsi-termiä jokaisesta joka vähänkään nojaa oikealle. Ellei henkilö ihan oikeasti julista oman rotunsa ylemmyyttä ja vaadi muita hirteen, ei, hän ei ole natsi. Tuo sana jatkuvasti käytettynä ei tarkoita yhtään mitään, muuta kuin “olet eri mieltä kanssani ja siksi väärässä.” En ole itsekään Jussin kanssa samoilla linjoilla mutta en minä häntä natsiksi miellä.
      Ja muistuttaisin edelleen, että natsit olivat soalisteja, eivät oikestolaisia.

      Lainaa

    36. Tulos: -7 (17 ääntä)
      Norriska: Otan nyt tässä ylpeydellä kukkahattuni, mutta minusta Hallikselle ei pitäisi antaa yhtään ylimääräistä huomiota, äijä on jo niin täynnä omaa kuviteltua erinomaisuuttaan että saattaa räjähtää. Puhumattakaan siitä että hän on, no, natsi.
      Aika paha, natsiksi nimittäminen menee jo kunnianloukkauksena.

      Lainaa

    37. Sääliksi käy 30.9.2017 20:07
      Tulos: -7 (29 ääntä)
      Jo on Halla-aivon kannattajat kuorossa ulisemessa sippiviulun säestyksellä täällä :D

      Lainaa

    38. Sääliksi käy 30.9.2017 20:13
      Tulos: +10 (18 ääntä)
      grtg: Aika paha, natsiksi nimittäminen menee jo kunnianloukkauksena.
      Kuten myös viherkommariksi haukkuminen. Oikeudessa tavataan!

      Lainaa

    39. Tulos: +10 (16 ääntä)
      grtg: Ja muistuttaisin edelleen, että natsit olivat soalisteja, eivät oikestolaisia.
      Väität vakavissasi natseja vasemmisto/keskustalaisiksi? Että semmoset psykoosit siellä tänään.

      Lainaa

    40. Tulos: +9 (23 ääntä)
      Sääliksi käy: Jo on Halla-aivon kannattajat kuorossa ulisemessa sippiviulun säestyksellä täällä
      Aha. Jos ei halua että ihmisiä haukutaan natseiksi niin on automaattisesti persujen "kannattaja". Huhhuh millaiseksi tämä maa on mennyt

      Lainaa

    41. Politiikka vituttaa 1.10.2017 18:37
      Tulos: +11 (17 ääntä)
      Onni: Aha. Jos ei halua että ihmisiä haukutaan natseiksi niin on automaattisesti persujen “kannattaja”. Huhhuh millaiseksi tämä maa on mennyt
      No, yleistetäänhän persujenkin kritisoijat vihervassareiksi ja suvakeiksi.Ihmeelliseksi on tosiaan tämä maa mennyt.

      Lainaa

    42. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Juuso: No, tuossa henkilön haussa oli kuitenkin joku kuva mukana. Monesti poliisi pyytää havaintoa kadonneesta, joka on keskimittainen ja normaalipainoinen mies, jonka vaatetuksesta tai olinpaikasta ei ole tietoa. Olen toisinaan ajatellut, että soitan vihjenumeroon aina, kun vastaan tulee keskimittainen ja normaalipainoinen mies, jolla on yllään jotain tai sitten ei ole.
      Jatkuvasti törmää samaan ihmettelyyn. Poliisi etsii silminnäkijöitä. Tietoa annetaan sen verran että jos joku on nähnyt jotain, niin hän tajuaa nähneensä tämän tapahtuman ja osaa kertoa poliisille mitä näki ja mikä parasta, voi myös tunnistaa tekijän kasvot, eikä vaan muista niitä lehdestä. Tarkoitus ei myöskään ole etsiä mahdollisimman paljon saman näköisiä henkilöitä.

      Lainaa

    43. Tulos: -5 (5 ääntä)
      Hävettää olla Jussi Halla-ahon kanssa samaa mieltä mistään, mutta minuakin ovat aina ihmetyttäneet nuo jutut "Tällainen on epäilty! Katso kuvat!" ja niissä kuvissa on henkilön naama sotkettu täysin tunnistamiskelvottomaksi.

      Lainaa

    44. Avaimeton kani 17.10.2022 11:13
      Tulos: -1 (1 ääni)
      Ei oo tähän päivään mennessä tullut vastaan meetwurstia-pakettia, jonka valmistusaineina olisi käytetty suolaa taikka rasvaa

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: karhu, kuva, meetvursi, turvakamera, maalaus, Ecce Homo