Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Näin saat miehiä, osa 11

Järjestin treffit Hesburgerissa ja otin lapseni mukaan. Mikä voisikaan mennä pieleen?
Näin saat miehiä, osa 11

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 64 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Peiton alla nypyttelijä 19.3.2026 0:15
      Tulos: +59 (77 ääntä)
      Anna kaipaa pippeliä mutta toivottelee omin käsin onneen hommia? 🤷🏻‍♂️

      Lainaa

    2. Valmistautunut kani 19.3.2026 0:16
      Tulos: +252 (260 ääntä)
      Ehdin jo ajatella että ihan kohtuullista jos ei halua rännäävää kumppania mutta niin..... 😂

      Lainaa

    3. Irvokas herkkuruoka 19.3.2026 0:36
      Tulos: +192 (210 ääntä)
      Vieläkö ne pelkää piikkejä ja piikitettyjä? Eihän niitä ole enää saanut vuosiin! Miten nuo voi edes olla samoissa tiloissa piikitettyjen kanssa? 🤷🏻‍♀️

      Lainaa

    4. Varastettu lihapulla 19.3.2026 0:50
      Tulos: -86 (162 ääntä)
      "tokaisi kuinka on päästävä vessaan", "kuinka on epäkohteliasta kuiskata". Missä "että"?

      Lainaa

    5. Näpsäkkä haltia 19.3.2026 1:58
      Tulos: +283 (313 ääntä)
      Tiinan päivitys on julkinen ja hän käyttää tyttärestään etunimeä. Todella kiva temppu tytölle. Ei näin.

      Lainaa

    6. Tulos: +352 (374 ääntä)
      Näpsäkkä haltia: Tiinan päivitys on julkinen ja hän käyttää tyttärestään etunimeä. Todella kiva temppu tytölle. Ei näin.
      Niin ja lähtökohtaisesti on outoa ottaa tuon ikäinen lapsi mukaan ensitreffeille koska kuten jutussakin kävi lapsi tykästyi uuteen isäpuoliehdokkaaseen saman tien ja sitten joutuu pettymään. Vaikka lähtökohtaisesti on hyvä että lapsi oppii myös sen taidon niin jatkuvasti toistaessa tätä samaa emotionaalista pettymystä en usko että sen  kokeminen on hyväksi lapselle. Lisäksi aina on vaarana että uusi tuttavuus on täysi idiootti käytökseltään ja esimerkiksi äärimmäisen pelottava lapsen mielestä.
      Lisäksi jos aikuisten tapaamisessa pääosan "varastaa" lapsi niin saattaa käydä niin että uusi tuttavuus ottaa jalat alleen kun ei pääse tutustumaan toiseen vaan näkee pelkästään erikoisen sähellystoimen vanhemman ja lapsen välillä. Oletuksena tuossa kohtaa on kuitenkin se että jos ei pysty edes tuollaista tilannetta varten saamaan vapaata lapsestaan niin on todennäköistä että lapsi on jatkossakin se joka varastaa huomion kaikilla tulevillakin tapaamisilla jolloin tilanne menee nopeasti oudoksi kun on tavannut toisen jo useita kertoja eikä ole silti päässyt edes kunnolla tutustumaan toiseen.
      En toki tiedä jutun taustoja ja tämä on vain minun henkilökohtainen mielipide kun yritän asettua jokaisen osapuolen asemaan parhaani mukaan.

      Lainaa

    7. Järven maukkain laama 19.3.2026 2:56
      Tulos: -31 (101 ääntä)
      Näpsäkkä haltia: Tiinan päivitys on julkinen ja hän käyttää tyttärestään etunimeä. Todella kiva temppu tytölle. Ei näin.
      Liekö edes totta koko tarina 🤷🏻‍♀️. Toisaalta lapset on tommosia ja jos sitä ei kestä, niin ei varmaan kannata isäpuoleksi ryhtyä 🤔.

      Lainaa

    8. Pieni metso 19.3.2026 2:59
      Tulos: +13 (33 ääntä)
      Peiton alla nypyttelijä: Anna kaipaa pippeliä mutta toivottelee omin käsin onneen hommia? 🤷🏻‍♂️
      Niin, "nylpyttämisiin" ois ollu parempi. Tietämättä paremmin onko tuolla ryhmässä todella noin suoria ehdotuksia naisilta?

      Lainaa

    9. Toimelias mato 19.3.2026 4:05
      Tulos: +77 (101 ääntä)
      Irvokas herkkuruoka: Vieläkö ne pelkää piikkejä ja piikitettyjä? Eihän niitä ole enää saanut vuosiin! Miten nuo voi edes olla samoissa tiloissa piikitettyjen kanssa? 🤷🏻‍♀️
      Sanat ovat rokote, rokotus ja rokotettu, paitsi jos olet foliohattuhihhuli.

      Lainaa

    10. Tulos: +265 (279 ääntä)
      Eniten tässä ihmetyttää puuttumattomuus ruokapöydässä piereskelyyn. Sen verran tulisi opettaa käytöstapoja.

      Lainaa

    11. Muurattu vesimeloni 19.3.2026 4:17
      Tulos: +128 (146 ääntä)
      Illu: Eniten tässä ihmetyttää puuttumattomuus ruokapöydässä piereskelyyn. Sen verran tulisi opettaa käytöstapoja.
      Joo hyi helvetti mikä juttu taas kerran...

      Lainaa

    12. Tulos: +262 (270 ääntä)
      No tämä. Ei saa kuiskata, mutta saa piereskellä ja rätkättää pieru- ja kakkajutuille ravintolassa?

      Lainaa

    13. Snadi hanki 19.3.2026 5:21
      Tulos: -24 (158 ääntä)
      Miksi se treffikumppani odotti vessareissun ajan? Järkevä ihminen olisi poistunut paikalta siinä vaiheessa kun piereskely alkoi. Toisaalta, järkevä ihminen ei edes menisi treffeille äitylin kanssa.

      Lainaa

    14. Höskä hyttynen 19.3.2026 5:38
      Tulos: +209 (227 ääntä)
      Mikä meni pieleen ekoille treffeillä? Treffit Hesessä, lapsi mukana ja lapsen käytöksen perusteella ei lapsen kasvatus onnistu? Ei ihme, että ei ollut toisia treffejä.

      Lainaa

    15. Silmiinpistävä herkkuruoka 19.3.2026 6:08
      Tulos: +92 (108 ääntä)
      Illu: Eniten tässä ihmetyttää puuttumattomuus ruokapöydässä piereskelyyn. Sen verran tulisi opettaa käytöstapoja.
      No jos tuo äiti ottaa lapsen mukaan, kun käy vieraan ihmisen kanssa ensitreffeillä... Mutta ei todellakaan naurata noin huonokäytöksinen lapsi, äiti sais kyllä hävetä

      Lainaa

    16. Mauton ahven 19.3.2026 6:54
      Tulos: -19 (83 ääntä)
      Vinkki kaikille naisille: Jos tekee mieli lähempää tuttavuutta miehen sukupuolielimen kanssa, niin älä sano sitä pippeliksi!

      Lainaa

    17. Sillisalaattia Sisiliasta 19.3.2026 7:32
      Tulos: +128 (140 ääntä)
      Pluri: Niin ja lähtökohtaisesti on outoa ottaa tuon ikäinen lapsi mukaan ensitreffeille koska kuten jutussakin kävi lapsi tykästyi uuteen isäpuoliehdokkaaseen saman tien ja sitten joutuu pettymään. Vaikka lähtökohtaisesti on hyvä että lapsi oppii myös sen taidon niin jatkuvasti toistaessa tätä samaa emotionaalista [...]
      Ihan samaa mieltä ja ihmettelen miten kolmasosa (tässä vaiheessa vastanneista) on eri mieltä siitä, kuuluuko lapsi ekoille treffeille?! 
      Yleensä en kyllä kuulu niihin, jotka on epäilemässä että liekö tämä on tapahtuikaan, mutta nyt kyllä toivon niin. Pahinta tuntui äidille olevan tuo ranskalaisilla tehty mursuhampaat, mikä nyt oli eniten soveliasta näin kukkahattutätin näkökulmasta? 
      Ei lapsia ekoille (tai ensikymmenelle) treffikerralle, ei piereskellä minkään ikäisenä ruokapöydässä tai jos niin pierettää niin käytä itsesi tai lapsesi wc:ssa ennen kuin vahinko tulee housuun. Seurassakin on joskus ihan ok kuiskata (koska miksi tarvitsee kahden kesken ollessa kuiskailla ylipäätään), varsinkin jos toinen keskustelun osapuoli on lapsi, jonka mielen päällä olis vaikka voinut olla myös se, että älä naura mun pieruille vaan vie minut vessaan!

      Lainaa

    18. Kiero maksamakkara 19.3.2026 7:36
      Tulos: +61 (67 ääntä)
      Irvokas herkkuruoka: Vieläkö ne pelkää piikkejä ja piikitettyjä? Eihän niitä ole enää saanut vuosiin! Miten nuo voi edes olla samoissa tiloissa piikitettyjen kanssa? 🤷🏻‍♀️
      Näyttäisi olevan vaihtunut rypsiöljyn pelkoon, ja siihen miten se tappaa, nostaa estrogeeniä ja muuttaa miehet naisiksi. Facebookissa ainakin törmää näihin hörhöihin, silloin harvoin kun siellä käy.

      Lainaa

    19. Valtaisa kookos 19.3.2026 7:40
      Tulos: +13 (33 ääntä)
      Pluri: Niin ja lähtökohtaisesti on outoa ottaa tuon ikäinen lapsi mukaan ensitreffeille koska kuten jutussakin kävi lapsi tykästyi uuteen isäpuoliehdokkaaseen saman tien ja sitten joutuu pettymään. Vaikka lähtökohtaisesti on hyvä että lapsi oppii myös sen taidon niin jatkuvasti toistaessa tätä samaa emotionaalista [...]
      Mietin aluksi, että sanottiinko tosiaan, että ekat treffit. Ei sanottu, mutta FM-tiimi lisännyt tuon "Toisia treffejä ei tullut". Oliko siis ekat treffit vai ei?

      Lainaa

    20. Tulos: +65 (85 ääntä)
      Juuri Tiinan kaltaisten ihmisten takia vaihdan aina vaatteet kotiin tullessa. Ihmiset tosiaan istuttavat housuunsa paskoneita jälkeläisiään ravintoloiden tuoleilla.

      Lainaa

    21. Seuraava kanki 19.3.2026 8:00
      Tulos: +33 (45 ääntä)
      Mursuhampaat raneista parasta.

      Lainaa

    22. Varaton harakka 19.3.2026 8:02
      Tulos: +54 (84 ääntä)
      Sillisalaattia Sisiliasta: Ihan samaa mieltä ja ihmettelen miten kolmasosa (tässä vaiheessa vastanneista) on eri mieltä siitä, kuuluuko lapsi ekoille treffeille?!  Yleensä en kyllä kuulu niihin, jotka on epäilemässä että liekö tämä on tapahtuikaan, mutta nyt kyllä toivon niin. Pahinta tuntui äidille olevan tuo ranskalaisilla tehty [...]
      No pelkkä tuo märkä pieru juttu nyt jo on selvä merkki pelkästä paskapuheesta. Varmaan joku vaan laittaa housuun vähän paperia ja tulee sen lapsen kakkaisilla "siistityillä" housuilla muina miehinä takaisin syömään. Muutenkin tuossa mentiin niin kovasti yli koko tarinaassa, että itse en ainakaan usko hetkeäkään oikeasti tapahtuneeksi. Äidin reaktiotkin tuntuu jotenkin tosi epäloogisilta. On muka väärin kuiskailla seurassa, mutta ihan ok on piereskellä ja pelleillä muuten jatkuvasti syödessä ja vielä torttujäämät housuissa mutta sitten ranskalaisilla pelleily kuitenkin oli muka kauhean noloa. Pidän myös erittäin epätodennäköisenä, että rohkeampikaan lapsi ihan noin tuttavalliseksi heittäytyisi itselle aivan täysin uuden ihmisen seurassa. Oletan, että siellä hesessä kuitenkin ollut myös muitakin asiakkaita.

      Lainaa

    23. Lieto ahven 19.3.2026 8:29
      Tulos: +2 (42 ääntä)
      Varaton harakka: No pelkkä tuo märkä pieru juttu nyt jo on selvä merkki pelkästä paskapuheesta. Varmaan joku vaan laittaa housuun vähän paperia ja tulee sen lapsen kakkaisilla "siistityillä" housuilla muina miehinä takaisin syömään. Muutenkin tuossa mentiin niin kovasti yli koko tarinaassa, että itse en ainakaan usko hetkeäkään [...]
      Ehkä lapsi oli lievästi keva eikä pysty aina kontrolloimaan? Selittäisi myös muun käytöksen 🤔

      Lainaa

    24. Itseasiassa 19.3.2026 8:44
      Tulos: +49 (53 ääntä)
      Peiton alla nypyttelijä: Anna kaipaa pippeliä mutta toivottelee omin käsin onneen hommia? 🤷🏻‍♂️
      Mä mietin, että onko Anna vailla kumppania pippelillä vai halusiko Anna ilmoittaa, ettei hänellä itsellä ole pippeliä?

      Lainaa

    25. Iltaruskon värjäämä metso 19.3.2026 8:53
      Tulos: +57 (59 ääntä)
      Mauton ahven: Vinkki kaikille naisille: Jos tekee mieli lähempää tuttavuutta miehen sukupuolielimen kanssa, niin älä sano sitä pippeliksi!
      Ehkä toisin päin toimii että mies joka huutelee pimpin perään ei saa, mutta kyllä aina joku pippelipoika tohon tarjoukseen lähtee 😅

      Lainaa

    26. Soinnukas preeriasusi 19.3.2026 8:59
      Tulos: +70 (84 ääntä)
      Tiinan juttu kuulostaa keksityltä. Haluan, että se on keksitty koska kaikki tuossa on erittäin häiritsevää. Ainakaan oma 6v. Ja hänen kaverinsa eivät ikinä käyttäytyisi noin, koska he on ISOJA. Kuulostaa epätoivoiselta huomionhakemuselta. Ja mikä tärkeintä: kuka HULLU ottaa muksun mukaan treffeille? Ei sitä voi tietää, mikä häiriintynyt pedofiilistalkkeri sieltä tulee. Ja vaikka ei tulisikaan, tuollainen kuulostaa tosi stressaavalta tilanteelta lapselle.

      Lainaa

    27. Itseasiassa 19.3.2026 9:07
      Tulos: +60 (64 ääntä)
      Illu: Eniten tässä ihmetyttää puuttumattomuus ruokapöydässä piereskelyyn. Sen verran tulisi opettaa käytöstapoja.
      Niin, vähän vessassa siistimistä ja sitten takaisin ravintolan penkille edelleen kakkaisissa housuissa. En lähtisi myöskään sellaisen ihmisen kanssa uudestaan treffeille, joka ei voi lähteä vaihtamaan lapsen housuja.

      Lainaa

    28. Itseasiassa 19.3.2026 9:11
      Tulos: +36 (38 ääntä)
      Kiero maksamakkara: Näyttäisi olevan vaihtunut rypsiöljyn pelkoon, ja siihen miten se tappaa, nostaa estrogeeniä ja muuttaa miehet naisiksi. Facebookissa ainakin törmää näihin hörhöihin, silloin harvoin kun siellä käy.
      Rypsiöljyn pelko oli ilmassa ainakin silloin, kun oli karppausbuumi, eli joskus 2008-2010 tienoilla. Kaikkien piti syödä kookosöljyä ja voita.

      Lainaa

    29. Tulos: +5 (65 ääntä)
      Lieto ahven: Ehkä lapsi oli lievästi keva eikä pysty aina kontrolloimaan? Selittäisi myös muun käytöksen 🤔
      Mitä? Se että lapsi käyttäytyy lapsenomaisesti on merkki kehitysvammaisuudesta?  Mitäpä jos jättäisit tuon diagnosoinnin niille ketkä sen osaa.

      Lainaa

    30. Palvelualtis alpakka 19.3.2026 9:51
      Tulos: +39 (57 ääntä)
      Soinnukas preeriasusi: Tiinan juttu kuulostaa keksityltä. Haluan, että se on keksitty koska kaikki tuossa on erittäin häiritsevää. Ainakaan oma 6v. Ja hänen kaverinsa eivät ikinä käyttäytyisi noin, koska he on ISOJA. Kuulostaa epätoivoiselta huomionhakemuselta. Ja mikä tärkeintä: kuka HULLU ottaa muksun mukaan treffeille? Ei sitä voi [...]
      Kaikki eivät kykene hallitsemaan tunteitaan ja impulssejaan samalla tavoin. Edes kaikki aikuiset, saati sitten 6-vuotiaat. Sun 6v ja sen kaveri ei kerro minkälaisia ihan kaikki muut 6vt ovat.

      Lainaa

    31. Nurja jyrsijä 19.3.2026 9:52
      Tulos: +96 (102 ääntä)
      Meikä täällä ihmetteli, että onpa melkoinen sinkkuryhmä, jos saa bannit kun ei halua suonensisäisiä huumeita käyttävää kumppania. Eipä tullut mieleenkään että piikillä viitattaisiin johonkin muuhun.

      Lainaa

    32. Itseasiassa 19.3.2026 10:34
      Tulos: +97 (105 ääntä)
      Nurja jyrsijä: Meikä täällä ihmetteli, että onpa melkoinen sinkkuryhmä, jos saa bannit kun ei halua suonensisäisiä huumeita käyttävää kumppania. Eipä tullut mieleenkään että piikillä viitattaisiin johonkin muuhun.
      Ei kai se koronapiikki tule enää kellekään mieleen, kun kaikki piikitetyt kuolivat 5 vuoden sisällä swn saamisesta. Terveisiä täältä rajan takaa. Yhteyden ottoon maallisiin auttaa se piikissä ollut mikrosiru.

      Lainaa

    33. Karkaileva kettu 19.3.2026 10:50
      Tulos: -32 (48 ääntä)
      Hän ei varmaankaan saanut lapsenvahtia, ja siksi lapsi oli mukana. Ikävä juttu, koska silloin aikuisten kesken jutteleminen sekä kuulumisten vaihto on jokseenkin hankalaa. Ja jos ei ole vaihtovaatteita, niin ainut vaihtoehto on sitten lähteä kotiin, mitä treffeillä olija ei ilmeisesti halunnut - jos esimerkiksi aikataulujen yhteensovittaminen on hankalampaa. Mene ja tiedä 🤷‍♀️

      Lainaa

    34. Karkaileva kettu 19.3.2026 10:57
      Tulos: -39 (61 ääntä)
      Yleinen tiedoksianto: jos lapsi alkaa julkisella paikalla pieremään/kirkumaan/itkemään, eikä tottele vanhempaansa, niin mitä sitten? Jos halusit rauhallisen syömäilyn, niin valitettavasti aina ei saa mitä haluaa. Osannet aikuisena sietää pettymyksen ja ärtymyksen, kun tilanne on hetkellinen eikä jokapäiväinen. Uhkailu, kiristys, lahjonta, ne kaikki menevät lapsilla joskus toisesta korvasta sisään ja seuraavasta ulos, syystä että aivot ovat kehittyvässä vaiheessa. Kun esim. riehumis- / itkuvaihde jää päälle, lapsen aivot jäävät tunteeseen jumiin. Siksi lapsi alkaa esim. itkemään samaa asiaa kohta uudestaan, vaikka olisi jo rauhoittumaan päin. Tätä tapahtuu myös aikuisilla, mutta aikuiset kykenevät hallitsemaan tunteitaan sekä käytöstään paremmin. Aikuisella tarkoitan noin 25 ikäistä ihmistä, jonka aivojen etuotsalohko on täysin kehittynyt.

      Lainaa

    35. Vakava myyrä 19.3.2026 11:37
      Tulos: +4 (46 ääntä)
      Iltaruskon värjäämä metso: Ehkä toisin päin toimii että mies joka huutelee pimpin perään ei saa, mutta kyllä aina joku pippelipoika tohon tarjoukseen lähtee 😅
      Voisin tarjota Annalle sitä mistä puute 😊. Näyttää äkkisiltään ihan kivalle ja tunteitahan ei nyt tarvikaan vaan ilmeisesti vain kovaa ajoa 😆

      Lainaa

    36. It's a deal 19.3.2026 11:39
      Tulos: +18 (26 ääntä)
      Kiero maksamakkara: Näyttäisi olevan vaihtunut rypsiöljyn pelkoon, ja siihen miten se tappaa, nostaa estrogeeniä ja muuttaa miehet naisiksi. Facebookissa ainakin törmää näihin hörhöihin, silloin harvoin kun siellä käy.
      Tätä en ollut kuullut. Seuraavan kerran kun puolisoni kehuu minua jonkun asian ymmärtämisestä, kerron että salaisuuteni on vuosikymmeniä kestänyt rypsiöljyn käyttö.

      Lainaa

    37. Tunnustamaton sitruuna 19.3.2026 11:40
      Tulos: +19 (41 ääntä)
      Toj Karin: Mitä? Se että lapsi käyttäytyy lapsenomaisesti on merkki kehitysvammaisuudesta?  Mitäpä jos jättäisit tuon diagnosoinnin niille ketkä sen osaa.
      Lähinnä kai tuo suolen kontrolli tossa iässä ja ylipäätänsä pierupelleily joka ei lopu käskystäkään. Voi olla myös joku ADHD että koko ajan täysi vauhti päällä. Mistä näistä tietää 🤷🏻‍♀️.

      Lainaa

    38. Pronssi banaani 19.3.2026 11:42
      Tulos: -15 (41 ääntä)
      Näpsäkkä haltia: Tiinan päivitys on julkinen ja hän käyttää tyttärestään etunimeä. Todella kiva temppu tytölle. Ei näin.
      Jos se on jossain ryhmässä niin se on julkinen vain jäsenille jos ryhmä on yksityinen.

      Lainaa

    39. Tulos: -13 (45 ääntä)
      Snadi hanki: Miksi se treffikumppani odotti vessareissun ajan? Järkevä ihminen olisi poistunut paikalta siinä vaiheessa kun piereskely alkoi. Toisaalta, järkevä ihminen ei edes menisi treffeille äitylin kanssa.
      Herrasmies hoiti treffit loppuun 🙂. Ja harvassa on synnyttämättömät oikeasti aikuiset sinkut. Vai tarkoititko sitä faceryhmää ettei sen jäsenten kans? 😅

      Lainaa

    40. Puolimakea mehiläinen 19.3.2026 11:52
      Tulos: +49 (61 ääntä)
      Ei todellakaan ensitreffeille oteta lasta mukaan ihan sama miten epäviralliset ne on. Ei edes kysytä voinko tuoda naperon, koska eihän siinä voi kieltäytyä jos haluaa niille treffeille. Sitten kun on tutustuttu vähän paremmin ja molemmat on sitä mieltä että "jatkoon" niin voi sopia että käydään vaikka syömässä niin että se muksu on mukana. Pieni lapsi kyseessä joten vanhemmalla menee suurin osa siitä ajasta siihen lapseen, niin miten muka tutustuu tähän uuteen ihmiseen? Ikäväähän tuo on lapsenkin kannalta.

      Lainaa

    41. Uneton meduusa 19.3.2026 12:20
      Tulos: +31 (31 ääntä)
      Pieni metso: Niin, "nylpyttämisiin" ois ollu parempi. Tietämättä paremmin onko tuolla ryhmässä todella noin suoria ehdotuksia naisilta?
      Nylkyttämisiin,

      Lainaa

    42. Nuutunut pehmelö 19.3.2026 13:16
      Tulos: +29 (31 ääntä)
      Pronssi banaani: Jos se on jossain ryhmässä niin se on julkinen vain jäsenille jos ryhmä on yksityinen.
      Ja nyt täällää...

      Lainaa

    43. Maksettu mestari 19.3.2026 14:35
      Tulos: +46 (48 ääntä)
      Luulin jos että pentu meinasi työntää ranut nenäänsä. Siihen verrattuna mursunhampaat ei ole paha

      Lainaa

    44. Virtaava piirroshahmo 19.3.2026 17:50
      Tulos: +10 (18 ääntä)
      Irvokas herkkuruoka: Vieläkö ne pelkää piikkejä ja piikitettyjä? Eihän niitä ole enää saanut vuosiin! Miten nuo voi edes olla samoissa tiloissa piikitettyjen kanssa? 🤷🏻‍♀️
      Se piikkivastaisuus on vain hyvesignalointia muille höyrypäille, erään lainen kutsuhuuto kaltaisilleen.

      Lainaa

    45. Mustavalkea patsas 19.3.2026 18:31
      Tulos: +3 (33 ääntä)
      Järven maukkain laama: Liekö edes totta koko tarina 🤷🏻‍♀️. Toisaalta lapset on tommosia ja jos sitä ei kestä, niin ei varmaan kannata isäpuoleksi ryhtyä 🤔.
      Ei, ei ne ole tollaisia. Joko on joku kehityshäiriö tai todella huonosti kasvatettu lapsi.

      Lainaa

    46. Suosittu orja 19.3.2026 19:36
      Tulos: -13 (33 ääntä)
      Illu: Eniten tässä ihmetyttää puuttumattomuus ruokapöydässä piereskelyyn. Sen verran tulisi opettaa käytöstapoja.
      Ei lapsilta saa nykyään kieltää mitään, tulee trauma ja paha mieli.

      Lainaa

    47. Suosittu orja 19.3.2026 19:38
      Tulos: +25 (35 ääntä)
      En ihmettele ettei tullut toisia treffejä. Itse olisin häipynyt vessareissun aikana, sen verran huonoa käytöstä piereskellä ruokapöydässä ja äiti vielä yllyttää nauramalla.

      Lainaa

    48. Rapee kirsikka 19.3.2026 21:20
      Tulos: +11 (29 ääntä)
      Pluri: Niin ja lähtökohtaisesti on outoa ottaa tuon ikäinen lapsi mukaan ensitreffeille koska kuten jutussakin kävi lapsi tykästyi uuteen isäpuoliehdokkaaseen saman tien ja sitten joutuu pettymään. Vaikka lähtökohtaisesti on hyvä että lapsi oppii myös sen taidon niin jatkuvasti toistaessa tätä samaa emotionaalista [...]
      "Jos edes tuollaista tilannetta varten ei saa lapsetonta...". Pakko sanoa, että jos on yksinhuoltaja, niin ne hetket kun on lapsivapaata, käytetään todennäköisesti tähdellisempiin hommiin kuin treffeihin, kuten vaikka hammaslääkäri- tai gynekologikäynteihin tai pankki- ja viranomaisasioiden hoitoon. Yksinhuoltaja saattaa olla oikeasti aika yksin, kun tämä nykyinen yhteiskunta ei suosi entisenlaisia turvaverkkoja (ennen asuttiin lähellä sukulaisia, oli enemmän sisaruksia, eli lapsilla oli enemmän tätejä ja setiä/enoja, tunnettiin hyvin naapurit ja katottiin vähän niidenkin lasten perään, kavereilla vierailtiin ja vanhemmatkin tunsivat toisensa, lapsen saattoi päästää ilman puhelinta kirjastoon/ nuokkarille/ harrastuksiin...).

      Lainaa

    49. Tulos: +19 (19 ääntä)
      Itseasiassa: Ei kai se koronapiikki tule enää kellekään mieleen, kun kaikki piikitetyt kuolivat 5 vuoden sisällä swn saamisesta. Terveisiä täältä rajan takaa. Yhteyden ottoon maallisiin auttaa se piikissä ollut mikrosiru.
      Sama. 5G:llä matriisissa kiinni.

      Lainaa

    50. Rapee ilves 20.3.2026 2:30
      Tulos: +19 (19 ääntä)
      Kiero maksamakkara: Näyttäisi olevan vaihtunut rypsiöljyn pelkoon, ja siihen miten se tappaa, nostaa estrogeeniä ja muuttaa miehet naisiksi. Facebookissa ainakin törmää näihin hörhöihin, silloin harvoin kun siellä käy.
      Mitä helvettiä? Eikö voisi välillä ihan vaan elää? 🤷🏻‍♀️

      Lainaa

    51. Raitti mandariini 20.3.2026 5:38
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Irvokas herkkuruoka: Vieläkö ne pelkää piikkejä ja piikitettyjä? Eihän niitä ole enää saanut vuosiin! Miten nuo voi edes olla samoissa tiloissa piikitettyjen kanssa? 🤷🏻‍♀️
      Venäjän vakoojia

      Lainaa

    52. Kahvia juova ankka 20.3.2026 9:47
      Tulos: +5 (13 ääntä)
      Illu: Eniten tässä ihmetyttää puuttumattomuus ruokapöydässä piereskelyyn. Sen verran tulisi opettaa käytöstapoja.
      Hänhän puuttui siihen, vaikkakaan siitä ei ollut hyötyä.

      Lainaa

    53. Ylläoleva gaselli 20.3.2026 10:29
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Uneton meduusa: Nylkyttämisiin,
      Vielä parempi.  Mutta missä se nännin nypyttäjä -kommentoija on? Mokassahan oli suoraan syöttö lapaan 🤣

      Lainaa

    54. Kukkura käärme 20.3.2026 10:35
      Tulos: +8 (16 ääntä)
      Nuutunut pehmelö: Ja nyt täällää...
      Satunnainen Tiina jolla on 6-vuotias tytär Elli. Ei nyt ehkä maailman helpoin selvittää mutta joku tietäjä voi tietää. Ainakin jos on ryhmässä ja näkee sukunimenkin 😆

      Lainaa

    55. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Rapee kirsikka: "Jos edes tuollaista tilannetta varten ei saa lapsetonta...". Pakko sanoa, että jos on yksinhuoltaja, niin ne hetket kun on lapsivapaata, käytetään todennäköisesti tähdellisempiin hommiin kuin treffeihin, kuten vaikka hammaslääkäri- tai gynekologikäynteihin tai pankki- ja viranomaisasioiden hoitoon. Yksinhuoltaja [...]
      Onhan niitä lastenhoitajia joita saa pikkurahalla pariksi tunniksi käytännössä joka pitäjässä että en nyt täysin allekirjoita tuota. Oletan että rahaa olisi ollut tuohon kun kuitenkin ulkona syömiseen sitä löytyy. Lisäksi jos elämäntilanne todella on se että itseltä ei irtoa aikaa treffailuun (oli syy sitten milä tahansa) niin onko silloin järkevää treffailla ylipäätään. Jokainen tietenkin priorisoi rahansa ja aikansa miten haluaa mutta silloin saatetaan helposti olla tuossa tilanteessa että kenelläkään ei ilmeisesti ollut niin kivaa (paitsi lapsella joka joutui myöhemmin pettymään kun ei saanutkaan uutta mukavaa aikuista elämäänsä) että olisi päädytty jatkamaan kyseistä järjestelyä tulevaisuudessa.
      Niin ja lisätään nyt sen verran että ymmärrän kyllä että jos alkaa tapailla suht pienen lapsen vanhempaa niin sopii olettaa että yhteinen aika lienee suhteellisen tiukassa mutta jos toiseen ei pääse tutustumaan ollenkaan kun tilanne on aina tuollainen niin jäisi kyllä itselläkin yritys lyhyeksi.

      Lainaa

    56. Mauton ahven 21.3.2026 7:38
      Tulos: -8 (24 ääntä)
      Järven maukkain laama: Liekö edes totta koko tarina 🤷🏻‍♀️. Toisaalta lapset on tommosia ja jos sitä ei kestä, niin ei varmaan kannata isäpuoleksi ryhtyä 🤔.
      Ei kai kukaan ollut isäpuoleksi ryhtymässäkään.
      Jos vanhemmat ovat eronneet, niin lapsella on silti kaksi vanhempaa. Ei hän tarvitse kolmatta ja neljättä, eikä se voi olla mikään oletus, että äidin tai isän uusi kumppani on mikään puolivanhempi lapselle. Se parisuhde on aikuisten välillä.
      Tietenkin, jos se joskus etenee siihen asti, että asutaan yhdessä, niin tästä aikuisesta tulee kiinteä osa lapsen elämää. Mutta ei silloinkaan ole mikään luonnonlaki, että lapsen ja aikuisen välillä olisi oltava vanhemmuuden kaltainen suhde.
      On ihan typeriä ajatuksia, että
      1) sinkku aikuinen, jolla on lapsi, olisi lähtökohtaisesti lapsen yksinhuoltaja
      2) sinkku aikuinen, jolla on lapsi, etsisi lähtökohtaisesti lapselleen oheishuoltajaa eikä itselleen parisuhdekumppania

      Lainaa

    57. Liekehtivä neuvonantaja 22.3.2026 0:33
      Tulos: +7 (9 ääntä)
      Itseasiassa: Rypsiöljyn pelko oli ilmassa ainakin silloin, kun oli karppausbuumi, eli joskus 2008-2010 tienoilla. Kaikkien piti syödä kookosöljyä ja voita.
      Asiayhteydestä johtuen luin kahdesti, että tässä puhutaan kakkausbuumista. Järkeilin vielä, että kookosöljyä tankkaamalla varmaan luistaa hyvin, kun tarpeeksi kiskoo.

      Lainaa

    58. Tarinoita kertova neuvonantaja 22.3.2026 19:13
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Valtaisa kookos: Mietin aluksi, että sanottiinko tosiaan, että ekat treffit. Ei sanottu, mutta FM-tiimi lisännyt tuon "Toisia treffejä ei tullut". Oliko siis ekat treffit vai ei?
      Mä mietin oliko treffit ollenkaan. "Treffikumppani" on lainausmerkeissä. Ehkä siinä oltiinkin vain lounaalla jonkun perhetutun kanssa ja "treffikumppani" viittaakin lapsen sutkautukseen.

      Lainaa

    59. Tuulenpitävä karpalo 23.3.2026 3:50
      Tulos: +10 (12 ääntä)
      Jaa, luulin että piikitön tarkoittaa narkkia mutta olikin foliohattu juttu.

      Lainaa

    60. Tulos: +5 (15 ääntä)
      Ehkä toi paskova apina ei ole vielä tarpeeksi koulutettu edes pikaruokalaan. Ei siis jumalauta kohta koululainen paskoo housuihinsa eikä ymmärrä hävetä?

      Lainaa

    61. Tulos: +1 (7 ääntä)
      Tarinoita kertova neuvonantaja: Mä mietin oliko treffit ollenkaan. "Treffikumppani" on lainausmerkeissä. Ehkä siinä oltiinkin vain lounaalla jonkun perhetutun kanssa ja "treffikumppani" viittaakin lapsen sutkautukseen.
      Mä mietin ihan samaa. Koska ihan jo lähtökohtaisesti: kuka aikuinen menee treffeille Heseen? 6-vuotiaalle se voi hyvinkin olla mieluinen ruokapaikka, mutta jos lapsi otetaan ylimääräisenä mukaan treffeille, niin harvemmin paikka kuitenkaan valitaan vain tämän mieluhaluja silmälläpitäen.
      Todellisten treffien sijaan tulee siis lähinnä mieleen, että siinä äidillä ja tyttärellä on ollut sovittuna lounas Hesburgerissa ja sitten jossain kohtaa on sovittu, että joku tuttu mies tulee myös mukaan. Tai sitten on alusta alkaen sovittu, että mennään kolmistaan. Siksi puhutaan lainausmerkeissä "treffikumppanista". Se jää sitten täysin arvailujen varaan, että oliko alun perin jomman kumman taholta kuitenkin mahdollisesti myös jotain kiinnostusta.

      Lainaa

    62. Pikku hampurilainen 24.3.2026 6:13
      Tulos: -1 (5 ääntä)
      Varastettu lihapulla: "tokaisi kuinka on päästävä vessaan", "kuinka on epäkohteliasta kuiskata". Missä "että"?
      Hei!
      Nuo virkkeet ovat ihan oikein kirjoitettuja. 
      Oikein: Mietin, mitä sinulle kuuluu. 
      Väärin: Mietin, että mitä sinulle kuuluu. 

      Lainaa

    63. Alentuva orava 26.3.2026 17:50
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      Nuutunut pehmelö: Ja nyt täällää...
      Pronssi banaani: Jos se on jossain ryhmässä niin se on julkinen vain jäsenille jos ryhmä on yksityinen.
      Julkinen on julkinen oli ryhmä sitä tai ei.

      Lainaa

    64. Tukkeutunut kotka 1.4.2026 14:50
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Vähän ällöttävä toi piereskelyhomma.. kyseessä ei ole mikään pikkuvauva kuitenkaan. Ja oikeasti, vaikka olisikin pikkuvauva niin tartteeko ruokapaikassa hihitellä ja yllyttää pieremään lisää kunnes tulee löysät housuun. En ymmärrä koko hommaa, ällöä.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hesburger, hese, jalka, lapset, meksiko, murtuma, piikitön, sinkku, sinkut, vetää leukoja

  • Uusimmat

  • Kategoriat