Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 121

Käännösapua. Naistenhuoneelta. Mikä voisikaan mennä pieleen?
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 121

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 57 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +199 (415 ääntä)
      Nyt menee marialla vahvasti ja varmasti kohta hänen lapsellaankin.

      Lainaa

    2. Syötävä kesyhanhi 25.8.2020 1:41
      Tulos: +242 (376 ääntä)
      Ai vähän saattaa Maria olla sekaisin... Älykekko tosin oli hyvin suloinen.

      Lainaa

    3. Pasi Kulju 25.8.2020 1:56
      Tulos: +480 (502 ääntä)
      Onkos siis tuo eglanninkäännös [sic] tatuoitu oikeasti? Jos näin, niin on muuten aika mahtava ja uniikki tatuointi!

      Lainaa

    4. Tulos: +683 (791 ääntä)
      Mitä väliä sillä on, vaikka jollekulle lemmikki olisikin arvoltaan ihmislapsen vertainen. Paljon traagisempia on ne tyypit, joille lemmikki on esineen arvoinen, ja kohtelu sen mukaista.

      Lainaa

    5. Tulos: +567 (655 ääntä)
      Se, että työntää alapäästään ihmisen, ei automaattisesti tarkoita äidinrakkautta ja vahvaa sidettä. Ja ketä se haittaa, jos lemmikkejä kohtelee lapsina? Nämä ihmiset eivät sentään hylkää kissoja muuton takia, tai kohtele koiria kaltoin.

      Lainaa

    6. Punavihreä maksamato 25.8.2020 4:48
      Tulos: -68 (398 ääntä)
      Itse vihaan lapsia, eikä niillä ole minulle minkäänlaista arvoa. Kissaani rakastan 100%

      Lainaa

    7. Kämänen pussieläin 25.8.2020 5:42
      Tulos: +175 (191 ääntä)
      Siis onko tuo tatuointi oikea vai vaan vitsi?

      Lainaa

    8. Tunkunen kala 25.8.2020 6:45
      Tulos: -140 (210 ääntä)
      Muistetaan vaan että vaikka kuinka kohtelee eläintään ihmisenä niin sitten kun ei enää huvita, lemmikin voi lain mukaan tappaa.

      Lainaa

    9. Turtunut norsu 25.8.2020 6:59
      Tulos: -116 (196 ääntä)
      Kämänen pussieläin: Siis onko tuo tatuointi oikea vai vaan vitsi?
      Toivottavasti vitsi, mutta jos on oikea, niin voi sitä päivää, kun kantaja saa tietää, että tuo on ihan siansaksaa.

      Lainaa

    10. Tulos: +227 (251 ääntä)
      Tunkunen kala: Muistetaan vaan että vaikka kuinka kohtelee eläintään ihmisenä niin sitten kun ei enää huvita, lemmikin voi lain mukaan tappaa.
      "Sitten kun ei enää huvita" Mikähän tässä sun kommentissa meni noin niin kuin lähtökohtaisesti ristiin? Jos tosiaan rakastaa omaa lemmikkiään kuin lasta, niin ei kai se lopu "kun ei enää huvita"? Se on kuule kova paikka viedä oma karvapallero sinne eläinlääkärille kun ei ole mitään muuta mahdollisuutta. Jos sen rakkaan lemmikin viimeinen viikko on aivan takuulla tuskaa, niin mieluummin säästän turhilta kärsimyksiltä. Eiköhän ne "ei enää huvita"-ihmiset kohtele lemmikkejään muutenkin vähän eri tavalla kuin tässä "mokassa" kuvatut tyypit?

      Lainaa

    11. Kirnumestari 25.8.2020 7:19
      Tulos: +251 (261 ääntä)
      Turtunut norsu: Toivottavasti vitsi, mutta jos on oikea, niin voi sitä päivää, kun kantaja saa tietää, että tuo on ihan siansaksaa.
      Tatuoinnin ottaja kyllä tiesi sen olevan siansaksaa. Tää on laitettu tänne vähän huonosti kun osa jutuista puuttuu.

      Lainaa

    12. Epämukava kivi 25.8.2020 7:21
      Tulos: +215 (221 ääntä)
      Turtunut norsu: Toivottavasti vitsi, mutta jos on oikea, niin voi sitä päivää, kun kantaja saa tietää, että tuo on ihan siansaksaa.
      Vaikka olisi oikea, niin eiköhän oo ihan huumorilla laitettu.
      Ei kukaan ihan oikeasti oo niin huono kielissä että pitäisi tuota oikeana käännöksenä. 

      Lainaa

    13. Niin kutsuttu kolibri 25.8.2020 7:30
      Tulos: +61 (177 ääntä)
      Lapsien hankkiminen ei kiinnosta. Koirani on upea ja päihittää lapset😌

      Lainaa

    14. Kahen Kilo Kalori 25.8.2020 7:46
      Tulos: +210 (222 ääntä)
      Niin kutsuttu kolibri: Lapsien hankkiminen ei kiinnosta. Koirani on upea ja päihittää lapset😌
      No jos iso koira on kyseessä, niin varmasti päihittä lapset aseettomassa taistelussa.

      Lainaa

    15. Pyylevä koira 25.8.2020 7:47
      Tulos: +171 (173 ääntä)
      Kämänen pussieläin: Siis onko tuo tatuointi oikea vai vaan vitsi?
      Veikkaan molempia.

      Lainaa

    16. kylläpä pilaavat 25.8.2020 8:51
      Tulos: +79 (171 ääntä)
      Tinka: Se, että työntää alapäästään ihmisen, ei automaattisesti tarkoita äidinrakkautta ja vahvaa sidettä. Ja ketä se haittaa, jos lemmikkejä kohtelee lapsina? Nämä ihmiset eivät sentään hylkää kissoja muuton takia, tai kohtele koiria kaltoin.
      Ei pidä paikkaansa. Moni jotka pitävät esim. koiraansa lapsenaan, pitävät sitä sylivauvanaan ja pilaavat koiralta koiran elämän. Loppu tuloksena on ahdistunut, kuriton ja räksyttävä otus, josta saavat sitten naapurit kärsiä. Eläin on muutenkin aina eläin ja onnellisempi, kun sitä eläimenä kohdellaan.

      Lainaa

    17. Väsynyt hamsteri 25.8.2020 8:59
      Tulos: +58 (106 ääntä)
      Hauska tatuointi, mutta voi käydä kaduttamaan, kun huumori- ja huomioarvo on mennyt "hehee otin tämmösen kun sille naureskeltiin FB-ryhmässä"

      Lainaa

    18. Tulos: +136 (146 ääntä)
      Tinka: Se, että työntää alapäästään ihmisen, ei automaattisesti tarkoita äidinrakkautta ja vahvaa sidettä. Ja ketä se haittaa, jos lemmikkejä kohtelee lapsina? Nämä ihmiset eivät sentään hylkää kissoja muuton takia, tai kohtele koiria kaltoin.
      Siinä vaiheessa lemmikkien kohtelemisesta ihmislapsina tulee ongelma, kun ei ymmärretä että ne eläimet ei tajua meidän antamia signaaleja aina niin kuin ne ihmiset on tarkoittanut. Esimerkiksi monet käyttäytymisongelmat koirilla johtuu siitä, että niitä paapotaa ja niille puhutaan kuin lapsille.

      Lainaa

    19. Näppäimistötön riesa 25.8.2020 10:15
      Tulos: +115 (135 ääntä)
      Niin kutsuttu kolibri: Lapsien hankkiminen ei kiinnosta. Koirani on upea ja päihittää lapset😌
      Nyt olet käsittänyt tämän homman väärin. Ei sitä perhettä ja lemmikkejä koota miksikään henkilökohtaiseksi armeijaksi toisia vastaavia vastaan.😯

      Lainaa

    20. Tulos: +88 (98 ääntä)
      Näppäimistötön riesa: Nyt olet käsittänyt tämän homman väärin. Ei sitä perhettä ja lemmikkejä koota miksikään henkilökohtaiseksi armeijaksi toisia vastaavia vastaan.😯
      Eikö!?! No perhana. Hyvä että selvis nyt, eikä sillon kun on liian myöhästä. 

      Lainaa

    21. Laskelmoiva raparperi 25.8.2020 11:18
      Tulos: -12 (64 ääntä)
      Lemmikin voi lopettaa ilman syytä. Fakta.

      Lainaa

    22. Epätavallinen hiiri 25.8.2020 11:41
      Tulos: +20 (28 ääntä)
      Turtunut norsu: Toivottavasti vitsi, mutta jos on oikea, niin voi sitä päivää, kun kantaja saa tietää, että tuo on ihan siansaksaa.
      Entä jos halusi just sellasen just siksi. Ja hyvinkin tietää mitä siinä lukee.
      Mutta epäilen kyllä ettei ole aito.

      Lainaa

    23. Salamannopea karjalanpiirakka 25.8.2020 11:51
      Tulos: +199 (215 ääntä)
      Näissä rakkausjutuissa ärsyttää aina sama kaava: et voi rakastaa ketään niin paljon kuin alapäästä työntämääsi lasta. Vain synnyttäneet ymmärtää, mitä on rakkaus. Joten yksikään meistä miehistä ei tiedä hölkäsen pöläystä rakkaudesta eikä kykene rakastamaan omaa lastaan. Tai adoptiovanhemmat, uusperheet, lemmikin omistajat. Ei, rakkaus on mahdollista vain synnyttäville naisille (about 30-40% maailman väestöstä?). Rakkauden kohde on aina otettava omana itsenään eikä yritettävä muuttaa sitä. Hyvä elämä on erilainen kissalle, koiralle ja ihmislapselle, mutta jokainen niistä voi hyvin olla rakas oma lapsi ja yhtä tärkeä perheenjäsen. Tasa-arvo ei ole sama asia kuin tasapäistäminen ja kaikkien kohteleminen samoilla tavoilla.

      Lainaa

    24. Jorma Ralli-Kukkula 25.8.2020 12:07
      Tulos: +57 (57 ääntä)
      Naistenhuone, Naistenhuone K-30 ja Naistenhuone Special. Nämähän ovat ihan loputon runsaudensarvi Feissarimokille!

      Lainaa

    25. Tulviva raataja 25.8.2020 12:09
      Tulos: +60 (80 ääntä)
      Laskelmoiva raparperi: Lemmikin voi lopettaa ilman syytä. Fakta.
      Ja lapsen voi lopettaa syyn kanssa?

      Lainaa

    26. Mustalaisnaamio 25.8.2020 12:13
      Tulos: -37 (61 ääntä)
      Tulviva raataja: Ja lapsen voi lopettaa syyn kanssa?
      No joo, mutta se on aina miehen vika.

      Lainaa

    27. Rakastettu mato 25.8.2020 12:53
      Tulos: +90 (102 ääntä)
      Itsehän suren enemmän kissaani kuin monia sukulaisiani. Oli läheisempi ja kiltimpi, siinä syyt.

      Lainaa

    28. Tulos: +16 (64 ääntä)
      kylläpä pilaavat: Ei pidä paikkaansa. Moni jotka pitävät esim. koiraansa lapsenaan, pitävät sitä sylivauvanaan ja pilaavat koiralta koiran elämän. Loppu tuloksena on ahdistunut, kuriton ja räksyttävä otus, josta saavat sitten naapurit kärsiä. Eläin on muutenkin aina eläin ja onnellisempi, kun sitä eläimenä kohdellaan.
      Juuri näin! Tämän kaikki koirankasvattajat ja koiriin erikoistuneet asiantuntijat haluaisivat ihmisten sisäistävän ennen kuin ottavat koiran itselleen. 
      Koira on koira, ja sillä on eläimen vaistot ja tarpeet. Koira ei ole lapsi, eikä ole millään tavoin verrattavissa jatkuvasti kasvavaan ja kehittyvään ihmispersoonaan.
      Koiran elinehto on hengissä pysyminen ja selkeä paikka laumassa. Koira haluaa miellyttää omistajaansa pysyäkseen hengissä ja saadakseen ruokaa. 
      Esim. jos omistaja kuolee ja koira on lukittuna asuntoon, se alkaa syödä omistajansa ruumista. On tapauksia jossa koirat ovat alkaneet syödä jopa vielä hengissä olevaa, mutta halvaantunutta isäntäänsä. (Googlettakaa vaikka jos ette usko.) Ei koiraa kiinnosta rakkautesi tai hellyytesi sitä kohtaan, vaan oman selviytymisensä turvaaminen, kuten muillakin eläimillä. 

      Lainaa

    29. Tulos: -1 (23 ääntä)
      [vika:] Haluatko että lapsesi nolaa itsensä koulussa? Koska tällä tavalla lapsesi nolaa itsensä koulussa

      Lainaa

    30. Tulos: +57 (85 ääntä)
      Kyllä minäkin koiraani rakastan ja edellisen perään tulee vielä välillä haikailtua, kun jouduin sen lopettamaan viime marraskuussa. Vaan joku järki on tässä hommassa pidettävä. Yleensä nämä jotka pitävät lemmikkiään täysin lapsen asemassa ovat niitä, jotka eivät sitten millään suostu päästämään lemmikkiä pois vaan vatvotaan karuun loppuun asti, että se kuolisi omia menojaan. Niitä ei kouluteta mitenkään, ettei vaan tule Vuffelle paha mieli ja sitten ne hyökkäilee vieraiden nilkkoihin kiinni, hih hih miten hauskaa. Ja näkevät punaista, kun puhut lemmikistä "se" etkä "hän".

      Lainaa

    31. Tulos: -54 (58 ääntä)
      Pasi Kulju: Onkos siis tuo eglanninkäännös [sic] tatuoitu oikeasti? Jos näin, niin on muuten aika mahtava ja uniikki tatuointi!
      Ei. Se on tän sivuston ylläpitäjien "hauskoja" kuvia mitkä kaikki vois jättää tekemättä. Niitä on sillointällöin enkä ole ikinä niiden tarkoitusta oikeen ymmärtänyt. Typeriä ne kaikki on. Tostakin kuvasta on jääny se uuden tatuoinnin punoitus pois. 

      Lainaa

    32. Särkymätön alpakka 25.8.2020 14:43
      Tulos: +79 (93 ääntä)
      Kyllä minulle oma 4v koira on elämäni suurin rakkaus. En halua lapsia, joten näitä kahta en voi verrata. En kohtele koiraa kuin vauvaa, vaan käytän metsässä ja tapaamassa toisia koiria jne. Koulutus ollut myös koiran koulutus, ei lapsen. Mutta kuitenkin iltaisin otan viereen nukkumaan, ja kotoa lähtiessä kerron koiralle sen olevan minulle rakas. Jos se on jonkun mielestä hulluutta, niin olkoon.

      Lainaa

    33. Lemuava ankka 25.8.2020 14:50
      Tulos: +57 (71 ääntä)
      Tunkunen kala: Muistetaan vaan että vaikka kuinka kohtelee eläintään ihmisenä niin sitten kun ei enää huvita, lemmikin voi lain mukaan tappaa.
      Aikamoinen sosiopaatti saa kyllä olla jos pystyy rakastamansa eläimen tappamaan "kun ei enää huvita". Ei semmoinen ihminen edes pysty tuntemaan rakkautta. Huvittaminen ja pystyminenkin on täysin eri asiat.

      Lainaa

    34. Seisova koala 25.8.2020 15:01
      Tulos: +45 (59 ääntä)
      Tomaatti: Siinä vaiheessa lemmikkien kohtelemisesta ihmislapsina tulee ongelma, kun ei ymmärretä että ne eläimet ei tajua meidän antamia signaaleja aina niin kuin ne ihmiset on tarkoittanut. Esimerkiksi monet käyttäytymisongelmat koirilla johtuu siitä, että niitä paapotaa ja niille puhutaan kuin lapsille.
      Koirallekin voi leperrellä ja lässyttää jos se tapahtuu positiivisissa merkeissä. Sitten kun aletaan huulet mutrussa kiltillä äänellä torumaan kun se vaikka järsii sohvaa niin ei se ymmärrä. Tämä on nimenomaan se mikä yllättävän monilla koiranomistajilla menee täysin ohi. Koira voi oppia yksittäisiä sanoja mutta ei lauseita, ja se reagoi äänensävyyn ei niihin lauseisiin. 
      Näitä "voi kullanmuruseni olisitko kiltti ja olisit hiljaa hetken kun mami tai isi yrittää puhua" tyyppejä näkyy vähän turhankin paljon. Lapset on tässä mielessä huomattavasti helpompia koska niille voit selittää miksi jotakin ei saa tehdä. Koirille ei voi selittää. Tai voi mutta ei ne ymmärrä vaikka puhuisit kymmenen tuntia putkeen.

      Lainaa

    35. Hurmaava pingviini 25.8.2020 15:18
      Tulos: +14 (24 ääntä)
      Lemuava ankka: Aikamoinen sosiopaatti saa kyllä olla jos pystyy rakastamansa eläimen tappamaan "kun ei enää huvita". Ei semmoinen ihminen edes pysty tuntemaan rakkautta. Huvittaminen ja pystyminenkin on täysin eri asiat.
      Avainsanat: "lain mukaan"

      Lainaa

    36. Rajaamaton vadelma 25.8.2020 15:19
      Tulos: -7 (17 ääntä)
      Tulviva raataja: Ja lapsen voi lopettaa syyn kanssa?
      Kannattaa ottaa selvää jos asia kiinnostaa.

      Lainaa

    37. Tulos: +76 (76 ääntä)
      jukkapalmu: Ei. Se on tän sivuston ylläpitäjien "hauskoja" kuvia mitkä kaikki vois jättää tekemättä. Niitä on sillointällöin enkä ole ikinä niiden tarkoitusta oikeen ymmärtänyt. Typeriä ne kaikki on. Tostakin kuvasta on jääny se uuden tatuoinnin punoitus pois. 
      Tänään olet, jukkapalmu, väärässä. Tuo kuva tuli julkaisun mukana. Alla olevan lainauksen mukaan kyseessä on vitsillä otettu tatuointi.
      Kirnumestari: Tatuoinnin ottaja kyllä tiesi sen olevan siansaksaa. Tää on laitettu tänne vähän huonosti kun osa jutuista puuttuu.
      Valitettavasti emme saaneet tämän enempää kyseisen julkaisun kommentteja.

      Lainaa

    38. Pelkäämätön soturi 25.8.2020 15:58
      Tulos: +31 (47 ääntä)
      Truth: Juuri näin! Tämän kaikki koirankasvattajat ja koiriin erikoistuneet asiantuntijat haluaisivat ihmisten sisäistävän ennen kuin ottavat koiran itselleen. Koira on koira, ja sillä on eläimen vaistot ja tarpeet. Koira ei ole lapsi, eikä ole millään tavoin verrattavissa jatkuvasti kasvavaan ja [...]
        Hyvin alkoi, vahinko että jatkui päin honkia. Koira ei ole ihminen, eikä tarvitse ihmisen asioita (mitä koira tekisi älypuhelimella tai äänioikeudella?) joten on mieletöntä kohdella koiraa kuin lasta, tai lasta kuin koiraa. 
        Ihmisen hellyys ja rakkaus kuitenkin kuuluu niihin asioihin mitä myös lemmikki tarvitsee (olettaen että lemmikki on eläin, joka on evoluution myötä kehittynyt suhteeseen ihmisten kanssa, ei joku satunnainen kesy yksilö, joka luultavasti voisi paremmin omiensa parissa). Koira saattaa syödä omistajansa tämän kuollessa, se on totta, mutta myös ihmisten tiedetään syöneen ystäviään mikäli mitään muuta ruokaa ei ole eikä tule. (Ks. esim Uruguayan Air Force Flight 571 nimenomaan ystävien syömisestä, muiden ihmisten syöminen noin yleensä ei ole historiallisesti edes tavatonta). Koira ei ole ihminen, mutta se on sosiaalinen nisäkäs, ja sellaisena tarvitsee sekä keinot selviytyä, että sosiaalista hyväksyntää ja kiintymyssuhteita. Kuten ihminen, tai kissa, tai elefantti, tai mikä tahansa. Me olemme erilaisia mutta emme *niin* erilaisia. 
        (Itse en kutsu kissojani lapsikseni koska eivät ne ole, esittelen ne vauvalle "serkkuina". Olemmehan me, joskin varsin kaukaisia. Vauva on kuitenkin tässä vaiheessa hiukan kuin erityisen monimutkainen kissa; tarvitsee ruokaa, hoivaa, huomiota, ulkoilua ja puhtaanapitoa. Epäilemättä asia on jo muuttumassa -kissat eivät tarvitse lukuhetkiä tai muskaria -ja tulee muuttumaan vielä paljon enemmän, mutta perusasioissa nisäkäs on nisäkäs). 

      Lainaa

    39. Tulos: +14 (42 ääntä)
      Sekasin: Nyt menee marialla vahvasti ja varmasti kohta hänen lapsellaankin.
      Höpsis. Mä puhun mun vanhempien koirasta pikkubroidina. Vähän pilke silmäkulmassa tietty. Ei asioita oo pakko ottaa niin tosissaan :D 

      Lainaa

    40. Tulos: +32 (34 ääntä)
      Näppäimistötön riesa: Nyt olet käsittänyt tämän homman väärin. Ei sitä perhettä ja lemmikkejä koota miksikään henkilökohtaiseksi armeijaksi toisia vastaavia vastaan.😯
      Kootaanpas, miten muuten varmistaa vessapaperin saannin seuraavan kriisin keskellä.

      Lainaa

    41. Kastunut jyrsijä 25.8.2020 21:08
      Tulos: +59 (59 ääntä)
      Koiriahan tulisi kohdella kuin lapsia siinä merkityksessä, että molemmat tarvitsee oikeanlaisen ruokavalion ja liikuntaa pysyäkseen terveinä ja kunnon rajoja, että eivät hypi silmille sitten vanhempana. Itseäni ärsyttää esimerkiksi omien vanhempieni koiran paapominen, koska se koira on niin fiksu. Kyseessä on siis oikeasti fiksu koira, oppii nopeasti ja ymmärtää paljon, mutta se käyttää kaiken älynsä siihen, että se pyörittää vanhempiani kuten pässiä narussa. Se on tylsistynyt, koska ei saa tarpeeksi pitkiä lenkkejä ja tarpeeksi hyvää älyllistä haastetta, niin mikäs mukavempaa kun komentaa omistajia! Tarpeeksi kun haukkuu, niin saa tahtonsa läpi. Se varmasti käyttäytyisi paremmin ja olisi tyytyväisempi, jos se saisi tarpeeksi virikettä elämään.

      Lainaa

    42. Tulos: -25 (37 ääntä)
      Tinka: Se, että työntää alapäästään ihmisen, ei automaattisesti tarkoita äidinrakkautta ja vahvaa sidettä. Ja ketä se haittaa, jos lemmikkejä kohtelee lapsina? Nämä ihmiset eivät sentään hylkää kissoja muuton takia, tai kohtele koiria kaltoin.
      Juu ja yleensä juuri tälläiset henkilöt on näitä jolla on 5+ kissaa/koiraa ja kokoajan hankinnassa uusi  vaikka asunto ja rahat ei riittäis ylläpitämään... Vaan kun ei niistä kultamussukoista raaski luopua... Lopputulos että eläinsuojeluvirkailia poliisin seurassa käy häkittää tai säkittää laskun kanssa

      Lainaa

    43. Kumea lisko 25.8.2020 22:01
      Tulos: -50 (68 ääntä)
      Aika usein kun näkee sinkkuja, jotka rakastavat lemmikkeejään yli kaiken tulee vaikutelma, että se johtuu siitä, etteivät he ole kykeneviä parisuhteisiin tai vanhemmuuteen. Ehkä se sitten on vaan hyvä, että harjoittelevat jollain koiralla tai vastaavalla, jonka kiintymys on varsin yksinkertaista verrattuna oikeisiin ihmissuhteisiin.

      Lainaa

    44. Tornipöllö 26.8.2020 4:35
      Tulos: +41 (43 ääntä)
      Pidän itseäni suht täyspäisenä ihmisenä, mutta myönnän silti usein höpiseväni lemmikeilleni ja puhuttelevani niitä lapsina, esim. "Mitä ihmettä te lapskullat teette?" tai "Huomenta, lapsoseni." Toisaalta yhtä usein niitä tulee leperrellessä kutsuttua "elukoiksi" tai "karvaperseiksi", ehkä se tasapainottaa asiaa hieman.

      Lainaa

    45. Tatuoitu sonni 26.8.2020 12:25
      Tulos: +33 (35 ääntä)
      Turtunut norsu: Toivottavasti vitsi, mutta jos on oikea, niin voi sitä päivää, kun kantaja saa tietää, että tuo on ihan siansaksaa.
      Rehellisesti sanottuna toi tatuointi on aivan hitosti parempi ja vähemmän korni nykyisessä muodossaan kuin oikeinkirjoitettuna. Oikeinkirjoitettuna se olisi puhdasta valkoroskaa.

      Lainaa

    46. Tulos: -10 (14 ääntä)
      Kahen Kilo Kalori: No jos iso koira on kyseessä, niin varmasti päihittä lapset aseettomassa taistelussa.
      En tiedä jos lyö täysillä kuonon pääähän ensinja sit painaa peukaloilla silmät sisään.

      Lainaa

    47. Naistenhuone 26.8.2020 17:58
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Turtunut norsu: Toivottavasti vitsi, mutta jos on oikea, niin voi sitä päivää, kun kantaja saa tietää, että tuo on ihan siansaksaa.
      Hän sen tietää.. nivottu yhteen tyhmästi. Ei ollut kysyjä joka oli tämän tatuoinnut vaan eräs naistenhuoneen nainen

      Lainaa

    48. Kummikäki 27.8.2020 6:58
      Tulos: +19 (21 ääntä)
      Puliukko: En tiedä jos lyö täysillä kuonon pääähän ensinja sit painaa peukaloilla silmät sisään.
      Tämä kannattaa muistaa aseettomassa taistelussa lasta vastaan.

      Lainaa

    49. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Punavihreä maksamato: Itse vihaan lapsia, eikä niillä ole minulle minkäänlaista arvoa. Kissaani rakastan 100%
      Mä en vihaa lapsia. Ne on outoja mutta kivoja, kunhan ne on muitten. En vaan ymmärrä, miksi senmoinen olisi joku tavoite 

      Lainaa

    50. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Ei tainnut Maria tietää, että ihminen ei voi lisääntyä kissan tahi koiran kanssa.

      Lainaa

    51. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Ei kait siinä. Puhutelkoon kuollutta kissaa vaikka mummona, mutta jossain vaiheessa voi olla jotain selitettävää.

      Lainaa

    52. Tulos: +12 (12 ääntä)
      Mun sisko loukkaantui jos sen koiraa ei rinnastettu mun lapsiin kun kuulemma se on hänelle kuin lapsi. Silti koiran hampaat mätäni suuhun ja sitä lyötiin. Ei olla väleissä.

      Lainaa

    53. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Voi olla sama asia kuin se minkä synnyttänyt. Ärsyttää kun joku semmonen kellä laps tulee pätemään kuinka mitään ei voi rakastaa niinku lastaan ja ne joilla ei ole lasta ei voi tietää mitään rakkaudesta. Ainut oikea rakkaus on lapseen. Kaikki teiän tunteet on paskaa vain minun rakkauteni lapseen aitoa ja oikeaa

      Lainaa

    54. Tulos: +12 (12 ääntä)
      Pasi Kulju: Onkos siis tuo eglanninkäännös [sic] tatuoitu oikeasti? Jos näin, niin on muuten aika mahtava ja uniikki tatuointi!
      On se! Oli niin mahtava käännös että oli pakko tatuoida t. Tatuoinnin onnellinen omistaja

      Lainaa

    55. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Epätavallinen hiiri: Entä jos halusi just sellasen just siksi. Ja hyvinkin tietää mitä siinä lukee.Mutta epäilen kyllä ettei ole aito.
      Aito on. Ja halusin sen nimenomaan tuollaiseksi t. Tatuoinnin onnellinen omistaja

      Lainaa

    56. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Turtunut norsu: Toivottavasti vitsi, mutta jos on oikea, niin voi sitä päivää, kun kantaja saa tietää, että tuo on ihan siansaksaa.
      Ja voi sitä päivää kun sä tajuat että mä tiedän sen olevan siansaksaa! Olen hemmetin iloinen tuosta tatuoinnista, ja halusin nimenomaan tuon juuri noin tehtynä. Olen iloinen tatuoinnistani, kiitos kysymästä. Julkaisusta jätetty vain hyvin oleellinen osa minun tekemää julkaisua pois, joka avaisi asiaa 
      T. Onnellinen tatuoinnin kantaja

      Lainaa

    57. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Hopmaisk: Kyllä minäkin koiraani rakastan ja edellisen perään tulee vielä välillä haikailtua, kun jouduin sen lopettamaan viime marraskuussa. Vaan joku järki on tässä hommassa pidettävä. Yleensä nämä jotka pitävät lemmikkiään täysin lapsen asemassa ovat niitä, jotka eivät sitten millään suostu päästämään [...]
      Ei pidä paikkaansa. Mikään mitä kirjoitit.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: gekko, gekot, kirjoitusvirhe, kuva, käännös, lapset, lemmikit, liskot, matelijat, tatuointi

  • Uusimmat

  • Kategoriat