Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Taru ja totuus

Ei kai kukaan huomaa, jos hieman väritän tätä tarinaa...
Taru ja totuus

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 85 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1769 (2103 ääntä)
      Minusta on surullista, että nykyään kyseisenlaisia perättömiä somejuoruja näkee lähes päivittäin. Pahinta tässä on se, että useimmiten niiden myötä arvostelun kohteeksi joutuvat jo ennalta valtaväestöä heikommassa osassa olevat yhteiskuntavähemmistöt, kuten maahanmuuttajat.

      Lainaa

    2. Tulos: -134 (322 ääntä)
      Sivuseikka.

      Lainaa

    3. keksi-ikäinen ukko 11.2.2016 1:04
      Tulos: +902 (946 ääntä)
      Totuus on Tarua ihmeellisempää.

      Lainaa

    4. Tulos: +645 (1031 ääntä)
      Näitä rasistien keksimiä tarinoita on nykyään joka paikassa. Ja jotkut vielä uskoo niihin. Aina näitten junttien pitää jotain tällästä keksiä, kun tilaisuus tulee... Älkää ihmiset uskoko noihin rasistien ja muitten sekopäitten höpinöihin.

      Lainaa

    5. Tulos: -291 (933 ääntä)
      Mies.: Näitä rasistien keksimiä tarinoita on nykyään joka paikassa. Ja jotkut vielä uskoo niihin. Aina näitten junttien pitää jotain tällästä keksiä, kun tilaisuus tulee… Älkää ihmiset uskoko noihin rasistien ja muitten sekopäitten höpinöihin.
      Eipä ne suvakitkaan ole ihan puhtaita pulmusia.

      Lainaa

    6. Tulos: +380 (418 ääntä)
      Aika hurja koira kun omistajiaan tuolla lailla lähti seuraamaan ja pelottelemaan. :) Tai ehkä lauserakenteet meni vaan vähän hassusti.

      Lainaa

    7. Tulos: +583 (685 ääntä)
      MV-lehti saa tästä silti oivan lööpin. Totta tai ei.

      Lainaa

    8. Raaka-Arska 11.2.2016 1:31
      Tulos: -143 (279 ääntä)
      Yksittäistapaus?

      Lainaa

    9. Tulos: -500 (650 ääntä)
      Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???

      Lainaa

    10. Tulos: +431 (495 ääntä)
      Vituttaa kun pitää vääntää tällasta turhaa paskaa someen. Ihan kuin niitä oikeita huolenaiheita ei olisi jo ihan tarpeeksi.

      Lainaa

    11. Entinenluokkalainen 11.2.2016 2:08
      Tulos: -68 (128 ääntä)
      GoPaavoGo! Ammatinvalinta ei päässy yllättään :)

      Lainaa

    12. Tulos: -283 (423 ääntä)
      Laittomampaa tuntuu olevan pelkääminen kuin se että rikollisia hyysätään?

      Lainaa

    13. Tulos: +301 (379 ääntä)
      Mies.: Näitä rasistien keksimiä tarinoita on nykyään joka paikassa. Ja jotkut vielä uskoo niihin. Aina näitten junttien pitää jotain tällästä keksiä, kun tilaisuus tulee… Älkää ihmiset uskoko noihin rasistien ja muitten sekopäitten höpinöihin.
      Itseään vastaanhan nämä ennenpitkää kääntyy. Henkilökohtaisesti en usko enää yhtäkään 'mamu sitä ja turvis tätä'-huhua, 'uutista' tai 'tietoa' ennenkuin asiasta on hyvin pitävät todisteet joltain neutraalilta taholta. Sinänsä tietysti ikävää koska totta kai joku niistäkin joskus rikoksiin syyllistyy, mutta kun ihan valtaosa näistä jutuista on näköjään pelkkää savua ja kuplaa, niin ei voi enää ihan suorilta uskoa. Sori, nyt on päässyt käymään näin.

      Lainaa

    14. Tulos: +249 (267 ääntä)
      Raiku: Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???
      Hankalaa on uskoa ulkomaalaista (saattoi olla suomalainenkin, ihonväri ei kerro kansalaisuutta enää) kantasuomalaisen sijaan, jos sellaista ei löydy kuten Taru väitti. Ei itsensä puhuminen pussiin vaadi ulkopuolisen apua.

      Lainaa

    15. Tulos: +148 (164 ääntä)
      Tässä välissä 62 kommenttia suvakki-rasisti tinkausta :D

      Lainaa

    16. Tulos: -16 (46 ääntä)
      Kappas, pääsi Savonlinnakin sitten viimein tänne :D

      Lainaa

    17. Tulos: +272 (300 ääntä)
      Näinä aikoina käy poliisia sääliksi. Heitä taitaa oikeasti enemmän työllistää Suvakki-Rasisti -"keskustelussa" tulleet kunnianloukkaukset kuin oikeat päällekarkaukset tai raiskaukset. Tarinoikaa jossain muualla, mutta älkää työllistäkö niillä poliisia.

      Lainaa

    18. Tulos: +73 (101 ääntä)
      En oo rasisti mutta...!!!!

      Lainaa

    19. Tulos: +208 (232 ääntä)
      Miten voi olla yksin koiran ja poikaystävän kanssa???? Lähtikö koira heti karkuun ja mihin jäi poikaystävä? Kantsis miettii, mitä valehtelee! Muuten voisin kyllä uskoa jutun...

      Lainaa

    20. Tulos: +256 (272 ääntä)
      Miksi pitää valehdella ja keksiä rikoksia. Sinäkin aikana, jonka poliisit tuohon tuhlasivat, he olisivat voineet vaikka pysäyttää rattijuopon. Tai suorittaa jonkin muun todellisen tehtävän. En usko, että TPH:t vähenevät sillä, että heitä syytetään asioista, joita eivät ole tehneet.

      Lainaa

    21. Tulos: +113 (135 ääntä)
      Raiku: Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???
      Taitaa se sun peruskoulun päästötodistus olla sieltä Muropaketista. Vai kävitkö kenties elämäm koulun? Jos et ollut trolli, niin valoja päälle. Kyllä siellä ulkona saattaa ihmiset liikkua samaan suuntaan, ei se tarkoita että olet seuraamassa jotakuta.

      Lainaa

    22. Tulos: +168 (212 ääntä)
      Juomari: Itseään vastaanhan nämä ennenpitkää kääntyy. Henkilökohtaisesti en usko enää yhtäkään ‘mamu sitä ja turvis tätä’-huhua, ‘uutista’ tai ‘tietoa’ ennenkuin asiasta on hyvin pitävät todisteet joltain neutraalilta taholta. Sinänsä tietysti ikävää koska totta kai joku niistäkin joskus rikoksiin syyllistyy, mutta kun ihan valtaosa näistä jutuista on näköjään pelkkää savua ja kuplaa, niin ei voi enää ihan suorilta uskoa. Sori, nyt on päässyt käymään näin.
      Tosiaan. Koko jutussa ei ole päätä eikä häntää sen enempää kuin noilla edellisen mokan merenneidoilla - yksin (mutta poikaystävän ja koiran kanssa), mamu seuraa (mistäs sen tiedät ellet käy passia kysymässä, suomalaisia on nykyään kaikenvärisiä), stalkkeri otetaan kyytiin (ei koskaan tapahtunut terveisin poliisi). Jos mamut olisivat niin hirveitä rikollisia ja raiskaajia niin luulisi että oikeitakin tapahtumia riittäisi, mutta aina nämä somekohut, MV'n jutut yms ovat keksittyjä. Miksiköhän niitä pitää keksiä? Olisiko niin että oikeasti paljon mitään ei tapahdu?

      Lainaa

    23. Muumi (kopio) 11.2.2016 8:04
      Tulos: -39 (65 ääntä)
      Muistakaa Pönni, kaikkien suvakkien idoli.

      Lainaa

    24. Tulos: -264 (310 ääntä)
      Ja poliisi on se ketä kansa uskoo? Kyllä se vaan taitaa olla että nämä sininapit on erikseen määrätty valehtelemaan matujen rikoksista. Voi teitä lampaita.

      Lainaa

    25. Puolikiero_savolainen 11.2.2016 8:48
      Tulos: +124 (140 ääntä)
      Raiku: Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???
      Älä sekoile "??????"-tyyppi.. Ai miksi koira haukkuu? Ei hyvänen aika taas näitä kysymyksiä, jotenkin teikäläisiltä odottaa aina näitä. No olisko siksi, että se on koira? Koiran ei tarvii selitellä meille yhtään mitään, eikä koirat neuvottele, jos jokin tuntuu pahalta/uhkaavalta, niin se ilmoitetaan. Ja se jokin voi olla vaikka pieni orava jossain kaukana, jota me ihmiset emme edes tiedä olevan siellä. Ja koko ulkomaalaista ei tässä tapauksessa todistettavasti ollut edes, miten sä et ymmärrätänyt edes sitä? Tämä oli ilmeisen rasismin keksintö.

      Lainaa

    26. Tulos: +68 (86 ääntä)
      No hiton hitto. Piti painaa tykkää-nappulasta, mutta painoinkin peukku alaspäin. Painakaa joku tää mun puolesta etusivulle! Mitähän liikkuu näiden sankareiden päässä, jotka valehtelee ihmisille tai poliisille, että maahanmuuttajat ahdistelee? Miks tarvii valehdella?

      Lainaa

    27. Puolikiero_savolainen 11.2.2016 8:51
      Tulos: +164 (198 ääntä)
      Einou: Ja poliisi on se ketä kansa uskoo? Kyllä se vaan taitaa olla että nämä sininapit on erikseen määrätty valehtelemaan matujen rikoksista. Voi teitä lampaita.
      Heh, vai että lampaita. Teikäläiset, yleensä elämäm koululaiset, se vasta lampaita olettekin: nielette MV:n Janutskinin väitteet tuosta vaan. Ja jos väitteesi pitäisi paikkansa, niin eikö ole lainkaan outoa ettei yksikään poliisi ole kertonut tästä nimettömänä lehdille? Niin joo, mutta MV kun kertoi, pakkohan sen on olla totta!

      Lainaa

    28. Tulos: -40 (102 ääntä)
      jooh: En oo rasisti mutta…!!!!
      En ole rasisti, mutta maahanmuuttokriittinen.

      Lainaa

    29. Raaka-Arska 11.2.2016 9:07
      Tulos: +189 (199 ääntä)
      En ole basisti, vaan ylä-äänikriittinen.

      Lainaa

    30. Hiijjohoii 11.2.2016 9:10
      Tulos: -2 (62 ääntä)
      Ja kommenteissa MV-lehden vajakit ja Rasmus-ryhmän latvalahot riitelemässä kuka on oikeassa, kuka väärässä ja miksi.. :)

      Lainaa

    31. Tulos: +45 (95 ääntä)
      Mies.: Näitä rasistien keksimiä tarinoita on nykyään joka paikassa. Ja jotkut vielä uskoo niihin. Aina näitten junttien pitää jotain tällästä keksiä, kun tilaisuus tulee… Älkää ihmiset uskoko noihin rasistien ja muitten sekopäitten höpinöihin.
      Fabulous: Eipä ne suvakitkaan ole ihan puhtaita pulmusia.
      Molemmissa on ihan helvetin paljon vikaa. Niin äärimamuvastaiset kuin äärisuvaitsevaiset voitaisiin ampua raketilla kuuhun, niin normaalit ihmiset saisi elää rauhassa, eikä päivästä toiseen tarvii joka tuutista kuunnella pakotettuna tätä mäkätystä puolesta ja vastaan. Viime aikoina tämä vastaväittely on alkanut jo näyttämään sille, että toi vääntäminen on joillekin jo enemmän pakkomielle riitelylle, kuin asiallisen keskustelun tavoittelua.

      Lainaa

    32. Tulos: +130 (132 ääntä)
      Raiku: Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???
      Poliisilla kesti juuri niin pitkään kun kesti tehdä tärkeät, oikeat tehtävät alta pois ja ajaa paikasta A paikkaan B, missä ajassa ohikulkenut hieman Elovena-tyttöä tummempi ohikulkija oli jo ehtinyt kulkea ohi. Et kai ihan oikeasti väitä, että poliisin pitäisi pillit ulvoen lähteä hätätehtävälle koska joku blondi on ulkona *koiran ja poikaystävän* kanssa, ja näkee, apua, yksinäisen mamun tuolla metsässä! Pelottavaa! Lähettäkää apua heti! Lähden siis siitä olettamuksesta, että juttu oli liian päätön ihan kokonaan keksityksi. On kai ihan mahdollista, että Taru näki naapurin spurgu-Pekan olusilla ja loppu onkin sitten ihmeellistä.

      Lainaa

    33. Tulos: +75 (91 ääntä)
      Mutta näin olisi voinut tapahtua. (PS puolustus)

      Lainaa

    34. elikkäsjuuh 11.2.2016 10:03
      Tulos: +39 (45 ääntä)
      Raiku: Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???
      ihan hyvä yritys sisällöstä ja kirjoitusasultakin anna 2/5 koska varmasti osa lankesi

      Lainaa

    35. Tulos: +26 (74 ääntä)
      Voi ihana kun feissarimokat ei oo lähteny ollenkaan mukaan tähän naurettavaan rasismiin mikä suomessa nykyään vallitsee:)! Ärsyttää ihan helvetisti justiinsa tommonen asenne niinku tossaki julkasussa, ulkomaalainen tekee väärin jo paikalla olollaan! Aivan paitsi tässä asiassa häntä ei tainnut olla paikalla, eli ulkomaalaiset tekee väärin olemassa olollaan...nyt eletään kuitenkin vuotta 2016, ja tasa-arvoa julistettiin jo Ranskan vallankumouksen aikoihin, kylläkin vähän eri merkityksessä...ja niimpä tietenkin semi 62 kommentoijjaa lähtenyt heti mukaan syyttämään ulkomaalaisia ... Anteeksi avautumiseni, pointtini oli siis osoittaa kiitollisuuteni siitä, että feissarimokat ei ainakaan vielä ole julkaissut mitään rasismikannalla :D

      Lainaa

    36. Tulos: +96 (112 ääntä)
      Entäs jos kyseisellä henkilöllä oli vain sama suunta ja käveli siksi perässä. Jotenkin naurettavaa, että jokaista ulkomaalaisen näköistä pelätään kun aika harvoin niitä raiskareita oikeasti on. Jäi mietityttämään, että oliko koira joku rusettipäinen puudeli kun koirankin kanssa saa pelätä.

      Lainaa

    37. Tulos: -110 (138 ääntä)
      En usko poliisin juttuihin. Salailevat aina kun mahdollista kaiken mikä liittyy mamuihin.

      Lainaa

    38. yli opisto hörho 11.2.2016 10:30
      Tulos: +2 (68 ääntä)
      Näiden ääliöiden takia kaikki järkevästi massamuuttoihin suhtautuvat leimautuvat "elämän koululaisiksi".

      Lainaa

    39. Tulos: +63 (67 ääntä)
      Hetkinen. Nyt luin uudestaan tuon, että poikaystäväkin mukana. Ei herranjumala

      Lainaa

    40. Tulos: +110 (120 ääntä)
      Kiti: Entäs jos kyseisellä henkilöllä oli vain sama suunta ja käveli siksi perässä. Jotenkin naurettavaa, että jokaista ulkomaalaisen näköistä pelätään kun aika harvoin niitä raiskareita oikeasti on. Jäi mietityttämään, että oliko koira joku rusettipäinen puudeli kun koirankin kanssa saa pelätä.
      Taisi olla poikaystäväkin rusettipäinen puudeli. Ei sillä, että jokaisen suomalaisen miehen tarvisi olla mikään adonis, mutta kyllä uskoisi, ettei tuolla porukalla tarvisi pelätä yksin liikkuvaa "mamua" tai mikä/kuka ikinä olikaan. Jos oli.

      Lainaa

    41. TumppuMarkku Kuusysi 11.2.2016 10:46
      Tulos: +86 (96 ääntä)
      Tuo tarinahan eli niin että poliisin paikalle menemisen tarve mm. kyseenalaistettiin johon poliisi asiallisesti vastasi seikkaperäisesti kertoen miten ketju toimii kun hätäkeskus puhelun ottaa vastaan. Siihen tuli sitten kommentti ettei ´kyttiin voi ikinä luottaa´. Sitä minä jaksan ihmetellä että mikä on se motiivi joka saa kirjoittamaan muunnettua totuutta, ja tässä lajissa karja alkaa jakaa sitä ainoana totuutena ilman minkäänlaista lähdekritiikkiä. Jatkakaa vain sitä MV-lehden lukua ja jakoa. Saapahan ´lehden´ omistaja lisää käyntejä ja mainostuloja.

      Lainaa

    42. Tulos: +41 (51 ääntä)
      Hiijjohoii: Ja kommenteissa MV-lehden vajakit ja Rasmus-ryhmän latvalahot riitelemässä kuka on oikeassa, kuka väärässä ja miksi..
      Ja sitten on ihan tavallisia ihmisiä toteamassa että tämä oli aika naurettava päivitys.

      Lainaa

    43. totuudensana 11.2.2016 11:01
      Tulos: -17 (41 ääntä)
      Taru sinne saunan taakse pitäs viedä :-D

      Lainaa

    44. Tulos: -8 (20 ääntä)
      Jozz: Minusta on surullista, että nykyään kyseisenlaisia perättömiä somejuoruja näkee lähes päivittäin. Pahinta tässä on se, että useimmiten niiden myötä arvostelun kohteeksi joutuvat jo ennalta valtaväestöä heikommassa osassa olevat yhteiskuntavähemmistöt, kuten maahanmuuttajat.
      Mutta onneksi samalla paljastuvat ja pääsevät epäiltyjen rekisteriin kaikki rasistit.

      Lainaa

    45. Tulos: -23 (49 ääntä)
      Juomari: Itseään vastaanhan nämä ennenpitkää kääntyy. Henkilökohtaisesti en usko enää yhtäkään ‘mamu sitä ja turvis tätä’-huhua, ‘uutista’ tai ‘tietoa’ ennenkuin asiasta on hyvin pitävät todisteet joltain neutraalilta taholta. Sinänsä tietysti ikävää koska totta kai joku niistäkin joskus rikoksiin syyllistyy, mutta kun ihan valtaosa näistä jutuista on näköjään pelkkää savua ja kuplaa, niin ei voi enää ihan suorilta uskoa. Sori, nyt on päässyt käymään näin.
      Mainitse yksi neutraali taho/lähde?

      Lainaa

    46. Onnijatoivo 11.2.2016 12:18
      Tulos: -8 (28 ääntä)
      Noh nää nätkin toivot piri ja bentso päissää näkee varmasti vaikka mitä näkyjä. Losers

      Lainaa

    47. Tulos: +51 (57 ääntä)
      Kiti: Hetkinen. Nyt luin uudestaan tuon, että poikaystäväkin mukana. Ei herranjumala
      Tässä vois varmaan puhua jo ihan xenofobiasta ku toisenvärinen henkilö noin kovasti pelottaa :D

      Lainaa

    48. Tulos: +49 (57 ääntä)
      Raiku: Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???
      Laitoin yläpeukkua koska tulkitsin parodiaksi. Jos olit tosissas niin ota se foliohattu pois päästä.

      Lainaa

    49. muukalainen 11.2.2016 14:55
      Tulos: +41 (51 ääntä)
      just tällästen keksittyjen juttujen takia ei enää uskota jos näin käy oikeesti. niinku mulle kävi. olin koiran kaa myöhään lenkillä pari vuotta sitten. en nähny ketään muita, sit koira rupes yht´äkkiä haukkumaan. katoin taas ympärilleni ja en nähny vieläkään ketään. sit mentiin tunnelista läpi, (koira haukkuu koko ajan, normaalisti ei hauku) ja sit nään et joku tumma hahmo (ihon väriä en sentään nähny) seuraa meitä. lähettiin koiran kaa juoksemaan, ni tää hahmo rupes kans juoksee meijän perässä. päästiin kotiin asti juosten, ni edelleen se hahmo seuras meitä. sisälle ei sentään tullu. olipas sekavasti kirjotettu, mutta koittakaa pärjätä.

      Lainaa

    50. Arkkienkeli 11.2.2016 15:11
      Tulos: +83 (87 ääntä)
      Voiko olla parempaa kuin julkinen naamapalmu poliisilta? Propsit smurffeille.

      Lainaa

    51. Tulos: +2 (12 ääntä)
      Jaahas: Miten voi olla yksin koiran ja poikaystävän kanssa???? Lähtikö koira heti karkuun ja mihin jäi poikaystävä? Kantsis miettii, mitä valehtelee! Muuten voisin kyllä uskoa jutun…
      Eihän se väittänytkään olevan yksin. Lueppa uudelleen. Hän oli ollut koiransa ja poikaystävänsä kanssa "pelottavassa" paikassa ja suositteli ettei kukaan MUU mene sinne yksin.

      Lainaa

    52. Tulos: +34 (36 ääntä)
      Puolikiero_savolainen: Heh, vai että lampaita. Teikäläiset, yleensä elämäm koululaiset, se vasta lampaita olettekin: nielette MV:n Janutskinin väitteet tuosta vaan. Ja jos väitteesi pitäisi paikkansa, niin eikö ole lainkaan outoa ettei yksikään poliisi ole kertonut tästä nimettömänä lehdille? Niin joo, mutta MV kun kertoi, pakkohan sen on olla totta!
      EIkös koko MV-lehti perustu itseasiassa siihen, että Janutski tarjoaa vain ympäristön jossa väittämäsi "elämäm koululaiset" sitten ilman sensuuria saa kertoa mielipiteitään. Samoja mitä ennenkin MV-lehteä kerrottiin. Yleensä vaan ylen tai mtv:n tai seiskan ylläpitäjät kerkesivät sensuroida ne kommentit pois, ennenkuin ne olivat liikaa kerenneet aiheuttaa tuhoja.

      Lainaa

    53. aivo katkos 11.2.2016 19:31
      Tulos: -11 (21 ääntä)
      Yksittäistapaus.

      Lainaa

    54. Tulos: -87 (121 ääntä)
      Sen verran mitä luin kommentteja, puuttumatta alkuperäiseen, niin miten ihmeessä täälläkin voi olla pelkkiä suvakkeja? Pitääkö suvaita vain suvaitsemisen takia? Pitääkö teille tai teidän läheiselle käydä jotain ennen kuin tuo tyhmyys saavuttaa lakipisteensä ja kiltisti sieltä tulee 140km/h alas pulkassa päin puuta...

      Lainaa

    55. Tulos: +68 (78 ääntä)
      Tauski: Sen verran mitä luin kommentteja, puuttumatta alkuperäiseen, niin miten ihmeessä täälläkin voi olla pelkkiä suvakkeja? Pitääkö suvaita vain suvaitsemisen takia? Pitääkö teille tai teidän läheiselle käydä jotain ennen kuin tuo tyhmyys saavuttaa lakipisteensä ja kiltisti sieltä tulee 140km/h alas pulkassa päin puuta…
      Minua ihmetyttää, miten sinänsä positiivinen ja arvolatautumaton termi kuin "suvaitsevaisuus" on saatu poliittista agendaa ajavien henkilöiden taholta maalattua negatiiviseksi leimaksi, jota voi surutta lätkiä jokaisen eri mieltä olevan otsaan - jopa itse asiaan mitenkään liittymättä, kuten itsekin tunnustit!

      Lainaa

    56. Tulos: -8 (30 ääntä)
      Mies.: Näitä rasistien keksimiä tarinoita on nykyään joka paikassa. Ja jotkut vielä uskoo niihin. Aina näitten junttien pitää jotain tällästä keksiä, kun tilaisuus tulee… Älkää ihmiset uskoko noihin rasistien ja muitten sekopäitten höpinöihin.
      Tarun tekstin todenperäisyyttä epäili jo sitä lukiessa. Mutta vähintään yhtä hölmöä kuin tekaistujen tarinoiden keksiminen, on uskotella itselleen, että kaikki "rasistien" tarinat ovat keksittyjä.

      Lainaa

    57. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Raaka-Arska: En ole basisti, vaan ylä-äänikriittinen.
      Kommenttikentän viisain kommentti.

      Lainaa

    58. Rönttä-Köllönen 12.2.2016 15:31
      Tulos: -11 (19 ääntä)
      Pulina: Aika hurja koira kun omistajiaan tuolla lailla lähti seuraamaan ja pelottelemaan. Tai ehkä lauserakenteet meni vaan vähän hassusti.
      Aina ei ole pakko ymmärtää tahallaan väärin.

      Lainaa

    59. Tulos: +84 (92 ääntä)
      Tauski: Sen verran mitä luin kommentteja, puuttumatta alkuperäiseen, niin miten ihmeessä täälläkin voi olla pelkkiä suvakkeja? Pitääkö suvaita vain suvaitsemisen takia? Pitääkö teille tai teidän läheiselle käydä jotain ennen kuin tuo tyhmyys saavuttaa lakipisteensä ja kiltisti sieltä tulee 140km/h alas pulkassa päin puuta…
      Mikä on vikana suvakeissa ja miksei sellainen saisi olla? Tunnen sekä henkilökohtaisessa elämässäni että töissä aika paljon maahanmuuttajia, ja olen -kahteen kertaan -ollut maahanmuuttaja itsekin. Olen lisäksi ulkomaalaistaustaisen kanssa naimisissa. Olen kyllä törmännyt ongelmiin -hollantilaisilla miehillä on omituisia mielipiteitä naisten urasta, ei kaikilla mutta useammalla kuin Suomessa, yksi afganistanilainen mies kurssillani oli ihan vain helvetin hankala kaikkia naispuolisia auktoriteettejä kohtaan. En väitä etteivät nämä ole totta. Toisaalta olen istunut kadulla itkemässä kun pohjoismainen mies oli lyönyt turpaan, ja marokkolaistaustainen muslimimies lainasi puhelimensa että sain soittaa kyydin kotiin, ja istui vielä vieressä kunnes kyyti tuli ja lohdutteli. Ihmiset pitää ottaa yksilöinä, jotkut ovat kusipäitä, jotkut enkeleitä, ja useimmat siltä väliltä, taustasta riippumatta. Jos tämä mielipide joka pohjautuu aika perinpohjaiseen henkilökohtaiseen kokemukseen tekee minusta suvakin niin hyvä, olen suvakki ja ylpeä siitä.

      Lainaa

    60. Tulos: +57 (61 ääntä)
      Fabulous: Eipä ne suvakitkaan ole ihan puhtaita pulmusia.
      Ihan mielenkiinnosta, mikä on "suvakki"? Annappa tulla määritelmää oliosta joka on tehnyt vihjailemiasi kamalia asioita.

      Lainaa

    61. Tulos: +39 (67 ääntä)
      Himskatti: Molemmissa on ihan helvetin paljon vikaa. Niin äärimamuvastaiset kuin äärisuvaitsevaiset voitaisiin ampua raketilla kuuhun, niin normaalit ihmiset saisi elää rauhassa, eikä päivästä toiseen tarvii joka tuutista kuunnella pakotettuna tätä mäkätystä puolesta ja vastaan. Viime aikoina tämä vastaväittely on alkanut jo näyttämään sille, että toi vääntäminen on joillekin jo enemmän pakkomielle riitelylle, kuin asiallisen keskustelun tavoittelua.
      Missäköhän näitä äärisuvaitsevaisia ja heidän kommenttejaan pääsisi näkemään? Nykyään melkein jokainen julkinen keskustelupalsta on täynnänsä erilaista mamut helvettiin-propagandaa tai ihan suoranaista rasistista paskaa tai juuri tämmöisiä keksittyjä ja väritettyjä juttuja. Sen sijaan missään en ole nähnyt sellaisia kannanottoja joissa vaadittaisiin Suomen rajojen avaamista koko maailmalle, tai että mamujen pitäisi saada raiskata naisia rauhassa, tai että jokin ulkomainen kulttuuri tai uskonto olisi lähtökohtaisesti parempi kuin kotimainen. En ole nähnyt edes sellaisia joissa vaadittaisiin lievempiä tuomioita mistään rikoksista pelkän ihonvärin tai pakolaisuuden perusteella, tai että ketään mamua ei saisi ikinä mistään syystä karkottaa. Tässäkään keskustelussa ei ole ainuttakaan sellaista kommenttia, sen sijaan paheksutaan sitä että poliisia työllistetään tekaistuilla jutuilla joiden ainoa tarkoitus on mustamaalata jotakin tiettyä ihmisryhmää. Jotenkin tuntuu että tämä toinen ääripää tässä on aivan kokonaan keksitty, tai korkeintaan koostuu muutamasta sellaisesta hörhöstä joita kaikki muut paitsi he itse pitävät hörhöinä, ja joita löytyy joka asiassa.

      Lainaa

    62. Tulos: +14 (20 ääntä)
      Raiku: Kauanko poliisilla kesti????? Ehtii tehdä jotain. Tuollaiset ulkomaalaiset. Miksi koira muuten haukkuu..??? Näin sitä tietoa pimitetään Suomen maassa.onko edes oikea polliisi vai Muro paketista saanut todistuksen??? Miksi kansalaisija ei uskota vaan ulkomaalaisia..???
      Anteeksi mutta olet vähän vajaa

      Lainaa

    63. Tulos: -35 (53 ääntä)
      Tuli vaan mieleen, että onhan tässä viimeaikoina sellaisiakin tapauksia ollut joissa ulkomaalainen on todistetusti tehnyt jotain väärää, niistä on ilmoitettu poliisille ja tekijät tiedossa, sitten poliisi tiedottaa että mitään ei olisikaan tapahtunut. Uhrin tehtäväksi on jäänyt todistella että on oikeasti joutunut uhriksi ja tutkinta on käynnissä, vaikka poliisi muuta väittääkin.

      Lainaa

    64. tellervosta_esciin 13.2.2016 12:58
      Tulos: +27 (27 ääntä)
      Vaikka en itekkään ole mikään maahanmuuton kannattaja, mutta ärsyttää ihan hitosti nämä keksityt/valheelliset jutut. Samoin kun se keksitty juttu siitä, että se maahanmuuttaja mies ois kolaroinnut, ajanut karkuun ja selittänyt että naisen kuuluis väistää. Sen jutun kirjoittaja vaan ei ite ole ollut koskaan poliisin kanssa tekemisissä ja tyyppi oli ihan täys rasisti kun katto henkilön facebook sivua.

      Lainaa

    65. Tulos: +47 (51 ääntä)
      Pakko kommentoida ekaa kertaa tänne. Tuli tähän liittyen mieleen kun oma kolumbialainen (musta tukka, ruskeet silmät, latinoiho) tuli käymään Suomessa 2 kuukaudeks ja aina ku sattu kulkee jossain ilman mua nii sai kyl tosi törkeetä ja rasistista kohtelua ja katseita. Oli siis tääl turistina tuhlaamassa omia rahojaan ja ihmiset haukkuu maahanmuuttajaks ja kattoo vihasesti? Yritti myös lapissa ostaa lasketteluhousuja ja törppö myyjä tokas vaan et "ei nää oo myynnisä" ja "ei oo kokoja" vaik ei ees tarkistanu.. no tuskin tulee käymää toista kertaa, mutta pointti se että vaik oisit maahanmuuttajia vastaan nii ei se auta ketään et oot ilkeä ulkomaalasten näkösille, joku saattaa jopa olla vaan lomalla täällä.

      Lainaa

    66. Tulos: +19 (23 ääntä)
      lol: Laittomampaa tuntuu olevan pelkääminen kuin se että rikollisia hyysätään?
      Turhan pelon lietsominen tällaisilla jutuilla pitäisi ainakin olla laitonta. Mutta eihän siihen mitään lakia ole, ihan vapaasti saa pelätä mitä haluaa. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että sinua pidetään rasistina jos pelkäät kaikkia tummaihoisia...

      Lainaa

    67. harmillinen asia 15.2.2016 4:32
      Tulos: -22 (40 ääntä)
      Jelena: Pakko kommentoida ekaa kertaa tänne. Tuli tähän liittyen mieleen kun oma kolumbialainen (musta tukka, ruskeet silmät, latinoiho) tuli käymään Suomessa 2 kuukaudeks ja aina ku sattu kulkee jossain ilman mua nii sai kyl tosi törkeetä ja rasistista kohtelua ja katseita. Oli siis tääl turistina tuhlaamassa omia rahojaan ja ihmiset haukkuu maahanmuuttajaks ja kattoo vihasesti? Yritti myös lapissa ostaa lasketteluhousuja ja törppö myyjä tokas vaan et “ei nää oo myynnisä” ja “ei oo kokoja” vaik ei ees tarkistanu.. no tuskin tulee käymää toista kertaa, mutta pointti se että vaik oisit maahanmuuttajia vastaan nii ei se auta ketään et oot ilkeä ulkomaalasten näkösille, joku saattaa jopa olla vaan lomalla täällä.
      Surullista että on tuohon mennyt :( Tilanne ei ehkä olisi ihan tuollainen, jos nuo rajat olisi pidetty vähän tiukemmin kiinni, ja vähän rajoitettu pakolaisten saapumista. Totuus on kuitenkin että enemmän heissä on prosentuaalisesti rikollisia kuin suomalaisissa (työllistävät paljon enemmän poliisia). Sitten kun kuulee juttuja kuinka he ovat isoin joukoin menneet näköesteeksi uimahallissa, että porukasta joku on päässyt käpälöimään pikkutyttöjä, niin ei tuollaiset jutut sympatioita herätä. Nämä jutut ovat poliisituttavaltani kuultuja, ei mv-lehdestä luettuja. Pointtina kuitenkin, että nuo jutut saavat suomalaiset vihaamaan heitä ja me kun emme osaa erottaa ulkonäöltä kuka on lomalla ja kuka elämässä verorahoillamme, niin valitettavasti väärätkin ihmiset saavat vääryyttä osakseen :(

      Lainaa

    68. Tulos: +32 (40 ääntä)
      harmillinen asia: Pointtina kuitenkin, että nuo jutut saavat suomalaiset vihaamaan heitä ja me kun emme osaa erottaa ulkonäöltä kuka on lomalla ja kuka elämässä verorahoillamme, niin valitettavasti väärätkin ihmiset saavat vääryyttä osakseen
      Ja valkoihoisilla pedofiileillä tai tarpeettomien tukien nostajilla on otsassaan leima jossa se kerrotaan? Koska kaikki väkivaltaiset miehet ja raiskauksen yrittäjät joihin olen eläessäni törmännyt ovat sattumoisin olleet alkuperältään pohjoiseurooppalaisia. Tietysti se johtuu siitä että liikun porukoissa jotka ovat enemmän tai vähemmän samaa kulttuuritaustaa kuin itsekin olen, joten törmään myös niiden kusipäihin, ei siitä että pohjoiseurooppalaisissa miehissä olisi yleisesti ottaen mitään vikaa. Se on selvää, ja jos muuta väittäisin syyllistyisin miesvihaan. Mutta jos joku muunvärinen tekee jotain kummallista niin se on sitten kaikkien syy, ja tällainen yleistäminen miten ei olisi vihaa?

      Lainaa

    69. Tulos: +27 (39 ääntä)
      Ja kun nyt kerran aloitan niin jatkan, koska nukuin huonosti ja olen hiton pahantuulinen: Isäni isä oli sotasankari, äidinkin isä veteraani, ja isoäidit lotta ja pikkulotta. Vaikka olenkin asunut pitkään ulkomailla, olen myös suorittanut kotimaisen kirjallisuuden perusopinnot. Olen vastuussa aika suuresta osasta maailmailla lainehtivista Waltareista ja muumikirjoista, koska tilailen niitä ystävilleni lahjaksi. Käyn Ateneumissa usein. Kirjoitin historiasta eximian. Lyhyesti sanoen, olen helvetin paljon suomalaisempi kuin nämä hörhöt jotka eivät tiedä historiasta tai mistään muustakaan kulttuurimme kuuluvasta yhtään mitään ja kirjoittavat äidinkieltäänkin päin helvettiä (jos lainkaan, "Soldiers of Odin"? Todellako? Ei edes Ukko Ylijumalan?). Jos joku luulee että voi olla jotenkin parempi suomalainen suhtautumalla vihamielisesti melaniinipitoisempaan väestöön, niin painukoot hiiteen. Suomalaisiin ja pohjoismaisiin arvoihin kuuluvat aivan erityisesti suvaitsevaisuus, demokraattisuus, ja ihmisarvojen kunnioitus. Jos ei pysty sopeutumaan yhteiskuntamme perinteisiin arvoihin niin ehkä tosiaan olisi parempi muuttaa muualle.

      Lainaa

    70. Muumi (kopio) 15.2.2016 16:15
      Tulos: 0 (4 ääntä)
      Juomari: Missäköhän näitä äärisuvaitsevaisia ja heidän kommenttejaan pääsisi näkemään? Nykyään melkein jokainen julkinen keskustelupalsta on täynnänsä erilaista mamut helvettiin-propagandaa tai ihan suoranaista rasistista paskaa tai juuri tämmöisiä keksittyjä ja väritettyjä juttuja. Sen sijaan missään en ole nähnyt sellaisia kannanottoja joissa vaadittaisiin Suomen rajojen avaamista koko maailmalle, tai että mamujen pitäisi saada raiskata naisia rauhassa, tai että jokin ulkomainen kulttuuri tai uskonto olisi lähtökohtaisesti parempi kuin kotimainen. En ole nähnyt edes sellaisia joissa vaadittaisiin lievempiä tuomioita mistään rikoksista pelkän ihonvärin tai pakolaisuuden perusteella, tai että ketään mamua ei saisi ikinä mistään syystä karkottaa. Tässäkään keskustelussa ei ole ainuttakaan sellaista kommenttia, sen sijaan paheksutaan sitä että poliisia työllistetään tekaistuilla jutuilla joiden ainoa tarkoitus on mustamaalata jotakin tiettyä ihmisryhmää. Jotenkin tuntuu että tämä toinen ääripää tässä on aivan kokonaan keksitty, tai korkeintaan koostuu muutamasta sellaisesta hörhöstä joita kaikki muut paitsi he itse pitävät hörhöinä, ja joita löytyy joka asiassa.
      Entäs Pönni?

      Lainaa

    71. Tulos: +2 (2 ääntä)
      Kiti: Hetkinen. Nyt luin uudestaan tuon, että poikaystäväkin mukana. Ei herranjumala
      Niin, tyttö oli YKSIN koiran ja poikaystävän kanssa...

      Lainaa

    72. Poliisit valehtelee? 16.2.2016 16:37
      Tulos: -21 (29 ääntä)
      En kyllä usko noihin poliisin loruihin enää yhtään!

      Lainaa

    73. Tulos: +10 (18 ääntä)
      Himskatti: Molemmissa on ihan helvetin paljon vikaa. Niin äärimamuvastaiset kuin äärisuvaitsevaiset voitaisiin ampua raketilla kuuhun, niin normaalit ihmiset saisi elää rauhassa, eikä päivästä toiseen tarvii joka tuutista kuunnella pakotettuna tätä mäkätystä puolesta ja vastaan. Viime aikoina tämä vastaväittely on alkanut jo näyttämään sille, että toi vääntäminen on joillekin jo enemmän pakkomielle riitelylle, kuin asiallisen keskustelun tavoittelua.
      Vielä kun jostain osoitat edes yhden "äärisuvaitsevaisen"... rasisteja löytyy kyllä helposti.

      Lainaa

    74. Tulos: -9 (15 ääntä)
      Niin, miksi tosiaan pitää valehdella? Näitähän tapahtuu oikeastikin joka päivä. Valehtelusta saa vain joku todellisuudesta vieraantunut piipertäjä keppihevosen.

      Lainaa

    75. Tulos: -14 (24 ääntä)
      Sannni: Ja kun nyt kerran aloitan niin jatkan, koska nukuin huonosti ja olen hiton pahantuulinen: Isäni isä oli sotasankari, äidinkin isä veteraani, ja isoäidit lotta ja pikkulotta. Vaikka olenkin asunut pitkään ulkomailla, olen myös suorittanut kotimaisen kirjallisuuden perusopinnot. Olen vastuussa aika suuresta osasta maailmailla lainehtivista Waltareista ja muumikirjoista, koska tilailen niitä ystävilleni lahjaksi. Käyn Ateneumissa usein. Kirjoitin historiasta eximian. Lyhyesti sanoen, olen helvetin paljon suomalaisempi kuin nämä hörhöt jotka eivät tiedä historiasta tai mistään muustakaan kulttuurimme kuuluvasta yhtään mitään ja kirjoittavat äidinkieltäänkin päin helvettiä (jos lainkaan, “Soldiers of Odin”? Todellako? Ei edes Ukko Ylijumalan?). Jos joku luulee että voi olla jotenkin parempi suomalainen suhtautumalla vihamielisesti melaniinipitoisempaan väestöön, niin painukoot hiiteen. Suomalaisiin ja pohjoismaisiin arvoihin kuuluvat aivan erityisesti suvaitsevaisuus, demokraattisuus, ja ihmisarvojen kunnioitus. Jos ei pysty sopeutumaan yhteiskuntamme perinteisiin arvoihin niin ehkä tosiaan olisi parempi muuttaa muualle.
      Voi itku. Kehut itseäsi kuin viimesitä päivää ja sitten oksennat tuon viimeisen lauseen. Ymmärrätkö islamista yhtään mitään? Etkä näe mitä maahanmuutto- (lue: islam) rikkaissa kaupungeissa tapahtuu? Olet juma*auta ääliö etkä vain itse tajua sitä.

      Lainaa

    76. Tulos: +16 (20 ääntä)
      No, esimerkiksi persuille totuudella ei ole niin väliä. Pääasia, että saa kylvää vihaa vääränvärisiä kohtaan. "Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan." - Perussuomalaisten puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo, elokuu 2015.

      Lainaa

    77. just se taru 2.8.2016 22:59
      Tulos: -14 (16 ääntä)
      haluun vaan pyytää noyrimmät anteeksi pyyntöni jos joitakin loukkasin,sanon suoraan että helsingissä koin aika ikävän jutun mutta siitä ei sen enempää vaikka kui paljon vittuilisitte/naurasitteki miulle,olin aika herkillä sen helsinki asian jäliltä..siihen lisäks oma lenkkikaveri oli samaa mieltä että JOKU seurasi,voi olla et tuli samaan suuntaan mut oli outoa kun käveli metsää pitkin missä EI ollut polkua plus että pysähtyi puun taakse kun koira jäi paskalle tms. että jouduin itsekkin pysähtymään,mut annan asian olla.naurakaa.vittuilkaa.ihan mitä vaan mut oli pakko pyytää näin anteeks oman historiani takia.eli anteeksi vielä kun asetin sanajärjestyksen väärin kun muutenkin keskittymishäiriötä on. noniin some,pistäkää parastanne! :/ :)

      Lainaa

    78. just se taru 2.8.2016 23:09
      Tulos: -6 (8 ääntä)
      Pulina: Aika hurja koira kun omistajiaan tuolla lailla lähti seuraamaan ja pelottelemaan. Tai ehkä lauserakenteet meni vaan vähän hassusti.
      joo meni ku olin niin peloissaan ni esitin asian väärällä tavalla anteeksi siitäkin. :(

      Lainaa

    79. just se taru 2.8.2016 23:23
      Tulos: -16 (18 ääntä)
      Jaahas: Miten voi olla yksin koiran ja poikaystävän kanssa???? Lähtikö koira heti karkuun ja mihin jäi poikaystävä? Kantsis miettii, mitä valehtelee! Muuten voisin kyllä uskoa jutun…
      ANTEEKSI ETTÄ MINÄ KIJOITIN ASIAN VÄÄRIN EN OLLUT SILLÄ HETKELLÄ TÄYSIN OMA ITSENI KOSKA OLIN NIIN PELÄSTYNYT JA HALUSIN VAAN VAROTTAA ETTEI TULE ESIM.PUUKOSTA TAI JOLLEKKIN PIKKKU LAPSELLE SATTUU JOTAIN SELLAISTA PAHAA MIKÄ EI IKINÄ POISTU PÄÄSTÄ JA JÄTTÄÄ SISÄLLE SELLAISIA ARPIA ETTÄ NIISTÄ EI HETI SELVIÄ.TÄÄ SAATTO OLLA VAHINKO MUTTA VOIKO KOSKAAN OLLA LIIAN VAROVAINEN VAI ANNANKO PUUKOTTAA RAISKATA YMS.OLI SE SITTEN SUOMALAINEN TAI ULKOMAALAINEN MUT SEN VOIN SANOO ETKU HELSINGIS KÄVIN NI JÄI VÄHÄ KAMMO TIETTYIHIN IHMISIIN JA TAPAHTUMIIN.MUTTA SUURI ANTEEKSI PYYNT SINULLEKKIN JOS OLEN LOUKANNUT SINUA TAI KETÄÄN KETÄ TUNNET T.TARU

      Lainaa

    80. just se taru 2.8.2016 23:32
      Tulos: -15 (15 ääntä)
      Hiphei: Miksi pitää valehdella ja keksiä rikoksia. Sinäkin aikana, jonka poliisit tuohon tuhlasivat, he olisivat voineet vaikka pysäyttää rattijuopon. Tai suorittaa jonkin muun todellisen tehtävän. En usko, että TPH:t vähenevät sillä, että heitä syytetään asioista, joita eivät ole tehneet.
      minä pelkäsin olin se sitten suomalainen tai joku muu siksi soitin poliisit et turha vinkua vai olisiko pahimmassa tapauksessa odottaa uuutta puukotusta tai raiskausta hä? mut antaa olla.paniikissa kirjotin sana järjestykset väärin ja syytin vaikken tiennyt täysin kuka siellä mehässä oli ja miksi koira sille haukkui,yleensä ei hauku vastaan tulijoille vaan haluu moikata,sillloin oli murinaa ka haukkumista ni tottakai säikähettiin. täts it. oon sit vitti vaikka se rasisti,hesasta jäi sellaset traumat et halleluuja.kiitos näkemiin ja hei

      Lainaa

    81. just se taru 2.8.2016 23:38
      Tulos: -15 (15 ääntä)
      jooh: En oo rasisti mutta…!!!!
      sattoi olla suomalainenkin muttakun ei ole ensimmäinen kerta niin tottakai säikähin kun koira muris mitä se ei yleensä tee ellei ole hätä joten säikähin anteeksi todella paljon jos loukkasin jotakuta,suomalaista tai ulkomaalaista.

      Lainaa

    82. just se taru 2.8.2016 23:46
      Tulos: -9 (15 ääntä)
      totuudensana: Taru sinne saunan taakse pitäs viedä
      mene ite

      Lainaa

    83. just se taru 2.8.2016 23:55
      Tulos: -14 (18 ääntä)
      Vihti: Tuli vaan mieleen, että onhan tässä viimeaikoina sellaisiakin tapauksia ollut joissa ulkomaalainen on todistetusti tehnyt jotain väärää, niistä on ilmoitettu poliisille ja tekijät tiedossa, sitten poliisi tiedottaa että mitään ei olisikaan tapahtunut. Uhrin tehtäväksi on jäänyt todistella että on oikeasti joutunut uhriksi ja tutkinta on käynnissä, vaikka poliisi muuta väittääkin.
      minulle kävi niin että maahanmuuttajien kanssa tapahtui jotain mutta poliisi ei tehnyt juuri mitään ja saa kulkea vapaana ja miun pitää pelätä mut koska oon näköjään rasisti paska 80% mielestä kaiken paskan kokeman jälkeen ja jos vähän säikähän ni paskaa sataa niskaan vielä lisää,sen verran voin kertoo et erästä maahanmuuttajaa(en mainitse nimeä ettei ala uusi sota) syytettiin vapaudenriistoosta yms mutta KAIKKI KAATU vaikka oli äänitteet ja muut,ei maha mitään on vaan yritettävä jatkaa elämää vaikka v*tuttaa aivan hemmetisti...

      Lainaa

    84. Tulos: +20 (24 ääntä)
      Näistä kommenteista päätellen jotkut ihmiset ovat vain päättäneet, että mamut ovat syyllisiä eivätkä tästä päätöksestään horju sitten millään. Jos poliisikin heille sanoo ettei mitään rikosta ollut eikä kukaan mamu ollut edes paikalla, heti ensimmäinen reaktio on väittää että poliisi valehtelee ja suojelee mamuja. Johan nyt sekin, että poliisi sanoo ettei mitään rikosta ollut on varma todiste siitä että mamut siihen rikokseen ovat syyllisiä.

      Lainaa

    85. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Minusta tuossa olisi poliisilta ollut järkevää olla yhteydessä ilmoituksen tekijään ja kertoa, ettei mitään löytynyt, jos pimeässä katsoo tilannetta kauempaa, niin saattaa ymmärtää tapahtumat aivan väärin. Tässä on varmaan nähty kun koira tulee sieltä puskasta ja laitetaan autoon tms.? En usko että tässä on ollut perättömän juorun levitys pääasiallinen tarkoitus, vaan säikähtänyt ihminen halunnut varoittaa muita. Hyvä että poliisi korjasi kuitenkin tilanteen.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: poliisit, mamut, maahanmuuttajat, ahdistelija

  • Uusimmat

  • Kategoriat