Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sovinisti avautuu

"Nainen ei osaa ajatella itsenäisesti."
Taustatietoja: "Jere tekee usein vastaavia päivityksiä ja hänen kommenttinsa naisille ovat laatua 'mene keittiöön tiskaamaan ja tee minulle voileipä'. Hän kuvittelee olevansa suurikin hurmuri ja machomies ja vastustaa tietysti myös kovaan ääneen homoja." Sovinisti avautuu

Kelpaako julkaisu etusivulle?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 200 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +641 (1021 ääntä)
      Gaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy!

      Lainaa

    2. Tulos: +773 (1061 ääntä)
      toi vaan ei voi olla tosissaan. Saati sitten noi tykkääjät. Ei vaan voi.

      Lainaa

    3. Tulos: +1518 (1698 ääntä)
      ei tainnut jere saada äitiltä haleja.

      Lainaa

    4. Tulos: +1525 (1783 ääntä)
      Loppupeleissä kaverillahan on ihan hyviä pointteja mm. neitsyydestä. Harmi vain, että hän peittää ne kaiken tuon paskan alle...

      Lainaa

    5. Tulos: +585 (783 ääntä)
      Voi Jere. Voi Jere, voi Jere, voi Jere. Onneksi et tule kadulla vastaan, kiertäisin sinut kaukaa. Minäkin voisin yleistää nyt, että kaikki Jeret ovat idiootteja. En tosin tee sitä. Tiedän, että sinä olet idiootti. Ja kyllä, olen yksi "huorista". Uskon kuitenkin olevani aikuisempi, mitä sinä tulet olemaan koskaan. Toivotaan kuitenkin parasta, että viisastut vielä, olet kovin nuori.

      Lainaa

    6. Tulos: -26 (140 ääntä)
      http://www.hahgay.com/

      Lainaa

    7. Tulos: +279 (497 ääntä)
      Täysin samaa mieltä tiettyjen naisten kohdalla, nainen nimeltään teinipissis! :) Jerekään ei kyllä ole mikään teini-iän ohittanut, että voisi sanoa " joskus teini-iässä" :D

      Lainaa

    8. Tulos: +440 (524 ääntä)
      18+ Eli Jere on mahdollisesti edelleen teini-ikäinen? "Joskus teini-iässä tuli koitettua, kuinka helposti sitä pillua oikein saakaan." Mua myös harmittaa sen tytön tai naisen puolesta, jolta Jere joskus on saanut, jos siis on saanutkaan. Muuten olen lähes sanaton.

      Lainaa

    9. Tulos: +372 (580 ääntä)
      Sinä, Jere olet maailman inhottavin olento.

      Lainaa

    10. Tulos: -40 (200 ääntä)
      facepalm :'D

      Lainaa

    11. Tulos: +539 (717 ääntä)
      en todellakaan halua leimata itteäni mikskään sovinistiksi mutta pari pointtia on kyllä niin oikeassa.. mm huomiohuorauskuvat ovat mitä säälittävimpiä.. esim kuvakkeessa sanoisin noin 1/3 naisten kuvista ovat juuri näitä pissisposeerauksia. Tosin Jeren muutama pointti lyö yli ja pahasti. Voi olla katkeruutta, tullut petetyksi tai jotain sen tapaista. Vaikea sanoa mutta toivon että Jere vielä joskus pystyy rakastamaan tätä toista ihanaa sukupuolta <3

      Lainaa

    12. Tulos: +316 (516 ääntä)
      Säälittävää kuinka Jere epätoivosesti koittaa kirjottaa ku paraski kolumnisti mut todellisuudessa tekee ittestään vaan pellen :D

      Lainaa

    13. Tulos: +289 (327 ääntä)
      Taitaapi olla copypastea eräältä nimeltämainitsemattomalta laudalta

      Lainaa

    14. Tulos: +71 (159 ääntä)
      Olen 12 ja mitä tämä on?

      Lainaa

    15. Tulos: +227 (279 ääntä)
      Huomatkaa ylilautalaisuus kirjoitustavassa.. Mutta ei taida olla herra itse mikään panomies. :D

      Lainaa

    16. Tulos: +146 (236 ääntä)
      Totta, mutta vain joidenkin naisten kohdalla. Jerellä on naisista vielä paljon opittavaa...

      Lainaa

    17. Tulos: +172 (282 ääntä)
      Tekisipä mieli sanoa Jerelle takaisin jollain yhtä inhottavalla sanalla kuin huora, mutta valitettavasti miehille ei oikein ole yhtä pahaa haukkumanimeä......

      Lainaa

    18. Tulos: +366 (518 ääntä)
      Provosoivasta ja kärkkäästä tekstistä huolimatta Jere on monessa asiassa varsin oikeassa. Asiat olisi vain voinut esittää huomattavasti järkevämmin ja ennen kaikkea niin, ettei yleistä samalla kaikkia naisia tuollaisiksi, mikä ei todellakaan pidä paikkansa. Osa kuitenkin on. Harva, mutta silti liian moni nuori nainen käyttäytyy juuri noin. Mikä taas tulee muihin kommentteihin, osuu Jere täysin nappiin. Nykypäivän standardien mukaan neitsyt on säälittävä "forever alone" ja seksi pyörittää maailmaa. En sano, että seksi olisi pahasta. Päinvastoin, mutta prioriteeteissä se tuntuu nousevan tänä päivänä monella aivan liian korkealle.

      Lainaa

    19. Tulos: +148 (234 ääntä)
      Kyseisellä herralla oli muutamia ihan hyviä huomioita, mutta piti sitten vääntää paskaksi yleistämällä, ja tuolla viimeisellä kappaleella. Idiootti...

      Lainaa

    20. Tulos: -198 (426 ääntä)
      Asiaahan Jere puhuu suurimmaksi osaksi, ainakin pohjimmiltaan. Peukku ylös

      Lainaa

    21. Tulos: -280 (522 ääntä)
      Odotin paskapuhetta mutta jätkähän puhuu tässä asiaa, vain vähän turhan vihaisesti :) Ei siinä, naiset vihaa totuutta.

      Lainaa

    22. Tulos: -185 (311 ääntä)
      näihä se menee

      Lainaa

    23. Tulos: +573 (649 ääntä)
      "Nainen ei osaa ajatella itsenäisesti. - - Nainen ei koskaan kasva aikuiseksi. - - Naisen ainoat aseet ovat ulkonäkö, ryhmän voima ja miesten harhaluulo siitä, että pinnan alla on jotain syvempääkin kuin typerä, 8-vuotiaan poikalapsen [sic] tasolla oleva huora." Ja kuitenkin naisten on onnistunut orjuuttaa miehet, kuten arvon herra aiemmin vuodatuksessaan toteaa. Mitä se silloin kertoo miehistä?

      Lainaa

    24. varvaskuningas 15.12.2012 3:03
      Tulos: -40 (116 ääntä)
      miksi naaaiseet rakastuu renttuuiiihiiiin

      Lainaa

    25. Tulos: +74 (100 ääntä)
      pastaa

      Lainaa

    26. tietosanakirjasarja 15.12.2012 3:08
      Tulos: +7 (53 ääntä)
      eih: Taitaapi olla copypastea eräältä nimeltämainitsemattomalta laudalta
      olin tulossa sanomaan samaa, mutta ennen en ole kyllä nähnyt kopypastaa facebookissa :D

      Lainaa

    27. Tulos: +127 (135 ääntä)
      Tuosta näki heti ettei ole jannun omaa tekstiä, pistäkäähän eka lause googleen :D

      Lainaa

    28. Tulos: +104 (172 ääntä)
      Hyviä pointteja tulee kyllä, niin monelle tuntuu tuo "huomiohuoraaminen" olevan elämäntapa, MUTTA! Järkyttävää yleistämistä! Suurinosa naisista sentään ei kuulu tuohon kastiin joten saisi poju pitää päänsä kiinni.

      Lainaa

    29. Tulos: -74 (138 ääntä)
      Maukasta copypastaa, mutta hyviä pointteja.

      Lainaa

    30. Miesonoikeassa 15.12.2012 4:05
      Tulos: -196 (268 ääntä)
      Tekstihän oli täyttä asiaa, hieno mies.

      Lainaa

    31. Tulos: +94 (108 ääntä)
      Ylilaudan pojjaat vähän pelotelleet näemmä. Kannattaa varmaan rajoittaa sen käyttöä.

      Lainaa

    32. Tulos: +184 (204 ääntä)
      Oikeen ihanaa yleistystä jälleen kerran. Ja mitä miehet sitten on? Jotain superihmisiä ja kaikki naiset ovat typeriä huoria? Kyllä meistä molemmista sukupuolista taitaa löytyä niitä paskoja puolia.

      Lainaa

    33. Tulos: +145 (165 ääntä)
      Ihan totta hei. Ei. Harmillista, että Jere on epäonnekseen oleskellut elämässään vain "huorien" lähettyvillä. Jos hän vaihteeksi kokeilisi sitä komerosta poistumista, saattaisi vastassa olla iloinen yllätys!

      Lainaa

    34. Tulos: +6 (150 ääntä)
      Kyllähän tuossa ihan totta on, mm. (nuorten) naisten pukeutumisesta ja neitsyyden nostamisesta merkittävään rooliin. Säälittävää puuhaa, mutta minkäs teet. Jos naiset olisivat saaneet aikaisemmin oikeutensa ja feministien taistelua ei oltaisi nähty, ei ehkä olisi syntynyt nykyisenkaltaista "naiskulttuuria", joka perustuu kapinaaliseen huorahtavuuteen, jonka tavoitteena on todistaa miehille, että naiset ovat ja tulevat aina olemaan vapaita tekemään mitä lystää, eikä heitä voi alistaa.

      Lainaa

    35. Tulos: +18 (26 ääntä)
      eih: Taitaapi olla copypastea eräältä nimeltämainitsemattomalta laudalta
      Mietinkin, että teksti olisi löytänyt oikean yleisönsä laudoilta. Ihmekös siellä olikin hikky mainittu.

      Lainaa

    36. Tulos: -84 (148 ääntä)
      Paljon asiaa, mutta hyvin karrikoitua ja turhaa vihaa lätkitty ympäriinsä. Monessa asiassa kaveri on kyllä oikeassa. Kilttejä ja hyväntahtoisia miehiä käytetään hyväksi ja sitten lähdetään jonkun vaimonhakkaajan matkaan. Sitten valitetaan ja ihmetellään missä ne kaikki mukavat miehet ovat.

      Lainaa

    37. miinaharava 15.12.2012 6:22
      Tulos: +178 (190 ääntä)
      En vaan voi ottaa vakavasti ketään, joka kirjoittaa "enään".

      Lainaa

    38. juuhelikkäs 15.12.2012 6:42
      Tulos: +41 (43 ääntä)
      http://ylilauta.org/files/satunnainen/orig/1355544333806104.png/naiset%20huoria.png

      Lainaa

    39. copypasta is my favorite food 15.12.2012 6:53
      Tulos: +44 (46 ääntä)
      Niin vanhaa pastaa!

      Lainaa

    40. Tulos: +91 (117 ääntä)
      Tuli oksennus suuhun joka kerta ku joutu lukemaan tuon 'huora' sanan. Omaan mieleeni ei tulis ikinä yleistää ketään noin törkeesti. Mutta ei teksti mua muuten liikuta, kyllähän ihmisillä saa olla mielipiteitä.

      Lainaa

    41. Tulos: +80 (120 ääntä)
      Toivotaan ette Jerekin sais vihdoin ja viimein sitä pimppiä niin helpottais tuo tuska.

      Lainaa

    42. Tulos: +143 (159 ääntä)
      "Joskus teini-iässä..." sanoo 18-vuotias. Et ole kyllä aikuinen vielä sinäkään...

      Lainaa

    43. Tulos: +91 (103 ääntä)
      Niin paljon peppukipeyttä :---D

      Lainaa

    44. Tulos: +184 (200 ääntä)
      Jere ei pidä naisista/huorista ja on homoja vastaan. JERE JÄÄT YKSIN!

      Lainaa

    45. Tulos: +39 (83 ääntä)
      Ei voi muuta kuin nauraa :D On tuossa paljon totuuttakin, juurikin neitsyydessä ja pukeutumisessa, mutta muutoin ihan järkyttävää yleistämistä. Ihan kiva provo, vähän liikaa vedetty yli.

      Lainaa

    46. JoriCorndog 15.12.2012 9:06
      Tulos: -39 (65 ääntä)
      Minna hei lähe menee oikeesti. Ei jaksa kattella tommoost enään.

      Lainaa

    47. Tulos: +95 (107 ääntä)
      Voi Jere... Sinullakin on äiti ja sinäkin olet tullut ulos naisesta. Ilman inhottavaa olentoa eli tätä jumalan kaikki luomaa naista ei olisi sinuakaan Jere.

      Lainaa

    48. Tulos: +2 (12 ääntä)
      http://img11.imageshack.us/img11/787/postin20in20a20troll20t.jpg

      Lainaa

    49. Tulos: +160 (182 ääntä)
      Musta se on hassua, et ku nainen (teinityttö) ei saa miestä (poikaystävää) niin tyttö masistelee demissä että mikä hänessä on vikana ku pojat ei kiinnostu. Mutta sitte ku mies ei saa naista ei sitte millään vaikka on jo täysi-iän ylittäny, niin ne tekee tämmöstä :DDDD

      Lainaa

    50. Tulos: +91 (103 ääntä)
      Ei voi kuin ihmetellä kaverin kasvatusta :D ja kiittää luojaa siitä että tyyppi ei ole minun kaverilistalla. Vaikka siis, eikai sillä kauheen monta tyttöä siellä muutenkaan ole.. Fanilaumansa ehkä, pikkupoikia hehkuttamassa hurraata WOW miten se uskaltaa sanoa huora noin monta kertaa!!1

      Lainaa

    51. Tulos: +153 (163 ääntä)
      Siis.. Meinasiko Jere elää elämänsä täysin yksin? Jos kerran KAIKKI naiset ovat huoria ja homo hän ei ole. Kuitenkin jonkinlaista seksuaalista kiinnostusta löytyy, eikä oikein ole luokiteltavissa a-seksuaaliksikaan. Toisekseen. Miksi halukkuudesta menettää neitsyys syytetään vain nuoria naisia? Eivät kai he päästään ole keksineet moista ihannetta? Tietenkin kyseessä voisi olla joukkoilmiö, joka on levinnyt pelkästään naisten keskeisyydessä, mutta voisi miettiä myös esimerkiksi median vaikutusta asiaan. Ja miehillähän (pojilla) ei ole tarvetta päästä eroon neitsyydestä mahdollisimman aikaisin...

      Lainaa

    52. Tulos: -69 (119 ääntä)
      Ottaen huomioon millaisia idiootteja tällaista tekstiä kirjoittaa, musta Jerellä on kuitenkin tosi hyviä pointteja monesta asiasta. Kun tosta jättäisin nuo loukkaavat nimitykset pois teksti voisi jakaa jopa mielipiteitä. Toki valtamediassahan tuollainen teksti ei kävisi päinsä koska naisia ei saa kritisoida. MeNaiset toki saa kirjoittaa miten miehet on sikoij ja sama_ laiziii.

      Lainaa

    53. Tulos: -61 (91 ääntä)
      Tottahan tuo, mutta pätee vaan arviolta puolikkaaseen naispopulaatiosta.

      Lainaa

    54. Tulos: +25 (71 ääntä)
      Minä en yleistäisi. Kyllä noita minihamehuoriakin löytyy kyllä, mutta ei kaikki tytöt/naiset semmosia ole.

      Lainaa

    55. Tulos: +80 (104 ääntä)
      Mitähän sen äiti on sille tehny kun on noin pahoja traumoja naissukupuolta kohtaan?

      Lainaa

    56. Tulos: +201 (219 ääntä)
      No mitä nyt ihmettä, voisiko joku kertoa minullekin mitähän miehet sitten haluavat? Itse kun pukeudun mukaviin (eli löysiin, rumiin) vaatteisiin, en jaksa meikkailla tai laitella hiuksia, puhun lähinnä kirjoista tai opiskelusta ja baaeissa ravailun ja yhdenillanjuttujen sijaan istun sohvalla piereskelemässä ja juon kaljaa. Tällaista naista miehet (varsinkin nuoret sankarit) pitävät vielä vastenmielisempänä, mutta valittavat sitten kuitenkin kun kauniit tytöt on niiiin typeriä huoria, yleensä tähän riittää syyksi se että ko. neitokainen ei antanut JUST MULLE pillua vann joillekin ihan tyhmille "alfauroksille"... Newsflash: kauniit pissisnaiset mielellään pariutuu kauniiden tanopäämiesten kanssa. Jos haluaa mukavan/älykkään naisen, niin kannattaisi vähän katsoa ympärilleen, vaatimattoman näköisiä naisia kun vaan harvoin edes pidetään naisena... Alkaa jo naurattaa, kun joskus juhlien, konsertin tms. jälkeen menee laittautuneena ulos niin sitten kyllä löytyisi ottajia, sellaisia oikein himottavan kännisiä ja tilansa mukaan törkeitä ja hölmöjä. Sitten päälle vielä yleensä haistatellaan kun en oikein innostu, voipi johtua siitä että oma poikaystävä istuu vieressä ja kattoo suu auki että miten joku voi käyttäytyä noin. Tämän kirjoittajalle löytyisi lohtua kyllä siitä, että hän on vasta 18- vuotias (?). Suurin osa ihmisistä sukupuolesta riippumatta käyttäytyy täysin järjenvastaisesti teini-iässä, ei nyt kannata huolestua jos ei ihan heti löydy sitä täydellistä paria vierelle. Ehkä kannattais katella myös miehiä jos naiset noin inhottaa, tämä ei ole mikään pilkkausyritys vaan vilpitön ehdotus.

      Lainaa

    57. Tulos: +140 (150 ääntä)
      Söpöä, mutta jannu voisi aluksi itse elää niin kuin saarnaa. Vai onko pillun jahtaaminen teini-ikäisenä neitsyyden arvostamista? Toisekseen en ole ikinä käsittänyt miksi ihmiset jaksaa vaivata päätään toisten ihmisten seksi-elämällä. Jokainen naikoot tavallaan. Tai olkoot naimatta.

      Lainaa

    58. Tulos: -101 (119 ääntä)
      Täähän on ihan asiaa :o odotin jotain rankkaa...

      Lainaa

    59. Tulos: -46 (98 ääntä)
      Mun on pakko sanoa että jätkällä on pointti. Hän tosin pilaa sen yleistämällä naiset, mutta voihan se olla tehokeinokin. On totta että esim. neitsyydestä on tullut jotain kauheaa josta on pakko päästä eroon. Minihameita käyttäviä ja horatsulta näyttäviä naisia en myöskään ymmärrä? Nainen on seksikkäimmillään kun ei paljasta kaikkea. Fakta on kuitenkin se, ettei suurin osa naisista ole tuollaisia. Vain äänekkäimmät yksilöt.

      Lainaa

    60. Tulos: +84 (94 ääntä)
      Voi Jere Jere...Onko tuo ikä paljonkin yli 18 (+) kun puhutaan oikein kokemuksen rintaäänellä. Isä varmaan samanlainen "LAITA SITÄ VOILEIPÄÄ NAINEN". Poika elää maailmassa, missä servaus on sitä että heitetään vanha ja kuivunut vitsi "lol mee keittiöön". Neitsyys asia meni ihan nappiin, mutta loppujen lopuksi onko se pikku Jeren asia mitä joku tekee omalla kropallaan? Nyt Jere pysyy vain kannassaan ja ei lisäänny koskaan niin olemme tyytyväisiä. =)

      Lainaa

    61. Nönnönnöö 15.12.2012 11:44
      Tulos: +55 (63 ääntä)
      Noniin Jere, pistäppäs ne Ylilaudat ja Northpolet sun muut kiinni nyt hetkeksi.

      Lainaa

    62. Paremmin tietäjä 15.12.2012 11:47
      Tulos: +89 (95 ääntä)
      Mulle ei ole vielä avautunut se, että kun moni mies kertoo kuinka miehet ovat tehneet kaikki suuret keksinnöt, että miten se liittyy tavistallaajaan, joka ei osaa edes kertotaulua.

      Lainaa

    63. Tulos: +100 (112 ääntä)
      Ilmeeni kun itse kirjoitin tuon joskus Ylilaudalle, röllinä tietysti. Voi jumalauta nyt.

      Lainaa

    64. Tulos: +36 (80 ääntä)
      On totta, että moni nuori nainen perustaa itsetuntonsa siihen, että kelpaa miehille. Laittaudutaan just sellaseksi rumaksi pissikseksi, kun luullaan, että siitä miehet tykkää. No kyllähän se varmaan johonkin yhden illan panoon miehille kelpaa, mutta ei tyttöystäväksi asti. Sitten valitetaan, miksi miehet kohtelee huonosti eikä ota vakavasti. Ko. tyttöraukat eivät orjuuta miehiä pillullaan, vaan ovat surullisia olentoja, joilla on heikko itsetunto. Tytöille pitäisi opettaa, että omanarvontunto lähtee itsestä. Jos itse arvostat itseäsi, jonkun miehen hylkääminen ei satu niin syvälle.

      Lainaa

    65. Tulos: +63 (71 ääntä)
      Kyllä ne "huorahtavat" vaatteet luultavasti näyttää ihan hyviltä pukijansa mielestä. Ihmetyttää vähän ylipäänsä miksi naisten "vähä"pukeisuudesta valitetaan niin paljon. Näin miehenä minusta se on ainoastaan positiivista. ;) Lisäksi kesällä ne ovat oikeasti käteviä ja mukavia, koska ei tule kuuma. Ja sitten tämä tyyppi tietenkään EI valita jos joku mies käyttää hihatonta t-paitaa ja shortseja. Näkyyhän siinäkin paljon paljasta pintaa, huikamala!

      Lainaa

    66. Tulos: +97 (103 ääntä)
      Vaikka tämä nyt mitä ilmeisimmin onkin vain paska trolli, niin kommentoinpa silti. Kumma kun kukaan ei ole tätä kommenteissa vielä maininnut, mutta huora = itseään myyvä nainen/mies, eli henkilö, jolta voi rahaa vastaan ostaa seksiä. Nainen taas on (Wikipediaa lainaten) "toinen ihmisen sukupuolista, naaraspuolinen ihminen". On se kumma kun joiltain (usein miespuolisilta henkilöiltä) menevät nämä kaksi keskenään sekaisin. Tämä on rinnastettavissa siihen, että kutsuisi kaikkia miehiä homoiksi. Sitten vielä toinen seikka, joka tupppaa unohtumaan usein: pukeutuminen ei tee kenestäkään huoraa. Eikä edes se kuuluisa herukuvien postaaminen nettiin. Paljastava pukeutuminen ei ole merkki siitä, että kyseinen henkilö myisi itseään. Vai voisiko samalla periaatteella sitten ajatella, että miehet joilla pilkistelee se työmiehen viiva housuista, myyvät persettään?

      Lainaa

    67. Tulos: -55 (87 ääntä)
      Mielestäni Jerellä oli tekstissään aika paljonki hyviä pointteja, olihan siellä toki muutamia vähän tyhmiä ja asiattomiakin mielipiteitä... Mutta neitsyydestä hän puhui ihan totta, ja naisten pukeutumisestakin mielestäni jne...

      Lainaa

    68. Tulos: +88 (102 ääntä)
      Voi Jere Jere. Sinä olet yksi syy siihen, miksi en koskaan halua lapsia. Olisi sietämätöntä joutua elättämään noin typerä penikka. Olis ehkä peiliinkatsomisen paikka jos kaikki naiset ovat "huoria" - en tajua minkälaisissa piireissä pitää pyöriä, jos eteen ei satu yhtään normaalia ihmistä. t. kilteistä ja älykkäistä, ei-sovinisteista miehistä tykkäävä

      Lainaa

    69. Tulos: +86 (88 ääntä)
      Naisten pitää olla neitsyitä, mutta Jere itse on maannut kuitenkin (omien sanojensa mukaan) tyttöjen kanssa vain kokeillakseen, kuinka helposti lohkeaa. Just. Tämä ihmisraunio on syntynyt muutaman vuosikymmenen liian myöhään.

      Lainaa

    70. Tulos: -3 (51 ääntä)
      salut Jerelle. Kyllähän tossa nyt oli asiaakin, mutta liian yleistävää, ei kaikki naiset oo samanlaisia, on siellä joukossa paljon järkevämpiäki ku monet miehet on. Kyllä jotkut naiset ampuu yli aika paljon pukeutumisella yms. muulla, kyllähän ne miehetkin myös.

      Lainaa

    71. Tulos: +44 (60 ääntä)
      Ilman naisia, tuotakaan jätkää ei olisi. 8)))

      Lainaa

    72. Tulos: +19 (41 ääntä)
      oi, persoonallisuushäiriö!

      Lainaa

    73. Tulos: +117 (127 ääntä)
      "Jos olen kohtelias, olen ihana, kun käyttäydyn ikävästi olenkin epämiellyttävä". OU VAUU, IHANKO TOTTA? Nyt on Jere-poika jännän äärellä. Maukasta katkeruutta ja valikoivaa maailmankatsomista. Jere-raasu tulee ihan turhaan pilaamaan elämänsä katkeroinnillaan ja nyrkin puimisella tuuleen. Huvittavaa oli mielestäni varsinkin väittää, että miesten seksinhimo on jotenkin naisten syytä tai naisten juoni, ja naiset, jotka antavat itseään miellyttäville miehille (eivätkä joka jampalle, joka sattuu haluamaan mutta josta he eivät itse lainkaan pidä) kierosti manipuloivat miehistä "mieleisiään" tai "orjuuttavat" miehiä pildellä. Mitäköhän sitten pitäisi tehdä, maata koko kylän yleisenä kuntopyöränä, ettei kukaan vaan pääsisi syyttämään manipuloinnista? Epäilemättä kohteliaisuudesta pitäminen ja kusipäisyyden välttäminen on infernaalista manipulointia ja vallankäyttöä, eikä lainkaan luonnollista käytöstä ihmiselle. Uuh. Mut joo, ehkä Jere on onnellisempi yksin, ja naiset onnellisempia ilman Jereä. (Lisäksi jos joku väittää, että "ennen" naisten vaatteet perustuivat "mukavuudelle", toisin kuin nykyään, katsoo kyllä historiaa aika pahuksen valikoivasti. Naisten vaatetushistoriahan on täynnä pelkkää kivuliasta ja vaivalloista mutta viehättäväksi koettua kommervenkkiä toisensa perään, johonkin 70-luvulle saakka.)

      Lainaa

    74. Tulos: +32 (60 ääntä)
      Jere on "joskus teini-iässään", eli kerran, saanut pillua, se jäi sitten siihen. Se HUORA varmaan kertoi kylällä kuinka pieni katkarapu Jerellä onkaan, eikä hän osaa sitä lainkaan käyttää. Jere taisi säästää sitä neitsyyttään juuri sille ketä on rakastanut, ja on nyt katkeroitunut sen seurauksena pahasti, kun huomasi että tunne ei ollutkaan molemminpuolinen.

      Lainaa

    75. Tulos: +60 (60 ääntä)
      Miks tosta neitsyyden menettämisestä nyt noin kilistään. Kaikki tuntemani nuoret miehet painiskelevat sen sen suhteen enemmän kun yksikään tuntemani nuori nainen. Mutta kyllä, näitä naisia löytyy.(tosin huora on väärä sana mielestäni) Se on kyllä hyvin pieni osa. Ja on myös tämä sovinistien joukko. Sekin on hyvin pieni osa, kun vertaa niihin hyviin miehiin. Itse päättää mihin huomionsa keskittää. Onneksi poika on vielä kovin nuori. Ja jonain päivänä ehkä kasvaa ja kypsyy. Jos hyvin käy. Minua ei sinänsä vihastuta tämä naisena. Mutta surettaa! Tämä "huora" (nainen) on myös synnyttänyt sinut Jere! :) Edelleen ihmettelen, että miksi monen kanssa seksiä harrastava nainen saa huoran maineen, mutta samaa tekevä mies pelimiehen maineen(?) Naisen ja miehen kehot ovat erilaiset mutta molemmathan siinä "halveksuu" kehoaan. Ja Tutkimusten mukaan kuitenkin tällainen käyttäytyminen vaikuttaa yhtä negatiivisesti molempiin sukupuoliin.

      Lainaa

    76. I hate everything except for raisins 15.12.2012 13:57
      Tulos: +28 (40 ääntä)
      No jos naiset tökkii niin miehiäkin löytyy. ; )

      Lainaa

    77. Tulos: +41 (45 ääntä)
      jumalauta jätkähän servaa ittensä jo suurimmassa osassa päivitystä. :D esim. nainen on orjuuttanut miehen-> nainen ei osaa ajatella on typerä ymsyms vastustaa homoutta-> nainen on mitä inhottavin olento ja btw tahdon tietää millainen on Jeren ihanne nainen :D

      Lainaa

    78. Tulos: -32 (66 ääntä)
      Valitettavasti tuohon muottiin menee moni tyttölapsi. Jos tuosta tekstistä poistaisi nuo pahimmat rage-kohdat ja muun paskan, sieltä saisi esiin ne oikeasti ihan hyvät pointit. Silti yleistäminen on perseestä ja ne typerimmät kakarat ovat onneksi vain murto-osa nuorista, niistäkin typeristä kakaroista lähes kaikki kasvaa joskus aikuisiksi. Onneksi.

      Lainaa

    79. Tulos: -15 (33 ääntä)
      lliian pitkä. ei jaksa lukea.

      Lainaa

    80. Yli öpistö hörhö 15.12.2012 14:16
      Tulos: +10 (40 ääntä)
      Ohhoh. Joku on hieman katkera. Ei todennäköisesti olekaan koskaan saanut vaikka on yritystä ollutkin. En oikein keksi muuta selitystä tuolla itkemiselle.

      Lainaa

    81. Tulos: +41 (55 ääntä)
      Jere on juuri löytänyt ylilaudan ja on selkeästi hyvin ylpeä löydöksestään.

      Lainaa

    82. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Onnea Jere loppu elämällesi sinkkuna! :))

      Lainaa

    83. Tulos: -25 (39 ääntä)
      täällä yli 9000 valkoritaria ulisemassa

      Lainaa

    84. Tulos: +38 (42 ääntä)
      Voi hellanlettas sentään. Kyllä miehet ovat nyt niin alistettuja reppanoita, että ihan hirvittää. Ja naiset ovat syypää heidän huonoon itsetuntoonsa ja blaa blaa. :D Mihin tämä maailma on menossa?!

      Lainaa

    85. Tulos: -109 (135 ääntä)
      Huvittavaa nähdä miten naiset täällä kommenteissa vain todistaa suurinta osaa Jeren pointeista. ("Voivoi ei ole jere koskaan saanut") Lisäksi vedotaan siihen, ettei suurin osa naisita ole Jeren kuvailemia, mikä on aivan silkkaa paskapuhetta. Haluaisko joku näistä huorista viedä mut käsikädessä yläasteelle tai lukioon, ja osoittaa missä on ne naiset, jotka ei Jeren kuvailuihin täsmää? Veikkaanpa, ettei sellaisia löytyisi, ja jos löytyisi niin yksi sadasta. (Vinkki: Meikkiä täysin asiaan kuulumattomassa paikassa, koulussa = huora)

      Lainaa

    86. Tulos: +37 (43 ääntä)
      Ei tämä tee vihaiseksi, vähän huvittaa, mutta suurin tunne lukiessa on lähinnä että jopas käy poikaa sääliksi. Täytyy olla aikamoisia turhautumia ja paha mieli kun tähän pisteeseen menee. Ja katkeruudella ei satuta kuin itseään.

      Lainaa

    87. Tulos: +44 (50 ääntä)
      heh: Huvittavaa nähdä miten naiset täällä kommenteissa vain todistaa suurinta osaa Jeren pointeista. (“Voivoi ei ole jere koskaan saanut”) Lisäksi vedotaan siihen, ettei suurin osa naisita ole Jeren kuvailemia, mikä on aivan silkkaa paskapuhetta. Haluaisko joku näistä huorista viedä mut käsikädessä yläasteelle tai lukioon, ja osoittaa missä on ne naiset, jotka ei Jeren kuvailuihin täsmää? Veikkaanpa, ettei sellaisia löytyisi, ja jos löytyisi niin yksi sadasta. (Vinkki: Meikkiä täysin asiaan kuulumattomassa paikassa, koulussa = huora)
      Obvious troll is obvious

      Lainaa

    88. Tulos: -66 (76 ääntä)
      Huoria ja valkoritareita kaikkialla. Hyväksykää että naiset käyttävät limaista vittuaan manipulodakseen miehiä jotta selviäisivät elämästä jotenki.

      Lainaa

    89. Tulos: +56 (64 ääntä)
      Pojat pojat, jos kerran huomionhakuiset pissikset ovat teistä kovin hämmentäviä ja vastenmielisiä otuksia, koettakaapa itse kasvaa yhteiskunnassa joka (vieläkin) opettaa tytöille pienestä pitäen että naisen arvo ihmisenä perustuu etupäässä ulkonäölle eikä millekään muulle. Median pommitus saa aikaan naisia jotka hakevat muiden hyväksyntää laittautumalla ja kroppaansa heruttamalla. Tosin jos pissiskulttuuri maailmassa vähentyisi ja tytöt käyttäisivät vähemmän aikaa turhamaisuuksiin, alkaisitte pojat kuitenkin haikailla "vanhoja hyviä aikoja" kun tytöt olivat nätimpiä (=meikatumpia) ja kaula-aukkonsa suurempia ;)

      Lainaa

    90. Tulos: +40 (48 ääntä)
      Taitaa Jereä mielipiteineen häiritä kaikista eniten naiset jotka eivät pätkän vertaa välitä Jeren yleistävistä mielipiteistä vaan porskuttavat omia polkujaan omine aivoineen. Ja meiltä sellaisilta Jere tuskin tulee koskaan sitä pillua saamaan =D

      Lainaa

    91. Tulos: +15 (25 ääntä)
      Tätä myötähäpeän ja säälin määrää...

      Lainaa

    92. Tulos: -32 (34 ääntä)
      Ihan hyviä pointteja sieltä tuli, olisi voinut jättää asiattomuudet pois tekstistä kylläkin :(

      Lainaa

    93. Tulos: -68 (100 ääntä)
      Jere puhuu täyttä asiaa, tai siis se henkilö joka tämän on alunperin kirjoittanut. Naisille ei kelpaa mikään, ei yhtään mikään. Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. Olen 30v mies ja seurustelusuhteita on takana lähemmäs sata. Jokainen on päättynyt siihen että olen huomannut toisen osapuolen olevan jonkun toisen kainalossa. Uskokaa pois onko kokeilu tossun alla olemista -> Ei auta. On kokeiltu alfa käytöstä -> Ei auta. On kokeilut vaikka mitä ja silti aina sama lopputulos -> Olen silti yksin. Monesti naiset haukkuu miehiä putkiaivoiksi ja ties miksi, mutta jos joku mies sanoo joskus edes yhden naisten omakuva illuusiosta poikkeavan sanan, niin heti solvataan ja haukutaan sovinistisiaksi. Ehkä paras esimerkki minkä löysin nopealla googlauksella: http://kuvaton.com/browse/12719 Naiset ei yksinkertaisesti kestä mitään kritiikkiä. Nyt kaikki naiset antaa alapeukkua tälle kommentille kun he alitajuisesti tajuavat että tämä on totta, mutta voi pojat, eihän se ole heidän mieleinen totuus! Myönnän että tuon teksin kirjoittaja provosoi liikaa, mutta ihan sama vaikkei provosoisi. Ei naiset silti kestäisi mitään kritiikkiä.

      Lainaa

    94. Tulos: +28 (28 ääntä)
      Jos haluaisi herättää ihan asiallista keskustelua, kannattaisi tohon kielenkäyttöön hiukan satsata huorittelun sijaan. Mut jos tarkotus on vaan provota niin kai toikin käy, vaikka onkin aika kulunutta kamaa. Mut jos oli ihan tosissaan, niin toivottavasti avautuminen helpotti ;) Tulee ihan se Tom Cruisen esittämä äijä Magnoliassa mieleen. Kyllä tollaselle vihalle löytyy yleensä syynsä ihan omasta elämästä. Kritiikkiä voi ja pitää tietty esittää kaikkea kohtaan, mut tässä ei tunnuta edes yrittävän keskustella itse asiasta, puretaan vaan omia patoutumia.

      Lainaa

    95. huora, koska käytän meikkiä 15.12.2012 16:42
      Tulos: +33 (43 ääntä)
      Huvittavaa nähdä miten naiset täällä kommenteissa vain todistaa suurinta osaa Jeren pointeista. (“Voivoi ei ole jere koskaan saanut”) Lisäksi vedotaan siihen, ettei suurin osa naisita ole Jeren kuvailemia, mikä on aivan silkkaa paskapuhetta. Haluaisko joku näistä huorista viedä mut käsikädessä yläasteelle tai lukioon, ja osoittaa missä on ne naiset, jotka ei Jeren kuvailuihin täsmää? Veikkaanpa, ettei sellaisia löytyisi, ja jos löytyisi niin yksi sadasta. (Vinkki: Meikkiä täysin asiaan kuulumattomassa paikassa, koulussa = huora)
      Tule minun luokalleni. Puolet tytöistä ei sovi kuvailuun yhtään. Ja miten niin meikin käyttäminen koulussa tekee huoran? Itsekin meikkaan, mutta olen sitä mieltä, ettei neitsyys ole asia, josta pitäisi päästä eroon pian enkä käytä huoramaisia vaatteita. Ne huorahtavimmat tytöt sattuu olemaan vain enemmän esillä, että katselepa vähän ympärillesi.

      Lainaa

    96. Tulos: +71 (75 ääntä)
      Seurustelusuhteita lähes sata ja silit sanot, että vika on naisissa? Joo, en jaksa edes kommentoida mitään kunnollista, eiköhän tuo idiootti ole jo kantansa valinnut ja siinä pysy. En vaan ymmärrä, miksi teinipissisten tekemiset niin riepoo. Antaa "huorien" olla, miksi pitää julistaa ja olla ylimielinen? Ei mua haittaa mitenkään jos joku akka panee kaikkia ja pukeutuu paljastavasti, kukaan ei pakota olemaan sen kanssa.

      Lainaa

    97. Tulos: +31 (39 ääntä)
      Mitä ihmettä täällä tapahtuu! Jokaiseen lajiin kuuluu kusipäitä. Kaikki naiset eivät ole huoria, eivätkä kaikki miehet raiskaa. Se mihin kiinnitätte huomionne, siltä se maailmakin näyttää. Mies joka makaa kaikkien kanssa, on huora ja nainen joka makaa kaikkien kanssa on huora. Eniten tuntemani nuoret miehet stressaavat kun ovat vielä neitsyita. Ja heidän itsetuntonja on kiinni hyvin paljon siitä kelpaavatko tytöille/naisille. Ja samoin myös monien naisten itsetunto. Sitten on niitä, joiden itsetunto on täysin kiinni muista ihmisistä ja se ei katso sukupuolta. Riippuu ihan mistä lähtökohdista on ponnistanut. Lakatkaa aina sen toisen sukupuolen syytteleminen. Niin miehet kun naiset! :D

      Lainaa

    98. Tulos: +14 (24 ääntä)
      Drk: Paljon asiaa, mutta hyvin karrikoitua ja turhaa vihaa lätkitty ympäriinsä. Monessa asiassa kaveri on kyllä oikeassa. Kilttejä ja hyväntahtoisia miehiä käytetään hyväksi ja sitten lähdetään jonkun vaimonhakkaajan matkaan. Sitten valitetaan ja ihmetellään missä ne kaikki mukavat miehet ovat. Voi luoja, tää on jokaisen saamattoman miehen perusvikinä. Kyllä ne kivat ja kiltit miehet vetoaa hyvinkin moniin naisiin, mutta jos luonne on muuten ku nuutuneella lapasella niin ei siinä paljon se kiltteys plussaa tuo.

      Lainaa

    99. Tulos: -58 (62 ääntä)
      huora, koska käytän meikkiä: koulussa tekee huoran? Itsekin meikkaan, mutta olen sitä mieltä, ettei neitsyys ole asia, josta pitäisi päästä eroon pian enkä käytä huoramaisia vaatteita. Ne huorahtavimmat tytöt sattuu olemaan vain enemmän esillä, että katselepa vähän ympärillesi.
      Asutko lapissa? Luuletko että olen sokea? Nämä, jotka eivät ole huoria, on sitten muuten täysin vajaita tai idiootteja. Montako ei-huoraa tyttöä näet ympärillä, joiden älykkyysosamäärä on 3-numeroinen?

      Lainaa

    100. miettikää 15.12.2012 17:13
      Tulos: -42 (60 ääntä)
      Jerehän on aivan helvetin oikeassa, kaikki ketkä kieltävät tämän asian ovat joko a) lampaita b) huoria

      Lainaa

    101. Tulos: +3 (5 ääntä)
      http://ylilauta.org/files/satunnainen/orig/1355582926923482.png/burgersp%C3%B6rgel.png

      Lainaa

    102. Tulos: +31 (53 ääntä)
      Näin naisena ihmettelen ainoastaan sitä, miten joku jaksaa vielä provosoitua noin kuluneista jutuista. Ja kun niistä vedetään herneet nenään, niin silloin Jere on onnistunut tehtävässään. Itse kiinnitin huomiota muutamaan oikein hyvään pointtiin, nimittäin juuri tuohon pukeutumisasiaan. Nettigalleriat ovat nykyään täynnä kuvia puolialastomista teinitytöistä, paita vedetty napaan saakka jotta tissit varmasti näkyy ja mieluusti vielä alaosana minihame, bikinin alaosa tai vaan pelkät alkkarit. Näihin sitten hyväksytään ainoastaan teinipoikien kuolauskommentit. Mikäli mies kommentoi kritisoivasti, hän on homo. Mikäli nainen kommentoi kritisoivasti, hän on kateellinen. Mielenkiinnosta haluaisin kuulla, että mikä pointti näillä kuvilla on, mikäli ei ole miesten huomion kerjääminen?

      Lainaa

    103. Tulos: -37 (45 ääntä)
      Mikäs tässä nyt on moka, saatikka ongelma? Jätkähän puhuu ainakin tässä kirjoituksessaan täyttä asiaa!

      Lainaa

    104. Tulos: +66 (66 ääntä)
      Asiaa!: Jere puhuu täyttä asiaa, tai siis se henkilö joka tämän on alunperin kirjoittanut. Naisille ei kelpaa mikään, ei yhtään mikään. Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. Olen 30v mies ja seurustelusuhteita on takana lähemmäs sata. Jokainen on päättynyt siihen että olen huomannut toisen osapuolen olevan jonkun toisen kainalossa. Uskokaa pois onko kokeilu tossun alla olemista -> Ei auta. On kokeiltu alfa käytöstä -> Ei auta. On kokeilut vaikka mitä ja silti aina sama lopputulos -> Olen silti yksin. Monesti naiset haukkuu miehiä putkiaivoiksi ja ties miksi, mutta jos joku mies sanoo joskus edes yhden naisten omakuva illuusiosta poikkeavan sanan, niin heti solvataan ja haukutaan sovinistisiaksi. Ehkä paras esimerkki minkä löysin nopealla googlauksella: http://kuvaton.com/browse/12719 Naiset ei yksinkertaisesti kestä mitään kritiikkiä. Nyt kaikki naiset antaa alapeukkua tälle kommentille kun he alitajuisesti tajuavat että tämä on totta, mutta voi pojat, eihän se ole heidän mieleinen totuus! Myönnän että tuon teksin kirjoittaja provosoi liikaa, mutta ihan sama vaikkei provosoisi. Ei naiset silti kestäisi mitään kritiikkiä.
      Hyvänen aika, kyllähän sitä nyt luulisi jo peiliin katsovan jos lähemmäs sata naista on vaihtanut lennossa parempaan :D

      Lainaa

    105. Tulos: +54 (56 ääntä)
      "Haluaisko joku näistä huorista viedä mut käsikädessä yläasteelle tai lukioon, ja osoittaa missä on ne naiset, jotka ei Jeren kuvailuihin täsmää? Veikkaanpa, ettei sellaisia löytyisi, ja jos löytyisi niin yksi sadasta. (Vinkki: Meikkiä täysin asiaan kuulumattomassa paikassa, koulussa = huora)" Mistä lähtien yläasteen ja lukion oppilaat ovat naisia olleet? Eikös ne nyt ole vielä teinityttöjä kuitenkin? Taitaa tämä nimimerkki heh olla kypsässä viidentoista vuoden iässä vielä itsekin :) Melkoinen lastentarha kyllä tämäkin keskustelu taas...

      Lainaa

    106. Tulos: +44 (46 ääntä)
      "Naisille ei kelpaa mikaan", jahas, miten sitten selitatte naiset, jotka ovat olleet suhteessa saman miehen kanssa pidempaankin? Ai sori, tehan ette selita. Koska saalittavat vihapuheet ei sitten pitaisikaan paikkaansa, jos vahankaan ajattelis omaa kaluaan pidemmalle. Me naiset emme tosiaan ole taydellisia, mutta kuten on sanottu, eivat ole miehetkaan. Ja jos naiset ovat niin hirvittavan manipuloivia, niin miehet ovat uskomattoman tyhmia, koska lankeavat siihen joka ikinen kerta. Muistakaa myos, lapsikullat: huora = henkilo jolle maksetaan seksista.

      Lainaa

    107. Tulos: +52 (56 ääntä)
      Itseäni yllättää tämä naisvihan määrä, mikä joissakin kommenteissa tulee ilmi. Itse moka ei sinänsä hätkähdytä, tuollaisia manifesteja kun on pyörinyt ties millä sivuilla ennenkin, varmaan täysin samoilla sanamuodoillakin. Lähinnä katsoisin tämän tilityksen liittyvän ns. lissuihin, jotka eivät nyt kuitenkaan edusta koko maailman naispopulaatiota, niin kuin kaikkia miehiäkään eivät edusta ns. fruittarit. Huvittavaa kyllä yleistää puolet maapallon väestöstä (naiset) yhden muotin mukaiseksi. Onnea teille putkinäköisille tampioille.

      Lainaa

    108. Tulos: -15 (19 ääntä)
      Tämän jutun innoittamana oli pakko käydä pitkästä aikaa Kuvakkeessa nauramassa epätoivoisille herutuskuville.

      Lainaa

    109. Tulos: +61 (61 ääntä)
      Asiaa!: Jere puhuu täyttä asiaa, tai siis se henkilö joka tämän on alunperin kirjoittanut. Naisille ei kelpaa mikään, ei yhtään mikään. Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. Olen 30v mies ja seurustelusuhteita on takana lähemmäs sata. Jokainen on päättynyt siihen että olen huomannut toisen osapuolen olevan jonkun toisen kainalossa. Uskokaa pois onko kokeilu tossun alla olemista -> Ei auta. On kokeiltu alfa käytöstä -> Ei auta. On kokeilut vaikka mitä ja silti aina sama lopputulos -> Olen silti yksin. Monesti naiset haukkuu miehiä putkiaivoiksi ja ties miksi, mutta jos joku mies sanoo joskus edes yhden naisten omakuva illuusiosta poikkeavan sanan, niin heti solvataan ja haukutaan sovinistisiaksi. Ehkä paras esimerkki minkä löysin nopealla googlauksella: http://kuvaton.com/browse/12719 Naiset ei yksinkertaisesti kestä mitään kritiikkiä. Nyt kaikki naiset antaa alapeukkua tälle kommentille kun he alitajuisesti tajuavat että tämä on totta, mutta voi pojat, eihän se ole heidän mieleinen totuus! Myönnän että tuon teksin kirjoittaja provosoi liikaa, mutta ihan sama vaikkei provosoisi. Ei naiset silti kestäisi mitään kritiikkiä.
      Jos oot lähemmäs 30v. ja suhteita takana lähes sata (aika epärealistinen numero jos puhutaan nimenomaan parisuhteista, ei seksistä), niin veikkaan että vika on kyllä ihan sinussa itsessäsi.

      Lainaa

    110. Tulos: +25 (25 ääntä)
      miinaharava: En vaan voi ottaa vakavasti ketään, joka kirjoittaa “enään”.
      Niinpä. Jätkä käyttää ensin muka-niin-hienoa kieltä, ja sitten kirjottaa "enääN". Ei näin, ei!

      Lainaa

    111. Tulos: +37 (41 ääntä)
      Tuon tekstin on varmaan tarkoitus herättää vihaa ja agressiota mutta minulle naisena tuli olo että voi ei. Että säälittää :( Jos ihmisellä on toisesta sukupuolesta tuollinen kuva niin eihän se terveen ihmisen merkki ole. Säälikää mielummin kuin kivitätte. Ei tuollainen täysissä järjin ole. Apua tarvitsee. Teinikin on vielä, rankkaa aikaa, hormonit hyrrää jne. Ja lapsena ei ole äiti ilmeisesti pitänyt huolta. Sääliksi kävi.

      Lainaa

    112. Tulos: -3 (5 ääntä)
      Joko kommenttini ei päässyt perille tai se poistettiin... -_- Eikä se edes ollut loukkaava tai muuta vastaavaa.

      Lainaa

    113. Tulos: +14 (20 ääntä)
      Jere, toivoisit vain olevasi man-whore ja taidat olla katkera he-bitch.

      Lainaa

    114. Tulos: -10 (18 ääntä)
      Xombi: Tekisipä mieli sanoa Jerelle takaisin jollain yhtä inhottavalla sanalla kuin huora, mutta valitettavasti miehille ei oikein ole yhtä pahaa haukkumanimeä……
      Homo :) Kokeilepa, kyllä se harmittaa, ja harmittaa aivan eritoten jos ei ole ihan varma siitä seksuaalisesta suuntautumisestaan...

      Lainaa

    115. huora, koska käytän meikkiä 15.12.2012 18:40
      Tulos: +34 (38 ääntä)
      Asutko lapissa? Luuletko että olen sokea? Nämä, jotka eivät ole huoria, on sitten muuten täysin vajaita tai idiootteja. Montako ei-huoraa tyttöä näet ympärillä, joiden älykkyysosamäärä on 3-numeroinen?
      Millä perusteella kaikki tytöt ovat huoria tai idiootteja? Sama asia kuin sanoisi, että kaikki miehet ovat sikoja ja haluavat vain seksiä. Jotkut naiset ovat huoria, jotkut idiootteja, mutta on myös naisia, jotka eivät ole kumpiakaan näistä.

      Lainaa

    116. Tulos: +51 (61 ääntä)
      Täällä kirjottelee 18-vuotias nainen. Huoraksi ei ole vielä kukaan haukkunut. Kyllä, tykkään käydä baareissa. Kyllä, tykkään meikata ja laittaa itseäni. Usein vain omaksi ilokseni. Huomion saaminen on aina imartelevaa, kukapa ei kehuista pitäisi? Eivätköhän ne kelpaa niin miehille kuin naisillekin Saan itsekin huomiota miehiltä ollessani ulkona. Lähes aina. En käytä minihametta. En baarissa enkä muutenkaan. Ja jos joku käyttää, niin se on ihan fine. Vaatekappale se siinä on siinä missä muutkin. C'mon, Jere, eivätkö juuri miehet näytä kauneuskriteerejä ole olleet luomassa? Pinkki paita ei tee homoa, joten miksi minihame tekisi huoran? Eikö 2000-luvulla pitäisi jo saada pukeutua niin kuin haluaa ilman että se vaikuttaa jonkun aivoinvalidin hapensaantiin?

      Lainaa

    117. Tulos: +11 (21 ääntä)
      J: Näin naisena ihmettelen ainoastaan sitä, miten joku jaksaa vielä provosoitua noin kuluneista jutuista. Ja kun niistä vedetään herneet nenään, niin silloin Jere on onnistunut tehtävässään. Itse kiinnitin huomiota muutamaan oikein hyvään pointtiin, nimittäin juuri tuohon pukeutumisasiaan. Nettigalleriat ovat nykyään täynnä kuvia puolialastomista teinitytöistä, paita vedetty napaan saakka jotta tissit varmasti näkyy ja mieluusti vielä alaosana minihame, bikinin alaosa tai vaan pelkät alkkarit. Näihin sitten hyväksytään ainoastaan teinipoikien kuolauskommentit. Mikäli mies kommentoi kritisoivasti, hän on homo. Mikäli nainen kommentoi kritisoivasti, hän on kateellinen. Mielenkiinnosta haluaisin kuulla, että mikä pointti näillä kuvilla on, mikäli ei ole miesten huomion kerjääminen?
      Tottahan sä puhut, mutta miksi pitää kommentoida kritisoivasti? Antaa toisten toteuttaa itseään ihan rauhassa ja olla omissa arvoissaan. Tarviiko sitä alkaa julistaa kaikille ja nostaa meteli. Jokainen saa olla sellainen kun on...

      Lainaa

    118. Tulos: +50 (50 ääntä)
      Ja on myös aika kyseenalaista yleistää huoruus kaikkiin naisiin. Jeren mummo ja äitikin ovat hänen mielestään huoria, vai? Yhtä typerää kuin tuo "kaikki miehet on sikoja" tmv. jauhaminen. Tosin jos joku pitää jo meikkaamista niin pahana, että on oikeus huoritella, niin kyllähän sitä sitten varmaan joka naisesta löytyy jotain "huoraa". :--D Käyttäähän ne mummotkin sukkahousuja niin että nilkat näkyy, voi saatana mitä huoria. Tosin typerää on myös käyttää vasta-argumenttina jotain "Jere ei oo koskaan saanut pillua hahahhaha" -juttuja... Jos joku tulisi mua huorittelemaan korkkareiden, lyhyen hameen ja meikkaamisen takia, siinähän tulisi ja nolaisi itsensä, jättäisin omaan arvoonsa ja lähtisin pois. :D

      Lainaa

    119. No totista totta T:NAINEN 15.12.2012 19:16
      Tulos: -53 (65 ääntä)
      Itse olen huomannut saman ja häpeän omaa sukupuoltani. Lisäisin myös että naiset myös suuttuvat ärsyttävän helposti. Eivätkä anna anteeksi ellet matele heidän edessään. Ja saattavat silti piikitellä vuosia samasta riidasta. ÄRSYTTÄVÄÄ! Mutta jätkä kyllä vähän liikaa kyllä tuossa räyhää, tainnut juuri erota. Tässä silti Syy miksi omistan vain miespuolisia ystäviä. Miehet sentään eivät ole niin pikkutarkkoja ja kireitä.

      Lainaa

    120. Tulos: -76 (84 ääntä)
      Eikö 2000-luvulla pitäisi jo saada pukeutua niin kuin haluaa ilman että se vaikuttaa jonkun aivoinvalidin hapensaantiin?
      Tottakai saa, ei siinä mitään. Älä sitten mene itkemään, kun joku tulee kysymään päivän hintaa tai vastaavaa. Eikä kannata mennä poliisiasemalle, jos maahanmuuttaja vähän antaa lempeä. Itse olet pukeutunut siten.

      Lainaa

    121. Tulos: -27 (33 ääntä)
      Ootin jotaki paljo pahempaa :D Täyttä asiaahan tuolla oli tosi paljon. Erittäis hyvä kirjotus oiskin jos jätettäis nuo huorat ja yleistykset pois. Täällä feissarimokissakinhan näkyy erittäin hyvin, miten teinit kuvittelee, että nainen on haluttava ja mielenkiintoinen jos aivotoiminta ja vaatteet ovat minimissä... Onneksi tällaisia Jeren kuvailemia naisia on vaan pieni murto osa, suurimmalla osalla on ihan oikeasti toimivat aivot :)

      Lainaa

    122. Tulos: +5 (9 ääntä)
      Ihanaa yleistystä!

      Lainaa

    123. Tulos: +48 (52 ääntä)
      "Nainen ei osaa ajatella itsenäisesti". Heh, aika paksua ihmiseltä, joka omaksuu mielipiteensä ylilaudalta ja copypastettaa koko tekstin sellaisenaan kun ei osaa itse sitä ilmaista omin sanoin? Enkä oikeastaan jaksa enää edes loukkaantua vastaavista teksteistä. Ne kun kertovat enemmän kirjoittajastaan kuin kohteestaan. Eikä huorittelu tai vastaava viillä mua mitenkään henkilökohtaisella tasolla. Onhan nää kaikki tekstissä olevat argumentit kuultu ennenkin ja samalla tavalla naiset bashaa miehiä. Mä en ymmärrä mikä sukupuolten välinen sota tässä on nyt meneillään, mutta itse en siihen aio ottaa osaa. Mun lähipiirissäni on vaan mitä ihanimpia miehiä ja naisia enkä koe tarpeelliseksi muuttaa mielipidettäni suomalaisista miehistä sen takia, että joku kirjottaa rumasti netissä.

      Lainaa

    124. Tulos: +59 (59 ääntä)
      btw mä en ymmärrä miks suurimmalla osalla ihmisistä on täysin kieroutunut käsite sanasta huora. HUORA=nainen/mies joka ottaa RAHAA seksistä! Huoraksi ei tee esim.isot tissit, meikki, valkoiset saappaat, lyhyt hame tai edes vaikka pukisi kokovartalosukan jossa lukee isolla huora ja kymmenen huoran synonyymiä. Aamen :)

      Lainaa

    125. Tulos: +40 (40 ääntä)
      Onneksi en tunne yhtäkään Jeren/hänen laumansa kaltaista ihmistä. Luulisi, että tuollaisen tyypin elämä olisi kovin yksinäistä. Vihaa naisia eikä siedä homojakaan... Ilmankos hän on niin vihainen, kun rakkautta on vähän vaikea tuolla asenteella saada :<

      Lainaa

    126. Ratiritiralla 15.12.2012 21:06
      Tulos: +6 (14 ääntä)
      Ihanaa yleistystä Jereltä.

      Lainaa

    127. Tulos: +24 (24 ääntä)
      BigMama: Voi Jere… Sinullakin on äiti ja sinäkin olet tullut ulos naisesta. Ilman inhottavaa olentoa eli tätä jumalan kaikki luomaa naista ei olisi sinuakaan Jere.
      mä mietinkin että, minkä naisen pilluun se jere onkaan mukamas tutustunut, mut ... tuohan se olikin

      Lainaa

    128. Tulos: +45 (51 ääntä)
      Tässä nyt oli kaikkea ihan tyhmää, mutta tää asia vaivaa eniten. "Neitsyys" on ihmisen keksimä alkeellisen kulttuurin uskonnollinen hömpötysjuttu, jonka käytöllä edelleenkin yritetään sanella mitä vaginalla ja peniksellä on soveliasta tehdä. Miksi kukaan edes haluaa puhua siitä vielä nykypäivänäkin asiana jota pitäisi suojella ja säästellä. Asiana joka "menetetään" kuin puhe olisi luottotiedoista tjsp. Ei neitsyys ole muuttunut halveksuttavaksi asiaksi vaan suurin osa naisista ja miehistä ei enää katso sen olevan edellytys avioliitolle, eikä siitä luopuminen ole kunnian menettämistä. Nyt ollaan palattu keskiajalta takaisin Oikeiden Asioiden äärelle, missä seksi on jälkeläisten tuottamisen lisäksi myös ihmiselle täysin luonnollinen (+viihdyttävä ja tärkeä) sosiaalinen tapahtuma.

      Lainaa

    129. Tulos: +40 (40 ääntä)
      Naiset ei yksinkertaisesti kestä mitään kritiikkiä. Nyt kaikki naiset antaa alapeukkua tälle kommentille kun he alitajuisesti tajuavat että tämä on totta, mutta voi pojat, eihän se ole heidän mieleinen totuus! Myönnän että tuon teksin kirjoittaja provosoi liikaa, mutta ihan sama vaikkei provosoisi. Ei naiset silti kestäisi mitään kritiikkiä.
      Täytyy muistaa tuo pettämätön perustelu jatkossa kun lauon omia mielipiteitäni totuuksina; mikäs sen parempaa kuin käyttää lainatunkaltaista tekstiä, jolloin kukaan ei tietenkään voi enää esittää minkäänlaista asiallista argumenttia. Sehän on vuorovaikutusta parhaimmillaan. Tuo aloitusviesti on kaunistellusti ilmaistuna täyttä roskaa yleistyksineen. En ymmärrä, kuinka huono elämä pitää olla, jotta saa jotain kipeää mielihyvää haukkumalla vastakkaista sukupuolta. Huono itsetunto, eh? Totuus on, että niitä lahopäitä löytyy aivan yhtä lailla miehistä kuin naisistakin - se, mitä jalkovälistä löytyy ja kuinka lahopäisyyttään toteuttaa, ei asiaan vaikuta.

      Lainaa

    130. Tulos: -73 (83 ääntä)
      Kyllä, tykkään meikata ja laittaa itseäni. Usein vain omaksi ilokseni.
      AHAHHAHAHAHA valehtele vittu lisää, huora.

      Lainaa

    131. ばたーん 15.12.2012 21:50
      Tulos: +23 (25 ääntä)
      Vaistoan kehnon äiti-lapsi-suhteen jäljen...

      Lainaa

    132. Tulos: +34 (36 ääntä)
      Menkää vaikka instagramissa kattelee vähän alle ja vähän päälle 18-vuotiatten poikien kuvia ja huomaatte sielläkin löytyvän huomiohuorausta... Jätti kyllä koko teksti niin sanattomaks.. Ja yleistystä en voi sietää.

      Lainaa

    133. Tulos: -6 (14 ääntä)
      Jaksoitteko te oikeesti lukea tuon tekstin? :D

      Lainaa

    134. IituskaMaatuska 15.12.2012 22:57
      Tulos: -37 (43 ääntä)
      Tuohan oli hauska teksti! Hymyilin monesti sen lukemisen aikana ja olin jopa samaa mieltä. :) Mitä teitä muita vaivaa??

      Lainaa

    135. Tulos: +30 (30 ääntä)
      Torttu: Jaksoitteko te oikeesti lukea tuon tekstin?
      Kaikki eivät kilju pakokauhusta, kun tekstissä on yli 140 merkkiä. Tuo ei edes ollut kovin pitkä.

      Lainaa

    136. Peräkammari - nothing to see here 15.12.2012 23:14
      Tulos: +41 (41 ääntä)
      Jatkuu: Äiti: Jere nyt syömään! Jere: Joo tuun kohta

      Lainaa

    137. Tulos: +52 (58 ääntä)
      Kommentit täällä ovat melkein pahempia kuin tuo teksti. Näinä hetkinä pitää muistuttaa itseään siitä, että juuri tämän takia aikoinaan poistin elämästäni juuri tällaisia ihmisiä. Ihan vaan tiedoksi: sitä saa juuri sellaista seuraa mitä itse hakee. Jos itse on keskenkasvuinen kakara, jonka mielestä on todella syvällistä jauhaa jotain pillu- ja huorajuttuja, on ihan turha kuvitella, että kukaan normaalin ÄO:n omaava ihminen jaksaa kiinnostua. Ihan sama, jos joku 18-vuotias teinipoika vihaa naisia. Ne fiksut, mukavat ja hauskat naiset pysyvät kyllä kaukana, ja vain saman ajatusmaailman jakavat yksilöt päätyvät tämän munapään seuraan. En aioa pitää puhetta siitä, kuinka stereotypiat ovat stereotypioita ja kaikki naiset eivät ole samanlaisia, koska ei se tuollaisten paksukalloisten uunojen päähän kuitenkaan uppoaisi. Muistutan vain itseäni siitä, kuinka onnekas olen, kun omistan sellaisia ystäviä kuin omistan. On helpompi nousta tällaisen yläpuolelle. Onneksi kaikki miehet (vaikkei tuota teinipoikaa voikaan vielä mieheksi kutsua) eivät ole nais- ja homokammoisia, pienimielisiä, putkikatseisia idiootteja.

      Lainaa

    138. Jeppisjappis 15.12.2012 23:21
      Tulos: +13 (31 ääntä)
      Ohhoh, noh asiaa selventää se ,että Jere tosiaan on 18-vuotias eikä taida tietää mistään muusta kuin neitsyyden menetyksestä. Tosin pieni kieliopillinen virhe löytyi, Jeren kuvaamat naiset ovat oikeasti "lutkia" , ei huoria. En usko Jeren käyttävän senttiäkään näihin "huoriinsa" Loppujen lopuksi, mitä tällä päivityksellä saavutettiin, muuta kuin ihmiskunnan tietouteen Jeren hienotunteisuuden ja empatian puute, jolloin jäljelle jää ylenpalttinen itsekkyys. Voisin siis sanoa että Jere on täysi sosiopaatti, itseasiassa kaikki tällaisten juttujen kirjoittavat ovat itsekkäitä sosiopaatteja, ja ennen kahtakymppiä näytetäänkin lähinnä salkkareitten aarolta. Oikeasti, vähän rajaa. Jeren kuvailemat naiset ovat lähinnä junttikylien tuotoksia ja iältään alle 20 v, epäilen suuresti että jere on kypsääkin kypsempi ja maailmaa nähnyt mies, jonka argumenteilla olisi minkäänlaista realistista painoarvoa. Vähän sama jos itse naisena lähtisin kommentoimaan kuinka armeija on ihan oikea paikka miehille, saavatpahan vähän kuria, jopa simputtaminen pitäisi ottaa arkirutiiniksi. Myönnän kyllä että nykyaikainen pukeutumistyyli on hyvin lutkamainen ja OSA naisista suorastaan tyrkyttää itseään miehille, mutta miettiessäni omia ystäviäni, itseäni, lähipiiriäni, olen todella onnellinen sanoakseni olevani nainen, enkä ole millään tavalla huora, ja olen Jeren puolesta surullinen. Hänhän juuri kuvaili hyvin pitkälti, mitä ainoaa asiaa naisesta sittemmin kaipaa, eli sitä pillua kun naisesta ei ole mihinkään muuhun.

      Lainaa

    139. Järjettömän anonyymi 15.12.2012 23:23
      Tulos: -27 (31 ääntä)
      Siis aivan sama vaikka jätkä onki kirjottanu ku mikäki äärimmäisen naisvihan kasvattanut pikkupoika, joka ei menettänyt neitsyyttään aikaisemmin kuin kaverinsa Jari, joka pelas jalkapalloa paikallisessa junnujoukkueessa. Mutta siis annetakoon sen verra tunnustusta, että aika komeen määrän on saanu kommentteja herra tällä tekstilä. Ja siis pimppirage, se kuvasta ajärjettömän hyvin sitä äärifeministien itkua siitä kuinka naisilla on ollu aina kaikki perseestä, etenki nykyää. Pitää pitää tää mieles ku niitä taas jossai näkee avautumassa.

      Lainaa

    140. Tulos: -24 (32 ääntä)
      Mietin jo, että kylläpä on jätkällä sana hyvin hallussa. Ei pahoja kirjoitusvirheitä ja kielikin on rikasta. Mutta kylläpä laski pisteet kun huomasi, että olikin vain kopioitu teksti! Kun antaa tilapäivitys ymmärtää, että miekkonen olisi itse tekstin vääntänyt!

      Lainaa

    141. Tulos: +2 (12 ääntä)
      +1 koska kaikkien pitäs tietää kuinka typerää porukkaa suomessa oikein onkaan

      Lainaa

    142. justhinking 16.12.2012 0:44
      Tulos: +28 (36 ääntä)
      Ns. Huorahtavat naiset. INHOTTAVA NIMITYS. kuitenkin, niistä tekstin kirjoittaja puhui, joten jatkan samalla termillä.. Mistä nämä ko. henkilöt keksivät pukeutua ja laittautua sellaisiksi, kuin ovat? Jostain sekin malli tulee. Kaupoissa on myynnissä jopa pikkulapsille näitä minihameita ja avonaisia paitoja, vaikkei heillä ole muotojakaan vielä.. Lasten lelutkin ovat kuin suoraan pornoleffasta. Isotissisiä naisia niukoissa vaatteissaan. Televisiosarjoissa naiset ovat viimeisenpäälle trimmattuja olentoja. Pelkkää muovia. Ei mikään ihme, jos nykymaailma on vääristynyt. Naiskauneusihanteet ovat nykyään jotain aivan muuta kuin luonnollisia. Tämä on se, mihin nyky-yhteiskunta naisia ja naisenalkuja suuntaa. Mutta se, että nainen laittautuu, ei ole syy olettaa, että nainen olisi tyhmä. Ulkonäkö on osa identiteettiä ja jokainen pyrkii olemaan juuri sellainen, että on sujut itsensä kanssa. Ei silloin pitäisi muiden tulla sanomaan mielipiteitään. Ellei erikseen kysytä. ps. Mielestäni on tyhmää jaotella ihmisiä sukupuolen mukaan. pps. Itse olen nainen, joka ei meikkaa ja käyttää mukavia vaatteita.

      Lainaa

    143. Tulos: +11 (11 ääntä)
      Roope: Huomatkaa ylilautalaisuus kirjoitustavassa.. Mutta ei taida olla herra itse mikään panomies.
      Tekstihän on varmaan kopioitu sieltä lukematta, päätelleen tuosta "runkua" sanasta "vinkua" sanan paikalla.

      Lainaa

    144. Tulos: -22 (28 ääntä)
      Ihan oikeasti hyviä mielipiteitä osa, harmi vaan että hautaa ne tommoisen naurettavan paskan alle. Esim tuo neitsyyden menettäminen ja miten yhteiskunta muuttuu siihen että on siistiä mennä baarista toiseen vonkaamaan että se neitsyys lähtis.

      Lainaa

    145. Tulos: +26 (34 ääntä)
      Surullista että joku oikeasti ajattelee noin :( Sovinistit vois mun puolesta keittää elävältä. T. mies

      Lainaa

    146. Tulos: -2 (6 ääntä)
      Varsin maukasta copypastaa suoraan Ylilaudalta :3

      Lainaa

    147. Tulos: -28 (32 ääntä)
      Ihan hyvä pointti jos joka toinen sana ei olisi huora.

      Lainaa

    148. yötiäinen 16.12.2012 3:31
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Jere parka, kokeile miehiä jos naiset noin kovasti inhottaa!

      Lainaa

    149. voi poikaparkaa 16.12.2012 5:33
      Tulos: +23 (27 ääntä)
      Ehkä se siitä helpottaa kunhan ikää tulee lisää n. 20 vuotta. Täältäpäin katsottuna moinen vuodatus vaikuttaa aika pahasti harhaiselta ja kaikenlisäksi monet vielä tässäkin ovat samaa mieltä... :-D Ilmeisesti tämäntyyppisissä oksennuksissa "naisilla" ja "miehillä" tarkoitetaan ihmisiä ikähaitarilla noin 13 - 23 tms. Tuolta voi tarkistaa että on meitä muitakin sentään täällä pari, vaikka aloittaisi laskemisen vasta +35 vuotiaista: http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html Jere & co voisivat antaa muiden ihmisten elää elämäänsä ja nuoruttaan ihan niinkuin itse parhaaksi katsoo ja olla edes itse "huoraamatta" jos eivät kerran moista edes hyväksy. Poikaparka inhoaa itseään ja kaikkia muitakin näemmä. Löydät itsesi pahasta tilanteesta tuota menoa ellet ole siellä jo.

      Lainaa

    150. Tulos: +13 (13 ääntä)
      Tätä lukiessa taas pohtii kun omista parhaista kavereista kaksi jätkää on aseksuaaleja ja yksi likka on lesbo joka on neitsyt, ja kaikki pukeutuu verkkareihin ja kolitsipaitoihin/marimekkoihin.

      Lainaa

    151. Tulos: -48 (54 ääntä)
      "Nainen on mitä inhottavin olento." Tavallaan totta mutta vaihtaisin kuitenkin tuon ensimmäisen sanan feministiin joka hienosti tosiaan kuvastaisi enemmistöä naisista mutta ei kaikkia. Enemmistö naisista ovat täysin itsekeskeisiä lehmiä ja miehet ovat heille vaan orjia. Lastenkin hankkiminen ja hoitaminen on näille kuvotuksille nykyään vain taakka kun eihän sitä aikaa jää munan metsästämiseen koska se oma hyvä mies (se jolla oli työ, kävi kaupassa, leikki lasten kanssa ja jaksoi kuunnella naisensa turhia kiukunpuuskia) on heitetty pihalle ihan vaan koska naama ei enää miellyttänyt.

      Lainaa

    152. Tulos: +34 (38 ääntä)
      Mutta onneksi kaikki miehet ovat sikoja, eihän me huorat muuten saataisi munaa koskaan.

      Lainaa

    153. Tulos: -20 (26 ääntä)
      Onhan tolla Jerellä pointtinsa, mutta tappaa ne taitavasti käyttämällä huora-yleistystä. Gosh. Kasvaisi itse joskus.

      Lainaa

    154. Tulos: +29 (29 ääntä)
      Osa ihmisistä ihmettelee naisvihan määrää, osa taas valittaa, kuinka naiset jaksaa vetää sovinistikortin aina esiin. Kyllähän ihmiskunnasta löytyy mätiä omenoita kummankin sukupuolen edustajista. Välillä jopa tuntuu, että hyvät yksilöt edustavat vähemmistöä. Ymmärrän osittain Jereä. Säälittää näin naisena itseänikin nämä huomiohuoraajat, jotka hakevat omaa arvoaan ihmisenä vain ulkonäön ja -olemuksen perusteella. Mutta kyllä tommonen yleistys ottaa vähäsen aivoon. Jos yleistetään miessukupuoleen, niin omien havaintojeni perusteella useimpien miesten asettamat määreet unelmien naiselle ovat melko utopistisia. Naisen tulisi pitää huolta itsestään ja ulkonäöstä. Olla näyttävä ja tyylikäs. Kuitenkin naisten pitäisi olla samalla kilttejä naapurintyttöjä, pullantuoksusia kodin hengettäriä ja villejä petoja sängyssä. Fiksukin pitäisi olla, mutta ei mielellään miestä fiksumpi, ettei tule alemmuuskompleksi. Antti Kleemola on asiasta tehnyt mielestäni erittäin osuvan biisin nimeltä Timo tahtoo ja sen voi halutessaan käydä kuuntelemassa tästä: http://www.youtube.com/watch?v=UgYidtZ8up4 Naisissa asian voi varmaan yleistää samalla tavalla, että miehen pitäis olla uskollinen, kiltti, turvallinen, hyvin tienaava, mutta kuitenkin jännittävä ja vähän "renttumainen", ulkonäöstä huolta pitävä jne. Mutta jälleen poikkeuksena yleistyksiin, en esim. itse tajua mikä siinä renttumaisuudessa viehättää ja miehen tulot eivät varsinaisesti liikauta, kunhan mies vaan käy töissä ja mun ei tarvitse olla elättäjä. Kärsin jokunen vuosi takaperin itsekkin jonkinmoista miesvihakompleksia, kun tuntui, ettei täällä vain ole yhtään täysipäistä miestä. Onneksi lopulta onnistuin törmäämään yhteen sellaiseen, jolla on myös aivan ihana kaveripiiri. Usko miehiin on palautunut. <3 :)

      Lainaa

    155. Tulos: +20 (20 ääntä)
      heh: Asutko lapissa? Luuletko että olen sokea? Nämä, jotka eivät ole huoria, on sitten muuten täysin vajaita tai idiootteja. Montako ei-huoraa tyttöä näet ympärillä, joiden älykkyysosamäärä on 3-numeroinen?
      Jaa-a..Kumpaankohan kastiin itse sitten kuulun kun meikkaan joskus ja tilanteen niin vaatiessa -esim eilen ystävän 50-vuotisjuhlat- puen parempaa päälle. Vai onko olemassa sellainen kasti kuin vajaat/idiootit huorat? Esimmäiseenkään huoraan en ole tässä noin 50 000 asukkaan kaupungissa törmännyt enkä sen ihmeemmin vajaisiinkaan vaikkei kaikkien äo todellakaan voi olla mensan vaatimissa lukemissa. Todella hyvin nuo mainitut osaavat "maastoutua".

      Lainaa

    156. Ketkä niitä huoria olikaan? 16.12.2012 13:55
      Tulos: +41 (43 ääntä)
      Asiaa!: Jere puhuu täyttä asiaa, tai siis se henkilö joka tämän on alunperin kirjoittanut. Naisille ei kelpaa mikään, ei yhtään mikään. Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. Olen 30v mies ja seurustelusuhteita on takana lähemmäs sata. Jokainen on päättynyt siihen että olen huomannut toisen osapuolen olevan jonkun toisen kainalossa. Uskokaa pois onko kokeilu tossun alla olemista -> Ei auta. On kokeiltu alfa käytöstä -> Ei auta. On kokeilut vaikka mitä ja silti aina sama lopputulos -> Olen silti yksin.
      Kumma juttu, että tunnen vaikka kuinka paljon pitkään yhdessä olleita pariskuntia joissa sekä nainen että mies vaikuttavat olevan varsin tyytyväisiä. Eihän tämän pitäisi olla mahdollista, jos naisille ei kelpaa mikään? 30-vuotias ja melkein sata seurustelusuhdetta??? Minä olen 28-vuotias ja neljä seurustelusuhdetta, joista tämän nykyisen ja viimeisen kanssa olen menossa naimisiin. Kyllä kelpaa enkä mitään muuta halua, ikinä. En tosin haluaisi miestä jolla on ikäisenäni ollut sata seurustelusuhdetta, kuten ei varmaan kaikki miehetkään haluaisi naista jolla on ollut 100+ miestä. Toivottavasti et ainakaan kehtaa kutsua ketään huoraksi katsomatta ensin peiliin.

      Lainaa

    157. Tulos: +2 (4 ääntä)
      niin hyvää pastaa

      Lainaa

    158. Ketkä niitä huoria olikaan? 16.12.2012 14:07
      Tulos: +43 (45 ääntä)
      Stefan: Eikä kannata mennä poliisiasemalle, jos maahanmuuttaja vähän antaa lempeä. Itse olet pukeutunut siten.
      Olikohan tämä nyt ihan loppuun asti mietitty kommentti?!

      Lainaa

    159. Tulos: +55 (63 ääntä)
      "Naiset ei yksinkertaisesti kestä mitään kritiikkiä" Huoraksi haukkuminen se vasta rakentavaa kritiikkiä onkin.

      Lainaa

    160. Pyhä Loistava Totuus 16.12.2012 15:18
      Tulos: +43 (43 ääntä)
      Tärkeintä on se, että Jere tietää mikä on itsensä ja kaikkien parhaaksi ja toimii sen mukaan. Tämä on harvinaist tänä aikana. Jere pysyy mitä ilmeisimmin kaukana naisista ja naiset pysyvät kaukana Jerestä. Elämä jatkuu kaikkien osalta mallikkaasti.

      Lainaa

    161. Tulos: +30 (36 ääntä)
      Olen yksi näistä huorista. Aion mm. pysyä neitsyenä kunnes löydän sen oikean, pidän juuri sellaisia vaatteita kun haluan, ja pidän toppahousuja kylmillä ilmoilla. Niin joo, ja olen tyhmä huora, enhän pääse edes mensaan, paria pistettä vaille kun jäi :| Enkä myöskään juo. Mutta kiitoksia rakentavasta kritiikistä, ja nyt voisinkin todeta, että kaikki Jeret ovat yksinkertaisia seksistisiä "vanhoja hyviä aikoja" kaipailevia, nykynuorista valittelevia teinejä.

      Lainaa

    162. Tulos: +1 (7 ääntä)
      Ja laudankin posti on käännöspastaa.

      Lainaa

    163. Herp'a'derp 16.12.2012 15:48
      Tulos: +7 (11 ääntä)
      Jere, FB ei ole Ylilauta.

      Lainaa

    164. Tulos: +24 (24 ääntä)
      Mun vaatteet on kaikki mukavia päällä. Ja hyvännäkösiäki ehkä. Ei mulla muuta.

      Lainaa

    165. Tulos: +5 (21 ääntä)
      No enpä minäkään näin naisena kyllä niistä noloista poseista ja tissit puoliksi pihalla paidasta asennoista tykkää yhtään. Naisen seksikkyys tulee asenteesta, eikä siitä että heidän pitää juoksennella tuolla pillu paljaana pitkin katuja. Se on minusta naurettavaa. :D

      Lainaa

    166. Tulos: +7 (13 ääntä)
      Pikku-Jere on varmaan saanut pakit ainoalta panoltaan kun on tällaisen vuodatuksen runoillut...

      Lainaa

    167. Tulos: -31 (35 ääntä)
      No totta toi on melkeen joka sana

      Lainaa

    168. Tulos: -29 (29 ääntä)
      Xombi: Tekisipä mieli sanoa Jerelle takaisin jollain yhtä inhottavalla sanalla kuin huora, mutta valitettavasti miehille ei oikein ole yhtä pahaa haukkumanimeä……
      Omps olemassa pahempikin haukkumasana homo

      Lainaa

    169. Tulos: +28 (36 ääntä)
      J: Näin naisena ihmettelen ainoastaan sitä, miten joku jaksaa vielä provosoitua noin kuluneista jutuista. Ja kun niistä vedetään herneet nenään, niin silloin Jere on onnistunut tehtävässään. Itse kiinnitin huomiota muutamaan oikein hyvään pointtiin, nimittäin juuri tuohon pukeutumisasiaan. Nettigalleriat ovat nykyään täynnä kuvia puolialastomista teinitytöistä, paita vedetty napaan saakka jotta tissit varmasti näkyy ja mieluusti vielä alaosana minihame, bikinin alaosa tai vaan pelkät alkkarit. Näihin sitten hyväksytään ainoastaan teinipoikien kuolauskommentit. Mikäli mies kommentoi kritisoivasti, hän on homo. Mikäli nainen kommentoi kritisoivasti, hän on kateellinen. Mielenkiinnosta haluaisin kuulla, että mikä pointti näillä kuvilla on, mikäli ei ole miesten huomion kerjääminen?
      Ne otetaan tosissaan koska ne on todellisuutta. Monet miehet ajattelee noin ja tollanen ajattelu on saanut harvinaisen paljon kannatusta lähiaikoina. Miehiä on ruvennut todella vituttamaan naisten itsenäisyys yhdistettynä yliseksuaaliseen kulttuuriin -> joka paikassa on tissit esillä mutta toosaa ei tule. Turhautuminen on käsinkosketeltavaa ja tämänkaltaiset mielipiteet on taas otettava vakavissaan. Itsehän olisin toivonut että tommoset tyypit oltais ammuttu viimeistään jatkosodassa, mutta mieshirviöys elää ja voi hyvin. <3

      Lainaa

    170. Tulos: +31 (33 ääntä)
      Jeren kannatais muuttaa Saudi-Arabiaan tms. Ei tarvis pelätä, että herää halut kauniimman sukupuolen edustajan nähdessään. Siellä kun muodottoman kaavun alta ei näy muuta kuin silmät.

      Lainaa

    171. Tulos: -13 (17 ääntä)
      Tuntuu että aina unohtuu se naisien "miehet ovat sikoja.." ja sitten se tarina. Koska niitä on aivan tajuton määrä. Ja pitää tajuta että aina ei mene nallenamut tasan eikä onnistu edes niissä 100 suhteessa.

      Lainaa

    172. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Xombi: Tekisipä mieli sanoa Jerelle takaisin jollain yhtä inhottavalla sanalla kuin huora, mutta valitettavasti miehille ei oikein ole yhtä pahaa haukkumanimeä……
      Kyllä mieskin voi olla huora, ja mielestäni se on yhtä paha nimitys myös miehelle kuin naiselle.

      Lainaa

    173. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Jere puhuu omasta äidistään?

      Lainaa

    174. Tulos: -21 (21 ääntä)
      talker: Ootin jotaki paljo pahempaa Täyttä asiaahan tuolla oli tosi paljon. Erittäis hyvä kirjotus oiskin jos jätettäis nuo huorat ja yleistykset pois. Täällä feissarimokissakinhan näkyy erittäin hyvin, miten teinit kuvittelee, että nainen on haluttava ja mielenkiintoinen jos aivotoiminta ja vaatteet ovat minimissä… Onneksi tällaisia Jeren kuvailemia naisia on vaan pieni murto osa, suurimmalla osalla on ihan oikeasti toimivat aivot
      Ei pidä paikkaansa että suurimmalla osalla on toimivat aivot.

      Lainaa

    175. Tulos: -8 (16 ääntä)
      Emma: Ne otetaan tosissaan koska ne on todellisuutta. Monet miehet ajattelee noin ja tollanen ajattelu on saanut harvinaisen paljon kannatusta lähiaikoina. Miehiä on ruvennut todella vituttamaan naisten itsenäisyys yhdistettynä yliseksuaaliseen kulttuuriin -> joka paikassa on tissit esillä mutta toosaa ei tule. Turhautuminen on käsinkosketeltavaa ja tämänkaltaiset mielipiteet on taas otettava vakavissaan. Itsehän olisin toivonut että tommoset tyypit oltais ammuttu viimeistään jatkosodassa, mutta mieshirviöys elää ja voi hyvin. ♥
      Totta kai törmäät tämäntyyppisiin ajatuksiin niin kauan kuin siellä yläasteella olet. Ja tuo "turhautuminen kun tissit on esillä, mutta toosaa ei tule". Enemmän näillä tapauksille naureskellaan kuin kuolataan.

      Lainaa

    176. Tulos: -16 (24 ääntä)
      naisin tuota miestä milloin hyvänsä

      Lainaa

    177. nyt vittu oikeesti 16.12.2012 23:21
      Tulos: +39 (41 ääntä)
      huvittavaa: “Jos olen kohtelias, olen ihana, kun käyttäydyn ikävästi olenkin epämiellyttävä”. OU VAUU, IHANKO TOTTA? Nyt on Jere-poika jännän äärellä. Maukasta katkeruutta ja valikoivaa maailmankatsomista. Jere-raasu tulee ihan turhaan pilaamaan elämänsä katkeroinnillaan ja nyrkin puimisella tuuleen. Huvittavaa oli mielestäni varsinkin väittää, että miesten seksinhimo on jotenkin naisten syytä tai naisten juoni, ja naiset, jotka antavat itseään miellyttäville miehille (eivätkä joka jampalle, joka sattuu haluamaan mutta josta he eivät itse lainkaan pidä) kierosti manipuloivat miehistä “mieleisiään” tai “orjuuttavat” miehiä pildellä. Mitäköhän sitten pitäisi tehdä, maata koko kylän yleisenä kuntopyöränä, ettei kukaan vaan pääsisi syyttämään manipuloinnista? Epäilemättä kohteliaisuudesta pitäminen ja kusipäisyyden välttäminen on infernaalista manipulointia ja vallankäyttöä, eikä lainkaan luonnollista käytöstä ihmiselle. Uuh. Mut joo, ehkä Jere on onnellisempi yksin, ja naiset onnellisempia ilman Jereä. (Lisäksi jos joku väittää, että “ennen” naisten vaatteet perustuivat “mukavuudelle”, toisin kuin nykyään, katsoo kyllä historiaa aika pahuksen valikoivasti. Naisten vaatetushistoriahan on täynnä pelkkää kivuliasta ja vaivalloista mutta viehättäväksi koettua kommervenkkiä toisensa perään, johonkin 70-luvulle saakka.)
      Juuri näin. Haluaisin vielä huomauttaa, että on vähän pöljää sanoa että "ihan hyviä pointteja Jerellä, jos vaan ei olis yleistäny niin pahasti." Eli mikä se hyvä pointti sitten on? Että osa tytöistä/naisista pukeutuu paljastavasti? Osa tytöistä/naisista on huomiohakuisia? Osa tytöistä/naisista on tyhmiä? Ja entä sitten? Sama pätee myös osaan pojista ja miehistä. Näissä naisvihajutuissa ei ole mitään "pointtia," muuta kuin että niiden kirjoittaja vihaa naisia.

      Lainaa

    178. Kissanainen 16.12.2012 23:24
      Tulos: +4 (26 ääntä)
      Huora täältä ilmoittautuu. Pukeudun naisellisesti, hyödyn miehistä, jne. Eilenkin Baarissa oli tosi avokaulainen mekko. Tissit näyttää hei minustakin kivalta. Toisaalta oon lojaali miehille, ja parisuhteessa ollessani olen täysin tossun alla. Tottelen miestä ihan kympillä. Mutta jos joku jerentapainen homo sanoisi minulle että "painu keittiöön" niin heittäisin sitä kaljapullolla päähän ja nauraisin :D Toisilla sitä karismaa ei vain ole... Joten jere voi lopettaa minun haukkumisen huoraksi, sillä EMPÄS OLE HÄNEN HUORANSA :D

      Lainaa

    179. Tulos: +20 (24 ääntä)
      Tais Jerelle tulla tosta kohtuullisen sänkypuuhaton loppuelämä

      Lainaa

    180. Tulos: +16 (18 ääntä)
      jopi: Omps olemassa pahempikin haukkumasana homo
      homo? pliis, niin yleistyny haukkumasana ettei mitään rajaa. Luuseri ja häviäjäkin helposti pahempia kun homo.

      Lainaa

    181. Tulos: +25 (33 ääntä)
      Tais olla joku kouluampuja, kun kirjotti yhtä vihaavaan sävyyn. Oliskohan Jeren nyt oikea aika mennä sinne kuupan luotaukseen, jos sieltä se paha olo saatais purettua ja Jerellekin hiukan positiivisempi asenne elämään ja ihmisiin. Ei nainen ja mies ole viholliset keskenään. Meidät on kai luotu kumppaneiksi toinen toisellemme. Tuollainen vihaaja ei kyllä koskaan aitoa kumppanuutta tule kokemaan, mikä on iso sääli. Tai sitten Jeren on aika astua ulos kaapista ja huomata, että voi olla homo ihan vapaasti. Nykymaailmassa enää vaan ahdasmieliset tuomitsee ihmisen seksuaalisen suuntauksen perusteella ja kuka ahdasmielisten mielipiteistä oikeasti edes välittää? Ei silti naisia vihata tarvitse. Jere hyvä, hanki apua ennen kun on liian myöhäistä!

      Lainaa

    182. Tulos: +33 (35 ääntä)
      Asiaa!: Jere puhuu täyttä asiaa, tai siis se henkilö joka tämän on alunperin kirjoittanut. Naisille ei kelpaa mikään, ei yhtään mikään. Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä. Olen 30v mies ja seurustelusuhteita on takana lähemmäs sata. Jokainen on päättynyt siihen että olen huomannut toisen osapuolen olevan jonkun toisen kainalossa. Uskokaa pois onko kokeilu tossun alla olemista -> Ei auta. On kokeiltu alfa käytöstä -> Ei auta. On kokeilut vaikka mitä ja silti aina sama lopputulos -> Olen silti yksin.
      Ootko kokeillu olla ihan oma itses? Ihan turha vetää seurustelusuhteessa mitään roolia. Eihän se nainen sillon sinuun rakastu, vaan siihen sun roolihahmoos ja kun se paljastuu feikiksi, niin koko homma kaatuu. Kyllä mäkin sellaisen teeskentelijän dumppaisin!
      Asiaa!: Monesti naiset haukkuu miehiä putkiaivoiksi ja ties miksi, mutta jos joku mies sanoo joskus edes yhden naisten omakuva illuusiosta poikkeavan sanan, niin heti solvataan ja haukutaan sovinistisiaksi. Ehkä paras esimerkki minkä löysin nopealla googlauksella: http://kuvaton.com/browse/12719
      Miehiä sanotaan putkiaivoiksi ihan yhtä humoristisesti, kun naisiakin sanotaan samaan syssyyn tippaleipäaivoiksi. Naiset ja miehet on erilaisia ja esim minun omassa parisuhteessa nämä erilaisuudet on hilpeyttä ja huumoria herättäviä asioita ja monessa kohtaa vahvuuksia ja erityisosaamisen alueita. Ei kuitenaan koskaan mitään, mistä tulisi loukkaantua. Mun mies on "putkiaivo". Hän on suoraselkäinen, rehti ja reilu kaveri, joka tekee asiat omalla miehekkäällä tavallaan yhden kerrallaan, mutta aina loppuun asti ja kunnolla. Minä olen tippaleipäaivo ja minulla on aina sata ja yksi projektia kesken ja teen kymmentä asiaa yhtäaikaa ja olen omanlaiseni, naisellinen. Mun mies ei ehkä osais väsätä juustokakkua samaan aikaan kun pesee pyykkiä, silittää ja siivoaa jääkaappia, mutta en mäkään sais autoon öljyjä vaihdettua. Mun mies katsoo jalkapalloa ja sillon ei keskustella huomisen kauppalistasta. Me ollaan yhdessä oltu jo 10 vuotta ja edelleen onnellisia. Osataan nauraa itsellemme ja toisillemme, hyväntahtoisesti!
      Asiaa!: Naiset ei yksinkertaisesti kestä mitään kritiikkiä. Nyt kaikki naiset antaa alapeukkua tälle kommentille kun he alitajuisesti tajuavat että tämä on totta, mutta voi pojat, eihän se ole heidän mieleinen totuus! Myönnän että tuon teksin kirjoittaja provosoi liikaa, mutta ihan sama vaikkei provosoisi. Ei naiset silti kestäisi mitään kritiikkiä.
      Kestääpäs. Mutta jos kritiikki on tyyliin "naiset on huoria", niin ei sellaista kritiikkiä edes kuulu sietää. Eihän siinä edes ole mitään perusteluita väittämän tueksi vaan iha yleistä länkytystä vaatetuksesta ja muusta. Kyllä nykyaikana nainen saa siinä missä mieskin itse päättää kenen kanssa pelehtii ja kenen ei. Jos joku jää ilman, niin se on voivoi! Ehkä peiliinkatsomisen paikka. Jos sinä et ole sadalle naiselle kelvannut, niin onko vika todennäköisemmin sadassa naisessa vai sinussa? Toki se on aina helppoa syyttää muita omista epäonnistuneista parisuhteistansa, ehkä kenties koko naissukupuolta, mutta jos sata kertaa koittaa ja aina menee metikköön, niin olisikohan se hitusen tarkemman itsetutkiskelun paikka? On nimittäin paljon miehiä, jota ovat tälläkin hetkellä onnellisessa ja arvostavassa parisuhteessa naisen kanssa.

      Lainaa

    183. Tulos: +26 (26 ääntä)
      nyt sitte: Täällä kirjottelee 18-vuotias nainen. Huoraksi ei ole vielä kukaan haukkunut. Kyllä, tykkään käydä baareissa. Kyllä, tykkään meikata ja laittaa itseäni. Usein vain omaksi ilokseni. Huomion saaminen on aina imartelevaa, kukapa ei kehuista pitäisi? Eivätköhän ne kelpaa niin miehille kuin naisillekin Saan itsekin huomiota miehiltä ollessani ulkona. Lähes aina. En käytä minihametta. En baarissa enkä muutenkaan. Ja jos joku käyttää, niin se on ihan fine. Vaatekappale se siinä on siinä missä muutkin. C’mon, Jere, eivätkö juuri miehet näytä kauneuskriteerejä ole olleet luomassa? Pinkki paita ei tee homoa, joten miksi minihame tekisi huoran? Eikö 2000-luvulla pitäisi jo saada pukeutua niin kuin haluaa ilman että se vaikuttaa jonkun aivoinvalidin hapensaantiin?
      Joillekkin se ei vaan sovi, että on hyvännäköinen ja vaatetus paljastaa ihoalueita/ruumiinosia baareissa ja vielä on fiksu kaiken lisäksi. Luultavasti tälläiset ulkonäkökriittiset ja huoraksi luokittelevat kyseiset henkilöt kärsivät siitä pahamaineisesta alemmuuskompleksista.

      Lainaa

    184. Tulos: +20 (22 ääntä)
      PS. Naurettavaa, miten monet naiset kommentoivat: MINÄHÄN en minihameita käytä... hyväksyntää kärttämässä, moisen tekstin takia? Ja muuten, oletteko käyneet Suomen ulkopuolella? Täällä vasta mukavasti pukeudutaankin. Naisellinen pukeutuminenko noin ahistaa...miksi? Minihame voi olla aika tyylikäskin ilmestys. Mielestäni vain esim. pienen topin ja stay up- sukkien tms. kanssa halvan näköinen. Itse en tiedä mistään nettigallerioista, koska vietän aikani enimmäkseen maailmassa netin ulkopuolella. En rupea silti tuomitsemaan ketään, kun ei se ole minulta pois, mutta kapeakatseisuus ärsyttää aina oli kyseessä sitten mies, nainen, jotain muuta tai mitä vaan.

      Lainaa

    185. Tulos: -32 (42 ääntä)
      Mun mielestä Jere puhuu asiaa, aika kärjistäen sen esittää sen, mutta ihan asiaa. Enkä ole neitsyt, läski, tuhkamuna tai omista mikromunaa, niinkuin varmaan haluaisitte ajatella. Yhdenillan jutuissa sen huomaakin millaisia naiset oikeasti ovat. Käyttäytyvät kuin ääliöt, ja aamuyöllä tulee poikaystävältä viestiä. Mun luota on 2 kertaa aamulla joku tullut hakemaan tytön ja kun olen kysynyt että onko poikaystävä niin vastaus on luokkaa "no siis meil on vaikeet". Olisi hauska kuulla niiden selitykset että missä oli. Ja (nuoret) miehet nostaa sen emättimen jalustalle ja luulee että on vieläkin aihetta käyttäytyä kuin ritari naisia kohtaan.

      Lainaa

    186. Tulos: +16 (18 ääntä)
      "enään"

      Lainaa

    187. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Jere ei ole tainnut koskaan ihan oikeasti "naiseen" törmätäkään puheidensa perusteella.. Huomaa kyllä että ollaan itteään nuoremmissa varmaankin pyöritty ja nyt kun joku ei olekaan paljastunut hänen mallinsa mukaiseksi niin pettymys pitää purkaa naamakirjaan.

      Lainaa

    188. Tulos: -35 (43 ääntä)
      kyl sanosin et jere on yllättävä oikeassa, kaveri oli linkannu tän fb nii ei helvetti mikä menkkamyrsky sinne sytty :DD

      Lainaa

    189. Tulos: +26 (28 ääntä)
      Heh: Odotin paskapuhetta mutta jätkähän puhuu tässä asiaa, vain vähän turhan vihaisesti Ei siinä, naiset vihaa totuutta.
      Eli kaikki naiset ovat mielestäsi huoria, kuten äitisi, mummosi, siskosi jne..?

      Lainaa

    190. Tulos: +21 (23 ääntä)
      kullervo: ei tainnut jere saada äitiltä haleja.
      ... tai muutakaan, mitä vonkasi. Vaihtakaapa tuon Jeren vuodatuksen nainen -sanan tilalle mies. Tai maaorava, ihan yhtä typerä lopputulos. Täyttääkö tuo viharikoksen tunnusmerkit? Sukupuolisen syrjinnän? Typeryydessään kuitenkin niin koskettava, että toivon hoitojonon lyhenevän äkkiä, että Jere pääsee HOITOON.

      Lainaa

    191. Tulos: -2 (2 ääntä)
      Anon: http://ylilauta.org/files/satunnainen/orig/1355582926923482.png/burgersp%C3%B6rgel.png
      Voi hemmetti, olin väärässä. Sen fanilaumaan kuuluu sitenkin myös tyttöjä..

      Lainaa

    192. Tulos: +16 (16 ääntä)
      Huh huh, jo on säälittävä pelle :D ei ihme jos ei naisrintamalla onnistu

      Lainaa

    193. Tulos: +33 (35 ääntä)
      Itseäni vähän harmittaa, kun en voi pukeutua minihameeseen. Hävettää miesten katseet ja inhottaa naisten nenän nyrpistely. Ei kukaan varmaan minua usko, mutta pukisin sen ihan vain sen takia, että pidän sitä sievänä. Joku neropatti tulee varamaan tähän sanomaan "mutta pohjimmiltasi pukeutuisit niin, koska haluat olla huomiohuora! Et vain tiedosta sitä... balblabla" Se tuntuu pahalta, koska niin ei aivan varmasti ole. Jos miesten katseet kiinnostaisivat, niin sitten varmaan pukisin sen hiton hameen! Tässä taas huomaa sen, että mietin liikaa sitä, mitä muut ajattelevat. Vielä joku päivä laitan sen minihameen ja kannan sitä ylpeydellä! Joo sori, tällanen turha kommentti tähän väliin. Piti päästä avautumaan. Jatkakaa

      Lainaa

    194. Tulos: +39 (39 ääntä)
      Onko naisen arvo pakko liittää suoraan siihen, miellyttääkö hänen käyttäytymisensä miestä? Näissäkin kommenteissa lähinnä arvostellaan sitä, että Jere yleistää ja että kaikki naiset ei ole huoria. Edelleen naisen arvo on liittyy siis siihen, paneeko hän usean ihmisen kanssa, ja onko tämä miesten mielestä kivaa. Mitä jos alkaisimme sen sijaan ajatella, että voisiko naisella olla itseisarvo samaan tapaan kuin miehellä? Voisiko naisella olla vapaus harrastaa seksiä/pukeutua/menettää neitsyytensä miten itse haluaa, ilman että naisesta tulisi automaattisesti huora tms? Toivoisin siis lisää kommentteja, joissa ei pohdittaisi onko naiset huoria vai ei, vaan kritisoitaisiin sitä, että naisen vapaus määrätä omasta kehostaan ei ole edelleenkään saavutettu, vaan sen sijaan naisen arvo liitty siihen, pukeutuuko/käyttäytyykö hän miehiä miellyttävällä tavalla.

      Lainaa

    195. King Inkrabbit 17.12.2012 16:04
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      hu0ra: Itseäni vähän harmittaa, kun en voi pukeutua minihameeseen. Hävettää miesten katseet ja inhottaa naisten nenän nyrpistely. Ei kukaan varmaan minua usko, mutta pukisin sen ihan vain sen takia, että pidän sitä sievänä. Joku neropatti tulee varamaan tähän sanomaan “mutta pohjimmiltasi pukeutuisit niin, koska haluat olla huomiohuora! Et vain tiedosta sitä… balblabla” Se tuntuu pahalta, koska niin ei aivan varmasti ole. Jos miesten katseet kiinnostaisivat, niin sitten varmaan pukisin sen hiton hameen! Tässä taas huomaa sen, että mietin liikaa sitä, mitä muut ajattelevat. Vielä joku päivä laitan sen minihameen ja kannan sitä ylpeydellä! Joo sori, tällanen turha kommentti tähän väliin. Piti päästä avautumaan. Jatkakaa
      Mikset voi pukea minihametta? ._. Ei se välttämättä tarkoita, että haluat huomiota. Itse pidän hameiden tuomasta vapaudentunteesta. Ihan sama se mitä muut ajattelee. Jos haluaa pukea jonkin vaatteen päälle, pukekoot. Ei se ole muiden asia.

      Lainaa

    196. Tulos: -33 (45 ääntä)
      Suurin osa tuosta tekstistä on kyllä valitettavasyi totta ja se on syy siihen miksi inhoan olla nainen. Häpeän oman sukupuoleni edustajia syvästi. Voi kunpa olisinkin syntynyt mieheksi, transuksi en sentään rupea tai vaihtelemaan sukupuolia. Pakko vain tyytyä osaansa.

      Lainaa

    197. Tulos: -21 (25 ääntä)
      eli ton kommentin tarkoitus oli ilmaista että sovinistit jotka puolustavat sukupuoltaan feministeiltä eivät ole ihmsiä, ja veikkaan että kaikki feministit miinustavat tämän koska he eivät kestä karua tottuuta tai naisia loukkaavaa läppää
      raivo: Voi Jere Jere. Sinä olet yksi syy siihen, miksi en koskaan halua lapsia. Olisi sietämätöntä joutua elättämään noin typerä penikka. Olis ehkä peiliinkatsomisen paikka jos kaikki naiset ovat “huoria” – en tajua minkälaisissa piireissä pitää pyöriä, jos eteen ei satu yhtään normaalia ihmistä. t. kilteistä ja älykkäistä, ei-sovinisteista miehistä tykkäävä

      Lainaa

    198. Tulos: -15 (15 ääntä)
      normaali ihminen*
      dsaa: eli ton kommentin tarkoitus oli ilmaista että sovinistit jotka puolustavat sukupuoltaan feministeiltä eivät ole ihmsiä, ja veikkaan että kaikki feministit miinustavat tämän koska he eivät kestä karua tottuuta tai naisia loukkaavaa läppää

      Lainaa

    199. Tulos: +15 (19 ääntä)
      Joku on tainnut saada pakit

      Lainaa

    200. Tulos: -13 (17 ääntä)
      On tainnu jere tavata vääriä naisia aika paljonki :D Vaikka moni kohta pitää paikkansa, mut otetaa huomioon myös se että ei kaikki naiset oo samanlaisia. Esim. Ite en oo törmänny heruttelevaan tarja haloseen. Enkä mahdollisesti haluiskaa törmätä. Terv. Huora

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: naiset, miehet