Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Karhunkaatajat

Lähtikö vähän lapasesta?
Karhunkaatajat

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 69 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +41 (133 ääntä)
      Pitää ampua kaikkea mikä liikkuu!!

      Lainaa

    2. Tulos: +448 (536 ääntä)
      Pirjo: LÄÄKKEET! "Isoviha oli suuren Pohjan sodan (1700–1721) aikainen Venäjän miehitys Suomessa vuosina 1713–1721." -Wikipedia

      Lainaa

    3. Mustalaisnaamio 4.9.2018 0:36
      Tulos: -265 (701 ääntä)
      Jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin miltähän sekin näyttäisi. Meinaan vain, että jos vaikkapa työpaikalla on kymmenen naista, niin siellä on täysi sotatila pystyssä ja vähintään 3 eri kuppikuntaa, jotka puukottavat toisiaan selkään sen kun ehtivät.

      Lainaa

    4. Tulos: +549 (659 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin miltähän sekin näyttäisi. Meinaan vain, että jos vaikkapa työpaikalla on kymmenen naista, niin siellä on täysi sotatila pystyssä ja vähintään 3 eri kuppikuntaa, jotka puukottavat toisiaan selkään sen kun ehtivät.
      Ei tämä pääasiassa miestenkään johtama maailma järin hyvälle näytä.

      Lainaa

    5. Tulos: +170 (186 ääntä)
      Vain antinaiset menevät metsään muuhun kuin mustikalle, nih.

      Lainaa

    6. Donald McDonalds 4.9.2018 1:18
      Tulos: +98 (160 ääntä)
      Hyvinkään jantterikin vain metsästi kännipäissään. Kyllä Pirjolla on totuudensiemen jutuissaan. "Miksi minun pitäisi aseestani luopua, olen vastuullinen aseenomistaja?!"- on perin yleisesti kuultu fraasi.

      Lainaa

    7. Tulos: -133 (193 ääntä)
      Mummot vittuun somesta

      Lainaa

    8. Tulos: -213 (317 ääntä)
      Hopmaisk: Ei tämä pääasiassa miestenkään johtama maailma järin hyvälle näytä.
      Parempi tämä kuin antaa naisille valta ja saada feminismi ja social justice lait aikaan.

      Lainaa

    9. Tulos: +212 (280 ääntä)
      En ole kasvissyöjä tms, enkä jaksa tuota että pitää aina tunkea mielipiteensä kovaäänisesti jokapaikkaan, mutta yhdestä asiasta olen täysin samaa mieltä: metsästys "urheilumielessä" on typerää.

      Lainaa

    10. Tulos: +72 (82 ääntä)
      Mielenterveys miinukselle! :D

      Lainaa

    11. Tulos: -103 (205 ääntä)
      Leon: En ole kasvissyöjä tms, enkä jaksa tuota että pitää aina tunkea mielipiteensä kovaäänisesti jokapaikkaan, mutta yhdestä asiasta olen täysin samaa mieltä: metsästys “urheilumielessä” on typerää.
      Mikäs siinä niin typerää on? Onko kalastus kanssa sitten? Kumpaakaan en harrasta, mutten myöskään näe mitään typerää näissä.

      Lainaa

    12. Tulos: -11 (59 ääntä)
      Pirjo :D ei olematon voi mennä miinukselle...

      Lainaa

    13. Tulos: +26 (58 ääntä)
      Hyvä Pirjo, tosinaiset käyvät metsässä vain marjassa, niinkö? Kyllä mummo on jo tainnut tipahtaa kelkan kyydistä.... ;)

      Lainaa

    14. Tulos: -41 (95 ääntä)
      Kyllähän sitä koettaa ajatella että on hyvä kun mummotkin tutustutetaan tietotekniikkaan mutta kun törmää tän sortin oksennuksiin niin miettii asiaa ihan uudelta kantilta.

      Lainaa

    15. Tulos: +104 (168 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin miltähän sekin näyttäisi. Meinaan vain, että jos vaikkapa työpaikalla on kymmenen naista, niin siellä on täysi sotatila pystyssä ja vähintään 3 eri kuppikuntaa, jotka puukottavat toisiaan selkään sen kun ehtivät.
      Alan vähän epäillä, että et naisvaltaisilla aloilla ole käynytkään.

      Lainaa

    16. Tulos: +90 (114 ääntä)
      Charun: Pirjo: LÄÄKKEET! “Isoviha oli suuren Pohjan sodan (1700–1721) aikainen Venäjän miehitys Suomessa vuosina 1713–1721.” -Wikipedia
      Niiin. Jos Pirjo tarkoitti olevansa Isonvihan aikainen sotaleski, hänen pitäisi olla noin 305-vuotias. Rapistuu se mielenterveys lyhyemmässäkin ajassa.

      Lainaa

    17. Tulos: -69 (157 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin miltähän sekin näyttäisi. Meinaan vain, että jos vaikkapa työpaikalla on kymmenen naista, niin siellä on täysi sotatila pystyssä ja vähintään 3 eri kuppikuntaa, jotka puukottavat toisiaan selkään sen kun ehtivät.
      Pakko sanoa näin naisenakin, että valitettavan usein se on juuri tätä. Onneksi nykyisessä työyhteisössäni on mukavia, älykkäitö ja arvostavia miehiä.

      Lainaa

    18. Kurdistan 4.9.2018 7:30
      Tulos: +59 (69 ääntä)
      Charun: Pirjo: LÄÄKKEET! “Isoviha oli suuren Pohjan sodan (1700–1721) aikainen Venäjän miehitys Suomessa vuosina 1713–1721.” -Wikipedia
      Sarkasmi poissuljettu?

      Lainaa

    19. Tulos: +82 (104 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin miltähän sekin näyttäisi. Meinaan vain, että jos vaikkapa työpaikalla on kymmenen naista, niin siellä on täysi sotatila pystyssä ja vähintään 3 eri kuppikuntaa, jotka puukottavat toisiaan selkään sen kun ehtivät.
      Jaa. En ole huomannut kyseisen kaltaista käytöstä niillä työpaikoilla missä minä olen ollut. Kaikki ovat yhtä lukuun ottamatta olleet naisvaltaisia. Nykyisessä on 26 naista ja 1 mies, no drama.

      Lainaa

    20. Tulos: +46 (100 ääntä)
      Puukottamisesta en tiedä, mutta ainakin erään tutkimuksen mukaan naiset ovat (työpaikalla) ilkeämpiä toisille naisille kuin mitä he ovat miehille tai miehet naisille: https://uanews.arizona.edu/story/incivility-work-queen-bee-syndrome-getting-worse Em. tutkimuksen mukaan kiusaamista kohtaavat erityisesti naiset, jotka poikkeavat perinteisistä sukupuolinormeista, mistä Pirjo antoikin meille käytännön esimerkin. Vastaavasti miehet taas suhtautuvat suopeammin ei-niin-miehekkäisiin miehiin. Tämän nojalla ei siis kuulosta mitenkään kaukaa haetulta, että naisvaltaisilla työpaikoilla olisi enemmän kitkaa kuin miesvaltaisilla työpaikoilla.

      Lainaa

    21. Tulos: +63 (67 ääntä)
      Hopmaisk: Ei tämä pääasiassa miestenkään johtama maailma järin hyvälle näytä.
      Ihmiset on vaan siis roskaa.

      Lainaa

    22. Tulos: +48 (60 ääntä)
      Annukka: Mummot vⅰttuun somesta
      Jonnet v i ttuun koko planeetalta

      Lainaa

    23. Tulos: +34 (38 ääntä)
      diddidii:
      Ennemminkin 325-vuotias, koska tuskin isonvihankaan aikana ollaan mentt naimisiin pikkulapsena.

      Lainaa

    24. Mustalaisnaamio 4.9.2018 8:55
      Tulos: -22 (60 ääntä)
      Just: Alan vähän epäillä, että et naisvaltaisilla aloilla ole käynytkään.
      Joo, kuulemma ne on vielä pahempia paikkoja.

      Lainaa

    25. dgthdtynud 4.9.2018 8:56
      Tulos: +88 (104 ääntä)
      Näin niin kuin oletusarvoisesti metsästys on tosiaan jees, mutta mitä enemmän tuun metsästäjien kanssa tekemisiin, sitä enemmän tulee naamapalmuiltua. Ei tuo naisihminen ihan väärässä ole, että joillain metsästäjillä lähtee vähän verenhimossa ja adrenaliineissa lapasesta ja etenkin petojen suhteen homma ei ole asiallista. Metsästäjät puhuvat toisiaan sen sortin kiihkoon, jota ei asetta kantavalla ihmisellä haluaisi nähdä. Hyvä ettei sylki vaahtoa ja onanoida raatojen päälle. Mutta tosiaan, mutuilisin että 95% metsästys ja metsästäjät on ihan jees.

      Lainaa

    26. Tulos: +128 (134 ääntä)
      ssss: Mikäs siinä niin typerää on? Onko kalastus kanssa sitten? Kumpaakaan en harrasta, mutten myöskään näe mitään typerää näissä.
      Riippuu. Jos aikoo syödä lihaa/ kalaa niin on se parempi hakea se itse metsästä kuin luulla että se syntyy supermarketin hyllyssä. Tehotuotanto ei ole kaunista katseltavaa. Mutta jos vahingoittaa muita otuksia ihan vain siksi että saa siitä jotain iloa irti, niin herää kyllä kysymys että mitäköhän vittua nyt. Vähän sama kuin jos joku syöttää hiiriä käärmeelleen niin, no, hiirenomistajana en arvosta mutta kaipa käärmeen täytyy syödä -mutta jos joku huvikseen leikkaisi hiiriltä päitä irti niin heräisi vakavia kysymyksiä heidän mielenterveydestään.

      Lainaa

    27. Tulos: +93 (141 ääntä)
      Qwerty: Parempi tämä kuin antaa naisille valta ja saada feminismi ja social justice lait aikaan.
      Kyllä. Voi miten kamala dystopia se olisikaan, jos kaikki ihmiset nähtäisiin yhtä arvokkaina kuin valkoiset heteromiehet.

      Lainaa

    28. Tulos: +8 (20 ääntä)
      Vanha mummo jos on isovihan ajalta asti tätä meininkiä katellu.

      Lainaa

    29. Tulos: +82 (96 ääntä)
      Juha: Puukottamisesta en tiedä, mutta ainakin erään tutkimuksen mukaan naiset ovat (työpaikalla) ilkeämpiä toisille naisille kuin mitä he ovat miehille tai miehet naisille: https://uanews.arizona.edu/story/incivility-work-queen-bee-syndrome-getting-worse Em. tutkimuksen mukaan kiusaamista kohtaavat erityisesti naiset, jotka poikkeavat perinteisistä sukupuolinormeista, mistä Pirjo antoikin meille käytännön esimerkin. Vastaavasti miehet taas suhtautuvat suopeammin ei-niin-miehekkäisiin miehiin. Tämän nojalla ei siis kuulosta mitenkään kaukaa haetulta, että naisvaltaisilla työpaikoilla olisi enemmän kitkaa kuin miesvaltaisilla työpaikoilla.
      Tällein pelastusalalla työskentelevänä täytyy todeta, että kyllä ne miehetkin osaa. Ilmeisesti, kun miehinen ammatti kyseessä niin oma miehisyyd on uhattuna, kun joku nostaa penkistä enemmän, saa työkykytestin nopeammin läpi tai polkasee firefitissä jumalaiset tulokset. Viimeisin riita oli kun äijä meni vikittelemään toisen muijaa ja muija kertoi siitä miehelleen. Eikä ollut vahinko. Sitä ennen höykytettiin kalustonhoitajaa, kun se *ka esittää pomoille ja hoitaa kalustoa lepoajalla ihan vapaaehtoisesti. Hirveä nuoleskelija. Ja entä se uusi, ei edes tiennyt miten vaarallisen aineen X palossa toimitaan, kaikkien koulusta oppiin tulleiden kun pitäisi muistaa kaikki heti tässä nyt täydellisesti. Ja jos kysyt apua, olet selkäsi takana säälittävä pentu, vaikka olisit koko ikäsi alalla ollut.

      Lainaa

    30. Tulos: -37 (71 ääntä)
      Juha: Puukottamisesta en tiedä, mutta ainakin erään tutkimuksen mukaan naiset ovat (työpaikalla) ilkeämpiä toisille naisille kuin mitä he ovat miehille tai miehet naisille; [...]
      Hys hys, täällä ei mitään tieteellisiä tutkimustuloksia kaivata!! Seksisti!!!

      Lainaa

    31. Tulos: -44 (90 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin miltähän sekin näyttäisi. Meinaan vain, että jos vaikkapa työpaikalla on kymmenen naista, niin siellä on täysi sotatila pystyssä ja vähintään 3 eri kuppikuntaa, jotka puukottavat toisiaan selkään sen kun ehtivät.
      Kaverini äiti opetti minulle lapsuudessani, että "aina siellä, missä vähintään kolme naista kokoontuu, syntyy heti kaksi leiriä". Olen pitänyt tätä aika totena näihin päiviin saakka ja ei ole ainakaan vielä tullut tarvetta muuttaa näkemystä.

      Lainaa

    32. Tulos: -3 (15 ääntä)
      Entä jos ne metsästäjät olikin epämiehiä? Eikö Pirjon argumentista silloin putoa pohja?

      Lainaa

    33. Tulos: +37 (51 ääntä)
      Mun scifi-tarinassa on avaruusoliosivilisaatio, jonka populaatio koostuu kolmesta eri sukupuolesta. On naaras ja koiras ja sitten on sukupuolettomat. Sukupuolettomat ovat lisääntymiskyvyttömiä ja sukuelimettömiä ja aseksuaaleja ja heidän asemansa on korkealle arvostettu, koska he pyhittävät elämänsä tieteelle ja yhteiskunnallisille asioille, koska hormonihöyryt eivät ohjaa heitä. Siitä huolimatta näiden olioiden eduskunnassa on tasainen määrä kaikkia kolmea sukupuolta, koska jo ammoin tajuttiin, ettei valta saa olla vain yhdellä porukalla, ei koskaan.

      Lainaa

    34. Tulos: -12 (48 ääntä)
      Juha: Puukottamisesta en tiedä, mutta ainakin erään tutkimuksen mukaan naiset ovat (työpaikalla) ilkeämpiä toisille naisille kuin mitä he ovat miehille tai miehet naisille: [...]
      Niin kuin sanoin jo aiemmin, naiset pitävät toksisuuden kulttuuria vahvasti yllä. Toki miehetkin, mutta se ei poissulje naisia.

      Lainaa

    35. Tulos: +12 (24 ääntä)
      Charun: Pirjo: LÄÄKKEET! “Isoviha oli suuren Pohjan sodan (1700–1721) aikainen Venäjän miehitys Suomessa vuosina 1713–1721.” -Wikipedia
      Kiitos, ahdistuneet aivoni heittivät pari tyhjää ympyrää kun miettivät mikä tässä ei täsmää :D

      Lainaa

    36. Tulos: +47 (71 ääntä)
      En tiedä, miten tämä keskustelu liittyy aiheeseen, mutta mun naisvaltaisilla työpaikoilla on ollut tosi hyvä ilmapiiri. Jos ei huomioida niitä kiusaajamiehiä.

      Lainaa

    37. Tulos: +62 (78 ääntä)
      jn: Kaverini äiti opetti minulle lapsuudessani, että “aina siellä, missä vähintään kolme naista kokoontuu, syntyy heti kaksi leiriä”. Olen pitänyt tätä aika totena näihin päiviin saakka ja ei ole ainakaan vielä tullut tarvetta muuttaa näkemystä.
      Suosittelisin että hankit elämääsi vähän järkevämpiä naisia. Jos hakee seuraa, kannattaisi mennä täyspäisyys edellä eikä tissit edellä -sitä saa mitä tilaa.

      Lainaa

    38. Tulos: +72 (78 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin miltähän sekin näyttäisi. Meinaan vain, että jos vaikkapa työpaikalla on kymmenen naista, niin siellä on täysi sotatila pystyssä ja vähintään 3 eri kuppikuntaa, jotka puukottavat toisiaan selkään sen kun ehtivät.
      Tutkitusti paras johtajayhteisö on kuitenkin sellainen, jossa on molempia sukupuolia. Rautalangasta: ei pelkästään miehiä, ei pelkästään naisia, vaan molempia. Tämä näkyy jo ihan kouluissakin. Koulut joissa on sekä tyttöjä että poikia toimivat paremmin kuin poika-tai tyttökoulut.

      Lainaa

    39. Tulos: +41 (43 ääntä)
      Annukka: Mummot vⅰttuun somesta
      Ei näjemmä tekis sullekaan yhtään huonoa käydä keräämässä voimia, somen ulkopuolella.

      Lainaa

    40. Kummallista 4.9.2018 11:21
      Tulos: -4 (28 ääntä)
      ssss: Mikäs siinä niin typerää on? Onko kalastus kanssa sitten? Kumpaakaan en harrasta, mutten myöskään näe mitään typerää näissä.
      Itse urheilen huvikseni ja nautinnoksi. Pikkaisen kun tällä ajatuksella ajattelee niin onhan se typerää. Mielestäsi sarjamurhaajat ovat syyttömänä vankilassa? Karhuja on sitä paitsi vähemmän kuin kaloja, isompi vaikutus ekologisesti kaataa yksi karhu, kuin 10, 100 tai 1000 kalaa kalastaa, ihan jo pelkästään syntyvyyden perusteella.

      Lainaa

    41. Kummallista 4.9.2018 11:24
      Tulos: -23 (55 ääntä)
      Just: Alan vähän epäillä, että et naisvaltaisilla aloilla ole käynytkään.
      Minä taas olen ja voin todeta tämän olevan osittain totta. Naiset puhuu seläntakana paljon, mutta kenelläkään ole ballseja tehdä asioille mitään.

      Lainaa

    42. Tulos: -16 (32 ääntä)
      Lienen viime viikonloppuna kännissä pannut tuota Pirjoa, luulemma. Jotenkin skitsot jutut ja ikäkin täsmää ja morkkis sen kun pahenee...

      Lainaa

    43. Tulos: -6 (26 ääntä)
      Ilmari: Lienen viime viikonloppuna kännissä pannut tuota Pirjoa, luulemma. Jotenkin skitsot jutut ja ikäkin täsmää ja morkkis sen kun pahenee…
      Jos olet Pirjo/Pirkko Kärsämäeltä ja kärsit reumasta, jätä tänne yhteysietosi. Mulla on sun yläproteesi. Ikuisesti sin, Ilmari.

      Lainaa

    44. yli opisto hörhö 4.9.2018 12:19
      Tulos: +51 (65 ääntä)
      ssss: Mikäs siinä niin typerää on? Onko kalastus kanssa sitten? Kumpaakaan en harrasta, mutten myöskään näe mitään typerää näissä.
      Öö tappaminen vain tappamisen ilosta ei ole typerää? Ok. Ilmeisesti monet ovat hyvin luonnosta vieraantuneita nykyään.

      Lainaa

    45. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Kypärä: Tällein pelastusalalla työskentelevänä täytyy todeta, että kyllä ne miehetkin osaa. Ilmeisesti, kun miehinen ammatti kyseessä niin oma miehisyyd on uhattuna, kun joku nostaa penkistä enemmän, saa työkykytestin nopeammin läpi tai polkasee firefitissä jumalaiset tulokset. Viimeisin riita oli kun äijä meni vikittelemään [...]
      RVST11?

      Lainaa

    46. Tulos: +65 (75 ääntä)
      dgthdtynud: Näin niin kuin oletusarvoisesti metsästys on tosiaan jees, mutta mitä enemmän tuun metsästäjien kanssa tekemisiin, sitä enemmän tulee naamapalmuiltua. Ei tuo naisihminen ihan väärässä ole, että joillain metsästäjillä lähtee vähän verenhimossa ja adrenaliineissa lapasesta ja etenkin petojen suhteen homma ei ole [...]
      Poliisin saamat ilmoitukset neljästä haavoitetusta karhusta kertoo omaa kieltään siitä minkä tasoisia metsästäjiä lähtee nykyään karhujahtiin. Rahalla pääsee porukkaan vaikka osuminen on noin epävarmaa. Karhuun on liian helppoa saada huono osuma. Tuollaiset ammuskelijat saisivat jahdata minkkejä ja variksia kun niihin eivät osu ollenkaan. Pilaavat oikeiden vastuullisten metsästäjien maineen, ja sellaisia valtaosa meistä on.

      Lainaa

    47. Kilokalori 4.9.2018 13:03
      Tulos: +58 (74 ääntä)
      Ammattimetsästäjät taas vauhdissa. Heti jahdin alkuun jo poliisin tiedon mukaan NELJÄ ohi ammuttua ja haavoitettua karhua. Plus ne muut haavikot, joita metsästäjät eivät kehtaa ilmoittaa, ettei vaan mene sivu suun kiintiötä, jos joku muu seura saakin ammuttua sen Meidän Karhun vieraassa metsässä. Metsästysluvat voisi ottaa pois yli 75-vuotiailta, ja kaikille muille vuosittainen ammuntakoe ennen kauden alkua. Että osuvat yhtään sinne päin, minne yrittävät. Lisäksi, hirvikolarien määrä jännästi moninkertaistuu niinä kuukausina, kun hirviä ajetaan takaa koirilla jahdissa. Ihan yleisellä tasolla kyseenalaistaisin, kuinka paljon metsästäminen oikeasti parantaa kanssaihmisten turvallisuutta...

      Lainaa

    48. Tulos: -50 (62 ääntä)
      Monilla naisilla on niin valtava ego ja suuret luulot itsestään että eivät myönnä että naiset kiusaavat ja selkään puukottavat toisiaan luultavasti pahemmin kun miehet. Pitävät jotain "sisterhood" harmonia myyttiä yllä koska sehän on epäsuora kehu kaikkia naisia kohtaan.

      Lainaa

    49. Tulos: +65 (75 ääntä)
      Mietin vain, miten surkea elämä täytyy olla ihmisellä, joka rientää jokaiseen mahdolliseen keskusteluun trollaamaan "naiset aina puukottaa toisiaan selkään kjeh kjeh onneks ei oo akkavalta meidän työpaikalla." Noinkohan on edes kovin laajaa työkokemusta.

      Lainaa

    50. Tulos: -7 (13 ääntä)
      Charun: Pirjo: LÄÄKKEET! “Isoviha oli suuren Pohjan sodan (1700–1721) aikainen Venäjän miehitys Suomessa vuosina 1713–1721.” -Wikipedia
      Ja vielä sotaleski vaikka sodat on käyty jo kauan ennenku Pirjosta on ollu edes tietookaan. :'D

      Lainaa

    51. Tulos: +35 (51 ääntä)
      Ottamatta erityisesti kantaa kyseiseen juttuun, tuntuu siltä että Suomessa on kyllä metsästäjien liipasinsormi herkkä ja paniikkia levitetään ihmisiin, jotta sallisivat villieläinten asiattomankin listimisen.. Ja osa ihmisistähän haluaisi että kaikki pedot tapettaisiin sukupuuttoon Suomessa, ihan kuin ihminen ei olisi se pahin peto täällä. Huoh. Sen perusteella miten metsästäjät antavat itsestään kuvaa julkisuuteen, niin en arvosta heitä kyllä yhtään.

      Lainaa

    52. Tulos: +20 (36 ääntä)
      Lillerolollero, kysyn silläkin riskillä että Jere tulee poistamaan sometilini, että mitähän se metsästys sitten mahtaa olla ellei tahallista vahingoittamista? Elämäm kovan korkeakoulun kasvatit ammuskelee puskaan sattumanvaraisesti ja osuu johonkin olentoon jos on osuakseen?

      Lainaa

    53. Neiti Knatterton 4.9.2018 22:32
      Tulos: +9 (35 ääntä)
      Kummallista: Minä taas olen ja voin todeta tämän olevan osittain totta. Naiset puhuu seläntakana paljon, mutta kenelläkään ole ballseja tehdä asioille mitään.
      Ensinnäkin, Kumma-lisko, pahimmat selän takana juoruajat on miehiä. Toiseksi, miehillä on ballsia eli munaa(jos on) - naisilla on munasarjaa.

      Lainaa

    54. Tulos: -26 (34 ääntä)
      —–: Monilla naisilla on niin valtava ego ja suuret luulot itsestään että eivät myönnä että naiset kiusaavat ja selkään puukottavat toisiaan luultavasti pahemmin kun miehet. Pitävät jotain “sisterhood” harmonia myyttiä yllä koska sehän on epäsuora kehu kaikkia naisia kohtaan.
      A-faking-men, täälläkin alapeukutetaan kaikki myyttiä vastaan puhuvat kirjoitukset järjestetään. Ehkä se tilanne vaan realisoituu kun kyseessä ei ole geneerinen nainen vaan se ärsyttävä ja toistaidoton Leena/Pirkko tms. Varaudun saamaan alapeukkuja ;)

      Lainaa

    55. Tulos: -43 (53 ääntä)
      Apina: Kyllä. Voi miten kamala dystopia se olisikaan, jos kaikki ihmiset nähtäisiin yhtä arvokkaina kuin valkoiset heteromiehet.
      Ja pistetään samalla kaikki valkoiset heteromiehet vankilaan koska kaikki he ovat rasisteja ja raiskareita. Tämän jälkeen otetaan Sharian laki käyttöön (koska sehän EI riko EU:n ihmisoikeus lakeja). Ja sitten kaikki jäljellä olevat henkilöt voivat elää sulassa sovussa iloisesti ketään alistamatta (paitsi jos he sattuvat olemaan homoja, naisia tai muusta uskonnosta kun islam, mutta sehän on täysin OK, koska Allah näin käskee).

      Lainaa

    56. Tulos: +32 (44 ääntä)
      Qwerty: Ja pistetään samalla kaikki valkoiset heteromiehet vankilaan koska kaikki he ovat rasisteja ja raiskareita. Tämän jälkeen otetaan Sharian laki käyttöön (koska sehän EI riko EU:n ihmisoikeus lakeja). Ja sitten kaikki jäljellä olevat henkilöt voivat elää sulassa sovussa iloisesti ketään alistamatta (paitsi jos he [...]
      Lääkkeet!

      Lainaa

    57. Tulos: +10 (16 ääntä)
      Annukka: Mummot vⅰttuun somesta
      Anteeks nyt vaan, mutta Facebook on lähinnä mummoja varten suunniteltu palvelu. Muut käyttäkööt omalla vastuulla.

      Lainaa

    58. Tulos: -13 (23 ääntä)
      Jossu: Ottamatta erityisesti kantaa kyseiseen juttuun, tuntuu siltä että Suomessa on kyllä metsästäjien liipasinsormi herkkä ja paniikkia levitetään ihmisiin, jotta sallisivat villieläinten asiattomankin listimisen.. Ja osa ihmisistähän haluaisi että kaikki pedot tapettaisiin sukupuuttoon Suomessa, ihan kuin ihminen ei olisi [...]
      Olis nyt kiva nähdä esimerkki jostain jonkun metsästäjän kirjoittamasta jutusta, johon nyt viittaat.

      Lainaa

    59. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Hopmaisk: Ei tämä pääasiassa miestenkään johtama maailma järin hyvälle näytä.
      olette molemmat oikeassa, ihmiskunta ei kestä omaa kokoaan, pienet heimot olisi mielenterveydelle parasta, tosin sillon olisi enemmän sotiakin, vähemmän verisiä toisaalta.

      Lainaa

    60. Tulos: +2 (12 ääntä)
      63-vuotias sotaleski kuulostaa aika mahdottomalta yhtälöltä. Toki ikään pitää lisätä kakkonen eteen, että isovihakin olisi koettu.

      Lainaa

    61. eettisempää 5.9.2018 18:12
      Tulos: 0 (14 ääntä)
      Miten tämä nyt on harrastusmielessä tappamista? Suomessa varmasti jokainen metsästetty eläin syödään. Ja se on kaikki lähes suoraan pois tehotuotetun lihan käytöstä. Haavoitus on aina vahinko ja ei toivottavaa. Mutta kokonaisuutena eläin kärsii paljon vähemmän suhteessa nautintoihinsa kuin se perusjauhe-eläin, joita suurinosa ihmisistä kaupan kylmäaltaasta noutaa.

      Lainaa

    62. Tulos: +16 (22 ääntä)
      ssss: Mikäs siinä niin typerää on? Onko kalastus kanssa sitten? Kumpaakaan en harrasta, mutten myöskään näe mitään typerää näissä.
      Taisit sivuuttaa avainsanan "urheilumielessä". Metsästys on paljon parempi tapa saada lihaa pöytään kuin tehotuotanto. Ainakin suomessa metsästykseen kuuluu riistanhoito, eli eläimistä ja luonnosta pidetään huolta. Ihminen on vallannut maailman ylikansoittumisella ja monin paikoin ajanut eläinten elinolot ahtaalle. Riistanhoidolla pyritään pitämään yllä luonnon tasapainoa ja huolehtia eläimistä. Metsästysseurat tekevät tätä arvokasta työtä. Se on paljon muuta kuin vain eläinten tappamista.

      Lainaa

    63. Tulos: +24 (30 ääntä)
      Qwerty: Ja pistetään samalla kaikki valkoiset heteromiehet vankilaan koska kaikki he ovat rasisteja ja raiskareita. Tämän jälkeen otetaan Sharian laki käyttöön (koska sehän EI riko EU:n ihmisoikeus lakeja). Ja sitten kaikki jäljellä olevat henkilöt voivat elää sulassa sovussa iloisesti ketään alistamatta (paitsi jos he [...]
      Kyllä. Sitähän tässä kaikki ajavat takaa. "Samat oikeudet (kuin valkoisilla heteromiehillä) kaikille" selkeästi tarkoittaa "valkoiset heteromiehet vankilaan".

      Lainaa

    64. Tulos: +21 (29 ääntä)
      Qwerty: Parempi tämä kuin antaa naisille valta ja saada feminismi ja social justice lait aikaan.
      Joo ihan kamala skenaario toi tasa-arvo. Itku tulis jos joutuis omista eduista luopumaan.

      Lainaa

    65. Tulos: -5 (17 ääntä)
      Miu: Joo ihan kamala skenaario toi tasa-arvo. Itku tulis jos joutuis omista eduista luopumaan.
      Miksi tasa-arvossa pitäisi luopua omista eduista? Mikai ei voitaisi tasa-arvoistaa siten, että siinä jälkeenjääneet saavat etuja lisää eikä ottaa pois niiltä, jotka ovat etuajo-oikeutettuja?

      Lainaa

    66. Tulos: +15 (17 ääntä)
      Aleskeli: Miksi tasa-arvossa pitäisi luopua omista eduista? Mikai ei voitaisi tasa-arvoistaa siten, että siinä jälkeenjääneet saavat etuja lisää eikä ottaa pois niiltä, jotka ovat etuajo-oikeutettuja?
      Jos joku asia on mahdollista kaikille, se ei enää ole etu. Mutta siis siihenhän tässä pyritään. Oikeuksia ei otettaisi keneltäkään pois, vaan nimenomaan annettaisiin niille, joilta niitä puuttuu.

      Lainaa

    67. Perseeseen ammuttu karhu 8.9.2018 12:35
      Tulos: -4 (6 ääntä)
      Siinäpä mielenkiintoinen aasinsilta.

      Lainaa

    68. Tulos: -2 (2 ääntä)
      Charun: Pirjo: LÄÄKKEET! “Isoviha oli suuren Pohjan sodan (1700–1721) aikainen Venäjän miehitys Suomessa vuosina 1713–1721.” -Wikipedia
      Ja maailmansodistakin oli ton kirjottamisen aikaan jo yli 70 vuotta, ellei Pirjo ollu lapsivaimo -10-vuotiaana. :P

      Lainaa

    69. Vajoava hämähäkki 21.1.2021 11:38
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      Miksi tuon "mummon" vitsiä ei nyt oikein ymmärretä? En muuten pidä n. 60 vuotiasta vielä kauhean mummona. Työikäinen, hyvin mahdollisesti hyvässä kunnossa ja aktiivinen. Se stereotyyppinen huonosti liikkuva mummo on todennäköisemmin 90-vuotias. Elikkä siis, vitsinä oli se, että ei se oikeasti mikään ikivanha mummeli ole, eikä pidä itseään kovin vanhana. Veti ison vihan ajan siihen, eikä sekään kerro, että vitsaili?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: karhut, poliisit, metsästys, miehet, metsästäjät

  • Uusimmat

  • Kategoriat