Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Minä vastustan

Tämä ei kuulu Suomeen.
Minä vastustan

Kelpaako julkaisu etusivulle?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 102 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +822 (850 ääntä)
      Onko mitään, mitä Jouko kannattaisi?

      Lainaa

    2. Hoh hoijjaa 31.10.2017 0:34
      Tulos: +1803 (1849 ääntä)
      Joukossa tyhmyys tiivistyy

      Lainaa

    3. Viulutermaasi 31.10.2017 0:37
      Tulos: +560 (578 ääntä)
      Saatana ilmeisesti sitten on Suomessa, kerta häntä poistumaan käsketään.

      Lainaa

    4. Seppolainen 31.10.2017 0:38
      Tulos: +335 (375 ääntä)
      Ei tuoha jouko p*** kannata tänne laittaa. Kaverin koko seinästä sais hyvää opetusmateriaalia johki mielenterveystoimijoille. Kaveri sellases psykoosis et oikein säälittää,ei naurata. Valitettavasti.

      Lainaa

    5. Tulos: +219 (239 ääntä)
      Onko Jouko edes kunnon kiihkouskovainenkaan, kun isämmaa on noin helskatin tärkeänä Jeesuksen rinnalla? Kirkko ja valtio tulee pitää erillään ja niin myös kiihkouskovaisuus ja kansalliskiihko.

      Lainaa

    6. Tulos: +105 (137 ääntä)
      Viulutermaasi: Saatana ilmeisesti sitten on Suomessa, kerta häntä poistumaan käsketään.
      Mutta Antikristus ilmeisesti ei.

      Lainaa

    7. Tulos: +58 (184 ääntä)
      "Uskovaisille tulee antaa uskonrauha." Ja kehitysvammaisille sääli.

      Lainaa

    8. Tulos: +209 (233 ääntä)
      Musta tuntuu, että Jouko ei kuulu Suomeen. Sami ja Jouko on varmaan kavereita.

      Lainaa

    9. Tulos: +332 (362 ääntä)
      Minä vastustan Joukoa, Jouko pois Suomesta!

      Lainaa

    10. Tulos: +50 (66 ääntä)
      Jestas.

      Lainaa

    11. Tulos: +132 (158 ääntä)
      Kunpa Jouko ei kuuluisi Suomeen.

      Lainaa

    12. Tulos: +192 (208 ääntä)
      Saatana saapuu Kittilään, joten Paholainen pukeutuu Luhtaan

      Lainaa

    13. Tulos: +101 (113 ääntä)
      "Vantaalla olet jo Helvetissä!"

      Lainaa

    14. Tulos: -47 (99 ääntä)
      Jouko Piho narkkaa ja käy huorissa!

      Lainaa

    15. Tulos: +232 (254 ääntä)
      Minä vastustan. Minä vastustan Jeesuksen nimessä sekoilevaa Joukoa ja käsken Joukon demonia poistumaan S(u)omesta. Jouko ei kuulu S(u)omeen.

      Lainaa

    16. Tulos: +38 (156 ääntä)
      Uskovaiset on kyllä pimeintä sakkia...

      Lainaa

    17. Tulos: +56 (74 ääntä)
      Kielletään kaikki.

      Lainaa

    18. Tulos: +50 (144 ääntä)
      Vaikka ihmisillä on mielenterveysongelmia, niin ei heitä silti pidä ruveta ajamaan pois Suomesta, tai keskitysleirille, tai muutakaan vastaavaa. Koittakaa vain hyväksyä, että meitä on moneen junaan ja osa menee bussilla. Kummallista kuinka pienet jutut saa ihmiset triggeröityä huutelemaan kaikenlaista, mitä varmaan myöhemmin katuu.

      Lainaa

    19. Tulos: -35 (65 ääntä)
      Itse otin Joukon päivityksen parodiana.

      Lainaa

    20. Tulos: +106 (116 ääntä)
      Ilmeisesti Joukon päivitys ei ollutkaan parodiaa nyt kun googlasin tässä kommenttiosiossa mainitun nimen. Huhhuh!

      Lainaa

    21. Tulos: +63 (137 ääntä)
      Minä vastustan Dawkinsin nimessä uskontoja. Taikausko ei kuulu 2000-luvulle.

      Lainaa

    22. Tulos: +36 (94 ääntä)
      Viulutermaasi: Saatana ilmeisesti sitten on Suomessa, kerta häntä poistumaan käsketään.
      Kyllä ja sen paskan nimi on Sipilä.

      Lainaa

    23. Tulos: +28 (42 ääntä)
      Seuraava lento etelään on varmaan jo varattu täyteen.

      Lainaa

    24. Tulos: -15 (43 ääntä)
      Tuomari: “Uskovaisille tulee antaa uskonrauha.” Ja kehitysvammaisille sääli.
      Jos nämä idiootit vaa pysyis siel omas rauhas!

      Lainaa

    25. Tulos: +63 (75 ääntä)
      Viulutermaasi: Saatana ilmeisesti sitten on Suomessa, kerta häntä poistumaan käsketään.
      Mut minne Saatana pakkopalautetaan? Saako saatanalle laittaa jalkaraudat palautuksen ajaksi?

      Lainaa

    26. Jerry Cotton ja sininen lavuaari 31.10.2017 7:59
      Tulos: +106 (118 ääntä)
      Paljonkohan Suomeen jäisi ihmisiä jos kaikki syntiä tehneet, liberaalit, homot ja heidän tukijat, ateistit ja ei kristityt joutuis nyt Joukon käskystä lähteä maasta?

      Lainaa

    27. Tulos: +148 (184 ääntä)
      Minä vastustan Ukko ylijumalan nimessä Kristinuskoa ja käsken kristinuskon demonia poistumaan Suomesta. Kristinusko ei kuulu Suomeen Jos olet samaa mieltä tämän kanssa, käy aina sillointällöin luonnossa hiljentymässä.

      Lainaa

    28. Tulos: +30 (60 ääntä)
      Vastustan puusuksen nimessä joukoa, Jouko takaisin suljetulle!

      Lainaa

    29. Rampe@Naukkis 31.10.2017 9:07
      Tulos: +16 (40 ääntä)
      Jouko Piho alkaa olla niin iso julkkis, ettei tarvisi enään nimeä piilotella.

      Lainaa

    30. Tulos: +20 (34 ääntä)
      : Ilmeisesti Joukon päivitys ei ollutkaan parodiaa nyt kun googlasin tässä kommenttiosiossa mainitun nimen. Huhhuh!
      Eihän tuollainen ole mitään uutta. Tukiaisella on samantyylistä settiä.

      Lainaa

    31. Tulos: -86 (130 ääntä)
      Tästäkin kommenttiosiosta näkee hienosti sen kuinka rasistisia suomalaiset on. Mikään nimittäin ei saa nimittäin suomalaisten rasismia pintaan samalla tavalla kuin uskovaiset. Hauskinta tässä vielä on se, että juntit ei edes tajua sitä itse.

      Lainaa

    32. Lassi Salmela 31.10.2017 10:00
      Tulos: +24 (34 ääntä)
      Saatana saapuu Moskovaan mutta suomeen se taisikin päätyä

      Lainaa

    33. Saku Nauriskäki 31.10.2017 10:36
      Tulos: +75 (85 ääntä)
      Kyöpeli: Onko mitään, mitä Jouko kannattaisi?
      No toi Jeesus on silleen ok.

      Lainaa

    34. anonyymi ameeba 31.10.2017 10:40
      Tulos: +7 (43 ääntä)
      Seppolainen: Ei tuoha jouko p*** kannata tänne laittaa. Kaverin koko seinästä sais hyvää opetusmateriaalia johki mielenterveystoimijoille. Kaveri sellases psykoosis et oikein säälittää,ei naurata. Valitettavasti.
      Tiedätköhän mitään oikeista mielenterveysongelmista.

      Lainaa

    35. anonyymi ameeba 31.10.2017 10:42
      Tulos: +64 (82 ääntä)
      Tuomari: “Uskovaisille tulee antaa uskonrauha.” Ja kehitysvammaisille sääli.
      Kehitysvammaisia ei tarvi sääliä sen enempää kuin muitakaan. Sitäpaitsi sen käyttö haukkumanimenä on täysin asiatonta.

      Lainaa

    36. Tulos: +23 (31 ääntä)
      S'up Jouko! Helvetissä nähdään, voidaan silloin kahvin äärellä keskustella yhdessä että mitä muuta vastustat.

      Lainaa

    37. Ei kai vaan 31.10.2017 11:53
      Tulos: +16 (26 ääntä)
      Ei kai tässä vain kyseessä ole Jouko Piho? Turhan tuttua tekstiä.. Luulin sen äijän käppänän jo lähteneen kävelemään tästä maailmasta.

      Lainaa

    38. Tulos: +52 (58 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Paljonkohan Suomeen jäisi ihmisiä jos kaikki syntiä tehneet, liberaalit, homot ja heidän tukijat, ateistit ja ei kristityt joutuis nyt Joukon käskystä lähteä maasta?
      Ei ketään, ei edes Jouko.

      Lainaa

    39. Tulos: +76 (90 ääntä)
      Meitsi: Tästäkin kommenttiosiosta näkee hienosti sen kuinka rasistisia suomalaiset on. Mikään nimittäin ei saa nimittäin suomalaisten rasismia pintaan samalla tavalla kuin uskovaiset. Hauskinta tässä vielä on se, että juntit ei edes tajua sitä itse.
      Mikä rotu kristityt on?

      Lainaa

    40. Tulos: +41 (69 ääntä)
      Sinänsä hupaisaa, että Jouko palvoo samaa jumalaa kuin muslimitkin.

      Lainaa

    41. Tulos: +56 (64 ääntä)
      Kiihkouskovaiset ja kaiken maailman lahkolaiset ovat sellaista sakkia josta kannattaa pysyä kaukana. Ihan uskonnosta riippumatta!

      Lainaa

    42. Tulos: -11 (51 ääntä)
      Plop: Sinänsä hupaisaa, että Jouko palvoo samaa jumalaa kuin muslimitkin.
      Agonostikkona väitän, että ei todellakaan pidä paikkaansa. Kannattaa vähän sitä teologiaakin lueskella ennen kuin yrittää päteä.

      Lainaa

    43. Tulos: +26 (42 ääntä)
      Lillukka: Mikä rotu kristityt on?
      Ei mikään, yhtä vähän kuin juutalaiset ja muslimitkin.

      Lainaa

    44. Tulos: -31 (47 ääntä)
      Oli se siinä oikeassa, että kulttuurimarxismi ei kuulu Suomeen.

      Lainaa

    45. Tulos: +6 (16 ääntä)
      Vai että oikein joka päivä

      Lainaa

    46. Tulos: +19 (33 ääntä)
      Kyöpeli: Onko mitään, mitä Jouko kannattaisi?
      Pyhyyttä, kristillisyyttä, kristinuskoa, kristittyjä, Pyhää Henkeä, enkeleitä, heteroseksuaalisuutta, konservatiivisia arvoja ja Kristusta, tietty.

      Lainaa

    47. Tulos: +60 (66 ääntä)
      Poppamies: Seuraava lento etelään on varmaan jo varattu täyteen.
      Mielikuva demoneista ja itse pirusta lentokentän lähtöselvityksessä, turvatarkastuksessa ja lentokoneessa istumassa :D

      Lainaa

    48. Tulos: +28 (36 ääntä)
      The Muumi: Pyhyyttä, kristillisyyttä, kristinuskoa, kristittyjä, Pyhää Henkeä, enkeleitä, heteroseksuaalisuutta, konservatiivisia arvoja ja Kristusta, tietty.
      Lisäksi universalismia ja keksittyjä profetioita ja pelottelua, joilla ei ole mitään tekemistä raamatullisuuden kanssa.

      Lainaa

    49. Tulos: +16 (28 ääntä)
      Nooran sukunimi on Karma, joten jäisi multakin menemättä. En vaan sidä sitä tyyppiä. Muut "mantalistit" sanoo suoraan että huijaa ihmisiä, mutta tää väittää että oikeesti lukee ajatuksia yms. paskaa.

      Lainaa

    50. Perunapropaganda 31.10.2017 15:24
      Tulos: -1 (51 ääntä)
      Minä vastustan eläinten syöjien uskontoa lihan tarpeellisuudesta ja kuulumisesta ihmisyhteiskuntaan. Minä vastustan karnistien aiheuttamaa eksponentiaalista tuhoa sekä maapallollemme että sen eläimille ja ihmisille. Minä vastustan eläinten ruumiinosien hyväksikäyttäjien sokeaa uskoa mainoksiin laadukkaasti toteutetun tieteen sijasta.

      Lainaa

    51. Perunapropaganda 31.10.2017 15:38
      Tulos: +21 (39 ääntä)
      batman: Saatana saapuu Kittilään, joten Paholainen pukeutuu Luhtaan
      En ihmettelisi, huomioon ottaen kuinka monet Luhdan vaatteet on kehystetty eläinten ruumiinosilla.

      Lainaa

    52. Perunapropaganda 31.10.2017 15:42
      Tulos: +16 (26 ääntä)
      batman: Saatana saapuu Kittilään, joten Paholainen pukeutuu Luhtaan
      Perunapropaganda: En ihmettelisi, huomioon ottaen kuinka monet Luhdan vaatteet on kehystetty eläinten ruumiinosilla.
      Luhta on myös saanut kunnian olla mukana Anti Animalia -äänestyksessä muutaman muun suomalaisen yrityksen kanssa: http://antianimalia.fi/

      Lainaa

    53. Tulos: +26 (28 ääntä)
      Ei kai vaan: Ei kai tässä vain kyseessä ole Jouko Piho? Turhan tuttua tekstiä.. Luulin sen äijän käppänän jo lähteneen kävelemään tästä maailmasta.
      Tähän sopii paremmin kuin hyvin vanha kunnon "mikäs pahan tappais".

      Lainaa

    54. Tulos: +16 (24 ääntä)
      Hoh hoijjaa: Joukossa tyhmyys tiivistyy
      Sai mulle niin hymyn huulille että pitäisi lähettää kiitoskortti Joukon vanhemmille.

      Lainaa

    55. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Viulutermaasi: Saatana ilmeisesti sitten on Suomessa, kerta häntä poistumaan käsketään.
      Valtakunnan johtajaa Pekka Siitointa lainatakseni: "Saatana elää ja voi hyvin Suomessa"

      Lainaa

    56. Tulos: +20 (28 ääntä)
      mandi: Uskovaiset on kyllä pimeintä sakkia…
      Nyt ei puhuta uskovaisista yleensä vaan jostain fundamentalistisesta lahkosta, johon Jouko on hurahtanut ja joka todennäköisesti on kristityiden valtauskontojen edustajien näkökulmasta harhaoppista ja syntistä.

      Lainaa

    57. Tulos: +18 (24 ääntä)
      Hoh hoijjaa: Joukossa tyhmyys tiivistyy
      Ehkä paras lukemani kommentti feissarimokien historiassa

      Lainaa

    58. Tulos: -30 (48 ääntä)
      Juu: Vaikka ihmisillä on mielenterveysongelmia, niin ei heitä silti pidä ruveta ajamaan pois Suomesta, tai keskitysleirille, tai muutakaan vastaavaa. Koittakaa vain hyväksyä, että meitä on moneen junaan ja osa menee bussilla. Kummallista kuinka pienet jutut saa ihmiset triggeröityä huutelemaan kaikenlaista, mitä varmaan myöhemmin katuu.
      Totta. Pitkällä juoksulla olisi rakentavinta etsiä ja tarjota hoitoa mm. homouteen ja muihin yleisiin ja yhteiskuntaa rapauttaviin sairauksiin.

      Lainaa

    59. Tulos: -24 (38 ääntä)
      P: Oli se siinä oikeassa, että kulttuurimarxismi ei kuulu Suomeen.
      Pelottavaa että tällä kommentilla on miinuksia! :O

      Lainaa

    60. Tulos: +22 (30 ääntä)
      Minä käaken jeesuksen nimessä kaikkien hihhulien karkottamista Suomesta. Hihhulit ei kuulu Suomeen.

      Lainaa

    61. Tulos: +37 (47 ääntä)
      Miarez93: Minä vastustan Ukko ylijumalan nimessä Kristinuskoa ja käsken kristinuskon demonia poistumaan Suomesta. Kristinusko ei kuulu Suomeen Jos olet samaa mieltä tämän kanssa, käy aina sillointällöin luonnossa hiljentymässä.
      Juurikin näin. Kristinusko on Suomessa ihan yhtä vieras idän ihme kuin Islamkin. Kristityt tässä ovat survoneet uskoaan Suomen kurkkuun vuosisatojen ajan, mutta Islam on kuulemma uhka suomalaisuudelle. T: arvoliberaali, homoseksuaali ja vääräuskoinen noita. Suomalaiset on vanhaa noitakansaa!

      Lainaa

    62. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Minä vastustan Joukoa ja käsken Joukoa poistumaan Suomesta. Jouko ei kuulu Suomeen.

      Lainaa

    63. Vierailija 1.11.2017 8:32
      Tulos: +28 (34 ääntä)
      Rikkun: Juurikin näin. Kristinusko on Suomessa ihan yhtä vieras idän ihme kuin Islamkin. Kristityt tässä ovat survoneet uskoaan Suomen kurkkuun vuosisatojen ajan, mutta Islam on kuulemma uhka suomalaisuudelle. T: arvoliberaali, homoseksuaali ja vääräuskoinen noita. Suomalaiset on vanhaa noitakansaa!
      Kaikkein parasta ois kun ei otettais Suomeen minkäänlaisia uusia eikä vanhoja uskontoja kansaa hallitsemaan. Kun ollaan kivikaudelta päästy niin mielellään pysyttäisi sieltä pois. Sinällään sama mihin kukakin uskoo, mutta ihmisten pitäisi myös pystyä olemaan alistamatta ketään jumalien nimissä.

      Lainaa

    64. Tulos: +10 (18 ääntä)
      Minä vastustan joukoa ja pyydän saatanan nimessä häntä poistamaan itsensä

      Lainaa

    65. Tulos: -22 (34 ääntä)
      Vierailija: Kaikkein parasta ois kun ei otettais Suomeen minkäänlaisia uusia eikä vanhoja uskontoja kansaa hallitsemaan. Kun ollaan kivikaudelta päästy niin mielellään pysyttäisi sieltä pois. Sinällään sama mihin kukakin uskoo, mutta ihmisten pitäisi myös pystyä olemaan alistamatta ketään jumalien nimissä.
      Sattumalta suomi pääsi kivikaudelta pois vasta kristinuskon tultua, joka opetti ihmiset lukemaan ja perustettiin kouluja ja kirkkoja josta esimerkiksi rakennustaito on lisääntynyt. Yhtenäistettiin lakia kansakuntaa ja saatiin tasa-arvoa ja lopulta heimosodat myös loppuivat Suomessa. Eipä ole näistä entisaikojen noitien tekemisistä paljoa jäänyt jälkeen. Muutamia kivikasoja ja kivikirveitä ja uhripaikkoja, missä tapettiin eläimiä metsän tontuille. Sekä tietenkin Väinämöinen, joka sekin oli suullista perintöä ja kirjoitettiin ylös vasta kristinuskon tultua tänne.

      Lainaa

    66. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Meikä ei ateistina vastusta kaikkia hihhuleja, vaan annan niitte olla. Siinä kö on, kuha eivät tuputa asiaansa mulle ja vaikka tuputtaisivakki, nii en varmaa mieltä pahottas. En vaa ostais kyseistä tuotetta totena.

      Lainaa

    67. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Juu: Vaikka ihmisillä on mielenterveysongelmia, niin ei heitä silti pidä ruveta ajamaan pois Suomesta, tai keskitysleirille, tai muutakaan vastaavaa. Koittakaa vain hyväksyä, että meitä on moneen junaan ja osa menee bussilla. Kummallista kuinka pienet jutut saa ihmiset triggeröityä huutelemaan kaikenlaista, mitä varmaan myöhemmin katuu.
      Mutta silloin ehkä somen käytön ohjaus tulisi kuulua ohjelmaan, ennenkuin julkaistaan sitä sielunsyvyyttä nettiin. Ehkä julkinen alusta ei ole se ihanteellisin? Julkista statusta kommentoidaan julkisesti, jollei kestä kommentointia, kannattaa pysyä pienemmässä kommentointipiirissä... Ja jos haalii tuntemattomia kavereiksi, niin hekin saattavat jakaa kommetit julkisuuteen. Eli se somen käytön opetus. Jollei kestä kommentteja, niin miettii kenelle ne jakaa.

      Lainaa

    68. Tulos: +3 (5 ääntä)
      hmmm: Mutta silloin ehkä somen käytön ohjaus tulisi kuulua ohjelmaan, ennenkuin julkaistaan sitä sielunsyvyyttä nettiin. Ehkä julkinen alusta ei ole se ihanteellisin? Julkista statusta kommentoidaan julkisesti, jollei kestä kommentointia, kannattaa pysyä pienemmässä kommentointipiirissä… Ja jos haalii tuntemattomia kavereiksi, niin hekin saattavat jakaa kommetit julkisuuteen. Eli se somen käytön opetus. Jollei kestä kommentteja, niin miettii kenelle ne jakaa.
      Kaikki ihmiset ovat Suomessa vapaita julkaisemaan omat aivopierunsa missä huvittaa. Toki olisi kiva että kaikille järjestettäisiin ilmainen somekoulutus, mutta käytännössä se ei taida olla realistinen ajatus.

      Lainaa

    69. Tulos: +15 (19 ääntä)
      Ffdv: Sattumalta suomi pääsi kivikaudelta pois vasta kristinuskon tultua, joka opetti ihmiset lukemaan ja perustettiin kouluja ja kirkkoja josta esimerkiksi rakennustaito on lisääntynyt. Yhtenäistettiin lakia kansakuntaa ja saatiin tasa-arvoa ja lopulta heimosodat myös loppuivat Suomessa. Eipä ole näistä entisaikojen noitien tekemisistä paljoa jäänyt jälkeen. Muutamia kivikasoja ja kivikirveitä ja uhripaikkoja, missä tapettiin eläimiä metsän tontuille. Sekä tietenkin Väinämöinen, joka sekin oli suullista perintöä ja kirjoitettiin ylös vasta kristinuskon tultua tänne.
      Onneksi on sentään joitain säilyneitä kansanperinteitä ja vanhoja tapoja siellä "kristillisten" juhlapyhien seassa. :3

      Lainaa

    70. Tulos: +28 (30 ääntä)
      Kukaan ei ole vieläkään onnistunut selittämään järkevästi ja faktoihin pohjautuen, että mitä hiivattia se kulttuurimarxismi nyt oikeastaan onkaan, vaikka kuinka yrittävät sitä lyömäaseena minua vastaan käyttää... Voi toki johtua siitäkin, että tehtävä on täysin mahdoton. Koko kysymys on kompa.

      Lainaa

    71. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Joukossa on voimaa.

      Lainaa

    72. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Kyöpeli: Onko mitään, mitä Jouko kannattaisi?
      Valkoista heteromiestä. Sitä Jouko kannattaa.

      Lainaa

    73. Tulos: +12 (24 ääntä)
      Satanismi on mukavampi ku kristinusko. (Ei sama asia kuin saatananpalvonta!) Ei palvota jumalia tai paholaisia vaan ajatellaan ne kuvainnoillisesti, ei saa satuttaa eläimiä tai lapsia, mutta eläimiä saa tappaa ruuaksi, ei kosketa ihmisen seksuaalisesti jos hän ei itse niin halua, rakasta vain niitä jotka sen ansaitsee, jos joku ansaitsee vihasi niin antaa mennä (eikä tekopyhästi rakasteta kaikkea mikä liikkuu, kusipää tai ei :D), jos joku tekee sulle väärin niin kosta, muiden kodeissa pitää käyttäytyä kunnioittavasti tai voi painua kuuseen, ei saa valittaa asioista mitkä ei liity itseensä, älä häiritse ketään, juttuja ei varasteta, ei saa jakaa mielipiteitä ja neuvoja jos niitä ei pyydetä, jne. Hyvin hedonistinen uskonto/ filosofinen opi, missä käytännös on periatteena "älä ole mulkero".

      Lainaa

    74. Eläinmaatalous vain takoo rahaa muiden kuolemalla 3.11.2017 19:50
      Tulos: +18 (24 ääntä)
      Oulanen: ei saa satuttaa eläimiä tai lapsia, mutta eläimiä saa tappaa ruuaksi
      Tältä osin suurin osa ihmisistä on siis satanisteja. Tappaminen on sitä paitsi satuttamista. Kyllä, myös tainnutuksen kanssa, siinäkin syntyy kipukokemus ja ennen kaikkea elämän riisto on ylipäätään epäeettistä. Ihan sama onko kyseessä eläin vai vaikka tuo lapsi.

      Lainaa

    75. Tulos: -17 (21 ääntä)
      Eläinmaatalous vain takoo rahaa muiden kuolemalla: Tältä osin suurin osa ihmisistä on siis satanisteja. Tappaminen on sitä paitsi satuttamista. Kyllä, myös tainnutuksen kanssa, siinäkin syntyy kipukokemus ja ennen kaikkea elämän riisto on ylipäätään epäeettistä. Ihan sama onko kyseessä eläin vai vaikka tuo lapsi.
      Hui hitto. Kaikennäköstä ja olosta jengii tääl pyörii. Tää sopis feissarimokiin

      Lainaa

    76. Tulos: +12 (16 ääntä)
      Viulutermaasi: Saatana ilmeisesti sitten on Suomessa, kerta häntä poistumaan käsketään.
      Sehän johtaa hallitusta. Etkö oo huomannut?

      Lainaa

    77. Planetaario 6.11.2017 21:41
      Tulos: +13 (17 ääntä)
      Oulanen: ei saa satuttaa eläimiä tai lapsia, mutta eläimiä saa tappaa ruuaksi
      Eläinmaatalous vain takoo rahaa muiden kuolemalla: Tältä osin suurin osa ihmisistä on siis satanisteja. Tappaminen on sitä paitsi satuttamista. Kyllä, myös tainnutuksen kanssa, siinäkin syntyy kipukokemus ja ennen kaikkea elämän riisto on ylipäätään epäeettistä. Ihan sama onko kyseessä eläin vai vaikka tuo lapsi.
      No: Hui hitto. Kaikennäköstä ja olosta jengii tääl pyörii. Tää sopis feissarimokiin
      Ensimmäisessä kommentissa kuvailtiin satanismia. Toisessa huomattiin että suurin osa ihmisistä toimii niin kuin satanismin harjoittajat toimivat, ainakin yhdellä elämänsä osa-alueella. Mikä siinä on hui? Ei argumentti, vaan sekö, että suurin osa ihmisistä tappaa? Se tosiaan onkin hui hitto. Kaikenlaista jengiä tosiaan, jos et ymmärrä, että tappaminen on satuttamista.

      Lainaa

    78. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Suomi, Jumalan maa

      Lainaa

    79. Tulos: +14 (18 ääntä)
      On kyllä merkillistä miten uskovaiset uskovat vakaasti demonien olemassaoloon. Viimeksi kun tarkistin, kristinusko oli monoteistinen uskonto. :D

      Lainaa

    80. Tulos: +12 (14 ääntä)
      batman: Saatana saapuu Kittilään, joten Paholainen pukeutuu Luhtaan
      Luhta käyttää kiinalaisten turkistarhojen raatoja tuotteissaan, joten en yhtään epäile tätä.

      Lainaa

    81. Tulos: +5 (7 ääntä)
      käsken Joukoa poistumaan Suomesta sillä Joukoa ei täällä kaivata

      Lainaa

    82. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Minä vastustan Ukko Ylijumalan nimessä Joukoa ja käsken Joukoa poistumaan Suomesta. Jouko ei kuulu Suomeen.

      Lainaa

    83. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Jerry Cotton ja sininen lavuaari: Paljonkohan Suomeen jäisi ihmisiä jos kaikki syntiä tehneet, liberaalit, homot ja heidän tukijat, ateistit ja ei kristityt joutuis nyt Joukon käskystä lähteä maasta?
      Torakat ja Jouko, todennäköisesti.

      Lainaa

    84. Tulos: -3 (7 ääntä)
      Kepi: Jouko Piho narkkaa ja käy huorissa!
      Pitäiskö ylläpidon poistaa tää kommentti? Täällä ei kai ole tarkoitus huudella mokissa esiintyvien oikeita nimiä...

      Lainaa

    85. Tulos: +4 (6 ääntä)
      Tuli vain mieleen että milläköhän käyttöjärjestelmällä Jouko suostui koirjoittamaan kommenttinsa, koska Bill Gates, Steve Jobs ja Linus Torvalds ovat kaikki ateisteja?

      Lainaa

    86. Tulos: +1 (5 ääntä)
      Pitäis päästä laittaan miestä Joukon ikkunan taakse

      Lainaa

    87. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Tinka: Pitäiskö ylläpidon poistaa tää kommentti? Täällä ei kai ole tarkoitus huudella mokissa esiintyvien oikeita nimiä…
      Vai että Piho, hmmm

      Lainaa

    88. itse adolf 26.1.2019 4:34
      Tulos: -2 (10 ääntä)
      Muuten kutakuinkin samaa mieltä Joukon kanssa paitsi homoilla nyt ei ole niin merkitystä kunhan eivät silmille hypi. Ja lisäisin vielä että samaan syssyyn myös kristinusko voisi häipyä Suomesta. Kristinusko ei kuulu Suomeen.

      Lainaa

    89. Tulos: -10 (12 ääntä)
      itse adolf: Muuten kutakuinkin samaa mieltä Joukon kanssa paitsi homoilla nyt ei ole niin merkitystä kunhan eivät silmille hypi. Ja lisäisin vielä että samaan syssyyn myös kristinusko voisi häipyä Suomesta. Kristinusko ei kuulu Suomeen.
      Suurin osa suomalaisista kuuluu johonkin kristilliseen yhteisöön. Kukaan tosin ei estä sinua muuttamasta metsään ja rakentamaan sinne jotain piilopirttiä missä voit hakata hirven sarvella tamburiinia, jos näin koet olevan omalle kohdallesi parempi.

      Lainaa

    90. Tulos: +7 (11 ääntä)
      joojoo: Suurin osa suomalaisista kuuluu johonkin kristilliseen yhteisöön. Kukaan tosin ei estä sinua muuttamasta metsään ja rakentamaan sinne jotain piilopirttiä missä voit hakata hirven sarvella tamburiinia, jos näin koet olevan omalle kohdallesi parempi.
      Keskiajalla suuri osa ihmisistä uskoi maan olevan litteä. Idean suosio ei varsinaisesti parantanut sen paikkansapitävyyttä.

      Lainaa

    91. Tulos: -10 (12 ääntä)
      Sargee: Keskiajalla suuri osa ihmisistä uskoi maan olevan litteä. Idean suosio ei varsinaisesti parantanut sen paikkansapitävyyttä.
      Ja tämä liittyi kommenttiini millä tavalla?

      Lainaa

    92. Tulos: -2 (8 ääntä)
      Väitteesi on vieläpä kaiken lisäksi typerä ja väärä. Keskiajalla ei monikaan asioihin yhtään perehtynyt uskonut maan olevan litteä. Kyseinen uskomus on keksittyä propagandaa 1870 - 1920 ajalta. https://en.wikipedia.org/wiki/Myth_of_the_flat_Earth

      Lainaa

    93. Tulos: +4 (10 ääntä)
      joojoo: Ja tämä liittyi kommenttiini millä tavalla?
      Noh, kunnon hihhulin tavoin päättelykyky ei ainakaan ole vahvoja puoliasi. Hait kommentissasi validiteettia kristinuskolle sen suosiosta. Yritin esimerkilläni osoittaa, että pelkästään jonkin idean suosio ei tee ideasta järkevää tai oikeaa.

      Lainaa

    94. Tulos: +5 (7 ääntä)
      joojoo: Väitteesi on vieläpä kaiken lisäksi typerä ja väärä. Keskiajalla ei monikaan asioihin yhtään perehtynyt uskonut maan olevan litteä. Kyseinen uskomus on keksittyä propagandaa 1870 – 1920 ajalta. https://en.wikipedia.org/wiki/Myth_of_the_flat_Earth
      Aivan kuten nykyäänkään monikaan asioihin perehtynyt ei usko satuolentoihin.

      Lainaa

    95. Tulos: -8 (10 ääntä)
      Sargee: Noh, kunnon hihhulin tavoin päättelykyky ei ainakaan ole vahvoja puoliasi. Hait kommentissasi validiteettia kristinuskolle sen suosiosta. Yritin esimerkilläni osoittaa, että pelkästään jonkin idean suosio ei tee ideasta järkevää tai oikeaa.
      No, failasit sen aika huolella, kun et viitsinyt perehtyä omaan väitteeseesi edes pintapuolisesti ennen sen esittämistä. Nyt sitten vielä rupesit arvostelemaan minua keksimiesi älyllisten ominaisuuksien perusteella, joista sinulla ei voi olla mitään aitoa mitattavissa olevaa dataa.

      Lainaa

    96. Tulos: +5 (7 ääntä)
      joojoo: No, failasit sen aika huolella, kun et viitsinyt perehtyä omaan väitteeseesi edes pintapuolisesti ennen sen esittämistä. Nyt sitten vielä rupesit arvostelemaan minua keksimiesi älyllisten ominaisuuksien perusteella, joista sinulla ei voi olla mitään aitoa mitattavissa olevaa dataa.
      Ai failasin, koska et kykene myöskään ymmärtämään linkittämääsi ja oletettavasti myös lukemaasi wikipedia-artikkelia. Se tukee oikein mukavasti sitä, että pelkkä yleinen mielipide ei tee asiasta totta.

      Lainaa

    97. Tulos: -5 (5 ääntä)
      Sargee: Ai failasin, koska et kykene myöskään ymmärtämään linkittämääsi ja oletettavasti myös lukemaasi wikipedia-artikkelia. Se tukee oikein mukavasti sitä, että pelkkä yleinen mielipide ei tee asiasta totta.
      Toimitin sinulle vaan aineistoa, joka aika hyvin debunkkaa kummalliset uskomuksesi keskiajan ihmisistä, joka oli keskeinen osa sinun argumenttiasi. Alkuperäinen kommenttini oli ainoastaan se, että tällä hetkellä suurin osa suomalaisista kuuluu johonkin kristilliseen yhteisöön. Lisäksi pyrin indikoimaan, että suomessa on uskonnonvapaus, sen takia sinullakin on oikeus halutessasi harrastaa jotain muuta uskontoa kuin kristinuskoa. En edes ottanut kantaa kristillisen uskon oikeuteen tai vääryyteen, vaikka jostain syystä näköjään haluat tästä asiasta väitellä. Osoitin vain selkeästi nimimerkille "Itse aadolf" kristinuskon tällä hetkellä kuuluvan Suomeen, koska suurin osa suomalaisista sitä kannattaa. Kaiken muun mitä tähän keskusteluun olet jo onnistunut saamaan mukaan, olet repinyt mielikuvituksistasi.

      Lainaa

    98. Tulos: +6 (10 ääntä)
      joojoo: Toimitin sinulle vaan aineistoa, joka aika hyvin debunkkaa kummalliset uskomuksesi keskiajan ihmisistä, joka oli keskeinen osa sinun argumenttiasi. Alkuperäinen kommenttini oli ainoastaan se, että tällä hetkellä suurin osa suomalaisista kuuluu johonkin kristilliseen yhteisöön. Lisäksi pyrin indikoimaan, että suomessa [...]
      Aineistosi käsittelee keskiajan oppineita, ei tavallista kansaa ja tämä myös mainitaan siellä aineistossasi. Tavallinen kansa sai sivistyksensä papistolta, joka opetti maan olevan litteä. Edelleen, se että suuri osa kansasta kuuluu johonkin yhteisöön, ei tarkoita että se yhteisö olisi ansainnut paikkaansa, eli kuuluisi, siihen yhteiskuntaan. Tämä on erityisen totta järjestäytyneiden uskontojen kohdalla. Esim. Kristinusko ja kirkko sen ilmentymänä ovat kovaäänisesti vastustaneet kaikkia niitä yhteiskunnallisia uudistuksia, sananvapaudesta vapaaseen ammatinharjoittamiseen, jotka ovat tehneet länsimaista niitä vapaita ja yksilönvapauksia kunnioittavia yhteiskuntia mitä ne tänä päivänä ovat. Uskonnosta huolimatta, eivöt todellakaan sen ansiosta. Uskonnonvapauden tärkein ominaisuus on vapaus uskonnoista.

      Lainaa

    99. Tulos: -5 (9 ääntä)
      Sargee: Aineistosi käsittelee keskiajan oppineita, ei tavallista kansaa ja tämä myös mainitaan siellä aineistossasi. Tavallinen kansa sai sivistyksensä papistolta, joka opetti maan olevan litteä. Edelleen, se että suuri osa kansasta kuuluu johonkin yhteisöön, ei tarkoita että se yhteisö olisi ansainnut paikkaansa, eli [...]
      Olet edelleenkin ihan pihalla koko aiheesta. Geosentrinen vs. heliosentrinen käsitys aurinkokunnasta oli se josta keskiajalla väiteltiin, ei mistään littanasta maasta. Mistä ihmeen höpö höpö sivuilta olet tuollaisen keksinyt? Papit ja munkit yms. kirkon edustajat olivat aikansa oppineinta porukkaa ja suurin osa euroopassa tehdystä tieteellisestä työstä tehtiin heidän toimestaan. Luomakunnan tutkimisen ja sen toiminnan ymmärtämisen katsottiin olevan yksi Jumalan antamista tehtävistä. Aika harvassa on yliopistot euroopassa jotka eivät ole saaneet alkuansa kirkon vaikutuksesta. (Varhaiset tutkijat lähes järjestään olivat jotain jesuiittoja, tai munkkeja jne.) Tässä heliosentrisyysasiassa katolinen kirkko joutui kuitenkin noloon kisaan Galileon kanssa, joka esitti, että ei ole raamatun sanaa vastaan että aurinkokunta olisi heliosentrinen. Kuitenkin Galileolla oli myös vaikutusvaltaisia kannattajia kirkon sisällä. (Paavi itse esimerkiksi oli hänen ihailijansa) Tämän heliosentrisyyden ympärille tulleen sekoilun takia Galileo joutui kuitenkin oikeuteen ja sai ajan yleisen tuomiokäytännön huomioon ottaen aika suht lievät rangaistukset. Hän oli kahden eri maailmankäsityksen dialogia käsittelevässä kirjassaan pilkannut paavia (Urbanus VIII ) laittamalla hänet noloon valoon julkisesti. Voi olla, että Galileo teki sen tahattomasti, mutta siitä kuitenkin seurasi oikeudenkäynti. Rangaistuksena hän oli kotiarestissa vähän aikaa. Myöhemmin hänen työnsä sai kuitenkin tunnustusta jopa paavilta. Tosin ei tältä samalta, vaan Benedictus XIV:ltä 108 vuotta myöhemmin, jolloin hänen töidensä julkaiseminen sallittiin virallisesti jälleen. Oikesti niiden julkaisua ei oltu estetty aiemminkaan, mutta virallisen arvonpalautuksen antamiseen meni katoliselta kirkolta noin kauan. Katolinen kirkko oli kuitenkin korruptoitunut ja on varmaan vieläkin, joten kaikkea sattui ja tapahtui. Niinkuin tapahtuu nykyäänkin jos jollain on liikaa valtaa huolimatta heidän elämänkatsomuksestaan. En ymmärrä minkä ihmeen diktatuurin kannattaja olet, jos kerran suurimman osan mielipiteet eivät merkitse sinulle mitään? Tällaista ajattelua tulee ainakin vihreiden kannattajilta, jotka ovatkin keskimääräistä konservatiivisempia vastustaessaan sananvapautta ja kannattaessaan holhousta, mutta sitten samaan aikaan ovat kannattavinaan identiteetin vapautta. Tämä tekee heistä erittäin ristiriitaista porukkaa. https://www.eva.fi/blog/2018/08/24/vihreiden-ja-perussuomalaisten-aanestajat-ovat-lahes-yhta-liberaaleja-mutta-eri-syista/

      Lainaa

    100. Tulos: -3 (7 ääntä)
      Lisään vielä näin aamutuimaan: Esimerkiksi lukutaito oli keskiajalla valitettavan harvinainen taito. Jos lähdet arvioimaan keskiaikaisen ihmisen elämää ja valintoja sillä tietotaidolla minkä olet saanut nykyaikana suomalaisesta peruskoulusta, niin tokihan sinä löydät paljon ongelmia heidän elintavoistaan ja uskomuksistaan. Tavallisella kansalla ei ollut resursseja perehtyä asioihin. Jopa rikkaiden elämä oli nykymittapuulla hankalaksi määriteltävää. Nyt kun sun suurimmat ongelmat sen tyylisiä, että mistä päin citymarkettia löydät muropaketin, niin heidän ongelmansa olivat hitusen hankalammin ratkaistavissa ja paljon enemmän perustarpeisiin sidottuja. Ei heillä ollut päiväkausia aikaa selata kirjoista vastauksia asioihin, kun piti huolehtia lapsista ja vanhemmista hommata jostain ruokaa jne. Nykyaikaisesta laadukkaasta elämästä saat kiittää esim. antibiootteja ja teollista vallankumousta. Kristinusko, tai raamattu ei koskaan ole vastustanut tällaisia asioita. Moni kristitty onkin ollut ja on edelleenkin tieteellisen tutkimuksen ytimessä, kun puhutaan insinööritieteistä, fysiikasta, matematiikasta, materiaaleista, mekaniikasta tai vaikka avaruuden tutkimuksesta. Se missä kristinusko on ristiriidassa nykyaikaisen tiedemaailman osan kanssa, on naturalismi, varsinkin evoluutio. (Naturalismin mukaan luonto on kaikenkäsittävä eikä sen ulkopuolella ole mitään.) Mitä ihmiselämää hyödyttäviä asioita on nyt sitten saatu aikaiseksi evoluutioteorian seurauksena? Ei yhtään mitään. Evoluutioteorioiden kehittäminen ei suoranaisesti edistä millään tavalla ihmiskunnan osaamista tai elintasoa. Samankaltaista luonnon tarkkailua voidaan tehdä vaikkapa raamatun perusteella ja nähdä samat asiat luonnossa. Johtopäätökset asioiden olemassaolosta ovat erilaisia, mutta kuitenkaan kummatkaan johtopäätökset eivät edistä meitä esim. tekemään parempia avaruusraketteja. Älä hyvä mies haaskaa aikaasi toisten syyttelyyn. Koita nähdä asioiden positiiviset puolet. Joudut todennäköisesti vielä elämäsi aikana tekemään paljon yhteistyötä monen erilaisen ihmisen kanssa ja jos heti aluksi jo rupeat haukkumaan heitä jostain mikä tapahtui mahdollisesti satoja vuosia sitten ja josta meillä ei luultavasti edes ole kunnollista käsitystä, niin olet tuhonnut jo kättelyssä omat mahdollisuutesi.

      Lainaa

    101. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Kulttuurimarxismin kohdalla alkoi melkein jo kuullostaa joltain parodialta, mutta ei se sitten eskaloitunut sen enempää.

      Lainaa

    102. kilokalori 7.3.2022 15:45
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Olen kyllä Samaa mieltä Samin kanssa. Pahuuden houkuttelu on vaan typerää, vaikka itse olisi liiant yhmä ymmärtääkseen tekojen mahdollisia seurauksia.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kauhukartano, Halloween, Jeesus, synti, uskonto, raamattu, jumala