Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Parisuhdeterapiaa, osa 19

Mieheni kuvittelee näyttävänsä Chris Evansilta.
Parisuhdeterapiaa, osa 19

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 77 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Painuva orava 28.3.2023 1:27
      Tulos: +670 (712 ääntä)
      Tessan miehelle: juokse, JUOKSE vitun kovaa!

      Lainaa

    2. Reseptivapaa Dinosaurus 28.3.2023 1:53
      Tulos: +300 (304 ääntä)
      Olen sanaton.

      Lainaa

    3. Tornipöllö 28.3.2023 1:53
      Tulos: +539 (543 ääntä)
      Samaa mieltä Tessan juttuun reagoineiden kanssa, nyt on punaisia lippuja vaikka muille jakaa. Löytyy peliriippuvuutta, manipulointia ja luoja ties mitä muuta.

      Lainaa

    4. Tulos: +661 (697 ääntä)
      Näyttäisi olevan toksinen suhde molemminpäin. Ei ole tervettä naisen käytös, eikä ole tervettä miehen, jos totta tässä kuvattu. Terveessä ihmissuhteessa ei puolisoa "päästetä" tai olla päästämättä kavereiden kanssa ulos eikä varsinkaan - hyi puistatus - sanella, keiden kanssa hän "saa" puhua.

      Lainaa

    5. Ventovieras pussieläin 28.3.2023 2:10
      Tulos: -152 (248 ääntä)
      Painuva orava: Tessan miehelle: juokse, JUOKSE vitun kovaa!
      jep juokse helvettiin ja jätä se muija rauhaan

      Lainaa

    6. Kastunut mato 28.3.2023 2:28
      Tulos: +434 (436 ääntä)
      tessan jutussa ei kyllä kumpikaan vaikuta loistavan käytöksellään. hyvänä neuvona ois ehkä viettää vähän aikaa yksin miettien et miten sitä muita ihmisiä kohdellaankaan, sit voi ehkä yrittää tällasta parisuhdehommaa uusiks.

      Lainaa

    7. Tulos: +222 (224 ääntä)
      Vaikuttaa tasapainoiselta parisuhteelta.

      Lainaa

    8. Halukas matelija 28.3.2023 3:16
      Tulos: -5 (109 ääntä)
      Siinä on sairas ihminen löytänyt vielä sairaamman, joka osaa nähtävästi manipuloida vielä pahemmin takaisin. Toivottavasti molemmat saavat apua, erityisesti Tessa.💔

      Lainaa

    9. Tulos: +176 (196 ääntä)
      Kastunut mato: tessan jutussa ei kyllä kumpikaan vaikuta loistavan käytöksellään. hyvänä neuvona ois ehkä viettää vähän aikaa yksin miettien et miten sitä muita ihmisiä kohdellaankaan, sit voi ehkä yrittää tällasta parisuhdehommaa uusiks.
      Mun mielestä ovat hyvä pari. Kukaan normaali ei joudu kärsimään.

      Lainaa

    10. Tulos: +158 (166 ääntä)
      juu: Vaikuttaa tasapainoiselta parisuhteelta.
      Niin, parempi että kiusaavat toisiaan kuin jotain viatonta yksilöä.

      Lainaa

    11. Lojaali meduusa 28.3.2023 6:00
      Tulos: +85 (103 ääntä)
      No itseasiassa kun tarkasti katselee niin kyllä paavossa ja chrisissä voi nähdä jotain samaa.

      Lainaa

    12. Kykenemätön lammas 28.3.2023 6:05
      Tulos: +104 (106 ääntä)
      Kastunut mato: tessan jutussa ei kyllä kumpikaan vaikuta loistavan käytöksellään. hyvänä neuvona ois ehkä viettää vähän aikaa yksin miettien et miten sitä muita ihmisiä kohdellaankaan, sit voi ehkä yrittää tällasta parisuhdehommaa uusiks.
      Pahinta on että yleensä tollasissa suhteissa olijat on niin läheisriippuvaisia ettei ne saa aikaiseksi erottua vaan pakka vaan pahenee.

      Lainaa

    13. Tulos: +150 (154 ääntä)
      Tuli ensimmäisenä mieleen, että jos mies ymmärtää meemien päälle yhtään, hänelle voisi Ryhmän jäsen tehdä "kuin kaksi marjaa"-formaatissa olevan verrokkikuvan, jossa mies ja Chris Evans ovat vierekkäin, mutta nimet vaihdettu päikseen. Tämä huumorikuva sitten tulostettuna sellaiseen paikkaan jossa se tulee nähtyä tai sitä tulee varmasti tuijoteltua pidempään, vaikka jääkaapin oveen tai vessan seinään. Mies ehkä ymmärtää yskän, ehkä ei.

      Lainaa

    14. Tulos: +87 (89 ääntä)
      Kykenemätön lammas: Pahinta on että yleensä tollasissa suhteissa olijat on niin läheisriippuvaisia ettei ne saa aikaiseksi erottua vaan pakka vaan pahenee.
      Vähän epäilen, että olis kummallekaan sen terveempää parisuhdetta tarjolla missään, saati että kenenkään täysjärkisen ja tasapainoiseen parisuhteeseen kykenevän kannattaisi ruveta kokeilemaan suhdetta kummankaan niistä kanssa.

      Lainaa

    15. Mehukas banaani 28.3.2023 7:07
      Tulos: +81 (91 ääntä)
      Mä olen sitä mieltä, että Tessan miehen kannattaisi vapauttaa Tessa sinne laivalle ja toivoa, että löytäisi sieltä uuden hölmön.

      Lainaa

    16. Poistuva pupu 28.3.2023 7:57
      Tulos: +115 (117 ääntä)
      Toi Chris-Paavo mies, vaikuttaa vähän mun exältä, joka kuvitteli, että kaikki tuijotti häntä koska hän oli muka niin hyvännäköinen. Todellisuudessa en tiedä mitä rikollista hän oli tehnyt, mutta ainakin hän hoki joka toisen auton kohdalla että siinä on siviilipoliisit. Hän lensi elämästäni kuin leppäseiväs, sillä hänen ajatuksenjuoksunsa oli hyvin sekavaa ja käytökseltään hän oli hyvin manipuloiva ja hyväksikäyttäjä... Onneksi tajusin... Mitä taas tulee Tessan parisuhteeseen, niin olen samaa mieltä, että Tessan miehen kannattaisi juosta lujaa karkuun. Toisaalta vakka kantensa valitsee.

      Lainaa

    17. Itseasiassa 28.3.2023 8:37
      Tulos: +34 (42 ääntä)
      Hyvää jatkoa Tessalle ja hänen tulevalle exälleen erillään.

      Lainaa

    18. Itseasiassa 28.3.2023 8:39
      Tulos: +14 (18 ääntä)
      Jos muuten haluaa tietoa läheisriippuvuudesta ja narsismista, niin kannattaa googlata Eevi Vuoristo (muistaakseni aik. Minkkinen) ja Jenni Kiviniemi. Molemmilla on esim. hyviä YouTube-videoita yhdessä ja erikseen.

      Lainaa

    19. Tulos: -2 (26 ääntä)
      Kyöpeli: Näyttäisi olevan toksinen suhde molemminpäin. Ei ole tervettä naisen käytös, eikä ole tervettä miehen, jos totta tässä kuvattu. Terveessä ihmissuhteessa ei puolisoa "päästetä" tai olla päästämättä kavereiden kanssa ulos eikä varsinkaan - hyi puistatus - sanella, keiden kanssa hän "saa" puhua.
      Eipä kyllä, mut tessan tilanteessa voisin lyödä vetoa että siellä laivalla ja kahvilla voi käydä mitä vaan... Mies, lähde äläkä katso taakse.

      Lainaa

    20. Kiistaton rotta 28.3.2023 9:16
      Tulos: +113 (115 ääntä)
      Tylsimys: Mun mielestä ovat hyvä pari. Kukaan normaali ei joudu kärsimään.
      Paitsi jos lisääntyvät.

      Lainaa

    21. Reipas salaatti 28.3.2023 9:20
      Tulos: +73 (75 ääntä)
      Tässähän oli oikein malliesimerkki terveestä parisuhteesta heti tiistaiaamulle.

      Lainaa

    22. Vastuuton hämähäkki 28.3.2023 9:38
      Tulos: -17 (51 ääntä)
      Tessahan kuullostaa ihanalta luotettavalta ihmiseltä, joka on varmasti kaiken luottamuksen arvoinen ja tottakai mies käyttäytyy täysin väärin häntä kohtaan. Ja jos luit tämän tähän asti ja et tajunnut, että tämä on sarkasmia, niin olet melkein samassa sarjassa Tessan itsekeskeisyyden ja narsististen piirteiden kanssa.

      Lainaa

    23. Hapahko luovuttaja 28.3.2023 9:49
      Tulos: +46 (56 ääntä)
      No jopas! Tessa ei ehkä ole pettänyt miestään, mutta kieroilusta ja valehtelusta se pitää kuin koira luusta. Mitäs sitä totuutta sanomaan, kunhan saa oman tahtonsa läpi. Alhaista hommaa ja aika surullinen tilanne kaikenkaikkiaan.

      Lainaa

    24. Tulos: +8 (18 ääntä)
      Tessa, unelmien tyttöystävä.

      Lainaa

    25. Pyyntihinnasta tinkivä puhveli 28.3.2023 10:00
      Tulos: +27 (35 ääntä)
      Tavallaan se voi olla hauskaa unelmointia jos ei mene liian pitkälle. Hienoa, että miehellä on itsevarmuutta verrata itseään Chrisiin! 😅

      Lainaa

    26. Luotettava rätti 28.3.2023 10:09
      Tulos: +76 (78 ääntä)
      Muistakaa rakkaat lapset ettei parisuhde tee teistä yhtään parempia ihmisiä. Älkää olko parisuhteessa vain sen takia, että voitte olla.

      Lainaa

    27. Tulos: +80 (84 ääntä)
      Minä olen niin komea ja seksikäs, että ihmiset kääntyvät joka paikassa katsomaan aivan lääpällään ja heteromiehetkin unohtavat hetkeksi heteroutensa. Selän takana sitten supistaan, että tuohan on se Paavo Väyrynen!

      Lainaa

    28. Sarvipäinen biisoni 28.3.2023 11:03
      Tulos: +40 (42 ääntä)
      Tane: Minä olen niin komea ja seksikäs, että ihmiset kääntyvät joka paikassa katsomaan aivan lääpällään ja heteromiehetkin unohtavat hetkeksi heteroutensa. Selän takana sitten supistaan, että tuohan on se Paavo Väyrynen!

      Ihan sama juttu mulla, olen niin kuumottava, että poliisisedätkin unohtaa siirtää katseensa toisaalle. Mutta ymmärrän sun tilanteen, kun luullaan vielä Paavo Väyryseksi. Minä olen vain Riita Väisäinen, vaikka mies. 

      Lainaa

    29. Ohut sakaali 28.3.2023 11:24
      Tulos: +103 (105 ääntä)
      Tessalle ja mihelle pointsit siitä, että olivat vissiin vierekkäin olleet viestiä kirjoittamassa, jotta lukijalle välittyy kerrankin tarinan molemmat puolet. Nyt voimme oikeaoppisesti todeta vian olevan molemmissa.

      Lainaa

    30. Hööpölööpö Murmeli Tähtimansikka 28.3.2023 11:28
      Tulos: +8 (16 ääntä)
      Mielestäni Paavo Väyrysellä ja Chris Evansilla on kyllä aikas paljonkin samaa ulkonäköä. Ehkä nuo silmälasit tekevät sen.

      Lainaa

    31. Tunnekylmä kala 28.3.2023 11:29
      Tulos: +39 (51 ääntä)
      Lähes tunnistin itseni Tessan miehestä. Itse olin nuorempana hyvin rikki ja päädyin epätoivoisiin suhteisiin. Siksi ymmärrän miten joku haluaa Tessaankin noin epätoivoisesti takertua. Omalla kohdallani se vaati terveen itsetunnon kasvattamista, että kykenin skippaamaan Tessan sielunsiskot, valitettavasti se otti aikaa liian monta vuotta.

      Lainaa

    32. Tulos: +78 (80 ääntä)
      Tulipa paha mieli tuosta Tessan julkaisusta. Inhottavasti ja manipuloivasti kohtelee miestään, mutta kumppanin rajoittaminen on todella hälyttävää ja usein kärjistyy ennen pitkää fyysiseen väkivaltaan. Ero ja yksilöterapia molemmille lienee tässä tilanteessa paras ratkaisu.

      Lainaa

    33. Suvereeni paprika 28.3.2023 11:58
      Tulos: -4 (34 ääntä)
      Painuva orava: Tessan miehelle: juokse, JUOKSE vitun kovaa!
      Jep jep, mielipuolisesti kumppania manipuloiva - jopa siihen pisteeseen asti, että päättää aivan kaiken mitä kumppani kirjoittaa, milloin ja minne - on todellakin tässä joku uhri, jonka pitäisi juosta karkuun, oikea kultakimpale!
      Eikun hetkinen...
      Yhtä sairaita ihmisiä kommentoijissakin näköjään.

      Lainaa

    34. Vitsikäs aasi 28.3.2023 12:13
      Tulos: +24 (28 ääntä)
      Kiistaton rotta: Paitsi jos lisääntyvät.
      Tämähän se pahin, noita voi tulla vielä lisää. Ja sitä ennen kärsivät p#skan lapsuuden.

      Lainaa

    35. Kiinnostunut jyrsijä 28.3.2023 12:29
      Tulos: +34 (40 ääntä)
      kuulostaa siltä että Tessan parisuhde on molemmin päin vinksallaan. Red flageja sekä Tessan että vähän miehenkin suunnalta. parempi varmaan sopia molemmille sopivat säännöt ja olla helvetin rehellinen tai sitten lopettaa koko suhde.

      Lainaa

    36. Naseva neuvonantaja 28.3.2023 12:31
      Tulos: +36 (46 ääntä)
      Tornipöllö: Samaa mieltä Tessan juttuun reagoineiden kanssa, nyt on punaisia lippuja vaikka muille jakaa. Löytyy peliriippuvuutta, manipulointia ja luoja ties mitä muuta.
      Harmi kun varoitusmerkille ei ole mitään suomenkielistä sanaa, niin pitää turvautua tuollaiseen kankeaan käännökseen.

      Lainaa

    37. Kuvankaunis ananas 28.3.2023 12:35
      Tulos: +81 (85 ääntä)
      Naseva neuvonantaja: Harmi kun varoitusmerkille ei ole mitään suomenkielistä sanaa, niin pitää turvautua tuollaiseen kankeaan käännökseen.

      Hälytyskellot! Niitä pitäisi soittaa joka kerta, kun joku alkaa puhua punaisista lipuista.

      Lainaa

    38. Yrmeä karpalo 28.3.2023 12:38
      Tulos: +7 (29 ääntä)
      Kuka on Chris Evans? Onko se joku tangoprinssi?

      Lainaa

    39. Tulos: -16 (22 ääntä)
      Kyöpeli: Näyttäisi olevan toksinen suhde molemminpäin. Ei ole tervettä naisen käytös, eikä ole tervettä miehen, jos totta tässä kuvattu. Terveessä ihmissuhteessa ei puolisoa "päästetä" tai olla päästämättä kavereiden kanssa ulos eikä varsinkaan - hyi puistatus - sanella, keiden kanssa hän "saa" puhua.
      Tossa vaikuttaa niin tasapainoiselta, että uskon kirkkain silmin kuvauksen miehen käytöksestä. Not..

      Lainaa

    40. Tulos: +47 (55 ääntä)
      Tessa: juonitteleva, valehteleva, exiin takertuva, uhkapeliriippuvainen Miehensä: aiempien valheiden jälkeen epäluuloinen/vainoharhainen, kontrolloiva, läheisriippuvainen, luultavasti huono itsetunto Johtopäätös: kummankin elämä olis varmaan mukavampaa yksin.

      Lainaa

    41. Käheä rätti 28.3.2023 12:57
      Tulos: +24 (28 ääntä)
      Yrmeä karpalo: Kuka on Chris Evans? Onko se joku tangoprinssi?
      Jep, yksi parhaista. Ilmeisesti et ole kovin seurannut Tangomarkkinoita.

      Lainaa

    42. Hatara alligaattori 28.3.2023 13:07
      Tulos: -15 (19 ääntä)
      Hööpölööpö Murmeli Tähtimansikka: Mielestäni Paavo Väyrysellä ja Chris Evansilla on kyllä aikas paljonkin samaa ulkonäköä. Ehkä nuo silmälasit tekevät sen.
      No huhhuh, mitä sä oikeesti oot polttanu takassasi? Paavo Väyrynen ja Captain America samannäköisiä? Ehkä seuraavaksi löydät yhtäläisyyksiä Henry Cavillin ja Gollumin väliltä...

      Lainaa

    43. Hiljainen tomaatti 28.3.2023 13:07
      Tulos: +11 (17 ääntä)
      Yrmeä karpalo: Kuka on Chris Evans? Onko se joku tangoprinssi?
      Englantilainen radiojuontaja, joka hetken aikaa juonsi mm. Top Gear-ohjelmaa.

      Lainaa

    44. Hatara alligaattori 28.3.2023 13:09
      Tulos: +14 (22 ääntä)
      Hiljainen tomaatti: Englantilainen radiojuontaja, joka hetken aikaa juonsi mm. Top Gear-ohjelmaa.
      Eri Chris Evans nyt kyseessä 🤣🤣🤣🤣

      Lainaa

    45. Maksukyvytön gerbiili 28.3.2023 13:24
      Tulos: +6 (12 ääntä)
      Hiljainen tomaatti: Englantilainen radiojuontaja, joka hetken aikaa juonsi mm. Top Gear-ohjelmaa.
      Oliko se se pieni mies vai se hömelö joka eksyi kaikkialla?

      Lainaa

    46. Hiljainen tomaatti 28.3.2023 13:37
      Tulos: +9 (13 ääntä)
      Maksukyvytön gerbiili: Oliko se se pieni mies vai se hömelö joka eksyi kaikkialla?
      Evans palkattiin ohjelmaan sen jälkeen kun Jeremy Clarkson sai potkut ja Richard Hammond (pieni mies) ja James May (eksyvä kaveri) lähtivät Clarksonin matkaan.

      Lainaa

    47. It's a deal 28.3.2023 13:38
      Tulos: +29 (33 ääntä)
      Täysi-ikäisille lapsille on muuten järkyttävä uutinen, jos vanhemmilla on kokemusta ja näkemyksiä tuollaisista suhteista nuorempina ja heidän kanssaan voi keskustella menneisyydestä, joka vastaa heidän nykyisyyttään. "Ei, vastoin sinun maailmankäsitystäsi, en syntynyt 30-vuotiaana, paskat ihmissuhteet oli keksitty jo ennen vuotta 2002 ja olin nuorempana ihan saatanan tyhmä." Se kuilu on muutenkin aika paljon kapeampi kuin ero omien vanhempien teinivuosiin 1960-luvun alussa.

      Lainaa

    48. Tulos: +32 (40 ääntä)
      Yipdu: Tossa vaikuttaa niin tasapainoiselta, että uskon kirkkain silmin kuvauksen miehen käytöksestä. Not..
        Tekstistä käy ilmi, että mies itse on käskenyt Tessan tuon kirjoittamaan, ja valvoo kirjoitusta vierestä: "ja mies sanoi että mun pitäis nää kirjoittaa ilman selittelyjä...joten se pitäis tänne kirjoittaa vaikka ite tiedän että EI oo totta" (sori jos lainauksessa epätarkkuutta, kuvasta ei voi lainata suoraan). 
        Tessa käyttäytyy epäilemättä tosi omituisesti - ja jos pelaa rahansa siihen määrään, että täytyy lähettää kuvia kun ei pysty maksamaan velkojaan, niin menee jo tosi huonosti ja on tarvetta avulle. Äkkiä sittenkin, ennen kuin pelaa itselleen sellaiset velat ettei niitä makseta ikinä. Todella hälyttävä tilanne, Tessan kannalta, ei miehen niinkään -eihän miehen talous tässä ole tuhoutumassa. 
        Mutta on ihmisiä, joille "ei saa" puhua, ja kun kerran mies on tätä viestiä kuratoinut, niin hän ei näe tässä mitään outoakaan? Tessa tarvitsee luvan lähteäkseen kaverien kanssa laivalle? Pitää todistaa itseään vastaan julkisesti Facessa, koska mies käskee kirjoittamaan? 
        Tessan mies on mitä selvimmin huonossa suhteessa joka olisi paras lopettaa, mutta Tessan puolesta olen suorastaan peloissani. Tajuan, ettei voi luottaa siihen, että Tessa käyttäytyisi omatoimisesti järkevästi, mutta kontrolli ei voi olla mikään ratkaisu. 

      Lainaa

    49. Mikronkestävä papaija 28.3.2023 14:19
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      Nolo mies.

      Lainaa

    50. Jäätynyt sakaali 28.3.2023 14:47
      Tulos: -15 (15 ääntä)
      Mehukas banaani: Mä olen sitä mieltä, että Tessan miehen kannattaisi vapauttaa Tessa sinne laivalle ja toivoa, että löytäisi sieltä uuden hölmön.
      tai tippuisi laidan yli...

      Lainaa

    51. Laskuvarjoton pulu 28.3.2023 15:19
      Tulos: -7 (13 ääntä)
      Hatara alligaattori: No huhhuh, mitä sä oikeesti oot polttanu takassasi? Paavo Väyrynen ja Captain America samannäköisiä? Ehkä seuraavaksi löydät yhtäläisyyksiä Henry Cavillin ja Gollumin väliltä...
      Mitä ihmettä sinä selität jostakin (oletettavasta) sarjakuvahahmosta?

      Lainaa

    52. Tulos: +21 (23 ääntä)
      Painuva orava: Tessan miehelle: juokse, JUOKSE vitun kovaa!
      Molemmat sais juosta eri suuntiin.

      Lainaa

    53. Tukala ylioppilas 28.3.2023 15:39
      Tulos: +23 (25 ääntä)
      Ehkä se mies näyttää BBC:n radiojuontaja Chris Evansilta? Punapää joka oli hetken Top Gearissäkin parhaan trion lopetettua.

      Lainaa

    54. Tukala ylioppilas 28.3.2023 15:40
      Tulos: +12 (14 ääntä)
      Tukala ylioppilas: Ehkä se mies näyttää BBC:n radiojuontaja Chris Evansilta? Punapää joka oli hetken Top Gearissäkin parhaan trion lopetettua.
      https://yle.fi/a/3-9002519 Siinä kuvaa, muistuttaa Paavo Väyrystäkin vähäsen.

      Lainaa

    55. Tulos: +2 (10 ääntä)
      Painuva orava: Tessan miehelle: juokse, JUOKSE vitun kovaa!
      Miksei vaan lähde menemään? Tollanen juokseminen on typerää.

      Lainaa

    56. Päiväämätön ahma 28.3.2023 17:55
      Tulos: +7 (21 ääntä)
      Tuo kyseinen Tessa on myös ollut putkassa vainoamisesta. Mies jätti, niin pommitti puheluilla ja viesteillä ja sekoili muutenkin niin kauan että mies sitte otti takas. Tämä vaan niille tiedoksi, jotka Tessan puolesta olivat huolissaan...

      Lainaa

    57. Suosittu päärynä 28.3.2023 18:38
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      Vitsit ku en oo päässy sensuroimattomaan sisään, siellä on selvästi kaikki parhaat jutut. Kiinnostais kyllä mitä ihmiset on tälle vastanneet, ellei tää poistunu tunnissa niinkuin kaikki tällaiset aloitukset naistenhuoneellakin

      Lainaa

    58. Tulos: -6 (14 ääntä)
      Miksi kukaan mies alentuu näihin naishirviöihin?

      Lainaa

    59. Hämärä maahinen 28.3.2023 20:06
      Tulos: +11 (11 ääntä)
      Kykenemätön lammas: Pahinta on että yleensä tollasissa suhteissa olijat on niin läheisriippuvaisia ettei ne saa aikaiseksi erottua vaan pakka vaan pahenee.
      Ja siihen sekoitetaan lapset.

      Lainaa

    60. Tulos: 0 (10 ääntä)
      Tessa on kiva nimi, mutta siihen hauskuus sitten loppuukin. Ihan katastrofin ainekset tässä sopassa. Sinänsä hyvä kuitenkin, että ovat löytäneet toisensa, eivätkä pilaa kenenkään mukavan ja tasapainosen ihmisen elämää. Siitä peukut. Pysykää yhdessä 👍

      Lainaa

    61. Tulos: +1 (13 ääntä)
      Painuva orava: Tessan miehelle: juokse, JUOKSE vitun kovaa!
      No en tiedä, kuulostaa todella hyvin toisilleen sopivalta pariskunnalta. Toinen tekee, noh, mitä tuossa selittää tekevänsä, toinen uhkailee erolla riitatilanteessa, sanoo, että kumppanilla on oikeus rajoittaa, kenen kanssa ja missä viettää aikaansa (jos todella ei liity pettämiseen) ja... Sanelee, mitä pitää kirjoittaa Naistenhuoneelle? Ilmeisesti? Toivottavasti pysyvät yhdessä, niin kukaan muu ei vahingossa sotkeudu tuohon kuvioon.

      Lainaa

    62. Tulos: +21 (29 ääntä)
      Sit tää Chris Evans tapaus. Mä en tajua miesten itseluottamusta. Se on rajaton. Oon susiruma nainen, nuorena ehkä jokseenkin siedettävä. No, mitäpä tapahtuu, jos oon ystävällinen miehille, siis vaikka työpaikalla. Ne luulee oitis, että oon ihastunut niihin ja niiden käytös muuttuu epäystävälliseksi ja vältteleväksi, koska omasta mielestään ne on samaa tasoa huippumallin kanssa. Niin ouota. Miten voi vetää tollasen johtopäätöksen ystävällisestä käytöksestä? En ikinä edes puhu mitään kaksmielistä. En edes vihjaa. Pysyn aina asiassa. Eli ihan sama mitä sille miehelle vihjaa, tuskin se uskoo vaikka sille sanois ihan suoraan, että on tusinanaama. Valovuoden päässä Chrisistä. Miehet vaan on sellasia. Itse kokeilisin ehkä sanoa, että Chris on vähän ennen aikojaan vanhentunut tai että sillä on huhupuheen mukaan oikeesti käyrä ja pieni. Ehköä se mies sitten keksii olevansa jonkun muun "hottiksen" näkönen.

      Lainaa

    63. Älä selitä 28.3.2023 21:12
      Tulos: -23 (23 ääntä)
      Ottaisin kyl silti, jos on tarpeeks hyvännäkönen vosu.

      Lainaa

    64. Mäntylahti-Piiras 28.3.2023 22:02
      Tulos: -9 (21 ääntä)
      ja vuoden 2023 traileriroskapariskunta -palkinto menee...

      Lainaa

    65. Suhdanneherkkä haisunäätä 28.3.2023 22:22
      Tulos: +6 (12 ääntä)
      Ventovieras pussieläin: jep juokse helvettiin ja jätä se muija rauhaan
      Joko olet trolli tai et sisäistänyt lukemaasi.

      Lainaa

    66. Suhdanneherkkä haisunäätä 28.3.2023 22:24
      Tulos: +27 (29 ääntä)
      Hatara alligaattori: No huhhuh, mitä sä oikeesti oot polttanu takassasi? Paavo Väyrynen ja Captain America samannäköisiä? Ehkä seuraavaksi löydät yhtäläisyyksiä Henry Cavillin ja Gollumin väliltä...
      Gollumin? Suomeksi ihan Klonkku, joa puhut tästä Sormusten herra -hahmosta

      Lainaa

    67. Tulos: +18 (18 ääntä)
      Näin kultareunuksena ainakin Tessa ja hänen miehensä ovat toistensa kanssa eivätkä pilaamassa joidenkin muiden elämää

      Lainaa

    68. Tulos: +16 (18 ääntä)
      Mä sanoisin, että siinä on kaksi toisilleen luotua. Toivottavasti pysyvät yhdessä ja säästävät muut ihmiset vahingolta joutua kimppaan kummankaan kanssa. Tessa vaikuttaa hyvin ikävältä ihmiseltä, mutta niin mieskin. Lupa matkustaa? Kielto jutella kavereiden kanssa? Ei hyvässä suhteessa tuollaista ole. Siis toki puolison kanssa pitää keskustella reissuun lähdöstä, mutta ei sen takia, että saisi jonkun lupalapun vaan siksi, että varmistaa sen synkkaavan yhteisiin menoihin.

      Lainaa

    69. Tulos: +28 (28 ääntä)
      Päiväämätön ahma: Tuo kyseinen Tessa on myös ollut putkassa vainoamisesta. Mies jätti, niin pommitti puheluilla ja viesteillä ja sekoili muutenkin niin kauan että mies sitte otti takas. Tämä vaan niille tiedoksi, jotka Tessan puolesta olivat huolissaan...
        Miksei silti voisi olla huolissaan? Tunsin kerran naisen, joka syytti -väärin -ystävääni raiskauksesta. (Tiedän varmasti, että väärin, koska ystäväni palveli siihen aikaan armeijassa, ja oli todistetusti väitettyyn aikaan parakeilla. Armeija kun on aika tarkka kulkemisten suhteen, niin asiasta ei ole mitään epäilystä). No, sama nainen syytteli kaikkia aina milloin mistäkin, väitti seurustelevansa kummituksen kanssa, ja muuta pientä. Siis aina silloin kun ylipäänsä oli osastolta vapaalla. (Jos joku luulee, että väärin raiskauksesta syyttäminen on hyvinkin yleistä, niin toista tapausta en ole nähnyt, ja nainen oli, anteeksi vain, hullu kuin pullosta tullut). 
        Tulin vasta myöhemmin ajatelleeksi, että ehkä hänelle ja jutuilleen naureskeleminen ei ollutkaan ihan harmitonta: jos joku porukasta -juorumylly pyöri, joten varmasti useampi sata ihmistä tiesi tästä tapauksesta, koska tempauksistaan riitti puheenaihetta -tosiaan halusi raiskata jonkun, niin tässäpä täydellinen uhri: kukaan ei varmasti usko mitään, mitä hän sanoo, joten hänelle voisi tehdä ihan mitä tahansa jäämättä kiinni. Eikä hän ymmärtäisi hankkiutua omituisten ihmisten lähistöltä pois.
        Se, että on sekaisin, ei vähennä mahdollisuutta, että käy pahasti, luulisinpa että juuri päin vastoin.

      Lainaa

    70. Kirpeä Ahven 29.3.2023 13:50
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Olin hyvin hämilläni miksi mies on niin innoissaan siitä että näyttää Chris Evansilta. Tai että miksi ryhmän jäsenen mielestä se on niin noloa, kun luulin että kyse on siitä Top Gearin juontajasta. Google tiesi kertoa että saman niminen amerikkalainen näyttelijä lienee tunnetumpi. Puhuukohan ko. pariskunta samasta henkilöstä?

      Lainaa

    71. MeeHomoImeeSitäPersettä 29.3.2023 15:11
      Tulos: -15 (17 ääntä)
      tessa vaikuttaa semi-lutkalta, numeroa?

      Lainaa

    72. Luha salaatti 30.3.2023 12:06
      Tulos: +11 (11 ääntä)
      Tessa ja Tessan mies tarvitsevat molemmat terapiaa. Yhdessä tai erikseen. Käytös ei ole kummankaan puolesta millään tavalla tervettä. Tai jos siihen ei halua lähteä, niin ihan vain eri teille kasvamaan. Kuulostaa niin monelta eri tasolta riippuvuussuhteelta.

      Lainaa

    73. Homme fatale 30.3.2023 16:07
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      IsoT: Miksi kukaan mies alentuu näihin naishirviöihin?
      Isot hinkit?

      Lainaa

    74. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Kykenemätön lammas: Pahinta on että yleensä tollasissa suhteissa olijat on niin läheisriippuvaisia ettei ne saa aikaiseksi erottua vaan pakka vaan pahenee.
      Siitähän kummankin käytös muutenkin kielii: Tehdään kaikenlaista kyseenalaista, että toinen pysyisi sun kanssa, vaikka onkin oikeastaan aika kauhea. Ja kummastakin vielä ilmeisesti normaalia, että kumpikin toimii näin, eli ajattelevat sen olevan ilmiselvää että toisesta pidetään kiinni kynsin ja hampain.

      Lainaa

    75. Siivetön riikinkukko 31.3.2023 12:48
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      juu: Vaikuttaa tasapainoiselta parisuhteelta.
      Parisuhde tosiaan on tasapainoinen, ainakin tasaväkinen, vaikkei kumpikaan sen osapuolista tasapainoisia olekaan.

      Lainaa

    76. Epänormaali kavioeläin 31.3.2023 13:26
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Kivi:   Tekstistä käy ilmi, että mies itse on käskenyt Tessan tuon kirjoittamaan, ja valvoo kirjoitusta vierestä: "ja mies sanoi että mun pitäis nää kirjoittaa ilman selittelyjä...joten se pitäis tänne kirjoittaa vaikka ite tiedän että EI oo totta" (sori jos lainauksessa epätarkkuutta, kuvasta ei voi lainata suoraan).   [...]
      Minusta tekstistä ei todellakaan käy tuollaista ilmi, anakaan siitä osasta, joka on kopioitu tänne mokiin. (Naistenhuoneessa en ole, joten mahdollisia lisätietoja en voi tietää.) Miehen käskemiset liittyvä tekstin mukaan siihen, että Tessan pitää kirjoittaa ilman selittelyjä, eikä siihen, että ylipäätään kirjoitellaan. Koko teksti huomioiden näyttää enemmän Tessan aloitteelta ylipäätään levittää koko paska kaiken kansan silmille Naistenhuoneelle ja kysyä sieltä ”mielipidettä”. Sillä lauseella ”tiedän, että on väärin” Tessa minusta viittaa niihin kuvailemiinsa tekosiinsa, ja myöntää, että oli toiminut väärin. 
      Sanoisin, että
      - Tessa on sekopää ja riippuvainen
      - miehelläkään ei ole kuitenkaan oikeutta kontrolloida menoja. 
      Tuohon ei Naistenhuone auta, ammattiapu sitä vastoin tulisi tarpeeseen. 

      Lainaa

    77. Pureva hiiri 4.4.2023 0:18
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Yrmeä karpalo: Kuka on Chris Evans? Onko se joku tangoprinssi?
      Tämä minuakin jäi häiritsemään. Tein muutaman haun netistä mutta se ei auttanut. Samannimisiä julkkiksia on näemmä paljon. Esim. täältä löytyy muutamia:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Evans
      Kontekstista päättelisin, että todennäköisesti se on näistä tuo nuorin amerikkalainen näyttelijä (s.1981), mutta ei voi mitenkään olla varma. Urheilijoista esim. amerikkalaisen jalkapallon pelaaja (s.1997) voisi olla toinen vaihtoehto, mutta myös koripalloilija (s.1991) voisi olla ihan hyvin mahdollisuus. 
      Toisaalta Paavo Väyrysen kuva viittaisi ehkä johonkin noista vanhemmista, joukossa on esim. poliitikkoja Australiasta tai Briteistä. 
      Kenestä siis loppujen lopuksi on kyse? Kiitos kaikille, jotka voivat auttaa! Nimim. epätietoinen. Ps. Foto olisi kyllä kiva ylläri, koska se olisi voinut ehkä ainakin joitain vaihtoehtoja rajata pois.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: chris evans, kuva, paavo väyrynen, parisuhde, pettää, raha, raha-asiat, raha-ongelmat, ulkonäkö, yhdennäköisyys