Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Huomio on huorattu, osa 6

Turha ruveta haukkumaan miten huono vaimo oon.
Huomio on huorattu, osa 6

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 84 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Pääskynen 20.9.2018 11:11
      Tulos: -312 (640 ääntä)
      Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen... vähän vaan.

      Lainaa

    2. Tulos: +805 (863 ääntä)
      En panis pahitteeks jos joku ottais suihin samalla kun pelaan. Toki voi olla hankalaa kun on lätkävarusteet päällä ja muut vois ihmetellä

      Lainaa

    3. Tulos: +343 (555 ääntä)
      Miksi pitäisi mieheltä kysyä lupa tuollaisen kuvan laittamiseen?

      Lainaa

    4. Tulos: +183 (621 ääntä)
      Pääskynen: Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen… vähän vaan.
      Mielestäni pienet rinnat on kauniimmat kuin sellaset jättisilikonipallot. Älkää pilatko itseänne millään leikkauksilla. T. Mies.

      Lainaa

    5. Tulos: -455 (583 ääntä)
      Moro: Mielestäni pienet rinnat on kauniimmat kuin sellaset jättisilikonipallot. Älkää pilatko itseänne millään leikkauksilla. T. Mies.
      Niin... Miehillähän yleensä on pienet rinnat, mutta nyt taisi olla kyseessä miehet jotka tykkäävät naisista.

      Lainaa

    6. Tulos: +227 (247 ääntä)
      No kyllä on kieliopinnot menneet hukkaan jos pystyy samalla pelaamaan

      Lainaa

    7. Tulos: +268 (324 ääntä)
      Mikäli kyseisillä naisilla on jälkikasvua, niin toivon etteivät he näitä tule ikinä näkemään.

      Lainaa

    8. Tulos: +469 (559 ääntä)
      Minun ei tule kateeksi, sellaisiin C-D kupinkin tisseihin liittyy niin paljon epämukavutta ja tissin alus hikistyvät että voin vain kuvitella kuinka rasittavat nuo on. Kuluneena kesänä varmaan sellaiset hyllyvät hikipatterit. Ja liivitkin maksaa miljoonan. Toki varmaan kivat sänkyhommissa, mutta suurin osa elämästä tapahtuu muualla...

      Lainaa

    9. Tulos: +309 (329 ääntä)
      Mikäs tää Mufasa-ryhmä on? Joku uus juttu vai..?

      Lainaa

    10. Tulos: +77 (93 ääntä)
      Joo ei kyllä itse pystyisi kunnollisen suullisen suorituksen aikana hakkaamaan tattia

      Lainaa

    11. Tulos: +385 (425 ääntä)
      Pääskynen: Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen… vähän vaan.
      Mun siskolla on. Ei kannata olla kateellinen. Kärsinyt elämänsä niska- ja hartiakivuista johtuen suurista rinnoista. Vihdoin menossa pienennysleikkaukseen.

      Lainaa

    12. Tulos: +298 (314 ääntä)
      Sane: Niin… Miehillähän yleensä on pienet rinnat, mutta nyt taisi olla kyseessä miehet jotka tykkäävät naisista.
      Niin... erilaisia mieltymyksiähän ei miehillä voi olla ja kyllä ne pienikokoiset naisetkin ovat naisia.

      Lainaa

    13. Tulos: +241 (265 ääntä)
      Isorintaisten jakamien kokemusten perusteella säästyy selkäsäryiltä, rintaliivikustannuksilta, jatkuvilta kesän ja kuntoilun hikitahroilta sekä enimmältä setämiesten huomiolta, kun ei ole tisseillä hirveästi kokoa. Ovat vaaravyöhykkeellä keittiössä ja tulevat muutenkin toisinaan kirjaimellisesti milloin minkäkin tielle. Mutta juu, ovathan ne mukavan näköiset. Ja joillekin kelpaa kaikki huomio, MOT.

      Lainaa

    14. Tulos: +181 (185 ääntä)
      Mango: Mikäs tää Mufasa-ryhmä on? Joku uus juttu vai..?
      Entinen Mutsit vs. Faijat, ollu olemassa jo vuosia, vaihtanut vaan nimensä ku kaikki kutsuu sitä mufasa nimellä.

      Lainaa

    15. Tulos: +158 (176 ääntä)
      morsoli: Entinen Mutsit vs. Faijat, ollu olemassa jo vuosia, vaihtanut vaan nimensä ku kaikki kutsuu sitä mufasa nimellä.
      mitä se SA siinä tarkoittaa?

      Lainaa

    16. Tulos: +130 (182 ääntä)
      "Vois kerää paskansa kasaa"? Eih... Juho voisi kerätä paskat käännösidiominsa kasaan ja polttaa ne. Sen jälkeen hän voisi ottaa itseään niskasta kiinni tai ryhdistäytyä. Suomen kielessä on rikas ilmausvarasto. Useimmat sanomisen arvoiset asiat pystyy sanomaan kierrättämättä ajatteluaan englannin kautta.

      Lainaa

    17. Tulos: +51 (77 ääntä)
      Onko hymiö uusi piste? Kolmen pisteen tilalla kolme hymiötä?

      Lainaa

    18. Tulos: -258 (324 ääntä)
      jeejee: Minun ei tule kateeksi, sellaisiin C-D kupinkin tisseihin liittyy niin paljon epämukavutta ja tissin alus hikistyvät että voin vain kuvitella kuinka rasittavat nuo on. Kuluneena kesänä varmaan sellaiset hyllyvät hikipatterit. Ja liivitkin maksaa miljoonan. Toki varmaan kivat sänkyhommissa, mutta suurin osa elämästä tapahtuu muualla…
      Tuo kommenti kuulostaa siltä, että oletko ihan varma, ettei sun tule kateeksi? ;)

      Lainaa

    19. Tulos: -44 (216 ääntä)
      Nuo Hannan tissithän joutuu pitämään kasassa, ettei tipu polviin. Hyi.

      Lainaa

    20. Tulos: +143 (193 ääntä)
      norsu: Miksi pitäisi mieheltä kysyä lupa tuollaisen kuvan laittamiseen?
      En nyt ole mikään parisuhde-ekspertti, mutta tietääkseni naimisissa olevat eivät yleensä lähettele paljastavia kuviaan ulkopuolisille, paitsi silloin jos on esimerkiksi alastonmalli.

      Lainaa

    21. Tulos: +179 (207 ääntä)
      Onneksi itselläni ei ole ihan noin isot. Parilla kaverilla oli tuota kokoluokkaa, ja molemmat kävivät pienennyttämässä. Nuo kuvassa ovat kyllä aidot. Mutta tuon kokoluokan rinnat olisivat silikonisina helpommat arjessa. Ja voi kuinka hölmö kommentti tuo yksi oli, että "älkää pilatko itseänne millään leikkauksilla". Tuon naisen elämä helpottuisi kummasti leikkauksella.

      Lainaa

    22. purppurakruunu 20.9.2018 14:14
      Tulos: +133 (167 ääntä)
      Tää ei liity itse mokiin mitenkään vaan otsikkoon, mutta olen itse asiasta kärsinyt niin pitkään, että jaan tämän silti: Luen aina ton "huomio on huorattu" Joulupuu on rakennettu -kappaleen sävelellä. Toivottavasti jokainen, joka kokeili päässään, joutuu nyt myös elämään tämän assosiaation kanssa.

      Lainaa

    23. Tulos: -109 (223 ääntä)
      Ei sitä kyllä lasketa onko kuinka isot rinnat jos on muutenkin ylipainoinen. Ainakin näyttää siltä perus poseeraamiselta, millä pystyy piilottamaan puolet kropasta ja käsikin on aika muhkeen näkönen.

      Lainaa

    24. Tulos: -137 (223 ääntä)
      Ei ne isot rinnat niitä niskakipuja tee vaan väärän kokoiset liivit. Kummasti olen niiltä säästynyt J-kupilla (nättejä liivejäkin saa nykyään parhaimillaan kolmella kympillä netistä). Jos rinnan paino roikkuu pelkästään olkaimien varassa, niin ongelmia on varmasti. Näyttääkin hirveältä, kun liivin selkäosa nousee selvästi. Sitten naiset leikkauttaa tissinsä turhaan, kun olisivat voineet vain vaihtaa suurempaan kuppiin ja pienempään ympärysmittaan, ja samalla näyttää kaupan päälle hoikemmilta, tai oikeastaan oman kokoiseltaan eikä isommalta, kun tissit eivät puristu kainaloon ja roiku alhaalla. Tissihikikään ei vaivaa kuin pahimmilla helteillä, jolloin on muutenkin hikistä, kun liivi on rinnan juurella eikä sen päällä tai kaukana alhaalla... ja kaarituet rintojen välissä eikä roikkumassa siellä kaukana edessä. Mutta toki moni on sitä mieltä, että on aina ollut vaikka c-kuppia (kovin pieni koko, jos et ole mallia varsamainen teini tai rasvaton urheilija) ja aikoo pitää sitä vastakin, kasvattaa vain ympärysmittaa ja kärsiä.

      Lainaa

    25. Löllykät peittoon 20.9.2018 14:52
      Tulos: -143 (223 ääntä)
      Miksi niin monet todella lihavat naiset haluavat esitellä läskisiä tissejään?Hyi ja yök!

      Lainaa

    26. Kummallista 20.9.2018 14:54
      Tulos: -23 (57 ääntä)
      Ihan ok kuva, peruskauraa, vähän rakeinen, mutta kyllä tuosta oleellisen erottaa. Itsellä taas loppu guitar heron pelaaminen 10-15 sekunnin kohdilla. Vähän häiritsi, kun yleisö buuasi, mutta omasta mielestä keikka meni loppupelissä hyvin.

      Lainaa

    27. Tulos: +6 (170 ääntä)
      Kyllä sellaset terhakkaat pienemmät rinnat ovat parempi kuin tuollaiset lollot, jotka tod näk tippuu lähes navan tasolle, kun päästää käden tuosta irti.

      Lainaa

    28. Tulos: +124 (142 ääntä)
      SUURET, PIENET, JA PÄÄSI KOKOISET! BUM BU BUM!

      Lainaa

    29. Tulos: -85 (161 ääntä)
      Hyi saatana mitkä pussit... :(

      Lainaa

    30. Tulos: +40 (52 ääntä)
      Sitä jäin miettimään, et miten Hanna on kysynyt mieheltä luvan.

      Lainaa

    31. Mitävittuanyttaas 20.9.2018 16:38
      Tulos: +21 (43 ääntä)
      blah: En panis pahitteeks jos joku ottais suihin samalla kun pelaan. Toki voi olla hankalaa kun on lätkävarusteet päällä ja muut vois ihmetellä
      Ai saatana, lol :'D

      Lainaa

    32. Tulos: +158 (196 ääntä)
      Löllykät peittoon: Miksi niin monet todella lihavat naiset haluavat esitellä läskisiä tissejään?Hyi ja yök!
      ...niin koska hoikkien naisten rinnat koostuvat - mistä? Muustakaan kuin rintarauhasesta ja juuri siitä läskistä. Pumpuliako luulet niissä olevan? :D

      Lainaa

    33. Ruthmeister 20.9.2018 16:47
      Tulos: -31 (67 ääntä)
      OK: Ei sitä kyllä lasketa onko kuinka isot rinnat jos on muutenkin ylipainoinen. Ainakin näyttää siltä perus poseeraamiselta, millä pystyy piilottamaan puolet kropasta ja käsikin on aika muhkeen näkönen.
      Facessa kanssa ylhäältä otettuja kasvokuvia, kaikki tietää mitä se tarkoittaa..

      Lainaa

    34. Tulos: -86 (146 ääntä)
      Pääskynen: Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen… vähän vaan.
      Ihan järkyttävän hirveät tissit. Noista ku päästää irti niin roikkuu navassa asti kaksi keilapallopussia. Hyivvv

      Lainaa

    35. Tulos: +47 (67 ääntä)
      norsu: Miksi pitäisi mieheltä kysyä lupa tuollaisen kuvan laittamiseen?
      No sehän tietysti riippuu ihan parisuhteesta mutta kyllä itse kysyisin mitä vaimoni tykkää jos pistän alastonkuvia julkisiin ryhmiin. Ihan vaan kunnioituksesta ja koska yhdessähän siinä eletään mikä yleensä tarkottaa sitä että asioissa tehdään kompromisseja eikä lähetetä muille alastonkuvia. Sinulla taitaa nyt olla ongelmana se että et siedä ajatusta siitä että joku saattaa ihan vapaaehtoisesti kunnioittaa miehensä toiveita.

      Lainaa

    36. Tulos: +212 (234 ääntä)
      Vähän ihmetyttää, että miksi haukutte ton naisen rintoja noin aggressiivisesti? Minkäs niille voi?

      Lainaa

    37. Tulos: +100 (102 ääntä)
      Pääskynen: Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen… vähän vaan.
      Kyllä ne aidoilta näyttää. Silarit on paljon pinkeemmät. T: isot luomurinnat omaava

      Lainaa

    38. Tulos: +104 (112 ääntä)
      Abcd: Ei ne isot rinnat niitä niskakipuja tee vaan väärän kokoiset liivit. Kummasti olen niiltä säästynyt J-kupilla (nättejä liivejäkin saa nykyään parhaimillaan kolmella kympillä netistä). Jos rinnan paino roikkuu pelkästään olkaimien varassa, niin ongelmia on varmasti. Näyttääkin hirveältä, kun liivin selkäosa nousee [...]
      Aika harvoin ne kolmen kympin liivit on oikeasti hyviä, koska ne on useimmiten suunniteltu silti suhteellisen pienirintaisille (eli max D-F) mallin, olkaimien yms suhteen. Eri asia voi olla niissä liiveissä, jotka menevät J-kuppiin asti tai full cup -liivien kanssa. Useimmissa liiveissä kaarituet eivät mene niin korkealle, että ne erottaisivat rinnat kokonaan. Hienoa, että olet löytänyt liivit, jotka toimivat sinulle, mutta älä yleistä, koska kaikille tuo ratkaisu ei toimi. Olen samaa mieltä, että ihmisten pitäisi löytää oma kokonsa. Ihmisillä on omat syynsä mennä tai olla menemättä leikkaukseen ja tämä heille sallittakoon.

      Lainaa

    39. King Arthur 20.9.2018 19:33
      Tulos: +185 (221 ääntä)
      Oksettavia kommentteja ihmisten kropista. Huudetaan hyiyökkiä. Teille jotka traumatisoituvat tisseistä jotka eivät ole pokelehdestä revittyjä: oletteko itse malliainesta? Vai vain miehiä, kun ollaan noin arvostelun yläpuolella?

      Lainaa

    40. Tulos: -93 (113 ääntä)
      Pääskynen: Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen… vähän vaan.
      Voi olla. Mutta pullukka nainen.

      Lainaa

    41. inkivääri 20.9.2018 19:58
      Tulos: +175 (195 ääntä)
      Aika vastenmielisiä nää naisvihamieliset kommentit täällä. Joo, en laittaisi kuvaa tisseistäni nettiin. Mutta vaikka joku laittaisi, niin mikä ajaa kymmenet ihmiset haukkumaan noita oksettaviksi? Ehkä menee vaan tunteisiin, kun itsellä on isot tissit, mutta melkein kaikissa postauksissa täällä on suurin osa kommenteista asiallisia, niin ihmetyttää tällainen bodysheimaus.

      Lainaa

    42. Tulos: -36 (124 ääntä)
      inkivääri: Aika vastenmielisiä nää naisvihamieliset kommentit täällä. Joo, en laittaisi kuvaa tisseistäni nettiin. Mutta vaikka joku laittaisi, niin mikä ajaa kymmenet ihmiset haukkumaan noita oksettaviksi? Ehkä menee vaan tunteisiin, kun itsellä on isot tissit, mutta melkein kaikissa postauksissa täällä on suurin osa kommenteista asiallisia, niin ihmetyttää tällainen bodysheimaus.
      Ihmisiä nyt vain ärsyttää huomiohuoraus.

      Lainaa

    43. Tulos: +110 (130 ääntä)
      Näin isorintaisena naisena haluan vaan kommentoida naisille, jotka ovat kateellisia isoista rinnoista, niin älkää olko. Tai, saatte olla, mutta eiköhän tämäKIN keskustelu taas osoita, että ei kannata. Ensin kärsit kauheista hartia- ja selkäkivuista, rintaliivejä et löydä mistään muualta kuin erikoisvaateliikkeistä, saat etsiä hyvin istuvia vaatteita koirien ja kissojen kanssa, mutta sitten myös monet ihmiset menettää kaiken hienotunteisuuden toisen kehoa kohti, kun puhutaan isoista rinnoista. Käytetään vaan niin montaa eri haukkumasana synonyymiä isoista rinnoista kuin vaan pystytään, monet tulee vakuuttelemaan miten pienemmät rinnat ovat paremmat, isot tissit ovat rumia ja ällojä sekä aina oletetaan, että on silikonia tisseissä ja ilmaa päässä. Joo, saattaa ne kivalta näyttää, mutta se ei todellakaan tämän päivittäisen epäkäytännöllisyyden ja ihmisroskan maineen arvoista. Ei sillä, että tuo ensimmäisen mokan nainen olisi toiminut oikein.

      Lainaa

    44. Tulos: +56 (68 ääntä)
      Abcd: Tissihikikään ei vaivaa kuin pahimmilla helteillä, jolloin on muutenkin hikistä, kun liivi on rinnan juurella eikä sen päällä tai kaukana alhaalla… ja kaarituet rintojen välissä eikä roikkumassa siellä kaukana edessä.
      Mulla on just oikeen kokoiset liivit, juuri kun kuvailit ja silti tissihiki vaivaa :D älä yleistä.

      Lainaa

    45. Tulos: +22 (28 ääntä)
      purppurakruunu: Tää ei liity itse mokiin mitenkään vaan otsikkoon, mutta olen itse asiasta kärsinyt niin pitkään, että jaan tämän silti: Luen aina ton “huomio on huorattu” Joulupuu on rakennettu -kappaleen sävelellä. Toivottavasti jokainen, joka kokeili päässään, joutuu nyt myös elämään tämän assosiaation kanssa.
      Kiitos tästä, nyt en saa tota pois mielestäni.

      Lainaa

    46. Tulos: -117 (149 ääntä)
      Hm: Näin isorintaisena naisena haluan vaan kommentoida naisille, jotka ovat kateellisia isoista rinnoista, niin älkää olko. Tai, saatte olla, mutta eiköhän tämäKIN keskustelu taas osoita, että ei kannata. Ensin kärsit kauheista hartia- ja selkäkivuista, rintaliivejä et löydä mistään muualta kuin erikoisvaateliikkeistä, [...]
      Näin hoikkana naisena haluan vaan kommentoida paksurintaisille manta-vartaloisille naisille, jotka ovat kateellisia siroille naisille, että älkää olko. Tai, saatte olla, mutta ei kannata kuvitella, että kaikki olisivat kiinnostuneita teidän läskeistänne ja valjaskoko E:stänne. Hyi olkoon. Olen himohölkkääjä ja iloinen vartalostani. Voin käyttää s-kokoa vielä keski-ikäisenäkin. Minulla on yksi manta-vartaloinen työkaveri, joka tekee päivittäin numeroa rinnoistaan, kertoilee, kuka mies on katsellut häntä ja mitä kaikkea joku toinen mies on sanonut, sekä yrittää epätoivoisesti pilkata naisia, jotka kokee kilpailijoikseen. Kun miehensä lähti toisen matkaan, hän rähisi kuukausitolkulla, miten mies voi sietää sellaisia roikkutissejä(oikeasti olivat vartaloltaan ja rauhasiltaan ihan samantyyppisiä naisia). Kun joku kehuu toista naista hyvästä työstä, hän kuittailee puoliääneen, ettei tämän naisen työllä ole mitään arvoa, koska tällä ei ole yhtä paksut rinnat kuin hänellä. Miksi paksurintaiset ovat usein niin näennäisen itserakkaita? Tuoko isorintaisuus tullessaan jonkin katkeruusgeenin/ alemmuuskompleksin? Ainakin tuon naisen koko itsetunto perustuu hänen turvonneisiin nisiinsä, joita hän palvoo, esittelee ja joista repii juttuja joka päivä. Hän ei ole älyllisestikään vajaa, mutta vihamielisyys tuo joskus mieleen, että hän taitaa itse olla kateellinen pienemmilleen...

      Lainaa

    47. Tulos: -36 (48 ääntä)
      Abcd: Ei ne isot rinnat niitä niskakipuja tee vaan väärän kokoiset liivit. Kummasti olen niiltä säästynyt J-kupilla (nättejä liivejäkin saa nykyään parhaimillaan kolmella kympillä netistä). Jos rinnan paino roikkuu pelkästään olkaimien varassa, niin ongelmia on varmasti. Näyttääkin hirveältä, kun liivin selkäosa nousee [...]
      Kuvatodisteita?

      Lainaa

    48. Tulos: +87 (103 ääntä)
      On kyllä säälittävyyden huipentuva morkata jotain tissejä netissä.

      Lainaa

    49. Tulos: +23 (25 ääntä)
      morsoli: Entinen Mutsit vs. Faijat, ollu olemassa jo vuosia, vaihtanut vaan nimensä ku kaikki kutsuu sitä mufasa nimellä.
      Aaa, no mutta tämähän olikin hyödyllistä tietoa. Sinne siis kuvataan tissejä.

      Lainaa

    50. Tulos: -26 (66 ääntä)
      Kyöpeli: On kyllä säälittävyyden huipentuva morkata jotain tissejä netissä.
      Niin on, ja tätä harrastaa lähinnä katkerat ämmät. Silti, tämän sanottuani, kun postaa nettiin alastonkuvansa niin kannattaa varautua siihen että kaikenlaista palautetta voi tulla. Vaikka sitten sitä ulinaa katkeroilta, jos sitä ei kestä niin ei kannata postata tissikuvia nettiin.

      Lainaa

    51. Tulos: +6 (28 ääntä)
      jeejee: Minun ei tule kateeksi, sellaisiin C-D kupinkin tisseihin liittyy niin paljon epämukavutta ja tissin alus hikistyvät että voin vain kuvitella kuinka rasittavat nuo on. Kuluneena kesänä varmaan sellaiset hyllyvät hikipatterit. Ja liivitkin maksaa miljoonan. Toki varmaan kivat sänkyhommissa, mutta suurin osa elämästä tapahtuu muualla…
      D on vielä yllättävän pieni! Tai sitten multa on vaan kadonnut suhteellisuudentaju, mutta en oma d-kuppini on kyllä ehkä kolmannes nuista jos sitäkään O.O

      Lainaa

    52. Tulos: +102 (104 ääntä)
      sissi: Näin hoikkana naisena haluan vaan kommentoida paksurintaisille manta-vartaloisille naisille, jotka ovat kateellisia siroille naisille, että älkää olko. Tai, saatte olla, mutta ei kannata kuvitella, että kaikki olisivat kiinnostuneita teidän läskeistänne ja valjaskoko E:stänne. Hyi olkoon. Olen himohölkkääjä ja [...]
      Onneksi sinä sentään olet tuollaisen iljettävän muiden morkkaamisen ja yleistämisen yläpuolella. Eiku...

      Lainaa

    53. Tulos: +16 (24 ääntä)
      JoJo: D on vielä yllättävän pieni! Tai sitten multa on vaan kadonnut suhteellisuudentaju, mutta en oma d-kuppini on kyllä ehkä kolmannes nuista jos sitäkään O.O
      D on pieni, ainakin jos ympärysmitta on 60/65, itsellä on 65D ja ei nämä kyllä kovin suuret ole. Ei siis mitään suhteessa tuohon kuvaan.

      Lainaa

    54. Tulos: +57 (61 ääntä)
      JoJo: D on vielä yllättävän pieni! Tai sitten multa on vaan kadonnut suhteellisuudentaju, mutta en oma d-kuppini on kyllä ehkä kolmannes nuista jos sitäkään O.O
      Itsellä 60F ja ei nämä isot ole, pikemminkin juuri käteen sopivat. Eli kyllä, kuppikoon kirjain ei kerro mitään tissien koosta, vaan rinnanympärys vaikuttaa siihen aika pirusti. Asia joista harva mies; ja aivan liian harva nainen tietää mitään, ennen kuin on käynyt oikeassa rintaliiviliikkeessä ostamassa itselleen sopivat rintaliivit. Muistan nuorena kun käytin h&m:n rintsikoita kokoa 75C? ja pääsin testaamaan oikean kokoisia liivejä kunnon kauppaan, olo oli kun olisin ekaa kertaa elämässäni laittanut rintaliivit päälle

      Lainaa

    55. Tulos: -2 (34 ääntä)
      Kerttuli: Vähän ihmetyttää, että miksi haukutte ton naisen rintoja noin aggressiivisesti? Minkäs niille voi?
      Minä ihmettelen enemmän sitä, että miksi neutraalit kommentit, joiden ei pitäisi pahoittaa kenenkään mieltä saa miinuksia täällä :D.

      Lainaa

    56. Tulos: -31 (61 ääntä)
      Olin kerran naisen kans, jolla oli tosi isot tissit. Ajattelin, että jee, mutta ei ne sit kuitenkaa tuntunutkaan miltään. Niinku ilmalla täytettyjä pusseja olis puristellut. Ei pahalla. Parempi pienemmät, joissa on kiinteyttä.

      Lainaa

    57. Tulos: -32 (48 ääntä)
      Pääskynen: Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen… vähän vaan.
      Mieti miten nuo roikkuu jos ei vinssillä kannattele. Vyötärön korkeudella, seksyy.

      Lainaa

    58. Turun Murre 21.9.2018 19:18
      Tulos: +55 (61 ääntä)
      Merinorsu: Itsellä 60F ja ei nämä isot ole, pikemminkin juuri käteen sopivat. Eli kyllä, kuppikoon kirjain ei kerro mitään tissien koosta, vaan rinnanympärys vaikuttaa siihen aika pirusti. Asia joista harva mies; ja aivan liian harva nainen tietää mitään, ennen kuin on käynyt oikeassa rintaliiviliikkeessä ostamassa itselleen [...]
      Voiko olla totta, että Merinorsu on ainoa, joka tietää kuinka kuppikoko määräytyy. Kuppikokohan ei siis kerro mitään rinnan koosta, vaan se on rinnanympärysmitan ja -alusmitan erotus. Siksipä esim. rintaliiveihin 65F, 70E, 75D, 80C, 85C ja 90A mahtuu täsmälleen saman kokoinen rinta. https://mymuse.fi/pages/rinnakkaiskoko

      Lainaa

    59. Tulos: -28 (46 ääntä)
      Aivan liian isot lollot minun mieltymykseen.

      Lainaa

    60. GogitoErgoSum 21.9.2018 23:55
      Tulos: +70 (74 ääntä)
      Kaikki tissit on kauniita, rakkautta ja rauhaa kaikille.

      Lainaa

    61. Tulos: +5 (9 ääntä)
      Mango: Mikäs tää Mufasa-ryhmä on? Joku uus juttu vai..?
      Se on entinen Mutsit vs Faijat-ryhmä

      Lainaa

    62. Tulos: -1 (15 ääntä)
      Aika liittyä mufasaan.

      Lainaa

    63. Tulos: +34 (38 ääntä)
      Turun Murre: Voiko olla totta, että Merinorsu on ainoa, joka tietää kuinka kuppikoko määräytyy. Kuppikokohan ei siis kerro mitään rinnan koosta, vaan se on rinnanympärysmitan ja -alusmitan erotus. Siksipä esim. rintaliiveihin 65F, 70E, 75D, 80C, 85C ja 90A mahtuu täsmälleen saman kokoinen rinta. https://mymuse.fi/pages/rinnakkaiskoko
      Ja silti todennäköisesti vain yksi niistä on sopiva liivi. Rinnakkaiskoot ovat petollisia, koska johtavat aina tilanteeseen, jossa nainen valitsee liian suuren rinnanympäryksen ja liian pienen kupin. Seurauksena vyötäröllä roikkuvat rintaliivit. Sen rinnan painon kun ei kuulu olla olkaimien varassa. Tämä on erityisen tärkeää, jos rinnat ovat suuret.

      Lainaa

    64. Tulos: -17 (41 ääntä)
      morsoli: Entinen Mutsit vs. Faijat, ollu olemassa jo vuosia, vaihtanut vaan nimensä ku kaikki kutsuu sitä mufasa nimellä.
      Mulla tuli automaattisesti mieleen että tää on joku maahanmuuttajien oma ryhmä missä muijat juttelee keskenään että millaista se avioliitto on muslimi uskossa. Tai sellainen mielikuva tuli ekasta päivityksestä.

      Lainaa

    65. Tulos: -43 (63 ääntä)
      Noi tissit on rumat. Mitä iloa roikkuvista säkeistä kantajalle itselleen tai niitä katsoville.

      Lainaa

    66. Tulos: -41 (71 ääntä)
      Yleisesti miehet pitävät isoista rinnoista ja tämän on esitetty johtuvan evoluutivisesti sillä, että isorintaiset naiset ovat älykkäämpiä. Miehet siis alitajuisesti suosivat älykkäitä naisia https://www.iltalehti.fi/nainen/2014070418462752_na.shtml Miinuksia odotellessa.

      Lainaa

    67. Kummallista 22.9.2018 15:02
      Tulos: +50 (56 ääntä)
      Tissit: Yleisesti miehet pitävät isoista rinnoista ja tämän on esitetty johtuvan evoluutivisesti sillä, että isorintaiset naiset ovat älykkäämpiä. Miehet siis alitajuisesti suosivat älykkäitä naisia https://www.iltalehti.fi/nainen/2014070418462752_na.shtml Miinuksia odotellessa.
      Ei se nyt ihan noin ole.. Muutenkin nuo IL ja IS artikkelit saa jättää huomiotta tieteelliseenä faktana. Kyllä nuo tissit on jälkikasvulle ajateltu ja tarkoitettu alunperin. Isommat on mielletty paremmiksi ravinnonlähteiksi. Lantion leveys ollut myös tärkeä. Joskus pitää ajatella objektiivisesti, jotta ymmärtää miten luonto toimii. Se ei kaunistele, mutta on älykkäällä tavalla kaunis.

      Lainaa

    68. Tulos: +31 (39 ääntä)
      Tissit: Yleisesti miehet pitävät isoista rinnoista ja tämän on esitetty johtuvan evoluutivisesti sillä, että isorintaiset naiset ovat älykkäämpiä. Miehet siis alitajuisesti suosivat älykkäitä naisia https://www.iltalehti.fi/nainen/2014070418462752_na.shtml Miinuksia odotellessa.
      Yksi chicagolaistutkimus ei faktaa tee, siitä varmaan ne tulevat miinukset. Menneisyydessä on saatu vastakkaisiakin tuloksia. Tutkimuksia on monia, ja niistä löytyy varmaan jokaiselle oma selitys munkkimieltymyksen alkulähteistä. On niitäkin, joiden mukaan korrelaatiota tissien ja älyn välillä ei yksinkertaisesti ole. On myös useita, joiden mukaan miehet haluavat kumppaniltaan varsinaista älykkyyttä enemmän kuin rintoja. On ainakin yksi tutkimus, jonka mukaan keskimääräistä koulutetummat ja älykkäämmät miehet suosisivat pienempirintaisia naisia kuin matalammin koulutetut ja tyhmemmät miehet. Syyksi on esitetty, että älykkäät ihmiset välittävät vähemmän yhteiskunnallisista ja muista sosiaalisista paineista, jotka muokkaavat ihmisten mieltymyksiä suurimmilta osin. Jotkut tutkimukset ovat yhdistäneet myös vaurauden rintamakuun: yhden mukaan miehet, jotka kokevat enemmän nälkää kuin muut, pitävät isommista, kun taas taloudellisesti vakaat miehet pitävät pienemmistä. Yksi selitys tälle on, että rasvan varastoituessa rintoihin iso koko vihjaisi naisen suurista ruokavaroista. Tämä vetoaisi nälkäisiin ja köyhiin miehiin muttei varakkaisiin, jotka eivät koe minkäänlaista resurssipulaa. On myös tutkimus, jonka mukaan isolanteiset naiset olisivat keskimääräistä älykkäämpiä. Selitys: synnytyksen komplikaatiot liittyvät vauvojen isoihin päihin, ja vaikka pienet aivot eivät tee ihmisestä tyhmää, älykkäillä ihmisillä on tilastollisesti isommat aivot eli myös isommat päät. Leveä lantio synnyttää isopäisen lapsen helpommin. Minulla on siis täysin evolutiivinen ja rationaalinen syy tykätä pulleista pyllyistä. :D

      Lainaa

    69. Tulos: -43 (57 ääntä)
      Hihi: Yksi chicagolaistutkimus ei faktaa tee, siitä varmaan ne tulevat miinukset. Menneisyydessä on saatu vastakkaisiakin tuloksia. Tutkimuksia on monia, ja niistä löytyy varmaan jokaiselle oma selitys munkkimieltymyksen alkulähteistä. On niitäkin, joiden mukaan korrelaatiota tissien ja älyn välillä ei yksinkertaisesti ole. [...]
      Hirveä selitys päällä, taitaa olla pienirintainen nainen siellä kirjoittelemassa :D on myös useamman kerran tutkittu, että miehet kautta maailman YLEISESTI suosivat isompia rintoja oikein pienien sijaan. Kuin myös kauniita kasvoja ja tiimalasimaista vyötärölinjaa. Näille on esitetty erilaisia teorioita, mm. jo mainittu älykkyys, mutta myös terveys ja hedelmällisyys, joiden katsotaan korreloivan näiden ominaisuuksien kanssa. Sen sijaan naiset suosivat alitajuisesti pitkiä miehiä, joilla symmetriset kasvot. Jälleen kerran koska äly, terveys ja muut hyvät ominaisuudet korreloivat näiden piirteiden kanssa. Tämä ei tarkoita etteikö poikkeuksia olisi, tämä kertoo vain tilastollisista korrelaatioista. Meidän pinnallisuutemme on siis geeneihimme koodattuja.

      Lainaa

    70. Tulos: -19 (29 ääntä)
      Hihi: Yksi chicagolaistutkimus ei faktaa tee, siitä varmaan ne tulevat miinukset. Menneisyydessä on saatu vastakkaisiakin tuloksia. Tutkimuksia on monia, ja niistä löytyy varmaan jokaiselle oma selitys munkkimieltymyksen alkulähteistä. On niitäkin, joiden mukaan korrelaatiota tissien ja älyn välillä ei yksinkertaisesti ole. [...]
      Lähdettä tälle väitteelle? Koska itse en tällaista löytänyt, sen sijaan löysin sen että köyhät suosivat isoja rintoja, mutta siitä on vielä pitkä matka ÄO:än. Vaurauden ja ÄO:n välillä ei ole havaittu yhteyttä. Itseasiassa asian on todettu olevan juuri päinvastoin, huippuälykkäät harvemmin ovat todella rikkaita.

      Lainaa

    71. Tulos: +33 (39 ääntä)
      Tissit: Hirveä selitys päällä, taitaa olla pienirintainen nainen siellä kirjoittelemassa [...]
      Ei vaan pienirintainen mies. Itse asiassa ei tissejä lainkaan. Puolet oikein. :D Kaikki suosivat symmetriaa päästä varpaisiin, myös miehet siinä missä naiset, ja jopa enemmän kuin rintoja. Mitä tulee väittämääsi "yleisesti kaikkialla", niin esim. 1920-luvun Yhdysvalloissa pienirintainen ja muutenkin lättänä nainen oli paljon enemmän miesten kaikkien suosissa kuin tänä päivänä kulttuurin ollessa ihan eri vuosisata sitten. Maailmanhistoriaan mahtuu kaikkia kehotyyppejä suosineita kulttuureja. Naisten liikalihavuus on tainnut olla suosittua useimmissa maailmankolkissa, ja joissakin paikoissa myös miesten lihavuus. Nyt sekään ei ole läheskään niin laajasti haluttua kuin muinoin. Aja muuttuvat ja ns. kehomuoti sen myötä.
      Tissit: Lähdettä tälle väitteelle? Koska itse en tällaista löytänyt, sen sijaan löysin sen että köyhät suosivat isoja rintoja, mutta siitä on vielä pitkä matka ÄO:än. Vaurauden ja ÄO:n välillä ei ole havaittu yhteyttä. Itseasiassa asian on todettu olevan juuri päinvastoin, huippuälykkäät harvemmin ovat todella rikkaita.
      Missä on todettu päinvastaista? Koulutuksen ja ÄO:n välillä on korrelaatio, ja koulutuksen ja vaurauden välillä on korrelaatio. Vaikka huippuälykkäät eivät yleisesti tavoittelekaan maksimaalisia rahasummia, he ovat todella harvoin köyhiä. Jos ei löytynyt, tuskin etsit kunnolla. Minulta meni muistaakseni pari-kolme hakua noihin tutkimuksiin tai niihin viittaaviin artikkeleihin, eikä tarvinnut mennä ensimmäisiä tuloksia pidemmälle. Vauraus ja nälkä vs. rintojen suuruus (köyhät pitävät keskiluokkaa suuremmista, keskiluokka pitää rikkaita suuremmista): https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3590195/ Juuri löytämäni artikkeli, jossa väitetään eurooppalaisten pitävän eniten keskikokoisista eikä suurista: https://www.rebelcircus.com/blog/kind-breasts-men-really-prefer-according-science/ Löytyi myös tällainen tosi spesifi: seksistiset miehet pitävät isommista rinnoista kuin tasa-arvoisemmin ajattelevat miehet. (Keskikokoiset olivat tämänkin mukaan suosituimmat.) https://link.springer.com/article/10.1007/s10508-013-0081-5 Tutkimus: kiinteys voittaa suuruuden (keskikokoinen oli jälleen kerran paras) https://www.ehbonline.org/article/S1090-5138(16)30284-7/pdf

      Lainaa

    72. Tulos: +5 (13 ääntä)
      purppurakruunu: Tää ei liity itse mokiin mitenkään vaan otsikkoon, mutta olen itse asiasta kärsinyt niin pitkään, että jaan tämän silti: Luen aina ton “huomio on huorattu” Joulupuu on rakennettu -kappaleen sävelellä. Toivottavasti jokainen, joka kokeili päässään, joutuu nyt myös elämään tämän assosiaation kanssa.
      Eih! Miksi teit tämän minulle? Cannot unhear...

      Lainaa

    73. Tulos: -26 (30 ääntä)
      Hihi: Ei vaan pienirintainen mies. Itse asiassa ei tissejä lainkaan. Puolet oikein. Kaikki suosivat symmetriaa päästä varpaisiin, myös miehet siinä missä naiset, ja jopa enemmän kuin rintoja. Mitä tulee väittämääsi “yleisesti kaikkialla”, niin esim. 1920-luvun Yhdysvalloissa pienirintainen ja muutenkin lättänä nainen [...]
      Lainaukseni epäonnistui. Tarkoitus oli peräänkuuluttaa lähdettä väitteelle " jonka mukaan keskimääräistä koulutetummat ja älykkäämmät miehet suosisivat pienempirintaisia naisia kuin matalammin koulutetut ja tyhmemmät miehet." Isorintainen älykäs nainen olisi kontekstista tajunnut tämän. :D Löysin ainoastaan köyhyys-korrelaation. Enkä muuten ole edes väittänyt, että miehet preferoisivat tissejä ennen älyä, totesin vain näiden välillä olevan korrelaatio. Se, että älykäs olisi aina varakas, tai että varakas olisi aina älykäs, on yleinen kapitalismin palvontaan perustuva harhaluulo. ( https://www.scientificamerican.com/article/wealth-of-smarts-does-not-guarantee-actual-wealth/ ) Tutkimuksia isojen rintojen yleisestä preferoinnista löytyy lukuisia. Toisaalta käsite "iso" ei edes ole selkeä, minusta D-kuppi kuulostaa jo isolta ja täällä väitetään ettei kuppikoko kerro mitään rinnan koosta, tiedä sitten :D joka tapauksessa kirjoitin alkuperäisen kommenttini kieli poskessa, ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti. Leveä lantio ei muuten ole sama asia kuin iso takapuoli eikä se sulje isoja rintoja pois. Itsekin suosin leveitä lanteita.

      Lainaa

    74. Tulos: -12 (22 ääntä)
      Hihi: Koulutuksen ja ÄO:n välillä on korrelaatio, ja koulutuksen ja vaurauden välillä on korrelaatio.
      Oiot liikaa isojen yhtäläisyyksien välillä. Mitä kauemmaksi oiot, sitä epäluotettavammaksi väitteesi menee. https://www.sciencedaily.com/releases/2007/04/070424204519.htm Koulutuksen ja älynkin korrelaatio on yllättävän pieni, ja sekin on enemmän alanvalintakohtaista.

      Lainaa

    75. Tulos: -1 (5 ääntä)
      Onko noi teidän linkkaamat nettiartikkelit/tutkimukset kuinka luotettavia?

      Lainaa

    76. Tulos: +22 (28 ääntä)
      Lare: Onko noi teidän linkkaamat nettiartikkelit/tutkimukset kuinka luotettavia?
      Juuri sitä yritinkin tuoda tässä esille, että yksittäinen tutkimus ei ole riittävän luotettava, vaan uusien löydösten todentamiseksi tarvitaan aina useita jatkotutkimuksia. Vaikka tutkimuksen tehnyt taho olisikin luotettava, mittausvirheiden riski on liian suuri, eikä otanta ole riittävä johtopäätöksien vetämiseen paikallisellakaan mittakaavalla, saati globaalilla. Lähes jokaisen näkemyksen tueksi löytyy ainakin jokin tutkimus, oli kyse sitten älystä, terveydestä, ravitsemuksesta, menestyksestä tai seksistä. Mitä rintoihin ja älyyn tulee, korrelaatiota ei yleisesti uskota olevan (vieläkään). Ja vaikka siihen uskottaisiinkin, ei se silti olisi miesten syy suosia isompia rintoja seurustelussa. Ihan oikeasti, "näen hänen povensa suorastaan säteilevän älliä" tjsp.? Joo ei. :D

      Lainaa

    77. Tulos: +10 (16 ääntä)
      Tissit: Oiot liikaa isojen yhtäläisyyksien välillä. Mitä kauemmaksi oiot, sitä epäluotettavammaksi väitteesi menee. https://www.sciencedaily.com/releases/2007/04/070424204519.htm Koulutuksen ja älynkin korrelaatio on yllättävän pieni, ja sekin on enemmän alanvalintakohtaista.
      Tuokin tutkimus toteaa vuositulojen nousevan keskimäärin 200–600 dollaria jokaista ÄO-pistettä kohden. Taloudellinen menestys on toki suunnittelustakin kiinni, eikä hyvä palkka estä esim. velkaantumasta, mutta vaikkei olisikaan velkainen, riittävät ansiot ovat köyhyysluokan yläpuolelle sijoittumisen edellytys. Jälleen: älykkäimpiä ei kiinnosta erityisesti varojen maksimointi eivätkä mensalaiset keskity vaikkapa finanssialalle, mutta he eivät tuppaa päätymään köyhiksi. Tietenkin olosuhteilla on ylivoimainen valta yksilön taloudelliseen rikkauteen: ylipäätään rikkaat ihmiset tulevat lähes aina raharikkaista ja suhdekylläisistä taustoista, kun taas köyhillä on köyhä perimä eikä valmiita verkostoja. Korkeasti koulutettujen perheet arvostavat koulutusta, matalasti koulutetut perheet tuottavat matalasti koulutettua jälkikasvua. Keskimäärin. Ja sitten on vielä kaikki muutkin vaikuttimet. En muuten ollut eri mieltä esim. siitä, että pieniä rintoja suosittaisiin isompia rintoja vähemmän. Näinhän ainakin nykyään selkeästi on, mikä mainittanen myös jokaisessa linkkaamassani tutkimuksessa. Syyt eivät vaan ole niin yksioikoisia kuin mistä tahansa yksinäisestä tutkimustuloksesta johdetun nettiartikkelin itsevarma sävy antaa ymmärtää.

      Lainaa

    78. Tulos: +10 (14 ääntä)
      JoJo: D on vielä yllättävän pieni! Tai sitten multa on vaan kadonnut suhteellisuudentaju, mutta en oma d-kuppini on kyllä ehkä kolmannes nuista jos sitäkään O.O
      Näin a- kupin omaavana kaikki koot on isoja minulle. :(

      Lainaa

    79. Tulos: +33 (33 ääntä)
      sissi: Näin hoikkana naisena haluan vaan kommentoida paksurintaisille manta-vartaloisille naisille, jotka ovat kateellisia siroille naisille, että älkää olko. Tai, saatte olla, mutta ei kannata kuvitella, että kaikki olisivat kiinnostuneita teidän läskeistänne ja valjaskoko E:stänne. Hyi olkoon. Olen himohölkkääjä ja [...]
      Tää juttu oli kuin suoraan vauvan aihe vapaalta.

      Lainaa

    80. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Pääskynen: Herranjumala mitkä rinnat. Voiko olla aidot? Oon vähän kateellinen… vähän vaan.
      Mulla samanlaiset, älä ole kaateellinen. Helpompaa on elämä pienemmillä.

      Lainaa

    81. Tulos: +10 (22 ääntä)
      Tullos: Nuo Hannan tissithän joutuu pitämään kasassa, ettei tipu polviin. Hyi.
      Tipu polviin? Voi hyvää päivää, huomaa, että et tiedä näistä asioista mitään.

      Lainaa

    82. Tulos: -12 (18 ääntä)
      Hihi: plaplapla
      Et siis oikein ymmärtänyt mitä koitin sanoa. Väittämäsi on sama, kuin sanoisin että on tutkittu että älykkäät naiset hankkivat useammin silikonit. On tutkittu, että masentuneet ottavat useammin silikonileikkauksia ja on tutkittu että masentuneet ovat keskimäärin älykkäämpiä. Mutta ei ole tutkittu että älykkäät ottaisivat useammin silikonileikkauksen. Tuo pitäisi tutkia erikseen, koska muuten väite menee epäluotettavaksi johtuen joukkojen varianssista. Mutta en minä nyt oikeasti usko, että isot tissit huutaisivat aina älykkyyttä :D Ainakin tämän mokan nainen on tässä tapauksessa poikkeus, joka vahvistaa säännön. Tai ainakin yksittäistapaus johon kyseinen tilasto ei päde.

      Lainaa

    83. Tulos: -10 (12 ääntä)
      Napael: En nyt ole mikään parisuhde-ekspertti, mutta tietääkseni naimisissa olevat eivät yleensä lähettele paljastavia kuviaan ulkopuolisille, paitsi silloin jos on esimerkiksi aIastοnmalli.
      Kuulostaa aika rajoittuneelta ja kieroutuneen mustasukkaiselta.

      Lainaa

    84. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Hihi: Löytyi myös tällainen tosi spesifi: seksistiset miehet pitävät isommista rinnoista kuin tasa-arvoisemmin ajattelevat miehet. (Keskikokoiset olivat tämänkin mukaan suosituimmat.) https://link.springer.com/article/10.1007/s10508-013-0081-5
      Tämä on tullut todettua ihan itse. Sen lisäksi, että isommista rinnoista pitävät miehet ovat olleet seksistisiä, nämä miehet ovat usein myös ns. mieslapsia. Minulla on onneksi tällaisten miesten tehokas karkoitin; pienet rinnat. :-D

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, NHL 19, änäri, jääkiekko, huomio, vaimo