Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sekalaisia, osa 254

Sitä ilon määrää, jos tyttöystävän nimi olisi Stella.
Sekalaisia, osa 254

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 39 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Olen ythmö (tyhmä) 21.7.2016 2:13
      Tulos: +206 (312 ääntä)
      Nauroin Ainolle ja Iirolle

      Lainaa

    2. Tulos: +1010 (1044 ääntä)
      Iiro tais yli annoStella lääkkeensä.

      Lainaa

    3. Tulos: +555 (581 ääntä)
      Oliko tämä nyt vitsi kun tähän taisin nyt hieman kompaStella

      Lainaa

    4. Tulos: +241 (393 ääntä)
      Hajosin Mutu-stellalle :D

      Lainaa

    5. Vääränvärinen 21.7.2016 4:17
      Tulos: +634 (650 ääntä)
      Mikä siinä on Suomessa, että ennemmin kuin kasvatettaisiin omaa jälkikasvua, kaikki mahdollisesti vaarallinen kielletään mielummin? En ihan oikeasti ymmärrä tätä logiikkaa.

      Lainaa

    6. Tulos: +507 (565 ääntä)
      Onpa hieman rasistinen ilmaisu tumman naisen kuvasta. Joku saattaa sitä taivaStella ja jeesuStella.

      Lainaa

    7. Tulos: +219 (231 ääntä)
      Vääränvärinen: Mikä siinä on Suomessa, että ennemmin kuin kasvatettaisiin omaa jälkikasvua, kaikki mahdollisesti vaarallinen kielletään mielummin? En ihan oikeasti ymmärrä tätä logiikkaa.
      Ja silti kitistään kun on holhousyhteiskunta.

      Lainaa

    8. Tulos: +331 (343 ääntä)
      Sitten kun Stella menee ihan oudoksi, niin voi sitä kummaStella.

      Lainaa

    9. Tulos: +438 (446 ääntä)
      "Talotoimikunta on sitä mieltä että vanhemmat ovat lapsistaan vastuussa." Nimitän tämän talotoimikunnan ehdolle Suomen parhaan talotoimikunnan palkinnosta.

      Lainaa

    10. Ei-tekniikan-ihmelapsi 21.7.2016 9:58
      Tulos: -23 (85 ääntä)
      Olen pikkuhiljaa opetellut puhumaan arkijärjestä maalaisjärjen sijaan. Kyllä maalaisjärkeäkin vielä tarvitsee mutta alkaa olla eri juttu.

      Lainaa

    11. Tulos: -120 (168 ääntä)
      Peekaboo: Iiro tais yli annoStella lääkkeensä.
      Iiron pitäisi enemmän uloStella, ettei pääse aivopieruja syntymään. On kyllä leimallista tälle rasistiväelle, ettei osata edes äidinkieltä kirjoittaa.

      Lainaa

    12. Tulos: +126 (146 ääntä)
      Hevosmiehelle kelpaa etnisestä taustasta riippumatta kunhan saa raviStella.

      Lainaa

    13. Tulos: +132 (136 ääntä)
      Sennin täytyy lisätä taloyhtiön punaiseen kirjaan sääntöpykälä jossa kielletään lasten leikkipaikan käyttäminen silloin kun grilli on pihalla.

      Lainaa

    14. Tulos: +183 (191 ääntä)
      Kamalaa että jotkut kehtaavat viisaStella ja nauraa toisten nimille..

      Lainaa

    15. Tulos: -202 (216 ääntä)
      Onko Ainon tiedostonimi "lukion_opetussuun.." mitä se edes tarkoittaa?

      Lainaa

    16. Tulos: +254 (256 ääntä)
      Maclide: Onko Ainon tiedostonimi “lukion_opetussuun..” mitä se edes tarkoittaa?
      Olisko lukion opetussuunnitelma?

      Lainaa

    17. Tulos: +303 (333 ääntä)
      Mä kyllä ymmärräm tuon grilli-murheen. Itse asun omakotitaloalueella ja siellä on aivan kamala meininki tässä suhteessa. Melkein jokaisessa pihassa on grilli ilman valvojaa! Lapset saattavat leikkiä ihan grillin läheisyydessä! Itse käskin vanhan isäni grillivalvojaksi meidän pihalle. Minun lapsien turvallisuudesta en tingi! Siellä se seisoo grillin vieressä yöt ja päivät, satoi tai paistoi. Yritti ämpyillä ettei tarvitsis tulla, mutta sanoin siihen, että ei sitten tarvitse ikinä nähdä lapsenlapsia, kun ei kerran välitä niiden turvallisuudesta ollenkaan. No ei tuo ihan ongelmitta ole mennyt, toissayönä yllätin sen nukkumasta grillin vierestä. Kitisi ettei ole nukkunut kuukauteen ja että vahingossa sammahti. Jumalauta! Minun lapsenihan olisivat juuri tuona yönä saattaneet herätä kesken unien ja räjäyttää koko grillin.

      Lainaa

    18. Tulos: +191 (191 ääntä)
      Aino, tuttu tunne. Itse olen kerran lääkärin esitietolomakkeeseen lyhentänyt penisilliiniallergian muotoon: penis.allergia

      Lainaa

    19. Tulos: -29 (49 ääntä)
      Onko Ainon fb saameks? Vai islantiako tuo on?

      Lainaa

    20. Tulos: +32 (42 ääntä)
      karde: Onko Ainon fb saameks? Vai islantiako tuo on?
      Serbiaa näyttäisi olevan.

      Lainaa

    21. Suolahammas 21.7.2016 15:29
      Tulos: +104 (110 ääntä)
      No sikälimikäli ymmärtäisin että vanhempaa ketuttaisi jos taloyhtiö jossain tilanteessa oikeasti järjestäisi asioita niin että tontille muodostuisi jotain supervaarallisia alueita ja sitten vaan ilmoitettaisiin että "pidä lapses sisällä jollet halua että ne kuolee", mutten silti ihan ymmärrä että miten joku lapsi voisi olla niin nuori ettei ymmärrä ettei grilliin saa koskea, mutta kuitenkin niin vanha että saa leikkiä ulkona täysin ilman aikuista.

      Lainaa

    22. Tulos: +50 (68 ääntä)
      Kyllähän tuo "mahdollisesti päälle jätetty grilli" voi olla vaarallinen, vaikkei pihalla lapsia olisikaan. Onkohan taloyhtiössä myös mahdollisesti päälle jätettyjä uuneja...?

      Lainaa

    23. Tulos: -7 (11 ääntä)
      Kiitos Jarille, hän pelasti tämänkertaiset mokat jotka olivat melko syvältä.

      Lainaa

    24. Tulos: -11 (25 ääntä)
      Tuo rakas Stella on niin vanha vitsi... Johan Reetu siitä lauloi vuosia sitten.

      Lainaa

    25. Turnipsitonttu 21.7.2016 17:39
      Tulos: +87 (97 ääntä)
      Näin sieluni silmin Sennin kirjoittamassa juttuaan tuolilla keittiön oviaukossa laitettuaan makaronilaatikon uuniin. Minä suojelen lapsiani pahalta ja vaaralliselta hellalta. Kukaan ei mene keittöön ennen kuin liesi on täysin jäähtynyt. Sennillä on kaulanauhassa myös talouden ainoat sakset koska eihän mitään noin vaarallista voi käyttää ilman valvontaa. Kun pesukone on päällä lapsilla on potta eteisessä koska eihän sitä tiedä mitä voisi tapahtua. Eihän lapsilleen millään voi opettaa että älä koske tai tuo on vaarallinen. Ihan mahdotonta.

      Lainaa

    26. I don't even 21.7.2016 22:34
      Tulos: +83 (91 ääntä)
      Vääränvärinen: Mikä siinä on Suomessa, että ennemmin kuin kasvatettaisiin omaa jälkikasvua, kaikki mahdollisesti vaarallinen kielletään mielummin? En ihan oikeasti ymmärrä tätä logiikkaa.
      Siis juuri tämä! Nykyvanhemmat on niin epäloogista porukkaa! Pelätään kaikkea mitä lapselle voi sattua mm. Just tulen äärellä tai keinussa tai perhana JUOSTESSA, ettei lapsi vaan kaadu ja satuta itteensä ja ala itkemään. Mutta kyllä jo ala-asteikäisille lykätään älypuhelimet käteen ja tietokoneet omiin huoneisiin ja annetaan niiden olla vaan siellä "rauhassa" ja eksyä pedofiilien ansoihin jossain Habbo Hotellissa tai muilla yleensä nuorten sivuilla tai sitten pornosivuille, joissa näytetään hardcore BDSM-materiaalia. Niitä näkyjä ja traumoja on sitten kiva käsitellä myöhemmässä elämässä, pahimmassa tapauksessa terapiassa. Mä en edes tajua mikä siinä on, kun ei haluta, että lapsi itkee tai pettyy. Eikö sitä jakseta sitten puida ja lohduttaa lasta vai eikö sitä yksinkertaisesti jakseta kuunnella? Onko siitä tullut jopa noloa, kun lapsi huutaa kaupassa ja sille vaan lykätään karkkia kouraan ja lelua kärryyn? Mitä on tapahtunut? Anteeksi yleistys, älkää loukkaantuko turhaan, jotka tiedätte ettette kuulu tähän porukkaan. Tiedän että on vielä olemassa tasapainoisia vanhempia. Terveisin lapseton sivustaseuraaja.

      Lainaa

    27. Tulos: +27 (33 ääntä)
      I don’t even: Siis juuri tämä! Nykyvanhemmat on niin epäloogista porukkaa! Pelätään kaikkea mitä lapselle voi sattua mm. Just tulen äärellä tai keinussa tai perhana JUOSTESSA, ettei lapsi vaan kaadu ja satuta itteensä ja ala itkemään. Mutta kyllä jo ala-asteikäisille lykätään älypuhelimet käteen ja tietokoneet omiin huoneisiin ja annetaan niiden olla vaan siellä “rauhassa” ja eksyä pedofiilien ansoihin jossain Habbo Hotellissa tai muilla yleensä nuorten sivuilla tai sitten pornosivuille, joissa näytetään hardcore BDSM-materiaalia. Niitä näkyjä ja traumoja on sitten kiva käsitellä myöhemmässä elämässä, pahimmassa tapauksessa terapiassa. Mä en edes tajua mikä siinä on, kun ei haluta, että lapsi itkee tai pettyy. Eikö sitä jakseta sitten puida ja lohduttaa lasta vai eikö sitä yksinkertaisesti jakseta kuunnella? Onko siitä tullut jopa noloa, kun lapsi huutaa kaupassa ja sille vaan lykätään karkkia kouraan ja lelua kärryyn? Mitä on tapahtunut? Anteeksi yleistys, älkää loukkaantuko turhaan, jotka tiedätte ettette kuulu tähän porukkaan. Tiedän että on vielä olemassa tasapainoisia vanhempia. Terveisin lapseton sivustaseuraaja.
      Ja tässä syy miksi en halua lapsia! :D Tosin en usko että nämä laiskat vanhemmat on vahinkolapsia tehneet mutta ilmeisen laiskaa on lapsien opetus. Tosin ehkä kun tiedostan nämä epäkohdat ja virheet mitä muut vanhemmat tekee/opettaa lapsilleen saattaisin olla ihan hyväkin vanhempi mutta se on asia erikseen, en nimittäin halua lapsia.

      Lainaa

    28. Tulos: +30 (32 ääntä)
      karde: Onko Ainon fb saameks? Vai islantiako tuo on?
      Kroatiaa. Ja sehän on siis tietenkin mokan lähettäjän FB, ei Ainon. (Serbia oli ihan hyvä arvaus/tieto, nuo kaksi kieltä kun ovat käytännössä saman kielen eri murteita. FB vaan haluaa välttämättä kirjoittaa serbiaa kyrillisin aakkosin, joten lukemisen helpottamiseksi valitsin näistä kahdesta kroatian.)

      Lainaa

    29. Tulos: +29 (51 ääntä)
      I don’t even: Siis juuri tämä! Nykyvanhemmat on niin epäloogista porukkaa! Pelätään kaikkea mitä lapselle voi sattua mm. Just tulen äärellä tai keinussa tai perhana JUOSTESSA, ettei lapsi vaan kaadu ja satuta itteensä ja ala itkemään. Mutta kyllä jo ala-asteikäisille lykätään älypuhelimet käteen ja tietokoneet omiin huoneisiin ja annetaan niiden olla vaan siellä “rauhassa” ja eksyä pedofiilien ansoihin jossain Habbo Hotellissa tai muilla yleensä nuorten sivuilla tai sitten pornosivuille, joissa näytetään hardcore BDSM-materiaalia. Niitä näkyjä ja traumoja on sitten kiva käsitellä myöhemmässä elämässä, pahimmassa tapauksessa terapiassa. Mä en edes tajua mikä siinä on, kun ei haluta, että lapsi itkee tai pettyy. Eikö sitä jakseta sitten puida ja lohduttaa lasta vai eikö sitä yksinkertaisesti jakseta kuunnella? Onko siitä tullut jopa noloa, kun lapsi huutaa kaupassa ja sille vaan lykätään karkkia kouraan ja lelua kärryyn? Mitä on tapahtunut? Anteeksi yleistys, älkää loukkaantuko turhaan, jotka tiedätte ettette kuulu tähän porukkaan. Tiedän että on vielä olemassa tasapainoisia vanhempia. Terveisin lapseton sivustaseuraaja.
      Lasten kasvatus on aikalailla pakosta muuttunut. Laki kieltää ymmärrettävästi fyysisen väkivallan. Kuitenkin psykologit kilvan kieltävät myös uhkailun, lahjonnan, kiristyksen, jäähyt, lapsen rankaisemisen jne. Vanhemmat ovat aika neuvottomia kuinka kasvattaa lapsia. Naapurit tehtailevat lasuja vaikka ihan siitä kun 5v leikkii yksin pihalla (kuten taannoin uutisoitiin). Lapsi on nostettu jalustalle, tehty "jumalaksi" jota pitää käsitellä silkkihansikkain, ettei hän "saa traumoja". Lapselle pitää antaa kaikki periksi ja kohdella "kuin toista aikuista". Ja tulosta niitämme.

      Lainaa

    30. Tulos: +22 (34 ääntä)
      Vierailija: Lasten kasvatus on aikalailla pakosta muuttunut. Laki kieltää ymmärrettävästi fyysisen väkivallan. Kuitenkin psykologit kilvan kieltävät myös uhkailun, lahjonnan, kiristyksen, jäähyt, lapsen rankaisemisen jne. Vanhemmat ovat aika neuvottomia kuinka kasvattaa lapsia. Naapurit tehtailevat lasuja vaikka ihan siitä kun 5v leikkii yksin pihalla (kuten taannoin uutisoitiin). Lapsi on nostettu jalustalle, tehty “jumalaksi” jota pitää käsitellä silkkihansikkain, ettei hän “saa traumoja”. Lapselle pitää antaa kaikki periksi ja kohdella “kuin toista aikuista”. Ja tulosta niitämme.
      Aamen. Lastensuojelulaitos ja nykypedagogia pyrkii tarkkailemaan ja tukemaan lapsia näiden vanhemmista erillisinä yksikköinä - aina lasten vanhempien yli. Tällainen ei toimi. Koko perhe, ja etenkin äiti-lapsi-yksikkö ansaitsee erityiskohtelua ja tarvitsee suojelua. Lapsen erottaminen perheestään on aina pahasta: vahingollinen perheenjäsen pitää poistaa ja eristää, ja tukea sitten koko jäljellejäävää perhettä. Lapsen nostaminen jalustalle ja vanhempien alistaminen aggressiiviseen tarkkailuun ja vikojen etsimiseen aiheuttaa turvattomuutta ja kauhua lapsessa ja koko perheessä.

      Lainaa

    31. Vääränvärinen 23.7.2016 6:14
      Tulos: +38 (40 ääntä)
      Vierailija: Lasten kasvatus on aikalailla pakosta muuttunut. Laki kieltää ymmärrettävästi fyysisen väkivallan. Kuitenkin psykologit kilvan kieltävät myös uhkailun, lahjonnan, kiristyksen, jäähyt, lapsen rankaisemisen jne. Vanhemmat ovat aika neuvottomia kuinka kasvattaa lapsia. Naapurit tehtailevat lasuja vaikka ihan siitä kun 5v leikkii yksin pihalla (kuten taannoin uutisoitiin). Lapsi on nostettu jalustalle, tehty “jumalaksi” jota pitää käsitellä silkkihansikkain, ettei hän “saa traumoja”. Lapselle pitää antaa kaikki periksi ja kohdella “kuin toista aikuista”. Ja tulosta niitämme.
      Olen samaa mieltä, että jollain tavalla pitäisi kuria pitää. Rangaistus, mikä ei aiheuta sivuvaikutuksena minkäänlaista psyykkistä tai fyysistä vammaa. Itsellä ei ole lapsia eikä toivottavasti tule, mutta jos olisi, niin kehittäisin jonkinlaisen ns. "porkkana ja keppi" meiningin. Kun oppii tekemään jotain oikein, siitä saa jotain extraa palkinnoksi ja jos ei kielloista huolimatta tottele jotakin tärkeää asiaa, siitä täytyy olla jonkinlainen seuraamus ja keskustelu, miksi rangaistiin. Lapset kyllä ymmärtää puhetta, joten keskustelu on tärkeää. Kiellon syyksi ei riitä, että sanoo "Koska mä sanon".

      Lainaa

    32. Tulos: +23 (25 ääntä)
      Mikkelissä voi maanitella kultsia ostoksille: tule,rakas ,stellaan!

      Lainaa

    33. Tulos: +15 (21 ääntä)
      luffy: Mikkelissä voi maanitella kultsia ostoksille: tule,rakas ,stellaan!
      Jos ei kultsi innostu, voi lisätä jännitystä: Tule, rakas, varaStellaan.

      Lainaa

    34. Tulos: +22 (28 ääntä)
      Vääränvärinen: Olen samaa mieltä, että jollain tavalla pitäisi kuria pitää. Rangaistus, mikä ei aiheuta sivuvaikutuksena minkäänlaista psyykkistä tai fyysistä vammaa. Itsellä ei ole lapsia eikä toivottavasti tule, mutta jos olisi, niin kehittäisin jonkinlaisen ns. “porkkana ja keppi” meiningin. Kun oppii tekemään jotain oikein, siitä saa jotain extraa palkinnoksi ja jos ei kielloista huolimatta tottele jotakin tärkeää asiaa, siitä täytyy olla jonkinlainen seuraamus ja keskustelu, miksi rangaistiin. Lapset kyllä ymmärtää puhetta, joten keskustelu on tärkeää. Kiellon syyksi ei riitä, että sanoo “Koska mä sanon”.
      Kuulostaa toimivalta. Tosin vain siihen saakka kun sulla on niitä omia joiden kanssa päädyt lopulta siihen mikä toimii eli uhkailu-lahjonta-kiristys -kierteeseen. Eikä siitä tarvitse edes tuntea syyllisyyttä koska aina voit osoittaa sormella lasta ja sanoa: "tuo aloitti"

      Lainaa

    35. Vääränvärinen 25.7.2016 2:14
      Tulos: +12 (16 ääntä)
      Tylsimys: Kuulostaa toimivalta. Tosin vain siihen saakka kun sulla on niitä omia joiden kanssa päädyt lopulta siihen mikä toimii eli uhkailu-lahjonta-kiristys -kierteeseen. Eikä siitä tarvitse edes tuntea syyllisyyttä koska aina voit osoittaa sormella lasta ja sanoa: “tuo aloitti”
      Näinhän se juuri menee. Teoriassa on hyvä kehitellä systeemejä, mutta käytännössä tulee realiteetit vastaan.

      Lainaa

    36. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Grillin vartioimista puidaan nyt myös vauva.fi:ssä :D http://www.vauva.fi/keskustelu/2617881/kaytetaanko_teilla_grillivahtia_jos_niin_vinkkeja?

      Lainaa

    37. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Jarilla ei ole huumorintajua.

      Lainaa

    38. Tulos: -10 (12 ääntä)
      Naurattaa!: Jarilla ei ole huumorintajua.
      Oikea oppisesti nautattaa sana sanotaa nauruttaa,ainaski Naantalissa. Mut ei o Jari tässä tylsimys,kaikki muut on,mun mielestä ainaki. Ja aika usein mä olen kuiteski oikeassa,ainaki sillon jos muut on oikeassa ni oikeesti ne on kuitenki väärässä koska keskimääräisesti mä olen useammin oikeassa ku muut ni keskiarvon mukaan,mä oon oikeassa,jooko?

      Lainaa

    39. Tulos: -3 (3 ääntä)
      JepJep: Onpa hieman rasistinen ilmaisu tumman naisen kuvasta. Joku saattaa sitä taivaStella ja jeesuStella.
      antaa kukkahattutätien kunnolla makuStella.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Wish, opetussuunnitelma, grilli, lapset, tilaus, Stella