Koiranomistajat, osa 83
Trimmaus meni ehkä vähän liian pitkälle.
2 kommenttia
-
En vain kestä kun pitää esittää eläintä facebookissa ja puhua itsestä kolmannessa persoonassa sen elukan mammana tai isukkina, ei se ole hauskaa vaan kiusallista. Chowboy Paavo tosin menee poikkeuksellisesti jatkoon.
-

Kommentti