Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Oma moka

Ravintolan työntekijä pahoinpideltiin. Syyllistetään uhri.
Taustatietoja: Suosittelemme lukemaan jutussa linkatun artikkelin ensin. Oma moka

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 68 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1278 (1348 ääntä)
      Täähän on jo samaa tasoa, ku nää 'liian vähän vaatteita'-soopa mitä raiskatuista löpistään... Huhhuh. 'En mä mitään puolustele, mutta...'

      Lainaa

    2. Tulos: +258 (274 ääntä)
      Ei

      Lainaa

    3. Tulos: +536 (550 ääntä)
      Ei, ei näin. Mistä noita urpo Sameja löytyy? Toivoottavasti karma kohtaa Samin.

      Lainaa

    4. Tulos: +358 (370 ääntä)
      vittu mikä ääliö

      Lainaa

    5. Tulos: +567 (591 ääntä)
      Ihmetyyppi: Täähän on jo samaa tasoa, ku nää ‘liian vähän vaatteita’-soopa mitä raiskatuista löpistään… Huhhuh. ‘En mä mitään puolustele, mutta…’
      Kieltämättä erittäin hyvä vertaus. On se nyt perkele, että yhden virheen teet epähuomiossa niin sitten uhri onkin syyllinen.

      Lainaa

    6. Tulos: +1004 (1026 ääntä)
      Naapuri oli kerran unohtanut oven auki. Hain nopeesti omasta kämpästä pesäpallomailan ja jatkoin siitä naapurin luo, kun tuo ovi sattui nyt olemaan auki. Huitaisin naapuria kuonoon ja pöllein siltä telkkarin ja pleikkarin. Ihan hyvää hyvyyttäni tein tämän, koska ajattelin, että oppii naapuri omista mokistaan ja tulee näin paremmaksi naapuriksi.

      Lainaa

    7. Tulos: +29 (89 ääntä)
      *KUKAAN

      Lainaa

    8. Tulos: -35 (87 ääntä)
      Ei vittu Sami älä noin kauheesti yritä koht paljastat ittes vittu :D oliha meil se motiivi viel synkros, eiksje?

      Lainaa

    9. Tulos: -308 (334 ääntä)
      Ihmetyyppi: Täähän on jo samaa tasoa, ku nää ‘liian vähän vaatteita’-soopa mitä raiskatuista löpistään… Huhhuh. ‘En mä mitään puolustele, mutta…’
      Tästä päästäänkin oivasti aloittamaan kiivas sanasota feminismistä. Varmasti tasokasta keskustelua luvassa.

      Lainaa

    10. Tulos: +112 (126 ääntä)
      Mitä vittua Sami?

      Lainaa

    11. Tulos: +272 (276 ääntä)
      Voisiko joku suomentaa mulle ton Samin tokavikan kommentin? Miten ne kantikset ja se kuka/ketkä lähtivät baarista viimeisenä liittyy tähän asiaan?

      Lainaa

    12. Tulos: -135 (167 ääntä)
      Nainen teki selkeän virheen ja kaikki on semisti "mitvittua, elämämkoulu opettaa, ehk siBeria kans ja kantiksii vit olla kaiq"

      Lainaa

    13. Tulos: +269 (275 ääntä)
      Sami on selvästi ihmisläheinen persoona. Sellainen mukava jota kiinnostaa kanssaihmisten hyvinvointi ja turvallisuus. Empaattinen, kukaties jopa altruistinen. Sellainen pullantuoksuinen isäntä vailla vertaa. No ei, mutta vakavissaan. Suoraan sanottuna vituttaa aina kun kuulen jostain näitä "Ei sillä että mitään vihjailisin, mutta sanonpahan nyt vaan tässä tosiasiat" -tyylisiä heittoja. Joo hienoa, olet jotain mieltä (yleensä hyvin kehnosti) mutta et uskalla sanoa sitä, joten verhoat sen sitten viattomaksi ja täysin objektiiviseksi "vaan sanomiseksi". Ole mieluummin oikeasti jotain mieltä tai jätä olematta.

      Lainaa

    14. Tulos: -99 (165 ääntä)
      Sami, älä ole tuollainen homo, tyttö sai tuopista päähän. :(

      Lainaa

    15. harmaahärpäke 27.11.2014 8:06
      Tulos: +197 (205 ääntä)
      Olemme kaikki päässeet todistamaan sitä vuoden ehkä ainoaa hetkeä, jolloin Sami on kokenut loistavansa jossakin asiassa, tietävänsä jotakin, olevansa jotakin. Harmi kyllä suuri yleisö ei jaa Samin aivopierua, onneksi. Sami: kun sinä seuraavan kerran teet jonkin virheen, eli heti tänään, niin toivomme sinun saavan yhtä asiatonta palautetta aiheesta, kuin nämä viisaudet, joita jakelet tuossa yllä. Pahoinpidellyksi tuleminen ei ole uhrin vika, kuten ei ole vaikkapa raiskatuksi joutuminenkaan. Syyllinen on tekijä.

      Lainaa

    16. Hörhöjä kaikkialla 27.11.2014 8:40
      Tulos: -51 (113 ääntä)
      Ihmetyyppi: Täähän on jo samaa tasoa, ku nää ‘liian vähän vaatteita’-soopa mitä raiskatuista löpistään… Huhhuh. ‘En mä mitään puolustele, mutta…’
      Vihreät ja demarit osaavat sen jalon taidon, raiskatun syyttelyn nimittäin. Uskomattoman sairasta, kuka vielä muistaa mitä sdp:n Kimmo Kiljunen sanoi? Ei pidä mennä tyrkyttelemään itseään mihinkään pusikoihin.

      Lainaa

    17. Tulos: +138 (140 ääntä)
      Ettei Sami nyt vain olisi itse tehnyt tätä tai jotain muuta vastaavaa aiemmin, kun on niin kova syyttely päällä?

      Lainaa

    18. Tulos: -91 (113 ääntä)
      Samihan on oikeassa, ainoastaan myötätunto puuttuu. Kaikki mokaa joskus, tuosta vaan tuli aika kova hinta.

      Lainaa

    19. mieti Sami hetki 27.11.2014 10:27
      Tulos: +117 (127 ääntä)
      Pirullako niitä kantiksia pidät siellä tappiin asti, jos niitä alkaa vaikka nukuttamaan ja haluavat lähteä kotiin? Eikä taida muutenkaan kantiksilla välttämättä järkkärikorttia olla, tai velvollisuutta hoitaa poken tehtäviä.

      Lainaa

    20. Tulos: +40 (44 ääntä)
      No jopas... Kuvittelin koko tapahtuman tiettyyn baariin ja kun siirryin lukemaan juttua, se tosiaan tapahtui kyseisessä baarissa

      Lainaa

    21. Tulos: +53 (59 ääntä)
      Vedä Sami vittu päähäsi.

      Lainaa

    22. yli opisto hörho 27.11.2014 11:02
      Tulos: +99 (101 ääntä)
      Ettei Sami itse olisi käynyt pamauttamassa

      Lainaa

    23. Pimpelipompeli 27.11.2014 11:25
      Tulos: +69 (71 ääntä)
      Taitaa olla Sami käynyt kommentoimassa myös tuota artikkelia - ainakin siellä jutut on ihan samaa tasoa kuin Samilla.

      Lainaa

    24. Tulos: +164 (178 ääntä)
      Rawr: Tästä päästäänkin oivasti aloittamaan kiivas sanasota feminismistä. Varmasti tasokasta keskustelua luvassa.
      No mitenkäs feminismi nyt liittyy raiskaukseen? Järkihän sen jo sanoo, että raiskaus on väärin KAIKISSA tilanteissa, oli feministi tai ei.

      Lainaa

    25. Tulos: -125 (141 ääntä)
      "Kun olin saanut tuopista päähän ja kaatunut lattialle,esitin hetken kuollutta. Tämä kaveri näemmä pelästyi ja juoksi karkuun. Ukon poistuttua totesin,että nyt on hyvä aika juosta vessaan putsaamaan naama verestä. Olin jo melkein saanut facen siistittyä kunnes muistin kännykän taskussani. Päätin antaa sen veren viel valua hetken,nappasin kännykän taskust,kameramoodi päälle ja sit vaa sefieitä ottamaan."

      Lainaa

    26. Tulos: +36 (66 ääntä)
      Samin oikea mielipide: Naiset on tyhmiä ja heikkoja ja ansaitsee turpaan.

      Lainaa

    27. Tulos: +45 (51 ääntä)
      vihaan samia

      Lainaa

    28. Tulos: +196 (200 ääntä)
      tosimies: “Kun olin saanut tuopista päähän ja kaatunut lattialle,esitin hetken kuollutta. Tämä kaveri näemmä pelästyi ja juoksi karkuun. Ukon poistuttua totesin,että nyt on hyvä aika juosta vessaan putsaamaan naama verestä. Olin jo melkein saanut facen siistittyä kunnes muistin kännykän taskussani. Päätin antaa sen veren viel valua hetken,nappasin kännykän taskust,kameramoodi päälle ja sit vaa sefieitä ottamaan.”
      Pahoinpitelytapauksessa on oikeasti suositeltavaa ottaa heti tuoreeltaan kuvia vammoista. Jos syyllinen saadaan kiinni, on kuvallinen todistusaineisto aina luotettavampaa kuin paperilla teksti: "Ne vammat oli oikeasti tosi pahat." Myös poliisit ja lääkäri kannattaa ottaa heti alusta mukaan.

      Lainaa

    29. Tulos: +168 (168 ääntä)
      tosimies: “Kun olin saanut tuopista päähän ja kaatunut lattialle,esitin hetken kuollutta. Tämä kaveri näemmä pelästyi ja juoksi karkuun. Ukon poistuttua totesin,että nyt on hyvä aika juosta vessaan putsaamaan naama verestä. Olin jo melkein saanut facen siistittyä kunnes muistin kännykän taskussani. Päätin antaa sen veren viel valua hetken,nappasin kännykän taskust,kameramoodi päälle ja sit vaa sefieitä ottamaan.”
      ...Käsität varmaan että se kuva kannattaa ottaa jo ihan todisteena poliisille?

      Lainaa

    30. Tulos: +135 (141 ääntä)
      Olin ajattelematon..pahoitteluni

      Lainaa

    31. Tulos: +76 (78 ääntä)
      Onhan näitä elämäm koululaisia täällä nähty, mutta tämä taitaa tehdä ennätyksen kun ei valmistunut edes lastentarhasta. Tai omassani ainakin opetettiin että muita ei saa huitoa esineillä päähän, tilanteesta riippumatta. Ja tosiaan olisi ihan kiva tietää missä Sami oli 16.11. lauantain ja sunnuntain välisenä yönä -kaikki varmaan jotka ovat juopon selittelyjä kuulleet tunnette tuon tyylin: "no ei ollut minun syyni että perseilin armottomasti, täytyi koska avoin ovi/ kuun vaihe/ äiti aikanaan antoi kissalleen nimeksi misse, selkeästi se on pakottava syy hakata kaikki".

      Lainaa

    32. Tulos: +1 (9 ääntä)
      Ei toi ole naamabaari. Naamabaari on siinä vähän alempana.

      Lainaa

    33. Tulos: +7 (13 ääntä)
      Onks Sami joku wannabe-Darwinisti?

      Lainaa

    34. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Pinkki: Ei toi ole naamabaari. Naamabaari on siinä vähän alempana.
      Naamabaarihan toi on. Eihän siinä alempana ole muuta, kuin k-market ja kebula. Kulmabaari on siinä vähän ylempänä toisella puolella tietä, jos siihen nyt sekoitat jotenkin.

      Lainaa

    35. Tulos: +78 (84 ääntä)
      Ja sitten kun Sami saa keklusta kylkiluiden väliin, toivottavasti virkavalta ja terveydenhuolto suhtautuvat asiaan samalla tavalla: - no mitäs soitti poskeaan - oppia ikä kaikki - mokat maksaa - oppiipa olemaan jne...

      Lainaa

    36. Tulos: +25 (41 ääntä)
      "ketään itseään kunnioittava..." No ei oo jätkällä ainakaan suomen kieli hallussa

      Lainaa

    37. Tulos: +122 (128 ääntä)
      tosimies: Olin ajattelematon..pahoitteluni
      Ja tässä, naiset ja herrat, on miten tosimies ottaa vastuun hölmöilyistään. Nostan hattuani sinulle.

      Lainaa

    38. Ryyni-Keskinen 27.11.2014 23:54
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      http://i.imgur.com/y5gStzA.jpg

      Lainaa

    39. keksi-ikäinen ukko 28.11.2014 0:26
      Tulos: +48 (48 ääntä)
      Taisi olla Sami itse asialla sen tuopin kanssa, muuten ei voi ymmärtää. Vaihtoi tuopin sanan säilään ja heiluttaa kumpaakin kuin vähä-älyinen.

      Lainaa

    40. Tulos: +52 (56 ääntä)
      Joku vois lyödä tota Samia reilulla otteella iiisolla siruisella tuopilla silmäkulmaan ja todeta perään että "Oma moka, mitäs jauhat paskaa."

      Lainaa

    41. Tulos: +7 (23 ääntä)
      "Ketään" Helvetti!

      Lainaa

    42. Tulos: +18 (22 ääntä)
      Miksi tuo Samin toiseksi viimeinen kommentti näyttää erilaiselta, sumeammalta kuin muu keskustelu? Leikkaa liimaa? Ei sillä, ettäkö se Samin sanoman sisällön muuttaisi, mutta pisti vain silmään. Mietin asiaa jo eilen mutten muista minkä piikkiin sen silloin pistin.

      Lainaa

    43. Tulos: +7 (11 ääntä)
      **TTU MIKÄ **LKKU!

      Lainaa

    44. Tulos: -48 (50 ääntä)
      No mitenkäs feminismi nyt liittyy raiskaukseen? Järkihän sen jo sanoo, että raiskaus on väärin KAIKISSA tilanteissa, oli feministi tai ei.
      En nyt raiskauksesta tiedä, mutta puhuinkin tuosta "vähäpukeiset haluavat tulla raiskatuksi" aiheesta. Sen mainitseminen nyt tuppaa synnyttämään erittäin viisaita keskusteluja feministien ja feministejä vihaavien ihmisten välillä, joista rehellisesti kumpikaan puoli ei yleensä ole toista viisaampi.

      Lainaa

    45. Tulos: -13 (17 ääntä)
      Juuh elikkäs huor** turpaan! Ansaitsi saada kunnolla köniin, mitäs on nainen ja bee ii tee cee hoo!!!! RÄYH

      Lainaa

    46. Herzumarebale 30.11.2014 22:57
      Tulos: +12 (14 ääntä)
      Sami on tymä.

      Lainaa

    47. Arthur Brown 1.12.2014 0:20
      Tulos: +17 (23 ääntä)
      Noin 80-85% poliisin päivystystehtävistä liittyy alkoholiin. Sitten vielä ihmetellään, miksi valtiovalta käyttäytyy niin typerästi viinalainsäädännön kanssa.

      Lainaa

    48. Tulos: +9 (15 ääntä)
      Hän on häpeäksi meille kaikille Sameille.

      Lainaa

    49. Tulos: +28 (30 ääntä)
      "Mitäs meni vartaloineen ulos kävelemään, oma syy että murhattiin!"

      Lainaa

    50. Tulos: -36 (46 ääntä)
      Olenko siis ainoa, joka ymmärtää edes vähän Samia? Samihan tuossa itse sanoo, että ei puolustele lyöjää millään tapaa. Pahoinpidellyksi, kuten myös raiskatuksi, tuleminen ei tietenkään ikinä ole uhrin vika, mutta vain idiootti luulee, ettei omalla käyttäytymisellään voisi asiaan vaikuttaa. Se, että joku asia on eettisesti väärin ei tarkoita sitä, etteivätkö (humalaiset) ihmiset sitä tekisi. Valitettava tapaus, mutta ensi kerralla muistaa aivan varmasti laittaa oven kiinni, ja muutenkin pitää turvallisuudestaan parempaa huolta. Edelleenkin sanon tämän mitenkään hyökkääjää puolustelematta.

      Lainaa

    51. Tulos: -56 (62 ääntä)
      Hörhöjä kaikkialla: Vihreät ja demarit osaavat sen jalon taidon, raiskatun syyttelyn nimittäin. Uskomattoman sairasta, kuka vielä muistaa mitä sdp:n Kimmo Kiljunen sanoi? Ei pidä mennä tyrkyttelemään itseään mihinkään pusikoihin.
      Monessa raiskaustauksessa ihan omaa tyhmyyttä kun niin käy. Lähetään tuntemattomien ulkomaalaisten jätkien matkaan tuhannen päissään perjantaiyönä kello 4.00. Toisaalta myös yksin liikkuminen pimeällä yöllä puiston halki ei le viisasta. Sanon suoraan että ihan luonnon valinta siinä on. Tyhmät karsitaan ja tässä tapauksessa tyhmä saa kärsiä. Lisäisin vielä, että tällainen käytös on tyhmää niin mieheltä kuin naiseltakin. Ei täysjärkinen lähde epäilyttävän porukan matkaan tai kulje puistojen halki yksinään aamuyöstä.

      Lainaa

    52. Tulos: +64 (66 ääntä)
      tege: Monessa raiskaustauksessa ihan omaa tyhmyyttä kun niin käy. Lähetään tuntemattomien ulkomaalaisten jätkien matkaan tuhannen päissään perjantaiyönä kello 4.00. Toisaalta myös yksin liikkuminen pimeällä yöllä puiston halki ei le viisasta. Sanon suoraan että ihan luonnon valinta siinä on. Tyhmät karsitaanja tässä tapauksessa tyhmä saa kärsiä. Lisäisin vielä, että tällainen käytös on tyhmää niin mieheltä kuin naiseltakin. Ei täysjärkinen lähde epäilyttävän porukan matkaan tai kulje puistojen halki yksinään aamuyöstä.
      Tuo on niin käsittämätöntä, että naisen pitäisi ihan oikeasti miettiä, missä saa kulkea ja mihin aikaan. Itse olen säännöllisesti kulkenut aamuyön pimeällä puistonviertä töihin. Jos minut työmatkalla raiskataan, niin se on sinun mielestäsi minun oma syyni? Mitäs lähdin perheelleni elantoa hankkimaan niin älytöntä työmatkaa pitkin? Pitäisi varmaan ostaa auto, etten suotta lähes pakota miehiä puistokävelyvalinnallani? Raiskaus on aina raiskaajan päätös ja raiskaajan vastuulla, EI KOSKAAN urhin! Mikä siinä on niin vaikea käsittää??? Olivat olosuhteet mitkä tahansa, niin raiskaus ei ole koskaan raiskatun syy. Ei on aina ei. Ja myöskin kyvyttömyys sanoa mielipiteensä (esim. jos on syystä tai toisesta tajuton) pitää tulkita aina ei -vastaukseksi. On se kumma kun miehet eivät tätä tajua... En toivo, että ketään raiskattaisiin, mutta juttuhan menee niin, että jos miehiä raiskattaisiin enemmän, olisi heidän suhtautumisensa raiskauksiin ihan erilainen. Ja ihan vain tiedoksesi, että suuri osa raiskauksista on tutun tai puolitutun tekemä.

      Lainaa

    53. Tulos: -69 (71 ääntä)
      tuuli: Tuo on niin käsittämätöntä, että naisen pitäisi ihan oikeasti miettiä, missä saa kulkea ja mihin aikaan. Itse olen säännöllisesti kulkenut aamuyön pimeällä puistonviertä töihin. Jos minut työmatkalla raiskataan, niin se on sinun mielestäsi minun oma syyni? Mitäs lähdin perheelleni elantoa hankkimaan niin älytöntä työmatkaa pitkin? Pitäisi varmaan ostaa auto, etten suotta lähes pakota miehiä puistokävelyvalinnallani? Raiskaus on aina raiskaajan päätös ja raiskaajan vastuulla, EI KOSKAAN urhin! Mikä siinä on niin vaikea käsittää??? Olivat olosuhteet mitkä tahansa, niin raiskaus ei ole koskaan raiskatun syy. Ei on aina ei. Ja myöskin kyvyttömyys sanoa mielipiteensä (esim. jos on syystä tai toisesta tajuton) pitää tulkita aina ei -vastaukseksi. On se kumma kun miehet eivät tätä tajua… En toivo, että ketään raiskattaisiin, mutta juttuhan menee niin, että jos miehiä raiskattaisiin enemmän, olisi heidän suhtautumisensa raiskauksiin ihan erilainen. Ja ihan vain tiedoksesi, että suuri osa raiskauksista on tutun tai puolitutun tekemä.
      Ei pelkästään naisen, ihan jokaisen pitäisi miettiä missä kulkee. Esimerkiksi oudolla paikkakunnalla tai ulkomailla, tottakai on itsestään selvää että hämäriä katuja kannattaa välttää yöaikaan. Nyt tuolla sinun asenteellasi marssisit jossain Venäjän matkalla suoraan jonnekin epämääräiselle pimeälle sivukujalle ja mieliala olisi se, että jos jotain tapahtuu niin se ei ole sinun vika. Tottakai sinä olet tällaisessa tilanteessa edesauttajana, mutta vastuu raiskauksesta on toki raiskaajalla. Lisättäköön tähän vielä se, että moni nainen itseasiassa haaveilee raiskauksesta ja nauttii siitä. Tiedän ihan tuttavapiiristä kaksi naista, jotka vuosien saatossa myönsivät eräällä kesäillan mökkireissulla päissään saunoessa, että eivät ole koskaan olleet niin kiihottuneita kuin raiskaushetkellä. Nyt täytyy vielä lisätä se, että tässä tapauksessa raiskaaja ei ollut kukaan tuttuhenkilö. Itselläni on lähtenyt usko ihan kokonaan raiskausjutuista ja jostain "traumoista" tällaisten tapausten myötä. Lisäksi raiskausta lähinnä käytetään, kun halutaan kostaa tai hankkia rahaa uhrilta, eli väitetyltä "raiskaajalta". Tällaisiakin tapauksia tiedän omalta paikkakunnaltani. Naiset ovat suurimmaksi osaksi kieroja niin halutessaan.

      Lainaa

    54. Tulos: +34 (34 ääntä)
      tege: Monessa raiskaustauksessa ihan omaa tyhmyyttä kun niin käy. Lähetään tuntemattomien ulkomaalaisten jätkien matkaan tuhannen päissään perjantaiyönä kello 4.00. Toisaalta myös yksin liikkuminen pimeällä yöllä puiston halki ei le viisasta. Sanon suoraan että ihan luonnon valinta siinä on. Tyhmät karsitaanja tässä tapauksessa tyhmä saa kärsiä. Lisäisin vielä, että tällainen käytös on tyhmää niin mieheltä kuin naiseltakin. Ei täysjärkinen lähde epäilyttävän porukan matkaan tai kulje puistojen halki yksinään aamuyöstä.
      Muistaakseni raiskauksista 2/3 on suomalaisten tekemiä ja raiskaaja on usein uhrin tuttava/entuudestaan tuttu. Toki on näitäkin, jossa lähetään vieraiden miesten matkaan ja joutuu raiskatuksi , mutta vähemmissä määrin kuitenkin. Ulkomaalaiskortin vetäminen on tässä aika epäolennaista, koska loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä kuka sen raiskauksen tekee, se on aina yhtä väärin.

      Lainaa

    55. Tulos: -8 (18 ääntä)
      Samihan on oikeassa. Siis asiassa miksi näin on käynyt. Se, että saa tuopista päähän ei tietenkään ole oikein.

      Lainaa

    56. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Rawr: En nyt raiskauksesta tiedä, mutta puhuinkin tuosta “vähäpukeiset haluavat tulla raiskatuksi” aiheesta. Sen mainitseminen nyt tuppaa synnyttämään erittäin viisaita keskusteluja feministien ja feministejä vihaavien ihmisten välillä, joista rehellisesti kumpikaan puoli ei yleensä ole toista viisaampi.
      Voisitko jo lopettaa? Minua tosin hieman kiinnostaa, miten tuosta voisi olla eriävää mieltä. Raiskaus on väärin AINA, vai oletko kenties eri mieltä? Luultavasti haluat vain lietsoa jonkinlaista tappelua keksimällä itse päästäsi "feministien" mielipiteitä

      Lainaa

    57. Tulos: +53 (53 ääntä)
      tege: Ei pelkästään naisen, ihan jokaisen pitäisi miettiä missä kulkee. Esimerkiksi oudolla paikkakunnalla tai ulkomailla, tottakai on itsestään selvää että hämäriä katuja kannattaa välttää yöaikaan. Nyt tuolla sinun asenteellasi marssisit jossain Venäjän matkalla suoraan jonnekin epämääräiselle pimeälle sivukujalle ja mieliala olisi se, että jos jotain tapahtuu niin se ei ole sinun vika. Tottakai sinä olet tällaisessa tilanteessa edesauttajana, mutta vastuu raiskauksesta on toki raiskaajalla. Lisättäköön tähän vielä se, että moni nainen itseasiassa haaveilee raiskauksesta ja nauttii siitä. Tiedän ihan tuttavapiiristä kaksi naista, jotka vuosien saatossa myönsivät eräällä kesäillan mökkireissulla päissään saunoessa, että eivät ole koskaan olleet niin kiihottuneita kuin raiskaushetkellä. Nyt täytyy vielä lisätä se, että tässä tapauksessa raiskaaja ei ollut kukaan tuttuhenkilö. Itselläni on lähtenyt usko ihan kokonaan raiskausjutuista ja jostain “traumoista” tällaisten tapausten myötä. Lisäksi raiskausta lähinnä käytetään, kun halutaan kostaa tai hankkia rahaa uhrilta, eli väitetyltä “raiskaajalta”. Tällaisiakin tapauksia tiedän omalta paikkakunnaltani. Naiset ovat suurimmaksi osaksi kieroja niin halutessaan.
      Naiset nauttii raiskauksesta? Oksettavaa. Pitääkin mennä kysymään pahoinpitelyn uhrilta, että oliko kivaa saada turpaan viikonloppuna. Ihan varmasti nimittäin löytyy masokisteja, jotka oikein haastavat riitaa ja joiden mielestä se oli huippukivaa. Sillä logiikalla kannattaa lähteä huutelemaan, että itseasiassa hakatuksi joutuneet ovat tunnustaneet nauttineensa tilanteesta, joten on aika kyseenalaista syyttää hakkaajaa. Hänhän vain halusi olla masokistille avuksi! Ole kiltti ja pysy jatkossakin kotonasi, äläkä ota kontaktia muihin ihmisiin.

      Lainaa

    58. Tulos: +57 (57 ääntä)
      tege: Lisättäköön tähän vielä se, että moni nainen itseasiassa haaveilee raiskauksesta ja nauttii siitä.
      Oikeasti, mitä helvettiä mä just luin. Todellakaan kukaan ei tervepäinen haaveile siitä, että kaljamahainen keski-ikäinen humalainen joka ei ole peseytynyt viikkoon hyökkää puskista ja pakottaa yhdyntään. Oletko niin naiivi, että luulet raiskauksessa olevan jotain samaa kuin pornossa, jossa komea ja lihaksikas puolituttu pienen flirtin jälkeen ottaa rajusti?

      Lainaa

    59. Uskomatonta! 3.12.2014 13:23
      Tulos: +35 (37 ääntä)
      tege: Lisättäköön tähän vielä se, että moni nainen itseasiassa haaveilee raiskauksesta ja nauttii siitä.
      Siis ettäkä MITÄ?!?

      Lainaa

    60. Tulos: 0 (0 ääntä)
      http://i.imgur.com/40Idny0.png?1?fb

      Lainaa

    61. Tulos: +9 (17 ääntä)
      tuuli: Tuo on niin käsittämätöntä, että naisen pitäisi ihan oikeasti miettiä, missä saa kulkea ja mihin aikaan. Itse olen säännöllisesti kulkenut aamuyön pimeällä puistonviertä töihin. Jos minut työmatkalla raiskataan, niin se on sinun mielestäsi minun oma syyni? Mitäs lähdin perheelleni elantoa hankkimaan niin älytöntä työmatkaa pitkin? Pitäisi varmaan ostaa auto, etten suotta lähes pakota miehiä puistokävelyvalinnallani? Raiskaus on aina raiskaajan päätös ja raiskaajan vastuulla, EI KOSKAAN urhin! Mikä siinä on niin vaikea käsittää??? Olivat olosuhteet mitkä tahansa, niin raiskaus ei ole koskaan raiskatun syy. Ei on aina ei. Ja myöskin kyvyttömyys sanoa mielipiteensä (esim. jos on syystä tai toisesta tajuton) pitää tulkita aina ei -vastaukseksi. On se kumma kun miehet eivät tätä tajua… En toivo, että ketään raiskattaisiin, mutta juttuhan menee niin, että jos miehiä raiskattaisiin enemmän, olisi heidän suhtautumisensa raiskauksiin ihan erilainen. Ja ihan vain tiedoksesi, että suuri osa raiskauksista on tutun tai puolitutun tekemä.
      Etkö sä sitten koskaan mieti? Ja varaudu pimeällä esimerkiksi pitämällä kännykkää käden ulottuvilla tai muuten vai olet vähän enemmän hereillä? Kyllä mä ainakin varaudun. Yritän mennä vain valaistuja reittejä, yritän kulkea sellasia reittejä joissa on muita ihmisiä, en juo itseäni niin humalaan, etten tajua mistään mitään, en lähde vieraiden mukaan esimerkiksi baarista humalassa ja usein puhun yksin illalla kävellessä jonkun kanssa puhelimessa, ihan vain siksi, että mä en halua joutua raiskatuksi/ryöstetyksi/pahoinpidellyksi ja haluan minimoida riskit. Koska vaikka mä katson, että mulla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen, aina löytyy joku ääliö, joka on jostain syystä eri mieltä.

      Lainaa

    62. Tulos: +29 (29 ääntä)
      meh: . Ulkomaalaiskortin vetäminen on tässä aika epäolennaista, koska loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä kuka sen raiskauksen tekee, se on aina yhtä väärin.
      Hirvittävintähän tässä asiassa on se, että suurin osa maailman ihmisistä on ulkomaalaisia.

      Lainaa

    63. Tulos: +37 (37 ääntä)
      Raiskauden kokemana voin sanoa että ei ole kamalan kivaa että sidotaan sänkyyn, et pääse pois, mies luulee että on muka roolipeli meneillään koska itket ja huudat, kämppä äänieristetty, sillä herra tehnyt aiemminkin tällästä. Mikään ei siinä vaiheessa pelasta! Sitten ei auta muu ku "nauttia" että saa luottamuksen ja pääsee irti. Heti ku mahdollista, juosta ovelle ja ulos ilman kenkiä ja mitään tavaroita, huutaa apua ja juosta. ja sitten kun apua saa ja sairaalaan menossa, mikään ei ole nöyryyttävämpää ku olet siinä pedillä alasti ja ympärillä häseltää kymmenen ihmistä ja ottaa näytteitä ja poliisille selität mahd tarkkaan mitä tapahtui. ja se oikeus-sota mikä siitä tuli, kyllä syytetään että keksitty juttu yms. mutta jos asia on oikea se tuntuu tosi pahalta. edes korvaukset ei korjaa sitä mitä on tapahtunut. AI ETTÄ TUNTUU HYVÄLTÄ VIELÄ NELJÄN VUODEN JÄLKEEN!

      Lainaa

    64. Tulos: +31 (31 ääntä)
      toivottavasti tegen raiskaa joku isokyrpäinen jossain puskassa. miettiköön sielä sit keskenään että nauttiiko siitä

      Lainaa

    65. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Vitutuksen taso: max!!>:-\

      Lainaa

    66. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Mut on raiskattu 5v sitten. En kertonut poliiseille silloin koska koin ettei siinä ollut mitään pahaa ja antsaitsin sen. Nykyään koen ettei musta ole mihinkään muuhun kuin seksiin. Ja raiskaaja oli yks tutun tuttu.

      Lainaa

    67. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Mikä on naamabaari

      Lainaa

    68. Tulos: +14 (14 ääntä)
      tege: Lisättäköön tähän vielä se, että moni nainen itseasiassa haaveilee raiskauksesta ja nauttii siitä. Tiedän ihan tuttavapiiristä kaksi naista, jotka vuosien saatossa myönsivät eräällä kesäillan mökkireissulla päissään saunoessa, että eivät ole koskaan olleet niin kiihottuneita kuin raiskaushetkellä. Nyt täytyy vielä lisätä se, että tässä tapauksessa raiskaaja ei ollut kukaan tuttuhenkilö.
      "Moni nainen itse asiassa haaveilee raiskauksesta ja nauttii siitä", ja otantasi käsittää kokonaista kaksi naista? Oletko trolli vai muuten vain tyhmä? Yritätkö jotenkin sovittaa logiikkaasi jotta pääsisit sopivaan johtopäätökseen?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: turkulainen, lehti, artikkeli, uutinen, pahoinpitely, Ravintola Mylly, ravintola