Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kirpputorin löytöjä, osa 207

Lapsellista.
Kirpputorin löytöjä, osa 207

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 44 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Edward Möller 16.5.2017 2:03
      Tulos: +376 (468 ääntä)
      Tässä on yksi hyvä esimerkki, miksi vihaan facebookin kirppareita.

      Lainaa

    2. Tulos: +241 (265 ääntä)
      Edward Möller: Tässä on yksi hyvä esimerkki, miksi vihaan facebookin kirppareita.
      Tässä on yksi esimerkki, miksi pureskelen ruokani.

      Lainaa

    3. Tulos: +112 (160 ääntä)
      Edward Möller: Tässä on yksi hyvä esimerkki, miksi vihaan facebookin kirppareita.
      Tässä on yksi esimerkki monesta miksi en käytä facebookkia

      Lainaa

    4. Tulos: +644 (664 ääntä)
      Tässä on esimerkki tyhjänpäiväisestä kommentista.

      Lainaa

    5. Tulos: -169 (301 ääntä)
      putleri3: Naiset eivät saisi käyttää nettiä. Naiset ovat pilanneet sen.
      Kuten äänestyksenkin. Tunteella vetävät perkule! Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!

      Lainaa

    6. Tulos: +182 (234 ääntä)
      Rautaharkossa?

      Lainaa

    7. Tulos: +241 (255 ääntä)
      kvg: Kuten äänestyksenkin. Tunteella vetävät perkule! Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!
      Joo, Suomi oli parhaimmillaan kun se oli vielä Venäjän alusmaa.

      Lainaa

    8. Tulos: +236 (240 ääntä)
      LW: Rautaharkossa?
      "Rautaharkko on Tampereen kaupunginosa, joka sijaitsee noin kolmen kilometrin päässä keskustasta."

      Lainaa

    9. Tulos: +138 (156 ääntä)
      Herman: “Rautaharkko on Tampereen kaupunginosa, joka sijaitsee noin kolmen kilometrin päässä keskustasta.”
      Danke schön! Olisihan tuo Googlellakin toki löytynyt näköjään.

      Lainaa

    10. King Arthur 16.5.2017 5:13
      Tulos: +120 (144 ääntä)
      putleri3: Tässä on yksi esimerkki monesta miksi en käytä facebookkia
      Tää on nykypäivän vastine ysärin "mulla ei edes ole televisiota" -läpälle.

      Lainaa

    11. Tulos: +10 (128 ääntä)
      King Arthur: Tää on nykypäivän vastine ysärin “mulla ei edes ole televisiota” -läpälle.
      No minullapa ei vielä tänäkään päivänä ole televisiota. Eika facebook-profiilia. Eikä mikroaaltouunia. Eikä sohvaa tai verhoja. Tässä on viisi hyvää esimerkkiä siitä, mitä voi seurata, jos ei tykkää käydä kaupoissa ostamassa juttuja.

      Lainaa

    12. Tulos: +176 (178 ääntä)
      Kun muistaa vaan lisätä ryhmän nimeen sanan Rento, niin kaikki pysyy iloisina ja asiallisina. Juu-u, tarpeellinen ja toimiva lisäys.

      Lainaa

    13. King Arthur 16.5.2017 7:07
      Tulos: +125 (141 ääntä)
      Kala: No minullapa ei vielä tänäkään päivänä ole televisiota. Eika facebook-profiilia. Eikä mikroaaltouunia. Eikä sohvaa tai verhoja. Tässä on viisi hyvää esimerkkiä siitä, mitä voi seurata, jos ei tykkää käydä kaupoissa ostamassa juttuja.
      En just muista tähän hätään mistä kaupasta ostin facebook-profiilini. Tein sen varmaan silti inhoten kun en tykkää ostaa kaupasta juttuja.

      Lainaa

    14. Tulos: +143 (143 ääntä)
      Itse lahjoitin yhdessä roskalava ryhmässä lakanoita ja pyyhkeitä. Kuvissa ja tekstissä oli kerrottuna pahimmat puutteet. YV/AV/Jono porukkaa alkoi pyskea ja moni sitten tiputti itsensä pois kun kerroin lakanan värin olevan sama kuin kuvassa tai että ovat käytettyjä. Jokin outo hysteria tuohon liittyy ja ilmainen tavara houkuttaa.

      Lainaa

    15. Tulos: +52 (74 ääntä)
      Herman: “Rautaharkko on Tampereen kaupunginosa, joka sijaitsee noin kolmen kilometrin päässä keskustasta.”
      Haa kiitos tästä vastauksesta. Tähän asti mietin rautaiseen harkkoon (?) käärittyjä mattoja.

      Lainaa

    16. Tulos: +79 (109 ääntä)
      putleri3: Tässä on yksi esimerkki monesta miksi en käytä facebookkia
      Tässä on hyvä esimerkki ihmisestä joka luulee, että juuri sinun facebookisi täyttyisi fb-kirpputoreista ilman, että itse ilmoitaudut jäseneksi ryhmiin. Ihminen joka vastaa muille: "Minä en liity veispuukkiin, koska en minä jakasa kirjotella sinne." Miksi ihmeessä luulette, että sinne PITÄÄ kirjoitella. Lueskelkaa, mitä sukulaisille ja kavereille kuuluu. Siellä ne on kaikki ja te ihmettelette, kun kukaan ei enää soita kuulumisia.

      Lainaa

    17. Tulos: -28 (38 ääntä)
      kvg: Kuten äänestyksenkin. Tunteella vetävät perkule! Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!
      Olet oikeassa.

      Lainaa

    18. Tulos: +3 (25 ääntä)
      Tasan kerran tein virheen ja laitoin jotain nettiin myyntiin. Tästä lähin vien kaatikselle tai lahjoitan kierrätyskeskukselle.

      Lainaa

    19. Super Factoid 16.5.2017 18:56
      Tulos: +39 (43 ääntä)
      Kala: No minullapa ei vielä tänäkään päivänä ole televisiota. Eika facebook-profiilia. Eikä mikroaaltouunia. Eikä sohvaa tai verhoja. Tässä on viisi hyvää esimerkkiä siitä, mitä voi seurata, jos ei tykkää käydä kaupoissa ostamassa juttuja.
      Minun täytyy nyt tietää oikea syy miksi sinulla ei ole mikroaaltouunia.

      Lainaa

    20. Super Factoid 16.5.2017 18:59
      Tulos: -5 (31 ääntä)
      King Arthur: En just muista tähän hätään mistä kaupasta ostin facebook-profiilini. Tein sen varmaan silti inhoten kun en tykkää ostaa kaupasta juttuja.
      Facebookia ei osteta kaupasta, mutta toisaalta Facebookin käyttäjät tavallaan ovat myytäviä tuotteita.

      Lainaa

    21. Tulos: +24 (28 ääntä)
      King Arthur: Tää on nykypäivän vastine ysärin “mulla ei edes ole televisiota” -läpälle.
      Ei minulla ole telkkaria. Kuka sitä tarvitsee kun voi netistä katsoa kaiken

      Lainaa

    22. Tulos: +5 (39 ääntä)
      gagaguuguu: Tässä on hyvä esimerkki ihmisestä joka luulee, että juuri sinun facebookisi täyttyisi fb-kirpputoreista ilman, että itse ilmoitaudut jäseneksi ryhmiin. Ihminen joka vastaa muille: “Minä en liity veispuukkiin, koska en minä jakasa kirjotella sinne.” Miksi ihmeessä luulette, että sinne PITÄÄ kirjoitella. Lueskelkaa, mitä sukulaisille ja kavereille kuuluu. Siellä ne on kaikki ja te ihmettelette, kun kukaan ei enää soita kuulumisia.
      Minua ei kiinnosta muiden ihmisten elämä. Jos heillä on asiaa voivat aina soittaa. Minua ei kiinnosta tuon taivaallista lukea mitä muut tekevät eikä kiinnosta kirjoittaa omasta elämästä muille. Eikä kiinnosta jakaa kuvia netissä. Facebook ei tarjoa minulle mitään. Olin siellä puoli vuotta ja poistin käyttäjän.

      Lainaa

    23. Tulos: +11 (27 ääntä)
      gagaguuguu: Tässä on hyvä esimerkki ihmisestä joka luulee, että juuri sinun facebookisi täyttyisi fb-kirpputoreista ilman, että itse ilmoitaudut jäseneksi ryhmiin. Ihminen joka vastaa muille: “Minä en liity veispuukkiin, koska en minä jakasa kirjotella sinne.” Miksi ihmeessä luulette, että sinne PITÄÄ kirjoitella. Lueskelkaa, mitä sukulaisille ja kavereille kuuluu. Siellä ne on kaikki ja te ihmettelette, kun kukaan ei enää soita kuulumisia.
      Miksi olisin facebookissa jos minulla ei ole edes ystäviä enkä muutenkaan ole missään yhteydessä sukulaisten kanssa? Facebook ei ole kaikille

      Lainaa

    24. Tulos: +1 (23 ääntä)
      No jo on Miralla kyllä karmivat legginssit...

      Lainaa

    25. Vaniljankukka 17.5.2017 5:29
      Tulos: +28 (36 ääntä)
      Legginssien osalta molemmilta hiukan lapsellista käytöstä. Ite olisin vain ollut hiljaa, kun eiköhän se myyjä sitten sano sille joka huutelee että myy sille joka on varannut eka tms. Toki lapsellisin oli tuo Piia mutta jooh, ite olisin vaan jättänyt omaan arvoonsa tuollaisen enkä ois lähteny ite vänkäämään. Tuo maton myynti taas...mä oon joskus näitä mokia lukiessani miettiny et onko oikeesti ihmisillä vaan yksiselitteisesti tylsää kun ne jaksaa kysellä täysin turhaan jostakin kirpparitavarasta jotain? Siis tyyliin joku 2€:n virttynyt t-paita niin siitä pitää kysellä kaikki kai-kai-mitat, rinnanympärys, pituus jokaiseen ilmansuuntaan sekä mahdollisesti kaikki mitä vain tuolla t-paidalle on sattunut tapahtumaan 20-vuoden aikana. Ja sitten lopulta ne kirjottaa jotain et "En mä otakkaan kun mies ei antanu lupaa ja väärän värinen on ja en ole nyt ihan varma uskaltaako tuollaiseen nyt sijoittaa ja entäs jos joku joskus olisi vaikka pieraissut siihen t-paitaan päin, nyt kyllä arveluttaa". Tai sitten toi just et liuta kysymyksiä ja lopulta väärän värinen. Ymmärrän että tylsää voi olla, ymmärrän senkin jos joku on niin yksinäinen että kaivaa sitä "juttuseuraa" sitten vaikka vänkäämällä tuntemattomien kanssa. Mutta sitä en ymmärrä et miks pitää rääkätä muita ihmisiä kaikella turhalla. -.- Sitte paras on se et laitat jotain ilmoitusta jostain tärkeästä aiheesta: ehkä etsit asuntoa, tai haluat vuokrata asunnon jollekkin, ehkä myyt jotain lemmikkiä tai ilmoitat haluavasi lemmikin. Jokainen kerta kun puhelin tai tietokone ilmoittaa että Facebookissa on uusia ilmoituksia niin menet heti katsomaan että oiskohan nyt tärpännyt etsinnöissä. Niin ei. Joku aivokääpiö on halunnut ihkuttaa, tykätä, jakaa sydämiä tai hymiöitä. Tai tulee kommentoimaan niinkin tärkeän kommentin kuin että: "Voi vitsit kun olisi niin kiva mutta kun en voi kun sitä ja tätä ja tuota, mutta onnea etsintöihin!". Ihan kaunis ajatus varmaan mutta todellisuudessa se lähinnä vaan harmittaa ja turhauttaa eikä todellakaan ilahduta ilmoituksen postannutta henkilöä. Parhaimmassa tapauksessa joku ihkuttaja haluu tunkea sinne kommentteja joihin se länttää sen yhden tarran. Jonka jälkeen toinen kommentti erikseen, jossa on taas yksi tarra. Ja kolmas ja niin edelleen. Aina siihen asti kunnes se Facebookin tarravalikoima on ihanasti esitelty niin että kenellekkään ei jää epäselväksi että kyseinen henkilö tykkää tarroista. Rassukka usein erehtyy luulemaan että kenelläkään muulla ei näy ne samat tarra-kuvat siellä valikossa. Että onnea etsintöihin ja silleen. -__-

      Lainaa

    26. Kansankynttilä 17.5.2017 10:57
      Tulos: +27 (29 ääntä)
      Naurahdin siinä kohdassa kun luettuani ensin sanailun legginsseistä katsoi ylös ja tajusin, että tää on Rento kippis. Erikseen on jossain se kiree goottikirppis

      Lainaa

    27. Tulos: -50 (64 ääntä)
      LW: Joo, Suomi oli parhaimmillaan kun se oli vielä Venäjän alusmaa.
      Naisethan eivät tätä alusmaa-asiaa miksikään korjanneet, argumenttisi on täysin epäpätevä. Tunteella äänestäminen on täysin idioottimaista toimintaa, eikä liene kenellekään epäselvää, että naiset harrastavat tätä huomattavasti miehiä useammin.

      Lainaa

    28. Tulos: +9 (17 ääntä)
      gagaguuguu: Tässä on hyvä esimerkki ihmisestä joka luulee, että juuri sinun facebookisi täyttyisi fb-kirpputoreista ilman, että itse ilmoitaudut jäseneksi ryhmiin. Ihminen joka vastaa muille: “Minä en liity veispuukkiin, koska en minä jakasa kirjotella sinne.” Miksi ihmeessä luulette, että sinne PITÄÄ kirjoitella. Lueskelkaa, mitä sukulaisille ja kavereille kuuluu. Siellä ne on kaikki ja te ihmettelette, kun kukaan ei enää soita kuulumisia.
      Facebookissa kohta kymmenen vuotta olleena olen käytännössä lopettanut käytön kokonaan pari vuotta sitten. Kuulumiset hoidan mieluummin kasvokkain tai puhelimella, ja tämä tapa on vuosikausia pitänyt ihmissuhteeni oikein hyvässä kunnossa :) Mikä ihmeen pakko ihmisen on nykyään kuulua joka helvetin sosiaaliseen mediaan, että ihmissuhteet pysyisivät kunnossa? Olen nuori ja miltei kaikki tuttuni käyttävät sosiaalista mediaa ensisijaisena kanssakäymisen muotona, jostain kumman syystä en kuitenkaan ole jäänyt ulos mistään porukasta vaikka en itse näin teekään. Ei facebookin, twitterin, ig:n tai snapchatin tarvitse olla joku helvetin itseisarvo sille, että tietää mitä ihmisille tapahtuu ja että kykenet ylläpitämään ihmissuhteitasi.

      Lainaa

    29. Tulos: +54 (58 ääntä)
      Olov: Naisethan eivät tätä alusmaa-asiaa miksikään korjanneet, argumenttisi on täysin epäpätevä. Tunteella äänestäminen on täysin idioottimaista toimintaa, eikä liene kenellekään epäselvää, että naiset harrastavat tätä huomattavasti miehiä useammin.
      "Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!" Eli kvg väittää, että vuodesta 1906 lähtien on tultu alas. "Naisethan eivät tätä alusmaa-asiaa miksikään korjanneet" ei liity tähän mitenkään. "eikä liene kenellekään epäselvää, että naiset harrastavat tätä huomattavasti miehiä useammin." En usko ilman pitäviä todisteita. Linkkiä tutkimuksiin ja tilastoihin?

      Lainaa

    30. hepomiesten tietotoimisto 17.5.2017 16:02
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Ilmeeni kun kuvittelin rautaharkkoon paketoituja mattoja...

      Lainaa

    31. Tulos: -18 (26 ääntä)
      Miks mä vihaan akkojen pääntuotoksia. Jos sä jumalauta näet jo ekalla silmäyksellä, että väri on päin helvettiä, niin miks alkaa jauhaa paskaa.

      Lainaa

    32. Tulos: -37 (43 ääntä)
      LW: “Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!” Eli kvg väittää, että vuodesta 1906 lähtien on tultu alas. “Naisethan eivät tätä alusmaa-asiaa miksikään korjanneet” ei liity tähän mitenkään. “eikä liene kenellekään epäselvää, että naiset harrastavat tätä huomattavasti miehiä useammin.” En usko ilman pitäviä todisteita. Linkkiä tutkimuksiin ja tilastoihin?
      Miksi sitten otit tuon alusmaa-asian ensinkään esille, jos se ei liity aiheeseen? Naisten logiikka..

      Lainaa

    33. Tulos: -40 (46 ääntä)
      LW: “Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!” Eli kvg väittää, että vuodesta 1906 lähtien on tultu alas. “Naisethan eivät tätä alusmaa-asiaa miksikään korjanneet” ei liity tähän mitenkään. “eikä liene kenellekään epäselvää, että naiset harrastavat tätä huomattavasti miehiä useammin.” En usko ilman pitäviä todisteita. Linkkiä tutkimuksiin ja tilastoihin?
      Täälläpä on haluttu suppeasti asia käsittää. Länsimaat. Voitko väittää, että ei olisi tultu alas? Ja tarkoitan nimenomaan vain ja ainoastaan taloudellisesti. Etkä tietenkään usko. Miehet ja naiset on tismalleen samanlaisia niinkö. Miksei kilpailla olympialaisissa samassa sarjassa? Mutta varmaan uskot, minkä vain otsikon, jossa sanotaan esim. Trumpin tehneen jotain väärin. Silloin ei lähteitä tai asiayhteyttä tarvita, eikös vain?

      Lainaa

    34. Tulos: -38 (46 ääntä)
      kvg: Täälläpä on haluttu suppeasti asia käsittää. Länsimaat. Voitko väittää, että ei olisi tultu alas? Ja tarkoitan nimenomaan vain ja ainoastaan taloudellisesti. Etkä tietenkään usko. Miehet ja naiset on tismalleen samanlaisia niinkö. Miksei kilpailla olympialaisissa samassa sarjassa? Mutta varmaan uskot, minkä vain otsikon, jossa sanotaan esim. Trumpin tehneen jotain väärin. Silloin ei lähteitä tai asiayhteyttä tarvita, eikös vain?
      Kiteytit LW:n ajatusmaailman mielestäni erinomaisesti.

      Lainaa

    35. Tulos: +39 (43 ääntä)
      kvg: Täälläpä on haluttu suppeasti asia käsittää. Länsimaat. Voitko väittää, että ei olisi tultu alas? Ja tarkoitan nimenomaan vain ja ainoastaan taloudellisesti.
      Kyllä voin: https://ourworldindata.org/economic-growth http://tilastokeskus.fi/tup/tietotrendit/tt_01_05_jalava.html http://www.stat.fi/artikkelit/2012/art_2012-02-16_006.html?s=0 http://www.stat.fi/org/tilastokeskus/elinajanodote.html http://www.stat.fi/til/ksyyt/2010/ksyyt_2010_2011-12-16_kat_007_fi.html
      Etkä tietenkään usko. Miehet ja naiset on tismalleen samanlaisia niinkö. Miksei kilpailla olympialaisissa samassa sarjassa? Mutta varmaan uskot, minkä vain otsikon, jossa sanotaan esim. Trumpin tehneen jotain väärin. Silloin ei lähteitä tai asiayhteyttä tarvita, eikös vain?
      Ja siitäkö, että miehet ja naiset eivät ole täsmälleen samanlaisia, seuraa, että naiset eivät osaa ajatella rationaalisesti? Ja ei, en pidä spekulatiivisia lehtiartikkeleita varmana tietona.

      Lainaa

    36. Tulos: +38 (44 ääntä)
      Olov: Miksi sitten otit tuon alusmaa-asian ensinkään esille, jos se ei liity aiheeseen? Naisten logiikka..
      Kehitystä on tapahtunut, eikä miltään huipulta olla tultu alas, senkin jälkeen kun naiset ovat saaneet äänioikeuden. Täten väite “Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!” ei pidä paikkaansa.

      Lainaa

    37. Tulos: -43 (49 ääntä)
      LW: Kehitystä on tapahtunut, eikä miltään huipulta olla tultu alas, senkin jälkeen kun naiset ovat saaneet äänioikeuden. Täten väite “Siitä asti on alas tultu, kun naiset on saanut äänestää!” ei pidä paikkaansa.
      Väite pitää kyllä paikkansa, jos sen ymmärtää oikein. Se ei tarkoita, että naiset olisivat huonompia tai vähempiarvoisia. Erilaisia, yksinkertaisesti. Jos Sinäkin olet itsellesi rehellinen ja tutkit naisten äänestämiskäyttäytymistä, huomaat tunteiden merkityksen. Tämä ei ole pelkästään huono asia, mutta viivan alle jää varmasti vähemmän.

      Lainaa

    38. Tulos: -44 (50 ääntä)
      kvg: Väite pitää kyllä paikkansa, jos sen ymmärtää oikein. Se ei tarkoita, että naiset olisivat huonompia tai vähempiarvoisia. Erilaisia, yksinkertaisesti. Jos Sinäkin olet itsellesi rehellinen ja tutkit naisten äänestämiskäyttäytymistä, huomaat tunteiden merkityksen. Tämä ei ole pelkästään huono asia, mutta viivan alle jää varmasti vähemmän.
      Juuri näin. Jos joku kirkkain silmin tulee väittämään minulle, että naiset eivät _keskimäärin_ ole miehiä tunteellisimpia ja anna _keskimäärin_ tunteiden vaikuttaa päätöksiinsä enemmän, niin nauran kyllä tällaisen henkilön maanrakoon. Tähän ei tarvita edes tutkimustietoa jos olet joskus elänyt ihmisten keskuudessa.

      Lainaa

    39. Tulos: -36 (40 ääntä)
      Olov: Juuri näin. Jos joku kirkkain silmin tulee väittämään minulle, että naiset eivät _keskimäärin_ ole miehiä tunteellisimpia ja anna _keskimäärin_ tunteiden vaikuttaa päätöksiinsä enemmän, niin nauran kyllä tällaisen henkilön maanrakoon. Tähän ei tarvita edes tutkimustietoa jos olet joskus elänyt ihmisten keskuudessa.
      Ja naiset miinustaa :D Menikö TUNTEISIIN?

      Lainaa

    40. Tulos: +43 (45 ääntä)
      Olov: Ja naiset miinustaa Menikö TUNTEISIIN?
      Taisi itselläsi mennä ne miinukset tunteisiin.

      Lainaa

    41. Tulos: +13 (13 ääntä)
      Vaniljankukka: Ota huomioon, että ne tykkäykset sun muut saavat aikaan sen, että ilmoituksesi näkyy entistä suuremmalle joukolle ihmisiä, joista joku saattaa olla juuri se etsimäsi lemmikinostaja tms. Itse välillä tykkään tuontapaisista päivistyksistä juuri tämän vuoksi. Joku omista Facebook-kavereistani saattaa olla päivityksen tekijän etsimä henkilö, eikä päivitys näkyisi tälle, jollen minä olisi ollut pelastamassa päivää peukuttamalla :) eli vaikka turhat ilmoitukset ärsyttävät, niistä tykkäyksistä ja kommenteista voi olla sinulle hyötyä.

      Lainaa

    42. Tulos: -32 (36 ääntä)
      Ötökkä: Taisi itselläsi mennä ne miinukset tunteisiin.
      Olen hyvin tottunut miinuksiin tällä palstalla, sillä kommenttiosion käyttäjäkunta vaikuttaa pääosin hyvin kukkahattutätimäiseltä SJW-porukalta :) On aina ilo nähdä miten kollektiivisesti miinustetaan asiapitoisiakin mielipiteitä, kun tosimaailmassa asiat eivät menekään oman mielen mukaan :)

      Lainaa

    43. Oliivimankeli 21.5.2017 20:49
      Tulos: +32 (36 ääntä)
      Olov: Olen hyvin tottunut miinuksiin tällä palstalla, sillä kommenttiosion käyttäjäkunta vaikuttaa pääosin hyvin kukkahattutätimäiseltä SJW-porukalta On aina ilo nähdä miten kollektiivisesti miinustetaan asiapitoisiakin mielipiteitä, kun tosimaailmassa asiat eivät menekään oman mielen mukaan
      Ja "tosiasia" on se mitä sinun rajoittunut ja harhainen mielesi sattuu luulemaan?

      Lainaa

    44. Oliivimankeli 21.5.2017 20:53
      Tulos: +34 (36 ääntä)
      Olov: Olen hyvin tottunut miinuksiin tällä palstalla, sillä kommenttiosion käyttäjäkunta vaikuttaa pääosin hyvin kukkahattutätimäiseltä SJW-porukalta On aina ilo nähdä miten kollektiivisesti miinustetaan asiapitoisiakin mielipiteitä, kun tosimaailmassa asiat eivät menekään oman mielen mukaan
      Yhdellekään sinun tai kvg:n väitteelle ei ole tässä kommenttiketjussa mitään muuta perustelua kuin että "musta TUNTUU, että näin on".

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kirpputori, kirppari, kirppis, kuva, jono, kiilata, väri, turha