Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kuvakooste, osa 500

Jannika B laittaa suunsoittajan ruotuun – tyylillä.
Kuvakooste, osa 500

Kuvakooste täyttää 500! 🥳 Kaikkien aikojen suosituin Kuvakooste on ollut osa 66 ja suurin floppi osa 469.

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 41 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +65 (103 ääntä)
      Kankaisen julkaisussa huomaamme myös, että Hoho-nimi on muutettu muotoon "Höhö". Kyltti sijaitsee Laukaassa Lievestuoreella. Samasta risteyksestä toiseen suuntaan sijaitsee Jyväs-Pakarin leipomonmyymälä, jossa kannattaa käydä, jos ajaa ohi (maksamaton mainos). Eikä kannata pyytää photoshoppaamaan valokuvaa, jos haluaa tietyn lopputuloksen.

      Lainaa

    2. Höylätty omena 22.7.2025 1:59
      Tulos: +157 (175 ääntä)
      Miten nämä Kirsit aina vaan jaksaa? 🤦🏻‍♀️ Ei ketään kiinnosta omien (paskojen) mielipiteiden jakaminen.

      Lainaa

    3. Likvidi preeriasusi 22.7.2025 3:58
      Tulos: -43 (95 ääntä)
      tonique: Kankaisen julkaisussa huomaamme myös, että Hoho-nimi on muutettu muotoon "Höhö". Kyltti sijaitsee Laukaassa Lievestuoreella. Samasta risteyksestä toiseen suuntaan sijaitsee Jyväs-Pakarin leipomonmyymälä, jossa kannattaa käydä, jos ajaa ohi (maksamaton mainos). Eikä kannata pyytää photoshoppaamaan valokuvaa, jos haluaa tietyn lopputuloksen.
      Vitsien selittely ja päteminen on aina yhtä upeeta.

      Lainaa

    4. Kitsas persoona 22.7.2025 5:23
      Tulos: +218 (226 ääntä)
      Kirsin aikalaisille on käytöstavat tuttuja - harmi vaan, ettei Kirsiin tarttuneet..

      Lainaa

    5. Tulos: +176 (184 ääntä)
      Kirsi, miten voi olla itsellä motto, mitä ei itse ymmärrä? Vai ymmärtääkö sen vasta ne, ketkä ei Kekkosen aikaa ole nähnyt?

      Lainaa

    6. Avautuva makkara 22.7.2025 7:07
      Tulos: +133 (141 ääntä)
      En ymmärrä mikä saa ihmiset kommentoimaan kaikenlaista pöljää ja monesti jopa omalla nimellä ja naamalla. Miksei voi jättää ajatuksiaan ihan itselleen vain.

      Lainaa

    7. Painoton patsas 22.7.2025 7:11
      Tulos: +12 (70 ääntä)
      Kirsi näyttäisi tarvitsevan kipeästi pitkää sometaukoa. Jokin muukin pitkä taitaisi auttaa / olla tarpeen, mutta ei siitä sen enempää.

      Lainaa

    8. Väkevä kyyhky 22.7.2025 7:17
      Tulos: +54 (56 ääntä)
      tonique: Kankaisen julkaisussa huomaamme myös, että Hoho-nimi on muutettu muotoon "Höhö". Kyltti sijaitsee Laukaassa Lievestuoreella. Samasta risteyksestä toiseen suuntaan sijaitsee Jyväs-Pakarin leipomonmyymälä, jossa kannattaa käydä, jos ajaa ohi (maksamaton mainos).
      Paitsi että tuo kyltti ei ole siinä Lievestuoreen risteyksessä. Sieltä on Kankaiseen 10 km ja Hohoon 5 km. Tuo kuvan paikka on Mikkeliin menevältä tieltä numero 13

      Lainaa

    9. Karmia taistelija 22.7.2025 8:07
      Tulos: +69 (83 ääntä)
      Avautuva makkara: En ymmärrä mikä saa ihmiset kommentoimaan kaikenlaista pöljää ja monesti jopa omalla nimellä ja naamalla. Miksei voi jättää ajatuksiaan ihan itselleen vain.
      Muistisairaus oireilee usein sopimattomalla käytöksellä.

      Lainaa

    10. Kissakuustinen 22.7.2025 8:30
      Tulos: +109 (135 ääntä)
      Onhan tuo Jannikan asu tollanen "oho, housut putos ja kalsarit näkyy" mutten siitä kuitenkaan missään julkisessa paikassa kiukuttelisi omalla nimelläni. Eri asia jos kysytään mielipidettä, niin silloin voi sanoa rehellisesti muttei silloinkaan ole aikuismaista moittia sitä moittimisen riemusta.

      Lainaa

    11. Lempeä mustikka 22.7.2025 9:05
      Tulos: -58 (116 ääntä)
      Vanha fabu (minä) mussuttaa: kuvassa olevalla naisella (oletettavasti joku, jonka nimi on Jannika; kontekstista ja asusta päätellen laulaja) on päällään aluskerraston korsetin mukaelma ja farkuiksi naamioidut kalastajan kumisaappaat. Ymmärrän, että se on normaalia tänä päivänä, mutta kysyn, miksi naislaulajat järjestään pannaan pukeutumaan ihonmyötäisiin, mahdollisimman paljastaviin asuihin sen sijaan, että he hankkisivat suosiota laulullaan? Kuvitelkaa tämän Jannikan tilalle joku Bruno tai Borat mankinissaan; kuvitelkaa 10 kilogramman kultaketjussa räppäävä 150 kg:n köriläs, jolla on päällään vain kehonrakentajan näytöslappu hepin päällä. Aivan. Aivan liian absurdi näky, ja siitä huolimatta naisartisteille se on arkipäivää. Miksi?

      Lainaa

    12. Lempeä mustikka 22.7.2025 9:07
      Tulos: -70 (94 ääntä)
      Höylätty omena: Miten nämä Kirsit aina vaan jaksaa? 🤦🏻‍♀️ Ei ketään kiinnosta omien (paskojen) mielipiteiden jakaminen.
      Mistä sinä ja kaltaisesi saatte jatkuvasti vahvistusta sille harhaluulolle, että jos sinua ei kiinnosta, ketään ei kiinnosta?

      Lainaa

    13. Sisältävä mäyrä 22.7.2025 9:29
      Tulos: +74 (78 ääntä)
      Kirsi kehuskelee hyvillä käytöstavoilla. Taitaa olla jo ihan höperöitynyt mummeli.

      Lainaa

    14. Tulos: +7 (23 ääntä)
      Kuvakooste täyttää 10^1134. Melkoinen saavutus, kun universumissa on atomejakin vaivaiset 10^80.

      Lainaa

    15. Lempeä mustikka 22.7.2025 10:11
      Tulos: -8 (18 ääntä)
      Toj Karin: Kuvakooste täyttää 10^1134. Melkoinen saavutus, kun universumissa on atomejakin vaivaiset 10^80.
      Hej Karin: muistithan panna prillit päähän?

      Lainaa

    16. Altis kantojuhta 22.7.2025 10:16
      Tulos: +34 (36 ääntä)
      Sam: Kirsi, miten voi olla itsellä motto, mitä ei itse ymmärrä? Vai ymmärtääkö sen vasta ne, ketkä ei Kekkosen aikaa ole nähnyt?
      Kirsin aikalaisille ei kai ironian taju ollut kaikkein vahvinta.

      Lainaa

    17. Pätevä mandariini 22.7.2025 10:33
      Tulos: +11 (19 ääntä)
      Toj Karin: Kuvakooste täyttää 10^1134. Melkoinen saavutus, kun universumissa on atomejakin vaivaiset 10^80.
      Osaako joku selittää mitä toi Karin tällä tarkoitaa? En ymmärrä.

      Lainaa

    18. Ronkeli pupu 22.7.2025 11:06
      Tulos: +20 (28 ääntä)
      Pätevä mandariini: Osaako joku selittää mitä toi Karin tällä tarkoitaa? En ymmärrä.
      Vääntää vitsiä matikan operaattorista ! eli kertoma. Esimerkkinä 4! = 4*3*2*1 = 24 ja vastaavasti 500! lienee tuo luku (en naputellut varmistusta). Toki samalla oletettaneen kieliopin kannalta hymiön toimivan välimerkkinä, hmn. Eiköhän näissäkin yleensä muokkausten tekijät tiedä myös vitsiä väännettävän ja sitä odottavat. Toisinaan myös toivovat. Että ei sitä sen ihmeemmin kannata taivastella.

      Lainaa

    19. Ikinuori neuvonantaja 22.7.2025 11:24
      Tulos: +35 (39 ääntä)
      Pätevä mandariini: Osaako joku selittää mitä toi Karin tällä tarkoitaa? En ymmärrä.
      Vitsailee sillä, et kuvakoosteita on tullu 500!. Matikassa huutomerkki luvun perässä meinaa luvun kertomaa eli lukua, joka saadaan kertomalla yhteen annettu luku ja kaikki sitä pienemmät luvut. Esimerkiksi 2! kertoma lasku on 2x1 = 2 ja 5! kertoma lasku on 5x4x3x2x1 = 120 jne.  Tällä tiedolla varmaan ymmärrät, että 500! on jo aika helkkarin iso luku. Niin iso, että sitä on vähän mahdoton edes kirjoittaa auki tavalliseen keskusteluun, joten 10^1134 toimii lyhenteenä.

      Lainaa

    20. Jalaton persoona 22.7.2025 11:25
      Tulos: 0 (24 ääntä)
      Höylätty omena: Miten nämä Kirsit aina vaan jaksaa? 🤦🏻‍♀️ Ei ketään kiinnosta omien (paskojen) mielipiteiden jakaminen.
      Kirsiä kiinnostaa. Ja tuo jälkimmäinen Jannika B:n kommentti on myöskin sitaatti Sylvi Kekkoselta.

      Lainaa

    21. Tulos: +3 (29 ääntä)
      Ronkeli pupu: Vääntää vitsiä matikan operaattorista ! eli kertoma. Esimerkkinä 4! = 4*3*2*1 = 24 ja vastaavasti 500! lienee tuo luku (en naputellut varmistusta). Toki samalla oletettaneen kieliopin kannalta hymiön toimivan välimerkkinä, hmn. Eiköhän näissäkin yleensä muokkausten tekijät tiedä myös vitsiä väännettävän ja sitä odottavat. Toisinaan myös toivovat. Että ei sitä sen ihmeemmin kannata taivastella.
      Hymiö? Mulla näkyy siinä 10 kantakuluna, potenssin merkki eli ^ (v käännettynä 180 astetta), sekä 1134 ekspotenttina. Ilmeisesti käytät jotain laitetta mikä kääntää jotkut merkkijonot hymiöiksi automaattisesti?

      Lainaa

    22. Itseasiassa 22.7.2025 12:36
      Tulos: +74 (82 ääntä)
      Lempeä mustikka: Vanha fabu (minä) mussuttaa: kuvassa olevalla naisella (oletettavasti joku, jonka nimi on Jannika; kontekstista ja asusta päätellen laulaja) on päällään aluskerraston korsetin mukaelma ja farkuiksi naamioidut kalastajan kumisaappaat. Ymmärrän, että se on normaalia tänä päivänä, mutta kysyn, miksi naislaulajat [...]
      Red hot chili peppers esiintyi joskus 20 vuotta sitten pelkästään yksi sukka päällä per mies. Että sellaista nykypäivää.

      Lainaa

    23. Itseasiassa 22.7.2025 12:41
      Tulos: +60 (62 ääntä)
      Jos nykynuoriso on pilalla, niin millaista se olikaan Kirsin aikana? "Keksi oma mottosi" ja lainaa omaansa rouva Kekkoselta.

      Lainaa

    24. Lempeä mustikka 22.7.2025 12:57
      Tulos: -13 (53 ääntä)
      Itseasiassa: Red hot chili peppers esiintyi joskus 20 vuotta sitten pelkästään yksi sukka päällä per mies. Että sellaista nykypäivää.
      Niin, ja Borat esiintyi myös. Sinulta jää villakoiran ydin huomaamatta: naisartistit ovat järjestään lavalla mahdollisimman paljastavissa asuissa. Miesartistit eivät. En väitä asuvalintaa nais- tai miesartistien valinnaksi, mutta joku sen on tehnyt. Miksi naiset tänäkin päivänä tungetaan alusvaatteissaan lavalle laulamaan, kun miehellä on päällysvaatteet päällään? Missä se tasa-arvo, esineellistämisen loppu ja suosi artististen avujen vuoksi eikä tyrkytettyjen tissien vuoksi on?

      Lainaa

    25. Mauton ahven 22.7.2025 13:52
      Tulos: +45 (63 ääntä)
      Lempeä mustikka: Niin, ja Borat esiintyi myös. Sinulta jää villakoiran ydin huomaamatta: naisartistit ovat järjestään lavalla mahdollisimman paljastavissa asuissa. Miesartistit eivät. En väitä asuvalintaa nais- tai miesartistien valinnaksi, mutta joku sen on tehnyt. Miksi naiset tänäkin päivänä tungetaan alusvaatteissaan lavalle [...]
      Tasa-arvo ei ole sitä, että joku huutelija määrää, missä asussa kenenkin on sopivaa esiintyä. Tasa-arvoa on nimen omaan se, että jokainen sukupuoleen tai mihinkään muuhunkaan ominaisuuteen katsomatta saa ihan itse valita, mitä kehon osiaan "tyrkyttää" eli suomeksi sanottuna jättää peittämättä vaatteilla. 
      Vähissä vaatteissa esiintyminen ei ole esineellistämistä. Sinun asenteesi on. Sinä valitset yrittää esineellistää mielestäsi liian vähäpukeisen naisen, joka tässä Jannikan tapauksessa onneksi vähät välittää sellaisista alistamisyrityksistä.

      Lainaa

    26. Itseasiassa 22.7.2025 14:38
      Tulos: +52 (62 ääntä)
      Lempeä mustikka: Niin, ja Borat esiintyi myös. Sinulta jää villakoiran ydin huomaamatta: naisartistit ovat järjestään lavalla mahdollisimman paljastavissa asuissa. Miesartistit eivät. En väitä asuvalintaa nais- tai miesartistien valinnaksi, mutta joku sen on tehnyt. Miksi naiset tänäkin päivänä tungetaan alusvaatteissaan lavalle [...]
      Tätä samaa on jankattu ainakin niin kauan, kun olen kuunnellut rock- ja popmusiikkia. Eli siis ainakin 30 vuotta naisilla on ollut liian vähän vaatteita päällä. Tämä naisten esinneellistäminen jatkuu valitettavasti ikuisesti. Mutta onneksi miehillä, kuten Windows95manillä ja Käärijällä on sentään ollut peittävät asusteet.

      Lainaa

    27. Kookas unikeko 22.7.2025 15:25
      Tulos: +8 (16 ääntä)
      Toj Karin: Hymiö? Mulla näkyy siinä 10 kantakuluna, potenssin merkki eli ^ (v käännettynä 180 astetta), sekä 1134 ekspotenttina. Ilmeisesti käytät jotain laitetta mikä kääntää jotkut merkkijonot hymiöiksi automaattisesti?
      Siis tuossa feissarimokien tekstissä on "500! *juhlahymiö* Kaikkien aikojen...." Eikä suinkaa  esim. "500!." Vitsailen siis itse kieliopista jos tuon kertomana lukee (näköjään keksit katosi, joten nikki hävisi).

      Lainaa

    28. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Väkevä kyyhky: Paitsi että tuo kyltti ei ole siinä Lievestuoreen risteyksessä. Sieltä on Kankaiseen 10 km ja Hohoon 5 km. Tuo kuvan paikka on Mikkeliin menevältä tieltä numero 13
      Höhö, olin niin fiksuna kommentoimassa!

      Lainaa

    29. Tulos: -19 (45 ääntä)
      Onhan se asu ihan hiton WT

      Lainaa

    30. Tulos: +31 (41 ääntä)
      Itseasiassa: Tätä samaa on jankattu ainakin niin kauan, kun olen kuunnellut rock- ja popmusiikkia. Eli siis ainakin 30 vuotta naisilla on ollut liian vähän vaatteita päällä. Tämä naisten esinneellistäminen jatkuu valitettavasti ikuisesti. Mutta onneksi miehillä, kuten Windows95manillä ja Käärijällä on sentään ollut peittävät asusteet.
      Kyllä miehetkin on aikaisemminkin osannut, kannattaa katsoa vaikka David Bowien tai Freddie Mercuryn 70-luvun lava-asuja, siinä vasta tiukkoja asuja ja paljasta pintaa. Sinänsä olen kyllä samaa mieltä siitä, että aivan varmasti tässäkin ilmiössä on eroja sukupuolten välillä ja sitä, että hoikan naisen tiedetään myyvän paremmin paljastavassa asussa, nimenomaan osin esineellistyksnen seurauksena, ja artistit eivät yleensä yksin itse näitä päätä, vaan stylistit ja mahdollinen PR-tiimi. Ja onhan se vähän hauskaa, että yleensä aina voimaantuminen ja Omat Valinnat ihan sattumalta osuvat yksiin sen kanssa, mitä yhteiskunta pitää sillä hetkellä viehättävänä. Mutta ongelman ydin ei ole yksittäinen naisartisti tai yksittäisen naisartistin asut, eikä se varmasti korjaannu yksittäisten ihmisten kritisoinnilla. Eihän me tiedetä, kuka ensinnäkin vaikuttaa itse omiin esiintymisasuihinsa ja aidosti haluaa pukeutua näin, saati sitten miksi; monella alternative-esiintyjällä esimerkiksi paljastavampi tyyli on nimenomaan tarkoituksellista tabujen rikkomista ja shokeerausta - joskaan en usko Jannika B:n tapauksessa olevan kyse tästä. Toisaalta myös voi miettiä, miksi alastomuus tai edes seksuaalisuus olisivat automaattisesti pahoja ja vältettäviä asioita, eikä vaan osa ihmisyyttä, ainakin aikuisyleisölle suunnattuna.

      Lainaa

    31. Turvaisa sorsa 22.7.2025 19:44
      Tulos: -10 (26 ääntä)
      Mauton ahven: Tasa-arvo ei ole sitä, että joku huutelija määrää, missä asussa kenenkin on sopivaa esiintyä. Tasa-arvoa on nimen omaan se, että jokainen sukupuoleen tai mihinkään muuhunkaan ominaisuuteen katsomatta saa ihan itse valita, mitä kehon osiaan "tyrkyttää" eli suomeksi sanottuna jättää peittämättä vaatteilla.  Vähissä [...]
      Kuka tässä on mitään määrännyt?

      Lainaa

    32. Turvaisa sorsa 22.7.2025 19:53
      Tulos: -10 (32 ääntä)
      just: Kyllä miehetkin on aikaisemminkin osannut, kannattaa katsoa vaikka David Bowien tai Freddie Mercuryn 70-luvun lava-asuja, siinä vasta tiukkoja asuja ja paljasta pintaa. Sinänsä olen kyllä samaa mieltä siitä, että aivan varmasti tässäkin ilmiössä on eroja sukupuolten välillä ja sitä, että hoikan naisen tiedetään [...]
      Tässä on jo asiallisempi kommentti, mutta edelleen siinä on oletus ajatuksesta, jota en ole esittänyt. Minä katson mielelläni itseään paljastavaa naisartistia, varsinkin jos se on yhtä miellyttävän näköinen kuin Jannika B. Edellinen vastaanväittäjä oletti, että olen määräämässä lisää vaatteita päälle. En ole.
      Sinä vaikutat olettavan, että pidän paljasta pintaa tai seksiä pahana. En pidä. Tykkään molemmista. En pidä siitä kaksoisstandardista, että naisartisti tekee suosiota heilumalla alusvaatteissaan tai uima-asussa kun taas miesartisti ei. (Enkä vanhana fabuna kyllä pidä siitäkään, että jopa laulaa osaavat tungetaan autotunen läpi eikä kenenkään ääni kuulostaa heidän omalta ääneltään.)

      Lainaa

    33. Ennustuksia laativa jyrsijä 22.7.2025 20:15
      Tulos: -22 (42 ääntä)
      Jaa-a, Jannikan omakin lausahdus oli halveksuva.

      Lainaa

    34. Ohennettu persoona 23.7.2025 10:14
      Tulos: -18 (30 ääntä)
      Huvittaa tietysti jonkin verran, että miksi Jannika B:tä sieppaa noinkin paljon randomien palautteet netissä. Siis onhan se ihan selvää, että pienikin ihmisen esilläolo kirvoittaa aina kaikenlaista palautetta. Julkkikselle ja varsinkin netissä on helppo myös sanoa ääneen.

      Lainaa

    35. Kaulaliinaton muurahaiskarhu 23.7.2025 11:30
      Tulos: -12 (24 ääntä)
      Kirsi voisi keskittyä omiin asioihinsa, mutta jotenkin en ihan hahmota, miten tuo Jannikan lainaama sitaatti olisi jotenkin erityisen osuva tässä tilanteessa.

      Lainaa

    36. Hapanimelä flamingo 24.7.2025 8:14
      Tulos: -2 (14 ääntä)
      Musta tuli kyllä tämän päivityksen jälkeen välittömäksi Jannika B fani!

      Lainaa

    37. Mitätön papukaija 24.7.2025 9:01
      Tulos: 0 (16 ääntä)
      Uskon ymmärtäväni, mitä vanha fabu ajaa takaa. Sehän nyt on fakta, että naisia esineellistetään ihan eri tavalla kuin miehiä. Olen sataprosenttisesti sitä mieltä, että sekä miehet ja naiset saavat laittaa päälleen mitä ikinä haluavat ja tykkään muuten tälleen ei vanhana eikä fabuna aivan älyttömästi tuosta Jannika B:n esiintymisasusta! Siis vau! Fakta kuitenkin on, että historiallisesti naisartisteja ja esim. urheilijoita on joko painostettu tai kehotettu näyttämään enemmän paljasta pintaa. Monet artistit on sanoneet, että olisivat halunneet esiintyä vaatetettuna ja antaa musiikin puhua puolestaan, mutta nuorina ja aloittelevina eivät ole saaneet tehdä sitä, levy-yhtiöt eivät olisi suostuneet markkinoimaan tms. Tämähän ei tarkoita, että siinä olisi mitään väärää, että paljastelee, mutta ei siltä faktalta oikein voi välttyä, että naisen on ollut todella paljon vaikeampaa menestyä pelkällä osaamisellaan juuri sen takia, että meitä on esineellistetty ja oletettu, että me ollaan olemassa ainakin osittain sen takia, että miehet saa silmänruokaa. Musta on tosi raikasta nähdä välillä kunnolla vaatetettuja naisturheilijoita ja -artisteja juuri tämän takia, mutta eihän se ole sama asia kuin paheksua tai syyllistää jotain toista, jolta näkyy enemmän pintaa. Ei se, että nostaa esiin pohdintaa tästä aiheesta ole Jannikan itsemääräämisoikeuden arvostelemista tai hänen haukkumistaan.

      Lainaa

    38. Matkustava kivi 26.7.2025 12:54
      Tulos: -2 (8 ääntä)
      just: Kyllä miehetkin on aikaisemminkin osannut, kannattaa katsoa vaikka David Bowien tai Freddie Mercuryn 70-luvun lava-asuja, siinä vasta tiukkoja asuja ja paljasta pintaa. Sinänsä olen kyllä samaa mieltä siitä, että aivan varmasti tässäkin ilmiössä on eroja sukupuolten välillä ja sitä, että hoikan naisen tiedetään [...]
       Olet ihan oikeassa, että artistien pitäisi olla viihdyttäviä, ja itsekin tiedän sen todeksi. Entinen bändini: tule laulamaan, osaathan sinä laulaakin, mutta ei kukaan tule katsomaan rumia miehiä tietokoneen takana. Pitää olla kaunis nuori nainen, niin, haluat siis jotain sananvaltaa siihen mitä laulat? Katsotaan. 
        Onneksi olen nyt niin vanha, että jos kukaan enää pyytää, se on luultavasti koska pysyn suunnilleen nuotissa. Mutta naiselle, joka haluaisi esiintyä, tilanne on aika ole näyttavä tai sahaat omaa oksaasi.(Tai sitten voi kirjoittaa oman musiikkinsa ja tyytyä siihen, että on ei-kukaan). 

      Lainaa

    39. Pähee metso 26.7.2025 18:55
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Matkustava kivi:  Olet ihan oikeassa, että artistien pitäisi olla viihdyttäviä, ja itsekin tiedän sen todeksi. Entinen bändini: tule laulamaan, osaathan sinä laulaakin, mutta ei kukaan tule katsomaan rumia miehiä tietokoneen takana. Pitää olla kaunis nuori nainen, niin, haluat siis jotain sananvaltaa siihen mitä laulat? Katsotaan.   [...]
      Odottelet, että joku pyytää, mutta haluat tulla pyydetyksi sinun ehdoilla? Vaikka pääpointtisi onkin hyvä, ja täysin kannatettava, niin eikö kannattaisi se bändi laittaa itse pystyyn?

      Lainaa

    40. Veltto bataatti 30.7.2025 13:10
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Matkustava kivi:  Olet ihan oikeassa, että artistien pitäisi olla viihdyttäviä, ja itsekin tiedän sen todeksi. Entinen bändini: tule laulamaan, osaathan sinä laulaakin, mutta ei kukaan tule katsomaan rumia miehiä tietokoneen takana. Pitää olla kaunis nuori nainen, niin, haluat siis jotain sananvaltaa siihen mitä laulat? Katsotaan.   [...]
      Mä voin pyytää laulamaan ihan sen takia että olet nainen. Eikä sillä iälläkään ole niin väliä, kunhan täysi-ikäinen ja pukeudut tiukkaan nahkaan. Itse olen läski keski-ikäinen, enkä osaa mitään. Lähdetäänkö esiintymään?

      Lainaa

    41. Kiinnostunut banaani 12.8.2025 3:53
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Mmmmm. Jannika

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hiusväri, jannika b, kankainen, kuva, kuvanmuokkaus, motto, muokkaus, photoshop, punainen, sylvi kekkonen, veri