Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kuvakooste, osa 138

Paras joululahja miehelle.
Kuvakooste, osa 138

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 59 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. jukkapalmu 6.12.2016 1:11
      Tulos: +985 (1123 ääntä)
      Poikaystavän kämpilla kuus kiloa pehmoleluja patterin päällä?

      Lainaa

    2. Tulos: +801 (873 ääntä)
      Poikaystävä on ÄIJJÄ.

      Lainaa

    3. Tulos: -478 (666 ääntä)
      Onko pehmolelut poikaystävän vai onko poikaystävällä lapsia? Toivon jälkimmäistä.

      Lainaa

    4. Tulos: +566 (584 ääntä)
      Larissan pehmoleluissa ei kierrä vesi :)

      Lainaa

    5. Muumi (kopio) 6.12.2016 1:26
      Tulos: +60 (184 ääntä)
      Ei ehkä pitäisi kysyä mutta mikä ryhmä on "Kolmelta aamuyöstä"?

      Lainaa

    6. Tulos: -85 (103 ääntä)
      Huumeita ja kommuuneita!

      Lainaa

    7. Tulos: +131 (155 ääntä)
      Jes: Larissan pehmoleluissa ei kierrä vesi
      Mutta jos pehmoleluissa kiertäisi vesi ne kait olisi ennemmin eläviä ja jos ne taas olisi eläviä, ei ne voisi syttyä tuleen.Varsinkaan patterin päällä jossa kiertää vesi.

      Lainaa

    8. Tulos: +238 (258 ääntä)
      Muumi (kopio): Ei ehkä pitäisi kysyä mutta mikä ryhmä on “Kolmelta aamuyöstä”?
      Sisältää trollausta, paskaa huumoria, vitusti teinejä ja kohtalaisen vahvan elämänkoulu-meiningin. Ryhmä facebookissa.

      Lainaa

    9. Tulos: +662 (666 ääntä)
      Ottamatta kantaa yleiseen mauttomuuteen, eikö ole hiukan erikoista julkistaa "isännän joululahja" fb:ssä viikkoja ennen joulua?

      Lainaa

    10. Tulos: +82 (100 ääntä)
      Muumi (kopio): Ei ehkä pitäisi kysyä mutta mikä ryhmä on “Kolmelta aamuyöstä”?
      3AM on Ylilaudasta "irronnut" n.75 tuhannen jäsenen suljettu facebook-ryhmä jonka keskustelut vaihtelevat aina asiallisesta keskustelusta yhteiskunnan tilasta ja ongelmista, selfie-lankoihin ja yleiseen vittuiluun.

      Lainaa

    11. Tulos: +86 (96 ääntä)
      Muumi (kopio): Ei ehkä pitäisi kysyä mutta mikä ryhmä on “Kolmelta aamuyöstä”?
      Toisen Ylilaudan perustajan perustama, kerran Facesta jo poistettu 74 000 jäsentä sisältävä "salainen" paskapostausryhmä.

      Lainaa

    12. Tulos: +22 (186 ääntä)
      Tuo Minnin kuvahan on hieno. Vaan miehet voi keksiä tosta jotaki kaksmielistä.

      Lainaa

    13. Tulos: +12 (194 ääntä)
      riesa: Tuo Minnin kuvahan on hieno. Vaan miehet voi keksiä tosta jotaki kaksmielistä.
      Et vastannu miks mimmillä on pedofiliaprofiilikuva. En ymmärrä myöskään näit ääliöitä jotka Googlesta jakelee kuvia ilman hajuakaan et kuka oli artisti ja onko kyseinen artiste sanonu töistään että "juu saa levittää nimettömänä faces yms et jonku wannabe hot topic voi painattaa ja myydä siit kivan kassin maksamatta mulle penniäkään" Aina linkit mistä pöllitty ja kuka teki jos on pakko jakaa toisten töitä.

      Lainaa

    14. Taianomainen lastenkirja 6.12.2016 10:32
      Tulos: +265 (271 ääntä)
      Kuva kirjasta John Bauerin satumaailma, joka on ihana vanha satukirja!

      Lainaa

    15. Tulos: +229 (233 ääntä)
      Minnin profiilikuvahan on legendaarisen kuvittaja John Bauerin tuotos. Kannattaa tutustua hänen kättensä jälkeen, mikäli taide yhtään kiinnostaa. :) En tosin minäkään osaa vastata Samin pedofiliakysymykseen.

      Lainaa

    16. Tulos: +99 (141 ääntä)
      Poop: Et vastannu miks mimmillä on pedolifiliaprofiilikuva.
      En niin, koska miks se muka on pedofiliaprofiilikuva? Vai onko mulla menny jotain nyt ohi?

      Lainaa

    17. ylisonspeedagain 6.12.2016 10:50
      Tulos: +62 (70 ääntä)
      Muumi (kopio): Ei ehkä pitäisi kysyä mutta mikä ryhmä on “Kolmelta aamuyöstä”?
      Se on vähän kuin Facebook-versio Ylilaudasta ilman järkevää keskustelua. Toisinsanoen se on ryhmä, jossa jonnet huutelevat meemejä päivät pitkät.

      Lainaa

    18. Tulos: +17 (37 ääntä)
      Poop: Et vastannu miks mimmillä on pedofiliaprofiilikuva. En ymmärrä myöskään näit ääliöitä jotka Googlesta jakelee kuvia ilman hajuakaan et kuka oli artisti ja onko kyseinen artiste sanonu töistään että “juu saa levittää nimettömänä faces yms et jonku wannabe hot topic voi painattaa ja myydä siit kivan kassin maksamatta mulle penniäkään” Aina linkit mistä pöllitty ja kuka teki jos on pakko jakaa toisten töitä.
      Se ei kuule nykysin auta vaikka ois mitä lähdettä mukana ja kuvassa vesileimaa. Ne karsitaan pois koska "kaikki mikä löytyy internetistä on kaikkien yhteistä omaisuutta" :D

      Lainaa

    19. Tulos: +289 (321 ääntä)
      Onhan tuo ihan oikea paloturvallisuusriski. Palon syttymisen todennäköisyys on tosin pieni, mutta riski on riski. Paloturvallisuusasiantuntija kehottaisi siirtämään pehmot muualle. Ja mikä ihme siinä on, että joidenkin mielestä alaston lapsi = pedofiliaa? Lapsetkin ovat vaatteittensa alla alastomia, eikä siinä ole mitään haitallista. Vauvat ne vasta alastomia ovatkin, kun niillä on kokoonsa nähden suurempi ihopinta-ala. Pedofilia on sitä, kun aikuisella ihmisellä herää seksuaalisia haluja lapsia kohtaan. Pedofilia on siis aikuisissa, ei lapsissa. Jos jonkun aikuisen mielestä alastomissa lapsissa on pedofiliaa, niin arvatkaas mitä? Se tietää huonoja uutisia.

      Lainaa

    20. Tulos: +189 (191 ääntä)
      Poop: Et vastannu miks mimmillä on pedofiliaprofiilikuva. En ymmärrä myöskään näit ääliöitä jotka Googlesta jakelee kuvia ilman hajuakaan et kuka oli artisti ja onko kyseinen artiste sanonu töistään että “juu saa levittää nimettömänä faces yms et jonku wannabe hot topic voi painattaa ja myydä siit kivan kassin maksamatta mulle penniäkään” Aina linkit mistä pöllitty ja kuka teki jos on pakko jakaa toisten töitä.
      Yleisesti ottaen olet oikeassa. Kuitenkin tässä tapauksessa tuo ei hirveästi toimi, kun kyseinen kuva on menettänyt suoja-aikansa 28 vuotta sitten (taiteessa kun kyseinen aika kestää 70 vuotta taiteilijan kuolemasta)

      Lainaa

    21. Tulos: -15 (17 ääntä)
      Henna ^^_b

      Lainaa

    22. Tulos: +230 (254 ääntä)
      Mari: Onko pehmolelut poikaystävän vai onko poikaystävällä lapsia? Toivon jälkimmäistä.
      Niin koska miehellä ei saa olla pehmoleluja??? mullakin on ja olen M 24 v. Ei siinä oe mitäään väärää.

      Lainaa

    23. Tulos: -180 (200 ääntä)
      petteri: Niin koska miehellä ei saa olla pehmoleluja??? mullakin on ja olen M 24 v. Ei siinä oe mitäään väärää.
      Pehmolelukavereilla ei ole tyttöystäviä vaan poikaystäviä.

      Lainaa

    24. Tulos: +131 (139 ääntä)
      Mä nää mitää pedofiliaa tuossa? _PIIRRETTY_ sekä _FIKTIIVINEN_ kersa menossa uimaan.

      Lainaa

    25. Tulos: +155 (173 ääntä)
      Links.: Pehmolelukavereilla ei ole tyttöystäviä vaan poikaystäviä.
      Ymmärsit nyt väärin, tämä on se sivu jossa nauretaan sosiaalisen median mokille, ei se missä itse ollaan se moka. Täytyykö se nyt erikseen sanoa että miehen suuntautumista ei määritä äijäily tai herkkyys (ja herkillä tuppaa olemaan naisten kanssa aika hyvin menekkiä -olen aina ihmetellyt miksi heterouttaan ylikorostavia miehiä ei saisi vaikka balettitunnille kirveelläkään, äijäbaareista heidät löytää. Jos kerran naiset niin kiinnostavat niin eikö olisi loogista mennä paikkoihin joissa heitä viljalti on?) Kala: oikeassa kuten tavallista. Lienevät samaa porukkaa joiden mielestä naisten kesämekot ovat koska "ne kerjäävät sitä" eikä siksi että kesällä, jos hyvin käy, on kuuma. Jos ei pysty edes lasten satukirjassa näkemään muuta kuin seksiä niin joko on lukenut ihan liikaa Freudia, tai muuten oli alunperinkin sekaisin.

      Lainaa

    26. Tulos: +110 (112 ääntä)
      Avril: Ottamatta kantaa yleiseen mauttomuuteen, eikö ole hiukan erikoista julkistaa “isännän joululahja” fb:ssä viikkoja ennen joulua?
      Vähän sama kuin, että hääryhmissä on aina niitä, jotka kerää tykkäyksiä huomenlahjakuvilleen. Varmaan tuntuu miehestäkin tosissaan siltä, että oikein häntä ajateltu, kun on ensin nuo hepenet tai jotkut "erityisesti sulle"-kuvat esitelty kaikille tutuille FB:ssa.

      Lainaa

    27. Super Factoid 6.12.2016 17:01
      Tulos: +104 (110 ääntä)
      Litton: Mä nää mitää pedofiliaa tuossa? _PIIRRETTY_ sekä _FIKTIIVINEN_ kersa menossa uimaan.
      Huomautan, että piirretty ja fiktiivinen kuva voi kyllä olla pedofiilinen, koska se ei ole sama asia kuin lasten hyväksikäyttö. Tuota kuvaa en sellaiseksi kuitenkaan laskisi.

      Lainaa

    28. Tulos: -28 (34 ääntä)
      Sallan ja Minnin kanssa Mr.Ällö:ä odotellen...

      Lainaa

    29. Tulos: +81 (83 ääntä)
      Kala: Onhan tuo ihan oikea paloturvallisuusriski. Palon syttymisen todennäköisyys on tosin pieni, mutta riski on riski. Paloturvallisuusasiantuntija kehottaisi siirtämään pehmot muualle.
      No ei ole. Vesikiertoisessa lämmitysjärjestelmässä lämpötila ei voi nousta yli sataan asteeseen celsiusta (Oikeasti se ei voi nousta edes sataan, tai jossain kohdassa posahtaa). Leimahduspiste lähes kaikissa kiinteissä materiaaleissa pyörii vähintäin lähempänä 200 astetta. Sähköpatterit ovat sitten asia erikseen. Sähkövastus voi helposti kuumentua yli tuhanteen asteeseen.

      Lainaa

    30. mörökölli minut vieköön 6.12.2016 22:31
      Tulos: +62 (64 ääntä)
      Pedofilia on Samin pään sisällä.

      Lainaa

    31. Tulos: -29 (37 ääntä)
      hmm: Yleisesti ottaen olet oikeassa. Kuitenkin tässä tapauksessa tuo ei hirveästi toimi, kun kyseinen kuva on menettänyt suoja-aikansa 28 vuotta sitten (taiteessa kun kyseinen aika kestää 70 vuotta taiteilijan kuolemasta)
      En ite tiennyt kuka kuvittaja on, mutta kuitenki, ärsyyntyminen pätee silti :p

      Lainaa

    32. Tulos: -32 (36 ääntä)
      Vesihän itse asiassa voi olla niin kuumaa, että sytyttäis pehmolelut tuleen patterin kautta... mut ei oo olemas patteria, joka vois sytyttää melkeenpä yhtään mitään tuleen. Kyllä ne insinöörit ja arkkitehdit osaa hoitaa nää jutut ;)

      Lainaa

    33. Vaniljankukka 7.12.2016 2:06
      Tulos: +51 (53 ääntä)
      Jussi: 3AM on Ylilaudasta “irronnut” n.75 tuhannen jäsenen suljettu facebook-ryhmä jonka keskustelut vaihtelevat aina asiallisesta keskustelusta yhteiskunnan tilasta ja ongelmista, selfie-lankoihin ja yleiseen vittuiluun.
      Mua jotenki huvittaa noin yleisesti ottaen se kun on näitä "suljettuja" ryhmiä joissa on kuitenkin tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä. On tosi salainen kerho joo... XD

      Lainaa

    34. Vaniljankukka 7.12.2016 2:14
      Tulos: +62 (68 ääntä)
      riesa: En niin, koska miks se muka on pedofiliaprofiilikuva? Vai onko mulla menny jotain nyt ohi?
      Multaki menee sillee semisti ohi. Tavallaan tajuan että mistä _ehkä_ alkuperäisessä jutussa kommentoineelle henkilölle on voinnut tulla pedofilia noin yleisesti ottaen aiheena mieleen. Mutta se on mysteeri miten kummassa kyseinen henkilö voi pitää kyseistä kuvaa pedofiliana tai kuvan postannutta henkilöä pedofiilina. Herää vahva epäillys ettei kommentoija yksinkertaisesti tiedä mitä pedofilia ylipäänsä tarkoittaa tai sitten kyseinen kommentoija on juurikin itse se pedofiili joka näkee kuvassa jotain muuta kuin mitä ei-pedofiilit näkevät. Jos näet kuvassa kauniin piirroksen satukirjasta ja jos kuvassa mielestäsi on normaali tyttölapsi etkä näe kuvassa mitään aikuisten juttuihin tai seksiin liittyvää, niin olet mitä ilmeisimmin normaali ja terve ihminen. Jos näet kuvassa jotakin sopimatonta tai kuva on mielestäsi seksiin liittyvä millään tasolla niin on syytä käydä juttelemassa jonkun kanssa asioista.

      Lainaa

    35. Vaniljankukka 7.12.2016 2:17
      Tulos: +19 (27 ääntä)
      Kala: Onhan tuo ihan oikea paloturvallisuusriski. Palon syttymisen todennäköisyys on tosin pieni, mutta riski on riski. Paloturvallisuusasiantuntija kehottaisi siirtämään pehmot muualle. Ja mikä ihme siinä on, että joidenkin mielestä alaston lapsi = pedofiliaa? Lapsetkin ovat vaatteittensa alla alastomia, eikä siinä ole mitään haitallista. Vauvat ne vasta alastomia ovatkin, kun niillä on kokoonsa nähden suurempi ihopinta-ala. Pedofilia on sitä, kun aikuisella ihmisellä herää seksuaalisia haluja lapsia kohtaan. Pedofilia on siis aikuisissa, ei lapsissa. Jos jonkun aikuisen mielestä alastomissa lapsissa on pedofiliaa, niin arvatkaas mitä? Se tietää huonoja uutisia.
      Kiitos, osasit kertoa asian huomattavasti paremmin kuin minä mutta jees, samoilla linjoilla. :)

      Lainaa

    36. Vaniljankukka 7.12.2016 2:21
      Tulos: +85 (89 ääntä)
      Links.: Pehmolelukavereilla ei ole tyttöystäviä vaan poikaystäviä.
      Tuntemallani homoystävällä ei ollut pehmoleluja, tuntemallani heteromiehellä on. Olisko se sitten kuitenkin niin että ne seksuaaliset ja romanttiset halut ei kohdistu niihin pehmoleluihin vaan ihan elävään ihmiseen? Rakkaus on kaunis asia. Mauttomat, surkeat ja loukkaavat vitsit eivät ole kauniita eivätkä ainakaan hauskoja.

      Lainaa

    37. Tulos: -32 (64 ääntä)
      riesa: Tuo Minnin kuvahan on hieno. Vaan miehet voi keksiä tosta jotaki kaksmielistä.
      Ä-ä! Mitäs tulikaan nyt sitten sanottua?! "Vaan miehet" tuohan on selvää seksismiä! Senksinsmiä! MISSÄ FEMINISTIT KOSKA TASA-ARVO??

      Lainaa

    38. Vaniljankukka 7.12.2016 4:04
      Tulos: +38 (52 ääntä)
      Tuomari: Ä-ä! Mitäs tulikaan nyt sitten sanottua?! “Vaan miehet” tuohan on selvää seksismiä! Senksinsmiä! MISSÄ FEMINISTIT KOSKA TASA-ARVO??
      Olen feministi. Ja joo, tuo hieman särähti korvaan. Olisi outoa väittää että kaikille miehille tulisi tuo mieleen, kuin toistekin päin. Voi olla mies ja voi olla nainen joka noin ajattelisi, koko asialla ei edes ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä. Toisin kuin jotkut ihmiset yhä luulevat, niin todellisuudessa feminismi ei ole miesten vihaamista. Siitä olen "riesan" kanssa samaa mieltä, että se kuva on hieno.

      Lainaa

    39. Ehdotonehkä 7.12.2016 8:23
      Tulos: +29 (31 ääntä)
      Jeps: Sisältää trollausta, paskaa huumoria, vitusti teinejä ja kohtalaisen vahvan elämänkoulu-meiningin. Ryhmä facebookissa.
      Tämä ryhmä on perustettu alkujaan koulukiusausta vastaan. Nykyään siellä kiusataan toisia.

      Lainaa

    40. Scaevolaaemula 7.12.2016 13:47
      Tulos: -5 (9 ääntä)
      Gonamies: No ei ole. Vesikiertoisessa lämmitysjärjestelmässä lämpötila ei voi nousta yli sataan asteeseen celsiusta (Oikeasti se ei voi nousta edes sataan, tai jossain kohdassa posahtaa). Leimahduspiste lähes kaikissa kiinteissä materiaaleissa pyörii vähintäin lähempänä 200 astetta. Sähköpatterit ovat sitten asia erikseen. Sähkövastus voi helposti kuumentua yli tuhanteen asteeseen.
      Kylläpäs voi! Lämmitysjärjestelmässä on erilainen paine ku normaalioloissa, minkä takia vesi voi lämmetä yli sata-asteiseksi ilman, että jossain räjähtää.

      Lainaa

    41. Tulos: -27 (33 ääntä)
      Kala: Onhan tuo ihan oikea paloturvallisuusriski. Palon syttymisen todennäköisyys on tosin pieni, mutta riski on riski. Paloturvallisuusasiantuntija kehottaisi siirtämään pehmot muualle. Ja mikä ihme siinä on, että joidenkin mielestä alaston lapsi = pedofiliaa? Lapsetkin ovat vaatteittensa alla alastomia, eikä siinä ole mitään haitallista. Vauvat ne vasta alastomia ovatkin, kun niillä on kokoonsa nähden suurempi ihopinta-ala. Pedofilia on sitä, kun aikuisella ihmisellä herää seksuaalisia haluja lapsia kohtaan. Pedofilia on siis aikuisissa, ei lapsissa. Jos jonkun aikuisen mielestä alastomissa lapsissa on pedofiliaa, niin arvatkaas mitä? Se tietää huonoja uutisia.
      Täydellisessä maailmassa kyllä. Eli joku ukkeli jonka koneella on 4000+ alastonkuvaa vieraista lapsista ei ole pedofiili jos niin itse sanoo. Poliisi joka kehtaa epäillä on varmaan itse sairas...

      Lainaa

    42. King Arthur 7.12.2016 14:01
      Tulos: +55 (57 ääntä)
      Tuomari: Ä-ä! Mitäs tulikaan nyt sitten sanottua?! “Vaan miehet” tuohan on selvää seksismiä! Senksinsmiä! MISSÄ FEMINISTIT KOSKA TASA-ARVO??
      Dumari rauhoittuu hieman, eihän noin hormonaalisen miehen kanssa voi keskustella loogisesti.

      Lainaa

    43. Tulos: +14 (20 ääntä)
      Muumi (kopio): Ei ehkä pitäisi kysyä mutta mikä ryhmä on “Kolmelta aamuyöstä”?
      se on jostain aku ankasta. huputupulupu meni sanomaan akulle jotain yöllä, aku oli sit silleen et kiva tietää kolmelta aamuyöstä. siitä tämä.

      Lainaa

    44. Tulos: +37 (43 ääntä)
      Poop: En ite tiennyt kuka kuvittaja on, mutta kuitenki, ärsyyntyminen pätee silti
      Et tiennyt kenen teos on kyseessä, mutta piti silti päästä öyhöttämään?

      Lainaa

    45. Tulos: +19 (19 ääntä)
      Vaniljankukka: Mua jotenki huvittaa noin yleisesti ottaen se kun on näitä “suljettuja” ryhmiä joissa on kuitenkin tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä. On tosi salainen kerho joo…
      Eihän se suljettu ryhmä ole sen takia että sitä salaisena yritettäisiin pitää, vaan sen takia ettei pahimmat höyrypäät pääse ryhmään ja/tai että jos on päässyt ja potkittu pois (koska postannut esim vihapuhetta tai kiusannut) ei pääse uudestaan.

      Lainaa

    46. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Huhhuh: Toisen Ylilaudan perustajan perustama, kerran Facesta jo poistettu 74 000 jäsentä sisältävä “salainen” paskapostausryhmä.
      eipä oo mitään ylilautaa perustanut tai oikeestaa missää tekemisissä sen kanssa D:

      Lainaa

    47. Tulos: +41 (45 ääntä)
      No itse ottaisin perstuntumalta mieluummin poikaystäväehdokkaaksi miehen, jolla on pehmoja kuin miehen, jolla ei ole. Jos tämä tieto olisi ainoa annettu info vaikka sokkotreffeille mennessä. Karsisi luultavasti karmeimpia sovinisteja joukosta. Eipä oikeasti tarvitse treffailla ketään, kun onneksi ihana puoliso jo on. Pehmoja hänellä on vain yksi ja sekin kaapissa, joten kyllä ilmankin pärjää.

      Lainaa

    48. Tulos: +10 (30 ääntä)
      käkikello: Et tiennyt kenen teos on kyseessä, mutta piti silti päästä öyhöttämään?
      Vaikken tienny kenen teos niin ei se muuta sitä faktaa et ihmiset jakelee random kuvii faces eikä ees vaivaudu nimee laittaa et kuka sen oikeesti teki. Sit kaikki postaajan kaverit sillai HIENO KUVA!!!1 ja postaaja o sillai KIITOS111 ja ottaa aivoon.

      Lainaa

    49. Tulos: +16 (22 ääntä)
      Poop: Vaikken tienny kenen teos niin ei se muuta sitä faktaa et ihmiset jakelee random kuvii faces eikä ees vaivaudu nimee laittaa et kuka sen oikeesti teki. Sit kaikki postaajan kaverit sillai HIENO KUVA!!!1 ja postaaja o sillai KIITOS111 ja ottaa aivoon.
      No niin, syvä ja rauhallinen hengitys. Meni perille, että tekijänoikeusasiat on sulle tärkeitä.

      Lainaa

    50. Tulos: +24 (24 ääntä)
      jc: Täydellisessä maailmassa kyllä. Eli joku ukkeli jonka koneella on 4000+ alastonkuvaa vieraista lapsista ei ole pedofiili jos niin itse sanoo. Poliisi joka kehtaa epäillä on varmaan itse sairas…
      Voi pönttöpää. Joo, sanoin, että jos aikuisen mielestä alaston lapsi on pedofiliaa, niin siinä tapauksessa aikuisessa itsessään on luultavasti pedofiliaa, mutta eihän tämän sanominen tietenkään tarkoita, että se toimisi ehdottomasti myös toisin päin! Aikuinen voi myös olla pedofiili, vaikkei itse sitä myönnäkään, ja useinhan se menee juuri niin. Mitäs ajatuksia sinulla herää silloin, kun puhutaan liikennevaloista? Kalle-Matti Poliisinen kun sanoo, että "ei saa ajaa silloin, kun punainen valo palaa", niin sinulla herää heti ensimmäisenä ajatus, että "ahaa, keltaisen palaessa siis saa ajaa! Ja samoin silloin, kun keskellä tietä makaa sydänkohtauksen saanut ihminen niin kauan, kunhan vain ei pala punainen valo".

      Lainaa

    51. Tulos: +17 (25 ääntä)
      Lieneekö Sami näitä, jotka jokaisessa yhteydessä naama punaisena uhkaavat leikata pedofiileiltä munat ja vaativat Suomea ostamaan vankilapalvelunsa Venäjältä. Näitä ihmisiä ei saa millään tajuamaan, ettei pedofiili ole automaattisesti rikollinen ja ettei pedofilia ole rikos. Puhumattakaan että menisi perille, ettei teini-ikäisistä tykkäävä ole pedofiili.

      Lainaa

    52. Tulos: +20 (22 ääntä)
      ylisonspeedagain: Se on vähän kuin Facebook-versio Ylilaudasta ilman järkevää keskustelua. Toisinsanoen se on ryhmä, jossa jonnet huutelevat meemejä päivät pitkät.
      Eikös "Ylilauta ilman järkevää keskustelua" ole vain Ylilauta itse?

      Lainaa

    53. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Kyseinen Sami on pedari. Normaali ihminen ei näe asiayhteyttä. Vain pedari.

      Lainaa

    54. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Avril: Ottamatta kantaa yleiseen mauttomuuteen, eikö ole hiukan erikoista julkistaa “isännän joululahja” fb:ssä viikkoja ennen joulua?
      Ehkä isäntä on vielä hakusessa.

      Lainaa

    55. Tulos: -1 (7 ääntä)
      Poop: Et vastannu miks mimmillä on pedofiliaprofiilikuva. En ymmärrä myöskään näit ääliöitä jotka Googlesta jakelee kuvia ilman hajuakaan et kuka oli artisti ja onko kyseinen artiste sanonu töistään että “juu saa levittää nimettömänä faces yms et jonku wannabe hot topic voi painattaa ja myydä siit kivan kassin maksamatta mulle penniäkään” Aina linkit mistä pöllitty ja kuka teki jos on pakko jakaa toisten töitä.
      Oisko toi satukuvittaja lahden toiselta puolelta tuttu, siis sellanen ku John Bauer? Saat ite googlettaa loput.

      Lainaa

    56. Tulos: +8 (8 ääntä)
      Litton: Mä nää mitää pedofiliaa tuossa? _PIIRRETTY_ sekä _FIKTIIVINEN_ kersa menossa uimaan.
      Et ole näemmä lukenut tätä satua.:) Se on tyttö joka jäi iäisyydeksi tuijottamaan lammen pohjaan. John bauerin satumaailma.

      Lainaa

    57. Jäyhä taikuri 23.6.2020 17:25
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      Kala:. Ja mikä ihme siinä on, että joidenkin mielestä alaston lapsi = pedofiliaa? [...]
      Ei se ole kuin pedofiilien mielestä. Jos alastomasta lapsesta tulee mieleen pedofilia tai seksi muutenkaan, niin joutaa hoitoon.

      Lainaa

    58. Jäyhä taikuri 23.6.2020 17:26
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Tarkoitan siis että ainoa pedofiili tuossa on ilmeisesti Sami. Hänelle tuli tuollaiset ajatukset kuvasta mieleen.

      Lainaa

    59. Huomaamaton vihannes 14.3.2021 16:58
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Sami haluaisi pitää tuollaiset kuvat vain omalla koneellaan, koska ne aiheuttavat hänessä kiihottumista.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, joululahja, pehmolelu, lämmitys, patteri, kuuma, taulu, taide, maalaus, pedofilia

  • Uusimmat

  • Kategoriat