Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Trolli vie

"Harmittaa, että Karoliina on kuollut"
Antaa kuolleiden nukkua rauhassa. Poistettu.

Kelpaako julkaisu etusivulle?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 73 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +65 (115 ääntä)
      wot?

      Lainaa

    2. Tulos: +102 (174 ääntä)
      Miten joku voi olla noin pihalla :---D. Mutjoo, koht joku kukkahattutäti tulee taivasteleen, miten kauhee juttu tää on. :'(

      Lainaa

    3. Tulos: -46 (256 ääntä)
      No kylläpä tämänkin tulemisessa Kesti :D

      Lainaa

    4. Mr. Ällö 13.9.2011 7:21
      Tulos: -6 (366 ääntä)
      ^ Onneksi minä tulen aina nopeasti. Nam nam.

      Lainaa

    5. Tulos: +328 (426 ääntä)
      niin, säälittävää että joku voi tolleen kuolleen ihmisen kustannuksella pilailla :E

      Lainaa

    6. Tulos: +305 (371 ääntä)
      Jotkut tälläset trollaukset on jopa iha hauskoja. Kuolleilla ihmisillä leikkiminen ei oo.

      Lainaa

    7. fiksumpi kuin muut 13.9.2011 9:12
      Tulos: -129 (315 ääntä)
      jabba: niin, säälittävää että joku voi tolleen kuolleen ihmisen kustannuksella pilailla :E
      eikös ole parempi vitsailla kuolleiden kustannuksella kuin elävien, koska kuolleet ei pahota enään mieltään.

      Lainaa

    8. Tulos: +278 (304 ääntä)
      No niin tai näin, mutta olisi aika karmeaa, jos oman kuolleen tyttären kasvoista tulisi Internet-vitsi.

      Lainaa

    9. Tulos: +108 (122 ääntä)
      Mutta kuolleiden omaiset eivät hirveesti arvosta. Ihan hauska pila, mutta ehkä hieman mautonta, varsinkin kun on saanut mediassa todella paljon huomiota...

      Lainaa

    10. Tulos: +104 (116 ääntä)
      shoon: ihan totta. Kyllä minusta mustalle huumorille pitää olla tilaa, mutta mietin vain omalle kohdalle että jos omasta lapsesta tehtäisiin hänen kuoleman jälkeen meemi, ja minkälaista olisi törmätä jokatoisella nettisivulla kaikenlaiseen tällaiseen... Käyvät vielä siellä muistoyhteisössä meuhkaamassa, ei vissiin kenenkään mieleen tullut että niitä yhteisöjä käy todennäköisesti lukemassa Karoliinan omaiset.

      Lainaa

    11. Tulos: +77 (81 ääntä)
      fiksumpi kuin muut: Mutta elävät pahoittavat. Kyllä niitä eläviä riittää, jotka pahottaa mielensä siitä kun läheisen kuolleen kustannuksella pilaillaan. En ees osaa kuvitella miltä tuntuis jos joku tekis tollasta pilaa mun kuolleen isäni kustannuksella. Hrrrrh.

      Lainaa

    12. Tulos: -51 (95 ääntä)
      Ja taas tätä... yhden tunteista välitetään toisen ei. Onhan se vähän julmaa pilaa, mutta hei, TERVETULOA INTERNETTIIN!

      Lainaa

    13. Tulos: -4 (36 ääntä)
      xXx: Ja taas tätä… yhden tunteista välitetään toisen ei. Onhan se vähän julmaa pilaa, mutta hei, TERVETULOA INTERNETTIIN!
      totta, lisäksi tästä voidaan syyttää vieläkin vain ja ainoastaan mediaa.

      Lainaa

    14. Tulos: +4 (28 ääntä)
      kuolleita ei sovi pilkata, mut anyway ei kyl tol Katrillakaan vissiin kovin vahvast mene.. :D

      Lainaa

    15. tättärää 13.9.2011 13:20
      Tulos: -15 (47 ääntä)
      Niin järkyttävää mut silti hauskaa.

      Lainaa

    16. Tulos: +23 (49 ääntä)
      Mauton pila!

      Lainaa

    17. Tulos: +54 (76 ääntä)
      xXx: Ja taas tätä… yhden tunteista välitetään toisen ei. Onhan se vähän julmaa pilaa, mutta hei, TERVETULOA INTERNETTIIN!
      Netti ei ole mikään erillinen maailmansa, vaan osa ns. "todellistä elämää". Vaikka tämä pila onkin vain netissä, niin kuolleen omaiset ovat silti ihan oikeita ihmisiä, joilla on ihan oikeat tunteet ja pahoittavat ihan oikeasti mielensä. Pahoittelen kukkahattutäteilyä, mutta alkaa ottaa kupoliin toi ainainen "Noku se on INTERNET" -argumentti.

      Lainaa

    18. Tulos: -11 (25 ääntä)
      Luulin oikeesti et tää on totta :O Piti mennä lukeen uutisia heti ja tarkistaan. Aika julma pila..

      Lainaa

    19. Tulos: +9 (25 ääntä)
      On joo aika karua pilailla kuolleen kustannuksella, mutta en voi väittää etten nauranu, oli niin öissä tuo Katri

      Lainaa

    20. Tulos: +10 (30 ääntä)
      Tämä oli ehkä huonoin vitsi ikinä. Kyseessä on kuitenkin kuollut ihminen, jolla on surevia omaisia. Ja Katri, valoja päälle.

      Lainaa

    21. Tulos: +5 (13 ääntä)
      Ei oo ihmisillä parempaa tekemistä...

      Lainaa

    22. Tulos: -36 (116 ääntä)
      Minun lähettämä screenshot jes! Kerrankin meikä pääsee edes takasivulle! Joo eli kyllä, nää Karoliina Kesti jutut on mun mielestä aivan saatanan hauskoja ja oon nauranu niille siitä lähtien, kun Kesti löytyi. Netistä löytyy vaikka minkälaisia pilajuttuja, esimerkiksi kuva, jossa WoW-pelissa Karoliina Kesti nimimerkkinen hahmo on hukkunut lampeen. Entäpä nämä lausahdukset "Riko vanhuksen aita - piilottele 5 viikkoa lammessa" Tai kuuluisat CSI sarjikset, joissa Horatiolle joku tulee toteamaan Karoliinan löytyneen ja Horatio coolisti nakkaa lasit päähän todeten "Sehän Kesti." Hauskaa löytää huumoriarvo tällaisesta, mutta kaikkein parhaat naurut aiheutti trollinikit RIP Karoliina Kesti facebookyhteisössä. En ymmärrä kuinka jotkut oikeasti otti tosissaan niitä vitsejä, joita sieltä lueskelin. Ja jos joku vielä "suree" tämän useimmille täysin tuntemattoman ihmisen kuolemaa, niin tässä hieman luettavaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Kadonneen_vaalean_naisen_syndrooma "Tapauksen seuranta on mediassa usein ylimitoitettua suhteessa kadonneisiin miehiin, eri etnistä alkuperää oleviin naisiin tai vähemmän viehättäviin henkilöihin verrattuna." Hyvää päivänjatkoa :)

      Lainaa

    23. Tulos: +2 (10 ääntä)
      tosi ärsyttävää tollanen :(

      Lainaa

    24. Tulos: -13 (17 ääntä)
      oisin iha messis :D

      Lainaa

    25. Tulos: -9 (23 ääntä)
      Aina ei voi olla mieliksi kaikille. Aina on jotkut jotka pahoittaa mielen ja jotkut jotka nauraa sille. Face it.

      Lainaa

    26. Tulos: +9 (19 ääntä)
      Hyi miten inhottavaa. -.-

      Lainaa

    27. pauliina♥ 13.9.2011 18:36
      Tulos: 0 (10 ääntä)
      Nauroin Katrille, vaikka kuolleiden kustannuksella pelleily onkin "vähän" typerää.

      Lainaa

    28. Tulos: +20 (34 ääntä)
      mauttominta musta tässä on nimenomaan se, että tää pilailija on vielä laittanut kuvakseen ja nimekseen ton tytön kuvan. Tavallaan menis vielä jonkinlaisen huumorin rajoissa, jos vaan kirjottaisi ko. henkilöstä jotain, Mutta että ihan selkeästi esiinnytään kuolleena henkilönä kuvien kanssa, niin ei ole mielestäni millään tavoin hauskaa. Ymmärrän kyllä, että tässä nauretaan Katrin typeryydelle, mutta siltikin vähän liian nopeasti vähän liian arka aihe. Ja herää vain kysymys, kuka on niin idiootti, että käyttää aikaansa siihen, että esiintyy kuolleena henkilönä ja vielä menee selittelemään, että joojoo elossa olen.

      Lainaa

    29. Tulos: +27 (35 ääntä)
      tai näyttäisipä siltä, että tämä sama mauton idiootti, joka esiintyy kuolleena, on sama, joka on lähettänyt mokan tänne. Viimeisin kommentti lähettetty 5 sekuntia sitten... Taisi ihan varta vasten luoda profiilin Karoliinalle, että saa lähettää itsensä Feissarimokiin.

      Lainaa

    30. Tulos: 0 (26 ääntä)
      nauroin :D mun huumori on tämmöstä, ikävä kyllä.

      Lainaa

    31. Tulos: -8 (20 ääntä)
      ihan sika hyvä!!

      Lainaa

    32. Tulos: +3 (23 ääntä)
      Tässä ei pilkata Karoliinaa, tässä pilkataan tätä typerystä, joka koettaa vinssata persettään osoittamalla muille ihmisille, kuinka niin "uskomattoman empaatinen niinq" hän on.

      Lainaa

    33. Tulos: +20 (42 ääntä)
      Jutusta tehty ilmoitus poliisille. Että toivottavasti Karoliinan nimissä esiintynyt henkilö on valmis vastaamaan teoistaan

      Lainaa

    34. Hatullinenkukanpaskaatäti 13.9.2011 20:37
      Tulos: -1 (25 ääntä)
      Mitä paskaa? Vieläkö te oikeasti kehtaatte leikkiä täällä "hyviä ihmisiä" ja pitää tuon naishenkilön tyhmyyttä epähauskana...
      eikös ole parempi vitsailla kuolleiden kustannuksella kuin elävien, koska kuolleet ei pahota enään mieltään.
      Itse olen samaa mieltä, mutta pienellä varauksella. Tottakai on mukavampi itse tälle henkilölle, ettei hän koskaan saa kuulla tästä paskasta, mutta jos hänen omaisensa saavat asian selville, sanoo heidän sisäänrakennettu vaistonsa vetää pilluraget. Jos kyseessä olisi omasta (ei teidän wnb välittäjien) tahdostansa julkisuuteen päässyt henkilö, sitten pilkkaa saisi heittää kuinka paljon tahansa. Julkkikset ovat hylänneet oman moraalinsa. Mutta oikeasti, menkää kukkahatut ja tuntemattomista median aikaansaannoksista välittäjät vittuun.

      Lainaa

    35. Tulos: -9 (37 ääntä)
      kingston: Ja herää vain kysymys, kuka on niin idiootti, että käyttää aikaansa siihen, että esiintyy kuolleena henkilönä ja vielä menee selittelemään, että joojoo elossa olen.
      Ja herää vain kysymys, kuka on niin moraalihomo, että käyttää aikaansa itkemiseen ja valittamiseen kun joku random rölli esiintyy kuolleena henkilönä ja vielä menee selittelemään, että joojoo elossa olen.

      Lainaa

    36. Tulos: -15 (37 ääntä)
      kingston: tai näyttäisipä siltä, että tämä sama mauton idiootti, joka esiintyy kuolleena, on sama, joka on lähettänyt mokan tänne. Viimeisin kommentti lähettetty 5 sekuntia sitten… Taisi ihan varta vasten luoda profiilin Karoliinalle, että saa lähettää itsensä Feissarimokiin.
      Öö.. Mä lähetin tän mokan tänne ehkä sunnuntaina, ellen pahasti erehdy ja nyt tänään kävin kommentoimassa ensimmäistä kertaa kun nää tuli tänne takasivulle. Että siinäpä sun "viimeisin kommentti lähetetty 5s sitten" Tehkää vain kyttäjuttujanne, poliiseilla mukava lähteä taas amerikkalaisilta servereiltä hakemaan jotain nikkejä, kun tämäkin feikki karoliinakesti on jo varmasti itse poistanut itsensä. Eikä tässä edes täyty minkään rikoksen tunnusmerkit. Kukkahatut ja tuntemattomien surijat saunan taakse ja niskalaukaus, ei vaan jaksa enää kuunnella tuota tekopyhyyttä. Pahinta on se, että ellen itse sure, niin tullaan väittämään tunteettomaksi paskiaiseksi ja huumorintajukin on yllättäen muka mautonta. Huhhuijaa

      Lainaa

    37. Tulos: -20 (30 ääntä)
      Siis elääkö se nyt oikeesti vai ei? :O

      Lainaa

    38. Tulos: +21 (29 ääntä)
      tege: Ja jos joku vielä “suree” tämän useimmille täysin tuntemattoman ihmisen kuolemaa, niin tässä hieman luettavaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Kadonneen_vaalean_naisen_syndrooma “Tapauksen seuranta on mediassa usein ylimitoitettua suhteessa kadonneisiin miehiin, eri etnistä alkuperää oleviin naisiin tai vähemmän viehättäviin henkilöihin verrattuna.” Hyvää päivänjatkoa
      Osa noista trolleista on kyl todella törkeitä, mutta ihmiset saa hyvin pitkälti syyttää myös itseään, koska onhan tää nyt ihan kirjaesimerkki Missing Pretty Girl Syndrome:sta. Trollien lisäksi oksetti nää tuhannet "symppaajatkin" kun kävin lukemassa noita muistosivuja: "Kauheeta miten noin kaunis tyttö kuoli" (rumat saa mennäkin? OK...), samaan aikaan Tampereella tapahtunut kiinalaisnaisen tappo (huom tappo, ei itseaiheutettu onnettomuus) on "Hervannan kinukki tappo", sanotaan et Karoliinaa ei nyt saa arvostella mut unohdetaan täysin se lynkkausporukka joka oli Karon kavereiden perässä, teinit kauhistelee viinan vaaroja ja vanhemmat hyssyttele "kyllä niin olisi voinut käydä kenelle vain, oli humalassa tai ei" (?? just joo...) Verdict: Ällöttävää, puolin ja toisin.

      Lainaa

    39. Tulos: 0 (4 ääntä)
      what?: Siis elääkö se nyt oikeesti vai ei? :O
      Ei, joku vähä trollaa

      Lainaa

    40. Tulos: +3 (13 ääntä)
      melkosen säälittävä pila ettenkö sanois.. hohhoijaa..

      Lainaa

    41. Tulos: -2 (10 ääntä)
      olen täysin samaa mieltä kuin tege

      Lainaa

    42. Tulos: -1 (11 ääntä)
      Nerokasta.

      Lainaa

    43. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Katrin osaltahan tämä oli hyvä juttu! Halpaan meni täysin, vaikka on markkinoitukin jo pitkän aikaa kuolleena. Luulen, että parikymppiset ja nuoremmat kokevat tämän hauskana. Vanhemmat ihmiset ovat kokeneet enemmän elämässään ja heidän on helpompi samaistua Karoliinan omaisiin. Teinit vs "kukkahatut". Kumpiakaan en pidä huonoina. Oman sukulaiseni/ystäväni kohdalla kokisin tämän todella törkeänä. Jos kyseessä olisi vaikka siskoni ja sitten näkisin joitain trolleja kirjottelemassa "olin Venäjällä". Monesti joku voisi mennä halpaankin, koska ei halua uskoa toisen kuolleen. Olisi turhan julmaa kuulla kuolinuutiset kaksi kertaa.

      Lainaa

    44. Tulos: 0 (10 ääntä)
      Meneehän tää maummotuumsien rajojen ylitse välillä, mutta on se yks pissis aika pieni hinta siitä, jos nyt ihmiset oppis pikkuhiljaa tajuamaan että pitäsivät huolen itsestään, ja olisivat varovaisia sen viinan kanssa !

      Lainaa

    45. Tulos: +1 (9 ääntä)
      ^^ Johan, näppihärö perkule.

      Lainaa

    46. Tulos: +4 (14 ääntä)
      Jo on raivostuttavaa, et joku kehtaa pelleillä tollasella asialla facebookissa.. ..

      Lainaa

    47. Tulos: +3 (15 ääntä)
      Kaisa: Luulin oikeesti et tää on totta :O Piti mennä lukeen uutisia heti ja tarkistaan. Aika julma pila..
      Miksi myönnätte että ootte noin helvetin tyhmiä? Pitäisin ihan omana tietona tollaset luulot.

      Lainaa

    48. Tulos: +2 (14 ääntä)
      tege:Kukkahatut ja tuntemattomien surijat saunan taakse ja niskalaukaus, ei vaan jaksa enää kuunnella tuota tekopyhyyttä. Pahinta on se, että ellen itse sure, niin tullaan väittämään tunteettomaksi paskiaiseksi ja huumorintajukin on yllättäen muka mautonta. Huhhuijaa
      En kyllä siis ihan oikeasti ymmärrä mikä siinä on niin kauheata, että tää muija on nyt kuollut. Hei ihmiset, nyt kun te luette tätä kommenttia joku suomalainen henkilö kuolee samalla hetkellä, ei vittu aika rankkaa eikö? Mua kiinnosti tässä Karoliinajutussa vaan, että jos se löytyis jostain kellarista ja tulis kauhee CSI meininki, mut sit se olikin vaan kännipäissään hukkunut.. Boring.

      Lainaa

    49. Tulos: +4 (14 ääntä)
      Esa M: Katrin osaltahan tämä oli hyvä juttu! Halpaan meni täysin, vaikka on markkinoitukin jo pitkän aikaa kuolleena. Luulen, että parikymppiset ja nuoremmat kokevat tämän hauskana. Vanhemmat ihmiset ovat kokeneet enemmän elämässään ja heidän on helpompi samaistua Karoliinan omaisiin. Teinit vs “kukkahatut”. Kumpiakaan en pidä huonoina. Oman sukulaiseni/ystäväni kohdalla kokisin tämän todella törkeänä. Jos kyseessä olisi vaikka siskoni ja sitten näkisin joitain trolleja kirjottelemassa “olin Venäjällä”. Monesti joku voisi mennä halpaankin, koska ei halua uskoa toisen kuolleen. Olisi turhan julmaa kuulla kuolinuutiset kaksi kertaa.
      Ei tämä iästä ole kiinni, vaan huumorista enemmän. Puhut Karoliinan omaisiin samaistumisesta. Yhtälailla voisit samaistua WTC-iskune uhrien omaisiin tai niihin nälkään kuolevien afrikkalaislasten omaisiin. Kyse ei alkuunkaan ole siitä, pystyykö samaistumaan uhrien omaisien tilanteeseen, itsekin pystyn ja sitä kautta ajateltuna tapaus on todella surullinen. Jos näkisin Karoliinan vanhemmat kynttilän kanssa lammen äärellä itkemässä, niin alkaisin todennäköisesti itsekin itkeä. Olen tunteellinen ihminen, mutta tämä tilanne ei ihan oikeasti kosketa minua ja monia muitakaan. Syyttäkää iltapäivälehtiä, jotka tekivät Karoliinasta päivittäisen uutisen, joka johti lopulta nettivitsiksi. Juomari, pakko korjata sen verran, että englanniksi tuo kyseinen syndrooma on nimeltään missing white lady syndrome :)

      Lainaa

    50. Tulos: -8 (12 ääntä)
      Multa löytyy lisääkin näitä KaroKesti screenshotteja, laitanpa tulemaan ylläpidon suuntaan, ties vaikka tykkäisivät! :)

      Lainaa

    51. Tulos: -9 (13 ääntä)
      tege: Multa löytyy lisääkin näitä KaroKesti screenshotteja, laitanpa tulemaan ylläpidon suuntaan, ties vaikka tykkäisivät!
      Mistä löydän niitä kuvia missä Karoliina Kesti hukkuu lampeen Wowissa, rupes naurattamaan :D

      Lainaa

    52. Tulos: -8 (8 ääntä)
      Koitin just ettii sitä sulle mutten löytäny : ( harmi ku en tallentanu..

      Lainaa

    53. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Britit on kukkahattutätejä http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Kuolleiden+nuorten+muistosivuilla+pilaillut+vankilaan+Britanniassa/1135269344931

      Lainaa

    54. Tulos: +14 (14 ääntä)
      "Eikä tässä edes täyty minkään rikoksen tunnusmerkit."
      Identiteettivarkaus, kunnianloukkaus? Kuitenni kuolleen identiteettiä käytetään plus omaiset tuskin pitää tätä kovinkaan hauskana. Ei jumalauta jos joku tekisi saman tempun jostain omasta kuolleesta läheisestä... Kyl pistäis vihaksi.

      Lainaa

    55. Aittokosken Eräjorma 14.9.2011 17:19
      Tulos: -4 (12 ääntä)
      Nyyminen: “Eikä tässä edes täyty minkään rikoksen tunnusmerkit.” Identiteettivarkaus, kunnianloukkaus? Kuitenni kuolleen identiteettiä käytetään plus omaiset tuskin pitää tätä kovinkaan hauskana. Ei jumalauta jos joku tekisi saman tempun jostain omasta kuolleesta läheisestä… Kyl pistäis vihaksi.
      Identiteettivarkaus? Ei ole kiellettyä tehdä Facebook-sivustolle Karoliina Kesti-nimistä profiilia, henkilö kuitenkin käyttää luvatta toisen ihmisen kuvaa ja tästä pahin rangaistus sosiaalisessa mediassa on kuvan poistaminen ylläpidon toimesta. Identiteettivarkaudessa identiteetin varastanut henkilö pyrkii vilpillisesti hakemaan etuja, yleensä rahanarvoisia asioita toisen henkilön kustannuksella. Tekijä siis pyrkii toisen identiteetin kautta hyötymään jotenkin. Oikeuteen jos identiteettivarkauden takia mentäisiin, niin tällöin tekijää ei syytettäisi identiteettivarkaudesta, vaan esim. petoksesta tai maksuvälinepetoksesta. Esimerkki: Annat viranomaiselle väärät henkilötiedot itsestäsi. Kunnianloukkaus? Onko mielestäsi esitetty Karoliinasta nyt valheellista tietoa tai levitetty suurelle yleisölle valheellisia huhuja? Ideana kunnianloukkaussyytteissä on se, että huhujen tai valheiden kautta aiheutetaan harmia uhrille. Kuka uhri on? Karoliina? Karoliina on kuollut. Kuollut ihminen ei Suomen lain perusteella ole oikeustoimikelpoinen henkilö, jolloin hänen kunniaansa ei voida loukata. Omaisilla ei siis ole oikeastaan virallista syytä minun mielestäni tehdä rikosilmoitusta. He voivat vaatia sosiaalisen median ylläpitoa poistamaan törkeät jutut, mutta siihen se mielestäni taitaa jäädä. T. Tege Valistakaa minua, jos olen väärässä.

      Lainaa

    56. Tulos: +1 (1 ääni)
      Niin tai näin, vaikea sanoa että täyttyykö rikoksen tunnusmerkit. Mutta eiköhän sekin aikanaan ratkea.

      Lainaa

    57. Tulos: +1 (1 ääni)
      Veikkaisin kuitenkin että poliisi vähintäänkin vaatii sivuston ylläpitäjää poistamaan tämän kyseisen aiheen sivustolta.

      Lainaa

    58. Tulos: -6 (8 ääntä)
      Syy miksi tästä tehtiin hauska juttu on puhtaasti kukkahattutätien takia. Lopettakaa asioiden kauhistelu, muistakaa 9.11 ja lentoturmat ympäri vuoden ;)

      Lainaa

    59. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Kunnianloukkaus? Onko mielestäsi esitetty Karoliinasta nyt valheellista tietoa tai levitetty suurelle yleisölle valheellisia huhuja? Ideana kunnianloukkaussyytteissä on se, että huhujen tai valheiden kautta aiheutetaan harmia uhrille. Kuka uhri on? Karoliina? Karoliina on kuollut. Kuollut ihminen ei Suomen lain perusteella ole oikeustoimikelpoinen henkilö, jolloin hänen kunniaansa ei voida loukata.
      Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen. Ja valheellista tietoahan Karoliinan nimissä esiintynyt henkilö on antanut, joten tässä tapauksessa täyttyy kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Lisäksi teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä vainajan läheisille.

      Lainaa

    60. Tippakaveri 14.9.2011 20:33
      Tulos: -2 (4 ääntä)
      Vaihtakaapa jutun nimeksi "trollin viemää" niin kyllä naurattaa

      Lainaa

    61. Tulos: +16 (20 ääntä)
      Ikävä pila. Juu, ymmärrän että tavallaan hauskakin ulkopuolisista, mutta tarviiko sitä siltikään olla aina mahdollisimman inhottava ja ikävä? Olisiko hauska juttu sitten jos trollihenkilö olisi saanut enemmän huomiota ja suurempi osa kuin yksi henkilö olisi mennyt lankaan? Juu, juttu on saanut kyllä erittäin paljon, ehkä turhaakin huomiota mediassa ja joo valkoisen tytön syndrooma mikä lienee syynä. Siltikin ihmettelen että miksi on jotenkin TYPERÄÄ ja TYHMÄÄ jos joku oikeasti on suruissaan tapauksesta? Miksi on TYLSÄ TEKOPYHÄ KUKKAHATTUTÄTI jos ei pidä erityisemmin hauskana, että kuolleista tehdään inhottavaa pilaa ja satutetaan muita? Outo itsekäs maailma kun sureminenkin on väärin. Vähän aikaa tässä itselläkin kuoli eräs puolipuolituttu, jota en liiemmin tuntenut tai ollut tekemisissä, ja tuntui ihan todella kurjalta. Juttu oli mielessä pari päivää ja tuntuu nytkin vähän kummalliselta, kun sitä miettii, vaikka onhan tuosta jo vähän aikaakin. Suretti/surettaa oikeasti. Onhan nämä tällaiset muistokirjoitusjutut täysin tuntemattomilta vähän sellaisia "juujuu" juttuja mutta en siltikään käsitä mitä kauhean VÄÄRÄÄ siinä olisi...

      Lainaa

    62. Tulos: +13 (13 ääntä)
      Ihmiset tuntuvat unohtavan, että internetissä pätevät samat lait kuin oikeassa elämässä.

      Lainaa

    63. Tulos: -3 (17 ääntä)
      Mielestäni KK vitseille saa nauraa, vaikka tapauksesta on vain hetki aikaa. On turhaa surra ketään, jota ei ole edes tuntenut. Media alkoi tehdä KK:sta lehtiä myyvää mediapersoonaa. Joka päivä oli aamulehdessä "KK:n katoaminen ei etene", "KK:ta etsitään edelleen", "Etsinnät lopetettu toistaiseksi", "Poliisi saanut uusia vihjeitä".... Eli ei ihme, että nettiin tulee vitsejä asiasta, sillä ihmisiä alkaa ärsyttää jutun saama mediahuomion hakuisuus. Miksi lehdet sitten "raportoivat" turhantärkeänä asiasta jatkuvasti. Siksi, että lehdet myyvät. Ei siksi, että KK löytyisi tai asiaa saisi oikeasti eteenpäin muuten, kuin lehtien myynnin kannalta uusin otsikoin. Huomatkaa, että vielä KK:n löytymisenkin jälkeen lehdet paasaavat samasta asiasta isoin otsikoin ja samojen juttujen jauhannalla. Nyt kun ei ole enää epävarmuutta KK:n kohtalosta, niin tytön puhelin on päässyt parrasvaloihin. Joka päivä KK:n löytymisen jälkeen on Aamulehdessä infoa, että puhelin on edelleen kateissa. Tekosyynä se, että poliisit saisivat puhelimen avulla selvyyden KK:n reitistä lammelle. Onko se niin stn vaikeaa tajuta, että jos skootterilta oli lammelle muutama kymmenen metriä, luultavasti tyttö on hämärässä vain kävellyt suoraan veteen. Puhelimen löytymisellä ei mielestäni enää ole mitään merkitystä. Eikä sillä, mitä nyt sitten loppujen lopuksi tapahtui. Onko sillä väliäkään. Ei, mutta lehdet myyvät pienilläkin tiedonmuruilla itse itseään. Ja totta tuokin, että ihmiset surevat tätä tapausta vain, koska se on ollut niin paljon mediassa. Yhtälailla jo pelkästään Suomessa katoaa jatkuvasti teinejä, kuten ehkä muistatte sen erään tytön Treellä, joka katosi kesken koulupäivän ja löytyi jonkin viskipullon kanssa lumihangesta kuolleena. Tai kun poika Treellä katosi kesken baarireissun ja hukkui ilman rikoksen merkkejä. Tai kun tyttö teki itsemurhan kesken koulupäivän, koska oli ihastunut opettajaansa ilman vastakaikua. Näitä tapahtuu jatkuvasti. Miksi siis suremaan jotakuta, jota ei edes tuntenut. Eriasia on, jos joku on ollut esim. edes samassa koulussa kuin KK. Anteeksi, menipä jorinoiksi :P Pahoittelen. Moka oli mielestäni hauska, mutta nauran sille salaa kotonani, ettei kukaan loukkaannu :)

      Lainaa

    64. Tulos: +5 (5 ääntä)
      tege: Multa löytyy lisääkin näitä KaroKesti screenshotteja, laitanpa tulemaan ylläpidon suuntaan, ties vaikka tykkäisivät!
      Löytyisikö kenties jotakin muuta kuin kuolleiden kanssa chattailyä? Ylläpitokin poisti odotetusti tämän ja toivottavasti ei lisää tulekaan. mutta ei huolta, Tege, ensimmäinen kerta ei ole koskaan paras :D

      Lainaa

    65. Tulos: -11 (13 ääntä)
      Sori Esa, jos en onnistunut viihdyttämään huumoriarvojasi :) useita ihmisiä tämä kuitenkin nauratti ja naurattaa edelleen. Ei tosiaan kannata tosikon näkökulmasta tätä maailmaa katselemaan, pieni pilke silmäkulmassa niin hyvä tulee ;)

      Lainaa

    66. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Tegen kiinteät vatsalihakset

      Lainaa

    67. Tulos: -4 (4 ääntä)
      PAK’MA’RA: Tegen kiinteät vatsalihakset
      Vooi kun olisikin! :)

      Lainaa

    68. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Tege: Sori Esa, jos en onnistunut viihdyttämään huumoriarvojasi useita ihmisiä tämä kuitenkin nauratti ja naurattaa edelleen. Ei tosiaan kannata tosikon näkökulmasta tätä maailmaa katselemaan, pieni pilke silmäkulmassa niin hyvä tulee
      Ymmärrän mitä tarkoitat. Huumoria en vain löydä. En ole teini enkä kukkahattutäti. Olen ikäni puolesta välissä tavallaan. 29v. Olen kai teini-ikäinen kukkahattu. Se, että Feissarimokat poisti tämän kertoo jo sen luonteesta. Antaa kuolleiden levätä rauhassa!

      Lainaa

    69. Tulos: +12 (12 ääntä)
      TZT: Mielestäni KK vitseille saa nauraa, vaikka tapauksesta on vain hetki aikaa. On turhaa surra ketään, jota ei ole edes tuntenut.
      Ei tuntemattomia tarvitse eikä kannata surra, mutta kuolleita tulee kunnioittaa. Se että suomalainen paskamedia myy keräyspaperiaan rääpimällä otsikoita kuolleista vielä kauan kuoleman jälkeenki, ei oikeuta ajattelevaa ihmistä olemaan mauton.

      Lainaa

    70. Tulos: -16 (22 ääntä)
      Ei se kuollut ihminen vittuakaan välitä että pilaillaanko sen kustannuksella vai ei. Ja jos omaiset välittävät, se on heidän virheensä. Ei ole heidän tehtävänsä loukkaantua jonkun toisen puolesta, varsinkin jos tämä toinen sattuu olemaan itse kykenemätön loukkaantumaan (koska on kuollut). Jos Kesti olisi löytynyt elossa ja hänestä vitsailtaisiin, sitten voisin miltei ymmärtää valittamisen, sekä hänen itsensä että omaisten puolesta. Mutta ei. Kuollut mikä kuollut. Ei se siitä sen kuolleemmaksi muutu vaikka pari hyvää vitsiä heitettäisiinkin.

      Lainaa

    71. Tulos: 0 (6 ääntä)
      en ehtinyt nähdä tätä ennen kun se poistettiin. mitä siinä' oli?

      Lainaa

    72. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Kai te ihmiset ymmärrätte että näätte silti ton mokan kun painatte tota Poistettu -tekstiä?

      Lainaa

    73. Tulos: +3 (5 ääntä)
      fiksumpi kuin muut: eikös ole parempi vitsailla kuolleiden kustannuksella kuin elävien, koska kuolleet ei pahota enään mieltään.
      Ootko sä tosissas? Miten voi olla noin idiootti että menee kirjottelee tommosta. HÄPEÄISIT! :)

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Karoliina Kesti, trolli, huijaus