Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 334

Mihin maahan et ikinä matkustaisi?
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 334

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 61 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Silko gaselli 22.4.2025 0:17
      Tulos: +100 (230 ääntä)
      Iha itseäni varten pukeudun.

      Lainaa

    2. Kivulias matelija 22.4.2025 0:19
      Tulos: +179 (189 ääntä)
      Mona meni sitten aprillipilaan. Popflex tekee joka vuosi tuollaisen mainosjekun, nämä pöksyt tältä vuodelta.

      Lainaa

    3. Piikikäs merimakkara 22.4.2025 0:48
      Tulos: +131 (135 ääntä)
      Kivulias matelija: Mona meni sitten aprillipilaan. Popflex tekee joka vuosi tuollaisen mainosjekun, nämä pöksyt tältä vuodelta.
      Olin tulossa kommentoimaan samaa. Toki onnistunut aprillipila, kun todella monet ovat siihen haksahtaneet 😄
      Toki tästä voi joku saada idean ja alkaakin tuottamaan vastaavia 🫣 Varmasti ostajakuntakin löytyisi

      Lainaa

    4. Autokoulun käynyt puuma 22.4.2025 0:58
      Tulos: -22 (184 ääntä)
      Silko gaselli: Iha itseäni varten pukeudun.
      Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.
      Ja bonukseksi incelien kitinät. 

      Lainaa

    5. Tulos: +96 (114 ääntä)
      Vähän niinku tissivako mut pyllyssä. Vois kutsua sitä pyllyvaoksi.

      Lainaa

    6. Koherentti ananas 22.4.2025 1:06
      Tulos: +46 (54 ääntä)
      Sehän on risteily kun käy Tallinnassa ettei poistu edes laivasta. Siis niitä iltareissuja missä on bileohjelmaa koko yöksi. Tosin ikäraja taitaa olla semmoinen ettei 8v pääse matkaan. On kai niitä päiväristeilyjäkin.

      Lainaa

    7. Paranormaali kiivi 22.4.2025 1:16
      Tulos: +219 (227 ääntä)
      Voi Jennaa, kun ainoastaan mielikuvituksettomat köyhät menee jollain Royal Carribeanin massapaatilla. Ainoa kunnon risteily on oman seurueen jahdilla, jotta saa henkilökunnan jakamattoman huomion ja voi tarvittaessa vaihtaa reittiä, jos näyttää, että joku kelluva turistirysä on menossa samaan suuntaan. Joillain ihmisillä ei ole mitään makua.

      Lainaa

    8. Tulos: +90 (122 ääntä)
      En itekään haluais mihinkään arabiemiraatteihin, mut kyllä jenkkien boikotointi on ihan yhtä hyvä pointti. Tosi usein aktiivisesti boikottien perään kuuluttavat ihmiset muutenkin boikotoivat todella valitsevasti. Ja eihän siinäkään mitään jos tekee niin itse, mutta jos arvostelee muiden päätöksiä niin kannattaa olla johdonmukainen myös omien arvojensa suhteen.

      Lainaa

    9. Tornipöllö 22.4.2025 3:39
      Tulos: +124 (132 ääntä)
      Paljosta vetoa, että Hanna ei ole koskaan aikonutkaan käydä Yhdysvalloissa? Arabiemiraatit puolestaan onkin hyväksyttävä maa ja ihan sattumalta myös paikka, jossa hän itse tykkää lomailla. Jännästi sitä ihminen aina pystyy keksimään tekosyitä, miksi just ne asiat joista itse tykkää onkin ihan okei eikä niitä ole syytä boikotoida.

      Lainaa

    10. Tulos: +42 (52 ääntä)
      Nimi: En itekään haluais mihinkään arabiemiraatteihin, mut kyllä jenkkien boikotointi on ihan yhtä hyvä pointti. Tosi usein aktiivisesti boikottien perään kuuluttavat ihmiset muutenkin boikotoivat todella valitsevasti. Ja eihän siinäkään mitään jos tekee niin itse, mutta jos arvostelee muiden [...]
        No en itsekään halua kiillottaa sädekehääni täällä liiaksi. Toisaalta sortovaltioita ei pitäisi tukea, mutta toisaalta pohjaton uteliaisuus? Kysymyshän ei ole olennainen, niin kauan kuin matkustaa omilla rahoillaan, niin kyllä aina löytyy kohteita, jotka ovat tosi erilaisia mutta ihmisoikeustilanne ei ole niin syvältä. (Ei muuten suomalaisten rakastamassa Thaimaassakaan ole liikaa hurraamista, siellä tapahtuu tosi outoja jos puhuu poikkipuolisesti kuninkaasta). 
        Mutta jos joku maksaisi matkan juuri esim. Arabiemiraatteihin, eikä sitä voisi vaihtaa matkaksi jonnekin muualle, niin voittaisiko uteliaisuus? Toki tuo "luksusta" ja "shoppailua" on ihan vain tyhmää, vierastyöläisten selkänahastahan se orjatyöllä revitään, ja naisena muutenkin aika tyhmänrohkea kohde. Mutta silti, on aina mielenkiintoista nähdä miten muualla eletään? Jaksaisinko vastustaa jos joku löisi liput käteen, en tiedä. 

      Lainaa

    11. Tulos: +42 (72 ääntä)
      Autokoulun käynyt puuma: Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.Ja bonukseksi incelien kitinät. 
      Hetikö tarvii mennä henkilökohtaisuuksiin?

      Lainaa

    12. Tulos: +21 (43 ääntä)
      Autokoulun käynyt puuma: Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.Ja bonukseksi incelien kitinät. 
      Onneksi olen niin hyvännäköinen ettei tuota minulle tuskaa tuollaiset asiat.

      Lainaa

    13. Puhekyvytön tomaatti 22.4.2025 6:57
      Tulos: -140 (156 ääntä)
      Koherentti ananas: Sehän on risteily kun käy Tallinnassa ettei poistu edes laivasta. Siis niitä iltareissuja missä on bileohjelmaa koko yöksi. Tosin ikäraja taitaa olla semmoinen ettei 8v pääse matkaan. On kai niitä päiväristeilyjäkin.
      *Boikotoi Venäjää*
      *Lähtee Viroon*
      🤦🏼‍♂️

      Lainaa

    14. Räkäpää 22.4.2025 7:39
      Tulos: +138 (142 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti: *Boikotoi Venäjää**Lähtee Viroon*🤦🏼‍♂️
      No on ne silti eri maa vaikka Venäjä voi ollakin asiasta eriä mieltä. Sama kuin sanoisit meitä venäläisiksi.

      Lainaa

    15. Juomakelvoton seppä 22.4.2025 7:55
      Tulos: +116 (120 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti: *Boikotoi Venäjää**Lähtee Viroon*🤦🏼‍♂️
      Mitä?

      Lainaa

    16. Pirteä näätä 22.4.2025 7:58
      Tulos: +44 (46 ääntä)
      Kivulias matelija: Mona meni sitten aprillipilaan. Popflex tekee joka vuosi tuollaisen mainosjekun, nämä pöksyt tältä vuodelta.
      Jutussa oleva kuva on kyllä aprillipila, mutta vuoden alussa sattumalta törmäsin tämän tyyppisiin housuihin. En muista enää mallin nimeä, eikä niissä ole noin syvä vako, mutta vako kuitenkin. Ne on salille käyttämistä varten tehdyt. Ihmettelen vain kuinka mukava olo on treenata kun koko ajan riskinä, että putkimiehen tai rekkamiehen tai mikä-lie-miehen hymy irvistää.

      Lainaa

    17. Aidattu herne 22.4.2025 8:05
      Tulos: -26 (74 ääntä)
      Tornipöllö: Paljosta vetoa, että Hanna ei ole koskaan aikonutkaan käydä Yhdysvalloissa? Arabiemiraatit puolestaan onkin hyväksyttävä maa ja ihan sattumalta myös paikka, jossa hän itse tykkää lomailla. Jännästi sitä ihminen aina pystyy keksimään tekosyitä, miksi just ne asiat joista itse tykkää onkin ihan okei eikä niitä ole syytä boikotoida.
      Yllättävän moni feministi/tasa-arvon huutelija tykkää käydä juuri tuolla lähi-idän Dubai, Bahrai jne. paikoissa vaikka selvästi tiedetään, miten siellä ei ole juuri tasa-arvosta tietoakaan.
      Sama kuin FIFA puolusti Qatarin jalkapallokisoja sillä, että vaikka ne antoivat ne niille järjestettäväksi, niin ei ne hyväksy vääryyksiä mitä siellä tapahtuu.

      Lainaa

    18. Tunnekylmä myyrä 22.4.2025 8:06
      Tulos: -10 (34 ääntä)
      Tornipöllö: Paljosta vetoa, että Hanna ei ole koskaan aikonutkaan käydä Yhdysvalloissa? Arabiemiraatit puolestaan onkin hyväksyttävä maa ja ihan sattumalta myös paikka, jossa hän itse tykkää lomailla. Jännästi sitä ihminen aina pystyy keksimään tekosyitä, miksi just ne asiat joista itse tykkää onkin ihan okei eikä niitä ole syytä boikotoida.
      Pitääkö olla aikonut matkustaa maahan jonne ei haluaisi matkustaa vaikka lennot ovat ilmaisia?

      Lainaa

    19. Tueton delfiini 22.4.2025 8:11
      Tulos: +3 (71 ääntä)
      Autokoulun käynyt puuma: Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.Ja bonukseksi incelien kitinät. 
      Itsevarma olo, että pitää pylly- tai tissivako tyrkyllä mennä, että saa edes huomiota ja sitten valittaa kun ihmiset katsoo kun toinen on kuin halpalihatiski. Tulee mieleen OF sisältöä tekevät tyypit, jotka kutsuvat itseä "malleiksi" kun muka niiden tekemä sisältö on eriä kuin porno ja muu aikuisviihde.

      Lainaa

    20. Viiksekäs sohvaperuna 22.4.2025 8:30
      Tulos: -8 (40 ääntä)
      Autokoulun käynyt puuma: Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.Ja bonukseksi incelien kitinät. 
      Seksikkäältä näyttäminen on perua jo patriarkaalisuuden ajoilta kun naisen piti näyttää miehen silmään hyvältä, eikös tää nyt pitäis olla jo menneisyyttä.

      Lainaa

    21. Tulos: +54 (62 ääntä)
      No joo, kun on tullut kauemmas lähdettyä niin olen kyllä viimeiseen asti välttänyt välilaskuja esim. Dohassa (jonka kautta yllättävän moni reitti kulkisi), mieluummin sitten pysähdytty ja yövytty vaikka Japanissa. Vaihtoehtoja on yleensä. Sitä en tiedä, onko tuosta mitään hyötyä, tuleepa itselle parempi mieli sen kerran kun reissaa.

      Lainaa

    22. Räkäpää 22.4.2025 8:42
      Tulos: +67 (73 ääntä)
      Tornipöllö: Paljosta vetoa, että Hanna ei ole koskaan aikonutkaan käydä Yhdysvalloissa? Arabiemiraatit puolestaan onkin hyväksyttävä maa ja ihan sattumalta myös paikka, jossa hän itse tykkää lomailla. Jännästi sitä ihminen aina pystyy keksimään tekosyitä, miksi just ne asiat joista itse tykkää onkin ihan okei eikä niitä ole syytä boikotoida.
      Jep. Itsehän olen onnistunut boikotoimaan Temua, Aliexpressiä jne ihan vaan sen takia kun ei ole oikeastaan tarvetta lisäkrääsälle. Nytkin nurkissa liikaa romua joka pitäisi siivota pois. Jos jotain on hankittava niin sitten hankitaan laatukampetta että toimii seuraavallakin käyttökerralla. Olen siis moraalisesti parempi kuin muut. Polvistukaa edessäni.

      Lainaa

    23. Tahdistamaton kärpänen 22.4.2025 8:45
      Tulos: +25 (41 ääntä)
      Tips: No joo, kun on tullut kauemmas lähdettyä niin olen kyllä viimeiseen asti välttänyt välilaskuja esim. Dohassa (jonka kautta yllättävän moni reitti kulkisi), mieluummin sitten pysähdytty ja yövytty vaikka Japanissa. Vaihtoehtoja on yleensä. Sitä en tiedä, onko tuosta mitään hyötyä, tuleepa itselle parempi mieli sen kerran kun reissaa.
      Niinpä niin. Entäs hiilijalanjälki? Suo siellä, vetelä täällä. Parempi pysyä kotona ja vetää peitto korviin.

      Lainaa

    24. Tulos: +44 (54 ääntä)
      Autokoulun käynyt puuma: Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.Ja bonukseksi incelien kitinät. 
      Tulee seksikäs olo lähinnä siksi että kulttuurihistoriallisesti tuollainen tyyli on muovautunut "seksikkääksi". Ja arvaa kuka tämän on luonut? Historiallisesti mies-keskeinen kulttuuri. Se mitä täällä pidetään "seksikkäänä ja itsevarmana" pukeutumistyylinä, ei sitä ole jossain toisessa kulttuurissa ja vahvasti epäilen että jos naisilla olisi ollut mahdollisuus olla isommassa asemassa luomassa länsimaista pukeutumiskulttuuria, ei se näyttäisi siltä miltä nyt.
      Eli, vaikka naama-arvoltaan yksittäisen vaatteen hankkiminen onkin sinun tai kenen tahansa naisen itsenäinen päätös omaa itseään varten, kokonaisuutena se päätös on silti muovautunut sen ympäristön mukaan jossa olet kasvanut. Sanon tämän miehenä jota ei incelien kitinä kiinnosta pätkääkään ja antaa mielellään naisten toimia siinä oman tahtonsa mukaan, mutta joka myös ymmärtää mikä nykytilanteeseen on johtanut.

      Lainaa

    25. Hiomaton fretti 22.4.2025 10:16
      Tulos: +9 (21 ääntä)
      Autokoulun käynyt puuma: Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.Ja bonukseksi incelien kitinät. 
      Sanmperi: Onneksi olen niin hyvännäköinen ettei tuota minulle tuskaa tuollaiset asiat.
      Lisäksi ei tarvi olla itsestä riippumattomassa selibaatissa niin en kitise.
      Ei osu siis minuunkaan 😆.
      Eikä se mikään ihme olisi että tuommoisia housuja olisi olemassa. Jo nyt joidenkin vaatteiden vyötärö on niin matala että alushousut, käytännössä stringit, näkyy kun nousevat korkeammalle kuin housujen vyötärö. Ilmeisesti se on nykyisin ok ja muotia 🤷🏻‍♂️.

      Lainaa

    26. Puhekyvytön tomaatti 22.4.2025 10:16
      Tulos: -84 (86 ääntä)
      Räkäpää: No on ne silti eri maa vaikka Venäjä voi ollakin asiasta eriä mieltä. Sama kuin sanoisit meitä venäläisiksi.

      Kyllä mä tiedän että ne on eri maita mutta entisiä neuvostomaita kuten Venäjä ja Valko-Venäjä. 

      Juomakelvoton seppä: Mitä?
      Ojasta allikkoon. 

      Lainaa

    27. Kissakuustinen 22.4.2025 10:28
      Tulos: -38 (56 ääntä)
      Risteily tarkoittaa sananmukaisesti, että alus käy monessa paikassa eli risteilee merellä eikä mene suoraan johonkin ja palaa takaisin, eli ei Suomessa ole risteilyjä. Samanlainen sanan väärinkäyttö tai harhaluulo kuin "Long drink" mikä tarkoittaa jollain alkoholittomalla lantrattu viina, eli pitkä juoma. Esim. kossukola on lonkku siinä missä gin+greippilimukin. Lonkusta on vaan tullut käsite yhden merkin myötä. Ja kolmas: Ala carté- ravintola. Moni luulee sen olevan hienoa, mutta se tarkoittaa paikkaa jossa on ruokalista, eli hesburger on myös Ala carté- paikka. Ala carté suoraan suomennettuna on "Kortilta" eli listalta.

      Lainaa

    28. Lotkottava tursake 22.4.2025 10:49
      Tulos: +57 (59 ääntä)
      Arabiemiraatit on varmasti ihan parhaita paikkoja ihmisille, joiden täytyy erikseen mainita "luksus". Hanna varmasti ostaa sieltä sitten "luksus"-merkkien vaatteita missä on iso logo jotta köyhät varmasti näkee että tässä ollaan nyt vähän parempituloisia!

      Lainaa

    29. Puhekyvytön tomaatti 22.4.2025 10:52
      Tulos: +4 (38 ääntä)
      Lotkottava tursake: Arabiemiraatit on varmasti ihan parhaita paikkoja ihmisille, joiden täytyy erikseen mainita "luksus". Hanna varmasti ostaa sieltä sitten "luksus"-merkkien vaatteita missä on iso logo jotta köyhät varmasti näkee että tässä ollaan nyt vähän parempituloisia!

      Voidaanko me sekä oikealla että vasemmalla olla edes siitä asiasta samaa mieltä, että kyseiset ihmiset ovat yhteiskunnan syöpä?

      Lainaa

    30. Lotkottava tursake 22.4.2025 10:56
      Tulos: +32 (38 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti: Voidaanko me sekä oikealla että vasemmalla olla edes siitä asiasta samaa mieltä, että kyseiset ihmiset ovat yhteiskunnan syöpä?
      Kyllä minusta hyvin voidaan.

      Lainaa

    31. Tukkeutunut kotka 22.4.2025 11:01
      Tulos: +44 (50 ääntä)
      Mulla on pitkä lista maita joihin en lähtisi, vaikka matkat maksettaisiin. Toisaalta en ole kovasti matkustelun perään muutenkaan ja en välttämättä "jaksaisi" lähteä ilmaiseksi edes johonkin kivaan maahan. Mutta varmasti en haluaisi mihinkään kovin kuumaan paikkaan, enkä moniin Afrikan maista, enkä mihinkään sota- tai konfliktialueelle, enkä moneen Aasian maahan. Enkä paikkoihin, joissa on kovasti korruptiota, tai sellaisiin joissa on huono terveydenhuolto. Jos saisin ilmaiset lennot nyt mihin tahansa niin... jaa-a. Ehkä Kanadan kauniita maisemia voisi katsella? Tai käydä vaikka Japanissa. Mieluisin valinta on jäädä kotiin.

      Lainaa

    32. Puhekyvytön tomaatti 22.4.2025 11:05
      Tulos: -38 (48 ääntä)
      Lotkottava tursake: Kyllä minusta hyvin voidaan.

      😱 Nyt iso high five tälle! Olin valmistautunut siihen että olette täysin mahdottomia, mutta löytyihän sieltä jotain aivotoimintaa! Let’s go!

      Lainaa

    33. Itseasiassa 22.4.2025 13:28
      Tulos: +14 (26 ääntä)
      Nimi: En itekään haluais mihinkään arabiemiraatteihin, mut kyllä jenkkien boikotointi on ihan yhtä hyvä pointti. Tosi usein aktiivisesti boikottien perään kuuluttavat ihmiset muutenkin boikotoivat todella valitsevasti. Ja eihän siinäkään mitään jos tekee niin itse, mutta jos arvostelee muiden [...]
      Voisin lähteä jenkkeihin, olen siellä myös käynyt. Harmi vaan että oon kirjoittanut kaikenlaisia arvosteluja niiden pressasta netissä ja nythän on ihmisiltä maahantulolupia peruttu siellä, kun ovat näin tehneet. I didn't see that coming...

      Lainaa

    34. Paranormaali kiivi 22.4.2025 14:20
      Tulos: +5 (39 ääntä)
      Hiomaton fretti: Lisäksi ei tarvi olla itsestä riippumattomassa selibaatissa niin en kitise. Ei osu siis minuunkaan 😆. Eikä se mikään ihme olisi että tuommoisia housuja olisi olemassa. Jo nyt joidenkin vaatteiden vyötärö on niin matala että alushousut, käytännössä stringit, näkyy kun nousevat korkeammalle kuin housujen vyötärö. Ilmeisesti se on nykyisin ok ja muotia 🤷🏻‍♂️.
      Nuo matalat housut, joiden yli stringit näkyi, oli juttu joskus vuosituhannen alussa. Viime vuosina on muodissa olleet korkeavyötäröiset housut. Ehkä reilu 20 vuotta sitten on sinulle nykyisin 🤷‍♂️

      Lainaa

    35. Itseasiassa 22.4.2025 14:25
      Tulos: +19 (23 ääntä)
      Pirteä näätä: Jutussa oleva kuva on kyllä aprillipila, mutta vuoden alussa sattumalta törmäsin tämän tyyppisiin housuihin. En muista enää mallin nimeä, eikä niissä ole noin syvä vako, mutta vako kuitenkin. Ne on salille käyttämistä varten tehdyt. Ihmettelen vain kuinka mukava olo on treenata kun koko ajan riskinä, että putkimiehen tai rekkamiehen tai mikä-lie-miehen hymy irvistää.
      Vuosituhannen vaihteessa, kun olin teini, niin oli niin matalat housut muotia, että pylly vilahteli. Ellei stringit. Että en tiedä paljonko tuo vilautteluvako sitten siitä eroaa.

      Lainaa

    36. Itseasiassa 22.4.2025 14:27
      Tulos: +35 (49 ääntä)
      Aidattu herne: Yllättävän moni feministi/tasa-arvon huutelija tykkää käydä juuri tuolla lähi-idän Dubai, Bahrai jne. paikoissa vaikka selvästi tiedetään, miten siellä ei ole juuri tasa-arvosta tietoakaan. Sama kuin FIFA puolusti Qatarin jalkapallokisoja sillä, että vaikka ne antoivat ne niille järjestettäväksi, niin ei ne hyväksy vääryyksiä mitä siellä tapahtuu.
      Taasko siellä mielikuvitus juoksee? Nimeä yksikin tällainen feministi.

      Lainaa

    37. Itseasiassa 22.4.2025 14:36
      Tulos: +31 (37 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti: Voidaanko me sekä oikealla että vasemmalla olla edes siitä asiasta samaa mieltä, että kyseiset ihmiset ovat yhteiskunnan syöpä?
      Samaa mieltä voi olla aina. Joskus aikoinaan Suomessa oli politiikassa se hienous, että kaikilla oli omat asiat ajettavana, mutta niitä yritettiin saada jollain tavalla yhteisymmärryksessä sopivaa muottiin. Osattiin tehdä kompromisseja, koska politiikka on yhteisten asioiden ajamista. Jos pitää vain muuten vaan ilman hyvää syytä olla eri mieltä, se ei ole politiikkaa. Se on ihan vain kusipäisyyttä.

      Lainaa

    38. Kiiltävä vuohi 22.4.2025 14:48
      Tulos: +11 (27 ääntä)
      Kissakuustinen: Risteily tarkoittaa sananmukaisesti, että alus käy monessa paikassa eli risteilee merellä eikä mene suoraan johonkin ja palaa takaisin, eli ei Suomessa ole risteilyjä. Samanlainen sanan väärinkäyttö tai harhaluulo kuin "Long drink" mikä tarkoittaa jollain alkoholittomalla lantrattu viina, eli pitkä juoma. Esim. [...]
      Että jaksat selittää. Olet varmasti tosi hauskaa seuraa.

      Lainaa

    39. Peruuttamaton riikinkukko 22.4.2025 15:57
      Tulos: +24 (28 ääntä)
      Tahdistamaton kärpänen: Niinpä niin. Entäs hiilijalanjälki? Suo siellä, vetelä täällä. Parempi pysyä kotona ja vetää peitto korviin.
      Kotona on ihan kiva olla ja kotimaasta löytyy paljon näkemisen ja kokemisen arvoisia kohteita.

      Lainaa

    40. Peruuttamaton riikinkukko 22.4.2025 15:58
      Tulos: +39 (43 ääntä)
      Paranormaali kiivi: Nuo matalat housut, joiden yli stringit näkyi, oli juttu joskus vuosituhannen alussa. Viime vuosina on muodissa olleet korkeavyötäröiset housut. Ehkä reilu 20 vuotta sitten on sinulle nykyisin 🤷‍♂️
      Ne oli muotia sillon, ja kas kun muodilla on oma kiertonsa, niin ne on muotia taas nyt.

      Lainaa

    41. Nidottu puuma 22.4.2025 16:13
      Tulos: +29 (35 ääntä)
      Puhekyvytön tomaatti: 😱 Nyt iso high five tälle! Olin valmistautunut siihen että olette täysin mahdottomia, mutta löytyihän sieltä jotain aivotoimintaa! Let’s go!
      Ironista. Itse et ole esittänyt yhtään minkäänlaista aivotoimintaa, mutta luulet tunnistavasi sellaista.

      Lainaa

    42. Huikea menninkäinen 22.4.2025 16:58
      Tulos: +16 (24 ääntä)
      Paranormaali kiivi: Nuo matalat housut, joiden yli stringit näkyi, oli juttu joskus vuosituhannen alussa. Viime vuosina on muodissa olleet korkeavyötäröiset housut. Ehkä reilu 20 vuotta sitten on sinulle nykyisin 🤷‍♂️
      Samat trendit kiertää takaisin. Jotkut on niin vanhoja että on nähnyt edellisellä vuosituhannellakin monta kertaa asioiden palaavan. Kasarin takatukkaa ei sentään näe enää kuin tamperelaisilla rokkareilla 😄

      Lainaa

    43. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Kissakuustinen: Risteily tarkoittaa sananmukaisesti, että alus käy monessa paikassa eli risteilee merellä eikä mene suoraan johonkin ja palaa takaisin, eli ei Suomessa ole risteilyjä. Samanlainen sanan väärinkäyttö tai harhaluulo kuin "Long drink" mikä tarkoittaa jollain alkoholittomalla lantrattu viina, eli pitkä juoma. Esim. [...]
      No minä väittäisin sen verran että lonkku on suomalaisten lyhenne joka pääsääntöisesti on aina tarkoittanut nimenomaan tuota lonkeroksikin kutsuttua Harwallin tuotetta. Joten kossusta ja kolasta voi tehdä long drinkin mutta onko se lonkku? Siitä voidaan olla montaa mieltä onko se näin vai toisin. Itse en ole ollut ennen olympialaisia baareissa kuulemassa käytettiinkö lonkku sanaa jo tuolloin tarkoittaen jotain muuta kuin tuota lonkeroa. Tohdin väittää että ei koska vieraiden kielten osaaminen oli tuohon aikaan vähäistä joten slangisanan luominen ennen lonkeron tuloa on mielestäni melko epätodennäköistä. Korjaa toki jos on oikeaa tietoa. Asia on mielenkiintoinen mielestäni. 
      Sitten tuohon risteilyasiaan. Lähteeni on huono koska se on Wikipedia. Haluaisin kuulla sinun lähteesi. Wikipedia kertoo ihan muuta kuin sinä. Lisäksi ainakin Viking Line menee reittä Helsinki-Maarianhamina-Tukholma joka on myös sinun määrittelemän risteilyn määritelmät täyttävä. 
      Eli onko sinulla asioista tietoa vai onko nämä omia ajatuksia miten asiat saattavat olla? Itse en löytänyt kumpaankaan asiaan netistä väitteitäsi tukevia asioita ja nyt asia vaivaa.

      Lainaa

    44. Tulos: +30 (32 ääntä)
      Huikea menninkäinen: Samat trendit kiertää takaisin. Jotkut on niin vanhoja että on nähnyt edellisellä vuosituhannellakin monta kertaa asioiden palaavan. Kasarin takatukkaa ei sentään näe enää kuin tamperelaisilla rokkareilla 😄
      Jos tarkotat mullettia, niin se on itseasiassa tehnyt paluuta jo ainakin vuosikymmenen vaihteesta asti. :)

      Lainaa

    45. Lahjaton avokado 22.4.2025 18:30
      Tulos: +9 (13 ääntä)
      No jaa, kyllä mulla tulee listalla aika monta muuta maata ennen arabiemiraatteja tai muita öljyvaltioita. Esimerkiksi Meksiko, Kolumbia, Irak, Afghanistan, Sudan, Libya, Somalia, Jemen, Syyria, Iran, Mali, Pohjois-Korea. Öljymaat on toki kyseenalaisia ihmisoikeuksien takia, mutta niinpä sitä vaan ihmiset matkustaa Thaimaahan, Vietnamiin, Kiinaan, joihinkin afrikkalaisiin maihin, Turkkiin jne jne eikä niissä sitten mietitä mikä mahtaa olla tilanne.

      Lainaa

    46. Littana matelija 22.4.2025 20:06
      Tulos: +13 (23 ääntä)
      Autokoulun käynyt puuma: Varmaan vaikea ruman miehen tajuta, että naiset tykkäävät siitä miltä itse näyttävät. Siitä tulee seksikäs ja itsevarma olo.Ja bonukseksi incelien kitinät. 
      Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Se pukeutumisella ja laittautumisella hankittu itsevarmuus romahtaa jossain vaiheessa. Parempi kun opettelee taidot joka puree vielä vanhanakin kun ei enää ulkonäkö säväytä. Pitkän päälle seksikkyys ja itsevarmuus tulee jostain ihan muusta kuin pukeutumisesta ja muista ulkonäköseikoista.

      Lainaa

    47. Kaikkivaltias kenguru 22.4.2025 22:18
      Tulos: -12 (24 ääntä)
      Itseasiassa: Taasko siellä mielikuvitus juoksee? Nimeä yksikin tällainen feministi.
      No tuolla lähi-idässä lomalla on tainnut käydä kaikki lähi ajan suurimmat naisjulkisuuden hahmot. Pelkästään Suomestakin tuoreimmat missit kilpaa juossut lomalla noissa maissa. Samoin urheilu maailman tähdet lomailee tuolla aika hyvän määrän. Saa siis pitkän listan niistä jotka huutaa sitä "tasa-arvoa, mutta eivät näe ongelmana matkustaa maahan jossa ihmisten oikeuksia poljetaan.

      Lainaa

    48. Intiimi peura 22.4.2025 23:01
      Tulos: +5 (21 ääntä)
      Itseasiassa: Taasko siellä mielikuvitus juoksee? Nimeä yksikin tällainen feministi.
      Maarit. En tiedä miksi kysyt, et sinä häntä tunne.

      Lainaa

    49. Likempi varis 22.4.2025 23:24
      Tulos: -13 (19 ääntä)
      Itseasiassa: Taasko siellä mielikuvitus juoksee? Nimeä yksikin tällainen feministi.
      Olen eri kommentoija ja musta täällä on ollut hyvää kommentointia (pois lukien äärimmäinen keskustelukyvyttömyys puolin ja toisin noitten miinusteluidenneja plussailuidenne kans) mut toi Venäjä-Viro meni täällä nyt yli. Et mee sinä nyt Putin-botti takas sinne, mistä tulit. Sulla on varmaan heittää lonkalta myös kaikkien muiden maiden historialliset rajat ja hallinta? Mistä vuodesta minkäkin maan ajatellaan olevan tietyn maan osa? Heitä myös samat vertailut kaikista saarista ja Afrikan maista, samoin koko Euroopan?
      Venäjä on Venäjä, Viro on Viro ja Ukraina on Ukraina. Olisit nyt sanonut vielä suoraan se kommentoija et ”boikotoi Venäjää mutta matkustaa Ukrainaan”. Plus missä on se kommenttiehdotus et ”boikotoi Israelia mut matkustaa Palestiinaan tai päinvastoin?”.  Ja mihin on muuten loppunut kiinnostus Ukrainan siviilejä kohtaan? Eikö ne oo feministeille tarpeeks trendikkäitä tai oikeestaan kenellekään? Eikö saa kivaa hyvesignalointia sillä enää?
      Ja mitä tulee tohon nimeä feministi (joka matkustelee arvojensa vastaisesti), voisin ite heittää täältä montakin mutta kun on seurannut somea ihmisten lynkkauksineen niin en uskalla lähteä tuohon kun kohta ne itkee tuolla ”olin eri ihminen silloin” ja ”tää on maalittamista” ja viiteryhmä puolustaa näitä harvoja. Ei koske samat säännöt montaakaan julkisuudessa öyhöttäjää, oli se sitten oikealla tai vasemmalla tai ihan vaan influensseri, jonka mielipiteet voi olla mitä vaan trendikästä milloinkin mut annas olla kun ihmettelet tätä niin ”miks te maalitatte JUST mua” ja ryhmä rientää puolustamaan. 
      Eli jos on todella näin pihalla, ettei seuraa mitä tässä polarisoituneessa maailmassa ihan kaikissa ideologisissa piireissä tapahtuu tekopyhiä, kannattaa ehkä olla hiljaa. Painakaa niitä raivomiinuksianne, kiitos. Ihan kaikki. Laitan tähän vielä jonkun, millä saa taatusti miinusta: Ugh, olen puhunut.
      Enkä hyväksy ääriajattelua missään. Se on äärimmäisen sulkeutunut tapa keskustella järkevästi. Nyt unohdin jo missä kirjoitan, olenhan itse tosiaan parempi ihminen. 🤪

      Lainaa

    50. Kullattu järvisieni 23.4.2025 0:45
      Tulos: +27 (29 ääntä)
      Kissakuustinen: Risteily tarkoittaa sananmukaisesti, että alus käy monessa paikassa eli risteilee merellä eikä mene suoraan johonkin ja palaa takaisin, eli ei Suomessa ole risteilyjä. Samanlainen sanan väärinkäyttö tai harhaluulo kuin "Long drink" mikä tarkoittaa jollain alkoholittomalla lantrattu viina, eli pitkä juoma. Esim. [...]
      Ei risteilyohjuskaan mene useampaan paikkaan vaan tasan yhteen kohteeseen. Eikä edes palaa takaisin 🙄

      Lainaa

    51. Epäluotettava hanki 23.4.2025 0:51
      Tulos: +21 (21 ääntä)
      Pluri: No minä väittäisin sen verran että lonkku on suomalaisten lyhenne joka pääsääntöisesti on aina tarkoittanut nimenomaan tuota lonkeroksikin kutsuttua Harwallin tuotetta. Joten kossusta ja kolasta voi tehdä long drinkin mutta onko se lonkku? Siitä voidaan olla montaa mieltä onko se näin vai toisin. Itse en ole ollut [...]
      Vikarilla ja Siljalla luokittelevat matkustajat risteilymatkustajiksi ja reittimatkustajiksi sen perusteella, että tuleeko samalla laivalla takaisin. Risteilymatkustajilla on myös hytti koko ajan, sinne voi jättää tavaroitaan satamassa olemisen ajaksi. Reittimatkustajat menee vain yhteen suuntaan, heillä voi olla hytti tai sitten menevät ns. kansipaikoilla. Eli ihan vakiintuneen käytännön mukaisesti käynti Stokiksessa on risteily. Lisäksi on ainakin ollut niitä 23 tunnin risteilyjä missä laiva lähtee Tallinnaan ja siellä biletetään aamuun asti. Käy satamassa mutta matkustajat ei sieltä poistu. Sitten pikkutunneilla takaisin Hesaan ja aamulla pirteänä aamupalalle ja kotiin.

      Lainaa

    52. Riski piirroshahmo 23.4.2025 2:44
      Tulos: 0 (8 ääntä)
      Aika turhasta Jennan kimppuun hyökättiin. Toki sitten lähti itse mukaan, mutta voiko syyttää?

      Lainaa

    53. Varissut kana 23.4.2025 6:48
      Tulos: +11 (15 ääntä)
      Kissakuustinen: Risteily tarkoittaa sananmukaisesti, että alus käy monessa paikassa eli risteilee merellä eikä mene suoraan johonkin ja palaa takaisin, eli ei Suomessa ole risteilyjä. Samanlainen sanan väärinkäyttö tai harhaluulo kuin "Long drink" mikä tarkoittaa jollain alkoholittomalla lantrattu viina, eli pitkä juoma. Esim. [...]
      Vai että ala carté.
      Se on à la carte, lausutaan alakart. Eli alkaa prepositiolla, sitten tulee sana, jonka viimeistä eetä ei todellakaan painoteta. Ehkä niissä sinun ravintoloissasi, kuten Hesessä, se on alakartte. :)

      Lainaa

    54. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Tornipöllö: Paljosta vetoa, että Hanna ei ole koskaan aikonutkaan käydä Yhdysvalloissa? Arabiemiraatit puolestaan onkin hyväksyttävä maa ja ihan sattumalta myös paikka, jossa hän itse tykkää lomailla. Jännästi sitä ihminen aina pystyy keksimään tekosyitä, miksi just ne asiat joista itse tykkää onkin ihan okei eikä niitä ole syytä boikotoida.
      Tulee mieleen eräs takavuosien suosittu (julkkismiehensä maineella hiukan ratsastava) bloggari, joka jaksoi esiintyä jonain supertiedostavana ja pohdiskelevana tyyppinä, mutta kun joku kysyi, miten jatkuva Emiraattien matkailu istuu tähän, oli vastaus luokkaa, että vierastyöläisten kohtelu lomakeskuksissa on toki ikävää, mutta kun sinne on kiva mennä lasten kanssa, kun on niin aurinkoista. Jossain kohtaa vaan lakkasin seuraamasta tätä ihmistä.

      Lainaa

    55. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Kissakuustinen: Risteily tarkoittaa sananmukaisesti, että alus käy monessa paikassa eli risteilee merellä eikä mene suoraan johonkin ja palaa takaisin, eli ei Suomessa ole risteilyjä. Samanlainen sanan väärinkäyttö tai harhaluulo kuin "Long drink" mikä tarkoittaa jollain alkoholittomalla lantrattu viina, eli pitkä juoma. Esim. [...]
      Lonkku taitaa olla lyhenne nimenomaan Lonkero-nimisestä tuotteesta, ei mistä tahansa long drinkistä.

      Lainaa

    56. Tulos: +1 (5 ääntä)
      Itseasiassa: Taasko siellä mielikuvitus juoksee? Nimeä yksikin tällainen feministi.
        No ei niitä feministejä ainakaan kauan ole :D. Monissa paikoissa sellaisten mielipiteiden ilmaiseminen ei ole turvallista ollenkaan. 
        Toki monissa paikoissa on ihan turvallista noin yleensä -itse matkustan mieheni kanssa, joka suhtautuu perheeseen vakavasti, ei hän antaisi minulle tapahtua mitään, jos olisinkin hänen "omaisuuttaan" paikallisen lainsäädännön mukaan. Ja jos on varaa maksaa pääsystä länsimaalaisten alueille, niin sittenkin voi hillua vaikka noissa joogahousuissa ihan rauhassa. Mutta feminismin olisi tarkoitus käsitellä yleisiä ihmisoikeuksia, ei juuri sitä, etteiv tilanne koske minua.
        (Mitä kotona pysymiseen, yritä minun kotiani ja ei tule omnistumaan. Nytkin lämpömittari on ohi kolmenkymmenen ja kosteus on sitä luokkaa, että sadetutka luulee, että sataa, ja tästä tulee vain pahenemaan. En voi pyytää lapseltani, ettei hän leiki ulkona ennen syyskuuta, joten sinne tulen taas. Mitä täällä teen, no yritän saada ruokaa hankituksi sanotulle lapselle. Muuten kuitenkin ihmiselle sopiva ympäristö -voisin varmaan alastomana ripustaa parvekkeelle lakanan "( paikallinen hallitus) on lauma idioootteja!" eikä siitä kummempia seuraisi, kuin että saisin huomautuksen, että parvekkeiden pitää olla standardin näköisiä).  

      Lainaa

    57. Hedelmällinen lohikäärme 23.4.2025 17:25
      Tulos: -7 (15 ääntä)
      Nuo on ne itseäni varten ostin pöksyt. Ei saa sit katsoa! Muistakaa se.

      Lainaa

    58. BlockBuster 23.4.2025 21:03
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Paranormaali kiivi: Voi Jennaa, kun ainoastaan mielikuvituksettomat köyhät menee jollain Royal Carribeanin massapaatilla. Ainoa kunnon risteily on oman seurueen jahdilla, jotta saa henkilökunnan jakamattoman huomion ja voi tarvittaessa vaihtaa reittiä, jos näyttää, että joku kelluva turistirysä on menossa samaan suuntaan. Joillain ihmisillä ei ole mitään makua.
      Niinpä. Nuo Karibian risteilyt ovat kookosrasvalle ja itseruskettaville voiteille haiseville wanna-be-kuuluisille, jotka keikistelevät naru- ja nahkastringeissä laivan uima-altailla ja kuvittelevat saavansa risteilyltä jotakin muuta kuin ihosyövän. Eivät saa.

      Lainaa

    59. Holtiton liitu 24.4.2025 11:49
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      Nimi: Jos tarkotat mullettia, niin se on itseasiassa tehnyt paluuta jo ainakin vuosikymmenen vaihteesta asti. 😊
      Joo mulletit on täti-ihmistä järkyttänyt viime aikoina aika runsaasti. Että nämäkin vielä pitää uudestaan nähdä 😳

      Lainaa

    60. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Hedelmällinen lohikäärme: Nuo on ne itseäni varten ostin pöksyt. Ei saa sit katsoa! Muistakaa se.
        Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää, että on erilaisia tapoja katsoa? Salillani on eräs nainen, joka pukeutuu sanotaanko ihonmyötäisesti. Tuleeko hän sinne keekoilemaan ja katsomaan peiliin? Ei. Hän nostaa enemmän rautaa kuin useimmat miehet. Osa asustuksesta on toki välttämättömyyden sanelemaa (itsellenikin kehotettiin jättämään löysimmät paidat pois, vaikka mielelläni pukeudun niin peittävästi kuin osaan, koska ne tarttuvat kiinni, ja niinhän ne tekevät). 
        Uskonpa, että osittain on kyse ihan samasta kuin miksi ihmiset kiinnittelevät diplomeja seinilleen: osa asioista vaatii aika paljon työtä. Kun hän -eikä hän tosiaankaan ole iso -tässä männäpäivänä vyötti itsensä tiukasti ja tarttui 90 kiloon rautaa ja nosti sen,-pieni nainen -en ehkä niinkään katsonut, tuijotin. Lopuksi kaikki taputtivat (se on aika yhteisöllinen sali). 
        Eikä kukaan tietääkseni ole yrittänyt häntä pokata, hän on ehkä 55 ja joskus keskustellaan siitä, olisiko jollakulla nuoremmista trainereista halua avioliittoon: hänellä on nuorempia sisarentyttäriä, ja nuori mies vakavin tarkoituksin jolla on kunnollinen työpaikka, voitaisiin esitellä. 
        Ihmisiä katsotaan erilaisista syistä, ja kuolaamisen ei pitäisi koskaan olla se. Myönnän, että salilla on eräs nuorimies jolla on hyvin kauniit silmät, joten yritän katsoa setit ensin joltain muulta jos voin. Jos en voi niin katson häneltä, koska aikuisiahan tässä ollaan. Ei kaikki pane kaikkea, tosi-tv'n ulkopuolella. 

      Lainaa

    61. Tasokas etana 25.4.2025 15:40
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Dubaissa ravaa turhat julkkikset ja jopa naisten arvosta huutavat naiset, on se kummallista. En menisi mistään hinnasta.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: helsinki, housut, ihmisoikeudet, laiva, matkustaa, rekkamiehen hymy, ristely, royal caribbean, ruotsin risteily, tukholma